Ik krijg bij die map, het gewone landschap, dus wel dezelfde vorm maar dan groen, en niet zo als op de foto`s.
wat moet ik aanpassen?
wat moet ik aanpassen?
Anoniem: 274941
Er zitten idd gekke haken aan dat plopable water maar dat went wel een beetje.Lof102 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:42:
@Loneranger,
Ik heb zelf ook geexperimenteerd met het plopable water, ik kon echter alleen maar niet wennen aan die 'flarden' die aan de randen van ieder geplopd stukje zitten. Maar jij hebt dat erg mooi weggewerkt met dat struikgewas/stenen/whatever langs de oevers!
Dankje Elmar, is ook erg leuk om mee bezig te zijn.ElmarO schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 00:34:
[...]
Ziet er zeer netjes uit LoneRanger.![]()
Probeer mezelf er ook alweer een tijdje toe te zetten om met SC4 te beginnen. Maar dat is er tot op heden nog steeds niet van gekomen.
Only fools are enslaved by time and space.
Je doet het goed hoorKn4kw0r5t schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:24:
Ik heb het gebruiken van een gedownloade map nog niet zo onder de knie, kan iemand me hier misschien mee helpen? Wat ik heb gedaan is het volgende: Van Simtropolis.com een map gedownload (een JPEG. en een config.bmp), vervolgens in de regiomaker van Simcity: shift + ctrl + alt + r gedaan, vervolgens geprobeerd één van deze 2 bestanden te openen. Ik vind het sowieso al raar als het spel met een plaatje een map kan toveren, dus ik denk dat daar het probleem al ligt..
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 14-03-2009 21:30 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nou liever niet, ooit eens wezen experimenteren met zelfgemaakte grey-scales, wat een gedoe.anandus schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:30:
[...]
Makkelijker is overigens SC4Mapper, maar bovenstaande moet iedereen wel eens een keer gedaan hebben
[ Voor 17% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 15-03-2009 12:30 ]
Staan er streepjes op de config.bmp of jpeg?Kn4kw0r5t schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:29:
Het gebruiken van een gedownloade custom map van Simtropolis lukt nu goed, maar toch wel een probleem wat voorkomt bij alle maps die ik download en gebruik, er zit hier en daar een missing piece:
[afbeelding]
Nee, maar die config.bmp kan ik toch ook helemaal niet zien als plaatje? In ieder geval enkel een blauw vierkantje.. In ieder geval ziet de jpeg er uit zoals hij zou moeten, zonder vreemde strepen.
dat heb ik dus, ik heb alles gedownload en geinstalleerd zoals in jouw post stond.LoneRanger schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:41:
[...]
Er zitten idd gekke haken aan dat plopable water maar dat went wel een beetje.
Ik weet niet of je bekend bent met RRP maar ChrisAdams heeft daar echt juweeltjes van natuur en hekjes in dat topic.
Helaas is hij soms periodes lang niet echt actief en werken de linkjes naar de pakketjes niet meer.
Heb je je nieuwe systeem nu probleemloos lopen?
[...]
Dankje Elmar, is ook erg leuk om mee bezig te zijn.
Achteraf wel een beetje lullig want het is precies de enige doorgang voor een geloofwaardige verbinding naar een ander relatief vlak gebied.
Blijf het topic maar volgen dan raak je vanzelf wel weer geïnfecteerd.![]()
@Hoi-pim:
De veerboot is ook CDK, van PEG dus.![]()
Voor een andere kleur terrein moet je even die terain-mod installeren die ik gelinkt heb in die post.
M'n PC-tje is 'up and running', wacht nog wel op een restant geheugen wat DOA was aangekomen... Nu SC4D nog stabiel krijgen met al m'n plugins.LoneRanger schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:02:
[...]
Nou liever niet, ooit eens wezen experimenteren met zelfgemaakte grey-scales, wat een gedoe.
SC4mapper FTW.![]()
Trouwens, dikke ophef in de community over de prop-pox.
Schijnbaar gaat het [o.a.] om een timed maxis prop die dan door PEG gemodificeerd is op een foute manier.
Ik snap echt die ophef heen en weer niet, erg jammer en dat allemaal om een spelletje van ruim 5 jaar oud.
Je kunt jezelf ook te serieus nemen natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Lof102 op 15-03-2009 13:07 ]
Hmm, ja ik draai op 1920x1200.. Dat zou 't wel eens kunnen zijn inderdaad. Achja, dan maar geen custom map, wil toch echt op deze resolutie blijven. Bedankt.. Nu even beginnen met een gloednieuw stadje, hoop nieuwe plugins gedownloadGammro schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:53:
Op welke resolutie heb je gerendered?
Te hoge resoluties kunnen dit namelijk ook veroorzaken
Heb je in je plugin-folder nu een mapje genaamd "LBT" met daarin 2 files?Anoniem: 274941 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:58:
[...]
dat heb ik dus, ik heb alles gedownload en geinstalleerd zoals in jouw post stond.
JrJ Culvert, geen idee hoe ik er aan kom maar jrj staat voor jeronij dus die zal wel te vinden zijn op de LEX.Samopsa schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:02:
Ziet er sjiek uit! Welke plugin is dat met die moeras-achtige dingetjes rond je rivieren? En die waterval? Ik ben nu ook een beetje hiermee bezig, maar heb alleen nog maar ploppable water, wat inderdaad erg hoekig/hakig oogt zonder dingen eromheen. Ik heb het nu opgelost door een bos er omheen te plaatsen, maar jouw oplossing is mooier!
Omdat je met neihgbour deals goed geld kan verdienen. Ik hark er iedere maand 15.000,- mee binnenSamopsa schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:29:
Dat is een vreemde bug! Maar daarnaast, waarom in godesnaam neighbour deals gebruiken? Ik vind ze zeer nutteloos. Water zelf pompen is goedkoper, afval zelf verwerken met een trash power plant met funding op 0, power zelf opwekken, etcetera. Het enige probleem wat je krijgt is extra luchtvervuiling, maar daar "cheat" ik een beetje mee met de air purification plant.
er staat in SimCity 4\Plugins\LBT\TerrainMods\Bajio twee bestanden jaLoneRanger schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:37:
[...]
Heb je in je plugin-folder nu een mapje genaamd "LBT" met daarin 2 files?
Het begint aardig op te schieten met m'n bergriviertje a.k.a toeristische route.![]()
Let niet teveel op de boompjes en rotsen in het landschap, dat zijn testjes om te kijken welke bomen/rotsen dat ook alweer waren.
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 274941 op 15-03-2009 16:01 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Snippertje op 15-03-2009 16:05 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
@ Snippertje, Ik zou zeggen, neem even de tijd om door dit topic heen te bladeren (en misschien de vorige) Wanneer je dat hebt gedaan kan ik je garanderen dat je een mooi gevulde plugin folder hebt!Snippertje schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:01:
Ik ben door dit topic ook weer geïnteresseerd geraakt in SC4, maar welke plugins gebruiken jullie allemaal? Oftewel, wat zijn de must haves?
Edit: Moet ik het eerst geïnstalleerd zien te krijgenWanneer ik op setup druk gebeurt er niets
Gebruik 64bit vista. Hij doet sowieso vaag met cd-roms
[ Voor 28% gewijzigd door Lof102 op 15-03-2009 16:12 ]
Ja zal ik doen. Alleen ik krijg SC4 helemaal niet geïnstalleerdLof102 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:07:
[...]
@ Snippertje, Ik zou zeggen, neem even de tijd om door dit topic heen te bladeren (en misschien de vorige) Wanneer je dat hebt gedaan kan ik je garanderen dat je een mooi gevulde plugin folder hebt!
inderdaad dat is de regio van lofranger, ik zal niet beginnen met bouwen totdat ik het werkend heb.Lof102 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:07:
[...]
@ Snippertje, Ik zou zeggen, neem even de tijd om door dit topic heen te bladeren (en misschien de vorige) Wanneer je dat hebt gedaan kan ik je garanderen dat je een mooi gevulde plugin folder hebt!
@Hoi Pim, Is dat je gedonloade regio? Dat van die sneeuwmod krijg ik ook niet werkende... Ben er uit frustatie een tijd geleden ook maar mee gestopt. Ben wel nieuwsgierig naar een aantal screenshots van je (toekomstige) steden!
Ik zie trouwens veel groen/sneeuw hier in het topic... Voor de geintereseerden, op de volgende link is een heel mooi en uniek SC4 ingericht landschap te bewonderen:
Republic Jeddah
Dat klopt iig, vaag dat jouw terrein er groener uitziet dan bij mij.Anoniem: 274941 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:59:
[...]
er staat in SimCity 4\Plugins\LBT\TerrainMods\Bajio twee bestanden ja
LBT Bajio Controller (Low Height Snow).dat en LBT Bajio Terrain Mod (Low Height Snow).dat
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 274941 op 15-03-2009 16:29 ]
Dankje.
je mag anders ook wel je hele plugin map online gooien.LoneRanger schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:30:
[...]
Dankje.![]()
@Pim,
je doet niks fout maar ik heb nog een aantal andere terain-controllers e.d. in mijn plugin map.
Ik zal zo eens testen hoe het er bij mij uitziet met alleen die 2 files.
LoneRanger schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:51:
Pfff, ik had de verkeerde terain mod gelinkt.![]()
Je moet cumbre hebben en dus niet Bajio.
Yup.Anoniem: 274941 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 17:16:
heb je al de bomen zelf er neer gezet?
hoe krijg ik trouwens het raster uit?
Ik heb even geen idee hoe ik er aan kom en waar gedownload of wie de maker is maar probeer deze is.BioHazard schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:09:
Even een vraagje van een noob. Is er een mod voor ondergrondse electriciteitskabels oid?
Anoniem: 272623
Haha, lees een paar reacties terug.. Ik heb hetzelfde gevraagd. Ik dacht dat als ik ingelogd was op SC4D ook daar kon downloaden maar daar heb je ook een apart account voor nodig!Snippertje schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:41:
Ben ik nou gek of kan ik die NAM nergens downloaden op de site?
http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotGET=851
[ Voor 42% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 15-03-2009 21:19 ]
Plopable water van Jeronij maar makkelijker is de stream-kit van PEG.Kn4kw0r5t schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:59:
[...]
Hoe maken jullie trouwens die bergriviertjes? Ook een mod, want als normale optie heb je wel het verlagen van het land natuurlijk, maar voordat je dan wat berreikt zit je al onder normale landhoogte, dus dan krijg je grote ravijnen in de bergen
Mayor-mode, er zijn tegenwoordig genoeg volwassen bomen.Loneranger, heb jij die bomen trouwens geplaatst in burgermeester-stand of in God-opties? Want wanneer je dat doet in burgermeester-stand moeten ze nog groeien, of blijven die dingen zo klein?
Thanks! Hoe kun je trouwens .dat mods gebruiken? .zip files uitpakken waar een .exe uitkomt kan ik ook nog wel, maar voor die .dat heb je zeker 'n ander programma nodig? Geldt ook voor SC4lot files trouwens, alhoewel die wel echt SC4 gebonden zijn aangezien de extensienaam denk ik..LoneRanger schreef op maandag 16 maart 2009 @ 05:36:
[...]
Plopable water van Jeronij maar makkelijker is de stream-kit van PEG.
[...]
Mayor-mode, er zijn tegenwoordig genoeg volwassen bomen.![]()
Ik heb nu niet zoveel tijd maar zal vanmiddag wel even wat linkjes neerzetten.
[ Voor 9% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 16-03-2009 15:51 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| -Plugins -buildings\Mapjes met naam van de maker[s] -natuur\Mapjes per soort -mods\Mapjes per soort -landmarks\ -etc [maak het zo uitgebreid als je wilt voor de duidelijkheid waar je iets hebt staan] Omdat het belangrijk is dat ze als laatste ingeladen worden om conflicten te voorkomen: -ZZZ-water en terrein textures [mods]\ -ZZZ-NAM |
[ Voor 28% gewijzigd door LoneRanger op 16-03-2009 16:39 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 16-03-2009 17:56 ]
Wat misschien wel makkelijker is is je huidige plugins folder te hernoemen in pluginsOUD en gewoon een nieuwe plugins folder te maken met subfolders die voor jou duidelijk zijn.Kn4kw0r5t schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:56:
Misschien dat ik toch m'n hele simcity er maar is afgooi nu ik nog niet zo heeeeel veel bereikt heb. Heb blind alles neergegooid zonder enige structuur. Downloads wel naar een andere partitie dan C:, maar da's dan ook alles. En misschien is kijken wat ik download i.p.v. klik klik klik open open open.
In ieder geval bedankt Ranger!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
De te krijgen gebouwen zijn zo uitgebreid dat je wat specifieker moet zijn met 'Europees'.Postius schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:55:
@wie de topic start heeft gemaakt: Heeft veel geholpen bedankt.
Ik ben nu weer lustig aan het downloaden en bouwen, maar duurt nog een voordat ik iets serieus opstart. Ik ben nu nog opzoek naar europeanse gebouwen. Ik zie een screenshot van iemand en die had een ikea, wat ik geniaal vindt. Ik wil ook een ikea! Iemand nog tips voor goede europese stijl gebouwen?
(en ja ik zoek zelf ook maar er is nogal veel te verkrijgen en voordat je alles hebt getest ben je ook weer even verder).
Misschien een idee om daar de 2e post voor te gebruiken?Lof102 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:53:
Zow he, de pluginmap... mssn is dat ook nog wel iets om op te nemen in de TS??
Ik heb nooit echt tijd/zin gehad me er in te verdiepen mede omdat ik kennelijk nergens plugin-manager kan vinden.Oh, en ik heb het helemaal gevonden met de Loteditor, het is een k*tklus, maar de LOT's die je op den duur realiseert zijn egt meesterlijk :D!! Een voorbeeld, is nog niet af, maar wordt wel zoals IK dat wel:
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door LoneRanger op 17-03-2009 22:01 ]
Anoniem: 55111
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 18-03-2009 00:24 ]
[ Voor 11% gewijzigd door timofp op 18-03-2009 03:09 ]
Weet iemand hier een oplossing voor?Anoniem: 55111 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 00:00:
Soms heb ik nog wel een 'doos' om een mod(prop?) zitten. Ik heb bijv. een haven gebouw, als ik die neerzet dan staat hij er gewoon, maar na een seconde of 2 staat er ineens een 'doos' omheen. Op die doos staat: Simcity.com. Heb dit ook bij een paar bomen, daar zit de doos meteen omheen.
[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 18-03-2009 03:39 ]
Anoniem: 272623
Anoniem: 200854
Je moet alle dependencies hebben die de lot gebruikt. Als je een lot toevoegd moet je goed kijken welke depen. pack je nodig hebt, vaak staat dit in de read me file. Er zijn er nogal wat dus het is soms even zoeken. Kijk op SC4devotion voor mega packeges.
Ik haalde idd de regios en steden door elkaar. Maar de steden onderling, binnen de regio, hebben dus wel degelijk invloed opelkaar. Super, dat maakt het een stuk uitdagender.timofp schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 03:08:
Je hebt dus binnen je regio verschillende steden, en als je 1 grote stad bouwt zonder vuile industrie kan je bijvoorbeeld in diezelfde regio langs je stad nog andere steden maken met wel industrie. En dan zullen je inwoners van de grote stad met de wegen die je legt in de andere steden gaan werken, sims kunnen naar andere steden reizen, en je zal uiteindelijk ook toerisme krijgen van andere steden via luchthavens enzovoort.
De Metro`s werken bij mij wel goed. Ik had op een gegeven moment erg veel verkeer, en had me toen voor genomen om dat in te dammen. Ben toen begonnen met het bouwen van een uitgebreid metro-netwerk, en dat werkt erg goed. Als ik nu naar de grafiek kijk van de 'hoeveelheid verkeer' , en dan zie je echt. 50 jaar geleden begonnen ermee, en nu heb ik 2x zoveel voetgangers, en 1,5 x zoveel pendelaars met de metro als auto`s! Erg geslaagd project dus. Geen verkeersproblemen meer enzo.Postius schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 03:38:
[...]
Public transports ala metro's etc werken die goed? Zijn het aanraders of is het meer leuk voor erbij omdat het hoort in een stad?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 18-03-2009 11:52 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 18-03-2009 13:34 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 18-03-2009 14:01 ]
Echt puur op de gok omdat ik niet weet welke haven je hebt.Anoniem: 55111 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:52:
Super! Thanks! De Kuip doet het nu helemaal goed. Alleen m`n vrachthaven doet het nog niet helemaal.
Edit: M`n haven doet het nu ook! Echt 1 dependency over het hoofd gezien (van de 12)
[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 18-03-2009 14:04 ]
Ja ik heb gewoon alle camelots downgeload, allemaal maar het waren zoveel bestandjes per pack! DUs ik heb ze allemaal geinstalleerd((stuk of 20 15 installs als het niet meer waren). En ik dacht dat ik al een megapack had maar zalis ff rondneuzen blijkbaar heb ik wat gemist.Anoniem: 200854 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:24:
[...]
Je moet alle dependencies hebben die de lot gebruikt. Als je een lot toevoegd moet je goed kijken welke depen. pack je nodig hebt, vaak staat dit in de read me file. Er zijn er nogal wat dus het is soms even zoeken. Kijk op SC4devotion voor mega packeges.
Zie hier
http://www.sc4devotion.com/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=
Eens kijken of ik de LEX-dvd ergens vandaan kan halen dan. Dat is natuurlijk wel zo makkelijk om in eerste instancie wat mee te experimenteren.LoneRanger schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:43:
@daroy:
De LEX-dvd heeft mijn voorkeur wbt content en gemak.
De STEX dvd is dan ook al een paar jaartjes ouder.
Mijn cleaning tool geeft aan dat er niks ontbreekt maar ik blijf dozen zien om camelot gebouwen! Moet ik nog meer downloaden dan?Postius schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:01:
[...]
Ja ik heb gewoon alle camelots downgeload, allemaal maar het waren zoveel bestandjes per pack! DUs ik heb ze allemaal geinstalleerd((stuk of 20 15 installs als het niet meer waren). En ik dacht dat ik al een megapack had maar zalis ff rondneuzen blijkbaar heb ik wat gemist.
Welke cleantool-file gebruik je dan om te kijken of je wat mist?Postius schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:34:
[...]
Mijn cleaning tool geeft aan dat er niks ontbreekt maar ik blijf dozen zien om camelot gebouwen! Moet ik nog meer downloaden dan?
Staat heel netjes in de TS onder het kopje "Wat heb ik nodig"En als je deluxe normaal installeerd hoeveel patches moet je dan normaal instaleren(want echt overzichtelijk is het niet).
Tja nogmaals, welke cleantool file gebruik je?EN cleaning tool geeft ook dit aan *.iit not present maar dar kan ik helemaal niks over vinden!
Aha ik snap dat die cleaning tool gebruik maakt van die txt bestanden duurde even voordat het lichtje ging branden. Nu blijkt er idd nog wat te ontbreken en snap ik het wat beter.LoneRanger schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:46:
[...]
Welke cleantool-file gebruik je dan om te kijken of je wat mist?
Begin eens met deze.
[...]
Staat heel netjes in de TS onder het kopje "Wat heb ik nodig"
De SKU update is essentieel en de update4bat is puur voor nachtverlichting van custom content, optioneel dus.
[...]
Tja nogmaals, welke cleantool file gebruik je?
Ik heb idd die haven, maar het was een andere. Het was het 'electronisch hek' , die weer ergens anders tussen stond. Toch knap dat je het zo uit je hoofd weetLoneRanger schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:03:
[...]
Echt puur op de gok omdat ik niet weet welke haven je hebt.
http://simpeg.com/forum/index.php?action=tpmod;dl=item876
Het ziet er namelijk naar uit dat je o.a. wat models mist.
edit
Ah ok, opgelost dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 18-03-2009 16:21 ]
Klopt helemaal.Anoniem: 55111 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:19:
Nog een vraagje over die cleanitol. Als je dat opent, en je opent dat TXT betandje wat erbij zit, dan controleerd hij idd het een en ander. Maar nu zag ik hier: http://sc4devotion.com/fo...=3639.msg111352#msg111352 , hele lijsten staan. Moet je die nieuwste lijst dan in dat readme bestandje zetten, en dan op 'locate files' drukken?
CSX wfk katanga.Anoniem: 272623 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:21:
waar haal je die kanalen vandaan die zijn echt heel erg goed
Probeer deze link eens en dan de 2e file.daroy schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:59:
Zo terug van het werk en nog een Deluxe edition van SimCity 4 kunnen kopen voor €14.95. Gelijk de UPDATE_SKU2_TO_P1_B638 update gedaan zoals ook in de TS staat. Echter de tweede update welke in de TS staat kom ik niet helemaal uit.
SC4BATInstaller.exe heb ik gedownload maar ik kan niks installeren want ik mis gMax. Als ik dan naar de website ga welke hij aangeeft kan ik hier niks downloaden. Iemand een idee?
Perfect, SC4Update4BAT.exe krijg ik wel gewoon netjes geinstalleerd. Ik moet er helaas nu vandoor, morgen avond heb ik lang de tijd om te experimenterenLoneRanger schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:11:
[...]
Probeer deze link eens en dan de 2e file.
http://www.sc4devotion.co...t&task=view&id=44&Itemid=
Nog even een late reactie maar dit maak verder niet uit.Anoniem: 55111 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:50:
Maar ik heb bijv. 2 regios waar een snelweg doorheen loopt, maar waar geen gebouwen, industrieen of woningen zijn geplaatst (geen inkomsten dus). Maakt dit uit?
Intel Core i5 750~3.6Ghz + CM Hyper 212 - MSI p55-gd80 - 8GB 1600Mhz GeIL - MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC - CM690 + 4x Scythe Slip Stream
[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 19-03-2009 15:43 ]
Klopt, uiteindelijk fungeert je regio als een stad.Anoniem: 55111 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 22:40:
Okay, als je dus een stad hebt met veelste weinig inwoners, dan kan je een andere stad maken met veel woon-gelegenheden, en vice versa?
Het valt opzich wel mee, het speelt prima verder je heb alleen veel Commercial en/of Industrie nodig.Die bug in die CAM-mod, is dat niet te verhelpen? Klinkt namelijk als een bug die het groeien van je stad wel erg aantast, of heb ik het nou mis?
Ik plan niet echt maar heb wel een bepaalde tactiek om te voorkomen dat ik dingen moet afbreken om avenues e.d. moet aanleggen.Postius schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:22:
Ik blijf bezig met vragen, maar dit keer wat tactischer.
Plannen jullie stad helemaal van te voren, of zit je er al meer mee in je hoofd voordat je begint?
Ik weet namelijk wel ongeveer wat ik wil en zit binnen no time aan 25-30k inwoners met stabiel inkomen en goede grond value. Maar dan moet je echt gaan verbeteren want nu begint het groot te worden. Vaak als ik me stad ga upgraden sloop ik gewoon bestaande gebouwen.
Als ik geen centrale weg heb bv, dan denk ik er 1 uit en leg ik die aan dwars door mijn commercie heen of industrie als het zo uitkomt(uiteraard denk ik het wel uit). Is dit schadelijk? Moet ik mijn infrastructuur al van te voren plannen? En hoe hou je dan goed rekening met stations enzo, wat nu sloop ik vaak spullen om plaats te maken voor nieuwe en laat zo mijn stads meer uitdijen(centrum wordt voller dus leg telkens aan de randen nieuwe zones aan).
En maakt moeilijkheid nog iets uit? Als het alleen het start geld is namelijk begin ik liever op easy.
[ Voor 34% gewijzigd door Postius op 19-03-2009 19:13 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 19-03-2009 19:23 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 19-03-2009 20:11 ]
Anoniem: 293381
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 293381 op 20-03-2009 00:04 ]
Hier heb je de 'PEG Abyss Garbage Chute'.Anoniem: 293381 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 00:02:
Hee weet iemand nog ergens goed afvalverbranders of dergelijke afval opruim zooi te vinden om te downloaden..
Dit zijn de nederlandse borden:En op youtube staan wat flimpjes waarin boven snelwegen en wegen allemaal borden hangen in bv nederlandse stijl of franse.. en van die file borden.. weet iemand waar ik dit zou kunnen downloaden.. linkje ofzo?
It seems that you feel our work is not a benefit to the public?
Have you ever retired a human by mistake?
We'll be back.
Why don't you check out: CitiesXL or SIMPhoni.Net for a while?
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 20-03-2009 01:08 ]
Simtropolis is op dit moment bezig met een stevige site update en data migratie. Je kunt de status volgen op de twitter feedtimofp schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:47:
ik krijg deze melding ook.... hopelijk zijn ze snel terug, ik wil morgen beginnen aan mijn nieuw simcity project
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
De grootste kwa bebouwd oppervlakte:Anoniem: 55111 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 18:20:
@LoneRanger: Kan je hier is jouw grootste/mooiste stad neerposten (screenie) . Ben weleens benieuwd
Hoe spijtig het mss ook is dit gaat gewoon niet zonder toestemming van de makers en toestemming krijg je echt niet.Anoniem: 293381 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:58:
Of is er iemand bereidt zijn uitgebreide plugin folder ergens te uploaden ofzo.. want er zijn hier aantal mensen die zeer ervaren zijn en de mooiste creaties maken dus die vast ook veel downloads hebben.. zou erg top zijn als iemand hiervan een upload van zijn plugin folder wil plaatsen..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq