Ik heb inderdaad niet bij alle providers gekeken (wel even bij XMS en XS4all) maar de resultaten matchen niet met de consumentenbond tests. Simpelste voorbeeld is de wachttijd. Alice komt daar als een van de snelste uit bij de consumentenbond.. en hier als laagste?Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:07:
Die reacties zie je bij alle providers terugkomen. Het is niet zo dat alleen bij Alice ongefundeerde reacties staan, die heb je dus net zo goed bij een Telfort of een XS4All.
Sorry maar dan vertrouw ik meer op de consumentenbond. Die hebben tenminste zelf ook alles getest.
Het ging mij even om de stomste reacties.. en die zijn ook wel heel erg. Dat kun je niet ontkennen. Verder is het aantal radar klanten wat een Alice enquete heeft ingevuld een stuk lager dan de reacties bij Ziggo/UPC/XS4all. Heb je daar dan een paar mensen tussen zitten die geen idee hebben wat ze doen (zie bovenstaande quotes) dan heeft dat meteen een enorme impact op je eindtotaal.Dus om het nu meteen af te doen als onzin en de positieve quotes te highlighten vind ik een beetje een zwaktebod.
Klik er zelf maar eens doorheen dan zul je zien wat ik bedoel.