Sander, ik vind het een beetje jammer van je dat je het nodig vindt om zomaar een persoonlijke aanval te maken. Laat ik maar niet hetzelfde doen, want daar sta ik boven.
In ieder geval ben ik nu net bezig met het schrijven van mijn scriptie voor mijn studie en als ik dan niet thuis kan werken op mijn computer is dat gewoon enorm vervelend. Als je tegenwoordig thuis geen internet meer hebt dan kun je haast niets meer. Internetbankieren, contact met vrienden en familie die ver weg wonen, etc...En als ik dan al zo'n 4 weken op Alice zit te wachten voordat mijn internet-verbinding hersteld wordt (hij werkt op dit moment nog steeds niet) en dan wordt ik zo door de klanten"service" afgeserveerd, dan vind ik het wel normaal om kwaad te worden. En dat heeft niets te maken met of het nou een budget-bedrijf is of niet. Ook een verbinding voor weinig geld hoort het gewoon altijd te doen en als ik een normale vraag aan de klantenservice stel wil ik ook een normaal antwoord krijgen. Dat zoiets jou niet zou kunnen schelen als het jou overkomt, dat is jouw probleem.
denan schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:36:
[...]
Ow dat snap ik prima hoor.. ik zou zo'n email nooit laten sturen en volgens mij zet ik nergens neer dat ik hun reactie 'goed' of 'correct' vind. Wat ik wel aangeef is dat ze gewoon een reactie hebben gegeven op je antwoorden.. of je het nou eens bent met die reactie of niet.
Ik noem dat dus niet een reactie maar juist het ontwijken van een
echte reactie.
Alice is een budgetprovider en zal de hoogst mogelijke service voor de laagst mogelijke prijs leveren. Als je storing opgelost is is je case voor hun 1e lijn waarschijnlijk gewoon gesloten. Achterhalen wat er exact aan de hand is geweest kost ze waarschijnlijk veel tijd en die tijd steken ze vast liever in een nieuw provleem. Doen ze dat niet dan zouden ze meer medewerkers moeten hebben om alle vragen achteraf te beantwoorden.. en worden de maandtarieven weer hoger.
Van mij mogen de maandtarieven best een paar euro's hoger als de verbinding maar
werkt! En dat doet het al 4 weken niet. Zelfs voor een budgetprovider is dat beschamend.
1-Moet je continu zo SCHREEUWEN in je reactie?
Sorry het was niet mijn bedoeling om te schreeuwen maar juist om een paar woorden te benadrukken. En uiteraard was het niet de bedoeling om hiermee irritaties op te wekken.
2-Dit is gewoon een standaard mail, dat zie je duidelijk aan de opzet van het emailbericht. Alleen het laatste zinnetje over de storing is erbij geplaatst. Nogmaals: ik ben het niet eens met de wijze waarop de mail opgezet is maar ipv jezelf op te winden over de reactie kun je je beter met nuttige dingen bezig houden.
De reden waarom ik deze berichten schrijf in dit forum is omdat ik dit zo'n enorm slechte service vindt dat andere mensen hiervan moeten weten. We zijn hier toch om elkaars ervaringen met Alice te delen of niet? Nou, mijn ervaringen met Alice zijn dus enorm slecht en hoe meer negatieve publiciteit Alice krijgt, hoe beter ze zullen aanvoelen dat dit niet langer kan.
- Ze geven aan dat ze zo niet kunnen achterhalen waarom je storing is opgelost.
- Je storing is opgelost.
- Wanneer je niet tevreden bent kun je een klachtenbrief sturen waardoor je een creditering van abonnementsgeld kunt krijgen.
Hoe kom je erbij dat mijn storing is opgelost? Dat is het al 4 weken niet!
Als je een worddocument opstelt met daarin je brief met je handtekening is hij inderdaad door Alice te verwerken. Een simpel emailtje daarintegen is niet rechtsgeldig aangezien de afzender te makkelijk te faken is. (handtekeningen in principe ook.. maar vooruit)
Alice zal (net zoals bijna alle andere bedrijven) een ondertekende klachtenbrief voor haar archief nodig hebben. Geld uitkeren moet je namelijk altijd verantwoorden aan de directie/investeerder.
Ik heb zelf werkervaring bij een klantenservice (van een zorgverzekeraar) en wij accepteerden al jaren klachten per e-mail. Wat jij hier opschrijft is gewoon niet waar. De enige reden dat ze dit doen is om tijd en geld te besparen. En dat heeft verder niets met het verifiëren van mijn identiteit te maken want mijn e-mailadres is al sinds het begin bij hun bekend en ze sturen overigens ook hun e-mails en hun facturen naar hetzelfde e-mailadres. Bovendien zou ik desnoods van mijn persoonlijke e-mailadres van alice een klacht kunnen indienen.

Ja voor 2,50 euro per factuur. Ook weer zo'n belachelijk hoog bedrag om het te ontmoedigen. Maar goed, dat was niet eens serieus bedoeld dat ik een papieren factuur wil ontvangen. Voor de duidelijkheid, ik ben er niet op uit om Alice te "pesten", ik wil gewoon als klant fatsoenlijk geholpen worden en het moge duidelijk zijn dat dat tot nu toe dus absoluut niet is gebeurd!
[
Voor 0% gewijzigd door
EmpAtahualpa op 23-06-2009 13:24
. Reden: typfout ]