De GB Pound is goedkoop; wat te kopen in Engeland?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 54.020 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

sjolmers schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:52:
[...]

Super! Heb ook een besteld, krijg alleen de checkout niet compleet en steeds errors....Maandag maar eens bellen.
Had ik ook: "This invoice has no valid shipping methods available. Please contact customer support to complete this transaction." Mailtje gestuurd naar de verkoper en was meteen in orde. Ik denk dat ie internationale verkopen manueel moet mogelijk maken per user of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb wel interesse in horloges, overhemden (ralph lauren), canon lenzen. iemand tips? ik vond bij play.com mooie aanbiedingen voor ps3, x360 en NDs (100GBP)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

*verkeerde topic*

[ Voor 94% gewijzigd door J3roen op 04-01-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

schaduw schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:04:

Ik kan alleen nergens de regio-indeling van de Wii vinden, is de UK versie compatible met 'onze' games? En hoe moeilijk is Nintendo met garantie?
je hebt bij de wii alleen PAL vs NTSC dus een UK Wii doet het prima in NL (alleen andere power stekker)..
Check ook het Wii topic voor meer vragen over Wii..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Jaaaaaaaaaaaa naast cameraspul ook kleren maar dan wel meer het Engelse werk bij ASOS en Ark

Superdry, Gio-Goi en Fenchurch hebben er leuk spul bijzitten en het voordeel is dat het hier in Nederland niet superbekend is dus loop je er nog redelijk uniek bij ook :+

Maak trouwens niet de fout die ik de 1e keer bij ASOS maakte nl. de currency op euro's zetten want dan word je genaaid...lekker op GBP laten staan dus :)

[ Voor 53% gewijzigd door Sirius op 05-01-2009 15:15 ]

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-07 13:41
Jammer dat de koers van het pond inmiddels alweer op 1,10700 staat :{. Had verwacht en gehoopt dat ie richting de 1=1 zou zakken, maar helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-07 10:28
RoelJewel schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:42:
Jammer dat de koers van het pond inmiddels alweer op 1,10700 staat :{. Had verwacht en gehoopt dat ie richting de 1=1 zou zakken, maar helaas....
Viel mij ook even vies tegen. Net een bestelling van vorige week binnen, op 1.02~, en wilde nu weer een doen, maar die pond is flink gestegen. Nu maakt 't niet ontzettend veel uit, maar wat denken jullie, gaat ie weer terug naar z'n oude niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:52

pcprutser

No message

pff, die pond kost nu weer 1,10 hij gaat dus weer omhoog... ik zal van de week eens aan iemand op mn stage vragen wat hij denkt dat dat ding gaat doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Phyc schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:16:
[...]

Viel mij ook even vies tegen. Net een bestelling van vorige week binnen, op 1.02~, en wilde nu weer een doen, maar die pond is flink gestegen. Nu maakt 't niet ontzettend veel uit, maar wat denken jullie, gaat ie weer terug naar z'n oude niveau?
niet veel?

nog steeds 30 cent per pond vergeleken oude niveau hoor..

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-07 10:28
Doelde meer op de stand van vorige week ten opzichte van de stand van nu (1.02 tegen 1.10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 22:30
GWK heeft 't nog steeds op 1.01 staan.
http://www.travelex.com/n....asp?content=cnv&lang=NLD

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 25-07 13:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285518

http://www.mymemory.co.uk/

Géén verzendkosten ;) creditcard & paypal betaalmogelijkheden!

Staat zeker wat leuke PS3 en iPhone stuff op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
sub0kelvin schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:50:
[...]

Bij VISA weet ik het niet zeker maar bij Mastercard wordt het op het moment van betalen berekend. Op mijn overzichten worden dan ook altijd verschillende koersen voor dezelfde currency gebruikt, afhankelijk van de datum waarop ik betaalde. Dat is vooral goed te zien op de wat langere vakanties.
Bij Visa precies het zelfde, de dagkoers op moment van afrekene

Ik heb net het hele topic door zitten lezen, maar even een tip, let op bij webshops waarvan je "denkt" dat ze uit Engeland verzenden. Er zijn namelijkkanaal eilanden, welke wel bij de UK horen, maar voor de douane niet binnen de EU.
Wikipedia: Channel Islands

[ Voor 26% gewijzigd door Marc P op 09-01-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
RoelJewel schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:42:
En amper twee dagen later staat hij al op 1.12796 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:04
Een flink aantal reacties zijn afgesplist naar Creditcard wisselkoersen en acceptatie .

Met betrekking tot de discussie over valutaspeculatie zou ik willen vragen deze te laten voor wat het is of apart een topic te openen (bv in WI).

Dit topic heeft een duidelijke focus en onderwerp en het is beter om dat zo te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://nl.exchange-rates.org/Chart.aspx?iso_code=EUR&base_iso_code=GBP&mode=G&filter=30

ai ai, iedereen die nog niets besteld had en wilde wachten op een nog lagere koers, heeft gegokt en verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Ik heb gelukkig mijn bestelling reeds gedaan. Maar toen ik afrekende was het product wel nog niet in voorraad, het komt pas volgende week terug binnen. Hopelijk heb ik dan wel al betaald bij m'n bestelling en niet wanneer het op voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 18:29
Heb afgelopen Maandag een D90 kit besteld bij Calumet UK, Dinsdag betaald voor de toengeldende koers, via Mastercard.
Kostte me € 788 (verschil van € 13 in het voordeel van Mastercard)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als vanouds zijn de Panasonic plasma's weer erg goedkoop in UK.
Alstie weer naar de 1 euro gaat, rijd (vaar) ik naar de UK en koop een pannie :+

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:38:
[afbeelding]

ai ai, iedereen die nog niets besteld had en wilde wachten op een nog lagere koers, heeft gegokt en verloren.
Nou, dat valt wel mee. Toen ik anderhalf jaar terug naar de UK verhuisde, was de koers 1.5 euro per pond. Gokken op een koers doe je op de wat langere termijn, niet op twee weken ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij stom toeval zag ik dit topic staan 8)7

Gisteren ontving ik van de Hogeschool de nieuwe boekenlijst, aanschaf + prijzen zouden geschieden bij selexyz in Utrecht. Afijn, ik heb geen zin om blindelings te gaan kopen dus heb voor de 4 boeken die ik nodig had. (Allen waren Engelstalig) gezocht op diverse vergelijkingssites. Via die websites had ik al een voordeel van 25 euro op de zelfde vier boeken.

Oorspronkelijke prijs: 300 euro
Via zoeken op internet: 275 euro

Toen wees mijn jongere broertje mij op Ebay, hij bestelde sommige van zijn boeken daar. Ik heb dus de avond gespendeerd aan het zoeken en bestellen van boeken.

Totaal betaald:
201,00 euro

Oftewel, door de koers heb ik een voordeel behaald van 99 euro. Dan spreek ik van 4 boeken. Dat is bijna 35% van de prijs! Er was zelfs een boek bij wat in NL 78 euro kostte en ik gisteren heb "afgetikt" voor 36 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:38:
[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://nl.exchange-rates.org/Chart.aspx?iso_code=EUR&base_iso_code=GBP&mode=G&filter=180
dit is ook een mooie grafiek die het over wat langere tijd weergeeft..

en
Afbeeldingslocatie: http://nl.exchange-rates.org/Chart.aspx?iso_code=EUR&base_iso_code=GBP&mode=G&filter=1460
Dat is de grafiek van ongeveel de tijd dat ik in de UK woon.. Eerst een hele poos stabiel op €1.50 en daarna begon het gedonder..

als je in deze url XX veranderd door het aantal dagen wat je wil zien geef hij de grafief over die periode :)
http://nl.exchange-rates.org/history/EUR/GBP/G/XX

[ Voor 28% gewijzigd door ToolkiT op 12-01-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 04-07 14:36

DancePlaza

ninja

Ik was op zoek naar een WP-DC13, een onderwaterbehuizing voor me camera

Ik zat even rond te kijken op Amazon.co.uk en .com. De prijzen uit de UK zijn niet echt veel goedkoper als ik het de USA haal. Iemand die nog een goeie shop weet waar ik mijn WP-DC13 kan kopen?

166.55 USD = 123.947 EUR
133.41 GBP = 149.028 EUR

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-07 10:42
nou jongens wie gaat er ff rijden, ik wil graag nog een cam. Of zullen we met een paar tweakers maar een road trip beginnen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik heb mij schijf sinds maandag binnen en ben verbaasd over het gewicht...das niet draagbaar!
Zitten bij mij overigens 2 WD HD's in 16MB 7200rpm.

Het apparaat werkt goed overigens, echter blaast de ventilator wel ERG hard, dit moet met een weerstandje wel iets aan te passen zijn. Thanks voor de tip nogmaals.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-07 17:43

Praetextatus

the dutch_paki

thefox154 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:30:
nou jongens wie gaat er ff rijden, ik wil graag nog een cam. Of zullen we met een paar tweakers maar een road trip beginnen }:O
Als je serieus bent heb ik wel interesse om eventueel mee te gaan :) Wordt wel NA de 26e. Ook voor een cam namelijk :P

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 29-06 03:21
Praetextatus schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:14:
[...]

Als je serieus bent heb ik wel interesse om eventueel mee te gaan :) Wordt wel NA de 26e. Ook voor een cam namelijk :P
Je kan zelfs vliegen met Ryanair vanaf Eindhoven, retourtje als je overnacht voor 8 Eur (geen taxes maar wel + 10 Eur CC kosten pp ) of zelfs minder. 3 Mrt heen, 4 Mrt terug ben je zelfs maar 12 EUR kwijt incl Op hostels.com kan je dan een goedkoop pensionnetje boeken. Wordt het misschien te gezellig :+

[ Voor 10% gewijzigd door Yippie op 14-01-2009 23:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoe zit het met het kopen van een LCD of Plasma in de UK???
Welke internet winkels verzenden ook naar Nederland??
Is het slim om zelf eventueel een LCD te vervoeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Apache4u schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:23:
Nu is mijn vraag voor welke produkten het interessant wordt om ze in Engeland te halen. DVD's. Blu-Ray? Gadgets? iPhones?
De nokia 5800 xpressmusic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

edit...

[ Voor 93% gewijzigd door Tatsu op 14-01-2009 23:24 ]

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

thefox154 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:30:
ik hoor het al, ik moet een handeltje gaan opzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 00:01:
[...]

ik hoor het al, ik moet een handeltje gaan opzetten ;)
Jij regelt een bijzonder gunstig geprijsde slaapplaats, begrijp ik dat goed? ;)

@ Yippie, hoe kom je aan die tarieven, grapje zeker??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-07 17:43

Praetextatus

the dutch_paki

Ik ben het wel eens met Noax :p Toolkit bied t aan dus waar gaan we slapen Tookit? :D

@Noax, Ryan air heeft wel vaker van die acties ;) opdagen dat er weining mensen zijn om toch nog een beetje eraan te kunnen verdienen :D

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 18:20

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Yippie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:14:
[...]

Je kan zelfs vliegen met Ryanair vanaf Eindhoven, retourtje als je overnacht voor 8 Eur (geen taxes maar wel + 10 Eur CC kosten pp ) of zelfs minder. 3 Mrt heen, 4 Mrt terug ben je zelfs maar 12 EUR kwijt incl Op hostels.com kan je dan een goedkoop pensionnetje boeken. Wordt het misschien te gezellig :+
En als je wilt kun je vanaf Stansted ook naar Cambridge gaan, dan ben je geen 25 pond kwijt voor een treinkaartje. En daar hebben ze ook winkels. ;)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praetextatus schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:21:
Ik ben het wel eens met Noax :p Toolkit bied t aan dus waar gaan we slapen Tookit? :D

@Noax, Ryan air heeft wel vaker van die acties ;) opdagen dat er weining mensen zijn om toch nog een beetje eraan te kunnen verdienen :D
Lol, ik ben benieuwd! ;)

Thanks voor de tip, Praetextatus!
Ik ga Ryan air wat vaker in de gaten houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 02:22:
[...]

Jij regelt een bijzonder gunstig geprijsde slaapplaats, begrijp ik dat goed? ;)

@ Yippie, hoe kom je aan die tarieven, grapje zeker??
Stond zelfs een voorbeeld bij...scroll even up naar mijn vorige post op deze pagina.
Kies een datum, en blader dan door met de heenreis totdat je een gunstige datum en prijs hebt ( let goed op NO taxes ) en blader vervolgens door met je heenreis om een goede match te maken.

En zoals gezegd, ze stunten wel vaker, op de hoofdpagina kan je er meer over lezen.
Vervelendste is dat je dus wel een CC nodig hebt ( kan ook virtueel met bijv. WireCard ) en dat boekingskosten 10 pp zijn per boeking/reis. Deze kosten worden nergens vermeld voor zover ik kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 07:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dat laatste mag toch helemaal niet :? Of gelden die regels alleen bij reclame-uittingen ?

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:50:
[...]

Stond zelfs een voorbeeld bij...scroll even up naar mijn vorige post op deze pagina.
Kies een datum, en blader dan door met de heenreis totdat je een gunstige datum en prijs hebt ( let goed op NO taxes ) en blader vervolgens door met je heenreis om een goede match te maken.

En zoals gezegd, ze stunten wel vaker, op de hoofdpagina kan je er meer over lezen.
Vervelendste is dat je dus wel een CC nodig hebt ( kan ook virtueel met bijv. WireCard ) en dat boekingskosten 10 pp zijn per boeking/reis. Deze kosten worden nergens vermeld voor zover ik kan vinden.
Bedankt voor je hulp! :)
Ben in bezit van CC, dat is alleen al 'verplichte' kost om games voor een prikkie aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Koffie schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:59:
Dat laatste mag toch helemaal niet :? Of gelden die regels alleen bij reclame-uittingen ?
Na lang zoeken vond ik dit als je de zoekfunctie gebruikt met de zoekterm "creditcard":
http://www.ryanair.com/si...ge&xtmc=creditcard&xtcr=3

Hierop staat een korte tekst Om de aanzienlijke administratiekosten het hoofd te kunnen bieden wanneer we creditcards, betaalkaarten of ELV Direct Debit verwerken, zijn er kosten verbonden aan elke passagier per vluchtsegment.

Als je klikt op de link creditcard, linkt deze naar de Table of fees waar nog steeds niets staat behalve dat bij debit card ( UK only ) geen kosten zijn verbonden.

Bij punt 7 uit de Terms and conditions ( staat onderaan de pagina ) staat dit:
Voor alle geschillen met betrekking tot deze Gebruiksvoorwaarden en het gebruik van de Ryanair-website zijn de Engelse rechtbanken exclusief bevoegd. Ryanair kan echter naar eigen goeddunken gerechtelijke stappen ondernemen in het land waarin u woonachtig bent.

Of het allemaal legaal is weet ik niet, vreemd blijft het wel, want je ziet het pas als je betaalt.
Er is wel eerder opschudding geweest, ook in de media, maar daar is volgens mij tot nu toe nog niks uitgekomen.
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:16:
[...]

Bedankt voor je hulp! :)
Ben in bezit van CC, dat is alleen al 'verplichte' kost om games voor een prikkie aan te schaffen..
Geen dank, bedank me maar door wat mee te nemen als je gaat 8)
Nu kan je de verz kosten besparen en voor dat geld de games zelf ophalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Yippie op 15-01-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286067

Als ik een home cinema set bestel via Amazon UK 149 pond, de Sony DAV-DZ260. Geldt dan de wisselkoers op dit moment? En komen daar nog veel verzendkosten en andere kosten bij? Versturen ze wel grote elektronica naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:19:
[...]

Geen dank, bedank me maar door wat mee te nemen als je gaat 8)
Nu kan je de verz kosten besparen en voor dat geld de games zelf ophalen.
Mocht ik gaan, dan wil ik best wat voor je meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Praetextatus schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:21:
Ik weet nog een mooie brug in London die erg populair is ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:45
Anoniem: 286067 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:14:
Als ik een home cinema set bestel via Amazon UK 149 pond, de Sony DAV-DZ260. Geldt dan de wisselkoers op dit moment? En komen daar nog veel verzendkosten en andere kosten bij? Versturen ze wel grote elektronica naar NL?
Als je de productpagina op Amazon even goed bekijkt zie je 'delivery restrictions'. Bij deze Sony staat daar dat die alleen binnen de UK wordt verzonden. Als je wilt weten wat de verzendkosten zijn, klik je bij Amazon op 'help' en zoek je naar de pagina over international shipping. Als wisselkoers geldt over het algemeen de datum dat het product verzonden wordt; die Sony van je is bijvoorbeeld pas op 21 januari weer op voorraad, dus geldt normaal gesproken de wisselkoers van die datum, plus de wisselkoersopslag die jouw creditcard (of Paypal etc.) in rekening brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:51:
[...]
Mocht ik gaan, dan wil ik best wat voor je meenemen.
Daar hou ik je misschien wel aan, wel top dat je het aanbiedt
ToolkiT schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:17:
[...]
Ik weet nog een mooie brug in London die erg populair is ;) :p
Schijnt er wel beetje te spoken ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Yippie op 16-01-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 18:20

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Koffie schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:59:
Nee, maar Ryanair heeft een mooie omweg gevonden: je kunt boeken met een Ryanair-creditcard, bij iedere andere creditcard moet je die 10 euro betalen. Maar dat tarief geldt dus niet voor iedere passagier, ergo, het hoeft niet vermeld te worden. En op die creditcard zelf zullen ze ook wel voldoende winst maken.

Nee, Ryanair is een handige airline voor goedkope vluchten, maar sommige van die truckjes hadden voor mij echt niet gehoeven. Al is dit nog redelijk braaf, een oom van mij moest een keer 120 euro bij betalen voor zijn bagage. Hij had wel 7 extra KOFFERS bij besteld (tegen 7,50 per stuk) maar de bagagelimiet was nog steeds 15 kilo per PERSOON. Ze dachten dus dat hij 7 lege koffers mee zou nemen of zo..

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:38:
[...]

Daar hou ik je misschien wel aan, wel top dat je het aanbiedt
Voor mij geen probleem, wanneer ik toch al voor mezelf zou kijken, dan is het een kleine moeite. :)
Jammer, dat je dat soort 'acties' online weinig tegenkomt, tenzij het cash kan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:17:
[...]

Voor mij geen probleem, wanneer ik toch al voor mezelf zou kijken, dan is het een kleine moeite. :)
Jammer, dat je dat soort 'acties' online weinig tegenkomt, tenzij het cash kan opleveren.
Idd je komt ze vrij weinig tegen,

Wel grappig idee dat je ze gewoon zelf kunt gaan halen. Trouwens ik zou vanaf belgie vliegen (eco-tax)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hertog schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:13:
Nee, Ryanair is een handige airline voor goedkope vluchten, maar sommige van die truckjes hadden voor mij echt niet gehoeven. Al is dit nog redelijk braaf, een oom van mij moest een keer 120 euro bij betalen voor zijn bagage. Hij had wel 7 extra KOFFERS bij besteld (tegen 7,50 per stuk) maar de bagagelimiet was nog steeds 15 kilo per PERSOON. Ze dachten dus dat hij 7 lege koffers mee zou nemen of zo..
offtopic:
Dat doen de meeste luchtvaartmaatschappijen, en wordt ook normaal aangegeven. Het is ook wel wat naief om te denken dat je extra gewicht krijgt voor 7,50 per koffer. Er is een hoop te klagen over Ryanair, maar ook over naieve en passagiers ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Anoniem: 247730 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:26:
[...]

Idd je komt ze vrij weinig tegen,

Wel grappig idee dat je ze gewoon zelf kunt gaan halen. Trouwens ik zou vanaf belgie vliegen (eco-tax)
Dat is juist het mooie, op sommige dagen zijn er geen belastigen en toeslagen.
Denk niet dat je vanuit Belgie voor minder dan 2 Euro een retourtje kan boeken naar London, of wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik ga zelf 4 en 5 februari naar londen. 1 nachtje overblijven met twee personen. Kosten totaal inclusief hotel met ontbijt: 80 euro. 30 euro voor vlucht (retour) en 50 euro hotel. Dagje Londen. Dit vanaf vliegveld Weeze. Een dagje Amsterdam met de trein is voor mij duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

gambieter schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:34:
[...]

offtopic:
Dat doen de meeste luchtvaartmaatschappijen, en wordt ook normaal aangegeven. Het is ook wel wat naief om te denken dat je extra gewicht krijgt voor 7,50 per koffer. Er is een hoop te klagen over Ryanair, maar ook over naieve en passagiers ;)
maar waarom zou je anders extra voor een koffer betalen??
De limiet is 15Kg per persoon, en dat mag je in theorie in 100 koffertjes verspreiden, daar heb ik iig nog nooit een beperking over gelezen..

Toen wij bij RA overgewicht hadden konden we gewicht overhevelen naar handbagage en die als extra koffer inchecken zodat we wel in de 15Kg per koffer zaten...
(of heel veel per Kg bij betalen, wat op een veelvoud van een extra koffer betalen uitkwam)
RA probeert gewoon geld te verdienen met de kleine lettertjes en allerlei extra kostenposten te berekenen zodat hun basis prijs laag blijft en ze niet een fuel toeslag hoeven door te berekenen (wat een van hun marketing slogans is)...
RA is nog steeds een van de goedkoopsten, maar reken je niet rijk met de prijzen die je geadverteerd ziet, werk de hele site af en vergelijk dan de echte prijs.. dat kan behoorlijk schelen..

Maar dat is ook de opzet van RA... dus zolang je dat weet en geen service verwacht is het een goede optie...
persoonlijk probeer ik ze te vermijden.. maar soms zijn ze zoveel goedkoper dat ik toch maar weer met ze vlieg...
sretlow schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:55:
Ik ga zelf 4 en 5 februari naar londen. 1 nachtje overblijven met twee personen. Kosten totaal inclusief hotel met ontbijt: 80 euro. 30 euro voor vlucht (retour) en 50 euro hotel. Dagje Londen. Dit vanaf vliegveld Weeze. Een dagje Amsterdam met de trein is voor mij duurder.
vergeet niet dat je op Standsted land en je ook een behoorlijk bedrag kwijt bent om bij je hotel/central London te komen...

Voor mij is het al snel £30 om op standted te komen... dus als ik een vlucht vanaf heathrow vind die niet veel duurder is dan RA dan kan dat in totaal zelfs goedkoper zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door ToolkiT op 28-01-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
En de "coach" bus? Die is toch redelijk goedkoop en doet er maar 10 minuten langer over dan de trein. Terravision? En kost 9 pond. Travel time 75 minutes. Of mis ik hier iets. Ik kom hierop door op de Stansted airport guide te kijken. Dan "getting to londen" en dan onder kopje "bus".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 04-07 00:10
Vanuit Heathrow gaat er een trein rechtstreeks naar Kings Cross en daar heb je ook weer goedkope hotelletjes. Neem wel oordoppen mee. :)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:27

Polycom

Poes van goud

Ik ben de komende 3 maanden in London (eergisteren aan gekomen) als ik wat kan regelen voor wat tweakers doe ik dat graag (natuurlijk niet tegen de policy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:02
Pas op, zometeen sleep je vanalles aan electronica mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 18:18
sretlow schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:44:
En de "coach" bus? Die is toch redelijk goedkoop en doet er maar 10 minuten langer over dan de trein. Terravision? En kost 9 pond. Travel time 75 minutes. Of mis ik hier iets. Ik kom hierop door op de Stansted airport guide te kijken. Dan "getting to londen" en dan onder kopje "bus".
Dat kan idd prima. Het kan zelfs nog goedkoper met Easybus.
http://www.easybus.co.uk/...LvL77TtuJgCFQulQwodfWB7aw

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
ToolkiT schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:14:
[...]

Voor mij is het al snel £30 om op standted te komen... dus als ik een vlucht vanaf heathrow vind die niet veel duurder is dan RA dan kan dat in totaal zelfs goedkoper zijn...
Voor jouw is Gatwick toch veel meer dichterbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
sretlow schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:55:
Veeeel te duur! Kijk eens op Easyhotel.
http://bookings.easyhotel...D=51038775620090131130009

http://bookings.easyhotel...D=51038775620090131130037

[ Voor 7% gewijzigd door Saab op 31-01-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saab schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:57:
[...]

Voor jouw is Gatwick toch veel meer dichterbij?
Niet met het openbaar vervoer. Gatwick is met de trein zo'n anderhalf uur, Heathrow met de bus 45 minuten en stukken goedkoper. Ik vlieg dus altijd van Heathrow als ik terug naar Nederland ga

ToolKit woont niet zo heel ver bij mij weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Er is een Gatwick express en die brengt je in 30 minuten op Victoria.

Ik meende te herinneren dat Toolkit in Royal Tunbridge woonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saab schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:11:
Er is een Gatwick express en die brengt je in 30 minuten op Victoria.

Ik meende te herinneren dat Toolkit in Royal Tunbridge woonde.
Dan is ie misschien verhuisd, hij woonde in Caversham bij Reading en vanuit Reading is Gatwick met de trein lastig te doen. Wat je qua vlucht aan geld uitspaart ben je aan de trein kwijt. Lang leve BMI vanaf Terminal 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Ik was in de war met Royal. Die woont in Tunbridge.

Op zich is London City airport ook wel handig als je redelijk centraal woont of in centrum london moet zijn.

Maar idd, staar je niet blind op alleen de vliegticket prijzen maar neem ook de reiskosten van en naar het vliegveld in ogenschouw. Plus de extra taxes die ze hanteren bij Ryanair en consorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 04-07 14:36

DancePlaza

ninja

Afbeeldingslocatie: http://www.ryanair.com/globals/cday/090128/cday-NL.gif

[ Voor 17% gewijzigd door DancePlaza op 31-01-2009 15:35 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 13:31

chem

Reist de wereld rond

Ik heb 2 duikcomputers gekocht - in nederland € 350 per stuk, £ 250 per stuk in de UK. Shipping was £ 13,50 - dus met de indertijd geldende koers (0.95 pond/euro) kwam ik niet op € 700 + verzendkosten uit, maar € 540 incl. verzendkosten \o/

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Welkom bij de kleine lettertjes:

Fares don't incl optional Fees/Charges

Booking Period: Thu 29th Jan 09 - Mon 02nd Feb 09
Travel Period: Thu 12th Feb 09 - Tue 31st Mar 09
Applicable Days: Mon - Thurs & Sat (subject to availability)
Flight must be purchased: 14 Days in advance
Blackout Period: 12th Feb '09 - 23rd Feb '09 to/from Ireland/UK
12th Mar '09 - 18th Mar '09 to/from Ireland
Notes on this fare: All Holidays, School Breaks and Major Sporting Events are excluded from this offer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chem schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:10:
Ik heb 2 duikcomputers gekocht - in nederland € 350 per stuk, £ 250 per stuk in de UK. Shipping was £ 13,50 - dus met de indertijd geldende koers (0.95 pond/euro) kwam ik niet op € 700 + verzendkosten uit, maar € 540 incl. verzendkosten \o/
Zo, wat heb jij goede zaken gedaan zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Ik heb een digitale piano/keyboard besteld, met verzending was het totaal €502 (pond stond toen nog wat goedkoper dan nu). In Nederland is dit keyboard vanaf €739 te koop. Het pakket (40kg!) is nu bij de UPS, ben benieuwd wanneer het aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:13:
[...]

Dan is ie misschien verhuisd, hij woonde in Caversham bij Reading en vanuit Reading is Gatwick met de trein lastig te doen. Wat je qua vlucht aan geld uitspaart ben je aan de trein kwijt. Lang leve BMI vanaf Terminal 1 :)
klopt ik woon nog steed in Reading, en als ik alleen vlieg neem ik ook altijd BMI vanaf Terminal 1 , en dan de railair bus naar Reading Station... ideaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07 15:50
Is het mogelijk via internet een MacBook te kopen in Engeland (of eigenlijk: in ponden)? Of moet ik daarvoor echt naar Engeland toe?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Sikkek schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:34:
Ik heb een digitale piano/keyboard besteld, met verzending was het totaal €502 (pond stond toen nog wat goedkoper dan nu). In Nederland is dit keyboard vanaf €739 te koop. Het pakket (40kg!) is nu bij de UPS, ben benieuwd wanneer het aankomt.
En hij is binnen! Onvoorstelbaar dat het pakket (40kg, 1.5 meter lang bij 55 bij 40 cm) voor 14 pond verzonden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218867

ik zag hier allemaal aanbiedingen voorbij komen met ryanair etc.
Dus ik ging even kijken op de webiste en ik stond op het punt te boeken, bleek dat je een creditcard nodig hebt... guess what? die heb ik niet!
Is er nog een andere betaalmogelijkheid of kan ik een vriend van mij de ticketlaten betalen (die wel een creditcard heeft)

ik was van plan om een Iphone te komen in de UK, ondanks dat je pond duurder is geworden, is de iphone veeel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Anoniem: 218867 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 09:58:
Is er nog een andere betaalmogelijkheid of kan ik een vriend van mij de ticketlaten betalen (die wel een creditcard heeft)
Als hij dat wil, kan dat :)

De pond is bijna 15 % gestegen sinds de jaarwisseling, het is enorm hard gegaan! Of anders gezegd: de euro is hard door het putje aan het spoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:33

Coldcat

HODL

RemcoDelft schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:48:
[...]

Als hij dat wil, kan dat :)

De pond is bijna 15 % gestegen sinds de jaarwisseling, het is enorm hard gegaan! Of anders gezegd: de euro is hard door het putje aan het spoelen...
Dat niet, er is sprake van crisis op de kredietmarkt.. Schommelingen in de valuta zijn tegenwoordig gewoon idioot hoog.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Ben net terug uit London. Met Terravision vanaf airport Stansted naar London Victoria. In een uur en een kwartier. Kosten 9 pond voor retourtje. Bus zat wel vol toen we wilde instappen op de luchthaven en moesten dus half uur wachten. Easybus heb ik inderdaad zien staan voor 2 euro maar zij tegen mijn vrouw dat dit nooit zou kunnen voor 2 euro naar Londen. Terug ook met Terravision. Ze warebn te laat en wilde eerst nog half uur pauze houden maar daardoor kwamen reisigers in de problemen waardoor ze toch maar gelijk vertrokken zijn. Voor de rest prima vermaakt in Londen en wat kleding, parfum en 7 ps3 spellen en een ps3 controller mee genomen.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-07 14:13

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb laatst een skibril (goggles) gekocht bij Direct Sunglasses, namelijk de Adidas ID2. Deze gaat in Nederland voor 150/160 euro over de toonbank en hier kost ie 91.95 Pond, dus dat is een flink verschil! Ik heb tevens geen verzendkosten hoeven te betalen, wat ik vreemd vond. Er staat namelijk ook niks over op de site.

[ Voor 20% gewijzigd door vanDaal op 19-02-2009 18:46 ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:27

Polycom

Poes van goud

CD's zijn hier in de UK vooral goedkoper.. nieuwe cd's zijn ongeveer 9-10 pond.. Ik heb een tijdje terug een aantal cd's gekocht voor 20pond. Omgerekend zou ik op bol.com 120 EUR voor betalen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Omdat dit topic zó veel reacties heeft, kan het zijn dat onderstaande informatie al eerder genoemd/besproken is, maar 'beter te veel dan te weinig', nietwaar? ;-)

20 EURO BESPAREN OP EEN NIEUW XBOX 360 SPEL?

Kijk dan vooral eens op: www.play.com, www.game.co.uk of www.thehut.com.

Waar je in Nederland 2 nieuwe games kan kopen, heb je voor dezelfde prijs 3 nieuwe games in Engeland.
Levering is goed te noemen.., meestal binnen enkele dagen.

Via o.a. www.budgetgaming.nl en/of www.insidegamer.nl vergelijk ik nog altijd eerst de prijzen.

Tel uit je winst!

SvdM

[ Voor 20% gewijzigd door svdm op 25-02-2009 19:06 . Reden: Weblink gewijzigd, tekst toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-07 19:21
Beste tweakers,

Ik had een vraagje met betrekking tot het importeren van apple producten. Ik had de search functie gebruikt maar kon weinig informatie over vinden.

In Engeland is het momenteel een stuk goedkoper om een macbook te kopen. Dit komt met name door de lage stand van de pond. Het scheelt + 200 euro voor de goedkoopste variant van de aluminium macbook.

Aangezien Engeland tot de EU behoort, hoeft er ook geen belasting afgedragen te worden voor het verzenden van een macbook naar Nederland toe (belastingtabel)

Ik wilde daarom graag weten, of er betrouwbare webshops zijn in Engeland, waarbij ik een aluminium macbook kan bestellen en/of er betrouwbare verkopers zijn op ebay waarbij ik een macbook kan bestellen.

Zijn er mensen hier in de forum, die ervaring hebben met het importeren van apple producten uit Engeland?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
svdm schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:14:
Omdat dit topic zó veel reacties heeft, kan het zijn dat onderstaande informatie al eerder genoemd/besproken is, maar 'beter te veel dan te weinig', nietwaar? ;-)

20 EURO BESPAREN OP EEN NIEUW XBOX 360 SPEL?

Kijk dan vooral eens op: www.play.com, www.game.co.uk of www.thehut.com.

Waar je in Nederland 2 nieuwe games kan kopen, heb je voor dezelfde prijs 3 nieuwe games in Engeland.
Levering is goed te noemen.., meestal binnen enkele dagen.

Via o.a. www.budgetgaming.nl en/of www.insidegamer.nl vergelijk ik nog altijd eerst de prijzen.

Tel uit je winst!

SvdM
Kijk is in "Het Games Import Topic", gaat een wereld voor je open.. 8)
Monkeydancer schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:44:
Ik wilde daarom graag weten, of er betrouwbare webshops zijn in Engeland, waarbij ik een aluminium macbook kan bestellen en/of er betrouwbare verkopers zijn op ebay waarbij ik een macbook kan bestellen.

Zijn er mensen hier in de forum, die ervaring hebben met het importeren van apple producten uit Engeland?
Blader is door dit topic, of zoek op MACbook.
Is niet mogelijk, alleen via bekenden/vrienden in de UK die hem voor je kopen.

Alternatief is dus er een dagje London aanplakken en hem zelf ophalen, scheelt je wel verzendkosten 8)

**** Update: toch mogelijk om MACBook uit de UK te halen ******

Misschien kan ik jou en veel geinteresseerden toch blij maken.
Heb op Amazon.co.uk gekeken, weet namelijk dat hun dit soort producten niet verzenden buiten de UK, maar misschien wederverkopers wel.

Ik heb er warempel 1 gevonden zonder al teveel moeite, te weten DigitalDeals.
Wellicht zijn er meerdere, moet je dus goed bij de restrictie's kijken.

Als ik deze in me winkelmand doe kan ik tot de laatste stap gaan, dus is het daadwerkelijk mogelijk.
Estimated dispatch date for this item: 5 Mar 2009 - 6 Mar 2009
MacBook Pro 15" 2.53GHz/4GB/320GB/GeForce 9600M GT/SuperDrive
£1,614.99 - Quantity: 1 - In Stock
Condition: New
Sold by: Digital-Deals

Amazon.co.uk Marketplace Order Summary
Items: £1,614.99
Postage & Packing: £14.99
Promotion Applied: -£0.00

Total: £1,629.98
Zoals je kunt zien vallen de verzendkosten meer dan mee.

[ Voor 49% gewijzigd door Yippie op 04-03-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PuDy schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:48:
Ik ben de komende 3 maanden in London (eergisteren aan gekomen) als ik wat kan regelen voor wat tweakers doe ik dat graag (natuurlijk niet tegen de policy)
Hmm dat had ik eerder moeten weten, net +- € 1000 uitgegeven aan een Cambridge Audio set die (bij bijv. Richer Sounds) in de UK een stuk goedkoper is! Nouja, een les voor de volgende keer dan maar, eerst tweakers checken dan pas kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor de Mac-fans: vind iemand die bij een universiteit of school werkt. Ik heb hier in de UK net een MBP Pro gekocht voor iemand op de educationele discount, en dat scheelt een stevige slok op de borrel (bijna 300 pond). Uiteindelijk is de MBP bijna een kwart goedkoper dan in NL :)

En nee, dat ga ik niet nog een keer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242397

En dell? nee zeker?

scheelt al gauw 15% bij 1000 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik vroeg me af of men hier bekend is met online auto winkels (onderdelen, geen occasions). Ik heb een oude volvo waarin veel engelse maten voorkomen en waar bijvoorbeeld ook carburateurs op zitten die op veel engelse klassiekers zitten.

Ik bestel af en toe wat in de USA, maar de invoerbelastingen en verzendkosten maken dat steeds minder aantrekkelijk.

Bestaan dergelijke winkels ook in de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 04-07 00:10
Onlangs Calvin Klein Crave eau de toilette gekocht bij www.fragrancedirect.co.uk. 19 euro incl verzenden. Nog 10 euro goedkoper dan een iBood aanbieding en ook in 2 dagen in huis, ipv 2 weken wachten bij iBood.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DopdeDouwer schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:59:
Ik vroeg me af of men hier bekend is met online auto winkels (onderdelen, geen occasions). Ik heb een oude volvo waarin veel engelse maten voorkomen en waar bijvoorbeeld ook carburateurs op zitten die op veel engelse klassiekers zitten.

Ik bestel af en toe wat in de USA, maar de invoerbelastingen en verzendkosten maken dat steeds minder aantrekkelijk.

Bestaan dergelijke winkels ook in de UK?
voor de classic mini zijn ze er iig... maar voor volvo weet ik niet.. vast wel..

Je kan ook www.ebay.co.uk proberen daar staan ook altijd veel onderdelen op... of volvo forums..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

kan je een paar van die minisites doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:19

knakworst

Get more sats!

RemcoDelft schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:48:
[...]

En nu staan we weer op 1,06. Dus weer lekker goedkoop om Engeland leeg te kopen :)

Jammer dat bij auto's het stuur aan de verkeerde kant zit daar is het prijsverschil helemaal absurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Vergeet niet, dat je ook nog belasting moet betalen voor een auto.

De pond zal dieper zakken, dat zeker. Ik vraag mij alleen af waar je het beste euro's kan omwisselen? Aangezien de koersschommelingen wel extreem zijn de laatste tijd. Ik wacht eigenlijk dat hij weer het oude niveau bereikt van 1.02.

[ Voor 3% gewijzigd door Monkeydancer op 18-03-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe bedoel je waar je euro's kunt omwisselen?

Laatst een Dell monitor uit Engeland gehaald voor 230euro (incl verzending) via pcbuyit.co.uk, waar deze voor 405euro op dell.nl staat, en 325euro op qsix.eu.

Wel mooi dat je geen invoerrechten/belasting hoeft te betalen op produkten uit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Je moet niet gaan wisselen maar gewoon in Engeland pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Voor het omwisselen van euro's naar ponden moet je provisiekosten en transferkosten betalen. Aangezien ik deze kosten laag wil houden, vroeg ik mij af waar het voordeligste is om euro's naar ponden om te wisselen (ABN is duur).

Op auto's, accijnsgoederen en cash geld (volgens mij ergens in de 10.000 euro) gelden wel andere regels als het gaat om invoerrechten en belasting. Voor de overige zaken mag je zoveel invoeren zoals je wilt :P Even een dikke DJ installatie importeren van 5000 euro :P

[ Voor 6% gewijzigd door Monkeydancer op 18-03-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Hoe betalen de meeste van jullie? ik neem aan via creditcard, maar ik heb deze niet. Daarom vroeg ik me af of deze methode goed werkt en of jullie er ervaring mee hebben?
http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=121218

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Monkeydancer schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:23:
Voor het omwisselen van euro's naar ponden moet je provisiekosten en transferkosten betalen. Aangezien ik deze kosten laag wil houden, vroeg ik mij af waar het voordeligste is om euro's naar ponden om te wisselen (ABN is duur).
Nogmaals, je moet niet fysiek geld gaan wisselen maar gewoon geld, in de UK, uit de muur halen. Of je pint bij de winkel. Dan ben je het voordeligst uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
RamO schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:56:
Hoe betalen de meeste van jullie? ik neem aan via creditcard, maar ik heb deze niet. Daarom vroeg ik me af of deze methode goed werkt en of jullie er ervaring mee hebben?
http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=121218
WireCard werkt als een zonnetje met gunstige omrekenkoerst EUR>GBP.
Kosten overmaken van jou bank naar Wirecard rekening 1 Eur per keer ( 1ste keer gratis )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Yippie schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:07:
[...]

WireCard werkt als een zonnetje met gunstige omrekenkoerst EUR>GBP.
Kosten overmaken van jou bank naar Wirecard rekening 1 Eur per keer ( 1ste keer gratis )
Wat zijn de kosten als ik geld op de Wirecard rekening heb en ik bijv. iets van play.com bestel?? moet ik naast 1.5%(voor vreemde valuta) ook wederom 1 EUR betalen??

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@ RamO

Je kan bij verschillende webshops ( bij sommige ook weer niet ) kiezen of je betaalt in GBP of EUR.
GBP ben je altijd goedkoper uit, WireCard rekent het dan om naar EUR als het van je tegoed wordt afgeschreven.

Los van die kosten komt er dus niks bij tenzij de betreffende verkopende partij een toeslag rekent voor betaling met CC. Die 1 Eur wordt afgeschreven elke keer als je geld overmaakt van je eigen bankrekening naar je WireCard account.

Kostentabel en de FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinnas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01-2023
hallo tweakers..

ik had de vraag of jullie een goede site in engeland weten waar ik
heelemooie kleren zoals adidas, nike, enz kan kopen??

gr kev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi kevinnas,

welkom op GoT. De bedoeling op GoT is wel dat je zelf onderzoek doet en pas vragen stelt als je er zelf niet meer uitkomt. Vooralsnog kan ik je aanraden om gewoon even via google.co.uk te zoeken op de merken van je keuzes en natuurlijk kun je amazon.co.uk gebruiken. Aangezien dit topic uit 2009 dateert en niet meer heel erg up to date is, gaat deze op slot :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.