De GB Pound is goedkoop; wat te kopen in Engeland?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 54.012 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Besten,

Vandaag heeft de Engelse pond weer een vrije val meegemaakt (op dit moment kost een pond 1,08 euro). De verwachtingen zijn dat dit wel eens 1:1 met de euro zou kunnen worden.
Nu is mijn vraag voor welke produkten het interessant wordt om ze in Engeland te halen. DVD's. Blu-Ray? Gadgets? iPhones? etc. etc. Als iemand tips heeft op dit gebied, laat het hier achter.
Alles kan belastingvrij vanuit Engeland worden ingevoerd.. EDIT: Schengen toch --> EU toch?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:13
Ik denk dat het zeer interessant wordt om op play.com spullen te kopen. Als ik me niet vergis rekenen zij geen verzendkosten en zijn ze een stuk goedkoper dan de meeste.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 08:30

orejas

Omelette du Fromage

Boeken, muziek. Amazon.co.uk heeft aan mij in ieder geval een goede klant gehad deze maand der feestdagen.

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

Dido

heforshe

Sinds wanneer zit GB in Schengen :?

edit:
Vanaf Wikipedia: Schengen Agreement :
Opted out of core Schengen provisions, only police and judicial cooperation rules implemented

[ Voor 70% gewijzigd door Dido op 17-12-2008 17:44 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:08
wat ik begrijp is dat ze een uitzonderingspositie hebben, ze doen wel mee aan het schengenverdrag, maar hebben een uitzodering voor Visa en paspoortcontrole, voor de handel dus geen verschil

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Dido schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:29:
Sinds wanneer zit GB in Schengen :?
Klopt, zit niet binnen Schengen maar wel binnen de EU.
Volgens mij geldt dan vrij verkeer van goederen....

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:52

Stewie!

Keen must die!

NitroX infinity schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:26:
Ik denk dat het zeer interessant wordt om op play.com spullen te kopen.
Play schakelt over naar euro's zodra het adres buiten de UK is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Voor £99.99 kun je een jaar lang gratis en legaal muziek downloaden: datz.com. Dat lijkt me wel wat. Het is alleen even uitzoeken hoe dat zit met aankopen over de grens. In de voorwaarden van de website staat daar niets over, maar als je het bestelformulier invult krijg je:
Please note that DATZ Music Lounge will only function within the UK.
The card holder's address must be the same as the delivery address.
Once your payment has been completed successfully your product will be dispatched using royal mail special delivery within 3 working days.
Ik ga maar eens kijken of ik de inschrijving bij een klant in Engeland kan aanbesteden O-)
Addit: Oh, waarschijnlijk limiteren ze op IP-range, dus dan heb je ook een proxy server in het UK nodig :/

[ Voor 7% gewijzigd door benoni op 17-12-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-07 14:32

alienfruit

the alien you never expected

Jammer, dat mijn dagloon in ponden wordt uitbetaalt :( Sinds 1 November al 54euro op mijn dagloon verloren :( In Januari maar eens bankrekening openen in de UK.

[ Voor 25% gewijzigd door alienfruit op 17-12-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
orejas schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:27:
Boeken, muziek. Amazon.co.uk heeft aan mij in ieder geval een goede klant gehad deze maand der feestdagen.
Same here, en DVD's zijn ook zelfde regio dus mocht je nog wat leuks tegenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:50

SmartDoDo

Woeptiedoe

Meer een topic voor het Shopping Forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nu heb ik zelf van het weekend een 3-tal PS3 games in Engeland besteld. Inclusief 3 maal verzendkosten ben ik een euro of 4 meer kwijt dan wanneer ik 1 zo'n game bij de locale FRS of Bart Smit had gehaald. Koopjes kosten ook geld natuurlijk, maar dit was wel heel interessant met de huidige wisselkoers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-07 20:26
SmartDoDo schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:01:
Nu heb ik zelf van het weekend een 3-tal PS3 games in Engeland besteld. Inclusief 3 maal verzendkosten ben ik een euro of 4 meer kwijt dan wanneer ik 1 zo'n game bij de locale FRS of Bart Smit had gehaald. Koopjes kosten ook geld natuurlijk, maar dit was wel heel interessant met de huidige wisselkoers :)
Misschien ook leuk om even te vermelden welke shop ;)

Ik zat zelf net te kijken bij gameplay.co.uk, zitten leuke koopjes tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

benoni schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:54:
Voor £99.99 kun je een jaar lang gratis en legaal muziek downloaden: datz.com. Dat lijkt me wel wat. Het is alleen even uitzoeken hoe dat zit met aankopen over de grens. In de voorwaarden van de website staat daar niets over, maar als je het bestelformulier invult krijg je:
Interessant, voor mij als GB-inwoner. Mijn Nederlandse spaarcentjes worden wel steeds meer ponden waard, toen ik anderhalf jaar terug verhuisde was het nog iets van 1.4 euro, nu nog maar 1.08 :9~ .

Down, boy, down. Beneden de 1 svp ;)

Interessante tip mbt Datz. Ik heb nu nog mp3sparks (het vroegere allofmp3) maar dat is wel moeilijk/onmogelijk geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 17-12-2008 20:04 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

MochiGohan schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:56:
[...]

Misschien ook leuk om even te vermelden welke shop ;)
In mijn geval shopto.net en simplygames.com maar volgens mij zijn bij alle bekendere UK gameshops goede aanbiedingen te vinden als je even de moeite neemt te vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:03:
Interessant, voor mij als GB-inwoner.
Kijk wel even de muzieklijst door. Er zitten geloof ik twee van de major platenmaatschappijen bij, maar die zetten niet alle nieuwe albums erop. Je kunt wel van veel bekende artiesten de backcatalogue downloaden, en dat is wel erg interessant natuurlijk. Daarnaast krijg je een enorme lawine van indie artiesten over je heen, als je de tijd ervoor hebt kun je dus maar raak downloaden om artiesten te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

benoni schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:13:
Kijk wel even de muzieklijst door. Er zitten geloof ik twee van de major platenmaatschappijen bij, maar die zetten niet alle nieuwe albums erop. Je kunt wel van veel bekende artiesten de backcatalogue downloaden, en dat is wel erg interessant natuurlijk. Daarnaast krijg je een enorme lawine van indie artiesten over je heen, als je de tijd ervoor hebt kun je dus maar raak downloaden om artiesten te ontdekken.
Ga ik zeker doen d:)b . Ik hou vooral van oude troep, dus dat zit wel goed. Iets voor de Kerstvakantie :Y)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hey misschien ben ik kippig, maar als ik kijk naar amazon.co.uk dan willen ze een UK adres hebben, anders leek me een PS3 voor 300 euro wel wat :D

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:49
Asos.com, goedkope mooie kleding :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij afvraag is welke koerst je cc hanteert...de koers van vandaag of wanneer ze het daadwerkelijk gaan afschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:36

mrsar

waar een sar is,is een wodka

meestal dag koersen,maar de winkelier hoeft het natuurlijk niet die dag te innen ;) dus de ene keer win je erop,de andere keer verlies je erop.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 23:32

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Ik overweeg om een jaar abonnment te nemen op Empire magazine. Ben een beetje filmgek.
Lees het blad al jaren in de bieb, maar het zou toch fijner zijn wanneer het thuis gestuurdt is.

Ze verzenden ook naar de rest van europa, dus moet geen problemen opleveren.

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

gambieter schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:03:
[...]

Interessant, voor mij als GB-inwoner. Mijn Nederlandse spaarcentjes worden wel steeds meer ponden waard, toen ik anderhalf jaar terug verhuisde was het nog iets van 1.4 euro, nu nog maar 1.08 :9~ .

Down, boy, down. Beneden de 1 svp ;)
Bij mij is het juist andersom.. mijn spaargeld staat hier.. en nu de rente ook al omlaag is word ik daar niet echt super blij van...
Mijn tripje naar NL met kerst word zo wel een stukje duurder :(

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Is het niet de euro die hard gestegen is? Gezien het feit dat de verhouding met de USD net zo door het putje ging als met de GBP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

RemcoDelft schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 18:10:
Is het niet de euro die hard gestegen is? Gezien het feit dat de verhouding met de USD net zo door het putje ging als met de GBP?
de euro is minder hard gevallen dan de GBP en USD denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

NitroX infinity schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:26:
Ik denk dat het zeer interessant wordt om op play.com spullen te kopen. Als ik me niet vergis rekenen zij geen verzendkosten en zijn ze een stuk goedkoper dan de meeste.
Klopt beide. Helaas hebben zij een eigen omrekensysteem dat totaal geen rekening houd met de wisselkoers van de laatste paar maanden. En kun je uitsluitend in ponden betalen als je ook daadwerkelijk in de UK woont. Dus kost de Deal of the Day, alle seizoenen Friends, in ponden 49.99, wat in euro 53,70 zou moeten zijn maar 69.99 (!) wordt. Dat is een wisselkoers van ongeveer 1.4, dat is het al maanden niet meer geweest volgens mij.

Beter zijn (voor dvd's) cdwow.com of (voor boeken) bookdepository.co.uk. Beide reken ook geen verzendkosten en rekenen gewoon in ponden af, de wisselkoers van je bank wordt dus gepakt (ervaring :) ) Bij grotere bestellingen kan Amazon.co.uk ook voordelig zijn, zij rekenen wèl verzendkosten maar zijn vaak goedkoper.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:04

painkill

Pain(k)(ill)

RemcoDelft schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 18:10:
De euro is meer waard geworden omdat het zekerder is dan de USD en de GBP.
En als veel mensen het gaan kopen dan kunnen ze ook meer vragen voor de euro, en zo werkt dat ;)

En btw, 1 euro is nu 1,46 dollar waard. Dit was een tijdje terug ook nog maar 1,20 , en daarvoor weer 1,50.

maar wat ik wil zeggen is dat dit tijdelijk is, en als die crisis weer voorbij is dan is hoogstens de USD minder waard, de andere munten redden het wel, behalve de zimbabwaanse dollar :p

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 13:25
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:44:
Wat ik mij afvraag is welke koerst je cc hanteert...de koers van vandaag of wanneer ze het daadwerkelijk gaan afschrijven?
gebruik voor dit soort grappen dan vooral paypal; daar zie je de conversiekoers op het moment van betalen+dat is de geldende koers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:40
Ik heb op Amazon een nieuwe Epson printer gekocht. Uiteindelijk toch een voordeel van meer dan €100 gedaan t.o.v. de winkelprijs, en meer dan €50 t.o.v. de goedkoopste aanbieder in de Pricewatch.
Niet slecht, al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 19:23
Ik vind het sowieso shockerend om te zien hoe snel die munt is gedaald. Natuurlijk hebben we ook gezien hoe bijv. de dollar over de laatste periode (denk in jaren) is afgezakt tot wat nu 1.38 is (met wat ups and downs door de 'kredietcrisis') maar de pond is m.i. veel opvallender gevallen. Ik was in oktober nog in London waar ik bij aankomst 1.30 euro per betaalde voor een pond en een weekje later was dat nog maar 1.25. Ik heb dan ook medelijden met degene die destijds (in Nederland) nog een flinke hoeveelheid ponden van mij overnam voor 1.25 en die, wanneer hij volgende week naar London vertrekt, toch wel aardig wat euro's uit zijn vingers heeft zien glijden. :o

Evengoed is dat ook wel een leuke tip: ga gewoon zelf een dagje naar London (met bijvoorbeeld de Eurostar) om daar lekker te winkelen. Als je toch van plan was om flink in te slaan is dat financieel wellicht ook nog rendabel, en zie je gelijk de stad zelf. Reken wel op een vermoeiende reis overigens. :+

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
B0MBACI schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:39:
Hey misschien ben ik kippig, maar als ik kijk naar amazon.co.uk dan willen ze een UK adres hebben, anders leek me een PS3 voor 300 euro wel wat :D
Ik heb wel eens een boek bij Amazon.co.uk besteld en als ik inlog kan ik gewoon mijn thuisadres selecteren om daarheen te sturen. Idd wel een interessante optie, even wachtne tot mijn loon gestort is en wie weet. Scheelt toch wel 90 euro als de verzendkosten erbij komen voor de LBP-bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:40
Je kan via Amazon.co.uk geen elektronische apparaten laten versturen naar België, of het moet via een reseller gaan die wel naar België verzendt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:15

Scott

Ik ben, dus ik tweak

iceheart schreef op zondag 21 december 2008 @ 12:40:
[...]

gebruik voor dit soort grappen dan vooral paypal; daar zie je de conversiekoers op het moment van betalen+dat is de geldende koers!
Paypal rekent echter wel 2,5% koersopslag. Je weet als je met paypal betaalt dan wel wat de geldende koers is, maar die zal waarschijnlijk wel lager zijn dan als je op een andere manier betaalt, ook al wordt het een paar dagen later tegen een iets lagere koers omgewisseld.

Dat is tenminste wat ik ervaarde toen ik iets op amazon.com wilde kopen. Ik dacht handig euro's op paypal te zetten en vervolgens in dollars betalen. Ze rekenden echter wel 2,5% koersopslag, terwijl het maar 1% is als ik gewoon geld pin met mijn europas van de Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:07
Alfredo schreef op maandag 22 december 2008 @ 00:10:
Je kan via Amazon.co.uk geen elektronische apparaten laten versturen naar België, of het moet via een reseller gaan die wel naar België verzendt.
Maar dat geldt niet voor spelcomputers. Bij de eerder genoemde Playstation 3 staat:
Delivery Restrictions: Available for delivery to the UK and most countries in Europe.
Dat geldt ook voor de Xbox en Wii. België en Nederland behoren tot die 'most countries in Europe'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

als er nog mensen uit brugge zijn die wat willen bestellen in de uk wat niet naar BE bezorgt willen worden PM me dan maar.. ik ben 1e kerstdag in brugge dus kan wel wat kleine dingen meenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:29
Het nadeel vind ik van die engelse sites dat je bijna nooit kan zien of een dvd/blu-ray Nederlandse ondertiteling heeft.

Anders had ik al veel meer besteld in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143285

Ik had LBP besteld bij dvd.co.uk. Dit spel is volledig nederlands, dat had ik niet verwacht eigenlijk. Het spel gaat af op de land instellingen van je PS3. Maar inderdaad, vooral bij Play.com staat vaak niet of er wel of geen NL ondertiteling bij zit. Wat ik doe is kijken op dvdcompare.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:56
johan12 schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:51:
Het nadeel vind ik van die engelse sites dat je bijna nooit kan zien of een dvd/blu-ray Nederlandse ondertiteling heeft.

Anders had ik al veel meer besteld in de UK.
Zie dit forum voor een overzicht van US/AUS/UK blu-rays met NL ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Ik heb even op amazon.co.uk gekeken. En je kan het volgende kopen voor €306,75

-PS3 80GB + LBP bundel: £279.99
-Gratis HDMI kabel
-Gratis Motorstorm: Pacific Rift ( of Resistence 2 geloof ik)
-Één spel door code: GAME4TEN bijvoorbeeld Mirror's Edge voor £10,-
- (optioneel ook nog blurays voor £7)
Stappen plan

Niet gek :D

En als je zoals ik geen CC hebt:
http://www.wirecard.com/wirecard soort virtuele creditcard, uitleg

[ Voor 35% gewijzigd door Giant87 op 22-12-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:27
Giant87 schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:41:
Ik heb even op amazon.co.uk gekeken. En je kan het volgende kopen voor €306,75

-PS3 80GB + LBP bundel: £279.99
-Gratis HDMI kabel
-Gratis Motorstorm: Pacific Rift ( of Resistence 2 geloof ik)
-Één spel door code: GAME4TEN bijvoorbeeld Mirror's Edge voor £10,-
- (optioneel ook nog blurays voor £7)
Stappen plan

Niet gek :D

En als je zoals ik geen CC hebt:
http://www.wirecard.com/wirecard soort virtuele creditcard, uitleg
Er stond toch net dat er geen elektronische apparaten naar buiten de UK verzonden worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Weet iemand nog een manier (of een andere site) om toch elektronica (Specifiek de Sony NWZ-S639) te importeren uit engeland? Amazon.cu.uk heeft er geen zin merk ik alweer. :o

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik wil graag de CMT-HX90BTR bestellen alleen, net zoals hierboven aangegeven, hebben play.com noch Amazon.co.uk geen zin om dit naar Nederland te sturen. Is er ook een soort van 'huifkar'-service zoals wel werkt vanuit de US en vanuit Duitsland voor de UK beschikbaar?

[ Voor 10% gewijzigd door sjolmers op 23-12-2008 10:00 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:50
Hee, dat maakt het wel heel erg interessant, de nieuwe macbook pro voor 1200 euro vanuit de UK, gelukkig heb ik familie daar, scheelt verzend gezeur :P

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Kijk! Dit topic zocht ik. Ben ik net helemaal klaar met uitzoeken welke TV ik ga kopen (Panasonic TX-37LZD85) bedenk ik me ook dat de pond bijna gratis is. In NL 1000 Euro en in Engeland 700 Euro. Scheelt toch ff 300.

Nu is het zo dat elektronica niet verzonden wordt, logisch. Hoe zit het met het zelf vervoeren? Als ik nou naar Engeland rijd, de TV koop en rij terug? Hoe zit dat bij de Engelse grens? Doen ze dan nog moeilijk?

Ook ik ken iemand die in Engeland woont, dus dan zou ik 'm daar op kunnen halen.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

vegterb schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:36:
Kijk! Dit topic zocht ik. Ben ik net helemaal klaar met uitzoeken welke TV ik ga kopen (Panasonic TX-37LZD85) bedenk ik me ook dat de pond bijna gratis is. In NL 1000 Euro en in Engeland 700 Euro. Scheelt toch ff 300.

Nu is het zo dat elektronica niet verzonden wordt, logisch. Hoe zit het met het zelf vervoeren? Als ik nou naar Engeland rijd, de TV koop en rij terug? Hoe zit dat bij de Engelse grens? Doen ze dan nog moeilijk?

Ook ik ken iemand die in Engeland woont, dus dan zou ik 'm daar op kunnen halen.
nee moet geen probleem zijn, vrij vervoer van goederen etc.. zolang het maar duidelijk is dat het niet voor de handel is moet eht geen probleem zijn (dus niet 3 stuks meenemen..)

Let wel op dat je het prijsverschil mogelijk weer verliest door reiskosten... (tunnel/boot zijn niet goedkoop en vergeet je brandstof kosten niet)

[ Voor 8% gewijzigd door ToolkiT op 24-12-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-07 12:31
Overigens hanteerd Play.com hun eigen omrekening naar de Euro. Waardoor een PlayStation headset van 35 pond al snel 45 of 50 euro kost terwijl het eigenlijk 36 euro is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:55
vegterb schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:36:

Dat mag prima, alleen je voordeel wordt te niet gedaan door de totale kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

heb nog wel wat goedkope ponden tegen een gunstige wisselkoers :/ (spaargeld hebben in Engeland is op dit moment niet echt tof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

lex schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:45:
heb nog wel wat goedkope ponden tegen een gunstige wisselkoers :/ (spaargeld hebben in Engeland is op dit moment niet echt tof)
gelukkig is de rente verlaagt dus word het niet snel meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Termi schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:44:
[...]

Dat mag prima, alleen je voordeel wordt te niet gedaan door de totale kosten.
Totale kosten? Oh ja...Treinreis misschien.
Er is toch zo'n auto-trein? ff prijzen zoeken..

edit:
Eurotunnel kost €69,- retour

Brandstof is gratis :+

[ Voor 6% gewijzigd door vegterb op 24-12-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 00:22:
[...]

Er stond toch net dat er geen elektronische apparaten naar buiten de UK verzonden worden??
Consoles/game gear wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik ben helemaal verbaasd over die pond... 1,05 ! Een jaar geleden (tussen kerst en oud en nieuw) was ik daar, toen kostte-ie iets van 1,50 ! Het wordt nu heel aantrekkelijk voor een weekendje Engeland.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
vegterb schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:55:
[...]

Totale kosten? Oh ja...Treinreis misschien.
Er is toch zo'n auto-trein? ff prijzen zoeken..

edit:
Eurotunnel kost €69,- retour

Brandstof is gratis :+
al nagedacht over garantie ?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:50
Bij veel apparaten heb je europese/wereldwijde garantie of garantie in het land waar je het product registreert. Maar dat moet je uiteraard even uitzoeken per product :)

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

• Yippie
Daarom gaf ik het ook aan. Verder kunnen er andere zaken zijn waarbij een UK model een nadeel kan zijn.
Heb niet genoeg kennis van het product om aan te geven waar je op moet letten, maar zijn toch zaken wat je wel even uit moet zoeken lijkt me

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:39

DDX

Let wel op dat je een normale stroomstekker kan aansluiten, anders moet je weer met converter gaan rotzooien.
Naja niet echt een probleem natuurlijk als je daarmee flink bedrag bespaart :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• spone
  • Niet online
AvanCade schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:42:
Overigens hanteerd Play.com hun eigen omrekening naar de Euro. Waardoor een PlayStation headset van 35 pond al snel 45 of 50 euro kost terwijl het eigenlijk 36 euro is!
Dat verschil komt door het liche koersverschil + "gratis" verzendkosten.

[ Voor 4% gewijzigd door spone op 25-12-2008 00:56 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:39

DDX

Ik heb net m'n wintersport vakantie geboekt in de uk.
En ik ga dan in Frankrijk in een chalet zitten zegmaar :)

Dus principe van ponds overmaken naar de UK die dat dat daarna weer op de een of andere manier met verlies overmaken/opnemen naar Frankrijk oid ;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Yippie
DDX schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:59:
Ik heb net m'n wintersport vakantie geboekt in de uk.
En ik ga dan in Frankrijk in een chalet zitten zegmaar :)

Dus principe van ponds overmaken naar de UK die dat dat daarna weer op de een of andere manier met verlies overmaken/opnemen naar Frankrijk oid ;)
Holy smartazz...daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.

Er zijn wel meer van deze "creatieve" oplossingen te bedenken, we kunnen wel een brainstormsessie houden..
Verder top dat je dit ook deelt, veel wintersportplezier _/-\o_

Anoniem: 204528

Hertog schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 18:15:
[...]

Klopt beide. Helaas hebben zij een eigen omrekensysteem dat totaal geen rekening houd met de wisselkoers van de laatste paar maanden. En kun je uitsluitend in ponden betalen als je ook daadwerkelijk in de UK woont. Dus kost de Deal of the Day, alle seizoenen Friends, in ponden 49.99, wat in euro 53,70 zou moeten zijn maar 69.99 (!) wordt. Dat is een wisselkoers van ongeveer 1.4, dat is het al maanden niet meer geweest volgens mij.

Beter zijn (voor dvd's) cdwow.com of (voor boeken) bookdepository.co.uk. Beide reken ook geen verzendkosten en rekenen gewoon in ponden af, de wisselkoers van je bank wordt dus gepakt (ervaring :) ) Bij grotere bestellingen kan Amazon.co.uk ook voordelig zijn, zij rekenen wèl verzendkosten maar zijn vaak goedkoper.
Meh bij cdwow staat bij Prison Break helaas niks over Nederlandse ondertiteling :(.. Zijn films met Nederlandse ondertiteling niet internationaal verkrijkbaar? :(

Anoniem: 247730

Als ik bij amazon.co.uk wat bestel, en betaal met Creditcard (Visa Mastercard), betaal ik dan met de meest actuele valutakoers, of hoe gaat dat in zijn werk, zit er aan te denken om Buzz te halen (special edition, nog geen 50 euro met buzzzertjes).

Bij voorbaat dank,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om met een maat van me bij de engelse Amazon een MacBook Pro aan te schaffen. Scheelt toch 300 euro, en dat is nou net mooi ff 3 jaar Apple Care, en dus internationale reparatie en 3 jaar garantie. Maar, het kwam net geloof ik al voorbij in de trend van het Schengen akkoord, hoe zit dat met mogelijke invoertax? Begrijp ik het nou goed dat Engeland het vrijhandel niet ondertekent er dus gewoon een kans is dat ik in plaats van een MBP een brief van de douane krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:07
Zit zelf aan een andere/nieuwe dslr te denken, scheelt toch wel veel met Nederland. De D90 kit kost hier ongeveer € 925 en in GB € 750/770 afhankelijk van de verzendkosten.
Als ik dan een leuke prijs kan krijgen voor m'n D80 met lens (18-70 of 18-105vr) heb ik voor rond de € 250/275 die D90.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Volgens de site van de belasingdienst valt de UK gewoon onder de EU en is er vrije doorvoer van goederne, maar Amazon verzendt die MBP niet naar NL he?

Ik ga volgende week naar London, hopelijk kan ik daar een MBP op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 13-05 08:27
Zonet The Wire seizoen 1-5 besteld voor 97 pond. Hier kost enkel seizoen 5 al €50 en de volledige box is hier nog niet te vinden.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je kunt wellicht schoenen hallen bij John Lobb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Yippie schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:10:
[...]

al nagedacht over garantie ?
Autsj, da's een goede! Kom ik terug, wil ik de TV aanzetten... niets! Dat kan natuurlijk ook nog gebeuren, zou ik helemaal terug moeten? De site van Panasonic geeft het volgende over garantie:
Homeservice Panasonic plasma/lcd toestellen > 32"
Als aanvulling op onze GARANTIE verzorgen wij per 1 november 2006 homeservice aan onze Panasonic plasma en LCD TV’s welke zal worden uitgevoerd door E-CARE Repair Services BV.

Deze service geldt uitsluitend voor toestellen welke zijn geleverd door Haagtechno BV met een beeldmaat vanaf 32 inch. Voor niet door Haagtechno bv geleverde apparaten is de normale garantie van toepassing.

Panasonic Homeservice kan alleen via de dealer worden aangevraagd.
Niet helemaal duidelijk, maar wat ik hier uit haal is dat als er via Haagtechno bv besteld is (door de winkel) dan heb je extra service en anders 'normale'. Volgens mij doet Panasonic dus zelf de service en hoef je niet terug naar de winkel?

DVD's
Ik zie dat er veel mensen dingen als DVD's gaan bestellen. Ik heb hier ook nog aan gedacht, maar het nadeel van Amazon.co.uk is dat er nooit duidelijk bij staat welke ondertiteling er op de DVD staat. Nederlands is dan ook niet een gemeengoed volgens mij. Wat ik zo heb kunnen vinden is dat het een kwestie van geluk is als je er NL ondertiteling bij hebt.
Jegapia schreef op maandag 29 december 2008 @ 01:26:
Zonet The Wire seizoen 1-5 besteld voor 97 pond. Hier kost enkel seizoen 5 al €50 en de volledige box is hier nog niet te vinden.
Hoe weet je nou zeker dat er NL ondertiteling bij zit? Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je dat niet nodig vind en dat je alles gewoon in het ENG kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Voor de ondertitelingproblemen.... kijk op een NL-site naar het nummer van de barcode (EAN Wikipedia: European Article Number ) van de DVD met de gewenste ondertiteling. Kijk dan op de UK-website voor hetzelfde nummer.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 20-07 23:45

xdc

ik heb vorige maand toen de koers nog op 1,10 stond al wat overhemden/shirts ingeslagen
http://www.tmlewin.co.uk/

8 pond shipping naar NL

mensen post aub nog wat dingen die we kunnen kopen :)
kopen kopen kopen!

[ Voor 21% gewijzigd door xdc op 29-12-2008 12:17 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Anoniem: 204528 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 09:46:
[...]

Meh bij cdwow staat bij Prison Break helaas niks over Nederlandse ondertiteling :(.. Zijn films met Nederlandse ondertiteling niet internationaal verkrijkbaar? :(
Hangt er een beetje van af. Sommige dvds worden per land apart geperst, of per groep van landen, en dan staat er meestal geen Nederlandse ondertiteling op als je hem in Engeland aanschaft. Maar soms worden dvds ook één keer geperst voor een hele regio, en dan kun je gewoon een 'engelse' dvd kopen met Nederlandse ondertiteling. Soms heb je dus wel ondertiteling en soms niet. Persoonlijk vind ik dat geen probleem, als je hier wel last van hebt moet je dus wat beter uitkijken of inderdaad op EAN vergelijken.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Softmore
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-07 07:19
xdc schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:17:
ik heb vorige maand toen de koers nog op 1,10 stond al wat overhemden/shirts ingeslagen

8 pond shipping naar NL

kopen kopen kopen!
Als je ze binnen hebt, kan je dan doorgeven hoe het zit met de maten?

Is hun Small, onze Small?
Is hun Medium, onze Medium?
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Als je je maat weet (of ze even gaat passen) zijn natuurlijk ook goedkopere schoenen dan die van John Lobb antrekkelijk. (bijvoorbeeld Crockett&Jones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-07 21:14
MarcoC schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:44:
Asos.com, goedkope mooie kleding :Y .
Die doen ook aan actuele koersen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:28
Tomino schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:58:
[...]

Die doen ook aan actuele koersen?
Nee, de conversies die ze daar hanteren zijn uiterst dubieus, vandaar dat ik mn order daar in ponden heb afgerekend. Een stuk goedkoper dan euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 20-07 23:45

xdc

Softmore schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:50:
[...]

Als je ze binnen hebt, kan je dan doorgeven hoe het zit met de maten?

Is hun Small, onze Small?
Is hun Medium, onze Medium?
...
was al binnen na 5 dagen !
gaat in sizes , maat 15 , 15,5 16 17 boordmaten ... vergelijkbaar in NL
alleen de casual hemden zijn in S. M en of L

de getailleerde shirts zijn minus halve boordmaat. dus 15,5 ---> is een 15 boordmaat.
etc.

14,5 t/m 15,5 = medium , (ik ben medium tot small) , draag 15,5 inch getailleerd = dus -0,5 =15 inch. met mouwlengte 33. (heb korte armpjes) normale lengte =34

ter indicatie- ik ben 1m78 - 70kg

[ Voor 9% gewijzigd door xdc op 29-12-2008 19:59 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 19:23
De daling van de pond ten opzichte van de euro gaat vrolijk door. :) Of om er even een leuke statistiek bij te halen (wel goed kijken..):

Afbeeldingslocatie: http://nl.exchange-rates.org/Chart.aspx?iso_code=EUR&base_iso_code=GBP&mode=G&filter=30

De grote hamvraag is natuurlijk: gaan we voor of na de jaarwisseling richting de 1.00? Het zal mij benieuwen, en hoewel ik niets nodig heb ging ik vandaag even wat engelse winkels af en als je je dan realiseert dat het bedrag aan ponden even veel is in euro's kijk je toch wel verbaasd op in sommige gevallen. Zo was het verschil in prijs van een iPod Touch 32gb tussen de Dixons in de UK en de Dixons in Nederland 110 euro. Niet slecht dus. :o

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281234

Hmm dat is zeker de moeite waard.. *gaat ook maar eens aan het rondneuzen op internet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Het staat al redelijk vast dat er na de jaarwisseling een gelijkstand komt ;) Sommigen beweren zelfs dat de euro boven de pond zal klimmen maar we mogen ook niet meteen te optimistisch worden :P

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 18-07 16:45
Leve de resessie :z :X

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeker weten! >:)
Zo ben ik toch dagelijks aan het kijken of ik nog wat leuks kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo word het wel heel erg interessant om een Sony PS3 te bestellen. Weet iemand hoe het met de garantie zit aangezien er regelmatig spelers zijn die na een jaar problemen vertonen (zie radar). Is dit internationale garantie? Ik ben er namelijk nog niet uit.Zelfde geld voor de garantie van HP laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01

vooghel

Cunning linguist

xdc schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:17:

8 pond shipping naar NL

kopen kopen kopen!
Ook overhemden shoppen bij Charles Tyrwhitt is nu erg interessant :).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Spel het dan goed, het is recessie ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Via ebay een Serengeti zonnebril gekocht voor omgerekend 113 euro (incl verzendkosten). Daar betaal je in NL al snel ergens tussen de 230-270 euro voor.

Ik ga ook eens rondneuzen voor de prijzen van wat electronica :)

[ Voor 5% gewijzigd door Annie op 30-12-2008 21:46 ]

Today's subliminal thought is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Net Planet Earth (5 disc BBC versie) op Amazon gekocht, 15 euro incl shipping! Ondertiteling toch niet nodig voor die docu, aanradertje (zeker voor dat geld) lijkt me.
Zat nog te twijfelen om ook vast de blu-ray erbij te nemen, 25 euro ... maar goed, eer ik een BR speler heb :P

Die iPods zijn ook lekker goedkoop, jammer dat Amazon geen electronica verzend richting de lage landen :(

[ Voor 16% gewijzigd door Speedy op 31-12-2008 01:30 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 13-05 08:27
vegterb schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:14:

...

Hoe weet je nou zeker dat er NL ondertiteling bij zit? Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je dat niet nodig vind en dat je alles gewoon in het ENG kijkt.
Er zijn topics over op forum's. Toevallig ben ik op een forum in het topic van The Wire iemand tegengekomen die de box had besteld in de UK en die wist ineens te vertellen dat er NL ondertiteling opstond.

Kwestie van een beetje zoeken en dn kom je die info wel tegen. Het zou natuurlijk makkelijker zijn moesten ze het er bij Amazon e.d. direct bij zetten :) .

Voor films was het zelfs zo dat er gewoon een topic was waar alle films in stonden die NL subs hadden, onderverdeeld per land.

[ Voor 9% gewijzigd door Jegapia op 31-12-2008 08:53 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Annie schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:45:
Via ebay een Serengeti zonnebril gekocht voor omgerekend 113 euro (incl verzendkosten). Daar betaal je in NL al snel ergens tussen de 230-270 euro voor.

Ik ga ook eens rondneuzen voor de prijzen van wat electronica :)
Bij een winkel ? wat nou als die nep blijkt te zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-07 11:40
[TAG]Speedy schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:29:
Net Planet Earth (5 disc BBC versie) op Amazon gekocht, 15 euro incl shipping! Ondertiteling toch niet nodig voor die docu, aanradertje (zeker voor dat geld) lijkt me.
Zat nog te twijfelen om ook vast de blu-ray erbij te nemen, 25 euro ... maar goed, eer ik een BR speler heb :P

Die iPods zijn ook lekker goedkoop, jammer dat Amazon geen electronica verzend richting de lage landen :(
Goede tip! Alleen nu staat er: "Usually dispatched within 11 to 14 days"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Ben aan het kijken naar speelgoed van Apple op de UK site. Prijzen zijn daar lager dan in de NL store. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51

Blauw

De Schreeuw

Heeft er ook iemand een shop bij de hand die Abercrombie & Fitch verkoopt? Ik heb alleen de US shop maar als de GB zo gunstig staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
Altijd actuele grafiek afgelopen 3 maanden:
Afbeeldingslocatie: http://ichart.finance.yahoo.com/z?s=GBPEUR=X&t=3m&q=l&l=off&z=m&a=v&p=s

Dagverloop laatste 5 dagen:
Afbeeldingslocatie: http://ichart.finance.yahoo.com/z?s=GBPEUR=X&t=5d&q=l&l=off&z=m&a=v&p=s

Analisten verwachten dat de pond in 2009 weer zal gaan stijgen tov de euro, omdat de Britse economie zich sneller zal herstellen dan de Europese.

[ Voor 22% gewijzigd door Atomsk op 14-01-2009 13:31 . Reden: spelvout ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Blauw schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:37:
Heeft er ook iemand een shop bij de hand die Abercrombie & Fitch verkoopt? Ik heb alleen de US shop maar als de GB zo gunstig staat :P
A&F buiten de officiele website/webshop is lastig, voor kopen in het algemeen vanuit UK zijn dit wel handige

http://www.buybypost.co.uk
http://uk.shopping.com
http://www.shopsafe.co.uk ( dit is een hele handige )
http://www.edirectory.co.uk

Wel goed opletten of ze wel versturen buiten UK en wat de kosten dan zijn, maar dat lijkt me voor zich spreken.
Atomsk schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:59:
Analysten verwachten dat de pond in 2009 weer zal gaan stijgen tov de euro, omdat de Britse economie zie sneller zal herstellen dan de Europese.
Daarom zit ik ook sterk er aan te denken om GBP's in te slaan, en later om te wisselen.
nog een grafiek/tabel

[ Voor 26% gewijzigd door Yippie op 31-12-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Yippie schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:00:
[...]

Bij een winkel ? wat nou als die nep blijkt te zijn ?
Ja, bij een winkel gekocht. Deze prijs rond de 100 euro is overigens niet ongewoon in UK of US. 't Is alleen dat deze brillen in NL zo schrikbarend duur zijn; zeker in normale winkels.

Today's subliminal thought is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

http://www.amazon.co.uk/N...C029VFKWCQ&pf_rd_i=560884

Is deze Apple Ipod Touch 8Gb ook naar nederland te versturen, of geldt dat alleen voor game gear???

[ Voor 3% gewijzigd door RamO op 31-12-2008 20:07 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:07
RamO schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:06:
http://www.amazon.co.uk/N...C029VFKWCQ&pf_rd_i=560884

Is deze Apple Ipod Touch 8Gb ook naar nederland te versturen, of geldt dat alleen voor game gear???
Als je zelf op die pagina even naar beneden scrollt, kom je 'delivery restrictions' tegen. Daar zie je dat dit artikel alleen naar UK-adressen verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

ToolkiT schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:41:
[...]

nee moet geen probleem zijn, vrij vervoer van goederen etc.. zolang het maar duidelijk is dat het niet voor de handel is moet eht geen probleem zijn (dus niet 3 stuks meenemen..)

Let wel op dat je het prijsverschil mogelijk weer verliest door reiskosten... (tunnel/boot zijn niet goedkoop en vergeet je brandstof kosten niet)
De boot kost geen ruk (eten is duur, de boot zelf is cheap) en als je een leasebak hebt ben je verder alleen tijd kwijt (maar wel een leuk weekendje aan over gehouden dan ;) ).

Ff in de winkel vragen of ze 'm willen laten zien / testen en de rest van de garantie in NL regelen (en anders heb je alsie stuk is weer een leuk weekendje :+)

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
nm

[ Voor 98% gewijzigd door Atomsk op 31-12-2008 20:43 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Anakha schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:40:
[...]

Als je zelf op die pagina even naar beneden scrollt, kom je 'delivery restrictions' tegen. Daar zie je dat dit artikel alleen naar UK-adressen verzonden wordt.
Bedankt, ik zag het zelf later ook... wel jammer. Zijn er dan wel andere sites waar je zo'n ipod touch kan halen voor die prijs??

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Yippie schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:31:
[...]

A&F buiten de officiele website/webshop is lastig, voor kopen in het algemeen vanuit UK zijn dit wel handige

http://www.buybypost.co.uk
http://uk.shopping.com
http://www.shopsafe.co.uk ( dit is een hele handige )
http://www.edirectory.co.uk

Wel goed opletten of ze wel versturen buiten UK en wat de kosten dan zijn, maar dat lijkt me voor zich spreken.

[...]

Daarom zit ik ook sterk er aan te denken om GBP's in te slaan, en later om te wisselen.
nog een grafiek/tabel
Daar dacht ik ook aan. Heel veel ponden halen en als het beter staat weer inleveren.
Hoe ga je dit aanpakken?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Koffie schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:40:
[...]

De boot kost geen ruk (eten is duur, de boot zelf is cheap) en als je een leasebak hebt ben je verder alleen tijd kwijt (maar wel een leuk weekendje aan over gehouden dan ;) ).

Ff in de winkel vragen of ze 'm willen laten zien / testen en de rest van de garantie in NL regelen (en anders heb je alsie stuk is weer een leuk weekendje :+)
daar verkijk je je op... ik zocht een goedkope overtocht voor 5 Jan.. en de meeste zijn al meer dan €100 enkele reis...
Oostende-Ramsgate was een stuk goedkoper, maar dan ben je wel 4+ uur onderweg met de boot..
Daywalk3r schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:14:
[...]

Daar dacht ik ook aan. Heel veel ponden halen en als het beter staat weer inleveren.
Hoe ga je dit aanpakken?
of een ponden rekening openen of gewoon naar GWK en contanten opnemen en tzt weer terug wisselen..

[ Voor 20% gewijzigd door ToolkiT op 02-01-2009 13:25 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.