Er is relatief weinig service bij samsung, ik las al over verscheidene biosupdates bij msi etc. Ok, de samsung is nog niet zo lang beschikbaar maar het blijft een minpunt. Kheb hem net besteld ik hoop dat het geen miskoop wordt ^^.
Ik kan het niet helemaal volgen. Je zegt dus dat een bedrijf "service" heeft als het vaak BIOS updates uitbrengt? Als het niet defect is hoef je er ook geen fixes voor uit te brengenpim654 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:21:
Er is relatief weinig service bij samsung, ik las al over verscheidene biosupdates bij msi etc. Ok, de samsung is nog niet zo lang beschikbaar maar het blijft een minpunt. Kheb hem net besteld ik hoop dat het geen miskoop wordt ^^.

Maar om je gerust te stellen, Samsung brengt ook wel firmare updates voor de NC10 uit...
De NC10 voelt steviger aan en heeft 2 jaar garantie, de MSI maar 1 jaar. Geheugen is erg goedkoop en makkelijk uitbreidbaar. Dan is alleen nuttig bij zware toepassingen zoals Adobe Photoshop CS4pim654 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:08:
Vanuit mijn positie (Belgie ^^) kan ik de NC 10 voor 380 krijgen via komplet en de MSI wind 2gb versie voor 376. Ik twijfel nog steeds aangezien ik weinig afweet van de echte voordelen. Ik las verscheidene fora met posi commentaar wat betreft de lange accuduur van de nc10 tgo de 3 cell vd msi wind. Maakt dit echt zo een extreem verschil? indien wel verplicht ik mezelf tot de aankoop van een 6cell batterij, in het andere geval volstaat een 1gb ramlat als uitbreiding voor de nc10. Ik hoop vandaag nog te bestellen aangezien het school weer begint.
Bedankt.
Vergeet MSI en koop de Samsung, je krijgt er geen spijt van.
Verwijderd
Het is zo te zien wel nodig dat de school weer begint.pim654 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:08:
Vanuit mijn positie (Belgie ^^) kan ik de NC 10 voor 380 krijgen via komplet en de MSI wind 2gb versie voor 376. Ik twijfel nog steeds aangezien ik weinig afweet van de echte voordelen. Ik las verscheidene fora met posi commentaar wat betreft de lange accuduur van de nc10 tgo de 3 cell vd msi wind. Maakt dit echt zo een extreem verschil? indien wel verplicht ik mezelf tot de aankoop van een 6cell batterij, in het andere geval volstaat een 1gb ramlat als uitbreiding voor de nc10. Ik hoop vandaag nog te bestellen aangezien het school weer begint.
Bedankt.
Changelog?arnoud_h schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:57:
[...]
Samsung brengt ook wel firmare updates voor de NC10 uit...
Geloof me, ik zou willen dat iemand in Korea zo vriendelijk was om dat te vertellen...
Sinds gisteren heb ik ook 2GB ram in de NC10 zitten icm Windows 7.
Je merkt het verschil zeker! Programma's lijken wat sneller te starten en je kan ook meer tegelijk doen.
Merk van het geheugen is Crosair Value Select DDR2-667 voor de mensen die ook opzoek zijn.
Je merkt het verschil zeker! Programma's lijken wat sneller te starten en je kan ook meer tegelijk doen.
Merk van het geheugen is Crosair Value Select DDR2-667 voor de mensen die ook opzoek zijn.
crtl-alt-del tabblad > prestaties: zolang er nog fysiek geheugen is maakt het GEEN verschil.Vinze schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:36:
Sinds gisteren heb ik ook 2GB ram in de NC10 zitten icm Windows 7.
Verwijderd
De Lim. Edition heeft niet alleen een grotere battery, touchpas maar ook een glossy screen, alleen in de USA
http://portablemonkey.com...10-11pbk-special-edition/
http://portablemonkey.com...10-11pbk-special-edition/
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 08:38 ]
Bij mij was dit in het begin al zo, zonder een Samsung (bios) update. Alles ging slomer in vergelijking met mijn Medion Akoya. Na het zien van de grafiek in HD Tune dacht ik dat het aan de HD lag. Had de NC10 teruggestuurd voor reparatie, inmiddels weer teruggekregenVerwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:10:
[...]
Same here... 2 weken geleden heb ik wat updates van Samsung geinstalleerd (waaronder eentje van de bios) en sinds die tijd heb ik er ook last van. Het is ook echt alleen bij het opstarten, verder draait Windows gewoon prima en op normale snelheid. Het lijkt me alleen stug dat dit een hardwareprobleem is, wat denken jullie?
Een bijgesloten brief vermeldt dat de moederbord is vervangen en systeemsoftware is herconfigureerd. Blijkbaar lag dat dus aan de moederbord, niet aan de HD? Ik vind het best vreemd. Maar heb vervolgens weer HD Tune gedraait en de prestaties lijken volgens de grafiek nog steeds zelfde te zijn, nu met nog meer diepe vallen naar beneden en weer omhoog. Blijkbaar ligt het dus nog steeds aan de HD misschien? Of hoeft dat niet per se aan de HD te liggen? Dus voorlopig lijkt het niet sneller te zijn geworden na de reparatie. Ik kan helaas niet zien of het moederbord daadwerkelijk is vervangen door Samsung.
Lijkt mij sterk dat ze het moederbord vervangen hebben, I/O speed vertraging is het gevolg van de budget harde schijf die erin zit, geen topper. Je kan er een snellere inzetten. Ik heb op http://home.deds.nl/~corvus/ de benchmarks van HD Tune neergezet van een 7200rpm Seagate Momentus 7200.3 serie harddisk. In de praktijk voelt die schijf veel sneller aan, weinig zandlopers ed. Uitgebreide testen staat ook op hardware sites zoals www.tomshardware.com, www.xbitlabs.com en www.storagereview.comNewtequser schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:47:
[...]
Bij mij was dit in het begin al zo, zonder een Samsung (bios) update. Alles ging slomer in vergelijking met mijn Medion Akoya. Na het zien van de grafiek in HD Tune dacht ik dat het aan de HD lag. Had de NC10 teruggestuurd voor reparatie, inmiddels weer teruggekregen
Een bijgesloten brief vermeldt dat de moederbord is vervangen en systeemsoftware is herconfigureerd. Blijkbaar lag dat dus aan de moederbord, niet aan de HD? Ik vind het best vreemd. Maar heb vervolgens weer HD Tune gedraait en de prestaties lijken volgens de grafiek nog steeds zelfde te zijn, nu met nog meer diepe vallen naar beneden en weer omhoog. Blijkbaar ligt het dus nog steeds aan de HD misschien? Of hoeft dat niet per se aan de HD te liggen? Dus voorlopig lijkt het niet sneller te zijn geworden na de reparatie. Ik kan helaas niet zien of het moederbord daadwerkelijk is vervangen door Samsung.
In de pricewatch van tweakers.net kan je de goedkoopste aanbieder kiezen. Aanrader!
Ik heb er ondertussen een 16gig mtron mobi SSD inzitten. Ook een hele verbetering, alles start nu zo goed als direct op. Heerlijk werken zonder vertragingen!
De netbook stuur ik weer terug voor reparatie/vervanging, want ik vindt het onacceptabel. Vergeleken met de Medion Akoya is die veel trager met installatie van programma's, opstarten Windows, kopieren bestanden, alles! Ik kan inderdaad wel een ander harde schijf erin zetten, maar wat Samsung heeft geleverd is gewoon beneden pijl en onacceptabel. Hopelijk dat ze dit keer wel de harde schijf vervangen i.p.v. wat anders.RAAF12 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:36:
[...]
Lijkt mij sterk dat ze het moederbord vervangen hebben, I/O speed vertraging is het gevolg van de budget harde schijf die erin zit, geen topper. Je kan er een snellere inzetten. Ik heb op http://home.deds.nl/~corvus/ de benchmarks van HD Tune neergezet van een 7200rpm Seagate Momentus 7200.3 serie harddisk. In de praktijk voelt die schijf veel sneller aan, weinig zandlopers ed. Uitgebreide testen staat ook op hardware sites zoals www.tomshardware.com, www.xbitlabs.com en www.storagereview.com
In de pricewatch van tweakers.net kan je de goedkoopste aanbieder kiezen. Aanrader!
Verwijderd
Als je de laptop terug naar Samsung stuurt, hoe lang duurt het voordat je hem weer terug krijgt? Zijn ze beetje snel met hun service?Newtequser schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 04:58:
[...]
De netbook stuur ik weer terug voor reparatie/vervanging, want ik vindt het onacceptabel. Vergeleken met de Medion Akoya is die veel trager met installatie van programma's, opstarten Windows, kopieren bestanden, alles! Ik kan inderdaad wel een ander harde schijf erin zetten, maar wat Samsung heeft geleverd is gewoon beneden pijl en onacceptabel. Hopelijk dat ze dit keer wel de harde schijf vervangen i.p.v. wat anders.
Ik heb nu sinds een week ook mijn NC10 binnen, en hij bevalt uitstekend!
Wat ik wel merk is dat als ik het systeem zelf op standby zet, hij hier na 5 a 10 minuten zelf weer uitkomt en ik gewoon het windows login scherm krijg.
Lijkt mij dat het iets softwarematigs is, waardoor de NC10 niet in standby blijft.
Hebben andere mensen hier ook problemen mee toevallig?
Wat ik wel merk is dat als ik het systeem zelf op standby zet, hij hier na 5 a 10 minuten zelf weer uitkomt en ik gewoon het windows login scherm krijg.
Lijkt mij dat het iets softwarematigs is, waardoor de NC10 niet in standby blijft.
Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp
Verwijderd
Heb het ook wel eens gemerkt bij de mijne, maar persoonlijk zet ik hem altijd in de slaapstand (FN + F1) en dan heb je daar geen last van.Meauses schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:20:
Gelukkig, ligt het niet aan mijVerwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:40:
[...]
Heb het ook wel eens gemerkt bij de mijne, maar persoonlijk zet ik hem altijd in de slaapstand (FN + F1) en dan heb je daar geen last van.
Dat zal ik ook eens uittesten dan... Zou het een BIOS issue kunnen zijn?
Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp
Is de standaard wifi die in de nc10 zit al te gebruiken in OSX? of moet je deze nog steeds vervangen door een exemplaar van dell?
Hm ik merk dat ik er zelfs dan last van heb...Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:40:
[...]
Heb het ook wel eens gemerkt bij de mijne, maar persoonlijk zet ik hem altijd in de slaapstand (FN + F1) en dan heb je daar geen last van.
Ik heb van de week ook de BIOS geupdate van 3 naar 4, welke niet in 1x ging. waarschijnlijk omdat mijn bios password er op zat.
De MICOM had dus wel versie 4, maar de bios was nog versie 3. Na een 2e poging was het wel volledig gelukt en was me BIOS password ook weg.
Verwijderd
Mag ik vragen wat de reden was om je BIOS een update te geven?Meauses schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:50:
[...]
Hm ik merk dat ik er zelfs dan last van heb...
Ik heb van de week ook de BIOS geupdate van 3 naar 4, welke niet in 1x ging. waarschijnlijk omdat mijn bios password er op zat.
De MICOM had dus wel versie 4, maar de bios was nog versie 3. Na een 2e poging was het wel volledig gelukt en was me BIOS password ook weg.
Bij mijn weten is er geen changelog bekend.
Lijkt me dat je meer schade hebt aangericht dan dat je NC10 er beter van is geworden. Is best wel jammer maar geeft voor mij wel weer aan dat het spreekwoord "if it ain't broken don't fix it" niet op lucht is gebaseerd.
Ik heb versie 3 nog steeds en geen problemen.
Als er maar een BCM43xx chip inzit, die serie. Dell, HP en Broadcom/Apple leveren die kaartjes in mini PCI-Express format.souljah1h schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:43:
Is de standaard wifi die in de nc10 zit al te gebruiken in OSX? of moet je deze nog steeds vervangen door een exemplaar van dell?
@newtequser quote:
De netbook stuur ik weer terug voor reparatie/vervanging, want ik vindt het onacceptabel. Vergeleken met de Medion Akoya is die veel trager met installatie van programma's, opstarten Windows, kopieren bestanden, alles! Ik kan inderdaad wel een ander harde schijf erin zetten, maar wat Samsung heeft geleverd is gewoon beneden pijl en onacceptabel. Hopelijk dat ze dit keer wel de harde schijf vervangen i.p.v. wat anders.
end quote
Samsung levert 3 merken harde schijven in de NC10. Elke fabrikant heeft een site met een tooltje erop waarmee je de harde schijf kan testen. Zolang de HD die test doorkomt wordt ie niet vervangen.
Je kan jouw merk wel vergelijken met de bench van andere users. Dat kan heel mooi via dit forum.
Elk mainboard heeft een serienummer wat is te zien in bijv. Sisoft Sandra. Kan je zien of Samsung het bord verwisseld heeft.
[ Voor 56% gewijzigd door RAAF12 op 12-02-2009 14:30 . Reden: extra info ]
De hoop op mogelijke verbeteringen/aanpassingenVerwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 17:30:
[...]
Mag ik vragen wat de reden was om je BIOS een update te geven?
Bij mijn weten is er geen changelog bekend.
Lijkt me dat je meer schade hebt aangericht dan dat je NC10 er beter van is geworden. Is best wel jammer maar geeft voor mij wel weer aan dat het spreekwoord "if it ain't broken don't fix it" niet op lucht is gebaseerd.
Ik heb versie 3 nog steeds en geen problemen.
Ik zal het nog eens uitgebreid testen, want later met de FN+ESC optie deed hij het niet weer.
En als samsung dezelfde problemen ondervind zal het hopelijk in de nieuwe BIOS zijn aangepast.
Zonder de zekerheid van een changelog kan ik nog wel leven. Het is niet alsof me systeem niet meer functioneert....
Verwijderd
Probleem: blauwe functietoets + F3 werkt niet in MS Word 2003.
Dus ik krijg geen Euro teken te zien.
Deze werkt wel in Kladblok.
Hebben meer mensen dit?
edit: het werkt wel wanneer ik de numlock (FN+F11) aanzet. Dat maakt in kladblok weer niets uit. Daar wordt het euroteken dus in beide gevallen weergegeven.
Hebben meer mensen dit?
edit: het werkt wel wanneer ik de numlock (FN+F11) aanzet. Dat maakt in kladblok weer niets uit. Daar wordt het euroteken dus in beide gevallen weergegeven.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 14:05 ]
Rechter Alt+5 is de standaard in Windows voor het € teken. Vergeet die rare Fn-F3 combinatie van Samsung.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:59:
Probleem: blauwe functietoets + F3 werkt niet in MS Word 2003.
Hebben meer mensen dit?
Verwijderd
Merci!RAAF12 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:34:
[...]
Rechter Alt+5 is de standaard in Windows voor het € teken. Vergeet die rare Fn-F3 combinatie van Samsung.
Wake on Lan toevallig aan staan ? Verder geen andere problemen over bekend.Meauses schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:20:
Het is volgens mij zo dat als je je laptop dicht doet gaat hij in standby, na een paar minuten komt hij erweer uit om in een diepere slaapstand te gaan. Als hij weer aan is geweest en uitgaat duurt het opnieuw opstarten ook langer.Meauses schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:20:
Bij mij heeft de (eerste) reparatie maar bijna een week gekost inclusief heen en terugsturen, dus best snel. Had eerder 3 tot 4 weken verwacht, dus het viel heel erg mee. Alleen het probleem is niet helemaal opgelost (zoals ook meegemaakt bij andere Samsung producten als telefoons en dvd spelers).Meauses schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:20:
Ik had vantevoren de serienummer van de moederbord niet genoteerd, dus kan daar helaas niet meer achter komen. Hoe kan ik hier een afbeelding toevoegen dat op mijn pc staat? Wil graag een grafiekje tonen.RAAF12 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:18:
[...]
Als er maar een BCM43xx chip inzit, die serie. Dell, HP en Broadcom/Apple leveren die kaartjes in mini PCI-Express format.
@newtequser quote:
end quote
Samsung levert 3 merken harde schijven in de NC10. Elke fabrikant heeft een site met een tooltje erop waarmee je de harde schijf kan testen. Zolang de HD die test doorkomt wordt ie niet vervangen.
Je kan jouw merk wel vergelijken met de bench van andere users. Dat kan heel mooi via dit forum.
Elk mainboard heeft een serienummer wat is te zien in bijv. Sisoft Sandra. Kan je zien of Samsung het bord verwisseld heeft.
@Newtequser
[img]-tag of direct een link naar imageshack
@'uitkomen van standby probleem na 5 minuten'
Ja dat komt door hibernate of slaapstand inderdaad. Hij gaat dan even aan, zet zichzelf in hibernate en gaat dan weer uit.
Dit kan je uitschakelen bij Energiebeheer. Evenals wat er gebeurd als je de klep dicht doet. Ik heb dat op geen actie staan, ik zet m zelf wel in standby.
[img]-tag of direct een link naar imageshack
@'uitkomen van standby probleem na 5 minuten'
Ja dat komt door hibernate of slaapstand inderdaad. Hij gaat dan even aan, zet zichzelf in hibernate en gaat dan weer uit.
Dit kan je uitschakelen bij Energiebeheer. Evenals wat er gebeurd als je de klep dicht doet. Ik heb dat op geen actie staan, ik zet m zelf wel in standby.
[ Voor 74% gewijzigd door stijnos1991 op 13-02-2009 10:18 ]
ah kijk, dat verklaart een hoopEdwardvGelder schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:39:
[...]
Het is volgens mij zo dat als je je laptop dicht doet gaat hij in standby, na een paar minuten komt hij erweer uit om in een diepere slaapstand te gaan. Als hij weer aan is geweest en uitgaat duurt het opnieuw opstarten ook langer.
Ik heb ondertussen ook een NC10, bevalt goed!
Meteen Windows 7 erop gezet en 2 GB ram besteld.
Heb het geheugen er nu ingezet, maar vraag me af of het eigenlijk wel nodig was.
Hij was al erg snel, volledig opstarten is in een seconde of 50 gebeurd.
Alleen nog wat probleempjes met het touchpad dat af en toe vastloopt door de XP drivers.
Meteen Windows 7 erop gezet en 2 GB ram besteld.
Heb het geheugen er nu ingezet, maar vraag me af of het eigenlijk wel nodig was.
Hij was al erg snel, volledig opstarten is in een seconde of 50 gebeurd.
Alleen nog wat probleempjes met het touchpad dat af en toe vastloopt door de XP drivers.
Ik ben van plan om volgende week ook een NC-10 aan te schaffen en een latje van 2gb er in te steken.
Maar is het niet zo dat de garantie dan vervalt? (Of kunnen ze dat niet merken als je bij een rma gewoon het originele latje er terug insteekt?)
En als je je NC-10 voor de eerste maal boot, kan je dan voor de engelse taal kiezen ipv nederlands?
Maar is het niet zo dat de garantie dan vervalt? (Of kunnen ze dat niet merken als je bij een rma gewoon het originele latje er terug insteekt?)
En als je je NC-10 voor de eerste maal boot, kan je dan voor de engelse taal kiezen ipv nederlands?
Verwijderd
Je garantie vervalt zeker niet. Er zit een speciaal klepje onderop de nc10 om het geheugen te kunnen vervangen.Den Deze schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:02:
Ik ben van plan om volgende week ook een NC-10 aan te schaffen en een latje van 2gb er in te steken.
Of je Engels kunt kiezen weet ik zo niet meer.
Is dat zo? Ik kan me herinneren uit drie optie gekozen te hebben. Ik zoek (als ze weer een beetje beschikbaar zijn) wel eentje met UK windows erop.. Ik kan de taalkeuzes niet meer vinden.Sangroid schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 21:21:
Nee, je kan geen engels kiezen..
Verwijderd
Finally! Ze unpacking of ze Zamzung NZ20!
http://www.youtube.com/watch?v=MtTw7kLIDZQ
http://www.youtube.com/watch?v=MtTw7kLIDZQ
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 15:04 ]
Als je op de key PrtSc drukt wordt er een schermafdruk op het (onzichtbare) klembord gezet.Newtequser schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 03:39:
[...]
Ik had vantevoren de serienummer van de moederbord niet genoteerd, dus kan daar helaas niet meer achter komen. Hoe kan ik hier een afbeelding toevoegen dat op mijn pc staat? Wil graag een grafiekje tonen.
Vervolgens start je Paint in Bureauaccescoires op. Kies dan voor Bewerken >Plakken
Dan staat de afbeelding in Paint en kan je bewerken en opslaan als jpg bijv.
De afbeelding upload je en zet hier een link neer, zodat iedereen het plaatje kan zien.
Er zijn vele gratis image hosters bijv. http://imageshack.us/ of je eigen webspace bij je Internetprovider.
[ Voor 10% gewijzigd door RAAF12 op 14-02-2009 18:08 ]
Hey allemaal,
Ben hier dit onderwerp 'n weekje aan't volgen en wil ook dolgraag zo'n bakkie.Deze is blijkbaar de beste in z'n soort.
Ik merkte ook dat de prijs enkele weken geleden zeer mooi was bij Mediamarkt. Helaas is dat voorbij.
Nu, tijdens het googelen kom ik op een Franse site en merk ik dat Samsung blijkbaar 50% korting geeft op het 2de toestel, maar blijkbaar enkel in Frankrijk. Weet iemand hier meer van?
Hier de herkenbare
pdf van Samsung:
http://www.samsung-micros...r_promo_informatique_nc10
op amazon staat het ook:
http://www.amazon.fr/Sams.../ref=cm_cr_pr_product_top
Ik heb ook nog wat gevonden over de blauwe toetsen, het zijn de zogenaamde EZ BLU-toetsen:
Fn+F7 (SAMSUNG Magic Doctor)
Fn+F8 (Easy SpeedUp Manager)
Ben hier dit onderwerp 'n weekje aan't volgen en wil ook dolgraag zo'n bakkie.Deze is blijkbaar de beste in z'n soort.
Ik merkte ook dat de prijs enkele weken geleden zeer mooi was bij Mediamarkt. Helaas is dat voorbij.
Nu, tijdens het googelen kom ik op een Franse site en merk ik dat Samsung blijkbaar 50% korting geeft op het 2de toestel, maar blijkbaar enkel in Frankrijk. Weet iemand hier meer van?
Hier de herkenbare
http://www.samsung-micros...r_promo_informatique_nc10
op amazon staat het ook:
http://www.amazon.fr/Sams.../ref=cm_cr_pr_product_top
Ik heb ook nog wat gevonden over de blauwe toetsen, het zijn de zogenaamde EZ BLU-toetsen:
Fn+F7 (SAMSUNG Magic Doctor)
Fn+F8 (Easy SpeedUp Manager)
[ Voor 40% gewijzigd door Inyaro op 14-02-2009 20:45 ]
Dat is niet altijd zo. Denk aan de prefetching die zo hard gebeurt in Windows Vista. Windows 7 heeft dat ook. Hoe meer vrij geheugen er is, hoe meer hij zal prefetchen, zodat programma's sneller lijken op te starten omdat ze in het ramgeheugen zitten voor ze worden opgestart. Windows zal er zelf op letten dat niet het volledige ramgeheugen vol raakt door deze methode, dus zal naargelang de vrije ruimte in het ramgeheugen meer of minder prefetchen. Met 1GB zal er minder geprefetchet kunnen worden dan met 2GB, en zal de snelheidsbeleving met 2GB iets positiever uitvallen.RAAF12 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:34:
[...]
crtl-alt-del tabblad > prestaties: zolang er nog fysiek geheugen is maakt het GEEN verschil.
Prefetch zit ook in Windows XP, en laad alleen een stukje code van de programma's in de cache. Het is niet werkzaam als XP opstart dus dan geeft het geen voordeel. Doe maar eens een test met een stopwatch. Het starten maakt nix uit tussen 1 of 2 GB intern. Ook het voor de 2de keer opstarten van bijv. Word maakt geen meetbaar verschil. Waar 1 of 2 GB mem wel uitmaakt is Photoshop CS4 dat is een loodzwaar programma.DevilsProphet schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:03:
[...]
Dat is niet altijd zo. Denk aan de prefetching die zo hard gebeurt in Windows Vista. Windows 7 heeft dat ook. Hoe meer vrij geheugen er is, hoe meer hij zal prefetchen, zodat programma's sneller lijken op te starten omdat ze in het ramgeheugen zitten voor ze worden opgestart. Windows zal er zelf op letten dat niet het volledige ramgeheugen vol raakt door deze methode, dus zal naargelang de vrije ruimte in het ramgeheugen meer of minder prefetchen. Met 1GB zal er minder geprefetchet kunnen worden dan met 2GB, en zal de snelheidsbeleving met 2GB iets positiever uitvallen.
Een GSM heeft meestal wel een stopwatch
Draai nu Windows 7, windows XP (standaard geinstalleerd) en ubuntu 8.10 in tripleboot. Bevalt me goed. Lopen alle drie erg soepel als je het mij vraagt.
Dit is mijn ubuntu desktop atm:
http://i39.tinypic.com/9ih3q9.jpg
http://i43.tinypic.com/20ijkuu.png
Zijn er nog meer mensen die ubuntu draaien op de NC10 (of een andere linux distro)?
Zijn er nog meer mensen die ubuntu draaien op de NC10 (of een andere linux distro)?
Ik heb Windows 7, XP en Linux Mint (ook aanrader wat mij betreft
)
Na alle moeite die ik heb gedaan om Windows 7 te installeren ben ik toch terug gegaan naar XP.
Waarom? Draait nog soepeler en batterij houdt het simpelweg 1 a 2 uur langer vol. Makkelijke keuze wat dat betreft.
Eigenlijk wil ik alleen nog een keer OSx proberen(wel dual boot dan) , maar daar moet ik nog eens een goeie tut voor vinden.
Waarom? Draait nog soepeler en batterij houdt het simpelweg 1 a 2 uur langer vol. Makkelijke keuze wat dat betreft.
Eigenlijk wil ik alleen nog een keer OSx proberen(wel dual boot dan) , maar daar moet ik nog eens een goeie tut voor vinden.
Mocht iemand Kubuntu op zijn NC10 willen installeren en er niet uitkomen. Ik heb een tutorial staan op http://basvandijk.eu/2009...-kubuntu-on-samsung-nc10/
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
Ik heb ubuntu geinstalleerd op mijn nc10 maar er voor de rest nog weinig mee gespeeld. Wel van plan om dat te doen natuurlijkshappie schreef op zondag 15 februari 2009 @ 14:09:
Beetje off-topic maar zou ik misschien mogen weten welk thema jij gebruikt ? ik vindt namelijk die onderste balk en het doorzichtige erg mooi.
Vraagje aan de linux gebruikers, hoe houdt de batterij het uit onder linux? Valt de duur tegen? En het gebruik? Worden alle apparaten ondersteund?
Linux mint lijkt me erg interessant, ziet er goed en gebruiksvriendelijk uit.
Maar ubuntu daarentegen is toch wat bekender en groter qua naam. Lijkt mij dat de ontwikkeling daarvan wat uitgebreider is dan die van Linux Mint.
Linux Mint is gebaseerd op UbuntuMeauses schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:49:
[...]
Vraagje aan de linux gebruikers, hoe houdt de batterij het uit onder linux? Valt de duur tegen? En het gebruik? Worden alle apparaten ondersteund?
Linux mint lijkt me erg interessant, ziet er goed en gebruiksvriendelijk uit.
Maar ubuntu daarentegen is toch wat bekender en groter qua naam. Lijkt mij dat de ontwikkeling daarvan wat uitgebreider is dan die van Linux Mint.
GerkeP
Verwijderd
twijfel tussen nc10 en ASUS Eee PC 1000HE deze laatste heeft al de 280 processor en ook 6batterijen wat zouden jullie adviseren?
thx
thx
De batterijduur valt me niet tegen (hoewel hij wel beter zou kunnen wat mij betreft, maar misschien moet ik wat compiz-dingen uitzetten). Wat er wel/niet werkt staat op https://help.ubuntu.com/community/NC10 zo'n beetje. Bijna alles werkt wel. In een notendop: FN-combinaties werken niet standaard, is een patch voor, maar genoeg work-arounds om je kernel niet te patchen. Wifi werkt na eenvoudige installatie van 1 pakketjeMeauses schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:49:
[...]
Wat wil je weten? OS X draait hier vlekkeloos.stijnos1991 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:34:
Na alle moeite die ik heb gedaan om Windows 7 te installeren ben ik toch terug gegaan naar XP.
Verwijderd
Ik wil graag vista/win 7 op m'n NC10 zetten, maar ik heb maar 1GB ram...
Draait vista of 7 hier ook mee en gaat dat ook nog snel?
kheb ubuntu/osx geprobeerd, maar niet alles werkte lekker..
Wat je nodig hebt.. Hoe je het installeerd.. een soort guide ofzoRAAF12 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:06:
[...]
Wat wil je weten? OS X draait hier vlekkeloos.
Lang leve de startpostsouljah1h schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:17:
[...]
Wat je nodig hebt.. Hoe je het installeerd.. een soort guide ofzo)
Windows 7 draait prima met 1GB ram, ik heb geen verschil gemerkt nadat ik m'n ram heb uitgebreid naar 2GB. Was al snel en is nog steeds snel.Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:18:
Ik wil graag vista/win 7 op m'n NC10 zetten, maar ik heb maar 1GB ram...
http://www.insanelymac.com/forum/index.php?showtopic=137314souljah1h schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:17:
[...]
Wat je nodig hebt.. Hoe je het installeerd.. een soort guide ofzo)
Hier staat alles beschreven mocht je nog vragen hebben dan horen we het wel.
Heeft er iemand een idee waar ik goedkoop een 2e adapter kan kopen?
Ik heb enkel de optie gevonden om op ebay in de UK voor 20 euro incl. verzenden een adapter te bestellen en daarbij dan bij een andere verkoper een adapter voor 3-pin UK naar 2-pin EU stekker.
Dat komt dan samen ongeveer neer op 25 euro incl. verzenden.
Dat zou toch goedkoper moeten kunnen?
Ik heb enkel de optie gevonden om op ebay in de UK voor 20 euro incl. verzenden een adapter te bestellen en daarbij dan bij een andere verkoper een adapter voor 3-pin UK naar 2-pin EU stekker.
Dat komt dan samen ongeveer neer op 25 euro incl. verzenden.
Dat zou toch goedkoper moeten kunnen?
Verwijderd
Dat ziet er mooi uit! I Waar heb je de background vandaan? Draait het een beetje Ubuntu? En is er een goede mediaplayer voor?shappie schreef op zondag 15 februari 2009 @ 14:09:
Draai nu Windows 7, windows XP (standaard geinstalleerd) en ubuntu 8.10 in tripleboot. Bevalt me goed. Lopen alle drie erg soepel als je het mij vraagt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 11:04 ]
Het loopt nu op halve kracht even de instellingen wijzigen, dan staat er kloksnelheid 1.60GHzTomino schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:37:
Hij staat nu bij mij op max performance. @ 797 mhz. is dat oke? Wel toch?
Gebruik anders even CPU Z terwijl je Super PI laat lopen. Dan moet ie wel naar 1,6GHz springen.
Idd. Het ding klokt terug als die niet hoeft te denken...
Anyway. Zonet een filmpje gekeken. Battery was volledig vol geladen. Hij is nu op 74%. Geweldig dingetje.
Anyway. Zonet een filmpje gekeken. Battery was volledig vol geladen. Hij is nu op 74%. Geweldig dingetje.
Hebben meer mensen er last van dat de brightness na elke reboot weer op zijn laagst staat? Ik wil gewoon de instelling houden die ik het prettigst vind maar dit onthoudt de netbook niet.
Upside down
Verwijderd
Ja en Nee. De brightness staat bij mij na elke reboot namelijk op zijn felst, maar dat is dus zo goed als het zelfde probleem.Craytahar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:25:
Hebben meer mensen er last van dat de brightness na elke reboot weer op zijn laagst staat? Ik wil gewoon de instelling houden die ik het prettigst vind maar dit onthoudt de netbook niet.
Volgens mij is dit in het bios te regelen, het kan sowieso met Wifi aan/uit, maar ik heb in mn hoofd zitten dat er ook iets met brightness te regelen valt.
Verwijderd
Heb ik ook, BTW, de instellingen van het touchpad worden ook niet opgeslagen..(snelheid van de aanwijzer) Nog meer mensen die daar last van hebben?Craytahar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:25:
heb gisteren ook een NC10 gehaald!
Ziet er wel mooi uit. Maar mijn vraag is, hoe lang moet je hem voor de eerste keer laden?
Ik heb hem gekocht op ene inetshop (die binnen 24uur levert!)dus hebben ze niet gezegd hoe lang ik hem moet opladen voor de eerste keer
Ziet er wel mooi uit. Maar mijn vraag is, hoe lang moet je hem voor de eerste keer laden?
Ik heb hem gekocht op ene inetshop (die binnen 24uur levert!)dus hebben ze niet gezegd hoe lang ik hem moet opladen voor de eerste keer
Verwijderd
Is het slim om nu nog de NC10 te halen of kan je beter wachten op de Asus 1000HE. Deze heeft namelijk een betere accuduur.
Volledig eigen keuze, kijk op internet en denk eraan wat je belangrijk vind.
Gezocht, maar niet gevonden: hoe werkt de webcam-functie van de NC10? Zo hier en daar kom ik wat probleempjes tegen met de fps, die laag uitkomt tijdens het gebruik. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoeveel fps kan hij aan op 640x480? En hoeveel op 1280x1024?
Het zou helemaal geweldig zijn als iemand een voorbeeldfilmpje afkomstig uit de webcam zou kunnen posten.
Het zou helemaal geweldig zijn als iemand een voorbeeldfilmpje afkomstig uit de webcam zou kunnen posten.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
De webcam werkt zeer goed voor gebruik bij chatten. Duidelijk en helder beeld.TerraGuy schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:33:
Gezocht, maar niet gevonden: hoe werkt de webcam-functie van de NC10? Zo hier en daar kom ik wat probleempjes tegen met de fps, die laag uitkomt tijdens het gebruik. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoeveel fps kan hij aan op 640x480? En hoeveel op 1280x1024?
Misschien dat je op youtube iets kunt vinden als je zoekt op nc10?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 19:41 ]
Zou iemand misschien een screenshot van z'n NC10 willen posten waarin FM2009 open staat?
Ben wel geïnteresseerd hoe dat er uitziet.
Ben wel geïnteresseerd hoe dat er uitziet.
Heeft die wel of niet een antibacterieel toetsenbord?
Staat zelf bijna bovenaan in de startpostM3 SMGII schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:31:
Heeft die wel of niet een antibacterieel toetsenbord?
Hoi allen,
Ik heb de keuze om de NC-10 te kopen, maar lees ook al dat de NC-20 er aan komt in ongeveer dezelfde prijsklasse.
Ik ga er een beetje mee op de bank hangen, internetten, word en misschien een simpel spelletje als dat mogelijk is. (worms, RTCW ?)
Ook wil ik hem soms mee op lange reizen in de auto nemen icm mijn g1 die ik dan als modem gebruik is dit mogelijk?
Is het nu nog slim om de NC10 te kopen of kan ik dan toch beter wachten totdat de NC-20 op de markt komt?
ALvast bedankt!s
Ik heb de keuze om de NC-10 te kopen, maar lees ook al dat de NC-20 er aan komt in ongeveer dezelfde prijsklasse.
Ik ga er een beetje mee op de bank hangen, internetten, word en misschien een simpel spelletje als dat mogelijk is. (worms, RTCW ?)
Ook wil ik hem soms mee op lange reizen in de auto nemen icm mijn g1 die ik dan als modem gebruik is dit mogelijk?
Is het nu nog slim om de NC10 te kopen of kan ik dan toch beter wachten totdat de NC-20 op de markt komt?
ALvast bedankt!s
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
NC20 is ongeveer 100 euro duurder. Voor de rest heeft het niet veel verschil met de nc10. Behalve een grotere scherm.henkyyyyyyy schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:16:
Hoi allen,
ALvast bedankt!s
Oftewel own choice....
Anyway vandaag m'n nc10 ontvangen
Toen office 2007 geïnstalleerd en allemaal windows updates binnengehaald.
Heb jammer genoeg IE 7 geïnstalleerd
Anyway als ik de nc10 opstart duurt het best wel lang totdat firefox openstaat, terwijl IE7 veel sneller opstart. Hebben jullie dit ook?
Ik heb deze erop staan: http://sourceforge.net/projects/ffpreloader/
Die speakertjes die even terug vermeld worden kan je in België voor 15 euro thuisgestuurd krijgen:
http://cgi.benl.ebay.be/D...A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
2 dagen na de bestelling aangekomen, tof spul!
Als je zoekt op 'capsule speaker', vind je er nog andere.
http://cgi.benl.ebay.be/D...A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
2 dagen na de bestelling aangekomen, tof spul!
Als je zoekt op 'capsule speaker', vind je er nog andere.
[ Voor 7% gewijzigd door Inyaro op 25-02-2009 09:39 ]
Even ter info, volgende tas van Targus past niet:

Het is een soort van sleeve, met harde cover. Voelt erg stevig aan, maar het model die zegt 'fits up to 10.2" laptops' is dus te klein. Ik ga straks eens kijken of er geen maatje groter bestaat.

Het is een soort van sleeve, met harde cover. Voelt erg stevig aan, maar het model die zegt 'fits up to 10.2" laptops' is dus te klein. Ik ga straks eens kijken of er geen maatje groter bestaat.
Hoewel ik tevreden ben over de NC10, betwijfel ik of ik nu nog dezelfde keus zal maken. Indien echter de NC10 Special Edition in het leverings programma wordt opgenomen, dan is mijn keus voor een 10" netbook wederom de NC10 ;-)
@xminator:
FireFox 3.0.6
@Inyaro:
Héél vet die dingen! heb toevallig gister mijn X-mini binnen gekregen! Mooi geluidje hoor, iets minder bass dan verwacht, maarja.. die 20 euro
Boeiend! http://x-mini.com/
FireFox 3.0.6
@Inyaro:
Héél vet die dingen! heb toevallig gister mijn X-mini binnen gekregen! Mooi geluidje hoor, iets minder bass dan verwacht, maarja.. die 20 euro
Op zoek naar een mooie laptop tas / sleeve...
Een zeroshock lijkt me wel leuk vooralsnog het goedkoopst gezien bij koopje.nl maar is die betrouwbaar? Heeft iemand al een zeroshock besteld daar?
Ik had ook gelezen dat de zeroshock zwarte puntjes achterliet op een witte mac. Heeft iemand dit ondervonden bij zijn samsung?
Vooralsnog lijkt de zeroshok wel het meest beschermende...
Een zeroshock lijkt me wel leuk vooralsnog het goedkoopst gezien bij koopje.nl maar is die betrouwbaar? Heeft iemand al een zeroshock besteld daar?
Ik had ook gelezen dat de zeroshock zwarte puntjes achterliet op een witte mac. Heeft iemand dit ondervonden bij zijn samsung?
Vooralsnog lijkt de zeroshok wel het meest beschermende...
Als in, je zou nu voor de Asus 1000HE gaan vanwege de grotere batterijcapaciteit? Die NC10 SE zal dan wel weer minstens 50 euro duurder uitvallen, dat is dan weer jammer.wsmaal schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:33:
Hoewel ik tevreden ben over de NC10, betwijfel ik of ik nu nog dezelfde keus zal maken. Indien echter de NC10 Special Edition in het leverings programma wordt opgenomen, dan is mijn keus voor een 10" netbook wederom de NC10 ;-)
Edit: ik zie hier een 7800mah (9 cells) batterij voor pak 'm beet 65 euro. Als je met een 5200mah 6,5 uur pakt, dan haal je bijna 10 uur met deze!
[ Voor 20% gewijzigd door TerraGuy op 26-02-2009 00:38 ]
De NC10 heeft een veel beter energierendement dan de Asus 1000 serie. Met de aanschaf van een grotere capaciteit accu voor de NC10 heb je zelfs een veel langere accuduur dan de Asus 1000HE. De product ondersteuning van Asus staat daarentegen op een hoger niveau dan Samsung. Het niet vermelden van changelogs bijvoorbeeld is een van de voorbeelden.TerraGuy schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:20:
[...]
Als in, je zou nu voor de Asus 1000HE gaan vanwege de grotere batterijcapaciteit? Die NC10 SE zal dan wel weer minstens 50 euro duurder uitvallen, dat is dan weer jammer.
Edit: ik zie hier een 7800mah (9 cells) batterij voor pak 'm beet 65 euro. Als je met een 5200mah 6,5 uur pakt, dan haal je bijna 10 uur met deze!
Verwijderd
Heb net de nc10 besteld (modern.nl) en vraag me af of het zinvol is een 2gb werkgeheugen te plaatsen, heeft iemand dit al gedaan en is dit goed te merken (en waaraan merk je dit goed)? Oftewel zinvol of niet? Bedankt
Wat denk je allemaal te gaan doen? Dat is de vraag.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:03:
Heb net de nc10 besteld (modern.nl) en vraag me af of het zinvol is een 2gb werkgeheugen te plaatsen, heeft iemand dit al gedaan en is dit goed te merken (en waaraan merk je dit goed)? Oftewel zinvol of niet? Bedankt
De 1GB die er standaard inzit is zat voor Word, Firefox, Winamp/WMP en een film tegelijk. Als je gaat Photoshoppen met grote bestanden (A4) of andere wat zwaardere programma's gaat draaien, is het in ieder geval aan te raden. Als je wat programma's draait, druk eens op ctrl-alt-del en kijk hoeveel geheugen er gebruikt wordt. Op mijn vaste systeem kom ik alleen met Photoshop boven de 1GB uit (of een zware game), of bij videobewerking boven de 2GB. 1GB lijkt misschien wat weinig, maar voor zo'n NC10 is het goed in proportie met de rest van het systeem.
Hoi allen,
Weet iemand of er ergens een aanbieding is mbt de NC10.
Of kan ik hem gewoon het beste bij Alternate halen voor 399 euro?
Norrod heeft de witte voor 391,50 euro (heb hem daar net voor gehaald), scheelt misschien weer iets.henkyyyyyyy schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:47:
Hoi allen,
Kun je beter bij modern.nl halen, 397 euro witte en 399 euro zwarte.
verzendkosten etc. inbegrepen. Zij hebben hun eigen bezorgers. Je kunt aan de deur pinnen/contant betalen als je wilt.
Heb hem zelf daar ook gehaald paar dagen geleden
verzendkosten etc. inbegrepen. Zij hebben hun eigen bezorgers. Je kunt aan de deur pinnen/contant betalen als je wilt.
Heb hem zelf daar ook gehaald paar dagen geleden
Oke thanks guys,
Ik ga denk ik toch voor een andere optie
Heb net mediamarkt gebeld die hier 5 minuten van mij vandaan zit en die gaat met de prijs mee van alternate (binnen 15 km straal).
Dus ga hem zo halen voor 399.
Ik ga denk ik toch voor een andere optie
Heb net mediamarkt gebeld die hier 5 minuten van mij vandaan zit en die gaat met de prijs mee van alternate (binnen 15 km straal).
Dus ga hem zo halen voor 399.
Voordat ik wegging werd ik gebeld door mijn vriendin met de mededling dat ze een actie bij Saturn hebben, namelijk bij elke 250 euro, 50 euro korting.
De NC10 stond daar voor 430 euro te koop, met laagste prijsgarantie (alternate 399) en de korting van 50 euro heeft dit mooie, kleine, zwarte dingetje ons 349 euro gekost
Doe er je voordeel mee.... Bij Saturnus Zuidplein staan alleen nog blauwe, ik had de laatste zwarte.
Edit: Ik heb dus pas later het boekje gelezen en hem al aangezet met de lader erin, ipv eerst opladen en dan pas beginnen met opstarten.
Toen hij net klaar was met windows installen heb ik hem uitgezet, heb ik nou veel verkloot mbt de batterij? Hij staat nog steeds op de oplader.
De NC10 stond daar voor 430 euro te koop, met laagste prijsgarantie (alternate 399) en de korting van 50 euro heeft dit mooie, kleine, zwarte dingetje ons 349 euro gekost
Doe er je voordeel mee.... Bij Saturnus Zuidplein staan alleen nog blauwe, ik had de laatste zwarte.
Edit: Ik heb dus pas later het boekje gelezen en hem al aangezet met de lader erin, ipv eerst opladen en dan pas beginnen met opstarten.
Toen hij net klaar was met windows installen heb ik hem uitgezet, heb ik nou veel verkloot mbt de batterij? Hij staat nog steeds op de oplader.
[ Voor 25% gewijzigd door henkyyyyyyy op 26-02-2009 21:15 ]
Sterker nog, vanaf 500 euro krijg je 100 euro korting: een NC10 (430), een sleeve (15), 2GB geheugen (35) en een muisje (20) kun je dan krijgen voor 400 euro!henkyyyyyyy schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:58:
Voordat ik wegging werd ik gebeld door mijn vriendin met de mededling dat ze een actie bij Saturn hebben, namelijk bij elke 250 euro, 50 euro korting.
De NC10 stond daar voor 430 euro te koop, met laagste prijsgarantie (alternate 399) en de korting van 50 euro heeft dit mooie, kleine, zwarte dingetje ons 349 euro gekost![]()

Verwijderd
Dat gaat niet werken waarschijnlijk, zulke acties hebben meestal als voorwaarde dat het alleen bij de aangeboden prijs geld.henkyyyyyyy schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:58:
Korting op korting doen ze nooit, want met die 50 er af zitten ze al onder de laagste prijsgarantie.
Maar alsnog leuke actie.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 10:01 ]
Idd dat ik daar niet aangedacht heb!TerraGuy schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 00:18:
[...]
Sterker nog, vanaf 500 euro krijg je 100 euro korting: een NC10 (430), een sleeve (15), 2GB geheugen (35) en een muisje (20) kun je dan krijgen voor 400 euro!

Het is mij toch echt gelukt, ik wil de bon wel voor je inscannen als je wiltVerwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:59:
[...]
Dat gaat niet werken waarschijnlijk, zulke acties hebben meestal als voorwaarde dat het alleen bij de aangeboden prijs geld.
Korting op korting doen ze nooit, want met die 50 er af zitten ze al onder de laagste prijsgarantie.
Maar alsnog leuke actie.
Verwijderd
Ik geloof je welhenkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:16:
[...]
Het is mij toch echt gelukt, ik wil de bon wel voor je inscannen als je wilt
Mooi voor jou, maar vindt het niet zo slim van de verkoper.
Dit topic is gesloten.