Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:42
Anoniem: 140896 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 10:12:
[...]

Ik heb van Vodafone een simlock gehad en ik ben er eigenlijk niet zo blij mee joh :P Als je een nieuwe telefoon krijgt wil je hem toch gewoon meteen kunnen gebruiken, niet? ;) Had nog opgezocht hoe ik hem kan laten verwijderen, en via vodafone kost dat zomaar 100 euro. Hoe durven ze het te vragen zeg :X

Heb zelf ook zitten twijfelen of ik niet een duurder toestel wilde voor hetzelfde geld, maar heb toch voor nokia gekozen, omdat ik gewoon hele goede ervaringen heb met nokia. Xperia kon ik ook gratis krijgen met mijn huidige abonnement (22.50 voor 18,- met onbeperkt internet 2 jaar; 1 jaar 50% korting, Vodafone) Beetje jammer dat het zo werkt. Ook sim-only was niet voordeliger... maargoed, ik ben superblij met mn 5800!! O+
Ja daarom ben ik nu ook voor Telfort gegaan in plaats van Vodafone. Telfort levert ook (deels) gelockte toestellen, maar Telfort gaat via het KPN-netwerk dus als het goed is kan ik tóch gewoon mijn oude Hi abonnement er mee opmaken (nog drie maandjes te gaan). Direct na die drie maanden gaat mijn Telfort abonnement in dus vanaf dan lekker overal internetten! :D

Ik had ook gevraagd bij de Vodafone helpdesk of ze me niet alvast het toestel konden leveren, maar kwam er snel genoeg achter dat dat geen zin had aangezien zowat al hun toestellen Vodafone-locked zijn en ze idd honderd euro vragen om 'm te unlocken.

De providers zullen wel bewust alle telefoonabonnementen gelijktrekken, er zijn altijd mensen die liever een goedkopere Nokia 5800 / Whatever willen dan het duurste van het duurste shit Windows Mobile telefoon en die zitten dan aan een even duur abonnement vast. Maken zij lekker winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:27
heeft iemand die bug bij the phonehouse al geprobeerd aangezien die al ruim 3 weken ongewijzigd is gebleven....

Dus een flex 150+ web n walk plus voor 17 p.m bij 1 jarig abbo

[ Voor 22% gewijzigd door haakjesluiten op 02-04-2009 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234849

Het is alleen jammer dat je bij telfort en t-mobile een bel en sms bundel hebt. En omdat ik veel sms wordt het abbo nog best duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:19
Crazyanz schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:53:
heeft iemand die bug bij the phonehouse al geprobeerd aangezien die al ruim 3 weken ongewijzigd is gebleven....

Dus een flex 150+ web n walk plus voor 17 p.m bij 1 jarig abbo
Ben benieuwd! Dat is niet duur voor een jaartje :D Nog een smsbundel erbij en je bent voor 27,00 klaar voor 12 maanden. Lijkt me ideaal :)

Anders ga ik wel informeren of dat klopt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 14:05
T-Mobile beweert op hun forum dat de toestellen komende week (tussen 6-10 april) geleverd zullen gaan worden. Volgens een moderator daar, hebben ze iedereen die bij hen een 5800 heeft besteld een SMS gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
AgoNitE schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:04:
T-Mobile beweert op hun forum dat de toestellen komende week (tussen 6-10 april) geleverd zullen gaan worden. Volgens een moderator daar, hebben ze iedereen die bij hen een 5800 heeft besteld een SMS gestuurd...
Vrij handig dat dit op het T-Mobile forum komt terwijl je daar niet op komt zonder T-Mobile telefoon. Ook heb ik geen SMS van ze gehad met dit nieuws... Morgen maar eens bellen om te vragen hoe het met mijn bestelling zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
heb net een 1 jarig relaxe 150+ web n walk plus met 5800 afgesloten. Kan je trouwens nummerbehoud ook nog later toevoegen? Ik heb het bewust niet aangekruisd op het online bestel formulier omdat ik gewoon direct weg wil bij debitel ivm gezeik en missen van telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
Crazyanz schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:47:
heb net een 1 jarig relaxe 150+ web n walk plus met 5800 afgesloten. Kan je trouwens nummerbehoud ook nog later toevoegen? Ik heb het bewust niet aangekruisd op het online bestel formulier omdat ik gewoon direct weg wil bij debitel ivm gezeik en missen van telefoontjes.
Als je geen nummerbehoud hebt aangevraagd gaat T-mobile jouw abonnement bij Debitel niet voor je opzeggen (of gebruik je Prepaid?). De procedure voor nummerbehoud verschilt per provider. Bij Telfort moet het zelfs achteraf, maar volgens mij is dat ongebruikelijk. Kijk even op de t-mobile website zou ik zeggen. Moet ongetwijfeld haarfijn uitgelegd staan in de F.A.Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
nee ik heb nog een abbo lopen wat ik al heb opgezegd over iets minder dan 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
Crazyanz schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 00:14:
nee ik heb nog een abbo lopen wat ik al heb opgezegd over iets minder dan 3 maanden.
Oke dan was het handiger geweest als je gewoon nummerbehoud had gekozen. Dan was je nog steeds even snel van Debitel af (na drie maanden), maar dan had t-mobile direct daarna je oude nummer over kunnen nemen zodat jij je eigen nummer behoudt. Nu zul je denk ik weer contact moeten opnemen met Debitel en hen zeggen dat je bij t-mobile voor nummerbehoud wilt gaan. Daarnaast even de procedure van nummerbehoud bij t-mobile er op nalezen en hen ook duidelijk maken dat je toch voor nummerbehoud wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
TweakerNummer schreef op donderdag 02 april 2009 @ 22:20:
[...]

Vrij handig dat dit op het T-Mobile forum komt terwijl je daar niet op komt zonder T-Mobile telefoon. Ook heb ik geen SMS van ze gehad met dit nieuws... Morgen maar eens bellen om te vragen hoe het met mijn bestelling zit.
Mja ben ik met je eens..heb aan het KS ook al aangegeven dat ze mensen wel meer op de hoogte mogen houden van het één en ander..bv in de schriftelijke bevestiging van je bestelling...

Je kan je overigens als niet t-mobile abonnee ook aanmelden voor MyT-Mobile..waarna je jezelf ook prima op het forum aan kan melden :) Heb dit zelf ook gedaan toen mn abonnement nog niet eens liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198787

MaStar schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:17:
[...]

Ben benieuwd! Dat is niet duur voor een jaartje :D Nog een smsbundel erbij en je bent voor 27,00 klaar voor 12 maanden. Lijkt me ideaal :)

Anders ga ik wel informeren of dat klopt :')
Het abo zoals jij dat omschrijft heb ik al sinds 23 maart, even de factuur afwachten.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
FreddyFish schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 00:24:
[...]

Oke dan was het handiger geweest als je gewoon nummerbehoud had gekozen. Dan was je nog steeds even snel van Debitel af (na drie maanden), maar dan had t-mobile direct daarna je oude nummer over kunnen nemen zodat jij je eigen nummer behoudt. Nu zul je denk ik weer contact moeten opnemen met Debitel en hen zeggen dat je bij t-mobile voor nummerbehoud wilt gaan. Daarnaast even de procedure van nummerbehoud bij t-mobile er op nalezen en hen ook duidelijk maken dat je toch voor nummerbehoud wilt gaan.
nope aangezien ik per direct een ander abbo wil. Wil door problemen die ik steeds met debitel heb en geen zin heb in nog 3 maanden gezeik:P

Wat een gedoe trouwens met dat afleveren dat je de hele dag thuis moet zijn >.< alsof ik niets beters te doen heb

[ Voor 11% gewijzigd door haakjesluiten op 03-04-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Blegh, net vodafone gebelt... Ik zou gisteren men telefoon krijgen, nu blijkt dat de voorraad op was en pas maandag weer een nieuwe lading komt. En voor dat die op mijn deurmat valt zijn we al weer een week verder..

Waarom heb ik altijd dit soort bullshit als ik iets bestel >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 07:31
Icyzer schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:47:
Blegh, net vodafone gebelt... Ik zou gisteren men telefoon krijgen, nu blijkt dat de voorraad op was en pas maandag weer een nieuwe lading komt. En voor dat die op mijn deurmat valt zijn we al weer een week verder..

Waarom heb ik altijd dit soort bullshit als ik iets bestel >.<
Toevallig, ik heb vandaag ook gebeld en kreeg hetzelfde verhaal te horen. Eerder deze week had ik ook al even gebeld en toen vertelde Vodafone dat er toen in totaal 652 mensen zaten te wachten op de 5800. Afgelopen donderdag zijn er ongeveer 550 binnengekomen, vertelde ze vandaag. Waarschijnlijk zit jij en ik bij die laatste bestelling dus van maandag. Wanneer heb jij een abonnement / telefoon besteld? ik de 25 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
bij tmobile hebben ze ze wel gewoon opvoorraad ik kon al vanaf a.s maandag mijn telefoon in ontvangst nemen en heb gister avond besteld. Maarja daar help ik jullie natuurlijk niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Crazyanz schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:04:
bij tmobile hebben ze ze wel gewoon opvoorraad ik kon al vanaf a.s maandag mijn telefoon in ontvangst nemen en heb gister avond besteld. Maarja daar help ik jullie natuurlijk niet mee
Oh dat is wel fijn dat ze nu zo een voorraad hebben dat ze ook mensen die net bestellen snel kunnen leveren :) Hoop de mijne komende week ook in ontvangst te mogen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

kielkiel schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:46:
[...]

Toevallig, ik heb vandaag ook gebeld en kreeg hetzelfde verhaal te horen. Eerder deze week had ik ook al even gebeld en toen vertelde Vodafone dat er toen in totaal 652 mensen zaten te wachten op de 5800. Afgelopen donderdag zijn er ongeveer 550 binnengekomen, vertelde ze vandaag. Waarschijnlijk zit jij en ik bij die laatste bestelling dus van maandag. Wanneer heb jij een abonnement / telefoon besteld? ik de 25 maart.
30 maart, maar "mijn" verkoper zei erbij dat er nieuwe toestellen donderdag binnen zouden komen en dus wel do/vr/za op de deurmat zou liggen...
Tjah helaas, en nu krijg ik men nieuwe telefoon midden in men Examen week, lachen... Zal wel positief uitwerken op men cijfers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Crazyanz schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:04:
What the ... ? Ik heb afgelopen maandag besteld en ik kreeg vandaag te horen dat ik waarschijnlijk het mobieltje pas op de 8e heb. En dat schijnt ook aan iedereen ge-sms'ed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Icyzer schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 19:27:
[...]

30 maart, maar "mijn" verkoper zei erbij dat er nieuwe toestellen donderdag binnen zouden komen en dus wel do/vr/za op de deurmat zou liggen...
Tjah helaas, en nu krijg ik men nieuwe telefoon midden in men Examen week, lachen... Zal wel positief uitwerken op men cijfers :P
Klopt dat zijn mijn verkoper ook. Alleen degene die ik afgelopen maandag aan de telefoon had zei dat de kans ook aanwezig is dat er maar bv 500 toestellen geleverd worden terwijl er 650 op de reserveringslijst staan. Dus als wij bij die 150 horen, moeten we blijkbaar wachten tot de volgende bestelling die dus as maandag binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

kielkiel schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 20:46:
[...]

Klopt dat zijn mijn verkoper ook. Alleen degene die ik afgelopen maandag aan de telefoon had zei dat de kans ook aanwezig is dat er maar bv 500 toestellen geleverd worden terwijl er 650 op de reserveringslijst staan. Dus als wij bij die 150 horen, moeten we blijkbaar wachten tot de volgende bestelling die dus as maandag binnenkomen.
Craaaap! Ik had dus vanmiddag gebelt, toen zeiden ze dat die van mij dus nog binnen moest komen... Helaas geen hoop meer dat hij morgen komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Icyzer schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:01:
[...]

Craaaap! Ik had dus vanmiddag gebelt, toen zeiden ze dat die van mij dus nog binnen moest komen... Helaas geen hoop meer dat hij morgen komt :S
Hebben ze geen datum genoemd? Ze kunnen zien voor wanneer je gepland staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Nee :( bij jou wel? Beter komt hij asap, want mijn abbo loopt al wel... incl eindeloos internet, en probeer maar eens te internetten met een SE w850i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treggats
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01-2024

Treggats

Koe'tje

Ik had mijn 5800 op 18 maart besteld, afgelopen dinsdag aan de telefoon gehangen met kpn.
Iets wat vrij lastig kan zijn als je met je hi abbo belt :P
maar die zeiden dat hij gister of vandaag en anders uiterlijk maandag geleverd wordt, heb nog niks gehoord/gezien dus ik wacht maandag nog even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
TweakerNummer schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 20:38:
[...]

What the ... ? Ik heb afgelopen maandag besteld en ik kreeg vandaag te horen dat ik waarschijnlijk het mobieltje pas op de 8e heb. En dat schijnt ook aan iedereen ge-sms'ed te zijn.
ik heb um uit eindelijk ook pas de 8e aangezien die gare mensen van dat bezorg bedrijf waar tmobile zaken mee doet wil dat je een hele dag thuis ben >.< en je moet hem persoonlijk aannemen. Maar die vrouw gaf me de keus vanaf maandag wanneer ik kon....

[ Voor 6% gewijzigd door haakjesluiten op 04-04-2009 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Crazyanz schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 01:40:
[...]

ik heb um uit eindelijk ook pas de 8e aangezien die gare mensen van dat bezorg bedrijf waar tmobile zaken mee doet wil dat je een hele dag thuis ben >.< en je moet hem persoonlijk aannemen. Maar die vrouw gaf me de keus vanaf maandag wanneer ik kon....
Persoonlijk in de zin van zij kunnen controleren dat jij t echt bent? Vraag me altijd af hoe een bezorgbedrijf dat kan controleren...
Meen me trouwens ook te herinneren dat T-Mobile gewoon berorgt via TNT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
je moet je paspoort of rijbewijs en bankpas laten zien en daar zit zegmaar een foto op ;)
en ze bezorgen via AMP Logistics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Crazyanz schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:42:
je moet je paspoort of rijbewijs en bankpas laten zien en daar zit zegmaar een foto op ;)
en ze bezorgen via AMP Logistics
Mja ok...maar waarom je bankpas (heb trouwens toestel icm verlenging besteld)...bankgegevens hebben ze al een tijdje eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
geen idee .... het werd er specifiek bij gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
AgoNitE schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:54:
[...]

Mja ok...maar waarom je bankpas (heb trouwens toestel icm verlenging besteld)...bankgegevens hebben ze al een tijdje eigenlijk...
Op je bankpas staat je naam en je rekeningnummer vermeld. Het geldt dus denk ik als extra bewijs dat het rekeningnummer dat je hebt opgegeven ook echt op jouw naam staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
FreddyFish schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:00:
[...]
Op je bankpas staat je naam en je rekeningnummer vermeld. Het geldt dus denk ik als extra bewijs dat het rekeningnummer dat je hebt opgegeven ook echt op jouw naam staat.
Ik weet niet hoe het met T-mobile zit, maar bij Telfort en Vodafone maken ze inderdaad een foto van identiteitsbewijs en bankpas en daarnaast moet je (bij sim-only) een bedrag van 1 eurocent pinnen om de rekening te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
FreddyFish schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:00:
[...]

Dat snap ik, maar hoe zit dat bij verlenging? Ik betaal dus al lang per automatische incasso aan t-mobile..
Bezorgen ze ook in het weekend? Mij werd namelijk verteld dat als je niet thuis bent, het pakketje bij het postkantoor wordt afgeleverd...om het hier op te halen. Neem aan dat zij jou niet een pintransactie van 1 eurocent laten doen..
van T-Mobile site:
Heb je je contract vernieuwd of heb je een T-Mobile PrePaid-toestel besteld, dan wordt je bestelling per post (TPG) geleverd. Houd dan rekening met een levertijd van tien werkdagen.
Ik neem aan dat ze dan dus niet naar een ID/Bankpas vragen voor een transactie...misschien iemand die verlengd/vernieuwd heeft dit kan bevestigen?

[ Voor 22% gewijzigd door agoNITE op 05-04-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02 14:30
-

[ Voor 197% gewijzigd door Angelo op 04-05-2016 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Iemand die onlangs bij T-Mobile dit toestel heeft besteld al iets vernomen/ontvangen?
Kwam zelf een bestelstatus pagina tegen, echter geen status bekend ivm vernieuwing.
Bij een contractvernieuwing van je Orange of T-Mobile contract is deze dienst helaas niet mogelijk
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx

[ Voor 22% gewijzigd door agoNITE op 06-04-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277386

Ik heb vandaag mijn contract vernieuwd bij T-mobile maar weet ook niet wanneer de telefoon binnen komt.
Iemand ervaring ermee??? ze zeggen dat vernieuwen al gauw een dag of 10 gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:19
Wat vinden jullie van deze aanbieding:

Hi
Op voorraad, levering binnen 1 werkdag

Hi €20 2 jaar € 16,95 *
Eindeloos Online € 2,50 *
Eindeloos SMS € 9,95
Netwerkaktie Hi: 50% korting op de aansluitkosten + verlaagde abonnementskosten + Hi Eindeloos online 12 maanden voor € 2,50 p/mnd

Maandelijkse kosten € 29,40 *
incl. BTW
Nokia 5800 XpressMusic Blue € 0,00
Handling- en verzendkosten € 0,00
Inclusief verzendkosten. Eenmalige kosten € 0,00 incl. BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Anoniem: 277386 schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:01:
Ik heb vandaag mijn contract vernieuwd bij T-mobile maar weet ook niet wanneer de telefoon binnen komt.
Iemand ervaring ermee??? ze zeggen dat vernieuwen al gauw een dag of 10 gaat duren.
Levertijden waren aan de telefoon vanochtend nog steeds 10-15 werkdagen...
Zelf heb ik 18 maart besteld, afgelopen vrijdag was de 10e volle werkdag. Echter zou de levering deze week moeten zijn...begreep aan de telefoon dat ze doorgaans zaterdag bezorgen (ben de naam even kwijt van de bezorg instantie, maar die staat in dit topic..bovenaan op deze pagina als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
MaStar schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:13:
Wat vinden jullie van deze aanbieding:

Hi
Op voorraad, levering binnen 1 werkdag

Hi €20 2 jaar € 16,95 *
Eindeloos Online € 2,50 *
Eindeloos SMS € 9,95
Netwerkaktie Hi: 50% korting op de aansluitkosten + verlaagde abonnementskosten + Hi Eindeloos online 12 maanden voor € 2,50 p/mnd

Maandelijkse kosten € 29,40 *
incl. BTW
Nokia 5800 XpressMusic Blue € 0,00
Handling- en verzendkosten € 0,00
Inclusief verzendkosten. Eenmalige kosten € 0,00 incl. BTW
Die Eindeloos online is na 12 maanden 7,45 euro duurder he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
kielkiel schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:46:
[...]

ff een update: de 5800 is vandaag niet binnengekomen. De verwachting is het einde van deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treggats

Treggats

Koe'tje

Ik heb op 19 maart besteld en heb vanavond email gekregen dat mn toestel verzonden is.
Ik ga morgen dus even bellen om te vragen of die ook daadwerkelijk geleverd wordt en hoe laat ivm reizen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En bij wie had je hem besteld??? bij vodafone of bij T-mobile?? dat is me niet duidelijk geworden.
Toch nog steeds lange levertijd op die telefoon lijkt me dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Anoniem: 277386 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 07:09:
En bij wie had je hem besteld??? bij vodafone of bij T-mobile?? dat is me niet duidelijk geworden.
Toch nog steeds lange levertijd op die telefoon lijkt me dus.
Treggats in "[ABO] Het 5800 Tube levertijden en abonn..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treggats

Treggats

Koe'tje

Heb em zoals te lezen valt in de link, besteld bij KPN.
Heb net weer even aan de lijn gehangen met de pakkettendienst volgens mij, en hij wordt vandaag aangeboden en morgen.

Vandaag ben ik er waarschijnlijk niet dus dan krijg ik hem morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

kielkiel schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:56:
[...]

ff een update: de 5800 is vandaag niet binnengekomen. De verwachting is het einde van deze week.
die van mij ook nog niet, ik hoop dat hij morgen of donderdag toch echt binnen is :P
Anders word het even boos bellen, had me verheugd op een paasweekend spelen met men tube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Die van mij komt gewoon donderdag das wel mooi van tmobile je maakt een afspraak voor een bepaalde dag en dan komt ie ook gewoon :P alleen jammer dat ik dan pas weer donderdag kon ivm drukke week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Crazyanz schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:47:
Crazyanz schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:51:
Die van mij komt gewoon donderdag das wel mooi van tmobile je maakt een afspraak voor een bepaalde dag en dan komt ie ook gewoon :P alleen jammer dat ik dan pas weer donderdag kon ivm drukke week
Heb je goed gedaan dan...2 april besteld als ik het goed begrijp? Ik heb maandag nog gebeld...toestel was nog niet onderweg...morgen nog eens proberen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
klopt maar kon um al maandag krijgen zelf... ik heb geen voorkeur aangegeven voor kleur misschien dat dat scheelt

[ Voor 44% gewijzigd door haakjesluiten op 07-04-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Crazyanz schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:51:
klopt maar kon um al maandag krijgen zelf... ik heb geen voorkeur aangegeven voor kleur misschien dat dat scheelt
Toch typisch..ik heb 18-3 bestelling geplaatst...zouden ze nieuwe klanten voorrang geven t.o.v. bestaande klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
lijkt me dat als ze ze in voorraad hebben dat ze gewoon leveren maar aan de andere kant lijkt met me ook geen vreemde actie om nieuwe klaten voorrang te geven zoalng je oude klanten maar niet te weten komen dat ze achter gesteld worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Crazyanz schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:22:
lijkt me dat als ze ze in voorraad hebben dat ze gewoon leveren maar aan de andere kant lijkt met me ook geen vreemde actie om nieuwe klaten voorrang te geven zoalng je oude klanten maar niet te weten komen dat ze achter gesteld worden ;)
Eigenlijk te sneu voor woorden...mocht dat echt zo zijn! Maar goed..maakt opzich niet uit. Zolang ze hun afspraken maar nakomen..officieel gezien is voor mij vandaag de 15e werkdag.
Maandag konden ze nog niks vinden, de order wel, maar niet of het al onderweg was...

Zo eens bellen, ben benieuwd

edit:
Net gebeld...niks bekend qua levering of dat de order al naar hun logistieke afdeling is gegaan. Een medewerker van het KC gaat een formulier aan zijn supervisor geven met de vraag dit zsm in orde te maken...ik wacht weer fijn af :)

[ Voor 15% gewijzigd door agoNITE op 08-04-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Pfff, net 2 keer gebeld met vodafone.
Eerste keer, werd ik door een werknemer vakkundig op de "Wacht" gezet waarna de verbinding verbrak.
Tweede keer geprobeerd, goed geholpen. Maar het schiet zo niet op, blijkbaar komen morgen de toestellen pas binnen vanwege vertragingen bij nokia :( dat word dus een heel weekend zonder toestel, vanuit gaant dat ze niet op zaterdag/goede vrijdag leveren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Icyzer schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:28:
Pfff, net 2 keer gebeld met vodafone.
Eerste keer, werd ik door een werknemer vakkundig op de "Wacht" gezet waarna de verbinding verbrak.
Tweede keer geprobeerd, goed geholpen. Maar het schiet zo niet op, blijkbaar komen morgen de toestellen pas binnen vanwege vertragingen bij nokia :( dat word dus een heel weekend zonder toestel, vanuit gaant dat ze niet op zaterdag/goede vrijdag leveren :S
Gelukkig komen ze...ik had afgelopen maandag ook iemand aan de lijn die zei dat de toestellen eind april weer zouden komen...heb toen daarna weer gebeld en toen kwamen ze ineens morgen... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treggats

Treggats

Koe'tje

Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen, werkt tot nu toe wel goed, geluid is ook goed.
Ben tot op heden iig geen problemen gehad, alleen wat zoeken waar dingen zitten enzo.

Levering was trouwens ook goed, mooi verpakt en alle informatie die ik nodig heb.

[ Voor 19% gewijzigd door Treggats op 08-04-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Werd vandaag gebeld door T-Mobile...
Levering was al op 25-3-2009 werd mij ineens verteld, echter is het pakketje geweigerd aan de deur?!
Na controle bleek dat ik zelf per abuis het verkeerde huisnummer door had gegeven...woon hier nog niet zo lang!

Wat ik echter wel jammer vind is dat ik al 2 weken bel over de status, en dan niemand mij dit heeft verteld! Ze hebben vandaag een nieuwe order geplaatst met het juiste adres, helaas wel met gemiddelde levertijd van 10 werkdagen... Nou ja, het is m'n eigen schuld in dit geval, alleen slechte communicatie van t-mobile uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Hehe das best kut inderdaad. Mij hadden ze ook gebeld voor die afspraak alleen beetje jammer dat ik nooit gebeld was maar alleen een sms kreeg dat ik niet te bereiken was.... Ik heb um trouwens nog niet binnen dus nog even een uurtje geduld.

@kielkiel tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Zou de Nokia 5800 op voorraad zijn bij de T-mobile Shop in Rotterdam? Of zijn de voorraden over het algemeen laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 11:52
Hansvd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:47:
Zou de Nokia 5800 op voorraad zijn bij de T-mobile Shop in Rotterdam? Of zijn de voorraden over het algemeen laag?
bel ze ff :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Gratz :P et is een mooi ding
moet alleen nog even opzoeken wat het max. dataverbruik van vodafone is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:09
Vodafone heeft een FUP.
Al met al komt het er op neer dat je je verbruik <250MB moet houden, anders krijg je twee waarschuwingen in de eerste 2 maanden en daarna gaan ze extra geld berekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8819

Die van mij wilde ze al op vrijdag leveren (bellen op donderdag voor afspraak ) woensdag online bestelt bij t-mobile
Helaas ik moet de pakket persoonlijk aan nemen en had mijn id en giro aan me broertje gegeven zodat hij het kon aan nemen
Dinsdag word het op mijn werk gelevert.
Helaas ga ik het toestel alleen gebruiken als mp3 speler.

reden is omdat ik online internet wil hebben via mobiel met telefoon.
Dat was alleen mogelijk als je een telefoon er bij neemt (sim only ging niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
simonly kan prima met een data abbo.

Maar ik volg je even niet je gaat de sim die bij je 5800 zit gebruiken in je huidige mobiele telefoon en de 5800 gebruiken als mp3 speler omdat je internet wil op je huidige mobiel?

rare gedachte gang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Iemand een idee of Studentmobiel Nederlandse toestellen verkoopt? Ik wil graag een Black-Silver, maar wel een Nederlandse. :) Heeft er verder iemand nog een levertijdsindicatie oid? O-)

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm heb het hierboven ook al gemeld, maar wegens fout mijn kant levering op verkeerde adres geweest. Dit is mij in de 2 weken hierna nooit verteld.
Afgelopen donderdag, 09-04-2009 nieuwe order geplaatst. vrijdag werd ik gebeld dat het toestel onderweg zou zijn. Ik had hem dus opzich gisteren verwacht, voor de zekerheid even gebeld of er niet weer iets verkeerd gegaan zou zijn. Blijkt dat het toestel helemaal niet onderweg is! heb een track&trace nummer meegekregen, pakketje gaat vandaag/morgen/overmorgen op de post (lijkt mij dat als er een t&t nummer is, dit morgen wel verzonden zal worden).

Beetje rare manier van communiceren houden ze eraan over daar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem 06-04-2009 besteld met verlenging gisteren en vandaag weer eens gebeld maar toestel is nog steeds niet onderweg.
Het enige wat ik te horen krijg is dat het 10 werkdagen kan duren.

word je toch gek van volgens mij kunnen ze niet echt zien of het wel onderweg is en die online bestelstatus blijft ook maar het zelfde staan. die staat nog steeds op het eerste vierkantje dat de bestelling is aangekomen.
Ja dat snap ik die was eral toen ik op de enter toets had gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Waar kijk jij je bestelstatus na dan?
Enige link die ik tegenkom werkt niet...krijg al vanaf dag van bestelling dit te zien :
Status Onbekend De gevonden status is onbekend. Neem contact op met Klantenservice. T-Mobile is bereikbaar op 0800 - 7111 voor particulieren 0800 7112 voor zakelijk.

Via deze link kom ik daar:
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is ook de link waar ik kijk. Ik vul daar mijn ordernummer in dat ik heb gekregen per e-mail dat direct naar me verzonden werd toen in hem online bestelde . Je weet wel z'n mail waarop je niet kunt reageren.

Maar of ik er wat aan heb dat is de vraag de status staat vanaf het begin tot nu nog precies het zelfde.
Heb jij hem ook online besteld of telefonisch, dat moet schijnbaar ook wat uitmaken met de levering.
Ben benieuwd wanneer we hem eindelijk eens binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Eddos schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 15:15:
Vodafone heeft een FUP.
Al met al komt het er op neer dat je je verbruik <250MB moet houden, anders krijg je twee waarschuwingen in de eerste 2 maanden en daarna gaan ze extra geld berekenen..
250 mb per maand :) Ooooh, mooi! ik was al bang dat met de 10mb die ik verbruikt had me problemen zou geven (dacht dat de max 20mb was) Maar dat is heeel mooi!

Weet iemand hoe je via de vodafone website(of misschien de 5800 zelf) kan kijken hoeveel mb je deze maand gebruikt hebt met gsm/3g/umts/weetikveel. Dus zonder de wifi erbij?

Edit: snel rekensommetje erbij:
250mB ~ 250.000 kB
250.000/150=1666,67 (150 kb ongeveer per webpagina)
1666,67/31=53 (31 dagen, lekker pessimistisch)
dat is dan 53 pagina's per dag, dat valt me mee :P

[ Voor 13% gewijzigd door Icyzer op 16-04-2009 00:05 . Reden: rekenen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Faro schreef op maandag 13 april 2009 @ 18:44:
Iemand een idee of Studentmobiel Nederlandse toestellen verkoopt? Ik wil graag een Black-Silver, maar wel een Nederlandse. :) Heeft er verder iemand nog een levertijdsindicatie oid? O-)
* Eddos heeft vandaag zijn Black Silver van Studentmobiel ontvangen.
Helaas geen NL. versie, daar baal ik wel een beetje van.Ook alleen maar Frans, Duits en (volgens mij)Italiaans erbij als handleiding.Maar het toestel werkt wel goed verder.Geen voucher voor zo'n headset, maar die ben ik ook niet echt nodig.
[edit]
30 maart besteld zie ik net.

[ Voor 3% gewijzigd door Eddos op 16-04-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Icyzer schreef op woensdag 15 april 2009 @ 23:34:
[...]

250 mb per maand :) Ooooh, mooi! ik was al bang dat met de 10mb die ik verbruikt had me problemen zou geven (dacht dat de max 20mb was) Maar dat is heeel mooi!

Weet iemand hoe je via de vodafone website(of misschien de 5800 zelf) kan kijken hoeveel mb je deze maand gebruikt hebt met gsm/3g/umts/weetikveel. Dus zonder de wifi erbij?

Edit: snel rekensommetje erbij:
250mB ~ 250.000 kB
250.000/150=1666,67 (150 kb ongeveer per webpagina)
1666,67/31=53 (31 dagen, lekker pessimistisch)
dat is dan 53 pagina's per dag, dat valt me mee :P
Zover ik weet, wordt er op de internetsite van Vodafone geen hoeveelheden data bijgehouden. Wel jammer, maar als we met z'n allen steeds meer gebruiken (en dat is toch een trend de laatste tijd, men zegt ten slotte mobiel internet is booming) dat ga ik er ook vanuit de FUP ook omhoog gaat. Bij Vodafone wordt de FUP bepaald ahv gemiddelden van alle gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

kielkiel schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:14:
[...]

Zover ik weet, wordt er op de internetsite van Vodafone geen hoeveelheden data bijgehouden. Wel jammer, maar als we met z'n allen steeds meer gebruiken (en dat is toch een trend de laatste tijd, men zegt ten slotte mobiel internet is booming) dat ga ik er ook vanuit de FUP ook omhoog gaat. Bij Vodafone wordt de FUP bepaald ahv gemiddelden van alle gebruikers.
Uhu :P maar ik hoop dat er binnenkort wel een optie komt om te zien hoeveel je nog "over" hebt of nog beter, gewoon weg met de FUP en echt limietloos :)

lets hope so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Sorry hier niet meer gekeken! heb hem inderdaad ontvangen 8)
Hele tijd mee lopen spelen, daarom ook geen reactie nog hier :p

Zat bij jou die case/bescherm hoes erbij? Bij mij niet helaas..maandag ff fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen van T-Mobile. (8 april besteld)
Bij mij zat het hoesje er ook niet bij, en de extra stylus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
SR8 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 21:27:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen van T-Mobile. (8 april besteld)
Bij mij zat het hoesje er ook niet bij, en de extra stylus ook niet.
Extra stylus zat er ook niet bij bedenk ik me net, heb al contact gehad met klantenservice.
Maandag ff terugbellen waarschijnlijk, ik neem eerst de gok om bij een T-Mobile shop in Groningen te vragen of ze iets hebben liggen...

(ps, als ik iemand nog gelukkig kan maken met die Nokia Music Store Waardebon van 25 euro, doe me ff een DM!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201568

Zijn er meer mensen die de bluetooth headset nog niet hebben gekregen?
Ik heb de voucher meteen opgestuurd toen ik heb toestel begin maart heb ontvangen.
Twee weken geleden heb ik mog met de klantenservice gebeld, maar die mensen wisten niets te vertellen. Ik zou nog terugbeld worden, maar niets meer gehoord. Morgen nog maar eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300029

Anoniem: 201568 schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:49:
Zijn er meer mensen die de bluetooth headset nog niet hebben gekregen?
Ik heb de voucher meteen opgestuurd toen ik heb toestel begin maart heb ontvangen.
Twee weken geleden heb ik mog met de klantenservice gebeld, maar die mensen wisten niets te vertellen. Ik zou nog terugbeld worden, maar niets meer gehoord. Morgen nog maar eens bellen...
Ook vanaf 6 maart nog niets ontvangen. Heb de helpdesk helemaal suf gebeld. Krijg steeds andere verhalen. Verhaal van vandaag is dat ik nieuwe voucher krijg. Nokia zou dan moeten leveren. Meteen maar even helpdesk Nokia gebeld. ZIj ontkennen betrokkenheid. Het is een actie van T-mobile zelf zeggen ze daar. We zien verder. Nog meer mensen met dezelfde ervaring. Of juist die de headphone wel binnen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Kregen jullie de bluetooth headset bij het t-mobile toestel?
Want ik ben namelijk voor een 5800XM Silver gegaan icm een t-mobile abonnement, maar daar zat geen voucher bij.
Ik mag er dan denk ik vanuit gaan dat het alleen geldt bij de t-mobile versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb dit topic ontdaan van een hoop zinloze replies. Hou er aub rekening mee dat dit topic niet bedoeld is als dagboek om je bestelling in bij te houden. Hou het interessant voor anderen en post liever informatief over levertijden en abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156052

Vandaag even met vodafone.nl gebeld. Blijkbaar hebben ze verschillende voorraden, één voor verlengen abonnementen welke momenteel wel op voorraad waren en één voor nieuwe abonnementen welke momenteel niet op voorraad zijn. Onbekend was wanneer deze laatste weer op voorraad is. Helaas moet ik dus nog even wachten (sinds 3 april)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156052

Jeuj, hij is blijkbaar weer op voorraad (vodafone.nl). Kreeg net telefoontje, wordt maandag afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 08:29
Anoniem: 300029 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:10:
[...]

Ook vanaf 6 maart nog niets ontvangen. Heb de helpdesk helemaal suf gebeld. Krijg steeds andere verhalen. Verhaal van vandaag is dat ik nieuwe voucher krijg. Nokia zou dan moeten leveren. Meteen maar even helpdesk Nokia gebeld. ZIj ontkennen betrokkenheid. Het is een actie van T-mobile zelf zeggen ze daar. We zien verder. Nog meer mensen met dezelfde ervaring. Of juist die de headphone wel binnen hebben gekregen?
Hier vanaf 23 maart nog altijd geen BT headset mogen ontvangen. Op t-mobile forum is nu een reactie gezet door een mod dat er leverings vertraging is bij Nokia en dat het wel 6 weken kan duren. Ik zal er deze week ook nog maar weer eens achteraan bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Vandaag een aanbieding van www.typhone.nl ontvangen over een verlening van mijn contract. Ik kan een hi online 25 abonnement krijgen (175 min / 350 sms) voor 19,95 per maand en een gratis nokia 5800 met 8 gig.

Internet erbij kan ook voor 12 x 2,50 en 12 x 10 euro (contractduur is dus 2 jaar).

Is dit een goede aanbieding? Ik zit nu bij telfort en moet dan naar hi over, maar dat is niet zo heel erg. Ik heb alleen het idee dat dit niet zo'n heel scherpe aanbieding is?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-05-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:16:
Vandaag een aanbieding van www.typhone.nl ontvangen over een verlening van mijn contract. Ik kan een hi online 25 abonnement krijgen (175 min / 350 sms) voor 19,95 per maand en een gratis nokia 5800 met 8 gig.

Internet erbij kan ook voor 12 x 2,50 en 12 x 10 euro (contractduur is dus 2 jaar).

Is dit een goede aanbieding? Ik zit nu bij telfort en moet dan naar hi over, maar dat is niet zo heel erg. Ik heb alleen het idee dat dit niet zo'n heel scherpe aanbieding is?
Hmm.. In totaal dus 24 * 20 + 12 * 2,50 + 12 * 10 = 630 euro in 2 jaar.. Ik heb zo het idee dat er scherpere aanbiedingen zijn..

Zo bij studentmobiel.nl een Telfort relax 150 abbo 1 jaar: 17 * 12 + 20 (kosten toestel) = 224 en het 2e jaar (als ik het toestel dan nog wel wil) kan ik een sim-only nemen van 5 euro / maand = 224 + 5 * 12 = 284.

edit: owja, dan moet er nog wel een smsbundel bij.. dus het wordt nog wel wat meer dan dat..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 07-05-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:09:
Hmm.. In totaal dus 24 * 20 + 12 * 2,50 + 12 * 10 = 630 euro in 2 jaar.. Ik heb zo het idee dat er scherpere aanbiedingen zijn..
Dat idee had ik ook al. Ik heb nog 4 maanden mijn huidige abonnement, ik denk dat ik nog even wacht, over 4 maanden is hij misschien wel een stuk goedkoper.

Ik heb jouw berekening even gekopieerd en aan typhone gemaild en gevraagd of ik dezelfde aanbieding bij hun kan krijgen. Benieuwd wat ze zeggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-05-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn favoriete webwinkel (typhone) gaat mij dezelfde aanbieding leveren als bij studentmobiel. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:09:
Mijn favoriete webwinkel (typhone) gaat mij dezelfde aanbieding leveren als bij studentmobiel. Bedankt voor de tip.
Ondanks toezeggingen komen ze nu met een contract voor 2 jaar terwijl je bij studentmobiel het toestel ook gratis krijgt bij 1 jaar. Ik stap dus over van leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
zijn er trouwens al mensen die hun Nokia Bluetooth Stereo Headset BH-604 hebben ontvangen ?

Ik heb die voucher al een maand geleden opgestuurd en nog niets gekregn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:34
Ik heb die voucher inmiddels ook alweer een maand geleden opgestuurd, nog niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:45
Weet iemand de exacte leveromvang van de 5800? Ik zie niks in de handleiding staan. Ik heb hier nu de silver/black editie voor me liggen. Hierbij zit inbegrepen:
- De telefoon ;)
- Batterij
- Oplader
- Een soort van plectrum aan een touwtje.
- Headset
- Afstandsbediening voor de headset
- USB-uUSB kabel
- Video-Audio Component kabel
- Soort van kapstok ophanghaakje.
- Handleiding Nederland en Frans

Hierboven lees ik over een extra stylus en een hoesje? Zitten deze beide in elk pakket of niet? Dit is voor mij van belang zodat ik tijdig kan reageren met de winkel waar ik het toestel besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
die horen idd standaard tot de uitrusting maar blijken in heel wat dozen te missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:45
Volgens de nokia website zit er het volgende in:
* 5800 XpressMusic met stylus (aanwijspennetje)
* Batterij (BL-5J)
* High Efficiency Lader (AC-8)
* Music Hoofdtelefoon (HS-45, AD-54)
* Videokabel (CA-75U)
* Datakabel (CA-101)
* 8 GB microSDHC-kaart (MU-43)
* Houder (DT-29)
* Plectrum in polsriem (CP-306)
* Gebruikershandleiding
* Mini DVD

Tja wat is het nu, wel of geen hoesje, wel of geen extra stylus? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
misschien is de uitrusting aangepast maar het behoorde wel tot de standaard accesoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247747

Hallo, weet iemand op dit moment de goedkoopste aanbieding voor de 5800 ?
Ik las iets over studentmobiel, maar heb daar niet super ervaring mee: slecht of moeilijk inzicht in belkosten/factuur, etc.

Bovendien raar dat er niet in alle dozen hetzelfde zit, meestal is het toch een standaarddoos met de telefoon en toebehoren, en daarnaast een doos/pakje met spullen van de provider??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben de mensen die van studentmobiel.nl gekocht hebben er ook een videokabel bij gekregen? Dat staat namelijk niet op hun site.. Maar ik ga denk ik toch bij hun bestellen..

@onder, k tnx.. dan ga ik dit weekend bij studentmobiel bestellen..

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 22-05-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Anoniem: 231122 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:43:
Hebben de mensen die van studentmobiel.nl gekocht hebben er ook een videokabel bij gekregen? Dat staat namelijk niet op hun site.. Maar ik ga denk ik toch bij hun bestellen..
Ik heb inderdaad een comlete doos gehad. Besteld bij GSMWijzer, maar die gebruiken dezelfde voorraad als Studentmobiel :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm.. bij studentmobiel en gsmwijzer kan je kiezen voor de "black/red T-mobile" versie. Ik neem aan dat de rest (black/blue, black/red, black/silver) niet gebranded is en die T-mobile versie wel? Want die T-mobile versie is ook zo'n 10 euro goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ik denk het. Maar volgens mij is het zo(of was het zo ) dat je daar de BT headset bij krijgt. Bij de overigen niet (helaas)

[ Voor 4% gewijzigd door Eddos op 23-05-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit voegt niets toe, lees de topicstart.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 26-05-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266093

Vandaag heb ik een interessante aanbieding van T-Mobile aan de telefoon gekregen voor een 1 jarig abonnement (Met onbeperkt internet):

200 belminuten
internet 4,50 p/m (384 kbps downstream + eerste halfjaar gratis)
abbonementskosten 20 euro p/m
12*20(abbo)=240 6*4,50(internet)=27 dus: 240+27=267 p/j totaal
voor de rest geen losse prijs voor het toestel en geen aansluitingskosten.

Op de website van GSMweb kwam ik een andere 1 jarige actie van Telfort tegen (onbeperkt internet+speakers):
200 belminuten, 10 euro p/m voor het internet, 0 euro voor het toestel, 24,95 aansluitingskosten, 18,95 euro p/m voor het abonnement
12*18,95=227,4 (abonnementskosten) 10*12=120 (internetkosten) 120+227,4+24,95(aansluitkosten)=372,35 p/j totaal

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 266093 op 28-05-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247747

Anoniem: 266093 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:00:
Vandaag heb ik een interessante aanbieding van T-Mobile aan de telefoon gekregen voor een 1 jarig abonnement (Met onbeperkt internet):

200 belminuten
internet 4,50 p/m (384 kbps downstream + eerste halfjaar gratis)
abbonementskosten 20 euro p/m
12*20(abbo)=240 6*4,50(internet)=27 dus: 240+27=267 p/j totaal
voor de rest geen losse prijs voor het toestel en geen aansluitingskosten.

Op de website van GSMweb kwam ik een andere 1 jarige actie van Telfort tegen (onbeperkt internet+speakers):
200 belminuten, 10 euro p/m voor het internet, 0 euro voor het toestel, 24,95 aansluitingskosten, 18,95 euro p/m voor het abonnement
12*18,95=227,4 (abonnementskosten) 10*12=120 (internetkosten) 120+227,4+24,95(aansluitkosten)=372,35 p/j totaal
Vreemd, ik kan alleen maar deze (http://www.t-mobile.nl/pe...ntialShoppingCartOverview) vinden, maar daar betaal je toch echt meer voor... bovendien moet je er ook nog SMS bundels bij nemen denk ik?? Of kijk ik niet goed...

Die van Telfort is wel veel duurder dan die van T-mobile, wat is het voordeel van de Telfort aanbieding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266093

Anoniem: 247747 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:50:
[...]

Vreemd, ik kan alleen maar deze (http://www.t-mobile.nl/pe...ntialShoppingCartOverview) vinden, maar daar betaal je toch echt meer voor... bovendien moet je er ook nog SMS bundels bij nemen denk ik?? Of kijk ik niet goed...

Die van Telfort is wel veel duurder dan die van T-mobile, wat is het voordeel van de Telfort aanbieding??
Wat een onprofessionaliteit daar bij T-Mobile!!!

Het leek een goede aanbieding. Ik werd gisterochtend opgebeld door T-Mobile dat mijn voorletters verkeerd waren geregistreerd op het contract dat ze naar mij zouden opsturen, waardoor het contract nu vernietigd wordt. Ze verwezen me door naar een telefoonnummer AMP Logistics waar ik nog contact op zou moeten nemen. Goed heb hen opgebeld, kreeg van hen te horen dat ik weer naar T-Mobile moest bellen (0900-nummer). T-Mobile wist mij weer te vertellen dat ik naar AMP Logistics moest bellen, pff... Na bijna een uur heen en weer te hebben gebeld wist T-Mobile mij te vertellen dat ze het pakketje niet konden annuleren uit het systeem en ik maar tot dinsdag moest wachten. Ik zal dinsdag weer door T-Mobile worden opgebeld zodat ze me weer een bod (kunnen) doen.

Ik begin er nu ook aan te twijfelen of de verkoopster die ik telefonisch had gesproken het wel bij 't juiste eind had. Ze kwam wel erg twijfelachtig aan de telefoon over en maakte af en toe wel domme fouten, ze was ook niet bekend met termen als WiFi/UMTS/e.d. 8)7.

Een tegemoetkoming/compensatie voor de gemaakte kosten en al het andere gedonder dat erbij kwam kijken zit er niet in. Maar goed, ik wacht eens tot dinsdag af. Eens kijken of ze me nog steeds hetzelfde bod doen maar vermoed dat de verkoopster zich had vergist in de telefoon. Ik heb in 4 jaar tijd eigenlijk zelden (technische) problemen gehad bij T-Mobile, maar hun administratie is één grote #!$()#!$ zooi.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 266093 op 01-06-2009 13:47 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste