Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292187

:$ ik vraag me eigenlijk een beetje af wat hetverschil is tussen Hi Bel & Sms en Hi online.

Er staan wel vergelijkingen op de site van Hi maar dan kan ik er nog niet uit opmaken of je bij Hi online ook bel en sms in 1 tegoed hebt. Ik hoop wel dat dat zo is want anders krijg ik straks misschien ene hele hoge rekening.

Zou iemand mij kunnen helpen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270675

oObreezerOo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:29:
[...]

Dit staat er:

Snelst leverbaar € 328,-
Black Blue € 328,-
Black Red € 328,-
Black Red T-Mobile € 283,-
Hem hem/haar zaterdag bij T Moblile gehaald (1 jaar flex 25) en moest eu. 80 bijbetalen.
Hij/zij heeft geen simlock en er zit geen T Mobile zooi op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198787

Weet niet of deze topics hiervoor bedoelt zijn.. maar ik zit met een vraagje...

Ik wil graag
- nokia 5800XM
- abbo 1 jaar
- 1000 SMS-bundel
- Mobiel internet

Iemand hier toevallig een goede aanbieding van tegen gekomen?

Heb zelf al een beetje gezocht, maar het kwam toch altijd weer duurder uit dan je zou denken...

Bij Hi:

Hi Online Student 30
Toestel: 9.95
Voor Abbo en Online: 26.45/mnd
Aansluiten: € 24.95

Daar komt dan nog waarschijnlijk 9.95 bij voor 1000 SMS.

Dit is de beste aanbieding die ik heb kunnen vinden... Jullie toevallig iets gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198787 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:30:
Weet niet of deze topics hiervoor bedoelt zijn.. maar ik zit met een vraagje...

Ik wil graag
- nokia 5800XM
- abbo 1 jaar
- 1000 SMS-bundel
- Mobiel internet

Iemand hier toevallig een goede aanbieding van tegen gekomen?

Heb zelf al een beetje gezocht, maar het kwam toch altijd weer duurder uit dan je zou denken...

Bij Hi:

Hi Online Student 30
Toestel: 9.95
Voor Abbo en Online: 26.45/mnd
Aansluiten: € 24.95

Daar komt dan nog waarschijnlijk 9.95 bij voor 1000 SMS.

Dit is de beste aanbieding die ik heb kunnen vinden... Jullie toevallig iets gekomen?
Op hoe veel smsjes zit je per maand?
Ik heb ook meer dan een jaar die eindeloos sms gehad maar ik ga daar nu mee stoppen want je kan los van dat abonnement gewoon je SMS verdubbelaar aanzetten, en dat is gratis. Dus als je gewoon een abonnement uitzoekt met bijvoorbeeld 300 smsjes dan kan je dat verdubbelen naar 600.

En anders gewoon even langs gaan in de winkel.. Daar hebben ze altijd de meeste aanbiedingen, ik kwam daar een keer en toen kreeg ik veel meer gratis dan verwacht.. Dat had ik op internet niet gehad als ik hem zo besteld had ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-11-2024
in mijn geval, vodafone, was op internet bestellen goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07 12:45
Als ik nu mijn 5800 bij de vodafone webshop bestel zie ik dat de kleur zwart is. Nu lees ik hier op het forum dat er alleen de rode versie wordt geleverd. Kan iemand mij bevestigen welke kleur hij krijgt bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292187 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:11:
[...]

Op hoe veel smsjes zit je per maand?
Ik heb ook meer dan een jaar die eindeloos sms gehad maar ik ga daar nu mee stoppen want je kan los van dat abonnement gewoon je SMS verdubbelaar aanzetten, en dat is gratis. Dus als je gewoon een abonnement uitzoekt met bijvoorbeeld 300 smsjes dan kan je dat verdubbelen naar 600.

En anders gewoon even langs gaan in de winkel.. Daar hebben ze altijd de meeste aanbiedingen, ik kwam daar een keer en toen kreeg ik veel meer gratis dan verwacht.. Dat had ik op internet niet gehad als ik hem zo besteld had ;).
Hele goede optie van dat verdubbelen.. Dan kan iig de sms bundel al weggelaten worden, dan heb ik dus een mooie toestel voor een mooi prijsje per maand!! Alleen die 2,50 voor het online is alleen een korting voor de eerste 3 maanden of niet...???

Hoeveel korting denk je dat er in de winkel te halen valt dan? Moet je daar echt om vragen of gewoon net doen alsof je twijfelt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198787 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:42:
[...]

Hele goede optie van dat verdubbelen.. Dan kan iig de sms bundel al weggelaten worden, dan heb ik dus een mooie toestel voor een mooi prijsje per maand!! Alleen die 2,50 voor het online is alleen een korting voor de eerste 3 maanden of niet...???

Hoeveel korting denk je dat er in de winkel te halen valt dan? Moet je daar echt om vragen of gewoon net doen alsof je twijfelt...?
De vorige keer dat ik ging kreeg ik het gewoon spontaan aangeboden.. toen zeiden ze van: WE kunne u ook nog dit, dit en dit gratis aanbieden.. :O :P
Nou daar heb ik geen nee tegen gezegd..

ik ga vanmiddag naar de winkel voor een 5800XM en ik zal kijken wat ze er bij willen doen.

Als je een 1 jarig abbo neemt is het internet inderdaad de eerste 3 maanden 2.50 en de overige 9 maanden is het dan 9.95.

Als je een 2 jarig abbo neemt heb je 12 maanden 2,50 en 12 maanden een 10tje. Het vorodeel van 2 jaar is natuurlijk dat je niets bij hoeft te betalen aan je toestel.. Maar het is maar net de vraag of je 2 jaar er aan vast wilt zitten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292187 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:02:
[...]

De vorige keer dat ik ging kreeg ik het gewoon spontaan aangeboden.. toen zeiden ze van: WE kunne u ook nog dit, dit en dit gratis aanbieden.. :O :P
Nou daar heb ik geen nee tegen gezegd..

ik ga vanmiddag naar de winkel voor een 5800XM en ik zal kijken wat ze er bij willen doen.

Als je een 1 jarig abbo neemt is het internet inderdaad de eerste 3 maanden 2.50 en de overige 9 maanden is het dan 9.95.

Als je een 2 jarig abbo neemt heb je 12 maanden 2,50 en 12 maanden een 10tje. Het vorodeel van 2 jaar is natuurlijk dat je niets bij hoeft te betalen aan je toestel.. Maar het is maar net de vraag of je 2 jaar er aan vast wilt zitten ;).
Welk abbo neem je er zelf bij dan?

Kun je idd even melden hoe ze omgaan met korting e.d.? ;)

Die 2 jaar vind ik eigenlijk niet wat, heb vaak na een jaar wel weer een ander toestel, heb mn E65 nou al bijna 1,5 jaar!! Maar nog steeds prepaid en dat wordt me te duur dus vandaar het abbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289641

Vandaag hebben gsmweb mijn spullen compleet, en sturen vanavond alles op naar telfort om het goed te keuren,maar me toestel komt dus pas weer donderdag(woensdag nieuwe levering) nog eff wachten dan(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:44
Ik heb afgelopen donderdag 5-3-2009 bij www.thephonehouse.nl een contractverlenging t-mobile relax 100 icm de nokia 5800 voor niets gekregen. >:) Heb hem vanmiddag on 13.30 uur binnen gekregen. :P Ik moest alleen eenmalig verzendkosten a €5,95 betalen. 8)7

Mijn bestelling zag er als volgt uit:

Bestel informatie
Telefoon: Nokia 5800 XpressMusic
Kleur: red
Netwerk: T-Mobile Relax 100
Lifeline verzekering:
Bundel:
Accessoires:
Aantal minuten of SMS: 100 minuten
Contractsduur: 1 jaar verlenging
Actie: ALLEEN ONLINE! 12 maanden lang geen â 14,50 maar slechts â;12,50 p/mnd!
Prijsberekening
Eenmaligekosten:
Aanschafprijs telefoon: € 0.00
Aanschafprijs accessoires: € 0.00
Eenmalige aansluitkosten: € 0.00
Verzendkosten en administratiekosten: € 5.95
Totaal eenmalige kosten: € 5.95
Reeds betaalde kosten: € 0.00
Maandelijkse kosten:
Maandelijkse abonnementskosten € 12.50
Lifelinekosten € 0.00
Bundelkosten € 0.00
Totaal prijs per maand € 12.50

Dit was de goedkoopste deal dat ik had gevonden.
:)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198787 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:28:
[...]

Welk abbo neem je er zelf bij dan?

Kun je idd even melden hoe ze omgaan met korting e.d.? ;)

Die 2 jaar vind ik eigenlijk niet wat, heb vaak na een jaar wel weer een ander toestel, heb mn E65 nou al bijna 1,5 jaar!! Maar nog steeds prepaid en dat wordt me te duur dus vandaar het abbo!
Hi is neit emer mijn vriend.
Ik had een probleem met mijn toestel, nouja meerdere. Dat was een Samsung G600. Dus ik wilde eigenlijk mijn contract vervroegd verlengen. Daar zag de Hi geen mogelijkehid voro en de garantie kon wel amar daar had ik ook niets aan. Duzzz ben ik zo doorgelopen naar T mobile en daar hebben ze me een heel handig aanbod gedaan!

namelijk:
T mobile Relax 150 [2 jaar]
4 maanden later activeren
Kosten zijn dan 19,95 per maand

Omdat ik ook nog bij Hi ben ga ik daar gewoon mee smsen, en als ik dat contract opgezegd heb kan ik de 1000smsjes van T mobile erbij nemen. Ik ga wel proberen of ik die bundel van de Hi omlaag kan laten gaan maar ik weet nog niet hoe ik dat kan doen.

Ik kan in oktobber dan nummerbehoud aanvragen en dan kan ik dus gewoon weer verder methet nummer wat ik nu bij Hi had.. Alleen dan heb ik die 4 maanden even een ander nummer erbij.

Het toestel hadden ze nu niet op voorraad maar dat komt morgen weer binnen als het goed is. Ze bellen me zodra hij er is en dan kan ik komen en dan kunnen we het afmaken.

De service van de T mobile was dus stukken beter dan bij de Hi, en ik ben er nu al heel erg blij mee!

En de hi is weer een klantje armer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-07 23:57
Anoniem: 198787 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:42:
[...]

Let wel, als je ook veel belt heb je niks aan zo'n sms verdubbelaar.. het klinkt allemaal leuk, maar het is OF 300 minuten bellen OF 600 smsjes... 2 sms = 1 minuut... Bel je dus van die 300 minuten 200 minuten op, kan je ineens nog maar 200 smsjes sturen die maand.. Bel je alle 300 minuten op, kan je niet meer sms'en, zit je meteen buiten je bundel.

Let daar dus goed op, bel je veel en sms je veel ben je waarschijnlijk beter af met een losse smsbundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140896

Wij verwachten dat het Coming Soon toestel dat u heeft gereserveerd binnenkort voorradig is. De verwachte leverdatum staat op onze website vermeld (www.vodafone.nl). Als deze datum wordt gewijzigd stellen wij u hiervan via e-mail op de hoogte. Zodra uw toestel op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk geleverd. Een van onze koeriers zal dan telefonisch contact met u opnemen om een afspraak te maken.
Ik heb net mijn 5800 besteld. Blijkbaar issie niet zo goed leverbaar bij vodafone.nl... Wel raar, want hij staat niet meer als 'coming soon' aangemerkt op de website.

hoop dat ie toch snel komt! :9~

oh trouwens ik heb er een 22.50 abo met smsverdubbelaar en zorgeloos internetblox bij genomen voor 2 jaar. (eerste jaar 22.75, tweede jaar 28.50) Waarschijnlijk is het niet het goedkoopste, maar ben er toch alvast blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
heb je geen 20% korting per maand dan? ik heb ook bij vodadone besteld en alles was zeerrr goed geregeld moet ik zeggen!

binnen 5 werkdagen binnen (ivm nummerportering, werd ook aangegeven in de mail)

ik heb het abbo van 200 minute voor 22 euro in de maand voor 1 jaar. betaalde maar 35 euro omdat ik korting kreeg als ik mobiel internet erbij nam waar ook nog eens een aantal maanden 50% korting op zit. en de sms verdubbelaar was gratis. primma

dus eerste 3 maanden 26 euro en daarna iets van 30 euro inlc internet. voor maar 1 jaar.. daarna overstappen op sim only.

nee misschien niet het goedkoopst bij vodafone idd(alhoewel ik zeer tevreden ben met mijn complete abbo:-) ). maar bij vodafone heb je dan ook wel de beste diensten. mobiel tv(5 euro p maand extra). snel internet goeie service, duidelijke website met ook nog eens vragen die beantwoord kunnen worden.)

als ik kijk naar mijn huidige debitel abbonement. zal ik komende tijd niet meer weg gaan bij vodafone :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jor_den schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:57:
heb je geen 20% korting per maand dan? ik heb ook bij vodadone besteld en alles was zeerrr goed geregeld moet ik zeggen!
ja dat was ik nog vergeten te zeggen, tis een 150 abonnement voor 18 euro gelukkig. :*)
nee misschien niet het goedkoopst bij vodafone idd(alhoewel ik zeer tevreden ben met mijn complete abbo:-) ). maar bij vodafone heb je dan ook wel de beste diensten. mobiel tv(5 euro p maand extra). snel internet goeie service, duidelijke website met ook nog eens vragen die beantwoord kunnen worden.)
ik kon mijn vraag eigenlijk niet beantwoorden met de website... over de levertijden van de 5800, maar verder inderdaad heel duidelijk en goeie service. ik heb voor mijn huidige abonnement ook vodafone gehad en heb er toen geweldig van genoten :9
als ik kijk naar mijn huidige debitel abbonement. zal ik komende tijd niet meer weg gaan bij vodafone :-)
:X ik heb nu ook debitel en ik kan niet wachten tot ik er vanaf ben. wat een oplichters joh! :P ze zijn echt alleen goedkoop met hun aanbiedingen. zodra je even niet oplet (en een paar keer per jaar zomaar ineens in het buitenland bent) zit je aan rekeningen waar je eng van wordt. maargoed, vanaf 2 mei zit ik bij vodafone! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:19
debitel is idd echt een boeve benden en slechte service waar je eng van wordt kan niet wachten om weg te gaan bij ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-07 20:08
Iemand ook opgevallen dat bij phonehouse een bugje is? koos net voor deze opties, en kreeg een aardig mooi totaal prijs uit per maand, voor volledig contractjaar

T-mobile relax 150
1 jaar
Web'n Walk Plus (100% korting)

Totaal: 17 euro per maand + 65- los voor telefoon zelf (incl verz)

Jammer genoeg zal dit denk ik gewoon een bug in het systeem zijn, want als ik kijk bij web n walk plus voor meer info staat dat die 100% korting voor internet alleen geld als je een abbo van relax 300 neemt...Geld ook voor de standaardbundel, maar daar krijg je slechts 50% korting op en betaal je 5 euro meer per maand.

Ik vraag me dus af in hoeverre je als consument hier van kunt profiteren en of je uberhaupt dit wel kan doen. Kan bij Phonehouse wel voor die prijs de bestelling plaatsen, maar geen idee of ze het achteraf toch de volledige kosten zullen verrekenen. Iemand hier al van "geprofiteerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
tenzei anders aangegeven is een contract altijd bindend ;) bij kijkshop stonden vorige week populaire games voor 20 ipv 50 op de site die hebben ze ook moeten leveren.

Maar ik kom ook op 17 p.m uit. ik ga het er denk eens op gokken >:)

Hmmz net even de voorwaarden door genomen:

2.5 TPH kan niet aan haar aanbieding worden gehouden indien de afnemer had behoren te begrijpen dat de aanbieding, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevatte.

[ Voor 98% gewijzigd door haakjesluiten op 11-03-2009 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
er wordt elders wel geadverteerd met "tot 15 euro korting op je abonnement". en laat het wnwplus nou 15 euro kosten :) dus "behoor" je het dan nog te begrijpen dat dat niet voor jou gold? ;D

btw* als je via phonehouse bestelt, krijg je er dan nog die vouchers bij voor die headset? en is het toestel dan simlocked?

[ Voor 25% gewijzigd door dbm_ op 11-03-2009 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bpow schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:43:
Iemand ook opgevallen dat bij phonehouse een bugje is? koos net voor deze opties, en kreeg een aardig mooi totaal prijs uit per maand, voor volledig contractjaar

T-mobile relax 150
1 jaar
Web'n Walk Plus (100% korting)

Totaal: 17 euro per maand + 65- los voor telefoon zelf (incl verz)

Jammer genoeg zal dit denk ik gewoon een bug in het systeem zijn, want als ik kijk bij web n walk plus voor meer info staat dat die 100% korting voor internet alleen geld als je een abbo van relax 300 neemt...Geld ook voor de standaardbundel, maar daar krijg je slechts 50% korting op en betaal je 5 euro meer per maand.

Ik vraag me dus af in hoeverre je als consument hier van kunt profiteren en of je uberhaupt dit wel kan doen. Kan bij Phonehouse wel voor die prijs de bestelling plaatsen, maar geen idee of ze het achteraf toch de volledige kosten zullen verrekenen. Iemand hier al van "geprofiteerd"
Jammer aan dit abonement is ook dat er volgens de website geen smsjes bij in begrepen zitten. Dus voor mensen die wel smsen (kosten buiten de bundel 25ct) zal er dus ook nog een sms bundel bij afgesloten moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229972

pep_82 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:29:
Als ik nu mijn 5800 bij de vodafone webshop bestel zie ik dat de kleur zwart is. Nu lees ik hier op het forum dat er alleen de rode versie wordt geleverd. Kan iemand mij bevestigen welke kleur hij krijgt bij vodafone?
De Vodafone versie is zwart (met een rood randje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb ze maar gemailed en gevraagd hoe het zat maar ik kreeg een nogal vaag antwoord:

Geachte heer **********,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben dit voor u nagekeken. Voor een 1jr abonnement form Nokia5800 Relax 150 daar heeft een een bij betaling van € 59.95 euro en de kosten van € 17 euro per maand.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care
The Phone House Nederland

Volgens mij zijn ze hierbij de web n walk plus vergeten terwijl dit duidelijk in mijn vraag stond

[ Voor 9% gewijzigd door haakjesluiten op 11-03-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Just so you know ;) --> Vodafone webshop:
We hebben geen indicatie wanneer dit artikel geleverd gaat worden bij ons.

Wel krijgen we deze week nog een levering binnen en we hopen dat het artikel daarbij zit maar dat kunnen we niet garanderen.
Interessant, want ik denk dat dit betekent dat de 5800 vaker verkocht wordt dan gepland. Anders zouden ze wel voorraad houden, toch? Ben benieuwd of we binnenkort weer een frontpage nieuwspost krijgen dat de 5800 niet aan te slepen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
mag ook wel als je ziet hoeveel reclame er gemaakt word elk bushokje hangt zoon 5800 poster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
dbm_ schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 02:37:
er wordt elders wel geadverteerd met "tot 15 euro korting op je abonnement". en laat het wnwplus nou 15 euro kosten :) dus "behoor" je het dan nog te begrijpen dat dat niet voor jou gold? ;D

btw* als je via phonehouse bestelt, krijg je er dan nog die vouchers bij voor die headset? en is het toestel dan simlocked?
Bij de phonehouse is de nokia 5800 simlockvrij. Je krijgt geen vouches bij voor die headset. (zie dd 9 maart 2009 om 16.13 uur)
Jammer aan dit abonement is ook dat er volgens de website geen smsjes bij in begrepen zitten. Dus voor mensen die wel smsen (kosten buiten de bundel 25ct) zal er dus ook nog een sms bundel bij afgesloten moeten worden...
Gewoon omzetten naar flex of myfaves. Je behoud je korting. Iets so simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pinokkia schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:58:
Gewoon omzetten naar flex of myfaves. Je behoud je korting. Iets so simpel.
Hoe gaat dat in zn werk dan? Gewoon het contact afsluiten, wachten op je spullen en dan via het online abo-beheer je abo aanpassen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
[b]Hoe gaat dat in zn werk dan? Gewoon het contact afsluiten, wachten op je spullen en dan via het online abo-beheer je abo aanpassen??
Gewoon gelijk de klantenservice bellen. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Ik heb een relax 200 a €25 2 jaar. Heb openingskorting van 50%. Ik moest €12,50 in de maand betalen voor relax. Heb gelijk de klantenservice gebeld voor flex €25. Moet nu 24 maanden €12,75 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289641

Scheizzz, net naar gsmweb gebeld, ze zouden ze vandaag weer binnen krijgen en nu hebben zze ze niet, nog 9 dagen :(, heb ik iig wel iets om me op te verheugen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07 12:45
Anoniem: 229972 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:00:
[...]

De Vodafone versie is zwart (met een rood randje)
Opvolgende vraag wanneer is de zwarte (met het blauwe) en de zwarte (met het grijze randje) leverbaar? Ik heb nog wel even mijn abonnement verloopt toch pas 31 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
Anoniem: 198787 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:46:
[...]

Huh? Moet je voor sms extra betalen bovenop de maandelijkse abonnement kosten?

Is het niet zo dat sms gewoon wordt verrekend binnen de maandkosten en dat je pas die 25ct moet betalen wanneer je tegoed op is?

btw.. iemand al meer info over Phonehouse bug? :)

[ Voor 42% gewijzigd door Bpow op 12-03-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bpow schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:11:
[...]

Is het niet zo dat sms gewoon wordt verrekend binnen de maandkosten en dat je pas die 25ct moet betalen wanneer je tegoed op is?

Nee smsen valt staandaar buiten de bundel, naar mijn weten!

Ben ook benieuwd of iemand meer info heeft over de Phonehouse Bug! Zit zelf te denken aan de Relax150(volgens mij) met die 'gratis' web'n walk plus en een smsbundel SMS Maximaal. Totaal 26.50 p/m! (+Bijbetaling 59.95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Anoniem: 198787 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:38:
[...]

Nee smsen valt staandaar buiten de bundel, naar mijn weten!

Ben ook benieuwd of iemand meer info heeft over de Phonehouse Bug! Zit zelf te denken aan de Relax150(volgens mij) met die 'gratis' web'n walk plus en een smsbundel SMS Maximaal. Totaal 26.50 p/m! (+Bijbetaling 59.95)
dan ben je met vodafone 200 nog goedkoper uit. inlcusief 20% korting per maand en alle extra opties kortingen die je er bij krijgt als je internet neemt enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia

Wat van Phonehouse bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
Dat wanneer je wnw plus kiest bij alle relax bundels je daarvoor 100% korting krijgt over gehele contract jaar, terwijl die actie eigenlijk alleen geldt voor relax 300 (staat tussen kleine lettertjes). Maar ondanks dat wordt die korting toch berekend bij de andere abbo en kan je er ook mee uitchecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
waarschijnlijk word er echter gewoon 15 extra van je rek geboekt. aangezien tmobile de facturering doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crazyanz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 00:28:
waarschijnlijk word er echter gewoon 15 extra van je rek geboekt. aangezien tmobile de facturering doet.
Dat zou wel zuur zijn dan!! haha! Eens kijken of ik binnenkort tijd heb om de telefoon eens in het echt te bekijken, heb er nog geen tijd voor gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 02:48
Heb zojuist GSMWEB gebeld en er was weer een nieuwe zending black/blue-toestellen binnen, maar nog steeds allemaal Duitse importversies en dat terwijl de Beneluxversies inmiddels al officieel gereleased zijn.
Iemand enig idee wat een reden kan zijn dat zij nog steeds voor de Duitse importversie 'kiezen' (kon de aardige dame van de KS geen antwoord op geven nl)? Goedkoper?
Zou toch liever gewoon de Beneluxversie willen, gezien vertraagde firmwareupdates etc. of is dat niet zo'n probleem?

Ik vraag me ook af of dit dan wel de meest recente toestellen zijn waarbij oa het speakerprobleem niet meer aanwezig is of dat ze bijv nog uit een oude voorraad kunnen komen van hun leverancier? Geen idee hoe dat bij webshops gaat met leveranciers en voorraden e.d.

[ Voor 10% gewijzigd door ecb1 op 14-03-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Heb ook een duits toestel bij gsmweb vandaan en geen probleem met firmare updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsertje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Heeft iemand die bluetooth headset al ontvangen? Ik heb het kaartje 2 weken geleden op de bus gedaan, maar nog niets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:25
Gisteren kreeg ik van telefoonkopen.nl een nieuwsbrief met hierin o.a. de 5800. Ze bieden hem aan met een Philips stereo bluetooth headset. Hij is gratis bij een Relax 150 2jr (voor 17,00 per maand) of een Relax 300 1jr met Web'n'Walk (voor 43,45 per maand). Het is een officieel Benelux model die niet gesimlocked is.

[ Voor 7% gewijzigd door robertwebbe op 14-03-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

fietsertje schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:17:
Heeft iemand die bluetooth headset al ontvangen? Ik heb het kaartje 2 weken geleden op de bus gedaan, maar nog niets gezien.
Nee, maar volgens mij stond er op de kaart dat het 3 weken kon duren.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295254

Mijne via GSMweb ontvangen, vorige week Zaterdag contract verstuurd (snailmail) en Vrijdag had ik m binnen :-)
Black/Blue versie met Franse en Nederlandse gebruiksaanwijzing. Kein Deutsch.

Machtig apparaatje, tot nu toe werkt alles ok, zelfs Garmin met interne GPS.

Oh en is ook nog Simlock vrij, erg fijn omdat ik +1 maand mijn abbo in laat gaan. Oude sim erin en bellen maar LOL

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 295254 op 14-03-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:45
ecb1 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:07:
Heb zojuist GSMWEB gebeld en er was weer een nieuwe zending black/blue-toestellen binnen, maar nog steeds allemaal Duitse importversies en dat terwijl de Beneluxversies inmiddels al officieel gereleased zijn.
Iemand enig idee wat een reden kan zijn dat zij nog steeds voor de Duitse importversie 'kiezen' (kon de aardige dame van de KS geen antwoord op geven nl)? Goedkoper?
Zou toch liever gewoon de Beneluxversie willen, gezien vertraagde firmwareupdates etc. of is dat niet zo'n probleem?

Ik vraag me ook af of dit dan wel de meest recente toestellen zijn waarbij oa het speakerprobleem niet meer aanwezig is of dat ze bijv nog uit een oude voorraad kunnen komen van hun leverancier? Geen idee hoe dat bij webshops gaat met leveranciers en voorraden e.d.
GSMWeb heeft heel vaak Nokia's met Duits gebruiksaanwijzing. Ook bij eerdere bestellingen van Nokia's heb ik dit ervaren. Voor mij maakt het niet zoveel uit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
  • Laatst online: 16-02 02:48
Op zich zal het wel oke zijn, maar toch vraag ik mij af waarom zij niet gewoon de Ned toestellen verkopen als die uit zijn. Ze geven ook geen reden, ook niet dat bijv import goedkoper is.
Maar zou ik er dus wel vanuit kunnen gaan dat het dan in ieder geval recente (en goedwerkende) toestellen zijn, zonder bijv het speakerprobleem?

[ Voor 17% gewijzigd door ecb1 op 15-03-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 08:46
Heb de Nokia 5800 via Vodafone (telefonisch) op 5 Maart besteld bij een verlenging en het toestel zou 16 maart geleverd worden. Nu belde ik ter informatie vandaag op of de leverdatum bekend was (heb bij een vorige bestelling via Vodafone ook lang moeten wachten) en nu is de verwachte leverdatum veranderd naar 2 april! Baal er van dat er totaal geen communicatie vanuit Vodafone is m.b.t. de verlengde wachttijd.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sigma01 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:57:
Heb de Nokia 5800 via Vodafone (telefonisch) op 5 Maart besteld bij een verlenging en het toestel zou 16 maart geleverd worden. Nu belde ik ter informatie vandaag op of de leverdatum bekend was (heb bij een vorige bestelling via Vodafone ook lang moeten wachten) en nu is de verwachte leverdatum veranderd naar 2 april! Baal er van dat er totaal geen communicatie vanuit Vodafone is m.b.t. de verlengde wachttijd.
Inderdaad jammer van Vodafone. Ik had ze laatst ook gemaild wanneer ze verwachtten dat hij binnen zou komen bij hun en toen hoopten ze afgelopen vrijdag, maar blijkbaar niet dus :/

Tnx voor t posten van 2 april, dan weet ik ook dat ik hem voorlopig niet hoef te verwachten :z jammer wel zeg, ik had er graag alvast mee gespeeld voordat mn abonnement ingaat (2 mei) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokianylz
  • Laatst online: 08-04 20:31
Bij KPN moet je ook wachten, ik heb 'm vorige week donderdag besteld maar kreeg de dag erna meteen al een mailtje:
Hartelijk dank voor uw bestelling.

De Nokia 5800 XpressMusic is tijdelijk niet leverbaar. Het door u bestelde product is waarschijnlijk in week 13 weer beschikbaar. Zodra het product beschikbaar is zal de bestelling zo snel mogelijk aan u worden verzonden.
Nog effe tot volgende week wachten dus en hopen dat het niet langer gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174352

Ik heb op 5 maart bij T-mobile ook de Nokia 5800 besteld via contractverlenging. Dit zou tussen de 5 en 10 werkdagen duren. (wat ik opzich al lang vind.) Ik hoop maar dat T-Mobile geen leveringsproblemen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=2

Staat hier nou dat je de telefoon kan krijgen voor 17 euro per maand voor 12 maanden (en 33 euro)?
Dat is 233 euro.. best goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 11:52
best interessant...

zit ff te kijken op dat algebeld.nl maar zijn sowieso best goedkoop hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293442

ik heb gisteren de zwart grijze versie van Algebeld besteld en als het goed is wordt ie morgen verzonden.

Ronald jij zocht dit model toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
klopt, ik ga hem ook bestellen ;)

hij staat ook "op voorraad" op de site, en het is een org. NL model (had ff mailtje gestuurd).

[ Voor 59% gewijzigd door RonaldMcDonald op 19-03-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja en alleen die videostand ontbreekt geloof ik tov andere webshops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsertje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Headset van t-mobile inmiddels ontvangen! Hangt nu aan het oplaadinfuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist de helpdesk van T-Mobile gebeld. De levertijd voor de Nokia 5800 was 10 tot 15 werkdagen! Het word steeds langer, oorsprongkelijk was het 5-10 werkdagen. Ik wacht nu al bijna twee weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom ga je dan ook in hemelsnaam met t mobile in zee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293442 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:32:
Ik heb verder nooit problemen gehad met T-Mobile. Heb m abbo daarom verlengd. (1 Jaar Flex 20 + 65 euro bijbetalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdnes
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:00
fietsertje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:22:
Headset van t-mobile inmiddels ontvangen! Hangt nu aan het oplaadinfuus.
Bij mij is hij ook vandaag binnen gekomen!
Dat ding lijkt me erg handig voor in huis, om bijvoorbeeld 's avonds muziek te luisteren via mn desktop. Hij is alleen wat minder praktisch voor onderweg aangezien je dan niks meer hoort. Maar ik klaag niet hoor, gratis dingen zijn altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .PhoeniX
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 20:55
Anoniem: 293442 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:32:
Het ligt niet alleen aan T-mobile. Ik heb hem vorige week dinsdag besteld bij vodafone, maar die hebben hem ook nog niet op voorraad. ze konden ook niet precies vertellen wanneer hij dan wel binnenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 23:30
Anoniem: 293442 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:17:
ik heb gisteren de zwart grijze versie van Algebeld besteld en als het goed is wordt ie morgen verzonden.

Ronald jij zocht dit model toch ook?
als je hem binnen hebt zou je er dan wat foto's van willen maken? zijn alleen bewerkte plaatjes te vinden van de zilver/zwarte .... en deze wil ik toch bestellen binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 03-07 14:05
Hm gister abo verlengd bij T-Mobile, ook met de 5800 Tube erbij. Net even gebeld, ze konden mij niks over de voorraad vertellen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AgoNitE schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:52:
Hm gister abo verlengd bij T-Mobile, ook met de 5800 Tube erbij. Net even gebeld, ze konden mij niks over de voorraad vertellen helaas.
Ik wacht ook al meer dan 2 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 174352 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:29:
[...]

Ik wacht ook al meer dan 2 weken..
Ben ik effe blij dat ik toen mijn order geannuleerd heb. Ik had bij www.T-Mobile.nl besteld. Na de 7de werkdag nog steeds geen voorraad. Heb toen bij www.thephonehouse.nl besteld (jaja. Goedkoop abonnement van €12,50 1 jaar en gratis de 5800 Tube. Zie 1 van vorige posts) en 4 dagen (inclusief weekend) kreeg ik mijn nokia 5800 XpressMusic binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
pinokkia schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:52:
[...]

Ben ik effe blij dat ik toen mijn order geannuleerd heb. Ik had bij www.T-Mobile.nl besteld. Na de 7de werkdag nog steeds geen voorraad. Heb toen bij www.thephonehouse.nl besteld (jaja. Goedkoop abonnement van €12,50 1 jaar en gratis de 5800 Tube. Zie 1 van vorige posts) en 4 dagen (inclusief weekend) kreeg ik mijn nokia 5800 XpressMusic binnen.
Heb nog gekeken daar, maar ik kan die deal niet vinden...zie bij 1 jarige abo's eigenlijk alleen maar acties met bijbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
Afgelopen zaterdag besteld bij T-mobile, vandaag dan eindelijk telefoontje gekregen voor aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Bpow schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:28:
Afgelopen zaterdag besteld bij T-mobile, vandaag dan eindelijk telefoontje gekregen voor aflevering :D
Oh dat klinkt goed! zouden ze weer een voorraadje hebben ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184056

Bpow schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:28:
ik heb hem de 10e al besteld en heb nog niks gehoord! grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 dagen terug de zwart grijze bij algebeld.nl besteld en gisteren was ie al bezorgd.
vet apparaat zeg!

wel jammer dat opera mini geen flash ondersteunt.
weet iemand of er nog een versie van mozilla aankomt voor de nokia 5800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Anoniem: 293442 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:38:
3 dagen terug de zwart grijze bij algebeld.nl besteld en gisteren was ie al bezorgd.
vet apparaat zeg!

wel jammer dat opera mini geen flash ondersteunt.
weet iemand of er nog een versie van mozilla aankomt voor de nokia 5800?
En ontbrak de videostand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee bleek toch gewoon in de doos te zitten.

ik had eerder eens gebeld om te vragen en toen had zij zich blijkbaar vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.PhoeniX schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:59:
[...]

Het ligt niet alleen aan T-mobile. Ik heb hem vorige week dinsdag besteld bij vodafone, maar die hebben hem ook nog niet op voorraad. ze konden ook niet precies vertellen wanneer hij dan wel binnenkwam.
Ik heb mijne op 10 maart besteld bij de vodafone shop online en ik heb ze vandaag nog maar eens gemaild. als het goed is word ik straks gebeld voor een afleverafspraak, finally! :+

edit: Ik ben net gebeld, ze komen 'm morgen brengen! Het enige jammere vind ik dat ze niet met zekerheid konden zeggen hoe laat ze er zouden zijn, maar tussen 16:15 en 20:30... Enniewee, hij komt!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 140896 op 23-03-2009 15:14 . Reden: hij komt! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294960

Weet iemand of ik met de combinatie van de N5800 met Web N Walk goed en snel internet heb?
Of moet ik toch Web N Walk Plus nemen?
Die zou ik dan puur voor de extra snelheid nemen en niet vanwege mobile TV want dat gebruik ik toch niet.
Enige wat ik met internet doe is voornamelijk beetje op nieuwssites surfen.
Af en toe misschien eens op You Tube.
Heeft iemand hier gebruikerservaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .PhoeniX
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 20:55
Anoniem: 140896 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:18:
[...]

Ik heb mijne op 10 maart besteld bij de vodafone shop online en ik heb ze vandaag nog maar eens gemaild. als het goed is word ik straks gebeld voor een afleverafspraak, finally! :+

edit: Ik ben net gebeld, ze komen 'm morgen brengen! Het enige jammere vind ik dat ze niet met zekerheid konden zeggen hoe laat ze er zouden zijn, maar tussen 16:15 en 20:30... Enniewee, hij komt!
kan kloppen, ik ben ook gebeld maar ik zat op school :(
hopelijk bellen ze straks nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Vrijdag besteld bij algebeld.nl, vandaag verzonden, morgen in huis. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.PhoeniX schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:20:
[...]

kan kloppen, ik ben ook gebeld maar ik zat op school :(
hopelijk bellen ze straks nog eens.
Ik ben vanmiddag ook gebeld. Hopelijk bellen ze nog terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196119

Maandag 16 maart contract e.d. verzonden naar gsmweb, 5800 icm tmobile relax 200, vandaag binnen gekregen :) Vond het zelf een beetje lang duren, aangezien ik na woensdag en donderdag steeds moest bellen om te vragen wat de status was. Telkens werd mij verteld dat het contract nog niet geaccepteerd was, vervolgens kreeg ik een mailtje met dat er een storing bij t-mobile zou zijn. Vrijdag had ik besloten om het te annuleren, bel ik ze op om te annuleren, krijg ik te horen dat het pakketje verstuurd is :) Tja, net op tijd :) Nog geen enkel moment spijt gehad vandaag van deze bestelling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Zonet gebeld door T-Mobile...mevrouw aan de andere kant kon mij garanderen dat levering tussen 10 en 15 werkdagen kan gaan duren...ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
RonaldMcDonald schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:58:
Vrijdag besteld bij algebeld.nl, vandaag verzonden, morgen in huis. :D
Vandaag dus binnen, helemaal compleet. Zwart/Grijze versie, origineel NL, laatste f/w zat er ook al in. :D

* RonaldMcDonald is blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184056

gisteren maar eens even gebeld naar tmobile waar mijn telefoon bleef.
Na een lang lulverhaal te hebben aangehoord blijkt dat mijn telefoon dus vandaag verstuurd is.
Helpt dus toch om er even achteraan te bellen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist met de T-Mobile helpdesk gebeld omdat ik al vanaf 5 maart, bijna 3 weken, wacht op mijn toestel. Ze konden mij niets vertellen over de levertijd (alleen dat ze er mondjesmaat binnenkregen en dat er vandaag nog naar mijn bestelling gekeken was), maar ik heb als compensatie voor het lange wachten wel 10 euro korting op mijn volgende factuur gekregen. Toch netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 174352 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:24:
Ik heb zojuist met de T-Mobile helpdesk gebeld omdat ik al vanaf 5 maart, bijna 3 weken, wacht op mijn toestel. Ze konden mij niets vertellen over de levertijd (alleen dat ze er mondjesmaat binnenkregen en dat er vandaag nog naar mijn bestelling gekeken was), maar ik heb als compensatie voor het lange wachten wel 10 euro korting op mijn volgende factuur gekregen. Toch netjes!
Daarom had ik toen ook geannuleerd op 5 maart. Ik had nml op 25 februari bij T-Mobile online besteld. Daarom ben ik blij dat ik gelijk op 5 maart bij thephonehouse.nl besteld heb. (foutje website :9~ ) Ik kreeg 9 maart het toestel al binnen. (was simvrij/brandvrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 07:31
Heb net de 5800 besteld via Vodafone online, de verwachte leverdatum is 2 april (dan komt ie weer binnen bij vodafone) en dan is het nog wachten tot de telefoon bezorgd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn vodafone abo loopt af.
Nu hebben ze op de my vodafone website een mooie aanbieding gedaan i.c.m. de Nokia 5800
die ik graag wil.
Er zit sowieso Sim Lock op.
Maar dat maakt op zich niet uit want als het goed is zijn alle telefoons na 1 jaar gratis sim lock vrij te maken.
Waar ik meer mee zit is als het toestel vodafone branded zou zijn.
Dit wil ik eigenlijk niet i.v.m. het updaten.
Weet iemand of dit toestel inderdaad branded is als ik hem direct bij vodafone bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Dat is wel waarschijnlijk. Er zijn echter manieren om dit te verhelpen, zie hiervoor het N79-topic :)

Overigens is mijn ervaring met Vodafone branding dat het niet erg storend hoeft te zijn c.q. door een ander thema te kiezen e.d. vaak niet meer waar te nemen is (met uitzondering van logo's op het toestel zelf) :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je reactie pinokkio.

Het thema vervangen enzo kan inderdaad.
Maar het grootste nadeel van branded is dat er vaak ook een eigen OS van vodafone overheen gegooid wordt.
Als nokia een update uitbrengt voor de software dan kan ik die update niet doen.
Dan moet ik op vodafone wachten wat veel langer duurt.
Als de update via vodafone ook komt want dat is ook nog niet eens altijd zeker.
Verder is branded inderdaad ook wel te verhelpen.
Maar dan vervalt al mijn garantie en dat is toch een beetje zonde op zo'n duur apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik wil ook een Nokia 5800 gaan aanschaffen zeer binnenkort. Weet iemand of er nog een goedkopere optie is dan op algebeld.nl? (Link naar aanbieding)

Ik neem aan dat de 9,95 voor Web 'n Walk Standard nog bovenop die 17 euro p/maand komt? Dus dat maakt een totaal van: 17 + 9,95 = 26,95 p/maand en dat twaalf maanden lang maakt: 323,40. De aansluitkosten a 33 euro komen hier nog bovenop, dus het totaalbedrag is 323,40 + 33 = 356,40 euro.

Als die twaalf maanden voorbij zijn is het waarschijnlijk voordeliger over te stappen op Sim Only (ervanuitgaande dat je geen nieuw toestel neemt na de twaalf maanden), maar dan wil ik wel een Sim Only hebben waar een bundel bij te nemen is voor mobiel internet. Bestaat dat?

26,95 euro blijven betalen per maand is niet echt de oplossing, dan kun je nog beter gaan voor een tweejarig abonnement.

Kan iemand me uit de brand helpen? De actie op algebeld.nl is maar tot 3 april geldig (dan moeten de papieren binnen zijn) dus ik moet snel wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:30
Ik heb hem gisteren besteld via Hi en heb hem vandaag binnen (de rode).
Dit i.c.m. Hi 15 + 1000 extra smsjes € 23,95 p/mnd. Geen toestel kosten.

Ik kom van een Hi 25 af, maar aangezien ik meer sms dan bel is dit voor mij voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solist2009
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik had op 5 maart online mijn abo bij t-mob verlengd met relax 150 + 10 euro bijbetaling.
Op 25 maart bericht gekregen van tnt dat ze geweest waren. Pas vandaag opgehaald op postkantoor.

Ik kan bevestigen dat de telefoon sim-lock vrij is.

[ Voor 3% gewijzigd door solist2009 op 27-03-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
FreddyFish schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:47:
Ik wil ook een Nokia 5800 gaan aanschaffen zeer binnenkort. Weet iemand of er nog een goedkopere optie is dan op algebeld.nl? (Link naar aanbieding)

Ik neem aan dat de 9,95 voor Web 'n Walk Standard nog bovenop die 17 euro p/maand komt? Dus dat maakt een totaal van: 17 + 9,95 = 26,95 p/maand en dat twaalf maanden lang maakt: 323,40. De aansluitkosten a 33 euro komen hier nog bovenop, dus het totaalbedrag is 323,40 + 33 = 356,40 euro.

Als die twaalf maanden voorbij zijn is het waarschijnlijk voordeliger over te stappen op Sim Only (ervanuitgaande dat je geen nieuw toestel neemt na de twaalf maanden), maar dan wil ik wel een Sim Only hebben waar een bundel bij te nemen is voor mobiel internet. Bestaat dat?

26,95 euro blijven betalen per maand is niet echt de oplossing, dan kun je nog beter gaan voor een tweejarig abonnement.

Kan iemand me uit de brand helpen? De actie op algebeld.nl is maar tot 3 april geldig (dan moeten de papieren binnen zijn) dus ik moet snel wezen.
Deze is goedkoper :)

/edit: die 9,95/maand komt inderdaad bovenop die 17 Euro. Na een jaar kan je natuurlijk gewoon verlengen naar een sim only of overstappen naar een sim only van een andere aanbieder.

[ Voor 5% gewijzigd door PinokkioTV op 27-03-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Levertijd bij T-Mobile op dit moment is 10-15 werkdagen...in tegenstelling wat een medewerkster van T-Mobile mij telefonisch vertelde naar aanleiding van een e-mail..zij rekende met gewonde dag, zelfs toen ik vroeg of ze geen werkdagen bedoelde hield ze stug vol dat het gewone dagen waren...

Ik merk het wel als mijne onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Nu online
PinokkioTV schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:13:
[...]

Deze is goedkoper :)

/edit: die 9,95/maand komt inderdaad bovenop die 17 Euro. Na een jaar kan je natuurlijk gewoon verlengen naar een sim only of overstappen naar een sim only van een andere aanbieder.
Bedankt, PinokkioTV!

Heb gelijk maar besteld. Studentmobiel.nl krijgt hier en daar wat mindere recensies (met name het personeel bij de aftersales-afdeling wordt laag beoordeeld), maar als arme student heb ik toch maar besloten te bestellen. Toch weer 33 euro uitgespaard vergeleken met algebeld.nl

Morgen overdag even alle papieren inscannen en opsturen en dan als het goed is zo rond halverwege volgende week mijn nieuwe telefoon ontvangen! Ze schijnen wel snel uit te leveren, dus daar heb ik dan wel weer vertrouwen in.

Zal jullie up to date houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Ik heb goeie ervaringen met GSMwijzer, zelfde bedrijf als Studenmobiel. Mijn 5800 komt ook daar vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 22:24

MrSleeves

You'll thank me later.

Tijdens onze vakantie is de 5800 van m'n vriendin binnengekomen. Besteld bij GSMwijzer hebben we wel een import versie, aangezien de handleiding en alles in het Duits is.

In hoeverre kan dat later problemen opleveren (qua updates e.d.)? Bij het opstarten was wel alles in NL, maar dat komt, lijkt mij, aan de sim.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Nu online
Daar ben ik dan ook wel zeer benieuwd naar. Ik heb besteld bij Studentmobiel.nl waar volgens PinokkioTV hetzelfde bedrijf achter zit als GSMwijzer.nl. Dat de handleiding en documentatie in het Duits is kan me vrij weinig schelen, alles is wel te vinden op het internet. Maar ik wil wel direct kunnen updaten wanneer er een nieuwe firmware vrijkomt!

PinokkioTV, jouw 5800 komt dus ook van GSMwijzer vandaan? Had jij ook de 'Duitse' versie? Kun je wel gewoon zonder problemen updaten naar de laatste versie?

Overigens, als blijkt dat die 'Duitse' versie gewoon normaal valt te updaten zou ik iedereen die nog twijfelt aanraden om als de wiedeweerga te bestellen bij Studentmobiel.nl of GSMwijzer als zij dezelfde prijzen hanteren. Géén verzendkosten en géén aansluitkosten en géén toestelkosten icm met een éénjarig T-mobile 150 abonnement van 17 euro/maand als je er Web 'n Walk Standaard bij neemt (9,95 euro/maand). Ik heb er dan ook nog een SMS-bundel bijgenomen (4,50 voor 50 SMS'jes per maand) wat samen neerkomt op 31,45 euro/maand. Dit lijkt veel, maar het is maar een éénjarig abonnement, dus je bent maar 31,45 x 12 = 377,40 euro kwijt. Als je bedenkt dat de telefoon los al meer dan driehonderd euro kost bel en internet je toch erg goedkoop.

PinokkioTV zal me ongetwijfeld voor zijn, maar ik zal hier ook mijn bevindingen met het 'Duitse' toestel plaatsen als ik de telefoon eenmaal binnen heb. Ik gok dat dat zo tegen het eind van komende week zal zijn.

EDIT: Heb mijn order bij Studentmobiel.nl geannuleerd (ze hebben als het goed is mijn contract nog niet in behandeling genomen aangezien ik de papieren in het weekend heb opgestuurd, dus ik kan kosteloos de boel annuleren), omdat ik mij herinnerde dat de ontvangst van T-mobile hier zwaar belabberd is. Ook ben ik nog wat gaan rekenen met de prijzen. Je bent na dat jaar T-mobile in totaal 377,40 euro kwijt, waarna je over kunt op een Sim-Only. Als je daar internet bij wilt ben je ook minstens 15 euro per maand kwijt. 15 x 12 = 180 euro. Tel dit bij de 377,40 euro op en je hebt 557,40 euro totaal voor twee jaar.

Met een tweejarig Telfort 150 belminuten + 100 SMS + Surf 'n Mail bel je het eerste jaar voor 21,90 euro/maand en het tweede jaar voor 26,90 euro/maand. 12 x 21,90 + 12 x 26,90 = 585,60. Eenmalige kosten: 29 euro. Totaal: 614,60. Telfort komt dus wel wat duurder uit, maar als je bedenkt dat de snelheid van Telfort Surf 'n Mail dubbel zo hoog ligt als T-mobile Web 'n Walk Standaard en dat je dubbel zoveel SMS'jes hebt (100 bij Telfort tegen 50 bij T-mobile) is de keus voor mij wel gemaakt. Mede natuurlijk ook doordat het bereik van T-mobile hier slecht is.

EDIT 2: Had een rekenfoutje gemaakt in de berekening van de kosten bij Telfort. De eerste twaalf maanden krijg je vijf euro korting op Surf 'n Mail en niet gedurende de volle 24 maanden waar ik mee gerekend had. Zoals het er NU staat is het goed.

[ Voor 88% gewijzigd door FreddyFish op 29-03-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Mijn 5800 is geleverd voor de NL release, inderdaad een importversie. Geen problemen met updates gehad, afgezien van een eerder besproken bug van de blokkeringscode. Dit is opgelost en de bug is inmiddels gefixed.

Aandachtspunt kan de speaker zijn (ook al eerder besproken), maar je hebt gewoon in NL garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:29
Vraag:

Ik zoek ook een goed abonnement voor de 5800 :)

Ik heb al gekeken maar kom toch niet echt superaanbiedingen tegen i.c.m. deze telefoon?
Ik bel zo'n 200 minuten per maand en stuur zo'n 150-200 smsjes. Tevens zou ik over internet willen beschikken als ik deze telefoon koop.

Wat zijn sites die deze telefoon + abbo goedkoop aanbieden? Alleen algebeld.nl?

Als ik een klein rekensommetje maak bij algebeld.nl:

T-mobile, relax 200 + smsbundel (1000 sms) + internet (webnwalk plus):

24.50 x 12 = 293.00
9.95 x 12 = 119.20
9.95 x 12 = 119.20
28.50 x 1 = 28.50

Totaal: 559.90 / 12 = 46.00 per maand voor 1 jaar

Toch niet echt goedkoop lijkt me :? Terwijl het niet zo'n raar/gek/hoog abonnement is....

[ Voor 34% gewijzigd door MaStar op 30-03-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Nu online
Heb vanavond bij Telfort de Nokia 5800 besteld i.c.m. het abonnement die ik drie posts hierboven genoemd heb. Had maar even telefonisch besteld, omdat ik graag wilde dat het abonnement pas over drie maanden ingaat. Het toestel en de SIM-kaart worden a.s. woensdag al bezorgd, het abonnement start pas over drie maanden. Tot die tijd betaal je aan Telfort alleen de eventuele gebruikskosten van de SIM-kaart en geen abonnementskosten.

Zodra de SIM binnen is moet ik via de Telfort-website nummerbehoud aanvragen, zij zorgen er dan voor dat over drie maanden mijn Hi abonnement stopgezet is en dat mijn oude nummer gekoppeld wordt aan mijn nieuwe SIM.

Een deel van de Nokia 5800 toestellen die Telfort verkoopt hebben een SIM-lock erop en een ander deel weer niet. Bij Telfort zelf was ook nog niet precies bekend welke van hun 5800's nu wel of geen SIM-lock hebben. Het toestel dat naar mij opgestuurd wordt heeft waarschijnlijk een SIM-lock, maar aangezien ik toch al via het KPN-netwerk belde mag dat als het goed is geen problemen geven met mijn oude SIM.

Al met al dus topservice van Telfort, zelfs een aardige medewerkster aan de telefoon, dat kom je niet meer vaak tegen :P
Ik heb al gekeken maar kom toch niet echt superaanbiedingen tegen i.c.m. deze telefoon?
Ik bel zo'n 200 minuten per maand en stuur zo'n 150-200 smsjes. Tevens zou ik over internet willen beschikken als ik deze telefoon koop.
De abonnementen in combinatie met een Nokia 5800 zijn inderdaad niet echt voordelig te noemen als je vergelijkt met iPhone- of Xperia-abonnementen. Deze telefoons zijn zowat twee keer zo duur, maar zijn i.c.m. iets duurdere abonnementen al te krijgen. Maar weet je zeker dat je zo'n grootverbruiker bent? Het zou in de kosten schelen als je af kon met 150 minuten en 100 SMS'jes in de maand. Bij Telfort ben je dan 429,20 in totaal kwijt voor twaalf maanden (Linkje, even aanpassen naar 150 minuten en 100 SMS'jes. 30,85 maandelijks en 59,00 eenmalig.). Maar nog steeds relatief onvoordelig. Ik zie net dat bij Vodafone de Xperia met hetzelfde abonnement gratis wordt aangeboden als de Nokia 5800 (Basis 22,50) en dat zal bij veel andere aanbieders denk ik niet veel anders zijn. Daar klopt toch iets niet? De Nokia is maar tussen de 300 en 350 euro nieuw en de Xperia bijna 500!

[ Voor 32% gewijzigd door FreddyFish op 30-03-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:29
Misschien dat er in de maand april wat aanbiedingen komen met de Xperia Music.

@Freddyfish; ik kom misschien nét uit met 150 minuten, maar 100 smsjes; nee ;) Mijn gemiddelde ligt toch echt op 200 minuten bellen, 150-200 smsjes.

+ Met zo'n telefoon wil je ook wel internet dus dan is dat ook nog eeens 10 euro p/m. Totaal toch elke maand 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FreddyFish schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:26:
[..]

Een deel van de Nokia 5800 toestellen die Telfort verkoopt hebben een SIM-lock erop en een ander deel weer niet. Bij Telfort zelf was ook nog niet precies bekend welke van hun 5800's nu wel of geen SIM-lock hebben. Het toestel dat naar mij opgestuurd wordt heeft waarschijnlijk een SIM-lock, maar aangezien ik toch al via het KPN-netwerk belde mag dat als het goed is geen problemen geven met mijn oude SIM.

Al met al dus topservice van Telfort, zelfs een aardige medewerkster aan de telefoon, dat kom je niet meer vaak tegen :P

[...]

Daar klopt toch iets niet? De Nokia is maar tussen de 300 en 350 euro nieuw en de Xperia bijna 500!
Ik heb van Vodafone een simlock gehad en ik ben er eigenlijk niet zo blij mee joh :P Als je een nieuwe telefoon krijgt wil je hem toch gewoon meteen kunnen gebruiken, niet? ;) Had nog opgezocht hoe ik hem kan laten verwijderen, en via vodafone kost dat zomaar 100 euro. Hoe durven ze het te vragen zeg :X

Heb zelf ook zitten twijfelen of ik niet een duurder toestel wilde voor hetzelfde geld, maar heb toch voor nokia gekozen, omdat ik gewoon hele goede ervaringen heb met nokia. Xperia kon ik ook gratis krijgen met mijn huidige abonnement (22.50 voor 18,- met onbeperkt internet 2 jaar; 1 jaar 50% korting, Vodafone) Beetje jammer dat het zo werkt. Ook sim-only was niet voordeliger... maargoed, ik ben superblij met mn 5800!! O+
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste