Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Anoniem: 154453
lol, net afgeleverd, de rode Vodafone branded versie met lelijke witte vodafone vermelding in de vorm van plastic/verf lettertjes aan de onderkant van het scherm. Heb de koerier gevraagd of hij wist over leveringsproblemen en deze zei dat ze nu een flinke partij hadden en hij zijn wagen vol 5800's.Tarin schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:09:
Ik heb een date met Dynafix, ze komen morgen tussen 8:00 en 14:00 m'n telefoon brengen. Ben benieuwd welke het is.
Kreeg er meteen een SMSje van Vodafone achteraan, of ik hem wil verzekeren. Als ze geld kunnen verdienen zijn ze ineens weer wel snel.
ps bon erbij van €25 = 25 liedjes tegoed, te kiezen uit de nokia music store.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 154453 op 26-11-2009 11:41 ]
laat maar snel horen,Tarin schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:09:
Ik heb een date met Dynafix, ze komen morgen tussen 8:00 en 14:00 m'n telefoon brengen. Ben benieuwd welke het is.
Kreeg er meteen een SMSje van Vodafone achteraan, of ik hem wil verzekeren. Als ze geld kunnen verdienen zijn ze ineens weer wel snel.
t lijkt erop dat ik de 5800 ga krijgen.
vandaag weer gebeld, en ben weer belooft dat de koerier zo snel mogelijk belt.
Things are cheaper for a reason
eindelijk!!!
wat was er allemaal meegeleverd? (naast de bon van 25e)Anoniem: 154453 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:58:
[...]
lol, net afgeleverd, de rode Vodafone branded versie met lelijke witte vodafone vermelding in de vorm van plastic/verf lettertjes aan de onderkant van het scherm. Heb de koerier gevraagd of hij wist over leveringsproblemen en deze zei dat ze nu een flinke partij hadden en hij zijn wagen vol 5800's.
ps bon erbij van €25 = 25 liedjes tegoed, te kiezen uit de nokia music store.
[ Voor 80% gewijzigd door PALGamer op 26-11-2009 16:48 ]
Geheugenkaartje (al in de foon), 1 stylus, 1 snoer met afst. bediening, 1 stereo headset, 1 batterij, 1 plectrum aan koordje, 1 usb kabeltje (ong. 15cm. lang kort, 2 foampjes v.h. stereo oortje, mini-cd, 2 boekjesPALGamer schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:42:
Dynafix aan de tel. gehad, dinsdag komen ze hem brengen!
eindelijk!!!
wat was er allemaal meegeleverd? (naast de bon van 25e)
Precies zoals hierChris89 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:16:
Zou je even een foto willen maken van wat er is geleverd en hoe die telefoon er nu uit ziet met dat vodafone logo erop? Ben wel benieuwd namelijk
Ik vind het wel jammer dat het hoesje en de TV-out-kabel niet meegeleverd worden trouwens.
[ Voor 25% gewijzigd door Tarin op 27-11-2009 13:08 ]
Hoesje en TV-out kabel had ik er idd ook niet bij.Tarin schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:07:
Heb net m'n pakketje binnen: de 5800. Ben wel benieuwd wat er dan gaat gebeuren met die N97, mogelijk hebben die berichten elkaar gekruist. Weet nog niet zeker of ik dan weer zo lang aan de telefoon ga hangen om heea recht te zetten, though.
Ik vind het wel jammer dat het hoesje en de TV-out-kabel niet meegeleverd worden trouwens.
plus de rubberen case voor om de telefoon, een statief, en de extra stylus, zijn er mensen met andere providers dan VF, die dit wel ontvingen?Tarin schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:07:
Heb net m'n pakketje binnen: de 5800. Ben wel benieuwd wat er dan gaat gebeuren met die N97, mogelijk hebben die berichten elkaar gekruist. Weet nog niet zeker of ik dan weer zo lang aan de telefoon ga hangen om heea recht te zetten, though.
Deze zaken zaten alleen bij de 1e batchAnoniem: 154453 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:42:
[...]
plus de rubberen case voor om de telefoon, een statief, en de extra stylus, zijn er mensen met andere providers dan VF, die dit wel ontvingen?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Tot op heden nog niks gehoord van onze mensen van VF.
Maar even afwachten en anders dinsdag even bellen.
Laat het even weten. Ik wacht namelijk nog steeds.
Gister gebelt maar konden me de status niet geven
gewoon net zo vaak blijven bellen tot ze gek van je worden, werkt altijd
edit:
maar misschien heb jij natuurlijk wel een leven en dat soort onzinnige dingen,
dus dan is dat waarschijnlijk geen optie...
[ Voor 32% gewijzigd door PALGamer op 01-12-2009 13:30 ]
10-11-09 Bestellen, ow, provider BEN staat er niet tussen, dan maar even(!) bellen.
10-11-09 -- 13-11-09 Bellen, bellen, bellen.
14-11-09 Iemand aan de telefoon! Ik moet gewoon T-mobile invullen. even gevraagt naar beschikbaarheid, nee de telefoon is uit voorrraad en zal niet meer geleverd worden
14-11-09 Eigenwijs als ik ben, toch besteld.
20-11-09 -- 24-11-09 bellen, bellen, bellen. Eindelijk iemand aan de telefoon, gebeld naar het nummer wat op de site stond. Nee sorry meneer, ik ben van een verkeerde afdeling, ik mag u deze informatie niet verstrekken. Iemand zal u terugbellen.
1-12-09 Bellen, meteen iemand aan de telefoon, deze kan ineens wel mijn gegevens inzien. Koerier zal z.s.m. afspraak maken voor levering. Ik kan u dit niet zeker zeggen maar dat kan wel 2 weken of langer duren.
Lijkt erop dat ik toch nog mijn 5800 ga krijgen:D
BTW, er zijn nou vodafone 360's verkrijgbaar voor incl. internet 2018,25 euro per maand(i.c.m. 100 belminuten/200smsjes).
Ik heb ongeveer dezelfde stappen doorlopen en heb hem de 17de besteld.Reiniertjuhhh schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:39:
Ik zal mijn logboekje even opnoemen.
Dus mag der vanuit gaan dat ik hem deze week of volgende week heb als ik zo mag lezen?
Heb jij trouwens al iets gehoord van je nummer omzetten? Of neem je bestanden nummer niet mee?
Heb trouwens ook nog niks van een sim thuis gestuurd gekregen ofzo iets.... (alleen een mail bevestiging direct en meer niet....)
Ja, met nummerbehoud, maar ik heb een abonnement die elke maand opgezegt kan worden, dus ik heb geen idee hoe ze dat regelen. ik hoop dat ik die mobiel eerder krijg. Heel smerig vind ik dat ze een maand geleden zeiden dat hij uitverkocht was en niet meer zou komen, leuk dat ze hem nu weer gewoon op voorraad hebben. Gelukkig was ik eigenwijsxDChris89 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:51:
[...]
Heb jij trouwens al iets gehoord van je nummer omzetten?
Dus als ik vrijdag nog niks heb gehoord dan ga ik ze telefonisch stalken!
Toch de hele dag thuis dan dus kan ik mooi uren aan de telefoon hangen.
Tot dus ver nog niks vernomen.....

vorige week vrijdag gebeld maar ze konden niks inzien
Vandaag verkouwe en zo ziek als een hond...
Dus nu even de vraag wat is de stand van zaken?
Net gebelt met onze vrienden van VF.
Vragen ze eerst van wat heeft u besteld en daarna me ordernummer....
Vraag dan in keer je ordernummer
Beste meneer bleek dus de telefoon niet meer leverbaar was...
2 weken terug nog uitgeleverd

Als alternatief boden ze me de samsung star aan

OMG in verre niet te vergelijken dus ik zeg dat zo van de nieuwprijs legt hoger van nokia 5800 dan de star.
Meneer nee je betaald niet meer
Vervolgens nog gevraagd naar me nummerbehoud....
Konden niet eens me terug vinden in het systeem en dat na 3 weken...
SCHANDALIG en dat na 3 weken....
Als rede geven om het gesprek af te kappen.
Hou me order maar open en ik denk nog even na over het aanbod.
EDIT 2:
5minuten later weer gebeld naar een ander nummer:
0800-0200580
Keurig de boel opgezocht en ze kon me nu opeens vertellen dat me order nog niet was verwerkt.
Dus ik lekker bod van dan zou ik daar maar mee opschieten want me contract is (zelf) opgezegd bij me oude provider. Zei zegt daar kunnen wij ook nog niks over zeggen advies is volgende week weer bellen.
Dus vraag nog van weten jullie dit ongeveer hoelang dit gaat duren? Reactie nee daar hebben wij geen inzicht op.
Dus vrijdag ochtend even bellen en bot vrijdag middag weer
Wat moet ik nu geloven
[ Voor 35% gewijzigd door Chris89 op 08-12-2009 16:52 ]
Blijven bellen, gratis nummer dus alleen zonde van je tijd, en eventueel dan een upgrade vragen, n97?
Update naar de N97 was niet mogelijk zeiden ze...Anoniem: 154453 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:09:
Er klopte nooit iets van de info die vf gaf, alleen degene die me rond 19.30 belde om een koeriersafspraak voor de volgende dag te maken leek alles in te kunnen zien. De helpdesken kletsen er zo snel mogelijk een punt aan, waarschijnlijk omdat ze per klant maar een x-aantal minuten mogen spenderen, dus geen snelle oplossing = "u wordt teruggebeld" = nooit. Eerdere meldingen van niet leverbaar zijn bleken gewoon niet waar.
Blijven bellen, gratis nummer dus alleen zonde van je tijd, en eventueel dan een upgrade vragen, n97?
Omdat dan alles moest aangepast worden.... (terwijl er nog niks is verwerkt.)
(Zelfs niet mogelijk met internet erbij omdat ik dat niet besteld had....)
Okee dus kan gwoon niet leverbaar gepraat vergeten en gewoon stug blijven door bellen?
Hoelang heeft het bij jullie geduurd en hoevaak gebeld?
vf>Ik heb slecht nieuws, de 5800 is op en niet meer leverbaar
ik>Da's wel apart, ik heb hem 2 maanden geleden besteld, en bovendien staat hij nog steeds beschikbaar op de website
vf>Ja, we moeten hem er afhalen, maar die afdeling is druk/traag/whatever/slap excuus. We kunnen u wel een alternatief aanbieden.
ik>Hm, okee, wat voor iets dan?
vf>Nou, een Nokia 6300 of een Samsung Star.
ik>Maar die zijn niet echt vergelijkbaar qua functionaliteit met de 5800 die ik besteld had...
vf>Ja, da's waar.. momentje, ik kijk even
*paar minuten wachten*
vf>Ik kan u onder voorwaarde dat u er voor twee jaar een internet-blox bij neemt een N97 aanbieden
Dus ik ok gezegd (woensdag), het zou geregeld worden en ik zou maandag al een telefoontje van de koerier kunnen verwachten.
Donderdag (een dag later dus), telefoontje van de koerier. Pakketje laten bezorgen op vrijdag, was het de 5800. Nooit meer wat gehoord over die N97.
Gebeld om de volgende reden: Week terug gezegd dat ik terug moest bellen, oude provider had me een mail gestuurd dat ze het nummerbehoud hadden afgewezen.
Keurig te woord gestaan maar weer het kut smoesje van telefoon is niet leverbaar... kan misschien wel een maand tot 2 maanden duren. Vervolgens weer een alternatief aangeboden gekregen maar afgekapt
Daarna gevraagd of ze iets wisten van nummerbehoud maar hadden nog niks gehoord...
10-12 afgekeurd maar wisten dus nog niks...
Even doorgevraagd waarom, omdat me provider dat wel meer doet

Advies om na 2 a 3 dagen weer terug te bellen omdat ze zelf niet meteen een nieuwe verzoek doen

Dus weer lekker fijn allemaal
Waarom moest je terug bellen dan? en wat jou bestel datum ook alweer van deze telefoon?Reiniertjuhhh schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:34:
Ik kreeg ook een sms om terug te bellen, maar natuurlijk nemen die lui nooit op. Dus moet ik het maar weer maandag proberen.
EDIT: zie het al, 14-11-09
Vreemd dus.... ik heb hem 17-11-09 besteld en nog niks vernomen van überhaupt een koerier....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vrijdag me simkaart ontvangen van VF. Deze gaat pas in als je je telefoon heb gekregen en getekend toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Chris89 op 13-12-2009 17:18 ]
omdat hij blijkbaar niet meer leverbaar is, nou zij hebben het laatste woord hier nog niet over gehad, ik moet en zal mijn 5800 krijgen ook!Chris89 schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:57:
[...]
Waarom moest je terug bellen dan? en wat jou bestel datum ook alweer van deze telefoon?
EDIT: zie het al, 14-11-09
Vreemd dus.... ik heb hem 17-11-09 besteld en nog niks vernomen van überhaupt een koerier....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vrijdag me simkaart ontvangen van VF. Deze gaat pas in als je je telefoon heb gekregen en getekend toch?
Ik heb ook nog niet mijn simkaart binnen...
Grappig niet leverbaar terwijl hij nog steeds op de volgende sites staat:Reiniertjuhhh schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:47:
[...]
omdat hij blijkbaar niet meer leverbaar is, nou zij hebben het laatste woord hier nog niet over gehad, ik moet en zal mijn 5800 krijgen ook!
Ik heb ook nog niet mijn simkaart binnen...
- https://directsales.vodafone.nl/tvgids
Hier heb ik hem besteld - https://directsales.vodafone.nl/
- https://directsales.vodafone.nl/smm
- https://directsales.vodafone.nl/vrouw
- https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding
Zelfs voor het personeel nog te bestellen
Al deze sites hier boven genoemd leveren de telefoon onwijs slecht! Wachttijd meer dan 1 maand.
============================================================================
Vandaag gelukkig nog wel een positief bericht:
Nummerbehoud verzoek nummer 2 is door VF zelf gedaan en is 's ochtends ingediend.
'S middags al verwerkt en me nummer is over nadat me contract afloopt
Ze hebben me ook een verzoek gedaan om een andere te bestellen maar afgewezen
Ik kwam met een alternatief zelfde aanbieding met internet erbij en n97 maar dat konden ze niet doen... Nou dan niet hoor... blijf ik wel lekker stalken
Je kan natuurlijk ook annuleren en deze nemenChris89 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:20:
De 5800 staat nog steeds in de bestelling!
Ze hebben me ook een verzoek gedaan om een andere te bestellen maar afgewezen
Ik kwam met een alternatief zelfde aanbieding met internet erbij en n97 maar dat konden ze niet doen... Nou dan niet hoor... blijf ik wel lekker stalken

Dat zou een optie zijn maar in dePinokkioTV schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:53:
[...]
Je kan natuurlijk ook annuleren en deze nemen
url:"Voorwaarden Verkoop op afstand Vodafone Libertel B.V."
Artikel 5 Levering
4 Wanneer de levertijd de duur van 30 dagen dreigt te overschrijden,
informeert Vodafone koper hieromtrent. Koper heeft alsdan de
mogelijkheid om de Overeenkomst te ontbinden. De gedane
betalingen worden in dat geval zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk
binnen 30 dagen na ontbinding aan koper terugbetaald.
http://www.vodafone.nl/Vo...erkoop%20of%20afstand.pdf
Zolang ze me nog niet zelf informeren is het dus goed

Oftewel zolang hij op de site staat moeten ze hem dus leveren.Actievoorwaarden:
3. De Actie bestaat uit het actuele aanbod dat op deze site is gepubliceerd. De aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt.
[ Voor 12% gewijzigd door Chris89 op 16-12-2009 10:56 ]
Nee, want dat is 13 euro per maand duurder. Dat is dus na 2 jaar 312 euro duurder.PinokkioTV schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:53:
[...]
Je kan natuurlijk ook annuleren en deze nemen
Haal 'm toch bij studentmobiel met een 1 jaar abo á €19,50? En volgend jaar dan een cheapo sim-ony? Heb je trouwens al alternatieven bekeken, en een of andere voorkeur?Reiniertjuhhh schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:05:
Net weer gebeld, ik ga hem niet krijgen. Jammer.
Zo geweldig is die 5800 ook weer niet, met zijn gps probleem wat steeds blijft opduiken, en die wekker die 1x op tijd afging, maar daarna nooit meer.
Is ook een ander toestel, de N97 ...Reiniertjuhhh schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:54:
[...]
Nee, want dat is 13 euro per maand duurder. Dat is dus na 2 jaar 312 euro duurder.
(22.25 - 11.25 = 13

[ Voor 10% gewijzigd door PinokkioTV op 16-12-2009 18:13 ]
Ga mierenneuken. 11 euro verschil, dat is nog steeds veel meer. Jij doet net alsof de n97 een alternatief is voor een 5800. Dat is het helemaal niet, dat toestel is een keer dubbel zo duur.PinokkioTV schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:11:
[...]
Is ook een ander toestel, de N97 ...
(22.25 - 11.25 = 13?)
Succes met wachten op je 5800 dan!Reiniertjuhhh schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:31:
[...]
Ga mierenneuken. 11 euro verschil, dat is nog steeds veel meer. Jij doet net alsof de n97 een alternatief is voor een 5800. Dat is het helemaal niet, dat toestel is een keer dubbel zo duur.
Kerel, hier mag je toch wel uit opmaken dat ik hem niet meer krijg. Dus ik ga naar iets compleet anders opzoek, tenzij ik een soortgelijk abonnement tegenkom.Reiniertjuhhh schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:05:
Net weer gebeld, ik ga hem niet krijgen. Jammer.
[off topic]Die N97 is met internet en 300 minuten/SMS-jes ...[/off topic]
Bestelling was doorgevoerd alleen het was nog wachten op het toestel.
Toestel was niet meer leverbaar dus order stond nog vrolijk open

Dus ik zo heel bod van lekker is dat... dacht dat jullie me wel eens op de hoogte stelde

Alternatief nog steeds de star of de 6700. Allebei niet vergelijkbaar.
Dus maar ingegaan op de aanbieding van de n97mini of de n97.
Allebei de aanbiedingen zijn gelijk dus maar gekozen voor de n97 (heeft toch net iets meer opties)
Eind van het gesprek nog even pist off gereageerd, dat ik het idioot vind dat ik mega veel moet bellen en hun niet eens contact op met me nemen als hij niet meer leverbaar is. Dus gaf ze als reactie van normaal gesproken doen we dit wel maar door de drukte niet...
Hopelijk telefoon binnen voor 28december
[ Voor 22% gewijzigd door Chris89 op 18-12-2009 16:19 ]
Nou bij mij niet in ieder geval en ik heb hem ook via de TV-gids aanbiedingAnoniem: 154453 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:26:
Voor degenen met een VF tv-gids- of andere aanbieding ZONDER aansluitkosten, let op je rekening, want VF schrijft toch aansluitkosten af, die je desgevraagd (telefonisch, niet via e-mail waarop niet wordt gereageerd) wel terugkrijgt.
Eerst onterecht aansluitkosten afschrijven en na een half jaar ineens stellen dat de korting slechts de eerste 6 maanden betreft.
Wat een geklooi, ze willen een kopie contract zien, waar geen enkele verwijzing naar abovorm of -prijs danwel korting op staat.

Behalve het 30 euro prijsverschil, zitten er nog nadelen aan in Duitsland kopen (al dan niet via het web) dan in Nederland? Heb begrepen dat Nokia gewoon je toestel binnen de EU repareert ongeacht waar gekocht zolang het maar in de EU is gekocht...