Klantenservice op de site en in het mailtje is inderdaad treurig slecht bereikbaar. Het kostte mij elke keer 20-90 minuten om iemand aan de lijn te krijgen.
Ik zal mijn hele verhaal even opschrijven:
18 sept: besteld, bevestiging gekregen.
3 okt: gebeld, even naar de status gevraagd, omdat m'n huidige abonnement voor 14 okt opgezegd moest worden.
10 okt: SIM-kaart in de bus, niks over de telefoon.
19 okt: gebeld, nagevraagd hoe dat dan zit.
20 okt: email gekregen met contract, staat verkeerde nummer voor portering in.
21 okt: gebeld over dat contract. Gegevens gecontroleerd, zou veranderd worden enzo.
28 okt: Nog niks gehoord. Gebeld, hele verhaal nogmaals uitgelegd. Blijkt niets met het vorige telefoontje gebeurd te zijn

. Nu wel direct een aangepast contract in de mailbox, en een telefoonnummer van de koerier gekregen. Het toestel wordt echter pas 2 november weer op voorraad verwacht, dus het heeft voor mij geen zin voor morgen of woensdag te bellen.
Ik zal me hier weer melden als er weer wat gebeurt.
Ik kan ergens wel begrijpen dat Vodafone meer respons op deze aktie krijgt dan verwacht, en dat ze een apart klantenservicedeel voor dit soort dingen hebben (om te zorgen dat de meer betalen de klanten er niet onder lijden), maar het is wel slordig, en geeft een beetje een slecht beeld van het bedrijf.
[
Voor 12% gewijzigd door
Tarin op 02-11-2009 12:41
]