Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247747

He Peter wat een gedonder daar. Ja je zit soms wel heel snel ergens aan vast...
Ik hoop voor je dat je dat als het doorgaat, je krijgt wat ze beloofd heeft....

Net zag ik de prijzen weer wat omlaag gaan, nu kun je een jaar lang voor 20 euro per maand de telefoon krijgen. Dat begint de moeite te worden! 8) Zie http://www.castle-e.nl/Sh...51&SubProductId=453429438

Iemand ervaring hier met castle-e??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals je in de topicstart kunt lezen, willen we hier geen discussie over shops zien. Daar is de pricewatch juist voor bedoeld. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 30-05-2009 21:44 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Ik zit ook op deze foon met abo te azen. Ben echter niet happig op internet bestellen van telefoon (paar keer fout gegaan) en wil hem direct in mijn handen hebben.

Zijn er nog steeds aansluitkosten van kracht in de winkels? Heb nu T-Mobiel Relax 150 die meer spanning dan relax oplevert en wil eigenlijk naar Vodafone stappen ivm betere ervaringen uit het verleden. Als ik echter 55 euro ofzo aansluitkosten moet betalen dan blijf ik liever bij TM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik stel voor dat je dat even bij de winkels zelf bekijkt. We verwachten dat je dit zelf uit kunt zoeken. Hier is het topic in ieder geval niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Handig zo'n topic dan.. Maar goed, laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-07 03:33
5183 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:50:
Zijn er nog steeds aansluitkosten van kracht in de winkels? Heb nu T-Mobiel Relax 150 die meer spanning dan relax oplevert en wil eigenlijk naar Vodafone stappen ivm betere ervaringen uit het verleden. Als ik echter 55 euro ofzo aansluitkosten moet betalen dan blijf ik liever bij TM.
Bij Vodafone betaal je sinds kort zowel op 1 als 2-jarige abonnementen € 24,50 aansluitkosten, als je het abonnement in de winkel afsluit. Online (nog) niet.

Prijsafspraken tussen de providers (invoering aansluitkosten)? Welnee! :+ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:50:
Heb nu T-Mobiel Relax 150 die meer spanning dan relax oplevert en wil eigenlijk naar Vodafone stappen ivm betere ervaringen uit het verleden. Als ik echter 55 euro ofzo aansluitkosten moet betalen dan blijf ik liever bij TM.
Wat is er zo gespannen aan de relax 150? Ik zit hier nl. ook aan te denken om aan te schaffen, i.c.m. SMS 25. Of anders T-mobile Faves20, zit te dubben tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb hem besteld hoor, maar: uitverkocht vanwege de populariteit... even wachten dus.
Maar voor gemiddeld ca. 21 euro per maand ben ik niet duur uit volgens mij, voor een jaarabonnement met toestel (T-mobile Faves 20).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:11

RnB

Ik heb gisteren een 5800 inclusief Hi Online 25 en Eindeloos online besteld bij Studentmobiel.nl, nu vroeg ik mij af hoelang het ongeveer kan duren totdat ik alles in huis heb.
Ik zag Studentmobiel al een aantal keer voorbij komen, mensen die ervaring hebben? Ik heb trouwens de Black Silver besteld, mss belangrijk om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RnB schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:51:

Ik zag Studentmobiel al een aantal keer voorbij komen, mensen die ervaring hebben? Ik heb trouwens de Black Silver besteld, mss belangrijk om te weten.
Niet met een toestel, wel een abo. Telefonisch slecht bereikbaar, spullen wel op tijd naar mij verzonden. Daarna volgens mij niks meer mee te maken gehad (loopt verder via provider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Hm okay, en hoe lang moest je daarop wachten?
Bij mij staat de status nog steeds op Contract ontvangen. Goed, er zijn pas 2 dagen voorbij, maar dat is een dag teveel.
Ik ben verwend met voor 21.00 besteld, volgende dag in huis. :P
Nu moet ik een heel weekend wachten en ben ik dus een heel weekend onbereikbaar..

Andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

*weg* lees de topicstart

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 05-06-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet ik niet meer hoe lang wachten...
Ik zit nu ook te wachten, via e-mail de hele boel besteld bij castle-e, in bestelstatus kan ik nog niet zien dat het ontvangen is.
Iemand ervaring met castle-e?

Ik ben wel benieuwd wat er in het pakket zit, het kan een europees toestel zijn (als het goed is maakt het voor het toestel zelf niets uit, hooguit voor de gebruiksaanwijzing). Maar ik ben bang dat niet alles erin zit wat hier eerder in het topic vermeld staat, zoals videokabel, extra stylus. Op de website van castle-e is het ook niet te vinden. Afwachten dus... Ik weet niet of er standaard in hoort te zitten wat er op de Nederlandse Nokia site vermeld staat bij 'inhoud van het pakken'??????? :P

edit: zou deze http://www.lidl.nl/nl/hom....o.20090611.p.GSM-oplader geschikt zijn voor de 5800? Reislader voor 2,99 goedkoper kan haast niet 8) ....

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 247747 op 05-06-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266093

Gezellig. In mijn vorige post gaf ik aan dat T-Mobile een fout had gemaakt door mijn voorletters verkeerd te registreren/door te geven aan APM Logistics. Ze zeiden dat de verzending van het contract was geannuleerd. Vervolgens had ik na veel gedoe toch nog de juiste naam kunnen doorgegeven.
Ik kreeg daarnet via de post een factuur op de verkeerde naam binnen van een 2 jarig ipv 1 jarig abbo en dat ik het binnen 7 werkdagen mag stopzetten. Dacht dat het een contract was waarin ik het voorstel moest ondertekenen. De telefoon zou ook al zijn verstuurd. Nou ja goed, hoef niet meer te bellen aangezien eerder deze week bleek dat de order toch al zou zijn geannuleerd?

Inmiddels is de aanbieding op GSMweb van Telfort ook al 60 euro duurder en niet meer de moeite waard. Enige dat nu nog loont is de aanbieding van T-Mobile Relax 150 (via GSMweb):
abonnementskosten = 12*17=204 euro p/j (met 150 belminuten p/m)
onbeperkt internet = 12*9,95=119,4 euro p/j
204+119,4=323,40 voor één jarig abonnement met onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266093 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:01:

Enige dat nu nog loont is de aanbieding van T-Mobile Relax 150 (via GSMweb):
abonnementskosten = 12*17=204 euro p/j (met 150 belminuten p/m)
onbeperkt internet = 12*9,95=119,4 euro p/j
204+119,4=323,40 voor één jarig abonnement met onbeperkt internet.
Dat is wel leuk, maar dan kun je weer niet SMS'sen want dat valt weer buiten de bundel.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 18-06 10:34
Ik zit zonet de laatste pagina's van dit topic door te lezen maar ik kan er nou niet uitkomen wat voor mij de beste aanbieding is om te nemen. Ik stuur zo 50 smsjes per maand en bel zo'n 120 minuten. Verder ben ik zoek naar een 1 jarige abbo zonder Interwebs omdat ik daarvoor ook gewoon wireless internet kan gebruiken overal waar ik kom.
Dus wat zijn mijn opties? een t-mobile 150 met 4,50 extra voor zo'n 50 smsjes?
dat is in het totaal dan 17+4,5=21,50

[ Voor 4% gewijzigd door Game Error op 06-06-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
GSM Easy heeft op dit moment de goedkoopste met Relax 150 ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 18-06 10:34
Ja die had ik dus ook gevonden, maar ik vroeg me af of er nog andere opties waren in verband met de bijkomende kosten voor het smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Game Error schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:45:
Ik zit zonet de laatste pagina's van dit topic door te lezen maar ik kan er nou niet uitkomen wat voor mij de beste aanbieding is om te nemen. Ik stuur zo 50 smsjes per maand en bel zo'n 120 minuten. Verder ben ik zoek naar een 1 jarige abbo zonder Interwebs omdat ik daarvoor ook gewoon wireless internet kan gebruiken overal waar ik kom.
Dus wat zijn mijn opties? een t-mobile 150 met 4,50 extra voor zo'n 50 smsjes?
dat is in het totaal dan 17+4,5=21,50
Ik heb bij castle-e besteld, toestel voor 17 euro, met t-mobile myfaves 20, daarmee kun je zowel bellen als sms'sen. Gemiddelde maandkosten zijn alles bij elkaar zo'n 21 euro, voor een jaar. Maar ik weet niet of je daarmee zowel 120 min. kan bellen als ook 50 sms'jes kunt sturen, misschien red je dat niet. Maar je kunt 5 Faves kiezen, naar deze tel.nrs. bel je wel voor de helft van de prijs (en meestal bel je toch vaak dezelfde nrs... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Nou, vandaag maar gemaild om te vragen hoelang alles nog zou duren. Wat krijg ik als reply? Dat nav mijn e-mail het nog onbekend is wanneer mijn bestelde toestel op voorraad is en of ik een andere kleur zou willen kiezen.. :/

Dus wanneer ik niet had gemaild, had ik nooit te horen gekregen dat dat ding niet op voorraad is en had ik nog langer moeten wachten.. Nu krijg ik uiterlijk donderdag pas mijn toestel in een kleur die ik niet besteld had (black/blue, had de black/silver besteld), omdat ik gereplied had dat ik de kleur wil die zsm leverbaar is.

Dit is dus de laatste keer dat ik daar iets bestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RnB schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:42:
Nou, vandaag maar gemaild om te vragen hoelang alles nog zou duren. Wat krijg ik als reply? Dat nav mijn e-mail het nog onbekend is wanneer mijn bestelde toestel op voorraad is en of ik een andere kleur zou willen kiezen.. :/

Dus wanneer ik niet had gemaild, had ik nooit te horen gekregen dat dat ding niet op voorraad is en had ik nog langer moeten wachten.. Nu krijg ik uiterlijk donderdag pas mijn toestel in een kleur die ik niet besteld had (black/blue, had de black/silver besteld), omdat ik gereplied had dat ik de kleur wil die zsm leverbaar is.

Dit is dus de laatste keer dat ik daar iets bestel. :)
Wat vervelend zeg, nee dat heb ik daar niet meegemaakt, had toen alleen abo besteld en is al jaren geleden.
Bij Castle kreeg ik vandaag netjes mail dat alles oké is en ze nu wachten tot alles er is (moet ook op toestel wachten), kon ik ook op internet zien bij bestelstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja weet je wat het is, als je een abonnement besteld, sturen zij het op naar de desbetreffende provider, zodra die het geregeld heeft, krijg je het pakketje thuis.
Daar hoef je ook verder geen informatie over te krijgen, aangezien je het gewoon op tijd kreeg.
Met zo'n toestel zit je natuurlijk met een voorraad of een leverancier en tsja.. dat gaat dan dus fout.

Ik blame ze verder ook niet dat ze de silver niet op voorraad hadden, maar ik baal wel van het feit dat ze zoiets niet even melden. Dat is 0,0 service natuurlijk, iets wat ik niet snap van een winkel.
Stel ze hadden mij dezelfde dag al gemaild dat ze dat toestel niet op voorraad hadden, had ik terug gemaild over een andere kleur en had ik mijn toestel allang binnen.

Maargoed, no worries, zolang ik mijn toestel uiterlijk donderdag maar krijg. Enige is wel dat ik nu al een week onbereikbaar ben en dat is wel kut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305777

Ik heb afgelopen zondag mijn abo online verlengd bij Vodafone met een Nokia 5800 (22,50/2 jarig). Ze zeggen dat de levertijd 5 tot 10 werkdagen is. Dat is een beetje vaag vind ik, want meestal is toch binnen 24 uur? Ook als ik nu kijk bij de orderstatus, zegt hij dat mijn ordernummer niet geldig is, de bestelling is dan denk ik dus nog niet eens geregistreerd..... Weet iemand hoe lang het duurt bij een contractverlenging? Ik wil hem graag vòòr de vakantie hebben.....

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 305777 op 11-06-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Loze replies verwijderd. Lees de topicstart en de sticky in dit forum aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 weken geleden heb ik het toestel hier besteld; het is nog niet binnen. Ik heb er een paar keer over gebeld; het schijnt erg populair en dus moeilijk leverbaar te zijn. Bij hoofdleverancier Nokia zijn er voldoende toestellen op voorraad (in alle 3 de kleuren). Er is me nu verteld dat het toestel begin volgende week geleverd wordt. Wettelijk gezien geldt een leveringstermijn van 30 dagen; de klant heeft het recht om anders kosteloos de overeenkomst te ontbinden. Ik ben erg benieuwd of het nog gaat lukken; ik hoop het natuurlijk wel... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:25
Ik lees hier niets over de aanbieding bij Vodafone.

Nokia 5800 (alleen rode zo te zien)
2 jarig Vodafone Basis abo van 22,50 / maand
eerste 12 maanden half geld betalen voor je bundel.
Dus 11,25 per maand het eerste jaar.
Basis 22,50 2 jaar
+ De eerste 12 maanden 50% korting (van € 22,50 voor € 11,25) 150
En Voordeel SMS/MMS
Twee keer zo veel sms'jes/mms'jes versturen binnen je tegoed. geldt i.c.m. een Vodafone Basis abonnement. Wil je hier gebruik van maken? Vink deze optie dan aan. voor 0 euro.

Volgens mij de beste deal die ik tegen ben gekomen ? Of kijk ik ergens overheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Frant!c schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:13:
Ik lees hier niets over de aanbieding bij Vodafone.

Nokia 5800 (alleen rode zo te zien)
2 jarig Vodafone Basis abo van 22,50 / maand
eerste 12 maanden half geld betalen voor je bundel.
Dus 11,25 per maand het eerste jaar.

[...]

En Voordeel SMS/MMS
Twee keer zo veel sms'jes/mms'jes versturen binnen je tegoed. geldt i.c.m. een Vodafone Basis abonnement. Wil je hier gebruik van maken? Vink deze optie dan aan. voor 0 euro.

Volgens mij de beste deal die ik tegen ben gekomen ? Of kijk ik ergens overheen ?
Hier vind je dezelfde aanbieding, maar dan twee jaar 50% korting op je bundel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
Goeie Tip, maar ik zie nergens dat die korting 24 maanden is...

Ook niet dat het niet zo zou zijn trouwens :P

Edit, nu wachten tot de site van T Mobile weer up is om achter mn contractnummer te komen :P
4 dagen onderhoud, hoe durven ze :P

[ Voor 37% gewijzigd door Frant!c op 07-07-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
Lees de topicwaarschuwing. Dit willen we hier niet zien.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 07-07-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olep
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09-2023
PinokkioTV schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:31:
[...]

Hier vind je dezelfde aanbieding, maar dan twee jaar 50% korting op je bundel :)
Dat is best een goede deal!
Loopt die aanbieding al lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
Hoe lang hij al loopt kon ik niet terugvinden, maar volgens de site nog tot maart 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
[...]

En die lees ik nét te laat :')

Ook leuk trouwens: De boel een beetje mooi aan laten sluiten, binnen twee werkdagen de boel ontvangen, maar dan nog 11 dagen op de activatie van je abo moeten wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
Lees de topicwaarschuwing. Dit willen we hier niet zien.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 15-07-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
@mod, sorry, maar ik dacht dat ik het begrepen had .. nog een keertje proberen dan maar.

Bij Telfort hebben ze de Nokia 5800 in de aanbieding als je het huidige Telfort contract verlengd.

Niks bijbetalen,Telfort 150 (24 mnd), € 14,95 per maand+ 25 SMS-berichten voor € 1,95 p/mnd
+ Surf & mail onbeperkt eerste 12 mnd van €10,- voor €5,- per maand.

Contract afsluiten is zo gepiept maar eerst nog 7 dagen bedenktijd (?) afwachten, daarna gaan ze het verwerken. Afkoelen noemen ze het en dat met deze temperaturen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251684

Mijn abo verlengt bij T-Mobile op 10-7. 15-7 telefonisch te horen gekregen dat deze op voorraad is en binnen 5 werkdagen bezorgt kan worden. 17-7 even wezen chatten met T-Mobile. AMP (de bezorger) zou al een afspraak hebben met mij? Weet van niets en bij AMP hebben ze nog geen order van mij. Gister maar weer even contact gezocht, T-Mobile geeft aan bij online verlenging kan het 10 werkdagen zijn. AMP heeft nog steeds geen order.
We wachten dan ook maar af. Wil mijn 5800 nu wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
Nou dat is lekker.. bij Wehkamp krijg je er ook nog een heuse TomTom bij. Terwijl het maandbedrag niet zo gek veel afwijkt van een normaal abbo. :P

Anoniem: 174352

Dit heeft niets met levertijden of abonnementen te maken. Lees de topicwaarschuwing over wat we hier wel en niet willen zien.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 14-08-2009 01:55 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49
[...]

Ik heb gebeld met Vodafone en het is idd € 0,00 voor de Nokia 5800.
En vervolgens 24 maanden lang € 11,25 voor 150 min. Vodafone Basisabonnement.
Heb hem net online besteld ;)

[ Voor 19% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 20-08-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 22:26
WiLLoW_TieN,
Ik heb hem afgelopen maandag daar besteld, heb jij de telefoon al binnen? En is je abbonoment snel geactiveerd? Ik kreeg e-mail dat het 5 werkdagen zou duren, maar heb er nog niks van gehoord. Als ik aanstaande maandag nog niets heb gehoord ga ik eens even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:44:
[...]

Is dat werkelijk voor 2 jaar?

Ik meen gelezen te hebben dat het alleen het eerste jaar €11,25 p/m was, en het tweede jaar gewoon €22,50

Als het 2 jaar lang €11,25 is word het al een heel stuk aantrekkelijker om voor desbetreffende combinatie van telefoon en abonnement te gaan :D

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
McDutch schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:12:
[...]

Is dat werkelijk voor 2 jaar?

Ik meen gelezen te hebben dat het alleen het eerste jaar €11,25 p/m was, en het tweede jaar gewoon €22,50

Als het 2 jaar lang €11,25 is word het al een heel stuk aantrekkelijker om voor desbetreffende combinatie van telefoon en abonnement te gaan :D
Als je de link volgt die ik heb geplaatst, kan je zelf lezen dat het (uitsluitend bij deze aanbieding) 2 jaar 50% korting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Igor92 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:11:
WiLLoW_TieN,
Ik heb hem afgelopen maandag daar besteld, heb jij de telefoon al binnen? En is je abbonoment snel geactiveerd? Ik kreeg e-mail dat het 5 werkdagen zou duren, maar heb er nog niks van gehoord. Als ik aanstaande maandag nog niets heb gehoord ga ik eens even bellen.
Nee ik heb hem nog niet binnen. Heb gisteren gebeld met Vodafone via het 0800 wat op die bewuste website staat. De order was wel binnen en ze ging kijken of ze hem kon versnellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 22:26
Gisteren ook maar even gebeld, (Althans, mijn moeder, omdat ik nog geen 18 ben). De order was bij mij ook binnen, en ze zouden het vandaag of maandag gaan verwerken. Dus volgende week zou ik mijn telefoon waarschijnlijk krijgen. De exacte data kon ze ons niet vertellen.

Edit,

Heb maandag nog eens gebeld,

Kleur: Zwart met rood
Levertijd: 10-15 dagen

[ Voor 14% gewijzigd door Igor92 op 01-09-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

[...]

Probeerde daar 2 dagen die deal te maken, maar kreeg steeds foutmelding huidige simkaartnummer niet correct, dit ivm nummerbehoud keuze. Andere browser, andere computer, nada.
Na een half uur telefonisch in de wacht de oplossing voor Telfort abonnees: Je moet de cijfers 893126 voor je simkaartnummer plaatsen, zodat je dus een 19-cijferig simkaartnummer krijgt. Dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik heb de Nokia 5800 XM binnen had hem op 20 Augustus besteld via de TVgids aanbieding :X

Hoop dat de SIM kaart in een aparte enveloppe komt want die zat er niet bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
SIM kaart maar zelf opgehaald bij een Vodafone winkel.

Snel Opera Mini erop gezet werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

greatgonzo

schit-te-rend!

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:21:
Ik heb de Nokia 5800 XM binnen had hem op 20 Augustus besteld via de TVgids aanbieding :X

Hoop dat de SIM kaart in een aparte enveloppe komt want die zat er niet bij ?
is dit een beetje de gemiddelde wachttijd? Want ik heb hem net ook met dezelfde aanbieding besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
greatgonzo schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:24:
[...]

is dit een beetje de gemiddelde wachttijd? Want ik heb hem net ook met dezelfde aanbieding besteld
Geen idee. Ik had hem net binnen 4 weken heb ik wel 2x voor moeten bellen.
En toen kreeg ik hem uiteindelijk zonder SIM kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

Tarin

Just plain weird.

Ik had de 5800 op 18 september besteld bij Vodafone (de tvgids-deal), en had daar verder nog niets over gehoord. Besloot vorige week maar te bellen, en nu kreeg ik zaterdag m'n SIM-kaart binnen. Nu de telefoon nog ;).
Ben iig blij dat m'n nummerportering blijkbaar gelukt is.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-07 06:55
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:44:
[...]

en kan je dan gewoon blox toevoegen enzo? bijv zorgeloos sms blox enzo?
als jullie het niet weten bel ik morgen de klantenservice wel ;)
weten jullie het wel, bestel ik m vanavond nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ja, dit is gewoon een -bijv- 22.50-abonnement, je kan alle blox toevoegen die je wil en je beltegoed is 2 maanden houdbaar, itt de online/scherp-abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
heb de telefoon dus inderdaad besteld. 1 november zou mijn contract ingaan, maar naast de automatische bevestiging niks meer gehoord..
heb het klantenservicenummer van de aanbieding al enkele malen geprobeerd te bellen, zonder succes.
ook het telefoonnummer dat bij de mail stond geeft geen gehoor.
is dit bij iedereen zo gegaan?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Klantenservice op de site en in het mailtje is inderdaad treurig slecht bereikbaar. Het kostte mij elke keer 20-90 minuten om iemand aan de lijn te krijgen.

Ik zal mijn hele verhaal even opschrijven:

18 sept: besteld, bevestiging gekregen.
3 okt: gebeld, even naar de status gevraagd, omdat m'n huidige abonnement voor 14 okt opgezegd moest worden.
10 okt: SIM-kaart in de bus, niks over de telefoon.
19 okt: gebeld, nagevraagd hoe dat dan zit.
20 okt: email gekregen met contract, staat verkeerde nummer voor portering in.
21 okt: gebeld over dat contract. Gegevens gecontroleerd, zou veranderd worden enzo.
28 okt: Nog niks gehoord. Gebeld, hele verhaal nogmaals uitgelegd. Blijkt niets met het vorige telefoontje gebeurd te zijn :/. Nu wel direct een aangepast contract in de mailbox, en een telefoonnummer van de koerier gekregen. Het toestel wordt echter pas 2 november weer op voorraad verwacht, dus het heeft voor mij geen zin voor morgen of woensdag te bellen.

Ik zal me hier weer melden als er weer wat gebeurt.

Ik kan ergens wel begrijpen dat Vodafone meer respons op deze aktie krijgt dan verwacht, en dat ze een apart klantenservicedeel voor dit soort dingen hebben (om te zorgen dat de meer betalen de klanten er niet onder lijden), maar het is wel slordig, en geeft een beetje een slecht beeld van het bedrijf.

[ Voor 12% gewijzigd door Tarin op 02-11-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ben ik dan de enige tot nu toe die hem via de TV-gids aanbieding nu in huis heeft met een 06 nummer erbij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarin schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:37:
Klantenservice op de site en in het mailtje is inderdaad treurig slecht bereikbaar. Het kostte mij elke keer 20-90 minuten om iemand aan de lijn te krijgen.

Ik zal mijn hele verhaal even opschrijven:

18 sept: besteld, bevestiging gekregen.
enz.
Idem hier,
11-09 besteld, direct bevestiging, (tevens numm. port. aangevraagd van Telfort, abo daar eindigt 18-10)
15-10 gebeld want hoor niks meer van vf, "telfort heeft nu 3x numm. port. geweigerd, we proberen het nog eens".
25-10 krijg mailtje "bestelling doorgestuurd naar distributiecentrum, bestelling zal spoedig aangeboden worden".
26-10 ontvang sim met nummerbehoud, geen woord over telefoon, ingangsdatum abo 22-11!!

5 x gepoogd via telefoon contact te krijgen met vf, 3 x daarvan na zo'n 30 minuten wacht werd verbinding door vf verbroken, een ramp(je) dus zover.
Zeker vanwege nu al 3 weken zelf niet mobiel bereikbaar/kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
Ik afgelopen maandag eindelijk de klantenservice te pakken gekregen. er was iets fout gegaan bij nummerportering.alles geregeld voordat ik ook maar een woord gezegd had, en aanstaande maandag behoor ik alles te ontvangen. afgelopen donderdag is mijn prepaid vodafone nummer afgesloten omdat mijn abonnement in is gegaan, en ik heb de nieuwe simkaart nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

*Aanvulling*.

De koerier weet nog van niks, dus vandaag nog maar een keer gebeld. Kreeg zowaar al na 25 minuten iemand aan de lijn, die vervolgens "niet de rechten had om mijn gegevens in te zien, omdat ik daarvoor op een andere afdeling moest zijn". Had toch echt het nummer op de aanbiedingssite gebeld (die in de bevestigingsmail is constant in gesprek).
Conclusie is iig dat ik deze week een telefoontje van de koerier kan verwachten.. we zullen zien wat daar van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen, als je van die TV-gids aanbieding van Vodafone gebruik hebt gemaakt en nog niet bent gebeld voor de aflevering, neem dan zelf contact op want het is een puinhoop bij de orderdoorgifte naar de afleverafdeling; het beste wat ze me nu kunnen bieden is "we zullen u binnen 3 werkdagen terugbellen", men kan nog niet eens een order volgen, en waar het spaak loopt, corrigeren. Spijt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-06 14:57

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Zo te zien hebben jullie het ook al gezien, op www.autoweek.nl/vodafone en mikrogids.nl/vodafone is hij ook te bestellen..

Things are cheaper for a reason

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Nog niks bekend bij de koerier, en ik hang inmiddels een klein halfuur bij Vodafone in de wacht, nadat degene die ik aan de lijn kreeg ineens mijn orderstatus niet meer in kon zien en even na ging kijken of het misschien niet toch kon.

Zijn ze daar gewoon zwaar overbelast en proberen ze me af te schepen? Ik zou maandag wel erg graag willen kunnen bellen eigenlijk... de boel wordt de 16e overgezet..

Reiniertjuhhh schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:09:
Zo te zien hebben jullie het ook al gezien, op www.autoweek.nl/vodafone en mikrogids.nl/vodafone is hij ook te bestellen..
Yep, maar er zijn intussen wel betere deals te vinden, ook bij 1-jaar abo's.

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 154453 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:26:
[...]

Yep, maar er zijn intussen wel betere deals te vinden, ook bij 1-jaar abo's.
Voorbeeld ?

Voorbeeld
Relax 1 jaar - 150min./sms - €19,50 mnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Dat is ook meteen 20 euro per maand voor 150 luttele belminuutjes... Dat is misschien wel een jaar minder maar tog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reiniertjuhhh schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:05:
Dat is ook meteen 20 euro per maand voor 150 luttele belminuutjes... Dat is misschien wel een jaar minder maar tog.
Je snapt toch zeker wel dat die €19,50 vooral voor de telefoon is die je "krijgt", dus een betere deal dan 2 jaar €11,25 voor dezelfde bundel via de tv-gids aanbieding. Als je een betere deal weet, post je die hier, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Voor mij persoonlijk gaat het meer om de belminuten; dat ik er een leuke telefoon bij krijg is bijzaak.. dus voor mij persoonlijk is die tvgids-deal beter.

Ik kreeg overigens vrijdag weer een medewerker van Vodafone aan de lijn, die mij vertelde dat er 2 november geleverd zou worden maar dat dat niet gebeurd was. As. maandag wordt de nieuwe levering alsnog verwacht, en dan gaan ze versturen.

Het is echter wel vreemd dat ze het dan nog steeds over 5 werkdagen levertijd hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Tarin schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:32:
Voor mij persoonlijk gaat het meer om de belminuten; dat ik er een leuke telefoon bij krijg is bijzaak.. dus voor mij persoonlijk is die tvgids-deal beter.

[...]
Vergeet niet dat je bij Vodafone een telefoon koopt met een simlock. Als je de telefoon wilt doorverkopen, kan dat een belemmering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarin schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:32:
Is toch hetzelfde aantal belminuten, nl 150, tezij je een duurder abo hebt daar met meer minuten.

@PinokkioTV: Er wordt hier eerder vermeld dat Vodafone zonder simlock zou leveren, danwel desgevraagd de unlockcode zo zou geven. Als je 'm al niet zelf gevonden hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Jongens, even voor de duidelijkheid, alle www.xxxxxxxxxxx.nl/vodafone sites, zijn de 5800 uitverkocht. Ik heb een telefoniste aan de lijn gehad, die zei dat het uitverkocht was, voor de zekerheid toch maar even besteld. Dus even dat je het weet, je kunt een mailtje verwachten dat hij uitverkocht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

That's it? Geen mededeling wanneer ze wel komen? Of ze uberhaupt nog komen? Of er een alternatief is? Zit door deze malloten nou al 5 weken zonder mobiele lijn, morgen maar eens bellen en een concrete leverdatum krijgen, anders krijgen ze die vooruitgestuurde sim terug en ben ik pleite daar, na ruim 2 maanden aan het lijntje te zijn gehouden.

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Lijkt me niet, dan hadden ze de telefoon wel van de site gehaald. Het ding is nog steeds prima leverbaar bij andere toko's, dus ze hebben geen geldig excuus orders te cancellen.

Maar ze zijn wel druk bezig iedereen aan het lijntje te houden. Gelukkig is m'n huidige telefoon simlockvrij, maar ik vind het vrij slordig dat er een levertijd van 5 werkdagen staat terwijl ik al 2 maanden (op de dag af) zit te wachten.

[edit]

Net weer een keer gebeld, de afdeling die er over ging was 'druk in gesprek/overbelast', maar ik word morgen of maandag terug gebeld, naar het schijnt.
Ze vertelde me wel dat de 5800 EOL is, en dus eigenlijk mogelijk idd niet meer geleverd kan worden. Wat er dan voor oplossingen mogelijk zijn wordt me als het goed is morgen of maandag mee gedeeld.

[ Voor 75% gewijzigd door Tarin op 19-11-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bel je ze op 0800-0200043? Krijg vandaag alleen maar ingesprektoon, nooit verbinding.
Ik zou afgelopen maandag gebeld worden over de telefoonlevering, dus niet. Toen afgelopen woensdagochtend, dus niet. Gisteren afgesproken dat Vodafone vanmorgen zou bellen, DUS NIET.
Ik hoef alleen nog maar een retouradres van ze om de vooruitgestuurde sim naar terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik probeer altijd eerst 0800-0200043, maar daar zit idd meestal eerst een ingesprektoon op. Gister kreeg ik echter wel iemand (na 10 minuten 'al' - gek hoe snel je dan ineens tevreden bent).

Ik hoop dat ik maandag idd gebeld word (anders bel ik dinsdag weer); ben benieuwd wat voor oplossing ze gaan bieden. Voorlopig staat de 5800 nog steeds op de aanbiedingspagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Allereerst, gebruik om vodafone te contracteren 0800-0560. Heb je binnen 1 minuut iemand aan de telefoon zo rodn half 6. ten tweede, de telefoniste zei, dat ze druk bezig de storing aan het verholpen waren, en daardoor niet de sites up-to-date hielden, oftewel de telefoon eraf halen. Inderdaad, gewoon bestellen en je gelijk halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-06 22:47
Reiniertjuhhh schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:39:
Allereerst, gebruik om vodafone te contracteren 0800-0560. Heb je binnen 1 minuut iemand aan de telefoon zo rodn half 6. ten tweede, de telefoniste zei, dat ze druk bezig de storing aan het verholpen waren, en daardoor niet de sites up-to-date hielden, oftewel de telefoon eraf halen. Inderdaad, gewoon bestellen en je gelijk halen...
Bedankt voor dat telnr. Werkt idd sneller, dwz ik kreeg iemand van de receptie(!?)te spreken die vertelde dat de klantenservice het zo druk had dat ze een terugbelafspraak wilde maken. Op zich netjes, even afwachten hoe het loopt. Ik wacht nu inmiddels 2 weken op het toestel en wil wel weten of het nog geleverd kan worden, en wat evt de oplossing anders is. (gelijkwaardige aanbieding??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook daar proberen ze je door te schakelen naar een afdeling die deze tv-gids aanbieding moet afhandelen en een alternatief zou bieden voor de Nokia 5800, die ze niet meer gaan krijgen.
Na 2,5 uur wachttijd vandaag verdeeld over 6 pogingen me met die afdeling te verbinden krijg ik een schreeuwerige vrouw aan de lijn die me alleen toeblaft dat ik teruggebeld zal worden op het geporteerde telefoonnummer, ze hoort mijn antwoord dat dit al 4 keer is toegezegd maar nooit gebeurt nog aan, roept DAG!!! en hangt in een split second op.
Hoewel ergerlijk, vind ik het toch ook wel vermakelijk, zoveel gekneus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
Zojuist teruggebeld door Vodafone. Helaas bleek dat ze niks anders voor me konden doen dan doorverwijzen naar 0800-0200043. Alleen zij kunnen de bestelling helemaal inzien en evt een ander toestel aanbieden. Ik heb aangegeven dat dat nummer totaal niet bereikbaar is (in gesprek, wachttijden van +30 min, geen verbinding kunnen maken) en dat ik een ander manier wenste om met die afdeling in contact te komen (ander telnr, emailadres, terugbellen) Na navraag kon ze me niet helpen, ze bood wel aan om een klacht aan te maken voor de slechte bereikbaarheid van die afdeling. Dat maar laten doen dan. Maar verder dus niks opgeschoten zo...
Ze hebben het wel al steeds over een ander toestel aanbieden (toen ik er vorige week naar vroeg ook al) dus de 5800 zal echt wel niet meer te leveren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ben ik eigenlijk wel benieuwd wat dan een ander, vergelijkbaar toestel zou zijn. Ik ben overigens (nog) niet teruggebeld (was me donderdag beloofd), ik denk dat ik morgen 043 weer eens probeer (hoewel de dame die ik daar aan de lijn kreeg aangaf niet bij m'n gegevens te kunnen, en de terugbelaktie beloofd had).

[ Voor 64% gewijzigd door Tarin op 23-11-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
Mij is ook terugbellen belooft.
ben ook benieuwd naar een ander vergelijkbaar toestel. heb het nu even helemaal gehad met vodafone..
een N97 zou lekker zijn, maar die kans schat ik erg klein :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind een mooi vergelijkbaar toestel wel de nokia 5800 via studentmobiel :+ , zelfde minuten, maar 1 jaar, €20,- p/m, en slechts €12 extra als je de zwart-zilveren uitvoering wil.
Heb al ff zitten zoeken naar een alternatief voor de 5800, maar alles met dezelfde specs is 2x zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
ik kom net enkele seconden geleden van de lijn met de klantenservice,
en een heel vriendelijke mevrouw vertelde me dat ze net zijn bijgeladen en dat er grote kans bestaat dat ik deze week een belletje krijg van de koerier.
ik heb goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-06 21:40
Ik zelf volg dit topic al een tijd omdat ik ook de actie van de tvgids heb mee gepakt.
Nog steeds de volste vertrouwen in dat hij geleverd word.
(Net 17-Nov-09 besteld)
Tot op heden alleen nog een besteld bevestiging gehad en nog niks gehoord van me nummer over te zetten.
Hoelang duurt dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

ja, die verkoper probeerde mij een samsung star aan te smerenXD Vergelijkbaar m'n reet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
De star is niet vergelijkbaar denk eerder dat ze eens moeten denken naar het grotere broertje al compensatie!
N97 zou niet verkeerd zijn met zon abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
geef mij maar een N97 idd..
als ze het afronden op 20e neem ik er wel internet bij.. als het moet
en blox..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chris89 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:03:
Ik zelf volg dit topic al een tijd omdat ik ook de actie van de tvgids heb mee gepakt.
Nog steeds de volste vertrouwen in dat hij geleverd word.
(Net 17-Nov-09 besteld)
Tot op heden alleen nog een besteld bevestiging gehad en nog niks gehoord van me nummer over te zetten.
Hoelang duurt dat ongeveer?
Nummer overzetten deden ze 2 maanden over, 11-09 aangevraagd -per 20-11 overgezet. Was 3x mislukt om vage redenen. Bel gerust met ze voor een status update.
Telefoon nooit gehad en die ga ik ook van hun niet krijgen, daar vertrouw ik wel op, zeker als ze nu al proberen mensen een samsung star aan te smeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Volgens de website is de levertijd weer 'door omstandigheden' tijdelijk 10 werkdagen. Dat hebben ze dus wel aan kunnen passen, maar de 5800 staat er nog steeds tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Anoniem: 154453 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:19:
[...]

Nummer overzetten deden ze 2 maanden over, 11-09 aangevraagd -per 20-11 overgezet. Was 3x mislukt om vage redenen. Bel gerust met ze voor een status update.
Telefoon nooit gehad en die ga ik ook van hun niet krijgen, daar vertrouw ik wel op, zeker als ze nu al proberen mensen een samsung star aan te smeren 8)7
Dat mag ik hopen van niet want ik want ik moet binnen een maand over :o
Contract loopt namelijk af bij de concurrent. (27 december)
Had zelf al aangeven de 24ste over te zetten dus hopelijk gaat het lukken.
Ze hebben nog een maand dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik had net weer iemand aan te de telefoon (via 580, 043 was weer in gesprek). Kreeg idd te horen dat de 5800 niet meer leverbaar was, maar als ik Internet Blox aanschaf, krijg ik een N97.

Internet was ik toch al van plan, en dat fysieke toetsenbord is eigenlijk wel handig. Als het meezit heb ik hem begin volgende week :).

[ Voor 3% gewijzigd door Tarin op 25-11-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Tarin schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:33:
Ik had net weer iemand aan te de telefoon (via 580, 043 was weer in gesprek). Kreeg idd te horen dat de 5800 niet meer leverbaar was, maar als ik Internet Blox aanschaf, krijg ik een N97.

Internet was ik toch al van plan, en dat fysieke toetsenbord is eigenlijk wel handig. Als het meezit heb ik hem begin volgende week :).
En dan de N97 voor € 0,00 ? En vervolgens € 11,25 per maand + € 9,99 voor internet per maand ?

Of te wel +/- € 21,25 per maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

€11.25 + €9.50, en dan de N97 gratis en voor niks. We moeten uiteraard nog maar zien of ik ook daadwerkelijk wat krijg ;).

[ Voor 41% gewijzigd door Tarin op 25-11-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Tarin schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:29:
€11.25 + €9.50, en dan de N97 gratis en voor niks. We moeten uiteraard nog maar zien of ik ook daadwerkelijk wat krijg ;).
Zo dat zou erg goedkoop zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Laat maar weten als je dat voor elkaar heb gekregen.
Dan gaat ik namelijk direct bellen!

N97 wou ik opzich ook wel namelijk maar kwam kwa kosten te hoog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Zullen we dit topic laten hernoemen naar 'Vodafone-soap / N97-levertijden-topic?' ;). Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

VEAT. zo'n n97 is ook wel heel vet, maar 20 euro is voor mij dan weer net iets te veel... Dus eigenlijk kan ik wel fluiten naar die 5800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
ga ik zekers proberen
Tarin schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:29:
damn mijn dromen komen dus toch uit :O
PALGamer schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:46:
geef mij maar een N97 idd..
als ze het afronden op 20e neem ik er wel internet bij.. als het moet
en blox..
580? 0800 0580? of 08000560? :P ik ga morgen ook bellen, of straks als t nog bereikbaar is!

[ Voor 8% gewijzigd door PALGamer op 25-11-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
PALGamer schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:27:
ik kom net enkele seconden geleden van de lijn met de klantenservice,
en een heel vriendelijke mevrouw vertelde me dat ze net zijn bijgeladen en dat er grote kans bestaat dat ik deze week een belletje krijg van de koerier.
ik heb goede hoop :)
Hoe is dit te rijmen met wat Tarin te horen heeft gekregen dat ze niet meer leverbaar zijn? Welk verhaal klopt nu? Ik vrees het verhaal dat de 5800 niet meer te leveren is, maar ik hoop 'm natuurlijk nog steeds te krijgen. Moet iedereen nu apart contact opnemen met Vodafone? Lijkt me netter als er vanuit hun kant een oplossing geboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En net als je denkt, daar hoor ik voorlopig niks meer van, belt Vodafone me (10 minuten geleden) om mee te delen dat morgen tussen 08.00 en 14.00 de 5800 bij me wordt afgeleverd. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Goed, volgens mij lopen er een paar afdelingen volledig langs elkaar heen. Ik heb nog doorgezeurd of ik niet gewoon die 5800 mocht hebben (ik beslis liever zelf of ik na een maand nog steeds behoefte heb aan flatfee mobiel internet), maar dat kon echt niet meer, ondanks dat ik hem ruim 2 maanden geleden besteld heb en hij nog steeds te bestellen is. Ik zie wel wat het wordt.. zal morgen ook de koerier nog eens bellen dan.

Overigens houd ik alle opties nog open. Misschien hebben ze idd weer een lading binnen, en leveren ze uit aan de mensen ze nog niet gestrikt hebben voor een Star of N97 met extra abonnementsvoorwaarden. Of misschien houden ze iedereen aan het lijntje door verschillende mooie en minder mooie verhalen op te hangen (5800's op, ohnee, ze zijn toch binnen, wil je anders toch een ander model, we zoeken het even uit [25 minuten in de wacht] ik kan de afdeling niet bereiken [30 minuten in de wacht] *kliktuuuuuuut*). De tijd zal het leren.

Ben iig blij dat m'n 6300 nog werkt, ik kan bellen en gebeld worden.

[ Voor 50% gewijzigd door Tarin op 25-11-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
Ik denk dat Tarin gelijk heeft, er zal of complete miscommunicatie zijn,
of ik wordt voor het lapje gehouden bij 043.
'toevallig zijn ze net binnen gekomen, toen ik 15 sec. geleden keek waren ze er nog niet'
t liefst had ik ook de 5800, maar ik ben best bereid voor de N97 te gaan als ze er een mooie deal van maken.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste