Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 22:21:
[...]

Me pakketje is zojuist verstuurd dus zal 'm hopelijk morgen ontvangen ^^ ( in totaal iets meer dan 2 weken moeten wachten)
En ? Heb je het al ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzle schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:47:
[...]

Een posts terug heb ik gepost dat ik heb gebeld met vodafone en dat ze vertelden dat ze 3 maart weer in voorraad zouden zijn.
Mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Dat is nou ook weer niet nodig :P ik zei het alleen omdat je het had kunnen weten voor je bestelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falling_down schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:27:
[...]

Dat is een service van youtube om n00bs te vertellen dat je provider geld kan vragen voor dataoverdracht. Of jij daar onder valt weet ik niet, dat moet je even opzoeken in de specificaties van Web 'n Walk, of in je contract ofzo. Als daarin staat dat jij geen datalimiet hebt hoef je je nergens zorgen om te maken.

Je buurman heeft een beveiliging op zijn WLAN. Je zult even moeten aanbellen en vragen om het wachtwoord. Afhankelijk van de soort beveiliging valt het ook te kraken, maar daar zul je speciale software en een goede pc voor nodig hebben, en is bovendien illegaal.
Ja ik had vroeger een site en toen kon ik de naam van de modem intypen en kreeg ik de w8w want bijna iedereen hier heeft de standaard wachtwoord .
Alleen kan die site niet meer vinden wou alleen even kijken hoe het is om te internetten met wlan op de mobiel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:55:
[...]

En ? Heb je het al ontvangen ?
jup heb hem ontvangen, avond verstuurd - ochtend ontvangen. Tot nu toe is hij in orde, beetje gekut op 't begin met software installeren maar daar had ik al snel iets op gelezen op andere threads en fora.

hij hangt nu aan de lader jammergenoeg :p

hoop voor je dat je hem snel ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:46:
[...]

jup heb hem ontvangen, avond verstuurd - ochtend ontvangen. Tot nu toe is hij in orde, beetje gekut op 't begin met software installeren maar daar had ik al snel iets op gelezen op andere threads en fora.

Wat voor software heb je erop zoek nog een paar handige software en waar heb je mooie thema's kun je die gewoon via de nokia apli installer installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
Jazzle schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:31:
[...]

Dat is nou ook weer niet nodig :P ik zei het alleen omdat je het had kunnen weten voor je bestelde :)
haha jaah ik wist hier wel van, van jou post.

maar er is ook iemand die hem via vodafone op internet besteld heeft en de 26ste binne had! (als ik het goed heb... ff opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:37:
[...]

Vriendin heeft hem een uur geleden van de koerier ontvangen, besteld via Vodafone. Telefoon is wél simlocked maar niet branded. Is idd een nederlandse versie, maar wel met de 1xxxx firmware en nokia updater geeft aan dat er momenteel geen updates zijn (naar bijvoorbeeld die 2xxxx versie)
bedoelde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hmm, dat is wel apart dan, misschien dat de lading die ze binnenkregen al gereserveerd was en gelijk is uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:53:
[...]

Wat voor software heb je erop zoek nog een paar handige software en waar heb je mooie thema's kun je die gewoon via de nokia apli installer installeren?
heb versie 11, en via de telefoon kan ik niet updaten naar een hogere versie want die is er niet geeft de telefoon aan. Verder heb ik wat tools van deze site : http://symbianworld.org/s...loads-for-nokia-5800-n97/

qua thema's heb ik nog niks geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone mailde:
Voor het maken van een afspraak voor de aflevering van uw bestelling, hebben wij een tweede belpoging gedaan maar hebben u helaas nog niet kunnen bereiken op telefoonnummer xxxxxxxxxx. Wij bellen u zo spoedig mogelijk opnieuw om een bestelafspraak te maken (met uitzondering van zon- en feestdagen).
Ik snap er niks van, ik heb niks geen telefoon gemist. Denk ik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfrost
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-08 11:48
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:15:
Neej nog niet , :( Ik had Hen Gisteren Gebeld En Had Ik Die Verhaal Hier Bove Staat Meegemaakt.. Maar ze zeide Dat Ze Dan Vandaag Het Sim Kaart Zouden Stuurden :( Zo Te zien Wordt Het Weer Niks Want Ik Heb Nog Geen Mail Ontvangen Van Track shit..Denk Dat Ik Het Na Middag Effe Weer Moet Belle..
Dit Gaat Zo Niet GVD !! :(
[...]
Je bent wel een dikke duitser of niet hee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalfrost schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:53:
[...]

Je bent wel een dikke duitser of niet hee
Neej een trotse Turk ;) , Watdan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:46:
[...]

Ow leuk voor je ;) Maar wanneer had je je contract opgestuurd ? laat het zo zeggen wanneer was je contract bevestigd ? en zeiden ze ook tegen jouw dan ? dat ze 3 maart verwachten ? Tegen mij zeiden ze dat wel :S dus ik snap niet waarom jij de telefoon wel ontvangt en ik niet.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 22:48:
[...]
Neej een trotse Turk ;) , Watdan ?
offtopic:
Wat dacht je van je schrijfstijl...! Daarnaast kan je als je zo snel achter elkaar twee berichten plaatst beter je eerste reactie editen, zie ook: Het algemeen beleid #verbodenanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag...

ik wil graag een los toestel kopen, wel simlockvrij.
Nou dacht ik: 370 euro is leuk maar dat kan misschien wel goedkoper! Ik heb ze ook incl. verzendkosten voor 325 gezien maar ineens wees een vriend van me mij op de import branche.. Zo ook dus de dollarkoers en het feit dat ik hem ook vanaf amerika kan laten komen.

Als je hem via amazon koopt [nieuw en unlocked] betaald je voor het toestel ongeveer 240 dollar, met btw en taxen kom je denk ik uit op ongeveer 270 dollar [er staat geen shipping kosten bij voor electronics].. maar dat zou dan betekenen dat als je hem over laat komen dat hij maar €213,- is!

Die 100 € die je dan uitspaart is natuurlijk wel lekker! zouden jullie dan die sprong wagen of is het toch heel risicovol? Ik las ergens wel dat de garantie ook hier geld en dan je dus zo hier naar een service point kan gaan als er wat fout is. Ook de stekkers enzo kan je zo vervangen.

Ik ben benieuwd of er misschien iemand ervaring heeft met zo'n soort aankoop vanuit het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hier in NL geldt de garantie voor toestellen uit de Europese Unie, geen garantie dus voor toestellen uit de VS, VAE, Singapore, Hongkong, etc.
Gezien het speakerprobleem heb je mogelijk de garantie al vrij snel na aanschaf nodig, dus zou ik geen toestel van buiten Europa willen adviseren.

Overigens is kopen tegen Engelse ponden momenteel ook voordelig, telefoons zijn in de UK gewoonlijk sowieso wat goedkoper dan hier, verzendkosten zijn ook wat minder en geen gedoe met de douane.
Dat kan ik dus wel aanraden, uit eigen ervaring, heb zelf een SE P990i en een Nokia N95 uit de UK.
De oplader hoef je niet eens te vervangen, bij de Handyman ofzo een stekkeradapter UK->EU kopen voor 5,95 en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 22:51:
[...]

Ow leuk voor je ;) Maar wanneer had je je contract opgestuurd ? laat het zo zeggen wanneer was je contract bevestigd ? en zeiden ze ook tegen jouw dan ? dat ze 3 maart verwachten ? Tegen mij zeiden ze dat wel :S dus ik snap niet waarom jij de telefoon wel ontvangt en ik niet.. ;(
ze hebben mijn contract de 12e ontvangen, ze zeiden ook aan de telefoon dat ze hem do of vrijdag zouden ontvangen :p bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Gisteravond bij Mediamarkt Zoetermeer de rode gehaald (los toestel), prijs was slechts € 333,-- :)
geen verkeerde prijs dacht ik zo, er stonden nog genoeg opgestapeld.
Hele avond het toestel uitgeprobeerd, erg leuk ding. ;)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarlyS schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 02:27:
Hier in NL geldt de garantie voor toestellen uit de Europese Unie, geen garantie dus voor toestellen uit de VS, VAE, Singapore, Hongkong, etc.
Gezien het speakerprobleem heb je mogelijk de garantie al vrij snel na aanschaf nodig, dus zou ik geen toestel van buiten Europa willen adviseren.

Overigens is kopen tegen Engelse ponden momenteel ook voordelig, telefoons zijn in de UK gewoonlijk sowieso wat goedkoper dan hier, verzendkosten zijn ook wat minder en geen gedoe met de douane.
Dat kan ik dus wel aanraden, uit eigen ervaring, heb zelf een SE P990i en een Nokia N95 uit de UK.
De oplader hoef je niet eens te vervangen, bij de Handyman ofzo een stekkeradapter UK->EU kopen voor 5,95 en je bent klaar.
Dank je wel voor je antwoord!
Ik ga even onderzoeken wat handig is, want op de UKnokia site is ie 249 pond en omgerekend is dat € 278. Ik heb geen idee hoeveel euro er dan nog bij komt aa verzendkosten maar ik denk dat het niet handig is om hem op de officiele nokia site te bestellen, daar betaal je de hoogste prijs, neem ik aan.

ik ga dus even op zoek naar amazon prijzen.. Als iemand tips heeft voor prijzen in de UK hoor ik dat graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
nou voor 333 euro zou ik niet ver gaan zoeken als ik jou was... heb je in ieder geval garantie dicht bij de deur enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar maar ik kom nu uit op 230 euro inclusief shipping enzo.. dat scheelt me toch wel 100 euro..
Ik heb nog niets besloten hoor want aan de andere kant vind ik dat garante ding ook wel belangrijk/handig, maar als je hier naar een service point kan met je UK toestel is dat toch geen probleem verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 02:44:
[...]

ze hebben mijn contract de 12e ontvangen, ze zeiden ook aan de telefoon dat ze hem do of vrijdag zouden ontvangen :p bij deze.
hmm best wel raar ja :( mijne hadden ze ook de 12e ontvangen , pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marty12345 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:22:
Ik snap er niets meer LOL

Doet GSMweb nu alleen in buitenlandse modellen? of zouden ze nu ook NL modellen hebben? ik heb echt geen zin in al dat gezeik e.d.
Maar het is zo verleidelijk om voor een telfort abo te gaan daarzo......
Ik kreeg donderdagavond (de 26e dus, officiele release datum) rond 20.00 uur bericht van GSMWeb dat mijn blauwe 5800 verstuurd was. Ik had 'm de volgende ochtend :) Volledig Nederlands toestel met nederlandse handleiding en nederlandse productcode. Het apparaat werkt uitstekend. Ben benieuwd of ik nog een model heb met defecte speakers heb (zie topic van afgelopen vrijdag)....

Anyway, ik heb dus wel degelijk een -blauw- toestel, om even de geruchten tegen te spreken dat deze in eerste instantie niet beschikbaar zou zijn in NL.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 13:00 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn rode 5800 maandag, van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdnes
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:04
Ik heb hem vandaag gekocht bij de T-Mobile winkel in Leiden
1 jarig Myfaves 20 + WnW voor +/- 20 euro per maand (door studentenkorting) en toestel voor 19.95.

Helemaal niks van t-mobile te zien op het toestel, en volgens verkoper zelfs simlock vrij.

Ben er helemaal blij mee, al kon ik nog niet updaten (heb nu 11.0.008) maar dat zal vast nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:59:
Anyway, ik heb dus wel degelijk een -blauw- toestel, om even de geruchten tegen te spreken dat deze in eerste instantie niet beschikbaar zou zijn in NL.
Nou de volledig zwarte nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Bij www.hi.nl staat bij de specificaties van het toestel, helemaal onder aan, dat het een zwarte uitvoering is. Maar op het plaatje staat gewoon een rode. Ik heb er gisteren een besteld, dus ben benieuwd.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
aicaramba schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:48:
[...]

Bij www.hi.nl staat bij de specificaties van het toestel, helemaal onder aan, dat het een zwarte uitvoering is. Maar op het plaatje staat gewoon een rode. Ik heb er gisteren een besteld, dus ben benieuwd.
Heel veel webshops en winkels hebben bij de zwart-rood Nokia 5800 XM, op het prijskaartje gewoon zwart staan (omdat er in de beleving van deze reatailers nog geen zwart-blauw en zwart-zwart is).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ga dus ook de 5800 tube nemen, ik zag em op gsmweb dus bij een 12,95 telfort abbo gratis, maar omdat ik sms had ik er ook nog eens een bundel van 100 smsjes erbij genomen(kan je die aanvinken op het contract? kon namelijk niet op de site)Ik heb gister het bestel forumulier ingevuld en wacht met smart op het contract, maar is het nouw een nederland product code(maakt dat uberhaubt wat uit?) of niet..

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:05:
Ok, ik ga dus ook de 5800 tube nemen, ik zag em op gsmweb dus bij een 12,95 telfort abbo gratis, maar omdat ik sms had ik er ook nog eens een bundel van 100 smsjes erbij genomen(kan je die aanvinken op het contract? kon namelijk niet op de site)Ik heb gister het bestel forumulier ingevuld en wacht met smart op het contract, maar is het nouw een nederland product code(maakt dat uberhaubt wat uit?) of niet..

Grtz
Wat betreft die SMS-bundel, dat staat op de site van GSMWeb:
GSMWEB.NL Telfort
Op het contract dat u van GSMWEB ontvangt kunt u aangeven welke SMS of DATA bundel u wilt bestellen. U hoeft op internet nog niks in te vullen.
Wat betreft of het een Nederlandse productcode heeft, dat kunnen wij je niet zeggen, daarvoor moet je bij GSMWeb zijn. Of dat uberhaupt nog wat uitmaakt... Op zich niet als de Nederlandse taal er op staat. Verder is het vooral of jij het een probleem vindt i.v.m. updaten e.d., maar daar is veel over geschreven in het Abo-/gewone forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor uw reactie, als ik problemen krijg met de updates enzo zou ik altijd kunnen proberen om naar een nokia service point te gaan met de bon van GSMweb, waarop staat dat ik de telefoon Legaal verkregen heb in Nederland, en waar GSMweb niet gemeld heeft dat het een import versie hebben. Dus ik "recht" heb op een nederlandse product code(ik ben toch 15 kijk ze aan met me lieve oogjes:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:51:
Dank voor uw reactie, als ik problemen krijg met de updates enzo zou ik altijd kunnen proberen om naar een nokia service point te gaan met de bon van GSMweb, waarop staat dat ik de telefoon Legaal verkregen heb in Nederland, en waar GSMweb niet gemeld heeft dat het een import versie hebben. Dus ik "recht" heb op een nederlandse product code(ik ben toch 15 kijk ze aan met me lieve oogjes:D)
Ik vraag me af of en hoe je dat recht (op een Nederlandse productcode) dan gaat afdwingen? Ze kunnen er natuurlijk wel een NL-product code op zetten, maar dat is dan wel coulant van hun kant. Ze kunnen je natuurlijk ook naar GSMweb sturen, zij hebben je immers een importversie geleverd en niet het NSP (welke dus eigenlijk geen partij is in de kwestie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, dat zou inderdaad kunnen, maar ik denk als je ze er om smeekt omdat je al zoveel last van gsmweb heb gehad dat ze dan wel "coulant" kunnen zijn, en anders proberen mijn pa een beetje boos te maken, en hem met goede argumenten laten komen.(werkt bijna altijd, meestal dingen terug gehad of geruild gehad)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... Ik heb toch maar besloten om hem niet te laten importeren :).

Ik zit wel een beetje in een twijfelgeval.
Mijn huidige Samsung G600 is het volgens mij aan het begeven en hij is nu 14 maanden oud, ik had een contract van 2 jaar en ik moet hem dus nog uitzitten tot en met januari 2010. Nou hebben kennissen ook zo'n soort probleem gehad en die hebben hun contract vervroegd verlengd [icm een nieuw toestel!].
Dat is natuurlijk een leuke deal, maar dan moet ik dus 3 jaar met de Nokia doen, niet dat hij dat niet aan kan maar het is wel lang. Stel je voor dat ik na 1,5 jaar weer met een defekt toestel zit dan blijf ik verlengen op verlenging....

Een andere mogelijkheid is natuurlijk een simlockvrij toestel kopen, daar mijn sim instoppen en dan die 10 maanden van dit contract uitzitten. Daarna kan ik dan een verlenging doen van 1 of 2 jaar en dan zonder toestel zodat ik voordeel krijg op mijn abbokosten..

Als ik het zo opschrijf lijkt het allemaal best makkelijk maar toch voelt het voor mij als een twijfelgeval.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
als ik jou was het laatste. kan je na vast nog wel 10 maanden mee door.. en als je telefoon dan nog goed werkt gaje gewoon over op sim only.
of je verlengt en ontvangt een nieuwe telefoon.. maar dat wordt misschien uiteindelijk weer de luxe keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Of je kiest voor 1 jaar extra. Bij telfort kan je zelfs voor 1,5 jaar kiezen. Dan zou je op 28 maanden uitkomen. Iets meer dan 2 jaar.

Nog een mogelijkheid die maar met sommige providers werkt:
a) Koop een goedkope prepaid sim
b) Neem een tweede abonnement met 5800
NB: Provider van het abo en prepaid moeten verschillend zijn.
a) Laat het tweede abo 4 maanden later ingaan door nummerbehoud van het prepaid nr naar abo 2 aan te vragen.
b) Vraag na 6 maanden opnieuw nummerbehoud aan van je 1 abo naar je 2 abo.
NB: Toestel moet simlockvrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, dat is jou mening maar niet per definitie waar. Gaarne de toon wat te beperken ;)

[ Voor 86% gewijzigd door DaannO op 02-03-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, die telefoon komt er toch wel. Dan denk ik dat ik toch wel gewoon via gsmweb doe, omdat ik het geduld voor dat geld wel overheb(Die goedkope abbo's) + ze zeggen 3 maart weer op vooraad en dan stuur ik net mijn contract op dus zouden ze em wel boven van de stapel pakken(hoop ik:D)

Toch bedankt voor de tip, maar ik ben eigenwijs, Dat toestel moet er toch wel eens komen, want ik kopieer het contract eerst zodat ik "bewijs" heb. Ik zou dan nog even moeten wachten maar krijg wel het goedkoopst mijn 5800(kan nog wel even door met me oude tot dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Net contact met Vodafone gehad. Zij zullen alleen de kleur zwart-rood leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-08 13:41
Ik heb net even gebeld met HI en ook zij zullen de komende tijd alleen de zwart-rode versie leveren. Of er nog een andere kleur bij komt konden ze mij niet vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
Ik wil ook deze telefoon nemen. Ik kan dus mn abbo verlengen bij t-mobile, maar ik wil niet met de t-mobile software opgescheept zitten.. dus liefst unbranded (merktekentje op de telefoon mag opzich best). Zijn er mensen die bij T-mobile besteld hebben die weten of ie branded is of niet?

In de t-mobile shop (Breda) hadden ze em nog niet op voorraad anders had ik kunnen kijken daar, en dan had ik em meteen meegenomen.. 1 jaar, relax 150, 19.50 per maand, 60 euro bijbetalen = 294 (komt op zelfde neer als op de site bestellen: 1 jaar, relax 150, 17 per maand, 89 bijbetalen = 293).

Overigens wat zijn de ervaringen hier met gsmweb? Daar hebben ze hem gratis met Telfort 2 jarig telfort 150 minuten voor 12.95 p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij Hi bestelt, met 1 jarige Hi 30 abonnement 59,95 euro bij betalen. Nu wachten tot ze hem leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een idee wanneer de zwart/grijze versie verkrijgbaar zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:01:
hmm, die telefoon komt er toch wel. Dan denk ik dat ik toch wel gewoon via gsmweb doe, omdat ik het geduld voor dat geld wel overheb(Die goedkope abbo's) + ze zeggen 3 maart weer op vooraad en dan stuur ik net mijn contract op dus zouden ze em wel boven van de stapel pakken(hoop ik:D)

Toch bedankt voor de tip, maar ik ben eigenwijs, Dat toestel moet er toch wel eens komen, want ik kopieer het contract eerst zodat ik "bewijs" heb. Ik zou dan nog even moeten wachten maar krijg wel het goedkoopst mijn 5800(kan nog wel even door met me oude tot dan)
het is nu 3 maart ''het toetstel zou zogenaamd komen'' ik heb ze gebeld, weetje wat ze weer zeggen ?
we verwachten het deze week.. dat zal je wel vaker horen.. :@ ik wacht hier al 3 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
misschien duurt het iets langer zodat alle NL telefoons geen foutieve speakers er meer in hebben zitten?

ik hoop het, verwacht die van mij deze week als nummerbehoud is goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 02:44:
[...]

jerry, ik heb nog een vraag aan je,

Moest jij voor die telefoon bij betalen of was het die van jouwne ook gratis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik wacht bij GSMWeb ook al sinds 17-02-09 op mijn Nokia 5800 XM Black-Blue. 03-03-09 is bij mij gezegd voor levering. Tot op heden niets vernomen. Ik ben benieuwd. Op de dag dat ik bestelde, werd er gezegd dat ik het toestel dezelfde week nog zou ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:16:
Gister bij Hi bestelt, met 1 jarige Hi 30 abonnement 59,95 euro bij betalen. Nu wachten tot ze hem leveren.
Raar, ik heb hem gister gratis bij de Hi shop gehaald (de rode) met Hi 30 (zou 9,95 kosten me telefoon maar die haalde ze eraf). En verder heb ik per maand 20% studentenkorting dus heb totaal betaald 0 voor me telefoon en 24eu p/maand.

Echt een goede deal iig :) Denk wel de goedkoopste manier om aan een 5800 met abo te komen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door XoReP op 03-03-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb hem donderdag besteld.. 1 jarig hi online student 25, toestel kostte er 40 euro bij.. Wanneer ik gisteren weer keek kostte het toestel bij het zelfde abonnement 60 euro.. Dus ik denk dat de prijzen wat omhoog zijn bijgesteld..
Verder stond er tot een week (?) geleden een fout op de website. Er stond namelijk dat het toestel bij een éénjarig hi online student 20, 10 euro kostte, wanneer je dat aanklikte kwam er voor het prijs van het toestel 80 euro te staan.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:37:
Ik wacht bij GSMWeb ook al sinds 17-02-09 op mijn Nokia 5800 XM Black-Blue. 03-03-09 is bij mij gezegd voor levering. Tot op heden niets vernomen. Ik ben benieuwd. Op de dag dat ik bestelde, werd er gezegd dat ik het toestel dezelfde week nog zou ontvangen.
Inderdaad, ik heb het al sinds 12-02-09 en elke x toen ik het belde, zeiden ze we verwachten deze week, morgen, overmorgen etc, en als laatst zeiden ze van definitief 03 maart, vandaag heb ik naar ze gebeld en ze zeide weer van, we verwachten het deze week , ben erg zat van, ik wil mijn telefoon..
ik wil klacht indienen ? waar kan ik mijn rechten opzoeken ? voordat ik naar rechter ga.. ?
Consumentenbond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ook pas morgen mijn contract op sturen, als ze bevestigd hebben dat hij binnen is en dat ze er genoeg hebben om mij em te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:37:
Edit: E-mail ontvangen dat het pakket verzonden is.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 03-03-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ik heb het toestel ook sinds afgelopen donderdag ik mijn bezit. Ik typ dit bericht dan ook vanaf mijn 5800. Qua bediening werkt het allemaal erg lekker en ook het scherm is erg mooi.. Verder valt de accuduur mij erg mee, vrijdagavond opgeladen en op maandagavond begon hij te zeuren dat de accu bijna leeg was.. Ondanks behoorlijk intensief gebruik (ongeveer half uur navigeren, 1.5 uur muziek luisteren via de luidsprekers, uur of 4 internetten via wifi en umts, half uurtje bellen en nog veel meer spelen) ruim 3 dagen volhouden dus.. :) Ik heb de telefoon opgehaald bij de hi-shop met 1 jarige verlenging van een hi20 abo. Hiervoor moest ik 80 euro bijbetalen.. Bij de phonehouse wilden ze voor dezelfde combinatie trouwens 250 euro bijbetaling hebben.. :/

[ Voor 16% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 03-03-2009 18:50 ]

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:26:
[...]

Yep, hier ook. Morgen in huis als het goed is. Helaas ben ik fulltime aan het werk, hopen dat ze hem bij de buren afleveren.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Bij de mediamarkt (Enschede) is dit toestel vergrijkbaar voor 0 eur icm HI 30 + Eindeloos online 1 jarig contract (link).

Nou vroeg ik mij af, is dit een goede deal of niet ?! Hierboven lees ik wel een paar mooie deals (vooral de studentenkorting bij hi) maar is deze korting ook van toepassing bij dit abbonement dat je kan afsluiten bij de mediamarkt? En zijn bij bovenstaande deals (welke gunstiger lijken) ook het internet inbegrepen?

Ik wil zelf nog even wachten tot aanschaf van een ander toestel (en dat dezen goedkoper worden), maar deze Nokia lijkt mij een mooi overbruggingstoestel voor een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
ik ben in eindhoven naar de t-mobile shop gegaan, daar hebben ze me verteld dat het toestel unbranded is, dus geen irritante t-mobile software erop.

Ik verleng mn relax abbo met 1 jaar, en moet dan 60 euro betalen voor het toestel. Abbo kost dan 19.50 per maand, maar daar krijg ik als student nog 20% korting op, dus kost 15.60 per maand. Imo een hele goede deal.. 15.60x12 + 60 = 247 euro

Ze hadden hem niet op voorraad, dus heb ik mn nummer achtergelaten en word ik teruggebeld zodra ze weer nieuwe binnenkrijgen.

Ik ga nog wel ff checken of ik minder voor het toestel moet betalen als ik er een internet pakket van 10eu bij neem.. Stel dat het toestel gratis is als ik er internet bij neem, en ik op het internet abbo ook 20% korting krijg, dan betaal ik 15.60x12 + 8x12 = 283

Dat zou 36 euro meer kosten dan het totaal zonder internet, dus 3 euro per maand meer. Dus wordt wel interessant dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
@dbm_: Mij vertelden ze bij een T-Shop dat deze actie niet met verlengen kon. Ik heb hier notabene nog een folder van liggen (dus ik ga ze nog maar eens aanschrijven). Kan je even controleren of het bij jou echt lukt?

Op de folder staat 3 maanden 50% korting op W'n'W Standard maar als je even terug leest zie je dat iemand 12 maanden 50% korting op W'n'W kreeg aangeboden en 60,- toestelkorting. Je zou dan gratis W'n'W hebben. Dit was trouwens wel bij een nieuwe aansluiting!

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 04-03-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
dbm_ schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:29:
ik ben in eindhoven naar de t-mobile shop gegaan, daar hebben ze me verteld dat het toestel unbranded is, dus geen irritante t-mobile software erop.

Ik verleng mn relax abbo met 1 jaar, en moet dan 60 euro betalen voor het toestel. Abbo kost dan 19.50 per maand, maar daar krijg ik als student nog 20% korting op, dus kost 15.60 per maand. Imo een hele goede deal.. 15.60x12 + 60 = 247 euro

Ze hadden hem niet op voorraad, dus heb ik mn nummer achtergelaten en word ik teruggebeld zodra ze weer nieuwe binnenkrijgen.

Ik ga nog wel ff checken of ik minder voor het toestel moet betalen als ik er een internet pakket van 10eu bij neem.. Stel dat het toestel gratis is als ik er internet bij neem, en ik op het internet abbo ook 20% korting krijg, dan betaal ik 15.60x12 + 8x12 = 283

Dat zou 36 euro meer kosten dan het totaal zonder internet, dus 3 euro per maand meer. Dus wordt wel interessant dan.
Kan elke student die 20% korting krijgen op elk tmbile abbonement ? :*)

Nu met voucher voor gratis Nokia BH-604 Bluetooth headset t.w.v. €109,95 en 25 gratis tracks via Nokia Music Store

Nu met voucher voor gratis DS-200 headset t.w.v. € 79,95!

jr krijgt nu wel erg veel bij een 5800 :9~

[ Voor 9% gewijzigd door haakjesluiten op 04-03-2009 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
robert-630 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:00:
@dbm_: Mij vertelden ze bij een T-Shop dat deze actie niet met verlengen kon. Ik heb hier notabene nog een folder van liggen (dus ik ga ze nog maar eens aanschrijven). Kan je even controleren of het bij jou echt lukt?

Op de folder staat 3 maanden 50% korting op W'n'W Standard maar als je even terug leest zie je dat iemand 12 maanden 50% korting op W'n'W kreeg aangeboden en 60,- toestelkorting. Je zou dan gratis W'n'W hebben. Dit was trouwens wel bij een nieuwe aansluiting!
Ja weet niet, ik heb het in breda gevraagd, daar kon ik idd niet met verlengen die korting krijgen. Maar ze hadden de telefoon daar nog niet binnen, en hij wist niet of de telefoon branded was of niet.

Daarna vroeg ik t in eindhoven, want ik zit op de TU/e dus moest er toch heen en ben dus even naar die t-mobile shop gelopen (zit echt binnen 3 minuten van het station). Daar wisten ze te vertellen dat ie niet branded was, en zeiden ze dat ik studentenkorting kon krijgen..

Maar ook daar was de telefoon niet op voorraad dus ff wachten tot ie binnenkomt ;) Zou helemaal gaaf zijn als ik die 12x50% korting op WnW kon krijgen idd :P

@Crazyanz: Ja en ook in het doosje zitten nog een aantal goodies: een koptelefoon, met een afstandsbediening (verlengsnoer). Er zit een soort statiefje bij waar je je telefoon in kan zetten als je video gaat kijken. Ook zit er een tv kabel bij zodat je je foon op je tv kan aansluiten. En als het goed is ook nog een hoesje waar je je telefoon in kan doen. EN niet te vergeten het prachtige plectrum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:47
Jantjeuh87 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:06:
Bij de mediamarkt (Enschede) is dit toestel vergrijkbaar voor 0 eur icm HI 30 + Eindeloos online 1 jarig contract (link).

Nou vroeg ik mij af, is dit een goede deal of niet ?! Hierboven lees ik wel een paar mooie deals (vooral de studentenkorting bij hi) maar is deze korting ook van toepassing bij dit abbonement dat je kan afsluiten bij de mediamarkt? En zijn bij bovenstaande deals (welke gunstiger lijken) ook het internet inbegrepen?

Ik wil zelf nog even wachten tot aanschaf van een ander toestel (en dat dezen goedkoper worden), maar deze Nokia lijkt mij een mooi overbruggingstoestel voor een jaar.
Volgens Hi kon je alleen studentenkorting krijgen direct bij Hi zelf (online/offline shop).
Maar aangezien hij daar ook gratis is kun je hem net zo goed daar halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat mijn pa zo het abbo faxen naar gsmweb, ben benieuwd hoesnel ik de telefoon krijg, ze zijden dat ze er genoeg hadden om de openstaande aftelossen+genoeg om de nieuwe te bevoorraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
Waar kan ik het beste mijn huidige Hi abbonement verlengen. Normaal doe ik dit altijd via Hi zelf alleen omdat zij geen blauwe versie hebben, en ik deze toch het liefste wel heb moet ik hem ergens anders bestellen.

Waar kan ik hem nu het voordeligste halen? Ik wil een 1jarig Hi 25 + eindeloos online abbonement (hetzelfde als nu) Ik wil natuurlijk wel de nederlandste versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
oObreezerOo schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:31:
Waar kan ik het beste mijn huidige Hi abbonement verlengen. Normaal doe ik dit altijd via Hi zelf alleen omdat zij geen blauwe versie hebben, en ik deze toch het liefste wel heb moet ik hem ergens anders bestellen.

Waar kan ik hem nu het voordeligste halen? Ik wil een 1jarig Hi 25 + eindeloos online abbonement (hetzelfde als nu) Ik wil natuurlijk wel de nederlandste versie :)
Verwijderd in "[ABO] Het 5800 Tube levertijden en abonn..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dubbelpost...

[ Voor 95% gewijzigd door Jumpman op 04-03-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:26:
[...]

ey :S heb je het echt ontvangen ?:S of mail gekregen ?
Gvd wat is dit voor een zaak :( ik wacht hier 3 weken.. heb nog niks..
Ik ga klacht aandienen, waar dan ook! het is me genoeg..!

en een vraagje.. moet jij voor je tel bij betalen ? of is het gratis..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:05:
[...]

ey :S heb je het echt ontvangen ?:S of mail gekregen ?
Gvd wat is dit voor een zaak :( ik wacht hier 3 weken.. heb nog niks..
Ik ga klacht aandienen, waar dan ook! het is me genoeg..!

en een vraagje.. moet jij voor je tel bij betalen ? of is het gratis..?
E-mail gekregen met Track & Trace, Volgens de TNT website zit het pakket in de route. Het toestel was gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Laatst online: 12-09 14:31
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:16:
Vreemd, ik heb mijn 5800 op dezelfde dag als jij gekocht maar ik heb hem opgehaald bij de Hi winkel (in Groningen). Ik hoefde echter maar €9,95 te betalen voor het toestel met hetzelfde (1-jarige) abonnement.

Het toestel bevalt mij overigens erg goed. Eerst was ik wat huiverig over of een touchscreen wel iets voor mij is, maar deze telefoon is echt geweldig! Hiervoor had ik een N95, maar deze bevalt me echt een stuk beter. Hij reageert veel sneller en de hoge schermresolutie vind ik erg fijn werken.

[ Voor 25% gewijzigd door Cpt.Iglo op 04-03-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Cpt.Iglo schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:48:
[...]
Vreemd, ik heb mijn 5800 op dezelfde dag als jij gekocht maar ik heb hem opgehaald bij de Hi winkel (in Groningen). Ik hoefde echter maar €9,95 te betalen voor het toestel met hetzelfde (1-jarige) abonnement.

Het toestel bevalt mij overigens erg goed. Eerst was ik wat huiverig over of een touchscreen wel iets voor mij is, maar deze telefoon is echt geweldig! Hiervoor had ik een N95, maar deze bevalt me echt een stuk beter. Hij reageert veel sneller en de hoge schermresolutie vind ik erg fijn werken.
Mooie bevestiging, bovenstaande punten waren ook reden voor mij om van een Nokia N95 naar een Nokia 5800 XM te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:57:
[...]

Mooie bevestiging, bovenstaande punten waren ook reden voor mij om van een Nokia N95 naar een Nokia 5800 XM te upgraden.
mijne heb ik ook plotseling vandaag ontvangen, zonder dat ik een mail kreeg, wel raar..

maar ik denk dat ik de duitse versie heb :S handleidingen zijn in het duits..

En die van jullie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
is het met die studenten korting nou goedkoper om online te bestellen of in de winkel ? ik ga gewoon bij tmobile bestellen voor de 2 bleutooth koptelefoons die erbij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:03:
[...]

mijne heb ik ook plotseling vandaag ontvangen, zonder dat ik een mail kreeg, wel raar..

En die van jullie dan ?
Hmmm, vreemd dat je de Duitse versie hebt. In het bericht hieronder geeft iemand aan een Black-Blue te hebben met een NL productcode en handleiding:

Ik heb nog niets ontvangen volgens Track & Trace, maar ik ben ook op mijn werk. Er is wel iemand thuis om het in ontvangst te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld naar gsmweb, zeiden dat ik mijn telefoon nog voor het weekend kon verwachten, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:34:
[...]

Hmmm, vreemd dat je de Duitse versie hebt. In het bericht hieronder geeft iemand aan een Black-Blue te hebben met een NL productcode en handleiding:

Ik heb nog niets ontvangen volgens Track & Trace, maar ik ben ook op mijn werk. Er is wel iemand thuis om het in ontvangst te nemen.
k had ff klanteservice gebeld, ze zeide dat de telefoon wel NL's was..
toen ik het opende was het ook wel NL's. voor nederlandse handleiding moest ik naar de site van gsmweb, helpdesk..

ik vindt deze telefoon best wel ingewikkeld, wordt wel wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:18:
[...]

k had ff klanteservice gebeld, ze zeide dat de telefoon wel NL's was..
toen ik het opende was het ook wel NL's. voor nederlandse handleiding moest ik naar de site van gsmweb, helpdesk..

ik vindt deze telefoon best wel ingewikkeld, wordt wel wennen..
Het is gewoon een Duitse, maar met de Nederlandse taal, is al meer overgeschreven...

Welk toestel had je hiervoor dan, 'k neem aan geen S60 dan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb net bij Hi een 5800 gekocht, met een Hi20 abbo + eindeloos online. Kan ik nu zonder zorgen alles doen met internet en 3g en al die sheit? Zonder dat ik opeens 200 euro aan rekeningen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
dat is meestal wel de achterliggende reden van een onbeperkt data abbo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hmm ja maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die gps. a-gps 3g 3.5g umts blablabla :P

Maar fijn, want ik hoor altijd van die vreselijke verhalen over belachelijk hoge rekeningen enzo! Dus even bevestigen dat mij dat niet overkomt vind ik wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
er zit meestal wel een FUP die zou ik dus wel even checken debitel maakt het bijvoorbeeld erg bond door te adverteren met onbeperkt inet met fup en zet vervolgens in de voorwaarden neer dat 40MB de max is die in werkelijkheid ook noges bij 33mb ligt. Maar bij HI zal dat niet zo zitten denk ik vaak heb je met normaal gebruik nooit ergens last van.

[ Voor 16% gewijzigd door haakjesluiten op 04-03-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En die van jullie dan ?
Die van mij kwam ook vandaag binnen. Wel gewoon met een mailtje vooraf. Ik heb ook een Duitse handleiding. Het besturingssysteem lijkt best veel op die van mn oude N81, maar door de touch interface is het af en toe flink zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Laatst online: 12-09 14:31
aartrost schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:50:
Ik heb net bij Hi een 5800 gekocht, met een Hi20 abbo + eindeloos online. Kan ik nu zonder zorgen alles doen met internet en 3g en al die sheit? Zonder dat ik opeens 200 euro aan rekeningen heb?
Er zit een klein addertje onder het gras die ze mij (gelukkig) wel eerlijk vertelden; zolang je zoveel internet als de gemiddelde Hi gebruiker met eindeloos online, dan is er niets aan de hand, maar als je er ruim boven komt (bijvoorbeeld door je telefoon als modem te gebruiken bij je laptop) dan krijg je wel bericht met het verzoek om je internetgebruik wat aan te passen. Als je dit niet doet dan kunnen er hogere kosten aan verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Black/red versie is bij GSMwijzer.nl nu 283 euro!
Er staat wel T-mobile achter dus ik denk dat ie branded is..

Ik heb even gemaild of hij wel/niet simlockvrij is... En zo ja, dan issie van mij!!
Dat vind ik namelijk wel een hele goeie deal voor iemand die het toestel los wil kopen...

http://www.gsmwijzer.nl/g...32/nokia-5800-xpressmusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
bij mij si die daar 328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
Dit staat er:

Snelst leverbaar € 328,-
Black Blue € 328,-
Black Red € 328,-
Black Red T-Mobile € 283,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
eerlijk gezegd zou ik liever 50 euro meer betalen voor een non-branded telefoon, o.a. ivm firmware updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
RonaldMcDonald schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:42:
eerlijk gezegd zou ik liever 50 euro meer betalen voor een non-branded telefoon, o.a. ivm firmware updates
Ik ook :) Ben benieuwd wat ik moet bijbetalen als ik over 2weken mijn abbonement ga verlengen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
ik heb em morgen binnen. service van vodafone is echt top!!

alles zeer netjes geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet het, maar ik kijk nu vooral naar de prijs.

Als er alleen maar T mobile op staat en geen andere firmware dan koop ik hem misschien wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

En die van jullie dan ?
Ik heb ook de versie met het Nederlands menu, en Duitse handleidingen. Ik heb tot op heben nog geen volledig Nederlande Nokia 5800XM Black-Blue gezien. Ik wist dit van te voren, alle Nokia's die ik bij GSMWeb vandaan heb zijn met Duitse handleiding. Voor mij is het geen probleem, je hebt toch Europese garantie van twee jaar bij Nokia.

Ik denk dat Roger525 misschien een Nokia 5800XM in een doos van de Black-Red heeft ontvangen, of met de handleiding uit een Black-Red (misschien op aanvraag). Volgens mij zijn de Nokia 5800XM Black-Blue en Black-Grey nog niet officieel uit in Nederland.

Link: Verwijderd in "[ABO] Het 5800 Tube levertijden en abonn..."

[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 05-03-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Vandaag *eindelijk* mijn telefoon ontvangen van gsmweb, terwijl mn contract op 11 februari begon te lopen. Ik ben erg echt niet blij mee, want ik heb wel gewoon betaald voor internet gedurende die tijd, knap waardeloos dat ze niet doorgeven dat deze telefoon niet op voorraad is.

Ook staat er op mn telfort rekening 18.94/maand in plaats van de afgesproknen 16.95...?!

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een mailtje terug gekregen..

Helaas is die T-mobile telefoon wel gesimlocked..
Dus ik wacht nog even ;).

Denken jullie dat de prijs nog verder omlaag zal gaan in de komende weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me telefoon binnen van Hi.
Nu vraag ik me bel te goed op en dan zegt hij nog 68,07 cent. Heb een Hi online 30 Abonnement is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
GsmWeb geeft nu ook een gratis speakersetje bij elk abo erbij kado.

Ik denk dat je bij T-Mobile alleen een Nokia BH604 headset erbij krijgt en niet ook een DS200 headset. Dat is namelijk een Sony-Ericsson model die je ook bij het SE W705 toestel erbij krijgt . Wel stom dat ze het erbij zetten. Ik zou een printscreen maken als je daar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:18:
Heb me telefoon binnen van Hi.
Nu vraag ik me bel te goed op en dan zegt hij nog 68,07 cent. Heb een Hi online 30 Abonnement is dit normaal?
Het ligt eraan,

Soms neem je geld mee van een vorige maand... maar als je abbo nieuw is dan is dat niet echt normaal geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:42:
[...]

Het ligt eraan,

Soms neem je geld mee van een vorige maand... maar als je abbo nieuw is dan is dat niet echt normaal geloof ik..
Leek mij ook niet heel normaal, zal Hi even mailen kan alleen (alweer) e-mail adres niet vinden. Ook als ik sms en ik doe daarna saldo naar 1244 is dit niet bijgewerkt. Zit hier een vertraging in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
lol, als ik online wil met mn surf en mail abbo bij deze telefoon, krijg ik een SMSje dat ik mn beltegoed moet opwaarderen :p

telfort gebeld, ze zeggen dat de technische dienst ernaar zal kijken en dat het vijf werkdagen kan duren voordat het opgelost is. Tegen die tijd heb ik dus een hele maand geen gebruik kunnen maken van surf & mail unlimited. Sta ik in mijn recht als ik Telfort om een vergoeding vraag voor deze tijd?

overigens heb ik vandaag van GSMweb dus gewoon een Duitse versie gehad met NL taal en de laatste firmware erop. Ik weet niet of deze met het speakerprobleem komt.

Heb er ook een Brando screenprotecor bijgenomen, het is me niet helemaal gelukt om deze stofvrij aan te brengen, zelfs in een stomend vochtige badkamer zoals in een guide hier op het forum beschreven. Qua luchtbellen viel het wel mee (behalve bij de randen, daar zuigt de protector niet goed aan als je te dicht tegen de zijkant aan komt) Uiterlijk is de protector waarschijnlijk niet storend als je hem 100% luchtbelvrij kan aanbrengen. Hij wordt wel erg snel vettig :x

Phone zelf valt me reuze mee, rap dingetje. Moet alleen wennen aan de keyboards.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-07-2022

LAA

oObreezerOo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:29:
[...]

Dit staat er:

Snelst leverbaar € 328,-
Black Blue € 328,-
Black Red € 328,-
Black Red T-Mobile € 283,-
Ik heb begin februari bij gsmwijzer de zwart-grijze versie besteld. Een week later werd deze versie van hun site gehaald, omdat hij nog niet leverbaar was. Op dit moment is het bij hun nog steeds onduidelijk of hij deze versie nu wel of niet uitgeleverd wordt. Ik laat de bestelling toch even doorlopen voor het geval hij alsnog in voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt hem wel een leuke toestel, moet effe er aan wenne,

maar om filmpjes te kyke op internet wordt er gevraagd naar flash player..

Weet iemand of flash player voor nokia 5800 uit is?

En waar ik hem kan downloade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:33:
Ik vindt hem wel een leuke toestel, moet effe er aan wenne,

maar om filmpjes te kyke op internet wordt er gevraagd naar flash player..

Weet iemand of flash player voor nokia 5800 uit is?

En waar ik hem kan downloade ?
Voor deze vragen moet je in het "technische" topic zijn:
Nokia 5800 Tube

stel de vraag daar op nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
vodafone heeft overigens wel de 11. zoveel versie erop staan.. dat is geloof ik niet de nieuwste...
maar neem wel aan dat ze niet leveren met die oude speakertjes die binnen een maand kapot gaan...

althans zoiets las ik laatst
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste