Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:08:
[...]

als je nu (via internet) kijkt bij je internet abbonement.. bij vodafone.. kun je ook een optie kiezen om 12 maanden zorgeloos internet te krijgen met 50% korting.

daarbij moet ik zeggen dat ik nu debitel heb.. en een limiet heb van 40 mb. ik kom hier overigens nooit overheen maar als ik die 5800 heb internet ik wellicht meer. maar ik blijf een avarage user dus het overschijdings probleem zal ik wel niet hebben.

daarbij staat dat mobiele tv voor 5 euro p maand me wel aan bij vodafone, lekker in de trein ofzo
Ik persoonlijk vind 24 maanden abo veel te lang daarom heb ik ook 1 jaar abo genomen als ik dat wil doen bij voda dan moet ik 169 euro betalen voor de toestel zelf .
Als ik bijv een voda en t-mobile abo ga vergelijken van 1 jaar gaat het er zo uit zien .
t-mobile
abo : 20 X 12 + 12 X 10 = 360 in totaal
voda = 18 euro + 5 X 3 + 9 X 10 = 321 + 169 voor de toestel = 490 euro .

Vergeet ook niet dat je bij t-mobile een headset krijgt tw.v. ong 100 euro .

Als je naar een 2 jarige abo gaat kijken dan is voda indd goedkoper .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
In principe is het gewoon dom, een tweejarig abonnement te nemen met dit toestel. Hij is op veel plaatsen met een éénjarig abonnement € 25,- (of vaak minder) al gratis. Dan kan je na een jaar verlengen met SIM Only (wat je in totaal dan meer oplevert), of je kan verlengen met een nieuw toestel (wat je in waarde van het toestel meer oplevert). Deze methode levert je in twee etappe's van een jaar, bijna altijd meer op als meteen voor een jaar te kiezen. Daar komt nog bij dat je als je niet tevreden bent over de provider, kunt switchen na een jaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:04
spoorweg schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:47:
Het is inderdaad veel gunstiger om voor een 1-jarig abonnement te gaan bij de 5800XM (de telefoon is dan vaak toch al gratis).. Kan je daarna mooi over op sim-only.

[...]
Klopt, dat zei de medewerker in de winkel ook. Hij verwachte ook dat de telefoons in de winkel binnenkort met simlock geleverd gaan worden maar voor mij ligt er gelukkig eentje apart.

De aanbieding van 20% korting voor de gehele contractsperiode (website) is helaas alleen niet geldig in de winkel, voor de rest was het volgens mij hetzelfde.

Nu maar hopen dat nummerbehoud snel wordt goedgekeurd >:)
Ik heb net met de winkel van vodafone gebeld en gelukkig kunnen ze de telefoon zo simlockvrij maken in de vodafone winkel als dat echt nodig is. Dat doen ze echter alleen als je voor nummerbehoud kiest, niet als je een nummer van hun krijgt zegmaar..

Weet iemand hoe het zit met het bereik van vodafone? Ik wil beslist geen t-mobile aangezien ik veel mensen heb horen klagen over het slechte bereik van t-mobile (paar konden thuis geeneens bellen met mobiel)..
Ik zit nu al 5 jaar bij kpn-netwerk en heb nog nooit gehad dat ik geen bereik had, vodafone is ook prima toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
Aeonis schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:49:
[...]
Weet iemand hoe het zit met het bereik van vodafone? Ik wil beslist geen t-mobile aangezien ik veel mensen heb horen klagen over het slechte bereik van t-mobile (paar konden thuis geeneens bellen met mobiel)..
Ik zit nu al 5 jaar bij kpn-netwerk en heb nog nooit gehad dat ik geen bereik had, vodafone is ook prima toch? :)
en daarom neem ik nou inderdaad geen t mobile:-).. mijn broer heeft t-mobile.. en ik heb vaak problemen met bellen met hem... door bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem vanmiddag bestellen bij Hi via de online shop. Wou hem eerst gewoon bij phonehouse halen maar dan betaal je een voortuin extra.

Kosten bij Hi online:

Hi 30 Online 1 jaar:
Abolement:
12x24,95= 299,5

Internet:
3x2.5= 7,5
9x9,95 = 89,55

Toestel:
0 euro

Totaal:
299,4+7,5+89,55= 396,55

Hi Online 1 Jaar:
Abolement:
12x24,95= 299,5

Toestel:
39,95

Totaal:
299,5+39,95= 339,-

Hiervoor krijg je:
Aantal belminuten/sms: 240/480 per maand
12x240= 2880 belminuten per jaar
12x480= 5760 sms berichten per jaar

Hoop dat als ik hem vandaag voor 17:00 bestel hem morgen in huis heb. Ze hebben namelijk regeling vandaag bestelt is morgen in huis. En aangezien in vandaag bestel en hun van af morgen gaan leveren lijkt het me logisch als ik hem morgen in huis heb. En anders hopelijk vrijdag. Kan op moment niet bellen maar ik bel ze vanmiddag er nog over.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 00:20:
[...]

Ik persoonlijk vind 24 maanden abo veel te lang daarom heb ik ook 1 jaar abo genomen als ik dat wil doen bij voda dan moet ik 169 euro betalen voor de toestel zelf .
Als ik bijv een voda en t-mobile abo ga vergelijken van 1 jaar gaat het er zo uit zien .
t-mobile
abo : 20 X 12 + 12 X 10 = 360 in totaal
voda = 18 euro + 5 X 3 + 9 X 10 = 321 + 169 voor de toestel = 490 euro .

Vergeet ook niet dat je bij t-mobile een headset krijgt tw.v. ong 100 euro .

Als je naar een 2 jarige abo gaat kijken dan is voda indd goedkoper .
overigens zie ik niet waar jij zulke goedkope prijzen vandaan haalt hoor? met 1 jarig abonnementen bij t-mobile moet je ook gewoon betalen voor de telefoon.. of kijk ik ergens overheen?

tmobile: Actie: Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt vanaf Relax 300 en geldt niet bij Sim Only)

[ Voor 7% gewijzigd door Jor_den op 25-02-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
1-jarig abbonementen van vodafone:

(met 20% korting) 200 minuten 22 euro p maand. +94 euro los.
-voordeel sms gratis (2x zoveel smsen, kost normala 2 euro p maand)
-zorgeloos internet blox met 50% korting. oftewel 4,25 p maand x 12

totaal 1 jaar 409 euro.

ik vraag me alleen af of ik dan minder betaal per maand als 1 jaar voorbij is.. weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Jor_den schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:49:
ik vraag me alleen af of ik dan minder betaal per maand als 1 jaar voorbij is.. weet iemand dat?
Na dat jaar kan je bij vodafone doen wat je wilt aangezien de telefoon van jou is en het 1jarig contract is verlopen.. Je kan je abonnement dan dus laten wijzigen in bijvoorbeeld vodafone simonly en dan betaal je inderdaad een stuk minder per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
nou, dan ben ik er uit wat ik ga doen:-)

dan kan ik na dat jaar altijd nog kiezen of ik doorga... met sim only.. of een andere mobiel wil hebben. morgen ff langs vodaphone winkel. hoop wel dat daar dan ook die 20% korting werkt.. anders moet ik em via internet bestellen maar weet niet of ik dan ook gelijk die telefoon kan krijgen.. dat zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 22:48
Jor_den schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:11:

dan kan ik na dat jaar altijd nog kiezen of ik doorga... met sim only.. of een andere mobiel wil hebben. morgen ff langs vodaphone winkel. hoop wel dat daar dan ook die 20% korting werkt.. anders moet ik em via internet bestellen maar weet niet of ik dan ook gelijk die telefoon kan krijgen.. dat zou wel leuk zijn.
De 20% korting geldt helaas niet in de vodafone winkel, alleen op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Jor_den schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:11:

Voordeel van de vodafone winkel is dat je hem simlockvrij kunt krijgen (volgens een medewerker) en dan kun je na het 1jarige abonnement echt alle kanten uit.. (bijvoorbeeld overstappen op een goedkopere provider ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
hmm dat is vervelend.. dan vraag ik me af of ze die nokia wel eerder opsturen als je nu via internet zou bestellen. of dat ze em pas op sturen als je abbo ingaat. en dan moet ie ook nog eens simlock vrij zijn.. haha.

zal zometeen maar eens even bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
En na 2 weken nog steeds niet binnen van gsmeasy :(
Ik bestel nooit meer voor de echte releasedatum.

Edit: net gebeld, 4 maart 8)7 . Maar gelijk gezegd dat ik het dan wil annuleren en dat wordt nu gelijk voor me gedaan. Mooi dat ze bij gsmeasy in ieder zich wel realiseren dat ik nog helemaal niks heb getekent en ik dus zo kan annulerejn :) Ga nu bij vodafone bestellen.

[ Voor 57% gewijzigd door Jazzle op 25-02-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Jor_den schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:23:
hmm dat is vervelend.. dan vraag ik me af of ze die nokia wel eerder opsturen als je nu via internet zou bestellen. of dat ze em pas op sturen als je abbo ingaat. en dan moet ie ook nog eens simlock vrij zijn.. haha.

zal zometeen maar eens even bellen denk ik.
Ik heb al gebeld met vodafone.nl, wel telefoon meteen en betalen gaat pas in nadat je de vodafone simkaart hebt ontvangen met je eigen nummer.... maar hij is hoe dan ook niet simlockvrij, dat kan alleen bij vodafone winkels. Dan kun je dus niks met je telefoon tenzij je nu ook een vodafone simkaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Aeonis schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:47:
[...]

Ik heb al gebeld met vodafone.nl, wel telefoon meteen en betalen gaat pas in nadat je de vodafone simkaart hebt ontvangen met je eigen nummer.... maar hij is hoe dan ook niet simlockvrij, dat kan alleen bij vodafone winkels. Dan kun je dus niks met je telefoon tenzij je nu ook een vodafone simkaart hebt.
hmmmm, goed dat je ff gebeld hebt. ik loop morgen wel even langs de winkel.. en kijk of ze misschien dat alsnog willen/kunnen doen met bewijs van de aankoop van een vodafone abbo. ik kan het wellicht proberen...

ik laat het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Jor_den schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:30:
[...]
hmmmm, goed dat je ff gebeld hebt. ik loop morgen wel even langs de winkel.. en kijk of ze misschien dat alsnog willen/kunnen doen met bewijs van de aankoop van een vodafone abbo. ik kan het wellicht proberen...

ik laat het weten
Dat zou super zijn ja :) als dat kan dan bestel ik hem morgen ook online

Iemand ervaring met het bereik van vodafone? vergeleken met kpn-netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het toestel dat HI online aanbiedt, simlockvrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kpn heeft een sterk netwerk voda ook ik heb nu t-mobile ook nooit last van gehad hier voor telfort dat was wel een ramp . Als het goed is moet morgen mijn nokia 5800 in de postbus liggen of over morgen van t-mobile .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:00:
Weet iemand of het toestel dat HI online aanbiedt, simlockvrij is?
Ik ga ze vanmiddag bellen zal het dan gelijk vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
nog een tip voor mensen bij GSMWEB.NL kan je de 5800XM halen met telfort abbo

gratis bij 1 jaar abbo+data:

16,95x12=203.4
10x12=120
kom je uit op 323,4 is minder dan een los toestel :P

en dan waarschijnlijk nog een sms bundel a 1,95 voor 25smsjes mocht je dat willen

vond zelf wel goedkoop ga zo even kijken in de winkel hoe zoon 5800 me bevalt en dan bestel ik hem daar denk. Lang zitten twijfelen tussen de G1 en de 5800 maar de belabberde accu duur van de G1 heeft nu me definitief toch weer voor nokia doen kiezen :)

[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 25-02-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:47:
nog een tip voor mensen bij GSMWEB.NL kan je de 5800XM halen met telfort abbo

gratis bij 1 jaar abbo+data:

16,95x12=203.4
10x12=120
kom je uit op 323,4 is minder dan een los toestel :P

en dan waarschijnlijk nog een sms bundel a 1,95 voor 25smsjes mocht je dat willen

vond zelf wel goedkoop ga zo even kijken in de winkel hoe zoon 5800 me bevalt en dan bestel ik hem daar denk. Lang zitten twijfelen tussen de G1 en de 5800 maar de belabberde accu duur van de G1 heeft nu me definitief toch weer voor nokia doen kiezen :)
Zou ik maar niet doen , veel slechte reactie gezien van mensen die via gsmweb hebben besteld en daarbij komt nog dat het de import versie is je kan de product code veranderen maar dan vervalt je garantie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 15:24:
[...]

Zou ik maar niet doen , veel slechte reactie gezien van mensen die via gsmweb hebben besteld en daarbij komt nog dat het de import versie is je kan de product code veranderen maar dan vervalt je garantie .
Ik was ook van plan om het goedkope telfort te nemen bij gsmweb icm met de 5800. Maar... na het lezen van oa. dit forum en even google op gsmweb en klachten ga ik zeker niet voor gsmweb.
Het wordt dan idd een beetje goedkoop is duurkoop. Moet je voorstellen dat je idd problemen met je toestel krijgt (wat tegenwoordig geen uitzondering is volgens mij). Dan kun je dus nergens terecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik lees er ook mindere dingen over. En dat is mooi #$^% want ik heb mn bestelformulier al een tijdje de deur uit. :( Over een paar dagen kan mn abbo verlengd worden en dat gaat dan ook direct gebeuren.

Mijn vorige drie telefoons heb ik naar volle tevredenheid besteld bij GSMWeb dus heb dat nu weer gedaan. Ik hoop dat het allemaal een beetje zal meevallen, ik zal hier in ieder geval de bevindingen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
Ik zit nu te denken aan vodafone of Hi.

Vodafone (150min) kost 24mnd x € 18,- = € 432,- en dan toestel gratis
Hi (125min) kost 24mnd x € 16,95 = € 406,80 + € 49,95 voor het toestel = € 456,75

t-mobile is voor mij volgens mij duurder. Relax 150 abo voor € 17,- x 24mdn = € 408 + € 19,95 aanschaf mobiel = € 427,95 maar dan kun je niet sms uit je bundel en dat kan bij vodafone en hi weer wel, zelfs "gratis" je sms verdubbelen. En tja.. die koptelefoon... ga je daar mee op straat lopen? LOL en die paar gratis liedjes uit de nokia store... kap nah... iedereen zit moeilijk te downloaden LOL

Zijn er nog goedkopere dan wel betere suggesties? Ik hoor het graag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zelf ben ik op zoek naar een goede deal voor een verlenging bij Telfort. GSMweb valt af omdat ik toch liever m'n toestel gewoon in de winkel gelijk meeneem. PhoneHouse heeft nu de prijzen staan en voor een jaar telfort 200 moet je nog 189 euro bijbetalen voor de telefoon (nu kon ik geen internet en sms op de site kiezen, dus waarschijnlijk gaat er nog iets van het bedrag af). Bij T for Telecom is het met 100 sms + internet 116 euro bijbetalen.

Vindt het trouwens jammer dat het toestel nog niet op de site van Telfort zelf staat, dan heb je tenminste een idee hoe het zich daartoe verhoudt.

Wordt morgen waarschijnlijk een aantal shops langs (t for telecom, belcompany) om te kijken wat de beste deal is.

[ Voor 13% gewijzigd door Walkman op 25-02-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah als je voor 2 jaar abo gaat kun je het beste voor voda gaan ,
ga je voor een 1 jaar abo kun je volgens mij beter voor t-mobile gaan .

Bij t-mobile krijg je ook een zeer leuke headset dat echt een top geluid levert .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
Jumpman schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:37:
In principe is het gewoon dom, een tweejarig abonnement te nemen met dit toestel. Hij is op veel plaatsen met een éénjarig abonnement € 25,- (of vaak minder) al gratis. Dan kan je na een jaar verlengen met SIM Only (wat je in totaal dan meer oplevert), of je kan verlengen met een nieuw toestel (wat je in waarde van het toestel meer oplevert). Deze methode levert je in twee etappe's van een jaar, bijna altijd meer op als meteen voor een jaar te kiezen. Daar komt nog bij dat je als je niet tevreden bent over de provider, kunt switchen na een jaar.
Ja dat zeg je wel maar volgens mij is dat niet zo. Bij vodafone moet je behoorlijk bijbetalen voor de telefoon.
bijvoorbeeld 12mnd x € 18 (150min) = € 216 + 169,99 voor toestel = € 385,99. Stel dan in jaar 2 een simonly van € 7,95 per maand = 95,40
= totaal voor 2 jaar € 481,39

Het is maar net hoe je het bekijkt.... ieder heeft zo z'n voorkeur natuurlijk.

EDIT:
ik moet toch de post nog even aanpassen.
via t-mobile voor 1 jr relax 200 betaal je 20,75 p/mnd = € 249 + 25 sms p/md 2,50 x 12 = € 30,- Toestel kost dan € 79,95. Totaal pakket is dan € 358,95 en dat is idd goedkoper dan een 2 jaar abo bij een andere provider. Stel dan in jaar 2 een simonly van € 7,95 per maand = 95,40

8)7 8)7 8)7
Appels met peren LOL

[ Voor 15% gewijzigd door Marty12345 op 25-02-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:26:
dat hebben ze ook tegen mij gezegt, ik hoop dat het deze keer echt zo is !!

[...]
Belde GSMweb nog op vandaag met de vraag wanneer ze eens binnenkomen; of morgen of vrijdag kreeg ik als antwoord...ja ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Hmm... net weer bij een vodafone winkel geweest waar ze het toestel al hadden.. en dit toestel was niet simlockvrij en die konden ze ook niet simlockvrij maken... ze konden wel proberen een uitzondering te maken en hem simlockvrij maken, maar als dat door het kantoor of iets dergelijks werd afgekeurd zat je ondertussen al wel aan een abonnement vast en heb je er dus niks aan.

Het verschilt dus per vodafone winkel / medewerker.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Aeonis schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:07:
Hmm... net weer bij een vodafone winkel geweest waar ze het toestel al hadden.. en dit toestel was niet simlockvrij en die konden ze ook niet simlockvrij maken... ze konden wel proberen een uitzondering te maken en hem simlockvrij maken, maar als dat door het kantoor of iets dergelijks werd afgekeurd zat je ondertussen al wel aan een abonnement vast en heb je er dus niks aan.

Het verschilt dus per vodafone winkel / medewerker.. :S
Bij mij werd gezegd dat ze hem wel simlockvrij kunnen maken maar dat daar kosten aan vast zitten (wist niet uit zijn hoofd hoeveel). Ik ga hem morgen maar halen met nieuw nummer, anders moet ik nog 3 weken wachten tot dat de oude portering is geannuleerd. Vodafone gebeld trouwens, ik zou hem niet online bestellen daar, want ondanks dat er op de website staat dat hij per 26 februari leverbaar is, krijgen ze hem pas 3 maart binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met die 20% korting van Vodafone, hoelang blijft deze actie gelden?
En is het toestel van Vodafone branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:44:
Hoe zit het met die 20% korting van Vodafone, hoelang blijft deze actie gelden?
Ik denk dat die korting erg lang gaat duren.. anders kan je net zo goed een xperia halen.. Hij kan vanaf nu alleen nog maar dalen denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
noujah mijn huidige debitel abbonement loopt nog tot 14 mei, dus tot die tijd zit ik nog vast. dan maakt het niet uit dat ik pas 3 maart die telefoon binnen kan hebben.
wel zou ik hem graag willen laten unlocken. maar ik dnek dat ik hem gewoon morgen bestel, en hem dan binnen krijg. en daarna probeer bij vodafone winkels em te laten unlocken (met bewijs van het vodafone abbonement).
eerst maar eens langs de winkel morgen, kijken wat ze hier zeggen^_^.

en anders ligt ie tot die tijd in de kast :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Jor_den op 25-02-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Jor_den schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:17:
noujah mijn huidige debitel abbonement loopt nog tot 14 mei, dus tot die tijd zit ik nog vast. dan maakt het niet uit dat ik pas 3 maart die telefoon binnen kan hebben.
wel zou ik hem graag willen laten unlocken. maar ik dnek dat ik hem gewoon morgen bestel, en hem dan binnen krijg. en daarna probeer bij vodafone winkels em te laten unlocken (met bewijs van het vodafone abbonement).
eerst maar eens langs de winkel morgen, kijken wat ze hier zeggen^_^.

en anders ligt ie tot die tijd in de kast :-)
Tjah dat unlocken kan dan wel eens een probleem worden.. denk niet dat ze dat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
jah naja kan het op zun minst proberen...

en anders ligt ie 2 maanden in de kast, maar anders moet ik toch wachten... 2 vodafone winkels in de stad dus dan probeer ik het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
jerryw00h schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:10:
[...]

Belde GSMweb nog op vandaag met de vraag wanneer ze eens binnenkomen; of morgen of vrijdag kreeg ik als antwoord...ja ja..
Ik heb vandaag na lange tijd een track & trace nummer gekregen voor een 5800 blue + sim. Het zal me benieuwen of dit ook werkelijk het toestel is dat ze opsturen, ik had ze namelijk verzocht mijn SIM op te sturen wegens het uitblijven van het toestel..

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Soepster schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:43:
[...]

Ik heb vandaag na lange tijd een track & trace nummer gekregen voor een 5800 blue + sim. Het zal me benieuwen of dit ook werkelijk het toestel is dat ze opsturen, ik had ze namelijk verzocht mijn SIM op te sturen wegens het uitblijven van het toestel..
Wanner heb jij je contract terug gestuurd, en via E-mail of standaard post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:10:
[...]

Tegen mij zeiden ze dat ze definitief Dinsdag 3 Maart binnen krijgen :S pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog net een mail gekregen van gsmweb.. dat mijn telefoon + abo verstuurd is en ik heb mijn track en trace nummer ook.. dus morgen heb ik hem zeker in mijn handen.. gelukkig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
Ik snap er niets meer LOL

Doet GSMweb nu alleen in buitenlandse modellen? of zouden ze nu ook NL modellen hebben? ik heb echt geen zin in al dat gezeik e.d.
Maar het is zo verleidelijk om voor een telfort abo te gaan daarzo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marty12345 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:22:
Maar het is zo verleidelijk om voor een telfort abo te gaan daarzo......
Nu je het zegt.. Bij een telfort 200 abo betaal je 17 (euro) * 12 (maanden) en 70 voor het toestel.. dat is 280 euro... Of telfort 300 : 25 * 12 en toestel gratis. Dat wordt 300 euro.. Nou ja.. even wachten en ze zullen vast wel NLse modellen hebben..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:04:
[...]

Tegen mij zeiden ze dat ze definitief Dinsdag 3 Maart binnen krijgen :S pff
Dat zal dan wel een nederlandse zijn, want de online winkel van vodafone krijgt ze dan ook pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzle schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:41:
[...]

Dat zal dan wel een nederlandse zijn, want de online winkel van vodafone krijgt ze dan ook pas binnen.
Dat hadden ze gisteren tegen mij verteld, maar vandaag kreeg ik het via mail dat het al opgestuurd is.. en dat ik hem morgen ontvang :? wel raar die GSMweb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 5800 Bleu ; Gratis (Omdat ik ook internet bij heb staan)
Ik heb een abo van Telfort ; 200 belminuten (€ 16,95) + Sms Bundel 100 sms (€ 3,95) + Onbeperkt Internet
(€ 10,00) ( 1 jarige contract)

totale kosten ; € 30,90 x 12mndn = € 370,80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:57:
Nokia 5800 Bleu ; Gratis (Omdat ik ook internet bij heb staan)
Ik heb een abo van Telfort ; 200 belminuten (€ 16,95) + Sms Bundel 100 sms (€ 3,95) + Onbeperkt Internet
(€ 10,00) ( 1 jarige contract)

totale kosten ; € 30,90 x 12mndn = € 370,80
Precies de combinatie die ik morgen ook ga nemen. Hoeveel moet je daarvoor bijbetalen en zo niet waar? Op het moment ga ik waarschijnlijk naar t for telecom, moet ik geloof ik zo rond de 110 euro bijbetalen (volgens de site, via telefoon hoorde ik dat het iets van 60 euro was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
jah je zal vast nog wel bij moeten betalen dan....

ik zit nu op een bedrag van 415 euro voor 1 jaar inclusief internet en sms voordeel pakket bij vodafone^_^ (200 minuten).
maar eerst ff morgen langs de winkel hoop dat ze hem al hebben om even te bekijken:-)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Jor_den schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:34:
jah je zal vast nog wel bij moeten betalen dan....

ik zit nu op een bedrag van 415 euro voor 1 jaar inclusief internet en sms voordeel pakket bij vodafone^_^ (200 minuten).
maar eerst ff morgen langs de winkel hoop dat ze hem al hebben om even te bekijken:-)...
Bij de belcompany heb ik hem vandaag al geprobeerd! jammer dat ik daar per maand veel duurder uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:07:
Ik heb nog net een mail gekregen van gsmweb.. dat mijn telefoon + abo verstuurd is en ik heb mijn track en trace nummer ook.. dus morgen heb ik hem zeker in mijn handen.. gelukkig !!
appart.. laten we hopen dat ik hem ook snel krijg. B)

Verwijderd

ik heb TUBE bestelt via www.smartphoneshop.nl (coolblue) voor 359 euro. Ik heb goed ervaring met dit bedrijf (consoleshop , mp3shop enz). Mischien niet goedkoopste maar wel vertrouwbaar en NL versie incl 25 muzik gratis te downloaden via nokia music. Las ner op 5800 topic dat tube in UK 210 pound kost. Lekker goedkoop.

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb hem daar ook besteld en gisteren binnen gehad.
Ik ga vandaag nog eens langs om de Noreve hoesjes in het echt te kunnen bekijken.

Z-machine OriginID: JaccoW

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Heeft de T-Mobile shop hem nu ook?

Op de site staat ie in ieder geval al..

Ga vanavond maar eens langs, hopen dat Venlo de Tube al heeft..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• thealterego1
  • Laatst online: 12-09 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ik ben net langsgeweest bij de T-mobile shop in Hengelo, daar hebben ze hem nog niet en weten ze ook nog niks over de prijs te zeggen. Ze hebben ook geen idee wanneer die binnenkomt.

Update: nog even gebeld met de klantenservice of die meer weten, maar daar vertellen ze dat de telefoon morgen zeker bij de winkels moet liggen.

[ Voor 28% gewijzigd door thealterego1 op 26-02-2009 10:12 ]

iemand iets leuks?

• Vis
  • Nu online

Vis

Ze weten wel veel altijd daar inderdaad.. :s

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:08:
[...]

Ik ga ze vanmiddag bellen zal het dan gelijk vragen.
En nog antwoord gekregen?

• Jor_den
Aeonis schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:33:
[...]

Tjah dat unlocken kan dan wel eens een probleem worden.. denk niet dat ze dat gaan doen.
nou, ik geloof niet dat ze dat gaan doen voor mij haha. ik zit nu wel te twijfelen om hem nu te kopen of nog even te wachten op misschien nog wel een betere aanbieding.. maarjah.. misschien wordt het zometeen alleen maar duurder ahha... of zonder de aanbiedingen die er nu wel zijn die ik precies wil hebben! en dan misschien niet:S

[ Voor 9% gewijzigd door Jor_den op 26-02-2009 13:08 ]

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 22:27
Gisteren teruggekomen uit Londen en daar hadden ze hem in terminal 5 van Heathrow bij de Nokia Store.
216 Pound, dat is zo'n 244 euro. Kon het niet laten en heb er gelijk een meegenomen.
Als je dat vergelijkt met de prijzen in Belgie en Nederland dan is dat natuurlijk erg goedkoop.

(lost toestel, zonder simlock)

• Leedbek
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Is er al iemand die duidelijkheid kan geven over de toestellen van T-Mobile? In hoeverre hebben deze branding en aparte firmware? Ben daar wel erg benieuwd naar eigenlijk.

Klaar voor de steroorlogen?

Verwijderd

Misschien een rare vraag maar de toestellen van Vodafone (die ze via internet verkopen) zijn Nederlands?
En zijn ze branded? Want die korting van 20% (over het gehele abonnement) geldt alleen via internet.

• Jor_den
ik neem aan dat vodafone wel de kwaliteit levert en de nederlandse geeft:-).
branded, (simlocked neem ik aan) geen idee.. wist ook de vodafone verkoper mij vanmorgen niet te vertellen(ze waren ook nog niet binnen).
jah 20% alleen over internet, zover de verkoper wist.

Verwijderd

jerryw00h schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:29:
[...]

appart.. laten we hopen dat ik hem ook snel krijg. B)
pff , ik kreeg alleen de simkaart thuisgestuurd..
nu snap ik het al.. dinsdag vroeg ik of ze simkaart alvast konden sturen..
Naja ik denk dat ik dinsdag me telefoon heb dan..

Verwijderd

Ja dat neem ik ook aan maar zekerheid voor alles.
Ik twijfel nu alleen nog mbt tot dat branded.

Verwijderd

Walkman schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:07:
[...]

Precies de combinatie die ik morgen ook ga nemen. Hoeveel moet je daarvoor bijbetalen en zo niet waar? Op het moment ga ik waarschijnlijk naar t for telecom, moet ik geloof ik zo rond de 110 euro bijbetalen (volgens de site, via telefoon hoorde ik dat het iets van 60 euro was)
ik dacht in het begin ook dat ik 69 euro er bij moest betalen..

maar later zag ik er onder.. Nokia5800 + Onbeperkt internet Gratis..

Omdat ik met internet had aangevraagd krijg ik de mobiel gratis..

Verwijderd

Jor_den schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:07:
ik neem aan dat vodafone wel de kwaliteit levert en de nederlandse geeft:-).
branded, (simlocked neem ik aan) geen idee.. wist ook de vodafone verkoper mij vanmorgen niet te vertellen(ze waren ook nog niet binnen).
jah 20% alleen over internet, zover de verkoper wist.
Vriendin heeft hem een uur geleden van de koerier ontvangen, besteld via Vodafone. Telefoon is wél simlocked maar niet branded. Is idd een nederlandse versie, maar wel met de 1xxxx firmware en nokia updater geeft aan dat er momenteel geen updates zijn (naar bijvoorbeeld die 2xxxx versie)

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
klopt heb ik ook... kan hem ook nog niet updaten

welke productcode heb jij??

RichardVos.nl

Verwijderd

Vanmiddag wezen kijken bij Media Martk Ede en zonet besteld via Vodafone.nl!
Abonnement van 22,50 per maand,1 jaar, met die korting slecht €18,-. En dat met 150 sms/minuten + nog een of andere gratis BLoX waarmee ik er nog meer kan versturen.

Nu afwachten! Er staat binnen 24 uur geleverd indien op voorraad maar ik kan nergens teruglezen of ze 'm op voorraad hebben.

• Jor_den
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:14:
Vanmiddag wezen kijken bij Media Martk Ede en zonet besteld via Vodafone.nl!
Abonnement van 22,50 per maand,1 jaar, met die korting slecht €18,-. En dat met 150 sms/minuten + nog een of andere gratis BLoX waarmee ik er nog meer kan versturen.

Nu afwachten! Er staat binnen 24 uur geleverd indien op voorraad maar ik kan nergens teruglezen of ze 'm op voorraad hebben.
jah ik wil het abbonement van 22 euro per maand hebben. scheelt zelfs 22euro goedkoper als je het uitrekent:-). en je kan ook optie aanklikken dat je 12 maanden internet voor iets minder dan 5 euro hebt:-). (door je mindere aanbetaling)

ik heb em nog niet in mijn handen gehad dus zit enigzins nog te twijfelen. maar ik dnek dat als ik em in mijn handen heb gehad ik em wel wil hebben:)

misschien dat ik zo nog wel even bel naar vodafone.. ^_^

wat is het verschil tussen branded en simlocked? dacht dat dat het zelfde was?

[ Voor 4% gewijzigd door Jor_den op 26-02-2009 14:45 ]

Verwijderd

Branded = Er staat een logo'tje op van de provider
voorbeeld: http://i.gsmarena.com/vv/...-classic/gsmarena_102.jpg
Simlock = Er kunnen alleen simkaarten van 1 soort provider in

• Jor_den
Zorgeloos Internet BloX
Écht internet op je telefoon. Supersnel downloaden (3600 Kb/s) en uploaden (384 Kb/s). Met korting op je toestel!
+ € 59,50 extra korting op je toestel (abonnement 12 maanden)
+ Eerste 3 maanden € 5,- korting op Zorgeloos internet BloX

ooeeii heb je dit gezien dan!? ik ga em bestelleennnnn:D plaats van dikke 90 euro betalen 60 euro korting.

wreed!:-)

• Mr Knowitall
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:02
Luuk-Online schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:20:
Is er al iemand die duidelijkheid kan geven over de toestellen van T-Mobile? In hoeverre hebben deze branding en aparte firmware? Ben daar wel erg benieuwd naar eigenlijk.
Vanmorgen een 5800 gehaald bij de T-Mobile shop. Geen simlock (ik heb er nu nog een Orange sim in) en niet branded. Niet eens een logo! Het is wel het rode model, met de kortingsbon voor de Bluetooth headset.

So?

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Logo is vaak niet het ergste, de providers veranderen de software in de telefoon ook.T-Mobile doet/deed dat ook veel met de Windows Mobile toestellen. Maar goed, daar heeft de 5800 geen last van dus gelukkig:)

Verwijderd

Mr Knowitall schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:50:
[...]

Vanmorgen een 5800 gehaald bij de T-Mobile shop. Geen simlock (ik heb er nu nog een Orange sim in) en niet branded. Niet eens een logo! Het is wel het rode model, met de kortingsbon voor de Bluetooth headset.
Niet branded :S ???
Dus hij heeft een t-mobile menu ?

Vandaag waren ze bij mij aan e deur geweest maar ik was op school :'(
Vind het ook zon afgezaagde regel dat je niet de zelfde dag kan ophalen op het kantoor want ik moet morgen ook naar school etc..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 14:55 ]

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vandaag mijn abonnement verlengd bij de T-Mobile shop, was totaal 352,- kwijt i.c.m Flex 20, 1jr en W'n'W Standard. Was toch iets duurder dan verwacht (ik had eerder in een andere T-shop andere prijzen doorgekregen) maar kon het toestel direct meenemen, geen enkele vorm van branding (ook geen logo's) en simlockvrij en een bt-headset t.w.v 110,- via voucher. (Sommige) GSM's zijn alleen in de echte shop simlockvrij vanwege de overname van Orange. Waarschijnlijk wordt het toestel binnenkort wel branded (waarschijnlijk alleen logo). Dus ik heb volgens de verkoper geluk dat ik de eerste voorraad van T-Mobile heb.

offtopic:
Zonder W'n'W standard was ik 300 kwijt geweest. Ik kon ook nog een ander abo verlengen voor dezelfde prijzen (niet gedaan). Alleen dat abo kon ik via My T-Mobile 50,- goedkoper voor 250 verlengen (daarvoor was ik eigenlijk naar de winkel gegaan). Ook kan ik dat abo alsnog met Relax 100/150 verlengen voor een totaal van 210,- repectievelijk 214,-. Het behouden van beltegoed kost dus wat ;)

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 26-02-2009 15:03 ]

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 22:48
robert-630 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:01:
Vandaag mijn abonnement verlengd bij de T-Mobile shop, was totaal 352,- kwijt i.c.m Flex 20, 1jr en W'n'W Standard. Was toch iets duurder dan verwacht (ik had eerder in een andere T-shop andere prijzen doorgekregen) maar kon het toestel direct meenemen, geen enkele vorm van branding (ook geen logo's) en simlockvrij en een bt-headset t.w.v 110,- via voucher. (Sommige) GSM's zijn alleen in de echte shop simlockvrij vanwege de overname van Orange. Waarschijnlijk wordt het toestel binnenkort wel branded (waarschijnlijk alleen logo). Dus ik heb volgens de verkoper geluk dat ik de eerste voorraad van T-Mobile heb.
Heb je nou 350 betaald voor alleen het toestel of is dat inclusief de prijs van je abbo voor 1 jaar erbij? Voor alleen het toestel lijkt het me namelijk niet zo;n goeie deal....

Verwijderd

Trouwens heb je de bleutooth headset erbij gekregen of moet je iets invullen of zo ?

• Jor_den
ik heb em besteld bij vodafone:-).

waarschijnlijk moet ik wel 2 en halve maand wachten voor dat ik em kan gebruiken maargoed.

ik hoop dat ik wel het menu in kan komen want ik krijg wel een nieuwe sim kaart neem ik aan!

ik ben voor 1 heel jaar net geen 400 euro kwijt met internet en voordeel sms enzo.

ben benieuwd:D

"Bezorgtijd: Abonnement: binnen 24 uur (zonder nummerbehoud en indien op voorraad) of vanaf 4 dagen (met nummerbehoud). Nummerbehoud aanvragen samen met de bestelling."

en ik heb nummer behoud..

[ Voor 23% gewijzigd door Jor_den op 26-02-2009 15:49 ]

• robert-630
  • Niet online
[Vandaag mijn abonnement verlengd bij de T-Mobile shop, was totaal 352,-]
spoorweg schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:13:
[...]

Heb je nou 350 betaald voor alleen het toestel of is dat inclusief de prijs van je abbo voor 1 jaar erbij? Voor alleen het toestel lijkt het me namelijk niet zo;n goeie deal....
Totaal 352 (abo kstn. + toestel gratis). Ik reken altijd in totaal prijzen. Maar ik had het toestel dus al voor 210,- in huis kunnen hebben. Maar het abo waarmee ik nu heb verlengd past beter bij me, en ik heb nu internet.
Op de kassabon staat overigens:
Nokia 5800 8GB XpressMusic 324,33
XXX
XXX
Standaardprijs 324,33
324,33 - (-/- minus)
* Setprijs 0,00
Ik weet niet of je het toestel ook daadwerkelijk los voor 324,33 in de T-winkel kunt kopen.
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:43:
Trouwens heb je de bleutooth headset erbij gekregen of moet je iets invullen of zo ?
Bovenop in de doos zit een voucher. Hierop vul je NAW gegevens in en het IMEI nr van je 5800.
"Vul de gegevens in en doe de kaart op de post. Je hebt de headphone dan binnen 3 weken in huis."

Alleen i.c.m een T-Mobile abonnement en zolang de voorraad strekt. Dus ik gooi het vandaag nog op de post, eerst even het kaartje kopieren voor mijn eigen archief. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door robert-630 op 26-02-2009 15:54 ]

• Vis
  • Nu online

Vis

robert-630 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:45:
[...]

[...]

Totaal 352 (abo kstn. + toestel gratis). Ik reken altijd in totaal prijzen. Maar ik had het toestel dus al voor 210,- in huis kunnen hebben. Maar het abo waarmee ik nu heb verlengd past beter bij me, en ik heb nu internet.
Op de kassabon staat overigens:

[...]

Ik weet niet of je het toestel ook daadwerkelijk los voor 324,33 in de T-winkel kunt kopen.

[...]

Bovenop in de doos zit een voucher. Hierop vul je NAW gegevens in en het IMEI nr van je 5800.
"Vul de gegevens in en doe de kaart op de post. Je hebt de headphone dan binnen 3 weken in huis."

Alleen i.c.m een T-Mobile abonnement en zolang de voorraad strekt. Dus ik gooi het vandaag nog op de post, eerst even het kaartje kopieren voor mijn eigen archief. ;)
Sorry maar, wat betaal je nu per maand aan abo kosten?

• robert-630
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:03:
[...]

Sorry maar, wat betaal je nu per maand aan abo kosten?
Bij mijn verlenging:
Flex 20, 1jr , EUR 20,00 per maand
Web and Walk Standard EUR 9,95 per maand
Samen EUR 29,95 per maand aan abo kosten.

Toestel EUR 0,-
Korting op W'n'W Standard: 3 maanden EUR 2,50 korting
Dus in totaal 352 EUR (alle kosten die ik minimaal zal maken).

[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 26-02-2009 16:35 ]

• Vis
  • Nu online

Vis

Dat klinkt wel nice.. ik ga vanavond direct naar de shop in Venlo.. (hopen dat ze hem ook hebben!)

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:54:
Vind het ook zon afgezaagde regel dat je niet de zelfde dag kan ophalen op het kantoor want ik moet morgen ook naar school etc..
[offtopic]
Lol dat is geen regel, dat komt omdat hij dezelfde dag nog niet op het postkantoor ligt. :P

Koerier komt aan het einde van de rit terug op het distributiecentrum en laad daar de pakketjes weer uit. Die worden dan 's avonds/'s nachts/'s ochtendsvroeg pas naar de postkantoren gebracht.

• Marty12345
Ik heb zojuist mij 5800 besteld bij T-mobile (online shop via de telefoon).
Ga voor een 150 relax abo + 25 sms /pmd totaal € 19,50 per maand voor 1 jaar.
Toestel kost dan € 89,95
Totaal kosten over 12 maanden € 323,95.
Internet heb ik niet nodig, thuis en op werk gaat alles via WIFI.
Na dit 1e jaar kan ik overstappen naar een goedkoper sim only voor 1 jaar (zal ongeveer 6 euro per maand kosten)

Lijkt mij een goede deal.

Het toestel is branded volgens de verkoopster maar wel simlock vrij.... of dat ook echt zo is...??

• Jazzle
  • Niet online
Nou ik heb hem eindelijk ook, met veels te duur abbonement :( maargoed:
Gehaald bij vodafone winkel, €22,50 abbonement + €2sms verdubbelen + €9,50 onbeperkt internet (eerste 6 maanden €4,50) = €34 p/m

Bij de vodafone online winkel was veel goedkoper maarja :(

• Jor_den
Jazzle schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:53:
Gehaald bij vodafone winkel, €22,50 abbonement + €2sms verdubbelen + €9,50 onbeperkt internet (eerste 6 maanden €4,50) = €34 p/m

damnn dat is echt zonde. op internet scheelt het 4,50 per maand op abbo. sms verdubbelaar is gratis (2 euro p maand) en internet kon je 12 maanden voor 4,75 aanklikken.

ik heb zelf vandaag op internet besteld.. met 3 maanden internet voor 5 euro en 60 euro korting op mijn toestel. dus betaalde nog maar 35 euro:D.

Ben benieuwd of ik alvast een vodafone simkaart krijg (ivm nummer behoud kan ik pas over 2 bellen over vodafone) zodat ik in ieder geval in het menu kan, iemand ervaring mee?

overigens wordt ik door de koerier gebeld om een afspraak te maken wanneer ze het pakketje kunnen brengen.. wel netjes

[ Voor 6% gewijzigd door Jor_den op 26-02-2009 18:02 ]

• Aeonis
Ik heb em ook binnen! wat een supertoestel :D

Heb em vanmiddag bij een hi winkel gekocht, waar het toestel wel simlockvrij was :) kan ik mooi 3 maanden met telfort bellen en daarna m'n hi simkaart dr in doen met nummerbehoud.

Ik heb hi 30 (met studentenkorting, dus betaal maar 24,-) en eindeloos online 9,95 (eerste 3 maanden 2,50).. moest 10 euro bijbetalen voor het toestel... (heb wel een 1jarig abonnement, dus kan daarna mooi over op simonly :))

De geluidskwaliteit is vooral zeer goed! Zowel speakers als earphones :)
Het toestel is wel even wennen vanwege de vele menu's/opties etc.. maar dat moet geen probleem zijn voor tweakers :)

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Tja, je moet blij zijn met de prijzen in Nederland. Hier in Zweden zijn die combinaties van abbonement + "gratis" toestel echt schadalig duur. Je zal altijd goedkoper uit zijn als je het toestel los koopt en bij je oude provider blijft.

Bij de meeste providers is het ongeveer zo:

€8 per maand abbonementskosten (wat GEEN beltegoed is) + €15 per maand verhoogde kosten, met een binding van 24 maanden. Dan komen er dus ook nog eens de belkosten bij.

Life is what you others make it.

• Jor_den
phoe he he das niet zo mooi

jah, ik wil naar vodafone ivm de diensten die ze ter beschikking stellen. daarbij nu een mooie actie en ik hoop dat ik wel in het menu kan met mijn 5800 dan vind ik het voorlopig wel ff prima:)

• jerryw00h
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:22:
[...]

pff , ik kreeg alleen de simkaart thuisgestuurd..
nu snap ik het al.. dinsdag vroeg ik of ze simkaart alvast konden sturen..
Naja ik denk dat ik dinsdag me telefoon heb dan..
Me pakketje is zojuist verstuurd dus zal 'm hopelijk morgen ontvangen ^^ ( in totaal iets meer dan 2 weken moeten wachten)

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik heb m nu ook gehaald vanavond bij de t-mobile shop :)
Zelfde abo als robert-630

Nog ff alles aant uitzoeken, maar i like it tot dusver:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online

Ben terug gegaan want dacht dat die sms verdubbel blox gratis moest zijn, en inderdaad, ze hebben het verandert en nu is hij gratis, oftewel, nu betaal ik de eerste 6 mnd €27 en daarna €32. Niet het goedkoopst maarja, ik wilde per se vodafone (geweldig netwerk!) dus dat moet dan maar zo.

3.5G over vodafone is wel echt razend snel, heb joikusspot op mijn 5800 geinstalleerd (maakt een wifi hotspot van je telefoon) en met mijn laptop eraan merk ik bijna geen verschil met het thuis netwerk, youtube laad 3x zo snel als hij afspeelt e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hmmm, verontrustend Nokia 5800 XM nieuws:

http://www.mobile-review....s/2009/5800-brak-en.shtml

Het lijkt er op dat alle toestellen geproduceerd voor 23 januari 2009 last hebben van het 'Speaker Problem". In April 2009 op zijn laatst verwachten ze dat alle voorraad exemplaren met redelijke zekerheid uit de winkels wel weg zullen zijn.

Zijn er al Nokia 5800 XM's Blauw/zwart in NL winkels gesignaleerd?

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
hhm ik hoop maar dat ik een goede versie krijg opgestuurd (waarschijnlijk volgende week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Jazzle schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:09:
[...]

Ben terug gegaan want dacht dat die sms verdubbel blox gratis moest zijn, en inderdaad, ze hebben het verandert en nu is hij gratis, oftewel, nu betaal ik de eerste 6 mnd €27 en daarna €32. Niet het goedkoopst maarja, ik wilde per se vodafone (geweldig netwerk!) dus dat moet dan maar zo.

3.5G over vodafone is wel echt razend snel, heb joikusspot op mijn 5800 geinstalleerd (maakt een wifi hotspot van je telefoon) en met mijn laptop eraan merk ik bijna geen verschil met het thuis netwerk, youtube laad 3x zo snel als hij afspeelt e.d.
een wifi-hotspot van je telefoon, je laptop eraan hangen? ik dacht dat dat niet mocht van geen enkele provider?
hoe bedoel je precies een wifi-hotspot? dat andere telefoons/laptops via je 5800 kunnen internatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Jor_den schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:41:
[...]

een wifi-hotspot van je telefoon, je laptop eraan hangen? ik dacht dat dat niet mocht van geen enkele provider?
hoe bedoel je precies een wifi-hotspot? dat andere telefoons/laptops via je 5800 kunnen internatten?
Nee dat klopt, bij t-mobile mag het, bij andere providers niet maar bij vodafone hebben ze een soort gedoogbeleid, zolang je maar onder de Fair use policy blijft. Ja precies, andere laptops en telefoons kunnen dan via wifi verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dus de telefoon binnen gekregen van tmobile
geen tmobile logo op niks en de menu is gewoon van nokia topie dus .

Alleen snap ik iets niet ik heb dus webn en walk dus ik was na youtube.com gegaan en in het begin zij die iets over data limiet ofzo . Maar als het goed is heb ik geen data limiet ?

Trouwens ik zelf heb geen wifi thuis maar wil wel graag een verbinding hebben met die van de buren hoe kan dat hij vraagt steeds een wacht woord :S

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand iets ontvangen van Vodafone, via internet? Ik heb gister besteld maar heb nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:00:
Trouwens ik zelf heb geen wifi thuis maar wil wel graag een verbinding hebben met die van de buren hoe kan dat hij vraagt steeds een wacht woord :S
Waarschijnlijk omdat ze hun wireless beveiligd hebben? Kan je dan geen verbinding mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:05:
Al iemand iets ontvangen van Vodafone, via internet? Ik heb gister besteld maar heb nog niks.
gister ook besteld.. maar ik verwacht hem volgende week, omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dus niet, maar ze hebben 'm dus niet op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:00:
Vandaag dus de telefoon binnen gekregen van tmobile
geen tmobile logo op niks en de menu is gewoon van nokia topie dus .

Alleen snap ik iets niet ik heb dus webn en walk dus ik was na youtube.com gegaan en in het begin zij die iets over data limiet ofzo . Maar als het goed is heb ik geen data limiet ?

Dat is een service van youtube om n00bs te vertellen dat je provider geld kan vragen voor dataoverdracht. Of jij daar onder valt weet ik niet, dat moet je even opzoeken in de specificaties van Web 'n Walk, of in je contract ofzo. Als daarin staat dat jij geen datalimiet hebt hoef je je nergens zorgen om te maken.

Je buurman heeft een beveiliging op zijn WLAN. Je zult even moeten aanbellen en vragen om het wachtwoord. Afhankelijk van de soort beveiliging valt het ook te kraken, maar daar zul je speciale software en een goede pc voor nodig hebben, en is bovendien illegaal.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:59:
Ik dus niet, maar ze hebben 'm dus niet op voorraad :(
Een posts terug heb ik gepost dat ik heb gebeld met vodafone en dat ze vertelden dat ze 3 maart weer in voorraad zouden zijn.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste