Hallo,
Ik had 2 geleden abo + nokia 5800 aangevraagd bij GSMWEB, ze zeiden aan de lijn dat het in 1-3 dagen geleverd kan worden, na 3 dagen wachten had ik nix ontvangen en had gsmweb klanten service gebeld.. en ze zeiden dat ze volgende week verwachten.. dus ik dacht ff wachten maar..
Maar bleek weer niets te zijn en had weer er naar toe gebeld toen zeiden ze dat ze donderdag 19e verwachten.. weer was er niks, vrijdag gebeld ( kon mischien vrijdag komen en gelijk die dag opgestuurd worden) was weer niks.. dus uiteindelijk moest ik tot vandaag wachten en hoopte het maar dat het vandaag binnen kwam.. ma alweer nix
ik had net klantenservice gebeld,, en was een meisje aan de tel van de klanteservice.. ze zei dat ze donderdag verwachten, ik wou mijn contract beeindige maar dat kon niet volgens die meisje, maar ik denk dat ik recht op heb dat ik hem wel mag beeindigen.. heb na contractontvangsbevestiging nog geen mail ontvangen dat mijn abonoment geaktiveerd is.. ik heb de telefoon ook niet ontvangen en ze houden het ook niet aan de afspraken of wat ze allemaal schrijven op de site en op de emails..
Ik vroeg of mijn abonoment geaktiveerd was ? en zo ja wanneer? ; volgens hen was mijn abonoment al die dag geactiveerd toen ze de contract hadden ontvangen dus 12 feb. ongeveer..
ik vroeg van waarom ik dan de abonoment moest betalen terwijl ik niks heb ontvangen en dat mijn belminuut smsbundel + Internet doorging terwijl ik niet eens gebruik er van kan maken.. als reactie kreeg ik een domme antwoord ; je belminute kun je 1 maand bewaren bla bla..
Daarna zei ik van oke stuur mijn abbonoment maar, kan ik in ieder geval belle smse bla bla op mn oude telefoon.. en ik zal het hopelijk morgen thuiskrijgen
Wie heeft de zelfde probleem hier meegemaakt ?