Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik sta echt te kijken van de prijsverschillen tussen de verschillende nederlandse aanbieders. Ik kon kiezen: of m'n huidige T-mobile contract verlengen, of met een andere aanbieder in zee gaan. Het is me de laatste jaren opgevallen dat veel telecomproviders meer waarde hechten aan het winnen van klanten, dan ze vast proberen te houden (dus verlengen), nu lijkt het anders te zijn. Of is T-Mobile echt zoveel goedkoper dan de rest?

Ik heb zojuist m'n T-Mobile contract verlengt: 1-jarig relax 150 + WnW. de 5800 kost me dan nog 24 euro :)
Bij elke aanbieder is het toestel aanzienlijk duurder, dus ook bij een nieuw contract.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Sjaak_Afhaak schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:08:
Ik sta echt te kijken van de prijsverschillen tussen de verschillende nederlandse aanbieders. Ik kon kiezen: of m'n huidige T-mobile contract verlengen, of met een andere aanbieder in zee gaan. Het is me de laatste jaren opgevallen dat veel telecomproviders meer waarde hechten aan het winnen van klanten, dan ze vast proberen te houden (dus verlengen), nu lijkt het anders te zijn. Of is T-Mobile echt zoveel goedkoper dan de rest?

Ik heb zojuist m'n T-Mobile contract verlengt: 1-jarig relax 150 + WnW. de 5800 kost me dan nog 24 euro :)
Bij elke aanbieder is het toestel aanzienlijk duurder, dus ook bij een nieuw contract.
Je merkt het wel, ze willen liever nieuwe klanten dan klanten behouden.
Als je via een webshop zou verlengen, zou je meer moeten betalen als je een nieuw abbo afsluit bij de zelfde provider. Dit is ook bij Hi en Tmobile, er zat iig zo'n 70-80 euro prijs verschil tussen.

Wat wel weer een voordeel is al sje hem via de Hi of Tmobile winkel laat verlengen. Vaak krijg je nog een extra korting afhankelijk hoelang je klant bent bij de provider. In mijn geval was het voor een 1 jarig tmobile flex 20 met pit, was ik voor mijn e71 maar 50 euro kwijt itt. 149 euro bij elk willekeurig webshop.

Jammer dat ze hem nu via HI verkopen voor een redelijk goedekope prijs ten opzichte van de webshops. Ik heb hem nu voor mij vriendin gehaalt, 1 jaar Hi online 30 + eindeloos online, moest ik helaas nog 81 euro bijbetalen. Maar als ik hem via de HI site zou halen zou hij nagenoeg gratis zijn met hetzelfde HI abbo... Jammerjammer.. maar je kan hem alleen via de HI site bestellen, in de winkels wisten ze nog niet van niets van de 5800.

Naja vanmorgen naar het postkantoor geweest en jahoor.. mijn vriendin heeft een 5800

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/4238/5800yc0.th.jpg[/URL]

[ Voor 7% gewijzigd door DancePlaza op 16-02-2009 11:04 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer zijn de demo (dummy-) telefoons te verwachten in de winkels? Ik wil de 5800 echt even vasthebben. Kan ik 'm ook een keer in echt bekijken (oa mbt de kleuren)

edit: Media Markt pagina over de 5800

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Foutje van Mediamarkt bij de specs: Harde schijf cap. 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 23:46

Kit

Net online via t-mobile.nl mijn contract verlengt, relax 150 voor 17 euro per maand (zonder w&w), voor 1 jaar, en 59 euro bij moeten betalen. Hoop dat die headset er bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 22:48
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:46:
Wanneer zijn de demo (dummy-) telefoons te verwachten in de winkels? Ik wil de 5800 echt even vasthebben. Kan ik 'm ook een keer in echt bekijken (oa mbt de kleuren)

edit: Media Markt pagina over de 5800
Heeft iemand al een idee wat hij bij de Mediamarkt gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de knoop doorgehakt en ga voor deze abo :
T-mobile relax 200 1 jarig abo voor 20 euro per maand + web en walk voor 30 euro per maand dat is dus 360 euro . En dat voor de model die niet geïmporteerd is .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:41

Vis

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:05:
Ik heb de knoop doorgehakt en ga voor deze abo :
T-mobile relax 200 1 jarig abo voor 20 euro per maand + web en walk voor 30 euro per maand dat is dus 360 euro . En dat voor de model die niet geïmporteerd is .
En mag ik vragen waar je deze abo neemt?

Is het btw een nieuw abo of verlenging?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Ik heb altijd begrepen dat de prijzen per consument ook afhangt van de klantwaarde die je hebt bij een provider. Als je lang klant bent en veel minuten koop etc. Heb je een hogere waarde, dus willen ze je graag houden. Dus krijg je betere aanbiedingen.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:11:
[...]

En mag ik vragen waar je deze abo neemt?

Is het btw een nieuw abo of verlenging?
Is een nieuwe ,
Gewoon via de officiële t-mobile.nl
Trouwens je krijgt er ook een super headset erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoorweg schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:43:
[...]

Heeft iemand al een idee wat hij bij de Mediamarkt gaat kosten?
Ook een goede vraag, ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Ok ik heb mijn abonnement ook verlengd, helaas hebben ze bij t-mobile alleen het rode toestel. Ik wilde liever een blauwe, maar ja.

flex 20 + internet voor 30 euro per maand het toestel kost 10 euro en ik krijg de headset erbij.

Niet slecht aangezien ik toch niet veel bel, vraag me wel af of ik veel zal internetten op het toestel.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
stormblade32 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:06:
[...]

Laat het even weten wat het antwoord is, ik mag binnenkort ook mijn abonnement verlengen. Dus ik ben erg benieuwd. Ben al lang klant bij T-mobile, maar zit nu toch te denken om het via een online gsm website te regelen.
Inmiddels heb ik contact gehad met T-Mobile (zowel per mail, telefonisch als in de winkel). Ben niet veel wijzer geworden.
edit:
Stormblade met wie heb jij contact hierover gehad? Besteld via de online shop?

In de winkel wisten ze niet veel, ze konden mij enkel de prijzen overleggen (bevestigen in mijn geval), maar ze wisten nog niks over de inhoud van het pakket.

Navraag bij de telefonische verkoop leerde dat de voucher of headset niet bij hun in het systeem vermeld staat. Ook bij nieuwe klanten staat dit er niet bij. Mogelijk krijgen alle klanten deze standaard in de doos, maar dit kon ook niet bevestigd worden. Voor zover bekend is er geen verschil in dozen voor online, offline, nieuw en vernieuwing en is de inhoud van alle pakketten hetzelfde.
De toestellen zullen pas vanaf 26 februari daadwerkelijk verzonden worden. De levertijd is minimaal 5 werkdagen en maximaal 14 werkdagen, volgens mevrouw (waarschijnlijk alleen bij verniewingen :?). Daarom werd mij geadviseerd het toestel in de T-Mobile winkel te kopen, zodat ook gelijk de inhoud van het pakket gecontroleerd kan worden.
Zelf vind ik dit ook het fijnst, en doordat er bij het flex-prijsplan geen verschil is tussen WEB-maandkosten en reguliere maandkosten loop ik geen netwerkkorting mis. Op mijn e-mail heb ik ook al antwoord |:( :
Uit onze gegevens blijkt dat u op 16 februari 2009 inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een medewerker van T-Mobile Klantenservice en dat wij u meer informatie over de Nokia 5800 hebben gegeven. Wij vertrouwen erop dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
offtopic:
Nog wat facts:
  • Studenten (nieuwe aansluitingen) kunnen overigens 20% korting p/mnd krijgen in de T-Mobile winkel. Op vertoon van collegekaart. Vraag naar voorwaarden (o.a. alleen op nieuwe abo’s, geen verlengingen)
  • Ik kan het toestel het voordeligst krijgen met relax 100 WEB + 60,- = 210,- . Dit komt door mijn klantenstatus.
    Zelf ga ik voor flex 20 + 10,- = 250,-. Ik kan bij de eerste zelfs geen W’n’W afsluiten.
  • Voor meer tips kunnen jullie me DM-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Ik heb zelf op de website gekeken, maar ik vind het wel fijn om even rechtstreeks met ze te bellen, want zij kunnen toch soms een andere aanbieding geven. Ik heb gewoon met hun verkoopservice gebeld die contractvernieuwing regelt. Heb de naam niet genoteerd met wie ik gesproken heb, maar het nummer is 0800 8104.

Ik heb duidelijk nagevraagd welke kleuren ze hebben, en ze vertelden me dat tmobile alleen de rode verkoopt. Tevens heeft hij gekeken of die koptelefoon er bij zat. Hij antwoorde positief die zit standard in de doos. Dus het is op zich een goede aanbieding. Vraag me nu wel af of ze die bij bijvoorbeeld vodafone standaard in de doos zit, maar dat ze het niet adverteren. Lijkt me wel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
stormblade32 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:41:
Ik heb zelf op de website gekeken, maar ik vind het wel fijn om even rechtstreeks met ze te bellen, want zij kunnen toch soms een andere aanbieding geven. Ik heb gewoon met hun verkoopservice gebeld die contractvernieuwing regelt. Heb de naam niet genoteerd met wie ik gesproken heb, maar het nummer is 0800 8104.

Ik heb duidelijk nagevraagd welke kleuren ze hebben, en ze vertelden me dat tmobile alleen de rode verkoopt. Tevens heeft hij gekeken of die koptelefoon er bij zat. Hij antwoorde positief die zit standard in de doos. Dus het is op zich een goede aanbieding. Vraag me nu wel af of ze die bij bijvoorbeeld vodafone standaard in de doos zit, maar dat ze het niet adverteren. Lijkt me wel sterk.
Raar dat ze bij mij daar geen zekerheid over konden geven. Ik heb dus hetzelfde nr gebeld en voor #4 overige vragen gekozen. Diegene wist het zelf niet en ging het navragen en het stond er niet bij (maar het kon er alsnog ook wel bijzitten.)

Zowel de winkel als de verkooplijn dachten ook dat het toestel branded zal zijn. Dan weet ik bijna zeker dat je ook een doos met T-Mobile logo erop krijgt en aangepaste inhoud (waaronder de voucher). Misschien komt vodafone hier ook nog mee, maar bijvoorbeeld Hi(KPN) en Belcompany (en andere resellers) bieden dit niet aan.

Heb jij het ook gehad over de levertijd? 5 dagen vind ik erg lang, en zo kom ik snel op de winkel uit. Moest nog even informeren of ze een lijst hebben. Moet toch nog een gsm afhalen bij (een andere) T-Shop in mijn woonomgeving.
Ook over branding, logo's geinformeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 16-02-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdnes
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:04
"Studenten (nieuwe aansluitingen) kunnen overigens 20% korting p/mnd krijgen in de T-Mobile winkel. Op vertoon van collegekaart. Vraag naar voorwaarden (o.a. alleen op nieuwe abo’s, geen verlengingen)"

Dit is voor mij een erg interessant feitje. Ik was al aan het rondzoeken hoe ik de 5800 het goedkoopst zou kunnen krijgen (met data abbo), maar hierdoor is t-mobile opeens erg interessant geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

robert-630 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:01:
[...]

Raar dat ze bij mij daar geen zekerheid over konden geven. Ik heb dus hetzelfde nr gebeld en voor #4 overige vragen gekozen. Diegene wist het zelf niet en ging het navragen en het stond er niet bij (maar het kon er alsnog ook wel bijzitten.)

Zowel de winkel als de verkooplijn dachten ook dat het toestel branded zal zijn. Dan weet ik bijna zeker dat je ook een doos met T-Mobile logo erop krijgt en aangepaste inhoud (waaronder de voucher). Misschien komt vodafone hier ook nog mee, maar bijvoorbeeld Hi(KPN) en Belcompany (en andere resellers) bieden dit niet aan.

Heb jij het ook gehad over de levertijd? 5 dagen vind ik erg lang, en zo kom ik snel op de winkel uit. Moest nog even informeren of ze een lijst hebben. Moet toch nog een gsm afhalen bij (een andere) T-Shop in mijn woonomgeving.
Ook over branding, logo's geinformeerd?
Nee geen info gevraagd over branding of logo's maar ik ga ervanuit dat er wel een log op zal zitten. Heb ik tot nu toe altijd gehad met nokia's van T mobile.

Ik heb volgens mij nummer 2 gekozen, een aantrekkelijk aanbod om het contract te verlengen. Maar als je nog 1 keer bel hoor je vast wat anders. Niet iedereen op een call center weet alles en ik begrijp ook dat 1 callcenter vaak voor tig bedrijven werken en alles snel moet leren. De nokia 5800 is ook pas uit dus niet iedereen heeft vast een nieuwsbrief of werkinstructie gelezen ofzo.

De persoon had het over een levertijd van 10 dagen vanaf gisteren, maar aangezien het toestel nog niet uit is denk ik dat hij het over de algemene levertijden had.

[ Voor 5% gewijzigd door stormblade32 op 17-02-2009 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 23:46

Kit

Net gelezen op forum van T-Mobile, reactie van een T-Mobile medewerkster:

"Het toestel wordt vanaf 26 februari geleverd. Het heeft een T-Mobile simlock en een T-Mobile logo op de achterkant. T-Mobile levert het toestel alleen in de rode kleur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:41

Vis

Kit schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:28:

"Het toestel wordt vanaf 26 februari geleverd. Het heeft een T-Mobile simlock en een T-Mobile logo op de achterkant. T-Mobile levert het toestel alleen in de rode kleur."
Dikke bagger dus... Dat wordt bestellen (verlengen) via internet op gsmweb ofzo..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Ik heb vorige week een blauwe 5800 bij GSMweb besteld. Omdat ik lang niks van ze hoorde, heb ik maar even gebeld. Het blijkt dat de blauwe versie niet op voorraad is. Ze krijgen hem pas 19 februari binnen.

Achteraf gezien had ik liever even paar dagen gewacht tot ze in de winkel lagen, dan had ik alle kleuren in het echt kunnen beoordelen en een NL toestel kunnen krijgen. Jammer.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
Volgens de Mediamart krijgen ze de rode versie voor €379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Kit schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:28:

Er is nu ook gepost dat hij niet branded is, maar een orgineel Nokia menu heeft. Helemaal super! :)
Aangezien er wel T-Mobile wordt opgezet, neem ik nog steeds aan dat de doos (+inhoud) anders is.

[ Voor 9% gewijzigd door robert-630 op 17-02-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
spoorweg schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:28:
Toch wel prijziger als de webshops dus....ga denk ik toch maar voor dit toestel in combinatie met een verlenging van m'n abbonement.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:03:
Ik heb vorige week een blauwe 5800 bij GSMweb besteld. Omdat ik lang niks van ze hoorde, heb ik maar even gebeld. Het blijkt dat de blauwe versie niet op voorraad is. Ze krijgen hem pas 19 februari binnen.

Achteraf gezien had ik liever even paar dagen gewacht tot ze in de winkel lagen, dan had ik alle kleuren in het echt kunnen beoordelen en een NL toestel kunnen krijgen. Jammer.
Wees blij. Dit is mijn 4e week en ik heb nog geen telefoon. Heb het idee dat gsmweb hard achteruit aan het gaan is qua service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Vandaag een Nokia 5800 XM Blue besteld bij GSMweb.

Ook naar een NL versie rond gekeken, maar het lijkt erop dat men de eerste weken in NL alleen maar de Nokia 5800 XM Red verkocht gaat worden (sommige providers zelfs met logo).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 08:48
Had vandaag ook gsmweb aan de lijn en vertelde me dat ze idd de 19e pas weer een lading binnen krijgen maar hij nog niet met zekerheid kon vertellen of iedereen dan wel voorzien kon worden.

beetje irritant dat ze het nergens vermelden dat hij niet op voorraad is, of lees ik ergens overheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nationale bekendheid
:/
http://qmusic.nl/page/nokia

Nog vraagje: Wanneer komen de 'origineel Nederlandse' telefoons bij sites als GSMWeb.nl en GSMtrack.nl? Ze hebben nu namelijk wel aantrekkelijke prijzen voor de simlockvrije losse toestellen.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:52:
[...]

Er is nu ook gepost dat hij niet branded is, maar een orgineel Nokia menu heeft. Helemaal super! :)
Aangezien er wel T-Mobile wordt opgezet, neem ik nog steeds aan dat de doos (+inhoud) anders is.
Hoe bedoel je niet branded is ?
Want heb hem net ook besteld en ben eigenlijk best tevreden 30 euro per maand inc web en walk voor 1 jaar en ik krijg er ook nog een prachtige headset erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Niets mis mee toch? Dit product wordt door Nokia ook gezien als een mobieltje dat een groot deel van de markt voor touchscreens kan pakken door zn relatief lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:53:
[...]

Hoe bedoel je niet branded is ?
Want heb hem net ook besteld en ben eigenlijk best tevreden 30 euro per maand inc web en walk voor 1 jaar en ik krijg er ook nog een prachtige headset erbij :D
Het toestel zal een orgineel Nokia menu hebben, en niet bijvoorbeeld een T-Mobile thema met Web'n'Walk snelkoppelingen e.d. Wat zou betekenen dat ook softwareupdate's gewoon via Nokia gaan, en niet via T-Mobile. Het vreemde is wel, dat het toestel een T-Mobile logo krijgt. Dat zou je toch branded kunnen noemen!? Het toestel is in iedergeval voorzien van een simlock.

[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 18-02-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen weekend de rode 5800 gekocht voor 285,- euro op de Zwarte Markt.

Simlockvrij en netjes de Nederlandse taal erop gezet.

Mooi prijsje lijkt mij :) :) :)

Verder bevalt het toestel mij zeer goed, is alleen even wachten op de programma's..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongeroel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:50
http://www.vodafone.nl/sh...0+XpressMusic/sku12380009
Is het hier iemand die hem hier bij Vodafone gaat bestellen?
Ik zat er overna te denken om een 17,50 abbo met internet blox te nemen dan is het toestel gratis.
Maar weet iemand of hij branded is/wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
De levering van gsmeasy.nl is bij mij al meerdere keren uitgesteld, en ze zeggen nu dat ze hem pas volgende week weer krijgen :( dan had ik net zo goed een officiele nederlandse kunnen halen, maar mijn contract is nu al afgesloten (alhoewel ik nog geen handtekening heb gezet, want de koerier is nog niet langs geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
GSMWeb heeft hetzelfde probleem geen voorraden, wel contracten vast aanmaken of verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Misschien wachten zowel gsmweb als gsmeasy nu wel gewoon op de officiele nederlandse levering, maar toch raar want ik heb de blauwe bestelt en die zou voorlopig nog niet uitkomen in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
GSMWeb wacht hoogstwaarschijnlijk niet op NL exemplaren. In het verleden ook Nokia toestellen (enkele maanden na release) bij GSMWeb besteld en allemaal hadden ze wel de NL taal, maar een Duitse handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
26 februari zie ik voorbijkomen, dan is ie overigens ook leverbaar vanuit winkels dus niet alleen webshops.

(excuses als dit al vermeld was maar ik heb dit topic niet gevolgd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
nogsteeds geen pakketje verzonden door gsmweb... ben benieuwd hoelang ik zal moeten wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:52:
nogsteeds geen pakketje verzonden door gsmweb... ben benieuwd hoelang ik zal moeten wachten :+
Same here. Mij was eerder deze week ook verteld dat ze de 19e weer een nieuwe batch kregen, blijkbaar zaten wij daar niet bij. Iemand alweer gemaild over wanneer ze de volgende lading binnen krijgen? Anders doe ik dat morgen even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Quote GSMWeb: De exacte levertijd is momenteel helaas nog niet bekend. Uiteraard versturen we uw toestel zo snel als mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
In de Tmobile store in Bergen op Zoom werd bij hoog en bij laag beweerd dat de blauwe geleverd werd..
A.s maandag..
En er moet grof bij betaald worden beweren ze hier. Ruim 200 eurie voor een flex abbo 150 voor 1 jaar..

Ze hebben dit zelfs voor mijn nagevraagd...
Vreemd verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 02:41:
[...]

Same here. Mij was eerder deze week ook verteld dat ze de 19e weer een nieuwe batch kregen, blijkbaar zaten wij daar niet bij. Iemand alweer gemaild over wanneer ze de volgende lading binnen krijgen? Anders doe ik dat morgen even...
Gister-middag werd mij verteld dat ze de batch gister zouden binnen krijgen omdat ze donderdag niet waren geleverd. En dezelfde dag nog zouden worden opgestuurd... nog niks verstuurd naar mijn idee. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de Vodafone-telefoons? Zijn die ook branded?

Trouwens, is het misschien een idee om bij de Pricewatch erbij te zetten of het een origineel Nederlands toestel is?n Dit is naar mijn mening namelijk wel handig voor potentiële kopers.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

renelma schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 10:14:
In de Tmobile store in Bergen op Zoom werd bij hoog en bij laag beweerd dat de blauwe geleverd werd..
A.s maandag..
En er moet grof bij betaald worden beweren ze hier. Ruim 200 eurie voor een flex abbo 150 voor 1 jaar..

Ze hebben dit zelfs voor mijn nagevraagd...
Vreemd verhaal...
Nou om de verwarring helemaal compleet te maken. Ik ben ook naar de T-mobile winkel gegaan in Deventer. De persoon daar zei dat ze ALLEEN de zwarte hebben en dat hebben ze doorgekregen via een nieuwsbrief ofzo. Hij heeft het toestel zelf ook besteld.

Dus nu hoor ik via verschillende bronnen dat t-mobile eigenlijk alle kleuren aanbied en iedere bron heeft gezegd dat dat de enige kleur was die T-mobile aanbied.

Heb trouwens de brief wel binnen van de verlenging staat bij dater een nokia 5800 8 gb Music & content + Vch BT HS bij zit.

ook nogmaals gebeld met T-mobile daar beweren ze dat telefonisch of via het internet alleen die kleur die op de website leverbaar is. Dus de vrouw zei BRUIN met een rode rand. Tevens vertelde ze dat T-mobile winkels andere kleuren kunnen aanbieden en merken dan dat ze online aanbieden.....

Geloof er echt niets meer van.

[ Voor 14% gewijzigd door stormblade32 op 21-02-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:04
spoorweg schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:28:
Hmmz... voor dat geld kan je em ook bij de online nokia shop krijgen. Lijkt me toch dat ie wel goedkoper is bij de MM?

Heeft iemand al nieuws over de black/silver versie? Ik zie alleen rood en blauw, zelfs bij de nokia shop. Komt er uberhaupt een black/silver versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet aangekondigd, alleen blauw/zwart, rood/zwart en zwart/zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:06:
Is niet aangekondigd, alleen blauw/zwart, rood/zwart en zwart/zwart.
zwart/zwart bedoel ik inderdaad :) ik zie overal enkel rood en blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Voorlopig komen alleen de blauw/zwart en de rood/zwart naar Nederland, ik weet niet of de (grijs)wart/zwart al elders in de wereld te verkrijgen is. Vooralsnog lijkt het er op dat op de eerste dag alleen de rood/zwart goed verkrijgbaar zal zijn (en dan heb ik het over de NL versie, niet over de Duitse (met overigens NL menu's) versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Jumpman schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 21:14:
Voorlopig komen alleen de blauw/zwart en de rood/zwart naar Nederland, ik weet niet of de (grijs)wart/zwart al elders in de wereld te verkrijgen is. Vooralsnog lijkt het er op dat op de eerste dag alleen de rood/zwart goed verkrijgbaar zal zijn (en dan heb ik het over de NL versie, niet over de Duitse (met overigens NL menu's) versie.
Thanks. Dan zal ik toch maar de rode moeten nemen, mn huidige telefoon heeft een kapotte joystick :( Ik w8 de 26e af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Aeonis schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:00:
[...]

Thanks. Dan zal ik toch maar de rode moeten nemen, mn huidige telefoon heeft een kapotte joystick :( Ik w8 de 26e af
Ik ook...zag dat het toestel inmiddels op de voorpagina staat van de krantjes van de t for telecom, phone house etc... dus hij wordt flink gepushed. Viel me wel op dat de prijs van een los toestel bij sommigen zeer hoog is. Volgens mij was hij bij T for Telecom 427 euro....iets te veel van het goede. Nu ga ik 'm zelf waarschijnlijk toch maar met een verlenging van m'n abbonement nemen, maar voor zo'n prijs zou ik 'm in ieder geval niet los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Walkman schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:24:
[...]

Ik ook...zag dat het toestel inmiddels op de voorpagina staat van de krantjes van de t for telecom, phone house etc... dus hij wordt flink gepushed. Viel me wel op dat de prijs van een los toestel bij sommigen zeer hoog is. Volgens mij was hij bij T for Telecom 427 euro....iets te veel van het goede. Nu ga ik 'm zelf waarschijnlijk toch maar met een verlenging van m'n abbonement nemen, maar voor zo'n prijs zou ik 'm in ieder geval niet los kopen.
427 is idd heel duur :S dan kan je hem zelfs goedkoper krijgen bij de online Nokia shop..

Ik zit zelf nog een beetje te kijken wat ik nou ga doen.. Ik heb namelijk sim-only bij telfort (contract is al verlopen) en als ik de telefoon niet los ga kopen moet ik van provider wisselen aangezien Telfort alleen maar oude nokia's heeft en de kans klein is dat de ze 5800XM snel krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bij GSMWeb kan je je Telfort abonnement gewoon verlengen met een Nokia 5800 XM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Aeonis schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:31:
[...]

427 is idd heel duur :S dan kan je hem zelfs goedkoper krijgen bij de online Nokia shop..

Ik zit zelf nog een beetje te kijken wat ik nou ga doen.. Ik heb namelijk sim-only bij telfort (contract is al verlopen) en als ik de telefoon niet los ga kopen moet ik van provider wisselen aangezien Telfort alleen maar oude nokia's heeft en de kans klein is dat de ze 5800XM snel krijgen :(
Het is dat GSM-web modellen uit Duitsland heeft, anders zou ik het wel bestellen daar. Heb nog contact gehad met Telfort en die vertelden me dat ze aan het begin van maart de site weer updaten. Dus ik verwacht dat de 5800 er dan bij zal staan. Maar natuurlijk is het ook mogelijk je abbonement te verlengen via de Phone house en dat soort zaken, die hebben het toestel in ieder geval einde van de week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had 2 geleden abo + nokia 5800 aangevraagd bij GSMWEB, ze zeiden aan de lijn dat het in 1-3 dagen geleverd kan worden, na 3 dagen wachten had ik nix ontvangen en had gsmweb klanten service gebeld.. en ze zeiden dat ze volgende week verwachten.. dus ik dacht ff wachten maar..
Maar bleek weer niets te zijn en had weer er naar toe gebeld toen zeiden ze dat ze donderdag 19e verwachten.. weer was er niks, vrijdag gebeld ( kon mischien vrijdag komen en gelijk die dag opgestuurd worden) was weer niks.. dus uiteindelijk moest ik tot vandaag wachten en hoopte het maar dat het vandaag binnen kwam.. ma alweer nix :S

ik had net klantenservice gebeld,, en was een meisje aan de tel van de klanteservice.. ze zei dat ze donderdag verwachten, ik wou mijn contract beeindige maar dat kon niet volgens die meisje, maar ik denk dat ik recht op heb dat ik hem wel mag beeindigen.. heb na contractontvangsbevestiging nog geen mail ontvangen dat mijn abonoment geaktiveerd is.. ik heb de telefoon ook niet ontvangen en ze houden het ook niet aan de afspraken of wat ze allemaal schrijven op de site en op de emails..

Ik vroeg of mijn abonoment geaktiveerd was ? en zo ja wanneer? ; volgens hen was mijn abonoment al die dag geactiveerd toen ze de contract hadden ontvangen dus 12 feb. ongeveer..
ik vroeg van waarom ik dan de abonoment moest betalen terwijl ik niks heb ontvangen en dat mijn belminuut smsbundel + Internet doorging terwijl ik niet eens gebruik er van kan maken.. als reactie kreeg ik een domme antwoord ; je belminute kun je 1 maand bewaren bla bla..

Daarna zei ik van oke stuur mijn abbonoment maar, kan ik in ieder geval belle smse bla bla op mn oude telefoon.. en ik zal het hopelijk morgen thuiskrijgen :S

Wie heeft de zelfde probleem hier meegemaakt ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:57:
Hallo,

Ik had 2 geleden abo + nokia 5800 aangevraagd bij GSMWEB, ze zeiden aan de lijn dat het in 1-3 dagen geleverd kan worden, na 3 dagen wachten had ik nix ontvangen en had gsmweb klanten service gebeld.. en ze zeiden dat ze volgende week verwachten.. dus ik dacht ff wachten maar..
Maar bleek weer niets te zijn en had weer er naar toe gebeld toen zeiden ze dat ze donderdag 19e verwachten.. weer was er niks, vrijdag gebeld ( kon mischien vrijdag komen en gelijk die dag opgestuurd worden) was weer niks.. dus uiteindelijk moest ik tot vandaag wachten en hoopte het maar dat het vandaag binnen kwam.. ma alweer nix :S

ik had net klantenservice gebeld,, en was een meisje aan de tel van de klanteservice.. ze zei dat ze donderdag verwachten, ik wou mijn contract beeindige maar dat kon niet volgens die meisje, maar ik denk dat ik recht op heb dat ik hem wel mag beeindigen.. heb na contractontvangsbevestiging nog geen mail ontvangen dat mijn abonoment geaktiveerd is.. ik heb de telefoon ook niet ontvangen en ze houden het ook niet aan de afspraken of wat ze allemaal schrijven op de site en op de emails..

Ik vroeg of mijn abonoment geaktiveerd was ? en zo ja wanneer? ; volgens hen was mijn abonoment al die dag geactiveerd toen ze de contract hadden ontvangen dus 12 feb. ongeveer..
ik vroeg van waarom ik dan de abonoment moest betalen terwijl ik niks heb ontvangen en dat mijn belminuut smsbundel + Internet doorging terwijl ik niet eens gebruik er van kan maken.. als reactie kreeg ik een domme antwoord ; je belminute kun je 1 maand bewaren bla bla..

Daarna zei ik van oke stuur mijn abbonoment maar, kan ik in ieder geval belle smse bla bla op mn oude telefoon.. en ik zal het hopelijk morgen thuiskrijgen :S

Wie heeft de zelfde probleem hier meegemaakt ? :(
ik zit precies met hetzelfde :/ irritant is het hoor dat ze zich niet aan de belofte houden maargoed, ik ben erg benieuwd wanneer de telefoons verstuurd worden. Ik vraag me ook af als ik het gewoon nu kan beëindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Kreeg vandaag een mail van de Phonehouse dat de 5800 vanaf vandaag beschikbaar zou zijn. Ik was blij verrast, maar toch maar voor de zekerheid met de winkel gebeld. Hadden 'm nog niet (wat ik al had verwacht) en ook wisten ze nog niet de prijzen....dus wordt toch nog een paar daagjes wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
of weekjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze de afgesproken datum overtreden kun je in theorie het contract na een ingebreke-stelling vernietigen. Maar er zit vast een addertje onder het gras in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:45:
klik

Dit is trouwens best wel goed.. 15 euro per maand voor 2 jaar lang denk ik.. totaal = 360 euro terwijl die los 373 kost.. (eigenlijk hoort die lost 280 - 320 te kosten volgens nokia maar ach.. ).
Ik quote mijzelf even:
T-mobile relaxt 150 kost 17euro per maand, en je moet ook nog betalen per minuut/sms binnen de bundel.. en nog eens 21 euro voor de telefoon.. dus het is eigenlijk niet zo goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongeroel
jongeroel schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:48:
http://www.vodafone.nl/sh...0+XpressMusic/sku12380009
Is het hier iemand die hem hier bij Vodafone gaat bestellen?
Ik zat er overna te denken om een 17,50 abbo met internet blox te nemen dan is het toestel gratis.
Maar weet iemand of hij branded is/wordt?
Ik quote ook mezelf even.

Misschien is dit ook wel een mooie aanbieding voor je?
En weet iemand al hoe het met de vodafone 5800 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Vandaag trouwens de telefoon gebruikt bij de mediamarkt, ziet er goed uit :) touchscreen werkt verrassend goed met tekstinvoer en dergelijke, terwijl ik nog nooit met een touchscreen telefoon gewerkt heb. Hij kost daar overigens 379,- zelfde prijs als de online nokia shop.
Walkman schreef op maandag 23 februari 2009 @ 07:19:
[...]
Het is dat GSM-web modellen uit Duitsland heeft, anders zou ik het wel bestellen daar. Heb nog contact gehad met Telfort en die vertelden me dat ze aan het begin van maart de site weer updaten. Dus ik verwacht dat de 5800 er dan bij zal staan. Maar natuurlijk is het ook mogelijk je abbonement te verlengen via de Phone house en dat soort zaken, die hebben het toestel in ieder geval einde van de week....
Ben ik dan niet veel duurder uit omdat een derde partij er ook nog aan moet verdienen?

Ik bel ongeveer 2-300 minuten per maand en stuur ongeveer 300 smsjes.. ook wil ik onbeperkt internet op mn mobiel. Ik vind het niet erg om 45~ euro per maand te betalen, maar ik wil sowieso de telefoon gratis in combinatie met een 1 jarig abbo... Dan kan ik na dat jaar meteen weer over op het goedkope simonly ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Laatst online: 12-09 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Aeonis schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:31:
[...]

Bij welke Mediamarkt was dat? Ik ben er afgelopen zaterdag nog lansgegaan, maar toen hadden ze hem nog niet.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
thealterego1 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:24:
[...]
Bij welke Mediamarkt was dat? Ik ben er afgelopen zaterdag nog lansgegaan, maar toen hadden ze hem nog niet.
MM Enschede. Ze verkopen hem nog niet (vanaf donderdag) maar ze hadden er al wel een werkend testmodel hangen (die volgens mij nogal buggy was, accelerometer en zo ging alles behalve vloeiend)

Nog een vraagje, ik zit al buiten mijn contract van telfort, ben op het moment dus contractvrij en betaal ietsje meer maargoed... als ik nu naar vodafone of hi zou gaan met nummerbehoud, heb ik dan alsnog een opzegtermijn bij telfort van 3 maanden alvorens ik over kan stappen of kan telfort dat niet doen omdat ik contractvrij ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeonis schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:42:
[...]

Nog een vraagje, ik zit al buiten mijn contract van telfort, ben op het moment dus contractvrij en betaal ietsje meer maargoed... als ik nu naar vodafone of hi zou gaan met nummerbehoud, heb ik dan alsnog een opzegtermijn bij telfort van 3 maanden alvorens ik over kan stappen of kan telfort dat niet doen omdat ik contractvrij ben?
Ik had hetzelfde als jij, alleen kwam ik van Hi. Abo liep af op 28 februari, heb pas 10 februari ofzo m'n nokia besteld met nieuw vodafone abo, inclusief nummerportatie. Bij Hi plakken ze er vanaf het opzegmoment (12 februari ofzo dus) nog mooi 3 maanden aan vast. Waarschijnlijk doen ze dat bij telfort ook, als ze daar tenminste normaal een 3 maanden opzegtermijn hanteren.

Dit betekent niet per se dat je ook nog 3 maand op je toestel hoeft te wachten: bij GSMWeb bijvoorbeeld sturen ze 'm gewoon meteen op (mits op voorraad), zo snel als je nieuwe provider de nummerportatie e.d. heeft goedgekeurd en je nieuwe simkaart voor handen is. Deze simkaart doet het dan alleen pas na die 3 maanden opzegtermijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:58:
[...]

Ik had hetzelfde als jij, alleen kwam ik van Hi. Abo liep af op 28 februari, heb pas 10 februari ofzo m'n nokia besteld met nieuw vodafone abo, inclusief nummerportatie. Bij Hi plakken ze er vanaf het opzegmoment (12 februari ofzo dus) nog mooi 3 maanden aan vast. Waarschijnlijk doen ze dat bij telfort ook, als ze daar tenminste normaal een 3 maanden opzegtermijn hanteren.

Dit betekent niet per se dat je ook nog 3 maand op je toestel hoeft te wachten: bij GSMWeb bijvoorbeeld sturen ze 'm gewoon meteen op (mits op voorraad), zo snel als je nieuwe provider de nummerportatie e.d. heeft goedgekeurd en je nieuwe simkaart voor handen is. Deze simkaart doet het dan alleen pas na die 3 maanden opzegtermijn...
Okeej, maar dat betekend dan dus wel dat ik 3 maanden doorbetaal voor mn telfort abbo.... terwijl ik tegelijkertijd mn nieuwe telefoon + abbo van een andere aanbieder (met tijdelijk nummer) ook betaal? Btje dubbel.... gooi je toch al snel 80-90 euro weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit meer GSMWEB voor my :(

Ik ga echter niet langer wachten, Anders ga ik wel langs consumentenbond etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Aeonis schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:42:
[...]
MM Enschede. Ze verkopen hem nog niet (vanaf donderdag) maar ze hadden er al wel een werkend testmodel hangen (die volgens mij nogal buggy was, accelerometer en zo ging alles behalve vloeiend)
Ik ben er eind van de middag ook even heengegaan om hem even te proberen. Idd soms nogal buggy met accelerometer, daarnaast had ik dat strepen-probleem ook toen ik hem ontgrendelde...

Het touchsreen was responsiever dan ik had gedacht, dat werkte wel goed! Hij ziet er trouwens helemaal niet echt goedkoop uit, ondanks het plastic. Dat was al bekend, maar toch anders als je het ziet. Ik denk dat ik overigens niet dat ik hem neem... 'k vind touchscreen toch minder dan een fysiek toetsenbord en wacht denk ik op de Nokia E55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeonis schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:22:
[...]

Okeej, maar dat betekend dan dus wel dat ik 3 maanden doorbetaal voor mn telfort abbo.... terwijl ik tegelijkertijd mn nieuwe telefoon + abbo van een andere aanbieder (met tijdelijk nummer) ook betaal? Btje dubbel.... gooi je toch al snel 80-90 euro weg :(
Ik ga mijn nieuwe Vodafone abo pas betalen als 'ie ingaat, dus per begin mei. Tot die tijd werkt m'n oude Hi abo nog gewoon, binnen die 3 maand opzegtermijn dus. Geen tijdelijk nummer. Mij is verteld dat je gewoon op een zekere dag zult merken dat je oude simkaart niet meer werkt, vervolgens stop je je nieuwe erin van je nieuwe aanbieder en die zal dan wel werken. Gewoon van het ene op het andere moment.

Heb dit zien gebeuren bij een kameraad van mij, die ging van KPN Debitel naar Vodafone. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Hoe zit het met dat comes with music in NL aangezien er geadverteerd wordt met 25 gratis liedjes. IK dacht dat nokia het over unlimited liedjes had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:56:
Nooit meer GSMWEB voor my :(

Ik ga echter niet langer wachten, Anders ga ik wel langs consumentenbond etc..
had je nog gebeld dan vandaag..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:16:
[...]

Ik ga mijn nieuwe Vodafone abo pas betalen als 'ie ingaat, dus per begin mei. Tot die tijd werkt m'n oude Hi abo nog gewoon, binnen die 3 maand opzegtermijn dus. Geen tijdelijk nummer. Mij is verteld dat je gewoon op een zekere dag zult merken dat je oude simkaart niet meer werkt, vervolgens stop je je nieuwe erin van je nieuwe aanbieder en die zal dan wel werken. Gewoon van het ene op het andere moment.

Heb dit zien gebeuren bij een kameraad van mij, die ging van KPN Debitel naar Vodafone. Werkt prima.
Krijg je dan wel nu al meteen je nieuwe telefoon, en kun je die tot die tijd ook met je oude simkaart gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej nog niet , :( Ik had Hen Gisteren Gebeld En Had Ik Die Verhaal Hier Bove Staat Meegemaakt.. Maar ze zeide Dat Ze Dan Vandaag Het Sim Kaart Zouden Stuurden :( Zo Te zien Wordt Het Weer Niks Want Ik Heb Nog Geen Mail Ontvangen Van Track shit..Denk Dat Ik Het Na Middag Effe Weer Moet Belle..
Dit Gaat Zo Niet GVD !! :(
jerryw00h schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 00:51:
[...]

had je nog gebeld dan vandaag..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:28:
[...]

Ik quote mijzelf even:
T-mobile relaxt 150 kost 17euro per maand, en je moet ook nog betalen per minuut/sms binnen de bundel.. en nog eens 21 euro voor de telefoon.. dus het is eigenlijk niet zo goed..
betalen per minuut/sms binnen de bundel?:S... met 17 euro p maand..

is dat dan ook bij dit abbonement van vodaphone?

http://www.vodafone.nl/shop/handset/Telefoons/cat16170003/Nokia+5800+XpressMusic/sku12380009
18 euro p maand..

zo te zien hebben ze de zwarte en rode uitvoering bij vodaphone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:15:
Neej nog niet , :( Ik had Hen Gisteren Gebeld En Had Ik Die Verhaal Hier Bove Staat Meegemaakt.. Maar ze zeide Dat Ze Dan Vandaag Het Sim Kaart Zouden Stuurden :( Zo Te zien Wordt Het Weer Niks Want Ik Heb Nog Geen Mail Ontvangen Van Track shit..Denk Dat Ik Het Na Middag Effe Weer Moet Belle..
Dit Gaat Zo Niet GVD !! :(
[...]
moeilijk he normaal communiceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:16:
[...]
zo te zien hebben ze de zwarte en rode uitvoering bij vodaphone..
Waar zie je dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:25:
[...]
iets over zwart+rood bij vodafone

Waar zie je dat?!
ze hebben daar alleen de rode uitvoering, maar natuurlijk zijn delen daar ook zwart van he.

bij vodafone hoef je niet naast je abonnementsprijs de tikken te betalen, zolang je tenminste binnen je bundel blijft. voor zover ik weet is het bij t-mobile ook zo, alleen hebben ze daar de smsjes exclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongeroel
je kan niet kiezen (of dit moet ik over het hoofd hebben gezien).
En op hhet plaatje staat alleen een rode.

weet iemand al of hij bij vodafone branded is?

[ Voor 18% gewijzigd door jongeroel op 24-02-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:50:
[...]
ze hebben daar alleen de rode uitvoering, maar natuurlijk zijn delen daar ook zwart van he.

bij vodafone hoef je niet naast je abonnementsprijs de tikken te betalen, zolang je tenminste binnen je bundel blijft. voor zover ik weet is het bij t-mobile ook zo, alleen hebben ze daar de smsjes exclusief.
Jah klopt, die 0,13 cent die je per minuut betaald bij t-mobile is binnen de bundel. 19,50 euro / 0,13 euro = 150 belminuten dus dat klopt.. alleen smsjes zijn idd buiten de bundel.. dus als je vaak sms't, dan komt er nog zo'n minimaal 2,50 euro per maand bij...
Bij vodafone kost 1 sms hetzelfde als 1 minuut bellen (en beide in de bundel).

En voorzover ik weet hebben zo ook alleen maar de rode versie bij vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Uitvoering: black/red

jah tuurlijk.. stom.. las ff te snel^_^.

maar ik denk dat ik em bij vodafone ga halen voor 18 eu p maand..
daarbij heeft vodafone imo de beste diensten voor deze telefoon.

volgens mij ook echt mobiel tv kijken voor 5 euro p maand met eredivisie live erbij

[ Voor 58% gewijzigd door Jor_den op 24-02-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:22:
Uitvoering: black/red

jah tuurlijk.. stom.. las ff te snel^_^.

maar ik denk dat ik em bij vodafone ga halen voor 18 eu p maand..
daarbij heeft vodafone imo de beste diensten voor deze telefoon.

volgens mij ook echt mobiel tv kijken voor 5 euro p maand met eredivisie live erbij
Dat denk ik dus ook. Ik was ook van plan om dat abo te nemen, maar dan wel met zorgeloos internet en gratis smsverdubbelaar. Ik verwacht dat internet op je mobiel best wel efficient en handig is voor onderweg. En vodafone heeft ook t snelste en onbeperktste mobiele internet, klinkt aantrekkelijk.

heeft iemand een idee hoe het werkt met de levertijden van vodafone in general? ik heb wel eens indianenverhalen gehoord over het maken van een afspraak voor de levering wat weken lang fout gaat? En krijg je meteen je mobiel als je nummerbehoud aanvraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit te twijfelen, want een abbonement met een beetje minuten en internet bij tmobile of vodafone kost het zelfde als eentje voor bijv de experia.
want je betaald dezelfde abonnementskosten voor de zelfde minuten.
ik vond de 5800 voordelig, maar als ik t zo bekijk is dat alleen als je los koopt of een goedkoper abbonementje neemt, maar dan heb je ook minder minuten.

ik vind de 5800 een heel leuk telefoontje, maar als ik voor het zelfde geld een dubbel zo dure kan halen..
ik blijf een hollander

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:57:
[...]
En vodafone heeft ook t snelste en onbeperktste mobiele internet, klinkt aantrekkelijk.
Over de rest van je post kan ik weinig zeggen, maar hierover wel;
Vodafone heeft snel internet, maar het is zeker niet onbeperkt.Ik kreeg na een maand waarin ik niet eens bijzonder veel heb geinternet nog een brief dat ik over de gemiddelde limiet heenging, dus zolang ze dat niet afschaffen zit ik mooi bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:24:
[...]

moeilijk he normaal communiceren
wat is jouwn probleem ? :( wou ik jouw wel eens zien als je ipv. was !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zouden mijn abonoment(simkaart) alvast sture dat ik in ieder geval gebruik kan make van mijn abo..

Ik zou hem vandaag moeten ontvangen :S
Maar weer niks :(

Ik heb gebeld en gezegd.. wordt er gezegdt dat het nog niet verzonden is :S en dat ik morgen thuis krijg..

En de nokia krijg ik volgend week dinsdag pas :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoorweg schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:48:
[...]

Krijg je dan wel nu al meteen je nieuwe telefoon, en kun je die tot die tijd ook met je oude simkaart gebruiken?
Dat is de bedoeling idd. Als het goed is is die nokia 5800 gewoon simlock vrij, dus dan kan ik gewoon alvast m'n nieuwe telefoon gebruiken met mijn oude simkaart, totdat het nieuwe abo ingaat.

Maargoed, vooralsnog radiostilte vanaf de kant van GSMWeb...maar ik heb geen haast, m'n oude telefoon werkt gewoon nog dus geen man overboord. Blijkbaar is die 5800 gewoon nog slecht leverbaar, ze zullen wel een wachtrij hebben bij GSMWeb voor dat ding. Hopelijk zit ik bij de volgende lichting die z'n telefoon toegestuurd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
Ik kom net bij de vodafone winkel vandaan en daar heb ik hem besteld. Ze hebben toestel op voorraad en ligt er nu eentje voor mij apart.

Huidige abbo bij tmobile heeft nog 3 maanden opzegtermijn maar krijg het toestel al als nummerbehoud is goedgekeurt.

De medewerker heeft bevestigd dat het toestel in de winkel nu nog simlockvrij is dus kan hem de komende 3 maanden alvast met tmobile gebruiken. Ook is het toestel niet branded en voorzien van de standaard nokia firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
spoorweg schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:37:
Ik kom net bij de vodafone winkel vandaan en daar heb ik hem besteld. Ze hebben toestel op voorraad en ligt er nu eentje voor mij apart.

Huidige abbo bij tmobile heeft nog 3 maanden opzegtermijn maar krijg het toestel al als nummerbehoud is goedgekeurt.

De medewerker heeft bevestigd dat het toestel in de winkel nu nog simlockvrij is dus kan hem de komende 3 maanden alvast met tmobile gebruiken. Ook is het toestel niet branded en voorzien van de standaard nokia firmware.
Als ik het dus goed begrijp kan ik bij vodafone de 5800 al vast krijgen en gebruiken met mijn simkaart van telfort, zonder dat ik gedurende de opzegtermijn van telfort (3 maanden) ook abonnementskosten betaal bij vodafone?? (dus al wel vast een telefoon van vodafone, maar pas abbo-kosten betalen na 3 maanden??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bij GSMWeb hebben ze de Nokia 5800 XM 3 maart 2009 weer op voorraad. Ik weet of de toestellen voor de wachtenden hier al zijn afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Heb net met vodafone gebeld en het is inderdaad zo dat je de telefoon alvast krijgt en de simkaart dan pas na 3 maanden (de betaling gaat dan dus ook pas na 3 maanden in)

Er zit alleen wel een maar aan het verhaal.. Als je de 5800XM via vodafone online besteld krijg je een telefoon met een vodafone simlock. Het kon zijn dat de telefoon bij vodafone winkels echter simlockvrij is, maar de abonnementskosten kunnen bij vodafone winkels ook verschillen ten opzichte van vodafone.nl. (duurder/goedkoper geen idee, ga donderdag wel even langs een vodafone winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
Aeonis schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:01:
Heb net met vodafone gebeld en het is inderdaad zo dat je de telefoon alvast krijgt en de simkaart dan pas na 3 maanden (de betaling gaat dan dus ook pas na 3 maanden in)

Er zit alleen wel een maar aan het verhaal.. Als je de 5800XM via vodafone online besteld krijg je een telefoon met een vodafone simlock. Het kon zijn dat de telefoon bij vodafone winkels echter simlockvrij is, maar de abonnementskosten kunnen bij vodafone winkels ook verschillen ten opzichte van vodafone.nl. (duurder/goedkoper geen idee, ga donderdag wel even langs een vodafone winkel)
Klopt, dat zei de medewerker in de winkel ook. Hij verwachte ook dat de telefoons in de winkel binnenkort met simlock geleverd gaan worden maar voor mij ligt er gelukkig eentje apart.

De aanbieding van 20% korting voor de gehele contractsperiode (website) is helaas alleen niet geldig in de winkel, voor de rest was het volgens mij hetzelfde.

Nu maar hopen dat nummerbehoud snel wordt goedgekeurd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:27:
ik zit te twijfelen, want een abbonement met een beetje minuten en internet bij tmobile of vodafone kost het zelfde als eentje voor bijv de experia.
want je betaald dezelfde abonnementskosten voor de zelfde minuten.
ik vond de 5800 voordelig, maar als ik t zo bekijk is dat alleen als je los koopt of een goedkoper abbonementje neemt, maar dan heb je ook minder minuten.

ik vind de 5800 een heel leuk telefoontje, maar als ik voor het zelfde geld een dubbel zo dure kan halen..
ik blijf een hollander

iemand een oplossing?
Nee hoor.. bij een xperia moet je de volle abo kosten betalen nml 22,50 als ik het goed heb. Bij een 5800 krijg je 20% korting voor je hele abbo (2 jaar) dus dat wordt 18euro per maand.. is wel een verschil.
Anders kies ik natuurlijk ook voor die xperia >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind voda te duur als je het vergelijkt met t-mobile .

Ik betaal nu 20 euro per maand en 10 euro voor webn en walk voor totaal 30 euro per maand 1 jarig abo en de toestel was gratis en ik krijg een zeer goede headset erbij en de toestel is branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:05:

Ik betaal nu 20 euro per maand en 10 euro voor webn en walk voor totaal 30 euro per maand 1 jarig abo en de toestel was gratis en ik krijg een zeer goede headset erbij en de toestel is branded.
Hmm... ik heb het een beetje uitgerekend.. en t-mobile is toch iets duurder (met het 2e jaar een sim-only euro 5/maand) maar er zit wel internet bij.. Trouwens, dat web n walk duurt dat ook gewoon 1-jaar als je een 1-jarig abo neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
wauw! abbo pas 3 maanden later betalen en je gsm alvast krijgen?? dat wil ik ook!!^_^ ik moet nog 2 en halve maand..
spoorweg schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:47:
[...]

De aanbieding van 20% korting voor de gehele contractsperiode (website) is helaas alleen niet geldig in de winkel, voor de rest was het volgens mij hetzelfde.
dit is dan wel weer errggg zuur>> misschien dat ik donderdag ff langs drop bij de vodafone winkel en kijken wat ze zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:05:

als je nu (via internet) kijkt bij je internet abbonement.. bij vodafone.. kun je ook een optie kiezen om 12 maanden zorgeloos internet te krijgen met 50% korting.

daarbij moet ik zeggen dat ik nu debitel heb.. en een limiet heb van 40 mb. ik kom hier overigens nooit overheen maar als ik die 5800 heb internet ik wellicht meer. maar ik blijf een avarage user dus het overschijdings probleem zal ik wel niet hebben.

daarbij staat dat mobiele tv voor 5 euro p maand me wel aan bij vodafone, lekker in de trein ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:19:
[...]

Nee hoor.. bij een xperia moet je de volle abo kosten betalen nml 22,50 als ik het goed heb. Bij een 5800 krijg je 20% korting voor je hele abbo (2 jaar) dus dat wordt 18euro per maand.. is wel een verschil.
Anders kies ik natuurlijk ook voor die xperia >:)
http://www.vodafone.nl/sh...ore_ph_vodafone&HBX_OU=50

ook die xperia staat er voor 18 euro per maand hoor..

maar ik heb al jaren nokia.. moeilijk af te wijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:10:
[...]

http://www.vodafone.nl/sh...ore_ph_vodafone&HBX_OU=50

ook die xperia staat er voor 18 euro per maand hoor..

maar ik heb al jaren nokia.. moeilijk af te wijken:)
Ohja klopt, die xperia is er ook al voor 18 euro per maand, alleen moet je nog 140 euro voor het toestel betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:15:
[...]

Ohja klopt, die xperia is er ook al voor 18 euro per maand, alleen moet je nog 140 euro voor het toestel betalen..
Ik zie het nergens staan, zou de X1 daadwerkelijk evenduur als de 5800 zijn? :o Dan zou ik wel snel overstappen naar de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:15:
[...]

of je neemt er zorgeloos internet blox bij, dan issie gratis bij vodafone voor in totaal ong. 600 euro verspreid over 2 jaar tijd. zelfde prijs als je voor de 5800 betaalt.

stomme vraag misschien, maar waarom zouden jullie voor de xperia kiezen ipv de 5800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hebben ze ook tegen mij gezegt, ik hoop dat het deze keer echt zo is !!
Jumpman schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:59:
Bij GSMWeb hebben ze de Nokia 5800 XM 3 maart 2009 weer op voorraad. Ik weet of de toestellen voor de wachtenden hier al zijn afgehaald.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste