Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:42:
Wel ik heb een vrij oude sim-kaart ik gok toch wel 3-4 jaar oud. Dus zal UMTS er niet inzitten atm. Maar dat is toch enkel voor 3g ontvangst of niet?
edit: ik zie net op de site van nokia dat de 3g-version enkel wlan kan. Hoe kan ik eigenlijk zien of de gsm op typone die versie is?
Je kan dit niet aan de website afzien , maar ik heb hem gekocht bij typhone en het is de 3g versie met wlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Amiet01 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 16:41:
[...]

Hoi. Heb je gekeken bij de gsmshop in de stad? Daar hebben ze hem al. Althans 4 weken geleden heeft die de toestel voor me gepakt. Hij was toen los 599 euro. Ik zie nu op de site Nokia 5800 XpressMusic T-mobile staan. Dus hij gaat via T-mobile verkocht worden. Voor 345 euro. Welke functies zullen er dan uitgehaald zijn?

http://www.one.nl/toestel...5800-xpressmusic-t-mobile
Ik kan op hun site het adres niet vinden, of bedoel je dat "zes-hoog" adres? Ik ben erg benieuwd naar het materiaal, formaat en dergelijke.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Soepster schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:19:
[...]

Ik kan op hun site het adres niet vinden, of bedoel je dat "zes-hoog" adres? Ik ben erg benieuwd naar het materiaal, formaat en dergelijke.
Ik ben vandaag langs geweest bij de gsm-shop. Ik vroeg wanneer de toestel verwacht word. Hij zei dat je hem al kan bestellen maar dan wel 1,5 ongeveer moet wachten tot je hem krijgt. En de site die ik gegeven had is niet van gsm-shop. De site van gsm-shop is www.gsm-shop.nl. Ik had het zonder een streepje. Los toestel kost 392 euro (wat duurder dan de online shops) en met een abbonoment van T-mobile Relax 150 voor 20 euro per maand....2 jaar abbonoment... kreeg je hem gratis. Je kan dus al naar de gsm-shop langs gaan. Naast de telfort.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:10:
[...]

Ik ben vandaag langs geweest bij de gsm-shop. Ik vroeg wanneer de toestel verwacht word. Hij zei dat je hem al kan bestellen maar dan wel 1,5 ongeveer moet wachten tot je hem krijgt. En de site die ik gegeven had is niet van gsm-shop. De site van gsm-shop is www.gsm-shop.nl. Ik had het zonder een streepje. Los toestel kost 392 euro (wat duurder dan de online shops) en met een abbonoment van T-mobile Relax 150 voor 20 euro per maand....2 jaar abbonoment... kreeg je hem gratis. Je kan dus al naar de gsm-shop langs gaan. Naast de telfort.
Dat is duurder. Als ik jou was zou ik ff een kijkje nemen bij GSMWEB. 20.75 per maand 1 jaar en dan hoef je alleen 42 euro voor toestel te betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

iemand die mij kan vertellen wanneer de 5800 via de hi shop wordt geleverd. Ik wil me abbo verlengen met HI, krijg ik nog extra 100 euro klantenkorting.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mocro_Pimp®
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-12-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:03:
Mijne komt maandag *O*
Ben benieuwd wat hij los gaat kosten zodra hij uit is in NL :P
@ big_Fat_Wombat,

heb jij je 5800 van gsmweb al binnen als ik vragen mag?
en zo ja weetje mischien welke versi dat is?

ik heb namelijk ook die 5800 +Route 66 besteld maar dan met relax 300 en 2 jaar gratis internet ofzo
ik zou hem eigenlijk vrijdag 30-1 krijgen, maar ze hadden hem niet meer op voorraad dus hij zou maandag bij hun komen, en dinsdag bij mij, zei dat meisje aan de telefoon. maar vandaag (maandag) zegt ze weer dat die niet binnen is en dat die 'ergens" deze week binnenkomt.

en dit terwijl me simkaart al is geaktiveerd sinds donderdag :( :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Het toestel dat typhone en gsmweb e.a. verkopen is een importmodel.
De telefoon zal de eerste week van maart beschikbaar zijn in de vodafone en t-mobileshop.

Ook de firmware wijkt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justjermaine schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:38:
Het toestel dat typhone en gsmweb e.a. verkopen is een importmodel.
De telefoon zal de eerste week van maart beschikbaar zijn in de vodafone en t-mobileshop.

Ook de firmware wijkt af.
Heb je daar ook een bron van? T-Mobile vertelde mij namelijk aan de telefoon dat de Nokia 5800 nog niet op de lijst staat met toestellen die in het assortiment komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia 5800XpressMusic zal officieel rond 1 maart tekoop zijn in België.

Als Nokia Store zullen we dit toestel natuurlijk als eerst in België verkopen.
Het toestel zal vanaf 26 februari beschikbaar zijn in onze winkel
Het toestel zal €349 kosten.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:14:
De Nokia 5800XpressMusic zal officieel rond 1 maart tekoop zijn in België.

Als Nokia Store zullen we dit toestel natuurlijk als eerst in België verkopen.
Het toestel zal vanaf 26 februari beschikbaar zijn in onze winkel
Het toestel zal €349 kosten.
Dus Nederland zal zelfs langer moet wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:32:
[...]

Ik denk dat hij dat intranationaal bedoelde. Dus dat ze als NSP binnen Belgie de eerste zijn die zullen gaan leveren. Dat zegt dus verder niets over Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy_P
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-02-2023
(knip verkeerde post)

[ Voor 81% gewijzigd door Davy_P op 04-02-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocro_Pimp® schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:30:
[...]

@ big_Fat_Wombat,

heb jij je 5800 van gsmweb al binnen als ik vragen mag?
en zo ja weetje mischien welke versi dat is?

ik heb namelijk ook die 5800 +Route 66 besteld maar dan met relax 300 en 2 jaar gratis internet ofzo
ik zou hem eigenlijk vrijdag 30-1 krijgen, maar ze hadden hem niet meer op voorraad dus hij zou maandag bij hun komen, en dinsdag bij mij, zei dat meisje aan de telefoon. maar vandaag (maandag) zegt ze weer dat die niet binnen is en dat die 'ergens" deze week binnenkomt.

en dit terwijl me simkaart al is geaktiveerd sinds donderdag :( :S
Ja ik heb hem binnen. :Y Met Duitse handleiding dus Duitse versie
Draait Route 66 erop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:41

Vis

Ik heb zojuist met een man van gsmweb.nl gesproken aan de telefoon. Ik vroeg of ze de 5800 hadden, en toen vroeg ik meteen erachteraan of ze de Nederlandse versie hadden. En hij antwoorde JA.

Dus ze hebben m al?

Ik kan vanaf 12 febr. migreren van Orange naar T-Mobile, nog ff wachten dus :p

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:27:
Ik heb zojuist met een man van gsmweb.nl gesproken aan de telefoon. Ik vroeg of ze de 5800 hadden, en toen vroeg ik meteen erachteraan of ze de Nederlandse versie hadden. En hij antwoorde JA.

Dus ze hebben m al?

Ik kan vanaf 12 febr. migreren van Orange naar T-Mobile, nog ff wachten dus :p
Ik weet niet of ze nu dicht zijn om gesprekken te voeren maar zal het proberen , alleen lijkt me sterk dat ze de NL versie al hebben maar het is het proberen waard .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:30:
[...]

Ik weet niet of ze nu dicht zijn om gesprekken te voeren maar zal het proberen , alleen lijkt me sterk dat ze de NL versie al hebben maar het is het proberen waard .
Ik heb 15 minuten geleden gebeld :) ik kon het proberen idd, en ze waren dus nog open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Ligt het nu aan mij of niet? Ik zie op www.gsmweb.nl nergens de Nokia 5800 XpressMusic + Route66 staan i.c.m. een abonnement.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:39:
[...]

Ik heb 15 minuten geleden gebeld :) ik kon het proberen idd, en ze waren dus nog open
Indd heb dus net even gebeld en de man aan de telefoon zij het volgende :
We hebben altijd al de NL versie gehad

Lijkt me sterk want volgens mij had geen enkel winkel dat maar het is niet onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:44:
[...]

Indd heb dus net even gebeld en de man aan de telefoon zij het volgende :
We hebben altijd al de NL versie gehad

Lijkt me sterk want volgens mij had geen enkel winkel dat maar het is niet onmogelijk
Als ik migreer ga ik voor de Flex 25, 1 jaar. En het toestel kost dan 65 euro.
Als ik + databundel erbij pak (wat me dus per maand 35 euri's gaat kosten totaal) is ie gratis.

Ik hoop dat er nog een of andere actie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:52:
[...]

Als ik migreer ga ik voor de Flex 25, 1 jaar. En het toestel kost dan 65 euro.
Als ik + databundel erbij pak (wat me dus per maand 35 euri's gaat kosten totaal) is ie gratis.

Ik hoop dat er nog een of andere actie komt.
Huh waarom zo duur ?

Ik ga door de relax 150 voor 1 jaar 17 euro per maand + dat = 27 en is de toestel gratis kom ik uit op 300 euro + 1 jaar lang databundel .
Maar wat ik me nu afvraag er zit een wifi erop waarom dan een data bundel als ik thuis zit kan ik gewoon van de buren internet aftappen en als ik op school zit meestal ook dus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:57:
[...]

Huh waarom zo duur ?

Ik ga door de relax 150 voor 1 jaar 17 euro per maand + dat = 27 en is de toestel gratis kom ik uit op 300 euro + 1 jaar lang databundel .
Maar wat ik me nu afvraag er zit een wifi erop waarom dan een data bundel als ik thuis zit kan ik gewoon van de buren internet aftappen en als ik op school zit meestal ook dus :S
Omdat ik moet overstappen naar T-Mobile, kan ik alleen maar Flex pakken toch?

Anders als ik mijn abo opzeg, moet ik wachten tot 12 mei ofniet?

Je bent altijd duurder uit als je verlengt.

Doe jij ook verlengen vanuit Orange dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 05-02-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:04:
[...]

Omdat ik moet overstappen naar T-Mobile, kan ik alleen maar Flex pakken toch?

Anders als ik mijn abo opzeg, moet ik wachten tot 12 mei ofniet?

Je bent altijd duurder uit als je verlengt.

Doe jij ook verlengen vanuit Orange dan?
Nee mijn abo is al afgelopen heb nu een simpel pre-paid kaart maar in jou geval kun je indd niet relax abo afsluiten denk ik omdat je nog vast zit aan jou vorige .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:57:
[...]

Huh waarom zo duur ?

icm t-mobile relax 150, 1 jaar:

Met databundel: 324 euro
Zonder databundel: 269 euro

= 55 euro meer voor een jaar always online, dat is echt de moeite waard.

Alleen jammer dat web'n walk zulke lage snelheden geeft, bij telfort krijg je voor hetzelfde geld de dubbele snelheid...

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepster schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:29:
[...]

icm t-mobile relax 150, 1 jaar:

Met databundel: 324 euro
Zonder databundel: 269 euro

= 55 euro meer voor een jaar always online, dat is echt de moeite waard.

Alleen jammer dat web'n walk zulke lage snelheden geeft, bij telfort krijg je voor hetzelfde geld de dubbele snelheid...
Maar waarvoor is dat data bundel handig dan als er ook wifi op zit ?
Bij ons in de omgeving heeft iedereen zijn wifi router helemaal onbeveiligd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Tja, probeer maar eens in het centrum wi-fi te vinden als je net in een winkel een prijs wilt vergelijken, of op de snelweg A-GPS via wi-fi te gebruiken! Dan is data wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisMoore
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 09:44

DennisMoore

Alles went...

Hmm, bij http://www.gsmwijzer.nl/g...32/Nokia+5800+Xpressmusic zowel rood, blauw als zwart op voorraad?

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Viel me trouwens op dat hij nu ook via de nokia site te bestellen is (blauw en rood), maar dat hij daar 379 euro kost. Waarom hij nu daar zoveel meer kost als de websites die geïmporteerde versies verkopen snap ik niet helemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring gehad met het verlengen van een abbo met de nokia 5800 erbij op studentmobiel.nl?
Ik zit al 2 weken te wachten totdat m'n order wordt verwerkt. De orderstatus blijft op "contract ontvangen" staan. Paar dagen geleden heb ik een mailtje gestuurd, maar geen reactie terug gekregen. Daarnet ze ff gebeld, maar ik krijg ze nie te pakken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aanbieding op GSM-wijzer.nl ziet er wel aantrekkelijk uit, zeker met die zwarte. Ik ga er vanuit dat het een buitenlandse is, maar kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

Edit: Nokia heeft op de site de mogelijkheid om 'm te reserveren (release is 26-02) dus dat is wellicht de reden dat 'ie nog vrij duur is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:23:
Die aanbieding op GSM-wijzer.nl ziet er wel aantrekkelijk uit, zeker met die zwarte. Ik ga er vanuit dat het een buitenlandse is, maar kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?
Ik vind hem te duur

Even een vergelijking inc data bundel voor 10 euro per maand :

Gsm wijzer : 12 X 17 : 204 + eenmalig kosten 77 euro + data bundel 12 X 10 = 120 TK: 401 euro ( van T-mobile )

Gsm web : 12 X 17 : 204 geen eenmalig kosten !!! + 120 euro data bundel = 324 ( telfort )
En daar komt ook nog eens dat de snelheid van telefort 2x zo snel is al die van t-mobile en de mensen van gsm web zeggen dat ze de NL versie leveren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdnes
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:01:
[...]

Ik vind hem te duur

Even een vergelijking inc data bundel voor 10 euro per maand :

Gsm wijzer : 12 X 17 : 204 + eenmalig kosten 77 euro + data bundel 12 X 10 = 120 TK: 401 euro ( van T-mobile )

Gsm web : 12 X 17 : 204 geen eenmalig kosten !!! + 120 euro data bundel = 324 ( telfort )
En daar komt ook nog eens dat de snelheid van telefort 2x zo snel is al die van t-mobile en de mensen van gsm web zeggen dat ze de NL versie leveren .
Probleem is dat Symbian niet goed om kan gaan met Telfort's GPRS (of HSDPA, weet ik niet meer)
Er was wel voor S60v3 een fix maar nog niet voor v5 zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nessie09 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:34:
[...]

Probleem is dat Symbian niet goed om kan gaan met Telfort's GPRS (of HSDPA, weet ik niet meer)
Er was wel voor S60v3 een fix maar nog niet voor v5 zover ik weet.
Heb je hier ook een bron van want google vind niks :S

Je kan ook voor de t-mobile van gsm web nog steeds even goedkoop als de telfort

Wat mij wel aantrekt aan de gsm wijzer site is de kleur zilver

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdnes
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:57:
[...]

Heb je hier ook een bron van want google vind niks :S

[...]
cycloon_ schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:54:
Ik heb de volgende melding vanaf een andere site gekopieerd, is wel van november 2008 :

Dit is de reactie van Telfort:

Helaas moeten wij u medelen dat een aantal Nokia toestellen (N78, 6220 classic, 6210 Navigator, N96, 5320 XpressMusic, 6650) kunnen niet ingesteld worden voor mobiel internet. Dit ligt aan het besturingssysteem (Symbian Nokia S60 3rd edtion feature pack 2) dat op deze telefoons is geinstalleerd.

Tja nu heeft de 5800 wel geen 3rd edition maar de 5th...maar het lijkt er inderdaad op dat het niet gaat werken via telfort, zijn er ook mensen met t-mobile die de 5800 aan de praat hebben gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:32:
[...]
Maandag 22 februari is de officiële kickoff datum voor de 5800 XpressMusic in Nederland. Drie dagen later mag de verkoop beginnen. Vanaf die datum zul je ze dus in grote getalen in de winkels kunnen vinden.

Verkoopkanalen die zich hier niet aan houden aan deze datum, krijgen geen marketingvergoedingen van Nokia.

@Nessie09;
Het zogenaamde Telfort probleem is inmiddels historie. Voor alle toestellen zijn updates beschikbaar en ook de 5800xm werkt zonder enig probleem, ik heb dit zojuist nogmaals persoonlijk geverifieerd.

[ Voor 19% gewijzigd door robertwebbe op 06-02-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abonnementen zijn voor mij geen probleem, ik koop sowieso sim-lock vrij. Het gaat mij dus meer om de losse toestelprijs en dan vind ik een prijs van plusminus €320,- niet verkeerd voor een 'buitenlandse/Nederlandse (??)' telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:11:
[...]

Maandag 22 februari is de officiële kickoff datum voor de 5800 XpressMusic in Nederland. Drie dagen later mag de verkoop beginnen. Vanaf die datum zul je ze dus in grote getalen in de winkels kunnen vinden.

Verkoopkanalen die zich hier niet aan houden aan deze datum, krijgen geen marketingvergoedingen van Nokia.

@Nessie09;
Het zogenaamde Telfort probleem is inmiddels historie. Voor alle toestellen zijn updates beschikbaar en ook de 5800xm werkt zonder enig probleem, ik heb dit zojuist nogmaals persoonlijk geverifieerd.
Maar ik heb gisteren nog naar gsm web gebeld en die zeiden dat ze altijd al de NL versie verkochten kan dat waar zijn ? En wat houd marketingvergoedingen in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:38:
Heeft iemand ervaring gehad met het verlengen van een abbo met de nokia 5800 erbij op studentmobiel.nl?
Ik zit al 2 weken te wachten totdat m'n order wordt verwerkt. De orderstatus blijft op "contract ontvangen" staan. Paar dagen geleden heb ik een mailtje gestuurd, maar geen reactie terug gekregen. Daarnet ze ff gebeld, maar ik krijg ze nie te pakken. :(
Gelukkig heeft GSMWEB een helpdesk die me altijd bij kon houden waarom het zo lang duurde.

Mag ik raden: heb je bij t-mobile aangevraagt? Want t-mobile heeft op dit moment een achterstand van 2 weken dus met het verwerken van de aanvragen.

Had ik ook. Gelukkig is het nu geactiveerd. ALleen gsmweb was weer te onzorgvuldig en stuurde me het verkeerde simkaart op. Hele pakket moest dus helemaal weer terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:27:
[...]

Maar ik heb gisteren nog naar gsm web gebeld en die zeiden dat ze altijd al de NL versie verkochten kan dat waar zijn ? En wat houd marketingvergoedingen in ?
Nou er zit gewoon Nederlands op de mobieltjes van GSMWEB. Dat is denk ik wat ze bedoelen. Alleen is het geen NL-versie maar Duitse grijze import.

Je kan het gewoon aanschaffen. Maak je geen zorgen. Je kunt alles updaten en de taal zaal nooit veranderen. Nederlands is gwn een standaardtaal in de duitse versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ben op aanraden van een tweaker even langsgegaan bij de GSM-shop in den haag, en daar hadden ze er drie op vooraad, in het blauw. Heb de telefoon in handen gekregen, en hij bevalt me zeer. Het is een klein, handzaam apparaatje. Van de foto's en vergelijkingen op internet zou je denken dat het een lomp groot dik ding is, maar dat viel me dus helemaal mee- het is een leuk apparaatje.

Ook de kleur beviel me prima, het blauw van de strepen ziet er prima uit, een tikkeltje fluorescerend maar niet zo raar licht als de productfoto's op internet me deden geloven. Ik dacht aanvankelijk zeker te zijn dat ik een rode wilde, maar de blauwe ziet er prima uit- waardoor ik nu naar blauw neig! Het liefst zie ik eerst alle drie de kleuren in de winkel liggen, maar dat is weer zo lang wachten...jammer, want ik ben wel erg benieuwd naar de zwart/zilveren en rode versie.

Ik had hem het liefst meteen aangeschaft, maar wat rekenwerk leerde dat hij bij gsm-shop100 euro of meer extra zou kosten ten opzichte van gsmweb. Jammer dat het prijsverschil tussen fysieke winkels en gsmweb altijd zo groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisMoore
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 09:44

DennisMoore

Alles went...

Nou, 'k heb de zwarte versie zojuist maar besteld onder rembours. Ben benieuwd :).
Wel vreemd dat ze 'm in een zwarte versie op voorraad hebben, terwijl je overal alleen maar Blue en Red ziet.

[ Voor 14% gewijzigd door DennisMoore op 07-02-2009 12:16 ]

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
robertwebbe schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:11:
[...].

@Nessie09;
Ik zie net dat de 5800 icm telfort 200 1 jaar + databundel hetzelfde kost als bij T-mobile 150:

beiden 17 euro /maand + 10 euro databundel
beiden totaal 324 euro

alleen bij Telfort krijg je 50 minuten meer, en een snellere databundel.

Is er dan nog een reden om voor T-Mobile te gaan? Zover ik heb begrepen zijn beide providers tolerant naar streaming media, zolang het niet teveel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:28:
[...]

Gelukkig heeft GSMWEB een helpdesk die me altijd bij kon houden waarom het zo lang duurde.

Mag ik raden: heb je bij t-mobile aangevraagt? Want t-mobile heeft op dit moment een achterstand van 2 weken dus met het verwerken van de aanvragen.

Had ik ook. Gelukkig is het nu geactiveerd. ALleen gsmweb was weer te onzorgvuldig en stuurde me het verkeerde simkaart op. Hele pakket moest dus helemaal weer terug :S
yep, bij t-mobile heb ik die abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:14:
[...]

yep, bij t-mobile heb ik die abonnement.
Jammer dat je dan geen zekerheid kan krijgen van Studentmobiel. Bij GSM waren ze misschien wel lui om wat er aan te doen, maar ze waren wel duidelijk met wat er aan de hand was.

En T-mobile heeft vele aanvragen van voor 31 januari hercheckt omdat er dus teveel mensen werden afgewezen. Hierdoor loopt alles dus achter.

Succes met wachten!! Ik krijg de telefoon alvast opgestuurd en de simkaart komt maar later. Dat was denk ik de snelste oplossing voor mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 23:58:
[...]
Jammer dat je dan geen zekerheid kan krijgen van Studentmobiel. Bij GSM waren ze misschien wel lui om wat er aan te doen, maar ze waren wel duidelijk met wat er aan de hand was.

En T-mobile heeft vele aanvragen van voor 31 januari hercheckt omdat er dus teveel mensen werden afgewezen. Hierdoor loopt alles dus achter.

Succes met wachten!! Ik krijg de telefoon alvast opgestuurd en de simkaart komt maar later. Dat was denk ik de snelste oplossing voor mijn probleem.
Bedankt en ik hoop dat jij je simkaart snel krijgt :) ,trouwens na 30 dagen kan ik die overeenkomst toch kosteloos annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 09:54:
[...]

Bedankt en ik hoop dat jij je simkaart snel krijgt :) ,trouwens na 30 dagen kan ik die overeenkomst toch kosteloos annuleren?
Dat weet ik niet zo. Is dat wettelijk geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee. Dat stond in de voorwaarden of begrijp ik dit verkeerd?
4.3 Websend B.V. zal een leveringstermijn van maximaal 30 dagen overeenkomen. Wanneer
de overeengekomen leveringstermijn om welke reden dan ook wordt overschreden
dan heeft Opdrachtgever het recht de Overeenkomst te ontbinden en worden eventuele
gedane betalingen binnen 14 dagen aan de Opdrachtgever terugbetaald. De gesloten
Overeenkomst met de Telecomaanbieder kan niet ontbonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:36:
Geen idee. Dat stond in de voorwaarden of begrijp ik dit verkeerd?

[...]
Je mist een heel belangrijke detail
De gesloten Overeenkomst met de Telecomaanbieder kan niet ontbonden worden.
Zodra dus je al bent verbonden bij een Telecomprovider, maar de telefoon dus nog niet geleverd is binnen 30 dagen, dan heb je nog steeds geen recht om het abonnement te ontbinden. Dus ja, dan begrijp ik dus niet wat je dan precies kan ontbinden :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:47:
[...]

Je mist een heel belangrijke detail

[...]

Zodra dus je al bent verbonden bij een Telecomprovider, maar de telefoon dus nog niet geleverd is binnen 30 dagen, dan heb je nog steeds geen recht om het abonnement te ontbinden. Dus ja, dan begrijp ik dus niet wat je dan precies kan ontbinden :S.
Ik bedoel de overeenkomst tussen mij en studentmobiel laten ontbinden, zodat ik bij een ander site/winkel ga verlengen of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je een uiterste leverdatum overeengekomen?
(dan ga ik het even juridisch aanpakken)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:17:
Ben je een uiterste leverdatum overeengekomen?
(dan ga ik het even juridisch aanpakken)
Het is mij niets verteld wanneer mijn abonnement verlengd wordt en ook niet wanneer ik mijn mobieltje krijg. Als je dat bedoelt. Het enige wat ik kan doen is inlogggen op studentmobiel.nl met mijn ordernummer waardoor ik de orderstatus kan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 22:48
Soepster schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:09:
Ben op aanraden van een tweaker even langsgegaan bij de GSM-shop in den haag, en daar hadden ze er drie op vooraad, in het blauw.
Ben vandaag ook even langsgeweest, helaas waren ze allemaal al uitverkocht. Ze verwachten eind vd week weer een nieuwe lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Iig bestelt bij gsmweb.nl, nu maar hopen wanneer die binnenkomt. Ze waren iig wel op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ik heb het over de telefoon. Moet je even kijken wanneer je de 'afspraak/overeenkomt' hebt gesloten voor het leveren van de telefoon en wat de uiterste leverdatum is. Als deze datum is verstreken kun je een brief schrijven waarmee je ze kan dwingen te leveren, of te dwingen om het geld terug te betalen.

Ik stel voor om de voorwaarden mbt de telefoon goed door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisMoore schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:14:
[...]

Nou, 'k heb de zwarte versie zojuist maar besteld onder rembours. Ben benieuwd :).
Wel vreemd dat ze 'm in een zwarte versie op voorraad hebben, terwijl je overal alleen maar Blue en Red ziet.
@Dennis: Is dat NL verise of import versie ? en hou mij a.u.b op hoogt mischien bestel ik tube ook via daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:16:
[...]

Ik bedoel de overeenkomst tussen mij en studentmobiel laten ontbinden, zodat ik bij een ander site/winkel ga verlengen of kan dat niet?
Volgens de voorwaarden kan je dat dus niet annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:47:
[...]

@Dennis: Is dat NL verise of import versie ? en hou mij a.u.b op hoogt mischien bestel ik tube ook via daar.
Alles wat nu in de webshops zit, is import. De telefoon wordt pas eind deze maand officieel verkocht in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff nog meer gezeik met GSMWEB. Dit keer met TNT. TNT weet na 5 dagen nog steeds het pakketje niet terug te kunnen leveren bij GSMWEB. Heb het gevoel dat het pakketje verloren is of zo :S Hij blijft continu staan op

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

Om schijtziek van te wordenl. Geef me gewoon die telefoon verdomme!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 22:55:
Pfff nog meer gezeik met GSMWEB. Dit keer met TNT. TNT weet na 5 dagen nog steeds het pakketje niet terug te kunnen leveren bij GSMWEB. Heb het gevoel dat het pakketje verloren is of zo :S Hij blijft continu staan op

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

lekker is dat.. ik hoop dat het mij niet overkomt... dus nog wachten op een track n trace nummer.. en dan maar duimen dat het goedkomt met tnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 22:55:

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

pakket in afleverroute
afgeleverd op postbus

Volgens de site van TNT betekent "Zending afgeleverd in postbus" : De zending is afgeleverd in de postbus van de geadresseerde en kan worden opgehaald.

Dat pakketje is dus niet verloren, maar ligt gewoon in de postbus van GSMWEB te wachten, tot iemand het ophaalt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarlyS schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:15:
[...]

Volgens de site van TNT betekent "Zending afgeleverd in postbus" : De zending is afgeleverd in de postbus van de geadresseerde en kan worden opgehaald.

Dat pakketje is dus niet verloren, maar ligt gewoon in de postbus van GSMWEB te wachten, tot iemand het ophaalt :).
Natuurlijk, maar waarom moet dat ding uit de postbus gehaald worden en weer in de afleverroute geplaats worden? Normaal hoor het maar 1 x erop te staan.

Maar goed het pakket wordt morgen opgehaald en ik krijg hem dan als het goed is vrijdag geleverd. Ik heb dan precies 24 dagen geleden het contract opgestuurd.

Dank je wel T-MOBILE / GSMWEB _/-\o_ |:(

Maar in het hypothetische geval dat je pakketje kwijt raakt, zal TNT bedrijfsrecherche inschakelen en dan kijken wat er is gebeurd. En pas na goedkeuring dat TNT de schade terug moet betalen, krijg je pas je telefoon weer. Dat betekent dus, nog langer wachten :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 18:22 ]

• GarField000
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-04 13:07
Gisteren besteld bij gsmtrack.
Ik had vooraf een mail gestuurd hoe lang de levertijd zou zijn.
3 tot 4 dagen werd gezegt ...

In de bevestigingsmail stond dat ik de zending binnen een paar dagen zou kunnen ontvangen, maar in de kleine lettertjes staat dat als je nummerbehoud doet naar Vodafone dat de levertijd kan oplopen tot 14 dagen ...... nee das lekker.
Ben benieuwd. Ik zal een bericht plaatsen over het vervolg.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heb hem nu ook bestelt, bij gsmeasy met vodafone 22,50 (voor€18) en internetblox(€9,50).
Jammer dat ik nog 3 maanden moet wachten op de nummerportering :(

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Jazzle schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:28:
Heb hem nu ook bestelt, bij gsmeasy met vodafone 22,50 (voor€18) en internetblox(€9,50).
Jammer dat ik nog 3 maanden moet wachten op de nummerportering :(
Je kan toch tot die tijd je oude simkaart gebruiken?

• robertwebbe
Ik zag net op de BelCompany website dat de marketingcampagne voor de 5800xm begonnen is bij hun.

[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 12-02-2009 15:07 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Bij www.hi.nl kun je hem ook bestellen, maar ze kunnen hem pas vanaf 26 februari leveren.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Jazzle
  • Niet online
dinow schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:21:
[...]

Je kan toch tot die tijd je oude simkaart gebruiken?
Jawel, maar daar zit geen onbeperkt internet abbonement op, kan je hem zo instellen dat hij nooit online gaat?

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
robertwebbe schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:44:
Ik zag net op de BelCompany website dat de marketingcampagne voor de 5800xm begonnen is bij hun.
Vraag me af of die prijs zo hoog blijft....staat op het moment bij die website op 429,99

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
aicaramba schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:49:
Bij www.hi.nl kun je hem ook bestellen, maar ze kunnen hem pas vanaf 26 februari leveren.
Dat is de Nederlandse versie gelukkig dan _/-\o_

-edit: Kan hem nergens vinden? -

[ Voor 6% gewijzigd door Aubergine op 12-02-2009 17:06 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Aubergine schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:04:
[...]

Dat is de Nederlandse versie gelukkig dan _/-\o_

-edit: Kan hem nergens vinden? -
http://shop.www.hi.nl/hi/...=TNO5800bl&M5ABRelArt=B32

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:44:
Lol

"Wil jij hem als eerste in huis hebben? Bestel NU!!"

Trouwens schandalige prijzen. Ik betaal 24 euro voor toestel met 1 jaar T-mobile relax 200. Alleen wacht al 3 weken op de levering van de telefoon. :/ Zou hem morgen krijgen, maar GSMWEB was weer lekker aan het jokken.

Heb maar meteen een boze e-mail opgestuurd met als eis dat ze het contract moeten ontbinden (gebeurt toch niet). Ik heb ook om schadevergoeding geeist for het constant bellen om schot in de zaak te krijgen en de paar dagen die ik vrij moest nemen om dat ding in ontvangst te nemen.

Pffff ik wil me telefoon!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 20:28 ]

• robertwebbe
Zo te zien heb hem dan toch sneller als je hem bij belcompany bestelt... LOL

Walkman schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:15:
[...]
Vraag me af of die prijs zo hoog blijft....staat op het moment bij die website op 429,99
Bij Telefoonkopen.nl is die al goedkoper, 346,00.

[ Voor 43% gewijzigd door robertwebbe op 12-02-2009 22:48 ]

• Millerman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-04-2023
Heb de tube 4 feb bij gsmweb besteld en kreeg hem 9 feb in huis. abo van t-mobile relax 150 1jr voor 17 euro/mnd + euro 65 toebetalen + 8 euro verzendkosten. op de site staat 2 jaar fabrieksgarantie dus als tie dat volhoud vind ik het een mooie deal. 8)

Verwijderd

De actie bij HI is ook erg goedkoop vind ik .
Namelijk het volgende :
Nokia 5800 XpressMusic gratis

Hi Online 30 1 jaar € 30.00 + € 24.95 /mnd
Eindeloos online € 9.95* + € 2.50 /mnd

Totaal maandbedrag € 39.95 € 27.45 /mnd

En je hebt zekerheid dat je een echte NL versie krijgt niet zoals die van gsm web .

Maar nu vraag ik me af hoelang is zon korting dan want de eerste prijs die je ziet is de prijs normaal en aan de rechter kant is de prijs dat je krijgt met korting .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:51:
Namelijk het volgende :

En je hebt zekerheid dat je een echte NL versie krijgt niet zoals die van gsm web .

Maar nu vraag ik me af hoelang is zon korting dan want de eerste prijs die je ziet is de prijs normaal en aan de rechter kant is de prijs dat je krijgt met korting .
Dus jij gaat lekker meer per maand betalen, omdat de jouwe een andere productcode heeft dan die van de huidige mobieltjes. Grappig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 01:20:
[...]
Dus jij gaat lekker meer per maand betalen, omdat de jouwe een andere productcode heeft dan die van de huidige mobieltjes. Grappig!!
Ooh :O

Hoeveel kost die van gsm web inc databundel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Jazzle schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:52:
[...]

Jawel, maar daar zit geen onbeperkt internet abbonement op, kan je hem zo instellen dat hij nooit online gaat?
Jup, gewoon geen profiel instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
dinow schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:23:
[...]

Jup, gewoon geen profiel instellen :)
Mooi, hij komt dinsdag, afsprak met koerrier is al gemaakt
Volgensmij is de prijs ook wel redelijk eerste 6 maanden €22,50 daarna €27,50 voor 200min/400sms en onbeperkt internet bij Vodafone. En een gratis ipod shuffle :+ . Bij gsmeasy bestelt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarField000
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:51:
Namelijk het volgende :

Ik weet niet wat je goedkoop vindt.
Maar die 27.45 is bijna gelijk aan een iphone met onbeperkt internet en die telefoon is toch een stuk duurder.
En dat eindeloos internet is maar TIJDELIJK voor die 2.50. Bij een 2jaar contract is hij 12 maanden voor 2.50.
Daarna ga je dus gewoon 10 euro betalen .. betaal je 35 euro per maand.

Ik heb hem ook gratis. Maar dan met een vodafone 22.50 (voor 18 euro per maand).
En dat zonder internet en gratis dubbele sms.

Grappig trouwens, want dinsdag belde ik naar de Hi om te vragen wat de 5800 zou kosten als ik ging verlengen, en toen kreeg ik de medling dat Hi hem niet zou hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door GarField000 op 13-02-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarField000
GarField000 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:05:
Gisteren besteld bij gsmtrack.
Ik had vooraf een mail gestuurd hoe lang de levertijd zou zijn.
3 tot 4 dagen werd gezegt ...

In de bevestigingsmail stond dat ik de zending binnen een paar dagen zou kunnen ontvangen, maar in de kleine lettertjes staat dat als je nummerbehoud doet naar Vodafone dat de levertijd kan oplopen tot 14 dagen ...... nee das lekker.
Ben benieuwd. Ik zal een bericht plaatsen over het vervolg.
Vandaag bericht gehad dat hij verzonden is.
Vindt ik erg snel omdat ik nummberhoud heb aangevraagt, en dat zou veel langer duren.
Netjes. 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
GarField000 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:45:
[...]

Ik weet niet wat je goedkoop vindt.
Maar die 27.45 is bijna gelijk aan een iphone met onbeperkt internet en die telefoon is toch een stuk duurder.
En dat eindeloos internet is maar TIJDELIJK voor die 2.50. Bij een 2jaar contract is hij 12 maanden voor 2.50.
Daarna ga je dus gewoon 10 euro betalen .. betaal je 35 euro per maand.

Ik heb hem ook gratis. Maar dan met een vodafone 22.50 (voor 18 euro per maand).
En dat zonder internet en gratis dubbele sms.

Grappig trouwens, want dinsdag belde ik naar de Hi om te vragen wat de 5800 zou kosten als ik ging verlengen, en toen kreeg ik de medling dat Hi hem niet zou hebben.
Het is een 1 jarig abonnement en niet 2 jarig, dus hij is degelijk wel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De soap gaat verder mensen. Het retourneren van het pakketje is misgegaan en mijn telefoon is dus waarschijnlijk kwijt. Ik w8 al 3 weken op me telefoon en elke keer weer gezeik. Ik moet nu dus wachten op het onderzoek van TNT en dan pas krijg ik te horen hoe en wat.

Ga denk ik zo ff weer bellen om alles helder te krijgen. Maar kan iemand misschien mij vertellen of ik een schadevergoeding kan ontvangen voor de belkosten, vrije dagen nemen en het feit dat me abonnement al 2 weken actief is?

Elke beetje hulp is welkom! Ik begin het een beetje zat te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vervelend dat bij Hi en BC geen losse toestelprijzen staan vermeldt. Op Hi.nl staat wel dat je bij een abbonement een "Nokia 5800 ten waarde van €249,-" gratis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:35:
Wel vervelend dat bij Hi en BC geen losse toestelprijzen staan vermeldt. Op Hi.nl staat wel dat je bij een abbonement een "Nokia 5800 ten waarde van €249,-" gratis krijgt.
249 euro? Ik dacht zelf dat de nokia 279 euro kostte exclusief belastingen en subsidie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel lelijk dat gsm shops zoals gsmweb , typhone , gsmwijzer gewoon de toestel verkopen dat niet een NL productcode heeft .
Nu vertrouw ik zelf de gsm aanbieders die nu al de nokia tube leveren niet want ze hebben vast wel magazijnen vol met de import versie en moet ik dus meer gaan betalen :S

Want bij dat HI abo geld dat actie alleen de eerste 3 maanden dan betaal je gewoon 40 euro per maand :S

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 02:11:
Vind het wel lelijk dat gsm shops zoals gsmweb , typhone , gsmwijzer gewoon de toestel verkopen dat niet een NL productcode heeft .
Nu vertrouw ik zelf de gsm aanbieders die nu al de nokia tube leveren niet want ze hebben vast wel magazijnen vol met de import versie en moet ik dus meer gaan betalen :S
Daar is toch verder niks mis mee, de taal kun je gewoon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Want bij dat HI abo geld dat actie alleen de eerste 3 maanden dan betaal je gewoon 40 euro per maand :S
Je bent voor niets zo wantrouwend. Wat maakt het uit? Er zit gewoon nederlandse taal op. De telefoon presteert niet opeens zoveel slechter. Dus ik zou zeggen, sla nu je slag of je betaalt straks de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ik begrijp niet hoe je erbij komt dat je meer zou moeten betalen? Je kan de telefoon nergens goedkoper krijgen dan bv via gsmweb, die blijkbaar ook een import versie leveren.

voor 324 euro krijg je een 5800 met 1 jarig abonnement + onbeperkt internet + 200 belminuten, da's niet bepaald duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Soepster schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:15:
[...]
Ik begrijp niet hoe je erbij komt dat je meer zou moeten betalen? Je kan de telefoon nergens goedkoper krijgen dan bv via gsmweb, die blijkbaar ook een import versie leveren.

voor 324 euro krijg je een 5800 met 1 jarig abonnement + onbeperkt internet + 200 belminuten, da's niet bepaald duur.
Welke abonnement is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzle schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 08:37:
[...]

Daar is toch verder niks mis mee, de taal kun je gewoon instellen.
Ja maar je hebt geen NL product code en als je die omzet na een NL product code kan jou garantie vervallen .

@Soepster
Nee dat is ook niet het probleem normaal heeft gsmweb top aanbiedingen etc.. en koop ik meestal mijn mobieltjes daar maar nu ze import versie's hebben durf ik het niet meer daar te kopen .
En ben ik gedwongen om het bij de duurdere gsmshops te kijken bijv : HI of belcompany .

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:01:
[...]

Ja maar je hebt geen NL product code en als je die omzet na een NL product code kan jou garantie vervallen .
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 5800 die bij HI wordt aangeboden sim-lock vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarField000
Waarom wil je perse een nl produkt code?
Ik heb denk ik ook een buitenlandse gekregen. Er zat geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij.
Telefoon is wel in het nederlands te kiezen.

Ik moet zeggen dat ik wel blij verrast ben. Dinsdag besteld, zaterdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
telfort 200, 17 euro /maand + 10 euro/maand internet

http://www.gsmweb.nl/forms/tf028.htm

Ik zag je in het andere 5800 topic al posten dat je voor 300 euro deze telefoon al had, maar voor 324 euro is internet erbij toch wel meer de moeite waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds vannacht ook te vinden op de site van T-Mobile

Voor nieuwe klanten prijzig, wel krijg je een bluetooth headset erbij. Ik kan kan niet duidelijk vinden of je nu wel of niet 8GB erbij krijgt. (uitlevering v.a. 26. feb. kleur: rood (toch geen roze!?)

Ikzelf ben al bestaande klant en kan dit toestel voor een leuk prijsje krijgen, als ik mijn abo vernieuw. Simlock vind ik geen nadeel. Alleen ben bang dat hij wel branded is, dat opzich is niet een probleem maar meestal laat de update service te wensen over. (o.a bij mijn branded sony-ericsson) Beter gezegd er worden geen software update's aangeboden. Dus dan moet je maar hopen dat de in de NL-branded firmware de bugs er al uit zijn gehaald, en er bij het branden geen nieuwe zijn gemaakt. :/

Aan de andere kant: In de reviews zeggen ze dat ze lange tijd niet zo'n bugvrije nokia hebben gezien (out of the box!?). Zelf heb ik nog nooit Symbian gebruikt :X , dus ik weet niet hoe de situatie normaliter is :?
Toch denk ik dat ik na een belletje het erop waag, leuk prijsje en ik behoud mijn tegoed :)

[ Voor 17% gewijzigd door robert-630 op 15-02-2009 12:43 . Reden: Alinea erbij ge-edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Soepster schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:12:
[...]

Ik zag je in het andere 5800 topic al posten dat je voor 300 euro deze telefoon al had, maar voor 324 euro is internet erbij toch wel meer de moeite waard denk ik.
Op zich niet veel geld, je betaalt gemiddeld genomen hetzelfde als ik bij vodafone per maand (maar dan 2 jarig :X), alleen je moet niet vergeten dat je er bij telfort nog een aparte sms bundel bij nodig hebt, bij vodafone krijg je 200min/400sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
robert-630 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:38:
Sinds vannacht ook te vinden op de site van T-Mobile

Voor nieuwe klanten prijzig, wel krijg je een bluetooth headset erbij.
Mocht je meer over die headset willen weten, ik heb er een review van geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Soepster schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:12:
[...]

Had hem niet genomen, enkel gepost. Ik wacht netjes 26 feb af :)

Je zou van die 324 zelfs nog 60 euro I-wood eraf kunnen halen.

-edit-

Brengt Telfort kosten in rekening als je met surf&mail gaat streamen? Vodafone doet dit naar mijn weten niet, maar T-mobile weer wel.

-edit 2-
http://www.telfort.nl/pro...t/abonnementen/belbundel/

Abonnement bevat geen gratis sms'jes? 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Aubergine op 15-02-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
robertwebbe schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:52:
[...]

Mocht je meer over die headset willen weten, ik heb er een review van geschreven.
offtopic:
Bedankt voor het linkje en jouw goede review. Ik heb deze gelijk even positief gewaardeerd. Tot dusver had ik alleen even naar een afbeelding gegoogled, en ik dacht ook meteen ideaal voor binnenshuis.

Ik ga morgen even met T-Mobile bellen want bij vernieuwingen (verlengingen) wordt de voucher voor deze headset niet expliciet genoemd. Ik zou het wel een hele leuke en royale extra vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

robert-630 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:14:
[...]

offtopic:
Bedankt voor het linkje en jouw goede review. Ik heb deze gelijk even positief gewaardeerd. Tot dusver had ik alleen even naar een afbeelding gegoogled, en ik dacht ook meteen ideaal voor binnenshuis.

Ik ga morgen even met T-Mobile bellen want bij vernieuwingen (verlengingen) wordt de voucher voor deze headset niet expliciet genoemd. Ik zou het wel een hele leuke en royale extra vinden ;)
Laat het even weten wat het antwoord is, ik mag binnenkort ook mijn abonnement verlengen. Dus ik ben erg benieuwd. Ben al lang klant bij T-mobile, maar zit nu toch te denken om het via een online gsm website te regelen.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

stormblade32 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:06:
[...]

Laat het even weten wat het antwoord is, ik mag binnenkort ook mijn abonnement verlengen. Dus ik ben erg benieuwd. Ben al lang klant bij T-mobile, maar zit nu toch te denken om het via een online gsm website te regelen.
Same here, ben benieuwd naar het antwoord. Ik kan in maart vernieuwen, en heb m'n zinnen gezet op de 5800. Ben heel benieuwd of T-Mobile een branded versie levert. Ik zou dat persoonlijk toch wel jammer vinden, bij mijn huidige telefoon (Nokia N73) had ik er geregeld last van dat ik niet de laatste updates kon draaien. En ik hoop al helemaal dat ze geen lelijk logo op de behuizing plaatsen, dat zou voor mij echt een reden zijn om hem niet via T-Mobile aan te schaffen.

Klaar voor de steroorlogen?

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste