Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

System Prefs -> Bluetooth -> Advanced -> Allow Bluetooth devices to wake this computer :)

edit: maar je kan natuurlijk ook gewoon je muis uitzetten als je die in je tas stopt ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Whieee op 07-05-2009 20:32 ]

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Whieee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:06:
In principe mag je Mac niet aan gaan als deze in slaap staat. Wellicht is je Mac niet goed dicht geweest of sta je toe dat een BT apparaat de Mac uit slaap haalt?
Hm, nee, hij was goed dicht, want hij zat in de applesac (sleeve) het is een unibody ook trouwens. Ik heb verder geen bluetooth devices, wel een wireless keyboard maar die stond uit. Alleen toen ik hem aanzette zag ik de popup van iCal, dus ik denk dat het alarm aanging toen hij dicht was. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:31:
System Prefs -> Bluetooth -> Advanced -> Allow Bluetooth devices to wake this computer :)

edit: maar je kan natuurlijk ook gewoon je muis uitzetten als je die in je tas stopt ;)
Haha bedankt, gelijk maar even ingesteld! Ik heb nog steeds last met het vinden van al deze opties! (Ben voorheen een windows gebruiker geweest!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:36:
[...]

Haha bedankt, gelijk maar even ingesteld! Ik heb nog steeds last met het vinden van al deze opties! (Ben voorheen een windows gebruiker geweest!)
Meestal helpt t door niet te denken aan waar iets onder Windows zat, maar aan waar jij t als volledig domme gebruiker zou wegstoppen. En anders is er altijd nog het zoekveld van System Prefs. Probeer dat veld een keer uit, het werkt erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
hey thanks, bij mij stond het ook aan, omdat ik dat wireless alu tobo heb denk ik dat het daardoor kwam. thanks voor de heads up! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:06:
[...]

Kingston KTA-MB1066K2/4G toevallig? In dat geval wens ik je sterkte. Ik heb in de afgelopen 5 maanden al 2 van die kits versleten, en diverse Apple resellers weigeren nog Kingston geheugen te leveren omdat het teveel problemen oplevert. Ik hoop dat jij meer geluk hebt :)
heb net apple gebeld en mijn order laten aanpassen met 4 gb ram. en gelijk toch maar die carepack erbij.
die paar 100 eu meer op al dat bedrag maakt me dan ook niet meer uit.
alleen zelf dan de hdd vervangen met 500 gb.
ben benieuwd hoe lang het duurt voodat hij binnen is.

nu het volgende besteld:
macbook pro 15 inch
2,4-GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
250GB Serial ATA @ 5400
SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
AppleCare Protection Plan for MacBook Pro (w/or w/o Display) - Auto-enroll

en los een 500 gb 7200 rpm schijf bij salland.

ik wil ook steam erop gaan draaien en tf2 weer spelen.
beste is dan bootcamp voor meeste performance of via parralels of crossover??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48

Grin

Ride si sapis.

Kingston KTA-MB1066K2/4G werkt hier als een trein. Gisteren geïnstalleerd zonder problemen.
Behalve....Wie bedenkt in <$naam> naam dat ze 0.4 mm schroeven moeten gebruiken bij een user-serviceable onderdeel?
Ik heb 3 zaken bezocht (incl. de MacMe... thumbs up guys! -O- :N ) in Groningen die me allemaal niet konden helpen. Uiteindelijk hadden ze de juiste tools @ de Marklin trein store d:)b . De beste man herkende het probleem, heeft zelf ook een Mac.

[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 08-05-2009 12:04 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:45:
[...]
beste is dan bootcamp voor meeste performance of via parralels of crossover??
Boot Camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel met xp dan, vista krijg je gratis peformance verlies op grafisch gebied met steam.
of hebben ze dat al eens opgelost bij valve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Is het normaal dat die 9600M GT bloedje heet wordt (ca 80 graden) als je die aanzet ipv de 9400?

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Grin schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:01:
Kingston KTA-MB1066K2/4G werkt hier als een trein. Gisteren geïnstalleerd zonder problemen.
Behalve....Wie bedenkt in <$naam> naam dat ze 0.4 mm schroeven moeten gebruiken bij een user-serviceable onderdeel?
Ik heb 3 zaken bezocht (incl. de MacMe... thumbs up guys! -O- :N ) in Groningen die me allemaal niet konden helpen. Uiteindelijk hadden ze de juiste tools @ de Marklin trein store d:)b . De beste man herkende het probleem, heeft zelf ook een Mac.
Mijn tweede kit werkte 3 maanden zonder issues om vervolgens out of the blue het loodje te leggen. Zie ook het MacBook topic. MacHouse Woerden is bijvoorbeeld ook al volledig gestopt met het leveren van Kingston RAM voor de unibody modellen omdat er teveel problemen mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:14:
[...]

wel met xp dan, vista krijg je gratis peformance verlies op grafisch gebied met steam.
of hebben ze dat al eens opgelost bij valve?
ik game zelf ook onder bootcamp.
xp draait gewoon goed maar ik heb nu windows 7 draaien en ik moet zechen dat dat toch ook wel heel mooi draait heb er nog niks te klaagen over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:05
Vandaag is het gebeurd, vanochtend een MBP 2.66 gehaald bij Dixons. Die 20% korting kon ik niet negeren ;-). Binnenkort plaatje in "Show je Apple" topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff met bootcamp windows proberen te installeren maar mn macbook pro liep vast tijdens het partioneren..
Dus maar ff uitgezet en opnieuw aan, bleek dat ie inene klaar was?? 32 GB voor de windows schijf.
Oke, opnieuw opstarten en windows installeren via de andere schijf >>
Kom ik in t scherm om de schijf te kiezen staat ie er niet tussen!! en kan m via bootcamp ook niet wijzigen en/of verwijderen :? ???
Ik snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:07
afterburn schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:25:
Is het normaal dat die 9600M GT bloedje heet wordt (ca 80 graden) als je die aanzet ipv de 9400?
Onder zwaar gebruik helaas wel denk ik. De mijne word ook zo heet :/ .

Overigens raad ik aan Vista te gebruiken ipv XP, aangezien Vista net een beetje beter draait qua touchpad en bootcamp drivers :) . Voor performance kan je het beste XP kiezen, je zou ook nog Crossover Games kunnen proberen, draait best aardig met TF2. Gebruik het zelf iig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Doe geen bootcamp. :)

Ik heb Fusion draaien voor een programma wat ik niet onder osx kan krijgen, maar de rest gaat gewoon native. Spellen doe ik toch niet.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:20
GVD!!

Zit Gisteren op me werk, Pak een blikje LiptonIce iets te wild. Gaan er zo een paar drupples op m'n Macbook Pro.

Nu doet het BackLight onder de Enter en aantal omheen ligende toetsen het niet meer goed.. en de entertoets plakt :(

Net gebeld met MacHouse Woerden. Deze geven aan dat reparatie van alleen het keyboard mij 186 euro gaat kosten.

In augustus ben in in de US misschien dat ik dan toch nog een Unibody daar gaat kopen!!

Darn!! echt kut!! |:(

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:04:
Net ff met bootcamp windows proberen te installeren maar mn macbook pro liep vast tijdens het partioneren..
Dus maar ff uitgezet en opnieuw aan, bleek dat ie inene klaar was?? 32 GB voor de windows schijf.
Oke, opnieuw opstarten en windows installeren via de andere schijf >>
Kom ik in t scherm om de schijf te kiezen staat ie er niet tussen!! en kan m via bootcamp ook niet wijzigen en/of verwijderen :? ???
Ik snap er niks van
Weet je zeker dat hij vastliep? Dat je een beachball ziet betekent niet dat je Mac vast stond. Partitioneren kan LANG duren, zeker als er veel data verplaatst moet worden om ruimte vrij te maken.

Ik zou overigens even kijken in Schijfhulpprogramma of je de nieuwe 'partitie' weer kan omvormen tot vrije ruimte en deze dan vervolgens weer samen te voegen met Macintosh HD. Daarna kan je het nogmaals proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Frietsaus op 09-05-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Iemand de nieuwe windows 7 RC (7100) 64-bit al op z'n MacBook Pro Unibody broberen zetten?

Bij mij werkt de schermhelderheid niet meer en de Trackpad is niet meer multitouch (is zelfs geen optie meer in Boot Camp configuratiescherm).

In de 7000 beta werkte dit allemaal wel.

Reden dat ik het hier vraag is omdat schermhelderheid (backlight) en multi-touch trackpad geen probleem kan vormen op iMac's vermits die dat niet hebben.

Ik heb de Boot Camp update 2.1 for Vista 64 al gedownload maar deze doet niets wanneer ik hem probeer te openen, tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
To_Tall schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:46:
GVD!!

Zit Gisteren op me werk, Pak een blikje LiptonIce iets te wild. Gaan er zo een paar drupples op m'n Macbook Pro.

Nu doet het BackLight onder de Enter en aantal omheen ligende toetsen het niet meer goed.. en de entertoets plakt :(

Net gebeld met MacHouse Woerden. Deze geven aan dat reparatie van alleen het keyboard mij 186 euro gaat kosten.

In augustus ben in in de US misschien dat ik dan toch nog een Unibody daar gaat kopen!!

Darn!! echt kut!! |:(
Ik zou gewoon via eBay een ander toetsenbord voor je MBP kopen, er worden er genoeg aangeboden voor bedragen rond de 40/50 dollar. Tenzij je natuurlijk een reden zoekt om zo'n mooie unibody te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ook unibody pro met win7 en idd, de speciale toetsen werken niet. met name geluidsknoppen vind ik irritant.
Net voor het eerst geprobeerd TF2 op te starten, hing vast in een soort grijzig zwart beeld dus ik start hem opnieuw op: geen enkel besturingssysteem gevonden. Wel bij de bootcamp opties de twee iconen (osx en win7) maar opstarten ho maar. osx stopt bij een soort grijs verboden ingang teken.
Ben bang dat dat een reinstall wordt.

...bizar... 8 keer opnieuw geprobeerd en steeds niets, en nu opgestart met cmd+v en na een waslijst aan witte onduidelijke tekst regels start hij gewoon door... disk utility erover en deze week voor de zekerheid wel snel timemachine eens regelen, maar lijkt erop dat het gewoon weer goed gaat gaan.

er zat wel zo'n tien minuten tussen, kan hij te warm geweest zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door mr.paaJ op 09-05-2009 20:25 . Reden: automatischgefixt? ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-08-2009
richard-5 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:29:
Vandaag is het gebeurd, vanochtend een MBP 2.66 gehaald bij Dixons. Die 20% korting kon ik niet negeren ;-).
Alleen was het geen 20% korting, maar ongeveer 15% ;)

Mooie aankoop overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Lounge Deluxe schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 19:24:
[...]
Ik zou gewoon via eBay een ander toetsenbord voor je MBP kopen, er worden er genoeg aangeboden voor bedragen rond de 40/50 dollar. Tenzij je natuurlijk een reden zoekt om zo'n mooie unibody te kopen :)
Zal ook kijken voor een nieuw TOBO via e-bay!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
tsja en als het de printplaat eronder betreft die gecorrodeerd is of ingevreten dan ben je alsnog de L*L en ben je veel meer kwijt.....

(wat dat aangaat is die koolzuurhoudende frisdrank echt troep)

[ Voor 40% gewijzigd door Vhond op 10-05-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03 23:40

BzR

Na tijden twijfelen heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt om een Macbook Pro te kopen, ik wil graag de 17" versie hebben. Nu vraag ik me af of het videokaartje wat er in zit, een 9600M 512 Mb of deze sterk genoeg is om ook daadwerkelijk ook full HD 1080p(1920 x 1200) vloeiend te kunnen weer geven?
Zelf speel ik ook nog World of warcraft en is dit kaartje hier ook geschikt voor als je een native resolutie hebt van 1920 x 1200 of moet je alles op low zetten en van de native resolutie afstappen, want dat zou zonde zijn.
In de macstore, zei de verkoper dat bijvoorbeeld Call of Duty, makkelijk op alles full kan op de hoogste resolutie, dus zou World of warcraft dit ook moeten kunnen en dat er zonder problemen van schokken en stoten hd tv gekeken kon worden, maar eerlijk gezegd heb ik liever even bevestiging van een gebruiker/tweaker. Ik kon hier verder niet zoveel over vinden op GOT forum en ook ander websites hebben niet echt concrete benchmarks.

Als blijkt dat ik beter de 15,4 " kan nemen omdat de grafische prestaties dan veel beter zijn, gezien de lagere resolutiemet hetzelfde videokaartje dan ga ik dan liever hiervoor. Prijs is geen probleem en zou het liefst dan ook de 17" nemen maar als dat betekend dat ik op grafische prestaties hier uiteindelijk op moet inleveren dan koop ik dus liever de 15,4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje met betrekking tot het uitbreiden van het geheugen.
Ik heb een 15 MBP Penryn (maart) en wil van de standaard 2 gig 667 naar
4 gig 800 (Deze bijvoorbeeld)

Lijkt mij dat dit gewoon kan omdat de bussnelheid 800 is, maar je weet het maar nooit :9
Is dit mogelijk? En is dit dan een goede keuze of moet ik naar specificaties als latency kijken?
Ik ben niet thuis in al deze termen en hoe deze hardware werkt. Wat hebben andere mbp gebruikers gekozen toen ze hun geheugen hadden uitgebreid?

Ik heb het geheugen nodig, omdat ik regelmatig photoshop, illustrator, dreamweaver, transmission en nog een paar andere applicaties open heb staan. Extra geheugen lijkt dan wel welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

BzR schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:59:
Na tijden twijfelen heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt om een Macbook Pro te kopen, ik wil graag de 17" versie hebben. Nu vraag ik me af of het videokaartje wat er in zit, een 9600M 512 Mb of deze sterk genoeg is om ook daadwerkelijk ook full HD 1080p(1920 x 1200) vloeiend te kunnen weer geven?
Zelf speel ik ook nog World of warcraft en is dit kaartje hier ook geschikt voor als je een native resolutie hebt van 1920 x 1200 of moet je alles op low zetten en van de native resolutie afstappen, want dat zou zonde zijn.
In de macstore, zei de verkoper dat bijvoorbeeld Call of Duty, makkelijk op alles full kan op de hoogste resolutie, dus zou World of warcraft dit ook moeten kunnen en dat er zonder problemen van schokken en stoten hd tv gekeken kon worden, maar eerlijk gezegd heb ik liever even bevestiging van een gebruiker/tweaker. Ik kon hier verder niet zoveel over vinden op GOT forum en ook ander websites hebben niet echt concrete benchmarks.

Als blijkt dat ik beter de 15,4 " kan nemen omdat de grafische prestaties dan veel beter zijn, gezien de lagere resolutiemet hetzelfde videokaartje dan ga ik dan liever hiervoor. Prijs is geen probleem en zou het liefst dan ook de 17" nemen maar als dat betekend dat ik op grafische prestaties hier uiteindelijk op moet inleveren dan koop ik dus liever de 15,4"
Ik heb de 15" variant, maar met een 24" ACD met een resolutie op 1920x1200 en ik kan je verzekeren, HD video gaat zonder probleem. Ik kan de HD trailers op de Apple site streamend fullscreen afspelen op 1080p resolutie, zonder schokken of haperingen.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
afterburn schreef op maandag 11 mei 2009 @ 06:37:
[...]

Ik heb de 15" variant, maar met een 24" ACD met een resolutie op 1920x1200 en ik kan je verzekeren, HD video gaat zonder probleem. Ik kan de HD trailers op de Apple site streamend fullscreen afspelen op 1080p resolutie, zonder schokken of haperingen.
Mijn early 2008 MBP met een 8600GT 256MB trok dat zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Idd, hij doet het met de 9400M; de 9600M GT heb ik zelfs nog niet gebruikt. :)

HD content is helemaal niet zo zwaar om te doen. Gamen is veel zwaarder, en je hoeft Crysis niet te proberen. CoD en WC zouden geen probleem moeten zijn (geen 1ste hands ervaringen; ik game niet)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigJeff
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03-2022
Is het normaal dat het appeltje op de achterkant van m' n Macbook Pro , meer geel getint is dan vel wit, zoals bij de normale macbookjes van 2 klasgenoten van mij ? (het gaat bij alle 3 om een uni-body)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met de Western Digital WD5000BEVT Scorpio Blue 500GB in macbook?
zou gewoon goed moeten gaan als ik die in mijn nieuwe macbook pro gelijjk stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigJeff
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03-2022
BigJeff schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:25:
Is het normaal dat het appeltje op de achterkant van m' n Macbook Pro , meer geel getint is dan vel wit, zoals bij de normale macbookjes van 2 klasgenoten van mij ? (het gaat bij alle 3 om een uni-body)
Ook kwam ik er net achter dat mij sudden motion sensor anders om reageert (kwam er achter met liquid mac).
Zijn dit soort dingen normaal ? Of komt het vaker voor ? Zijn er oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Vhond schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:06:
tsja en als het de printplaat eronder betreft die gecorrodeerd is of ingevreten dan ben je alsnog de L*L en ben je veel meer kwijt.....

(wat dat aangaat is die koolzuurhoudende frisdrank echt troep)
Nah. denk niet dat het door gedruppeld is naar de print plaaten.

Het was paar druppels waarvan een enkel onder de enter knop is gedruppeld.

Ook na een stress test geen probleemen. verschil in temps is er ook niet. Alleen ja langer termijn. afwachten als er wel wat op je printplaat komt hoeft dat natuurlijk niet direct gevolgen te hebben dat kan later naar voren komen.

Ik heb er voor nu gewoon vertrouwen in dat me print plaat niet is aangetast, dus binnen kort even een toetsenbord bestellen via e-bay. Plakken van entertoets is nu hellemaal weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:10:
iemand ervaring met de Western Digital WD5000BEVT Scorpio Blue 500GB in macbook?
zou gewoon goed moeten gaan als ik die in mijn nieuwe macbook pro gelijjk stop?
Jep, zelf ook gedaan in mn MBP Unibody, snelle hdd die ook nog eens aardig stil is. Zie mijn ervaring hier: [MacBook] Harde schijf vervangen

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Ik heb eindelijk een foto kunnen maken van mijn MBP probleem: foto probleem (1MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:39:
[...]

Jep, zelf ook gedaan in mn MBP Unibody, snelle hdd die ook nog eens aardig stil is. Zie mijn ervaring hier: [MacBook] Harde schijf vervangen
ok top. had eerst 500 gb 7200 rpm besteld maar is niet te krijgen.
nu maar deze wd kopen denk met gelijk externe behuizing voor de 250 gb die uit macbook pro komt.
heb ik gelijk een externe hdd voor timemachine.
redcoon heeft wel leuke aanbieding.
http://www.redcoon.nl/ind...0BEVT_Scorpio_Blue_Set_1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:21:
[...]

ok top. had eerst 500 gb 7200 rpm besteld maar is niet te krijgen.
nu maar deze wd kopen denk met gelijk externe behuizing voor de 250 gb die uit macbook pro komt.
heb ik gelijk een externe hdd voor timemachine.
redcoon heeft wel leuke aanbieding.
http://www.redcoon.nl/ind...0BEVT_Scorpio_Blue_Set_1/
vreemd, als je die url pakt is hij 102 euro, maar pak je die bij de pricewatch is het 84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:16:
[...]

vreemd, als je die url pakt is hij 102 euro, maar pak je die bij de pricewatch is het 84
omdat er een behuizing bij zit. tis de hdd met een external enclosure.
los is hij idd 84 maar ik heb hem met de hdd behuizing erbij zodat ik van de 250 gb die uit de mbp komt een externe hdd kan maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
afterburn schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:40:
Idd, hij doet het met de 9400M; de 9600M GT heb ik zelfs nog niet gebruikt. :)

HD content is helemaal niet zo zwaar om te doen. Gamen is veel zwaarder, en je hoeft Crysis niet te proberen. CoD en WC zouden geen probleem moeten zijn (geen 1ste hands ervaringen; ik game niet)
Crysis zal prima draaien hoor, mischien niet op max met met AA, maar zeker zonder AA (of mischien 2x) en medium/high settings zal hij wel draaien hoor.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik ben gebruik gaan maken van Fan Control v1.2, dat werkt prima met de 9400 IGP, maar met de 9600GT geeft hij "lege waardes" aan. Daarnaast zie ik in Photoshop CS4 > Preferences > Performance dat er ook geen videokaart wordt gedecteerd, terwijl dat bij de 9400 wel het geval is...

Iemand een idee? Ik heb de laatste updates geinstalleerd.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

aramdin schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:30:
Ik ben gebruik gaan maken van Fan Control v1.2, dat werkt prima met de 9400 IGP, maar met de 9600GT geeft hij "lege waardes" aan. Daarnaast zie ik in Photoshop CS4 > Preferences > Performance dat er ook geen videokaart wordt gedecteerd, terwijl dat bij de 9400 wel het geval is...

Iemand een idee? Ik heb de laatste updates geinstalleerd.
Niet echt nee. Er zal toch ergens iets verkeerd staan. Ik heb net even gekeken, en ik heb onder performance wel degelijk een videokaart gedetecteerd staan met de 9600M GT aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.sport-touring.eu/images/cs4perf.png

Maar ik gebruik geen aparte progjes zoals Fan Control. Denk dat Apple wel over eea heeft nagedacht mbt warmte huishouding.

[ Voor 8% gewijzigd door afterburn op 11-05-2009 22:18 ]

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
BigJeff schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:22:
[...]

Ook kwam ik er net achter dat mij sudden motion sensor anders om reageert (kwam er achter met liquid mac).
Zijn dit soort dingen normaal ? Of komt het vaker voor ? Zijn er oplossing voor ?
Mijn sudden motion sensor werkt ook andersom in liquid mac, verder heb ik geen rare dingen kunnen ontdekken. Lijkt me niet dat dit ernstig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Heeft iemand van jullie ook dezelfde problemen als mij? Ruis en links uitgelijnd apple logo: probleem na deepsleep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Laatst online: 10-09 17:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.