Ik wil geen flamewar beginnen maar je wil iets niet snappen.
XMS levert 50 mbits als gegarandeerde snelheid.
Daar betaal je voor.
XMS levert 2 news abonnementen, een 24 mbits en een 50 mbits.
Daar betaal je ook voor. (extra op de kosten,bij "normale" providers is dat inbegrepen)
Als ik 24 mbits wil hebben dan neem ik dat abonnement.
Als ik 50 mbits neem en daarvoor betaal wil ik 50 mbits hebben en hoort ze dat te leveren.
Als jij een heel brood koopt bij de bakker, een heel brood betaalt, en je krijgt een halfje, zeg je dan ook tegen de bakker, ik moet blij zijn want in zuid africa hebben ze helemaal geen brood ?
Dank u wel bakker ?
Dacht het niet.
De discussie is niet of je blij moet zijn met 24 mbits terwijl je voor 50 betaalt omdat anderen met adsl zoveel minder hebben.
De discussie is dat ik betaal voor een product en dat product niet krijg.
Dat Ziggo minder is weet ik,ik heb eerder Ziggo gehad.
Dat de klantendienst van Ziggo sucks, ok, klopt ook,doet de klantendienst van
XMS ook,die beantwoorden ook geen enkele mail meer.
Als ik me nu bij de KVK laat inschrijven kan ik in april als zakelijke aansluiting op de glasvezel van Ziggo,en op coax kan ik in april al een 50 mbits aansluiting hebben (alleen down,iets van 5 up).
nieuws: Ziggo plant nieuwe snelheidsverhogingen
Alles in 1 extra wat dus 50 mbits levert in april (volgend jaar 80 ) heeft analoge tv, digitale tv en deel van pluspakket,telefonie,gratis en onbeperkte newsdienst en een gratis digitale ontvanger voor 64,95 euro.
Bij
XMS: alles uit de kast 50 euro, newsdienst er bij 9,95 en straks het pluspakket TV voor 9,95 en moet ik 7 tientjes voor een digitale doos met een minimaal digitaal aanbod betalen.
Is Ziggo dus ook nog goedkoper dan
XMS.
Daarentegen doet de digitale decoder van Ziggo prima zijn werk en heb ik die nog geen enkele keer hoeven herstarten,heb ik iets van 6 HD netten,ruim 100 digitale zenders,kan je nu tot 5 decoders aan sluiten op 1 abonnement,is de analoge tv 10 keer beter qua beeld,mijn beiden buren en zoon hebben Ziggo internet en dat heeft er nog geen dag uitgelegen,dus als ik die brief krijg in April en
XMS heeft haar zaakjes nog niet op orde dan is het toedeloe.
Heeft ook een voordeel,zijn jullie in dit topic van mijn "gezeik" af.
Voor de rest onderschrijf ik de stelling van Olddutch2 volledig.
Zo en nu ga ik mijn nieuwe NAS halen
[
Voor 10% gewijzigd door
Nick39 op 31-01-2009 10:15
]