Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:40

Yucko

One clown to rule them all !

Nou bij BC waren ze een beetje aan het mieren over het feit dat ik geen bon had (uitdraai van online banking gaf alleen maar een datum + bedrag te zien. Staat voor de rest geen imei code, of beschrijving bij wat het is)

Maar goed, hij wordt opgestuurd dus we gaan nu maar afwachten. Nu even kijken of ik de lader van mijn oude foon kan vinden.

@joedy87:
Hoe kom je in godsnaam aan die wijsheid dat SE met een nieuwe behouzing komt? Geef eens een linkje van waar je dat dan gehoord zou hebben? Anders kun je wel blijven wachten :')

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Ik dinsdag mijn X1 bij T-Mobile afgegeven aangezien de bovenste 2cm van mijn beeldscherm niet meer uit te lijnen was. Als ik wat aan tikte kwam het een paar mm er naast te zitten en als ik rechte lijnen trok leek het op een seismograaf. Zal wel een nieuw beeldscherm krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,

Ik heb nu al een tijdje plezier gehad van mijn Xperia, maar vandaag heeft dat ding kuren gekregen. Mijn telefoon was uitgevallen en toen ik hem weer aanzette (batterij was nog vol) bleef de trilfunctie maar afgaan. We zijn nu een klein kwartiertje verder en dat ding blijft maar trillen. Ik heb de trilfunctie al uitgezet maar het helpt niks. Iemand een tipje wat ik kan doen..?

Alvast bedankt

EDIT: ik heb net een hard reset gedaan.. geen verschil, dat ding blijt trillen als een (*&(*

EDIT2: ik ben nu een software update aan het doen via SEUS.. Dat ding blijft nog steeds trillen. Zodra de batterij in aanraking komt met de contacten beging hij met trillen ook al staat de telefoon uit..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 20:18
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:20:
hallo iedereen,

Ik heb nu al een tijdje plezier gehad van mijn Xperia, maar vandaag heeft dat ding kuren gekregen. Mijn telefoon was uitgevallen en toen ik hem weer aanzette (batterij was nog vol) bleef de trilfunctie maar afgaan. We zijn nu een klein kwartiertje verder en dat ding blijft maar trillen. Ik heb de trilfunctie al uitgezet maar het helpt niks. Iemand een tipje wat ik kan doen..?

Alvast bedankt

EDIT: ik heb net een hard reset gedaan.. geen verschil, dat ding blijt trillen als een (*&(*

EDIT2: ik ben nu een software update aan het doen via SEUS.. Dat ding blijft nog steeds trillen. Zodra de batterij in aanraking komt met de contacten beging hij met trillen ook al staat de telefoon uit..
Hmm... misschien kun je de batterij er beter ff uithalen en zo snel mogelijk laten nakijken bij een winkel/repair centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb mijn X1 inmiddels terug, de reparatie was prima gedaan. En ik ben €177 lichter :/

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus???? wat was er allemaal mis mee dan? geen garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Nouja, de scheurtjes in de behuizing zouden normaalgesproken wel onder garantie vallen. Maar aangezien het display beschadigd was*, viel ook de behuizing niet meer onder de garantie. Logica die ik niet volg, maargoed.

*Er zat een bultje in/op nadat het toestel een half uur op een treinstoel had gelegen, terwijl er niets mee was gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een gelul zeg, en er was geen mogelijkheid dit te veranderen? De service is vaak ver te zoeken.
Taarmen schreef op donderdag 23 april 2009 @ 19:59:
Ik dinsdag mijn X1 bij T-Mobile afgegeven aangezien de bovenste 2cm van mijn beeldscherm niet meer uit te lijnen was. Als ik wat aan tikte kwam het een paar mm er naast te zitten en als ik rechte lijnen trok leek het op een seismograaf. Zal wel een nieuw beeldscherm krijgen.
ik heb nu sinds vanmorgen precies dit zelfde! ik kan niet meer op 'ok' klikken in de rechterbovenhoek want dan denkt het toestal dat ik op de batterij klik. klik ik op de batterij gaat deze naar de geluidsinstellingen en zo verder... pfff zeg dit moest er nog bij komen na de scheuren die al in mijn toestel zitten (tweede toestel ook nog is)

ik blijf er bij, nooit meer een htc of se voor mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:21
Wesnam schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:23:
En voor de 2e maal mijn tel weggebracht. Waarschijnlijk wordt er nu een nieuwe afgeleverd en gaat die meteen marktplaats op.
werd net gebeld dat hij weer af te halen is. hopen op een nieuwe, vrees voor dezelfde.
Complimenten voor de, wederom, snelle afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:37:
wat een gelul zeg, en er was geen mogelijkheid dit te veranderen? De service is vaak ver te zoeken.

[...]

ik heb nu sinds vanmorgen precies dit zelfde! ik kan niet meer op 'ok' klikken in de rechterbovenhoek want dan denkt het toestal dat ik op de batterij klik. klik ik op de batterij gaat deze naar de geluidsinstellingen en zo verder... pfff zeg dit moest er nog bij komen na de scheuren die al in mijn toestel zitten (tweede toestel ook nog is)

ik blijf er bij, nooit meer een htc of se voor mij.
over eigen toestellen van HTC hoor je dat soort klachten nooit. Denk dat SE een low budget opdracht heeft gegeven aan HTC en dan krijg je inferieure kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
JaJoah schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:21:
Het heeft dan een pokketijd geduurd, mijn mijn WK44 toestel heeft dan nu ook zijn eerste scheur in de behuizing, die onder het batterijklepje.

[afbeelding]
even een schaamteloze rip uit de TS :P

Misschien toch maar niet zovaak moeten zeggen dat ik geen problemen had met mijn toestel :') Vanmiddag maar alvast de bon gaan zoeken
Ik heb vandaag precies hetzelfde ontdekt bij de mijne :/ En ik heb m ook al sinds vorig jaar.
Ik weet niet of ik zin heb om m op te sturen, aangezien ie voor de rest gewoon goed werkt enzo. Ik denk dat het te maken heeft met dat ik m de laatste tijd vaak gewoon in mn broekzak stak en waarschijnlijk kan het toestel niet goed tegen lichte buiging van het frame.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Ik vraag me ook af of die scheur op de langere termijn groter wordt. Ik denk van niet namelijk. Kan verder niet veel mee mis gaan denk ik zo...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, hoelang duurt het voordat jullie X1 gerepareerd werd? ik hoor overal verhalen dat het snel gebeurt (5 dagen oid). ondertussen zit ik al meer dan 2 weken te wachten maar heb hem nog steeds niet terug. Bij mij was het hoekje gesneuveld, en zal het hele plastic geval vervangen moeten worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 22:22
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:08:
Mensen, hoelang duurt het voordat jullie X1 gerepareerd werd? ik hoor overal verhalen dat het snel gebeurt (5 dagen oid). ondertussen zit ik al meer dan 2 weken te wachten maar heb hem nog steeds niet terug. Bij mij was het hoekje gesneuveld, en zal het hele plastic geval vervangen moeten worden denk ik.
Haha laat ik mijn mond maar houden, maar goed het gaat bij mij niet om een scheur in de behuizing.

Ik ben mijn telefoon inmiddels 9,5 week kwijt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

SToRM666 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:12:
[...]

Ik heb vandaag precies hetzelfde ontdekt bij de mijne :/ En ik heb m ook al sinds vorig jaar.
Ik weet niet of ik zin heb om m op te sturen, aangezien ie voor de rest gewoon goed werkt enzo. Ik denk dat het te maken heeft met dat ik m de laatste tijd vaak gewoon in mn broekzak stak en waarschijnlijk kan het toestel niet goed tegen lichte buiging van het frame.
Maar ik draag hem altijd in mijn borstzak van mijn jas. En zodra ik op locatie ben, ligt hij gewoon plat op tafel. Echt, dat ding heeft niets te lijden gehad.

1 voordeel heeft die barst wel; ik krijg de cover van accu nu wel eraf zonder veel moeite :')

Ik wacht wel af hoelang het gaat duren. MAar als ik posts als hierboven lees (9,5 weken and still waiting) dan wordt ik niet echt vrolijk. Tot die tijd zit ik opgescheept met een 6310i :'(

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
mijn eerste toestel is 19 weken in reperatie geweest
ik durf dus mijn tweede toestel niet in reperatie te brengen en ik wil de nieuwe behuizing afwachten.
doordat het zo lang duurde heb ik dus een nieuw toestel gekregen
ik zal eerst goed informeren voordat ik hem weer laat repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatsonides
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09 12:51
Had die van mij in 3 weken weer terug maar was niks aan gedaan maar mij is verteld dat het wel 6 weken kan duren met Xperia omdat onder delen moeilijk te krijgen zijn

Ik had mijn probleem in mail naar Dynafix gestuurd met foto kreeg mail terug helaas kunnen wij aan de hand van de foto's niet zien dat er wat mis is met u toestel http://i40.photobucket.co...fokke-gerrit/DSC_0002.jpg
http://i40.photobucket.co...fokke-gerrit/DSC_0001.jpg
Moest ik hem maar opsturen nou als het nu niet zien dan geeft het opsturen ook niks. Heb nog mail naar SE gestuurd nog geen bericht terug gekregen.
the boiler schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:05:
ik durf dus mijn tweede toestel niet in reperatie te brengen en ik wil de nieuwe behuizing afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:05:
19 weken 8)7

Dat is toch te achterlijk voor woorden. Heb je ze een rekening gestuurd met de afschrijving die je in die periode gehad hebt, en je telefoon niet hebt kunnen gebruiken? :P In die periode is dat apparaat bijna 200 euro goedkoper geworden als je niet oppast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
totaal 19 weken ja
ik had een nieuw toestel met 14 weken een nieuw toestel en heb dus 3 maanden abbo terug gehad en had na de 19 weken 2 toestellen alleen had ik het toestel niet aan mijn zwager moeten verkopen want mijn 2e is nu ook stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem twee keer weggebracht naar t-mobile en derde keer een nieuwe geëist. Was even vechten maar uiteindelijk komen ze hem morgen omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Hierbij kleine fotoreportage van de beschadigingen bij mijn Xperia (toestel 08w49 en batterij 08w41)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/axbdcx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/103fper.jpg
De 'welbekende' scheur bij de volume knopjes... Deze ontdekte ik laatst, wat mij ook min of meer heeft doen besluiten even uit te zoeken hoe ik nou het snelst een nieuw/reparatie toestel kan krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/jz8gfq.jpg
Zoals te zien loopt hij volledig in de behuizing door...
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/11lj1bo.jpg
Hier is een van de haarscheuren die ik al redelijk lang heb een beetje te zien, zie links van de 3.2 megapixel tekst naar de 3.5mm jack. Een zelfde scheur zit van tussen de flits en camera richting de powerbutton, deze is alleen niet echt op een foto zichtbaar te krijgen. Voor zover ik heb kunnen zien zijn deze niet echt groter geworden, dus ik dacht ook gewoon door te kunnen lopen. Maar sinds ik dus die scheur bij de volume knop heb ontdekt... heb ik toch zo mijn twijfels.

Wat raden jullie aan? ik heb hem bij The Phone House gekocht, vanmiddag langs geweest en mij werd toen verteld dat ik hem kon laten opsturen (kosteloos) Volgens hem had ik 3 opties:
1. Opsturen, er wordt erkend dat er een defect is wat nog binnen de garantie valt hij wordt dus gerepareerd - GEEN kosten
2. Opsturen, er wordt een defect gezien, maar valt niet onder de garantie, er zou dan een repareer prijs worden doorgegeven, en met mij worden gecommuniceerd, maar hier zou dan sowieso al zogenaamde 'onderzoeks' kosten van 60 EU in rekening worden gebracht (zonder dat er iets is gerepareerd). Ik zou dan nog kunnen kiezen dus om hem terug te laten sturen (60 EU) of laten repareren (60 EU + reparatiekosten)
3. Niet opsturen en gewoon ermee doorlopen...

Nou wil ik graag weten hoe zeker het is dat SE erkend dat het een productiefout is... want heb sowieso geen zin in die 60 EU laat staan overige reparatiekosten...

Heb ook gelezen dat sommige mensen zelf contact opnamen met reparatiecentra, waar ze vervolgens een duidelijke afspraak mee konden maken om hem binnen een paar uur te laten repareren... Laat mij even weten hoe dit in zijn werk gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
- verkeerde topic, delete -

[ Voor 89% gewijzigd door wolver1ne op 28-04-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:21
Wesnam schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:48:
[...]

werd net gebeld dat hij weer af te halen is. hopen op een nieuwe, vrees voor dezelfde.
Complimenten voor de, wederom, snelle afhandeling.
En meteen weer retour. 1 klacht verholpen, 2 andere, ook scheuren zaten er nog.

3e maal op de bus. Van medewerker van T-mobile shop meegekregen dat bij 4x een nieuw toestel wordt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Ik had een scheur bij mijn volumeknop, geen bon meer had hem tweedehands gekocht. Ben even langs TPH gelopen waar ook een SE service punt zat en ze hebben hem gewoon ingenomen en kosteloos dezelfde dag gerepareerd (Nieuwe behuizing). Tevens een nieuwe bon gekregen. Super :)

[ Voor 3% gewijzigd door Snippertje op 01-05-2009 14:10 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Net maar de T-Mobile klanten service opgebeld, mijn toestel is in reparatie maar ze wachten op een nieuw scherm en deze moet van de leverancier afkomen. Hopelijk gaat dit niet te lang duren. Zit nu weer op mijn HTC Touch maar me Xperia is wel veel prettiger met internetten.

*edit* 2-5
Gister eind van de dag mijn telefoon terug gehad over de post. Goede communicatie daar, in de ochtend melden dat er op een nieuw scherm gewacht wordt, terwijl hij al weer op de post naar mij toe was.

Zet de telefoon aan, wil op het nieuwe scherm klikken en huppa, ernaast. Zelfde probleem met nieuwe firmware RA2 ipv RA1 en nieuw scherm. Net met de helpdesk gebeld, moet hem weer op sturen.

[ Voor 23% gewijzigd door Taarmen op 02-05-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu naast de scheuren een tweede, nog veel grote probleem, vroeg me af of iemand hiermee ookal langs een service point oid was geweest. Het geval is dat mn telefoon om de zoveel minuten automatisch naar mn contacten lijst gaat en soms zelfs uit zichzelf gaat bellen.
DIt is vet irritant als je middenin een youtube ffilmpje, smsje oid zit. Mn telefoon doet dit ook wanneer deze gewoon op tafel ligt er niemand er aankomt.

(nog een vraagje, moet je je custom ROM van de telefoon afhalen voordat je deze eventueel op laat sturen voor garantie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Goedemiddag mensen,

Ik heb het volgende probleem met mijn X1, nadat ik mijn headset had aangesloten en vervolgens weer eruit haalde denkt mijn X1 dat mijn headset er nog steeds inzit. Als ik nu dus met iemand wil bellen dan gaat de geluidsuitvoer alleen via de headset.. Die moet ik er nu dus inhouden.

Geprobeerd: batterij eruit, fabrieksinstellingen terug en update maar niks mag baten.. Iemand anders nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
racemichel schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:01:
Goedemiddag mensen,

Ik heb het volgende probleem met mijn X1, nadat ik mijn headset had aangesloten en vervolgens weer eruit haalde denkt mijn X1 dat mijn headset er nog steeds inzit. Als ik nu dus met iemand wil bellen dan gaat de geluidsuitvoer alleen via de headset.. Die moet ik er nu dus inhouden.

Geprobeerd: batterij eruit, fabrieksinstellingen terug en update maar niks mag baten.. Iemand anders nog ideeën?
Een paar keer stevig maar toch voorzichtig audio jack in en uit doen. Los dit het niet op. Terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Ik heb dit topic gelukkig kunnen vermijden sinds december 2008, en ben zeer tevreden over mijn Xperia, tot nu eigenlijk. sinds kort heb ik ook last van de, (inmiddels welbekende) scheur bij de batterij aan de linkerkant, en van een haarscheur aan de bovenkant. Er is alleen een probleem, mn batterij heeft deukjes (is er al een poos terug een keer uitgevallen bij een reset, uiteraard op tegels }:| ), en ik heb geen behoefte eraan om de volle mep te betalen voor die scheuren terwijl dat daar niets mee te maken heeft.
Ik heb een Hi Extra Service verzekering, dus ik ben in principe gedekt tegen schade, maar laat ik het zo zeggen, die deuken in de batterij zorgen niet echt dat ik de twijfel meeheb zegmaar. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om de batterij thuis te laten als je je Xperia langs de winkel gaat brengen voor reparatie? Het gaat toch alleen om de behuizing? Of is dit een heel raar idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:31:
Misschien een idee om de batterij thuis te laten als je je Xperia langs de winkel gaat brengen voor reparatie? Het gaat toch alleen om de behuizing? Of is dit een heel raar idee?
nee, is sowieso het geval... Heb laatst een andere telefoon laten repareren bij hi, en moest toen de batterij zelf mee naar huis nemen... dus als je dat van te voren doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Jassy schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:58:
En wederom ook hier eentje!

Toestel: W52 08

Scheurtje bij de Stylus, en volgens mij een beginnende scheur bij de camera. Ga er binnenkort maar eens mee naar de Hi shop.

Na verdere inspectie ook onder aan de behuizing een scheur ontdekt. Hier ga ik dus gewoon mee terug (Eerst Hi Shop, of gewoon gelijk naar The Phone House in Enschede ???)

Nou, ding ingeleverd. In de Hi Shop deden ze absoluut niet moeilijk, en er werd mij verteld dat er meer mensen waren met het probleem. Toestel is er met een paar weken wel weer!
Vandaag op de site van E-Repair gekeken en ze hebben het ding schijnbaar klaar:

MRA/Order nr: xxxxxxx Uw referentie: xxxxxxxx
Toestel: Sony Ericsson Xperia X1
Serienummer: xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Verzenddatum: ?
Als klacht gaf u op: Er komen barstjes in de behuizing. zowel boven als onder. bekend probleem
bij het toestel
Door u is aangegeven: Aankoopgarantie Mobile

Gestelde diagnose: Behuizing defect / Verkleurd
Reparatiewerkzaamheden: Gerepareerd op level 1.

Verbruikte onderdelen: 1 - rear bottom housing silver;
2 - antenna cover silver.

Toestel zal dus wel in de loop van de week bij de Hi shop terecht komen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ook mijn toestel (een van de eerste lichting W44) had sinds een paar maanden last van de scheuren, zowel in de plastic backbody als in de zilveren omlijsting.

Ik ben naar het lokale KPN BusinessCenter in Eindhoven(Son&Breugel) gegaan om te laten repareren. Zoals ik min of meer wel verwacht had hadden ze het onderdeel niet op voorraad, dus ik kreeg twee opties. Of ik liet m'n telefoon daar opsturen en maar afwachten totdat hij weer klaar was. Of ik werd gebeld zodra het onderdeel in huis was zodat ze het zelf konden repareren. Uiteraard ben ik voor die tweede optie gegaan.

Gister was het zover, de backbody kon vervangen worden. Toen was me nog niet duidelijk dat de zilveren omlijsting daar niet bij hoorde. Daardoor kreeg ik hem maar half gerepareerd terug, foutje van beide partijen. Dus wederom gevraagd om het juiste onderdeel weer te bestellen.

Vandaag mocht ik al meteen weer terugkomen want de zilveren omlijsting was ook binnen. Met 20mins wachten zat ook die er weer tegenaan en ziet de telefoon er weer bijna als nieuw uit.

Dikke pluspunten voor de jongen(s) van Repair&Co bij het KPN BusinessCenter! Nu maar hopen dat deze body het langer uithoudt...
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:31:
Dit lijkt mij juist wel onverstandig, omdat je telefoon voor een groot deel uitelkaar gehaald wordt. Je kan niet controleren of hij dan na reparatie nog wel uberhaupt aangaat. Ik doe dat liever ter plekke waar de medewerker zelf nog bijstaat, of nog beter; zij mogen hem aanzetten. Anders moet je jezelf weer gaan verdedigen bij een tweede of derde bezoek...

[ Voor 21% gewijzigd door DirkT op 06-05-2009 14:18 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dit topic gelezen te hebben ben ik ook maar eens mijn X1 (W52) gaan onderzoeken.
Tot nu toe een klein scheurtje ontdekt bij de batterij aan de linkerkant. nog niet iets om me zorgen om te maken.
maarrrrrr ik heb mijn toestel 1x laten vallen op de klinkers en ging er daarna ook nog eens op staan. Hoe dom kan je zijn en nee er was geen alcohol in het spel :?
Ik heb dus alle schijn tegen me als ik merk dat er meerdere scheurtjes komen.
Stel er komen dus meerdere scheurtjes en wil dit laten reperaren. Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken???
Want wij weten allemaal wel dat het niet komt van die ene val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:39
Ik heb ook de scheur bij de batterijklep. Ik had mijn X1 opgestuurd naar hi voor reparatie, hij was immers nooit gevallen of wat dan ook dus ging er van uit dat hij zonder problemen gerepareerd zou worden.

Na bijna een maand heb ik hem nu terug, ongerepareerd!!! Volgens SE treft het een gebruikersfout, en ze weigeren hem onder garantie te repareren. Zijn er hier al meer bij wie garantie geweigerd is? Ik zal het eventueel nog eens KPN BusinessCenter in Eindhoven proberen zoals SantjeS dat gedaan heeft. Maar als er hier meer zijn bij wie garantie geweigerd is is het misschien een idee om hier actie tegen te ondernemen...

Als dit die extra service is die je bij je X1 krijgt, dan wil ik niet weten hoe slecht de service voor de normale modellen is. Voor mij in ieder geval nooit meer een SE. :(

[ Voor 12% gewijzigd door knirfie244 op 06-05-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
Lees veel problemen over scheuren. Ik wil dit product ook gaan kopen, en ik wilde me preventief laten informeren.

Waar ben ik begonnen?

Ik ben begonnen door het 0900 nummer voorin de start post te bellen.

Verslag:

De medewerker aan de telefoon (Indonesische afkomst, sprak erg gebrekkelijk ABN), wist me te vertellen dat het verhaal van de scheuren lulkoek was. :o Hij had er nog nooit over gehoord. Hij zij ook dat ik niet van het internet uit moest gaan en het product gewoon moest kopen. Maar ik heb zo iets van: doorzoeken.

Wat heb ik daarna gedaan?

Na veel onderzoek op het internet ben ik bij een bepaald nummer gebeld, wat het hoofdkantoor van Sony NL blijkt te zijn.

Verslag

Eerst kwam ik in een keuze menu. Ik besloot me netjes aan dit menu te houden, tot er verteld werd door de computer dat ik voor SE een 0900 nummer moest bellen. Mooi niet dus, geld-uit-de-zak-klopperij die nummers, dacht ik. Dus ik trok de stoute schoenen aan :+ Ik nog een keer naar het nummer (020) gebeld, en heb net zolang uit zitten proberen tot ik een (ik gok Surinaamse) medewerker aan de lijn kreeg. Probleem uitgelegd, en toen kreeg ik te horen dat ik verkeerd zat. Hij wilde eerst mijn naam weten.

Ik> Waar is dat voor nodig?
Medewerker > Gewoon ik wil weten met wie ik bel?
Ik > Tja, maar die ga ik u niet geven, dat hebt u nergens voor nodig.
Medewerker > Zonder naam kan ik u niet helpen.
Ik > Jan Jansen :*)
Medewerker > J - a - n? J - a - n - s - e - n? Heb k dat zo goed?
Ik > Precies.
Medewerker > OK meneer, dan ga ik u nu een nummer geven.

Dat nummer blijkt het nummer van het keuze menu te zijn. Toch maar gebeld 8)7

Verslag

...Dit informatienummer kost 20eurocent per minuut...

In een keuze menu. Heb aangegeven dat ik overige vragen wilde hebben (De X1 kwam niet in het menu voor :X ) Nederlandstalige medewerker aan de lijn gekregen. Probleem uitgelegd, en ze ging zoeken in het systeem. Ze had een nummer voor me, althans, dat zei ze. Toen kreeg ik een lulverhaal van c.a. 10 minuuten te horen waarin ze zei dat op het internet alleen maar de slechte reacties te lezen waren, e.t.c. e.t.c. . Het nummer wilde ze me ook niet meer geven. Heet zoiets support :? Ik kon wel het nummer: 0900-9XPERIA (Komt bekend voor :X ) bellen. Opgehangen, hier kwam ik toch niet verder mee.

Nog een keer het nummer gebeld (XPERIA lijn).

Verslag

10 cent per minuut...

Nu kwam ik weer met een dit keer, gelukkig, Nederlandse medewerker aan de lijn. Probleem nog een keer uitgelegd, en hij wist me het volgende te vertellen:

Medewerker > Ik kan niet uitsluiten dat er geen productie fouten voor komen.
Ik > Maar betekend dat dat jullie als bedrijf daar niets op uit doen?
Medewerker > Tja, dat kan ik u niet vertellen meneer.
Ik > Dus u heeft geen aanpassingen in het productie proces gemaakt?
Medewerker > Waarschijnlijk wel. Ongenblikje. (Druk overleg)
Ik > Maar wat hebben jullie dan veranderd?
Medewerker > Gewoon, we hebben dingen veranderd.

Moraal van het verhaal

(Ik bleef voet bij stuk houden) Na een heel lul verhaal kwam er het volgende uit:

Vanaf week 50 is het productieproces van de XPeria aangepast. De behuizing is veranderd, de samenstelling van het koper (of metaal?) zou veranderd zijn, naar een sterker type. Als ik een telefoon zou hebben die na week 50/08 is, zouden er geen scheuren meer voorkomen.

Wat een verhaal O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

@Sef24: dat is dus gewoon een onzin verhaal van die medewerker, er zijn tenslotte ook al meldingen van X1's uit 2009 die dezelfde scheuren vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad nu iedereen af een Xperia te kopen, wat een problemen er wel niet met dit toestel zijn zeg! En dan heb ik het echt niet alleen maar over de scheuren, als dat nou het ergste zou zijn was het geen ramp. Maargoed ik ben misschien te bevooroordeel, omdat ik nog nooit een goed fuctioneerde xperia heb gezien.

Heb er nu 5 verschillende xperia gezien (waaronder 2 van mezelf :P) maar op allemaal was wel wat aan te merken, de een had scheuren, bij de ander was de batterij na een dag leeg, bij een ander hoorde de persoon aan de andere kant van de lijn hem niet en de laatste had een afwijking in het touchscreen.

Dus ja ik ben geen voorstander meer, maargoed er zijn ongetwijfeld ook wel goed werkende toestellen in omloop. Daar hoor je gewoon minder over :P.

Oh en een custom rom doet een hoop goed aan het gebruiksgemak van dit toestel, vind ik dan toch.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:46:
Ik raad nu iedereen af een Xperia te kopen, wat een problemen er wel niet met dit toestel zijn zeg!

Oh en een custom rom doet een hoop goed aan het gebruiksgemak van dit toestel, vind ik dan toch.
Gedeeltelijk mee eens, incl. mezelf ken ik 3 mensen met een X1, een persoon heeft toetstel nummer 2 door scheuren (nieuwe zitten ook weer scheuren wilt hem niet te lang kwijt). Ander zijn batterij gaat nog geen dag mee, mijn scherm is twee keer vervangen door een soort van uitlijn fout.

MAAR, als de X1 heel is en werkt, is het de prettigste smartphone die ik ooit gebruikt heb. Typed heerlijk, houd goed vast (tenzij headphones ingeplugged zijn, went wel). Niet te groot, met roms van xda (Itje/smaberg) erop werkt het super. Op dit moment zie ik geen concurrent voor de X1, straks de TP2 maar dat duurt nog maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad nu iedereen af een Xperia te kopen, wat een problemen er wel niet met dit toestel zijn zeg! En dan heb ik het echt niet alleen maar over de scheuren, als dat nou het ergste zou zijn was het geen ramp. Maargoed ik ben misschien te bevooroordeel, omdat ik nog nooit een goed fuctioneerde xperia heb gezien.

Heb er nu 5 verschillende xperia gezien (waaronder 2 van mezelf :P) maar op allemaal was wel wat aan te merken, de een had scheuren, bij de ander was de batterij na een dag leeg, bij een ander hoorde de persoon aan de andere kant van de lijn hem niet en de laatste had een afwijking in het touchscreen.

Dus ja ik ben geen voorstander meer, maargoed er zijn ongetwijfeld ook wel goed werkende toestellen in omloop. Daar hoor je gewoon minder over :P.

wij hebben een aantal toestellen met produktieweek 10/09 en heel intensief in gebruik en tot nu toe alleen maar lof. Met oudere toestellen ook veel problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:35
Heb zelf een 2009 model nu 3 maanden ingebruik. Tot op heden maar 1 minpuntje en dat is dat de zilverelak op 1 puntje loslaat. Geen scheuren, geen uitval en een batterij wat het 3 dagen volhoud ondanks actief zijn van internet. Tot nu toe meer dan log, en kwam van een N95 af die het maar 1 a 1,5 dag volhield.

Moet er wel bijzeggen dat ik een Noreve case om mijn Xperia heb.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Ik heb mijn toestel terug (2 weken geleden ter reparatie aangeboden, dus valt me heel erg mee :P) en het defecte cover is vervangen. Op 1 hoekje een kleine beschadiging gevonden, notabene op het coverdeel wat vervangen is geworden :') Maar goed, ik stoor me er voor de rest niet aan.

Alhoewel de firmware niet geupdate is, maar wel een hardreset uitgevoerd was (alle door mij geinstalleerde software was weg) bleek het terugzetten van een (SPB) backup alleen maar voor problemen te zorgen (traag danwel geheel niet reagerend toestel, icoontjes van 3rd party software onder programma's knipperen :?, etc) Dus gisteravond zelf nog maar eens een hardreset uitgevoerd en alles opnieuw geinstalleerd. Toestel loopt dan inmiddels ook weer perfect.

1 ding snap ik niet; mijn toestel heeft nu 3x een hardreset gehad, en toch vind ik nog steeds een mapje "TouchFlo" in mijn Windows map. Ik dacht dat het toetstel helemaal leeggeveegd werd bij een hardreset ? Iemand die dit kan verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat is een onderdeel van je ROM, waardoor je kunt scrollen door met je vinger door een lijst te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:11:
[...]

wij hebben een aantal toestellen met produktieweek 10/09 en heel intensief in gebruik en tot nu toe alleen maar lof. Met oudere toestellen ook veel problemen gehad
nu alleen wat lakprobleempjes gevonden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:35
Lak is niet bijster sterk, maar goed ik kan daar nog wel meeleven, aangezien dit best vaak gebruikt word en mijn Nokia's het na 3 maanden ook wel eens vertoonde. Scheuren vind ik niet kunnen en gelukkig (laat ik het afkloppen) na 3 maanden nog geen last van.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ik heb mijn toestel op 8 april verstuurd, en hij is volgens de site van Teleplan onderweg naar de winkel.

Ze hebben, naast de gebarsten covers, óók het scherm vervangen inclusief de printplaat.. Vreemd, daar had ik namelijk totaal geen problemen mee en heb het dus ook niet als probleem opgegeven. Ik hoop dat ik hem morgen kan ophalen bij de Hi winkel (Zonder bij te betalen voor het scherm, want daar heb ik niet om gevraagd!).

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Alex) schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:33:
Dat is een onderdeel van je ROM, waardoor je kunt scrollen door met je vinger door een lijst te slepen.
aah oke, wilde die map al bijna zelf gaan verwijderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Helaas ben ik het hier helemaal mee eens en ook ik raad iedereen af om dit toestel te kopen.
Mijn exemplaar is inmiddels voor de 3e keer gescheurd en ik vraag mij af of ik inmiddels geen recht heb om de koop te ontbinden en een ander merk toestel aan te schaffen?
Ben het spuug zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
R2L schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:11:
[...]

Helaas ben ik het hier helemaal mee eens en ook ik raad iedereen af om dit toestel te kopen.
Mijn exemplaar is inmiddels voor de 3e keer gescheurd en ik vraag mij af of ik inmiddels geen recht heb om de koop te ontbinden en een ander merk toestel aan te schaffen?
Ben het spuug zat.
ligt aan je provider kpn hi vervangt het toestel na 3 keer reparatie
qua kwaliteit moet hij binnenkort beter worden zoals SE zegt worden er binnenkort niewe behuizingen gebruikt
qau gebruiksgemak is het het beste toestel op de markt ik blijf hopen na 4 keer gescheurt op een goed toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 8 april ook in het bezit van de xperia(09W07) eerste twee weken gingen prima tot dat ik problemen had met het batterijklepje. Het sloot niet meer geheel aan waardoor er speling ontstond, dit was erg voelbaar tijdens het sms-en. Verder kraakte het camera knopje als je er alleen al met je vinger over heen ging. Naar SE service locatie geweest The Phone House, die hebben hem opgestuurd incl batterijklepje. 1,5 week op moeten wachten, toestel was omgeruild voor een nieuwe(08W46). Later er achter gekomen dat het batterijklepje nog steeds van het vorige toestel was en dus ook nog steeds speling veroorzaakte. Terug gegaan naar phone house, volgens hun moest ik weer contact opnemen met SE, SE gebeld en me weer terug verwezen naar phone house. Gisteren er naar toe geweest, reperateur neemt hem nog geen minuut even mee naar achter en hij komt gemaakt terug. Gewoon simpel even recht gebogen.
Aangezien het nieuwe toestel van W46 is baart het me zorgen dat ik waarschijnlijk binnenkort ook scheuren zal krijgen in de behuizing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht hem mooi vandaag even te updaten. Zit nu met flinke problemen. Als ik het scherm programma's open via start flikkeren enkele icoontje van programma's daarnaast als ik het scherm van instellingen open dan kan ik niks meer. Scherm reageert wel op aanraking dat het licht weer aan gaat maar voor de rest niets, knoppen overigens ook niet. Iemand een idee hoe dit kan??
Heb hem alleen geupdate en daarna met SPB backup er terug opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Jammer dat er veel problemen met dit toestel zijn. Ben aan het overwegen deze aan te schaffen, maar als ik dit zo lees dan is dat een afrader...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:02:
Jammer dat er veel problemen met dit toestel zijn. Ben aan het overwegen deze aan te schaffen, maar als ik dit zo lees dan is dat een afrader...
niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Beter wachten tot de HTC touch pro 2 uit is?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kebabkever
  • Laatst online: 02-05-2024
Beste tweakers,

Gisteren heb ik dan ook uiteindelijk mijn X1 mogen wegbrengen voor reparatie. De lak was er afgesprongen bij de stylus en er liep een scheur vanaf de jacket tot door de camera. Tevens was onder de klep de welbekende barst geconstateerd. T-Mobile wou de Xperia niet wegsturen, omdat mijn toestel wat lichte oppervlakkige krasjes had. Let wel dat mijn beeldscherm helemaal vlekkeloos was!

Enfin; ik heb gedreigd om er een advocaat dan maar tegen over te zetten. Immers was mij bij de verkoop verzekerd dat dit een robuust toestel was voor intensief gebruik. De X1 is nu dus ook wel onderweg voor reparatie. Nu had ik het volgende idee: Wie zou er wat voor voelen om deze hele kwestie voor te leggen aan kassa? Ik heb een beetje zitten rondlezen op het forum hier en ben toch wel verbaasd over hoe men soms omgaat met de klanten! Met name ook de reparatiebedrijven.

Misschien moeten we even wat ervaringen op een hoop gooien, want voor een toestel uit deze prijsklasse vind ik het toch echt te zot voor woorden. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Kebabkever op 08-05-2009 18:15 . Reden: Tekst ]

Live by the drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Intussen is dus op X1 nummertje 3 ook een scheur aan het vormen, uiteraard weer op exact dezelfde plaats, onder de volume knop. Ik krijg er echt de schijt van en overweeg serieus de nieuwe TP2 te nemen in plaats van de X1. Dat is de enige die in de buurt van de X1 kan komen qua specs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:10:
[...]
Beter wachten tot de HTC touch pro 2 uit is?
dat zeker (of de noka N97 als je niet per se windows wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kebabkever schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:13:
Beste tweakers,

Gisteren heb ik dan ook uiteindelijk mijn X1 mogen wegbrengen voor reparatie. De lak was er afgesprongen bij de stylus en er liep een scheur vanaf de jacket tot door de camera. Tevens was onder de klep de welbekende barst geconstateerd. T-Mobile wou de Xperia niet wegsturen, omdat mijn toestel wat lichte oppervlakkige krasjes had. Let wel dat mijn beeldscherm helemaal vlekkeloos was!

Enfin; ik heb gedreigd om er een advocaat dan maar tegen over te zetten. Immers was mij bij de verkoop verzekerd dat dit een robuust toestel was voor intensief gebruik. De X1 is nu dus ook wel onderweg voor reparatie. Nu had ik het volgende idee: Wie zou er wat voor voelen om deze hele kwestie voor te leggen aan kassa? Ik heb een beetje zitten rondlezen op het forum hier en ben toch wel verbaasd over hoe men soms omgaat met de klanten! Met name ook de reparatiebedrijven.

Misschien moeten we even wat ervaringen op een hoop gooien, want voor een toestel uit deze prijsklasse vind ik het toch echt te zot voor woorden. :)
volgens mij al lang eerder aan de orde geweest en niks uitgehaald. Voordat het dan bij kassa aan de orde komt zitten we al aan de Xperia X3 ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:35:
[...]

volgens mij al lang eerder aan de orde geweest en niks uitgehaald. Voordat het dan bij kassa aan de orde komt zitten we al aan de Xperia X3 ellende
Klopt,

Heb al meerdere mailtjes naar Kassa en Radar gestuurd, maar ik vermoed dat zij te weinig mailtjes hierover krijgen.
Hoe meer mensen dit zullen doen, hoe groter de kans dat ze er aandacht aan gaan besteden.

Ik ben vandaag voor de 3e keer bij de Phonehouse geweest met wederom scheuren in het toestel en men gaat kijken wat ze voor me kunnen doen.
Ik ben een heavy user en gebruik hem zowel zakelijk als privé.
Kennelijk is het toestel ondanks dat ik er heel erg voorzichtig mee ben hier niet voor geschikt.

Heb aangegeven dat mijn voorkeur uit gaat naar een gelijkwaardig WM toestel van een ander merk.
Wordt vervolgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:56:
Dacht hem mooi vandaag even te updaten. Zit nu met flinke problemen. Als ik het scherm programma's open via start flikkeren enkele icoontje van programma's daarnaast als ik het scherm van instellingen open dan kan ik niks meer. Scherm reageert wel op aanraking dat het licht weer aan gaat maar voor de rest niets, knoppen overigens ook niet. Iemand een idee hoe dit kan??
Heb hem alleen geupdate en daarna met SPB backup er terug opgezet.
Had ik laatst ook.

Ik had een backup gemaakt voor ik hem ter reparatie aanbood, en toen ik heb terugkreeg bleek dat men een hardreset gedaan had.

Backup terugzetten leverde een traag, non responsive toestel op waarbij de icoontjes van alle non-standaard programma's in het scherm programma's flikkerden. Ook proberen het Instellingen menu te openen leverde een vastlopend toestel op. Daarna ververst het scherm ook niet meer :(

Ik heb uiteindelijk zelf maar een hardreset gedaan en alles met de hand opnieuw geinstalleerd. Contacten e.d. even via PIMbackup gekopieerd.

Oftewel, lijkt een foutje in SPB Backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeeii mijn x1 scheurt nu echt steeds verder in. Tijd om maar eens naar KPN te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ik ben vandaag benaderd door het kpn hi escalatie team dat inschakeld is door Kassa
Deze mevrouw wist mij te vertellen dat er heel veel klachten binnengekomen waren en dat zij namens kpn moet uitzoeken hoe of wat dit loopt
Dus de mailtjes naar kassa hebben dus geholpen wel had zij al wel het verzoek om alvast te gaan oriënteren om een ander toestel uit te kiezen dus ga ik dat doen
Jammer genoeg ga ik dus van de x1 afstappen HTC touch pro of zo dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
of je regelt een andere x1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ik zit al een tijdje in dit problemen topic omdat ik al mijn toestel 19 weken in reparatie heb gehad en al aan mijn tweede toe ben dus vertrouwen in een derde heb ik dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:26:
Ik ben vandaag benaderd door het kpn hi escalatie team dat inschakeld is door Kassa
Deze mevrouw wist mij te vertellen dat er heel veel klachten binnengekomen waren en dat zij namens kpn moet uitzoeken hoe of wat dit loopt
Dus de mailtjes naar kassa hebben dus geholpen wel had zij al wel het verzoek om alvast te gaan oriënteren om een ander toestel uit te kiezen dus ga ik dat doen
Jammer genoeg ga ik dus van de x1 afstappen HTC touch pro of zo dus
Heb je misschien een idee hoe ik met die mensen in contact kan komen? Mijn Xperia valt nu echt bijna uit elkaar door alle scheuren en weet ik het wat :P.
Heb zelf ook kpn Hi en wilde volgende week naar een business center gaan, maar misschien kan dit escalatie team wel wat duidelijke info geven. Je zit toch al snel zo'n 2 uur bij dat business center :P. En eingelijk vind ik dat te veel kostbare tijd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
heb mn X1 uiteindelijk ook weggebracht.
Hij zou dit weekend gerepareerd worden maar bij aankomst bleek dat alleen de achterkant(waar ie gescheurd is) was besteld. Ik vond het prima maar de medewerker vond dat de er nogmeer vervangen moest worden.
Heb mn X1 maar ingeleverd zodat ie gelijk gemaakt kan worden als de onderdelen binnen zijn.
Duurt een weekje hoop ik.
Hij vertelde mij dat Sony Ericsson de behuizing op bepaalde punten heeft versterkt, iemand die dit kan verifieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurizio schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:08:
heb mn X1 uiteindelijk ook weggebracht.
Hij zou dit weekend gerepareerd worden maar bij aankomst bleek dat alleen de achterkant(waar ie gescheurd is) was besteld. Ik vond het prima maar de medewerker vond dat de er nogmeer vervangen moest worden.
Heb mn X1 maar ingeleverd zodat ie gelijk gemaakt kan worden als de onderdelen binnen zijn.
Duurt een weekje hoop ik.
Hij vertelde mij dat Sony Ericsson de behuizing op bepaalde punten heeft versterkt, iemand die dit kan verifieren?
nou, bij mijn 07/09 model is het ook fout gegaan. weet niet wat ze verbeterd hebben maar in ieder geval niet de behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:07:
[...]

Heb je misschien een idee hoe ik met die mensen in contact kan komen? Mijn Xperia valt nu echt bijna uit elkaar door alle scheuren en weet ik het wat :P.
Heb zelf ook kpn Hi en wilde volgende week naar een business center gaan, maar misschien kan dit escalatie team wel wat duidelijke info geven. Je zit toch al snel zo'n 2 uur bij dat business center :P. En eingelijk vind ik dat te veel kostbare tijd ;).
deze mevrouw nam contact met mij op en begeleidt dit traject verder totdat het goed is de helpdesk moet aan haar rapporteren
maar nu is het zover dat SE het toestel zelf gaat ruilen voor een goed toestel met de nieuwe behuizing doordat kpn mij dat niet kan garanderen :D
ik krijg dus mijn derde toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
08W32 @ accu
08W44 @ phone

VF Branded silver X1, niets geen scheuren... Hij is al een paar keer gevallen (w.v. 1 maal vrij hard en lomp op de straat waar hij deukjes aan over hield, maar geen scheuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Goed, ik kan me nogmaals hier komen melden met een probleem - de optische joystick leidt een eigen leven. Op mijn (inmiddels gerepareerde) 08W44-X1 gebeuren allerlei vreemde dingen zodra ik de joystick nog maar aanraak: de kalender wordt geopend, de telefoonfunctie wordt geopend en er worden telefoongesprekken gestart. Het lijkt alsof de linker softkey en het 'groene hoorntje' worden ingedrukt. De problemen kwamen vanavond ineens spontaan opzetten, en dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Uitschakelen van de optische joystick in de instellingen helpt niet, soft resets helpen ook niet (batterij eruitgehaald). Hard reset heb ik nog niet gedaan omdat ik liever geen data kwijtraak. Op mijn X1 draai ik níet de Vodafone-NL-ROM, maar de officiële X1-WWE-ROM. Ik verwacht dus niet dat de problemen bij de ROM liggen.

Iemand tips/suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Taarmen schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:37:
[...]

Net maar de T-Mobile klanten service opgebeld, mijn toestel is in reparatie maar ze wachten op een nieuw scherm en deze moet van de leverancier afkomen. Hopelijk gaat dit niet te lang duren. Zit nu weer op mijn HTC Touch maar me Xperia is wel veel prettiger met internetten.

*edit* 2-5
Gister eind van de dag mijn telefoon terug gehad over de post. Goede communicatie daar, in de ochtend melden dat er op een nieuw scherm gewacht wordt, terwijl hij al weer op de post naar mij toe was.

Zet de telefoon aan, wil op het nieuwe scherm klikken en huppa, ernaast. Zelfde probleem met nieuwe firmware RA2 ipv RA1 en nieuw scherm. Net met de helpdesk gebeld, moet hem weer op sturen.
Taarmen schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:37:
[...]

*edit* 2-5

*update*
6-5 telefoon terug gestuurd, vandaag 16-5 contact met klantenservice gehad. Ze konden alleen melden dat mijn telefoon terug is gestuurd naar SE (wist niet naar een binnenlands of buitenlandsservice centre) en krijg deze week of mijn telefoon terug of te horen dat het veel langer gaat duren. Ik vertelde de medewerker dat ik aannam dat ik een tegemoetkoming kon verwachten mocht het zo zijn dat ik langer dan 2 weken op mijn telefoon moest wachten. DIt was volgens hem wel te regelen maar pas als ik mijn X1 weer in bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 03:27:
Goed, ik kan me nogmaals hier komen melden met een probleem - de optische joystick leidt een eigen leven. Op mijn (inmiddels gerepareerde) 08W44-X1 gebeuren allerlei vreemde dingen zodra ik de joystick nog maar aanraak: de kalender wordt geopend, de telefoonfunctie wordt geopend en er worden telefoongesprekken gestart. Het lijkt alsof de linker softkey en het 'groene hoorntje' worden ingedrukt. De problemen kwamen vanavond ineens spontaan opzetten, en dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Uitschakelen van de optische joystick in de instellingen helpt niet, soft resets helpen ook niet (batterij eruitgehaald). Hard reset heb ik nog niet gedaan omdat ik liever geen data kwijtraak. Op mijn X1 draai ik níet de Vodafone-NL-ROM, maar de officiële X1-WWE-ROM. Ik verwacht dus niet dat de problemen bij de ROM liggen.

Iemand tips/suggesties?
Ik heb exact dit zelfde! Plus dat die van mij ook nog eens uitzichzelf opneemt zodra er iemand belt. Heb ook alles geprobeerd. Maar heb het niet op kunnen lossen dus Nu ligt mijn Xperia in een kast stof te happen ik werd er helemaal gek van, heb in totaal denk zo'n 1,5 uur naar mn voicemail gebelt zonder dat ik dit wist :/ . Ga hem binnenkort maar eens opsturen 8)7

(edit: bij mij gebeurd dit overigens ook als ik de joystick absoluut niet aanraak, bijv. bij het typen van een smsje of mailtje, dus ook dit werd onmogelijk)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
De klachten werden bij mij steeds erger, ook bij het aanzetten van het toestel begon hij het gedrag al te vertonen, en inmiddels ook zonder aanraken. Ook bleef het ding steeds hetzelfde sms'je naar dezelfde persoon sturen, de ontvanger werd er gek van.

Ik heb 'm vandaag afgegeven bij de Vodafone-shop aan de Lijnbaan in Rotterdam, en daar stond men met grote ogen te kijken - "dit heb ik nog nooit gezien" was het eerste antwoord. Hij wordt nu opgestuurd en binnen 2 weken zou ik 'm terug moeten hebben.

Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tot nu toe nog steeds maar 1 scheurtje aan de achterkant net boven de camera.

Zojuist ook met SE gebeld, ik heb nog steeds mijn 4 GB + hancock SD niet ontvangen en inmiddels is er al een 8 GB actie.

Ik vind het zonde van de scheurtjes, maar ik ga me toetstel nu nog niet inleveren, geen zin om het 2/3 weken kwijt te zijn.
Laat hem wel repareren net voordat de garantie verloopt. Toestel komt van T-mobile overigens.
Als je langs een T-mobile shop gaat kun je hem waarschijnlijk niet direct laten omruilien of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Viper® schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:44:
Laat hem wel repareren net voordat de garantie verloopt. Toestel komt van T-mobile overigens.
Als je langs een T-mobile shop gaat kun je hem waarschijnlijk niet direct laten omruilien of wel ?
Bij T-Mobile kan je hem via de post opsturen of bij een winkel afgeven en gaat dan naar een centraal punt, waarna je X1 weer gratis thuis gestuurd krijgt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
mm men 2e toestel haalt de ruil dus net niet hij is op de een of andere manier vastgelopen
wil niet meer goed opstarten en blijft hangen op ontgrendelen en wil dus niks meer
zal hem vrijdag maar omruilen als dat lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Het is zover, een scheur en een stukje zilveren lak van mijn X1, Vodafone Zilver 08w44, af. Nadat de blanke lak bij mijn optische joystick ook al afbladderde is het nu echt gedonder met mijn Xperia.

Ik ben al eens bij de vodafone shop geweest, voor de joystick, maar die kon mij niet garanderen dat het garantie was dus tja zwart bleef zwart en dit viel dus niet zo op. Maar nu wordt het menens en ga ik eens flink zeuren bij Vodafone. Heeft iemand een mail-adres van vodafone? Zodat ik daar ook nog eens wat foto's en ongenoegen kan dumpen!

Binnenkort alsnog maar weer eens langs de Vodafoneshop hier in Emmen. Maar denk niet dat ze hier in de buurt een repairshop hebben om eens ff langs te gaan. Hebben jullie nog tips?

Hieronder de foto's (clickable >> Photobucket)

Hoekje + scheur
Afbeeldingslocatie: http://i432.photobucket.com/albums/qq44/vipernow2000/Xperia/th_P1060738.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i432.photobucket.com/albums/qq44/vipernow2000/Xperia/th_P1060745.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i432.photobucket.com/albums/qq44/vipernow2000/Xperia/th_P1060749.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i432.photobucket.com/albums/qq44/vipernow2000/Xperia/th_P1060750.jpg

Optische joystick
Afbeeldingslocatie: http://i432.photobucket.com/albums/qq44/vipernow2000/Xperia/th_P1060746.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Mr.Viper op 18-05-2009 20:15 . Reden: Vodafone Zilver 08w44 toegevoegd ]

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
In Shop Repair started in the summer of 2007 with 2 Vodafone Shops in Amsterdam and Maastricht. As of this week, the In Shop Repair Desk in the Vodafone Shop Zwolle is operational. The other In Shop Repair Desks are situated in the Vodafone Shops in Rotterdam, Den Haag, Breda, Eindhoven, Haarlem, Groningen en Zeist.
bron

Welke stad is het dichtste bij jou in de buurt? Ga daar dan heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Alex) schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:27:
[...]
bron

Welke stad is het dichtste bij jou in de buurt? Ga daar dan heen :)
Thnx, had ik niet gevonden 8)7

Zwolle of Groningen dus.....

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Viper op 18-05-2009 20:32 ]

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ook ik mag me met trots aanmelden een gelukkige bezitter te zijn van de X1, met Jawel, zijn eerste scheurtje in de behuizing. Ik behandel het toestel nog beter dan mijn vrouw ,dus daar kan het niet aan liggen. Baal nu enorm omdat ik me voor de aanschaf van de X1 goed heb geinformeerd. Wellicht niet goed genoeg.
Toestel heb ik nu bijna 2 maanden in bezit...Voor de prijs die het toestel moet kosten mag je toch wel iets beters verwachten. Wellicht dat de kosten en ontwikkeling in de software hebben gezeten en men op de behuizing flink gekort heeft. Wanneer het hier een auto betrof, werden alle toestellen terug geroepen naar de fabriek.

Wat is jullie advies, eerst langs provider (HI) of maar meteen rechtstreeks naar de dichtsbijzijnde SE shop!!
Ben benieuwd hoelang e.e.a. gaat duren pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

mijne ook voor de 2e keer kapot :(

identiek aan crashy bij de volume knop door en door gescheurd.

wat een crap :( hopen dat ze hem nu ook weer kosteloos reparen! heb ook direct een klacht ingediend bij SE.

WK 48 toestel.

[ Voor 4% gewijzigd door mindcre8r op 19-05-2009 07:36 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ik heb eigenlijk nu een dilemma
Ik mag als ik doorzet een ander toestel uitkiezen van KPN Hi of mijn xperia dus inleveren voor reparatie en hem dus om laten ruilen voor een toestel met de nieuwe behuizing.
Het dilemma is dus wat zijn mijn opties voor andere toestellen.
Omnia, HTC touch Pro, Pro 2 (is deze al uit) HD (geen qwerty)
Ik heb het vertrouwen in het toestel allang verloren maar welk toestel zou het qua gebruiks genot/gemak de xperia overtreffen evenaren
Is de touch pro2 al uit en wordt of is deze zonder kinderziektes ?
Is er een goed alternatief

De eisen zijn toch echt wel weer WVGA, qwerty toetsenbord, touchscreen Windows mobile etc
Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 20:18
the boiler schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:46:
Ik heb eigenlijk nu een dilemma
Ik mag als ik doorzet een ander toestel uitkiezen van KPN Hi of mijn xperia dus inleveren voor reparatie en hem dus om laten ruilen voor een toestel met de nieuwe behuizing.
Het dilemma is dus wat zijn mijn opties voor andere toestellen.
Omnia, HTC touch Pro, Pro 2 (is deze al uit) HD (geen qwerty)
Ik heb het vertrouwen in het toestel allang verloren maar welk toestel zou het qua gebruiks genot/gemak de xperia overtreffen evenaren
Is de touch pro2 al uit en wordt of is deze zonder kinderziektes ?
Is er een goed alternatief

De eisen zijn toch echt wel weer WVGA, qwerty toetsenbord, touchscreen Windows mobile etc
Wat zouden jullie doen?
Dan zou ik voor de touch pro 2 gaan alleen weet ik niet wanneer die uit komt... en heeft deze ook de Qualcomm 7200 chip :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

zo mijn X1 is weer onderweg naar de reperateur.
goeie service van de phone house, kan niet anders zeggen. nu hopen dat het weer kosteloos wordt gemaakt.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haast is geboden, SE dreigt om te vallen:

http://www.allaboutphones...son-zit-krap-bij-kas.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zometeen naar KPN Repair & Go, wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Chaosstorm schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:38:
[...]

Dan zou ik voor de touch pro 2 gaan alleen weet ik niet wanneer die uit komt... en heeft deze ook de Qualcomm 7200 chip :X
touch pro duurt te lang voordat hij uit is kpn hi is natuurlijk ook niet gek
mijn toestel is nu kapot en ik heb het al gemeld dus hij zal in ing 1 a 2 weken toch wel in reparatie moeten
tja ik ben bang dat ik het risico maar weer neem en de x1 weer neem al lijkt de touch pro wel geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij repair & go Eindhoven geweest.
Mijn X1 werd onderzocht en daarna kwamen ze tot de conclusie dat hij opgestuurd moest worden voor reparatie. Ik balen als een stekker natuurlijk maar tot mijn grote verbazing kreeg ik een splinternieuw toestel in mn handen geduwd :*)
Dus heb nu mijn 3e Xperia en hoop dat deze EINDELIJK WEL heel blijft! *trouwens wat een rotwerk om dat ding opnieuw in te stellen ;) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@joedy87, mocht je ook een mobiel van een ander merk uitkiezen ipv xperia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 19:22
Ook ik heb een scheurtje. :|
09w04, de zilveren versie.
Bij de aan/uit knop, op het mat-zilver. (dus niet het chroom-zilver)

Morgen maar langs de HiShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Hier ook een xperia telefoonbezitter, inclusief alle scheuren rondom.

Dacht in eerste instantie dat het niet zo erg was, tot ik de batterij er een keer uit wou halen. Toen leek het ding haast uiteen te vallen van de scheuren.

vandaag bij T-mobile in de winkel ingeleverd, en hopelijk heb ik deze binnen 14 dagen retour (10 tot 14 dagen aldus de alleraardigste T-mobile medewerkster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff mijn 3e xperia in een half jaar tijd begint nu ook al te scheuren :o heb dit ding net 3 dagen. Ongelofelijk, begin het echt spuugzat te worden maarja een echt alternatief is er op het moment niet vind ik. Ik wil perse een telefoon met toetsenbord en buiten de x1 zien die er allemaal niet uit. Wat jammer dit zeg :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:47:
pfff mijn 3e xperia in een half jaar tijd begint nu ook al te scheuren :o heb dit ding net 3 dagen. Ongelofelijk, begin het echt spuugzat te worden maarja een echt alternatief is er op het moment niet vind ik. Ik wil perse een telefoon met toetsenbord en buiten de x1 zien die er allemaal niet uit. Wat jammer dit zeg :s
Echt balen :(
Wat voor een productie code heeft het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
De status van mijn X1 bij Dynafix is nu "Wacht op omruil" - betekent dat dat ik een nieuwe X1 ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:58:
De status van mijn X1 bij Dynafix is nu "Wacht op omruil" - betekent dat dat ik een nieuwe X1 ga krijgen?
Dat heb je helemaal juist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Reparatie - Component repair 20-5-2009 15:26:22
Reparatie - Wacht op omruil 25-5-2009 10:51:11
Reparatie repair center - In behandeling 26-5-2009 8:38:08
Reparatie repair center - Product omgeruild 26-5-2009 8:38:34
Dat ging snel. Nu nog terugkrijgen :)

Edit:
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 26-5-2009 14:14:06
w00t :)

[ Voor 22% gewijzigd door Alex) op 26-05-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 19:22
Wow, dat is snel!
Wat zijn de ervaringen met de Hi Shop m.b.t. repareren of vervangen van Xperia's met scheurtjes?

Ik heb de search wel gebruikt maar als ik op "hi" zoek krijg ik alle woorden met hi erin ook, zoals "hier".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Een aantal weken geleden ontdekte ik ook bij mijn Xperia een scheur op de plek waar het stylus-pennetje het toestel in gaat. Ik heb mijn toestel toen op 12 januari naar een KPN Business Center gebracht, mijn provider is wel HI, en heb hem toen pas op 17 februari terug gekregen. Inmiddels zijn er alweer de volgende gebreken opgetreden bij mijn Xperia:

- Het zwart rondom mijn joystick begon eraf te bladeren, inmiddels heb ik dit er wel helemaal af kunnen krabben waardoor je het niet meer ziet, maar het hoort natuurlijk niet.

- 3 weken terug ontdekte ik ook dat de zilveren band die helemaal rondom mijn toestel loopt ook aan het scheuren is. Ik kan helaas geen goede foto maken, maar ik bedoel de glimmende band die helemaal rondom het toestel loopt. Hij is gescheurd in de hoek van de stylus pen.

- Daarnaast is hij ook gescheurd linksonder de volume knop, hier hebben meerdere mensen last van heb ik begrepen.
Plaatje van internet ter verduidelijking (dit heb ik precies zo):
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/jz8gfq.jpg

- En gister ontdekte ik dat er ook een scheur begint te ontstaan in de zilveren hoes bij de camera.
Ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketinfo.nl/contentimages/Camera.JPG.jpg
In mijn geval ontstaat er een scheur in de zilveren hoes precies boven de flitser.

Ik weet echt niet wat ik hier nou mee aan moet! Ik denk dat die scheur bij de volumeknop sowieso verder zal gaan scheuren, en de scheur bij de camera beangstigd me ook een beetje.

Weet iemand hoe snel de reparatieservice van HI/KNP op dit moment is? En erkent KPN/Sony Ericsson boven genoemde scheuren als een productiefout? Ik wil namelijk niet weer 5 weken zonder toestel zitten of extra gaan betalen.

Alvast erg bedankt voor het helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:19

MsG

Forumzwerver

Weet iemand of er inmiddels al batches zijn die helemaal geen problemen meer hebben? Ik vind dit toestel specswise namelijk best interessant, maar ik hoef geen scheurende telefoon.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb nu een gloednieuwe X1, afkomstig uit 09W04.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste