Het Xbox 360 ervaringen Topic #56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.942 views

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

buggienuk schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:21:
Volgens mij helpt macdrive je juist om het limiet van 4GB bij FAT32 te omzeilen, tenminste, dat staat hier. FAT32 heeft zeker weten een limiet van +/- 4GB op enkele files, hier loop ik wel vaker tegenaan met externe schijven van vrienden. Maar hfs+, wat je m.b.v. macdrive krijgt, heeft geen noemenswaardig limiet.
Klopt helemaal hoor! :)
Heb vaak zat bestanden van 7+GB op een externe HD met HFS+ op een 360 afgespeeld..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

buggienuk schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:21:
Volgens mij helpt macdrive je juist om het limiet van 4GB bij FAT32 te omzeilen, tenminste, dat staat hier. FAT32 heeft zeker weten een limiet van +/- 4GB op enkele files, hier loop ik wel vaker tegenaan met externe schijven van vrienden. Maar hfs+, wat je m.b.v. macdrive krijgt, heeft geen noemenswaardig limiet.
Conclusie?
HD files streamen of via een macdrive afspelen? En herkent Vista dat ding eigenlijk dan nog wel?
En hoe zit dat dan met geluid? Aangezien de hdd dan aangesloten zit via usb aan mn xbox..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 01:03 ]

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ik ben afgehaakt van dat Media Center extenden. Als ik al niet eens normaal Avi bestanden af kan spelen houdt het voor mij snel op. Een keertje iets converten was leuk maar aan één stuk door niet. Vrienden hebben me nog Transcode aangeraden maar dit gaf uiteindelijk problemen met mijn Vista 64 bit dus dat was uiteindelijk ook geen optie. Evenals TVersity, maar dat is omdat het nogal zuigt. Ik wil niet moeilijk hoeven doen het moet gewoon klaar zijn en werken, en dat doet het nu, gewoon met PC connect via je Dashboard. Hoefde er alleen een kleine update voor te downloaden via Xbox Live en vervolgens kon ik alles afspelen wat ik op mijn PC in mijn Media directory had staan. Ideaal gewoon. :)
Tot zover ook nog geen last gehad van hakkelend of stotterend beeld.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Het streamen van WMV-HD is geen probleem. Ikzelf had niet meer zo'n zin om men energieslurpende pc aan te hebben staan naast mijn xbox dus ik brand stomweg al mijn hd-films als data dvd's. De 360 herkent ze dan als mixed media disc en dan kan je bij "My Video" de dvd als bron selecteren. Werkt perfect als de HD films niet groter zijn dan 4,5 of 8,5 gig.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:02:
[...]

Conclusie?
HD files streamen of via een macdrive afspelen? En herkent Vista dat ding eigenlijk dan nog wel?
En hoe zit dat dan met geluid? Aangezien de hdd dan aangesloten zit via usb aan mn xbox..
Haha, sorry. Ik raakte een beetje in de war door het hele kerstgevoel, hier even wat je wel en niet kan :P

Als je de schijf aan de xbox hangt dan kan je hem niet meer zien vanaf vista, aangezien je via de xbox zelf niet kan delen. Dan moet je steeds de harde schijf naar je computer brengen om files over te zetten. Verder moet je dan ook nog macdrive gebruiken om uberhaupt te schrijven op een hfs+ partitie vanuit vista. Dit werkt, volgens google, allemaal goed.

Het geluid wordt gewoon afgespeelt door de tv waar de xbox aan vast zit, net alsof je een spel speelt.

Het is dus meer wat je makkelijker vind, of een hele rits aan films/series op de externe schijf gooien m.b.v. macdrive en de schijf vervolgens aan de x360 hangen, of je streamt vanaf de computer. Zelf zou ik gewoon voor de eerste optie gaan, dit scheelt toch aanzienlijk in het stroomverbruik als de computer uit kan terwijl je een film zit te kijken. We moeten natuurlijk wel aan al onze ijsbeertjes denken (global warming enzo).

De enige echte voor- en/of nadelen zijn eigenlijk het gebruiksgemak, streamen is sneller en simpeler maar een externe schijf kan je ook meenemen naar vrienden om daar films te kijken. Hoewel ze de schijf dan weer niet kunnen lezen.

Ik zelf zou gewoon streamen, veel makkelijker. Kan je de externe schijf naar NTFS formatteren om films naar vrienden mee te nemen.

LET OP: Macdrive werkt niet i.c.m. XP x64 en windows server 2003 x64. Zie hier

Ook bekend op XBL als buggienuk

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Jammer genoeg is Mirror's Edge gewoon weer 49.99 euro bij Play.com. Als je dit topic eventjes mist, dan loop je zoveel voordeel mis :P Ik heb wel Prince of Persia voor 25 euro nog wat besteld (waarvoor dank!).

[ Voor 21% gewijzigd door Nitai op 25-12-2008 11:06 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb niet zoveel verstand van streamen e.d., ik houd me daar niet zo mee bezig.

Als iemand wel weet hoe het zeker zit met streamen, codecs en tools, en degene heeft tijd over, dan zou een 2-3 vragen FAQ voor de startpost goed uitkomen :P

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Nitai schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:06:
Jammer genoeg is Mirror's Edge gewoon weer 49.99 euro bij Play.com. Als je dit topic eventjes mist, dan loop je zoveel voordeel mis :P Ik heb wel Prince of Persia voor 25 euro nog wat besteld (waarvoor dank!).
http://www.amazon.co.uk/E...mes&qid=1230200567&sr=8-1

Iets duurder, maar nog steeds goedkoop Prince of Persia trouwens ook erg goedkoop

http://www.amazon.co.uk/P...mes&qid=1230200607&sr=1-1

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:21:
Ik heb niet zoveel verstand van streamen e.d., ik houd me daar niet zo mee bezig.

Als iemand wel weet hoe het zeker zit met streamen, codecs en tools, en degene heeft tijd over, dan zou een 2-3 vragen FAQ voor de startpost goed uitkomen :P

Da's idd een goeie ja...
Ikzelf zit ook met behoorlijk wat vragen!
Bestaat er eigenlijk zoiets als een ehm "omvormer" om .mkv bestanden te converteren naar WMVHd-files?
Of lul ik nu uit m'n nek :?
Laat ik het anders stellen; kan ik zowel BlueRay als HDDVD naar de xbox streamen?

Oh ja....

M E R R Y C H R I S T M A S allemaal!!! :*)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 12:47 ]

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 18:20
barzi schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:50:
[...]

Dat is wel erg goedkoop. Dat is na de cashback?
Das idd na de cashback. Zou anders wel erg netjes zijn niet, 149,- voor een elite? :P
i-dj schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:06:
[...]

Call me Stupid, maar is dit het bedrag excl cashback? En zitten hier de 2 spellen bij (panda en lego)? En Phyc, als je toch zo goed op de hoogte bent, is er een redelijke voorraad of is het onverstandig om zaterdag met de auto naar Grunn te tuffen en er uiteindelijk achter te komen dat er maar 1 of 2 waren?
Bedrag is zoals hierboven incl. cashback. Toch nog vrij netjes lijkt me, aangezien je voor een Pro al 175,- betaald.. En ja, het zijn de standaard pakketten, met panda en lego etc. En ja, er is een flinke voorraad. Je zou altijd nog kunnen bellen voor de zekerheid?

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:26:
[...]

Bestaat er eigenlijk zoiets als een ehm "omvormer" om .mkv bestanden te converteren naar WMVHd-files?
Laat ik het anders stellen; kan ik zowel BlueRay als HDDVD naar de xbox streamen?

Oh ja....

Ik vind het hele media center ook maar vaag. Wat ik bijvoorbeeld erg vreemd vind is dat de xbox wel avi files kan afspelen, maar als media center extender niet. Dus op de pc in media center vista wel, via het dashboard ook, maar als de xbox als media center extender wordt gebruikt dan dus niet.. 8)7

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Gisteren van een goede vriend Call of Duty, World at War gekregen. Vandaag dachten wij daar dus leuk van te kunnen genieten maar mijn Xbox heeft het volgens mij begeven.

We waren 10 minuten aan het spelen toen mijn Xbox 360 Elite vastliep, na een reboot liep de Xbox een paar keer vast op het opstartlogo en na enige moeite (lees, veel geduld) kregen we het wel weer voor elkaar om het spel op te starten maar veel verder dan het introfilmpje kwamen we niet. In ieder geval geen red-ring-of-death, sowieso geen fysieke meldingen. We hebben alleen 1x een piepje gehoord voordat hij vastliep.

Nu heb ik al vrij veel geprobeerd, recht op gezet, af laten koelen, hardeschijf verwijderd etc. Maar het probleem blijft... Hij loopt gewoon vast... En het ligt niet aan het spel want ook Farcry 2 weigert voorbij de intro te komen. En dat is raar, want beide games hebben we gisterenavond een uurtje of 2 gespeeld zonder problemen. En vanmorgen heb ik ook nog de singleplayer een uurtje gespeeld.

Iemand enig idee? Of is mijn Xbox, op eerste kerstdag, overleden?

• PWM
  • Niet online
Icey schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:29:
Gisteren van een goede vriend Call of Duty, World at War gekregen. Vandaag dachten wij daar dus leuk van te kunnen genieten maar mijn Xbox heeft het volgens mij begeven.

We waren 10 minuten aan het spelen toen mijn Xbox 360 Elite vastliep, na een reboot liep de Xbox een paar keer vast op het opstartlogo en na enige moeite (lees, veel geduld) kregen we het wel weer voor elkaar om het spel op te starten maar veel verder dan het introfilmpje kwamen we niet. In ieder geval geen red-ring-of-death, sowieso geen fysieke meldingen. We hebben alleen 1x een piepje gehoord voordat hij vastliep.

Nu heb ik al vrij veel geprobeerd, recht op gezet, af laten koelen, hardeschijf verwijderd etc. Maar het probleem blijft... Hij loopt gewoon vast... En het ligt niet aan het spel want ook Farcry 2 weigert voorbij de intro te komen. En dat is raar, want beide games hebben we gisterenavond een uurtje of 2 gespeeld zonder problemen. En vanmorgen heb ik ook nog de singleplayer een uurtje gespeeld.

Probeer eens je cache te legen,. wellicht helpt dat.

• Icey
Op dit moment zit er geen hardeschijf meer in, het legen van het cache kan dan toch niet?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Als je HD er niet aan zit, lijkt me dat cache legen vrij lastig word ;)

Ben bang dat je Xbox idd de geest gegeven heeft. Klote met deze dagen, want dan zal de support van MS ook wel op een iets lager bezettingsniveau zitten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

[...]

Oh ja....

GOTSent is het programma wat je zoekt :P

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn elite, ook CoD aan het spelen online en liep vast.. Niks aan de hand dacht ik zo, even opnieuw opstarten klaar.. Niks bleek minder waar. eerst kreeg ik de RROD daarna alle kabels verwijdert alles opnieuw aangesloten, starte weer op maar ik kon geeneen spel meer spelen.. Het dashboard deed het wel gewoon maar zodra ik een spel opstarte kwam ik niet verder dan ingame 10 a 15 seconden en toen liep hij vast.. Alles geprobeerd met of zonder internet, met of zonder HDD maar niks maakte uit.. Toen maar de helpdesk gebeld.. 21 dec opgehaald door UPC en gisteren kreeg ik een mail van xbox dat die weer onderweg is naar mij toe.. ik krijg dus een ''nieuwe'' schijnen meer euvels te zijn met de Elite van een bepaalde man fac date.. Je komt hem toch aan het opsturen ben ik bang, alleen idd de periode is klote.. Ik heb gewoon een arcade gekocht voor de kerst door te komen, die verkoop ik weer zodra ik mijn elite terug heb.. :P

Verwijderd

Frank1973 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 15:18:
[...] Ik heb gewoon een arcade gekocht voor de kerst door te komen, die verkoop ik weer zodra ik mijn elite terug heb.. :P
8)7

• Icey
Ach, ik ben druk bezig met afstuderen (10 januari) dus officieel hoor ik nu te zeggen dat het alleen maar goed uitkomt ;).

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

[...]

Oh ja....

gotsent

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:00
PWM schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:21:

Fuppes is daar mooi voor: een UPNP streamserver die alle bestanden die hij toegeworpen krijgt omzet via ffmpeg naar formaten die de Xbox kan verwerken. Principe is dan: gooi een willekeurige mediafile in een bepaalde gedeelde map die fuppes monitort, start de xbox op, ga naar video->andere locaties, en de fuppes upnp server wordt automatisch gevonden.

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
Wat is beter voor krassen op de disc te voorkomen, de Xbox 360 staand of neerleggen.
Of maakt dit niks uit??

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Horizontaal lijkt mij het beste ;).

Verwijderd

PSP123 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 18:51:
Wat is beter voor krassen op de disc te voorkomen, de Xbox 360 staand of neerleggen.
Of maakt dit niks uit??
horizontaal 100%

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik heb hem staand. dan klopt het aan/uit logo O-)
Ik heb nog geen krassen gezien... Ik heb dan wel een Falcon met een Lite-on of maakt dat niks uit?
Het lijkt mij dat daar wel kussentjes bij de laser zit. *kijkt in dvd drive*

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Helaas: RROD

Ook zonder dat de lampjes aangaan, dit zijn gewoon de symptomen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Verwijderd

Halleluah! Da's een mooi kerstkado :+ Dat zoch ik dus idd... :D

Zenk joe _/-\o_

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
Frank1973 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 15:18:
[...]

Ik heb gewoon een arcade gekocht voor de kerst door te komen, die verkoop ik weer zodra ik mijn elite terug heb.. :P
Verslaafd??? 8)7

Verwijderd

Net even streaming een stuk van Hancock HD zitten kijken...man wat is dat mooi zeg! en dat gewoon via WiFi _/-\o_

Nu heb ik weer een ander probleem ondekt; als je je DVD niet start via het dvd-menu, speelt ie de .vobs apart af :? Is dat bekend bij iemand?

• Perzikvrucht
Weet iemand hoe je een .srt ondertiteling bij een film kan krijgen? Ik heb de film (dvd rip) gekopieerd op een USB-stick + een .srt ondertiteling, maar dat speelt de Xbox niet af. Weet iemand hoe dat wel kan lukken?

Of dat ik de ondertiteling in de film zet, zodat je het wel met ondertiteling kan afspelen op de Xbox 360 (het wordt dan 1 .avi bestand)? Streamen is geen optie.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Download Winavi converter of koop de volledige versie ervan als je het een goed programma vind. Er is een trial ervan :)

Verwijderd

barzi schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:28:
Weet iemand hoe je een .srt ondertiteling bij een film kan krijgen? Ik heb de film (dvd rip) gekopieerd op een USB-stick + een .srt ondertiteling, maar dat speelt de Xbox niet af. Weet iemand hoe dat wel kan lukken?

Of dat ik de ondertiteling in de film zet, zodat je het wel met ondertiteling kan afspelen op de Xbox 360 (het wordt dan 1 .avi bestand)? Streamen is geen optie.
Ik neem aan dat je de subs precies dezelfde naam hebt gegeven als je avi-bestand?

• Perzikvrucht
Ja dat is inderdaad het geval. WinAvi converter heb ik toevallig al. Maar deze kan toch niet avi naar avi? Wel dus!

Bedankt voor de tip!

[ Voor 15% gewijzigd door Perzikvrucht op 25-12-2008 23:26 ]

Verwijderd

Met GOTSent kan je ook subs inbakken geloof ik :9

Verwijderd

Erg makkelijk programma is het niet trouwens.. 8)7
Ik zal het een dezer dagen eens gaan testen met een BD die ik aan het binnenhalen ben (Matroska files)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:25:
[...]

Erg makkelijk programma is het niet trouwens.. 8)7
Ik zal het een dezer dagen eens gaan testen met een BD die ik aan het binnenhalen ben (Matroska files)
Enige wat je hoeft in te stellen is Target --> Xbox 360, daarna click je op convert en de rest gaat vanzelf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:51:
[...]

Enige wat je hoeft in te stellen is Target --> Xbox 360, daarna click je op convert en de rest gaat vanzelf :9
Inderdaad, voor de xbox staat alles op default dus je kunt meteen op convert klikken. Super programma, gebruik dit al een tijdje voor mkv films die ik binnenhaal zodat ik ze in 720p op mn xbox kan kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Hoe kan ik het automatisch inloggen op MSN uitschakelen bij het inloggen op xbox live op mijn 360?

Ik krijg het niet voor elkaar bij de nieuwe dash...

In de oude was het "Select your gamercard in the dash, down the bottom it'll say auto sign-in, select that. Then disable it for messenger."

Ik heb alleen iets gevonden waarbij je ook voor xbox live vrienden offline "appeard". Dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
ik heb gewoon mn wachtwoord weggehaald van MSN. Gebruik dat toch nooit op de xdoos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
scorelord schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:55:
Hoe kan ik het automatisch inloggen op MSN uitschakelen bij het inloggen op xbox live op mijn 360?

Ik krijg het niet voor elkaar bij de nieuwe dash...

In de oude was het "Select your gamercard in the dash, down the bottom it'll say auto sign-in, select that. Then disable it for messenger."

Ik heb alleen iets gevonden waarbij je ook voor xbox live vrienden offline "appeard". Dat wil ik niet.
ff op de X drukken @ controller, dan bij Chat&IM dacht ik, anders bij preferences

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
KiPKaKDutcH schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:41:
[...]

ff op de X drukken @ controller, dan bij Chat&IM dacht ik, anders bij preferences
Bedankt, die was h*erig verstopt zeg...

Xbox knopje (X), naar rechts scrollen naar settings. Dan Profile selecteren, dan Auto Sign-in... Daar staan de instellingen voor msn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 21:36:
[...]

Halleluah! Da's een mooi kerstkado :+ Dat zoch ik dus idd... :D

Zenk joe _/-\o_
Enige nadeel van gotsent is dat de xbox 360 in mp4 geen 5.1 audio kan afspeken (of is dit al opgelost?).
Daarom gebruik ik nog steeds encode 360. Die bouwt wmv(hd) bestanden en dan werkt het prima.
Ligt natuurlijk niet aan gotsent maar ik heb toch liever 5.1 audio ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb nu mijn Vista Media Player 11 gekoppeld aan de 360. Werkt echt binnen 10 seconden. Streamen werkt goed, maar ik heb een WMV HD file die ik eigenlijk op de 360 wil zetten. Kan dat met Media Player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

PWM schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:34:
Ik heb nu mijn Vista Media Player 11 gekoppeld aan de 360. Werkt echt binnen 10 seconden. Streamen werkt goed, maar ik heb een WMV HD file die ik eigenlijk op de 360 wil zetten. Kan dat met Media Player?
Je kan hem via het netwerk kijken met de media sharing functie van media player. Zo doe ik dat altijd. Je kan hem ook op een usb disk zetten en aan de xbox 360 hangen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Weet iemand of het mogelijk is, om internet streaming radio te beluisteren op je XBoX360?

Iets als een .ASX bestandje sharen met je XboX. Wanneer je die afspeelt, hoor je het geluid op je XboX. :?

Gaat trouwens om Hot108 Jamz.

http://scfire-dtc-aa01.stream.aol.com:80/stream/1071

http://www.hot108.com/hot108jamz.asx

[ Voor 6% gewijzigd door SalimRMAF op 26-12-2008 17:09 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu nog een xbox360 met de cash-back actie koopt, geldt deze dan nog? Ik neem aan dat de console gekocht voor 1 januari 2009 moet zijn, maar dat de brief tot 40 dagen later verstuurd mag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Weet iemand wat voor versie HDMI kabel ik moet gebruiken als ik straks een X360Pro koop?
Ik kan namelijk kabels kopen van het type HDMI1.2 en HDMI1.3.
Verschil zit em ook in de prijs.

Werkt een 1.2 kabeltje voldoende als ik een HDready beeld wil ?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
PWM schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:03:
Van 75 naar 108 users in 1 1/2 dag, het gaat de goede kant op ;)

[afbeelding]

Nu nog een admin van die groep, die een GoT logo neerzet O-)

Ik schaam me wel een beetje voor het 2de spel wat er in de lijst van 5 meest gespeelde staat 8)7
Ben ik nou de enige die niet snapt hoe je een list moet joinen ?
Ik kan users vinden, zelf een leaderboard aanmaken maar ik zie nergens een optie om een list te joinen ??

Vind het wel leuk om te zien waar ik sta met mijn slechte speelgewoontes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

ShadyNetworker schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 03:01:
Weet iemand wat voor versie HDMI kabel ik moet gebruiken als ik straks een X360Pro koop?
Ik kan namelijk kabels kopen van het type HDMI1.2 en HDMI1.3.
Verschil zit em ook in de prijs.

Werkt een 1.2 kabeltje voldoende als ik een HDready beeld wil ?
Ja.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

salimrmaf schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 17:09:
Weet iemand of het mogelijk is, om internet streaming radio te beluisteren op je XBoX360?

Iets als een .ASX bestandje sharen met je XboX. Wanneer je die afspeelt, hoor je het geluid op je XboX. :?

Gaat trouwens om Hot108 Jamz.

http://scfire-dtc-aa01.stream.aol.com:80/stream/1071

http://www.hot108.com/hot108jamz.asx
Weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb een Mac en ik gebruik connect360 hiermee stream ik mijn hele iTunes library en dus ook online radio streams, werkt perfect

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:57:
[...]

Je kan hem via het netwerk kijken met de media sharing functie van media player. Zo doe ik dat altijd. Je kan hem ook op een usb disk zetten en aan de xbox 360 hangen.
Ik heb gemerkt als ik een HD via Media Center streaming bekijk, dattie dan veel meer stottert.
Nu doe ik het via Video Library en ik heb gewoon vloeiend beeld...toch wel vaag 8)7
Volgens mij vraagt MC behoorlijk wat van de XBox dat misschien daarom streaming trager wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Gister heb ik een oude xbox360 van mijn broertje gekregen. Deze wilde ik laten repareren omdat de dvd-drive het niet meer lekker doet. Ik dus naar de microsoft site en de console registeren, staat er dat ik maar tot 2005 garantie heb. Dat vond ik nogal raar dus heb ik maar gebeld naar de support. Daar viel ik kennelijk nog willen binnen de garantie termijn? Weet iemand wat hier precies aan de hand is? Zie je online niet de gehele garantie periode of iets dergelijks?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Aangezien de 360 hier maar in december 2005 gereleased is lijkt het me zéér onwaarschijnlijk dat je garantie maar tot 2005 liep :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-03 09:36
Heeft iemand ervaring met xfps.
Ben op zoek naar informatie over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

deky schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:49:
Heeft iemand ervaring met xfps.
Ben op zoek naar informatie over hoe en wat.
hier

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-03 09:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 01:42:
Als je nu nog een xbox360 met de cash-back actie koopt, geldt deze dan nog? Ik neem aan dat de console gekocht voor 1 januari 2009 moet zijn, maar dat de brief tot 40 dagen later verstuurd mag zijn?
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice voor 15 euro xboxlive gekocht voor 13 maanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:24:
Nice voor 15 euro xboxlive gekocht voor 13 maanden :D
Tweedehands of een speciale actie? Dacht dat 32 euro het laagste was :o.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacorgaZ schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:28:
[...]

Tweedehands of een speciale actie? Dacht dat 32 euro het laagste was :o.
Speciale actie op microsoftxboxpoints ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar... ik heb vandaag een jasper xbox arcade gekocht bij freerecordshop in Utrecht(oude gracht). Vraag aan de verkoper of ie kan kijken of er 12.1 Ampere achter op de xbox staat en je hebt er een te pakken!

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
nu is het weer 43 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ga toch denk ik ook maar een HDMI Xbox kopen. 1080p via VGA is op zich te doen, maar ik vind het beeld wat flets en niet niet scherp genoeg. Mn PS3 via HDMI is loepzuiver.

Tot die tijd vermaak ik me trouwens prima met Alone in the Dark, die valt me echt mee. En zoals bekend is de besturing knudde, maar t went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Wiseguy1983 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:46:
ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar... ik heb vandaag een jasper xbox arcade gekocht bij freerecordshop in Utrecht(oude gracht). Vraag aan de verkoper of ie kan kijken of er 12.1 Ampere achter op de xbox staat en je hebt er een te pakken!
Edit: Laat maar, dacht achterop de doos. Maar toch, volgens mij mag het gewoon.

[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 27-12-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was 1 van de 50 klanten op 26-12-2008.

:P

express om 9 uur opstaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

FRS Veldhoven verkoopt gebruikte bagger, of is het een produktiefout?
Ik kan vanavond iig geen COD5 spelen :(
Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.f165c5059a.jpg

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

VonFoX schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:05:
[afbeelding]
Vast al eens gebruikt door een medewerker.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
ZIjn er naast http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm nog andere manieren om aan het cashback formulier te komen? Vandaag een XBOX Elite gekocht, maar kan het formulier niet invullen, omdat de pagina BLANK is.

De belgische pagina is wel beschikbaar :-(

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

i-dj schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:00:
ZIjn er naast http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm nog andere manieren om aan het cashback formulier te komen? Vandaag een XBOX Elite gekocht, maar kan het formulier niet invullen, omdat de pagina BLANK is.

De belgische pagina is wel beschikbaar :-(
Er is zelfs al een apart topic voor gemaakt, Xbox 360 geld terug actie formulier.. Misschien even microsoft bellen of ze het formulier kunnen mailen. Of dat iemand anders hier het formulier per toeval nog op zijn computer heeft staan en zo lief is om hem te posten.

In ieder geval gefeliciteerd met je xbox :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Echt belachelijk van die FRS. Dit kan echt niet. Echt balen dat je dan het hele weekend moet wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:27:
[...]

Echt belachelijk van die FRS. Dit kan echt niet. Echt balen dat je dan het hele weekend moet wachten. :(
Ik denk dat als hij een beetje zijn woordje klaar heeft, voordat hij ermee terug gaat, hij misschien wel met meer dan alleen cod5 thuis komt. En in zo een situatie hoort dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:28
[afbeelding]
het is waarschijnlijk een medewerker of inderdaad terug gebracht spel. als ik een spel koop dan kijk ik eerst of deze geseald is. zo niet dan vraag ik er 1. geven ze die niet dan koop ik hem daar ook niet.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Gesealde games kunnen ook gebruikt zijn door werknemers toch? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 27-12-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rockvee2 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:18:
Gesealde games kunnen ook gebruikt zijn door werknemers toch? :)
:?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Sommige winkels hebben speciale seal-apparatuur, bijvoorbeeld de MediaMarkt. Dan sealen ze hun spullen als ze binnenkomen en nog niet geseald zijn(of teruggebracht zijn). Hoewel de meeste playstation 3 spellen een fabriekseigen seal hebben (kijk maar eens goed naar een ps3-spel), hebben veel andere console/pc-spellen dit niet.

Bij de xbox 360 kan je het wel zien aan het groene randje waar je hem open doet, dit vind ik dan ook zelf wel een goede manier om te kijken of hij echt niet open is geweest. Je moet er echter wel op letten. Je weet dan wel zeker dat er nog niet met je spel gespeeld is door medewerkers of klanten.

Maarja, Jan Modaal ziet natuurlijk alleen de plastic seal en gaat er vanuit dat alles goed is. Het moraal is dus; altijd even kijken of je spellen wel echt krasvrij zijn. Het is makkelijker aan te tonen dat een spel bekrast geleverd is als je hem slechts een half uurtje hebt dan als hij een weekend oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
waarom maken ze bij bart smit, de seal open voordat je de game meekrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
thefxr schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:02:
waarom maken ze bij bart smit, de seal open voordat je de game meekrijgt?
Volgens mij (don't shoot me if I'm wrong), laten ze bij de bart smit de game zien voor ze 'm aan je meegeven. Zodat je zelf kunt zien dat de game goed is.

Heb zoiets iig wel een keer gehad, maar weet niet meer zeker waar het was :o

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

Bij mijn bart smit (reigersbos, amsterdam) hanteren ze hetzelfde systeem als de FRS, alle cd's/dvd's in zo'n ladekast en dan pakken ze hem eruit en krijg je hem mee. Ze lieten hem bij mij niet zien, maar ik kwam er dan ook vlak voor kerst en er stond een lange rij achter me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Een 360-spel heeft ook een fabriekseigen seal, een sticker over de inkeping om het doosje te openen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Als ik ze online bestel, krijg ik ze ook altijd netjes met seal (360, PS3, Wii..).

In de winkel bekijk ik tegenwoordig de disc terwijl ik nog bij de kassa sta (desnoods naast de kassa als het druk is...). Sinds ik bekraste discs meekreeg bij oa. FRS (personeel leent nog wel eens een film) en bij 360-games (ja, cirkels van een ander..) ben ik vrij alert met verzegelingen/krassen ed.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
ja, ze maken de verse seal open voor je neus, de games zijn gewoon lege hoezen die in de winkel staan, de echte zit idd in een ladekast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik ben sinds gisteren trotse bezitter van een Xbox360 Pro ^_^
Helaas is het een Falcon en geen Jasper, maar ik had niet echt tijd meer om uit te wijken naar een shop waar ze misschien wel wat vriendelijk zijn. Mijnes komt gewoon bij een E-place vandaan.
Maar goed, ik ben blij met mn aankoop maar ik vraag me het voglende af.

Ik krijg toch 1 maand gratis Gold? Kan ik die ook nog krijgen als ik al mn Gamertag heb aangemaakt?
Ik heb bij vrienden een keer een account op Xbox.com aangemaakt en die retrieve ik dan op mn Xbox, maar ik kan dan geloof ik niet een maand Gold kiezen ofzo.

Heeft iemand enig idee of dit nog kan?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

ShadyNetworker schreef op zondag 28 december 2008 @ 02:16:
Ik ben sinds gisteren trotse bezitter van een Xbox360 Pro ^_^
Helaas is het een Falcon en geen Jasper, maar ik had niet echt tijd meer om uit te wijken naar een shop waar ze misschien wel wat vriendelijk zijn. Mijnes komt gewoon bij een E-place vandaan.
Maar goed, ik ben blij met mn aankoop maar ik vraag me het voglende af.

Ik krijg toch 1 maand gratis Gold? Kan ik die ook nog krijgen als ik al mn Gamertag heb aangemaakt?
Ik heb bij vrienden een keer een account op Xbox.com aangemaakt en die retrieve ik dan op mn Xbox, maar ik kan dan geloof ik niet een maand Gold kiezen ofzo.

Heeft iemand enig idee of dit nog kan?
Ik heb een poosje terug een Silver account gemaakt op de pc en eigenlijk nooit echt gebruikt. Die gamertag kon ik gewoon gebruiken in combinatie met mijn email adres om een Gold account op de pc te maken en mijn Games for Windows Live staan er nog gewoon bij. Heb net een maand trial erop zitten en heb nu 3 maanden toegevoegd, werkt perfect.

Ik heb voor zover ik me kan herinneren gewoon de stappen gekozen om een Live account aan te maken, tussendoor gekozen voor een bestaand account, heb op een gegeven moment de trial code ingevoerd en vrij soepel kunnen "upgraden" naar Gold.

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 28-12-2008 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hmm, ik kan nergens mn promotional code vinden. Zou die in het pakket moeten zitten ?
Welke stappen heb jij precies genomen ?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Je krijgt alleen een maand gratis gold met een nieuw aangemaakte account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

stftweaker schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:09:
[...]

het is waarschijnlijk een medewerker of inderdaad terug gebracht spel. als ik een spel koop dan kijk ik eerst of deze geseald is. zo niet dan vraag ik er 1. geven ze die niet dan koop ik hem daar ook niet.
Nu ik erover nadenk was de game idd niet geseald :( Stom van mij!

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
tis wel schandalig dat dit gebeurd. Bij E plaza moeten ze ook altijd de dvd uit een kastje pakken. De kip die in onze Eplaza werkt heeft altijd elk spel al gespeeld, jaja :z

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
VonFoX schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:42:
[...]

Nu ik erover nadenk was de game idd niet geseald :( Stom van mij!
Ga er gewoon mee terug, je hoort een nieuwe te krijgen. Misschien ook een beetje dreigen dat je dit verhaal rond gaat bazuinen en dan houd je er misschien wel meer aan over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb op mijn Xbox per ongeluk twee 'accounts' aangemaakt toen ik Xbox Live wilde instellen / installeren. Ik dacht gewoon onder de eerste naam door kon gaan, maar die was al bezet dus koos ik een andere. Nu heb ik op mijn Xbox dus twee accounts... Ik kan er niet achter komen hoe ik die eerste kan verwijderen, want die heb ik nooit nodig maar ik moet er wel vaak tussen kiezen en sommige spellen saven onder het andere account.. Zucht.

Iemand enig idee waar je die accounts kunt beheren en verwijderen? Ik kan ze namelijk alleen wijzigen :(.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Ik heb sinds enkele weken ook een Xbox 360, en ben er erg tevreden mee. _/-\o_
Had toen het geluk dat ik nog nét dat supersize pack kon kopen op een webshop, dus met 2 controllers en afstandsbediening. Bleek bij aankomst thuis ook nog dat er niet alleen het beloofde project gotham en gears of war bij zat maar ook nog kung fu panda & Indiana Jones.

Ik word er alleen een beetje moe van dat mijn Xbox zich altijd maar wil aanmelden bij de messenger...
Heb toen ik mijn account aanmaakte natuurlijk alles netjes ingevuld. En er niet zo bij stil gestaan dat hij continue verbinding gaat maken met MSN. Echt leuk is het niet als je net aan het gamen bent en van die berichten door je game heen krijgt. Heb het nu maar "opgelost" door gewoon het wachtwoord uit de instellingen weg te halen.

Vriend van me heeft dit helemaal niet... maar ook geen foutmelding dat hij niet kan verbindingen met msn...
Zal wel een n00b vraag zijn maar kun je dit niet gewoon ergens uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Je kan gewoon door op de xbox button te drukken en dan bij het meest rechter tabblad ergens bij Prefrences of communication opgeven dat alleen XBOX live aanmeld en niet MSN, inderdaad heel irritant als MSN steeds gaat aanmelden maar gelukkig is het eenvoudig uit te schakelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

CrystalViriS schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:43:
Ik word er alleen een beetje moe van dat mijn Xbox zich altijd maar wil aanmelden bij de messenger...
Heb toen ik mijn account aanmaakte natuurlijk alles netjes ingevuld. En er niet zo bij stil gestaan dat hij continue verbinding gaat maken met MSN. Echt leuk is het niet als je net aan het gamen bent en van die berichten door je game heen krijgt. Heb het nu maar "opgelost" door gewoon het wachtwoord uit de instellingen weg te halen.

Vriend van me heeft dit helemaal niet... maar ook geen foutmelding dat hij niet kan verbindingen met. Zal wel een n00b vraag zijn maar kun je dit niet gewoon ergens uitschakelen?
scorelord schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:18:
Xbox knopje (X), naar rechts scrollen naar settings. Dan Profile selecteren, dan Auto Sign-in... Daar staan de instellingen voor msn...
;)

edit: iets met spuit 11 enzo
edit2: en iets met browser te lang open laten staan en dus kwartier later reageren en niet op tijd F5-en enzo

[ Voor 7% gewijzigd door buggienuk op 28-12-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
klein vraagje, in de openingspost staat dat je via de usb muziek en foto's af kan spelen. Films zijn ook gewoon mogelijk denk/hoop ik ? Want dat weegt bij mij wel echt mee of ik er 1 ga kopen of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
darkpluisje schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:42:
klein vraagje, in de openingspost staat dat je via de usb muziek en foto's af kan spelen. Films zijn ook gewoon mogelijk denk/hoop ik ? Want dat weegt bij mij wel echt mee of ik er 1 ga kopen of niet :P
Ja, de xbox speelt bijna alle films af. xvid / divx worden afgespeeld na een software update die je automatisch installeerd als je voor het eerst films van dit type gaat bekijken. mkv bestanden speelt de xbox niet af maar deze moet je even omzetten mbv het programma GoTsend. (zie dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:57:
[...]

Ja, de xbox speelt bijna alle films af. xvid / divx worden afgespeeld na een software update die je automatisch installeerd als je voor het eerst films van dit type gaat bekijken. mkv bestanden speelt de xbox niet af maar deze moet je even omzetten mbv het programma GoTsend. (zie dit topic)
Ik zal wel wat fout doen :? bij mij blijven het .mkv bestanden. Heb het profiel op xbox360 gezet overigens...
Moet ik nog meer opties veranderen?

Oh wacht...hij is nog niet klaar LOL

Hmm...hij loopt vast 8)7 Moet ik de optie "Re-encode To" ook gebruiken?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 20:37
*O* van het weekend een xbox gehaald. Pro versie, dus met lego indiana jones en kungfu panda... Zelf Gears of War erbij gehaald.

Thuis gelijk aangesloten op mn full hd samsung... mooi hoor d:)b

Gears of War ook erg leuk, had eerst de xbox nog niet aangesloten op Live. Later ff een iets langer kabel gehaald en aangesloten, ff update gedaan en wezen kijken wat er allemaal op staat. Demo Force Unleashed gedownload (VET SPEL). Helaas bij Gears of War was hij mn account daardoor kwijt en kon ik overnieuw beginnen...

Maar echt een super console... vandaag nog ff een wireless controller erbij halen

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pannekoek: Fijn dat je er nu al zoveel plezier aan beleeft. Het is ook niet voor niks dat de Xbox het zo goed doet. Je hebt alleen nog wel een hoop spellen om in te halen :) :

Gears of War 1 en 2
Fable II
BioShock
Call of Duty 4
Assassin's Creed
Braid
Mass Effect
Halo 3
The Orange Box
Fallout 3

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Gears of War 1 erbij gehaald, lag in zo'n classic bak voor zo'n 25 euro.

Deel 2 wil ik ook zeker hebben. Erg leuk.

COD4 modern Warface staat ook op het lijstje net als Fable II, Bioshock, Dead Rising, Far Cry 2, Force Unleashed.

Fall Out 3 heb ik reeds op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je The Orange Box niet gaat halen, wil ik sowieso wel het spel Portal op Live Arcade aanraden. Echt briljant leuk!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Eerst maar ff een accu halen voor de controller... straks ff stad in
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.