Probeer in plaats van Google eens de Topic StartZamoraak schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:33:
Ik heb een vraagje, ik wil mijn xbox via een vga kabel aansluiten op mijn 1680x1050 vomputermonitor (samsung 206BW). Support de xbox (en de meeste games) wel 1680x1050 en werkt die ook via de vga kabel?
Google geeft alleen topics uit 2006 etc.
De Xbox support 1680x1050 via VGA. En aangezien de Xbox dat doet zal er ook geen probleem zijn met het spelen van games.Zamoraak schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:33:
Ik heb een vraagje, ik wil mijn xbox via een vga kabel aansluiten op mijn 1680x1050 vomputermonitor (samsung 206BW). Support de xbox (en de meeste games) wel 1680x1050 en werkt die ook via de vga kabel?
Google geeft alleen topics uit 2006 etc.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
16:10 tot een resolutie van 1680... 19xx wordt op 16:10 niet ondersteund
<-- moet dit kleurtje krijgen
[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 23-12-2008 19:19 ]
Dus 1680x1050 werkt, maar kan iemand mij bevestigen dat het in games ook goed werkt? Ik heb geen zin in weirde bugs omdat de resolutie niet lekker werkt.
En ZpAz, ik vat je antwoord niet ;p
[ Voor 98% gewijzigd door Zamoraak op 23-12-2008 19:30 ]
En ik zeg wel kopen.Ken. schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:36:
[...]
Niet kopen. Drie mensen die ik ken hebben ze en die zijn allemaal super slecht te verstaan omdat ze heel zacht doorkomen. Daarnaast komt het echt te vaak voor dat hun batterij tijdens het spelen op is. Doe mij maar gewoon de standaard headset. Meer dan prima ding
Ik vond die draad aan de headset echt enorm irritant. Het ding bleef elke keer aan mijn stoel (met leuningen) hangen en als ik naar de wc moest, moest ik dat ding ook steeds afzetten. Het probleem met de batterij heb ik vroeger weleens gehad, maar je moet jezelf gewoon aanleren het ding aan de lader te hangen als je klaar bent, of gewoon regelmatig opladen net als bij je telefoon
Ik weet ook niet of je een oude of een nieuwe headset hebt (oud is met volume knop aan de plug, nieuwe heeft het aan de kabel), maar deze laatste is echt een hel vergeleken met een wireless headset.
Ja, in de update die er laatst was, de NXE (new xbox experience) zit ondersteuning voor 16:10 resoluties tot 1680x1050. De enige hogere resolutie is 1920x1080, maar dat is 16:9.
Yupz, dat is ook wat ik ervan begrepen heb. Dus geen codec gezeur meer. Ik weet eerlijk gezegd ook niet echt hoe het werkt, heb het geinstalleerd gehad. Maar naar wat ik heb begrepen is het het een of het ander; of de sharing service van media player op je pc of die van Tversity. De eerste geniet dus nog steeds m'n voorkeur.t_o_c schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:00:
[...]
Nee nog niet, ziet er wel interessant uit. Wat doet het precies? Begrijp ik het goed als dat progje eigenlijk op mijn pc de boel re-encode en het dan door stuurt? Dan gaat rips afspelen wss nog niet lukken, ziet hier @ een amd3200+, denk niet dat die het on the fly reencoden echt trekt.
Zie hier!
Fracture voor maar liefst 8,60 excl. verz kosten. Demo was opzich wel grappig. Ik zou er geen 20 euro voor over hebben, maar dit is zowat gratis
. Is wel weekaanbieding, die meestal voor het einde al lang uitverkocht is
Fracture voor maar liefst 8,60 excl. verz kosten. Demo was opzich wel grappig. Ik zou er geen 20 euro voor over hebben, maar dit is zowat gratis
Jep, zit hier ook al een tijdje op te azen. Ik vind het nogal jammer en raar eigenlijk dat deze spellen vaak region locked zijn. Ze hebben niet eens de intentie om hem hier uit te brengen, dus zou ik zeggen laat de mensen lekker importeren die dat willen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:27:
op een ign lijstje van games die meer aandacht verdienen stond Culdcept SAGA in. Een of ander japans kaartspel, schijnt nogal een diepe gameplay achter te liggen. Helaas vooralsnog alleen uitgebracht in de usa/japan.
Beetje crosspost met ps3 topic, waar dezelfde aanbieding voor geldt:
http://www.play.com/Games.../Mirror-Edge/Product.html
Mirror's Edge voor 20,99 bij Play.
Het begint een beetje vreemd te worden. Play loopt verschrikkelijk te stunten. Dat ze oude voorraden weg proberen te krijgen snap ik, maar de laatste tijd worden de games steeds nieuwer. Gloednieuwe games, Multi-platform en Exlcusives voor zowel 360 als PS3 voor 20,- tot 25,-. Waar halen ze het vandaan? Dit moet onder inkoopprijs liggen, dat kan bijna niet anders. Ik ben er nog niet helemaal uit
Het begint een beetje vreemd te worden. Play loopt verschrikkelijk te stunten. Dat ze oude voorraden weg proberen te krijgen snap ik, maar de laatste tijd worden de games steeds nieuwer. Gloednieuwe games, Multi-platform en Exlcusives voor zowel 360 als PS3 voor 20,- tot 25,-. Waar halen ze het vandaan? Dit moet onder inkoopprijs liggen, dat kan bijna niet anders. Ik ben er nog niet helemaal uit
Denk dat ik hem bestel. De demo beviel me goed en ik houd van snelle spellen.PWM schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:12:
Mooie deal, direct besteld, lijkt me een leuke game om uit te spelen.
Ik vermoed dat Play.com op zwart zaad zit, en van hun voorraaden af moet om liquiditeit te behouden.PWM schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:12:
Al die zooi die te selcht verkoopt en als voorraad opgeslagen ligt, drukt zwaar op de balans.
En banken zijn niet meer zo scheutig met leningen, dus men kan geen nieuwe producten meer op de pof inkopen, maar moet het nu meer met eigen geld doen. Wat dat betreft zijn Gamehubs en PLay asia een stuk slimmer, die kopen kleinere voorraadden in en als het spul uitverkocht is heb je pech.
Ik denk dat we voor de zomer het einde van Play.com zullen zien, en mensen die dan een bestelling hebben lopen kunnen fluiten naar hun geld.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Wow, games die net uitgekomen zijn voor 9 euro en 20 euro?
Waarom geloof ik dat niet
btw, ik heb GT:WT al 3 dagen, waarvan rood en geel van de drumstel al kapot zijn, en batterijen maar een half uur mee gaat
En daar heb ik dus 190 euro voor betaald.
Wat worden gamers toch zo hard gepenetreerd
btw, ik heb GT:WT al 3 dagen, waarvan rood en geel van de drumstel al kapot zijn, en batterijen maar een half uur mee gaat
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 21:51 ]
Dat Fracture nu al 9 euro kost verbaasd me niks het is een vreselijk gehyped en terrecht geflopt spel dat hier in de winkels ook als voor 20 te krijgen is als je goed zoektVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:48:
btw, ik heb GT:WT al 3 dagen, waarvan rood en geel van de drumstel al kapot zijn, en batterijen maar een half uur mee gaatEn daar heb ik dus 190 euro voor betaald.
Verwijderd
Tsja, ben nooit buiten. ik leef van CPU-luchtY-Foxy schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:52:
[...]
Dat Fracture nu al 9 euro kost verbaasd me niks het is een vreselijk gehyped en terrecht geflopt spel dat hier in de winkels ook als voor 20 te krijgen is als je goed zoekt
Ik heb ff een vraagje over de cashback actie...
Er staat dat de actie loopt tot 31 december 2008, betekent dit dat je de console voor deze datum gekocht moet hebben, of het formulier voor deze datum moet hebben opgestuurd?
Er staat dat de actie loopt tot 31 december 2008, betekent dit dat je de console voor deze datum gekocht moet hebben, of het formulier voor deze datum moet hebben opgestuurd?
Dat zijn bekende problemen, ga eens naar het forum van de game, daar staat hoe je vervanging/drumsteltunekabeltje kan krijgen!Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:48:
btw, ik heb GT:WT al 3 dagen, waarvan rood en geel van de drumstel al kapot zijn, en batterijen maar een half uur mee gaatEn daar heb ik dus 190 euro voor betaald.
@license transfer tool
Sweet! dat gaan ik echt zeer binnenkort proberen.
@achievements:
lol ok, die mp moet dan ook nog wel lukken, maar l6 met t-rex is def in pita level idd. Achievements geven altijd meer voldoening als ze moeilijk zijn maar als het spel *piep* is dan is het wel lastiger om gemotiveerd te zijn, maar goed dan kan ik dus 'opscheppen' dat ik 2 spellen helemaal 100% achievinated heb
Geometry wars 1
en Dash of destruction
@geo wars2 spelers, zijn er nog mensen die smile al hebben? Ik vind dat echt een byzonder pittige uitdaging.....ik moet eerlijk ook zeggen dat ik als ik nu gw2 speel, ik meestal maar (nogal vruchteloze *zucht*) pogingen doe om mijn pacifism en classic scores te verbeteren.
Sweet! dat gaan ik echt zeer binnenkort proberen.
@achievements:
lol ok, die mp moet dan ook nog wel lukken, maar l6 met t-rex is def in pita level idd. Achievements geven altijd meer voldoening als ze moeilijk zijn maar als het spel *piep* is dan is het wel lastiger om gemotiveerd te zijn, maar goed dan kan ik dus 'opscheppen' dat ik 2 spellen helemaal 100% achievinated heb
Geometry wars 1
en Dash of destruction

@geo wars2 spelers, zijn er nog mensen die smile al hebben? Ik vind dat echt een byzonder pittige uitdaging.....ik moet eerlijk ook zeggen dat ik als ik nu gw2 speel, ik meestal maar (nogal vruchteloze *zucht*) pogingen doe om mijn pacifism en classic scores te verbeteren.
10 second ninja DONE
voor die datum gekocht, daarna heb je nog 5 weken om het formulier op te sturenykz schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:18:
Ik heb ff een vraagje over de cashback actie...
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
hmmz, ik heb met guitar hero 2&3 zeer veel lol gehad (achievements niet echt, maar wel lol
), en drummen lijkt me ook tof (zingen errr
) maar goed geen idee of rock band 2 of word tour nou de keuze moet worden, zero punctuation was niet zo positief over world tour maar goed, das te vergelijken met gargamel die positief moet zijn over de smurfen, aint gonna happen enzo.
Ben wel benieuwd wat hier de bevindingen zijn.

10 second ninja DONE
Ik ben op zoek naar een wireless gaming receiver. Daarmee is het mogelijk om een wireless controller aan te sluiten op de pc, zie: http://www.xbox.com/nl-NL...amingreceiver/default.htm
Ben meerdere winkels langs geweest in Rotterdam (Mediamarkt, E-Plaza, Dynabyte, Futurezone, Dixons) en nergens is dat ding te verkrijgen! Zo weinig vraag zal er toch niet naar zijn? Wel bieden de meeste winkels zo'n combipack (wireless controller+receiver), alleen ik heb al 3 controllers, waarvan ik er eigenlijk maar 1 gebruik. 1 Zit zelfs nog in de verpakking... Een extra controller is dus niet zo slim, naast het feit dat je minimaal 20 euro meer kwijt bent.
Mijn vraag is: Waar kan ik bovengenoemde receiver vinden in R'dam en omstreken, dan wel bij welke online shop is deze te bestellen?
Ik heb deze receiver namelijk niet teruggevonden in de pricewatch.
Ben meerdere winkels langs geweest in Rotterdam (Mediamarkt, E-Plaza, Dynabyte, Futurezone, Dixons) en nergens is dat ding te verkrijgen! Zo weinig vraag zal er toch niet naar zijn? Wel bieden de meeste winkels zo'n combipack (wireless controller+receiver), alleen ik heb al 3 controllers, waarvan ik er eigenlijk maar 1 gebruik. 1 Zit zelfs nog in de verpakking... Een extra controller is dus niet zo slim, naast het feit dat je minimaal 20 euro meer kwijt bent.
Mijn vraag is: Waar kan ik bovengenoemde receiver vinden in R'dam en omstreken, dan wel bij welke online shop is deze te bestellen?
Daarna nog 4 weken om het op te sturentdw schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:40:
[...]
voor die datum gekocht, daarna heb je nog 5 weken om het formulier op te sturen

Maar ik heb gezien dat ze nu al geen xboxen die de cash-back actie hebben meer binnenkrijgen, en de xboxen zijn schaars deze kerst ;p Mischien zijn die nieuwe xboxen wel met de jasper chipset uitgerust
[ Voor 27% gewijzigd door Zamoraak op 23-12-2008 23:06 ]
By playasia hebben ze em wel, maar dan moet je em wel weer importeren, dus lykt me beter om in een winkel in de buurt te halen als die te vinden is...
thnxtdw schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:40:
[...]
voor die datum gekocht, daarna heb je nog 5 weken om het formulier op te sturen
http://www.consoleshop.nl...-wireless-pc-adapter.htmlwilmundo schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:50:
Ik ben op zoek naar een wireless gaming receiver. Daarmee is het mogelijk om een wireless controller aan te sluiten op de pc, zie: http://www.xbox.com/nl-NL...amingreceiver/default.htm
Op voorraad... maar 26 euro
http://www.dimensionplus....p?url=/link.asp?pid=00314
Niet op voorraad
Dat vond ik na een beetje googlen
Niet om 't een of ander, maar dit soort info vind je niet echt buiten maar online hèVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:06:
[...]
Tsja, ben nooit buiten. ik leef van CPU-luchtzuurtstof is te zuur !
Ben nog nooit ergens buiten langs gelopen waar ik toevallig oppikte hoe de sales van spel X zijn gegaan eigenlijk.
Het zure is dan wel weer dat ik vanavond net Mirror's Edge heb gekocht op eBay voor 30 pond via die link van een paar pagina's terug.. Zuurrr
1680*1050 (16:10 formaat) (niet full hd mogelijk) werkt zonder problemen, kan je ook instellen, maar als je een resolutie hebt van 1920*1200 (ook een 16:10 formaat) (stapje hoger, wel full hd mogelijk) kan je die niet instellen, omdat je dan meer pixels hebt dan de full hd resolutie (1920*1080) (een 16:9 formaat).Zamoraak schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:26:
Dus 1680x1050 werkt, maar kan iemand mij bevestigen dat het in games ook goed werkt? Ik heb geen zin in weirde bugs omdat de resolutie niet lekker werkt.
Vind het anders ook totaal niet ergPWM schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:12:
* Prince of Persia
* Fable 2
* Fallout 3 Collectors Edition
* Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
Dat is wel lekker inkopen zo....
Hmm,
Ik heb een paar interessante aanbiedingen gekregen voor mijn huidige XboX 360 Premium. Voor 220 kan ik hem wegdoen met mijn 20GB HDD, met 1 spel en 1 controller. (Falcon/HDMI,doos,play n charge kit)
Nu vraag ik me alleen af hoe het zit met;
Mijn account , want die zit toch in de XboX360-HDD? En de data die erop zit; is een format via settings genoeg?
En daarna moet ik nog alle savegames kopieren naar een 60GB (nieuwere HDD). Hoe gaat dit precies in zijn werk?
Ik heb een paar interessante aanbiedingen gekregen voor mijn huidige XboX 360 Premium. Voor 220 kan ik hem wegdoen met mijn 20GB HDD, met 1 spel en 1 controller. (Falcon/HDMI,doos,play n charge kit)
Nu vraag ik me alleen af hoe het zit met;
Mijn account , want die zit toch in de XboX360-HDD? En de data die erop zit; is een format via settings genoeg?
En daarna moet ik nog alle savegames kopieren naar een 60GB (nieuwere HDD). Hoe gaat dit precies in zijn werk?
Gulfstream G650
Verwijderd
ik ben er dus pas achter via een lijstje op ign dat het spel bestaat.Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:10:
[...]
Jep, zit hier ook al een tijdje op te azen. Ik vind het nogal jammer en raar eigenlijk dat deze spellen vaak region locked zijn. Ze hebben niet eens de intentie om hem hier uit te brengen, dus zou ik zeggen laat de mensen lekker importeren die dat willen.
hoe wist jij van het bestaan van het spel af?
Laten we het er op houden dat ik nogal veel volg wat een Japanse achtergrond heeftVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 01:38:
[...]
ik ben er dus pas achter via een lijstje op ign dat het spel bestaat.
hoe wist jij van het bestaan van het spel af?
Ik vind het heel mooi dat er zoveel Japanse spellen op de 360 uitkomen; Agarest Senki: Rapier Lance, Otomedius Gorgeous, Raiden IV, Clannad, Battle Fantasia, The Idolm@ster: Live for You! en binnenkort Record of Agarest War om maar eens wat te noemen. En als ze regiovrij zouden zijn zou ik redelijk vooraan in de rij staan om ze te bestellen
Ik heb wel net Kengo Zero (Legend of the 9) besteld. Is hier volgens mij in Nederland ook niet uitgekomen, maar die heb ik uit het VK gehaald voor iets minder dan 10 euro.
ff een vraagje had dus ook zo'n 12 month live abbo besteld en code ontvangen, maar in omschrijving staat 12+1 month bij dat produkt. Net de code ingevoerd @ xbox.nl, maar zie dat er daar maar 12 maanden zij bijgeteld. Komt die ene maand er nog bij somehow of is dit gewoon verkeerde code ofzo?
Kijk eens bij je account tot hoe lang die door loopt.Snowdog schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:44:
ff een vraagje had dus ook zo'n 12 month live abbo besteld en code ontvangen, maar in omschrijving staat 12+1 month bij dat produkt. Net de code ingevoerd @ xbox.nl, maar zie dat er daar maar 12 maanden zij bijgeteld. Komt die ene maand er nog bij somehow of is dit gewoon verkeerde code ofzo?
Als het goed is geeft ie gewoon aan dat je 13 maanden hebt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
nope, naja stuur wel mailtje naar supportElectra schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:56:
[...]
Kijk eens bij je account tot hoe lang die door loopt.
Als het goed is geeft ie gewoon aan dat je 13 maanden hebt.
Raiden! Ooit kon ik em voor weinig voor de ps2 kopen en deed ik het niet omdat ik het spel niet kende! Dit spel ga ik zeker halen.Sh0ckTr00per schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:08:
[...]
*knip*
Ik vind het heel mooi dat er zoveel Japanse spellen op de 360 uitkomen; Agarest Senki: Rapier Lance, Otomedius Gorgeous, Raiden IV, Clannad, Battle Fantasia, The Idolm@ster: Live for You! en binnenkort Record of Agarest War om maar eens wat te noemen. En als ze regiovrij zouden zijn zou ik redelijk vooraan in de rij staan om ze te bestellen![]()
*knip*
Shmups FTW!
(nu radiant silvergun nog...die nooit gekocht terwijl ik een saturn heb en had toen het spel uitkwam en dus normaal betaalbaar was

10 second ninja DONE
Verwijderd
Post het antwoord dan ook ff hier:) Want ik en aantal andere mensen hebben precies hetzelfde als jou.Snowdog schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:03:
[...]
nope, naja stuur wel mailtje naar support
Alvast Bedankt
nouja heb t naar boxeddeal gestuurd, aangezien ik het daar gekocht heb... Er zijn 12 maand kaarten en 12+1 (zover ik heb gezien?), nu staat er bij de product description bij boxeddeal 12+1, maar als titel 12. Ik ging ervan uit dat het dus 12+1 was, maar het blijkt dus 12 te zijn. Ik heb dus ff naar hun een ticket aangemaakt om zo te proberen toch nog die extra maand te krijgen. De prijs is iig ineens een stuk minder voordeligVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:43:
[...]
Post het antwoord dan ook ff hier:) Want ik en aantal andere mensen hebben precies hetzelfde als jou.
Alvast Bedankt
Verwijderd
Ik heb ~week geleden gevraagd welke games mensen met hun vriendin spelen. Hierop heb ik 1 reactie gekregen en dat was racegames.
Speelt de rest van jullie niet met een vriendin?
Tips zouden welkom zijn.
Want ik heb niet zin om 4 dagen continue halo3 te spelen:P
Tips zouden welkom zijn.
Guitar Hero doet het altijd goed bij mijn vriendin. Street Fighter vind ze ook leuk (die arcade versie).
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ultra Bust a Move zag ik ook bij de live games staan, die doet het goed bij mijn vriendin
heb m alleen nog niet maar die vind ze iig wel leuk op PSP.. vind zelf opzich ook wel grappig spelletje voor even te spelen
Had ik ook even terug contact opnemen, krijg je er een code bij vor die laatste maandSnowdog schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:44:
Toevallig twee weken terug o.i.d. dezelfde vraag hier gesteld, product is wekenlang uitverkocht geweest. Ook in deze twee shops, zelfs maandag nogPado schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:12:
[...]
http://www.consoleshop.nl...-wireless-pc-adapter.html
Op voorraad... maar 26 euro
http://www.dimensionplus....p?url=/link.asp?pid=00314
Niet op voorraad
Dat vond ik na een beetje googlen.
Maargoed, meteen bestellen dan maar nu het er nog is.
Hmmmmz, ik was even random door dit topic aan het browsen en zie ik bovenstaande reply. Ik vrees dat ik mijn cash back verzoek heb verstuurd zonder een kopie van de bon bij te voegenZamoraak schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:05:
[...]
Daarna nog 4 weken om het op te sturenTenminste dat stond op de site van xbox. En je moet een kopie van de bon meesturen als bewijs
Maar ik heb gezien dat ze nu al geen xboxen die de cash-back actie hebben meer binnenkrijgen, en de xboxen zijn schaars deze kerst ;p Mischien zijn die nieuwe xboxen wel met de jasper chipset uitgerustMijne (gisteren gekocht) heeft helaas nog de falcon.

De disclamer onderaan de Xbox pagina belooft weinig goeds:
Aaaaaarch, ik vrees dat ik mijzelf 40 euro door de neus heb geboord.Alleen volledig ingevulde en ondertekende inzendingen voorzien van een originele actie sticker en bijgesloten een kopie van het aankoopbewijs van de Xbox 360 console worden in behandeling genomen.
[...]Verzoeken die naar Microsofts oordeel niet strikt voldoen aan de voorwaarden van deze promotie, inclusief frauduleuze verzoeken, zijn ongeldig. Microsoft is niet verantwoordelijk voor onvolledig ingevulde formulieren of late, zoekgeraakte, onleesbare, gestolen, vertraagde, niet afgestempelde, niet gefrankeerde of verkeerd bezorgde post.

no animals were harmed during the production of this message
Ah, ik speel Gears Of War 2 en Geometry Wars 2 met mijn vriendin.. we hebben drie weken terug de horde uitgespeeld en we zijn nu de co-op campagne aan het doen.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:52:
Ik heb ~week geleden gevraagd welke games mensen met hun vriendin spelen. Hierop heb ik 1 reactie gekregen en dat was racegames.
Tips zouden welkom zijn.Want ik heb niet zin om 4 dagen continue halo3 te spelen:P
Als aanvulling, GoW2 is de eerste first/third person shooter die ze in haar leven heeft gespeeld.. daarvoor speelde ze voornamelijk Ages of Empires
[ Voor 12% gewijzigd door ronaldmathies op 24-12-2008 11:37 ]
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Alsnog versturen met begeleidende briefCaeruleus schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:32:
[...]
Hmmmmz, ik was even random door dit topic aan het browsen en zie ik bovenstaande reply. Ik vrees dat ik mijn cash back verzoek heb verstuurd zonder een kopie van de bon bij te voegen![]()
![]()
[...]
Aaaaaarch, ik vrees dat ik mijzelf 40 euro door de neus heb geboord.
"Ter aanvulling op de brief d.d. 'alweer even geleden' een kopie van de aankoopbon.."
Afgewezen verzoek of niet, het is een cashbackverzoek; je maakt `m nu echter volledig
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Mijn viva pinata ligt nog steeds ingepakt. Het is de bedoeling die met mijn vrouw te spelen, maar mijn vrouw heeft tot nu toe weinig interresse.
Naast het eerder genoemde racen (ze heeft een tijdje pgr3 gespeeld zowel single als tegen mij) heeft ze wel even lego indiana jones, en end war gespeeld. Verder vond ze mirrors edge ook leuk (hoewel deze natuurlijk geen 2 player mode heeft afaik).
Naast het eerder genoemde racen (ze heeft een tijdje pgr3 gespeeld zowel single als tegen mij) heeft ze wel even lego indiana jones, en end war gespeeld. Verder vond ze mirrors edge ook leuk (hoewel deze natuurlijk geen 2 player mode heeft afaik).
10 second ninja DONE
Vraagje over Halo 3:
Ik ga van de week CooP Legendary uitspelen. Aangezien wij hem beiden als een keer op Heroic hebben uitgespeeld, kunnen we Meta-Game aanzetten, om deze achievements te halen:

Je kan kiezen tussen Free-for-All en Team voor het scoren van de punten. Als ik Team kies, en we dus gezamenlijk punten scoren, telt deze dan ook voor bovenstaande achievemens? Of moet je dan Free-for-All spelen?
Ik ga van de week CooP Legendary uitspelen. Aangezien wij hem beiden als een keer op Heroic hebben uitgespeeld, kunnen we Meta-Game aanzetten, om deze achievements te halen:

Je kan kiezen tussen Free-for-All en Team voor het scoren van de punten. Als ik Team kies, en we dus gezamenlijk punten scoren, telt deze dan ook voor bovenstaande achievemens? Of moet je dan Free-for-All spelen?
Even een vraag over die XNA games (community games), waarom zijn deze niet beschikbaar in nederland?
Want als ik hier kijk:
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/catalog.aspx?d=7
Staan er allerlei games, maar als ik er 1 wil kiezen om te laten downloaden dan krijg ik de melding dat deze niet beschikbaar is voor mijn regio.
Als ik kijk op:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/catalog.aspx?d=7
Dan krijg je de melding dat die catalogus niet beschikbaar is...
Vindt het raar dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen de regio's.
Want als ik hier kijk:
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/catalog.aspx?d=7
Staan er allerlei games, maar als ik er 1 wil kiezen om te laten downloaden dan krijg ik de melding dat deze niet beschikbaar is voor mijn regio.
Als ik kijk op:
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/catalog.aspx?d=7
Dan krijg je de melding dat die catalogus niet beschikbaar is...
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Dat is het ook. Gelukkig schijnt Nederland wel begin 2009 in de lijst te komen, dus wellicht is het probleem snel opgelostronaldmathies schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:15:
Wekelijkse xbox LIVE cijfers:
En Dash of Destruction staat op nummer 6Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 CoD: World at War
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 Dash of Destruction
7 Left 4 Dead
8 Madden NFL 09
9 FIFA 09
10 Fable II

Huh? Is dat geen Arcade titel? Die hebben toch een eigen lijst?monnick schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:51:
Wekelijkse xbox LIVE cijfers:
[...]
En Dash of Destruction staat op nummer 6![]()
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik had ook precies hetzelfde gedaan, vergeten om het aankoopbewijs erbij te doen. Ik kreeg het gewoon netjes terug en ze vroegen in de brief van of ik het binnen 2 weken weer kon opsturen. Dus dat gedaan maar verder niks gehoordCaeruleus schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:32:
[...]
Hmmmmz, ik was even random door dit topic aan het browsen en zie ik bovenstaande reply. Ik vrees dat ik mijn cash back verzoek heb verstuurd zonder een kopie van de bon bij te voegen![]()
![]()
[...]
Aaaaaarch, ik vrees dat ik mijzelf 40 euro door de neus heb geboord.
Verwijderd
Castle Crasher patch is uit... ik krijg nog steeds te maken met you got kicked en game cancelled bericht als ik online wil....... iemand anders ervaring?
Multiplayer sectie van castle crashers is gewoon brak....heb nog NOOIT een online spel kunnen spelen, hoe graag ik het ook zou willen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik moet even weer goed terug in mijn geheugen graven, maar volgens mij was free for all makkelijker, aangezien je de achievement niet als team haalt, maar je volgens mij zelf nog steeds een x-aantal punten moet halen. Bij free for all zie je iig hoeveel punten je hebt als je aan het spelen bentPWM schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:00:
Vraagje over Halo 3:
[afbeelding]
Edit: Je moet wel even goed kijken welke skulls je aan wilt zetten. Dat scheelt heel veel in de score, maar je moet wel goed kijken of de balans met de tijd die je hebt dan nog realistisch is.
Maar voor zo'n Halo fan en dan nog nooit op legendary uitgespeeld... Tss
Ik weet nog wel toen we met zen 4en bij het allerlaatste level aan kwamen, waar je over die platforms moet rijden.. Jeetje wat was dat vet en chaotisch
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2008 14:13 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Leuk dat je die dingen zo volgt. Ik heb net ook op kengo zero een 10tje geboden, geen idee wat het is, maar ik ga er maar vanuit dat het iig de moeite waard is om te proberen. Roep maar wanneer je nog meer tips hebtSh0ckTr00per schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:08:
[...]
Laten we het er op houden dat ik nogal veel volg wat een Japanse achtergrond heeft![]()
Ik vind het heel mooi dat er zoveel Japanse spellen op de 360 uitkomen; Agarest Senki: Rapier Lance, Otomedius Gorgeous, Raiden IV, Clannad, Battle Fantasia, The Idolm@ster: Live for You! en binnenkort Record of Agarest War om maar eens wat te noemen. En als ze regiovrij zouden zijn zou ik redelijk vooraan in de rij staan om ze te bestellen![]()
Ik heb wel net Kengo Zero (Legend of the 9) besteld. Is hier volgens mij in Nederland ook niet uitgekomen, maar die heb ik uit het VK gehaald voor iets minder dan 10 euro.
RB2 > GH:WT tbhSagat schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:41:
hmmz, ik heb met guitar hero 2&3 zeer veel lol gehad (achievements niet echt, maar wel lol), en drummen lijkt me ook tof (zingen errr
) maar goed geen idee of rock band 2 of word tour nou de keuze moet worden, zero punctuation was niet zo positief over world tour maar goed, das te vergelijken met gargamel die positief moet zijn over de smurfen, aint gonna happen enzo.
Volgens mij was Yahtzee over allebei niet echt positief, maar in het geval van GH:WT leek het meer door de game te komen, terwijl het in het geval van RB2 door het brakke release beleid veroorzaakt werd
Heb zelf alleen GH3 gespeeld en ben daarna overgestapt naar Rock Band 1 (en recent dus RB2).
Het verschil is haast schokkend.... de presentatie van het geheel is in het geval van Rock Band zo veel beter. In GH3 stonden er haast levenloze poppetjes op een podium bewegingen te maken die totaal niets met de muziek te maken hadden (typisch voorbeeld: ventjes gaan uit hun dak terwijl het volledig stil is

Verder vind ik persoonlijk de "notenbalk" in RB veel duidelijker en de graphics meer "gepolished".
Heb zelf nog wel over GH:WT getwijfeld (ze hebben immers Tool, The Mars Volta en At The Drive-In
Verder is het belachelijk dat een hele band onmiddellijk failed wanneer één bandlid de fout in gaat (daar heeft Harmonix duidelijk beter over nagedacht), is de online Band World Tour in Rock Band 2 erg netjes en is het resultaat van de GH:WT muziekstudio afaik vooral suffe midi nummers
GH:WT lijkt me geen slechte game (ik heb me met GH3 ook vermaakt), maar Rock Band (2) is gewoon beter
Bizar, ik heb het van de week nog online gespeeldBoeboe schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:02:
Multiplayer sectie van castle crashers is gewoon brak....heb nog NOOIT een online spel kunnen spelen, hoe graag ik het ook zou willen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Erg he. Ik ben direct na Heroic online gaan spelenuchiha tijntje schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:06:
Maar voor zo'n Halo fan en dan nog nooit op legendary uitgespeeld... Tss![]()
Maakt niet uit welke setting je neemt.PWM schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:00:
Vraagje over Halo 3:
[afbeelding]
Het gaat uiteindelijk toch om de individuele score.
Met 2 man op legendary zijn deze achievements niet te halen, je zal ook nog een paar skuls aan moeten zetten.
Het makkelijkst is om ze met 4 man te doen, waarvan 2 (of zelfs 3) man hun kill's weg geven.
Het enige wat die 2 moeten doen is de tegenstander verzwakken, de armour van Brutes weg schieten en schilden mollen etc. De uiteindelijke kill laten ze dan over voor degene die voor de score gaan.
Ik heb een aantal van de Meta-achievements, maar als je hulp nodig hebt en ik ben online stuur me dan maar een invite, dan help ik wel.
Ik heb laatst eens door je achievement lijstje zitten bladeren, heb je Blue Dragon echt helemaal uitgespeeld zonder cheaten? Zo ja dan: OMGSh0ckTr00per schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:08:
[...]
Laten we het er op houden dat ik nogal veel volg wat een Japanse achtergrond heeft![]()
Vandaag zelf PSU uitgespeeld, blijft toch een leuk spel, alleen jammer dat het zo beperkt is en dat je online moet om echt alle mogelijkheden te gebruiken.
Ik denk dat ik deze week Eternal Sonata maar weer eens in mijn Xbox prik, en verder ga waar ik gebleven was. Daar liggen nog 850 puntjes op mij te wachten, jammer dat ik er op een gegeven moment mee gestopt ben, want dan blijft zo'n spel gewoon liggen.
[ Voor 34% gewijzigd door yzf1kr op 24-12-2008 14:46 ]
Yahtzee is idd zeer vermakkelijk maar niet echt de basis voor een serieuze vergelijking (misschien moet ik wat zoeken op andere sites).GrandmasteR schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:12:
[...]
RB2 > GH:WT tbh
Volgens mij was Yahtzee over allebei niet echt positief, maar in het geval van GH:WT leek het meer door de game te komen, terwijl het in het geval van RB2 door het brakke release beleid veroorzaakt werd
Heb zelf alleen GH3 gespeeld en ben daarna overgestapt naar Rock Band 1 (en recent dus RB2).
Het verschil is haast schokkend....
*snip*maar Rock Band (2) is gewoon beter
Maar bedankt voor je vergelijking! De RB song catalogus is idd een gigantisch voordeel. Wat jij zegt over de bandleden die helemaal los gaan bij stiltes is idd slecht, maar geen deal breaker voor mij.
De song creater al helemaal niet, ik ben niet zo van de user generated content (qua maken dan, spelen is soms verassend leuk).
Het enige voordeel voor me is dat ik death magnetic ook kan spelen in word tour.
Heb jij (of iemand anders) meer info over de kwaliteit van de extra hardware?
10 second ninja DONE
Nu nog wat leuke nieuwe gamesPWM schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:31:
[...]
Erg he. Ik ben direct na Heroic online gaan spelenAangezien nu veel mensen om mij heen een 360 hebben gekocht, en natuurlijk Halo 3 erbij, kan ik lekker weer opnieuw beginnen
Het word ook weer steeds drukker online
Ben bijna klaar met Banjo & Kazooie. Zit nu al beetje te kijken wat ik dan kan gaan spelen. Zit nu met name CoD4 weer te spelen. Misschien Prince of Persia of Banjo Kazooie die op live arcade staat.
360 gehaald, 212€ bij de ePlaza, helaas een falcon
.
Pingpong spelletje is 10€ bij de InterToys Den Haag, zo maar is ophalen !
Pingpong spelletje is 10€ bij de InterToys Den Haag, zo maar is ophalen !
Net bericht gehad dat mijn xbox360 is teruggestuurd. Er staat nu wel een ander serienummer in mijn gegevens.
Neem aan dat ik dus gewoon een andere gerepareerde box heb gekregen.
Neem aan dat ik dus gewoon een andere gerepareerde box heb gekregen.
Zero punctuation is idd niet heel erg serieus te nemen (maar wel grappigSagat schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:44:
[...]
Yahtzee is idd zeer vermakkelijk maar niet echt de basis voor een serieuze vergelijking (misschien moet ik wat zoeken op andere sites).
Maar bedankt voor je vergelijking! De RB song catalogus is idd een gigantisch voordeel. Wat jij zegt over de bandleden die helemaal los gaan bij stiltes is idd slecht, maar geen deal breaker voor mij.
De song creater al helemaal niet, ik ben niet zo van de user generated content (qua maken dan, spelen is soms verassend leuk).
Het enige voordeel voor me is dat ik death magnetic ook kan spelen in word tour.
Heb jij (of iemand anders) meer info over de kwaliteit van de extra hardware?
Beide games hebben problemen (gehad) met hardware.
In het geval van Rock Band was de eerste serie drumsets niet ideaal, sommige sets registreerden niet alle hits of registreerden juist teveel. Latere revisies van de RB1 set zijn beter (totaal geen probs met mn eigen set uit juni) en als het goed is komen binnenkort de RB2 instrumenten uit in Europa die dus kwalitatief weer iets beter zijn (sowieso stiller en metalen plaat om het pedaal te verstevigen).
GH:WT drumsets schijnen ook probs te hebben met de sensitivity, welke met een midi-to-usb kabel te fixen zijn. Verder is regelmatig te lezen dat er drumsets spontaan uitvallen en vervangen moeten worden, maar dit kan simpelweg een klein percentage zijn dat door klagen veel aandacht krijgt.
De gitaren van GH:WT schijnen echter ook niet ideaal te zijn. Men lijkt vooral last te hebben van een te gevoelige touch strip, die dus uit zichzelf noten gaat spelen

Persoonlijk vind ik de RB gitaar sowieso fijner dan mn oude GH3 gitaar, maar wat dat betreft verschillen de meningen nogal (vooral wbt de strumbar; RB's stille bar met wat betere grip vs de GH bar die klikt). Dit is dus simpelweg een kwestie van smaak.
Let je op de cashback-actie die t/m 31 dec geldig is?Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:02:
*wacht nog steeds op Jasper 60Gig HD versie* ...kan niet zo lang meer duren.
speel wel met de vriendin, maar niet op de xboxVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:52:
Tips zouden welkom zijn.Want ik heb niet zin om 4 dagen continue halo3 te spelen:P
even serieus, zijn er hier mensen die al langer (halverwege oktober) hun papieren voor de cashback actie hebben opgestuurd en nog steeds niet het geld terug hebben gehad??
Ik heb ergens gehoord dat de jasper pas ergens in q1 2009 op voorraad zijn in de nederlandse winkels. Ikzelf heb me gewoon een falcon gekocht, maakt mij niet zoveels uit.Kn4kw0r5t schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:05:
[...]
Let je op de cashback-actie die t/m 31 dec geldig is?
Ik zou eens naar xbox mailen, wie weet heeft zon TNT joep hem eruitgepikt?!dangerpaki schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:09:
[...]
even serieus, zijn er hier mensen die al langer (halverwege oktober) hun papieren voor de cashback actie hebben opgestuurd en nog steeds niet het geld terug hebben gehad??
[ Voor 35% gewijzigd door Zamoraak op 24-12-2008 15:23 ]
Ik zou gewoon nu voor een arcade gaan met Jasper chipset. Heb je mooi 256mb ingebouwd, altijd handig. Kun je altijd nog een harddisk erbij kopen. Met dat Xbox live pack (60GB hd) ben je ook niet zoveel duurder uit.
Op het formulier staat dat dit tot 4 maanden kan duren (iets in die richting).dangerpaki schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:09:
[...]
speel wel met de vriendin, maar niet op de xbox
De "Pro" Jaspers zijn er pas in het voorjaar.Zamoraak schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:15:
[...]
Ik heb ergens gehoord dat de jasper pas ergens in q1 2009 op voorraad zijn in de nederlandse winkels. Ikzelf heb me gewoon een falcon gekocht, maakt mij niet zoveels uit.
Ik heb hier gewoon een "Arcade" Jasper staan, dus die zijn al gewoon te krijgen.
Ik had al een losse 120GB schijf gekocht vorige maand, dus ik heb die HD ook niet echt nodig. En aansluiten doe ik via HDMI. Dus de componentkabel mis ik ook niet.
dank,Ik zou eens naar xbox mailen, wie weet heeft zon TNT joep hem eruitgepikt?!
ik ga ze even weer bellen heb dat al een aantal keer gedaan maar kreeg weer te horen dat dat wel goed kwam. nu maar eens goed aan de bel trekken.
ja dat klopt. maar komt dat MS even toevallig handig uit dat ze dus op een gegeven moment gewoon kunnen zeggen we hebben het formulier niet gehad en je kan het ook niet meer opsturen omdat de actie is verlopen. bedoel een bevestigingsmailtje is toch niet teveel gevraagd.AvanCade schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:33:
[...]
Op het formulier staat dat dit tot 4 maanden kan duren (iets in die richting).
ik ga ze maar eens bellen.
EDIT: net gebeld, of ik morgen terug kon bellen omdat ze een storing hadden
[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 24-12-2008 16:04 ]
is dit een landelijk geldende prijs??? Of alleen in de regio Den Haag????Rylo schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:53:
360 gehaald, 212€ bij de ePlaza, helaas een falcon.
PSN: IS_DJ
ik denk landelijk 
Hijs zowel bij de Bart Smit als ePlaza, 212€ .. ik zou zeggen bel ff:) Heb ik ook eerst gedaan voordat ik langsging
Hijs zowel bij de Bart Smit als ePlaza, 212€ .. ik zou zeggen bel ff:) Heb ik ook eerst gedaan voordat ik langsging
laat ff weten wat ze te vertellen hebben. Ik heb het namelijk ook nog steeds niet gekregendangerpaki schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:42:
[...]
dank,
ik ga ze even weer bellen heb dat al een aantal keer gedaan maar kreeg weer te horen dat dat wel goed kwam. nu maar eens goed aan de bel trekken.
[...]
ja dat klopt. maar komt dat MS even toevallig handig uit dat ze dus op een gegeven moment gewoon kunnen zeggen we hebben het formulier niet gehad en je kan het ook niet meer opsturen omdat de actie is verlopen. bedoel een bevestigingsmailtje is toch niet teveel gevraagd.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Van 75 naar 108 users in 1 1/2 dag, het gaat de goede kant op 

Nu nog een admin van die groep, die een GoT logo neerzet
Ik schaam me wel een beetje voor het 2de spel wat er in de lijst van 5 meest gespeelde staat

Ik schaam me wel een beetje voor het 2de spel wat er in de lijst van 5 meest gespeelde staat

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 24-12-2008 17:04 ]
Verwijderd
Dat zou een hoop verklaren, net voor het eerst die hulplijn gebeld, krijg een menu. Toets 1 voor 360 dan 2 voor console. Krijg even wat muziek daarna stilte en dan hangen ze op.dangerpaki schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:42:
[...]
Toevallig dat ik er vanochtend achter kwam, de brief die jij beschrijft lag namelijk vanmiddag op mij te wachtenRockvee2 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:41:
[...]
Ik had ook precies hetzelfde gedaan, vergeten om het aankoopbewijs erbij te doen. Ik kreeg het gewoon netjes terug en ze vroegen in de brief van of ik het binnen 2 weken weer kon opsturen. Dus dat gedaan maar verder niks gehoord
no animals were harmed during the production of this message
Wellicht een kleine tip voor twijfelaars;
Xbox360 Elite bij MM Groningen voor 199,-!
Geen slechte prijs lijkt mij zo. Wees wel snel ivm de cashback actie.
Verwijderd
wthPhyc schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:29:
Nou, ik heb toch echt wel een half uurtje gelachen met/over dat spelPWM schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:03:
[afbeelding]
Dus dat spel heeft zen doel al bereikt, gratis en een half uurtje plezier
Dat is wel erg goedkoop. Dat is na de cashback?Phyc schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:29:
Dan kun je net zo goed meteen voor een losse 120gb hdd gaan gezien je deze voor hetzelfde bedrag kunt vinden, en dan heb je er ook direct een transfer kabel bij. Die kleine extra'tjes die bij de 60gb Live Pack zitten zijn niet zo heel interessant.danielkraak schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:32:
Ik zou gewoon nu voor een arcade gaan met Jasper chipset. Heb je mooi 256mb ingebouwd, altijd handig. Kun je altijd nog een harddisk erbij kopen. Met dat Xbox live pack (60GB hd) ben je ook niet zoveel duurder uit.
En hoe vind je hemPWM schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:03:
[afbeelding]
[ Voor 68% gewijzigd door sekeroglan op 24-12-2008 19:28 ]
Verwijderd
Ik kan het echt onderhand allemaal niet meer volgen
het is echt een jungle aan informatie met al die topics en links naar websites...
Ikzelf heb de Elite360 met 120 GB harddisk en HDMI aansluiting.
MediaCenter heb ik ondertussen draaien. Hier heb ik dus enkele vragen over;
De VIDEO_TS mappen, waarom speelt ie de ene wel af en de ander niet? Terwijl ik alle codecs geïnstalleerd heb staan.
Het aanzetten van je DVD-bibliotheek How to enable the DVD Library in Windows Media Center on a Windows Vista-based computer wat voor voordeel haal ik hier uit?
En kan ik alleen met zo'n afstandbediending in het menu van de DVD bladeren of kan dat ook met je controller?
Nu las ik hier http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=107458 dat je HD films kan kijken met de Xbox. Iemand hier al ervaring mee?
Zoals je ziet ben ik pretty n00b wat betreft Media Center. Ik hoop dat iemand mij wat meer op weg kan helpen of van informatie kan voorzien...
Alvast bedankt!
De VIDEO_TS mappen, waarom speelt ie de ene wel af en de ander niet? Terwijl ik alle codecs geïnstalleerd heb staan.
Het aanzetten van je DVD-bibliotheek How to enable the DVD Library in Windows Media Center on a Windows Vista-based computer wat voor voordeel haal ik hier uit?
En kan ik alleen met zo'n afstandbediending in het menu van de DVD bladeren of kan dat ook met je controller?
Nu las ik hier http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=107458 dat je HD films kan kijken met de Xbox. Iemand hier al ervaring mee?
Zoals je ziet ben ik pretty n00b wat betreft Media Center. Ik hoop dat iemand mij wat meer op weg kan helpen of van informatie kan voorzien...
Alvast bedankt!
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:23:
Ik kan het echt onderhand allemaal niet meer volgenhet is echt een jungle aan informatie met al die topics en links naar websites...
Je kan inderdaad ook met je controller bladeren. En voor de VIDEO_TS, zijn er nog geen oplossing. Ik gebruik zelf Transcode 360, maar je kan voorderest niks mee, alleen afspelen.( je kan niks selecteren van de menu, ondertiteling, audio, etc) Hij pakt de eerste ondertiteling ( als die aanstaat) en eerste audio.En het heeft geen nut om het te Enable, heeft geen effect
Gewoon via je pc streamen werkt perfect, alleen hij pakt geen .mkv bestanden
Alvast bedankt!
Call me Stupid, maar is dit het bedrag excl cashback? En zitten hier de 2 spellen bij (panda en lego)? En Phyc, als je toch zo goed op de hoogte bent, is er een redelijke voorraad of is het onverstandig om zaterdag met de auto naar Grunn te tuffen en er uiteindelijk achter te komen dat er maar 1 of 2 waren?Phyc schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:29:
Xbox360 Elite bij MM Groningen voor 199,-!.
PSN: IS_DJ
Verwijderd
Dus jij streamt je WMVhd bestanden over je netwerk naar de xbox? stottert dat niet ontzettend? En ik kan ik die gewoon benaderen met media center op de xbox360?
Is het aanzetten van je dvd-bibliotheek noodzakelijk? Ik benader nu mn bestanden gewoon via externe gedeelde hdd-schijven
Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om met mn controller door een dvd-menu te bladeren, hij doet gewoon stomweg niks!!
Tot nu toe geen enkel probleem met streamenVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:32:
[...]
Dus jij streamt je WMVhd bestanden over je netwerk naar de xbox? stottert dat niet ontzettend? En ik kan ik die gewoon benaderen met media center op de xbox360?
Is het aanzetten van je dvd-bibliotheek noodzakelijk? Ik benader nu mn bestanden gewoon via externe gedeelde hdd-schijven
Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om met mn controller door een dvd-menu te bladeren, hij doet gewoon stomweg niks!!
Dat is raar ik gebruik 9/10 keer mijn controller voor alles, ook voor de media center.
Aangezet ? Ik zit soms ook 5 min op knoppe te ramme terwijl die uit staatVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:32:
[...]
Verwijderd
Ik zie er misschien wel dom uit, maar ik ben echt niet dom!6pack15 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:48:
[...]
Aangezet ? Ik zit soms ook 5 min op knoppe te ramme terwijl die uit staat
Hij staat wel degelijk aan..hehehe
Verwijderd
[quote]sekeroglan schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:41:
[...]
Tot nu toe geen enkel probleem met streamen
Het is gewoon te benaderen via Media Center. Je moet de mappen natuurlijk wel eerst delen.
Dat is raar ik gebruik 9/10 keer mijn controller voor alles, ook voor de media center.
[/quote
Hij doet het ook wel gewoon in Media Center alleen als ik dan in een DVD-menu kom, regeert de controller gewoon niet
[...]
Tot nu toe geen enkel probleem met streamen
[/quote
Hij doet het ook wel gewoon in Media Center alleen als ik dan in een DVD-menu kom, regeert de controller gewoon niet
de tabblad selecteren van de game die in je disc zit en dan op 'y' (details) en kiezen voor install op HDVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:44:
Ik las trouwens ook dat je het spel van de DVD op je harddisk vd xbox kan zetten met die nieuwe nxe update, waar doe je dat? Ik zoek me rot!!
Dan weet ik het ook niet.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:23:
[quote]sekeroglan schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:41:
[...]
Tot nu toe geen enkel probleem met streamenHet is gewoon te benaderen via Media Center. Je moet de mappen natuurlijk wel eerst delen.
[/quote
Verwijderd
LOLsekeroglan schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:49:
[...]
de tabblad selecteren van de game die in je disc zit en dan op 'y' (details) en kiezen voor install op HD
HEY ja man idd!!! dat had ik nog niet gezien, thanks!![]()
[...]
Dan weet ik het ook niet.
Verwijderd
Nog ff wat anders; welke codecs gebruik jij voor het afspelen van je HD films?
Ik lees dat er nl. nogal wat verschillen zijn qua peformance ed.
En die optie om een harddisk via usb aan je xbox te hangen en er een macdrive van te maken, is dat wat?
En die optie om een harddisk via usb aan je xbox te hangen en er een macdrive van te maken, is dat wat?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 22:59 ]
Ik download alleen HD films voor de xbox360 .wmv bestanden. Ik heb gewoon de codec pack voor Vista gedownload voor de rest niks mee gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:57:
Nog ff wat anders; welke codecs gebruik jij voor het afspelen van je HD films?
Ik gebruik geen externe hd, omdat ik alles via mijn pc stream, maar er schijnen wel problemen te zijn omdat de macdrive max 4 gb per bestand accepteerd en aangezien HD material bijna 7 tot 9 gb is moet je het gaan splitten. Ik weet hier niet veel vanaf misschien een andere die hiermee ervaring heeft?
Volgens mij helpt macdrive je juist om het limiet van 4GB bij FAT32 te omzeilen, tenminste, dat staat hier. FAT32 heeft zeker weten een limiet van +/- 4GB op enkele files, hier loop ik wel vaker tegenaan met externe schijven van vrienden. Maar hfs+, wat je m.b.v. macdrive krijgt, heeft geen noemenswaardig limiet.
Even iets totaal anders, ik heb net dash of destruction gedownload en gespeeld. Ik kan maar 1 ding zeggen; What?. Het spel is echt raar, maar redelijk vermakelijk voor een half uurtje. Daarna heb je alle achievements en speel je het waarschijnlijk alleen nog maar in een melige bui.
Ik heb me ook aangemeld voor de GoT mygamercard leaderboard. Door dash of destruction heb ik net een mooie 25e plaats in de wacht gesleept, nog maar 38050 GS te gaan om nummer 1 te worden
.
Even iets totaal anders, ik heb net dash of destruction gedownload en gespeeld. Ik kan maar 1 ding zeggen; What?. Het spel is echt raar, maar redelijk vermakelijk voor een half uurtje. Daarna heb je alle achievements en speel je het waarschijnlijk alleen nog maar in een melige bui.
Ik heb me ook aangemeld voor de GoT mygamercard leaderboard. Door dash of destruction heb ik net een mooie 25e plaats in de wacht gesleept, nog maar 38050 GS te gaan om nummer 1 te worden
Ook bekend op XBL als buggienuk
Dit topic is gesloten.