Waarschijnlijk toch iets fouts gegaan, ik lees altijd extra als ik bank en of creditcard gegevens moet geven.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:51:
Zojuist een 360 voor mijn zusje gekocht en geïnstalleerd. Wat een gezeur zeg, en dan doel ik met name op Xbox Live. Ik ben inmiddels wel gewend aan alle persoonlijke info die je moet invullen op websites tegenwoordig, maar dit was me te gortig. Het begon toen mijn zusje iets te gehaast haar geboortedatum op het default 1-1-1998 liet staan. Dat was voor Live het signaal om te mauwen dat er dan een parent nodig was om toestemming te geven. Nou ja, foutje, we gaan terug en vullen haar geboortedatum opnieuw in en dan met het correct jaar 1981. No way, dat mag je niet meer aanpassen! Microsoft houdt er niet om eventueel voor het lapje gehouden te worden! Wat een BS... enige manier om verder te komen is om dus nog eens een hele set van persoonlijke data in te vullen als zijnde een ouder, en btw, ook graag al Uw creditcard info om te bewijzen dat U ook zo oud bent?!! WTF?!?!?!?! Ok ok, we willen verder dus vooruit maar. Vervolgens wordt je bijna automatisch verwezen naar een payment plan voor een Gold membership terwijl er in miniscule lettertjes allerlei voorwaarden voorbij scrollen. Nergens staat duidelijk aangegeven dat je ook een gratis membership kan krijgen, terwijl dit gewoon de default optie behoort te zijn.
Ik verbaas me hier allemaal zeer over. En dat allemaal alleen maar omdat ik wat demo's wilde downloaden.
Ding zelf werkt verder perfect gelukkig, en daar gaat het omNu maar hopen dat er niets 'per ongeluk' wordt afgeschreven van mijn CC...
Verwijderd
Ik heb mijn xbox360 21-11-08 gekocht..
Heeft het nog nut mijn cashback ding nu nog in te sturen?
Aangezien er op de doos staat uiterlijk 4 weken na aankoop.. waar mij niks van gezegd was...
Aangezien er op de doos staat uiterlijk 4 weken na aankoop.. waar mij niks van gezegd was...
Kun je drie keer doen met een nieuwe 360, maar dat had je natuurlijk ook zo kunnen vinden...PSP123 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:58:
Tot hoe vaak kan je gratis een goldaccount van een maand aan vragen 3 maanden?
Mag dit, of heb je kans dat je straks van Xbox live wordt gekicked voor zowel GOLD als Silver??
Nee je wordt niet gebanned...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je kunt het proberen, maar ik denk dat ze het zullen weigeren.Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:59:
Ik heb mijn xbox360 21-11-08 gekocht..
Doen zou ik zeggen, ze weten toch nooit wanneer je die in de brievenbus heb gelegd. Er kon altijd iets verkeerd gaan met je brief en daarom vertraging. Volgens mij kijken ze nog niet eens wanneer je het verzonden hebt. Ze wachten toch met het verzenden van je geld zodat ze deze terugkunnen verdienen !!!!
Even een vraag, kan dit met dezelfde account of moet je steeds een nieuwe account maken. Want ik heb 1 keer gold voor een maand gehad en ik zou die andere 2 ook wel willen als ik met mijn eigen account online kanMichael Knight schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:00:
[...]
Kun je drie keer doen met een nieuwe 360, maar dat had je natuurlijk ook zo kunnen vinden...
Nee je wordt niet gebanned...
Dat denk ik dan weer wel te weten, je moet wel steeds een andere account aanmaken. Dus je bent je moet je friends ook steeds weer opnieuw toevoegen!Mudi schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:11:
[...]
Even een vraag, kan dit met dezelfde account of moet je steeds een nieuwe account maken. Want ik heb 1 keer gold voor een maand gehad en ik zou die andere 2 ook wel willen als ik met mijn eigen account online kan
Of je Gamescore dan ook weer bij 0 begint weet ik niet?
Avatar en dash of destruction. Zoek maar eens op youtube naar avatar, heb je binnen 1 minuut 1000GS.PSP123 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:20:
Weten jullie nog games waar je snel en eenvoudig veel achievements op de Xbox 360 kan verdienen?
Ook bekend op XBL als buggienuk
Uiteraard. Wanneer je gebruik wilt maken van een gratis maand dien je een heel nieuw account aan te maken, dit betekend dus dat alles weg is en je een account zonder gamerscore begint.PSP123 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:17:
[...]
Dat denk ik dan weer wel te weten, je moet wel steeds een andere account aanmaken. Dus je bent je moet je friends ook steeds weer opnieuw toevoegen!
Of je Gamescore dan ook weer bij 0 begint weet ik niet?
Avatar ahahah, ik heb net gekeken op Youtube, nee dit gaat te makkelijk zo wil ik de achievements niet verdienen.buggienuk schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:31:
[...]
Avatar en dash of destruction. Zoek maar eens op youtube naar avatar, heb je binnen 1 minuut 1000GS.
Is te makkelijk en dash of destruction, zijn er echt mensen die zulke spellen spelen? Niks voor mij!
Ik vind het een leuke gedachten van Microsoft die achievements ik ben tenminste zeer gedreven om ze te halen en ook onzin spellen zoals Lego en Kungfu Panda die ik bij mijn Xbox 360 kreeg, worden voor de achievements toch maar uit het plastic folie gehaald!
De snelste achievement krijg je bij de Simpsons, 5gs door het spel te startenPSP123 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:20:
Weten jullie nog games waar je snel en eenvoudig veel achievements op de Xbox 360 kan verdienen?
Deze mag is dicht
Hier verder: Het Xbox 360 ervaringen Topic #57
Hier verder: Het Xbox 360 ervaringen Topic #57
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 31-12-2008 11:15 ]
Dit topic is gesloten.