Het Xbox 360 ervaringen Topic #56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 53.791 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds kort ook eigenaar van een 360, leuk spul! Jammer dat mn dvd speler veel herrie maakt en af en toe een fatale error geeft en het spel crasht Na gelezen te hebben dat er video's mee gestreamed konden worden ben ik me daar maar eens in gaan verdiepen. Nu is het netwerk bij mij vrij apart:Livebox>Router- 2 stuks lan en 1x wlan op mn laptop. Mn laptop het inet gebridged naar mn xbox toe. Nu wilde ik dus verbinding maken van mn lxbox naar een vaste pc, niet dus de pc ziet hem wel in MP in het share option menuutje maar de xbox ziet niks. Alle poorten opengezet van de router, pc ook.Helemaal niks. Ik zet even de andere pc en jahoor wel gelijk mee kunnen connecten :X

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Anoniem: 150297 schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:36:
[...]

Ergens raar verhaal allemaal.
Konden ze dingen niet gelijk zo maken,ipv honderd duizenden mensen een crap machine te laten kopen,die veelste snel overhit raakt,of dat de videokaart te snel kapot gaat.
Lees op forums dat mensen wel 8 Xboxen hebben gehad,na overhitting allemaal overleden.
Schandalig gewoon.De mijne hangt nu ook ergens bij de oosterburen rond :(
Tsja technische ontwikkeling he. Je hebt bij de 360 ten minste nog garantie als ie kapot gaat, maar heb je 3 jaar geleden een compleet nieuwe pc gekocht voor veel meer geld dan kan je nu de nieuwste games toch ook niet meer op de hoogste resolutie etc spelen. Of nog beter voorbeeld kocht je een paar jaar geleden een FullHD tv van 40" of meer betaalde je, je scheel en nu heb je er al een voor 600 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

[CSC]Outlaw schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:26:
[...]

Tsja technische ontwikkeling he. Je hebt bij de 360 ten minste nog garantie als ie kapot gaat, maar heb je 3 jaar geleden een compleet nieuwe pc gekocht voor veel meer geld dan kan je nu de nieuwste games toch ook niet meer op de hoogste resolutie etc spelen. Of nog beter voorbeeld kocht je een paar jaar geleden een FullHD tv van 40" of meer betaalde je, je scheel en nu heb je er al een voor 600 euro ofzo.
Helemaal met je eens.
Maar het is toch te gek voor woorden dat je een Xbox360 koopt en gewoon na 3 maanden al naar je klote is.
En zoveel speelde ik er niet mee.En het is mijn 2de al.Na aankomst van mij volgende Xbox plaats ik hem in de koelkast en daarboven mijn Full-HD scherm.Maar ik denk dat mn vriendin er niet zo blij mee is als hij naast een krop bloemkool staat.Mja buiten alles ik vind het schandalig dat dit soort machine"s in de winkelrekken staan.Volgens mij is er nog geen 1 heel gebleven vanaf de 1ste verkoopdag(2005) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:07

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 119565 schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:03:
[...]

Ik ga dat eens proberen. Gisteren ook nog Encode360 geprobeerd, maar dat duurt meer dan 4 uur om .mkv bestanden om te zetten! En GOTSent werkt voor mij ook niet, die blijft een error geven 8)7

Hoef ik met tversity niks om te zetten dan?
Nee, die re-encode de boel on the fly lijkt het. Hoe het precies onderwater werkt geen idee....

Je kunt je ook op allerlei internet streams abonneren. waaronder G4 reviews e.d.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

L1nt schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:07:
[...]

Nee, die re-encode de boel on the fly lijkt het. Hoe het precies onderwater werkt geen idee....

Je kunt je ook op allerlei internet streams abonneren. waaronder G4 reviews e.d.
Hij leest het bestand uit met de codecs op je pc en codeert dat opnieuw in een formaat dat de xbox360 begrijpt. En dat dus realtime. Het resultaat hangt erg af van de snelheid van je PC en wat voor codecs je geïnstalleerd hebt. Bij sommige mensen werkt het direct, anderen krijgen het nooit aan de praat.
Uiteraard is er ook kwaliteitsverlies maar dat valt op zich mee. Enige echte nadeel vind ik dat je met tversity geen 5.1 audio krijgt aangezien tversity audio uitstuurt in een formaat waarvan de xbox alleen stereo ondersteund.
Encode 360 duurt idd lang maar levert hoge kwaliteit en behoudt 5.1 audio. De keuze zal afhangen van wat je belangrijk vindt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:26
Anoniem: 150297 schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:35:
[...]

Helemaal met je eens.
Maar het is toch te gek voor woorden dat je een Xbox360 koopt en gewoon na 3 maanden al naar je klote is.
En zoveel speelde ik er niet mee.En het is mijn 2de al.Na aankomst van mij volgende Xbox plaats ik hem in de koelkast en daarboven mijn Full-HD scherm.Maar ik denk dat mn vriendin er niet zo blij mee is als hij naast een krop bloemkool staat.Mja buiten alles ik vind het schandalig dat dit soort machine"s in de winkelrekken staan.Volgens mij is er nog geen 1 heel gebleven vanaf de 1ste verkoopdag(2005) :/
Is het misschien mogelijk om zulke laptop koelers onder de xbox 360 te zetten? zou dat helpen? ^^

[ Voor 77% gewijzigd door Negaiido op 29-12-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Zo kom net terug uit London. Was ff naar de HMV gegaan in Oxford Street. Tjonge wat is het daar tegenwoordig goedkoop. Heb daar meteen maar Gears of war 2 meegenomen en The Club voor 45 Euro omgerekend. Maar dan wel samen. The Club was zelfs maar een tientje. Dus misschien een leuke tip voor mensen die binnenkort nog afreizen naar London / Engeland. Ik heb daar in de schappen niks duurder dan 40/45 euro per spel gezien, en zeker nu er sale is, is er een hoop in de aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:44
yzf1kr schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:43:
En in praktijk zijn ze een stuk stiller en worden helemaal niet meer warm.
Stiller nog dan een Falcon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119565

[...]

Ik heb geen geluid als ik .mkv afspeel? Enig idee wat dat kan zijn?
.MWV speelt ie prima af idd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:07

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 119565 schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:13:
[...]

Ik heb geen geluid als ik .mkv afspeel? Enig idee wat dat kan zijn?
.MWV speelt ie prima af idd :*)
Pfff geen idee....juiste codecs?? Misschien de CCCP codec pack installeren? Die heb ik wel.

Bij mij deed ie het out of the box....

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
[...]

TVersity doet het on the fly. gaat alleen wel traag met een X2 4600+ met Full HD...
Heeft TVersity ook hardware versnelling?

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

Schweino schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:07:
[...]

Dat lijkt me nou niet echt bepaald moeilijk :P. Mijn Falcon is echt een herriebak man! Zeker de DVD schijf. Spellen op HD installeren scheelt wel veel. Echt een uitkomst.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-03 09:36
GoT is inderdaad niet de plek voor hulp bij dit soort zaken.

[ Voor 72% gewijzigd door PromoX op 29-12-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119565

KiPKaKDutcH schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:08:
[...]

TVersity doet het on the fly. gaat alleen wel traag met een X2 4600+ met Full HD...
Ik heb echt SLECHT beeld als ik een matroska file afspeel :? terwijl als ik een WMV afspeel heb ik gewoon perfect beeld 8)7
Snap het niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

deky schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:27:
Ik krijg steeds vaker de melding unreadable disc wat kan dat zijn heb een samsung drive met custom fw.
dat je ergens anders heen moet gaan met je gemodde xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Schweino schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:07:
[...]
Dat weet ik niet. Maar hij is beduidend stiller dan dat mijn originele die ik bij de release kocht.
En al helemaal stiller dan dat mijn release 360 was, nadat MS er in Duidsland met zijn vingers er aan had gezeten en er een straaljager van gemaakt had.

Je hoort hem nog wel, maar mijn laptop maakt ongeveer evenveel geluid (als van beide de DVD-drive niet loopt, anders verliest mijn laptop dik. :P).

*knip*

[ Voor 56% gewijzigd door een moderator op 29-12-2008 19:51 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 19:39
omdat ik met battlefield niet online kan spelen (rest van mijn games wel) heb ik is een test gedaan.
Deze kan je doen bij het dashboard bij mijn xbox.

Nu zegt ie dan er iets mis is met mijn internet. Ik heb de Experiabox (KPN).
Hier heb ik de poorten opengezet zoals in de startpost en ook upnp aangezet maar hij zegt dat er nog steeds een probleem is, weet iemand een oplossing?

Xbox is met een kabel verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:52
L-VIS schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:41:
Zo kom net terug uit London. Was ff naar de HMV gegaan in Oxford Street. Tjonge wat is het daar tegenwoordig goedkoop.
Da's niet zo gek, aangezien de koers van de pond nogal gedaald is :)

1.00 EUR = 0.973650 GBP volgens xe.com momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Wel prachtig hoor dat internet en internationale handel, want ik zit net weer eens te kijken en kom dus bij game.co.uk tegen dat ze daar Mirror's Edge voor een kleine 15 euro hebben liggen (excl. verzending). De demo heb ik gespeeld en leek me wel aardig, maar ik kan toch niet verklaren dat waarom dit spel al zo goedkoop is want het is pas 1,5 maand uit (release date 13/11). Dus kan iemand mij vertellen waarom dit spel al zo goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-06 15:38

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Anoniem: 119565 schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:35:
[...]

Ik heb echt SLECHT beeld als ik een matroska file afspeel :? terwijl als ik een WMV afspeel heb ik gewoon perfect beeld 8)7
Snap het niet echt...
Moet je de reëncode quality hoger zetten ;). Googlen maar!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik zit momenteel in duitsland en ben bij een kennis en die is dus een ps3 fan .
Maar heb mijn xbox 360 meegenomen :D

Alleen is die stiekem verliefd op gears of war 2 , maar hij wil niet geloven dat die spel op 1080p draait en dat het op 720p draait . Ook is het zo dat ze deze game hier niet verkopen dus heeft iemand een site waar duidelijk staat de gears of war 2 op 1080p gespeeld kan worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 200262 schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:19:
Alleen is die stiekem verliefd op gears of war 2 , maar hij wil niet geloven dat die spel op 1080p draait en dat het op 720p draait . Ook is het zo dat ze deze game hier niet verkopen dus heeft iemand een site waar duidelijk staat de gears of war 2 op 1080p gespeeld kan worden .
Dat word hij niet :P

Gears is 720P, maar wellicht gebeurd er wat upscaling door de 360 zelf :)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 29-12-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
danielkraak schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:45:
[...]

:o Dit gaat echt te ver. Die werknemers lenen vaak spellen en dan jou de schuld geven. Kom op zeg, na dit gehoord te hebben, bestel ik voortaan wel gewoon online, tenzij ze een goede aanbieding hebben. Ik denk dat je ze gerust voor dit soort acties kunt aanklagen.
Het is inderdaad algemeen bekend dat medewerkers van de FRS van alles mogen lenen. Zitten de doosjes niet vol met stickers (dus direct op het doosje geplakt, aangezien het plastic er altijd al af is), dan is er wel weer iets anders met je game aan de hand. Het gare van FRS is dat ze alle schijfjes uit de hoes halen en die achter de balie bewaren, waardoor dus ook het garantiezegel van MS verbroken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

PWM schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:21:
[...]

Dat word hij niet :P

Gears is 720P, maar wellicht gebeurd er wat upscaling door de 360 zelf :)
Volgens mij wordt er bijna geen enkel spel op 1080p gerenderd. Niet zo heel gek ook. Geldt volgens mij net zo hard voor PS3 spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
JvS schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:25:
[...]

Volgens mij wordt er bijna geen enkel spel op 1080p gerenderd. Niet zo heel gek ook. Geldt volgens mij net zo hard voor PS3 spellen.
Virtua Tennis en wat XBLA games, dan houdt het wel op :) PS3 inderdaad hetzelfde verhaal. Geen last van verder, het ziet er allemaal prima uit.

EDIT:
  • Wolf of the Battlefield Commando 3 [Xbox Live Arcade]
  • Feeding Frenzy 2 [Xbox Live Arcade]
  • Portal [Xbox Live Arcade]
  • Boogie Bunnies [Xbox Live Arcade]
  • Street Home Court
  • Virtual Tennis 3
Deze, plus nog wat US sport titels.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 29-12-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

HUh ik zelf heb thuis een full hd tv en daar zet ik mijn settings op 1080p . En speel dan bijv gow 2 alleen bij mijn kennis zag ik toch echt een verschil tussen thuis en hier .
En op de achterkant van de spel staat er ook toch dat die op 1080p gespeeld kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Anoniem: 200262 schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:49:
HUh ik zelf heb thuis een full hd tv en daar zet ik mijn settings op 1080p . En speel dan bijv gow 2 alleen bij mijn kennis zag ik toch echt een verschil tussen thuis en hier .
En op de achterkant van de spel staat er ook toch dat die op 1080p gespeeld kan worden ?
Ja, alleen dat wordt van 720p naar 1080p geupscaled ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:42

Royz

Kleurenblind!!

Dat het compatible is wil niet zeggen dat de spellen ook daadwerkelijk 1080p worden gerenderd. Zit gewoon upscaling bij :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:13
Kan je ook nog bijv.als GTA 4 geinstalleerdis op de HD, het spellen vanf de disc. In verband met soms langzaam ladende textures?
Effe kijken of het spelen van de disc mooier is.
Kan dit zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 21:16
Deïnstalleren :? Maar erg veel doet het (niet) installeren van een spel niet voor het laden van textures enzo, alhoewel het via de harde schijf wel ietsje sneller zou moeten gaan, dus ik betwijfel het ten zeerste dat het vanaf de schijf spelen 'mooier' zal zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Hahn schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:42:
Deïnstalleren :? Maar erg veel doet het (niet) installeren van een spel niet voor het laden van textures enzo, alhoewel het via de harde schijf wel ietsje sneller zou moeten gaan, dus ik betwijfel het ten zeerste dat het vanaf de schijf spelen 'mooier' zal zijn.
Ja bij GTA4 kun je beter vanaf disc spelen, textures worden inderdaad te langzaam geladen. Hierdoor rij je nog wel eens tegen een onzichtbare muur aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 20:30

ijskonijn

Now MOVE!

Deinstalleren is de enige mogelijkheid.
GTA IV maakt volgens mij gebruik van de HD om onder het spelen dingen te cachen;
Als het spel van de HD wordt gespeeld, cached die op de hd en moet hij tegelijkertijd ook de gewone data van de HD lezen die hij normaal van de DVD leest, hierdoor zal het wel wat vertraagd worden. (kort gezegd: GTA IV is waarschijnlijk, net als Halo 3 overigens, geoptimaliseerd om vanaf disc te spelen).

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

KiPKaKDutcH schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:08:
[...]

TVersity doet niets met hardware versnelling ook wel logisch aangezien hardware versnelling gebruikt wordt om te renderen. TVerstity renderd niet maar encode het opnieuw in een ander formaat en dat kost idd een hoop cpu kracht.
Anoniem: 119565 schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:35:
[...]

Snap het niet echt...
Re reden hiervoor staat duidelijk in de documentatie, Als je WMV afspeelt doet TVersity niets anders dan het bestand naar je xbox sturen omdat deze dat zelf al begrijpt. Het transcoderen gebeurt alleen bij bestanden die de xbox360 niet uit zichzelf kan afspelen. In dat laatste geval kan het gebeuren dat het beeld slechter wordt als je pc of netwerk het niet trekt of als je de verkeerde instellingen gebruikt.
Je kan btw ook instellen dat er altijd getranscodeerd moet worden, dan zul je zien dat ook WMV een stuk slechter zal worden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Weet iemand waar de Community games te vinden zijn in het Xbox menu? Heb al eens alles doorzocht, maar ik lijk scheel volgens mij.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 01:44
Ik vraag me overigens af wat MS nu met de prijzen gaat doen vanaf 1 januari. Nadat we "verwend" zijn met extra kortingen en gratis games bij de consoles lijkt het me sterk dat ze weer naar het oude prijsniveau gaan. Dat zou denk ik niet goed zijn voor de verkopen. Hebben jullie hier ideeën/ meningen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Ik heb het idee dat er wel iets gaat komen. Misschien een nieuwere versie ofzo (dunner)? Toch heb ik nog net even de Elite voor 250 euro gekocht. Ik kon het niet laten liggen, al ben ik wel bang dat er straks een nieuwe actie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:26:
Ik heb het idee dat er wel iets gaat komen. Misschien een nieuwere versie ofzo (dunner)? Toch heb ik nog net even de Elite voor 250 euro gekocht. Ik kon het niet laten liggen, al ben ik wel bang dat er straks een nieuwe actie komt.
Tsjah dan kan je dus nooit wat kopen. Je hebt er nu toch plezier van?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Marc3l schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:04:
omdat ik met battlefield niet online kan spelen (rest van mijn games wel) heb ik is een test gedaan.
Deze kan je doen bij het dashboard bij mijn xbox.

Nu zegt ie dan er iets mis is met mijn internet. Ik heb de Experiabox (KPN).
Hier heb ik de poorten opengezet zoals in de startpost en ook upnp aangezet maar hij zegt dat er nog steeds een probleem is, weet iemand een oplossing?

Xbox is met een kabel verbonden.
Opgelost, de demo servers zijn offline gehaald
Fijn omdat ook ff te weten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Slasher schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:40:
[...]

Tsjah dan kan je dus nooit wat kopen. Je hebt er nu toch plezier van?
Zeker, ik had al wel een Xbox 360 hoor (20 GB), maar die heb ik doorgeschoven naar m'n zwagertje. Ik vind het installeren van games toch wel erg prettig en dan is 20 GB echt te weinig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Marc3l schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:33:
[...]

Opgelost, de demo servers zijn offline gehaald
Fijn omdat ook ff te weten :?
Dat zijn ze ook al een tijd hoor. Sinds het spel in de winkels ligt zijn de servers offline gehaald. Dit hebben ze expres gedaan zodat mensen niet alleen de demo online gaan spelen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 08-06 18:22

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb zelf de elite voor 270 gekocht, mijn pro door naar mijn achter neeffie. Ik vind het jammer dat ik nu zie dat er betere deals zijn, en ik wacht met spanning af wat er gaat komen. Maar idd op een gegeven moment moet je echt de knoop doorhakken en gewoon kopen. Heb er ook zeker geen spijt van, 120gig is een blessing en ik vind het zwart ook echt mooi.

Ik verwacht trouwens zelf dat er nieuwe bundels gaan komen, misschien met gow2/fallout3? Oh en je krijgt natuurlijk de jasper, wellicht dat ze dat gaan uitmelken? Hoewel ik me niet kan voorstellen dat ze gaan adverteren met 'deze 360 is stiller en zuiniger dan het vorige model'. Dat is je zwakte aanbieden imho.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:34
ik zag net dat Ninja blade demo te downloaden is als iso formaat net zoals Resident Evil 5 demo ben benieuwd! ik weet niet of ik de links mag geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sagat schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:21:
Ik heb zelf de elite voor 270 gekocht, mijn pro door naar mijn achter neeffie. Ik vind het jammer dat ik nu zie dat er betere deals zijn, en ik wacht met spanning af wat er gaat komen. Maar idd op een gegeven moment moet je echt de knoop doorhakken en gewoon kopen. Heb er ook zeker geen spijt van, 120gig is een blessing en ik vind het zwart ook echt mooi.

Ik verwacht trouwens zelf dat er nieuwe bundels gaan komen, misschien met gow2/fallout3? Oh en je krijgt natuurlijk de jasper, wellicht dat ze dat gaan uitmelken? Hoewel ik me niet kan voorstellen dat ze gaan adverteren met 'deze 360 is stiller en zuiniger dan het vorige model'. Dat is je zwakte aanbieden imho.
Microsoft maakt in de marketing heel slim helemaal geen gebruik van technische gegevens. Ze praten alleen in merkbare klantvoordelen. Stroomverbruik en lawaai gebruiken ze niet. Arcade, Pro en Elite zijn de enige verschillen eigenlijk en wat daarin zit boeit de consument niet. Als het maar goed werkt en dat doet het,

Dit is gewoon goedkoper voor MS zelf omdat de chips cheaper zijn en omdat er denk ik minder uitval zal zijn. Daarom zijn denk ik ook de prijzen van de huidige modellen zo ontzettend verlaagd het afgelopen jaar (kan er zelf nog steeds niet bij, ik heb voor effectief 147 euro een Pro gekocht :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik zit met het volgende probleem.

Toen ik mijn xbox 360 had aangeschaft had ik mijn voornaam als account ingevuld. Toen ik xbox live ging joinen gaf die aan dat mijn naam bezet was en een nieuwe live naam moest verzinnen.

Hierdoor heb ik altijd 2 accounts op mijn 360 gehad, een account voor offline te spelen en een account van online. Wat dus problemen oplevert nu ik PGR4 online wil spelen, ik ben nu inmiddels een novice maar connect bijna nooit met iemand omdat iedereen natuurlijk als master online gaat.

Kortom hoe krijg ik mijn offline account online zodat ik al mijn achievements etc. behou??

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:53

On_E

Housemusic

SOCO_cola schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:37:

Toen ik mijn xbox 360 had aangeschaft had ik mijn voornaam als account ingevuld. Toen ik xbox live ging joinen gaf die aan dat mijn naam bezet was en een nieuwe live naam moest verzinnen.

Hierdoor heb ik altijd 2 accounts op mijn 360 gehad, een account voor offline te spelen en een account van online. Wat dus problemen oplevert nu ik PGR4 online wil spelen, ik ben nu inmiddels een novice maar connect bijna nooit met iemand omdat iedereen natuurlijk als master online gaat.

Kortom hoe krijg ik mijn offline account online zodat ik al mijn achievements etc. behou??
Voor zover ik weet is het niet mogelijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 17:56
SOCO_cola schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:37:

Volgens mij kan je voor 800 punten (+-8 euro) je naam veranderen. Belachelijk bedrag natuurlijk en is wel erg gemakkelijk geld verdienden voor Microsoft.

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Elect schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:19:
Weet iemand waar de Community games te vinden zijn in het Xbox menu? Heb al eens alles doorzocht, maar ik lijk scheel volgens mij.
Jah hier vraag ik me ook af.. is het weer America Only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
SilverMane schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:03:
[...]

Volgens mij kan je voor 800 punten (+-8 euro) je naam veranderen. Belachelijk bedrag natuurlijk en is wel erg gemakkelijk geld verdienden voor Microsoft.
hmm ok... nouja niks aan te doen dan maar, wel behoorlijk irritant,

Nu start trouwens iedere keer standaard mijn offline account op, kan ik dat niet ergens aangeven dan dat die automatisch het live account op start?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 06-06 15:33
dat bezorgen via play duurt wel lang zeg... als het goed is op de 17e op de bus gedaan. zitten natuurlijk wat feestdagen tussen maar zo langzamerhand mag die wel komen.

je kan ook niet tracen via play.com toch ?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Borgoth schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:17:
[...]

Dat zijn ze ook al een tijd hoor. Sinds het spel in de winkels ligt zijn de servers offline gehaald. Dit hebben ze expres gedaan zodat mensen niet alleen de demo online gaan spelen.
Wat heb je dan aan een demo |:( |:(
Laat in ieder geval een melding daarvan zien dat ze de servers offline hebben gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 17:59
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of zo'n PC receiver voor Xbox controllers overweg kan met meerdere controllers tegelijk (m.a.w., als ik 1 PC receiver koop kan ik dan 2 of meer Xbox controllers gebruiken op de PC? Zie o.a. http://www.k-netsystems.n....html#product_description )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

party42 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:24:
dat bezorgen via play duurt wel lang zeg... als het goed is op de 17e op de bus gedaan. zitten natuurlijk wat feestdagen tussen maar zo langzamerhand mag die wel komen.

je kan ook niet tracen via play.com toch ?
Kijk en vraag het in dit topic: Het Games Import topic :). Hier is je vraag nogal offtopic.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 06-06 15:33
ah maar ik heb een 360 game besteld :) dat maakt het minder offtopic...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 08-06 18:22

Sagat

Is pappa x2!

mrFoce schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:42:
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of zo'n PC receiver voor Xbox controllers overweg kan met meerdere controllers tegelijk (m.a.w., als ik 1 PC receiver koop kan ik dan 2 of meer Xbox controllers gebruiken op de PC? Zie o.a. http://www.k-netsystems.n....html#product_description )
Geen stomme vraag :)

Mijn neef heeft volgens mij maar 1 receiver en we kunnen er prima gh3 op de pc mee spelen (helaas dus wel met de standaard joypads 8)7 ) .

Volgens mij kan je het ook vergelijken met een wireless accesspoint, als je dat koopt betekent ook dat je er met meer dan een pc/laptop/koelkast of whatever tegelijk op kan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
party42 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:20:
ah maar ik heb een 360 game besteld :) dat maakt het minder offtopic...
Het duurt erg lang, ik had 12 december Mirrors edge besteld en vandaag (30ste) binnengekregen. Wel natuurlijk gespeeld/geinstalleerd gelijk op de xbox360 dus mijn ervaring met mirrors edge is ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Elect schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:19:
Ze heten hier "Avatar Games" op dit moment te downloaden:

A Kingdom for Keflings
Bomberman Live
Uno
Hardwood Hearts
Hardwood Spades

Meer is er nog niet bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
yzf1kr schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:52:
[...]

Ze heten hier "Avatar Games" op dit moment te downloaden:

A Kingdom for Keflings
Bomberman Live
Uno
Hardwood Hearts
Hardwood Spades

Meer is er nog niet bij ons.
Community games zijn heel wat anders, jij noemt gewoon XBLA games. Community games zijn nog niet beschikbaar, deze komen waarschijnlijk begin volgend jaar in een update voor NXE.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Magic schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:09:
[...]

Community games zijn heel wat anders, jij noemt gewoon XBLA games. Community games zijn nog niet beschikbaar, deze komen waarschijnlijk begin volgend jaar in een update voor NXE.
Er zijn er zelfs stapels te downloaden :P Alleen niet in NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 21:03
Woepie, UPS heeft net mijne nieuwe Box afgeleverd. Mijn oude was van midden 06 ergens, deze van 01-11-08 :D .

Hij is een stuk stiller en snoept minder stroom. En er zat nog een maandje live Gold bij :)

Je kan zeggen wat je wil, ik vind het wel een goede service van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:15:
[...]

Er zijn er zelfs stapels te downloaden :P Alleen niet in NL ;)
Daarvan was ik dan weer niet op de hoogte, zoals gebruikelijk hobbelen we er weer achteraan in NL :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:56
Let op, voor mensen die nog geen xbox hebben, morgen is de laatste dag van de cashback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swallav
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-04 16:35
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je die €40,- (pro) in mijn geval weer terug krijgt. Er stond op max 4 maanden maar zo lang zou dat toch ook weer niet duren of wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 16:40
Gekke vraag, ik heb de XBOX 360 pro en nu heb ik de HMDI AV set gekocht om en de HDMI en de optische uitgang te kunnen gebruiken. Mijn receiver geeft keurig aan dat hij een dolby digital signaal heeft maar ik hoor helemaal niets. Niet vanuit de dashboard en niet van de spellen.

Als ik de settings op Dolby Stereo zet dan hoor ik alles. Maar zodra ik op 5.1 zet is het doodstil. Tot ik er een DVD film in doe en dan heb ik keurig 5.1 geluid vanuit mijn 360. Heeft iemand anders ook het verschijnsel dat het 5.1 geluid alleen werkt vanuit films maar niet vanuit games?

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 14:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

swallav schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:07:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je die €40,- (pro) in mijn geval weer terug krijgt. Er stond op max 4 maanden maar zo lang zou dat toch ook weer niet duren of wel.
Ik heb die van mij vandaag ontvangen en het kan tot max 5 maanden duren. Ik had het de eerste week opgestuurd.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
OK wat mijn geluids probleem betreft, ik heb de orginele kabel geprobeerd en daar heb ik hetzelfde euvel mee. Maar als ik het geluid op dolby stereo zet en daarna een film erin doe dan springt ie alsnog naar 5.1 geluid. Maar ik dacht dat de XBox 360 native ook 5.1 ondersteunde maar blijkbaar heb ik het mis of weet iemand hoe het zit? Of is dit echt iets wat aan mijn xbox ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23

KneoK

Not in a million lightyears

djcasl schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:24:
OK wat mijn geluids probleem betreft, ik heb de orginele kabel geprobeerd en daar heb ik hetzelfde euvel mee. Maar als ik het geluid op dolby stereo zet en daarna een film erin doe dan springt ie alsnog naar 5.1 geluid. Maar ik dacht dat de XBox 360 native ook 5.1 ondersteunde maar blijkbaar heb ik het mis of weet iemand hoe het zit? Of is dit echt iets wat aan mijn xbox ligt?
Ik denk dat je even door je instellingen moet gaan bladeren, wellicht stuur je een verkeerd signaal uit ? Ik heb in zowel games als (gestreamde) films gewoon DD5.1 volgens mijn versterker (en oren als ik een spel als GoW2 speel :D ) als ik de box met toslink aansluit.

Edit: Settings --> Audio --> Digital Output wellicht op DD5.1 + WMA Pro staan ? Om je 360 overigens uit te sluiten zul je 'm op een andere versterker moeten aansluiten.

[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 30-12-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
Die setting van DD5.1 met WMA pro heb ik niet aan staan, standaard stond ie bij mij al op 5.1 geluid. En mijn versterker erkent het ook als Dolby Digital want die sprint meteen om, maar hij doet het alleen met films niet met het dashboard en niet met spellen. Die volgens het doosje wel in-Game Dolby Digital moeten ondersteunen.

Overigens als ik de XBOX herstart en ik krijg het opstart scherm dat is dan geen dolby digital bij mij dan geeft ie aan dat het Stereo geluid is. Ik hoor dan ook wel het opstart geluid. Maar dan komt de Dashboard en is al het geluid over mijn versterker weg. Hij geeft het wel nog steeds via mijn HDMI. Zou dat dan het euvel zijn, dat ik het missschien via een HDMI versterker zou moeten hebben lopen?

Kan het een keer bij bij neef onderzoeken die heeft een versterker van Onkyo die beide ondersteunt dan weet ik snel of het aan mijn XBox ligt of aan mijn versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
djcasl schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:07:
Gekke vraag, ik heb de XBOX 360 pro en nu heb ik de HMDI AV set gekocht om en de HDMI en de optische uitgang te kunnen gebruiken. Mijn receiver geeft keurig aan dat hij een dolby digital signaal heeft maar ik hoor helemaal niets. Niet vanuit de dashboard en niet van de spellen.

Als ik de settings op Dolby Stereo zet dan hoor ik alles. Maar zodra ik op 5.1 zet is het doodstil. Tot ik er een DVD film in doe en dan heb ik keurig 5.1 geluid vanuit mijn 360. Heeft iemand anders ook het verschijnsel dat het 5.1 geluid alleen werkt vanuit films maar niet vanuit games?
Ik meen op AV forums iets te hebben gelezen over problemen met optisch 5.1 geluid bij sinds NXE.
Ik zal eens even op zoek gaan.

Edit:

Inderdaad: http://www.avforums.com/f...alled-now-no-sound-7.html

Probeer deze fix eens:
I just wanted to let others know I tried a fix I read elsewhere - on your display, select something other than HDMI for a few moments while your xbox is booting up, THEN switch to HDMI.. VOILA, the optical sound comes back. This is a coding mistake/glitch in the new dashboard that MS refuses to fix as of yet and refuses to comment on.
Thanks to everyone for posting.
Schijnbaar een probleem met HDCP.

[ Voor 32% gewijzigd door yzf1kr op 30-12-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
Die zal ik morgen eens proberen, maar het komt dus uit die nieuwe dashboard als ik het forum lees. Mensen die een werkende set hadden en na de update ineens geen geluid via dolby digital. Vreemde is dat niet iedereen er last van heeft. Maar ik zal mijn Xbox laten starten en dan na een minuut op HDMI kijken of ik dan geluid heb.

Ik had het probleem ook met de component kabel overigens maar toen was ik ook meteen gestart op HDMI. Misschien moet ik mijn versterker eens een rondje laten doen en eerste de XBox aanzetten en dan mijn versterker op de digital in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

yzf1kr schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:09:
[...]

Ik meen op AV forums iets te hebben gelezen over problemen met optisch 5.1 geluid bij sinds NXE.
Ik zal eens even op zoek gaan.

Edit:

Inderdaad: http://www.avforums.com/f...alled-now-no-sound-7.html

Probeer deze fix eens:

[...]

Schijnbaar een probleem met HDCP.
Die problemen zijn er alleen met 5.1 geluid dat via hdmi wordt uitgestuurd, optisch heb je daar geen last van, al is het de moeite wel waard om de fix te proberen.

@djcasl >>> Je hoeft geen HDMI input op je versterker te hebben om geluid te krijgen in spellen of dashboard, dat gaat ook gewoon via toslink, zoals ik al zei werkt dat op mijn Elite gewoon perfect. De versterker geeft netjes DD5.1 en alle 6 de kanalen worden apart aangestuurd in spellen.
Overigens wel handig om op zo'n Onkyo te testen, dan kun je inderdaad kijken of het met je optische uitgang te maken heeft.

Ik denk niet dat de 360 een aparte geluidchip heeft voor analoog, toslink en hdmi, dus vreemd dat het wel via hdmi werkt.

Ik weet overigens niet of de intro van de box zelf ook in 5.1 is, maar DD is ook gewoon in stereosmaak te krijgen he, dus het is niet raar dat je versterker bij het booten dan ook daadwerkelijk stereo aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
ga wel even testen. Mijn versterker geeft wel aan dat het dolby digital 5.1 is maar ik hoor alleen iets als ik een film afspeel. Maar als je de elite hebt dan zou je hetzelfde probleem moeten hebben. Maar dat lees je in het forum ook. maar goed hopelijk weet ik morgen wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:40
Zojuist een 360 voor mijn zusje gekocht en geïnstalleerd. Wat een gezeur zeg, en dan doel ik met name op Xbox Live. Ik ben inmiddels wel gewend aan alle persoonlijke info die je moet invullen op websites tegenwoordig, maar dit was me te gortig. Het begon toen mijn zusje iets te gehaast haar geboortedatum op het default 1-1-1998 liet staan. Dat was voor Live het signaal om te mauwen dat er dan een parent nodig was om toestemming te geven. Nou ja, foutje, we gaan terug en vullen haar geboortedatum opnieuw in en dan met het correct jaar 1981. No way, dat mag je niet meer aanpassen! Microsoft houdt er niet om eventueel voor het lapje gehouden te worden! Wat een BS... enige manier om verder te komen is om dus nog eens een hele set van persoonlijke data in te vullen als zijnde een ouder, en btw, ook graag al Uw creditcard info om te bewijzen dat U ook zo oud bent?!! WTF?!?!?!?! Ok ok, we willen verder dus vooruit maar. Vervolgens wordt je bijna automatisch verwezen naar een payment plan voor een Gold membership terwijl er in miniscule lettertjes allerlei voorwaarden voorbij scrollen. Nergens staat duidelijk aangegeven dat je ook een gratis membership kan krijgen, terwijl dit gewoon de default optie behoort te zijn.

Ik verbaas me hier allemaal zeer over. En dat allemaal alleen maar omdat ik wat demo's wilde downloaden.
Ding zelf werkt verder perfect gelukkig, en daar gaat het om ;) Nu maar hopen dat er niets 'per ongeluk' wordt afgeschreven van mijn CC...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
KneoK schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:39:
[...]
Die problemen zijn er alleen met 5.1 geluid dat via hdmi wordt uitgestuurd, optisch heb je daar geen last van, al is het de moeite wel waard om de fix te proberen.
Ah vandaar dat die persoon ook zegt: "VOILA, the optical sound comes back." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

djcasl schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:44:
ga wel even testen. Mijn versterker geeft wel aan dat het dolby digital 5.1 is maar ik hoor alleen iets als ik een film afspeel. Maar als je de elite hebt dan zou je hetzelfde probleem moeten hebben. Maar dat lees je in het forum ook. maar goed hopelijk weet ik morgen wat meer.
Ik lees inderdaad op dat forum dat je met een Elite op toslink datzelfde probleem zou kunnen hebben, afkloppen dus. Ik heb een Sony STR-DG500 6.1 versterker als dat helpt, gebruik ook de aparte kit (die zat bij de Elite) om hdmi + toslink te kunnen gebruiken en heb uiteraard gewoon de NXE geinstalleerd. Ik heb de box een paar dagen voor de update gekocht dus heb nog even met het oude dashboard gedraaid en er is voor mij eigenlijk dus gewoon niets veranderd. Heb niets hoeven instellen, niets hoeven veranderen.
Het enige verschil met de meesten in dat topic is dat ik mijn monitor via dvi (met verloopkabel van dvi naar hdmi) aan heb gesloten in plaats van rechtstreeks via hdmi, ik heb gewoon meteen geluid als ik de box aanzet, mijn versterker schiet naar surround en als ik een game start dan verschijnt in mijn display netjes 5.1 en heb ik uiteraard geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:45

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nou ja, ik vond de Xbox Live aanmelding helemaal prima. Ging supersnel, geen gedoe en klaar. Maar goed, ieder z'n eigen ding he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
http://www.ditii.com/2008...ologizes-and-pledges-fix/

Maar hier hebben ze het alleen over HDMI problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm ja, ik heb ook nooit Creditcard meuk moeten invullen? Heeft je zus niet ook iets te gehaast Gold aangevraagd ipv Silver?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Willybubba schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:45:
Hmm ja, ik heb ook nooit Creditcard meuk moeten invullen? Heeft je zus niet ook iets te gehaast Gold aangevraagd ipv Silver?
Ik heb voor mijn zwager ook net een account aangevraagd op zijn 360. Hij heeft nu de maand Gold gratis, en ook nergens een CC in hoeven vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221252

Ik heb ook geen CC nodig gehad :O Account aanmaken ging makkelijk 8) Kan ook op xbox.com toch? Irritant om met de controller te typen.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 221252 op 30-12-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:51:
Zojuist een 360 voor mijn zusje gekocht en geïnstalleerd. Wat een gezeur zeg, en dan doel ik met name op Xbox Live. Ik ben inmiddels wel gewend aan alle persoonlijke info die je moet invullen op websites tegenwoordig, maar dit was me te gortig. Het begon toen mijn zusje iets te gehaast haar geboortedatum op het default 1-1-1998 liet staan. Dat was voor Live het signaal om te mauwen dat er dan een parent nodig was om toestemming te geven. Nou ja, foutje, we gaan terug en vullen haar geboortedatum opnieuw in en dan met het correct jaar 1981. No way, dat mag je niet meer aanpassen! Microsoft houdt er niet om eventueel voor het lapje gehouden te worden! Wat een BS... enige manier om verder te komen is om dus nog eens een hele set van persoonlijke data in te vullen als zijnde een ouder, en btw, ook graag al Uw creditcard info om te bewijzen dat U ook zo oud bent?!! WTF?!?!?!?! Ok ok, we willen verder dus vooruit maar. Vervolgens wordt je bijna automatisch verwezen naar een payment plan voor een Gold membership terwijl er in miniscule lettertjes allerlei voorwaarden voorbij scrollen. Nergens staat duidelijk aangegeven dat je ook een gratis membership kan krijgen, terwijl dit gewoon de default optie behoort te zijn.

Ik verbaas me hier allemaal zeer over. En dat allemaal alleen maar omdat ik wat demo's wilde downloaden.
Ding zelf werkt verder perfect gelukkig, en daar gaat het om ;) Nu maar hopen dat er niets 'per ongeluk' wordt afgeschreven van mijn CC...
Je verbaast je erover dat er tegenwoordig flinke parental control op die boxen zit ? Het is gewoon niet slim om zo gehaast een account aan te maken. Dat je van alles moet invullen vind ik niet raar, dat moet ik ook om überhaupt op internet te mogen, sterker nog, Microsoft weet als het goed is mijn bankrekeningnummer niet, UPC wel en van UPC mag ik ook niet zonder mijn mams of paps een abo'tje afsluiten als ik minderjarig ben... Even de voorwaarden lezen (waar vast ook instaat dat een minderjarige geen account mag aanmaken zonder papa of mama om z'n handje vast te houden, of je nu echt minderjarig bent of dat per ongeluk zo hebt ingevuld) en alles gewoon stap voor stap invullen. Het was bij mij net zoals hierboven echt een eitje, ik was binnen een kwartier online met een Gold account.
Die parental control zit er op om juist dit soort foutjes tegen te gaan. Jij en je zus hebben waarschijnlijk de leeftijd dat je bewust weet wat je invult en aanvraagt, een gozertje van 8 die 'm begin van de maand in z'n schoen heeft gekregen heeft dat besef misschien nog niet. Afhankelijk van je Family Settings kun je een Live account volledig aan banden leggen, dat zal onder andere met de ingestelde leeftijd te maken hebben. Ook games en films met een rating zullen dan niet starten met een bepaald Live account, bepaalde content is niet te downloaden (ik kan wat gezaag in downloadable GoW2 reviews (en ingame uiteraard) best waarderen maar ik kan me voorstellen dat sommige ouders dat nog even uit de buurt van hun kind willen houden).

Je had volgens mij net zo goed een nieuw account kunnen maken met een andere gamertag en gewoon de juiste informatie kunnen invullen, desnoods met ander email adres, dan had je nu je CC informatie niet hoeven invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Anoniem: 221252 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:53:
Ik heb ook geen CC nodig gehad :O Account aanmaken ging makkelijk 8) Kan ook op xbox.com toch? Irritant om met de controller te typen.
Of je sluit je toetsenbord aan op je Xbox, kan ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 21:03
Is er een mogelijkheid om zowel voice als geluid via een headset te laten gaan?

Vind met headset wel relaxter, met name in shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pirate-Bozz schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:45:

Dat zoek ik ook, liever nog naast gamesound ook voice over mijn koptelefoon (want voice verdwijnt volgens mij als ik mijn headset in mijn gamepad prik) ! Of liever nog een goeie koptelefoon met microfoon die ik ook op m'n controller kan aansluiten ofzo, ik kom alleen headsetjes en oortjes tegen en op dit moment is het bijna onmogelijk om tegelijkertijd met koptelefoon en headset te spelen want dat past gewoon niet over elkaar op m'n hoofd.

Dit is overigens ook wel grappig, maar dan heb je weer niets aan je koptelefoon. Speakertje en microfoon:
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/img/products/normal/joytech_neo_communicator.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door KneoK op 30-12-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Pirate-Bozz schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:45:

Bedoel je zoiets? http://www.amazon.co.uk/F...gic-Headset/dp/B000V7N54A Het is vrij prijzig maar dan heb je ook wel wat.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:40
KneoK schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:10:
[...]

Je had volgens mij net zo goed een nieuw account kunnen maken met een andere gamertag en gewoon de juiste informatie kunnen invullen, desnoods met ander email adres, dan had je nu je CC informatie niet hoeven invullen.
Er zullen best manieren geweest zijn om de situatie op te lossen. Waar het me om gaat is dat je door één verkeerde klik in een sequence of events terecht komt waarin je geforceerd wordt CC informatie te verstrekken om verder te mogen gaan. Je kan dat verdedigen, maar ik vind het absurd. Het werkt dus ook niet, want ik lees dat er mensen zijn die ook Gold hebben aangevraagd en daar geen CC info voor moesten invullen. Wat is dan de reden dat het mij wel gevraagd werd? Elk kind van 10 (bijna 11) dat op 1-1-98 geboren is had dat dus ook kunnen doen. Dat voorkomt die parental control dus alvast niet.

Ik lig er verder niet wakker van, info is er alweer uit gesloopt, maar ik vind het niet netjes van MS. Je zou niet in deze situatie terecht mogen komen en zeker niet omdat je een klik teveel doet en een foutje maakt op je geboortedatum.

Overigens volledig eens met de andere posters wat de snelheid van het proces betreft, binnen 10 minuten draaide alles. De wijze waarop irriteert me alleen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Dr. Strangelove schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:07:
[...]

Er zullen best manieren geweest zijn om de situatie op te lossen. Waar het me om gaat is dat je door één verkeerde klik in een sequence of events terecht komt waarin je geforceerd wordt CC informatie te verstrekken om verder te mogen gaan. Je kan dat verdedigen, maar ik vind het absurd. Het werkt dus ook niet, want ik lees dat er mensen zijn die ook Gold hebben aangevraagd en daar geen CC info voor moesten invullen. Wat is dan de reden dat het mij wel gevraagd werd? Elk kind van 10 (bijna 11) dat op 1-1-98 geboren is had dat dus ook kunnen doen. Dat voorkomt die parental control dus alvast niet.

Ik lig er verder niet wakker van, info is er alweer uit gesloopt, maar ik vind het niet netjes van MS. Je zou niet in deze situatie terecht mogen komen en zeker niet omdat je een klik teveel doet en een foutje maakt op je geboortedatum.

Overigens volledig eens met de andere posters wat de snelheid van het proces betreft, binnen 10 minuten draaide alles. De wijze waarop irriteert me alleen.
Dat moet dan met die NXE volledig zijn veranderd, aangezien ik bij aankoop en aanmaak van mijn account ook de fout maakte door mijn geldige geboortejaar in te voeren, vervolgens werd er gezegd dat vanwege mijn geboortejaar er nog een volwassen persoon een account moest maken. Ik had daar geen zin in, het is immers mijn console, ik ben de eigenaar. Dus gewoon back en een andere geboortedatum ingevuld. Tegenwoordig wordt die geboortedatum geloof ik ook automatisch ingevuld als je je mailadres hebt ingevuld, die weet hij dan door het gebruik van hotmail/live/.net passport.

Maar, ik kan begrijpen dat je je frustreert om zo'n situatie, ik zou het ook niet bepaald prettig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:51:

Waarschijnlijk toch iets fouts gegaan, ik lees altijd extra als ik bank en of creditcard gegevens moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Tot hoe vaak kan je gratis een goldaccount van een maand aan vragen 3 maanden?
Mag dit, of heb je kans dat je straks van Xbox live wordt gekicked voor zowel GOLD als Silver??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Ik heb mijn xbox360 21-11-08 gekocht..
Heeft het nog nut mijn cashback ding nu nog in te sturen?
Aangezien er op de doos staat uiterlijk 4 weken na aankoop.. waar mij niks van gezegd was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:45

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

PSP123 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:58:
Tot hoe vaak kan je gratis een goldaccount van een maand aan vragen 3 maanden?
Mag dit, of heb je kans dat je straks van Xbox live wordt gekicked voor zowel GOLD als Silver??
Kun je drie keer doen met een nieuwe 360, maar dat had je natuurlijk ook zo kunnen vinden...
Nee je wordt niet gebanned...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Anoniem: 162692 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:59:
Ik heb mijn xbox360 21-11-08 gekocht..
Heeft het nog nut mijn cashback ding nu nog in te sturen?
Aangezien er op de doos staat uiterlijk 4 weken na aankoop.. waar mij niks van gezegd was...
Je kunt het proberen, maar ik denk dat ze het zullen weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 15-05 22:21
Doen zou ik zeggen, ze weten toch nooit wanneer je die in de brievenbus heb gelegd. Er kon altijd iets verkeerd gaan met je brief en daarom vertraging. Volgens mij kijken ze nog niet eens wanneer je het verzonden hebt. Ze wachten toch met het verzenden van je geld zodat ze deze terugkunnen verdienen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 15-05 22:21
Michael Knight schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:00:
[...]

Kun je drie keer doen met een nieuwe 360, maar dat had je natuurlijk ook zo kunnen vinden...
Nee je wordt niet gebanned...
Even een vraag, kan dit met dezelfde account of moet je steeds een nieuwe account maken. Want ik heb 1 keer gold voor een maand gehad en ik zou die andere 2 ook wel willen als ik met mijn eigen account online kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Mudi schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:11:
[...]

Even een vraag, kan dit met dezelfde account of moet je steeds een nieuwe account maken. Want ik heb 1 keer gold voor een maand gehad en ik zou die andere 2 ook wel willen als ik met mijn eigen account online kan
Dat denk ik dan weer wel te weten, je moet wel steeds een andere account aanmaken. Dus je bent je moet je friends ook steeds weer opnieuw toevoegen!
Of je Gamescore dan ook weer bij 0 begint weet ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Weten jullie nog games waar je snel en eenvoudig veel achievements op de Xbox 360 kan verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:27

buggienuk

lekker buggie

PSP123 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:20:
Weten jullie nog games waar je snel en eenvoudig veel achievements op de Xbox 360 kan verdienen?
Avatar en dash of destruction. Zoek maar eens op youtube naar avatar, heb je binnen 1 minuut 1000GS.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
PSP123 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:17:
[...]

Dat denk ik dan weer wel te weten, je moet wel steeds een andere account aanmaken. Dus je bent je moet je friends ook steeds weer opnieuw toevoegen!
Of je Gamescore dan ook weer bij 0 begint weet ik niet?
Uiteraard. Wanneer je gebruik wilt maken van een gratis maand dien je een heel nieuw account aan te maken, dit betekend dus dat alles weg is en je een account zonder gamerscore begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
buggienuk schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:31:
[...]

Avatar en dash of destruction. Zoek maar eens op youtube naar avatar, heb je binnen 1 minuut 1000GS.
Avatar ahahah, ik heb net gekeken op Youtube, nee dit gaat te makkelijk zo wil ik de achievements niet verdienen.
Is te makkelijk en dash of destruction, zijn er echt mensen die zulke spellen spelen? Niks voor mij!
Ik vind het een leuke gedachten van Microsoft die achievements ik ben tenminste zeer gedreven om ze te halen en ook onzin spellen zoals Lego en Kungfu Panda die ik bij mijn Xbox 360 kreeg, worden voor de achievements toch maar uit het plastic folie gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PSP123 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:20:
De snelste achievement krijg je bij de Simpsons, 5gs door het spel te starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Deze mag is dicht

Hier verder: Het Xbox 360 ervaringen Topic #57

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 31-12-2008 11:15 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.