Het Xbox 360 ervaringen Topic #56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.944 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:46:
Mag ik een ieder er nog even aan herinneren, dat er een lijst is met GoT spelers op Live. Als je daar nog niet aangemeld staat, doe dat dan nu :)

http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=r3rGba8R
Kom met stip op 29 binnen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Negaiido schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:01:
Zoals iedereen weet stopt de cashback actie van MS na 31 december, maar weet iemand ook wat MS daarna gaat doen?
Ik ben van plan om een Xbox 360 te kopen maar mijn financien voldoen op dit moment niet echt.
Dus zou ik graag willen weten of er nog toekomstige plannen zijn of dat ik een manier moet vinden om er toch eentje te kopen ;)
even wat geld lenen, en dan in Jan terugbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Weet iemand of de Jasper chipset nu al in de Nederlandse Xbox 360 consoles zit? Of zijn ze nog steeds Falcon chipsets aan het opruimen met die cashback actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

sohus schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:39:
Weet iemand of de Jasper chipset nu al in de Nederlandse Xbox 360 consoles zit? Of zijn ze nog steeds Falcon chipsets aan het opruimen met die cashback actie?
Heb je het topic gelezen... nee, want het staat al enkele malen vermeld; Ja.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
moet je de stickers lezen team: ADUE is jasper en FDUO?? is falcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
Heheh Ik denk er over na om een 360 te kopen, maar ik kan nou nergens een goede vinden. Ik wil graag GeoW (2) maar ik hoef kung fu panda en indiana jones niet. Ik ga denk ik voor een Elite maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die van mij maakt veel herrie en verbruikt 175 watt. Zijn die Jaspers zoveel stiller dan? Voor de rest, er zit drie jaar garantie op, dus ik geloof het allemaal wel. Verder is het toch hetzelfde apparaat...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
yup,

Ik heb er sinds gister eentje draaien.
Mijn versie is een Arcade met intern geheugen, of er al pro's zijn met falcon weet ik niet.

Mijn ervaring tot nu toe: Hij is stil, héél stil im vergelijk tot mijn pro. Zelfs de DVD speler is een stuk stiller.
Daarnaast blijf hij ook koel, als je je hand er op legt is er geen warmte te voelen.

Net ca 3 uurtjes met kastje dicht gespeeld en nu voel je een beetje warmte, maar nog niet echt noemenswaardig.

Kortom, ik ben te vreden. _/-\o_

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik heb vandaag de laatste pro die er in de MM lag gehaald :) Mag hem wel pas op me verjaardag gebruiken. Ben alleen nog aant twijfelen over welk spel ik erbij neem. Saints Row 2 of Fable 2 of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Frank1973 schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:58:
[...]

Kom met stip op 29 binnen.. :P
Ik iets lager, ben al blij dat ik toegelaten ben hahaha

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Negaiido schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:11:
Heheh Ik denk er over na om een 360 te kopen, maar ik kan nou nergens een goede vinden. Ik wil graag GeoW (2) maar ik hoef kung fu panda en indiana jones niet. Ik ga denk ik voor een Elite maja
Kung Fu en Lego zijn gratis, ik zou me er niet te druk om maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
Ja snap ik dat die gratis zijn maar et zou leuk zijn als er nou een combi was met GeoW2 en Fable 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mag ik een ieder er nog even aan herinneren, dat er een lijst is met GoT spelers op Live. Als je daar nog niet aangemeld staat, doe dat dan nu :)

Leuk :) Joined!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Negaiido schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:40:
Ja snap ik dat die gratis zijn maar et zou leuk zijn als er nou een combi was met GeoW2 en Fable 2 :P
dat lego spel is best wel aardig nog. En anders verkoop je ze toch. Ik heb er binnen een dag 25 euro voor gekregen. Is ook mooi.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik kocht mijn Xbox bij launch, en toen kreeg je op de harde schijf er gratis Hexic HD bij. Mijn vriendin speelt dit nog regelmatig. Zit dat spel er nog steeds standaard op als je nu een 360 koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:39:
[...]

Kung Fu en Lego zijn gratis, ik zou me er niet te druk om maken ;)
Precies... liefhebbers zat. Ik heb nog steeds Gears of war 1 hier uit zo'n pack liggen en die ruil ik zo tegen kung fu panda want ik vind dat spel niks en mijn vriendin kung fu wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:02:
Ik kocht mijn Xbox bij launch, en toen kreeg je op de harde schijf er gratis Hexic HD bij. Mijn vriendin speelt dit nog regelmatig. Zit dat spel er nog steeds standaard op als je nu een 360 koopt?
Net even op m'n Xbox 360 Elite (maand of drie oud nu denk ik) gekeken en ik heb inderdaad Hexic HD erop staan :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:02:
ik ook. een Pro gekocht in aug. dit jaar.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waypoint schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:42:
[...]

Ik snap niet wat een heffing ermee te maken heeft. 17 euro voor een dvd hoesje met inhoud voor het versturen vanaf DE-NL is toch idioot veel! Veel sites bieden dit gratis aan, nog van verder af ook.

Inmiddels via ebay voor 34 euro gekocht btw (net 1 minuut geleden) :+
Ahh fuck it :P Toch maar besteld. Zo'n politiegame is altijd leuk, en er zijn er niet veel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Cool!
Heb me ook aangemeld.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Kut, gezakt naar de 3de plaats :(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
sekeroglan schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:43:
[...]

Volgens mij waren er 3 Japanse spellen waar je 3000G binnen 5 minuten mee verdiend :P

Toch ruim 33.000 achievements unlocked :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zizEhNQz1BJ8mrg8R04noTgc/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over marketplace content. Ik dacht altijd dat dit account gebonden was (op welke xbox je zit het maakt niet uit, je kunt het opnieuw downloaden en spelen). Maar nu zag ik een andere account een arcade game spelen op dezelfde xbox waarop zijn broer dat spel op had gekocht.
Volg je het nog?

Maar vervalt hiermee dus de gedachte die ik had dat je het kon downloaden op welke xbox dan ook. Wat dan als de harde schijf het begeeft? ben je dan ook al je marketplace content kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:00
Hey,

Mijn broertje heeft laatst een x360 gekocht, en nu ben ik voor de vakantie thuis dus ik heb even met dat ding zitten prutsen, vooral het media center gedeelte. Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om dvd rips te streamen. Pikt de 360 het bv al zou je via mediaplayer opgeven dat je virtueele rom drive gedeeld worden? Of is er een andere manier waarop dit te doen is?

Veder vind ik het media gedeelte nogsteeds vrij waardeloos. Ik heb thuis een vrij basic media center staat met media portal erop en dat kost alles bij elkaar nog geen half uur om goed in te stellen en dan is alles af te spelen. Met de x360 ben ik nu al een aantal formats tegengekomen die gewoon niet af te spelen zijn. .mkv lukt niet maar bv ook de dvd rip van mijn broertjes voetbal vakantie doet het niet (met die vob bestanden).

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:47:
Vraagje over marketplace content. Ik dacht altijd dat dit account gebonden was (op welke xbox je zit het maakt niet uit, je kunt het opnieuw downloaden en spelen). Maar nu zag ik een andere account een arcade game spelen op dezelfde xbox waarop zijn broer dat spel op had gekocht.
Volg je het nog?

Maar vervalt hiermee dus de gedachte die ik had dat je het kon downloaden op welke xbox dan ook. Wat dan als de harde schijf het begeeft? ben je dan ook al je marketplace content kwijt?
Downloaded content werkt indien aan 1 van de volgende eisen voldaan word:
- Het is gedownload gekocht via het account wat momenteel actief is.
- Het is gedownload gekocht op de console die momenteel in gebruik is.

Dus:
Ja, je kunt iets downloaden kopen, en dat met een andere account op dezelfde console gebruiken.
Ja, je kunt iets downloaden kopen, en dat op een andere console, met dezelfde account gebruiken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:03:
[...]

- Het is gedownload via het account wat momenteel actief is.
- Het is gedownload op de console die momenteel in gebruik is.

Dus:
Ja, je kunt iets downloaden, en dat met een andere account op dezelfde console gebruiken.
Ja, je kunt iets downloaden, en dat op een andere console, met dezelfde account gebruiken.
... dus als ik iemand ken die een arcade game heeft en laat inloggen op mijn xbox, hem het spel gratis opnieuw laat downloaden. dan heb ik die game ook?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:47:
[...]
Volgens mij waren er 3 Japanse spellen waar je 3000G binnen 5 minuten mee verdiend :P
Toch ruim 33.000 achievements unlocked :)
[afbeelding]
En welke drie waren dat dan precies ?

[ Voor 193% gewijzigd door NeoMe op 22-12-2008 20:09 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:05:
[...]

... dus als ik iemand ken die een arcade game heeft en laat inloggen op mijn xbox, hem het spel gratis opnieuw laat downloaden. dan heb ik die game ook?
Nee :)
Hij kan 'm dan idd bij jou downloaden. Echter de licentie voor dat spel zit op dat moment enkel gekoppeld aan zijn account, en niet aan jouw console.
Zodra hij uitlogged, zal het spel niet meer werken.

Heb mijn vorige post beetje aangepast om het duidelijker te maken :)

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 22-12-2008 20:13 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
NeoMe schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:08:
[...]

En welke drie waren dat dan precies ?
Weet ik niet meer precies, er heeft een guide gestaan op 1 van de grote sites (IGN o.i.d.) met de top-10 snelste 1000G games. Ik weet nog wel de nummer 1:

In die game kan je 1000G halen in 25 seconden :P

EDIT:

De nummer 2 was trouwens NBA 2k6, daar had je 1000G na 1 potje basketballen. Zal eens verder zoeken :P En dan krijg je dit werk:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RB3p1Iy2kKtDY9yQfXcbOiUS/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 22-12-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:11:
[...]

Nee :)
Hij kan 'm dan idd bij jou downloaden. Echter de licentie voor dat spel zit op dat moment enkel gekoppeld aan zijn account, en niet aan jouw console.
Zodra hij uitlogged, zal het spel niet meer werken.

Heb mijn vorige post beetje aangepast om het duidelijker te maken :)
Het is duidelijk, hebbben ze slim gedaan bij microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
t_o_c schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:02:
Hey,

Mijn broertje heeft laatst een x360 gekocht, en nu ben ik voor de vakantie thuis dus ik heb even met dat ding zitten prutsen, vooral het media center gedeelte. Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om dvd rips te streamen. Pikt de 360 het bv al zou je via mediaplayer opgeven dat je virtueele rom drive gedeeld worden? Of is er een andere manier waarop dit te doen is?

Veder vind ik het media gedeelte nogsteeds vrij waardeloos. Ik heb thuis een vrij basic media center staat met media portal erop en dat kost alles bij elkaar nog geen half uur om goed in te stellen en dan is alles af te spelen. Met de x360 ben ik nu al een aantal formats tegengekomen die gewoon niet af te spelen zijn. .mkv lukt niet maar bv ook de dvd rip van mijn broertjes voetbal vakantie doet het niet (met die vob bestanden).
Tversity al geprobeerd..?

Dat MKV niet lukt, tsjah.. MKV is een container formaat, geen codec an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:18:
[...]

Het is duidelijk, hebbben ze slim gedaan bij microsoft.
Er is ook een andere mogelijkheid.

Je geeft je account aan je vriend, hij recoverd hem en download/koopt wat hij nodig heeft op jouw account. Daarna recover je je eigen account op je xbox en download hem zelf ook. Bij hem is die consule gebonden en bij op je account, zo kun je voor de zelfde prijs 2 keer dowloaden 8)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

Sinds een week in het bezit van een 360 Elite. Mooi apparaat, maar de koeling is niet bepaald subtiel idd (understatement)! :)

Lego Indiana Jones trouwens erg vermakelijk, maar kan niet wachten tot de kerstcadeautjes binnen zijn. ;)

Weet niet of iemand het al had geconstateerd, maar zag vanmorgen Burn Out Paradise ineens voor €24,99 bij Van Leest. Aangezien die winkel door het hele land zit, is het wellicht voor veel mensen een aanrader!

Ik heb 'm zelf in ieder geval gelijk gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
robhof schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:43:
Sinds een week in het bezit van een 360 Elite. Mooi apparaat, maar de koeling is niet bepaald subtiel idd (understatement)! :)]
Heb je je games al op de HD gezet? Dat is 95% van het geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

Oja, vergat idd te melden dat de drive ook herrie maakt! ;) Heb helaas nog geen tijd gehad om uitgebreid te spelen/pielen, maar ga deze week zeker spellen op de hd zetten.

Thx voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Nieuw binnen op nr 39 @ Gamercard :). is leuk, dan zie je een beetje wat de medetweakers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:00
xxxneoxxx schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:27:
[...]

Tversity al geprobeerd..?

Dat MKV niet lukt, tsjah.. MKV is een container formaat, geen codec an sich.
Nee nog niet, ziet er wel interessant uit. Wat doet het precies? Begrijp ik het goed als dat progje eigenlijk op mijn pc de boel re-encode en het dan door stuurt? Dan gaat rips afspelen wss nog niet lukken, ziet hier @ een amd3200+, denk niet dat die het on the fly reencoden echt trekt.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ik ben echt zwaar aan het nadenken wel spel ik erbij zal halen. Fable II lijkt me echt leuk. Fable I vond ik al super :) Alleen dat blijf je niet zo lang spelen. Call of Duty 4 heb ik op de pc en vind ik heel leuk. Alleen ik ga hem niet dubbel kopen. cod5 vond ik was minder goed en heb ik al gespeeld. Het liefste pak ik een spel dat nog niet op de pc is. Wat is dit moeilijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Werkt apart, dat MyGamerCard. Je moet schijnbaar de game online gespeeld hebben om je score in die lijst te zien. Zo krijg ik mijn 1000 van COD4 (niet online gespeeld) niet te zien, terwijl mijn 920 van The Orange Box (wel online gespeeld) er wel instaan. Vreemd.

Sta trouwens wel mooi bij driekwart van mijn games bovenaan de lijst :9

[ Voor 13% gewijzigd door ElBarto op 22-12-2008 22:20 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Zamoraak schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:11:
Ik ben echt zwaar aan het nadenken wel spel ik erbij zal halen. Fable II lijkt me echt leuk. Fable I vond ik al super :) Alleen dat blijf je niet zo lang spelen. Call of Duty 4 heb ik op de pc en vind ik heel leuk. Alleen ik ga hem niet dubbel kopen. cod5 vond ik was minder goed en heb ik al gespeeld. Het liefste pak ik een spel dat nog niet op de pc is. Wat is dit moeilijk ^^
Gears of War vind ik erg leuk en ik ben niet zo'n fan van schietspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
ElBarto schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:13:
Werkt apart, dat MyGamerCard. Je moet schijnbaar de game online gespeeld hebben om je score in die lijst te zien. Zo krijg ik mijn 1000 van COD4 (niet online gespeeld) niet te zien, terwijl mijn 920 van The Orange Box (wel online gespeeld) er wel instaan. Vreemd.

Sta trouwens wel mooi bij driekwart van mijn games bovenaan de lijst :9
Dat is bij mij ook, hij mist 405 gamerscore. Als je rechtsboven op je naam klikt, zegt hij ook dat je even de games moet booten die je in de lijst mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Momenteel heb ik nu een laptop zonder een goeie videokaart maar wil wel meer gaan gamen. Nu heb ik er over nagedacht om mijn laptop te verkopen en een nieuwe game pc aan te schaffen, maar dat is toch ook al zon 400-500 euro erbij leggen.

Dus sinds een tijdje denk ik er ook over na om een Xbox 360 aan te schaffen. Maar dan moet je natuurlijk ook een mooie (hd-ready/full hd) tv erbij hebben om het echt goed tot uiting te laten komen of niet?

Zelf heb ik nu een echt studenten tv'tje van een paar cm groot :P Dus dat wordt niet echt mooi of wel?
Heb even gekeken naar tv's en zag vooral dat Samsung wel mooie en goedkopere varianten heeft van tv's. Bijvoorbeeld de Samsung LE22S81B - 22" LCD-TV - breedscherm - HD ready - zwart voor €315. Met een goedkope Xbos 360 van €150 kom je op een €450 uit. Al met al een goeie prijs of niet?

Zo houd je wel je laptop (wel handig voor het naar huis gaan naar ouders en school) en heb je ook nog een mooie tv en Xbox om te gamen :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
@ Hierboven: dat lijkt me een uitstekend idee. Als je gaat gamen met een xbox 360 op een HD TV gaat er een wereld voor je open. Voor mij althans, ik was altijd PC gamer maar nu speel ik elke avond lekker onderuit op de bank Gears of War 2. Super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
monnick schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:37:
@ Hierboven: dat lijkt me een uitstekend idee. Als je gaat gamen met een xbox 360 op een HD TV gaat er een wereld voor je open. Voor mij althans, ik was altijd PC gamer maar nu speel ik elke avond lekker onderuit op de bank Gears of War 2. Super! :)
Ja het is de eerste keer dat ik er over nadenk om een console aan te schaffen. Maar laptops met goede videokaarten zijn zeldzaam en hartstikke duur!:(
Daarnaast kan je wel een goede desktop aanschaffen van 800 euro, maar dan heb je niet weer de mobiliteit van een laptop :P

Het prijzenplaatje komt misschien net zo duur uit maar het voordeel is dat je wel je laptop behoudt. Wel jammer is dat die actie al op de 31e afloopt, dat je min. €30 terugkrijgt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Angeloonie schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:34:
[...]

Ahh fuck it :P Toch maar besteld. Zo'n politiegame is altijd leuk, en er zijn er niet veel van :)
Haha waar? Ook via ebay? Ik ben heel benieuwd, we houden elkaar op de hoogte hè :+ . Vanavond nog eens de demo op hard gespeeld, best lastig nog. Maar wel vermakelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waypoint schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:55:
[...]

Haha waar? Ook via ebay? Ik ben heel benieuwd, we houden elkaar op de hoogte hè :+ . Vanavond nog eens de demo op hard gespeeld, best lastig nog. Maar wel vermakelijk :D
Ook bia eBay ja, via verkoper "catvertrieb" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
monnick schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:37:
Jij ook al, het lijkt alsof er tegenwoordig steeds meer overstag gaan. En allemaal vanwege dat continue upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Zo ben ik een half jaar geleden overstag gegaan en ik kan je op een briefje geven dat het goedkoper is (in mijn geval dan).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

maartend schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:59:
[...]

Jij ook al, het lijkt alsof er tegenwoordig steeds meer overstag gaan. En allemaal vanwege dat continue upgraden.
Mijn belangrijkste overweging was het feit dat consoles eindelijk in een normale resolutie spellen weergaven, mits je ook een nette TV hebt. Nu zal GTA4 er op de 360 wellicht wat minder goed uitzien dan op een monsterbak-PC, maar GTA3 was op de PS2 zoveel lelijker dan de PC variant, door de resolutie..

Nee, de consoles hebben een grote stap gemaakt in het HD tijdperk. Dat en 5.1 geluid is een ultieme overwinning. En dan is het inderdaad nog de kostprijs, eenmalig 400/500/600 euro uitgeven ipv continu een nieuwe CPU, RAM, moederbord en VGA kaart. Scheelt aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

maartend schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:59:
[...]

Ik ook, ben er wel ontzettend blij mee. Investering van 800 euro (500 voor HD-ready TV en 300 euro voor de Pro met Gears 1 en PGR 4).. Maar het voordeel is: ik hoef nu geen videokaart van 400 euro te kopen om de nieuwste spellen op medium te spelen, + dat ik lekker in bed kan spelen :)

1 nadeel: ik mis mn muis (kan ik lekker snel mee draaien) en je moet betalen voor games :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
Hey,

Ik wil graag GTA 4 voor de Xbox 360 kopen!
Weten jullie nog een goede en betrouwbare winkel waar ik GTA 4 voor een mooi prijsje kan kopen, voor pakweg 30 eurotjes?
Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn xbox nu net een jaar, en hij loopt steeds vast. ik denk dat ik nog een paar dagen heb voor de 1 jarige garantie (aangezien dit geen RROD is dus geen 3 jaar)

Tsja wat te doen, opsturen in de vakantie. of na de vakantie opsturen wat waarschijnlijk niet meer mogelijk is.

altijd microsoft die me naait tijdens vakanties :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 03:03:
ik heb mijn xbox nu net een jaar, en hij loopt steeds vast. ik denk dat ik nog een paar dagen heb voor de 1 jarige garantie (aangezien dit geen RROD is dus geen 3 jaar)

Tsja wat te doen, opsturen in de vakantie. of na de vakantie opsturen wat waarschijnlijk niet meer mogelijk is.

Morgenochtend bellen en binnen garantie aanmelden voor reparatie; ophalen kun je gewoon afspreken met ze :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 03:07:
[...]

Morgenochtend bellen en binnen garantie aanmelden voor reparatie; ophalen kun je gewoon afspreken met ze :)
mijn xbox is al een half jaar eerder kapot gegaan, en het is een falcon ook nog.
ik ga maar mooi schadevergoeding eisen! gratis game ofzo :P niet normaal hoor dit. altijd tijdens de vakanties.
gaat dat met gemak lukken met MS? of moet ik meer aggresiever praten aan de lijn :$ ?

nu ik net pas GH:WT binnen heb :( ... (waarvan de drumstel ook chinees afval is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Daar is deze topic voor hè ;) -> Xbox 360 defecten topic Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:17:
[...]

Weet ik niet meer precies, er heeft een guide gestaan op 1 van de grote sites (IGN o.i.d.) met de top-10 snelste 1000G games. Ik weet nog wel de nummer 1:

In die game kan je 1000G halen in 25 seconden :P

EDIT:

De nummer 2 was trouwens NBA 2k6, daar had je 1000G na 1 potje basketballen. Zal eens verder zoeken :P En dan krijg je dit werk:
Deze site wellicht? http://www.easyxbox360ach...=category&id=37&Itemid=60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
Misschien een leuke tip waar ik gister toevallig achterkwam. Als je een achievement scoort en je drukt dan op de guide button dan krijg je meteen een overzicht van je achievements. Is wel zo handig :) weet je meteen welke je unlocked hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zelfs nog iets beter, je krijgt info over de achievement die je op dat moment gehaald hebt. Soms hebben ze een beetje vage teksten en kun je er op die manier achterkomen waarom ze je blij maken met wat punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de nieuwe weekaanbieding van play-asia is :

Fracture, 10 euro incl. verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een leuke site voor Achievements is http://www.achieve360points.com/list/ . Kun je ook spellen zelfs sorteren op moeilijkheidsgraad, en de meeste games zijn voorzien van een Achievement Guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
sekeroglan schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:43:
[...]
Sorry, maar zoveel gamerscore heb ik ook weer niet ;) Als ik binnen mijn vriendenlijst kijk sta ik iets van 25ste van de 60.
Exorcist schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:41:
Een leuke site voor Achievements is http://www.achieve360points.com/list/ . Kun je ook spellen zelfs sorteren op moeilijkheidsgraad, en de meeste games zijn voorzien van een Achievement Guide.
Die vond ik heel goed, maar tegenwoordig bivakeer ik liever op Xbox 360 achievements of True Achievements

[ Voor 46% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 23-12-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:42:
[...]

Sorry, maar zoveel gamerscore heb ik ook weer niet ;) Als ik binnen mijn vriendenlijst kijk sta ik iets van 25ste van de 60.
Dat heb ik ook.
Komt voornamelijk doordat je "boost-vrienden" krijgt als je je op achievements gaat concentreren.

Maar ik sta 1ste van mijn ca 20 real life vrienden met een 360, dat is voldoende. Heb de tijd niet om nog flink voor de score te gaan.

Komende zondag nog eens met 12 man systemlink spelen: 12 xboxen, 12 tv's, veel schips, en drank in één woonkamer en flink fraggen met Halo3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:10
PSP123 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 02:49:
Hey,

Weten jullie nog een goede en betrouwbare winkel waar ik GTA 4 voor een mooi prijsje kan kopen, voor pakweg 30 eurotjes?
Ik hoor het graag!
In de winkel gaat moeilijk worden, ebay moet wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Laatst online: 23-03-2024
Hey,

Ik hoor het graag!
Dan denk ik dat je bij Play.com moet zijn, want daar hebben ze hem voor 25,49 inclusief verzendkosten.
http://www.play.com/Games...heft-Auto-IV/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr

Jij hebt een RROD, en ook als het geen RROD is, dan heb jij een RROD.

Jij hebt gewoon een RROD en niets anders, en ben ook niet zo stom om iets anders te zeggen als je MS aan de lijnt hebt.

MS kan toch niet controleren of jij werkelijk een RROD hebt, zelfs in het service centrum niet. Na transport kan het zijn dat dat ding het gewoon weer even doet, dat weten zij ook.
Waterpolo schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:22:
[...]

Dan denk ik dat je bij Play.com moet zijn, want daar hebben ze hem voor 25,49 inclusief verzendkosten.
http://www.play.com/Games...heft-Auto-IV/Product.html
Dan moet je wel bereid zijn 3 weken te wachten, en nog eens een claim in te vullen.

Play.com heeft voor mij echt afgedaan, vroeger veel besteld, maar tegenwoordig is de service gewoon brak.
En niet alleen bij mij, maar op alle forums zie ik klachten over Play.com.

[ Voor 25% gewijzigd door yzf1kr op 23-12-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Exorcist schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:29:
[...]

Mijn belangrijkste overweging was het feit dat consoles eindelijk in een normale resolutie spellen weergaven, mits je ook een nette TV hebt. Nu zal GTA4 er op de 360 wellicht wat minder goed uitzien dan op een monsterbak-PC, maar GTA3 was op de PS2 zoveel lelijker dan de PC variant, door de resolutie..

Nee, de consoles hebben een grote stap gemaakt in het HD tijdperk. Dat en 5.1 geluid is een ultieme overwinning. En dan is het inderdaad nog de kostprijs, eenmalig 400/500/600 euro uitgeven ipv continu een nieuwe CPU, RAM, moederbord en VGA kaart. Scheelt aardig.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens! Je hebt niet meer het gemiep met hoe goed je PC is maar je koopt gewoon zo'n ding en klaar!:P Wel jammer dat die tv's nog redelijk duur zijn voor een studentje maar ja.. Ik moet wel snel beslissen als ik gebruik wil maken van die cashback actie en dat gaat het hem niet worden gok ik :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan moet je wel bereid zijn 3 weken te wachten, en nog eens een claim in te vullen.

Play.com heeft voor mij echt afgedaan, vroeger veel besteld, maar tegenwoordig is de service gewoon brak.
[/quote]

Ja is het zo slecht? Ik zit er namelijk aan te denken of Fifa09 daar te bestellen.

Ik weet sowieso niet of al die spelen op iedere xbox afgespeeld kunnen worden ivm regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege de mega veel topics over de Xbox toch even een vraagje (ipv zoeken):

Kan een externe blu-ray speler (normaal voor de PC) aangesloten worden op de XBOX 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hey,

Ik hoor het graag!
40 euro op Gamehubs (verzending gratis)

@ TriStar: nee dat kan niet voor zo ver ik weet. Het gerucht gaat wel dat Microsoft in 2009 met een externe blu-ray speler gaat komen voor de xbox. Hoe zeker dit is kan ik niet zeggen.

[ Voor 21% gewijzigd door monnick op 23-12-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
monnick schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:47:
[...]

40 euro op Gamehubs (verzending gratis)

@ TriStar: nee dat kan niet voor zo ver ik weet. Het gerucht gaat wel dat Microsoft in 2009 met een externe blu-ray speler gaat komen voor de xbox. Hoe zeker dit is kan ik niet zeggen.
play.com issie 25.50 volgensm ij incl verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:38:
[...]

[/quote]

Ja is het zo slecht? Ik zit er namelijk aan te denken of Fifa09 daar te bestellen.

Ik weet sowieso niet of al die spelen op iedere xbox afgespeeld kunnen worden ivm regio?
Play = UK = PAL dus zelfde als wij hier...

heb zelf ook paar x besteld bij Play geen problemen mee gehad... misschien als t ooit mis gaat is t nie zo mooi, maar zelf nooit last van gehad en een vriend van me die daar ook regelmatig besteld ook niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 2 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

BM schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:03:
[...]

- Het is gedownload gekocht via het account wat momenteel actief is.
- Het is gedownload gekocht op de console die momenteel in gebruik is.

Dus:
Ja, je kunt iets downloaden kopen, en dat met een andere account op dezelfde console gebruiken.
Ja, je kunt iets downloaden kopen, en dat op een andere console, met dezelfde account gebruiken.
Hmmmz, ik heb zelf toch echt een probleempje op dat gebied, kwam er afgelopen zondag achter toen een maat van me castlevania wilde zien en op zijn profiel alleen maar de trial had. (voor de volledigheid, ik heb dit spel dus gekocht en onder mijn account werkt ie prima).
Nu is bij mij de uitzondering dat ik van een pro naar een elite gegaan ben en mijn info heb gekopieerd via de data transfer cable.
Ik heb al geprobeerd om ff het spel te verwijderen en opnieuw te downloaden maar dat hielp dus niet echt, misschien toch maar even mijn account recoveren ofzo :?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Over achievements hunting/boosting whatever.

Toen ik mijn x-box net had boeide me het echt geen ene reet dat achievements gebeuren, en ik speel ook veel te weinig om serieus met de mensen mee te doen die 10, 20 of zelfs 30k gehaald hebben. Maarrrrrrr
het werkt wel :P. Als ik nu met mijn andere oude consoles speel dan merk ik echt dat ik het jammer vind dat ik niet dat stomme pop upje krijg als ik iets byzonders doe.
Ik weiger zelf dan ook om spellen te kopen puur omdat je makkelijk achievements krijgt, maar afgelopen zondag uit luiheid en nieuwsgierigheid toch maar dat stomme doritos spel gehaald. En het is echt een compleet onzinnig spel maar toch door die achievements blijf je spelen, alleen het laatste t-rex level lukte niet, en na 3 pogingen drong het door, ik speel dit puur voor de achievement, niet omdat ik het leuk vind. Toen ben ik ook gelijk gestopt, maar ergens in mijn achterhoofd vind ik het nu toch jammer dat ik niet de laatste 2 achievements heb binnengehaald. (De andere is win een online potje, dat zie ik al helemaal niet zitten :P)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:03:
[...]

play.com issie 25.50 volgensm ij incl verzending
Ik wil graag Fifa bestellen op Play.com, maar helaas kun je niet met Paypal betalen. Een creditcard heb ik niet. Op Gamehub hebben ze hem helaas niet.

Weet iemand nog een winkel waar Fifa wat goedkoper is en waar je ook kunt betalen zonder Creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-04-2024
jwhderksen schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:05:
hoe bevalt de wireless headset jullie? ik ga deze misschien aanschaffen, maar wil toch eerst een gedegen indruk van gebruikers verkrijgen voordat ik tot kopen over ga .
destijds geen reactie mogen vernemen. mogelijk dat nu iemand wil reageren op mijn vraag aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:43:
[...]

Ik wil graag Fifa bestellen op Play.com, maar helaas kun je niet met Paypal betalen. Een creditcard heb ik niet. Op Gamehub hebben ze hem helaas niet.

Weet iemand nog een winkel waar Fifa wat goedkoper is en waar je ook kunt betalen zonder Creditcard.
op gcshop is die 54 euro. Kun je beter een creditcard aanschaffen... Heb je altijd wat aan.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
jwhderksen schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:45:
[...]

destijds geen reactie mogen vernemen. mogelijk dat nu iemand wil reageren op mijn vraag aub :)
Nou vooruit dan ;)
Ik heb hem nu een maandje of 3 en ik zou niet meer anders willen.
Het is niet goedkoop maar ik ben duidelijker te verstaan en dat ding zit gewoon super dus je krijgt er ook niet snel last van.
Het enige vervelende is dat ik hem weleens kwijt ben :)
Maar je bent wel verlost van dat vreselijke headset dat er standaard bijzit.
Er zijn trouwens ook zat reviews te vinden en die zijn zover ik heb kunnen zien allemaal positief.
yzf1kr schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:23:
[...]

Het is heel apart, want ik doe er zo'n 100 bestellingen per jaar en nog nooit iets niet aangekomen en mijn broer besteld 1 spel en het komt nooit meer aan.
Hoe de service dan is weet ik niet, want hij vertikt het om te gaan klagen en geeft het spel gewoon op.
Als je het mij vraagt zijn de postbode in Nederland gewoon wat meer gajes geworden dan vroeger, want mijn broer is al meer kwijt geraakt via de post (fototoestel en Mp3-speler) en die bleek na onderzoek ook bij de postbode thuis te liggen.
Het is jammer dat het zo duidelijk te zien is wat er in zit, want de dader is toch bijna niet aan te wijzen.
En als er steeds meer verdwijnt vind ik het ook niet gek dat Play wat moeilijker doen, want eerste schenen ze gewoon een nieuwe op te sturen zodra je zei dat hij niet aankwam zonder bewijs en daar wordt natuurlijk ook misbruik van gemaakt :/

Ik heb iig niks te klagen over Play.com en nu maar hopen dat het zo blijft

[ Voor 49% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

[...]

Destijds? Het is nog geen 24 uur geleden ;). En nee, ik heb er geen ervaring mee. Maarrrrr:

Tadaa!

Edit:

Beakzz: 100 bestellingen per jaar?! Damn....

[ Voor 5% gewijzigd door Jan Laros op 23-12-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-04-2024
hehe thnx ;) ik vind dit topic vaak een respresentatief beeld schetsen over Xbox360 producten, daarom dat ik mijn vraag hier graag beantwoord wilde zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Beakzz schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:03:
[...]
Het is heel apart, want ik doe er zo'n 100 bestellingen per jaar en nog nooit iets niet aangekomen en mijn broer besteld 1 spel en het komt nooit meer aan.
Wanneer heb jij voor het laatst iets besteld?

Ik heb over de laatste jaren ook zo'n 40 a 50 CD's, DVD's etc besteld, nooit probelemen.
Maar de laatste weken is het echt bar en boos, al 3 games niet aangekomen.

Overal om me heen (ook op dit forum) zie ik de zelfde verhalen, spullen komen gewoon niet meer aan.

Spullen uit de VS, Australië en Azië geen probleem, maar Play.com blijf ik tegenwoordig ver vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:03:
[...]

op gcshop is die 54 euro. Kun je beter een creditcard aanschaffen... Heb je altijd wat aan.
Klopt, maar dan moet ik weer zo lang wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
Sagat schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:20:
[...]
Hmmmz, ik heb zelf toch echt een probleempje op dat gebied, kwam er afgelopen zondag achter toen een maat van me castlevania wilde zien en op zijn profiel alleen maar de trial had. (voor de volledigheid, ik heb dit spel dus gekocht en onder mijn account werkt ie prima).
Nu is bij mij de uitzondering dat ik van een pro naar een elite gegaan ben en mijn info heb gekopieerd via de data transfer cable.
Ik heb al geprobeerd om ff het spel te verwijderen en opnieuw te downloaden maar dat hielp dus niet echt, misschien toch maar even mijn account recoveren ofzo :?
Je moet je licenties even migreren bij de License migration tool. Opnieuw downloaden werkt alleen als je een nieuwe harddisk op je oude xbox zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik las vanochtend dat de PS3 GtiClub+ heeft....
Dat heb ik "vroeger" erg veel gespeelt en ik zou het zonder twijfel kopen mocht het ooit voor de Xbox360 uitkomen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen nog ervaring met samsung T2**HD schermen van samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Infinitytron schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:37:
[...]

Daar ben ik het dus helemaal mee eens! Je hebt niet meer het gemiep met hoe goed je PC is maar je koopt gewoon zo'n ding en klaar!:P Wel jammer dat die tv's nog redelijk duur zijn voor een studentje maar ja.. Ik moet wel snel beslissen als ik gebruik wil maken van die cashback actie en dat gaat het hem niet worden gok ik :)
Hé,

Ik als studentje heb afgelopen 5 December ook een Xbox 360 Elite gekocht, tv was ook te duur en te groot voor op mijn kamer. Ik heb daarom gekozen voor een Samsung Synchmaster 2493HM, heeft de aansluiting HDMI en geeft FUll HD/1080P beelden weer.
In één woord practig en betaalbaar. (340 euro bij Komplett.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:13:
Mensen nog ervaring met samsung T2**HD schermen van samsung?
Check de reviews op tweakers, staan er 2. Ik was ook eerst van plan om de T240HD aan te schaffen incl. tv modus.
Maar op verschillende sites liep ik tegen het euvel dat de inkijkhoek niet echt goed is, wat bij de tv modus wel een must is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP123 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:19:
[...]

Check de reviews op tweakers, staan er 2. Ik was ook eerst van plan om de T240HD aan te schaffen incl. tv modus.
Maar op verschillende sites liep ik tegen het euvel dat de inkijkhoek niet echt goed is, wat bij de tv modus wel een must is!
Ik heb ze al gelezen idd :)

Maar ik ga het meer gebruiken voor xbox 360(HDMI) en pc(DVI). digitenne is niet zo belangrijk.
ik zet 'm op mijn bureau dus ik zit er net voor, dat maakt de inkijkhoek niet zo belangrijk :)

19" op vga modus, dat is wat ik nu heb. maar de beeld is helemaal niet zo scherp. als ik dan weer overswitch naar DVI (PC) dan is alles zo scherp.

vandaar ik een hdmi aansluiting wil voor mijn xbox, en dan wil ik graag weten van mensen die het al hebben hoe het eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Ik heb de T240 icm de Xbox, en met de HD component aansluiting is het echt haarscherp, niets over te klagen! Ook het streamen van films e.d. gaat soepel en ziet er prachtig uit, zeer tevreden over! De monitor zelf is ook gewoon mooi om te zien.

Kijkhoek problemen heb je altijd met TN schermen, als dat belangrijk is moet je gewoon een duur scherm halen. De voet van de T240HD kan overigens goed gedraaid worden, dus dat is handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
yzf1kr schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:40:
[...]

Wanneer heb jij voor het laatst iets besteld?

Ik heb over de laatste jaren ook zo'n 40 a 50 CD's, DVD's etc besteld, nooit probelemen.
Maar de laatste weken is het echt bar en boos, al 3 games niet aangekomen.

Overal om me heen (ook op dit forum) zie ik de zelfde verhalen, spullen komen gewoon niet meer aan.

Spullen uit de VS, Australië en Azië geen probleem, maar Play.com blijf ik tegenwoordig ver vandaan.
Mijn laatste bestelling was 8 x Pure en daar zijn er nu 5 van binnen en 3 nog niet. Maarja het zal niet de eerste keer zijn dat het meer dan 2 weken onderweg is.

Ik zie het wel ;) misschien heb ik gewoon geluk gehad tot nu toe of mogen ze mij heel erg bij Play ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
Sagat schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:27:
Over achievements hunting/boosting whatever.

Toen ben ik ook gelijk gestopt, maar ergens in mijn achterhoofd vind ik het nu toch jammer dat ik niet de laatste 2 achievements heb binnengehaald. (De andere is win een online potje, dat zie ik al helemaal niet zitten :P)
De andere is win een multiplayer potje, niet persé online ;)

edit: Sterker nog, de Achievement luidt letterlijk: win a local multiplayer game.

Ik heb mijn 2e controller aangezet, en die niets laten doen, 1 kill met mijn t-rex en ik had de Achievement. Want zo ben ik dan ook wel weer, als ik alle Achievements behalve die ene heb, kan ik me daar verschrikkelijk aan ergeren.

[ Voor 6% gewijzigd door MiramarVTM op 23-12-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Laatst online: 23-03-2024
Beakzz schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:24:
[...]

Mijn laatste bestelling was 8 x Pure en daar zijn er nu 5 van binnen en 3 nog niet. Maarja het zal niet de eerste keer zijn dat het meer dan 2 weken onderweg is.

Ik zie het wel ;) misschien heb ik gewoon geluk gehad tot nu toe of mogen ze mij heel erg bij Play ;p
Maar als je die met de aanbieding van 14 euro van vorige week maandag hebt gekocht dan is het ook niet zo vreemd want het is nog geen twee weken en toen was het spel ook redelijk snel uitgespeeld.

Ik heb m zelf ook besteld en kijk er erg naar uit, hopelijk is het in het engels want op nederlands commentaar zit ik niet zo te wachten.

Dan nog over die achievement zoals er hierboven over werd gesproken, het werkt toch wel om een spel nog een keer uit te willen spelen voor die achievements. Met name met GoW zal ik het nog wel een keer helemaal spelen. Zowel voor de achievements als voor het feit dat het een geniaal spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

MiramarVTM schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:05:
[...]

De andere is win een multiplayer potje, niet persé online ;)

edit: Sterker nog, de Achievement luidt letterlijk: win a local multiplayer game.

Ik heb mijn 2e controller aangezet, en die niets laten doen, 1 kill met mijn t-rex en ik had de Achievement. Want zo ben ik dan ook wel weer, als ik alle Achievements behalve die ene heb, kan ik me daar verschrikkelijk aan ergeren.
Same here haha, die Multiplayer achievement is nog het snelste te halen van allemaal, gewoon aantal punten om te winnen op 1 zetten en hoppa.

Dat laatste T-Rex level is best een pain in the ass trouwens :+ heb ik me toch even aan geërgerd.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
Ik vond level 5 kut, level 6 walste ik in 1 keer doorheen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ik heb een vraagje, ik wil mijn xbox via een vga kabel aansluiten op mijn 1680x1050 vomputermonitor (samsung 206BW). Support de xbox (en de meeste games) wel 1680x1050 en werkt die ook via de vga kabel?

Google geeft alleen topics uit 2006 etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Zamoraak op 23-12-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Niet kopen. Drie mensen die ik ken hebben ze en die zijn allemaal super slecht te verstaan omdat ze heel zacht doorkomen. Daarnaast komt het echt te vaak voor dat hun batterij tijdens het spelen op is. Doe mij maar gewoon de standaard headset. Meer dan prima ding :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een ign lijstje van games die meer aandacht verdienen stond Culdcept SAGA in. Een of ander japans kaartspel, schijnt nogal een diepe gameplay achter te liggen. Helaas vooralsnog alleen uitgebracht in de usa/japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Laatst online: 13-09 15:34
Zamoraak schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:33:
Ik heb een vraagje, ik wil mijn xbox via een vga kabel aansluiten op mijn 1680x1050 vomputermonitor (samsung 206BW). Support de xbox (en de meeste games) wel 1680x1050 en werkt die ook via de vga kabel?

Google geeft alleen topics uit 2006 etc.
Ja heb pas ergens gelezen dat sinds de nieuwe dashboard patch hij ook 16:10 ondersteund, kan niet zo snel een bron vinden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ken. schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:36:
[...]

Niet kopen. Drie mensen die ik ken hebben ze en die zijn allemaal super slecht te verstaan omdat ze heel zacht doorkomen. Daarnaast komt het echt te vaak voor dat hun batterij tijdens het spelen op is. Doe mij maar gewoon de standaard headset. Meer dan prima ding :Y)
Nou ik weet niet hoever diegene die jij kent hun oren achterop het hoofd hebben zitten, maar ik heb toch echt de ervaring dat ik en anderen beter te verstaan zijn.
Hij gaat idd weleens leeg als je hem er niet aan hangt als je klaar bent, maarja dan heb ik het gewone headset als backup. (om dan weer te ervaren wat een rotding dat is :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Zoiets had ik dacht ik ook gelezen. Maar kan iemand dit bevestigen? :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.