Het Xbox 360 ervaringen Topic #56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:50
Het is zo jammer dat ik de laatste tijd alleen nog maar Xbox 360 bundel pakketten tegenkom, deze zijn namelijk allemaal nog voorzien van een 360 met een 'Falcon' moederbord.
Iemand nog een idee waar ik kan kijken voor een Xbox 360 Pro met een 'Jasper' voor het einde van dit jaar? Hij moet toch al ergens opgedoken zijn bij ons. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Volgens mij nog niet langs gekomen.

Er is in Hoorn een e-plaza shop geopend.
Ze hebben een aanbieding tot 28 december.
Xbox360 pro 60GB met Indiana Jones Lego en Kungfu Panda voor €219 voor cashback (gaat dus nog €40 af).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:51:
Beetje rare vraag; ik wil een 360 kopen (Pro) maar krijg pas 2 januari weer geld op mijn rekening. Is er een mogelijkheid dan toch nog gebruik te maken van de Cash Back actie van microsoft?
Credit card? Zo heb ik het vandaag gedaan. Bij Saturn, die mooie aanbieding is er namelijk nog (oa Pro voor 215-40=175). Geen Jasper, maar ach, er blijft altijd wel een betere. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
Vandaag in een "eindelijk vakantie"-bui toch maar Guitar Hero World Tour gekocht. Inclusief gitaar want die had ik nog niet. En omdat ik het toch best leuk vind om te doen ben ik benieuwd geworden naar de overige instrumenten. Nou zag ik echter dat er van Guitar Hero als Rock Band nieuwe setjes op de markt zijn gekomen met instrumenten (gitaar, drumstel, microfoon). Maar nu zit ik dus te twijfelen of ik het wel zal doen (is aardig prijzig) en zo ja welke.

Uiteraard heb ik gezien dat er ook nog een ION Drum set is, maar dat gaat boven mn budget.

Mogelijk wil ik in de toekomst Rock Band 2 (en/of zelfs andere muziek games) ook nog halen, dus welke ik kies moet niet alleen in GHWT werken, maar ook in Rock Band 2. De 2 setjes die ik nu op het oog heb doen dat allebei (officiele setjes bij de nieuwe spellen), maar ik weet dus niet of de setjes ook goed speelbaar zijn in de game van de concurrent. Het gaat me dan eigenlijk om de drumset. Aangezien de ene 4 troms heeft en de ander 3, vraag ik me dus af of dat een beetje werkt in de andere game. Iemand hier ervaring mee? Zo ja, welke set is dan aan te raden? Of welke juist niet? En waarom?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 03:42:
Vandaag in een "eindelijk vakantie"-bui toch maar Guitar Hero World Tour gekocht. Inclusief gitaar want die had ik nog niet. En omdat ik het toch best leuk vind om te doen ben ik benieuwd geworden naar de overige instrumenten. Nou zag ik echter dat er van Guitar Hero als Rock Band nieuwe setjes op de markt zijn gekomen met instrumenten (gitaar, drumstel, microfoon). Maar nu zit ik dus te twijfelen of ik het wel zal doen (is aardig prijzig) en zo ja welke.

Uiteraard heb ik gezien dat er ook nog een ION Drum set is, maar dat gaat boven mn budget.

Mogelijk wil ik in de toekomst Rock Band 2 (en/of zelfs andere muziek games) ook nog halen, dus welke ik kies moet niet alleen in GHWT werken, maar ook in Rock Band 2. De 2 setjes die ik nu op het oog heb doen dat allebei (officiele setjes bij de nieuwe spellen), maar ik weet dus niet of de setjes ook goed speelbaar zijn in de game van de concurrent. Het gaat me dan eigenlijk om de drumset. Aangezien de ene 4 troms heeft en de ander 3, vraag ik me dus af of dat een beetje werkt in de andere game. Iemand hier ervaring mee? Zo ja, welke set is dan aan te raden? Of welke juist niet? En waarom?
Volgens mij moet je HIER een eind mee kunnen komen.
Als het goed is passen de games hun muziektracks gewoon aan, aan het instrument wat gekoppeld is. GHWT met Rockband drums zal dus 1 track weg laten vallen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18884

Zou je deze wireless antenne kunnen aansluiten op je 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 20:04
Ik heb mezelf net zeer goedkoop een 34" crt HDTV gekocht (JVC AV-34WP84) die perfect werkt en zeer mooi beeld via mn pc. Dit is echter een NTSC model, en de via mn pc (component) werkt alleen met 480p/720p/1080i op 60hz.

Nu wil ik mn xbox 360 hierop aansluiten maar ik krijg geen beeld via de DVI ingang ( hdmi-> dvi kabel die werkt met mn pcmonitor). Maar dit werkt niet,mogelijk omdat het een zeer kieskeurige dvi is of anders 50-60hz verschil, kan iemand met zn hdtv efe nakijken of er standaard 50hz of 60hz uit de hdmi komt ?

Ik heb ook al gelezen dat 50-60hz verzetten met de gewone composiet of scart kabel en dan terug hdtv zetten verschil maakt, maar ik weet de standaard instelling dus niet, en zo geen kabel meer ter beschikking, morgen eentje lenen van iemand als ik het nog niet opgelost krijg.

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Nee

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kijk even bij die vragen die er onder staan. Staat al een 360 compatible vraag, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18884
Denk het niet ivm drivers...en trouwens, de orginele is ongeveer even duur ?

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 19-12-2008 11:53 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Laatst online: 05-09 20:04
Frag_Zero schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:57:
Ik heb mezelf net zeer goedkoop een 34" crt HDTV gekocht (JVC AV-34WP84) die perfect werkt en zeer mooi beeld via mn pc. Dit is echter een NTSC model, en de via mn pc (component) werkt alleen met 480p/720p/1080i op 60hz.

Nu wil ik mn xbox 360 hierop aansluiten maar ik krijg geen beeld via de DVI ingang ( hdmi-> dvi kabel die werkt met mn pcmonitor). Maar dit werkt niet,mogelijk omdat het een zeer kieskeurige dvi is of anders 50-60hz verschil, kan iemand met zn hdtv efe nakijken of er standaard 50hz of 60hz uit de hdmi komt ?

Ik heb ook al gelezen dat 50-60hz verzetten met de gewone composiet of scart kabel en dan terug hdtv zetten verschil maakt, maar ik weet de standaard instelling dus niet, en zo geen kabel meer ter beschikking, morgen eentje lenen van iemand als ik het nog niet opgelost krijg.
Ik heb mn vraag zelf kunnen beantwoorden, de tft van mn broer kon wel deftig info geven over het signaal. 1280x720 60hz , zou normaal moeten werken met mn tv maar de dvi-ingang werk precies niet mee ( dvi-> hdmi kabel en hdmi kabel + adapter al geprobeerd ). Morgen maar een Componentkabel gaan halen dan .

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
BM schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:37:
[...]

Volgens mij moet je HIER een eind mee kunnen komen.
Als het goed is passen de games hun muziektracks gewoon aan, aan het instrument wat gekoppeld is. GHWT met Rockband drums zal dus 1 track weg laten vallen.
Die chart had ik inderdaad gezien. Zag ook dat het inderdaad compatible was met beide games.

Maar wat ik gewoon wil weten over de drumkits uit Guitar Hero World Tour en Rock Band 2 is:
Hoe speelt dat?
Welke speelt nou fijner in de originele game?
Welke speelt fijner in de game van de concurrent?

Wat dat het kan, wil nog niet zeggen dat het ook goed te doen is. En ik wil het zeker weten, want die dingen zijn duur :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Vragje voor de HDTV-HDMI gebruikers, Hoe hebben jullie de reference levels en color instellingen staan?
Ik heb er aardig wat info over gevonden maar niets is echt duidelijk.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op advanced gezet, maar echt verschil heb ik nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

rajackar schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:16:
Vragje voor de HDTV-HDMI gebruikers, Hoe hebben jullie de reference levels en color instellingen staan?
Ik heb er aardig wat info over gevonden maar niets is echt duidelijk.
Is er per monitor/lcd verschillend.. ik heb hem ook op advance staan en dat maakte het voor mij net allemaal iets scherper.. Maar niet alle schermen kunnen het aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Weet niet of iemand de tip al had gegeven, maar heb bij Amazon.co.uk een 12 maanden live Gold kaartje (redeem code) gekocht met verzendkosten en btw kom je op ongeveer 41 euro (wisselt een beetje met de koers) Maar scheelt dus aanzienlijk met de kosten die je hier voor een kaart betaalt.

Als je het samen doet kan je de verzendkosten delen dan is het per persoon nog goedkoper.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

tips zoals die van jou zijn altijd handig, maar.....zie start post bij

Hoe zit het met Xbox Live?

Grootste voordeel van gamehubs (en ook andere shops/sites) is dat je de code dan via mail ontvangt. Dus en niet (lang) wachten en geen verzendkosten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De Wifi adapter van MS kost 43,-

Waarom zou je dat ding dan willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djcasl schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:43:
Weet niet of iemand de tip al had gegeven, maar heb bij Amazon.co.uk een 12 maanden live Gold kaartje (redeem code) gekocht met verzendkosten en btw kom je op ongeveer 41 euro (wisselt een beetje met de koers) Maar scheelt dus aanzienlijk met de kosten die je hier voor een kaart betaalt.

Als je het samen doet kan je de verzendkosten delen dan is het per persoon nog goedkoper.
djcasl schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:43:

www.boxeddeal.com
12 maanden live 42$ => ~31€
Géén verzendkosten.
Binnen 12 uur had ik mailtje met code.
Ingevoerd op me xbox en klaar.
Bevestigingsmailtje van microsoft dus ik zit 12 maanden gebeiteld voor maar 31 euri:)
Kijk anders ook ff op:
www.gamehubs.com
www.microsoftpointsxbox.com

Damn ik maak gwn reclame 8)7

Heeft iemand nog tips voor leuke games om met je vriendin same te spele?
Ze vind halo 3 iig leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Shit en ik dacht dat ik het goedkoop had.
Thanks voor de tips. :)

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:56
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:55:
[...]

[...]

www.boxeddeal.com
12 maanden live 42$ => ~31€
Géén verzendkosten.
Binnen 12 uur had ik mailtje met code.
Ingevoerd op me xbox en klaar.
Bevestigingsmailtje van microsoft dus ik zit 12 maanden gebeiteld voor maar 31 euri:)
Kijk anders ook ff op:
www.gamehubs.com
www.microsoftpointsxbox.com

Damn ik maak gwn reclame 8)7

Heeft iemand nog tips voor leuke games om met je vriendin same te spele?
Ze vind halo 3 iig leuk :)
Wat ik altijd leuk vind om te doen is een racespel, denk aan Burnout: Revenge o.i.d. Niet te moeilijk maar wel fun. Ook GRAW2 is af en toe leuk om te doen :P .
Verder speel ik nog wel eens knokspelletjes zoals bijvoorbeeld DoA 4 (gouwe ouwe :) ).

Co-op doe ik bijna nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Jongens jullie moeten mij helpen. momenteel ben ik bij mijn ouders thuis en nu heb ik van de week zo'n leuke demo gedownload, met een politieteam. Volgens mij was het cobra 11: crash time. Alleen weet ik niet of de demo op Xbox live nu van deel 1 of deel 2 is. Kan iemand hier uitsluitsel overgeven?

En mocht het deel 1 zijn (deel 2 is nog niet uit), waar kan ik die in een Nederlandse winkel kopen, want ik google me rot maar kan niks vinden. Evenals de verschillen tussen deel 1 en 2 kan ik niet vinden.

Vond het ondanks een aantal bugs wel erg vermakelijk, 't is net zoiets als het Hard Truck gevoel haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Waypoint schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:15:
Jongens jullie moeten mij helpen. momenteel ben ik bij mijn ouders thuis en nu heb ik van de week zo'n leuke demo gedownload, met een politieteam. Volgens mij was het cobra 11: crash time. Alleen weet ik niet of de demo op Xbox live nu van deel 1 of deel 2 is. Kan iemand hier uitsluitsel overgeven?

En mocht het deel 1 zijn (deel 2 is nog niet uit), waar kan ik die in een Nederlandse winkel kopen, want ik google me rot maar kan niks vinden. Evenals de verschillen tussen deel 1 en 2 kan ik niet vinden.

Vond het ondanks een aantal bugs wel erg vermakelijk, 't is net zoiets als het Hard Truck gevoel haha!
zoek hier eens tussen:
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/catalog.aspx?d=8

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Kijk, ik moet eens meegaan met de techniek :*) . Het was dus deel 2, maar wanneer deze nou precies gereleased wordt kan ik maar niet vinden 8)7 . Deel 1 schijnt erg slecht te zijn (maar dat vinden ook veel mensen van deel 2 dus tja...) :P . Als ik hem voor 25 euro max kan krijgen vind ik het wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
Meh, had een leuke middag georganiseerd met vrienden, met 2 xboxen,2 tv's en 8 mensen
Blijkt dat de mensen waarvan ik een controller mocht lenen al op vakantie zijn..
Iemand in de streek hilversum die mij controllers wil lenen met een kleine vergoeding? :') (met borg natuurlijk)
Of weet iemand waar ik snel, goedkoop nieuwe controllers kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bart smit,Intertoys, andere zaken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Ik ga ff het risico nemen om een domme vraag te stellen, maar ik kan er niks over vinden op google ( of ik heb geen idee welke keywoorden ik moet gebruiken ;) )

Hoe komt het dat ik bij sommige dvd's zwarte balken aan de zijkanten heb ?
Kan ik ergens instellen dat hij gewoon vol beeld weergeeft ?
Bij spellen doet hij dat nooit, maar zit nu een National Geographic Docu te kijken en ik irriteer me er mateloos aan dus ik hoop dat jullie een oplossing weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
[b][message=31226020,noline]
Bij spellen doet hij dat nooit, maar zit nu een National Geographic Docu te kijken en ik irriteer me er mateloos aan dus ik hoop dat jullie een oplossing weten
Heeft geloof ik met de verhouding van het beeld te maken. Ik vermoed dat je op een breedbeeld tv naar een 4:3 DVD zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb mn nieuwe TV binnen (Samsung LE40A756) en een VGA HD kabel voor de 360. Hopelijk kan ik het ding hiermee op 1080p instellen, de helft van de mensen die ik spreek beweert van wel en de andere helft van niet. Component is sowieso een no-go, daar component an sich wel 1080p kan dragen maar de inputs op de meeste TV's niets. Die blijft dus voor de Wii over, de PS3, DVD speler en PC mogen op HDMI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Exorcist schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:39:
Heb mn nieuwe TV binnen (Samsung LE40A756) en een VGA HD kabel voor de 360. Hopelijk kan ik het ding hiermee op 1080p instellen, de helft van de mensen die ik spreek beweert van wel en de andere helft van niet. Component is sowieso een no-go, daar component an sich wel 1080p kan dragen maar de inputs op de meeste TV's niets. Die blijft dus voor de Wii over, de PS3, DVD speler en PC mogen op HDMI :)
Vorige Samsung modellen gingen vaak juist wel goed met component om. Dus ik zou zeker niet uitsluiten dat component veel mooier beeld geeft en 1080p op je nieuwe samsung. Tenzij je dit al hebt uitgezocht natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SeamusXanthus schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:22:
[...]

Vorige Samsung modellen gingen vaak juist wel goed met component om. Dus ik zou zeker niet uitsluiten dat component veel mooier beeld geeft en 1080p op je nieuwe samsung. Tenzij je dit al hebt uitgezocht natuurlijk...
Ik heb er inderdaad veel over uitgezocht, en uit vrijwel alles bleek dat er maar bar weinig TV's zijn die 1080p over component slikken. Ik ga het derhalve zo aansluiten morgen, en hopelijk geen problemen ondervinden:

Component --> Wii
VGA --> Xbox360
HDMI1 --> DVD
HDMI2 --> HTPC
HDMI3 --> PlayStation 3

SCART ga ik verder niet meer gebruiken, mn Digitenne kan de zijkant van de TV in..Conax kaartje is ook binnen. Nu alleen het geluid nog, daar ik maar 1x optical in heb en 2x coaxial in op mijn Pioneer, en de 360 en PS3 al beiden optical zijn. Maar goed, luxeprobleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21:15
Ik heb ook een Samsung TV en via VGA kan je gewoon 1080p op je TV toveren met de 360. Vond het beeld via VGA wel stukken slechter dan via component en HDMI (het beeld was waziger en kleuren waren fletser). Heb 'em nu overigens via HDMI aangesloten.

[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 20-12-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
In Heerlen zijn de pro's nu €206 (= €166 na cashback).

Zelf overigens gister een Arcade met intern geheugen aangeschaft bij de BS in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Waar in heerlen? Ik woon in Heerlen en wil voor mn verjaardag (2 januarie) een pro halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Pas op dat je hem niet op 2 januari haalt, dan heb je geen cash back meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Schweino schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 10:09:
Ik heb ook een Samsung TV en via VGA kan je gewoon 1080p op je TV toveren met de 360. Vond het beeld via VGA wel stukken slechter dan via component en HDMI (het beeld was waziger en kleuren waren fletser). Heb 'em nu overigens via HDMI aangesloten.
dan ligt dat toch aan je tv, component is net zo analoog als vga, heb het zelf hier op vga op een dell 2708wfp en het beeld is haar scherp en full hd.

waarschijnlijk kan je met lcd tv's altijd beter hdmi doen als je dat hebt.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Waypoint schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:30:
[...]

Kijk, ik moet eens meegaan met de techniek :*) . Het was dus deel 2, maar wanneer deze nou precies gereleased wordt kan ik maar niet vinden 8)7 . Deel 1 schijnt erg slecht te zijn (maar dat vinden ook veel mensen van deel 2 dus tja...) :P . Als ik hem voor 25 euro max kan krijgen vind ik het wel prima :)
Vond de demo (net als jou) ondanks de bugs/simpelheid vermakelijk en ben toen ook op zoek gegaan naar waar ik het spel kon kopen. Ik kwam toen dit topic tegen waarin gesteld wordt dat er voor onder andere de benelux (nog) geen uitgever is. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat die er nog gaat komen, maar je kan de game wel kopen op amazon.de voor 30 euro.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
Ah, de controllers is (deels) gelukt....(verekkte bartsmid prijzen)
Anyway: Is er toevallig iemand die zijn 48 uurs kaarte die hij niet gebruikt aan mij wilt toewijden? \O/

Ontopic:
Ik dacht dat de xbox over VGA geen 1080p kon laten zien, en dat 1080i de max was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Zamoraak schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 11:18:
Waar in heerlen? Ik woon in Heerlen en wil voor mn verjaardag (2 januarie) een pro halen :)
Overal in het centrum, de MM heeft de prijs verlaagd, en dan volgen E-plaza, BS en de rest gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Beakzz schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:25:
Ik ga ff het risico nemen om een domme vraag te stellen, maar ik kan er niks over vinden op google ( of ik heb geen idee welke keywoorden ik moet gebruiken ;) )

Aspect ratio. Sommige films en documentaires zijn gefilmd in de 4:3 beeldverhouding voor TV (vierkant) terwijl andere in breedbeeld (16:9) zijn gefilmd. Als je een breedbeeld monitor hebt zal je dus zwarte balken aan de zijkant zien om er gewoon niet meer beeldinformatie is om een 16:9 monitor te vullen. Sommige dvd-spelers hebben een truukje dat als het ware 'inzoomed' op een 4:3 beeld en de bovenkant en de onderkant er uitsnijd zodat je iets hebt wat lijkt op breedbeeld, maar eigenlijk verlies je enorm veel informatie.

Simpel antwoord: ligt aan de manier waarop het gefilmd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
rubbieus schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:15:

Anyway: Is er toevallig iemand die zijn 48 uurs kaarte die hij niet gebruikt aan mij wilt toewijden? \O/
Zit in je DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Heb vanochtend bij een kennis toch een goede deal gemaakt. Had Rainbow Six Vegas 2 voor 15 euro bij Komplett.nl gekocht. Vervolgens wilde hij hem graag hebben en gaf mij daar Fable 2, Far Cry 2 & GTAIV voor. :)

Alle drie die spellen heb ik echter al uitgespeeld, en ik zat even de FAQ te lezen omdat ik dacht dat het aanbieden van software verboden is in de v&a. OEM-software mag wel, retail niet kom ik dan uit. Maar, een console spel is toch niet console gebonden d.m.v. een serialnumber o.i.d. dus zou dit dan wel mogen?

edit: om dat -> omdat (typo)

[ Voor 3% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 20-12-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zoek ook nog Rainbox Six Vegas 2 voor +- 15 euro. Op gamehubs is hij steeds uitverkocht. Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:47:
Heb vanochtend bij een kennis toch een goede deal gemaakt. Had Rainbow Six Vegas 2 voor 15 euro bij Komplett.nl gekocht. Vervolgens wilde hij hem graag hebben en gaf mij daar Fable 2, Far Cry 2 & GTAIV voor. :)

Alle drie die spellen heb ik echter al uitgespeeld, en ik zat even de FAQ te lezen omdat ik dacht dat het aanbieden van software verboden is in de v&a. OEM-software mag wel, retail niet kom ik dan uit. Maar, een console spel is toch niet console gebonden d.m.v. een serialnumber o.i.d. dus zou dit dan wel mogen?

edit: om dat -> omdat (typo)
Consolegames worden toch wel vaker aangeboden (, al dan niet in cartridgevorm) ? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Als iemand nog op zoek is naar een Jasper: http://www.xboxhome.nl/pr...ox-360-arcade-console.htm

Staat namelijk in de beschrijving:
- 256 Mb ingebouwd geheugen

Meer info over die 256Mb: http://www.joystiq.com/20...s-256mb-internal-storage/

Of ik hem zelf daaro ga bestellen weet ik nog niet, heb zelf liever eigenlijk een Pro met 60Gb HD... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook chessmaster live? :D ik heb em gister gekocht en nu al bijna alle achievements (op 3 na)
Die chess varianten achievement was een eitje, ik had niet echt een idee wat ik moest doen, maar mijn tegenstanders ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

2 interessante aanbiedingen die mij net opvielen bij Play-Asia:

Brothers in Arms: Hell's Highway €14,22
Frontlines: Fuel of War €10,64

2 degelijke games voor een erg lage prijs :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Ik zit hem hier te wtf-en:
Ik heb laatst een nieuwe 360 gehaalt, een pro met 60 gig.
Ik had een oude pro van 20 gig
De 20 gig schijf zit nu op de nieuwe, afwachtend op de data transfer cable.
Als ik nu de oude ZONDER hdd aanzet.. heb ik nxe 8)7 :D

Dat kan toch helemaal niet zonder hdd? (of memory unit)
Ook als ik naar system memory ga, vind hij niks..
Iemand een verklaring voor dit? :>

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:48
Exorcist schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:39:
zou je wat foto's willen posten met de tv in actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
aegis3d schreef op zondag 21 december 2008 @ 00:18:

zal wel helemaal uitgekleed zijn en die memory heb je nodig om te installen in principe zal t wel zo draaien maar dan kan je t dus niet installen vandaar dat je die memory nodig hebt en bovendien heb je nu standaard nix drin zitte ofzo (van artwork etc) gok ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

aegis3d schreef op zondag 21 december 2008 @ 00:18:

Dat kan prima, de HD dient als tijdelijke opslagplaats voor de update + het nieuwe introfilmpje (probeer het introfilmpje maar eens opnieuw af te spelen op je oude xbox) ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Waneer houdt die cash-back actie dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21:15
De actie loopt t/m 31/12/08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Klopt je kan tot en met 31 dec een 360 kopen, en tot 5 weken daarna nog je geld terug vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mn "oude" 360 met de MS VGA kabel aangesloten op mn nieuwe Samsung LE40A756. Vind het beeld ietwat wazig, valt me tijdens het gamen niet eens zozeer op maar meer als er een Achievement Unlocked komt te staan of dat er iemand online komt.

Misschien toch maar een HDMI Xbox kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Exorcist schreef op zondag 21 december 2008 @ 12:45:
Mn "oude" 360 met de MS VGA kabel aangesloten op mn nieuwe Samsung LE40A756. Vind het beeld ietwat wazig, valt me tijdens het gamen niet eens zozeer op maar meer als er een Achievement Unlocked komt te staan of dat er iemand online komt.

Misschien toch maar een HDMI Xbox kopen.
En component geen optie? Ik neem aan dat je nu toch niet zoveel meer op je Wii speelt, ik niet in ieder geval. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Net toch maar een kleine pre-order gedaan :)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3129/2796067789_6a47d7f793.jpg

Voor het eerst dat ik een RTS ga kopen op de console, maar wat ik tot nu toe heb gezien is dermate vet, dat ik hem moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plankhorst
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
laatst nog een xbox 360 pro gehaald

moest wel HDMI kabel dr bij kopen.

aangesloten op de tv en meteen ff gta IV gespeelt
leker helder enzo

dus verder geen problemen.
wel laat de xbox 360 kleine haperingen zien wanneer je hard tegen iets aan rijdt.
maar dat is ook het enige :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

danielkraak schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:41:
[...]

En component geen optie? Ik neem aan dat je nu toch niet zoveel meer op je Wii speelt, ik niet in ieder geval. :z
Toevaalig gisteren met een maat nog wat RE: Umbrella Chronicles gespeeld op de Wii ;)

Daarnaast ondersteunt vrijwel geen enkele TV 1080p over Component, de Xbox zelf echter wel.
Volgens mij is een dikke VGA kabel net wat beter dan een component aansluiting op 1920x1080. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Exorcist schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:37:
[...]

Toevaalig gisteren met een maat nog wat RE: Umbrella Chronicles gespeeld op de Wii ;)

Daarnaast ondersteunt vrijwel geen enkele TV 1080p over Component, de Xbox zelf echter wel.
Volgens mij is een dikke VGA kabel net wat beter dan een component aansluiting op 1920x1080. :)
Nou, hier geen enkel probleem met de Samsung T240HD met de X360 op component! draait zeer soepel op 1080p, zeer scherp. Wel met de bijgeleverde HD-Component kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

RedFox schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 11:40:
[...]

Vond de demo (net als jou) ondanks de bugs/simpelheid vermakelijk en ben toen ook op zoek gegaan naar waar ik het spel kon kopen. Ik kwam toen dit topic tegen waarin gesteld wordt dat er voor onder andere de benelux (nog) geen uitgever is. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat die er nog gaat komen, maar je kan de game wel kopen op amazon.de voor 30 euro.
Thanx voor de tip! Wel jammer, want er komen ook nog eens 6 euro verzendkosten bovenop! Da's al 36 euro, maar toch ga ik hem kopen denk ik. Eens kijken of er ergens anders dan misschien nog goedkoper aan te komen is :)

Trouwens nog een heel drama om aan het spel (legaal) te komen, want je hebt natuurlijk weer een creditcard nodig die ik niet heb :/

[ Voor 7% gewijzigd door Waypoint op 21-12-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
PWM schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:06:

[afbeelding]

Voor het eerst dat ik een RTS ga kopen op de console, maar wat ik tot nu toe heb gezien is dermate vet, dat ik hem moet hebben :P
Ik pre-order helemaal niets meer. Ik haal het gewoon in de winkel en betaal een paar euro extra om een game op de releasedag te hebben.

Ik ben benieuwd hoe HW gaat zijn, ik heb LOTR en C&C:KW op de 360 gespeeld, en die waren redelijk goed te doen. Het grote gemis is niet de muis, maar het toetsenbord hebt, je mist de shortkeys nou eenmaal.

Ook 2009 zou wel weer eens een heel mooi softwarejaar kunnen worden, vooral als we terugkijken op dit jaar, en wat we daarvan verwacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

PWM schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:06:
[afbeelding]
Ben ook zeer benieuwd naar deze game, hoop dat ie lekker wegspeelt met de controller. Komt pas 02-02-09 dus nog even wachten :)

Net Gears of War 1 uitgespeeld, niet zolang over gedaan...een avondje en net ff twee chille uurtjes. Gears of War 2 ligt nu in de lade en zal deze vakantie ook uitgespeeld worden. Single player modus is niet zolang 10 a 12 uur geloof ik.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker wil ik net mijn xbox opstarten krijg ik een E74 system error. Dacht dat die problemen wel opgelost zouden zijn met de Falcon editie. Het is maar 1 rood lampje wat rechtsonderin brand en niet de bekende 3 lampjes (RROD). Weet iemand wat dit kan zijn?

Edit: Als ik mijn AV kabel eruit trek en ik start m xbox 360 op, dan zie ik dat rode lampje niet. Maar dan heb ik uiteraard geen beeld :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:03
Waypoint schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:30:
[...]

Thanx voor de tip! Wel jammer, want er komen ook nog eens 6 euro verzendkosten bovenop! Da's al 36 euro, maar toch ga ik hem kopen denk ik. Eens kijken of er ergens anders dan misschien nog goedkoper aan te komen is :)

Trouwens nog een heel drama om aan het spel (legaal) te komen, want je hebt natuurlijk weer een creditcard nodig die ik niet heb :/
Uit engeland voor 13 euro totaal misschien dan? :P Heb je wel paypal nodig, maar dat kan via je bankrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 18:20

S2S

Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 19:47:
Lekker wil ik net mijn xbox opstarten krijg ik een E74 system error. Dacht dat die problemen wel opgelost zouden zijn met de Falcon editie. Het is maar 1 rood lampje wat rechtsonderin brand en niet de bekende 3 lampjes (RROD). Weet iemand wat dit kan zijn?

Edit: Als ik mijn AV kabel eruit trek en ik start m xbox 360 op, dan zie ik dat rode lampje niet. Maar dan heb ik uiteraard geen beeld :(
Videokabel?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net idd dat het aan de AV kabel kan liggen. Zal morgen eens een andere proberen. Is dit bekend dat de av kabels snel kapot gaan? Anders vrees ik het ergste en moet ik de xbox 360 laten repareren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:09:
Ik zag net idd dat het aan de AV kabel kan liggen. Zal morgen eens een andere proberen. Is dit bekend dat de av kabels snel kapot gaan? Anders vrees ik het ergste en moet ik de xbox 360 laten repareren..
Probeer het uit zou ik zeggen. De hardware van de Xbox is namelijk nou niet echt het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Sh0ckTr00per schreef op zondag 21 december 2008 @ 19:52:
[...]

Uit engeland voor 13 euro totaal misschien dan? :P Heb je wel paypal nodig, maar dat kan via je bankrekening
Da's deel 1. Als je nu deel 2 vindt ben je mijn held :P . De ebay winkel die ik vond, claimde 17 euro verzendkosten en daar veranderen ze niks aan mailde ze mij 8)7 . Idioot dit toch!

Paypall heb ik al btw :)

[ Voor 9% gewijzigd door Waypoint op 21-12-2008 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:07:
[...]

Da's deel 1. Als je nu deel 2 vindt ben je mijn held :P . De ebay winkel die ik vond, claimde 17 euro verzendkosten en daar veranderen ze niks aan mailde ze mij 8)7 . Idioot dit toch!

offtopic op verzendkosten word geen heffing geheven, dus zo idioot is dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waypoint schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:07:
[...]

Het vreemde is dat de cover wel klopt met de demo van Xbox Live.. Volgens de site van de ontwikkelaars bestaat er ook geen Crash Time 2, alleen Nitro (2006), Crash Time (2007) en Burning Wheels (2008)..

Na wat zoekwerk blijkt Burning Wheels door het leven te gaan als Crash Time 2 :P

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 21-12-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Angeloonie schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:32:
[...]

Het vreemde is dat de cover wel klopt met de demo van Xbox Live.. Volgens de site van de ontwikkelaars bestaat er ook geen Crash Time 2, alleen Nitro (2006), Crash Time (2007) en Burning Wheels (2008)..

Na wat zoekwerk blijkt Burning Wheels door het leven te gaan als Crash Time 2 :P
I know, maar naar het blijkt was deel 1 gevonden, dat is crash time (en dus geen crash time 2).
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:24:
[...]

offtopic op verzendkosten word geen heffing geheven, dus zo idioot is dit niet.
Ik snap niet wat een heffing ermee te maken heeft. 17 euro voor een dvd hoesje met inhoud voor het versturen vanaf DE-NL is toch idioot veel! Veel sites bieden dit gratis aan, nog van verder af ook.

Inmiddels via ebay voor 34 euro gekocht btw (net 1 minuut geleden) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waypoint schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:42:
[...]

I know, maar naar het blijkt was deel 1 gevonden, dat is crash time (en dus geen crash time 2).
[...]

Ik snap niet wat een heffing ermee te maken heeft. 17 euro voor een dvd hoesje met inhoud voor het versturen vanaf DE-NL is toch idioot veel! Veel sites bieden dit gratis aan, nog van verder af ook.

Inmiddels via ebay voor 34 euro gekocht btw (net 1 minuut geleden) :+
Vind 34 euro net iets te veel :+ Wacht wel tot hij wat goedkoper aangeboden gaat worden :+

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 21-12-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Waypoint schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:42:

Hij bedoeld dat de verkopers op ebay een deel af moeten staan en die heffing bestaat niet op de verzendkosten dus eigenlijk is het spel gewoon veel duurder aangezien er geen optie is om het op te halen en het verzenden voor hun nooit zo duur is en verdienen ze er meer aan ;) Leuk voor de onoplettende koper ook :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo, vandaag eens lekker op de bank gezeten met de nieuwe Prince of Persia..

Ligt het aan mij, of zijn de controls een beetje stroef?! Het manneke loopt altijd wel wat met een afwijking, waardoor ik geregeld wel eens missping of van een rand afval. Ook de camera wil nog wel eens te enthousiast meedraaien, waardoor ik niet zie waar ik heen moet springen (en dus moet blijven hangen, camera opnieuw draaien, en weer springen....)

Meer mensen met dezelfde ervaring?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Michael Knight schreef op maandag 22 december 2008 @ 00:01:
Zo, vandaag eens lekker op de bank gezeten met de nieuwe Prince of Persia..

Ligt het aan mij, of zijn de controls een beetje stroef?! Het manneke loopt altijd wel wat met een afwijking, waardoor ik geregeld wel eens missping of van een rand afval. Ook de camera wil nog wel eens te enthousiast meedraaien, waardoor ik niet zie waar ik heen moet springen (en dus moet blijven hangen, camera opnieuw draaien, en weer springen....)

Meer mensen met dezelfde ervaring?
De controls zijn wel even wennen, maar het speelt dan ook anders dan de vorige PoP. De camera is inderdaad af en toe wat vaag, maar je kunt ook gewoon bijdraaien. En anders moet je gewoon een andere aanloop nemen (bocht maken op plateaus). Maar ik had eigenlijk maar weinig problemen met de controls of de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Ach, vage camera is zo'n beetje een vereiste voor de PoP games. De keren dat de camera net tijdens of voor een sprong precies verkeerd ging staan in Sands of Time kan ik niet meer tellen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:59
heb ik ook gehad E74 gewoon restarten en komt weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Zojuist (op aanraden van een aantal mensen hier) eens wat bij Gamehubs.com besteld: Xbox Live 12+1 maanden.

Was eerst een beetje sceptisch, om creditcard info aan een buitenlandse maatschappij te geven, maar ik kreeg toch een gedegen indruk, omdat het volgens mij goed wordt afgeschermd via PayPal :) .

Eerste indruk, uiterst positief: 9 minuten later de code al in mijn e-mailbox ontvangen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
tja, gamehubs is de bom. Helaas werkt verzenden met ups niet meer en dat maakt het toch wat minder interessant als je je games snel wilt hebben. Heb je er echter geen problemen mee om 2 weekjes te wachten dan is het super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Net ff PoP besteld bij Play.com, 25 euro incl. verzending. Hopelijk zitten er geen addertjes onder/in het gras :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
bij Play.com zitten er geen addertjes onder het gras. Duurt wel 1.5 a 2 weken voordat je pakketjes binnen zijn. Had zelf daar ook GTA 4 + Mirrors edge besteld (25,99 en 27,99) alleen Mirrors edge moet nog binnenkomen maar GTA 4 was gewoon erg goed (verpakking,hoesje niet beschadigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou ik heb ook een Xbox gekocht, was bij bartsmit in Utrecht maar 212 euro en dan nog 40 euro terug van MS. Ik moet zeggen dat het wel een redelijke stofzuiger is, dat is wel minder. Maarja, het is maar gamen.

Ik kreeg er de spellen Indiana Jones en Kung Fu panda bij. Ik moet zeggen dat dat LEGO spel nog best wel heel cool is. Lekker simpel om in een paar uurtjes doorheen te rennen :). Het is toch niet helemaal mijn soort spel dus ik heb die ook weer verkocht voor 25 euro. Heb ik in totaal een Xbox 360 pro voor minder dan 150 euro. Goede deal toch :).

Nu nog een paar coole spellen!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Een paar tips

Als je van shooters houdt : Gears of war 1+2
Adventures : Fable serie
Racing : Project Gotham racing 3 of 4
Free roaming games : GTA serie

[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 22-12-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
En hoe kwam je op het idee om die tips te geven? Komt een beetje uit de lucht vallen zo (en echt nieuwe tips zijn het niet) ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Laatst online: 12-04-2024
hoe bevalt de wireless headset jullie? ik ga deze misschien aanschaffen, maar wil toch eerst een gedegen indruk van gebruikers verkrijgen voordat ik tot kopen over ga .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:05:
En hoe kwam je op het idee om die tips te geven? Komt een beetje uit de lucht vallen zo (en echt nieuwe tips zijn het niet) ;)
1 post daarboven, laatste zin
jwhderksen schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:05:
hoe bevalt de wireless headset jullie? ik ga deze misschien aanschaffen, maar wil toch eerst een gedegen indruk van gebruikers verkrijgen voordat ik tot kopen over ga .
daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ruk die kabel van de headset er te vaak per ongeluk uit

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Ah, volgens mij vroeg JvS niet zozeer om tips, maar het zou zomaar eens kunnen :P

Om wat nuttigs toe te voegen: Pure is pure (hihi) fun als je van arcade racen houdt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vroeg niet perse om tips, maar het is zeker welkom. Ik had me natuurlijk allang verdiept in de games, prijzen en mogelijkheden. In principe ben ik een Playstation man en vind ik een PS3 een veel cooler apparaat. Maar de 2e hands markt van de 360, de online mogelijkheden, maar vooral de prijs / kwaliteit van de 360 is ongeëvenaard! Daarom heb ik nu een stofzuigertje staan :P.
Rockvee2 schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:03:
Een paar tips

Als je van shooters houdt : Gears of war 1+2
Adventures : Fable serie
Racing : Project Gotham racing 3 of 4
Free roaming games : GTA serie
Tnx :).

Ik ga vooral een beetje voor budget. Ben geen nieuwste van het nieuwste fanaat. Ik heb guitar hero er ook nieuw bij gekocht omdat ik dat nu eenmaal briljant cool vind. verder ben ik een casual gamer. Ik heb nu pgr4, forza2, cod4 en gow1 op het oog via marktplaats. Die zijn stuk voor stuk goedkoop te krijgen in het 2e hands circuit (alleen COD kost wat meer).

[ Voor 22% gewijzigd door JvS op 22-12-2008 13:14 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Laatst online: 22:18
JvS schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:47:
Nou ik heb ook een Xbox gekocht, was bij bartsmit in Utrecht maar 212 euro en dan nog 40 euro terug van MS.
Is dit alleen bij de BS in Utrecht of is dit een landelijke actie van BS? Ik zou gisteren namelijk eindelijke een XBOX aanschaffen (bij de Makro, XB pro 60gb, + Gears of war, PGR4 en extra controller voor 267 euro, en dus ook nog de cashback van 40 euro wat dit alles op 227 euro zou doen komen).

Deze aanbieding was niet meer te krijgen (als hij er ooit is geweest).

Ik ben dus nu op zoek naar een leuke aanbieding voor ongeveer hetzelfde bedrag en ben nog steeds zoekende :'( . Wordt zoals het er nu naar uit ziet geen "witte" kerst.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zag net idd dat het aan de AV kabel kan liggen. Zal morgen eens een andere proberen. Is dit bekend dat de av kabels snel kapot gaan?
Een kabel kan niet zomaar kapot gaan, er zitten geen bewegende delen in ofzo. Ik denk dat de contactpunten van de stekker slecht contact maken. Als je voor langere tijd twee metalen tegen elkaar houdt en daar stroom door laat lopen zal er naar verloop van tijd altijd corrosie tussen ontstaan. Met het blote oog zul je het amper zien, de contacten lijken alleen wat doffer. Wrijf de contacten eens schoon met een droog doekje en een wattestaafje met wat schoonmaakalcohol (ook de xbox zijde -> eerst uizetten en stroom eraf!!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Roko schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:17:
[...]

Een kabel kan niet zomaar kapot gaan, er zitten geen bewegende delen in ofzo. Ik denk dat de contactpunten van de stekker slecht contact maken. Als je voor langere tijd twee metalen tegen elkaar houdt en daar stroom door laat lopen zal er naar verloop van tijd altijd corrosie tussen ontstaan. Met het blote oog zul je het amper zien, de contacten lijken alleen wat doffer. Wrijf de contacten eens schoon met een droog doekje en een wattestaafje met wat schoonmaakalcohol (ook de xbox zijde -> eerst uizetten en stroom eraf!!!).
8)7 we willen inderdaad de xbox niet een echte reden geven om rode lampjes te laten branden. kom je daar met je alcohol en wattenstaafjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
De XBOX 360 staat voor €188,- bij de MM Den Haag in de krant, maar deze prijs klopt NIET, ben net langsgeweest en het blijkt een drukfout geweest te zijn ;) en je krijgt r sega tennis bij oid. ter compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:01
Zoals iedereen weet stopt de cashback actie van MS na 31 december, maar weet iemand ook wat MS daarna gaat doen?
Ik ben van plan om een Xbox 360 te kopen maar mijn financien voldoen op dit moment niet echt.
Dus zou ik graag willen weten of er nog toekomstige plannen zijn of dat ik een manier moet vinden om er toch eentje te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:20:
[...]

8)7 we willen inderdaad de xbox niet een echte reden geven om rode lampjes te laten branden. kom je daar met je alcohol en wattenstaafjes :P
Was meer om mezelf in te dekken, je weet maar nooit hoe handig men "aan de andere kant" van het bericht is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Negaiido schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:01:
Zoals iedereen weet stopt de cashback actie van MS na 31 december, maar weet iemand ook wat MS daarna gaat doen?
Ik ben van plan om een Xbox 360 te kopen maar mijn financien voldoen op dit moment niet echt.
Dus zou ik graag willen weten of er nog toekomstige plannen zijn of dat ik een manier moet vinden om er toch eentje te kopen ;)
Dan gebeurd er niks :) De cashback vervalt, en de prijzen zullen dan dus 179, 249,- en 299,- zijn (even uit het hoofdje ;) ). Een prijsverlaging in januari zullen ze niet snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roko schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:04:
[...]

Was meer om mezelf in te dekken, je weet maar nooit hoe handig men "aan de andere kant" van het bericht is. ;)
do not put cat in microwave to dry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Mag ik een ieder er nog even aan herinneren, dat er een lijst is met GoT spelers op Live. Als je daar nog niet aangemeld staat, doe dat dan nu :)

http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=r3rGba8R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:09:
[...]

Dan gebeurd er niks :) De cashback vervalt, en de prijzen zullen dan dus 179, 249,- en 299,- zijn (even uit het hoofdje ;) ). Een prijsverlaging in januari zullen ze niet snel doen.
Ik denk dat als de verkopen weer achteruit gaan, dat ze ze wel weer goedkoper maken. Is denk ik toch de beste strategie momenteel. Anders was de PS3 de Xbox nu misschien wel bijna voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb een kleine wijziging in de startpost gemaakt. Vragen die nieuw zijn in de Topicstart hebben de kleur rood meegekregen. Zo weten mensen die hier vaker komen ook wat er is toegevoegd, en kan er commentaar worden gegeven :)

FAQ vind je hier :) PWM in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #56"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Prolution schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:54:
Als iemand nog op zoek is naar een Jasper: http://www.xboxhome.nl/pr...ox-360-arcade-console.htm

Staat namelijk in de beschrijving:
- 256 Mb ingebouwd geheugen

Meer info over die 256Mb: http://www.joystiq.com/20...s-256mb-internal-storage/

Of ik hem zelf daaro ga bestellen weet ik nog niet, heb zelf liever eigenlijk een Pro met 60Gb HD... ;)
Ik had nog even gemaild naar xboxhome.nl of hun Arcade's echt met intern geheugen komen en het antwoord was:
Onze Xbox Arcade consoles hebben nu allemaal 256 intern geheugen, dus geen Mem stick meer.
Dat lijkt me duidelijk genoeg dat ze nu Jasper's hebben ~~. Meteen effe een bestelling gemaakt :P.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.