Het Xbox 360 ervaringen Topic #56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.940 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Oke, zoiets had ik al verwacht...dan speel ik ze in die volgorde en tussendoor Tom Clancy End War, wel grappig om met je stem de boel te besturen :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:43:
[...]

En dan zijn alle bestanden gewoon nog te gebruiken (natuurlijk pas er op gegooid na format 8)7), en volle schijfruimte te benutten?

Edit: En eventueel later weer terug te formatteren naar NTFS?
Files kan je gewoon bij, maar dan moet je ze er idd naderhand na formatteren naartoe kopiëren. (ik neem aan dat je begrijpt dat formatteren = leeg gooien van schijf)

Volle schijfruimte moet op zich lukken met fat32, maar of de xbox alles kan zien lijkt mij de vraag. (zelf geen ervaring mee, sorry...)

En terug formatteren kan altijd naar NTFS..

[ Voor 6% gewijzigd door xxxneoxxx op 16-12-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mijn play and charge kit doet het niet ?

voor het eerst dat ik de kabel gebruik om hem op te laden, niks aan de hand
maar zodra ik de kabel eruit haal doet de controller niks meer , kan geeneens de xbox ermee aanzetten

doe ik iets verkeerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
xxxneoxxx schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:58:
[...]

Files kan je gewoon bij, maar dan moet je ze er idd naderhand na formatteren naartoe kopiëren. (ik neem aan dat je begrijpt dat formatteren = leeg gooien van schijf)

Volle schijfruimte moet op zich lukken met fat32, maar of de xbox alles kan zien lijkt mij de vraag. (zelf geen ervaring mee, sorry...)

En terug formatteren kan altijd naar NTFS..
Bedankt, begrijp ik ja. Heb 'm even aan de PC gehangen en zie dat ik bij 't formatteren kan kiezen tussen NTFS, wat het dus niet moet zijn en exFAT. Neem aan dat dat fat32 is?

edit: even googlen kom ik uit dat het wat nieuws op Vista is (opvolger van fat32), wat ik inderdaad draai.

[ Voor 7% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 16-12-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
mrFoce schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:36:
Iemand een data migratie kabel te leen/koop?

vandaag 5 zaken afgeweest (waaronder Game Mania, Dynabyte, Dixons, Mycom) en nergens te krijgen (terwijl ze wel de xbox360 verkopen en zo'n 60GB starterskit :(
Data migratie kit zit enkel standaard bij de 120 gig HD kit en is ook niet los in de winkel te koop. Gewoon even bellen met de xbox helpdesk en ze sturen je gewoon een setje per post toe. Had de mijne binnen een week na aanvraag in huis met disc en kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Het is hier geen marktplaats..

[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 16-12-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag.
Ik heb danet een 12+1 live code besteld van
http://boxeddeal.com/cart...uct_id=255&category_id=60
Deze heb ik nog niet ontvangen. Iemand hier ervaring mee?

Maar nu komt mijn 2e vraag.
Ik heb sinds 1 maand een xbox met de gratis maand Live erbij.
Nu ben ik op de laatste dag van dit Live ''contract'' gaan gamen bij een vriend en hebben we mijn profile daar gedownload zodat ik met mijn eigen profile kon spelen.
Maar toen ik 's avonds wouw gamen kon ik niet verder aangezien mijn profile op Live staat opgeslagen/ op die kerel zn xbox.
Dus dan download je hem zou je zeggen...
Is me dus dat Live contract afgelopen en kan ik mijn profile niet meer downloaden....
Als je de nieuwe Live code in wilt vullen moet je dat ook bij je eigen profile doen maar die kan ik dus niet meer op mijn xbox downloaden want ik heb geen Live...
Kzit dus met een klein probleempje... Iemand hier een oplossing?
Ik heb geen memmorystick.

Met vriendelijke groet
~Daan Mevius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
"Danet" is nogal een vage tijdsomschrijving, dus daar kan niemand iets mee. Ik zou in ieder geval niet verwachten dat je binnen 5 minuten iets in huis hebt, zelfs niet als er sprake is van digitale levering. Als je nou na een week nog niets hebt zou ik me zorgen gaan maken, maar een beetje geduld lijkt me hier wel op zijn plaats.

Wat je tweede vraag betreft; je moet nog gewoon een silver account hebben. Ik kan me niet voorstellen dat je je profiel niet meer kunt downloaden. En anders ga je toch naar je vriend en vul je daar je 12+1 maanden code in?

[ Voor 48% gewijzigd door ElBarto op 17-12-2008 01:33 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:44
Hoi,

Ik zag op de voorgaande pagina's dat hier en daar al Jaspers gevonden zijn, en ik vroeg me af of iemand ze ook al in de omgeving van Utrecht heeft gezien -ben op zoek naar een pro overigens.

Ik heb vandaag in Woerden gekeken, maar daar (intertoys, free record shop en bart smit) zijn nog geen te vinden. Zou wel prettig zijn als iemand een adresje heeft, dat scheelt nogal wat dozen open maken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Het lijkt me tof als Microsoft eens voor de gein (soort 1 april grap) een compleet nieuwe revisie aankondigt met echt super goede 'updates' bijvoorbeeld passieve koeling :+ , waardoor er een soort massahysterie ontstaat of deze nieuwe revisie al ergens is gespot. En Microsoft heeft dan natuurlijk voor de gein een oplage van 100 speciale exemplaren gefabriceerd en aan mensen gegeven die in het complot zitten en hun zo dan filmpjes op youtube kunnen zetten.

:z

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 december 2008 @ 07:25:
Het lijkt me tof als Microsoft eens voor de gein (soort 1 april grap) een compleet nieuwe revisie aankondigt met echt super goede 'updates' bijvoorbeeld passieve koeling :+ , waardoor er een soort massahysterie ontstaat of deze nieuwe revisie al ergens is gespot. En Microsoft heeft dan natuurlijk voor de gein een oplage van 100 speciale exemplaren gefabriceerd en aan mensen gegeven die in het complot zitten en hun zo dan filmpjes op youtube kunnen zetten.

Mss dat mensen er dan idd achter komen hoe idioot het is.

Maar goed, zal wel niet gebeuren...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
mensen een vraagje,

er stond laatst nog een aanbieder voor de 120gb hardeschijf in rotterdam waar ik gewoon kon afhalen in de pricewatch lijst. die is opeens weg. weet iemand nog de naam van deze winkel?? ik zou graag nog even een hardeschijf op de kop willen tikken namelijk.

alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

120 Gig schijfje is sowieso, als het goed is, bij elke shop €79.99
Is dat de prijs die je bedoelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dangerpaki schreef op woensdag 17 december 2008 @ 08:48:
mensen een vraagje,

er stond laatst nog een aanbieder voor de 120gb hardeschijf in rotterdam waar ik gewoon kon afhalen in de pricewatch lijst. die is opeens weg. weet iemand nog de naam van deze winkel?? ik zou graag nog even een hardeschijf op de kop willen tikken namelijk.

alvast dank
Was deze:
http://www.consoleshop.nl...60-hard-drive-120-gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 16:22
pff vreemd zeg dat Last Remnant zon lage reviews heeft... Heb er nu zon 20 uur opzitten en vind het echt een topspel.. De framedrops zijn opzich wel jammer maar na 10 battles heb je die moves toch ook wel gezien...
Vind t iig erg goed spel, i.t.t. de meeste reviewers blijkbaar... Enige nadeel is dat je tov hoop jrpgs niet zo goed de vooruitgang merkt van het lvlen zelfs na 20 uur heb ik 't idee neit echt zoveel sterker te zijn als in het begin, al is t wel merkbaar.. :P
Verder wel jammer dat er geen open wereld is waar je overheen kan lopen dat had me ook leuker geleken, maar goed dan krijg je het elder scrolls/fallout probleem dat alle omgevingen op mekaar lijken en je niet echt unieke omgevingen hebt de helft van de tijd >.< maar goed dat heeft opzich ook wel wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Snowdog schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:18:
pff vreemd zeg dat Last Remnant zon lage reviews heeft...
Het spel krijgt gemmideld een 7, met ook best wat reviews die hem een 8 of hoger geven. Het zijn een paar hele lage reviews die het cijfer drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een Xbox 360 60GB of 120GB HDD koop, zit de HDD Transfer Cable daar dan bij inbegrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:04:
120 Gig schijfje is sowieso, als het goed is, bij elke shop €79.99
Is dat de prijs die je bedoelde?
geloof dat het iets lager was neit veel meer overigens.
ja die kwam ik ook al tegen op google. inderdaad. misschien was het wel deze inderdaad. dank je wel.

nog andere tips in rotterdam om een goedkope 120gb op de kop te tikken??
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:31:
Als ik een Xbox 360 60GB of 120GB HDD koop, zit de HDD Transfer Cable daar dan bij inbegrepen?
als het goed is zit daar inderdaad een hd transferkabel bij ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 december 2008 @ 07:25:

en dan vervolgens de verkopen zien kelderen omdat mensen wachten op de nieuwe revisie. Ain't gonna happen ;)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Hebben ze bij de Saturn in Tilburg nog steeds die Arcades met intern geheugen staan voor 119,- (149 - 30)?

Dan rij ik er straks even heen en haal er 3.

[ Voor 4% gewijzigd door yzf1kr op 17-12-2008 10:48 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de code van Boxeddeal inmiddels ontvangen, binnen 12 uur mja ik slaap 's nachts :)

Maar als ik de code invul bij die vriend.
1 ik log in met mijn accaunt op zijn xbox (die heeft wel live)
2 ik doe join live? of Redeem code?
Staat de live dan gekoppeld aan mijn accaunt?
of aan de IP van zijn Xbox":? want dat moet ik natuurlijk niet hebben.

p.s. kan ik het profiel niet overzetten via een usbstick oid?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:45:
Hebben ze bij de Saturn in Tilburg nog steeds die Arcades met intern geheugen staan voor 119,- (149 - 30)?

Mijn glazen bol zegt: "Ja!"
Maar goed, die staat in Grunn

Misschien dat je er ff heen moet rijden en dan hier het resultaat kan melden? :+
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:46:
Ik heb de code van Boxeddeal inmiddels ontvangen, binnen 12 uur mja ik slaap 's nachts :)

Alvast bedankt
Een Live Gold wordt gekoppeld aan de Gamertag, maar dit zijn dingen die je, met een beetje zoeken, zelf kan vinden...

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

Alvast bedankt
Je kan het het beste op Xbox.com even doen (check mijn sig). Als je daar inlogt, en de code invult, is hij netjes gekoppeld en geactiveerd.

[ Voor 66% gewijzigd door PWM op 17-12-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04

Alvast bedankt
Het is gekoppeld aan het profiel waarmee je ingelogd bent zodra je de code redeemed.

En overzetten kan alleen via memory card, en is wel aan te raden want als je steeds recovered loop je kans dat het een keer misgaat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
yzf1kr schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:45:

Ik zeg: 013 532 8800 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
www.xbox.com

Daar inloggen en je code invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik moest echt heel hard lachen om deze Easter Eggs. Vooral de laatste is wat mij betreft echt briljant :P

http://games.fok.nl/news.php?newsid=29144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Er staan nieuwe kleren online voor Avaters, avondkleding voor de kerst.

Belangrijker, is de uitspraak dat MS structureel geen geld gaat vragen voor kleding van Avatars. http://multiplayerblog.mt...atar-clothing/#more-15374

Wellicht wel eens een uitzondering (er werd bijvoorbeeld gesproken over een Armani shirt o.i.d.), maar het meeste zul je vrij moeten gaan spelen :)

EDIT: Dit had vanzelfsprekend een edit op mijn vorige post moeten zijn :+

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 17-12-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:03
Ik wou dat dus ook eens proberen om in te loggen, maar als ik inlog met m'n live ID, dan vind xbox.com dat ik een gamertag moet gaan aanmaken terwijl ik deze al heb.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Moeten de werknemers daar wel weten of het Jaspers zijn of niet xD...

Saturn telefonist(e): Ja, xbox 360 Arcade komt met een 256MB memory card.
Klant: Maar ik vraag de versie met intern geheugen...
Saturn telefonist(e): wat? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Geen verassing, maar wel nieuws:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=344133

X360 zou 1 Miljoen voor staan op de PS3 in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Grolsch schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:21:
[...]

Ik wou dat dus ook eens proberen om in te loggen, maar als ik inlog met m'n live ID, dan vind xbox.com dat ik een gamertag moet gaan aanmaken terwijl ik deze al heb.
Je moet niet inloggen met je gamertag, maar met je email adres.
Het zelfde email adres waarmee je je gamertag hebt aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dash of Destruction staat nu op XBLA. Geen idee of het wat is, maar het is een gratis game :P Staat in mijn queue voor als ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:16:
Dash of Destruction staat nu op XBLA. Geen idee of het wat is, maar het is een gratis game :P Staat in mijn queue voor als ik thuis kom.
Ik heb hem ook maar in de wachtrij gezet. Geen idee wat het mag zijn, maar ik hoor "gratis" dus ja dan kan ik hem altijd even bekijken. De trailer van het spel is overigens groter (160 MB) dan het spel zelf (60 MB) ??? :?

Afbeeldingslocatie: http://xs134.xs.to/xs134/08513/untitled408.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb ergens gelezen dat in dit spel reclame zit voor Doritos :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ijskonijn schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:39:
Heb ergens gelezen dat in dit spel reclame zit voor Doritos :+
Sterker nog, het spel is uitgekomen na een wedstrijd uitgeschreven door Dorito's

bron

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb hem net gedownload en uitgespeeld (:P) 190G in 20 minuten, not bad ;)

Maarrem, uiteraard een schijtgame, het was me nét die 20 minuten waard. Geen minuut meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
Exorcist schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:55:

Maarrem, uiteraard een schijtgame, het was me nét die 20 minuten waard. Geen minuut meer.
Nu vraag ik me , als nieuw xbox360 gebruiker, al dagen af waarom die achievements zo belangrijk zijn, wat is de toegevoegde waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sthony schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:05:
[...]

Nu vraag ik me , als nieuw xbox360 gebruiker, al dagen af waarom die achievements zo belangrijk zijn, wat is de toegevoegde waarde?
Niks functioneels ofzo, alleen je E-Penis wordt een stukje langer (met of zonder erectie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Niet zo veel. Maar toch vind ik het wel wat hebben om zo veel mogelijk achievements te halen. Ik koop niet zo veel games en bij de games die ik heb probeer ik er zo veel mogelijk te halen. En het eerste waar iemand naar kijkt als je gamerprofile wordt geopend is het aantal gamerpoints ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 12-09 21:02
Godverdomme, heb ik vanmiddag net mijn bestelde zooi binnen, gooi er een schijf in, hij start het spel, opeens allemaal artifacts.

Restart, RROD.

Tis wel een redelijk oude al. 12 maart 06. Nooit problemen mee gehad.

Hoop dat ik hem nog voor de vakantie terugkrijg. Anders zou dat heel erg klote zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Je komt er nog wel achter :P Op 1 of andere manier is het toch altijd een goed gevoel om "Achievement Unlocked" te zien, zeker als het een moeilijke was. Het werkt gewoon :P Sony heeft het niet voor niets nu ook overgenomen, en verplicht gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pirate-Bozz schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:33:
Godverdomme, heb ik vanmiddag net mijn bestelde zooi binnen, gooi er een schijf in, hij start het spel, opeens allemaal artifacts.

Restart, RROD.

Tis wel een redelijk oude al. 12 maart 06. Nooit problemen mee gehad.

Hoop dat ik hem nog voor de vakantie terugkrijg. Anders zou dat heel erg klote zijn.
Denk dat je hem pas ergens eind volgende week terughebt , misschien net voor de kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Bah, als ik hem probeer te registeren zegt ie "Country not supported", iemand een idee hierover??

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/ofpus7.png

EDIT: heb het al gevonden, op de internationale site pakt hij geen specifieke landen. Bovenin op Internationaal klikken en dan Nederland pakken was de oplossing :)

Moet ik de harde schijf er ook uit halen voor de reparatie? Ja dus ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Pirate-Bozz op 17-12-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Ik wil nu ook wel een X-Box, bij Saturn 135 Euro na terugstorting MS van 40 Euro _/-\o_

Maar er zit geen HD in volgens mij :( (maakt het veel verschil met of zonder HD in performance ?)

Heeft de X-Box nog problemen met het "vernielen" van de DVD's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
RoaDHouse schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:50:
Ik wil nu ook wel een X-Box, bij Saturn 135 Euro na terugstorting MS van 40 Euro _/-\o_

Maar er zit geen HD in volgens mij :( (maakt het veel verschil met of zonder HD in performance ?)

Heeft de X-Box nog problemen met het "vernielen" van de DVD's?
HD: Qua performance maakt het weinig uit. Je kan wel games op je HD zetten, dit scheelt iets in laadtijd, maar vooral in geluidproductie. Het is gewoon erg handig: voor demo's, DLC, etc.

Vernielen DVD's: Alleen als je de xbox tijdens het spelen gaat kantelen, staat wel zeer duidelijk in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
Mja nu vraag ik het me toch al even af met dat van die spellen op de HD zetten. Moet ik daarvoor een update draaien en vooral hoe dan want ik krijg nergens die optie (GTA IV, Lego IJ, Kung-Fu Panda).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

la_fusion schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:09:
Mja nu vraag ik het me toch al even af met dat van die spellen op de HD zetten. Moet ik daarvoor een update draaien en vooral hoe dan want ik krijg nergens die optie (GTA IV, Lego IJ, Kung-Fu Panda).
Game erin, tandenpoetsen, slecteer het menutje "Play Game/Far Cry2" ( dus niet aanklikken ), vervolgens deo opspuiten en dan op Y drukken...gaat ie installeren. Tijdens het installeren je haar goed doen, en gaan met die banaan.

Sowieso nodig; de laatste update, dus je dashboard + een HD met genoeg ruimte. Ik zou trouwens ook niet al je games gaan installeren of je moet een 120 GB hebben. Ik installeer gewoon elke keer het spel wat ik op het moment speel, speel toch niks door elkaar. Daarna gewoon weer verwijderen en nieuwe erop.

Achievments, je koopt er niks voor en je hebt er verder ook weinig aan. Ik kijk meestal wel even in de lijst, staan wel eens leuke dingen bij waar je zelf niet aan hebt gedacht. Soms krijg je ze haast voor niks dus makkelijk scoren. Vaak moet je dingen verzamelen zoals diamanten & vlaggetjes.

[ Voor 39% gewijzigd door NeoMe op 17-12-2008 18:23 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:12:
[...]

Niks functioneels ofzo, alleen je E-Penis wordt een stukje langer (met of zonder erectie).
Totaal niet zelfs. Ik speel bijna nooit online dus mijn gamerscore boeit me niet zoveel.

Het is zoals gezegd een lekker gevoel als je Achievement Unlocked ziet staan na wat moeite, het is een extra drive om iets te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]

1. Het is een beloning die je krijgt. Beloningen zijn altijd leuk.
2. Als je vrienden hebt is het leuk om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Exorcist schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:55:

Druk je tweede controller dan ook nog even aan voor de resterende 10 punten in een multiplayer potje :P
Leuk voor de gamerscore, maar dat spel start ik zeer waarschijnlijk nooit meer op hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ken. schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:15:
[...]

Druk je tweede controller dan ook nog even aan voor de resterende 10 punten in een multiplayer potje :P
Leuk voor de gamerscore, maar dat spel start ik zeer waarschijnlijk nooit meer op hehe.
Ah, thanks for the tip ;)

Nee, ik ook niet. Wel leuk dat er soms XBLA games gratis zijn, of ze nu gesponsord zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
NeoMe schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:10:
[...]

Game erin, tandenpoetsen, slecteer het menutje "Play Game/Far Cry2" ( dus niet aanklikken ), vervolgens deo opspuiten en dan op Y drukken...gaat ie installeren. Tijdens het installeren je haar goed doen, en gaan met die banaan.
Hmm ja probleem bij mij is dat al die games automatisch opstarten :P en hoe kom je terug op het hoofdscherm? Bij vorige consoles was dat meestal een toetsencombo van bijna alle toetsen maar dat is nu niet het geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Gewoon 1x de grote ronde knop in het midden indrukken, en dan zie je het vanzelf.

Je kan bij System uitzetten dat de 360 meteen start als je er een spel in doets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Vraagje: Ik heb een externe HD op mn Xbox 360 geprobeerd (voor fimpjes e.d.) en dit werkt niet. Er staat wel bij dat USB sticks zouden moeten werken (heb geen stick bij de hand om te testen helaas). Maar er is toch niet echt een verschil te zien tussen de twee voor een xbox? Zijn allebei "mass media storage"-units. Hoort dit te werken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Klinkt als een NTFS partitie :+ Gewoon even een FAT partitie aanmaken, en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
PWM schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:02:
Klinkt als een NTFS partitie :+ Gewoon even een FAT partitie aanmaken, en het werkt.
Aaaaah! Vandaar. Uitstekend, zeer bedankt, ik ga strakjes thuis lekker aan de slag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Samopsa schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:07:
[...]

Aaaaah! Vandaar. Uitstekend, zeer bedankt, ik ga strakjes thuis lekker aan de slag :9
Let op dat FAT maximaal bestanden van om en nabij de 4 GB slikt. Een beetje film in HD is veel groter en zul je moeten splitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Eindelijk doet men externe HDD drive van 500gb het ook. Op vista kon ik alleen NTFS en exFAT formatteren wat de 360 niet ondersteund dus toen naar me broers pc met XP, waar hij ook niet FAT32 geformatteerd kon worden :o Blijkbaar was het een te grote schijf om fat32 te formatteren. Uiteindelijk even met google: http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Apart ? Mijn 500GB LaCie drive was standaard FAT32 en aangezien ik 'm voor mijn PC wilde gebruiken icm bestanden > 4GB heb ik 'm naar NTFS geformatteerd. Hebben ze dat veranderd, of hebben jullie gewoon een ander merk HDD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Ken. schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:25:
Apart ? Mijn 500GB LaCie drive was standaard FAT32 en aangezien ik 'm voor mijn PC wilde gebruiken icm bestanden > 4GB heb ik 'm naar NTFS geformatteerd. Hebben ze dat veranderd, of hebben jullie gewoon een ander merk HDD ?
Ik formatteer standaard alles op NTFS, inderdaad voor grote bestanden. Ik geloof dat alles in FAT32 of ongeformatteerd wordt afgeleverd vanuit de winkel; omdat dit met alle OS'en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Ken. schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:15:
[...]

Hehe..hieraan kan ik wel zien dat die archievements me wel wat doen ,want anders had ik dit spel nooit uitgespeeld. En dan was dit nog wel de winnaar ? >:)

Nouja het is gratis en dan mag je niet zoveel verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Pado schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:31:
[...]

Moeten de werknemers daar wel weten of het Jaspers zijn of niet xD...

Saturn telefonist(e): Ja, xbox 360 Arcade komt met een 256MB memory card.
Klant: Maar ik vraag de versie met intern geheugen...
Saturn telefonist(e): wat? xD
Afgelopen zondag hadden ze nog flink wat Jasper arcades staan du sik vermoed dat de huidige voorraad ook Jaspers zijn. Ik ben voornamelijk benieuwd of ze nog steeds in de aanbieding zijn bij de Saturn in Tilburg.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Samopsa schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:36:
[...]

Ik formatteer standaard alles op NTFS, inderdaad voor grote bestanden. Ik geloof dat alles in FAT32 of ongeformatteerd wordt afgeleverd vanuit de winkel; omdat dit met alle OS'en werkt.
Ahaa.. dus je hebt 'm zelf eerst naar NTFS geconverteerd.
Ik dacht dat je 'm in NTFS had toen je 'm nieuw kocht.. Hij is duidelijk :)
Beakzz schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:39:
[...]

Hehe..hieraan kan ik wel zien dat die archievements me wel wat doen ,want anders had ik dit spel nooit uitgespeeld. En dan was dit nog wel de winnaar ? >:)

Nouja het is gratis en dan mag je niet zoveel verwachten :)
Ik ben dan inderdaad benieuwd hoe matig die andere titels dan wel niet waren :D
Maar goed, het concept was nog best geinig eigenlijk. Micro Machines meets Rampage en eh Jurassic Park ? ;)

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ken. schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:05:
[...]

Ahaa.. dus je hebt 'm zelf eerst naar NTFS geconverteerd.
Ik dacht dat je 'm in NTFS had toen je 'm nieuw kocht.. Hij is duidelijk :)

[...]

Maar goed, het concept was nog best geinig eigenlijk. Micro Machines meets Rampage en eh Jurassic Park ? ;)
Ik heb hem naar HFS+ (Mac OS) geformateerd (met Macdrive)...werkt perfect!! bestanden van 14gb+ gaan er zo op!

8)

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

ind0mi schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:29:
[...]

Ik heb hem naar HFS+ (Mac OS) geformateerd (met Macdrive)...werkt perfect!! bestanden van 14gb+ gaan er zo op!

8)
Dit wil ik ook nog doen, echter staat mijn schijf al driekwart vol en heb ik nergens genoeg tijdelijke ruimte om die data op te slaan :+
Blijf het vreemd vinden dat de Xbox 360 wel HFS+ ondersteunt maar geen NTFS...
Ken. schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:05:
Gisteren gedownload maar nog niet eens gespeeld, MK vs DC en CoD: WaW hebben mijn aandacht de hele avond opgeëist gisteren, was dat spel alweer helemaal vergeten.
Moet ik kwalitatief gezien zoiets verwachten als Yaris? Die game was zo bagger die heb ik na 2 minuten weer gedelete :+

[ Voor 32% gewijzigd door ijskonijn op 18-12-2008 09:32 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• yzf1kr
Ach, het spel is wel vermakelijk. Maar erg simpel en kort, het is voorbij voordat je er een beetje in komt.
Had in 10 minuten al 145 punten bij elkaar gespeeld, en toen moest ik weg.

Het is geen hoogstandje, maar er staat slechter spul op XBLA.

En een gegeven paard........

• dangerpaki
ind0mi schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:29:
[...]

8)
same here :)

alleen nu lijkt dus dat die 4gb limiet die er is voor mp4 bestanden onder andere, zelf blijft bestaan bij de hfs+ bestandssyteem, het is meer iets van de xbox zelf dat mp4 bestanden groter dan 4gb niet afgespeeld kunnen worden. met hfs+ kan je dus bestanden groter dan 4gb wel opslaan, met fat32 lukt dat uberhaupt niet, maar in geen van beide gevallen kan je dus een bestand groter dan 4gb afspelen tenzij het een wmv bestand is.

gewoon weer doordrukken van eigen standaard. stelletje lompos bij MS.
de meeste 720p rips zijn wel onder de 4gb, maar de nieuwe vleermuisman was toch een lange film :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
ijskonijn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:30:
Moet ik kwalitatief gezien zoiets verwachten als Yaris? Die game was zo bagger die heb ik na 2 minuten weer gedelete :+
Yaris heb ik helaas 1 achievement gehaald, dus kan ik niet meer uit m'n lijst weghalen :(
Ga voor de zekerheid deze eerst maar ff spelen op een ander account ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Is niet nodig, want hier haal je echt alle achievments binnen 20 minuten. :)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

dangerpaki schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:44:
[...]

same here :)

alleen nu lijkt dus dat die 4gb limiet die er is voor mp4 bestanden onder andere, zelf blijft bestaan bij de hfs+ bestandssyteem, het is meer iets van de xbox zelf dat mp4 bestanden groter dan 4gb niet afgespeeld kunnen worden. met hfs+ kan je dus bestanden groter dan 4gb wel opslaan, met fat32 lukt dat uberhaupt niet, maar in geen van beide gevallen kan je dus een bestand groter dan 4gb afspelen tenzij het een wmv bestand is.

gewoon weer doordrukken van eigen standaard. stelletje lompos bij MS.
de meeste 720p rips zijn wel onder de 4gb, maar de nieuwe vleermuisman was toch een lange film :)
Transcoden met encode 360 en lekker bestanden groter dan 4 gb kijken. Ik zie het probleem niet. Kost alleen wat tijd maar je hebt wel 5.1 audio en goede kwaliteit.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
Vraagje, heb zelf geen xbox360 maar ben toch ff benieuwd op welke manier je dit goed kan aansluiten.
Stel je hebt een home cinema met optical ingang, lcd tv met hdmi en een xbox met hdmi. Nu wil je dit natuurlijk via hdmi aansluiten en het geluid 5.1 over je homecinema. Is het dan zo dat je de hdmi kabel naar de tv moet doen, dan de av kabel er in waar de optische aansluiting op zit en vanuit die kabel naar de home cinema?! Lijkt me wel heel omslachtig.

• Grolsch
yzf1kr schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:48:
[...]

Je moet niet inloggen met je gamertag, maar met je email adres.
Het zelfde email adres waarmee je je gamertag hebt aangemaakt.
zoals ik al schrijf log ik in met mijn live ID, wat naar mijn gegevens altijd een e-mail adres is.

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 12:59
Hoi,

Ik heb eergisteren bij Bol.com een Xbox besteld. Het gaat om de Xbox 360 Pro - Pro Evolution Soccer 2009 Voordeelbundel van 299,- waarbij je een Xbox 360 Pro + Extra controller + PES 2009 krijgt. Aangezien ik hem eergisteren heb besteld verwachtte ik hem morgen onder het motto "voor 21:00 uur besteld de volgende dag in huis." Niets bleek echter minder waar, want mijn bestelstatus staat (nog steeds) op "wordt verwerkt" en de aanbieding bestaat momenteel ook niet meer op de Bol.com site. Nu heb ik contact opgenomen met Bol en zij zeggen dat ik waarschijnlijk de xbox ergens volgende week mag verwachten. Nogal stom aangezien ik hem gister verwachtte. Ik zit dus ook te denken om de xbox ergens anders te kopen, maar het probleem is meer dat ik niet echt ergens net zo'n goede bundel kan vinden. Echter, ik denk dat ik niet alle (goede) winkels ken dus is mijn vraag: waar zijn nog meer van dit soort dergelijke aanbiedingen. Ik zou bijvoorbeeld voor PES 2009 ook wel GoW2 willen, maar de extra controller en de Pro versie zijn sowieso een vereiste. Ik heb al wel een paar winkels geprobeerd (via Google) zoals consoleshop of freerercordshop e.d. maar ik heb nog niet echt een dergelijke aanbieding kunnen vinden in deze prijsklasse helaas. Iemand nog goede tips? :P

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

bekok schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:35:
Hoi,

Ik heb eergisteren bij Bol.com een Xbox besteld. Het gaat om de Xbox 360 Pro - Pro Evolution Soccer 2009 Voordeelbundel van 299,- waarbij je een Xbox 360 Pro + Extra controller + PES 2009 krijgt. Aangezien ik hem eergisteren heb besteld verwachtte ik hem morgen onder het motto "voor 21:00 uur besteld de volgende dag in huis." Niets bleek echter minder waar, want mijn bestelstatus staat (nog steeds) op "wordt verwerkt" en de aanbieding bestaat momenteel ook niet meer op de Bol.com site. Nu heb ik contact opgenomen met Bol en zij zeggen dat ik waarschijnlijk de xbox ergens volgende week mag verwachten. Nogal stom aangezien ik hem gister verwachtte. Ik zit dus ook te denken om de xbox ergens anders te kopen, maar het probleem is meer dat ik niet echt ergens net zo'n goede bundel kan vinden. Echter, ik denk dat ik niet alle (goede) winkels ken dus is mijn vraag: waar zijn nog meer van dit soort dergelijke aanbiedingen. Ik zou bijvoorbeeld voor PES 2009 ook wel GoW2 willen, maar de extra controller en de Pro versie zijn sowieso een vereiste. Ik heb al wel een paar winkels geprobeerd (via Google) zoals consoleshop of freerercordshop e.d. maar ik heb nog niet echt een dergelijke aanbieding kunnen vinden in deze prijsklasse helaas. Iemand nog goede tips? :P
GCshop.nl, GOW2 pack en dan een extra controller erbij bestellen ;) Heb die van mij gisteren besteld, behalve de extra controller want die heb ik al (voor de pc)

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoi,

Ik heb exact dezelfde pack afgelopen maandag besteld en hij was er gewoon de volgende dag. Maar ipv het PES-pack kreeg ik de normale pro 6-g (met kung fu panda en Lego-IJ), met los de controller en los PES.
Ik denk dat die packs dus gewoon op zijn, wel vervelend dat ze jou dan niet ook zo'n combinatie opsturen.

Dat zeg ik....

• SalimRMAF
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, Ik ben er al weken mee bezig, maar kom er echt niet uit:

Hoe kan ik de originele theme kiezen van de XboX360 Dashboard? :?

Gulfstream G650

• BM

BM

Moderator Spielerij
salimrmaf schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:11:

Orignele theme van NXE, gewoon bij themes, en dan default oid?

Of bedoel je de oude blade-interface? Volgens mij is het een fabeltje dat je die terug kunt zetten.

Xbox

• dangerpaki
rajackar schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:22:
[...]

Transcoden met encode 360 en lekker bestanden groter dan 4 gb kijken. Ik zie het probleem niet. Kost alleen wat tijd maar je hebt wel 5.1 audio en goede kwaliteit.
ja maar das weer teveel moeite en teveel tijd, en er treedt toch wat kwaliteitsverlies op bij het trnscoden. ik zie het probleem liever opgelost dat ms de restrictie verwijderd van 4gb. je kan overigens ook gewoon wmv rips downloaden. fullhd en 5.1.
BM schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:21:
[...]

Orignele theme van NXE, gewoon bij themes, en dan default oid?

Of bedoel je de oude blade-interface? Volgens mij is het een fabeltje dat je die terug kunt zetten.
heb ook ergens gelezen dat het terug gezet kon worden, maar lijkt mij ook een fabeltje. maar goed ik snap niet waaorm je dat terug zou willen.

ik vind trouwens wel dat MS al die reclame zooi en die extra tabs in de interface eruit moet gooien. vind het wel cheap dat je zoveel betaalt voor accessoires en zelfs voor de online service maar dat je dan zelfs in je interface met reclames moet komen te zitten. bedoel in game ok prima. maar laten ze aub de interface eens wat beteren en al die onzin reclame eruit halen. en al die extra tabs wat op dit moment hot is enzo mag er ook echt uit.

[ Voor 44% gewijzigd door dangerpaki op 18-12-2008 12:30 ]

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Biobakker schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:00:
[...]

Ik heb exact dezelfde pack afgelopen maandag besteld en hij was er gewoon de volgende dag. Maar ipv het PES-pack kreeg ik de normale pro 6-g (met kung fu panda en Lego-IJ), met los de controller en los PES.
Ik denk dat die packs dus gewoon op zijn, wel vervelend dat ze jou dan niet ook zo'n combinatie opsturen.
Hier nog iemand die druk op zoek is naar de juiste package deal. Eindelijk het besluit genomen om mezelf een xbox360 cadeau te doen voor de Kerst :*)

Vind het moeilijk om een package te vinden met de games die ik allemaal leuk vind. Zit nu te denken aan het kopen van een Arcade en dan zelf nog een 120GB harddisk + controller aan te schaffen. Mis ik iets als ik de Arcade koop ipv de Elite (die ik het liefst zou willen)?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Grolsch
de kleur :? Een arcade is niet zwart volgens mij

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Grolsch schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:56:
de kleur :? Een arcade is niet zwart volgens mij
Klopt.. enne in mkijn geval maakt de arcade ook meer geluid de Elite als die standby draait..

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Frank1973 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:00:
[...]

Klopt.. enne in mkijn geval maakt de arcade ook meer geluid de Elite als die standby draait..
Hmm... meer geluid zit ik niet op te wachten. Dit zou betekenen dat ik toch voor de Elite zou moeten gaan. De kleur is voor mij niet van doorslaggevend belang, maar geluid heb ik het liefst zo min mogelijk. Dit is ook de reden dat ik de HDD zou kopen in combinatie met de Arcade, zodat ik dan de games op de HDD kan zetten en geen last heb van het herrie van de DVD drive. Zijn er meer mensen die de ervaring hebben dat de Arcade meer geluid maakt dan de Elite?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• yzf1kr
salimrmaf schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:11:

Dat kan niet.

Dat hele verhaal is ontstaan doordat de originele berichten verkeerd geinterpreteerd zijn.
Er is gezegd dat alle functies nog steeds op de oude manier via het blade menu (xbox/guide knop) te benaderen zijn. En mensen verwarde dit met de oude dash.

Maar het klopt, door op de xbox knop te drukken kan je alle fucties eenvoudig benaderen, en het lijkt op de navigatie die het oude dash had.

• Arathorn8
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:31
Ruud2001 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:53:
[...]

Hier nog iemand die druk op zoek is naar de juiste package deal. Eindelijk het besluit genomen om mezelf een xbox360 cadeau te doen voor de Kerst :*)

Vind het moeilijk om een package te vinden met de games die ik allemaal leuk vind. Zit nu te denken aan het kopen van een Arcade en dan zelf nog een 120GB harddisk + controller aan te schaffen. Mis ik iets als ik de Arcade koop ipv de Elite (die ik het liefst zou willen)?
Ik heb een pakket op bol.com besteld met 4 games: GTA4, GoW2, Farcry2 en Halo 3. Voor 130 euro meer dan de value pack (370 euro dus) vind ik dat wel een mooie deal. Games van de value pack zijn wack, deze zijn stuk voor stuk goed.

Zit nu te wachten, want aan de track'n'trace te zien kan het pakket elk moment bezorgd worden. Wil de deur niet uitgaan, want ik weet dat precies dan de bezorger komt! Ik moet nog wel een optical kabeltje kopen van 4-5m, want speakers van m'n beamer zijn niet fantastisch/bestaand. 8)

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

Verwijderd

Frank1973 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:00:
[...]

heeft dat niet meer met productie datum te maken en het bijbehorende moederbord?

• Frank1973

Frank1973

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:42:
[...]

heeft dat niet meer met productie datum te maken en het bijbehorende moederbord?
In mijn geval niet gaat allebei om een falcon ( 175 watt ).. Heeft toch meer met de afwerking te maken, andere fannetjes net ietjes goedkoper ofzo.. Qua prijs scheelt het nog wat natuurlijk..

• BM

BM

Moderator Spielerij
Frank1973 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:50:
[...]

In mijn geval niet gaat allebei om een falcon ( 175 watt ).. Heeft toch meer met de afwerking te maken, andere fannetjes net ietjes goedkoper ofzo.. Qua prijs scheelt het nog wat natuurlijk..
Geloof er niks van dat MS voor een arcade andere hardware gebruikt dan voor een elite.
Imho is het 1 soort hardware (per revisie natuurlijk), en bepalen de accesoires/HDs wat voor versie het uiteindelijk word.

Xbox

• Frank1973

Frank1973

Dat is mijn mening, ik heb beide consoles als ik ze vergelijk, dan merk ik dat de afwerking van de elite veel beter is, aanvoelt, het ziet er allemaal wat beter uit.. De arcade fkraakt gewoon van het plastic als ik die door mijn handen laat gaan.. Dat is met de Elite een stuk minder.. Ik heb ze net eens even gewogen en de Elite is bijna 150 gram zwaarder..!!! ( beide met dezelfde HD120 gewogen )

Maar ze doen allebei hetzelfde werk, en daar zijn ze toch even goed in...!! Daar gaat het tenslotte toch om..

• Kn4kw0r5t
Ruud2001 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:19:
[...]

Hmm... meer geluid zit ik niet op te wachten. Dit zou betekenen dat ik toch voor de Elite zou moeten gaan. De kleur is voor mij niet van doorslaggevend belang, maar geluid heb ik het liefst zo min mogelijk. Dit is ook de reden dat ik de HDD zou kopen in combinatie met de Arcade, zodat ik dan de games op de HDD kan zetten en geen last heb van het herrie van de DVD drive. Zijn er meer mensen die de ervaring hebben dat de Arcade meer geluid maakt dan de Elite?
Nee, klopt geen zak van. Ze hebben precies dezelfde hardware (als je de harde schijf buiten wege laat en je de zelfde rivisie hebt) en precies dezelfde koeling. Misschien dat hij dat zo ervaren heeft omdat hij een Elite kreeg van een nieuwere rivisie o.i.d. Op versie dus geen verschil, op rivisie wel.

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Hoi,

Ik zou zeggen kijk is op deze sites:
http://www.xboxhome.nl/pr...rdware/xbox-360-consoles/
http://www.consoleshop.nl/consoles/96/xbox-360.html

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Hmm ik had bij Play-Asia Midnight club voor mezelf besteld. En heb het daarna nog voor een vriend besteld op zelfde account nou lees ik net dat maar 1 spel per account mag. Afwachten wat er gebeurt.. Hij is al betaald.
Ben iedergeval benieuwd naar het spel. Had hem even op HME gespeeld maar daar liept tie vast na 10 sec toen ik een race begon. Hij kon de cd niet lezen. -_-'

Verder deze vakantie maar is Saints Row 2 en Gears Of War 2 verder uitspelen.

Verwijderd

Beetje rare vraag; ik wil een 360 kopen (Pro) maar krijg pas 2 januari weer geld op mijn rekening. Is er een mogelijkheid dan toch nog gebruik te maken van de Cash Back actie van microsoft?

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:51:
Beetje rare vraag; ik wil een 360 kopen (Pro) maar krijg pas 2 januari weer geld op mijn rekening. Is er een mogelijkheid dan toch nog gebruik te maken van de Cash Back actie van microsoft?
Centen van iemand lenen en in januari terugbetalen ?

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Frank1973 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:14:
Dat is mijn mening, ik heb beide consoles als ik ze vergelijk, dan merk ik dat de afwerking van de elite veel beter is, aanvoelt, het ziet er allemaal wat beter uit.. De arcade fkraakt gewoon van het plastic als ik die door mijn handen laat gaan.. Dat is met de Elite een stuk minder.. Ik heb ze net eens even gewogen en de Elite is bijna 150 gram zwaarder..!!! ( beide met dezelfde HD120 gewogen )

Maar ze doen allebei hetzelfde werk, en daar zijn ze toch even goed in...!! Daar gaat het tenslotte toch om..
Vroege en latere Falcons hebben een andere soort heatsink koeling systeem, misschien ligt het daaraan ;).

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Voor de fun even nog GoW 1 aan het spelen ( achievments halen ) daarna meteen door naar GoW 2. Lekkere shooter dat sowieso...duren niet te lang en toch mooi verhaal en gameplay. Zeker de moeite waard om te spelen, maar niet de volle 60 euro dus zou hem iets later halen als ie goedkoper is geworden.

• Pirate-Bozz
Nou, UPS heeft hem vanmiddag opgehaald. Heb er een aardig briefje in het Duits bijgedaan of ze hem snel willen repareren zodat ik hem voor de kerst binnenheb.

*Fingers Crossed*

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:51:
Van pa en ma lenen?

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
of 150 euro rood staan. als je toch weet dat je geld er weer aan komt...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

dangerpaki schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:28:
[...]

ja maar das weer teveel moeite en teveel tijd, en er treedt toch wat kwaliteitsverlies op bij het trnscoden. ik zie het probleem liever opgelost dat ms de restrictie verwijderd van 4gb. je kan overigens ook gewoon wmv rips downloaden. fullhd en 5.1.
Tja, hangt een beetje van je PC en geduld af ;)
Ik vind het geen probleem om em een nachtje of werkdagje te laten stampen. Kwaliteit ben ik wel erg tevreden over btw. Ik zie overigens maar bar weinig WMV's in full HD staan. Meeste is toch echt in MKV formaat.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.