Het Xbox 360 ervaringen Topic #56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:44:
Net PoP en MK vs. DC binnen gekregen van gamehubs! Vanavond even flink aan de slag, zal laten weten wat ik vind.

Mijn stapel ongespeelde spellen wordt ook steeds groter; da's toch wel een groot nadeel van de Xbox t.o.v. de PS3... :D

Stond ook op het punt om Pure te bestellen, maar blijkt dat die (net als Burnout Paradise) geen split-screen heeft! Grrrrr....
Heb donderdag even MK vs.DC bij een vriend van me gespeeld. Alhoewel we de moves nog niet kenden hebben we ons prima vermaakt....is een leuke game om tegen vrienden te spelen.

Pure heb ik ook maar besteld. Vond de demo top en voor die prijs is het een leuke game om aan te schaffen. Ook ik heb mezelf beloofd geen nieuwe games te kopen, maar de prijs deed het 'm....dus m'n backlog gaat weer groeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht..

Heb net twee nieuwe games binnen en toch ook maar Pure en Midnight Club LA besteld net.

zucht..... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Walkman schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:56:
[...]

Heb donderdag even MK vs.DC bij een vriend van me gespeeld. Alhoewel we de moves nog niet kenden hebben we ons prima vermaakt....is een leuke game om tegen vrienden te spelen.
Ik was eerst wat sceptisch over de game (grote MK fan) maar de reviews zijn allemaal wel positief, enige nadelen die ze allemaal noemen is het lagere-gore gehalte en dan vooral bij de fatalities, maar dat neem ik dan maar op de koop toe, zo belangrijk vind ik die fatalities nou ook weer niet dus heb m gisteren besteld, nu afwachten :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor ook wel goeie dingen; ik laat hier natuurlijk weten wat ik er van vindt.

(zit nu nog op mijn werk, foeifoei...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
DarkShadow schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:09:
[...]

waarom niet? Ik vind het altijd irritant als devs doen alsof de coop niet meetelt. Wat verwachten ze van je, dat je de hele game in een keer uitspeelt?
Je moet de singleplayer uitspelen, deze heeft wel een save optie. Vervolgens kun je met de coop die uitgespeelde levels opnieuw spelen. Anders is het inderdaad in één ruk uitspelen. Zo ben ik al drie keer opnieuw begonnen met coop omdat ik dacht dat ik het opslaan vergeten was.

Dus blijkbaar verwachten ze dat wel ja...

[ Voor 3% gewijzigd door AvanCade op 15-12-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

GranCanaria schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:44:
Ik heb afgelopen weekend Gears Of War 2 Co-op gespeeld, dat is echt gaaf.

Nu wil ik meer Co-op spellen kopen, hebben mensen ervaring met andere vette Co-op games? welke zijn aan te raden?
ik vind zelf Rainbow Six Vegas 1 & 2 erg leuk om coop te spelen (ook splitscreen). Met name deel 2, waar je ook de gehele storyline coop kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
AvanCade schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:13:
[...]

Je moet de singleplayer uitspelen, deze heeft wel een save optie. Vervolgens kun je met de coop die uitgespeelde levels opnieuw spelen. Anders is het inderdaad in één ruk uitspelen. Zo ben ik al drie keer opnieuw begonnen met coop omdat ik dacht dat ik het opslaan vergeten was.

Dus blijkbaar verwachten ze dat wel ja...
Ja en in die singleplayer zit dus een bug. Ik heb het hele spel uitgespeeld maar krijg geen achievement.

Wat blijkt; hij heeft alleen de laatste 5 levels als "complete" gemarkeerd, terwijl ik de rest wel kan kiezen. En ja ik heb ze ook allemaal gespeeld.

Zucht, kun je dus weer opnieuw beginnen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik zit al 2 weken te wachten op Fable II van Gamehubs. Zijn er meer mensen die zo lang wachten op hun bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij precies vorige week besteld, vandaag in huis (PoP en MK). Zal wel aan het spel liggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
RoccoS schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:29:
Ik zit al 2 weken te wachten op Fable II van Gamehubs. Zijn er meer mensen die zo lang wachten op hun bestelling?
duurt meestal een week? even je package tracken ? of is die ook nog niet verstuurd ?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Nou ik had Midnight Club Racing LA op 31 okt besteld en tot nu toe nog niks ontvangen, ik zag net op de site staan dat ze het spel nog een keer hebben opgestuurd. Het is mijn eerste spel die ik bij GH bestel :(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Misschien ligt het bij de douane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:13:
Ik hoor ook wel goeie dingen; ik laat hier natuurlijk weten wat ik er van vindt.

(zit nu nog op mijn werk, foeifoei...)
Ik ook nog @ Work, die van mij is vandaag verstuurd dus ik denk dat ie morgen pas in de bus ligt

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
NickySantoro schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:41:
[...]

Nou ik had Midnight Club Racing LA op 31 okt besteld en tot nu toe nog niks ontvangen, ik zag net op de site staan dat ze het spel nog een keer hebben opgestuurd. Het is mijn eerste spel die ik bij GH bestel :(
Heb Midnight Club LA 31 november bij gamehubs besteld en vandaag binnen. Geen gebruik gemaakt van ups. Tevens ook 't eerste spel wat ik er besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 18:37
Ik wacht ook nog op mijn bestelling van 4 december. Heb wel een antwoord gekregen van gamehubs op het trage verzenden van mijn order. Bleek dat er wat orders vertraging op hadden gelopen door voorraad issues. Bij mij is in ieder geval alles nu wel verstuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Kn4kw0r5t schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:56:
[...]

Heb Midnight Club LA 31 november bij gamehubs besteld en vandaag binnen. Geen gebruik gemaakt van ups. Tevens ook 't eerste spel wat ik er besteld heb.
Besteld: 20e van November, verzonden: 21e van november. Aangekomen: nooit.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:42

Freak187

geen

Ik weet niet of het een bug is, maar elke keer als ik met GTA4 een auto instap waar het radiostation Electroshoc op staat, lijkt het wel altijd te beginnen met het nummer Signal Failure van Padded Cell (luister em hier: youtube). Het is wel 1 van mijn favoriete tracks in het spel, maar als je hem te vaak hoort is het teveel van het goede :P Ditzelfde probleem heb ik bij dat Classics station, waar de wat oudeer hiphop gedraaid word, gepresenteerd door DJ Premier.

Ook, nog irritanter, heb ik last van het feit dat soms de radio gewoon heel zacht staat. Bij de instellingen staat de volume bar gewoon op z'n hoogst. Het lijkt wel het volume waarop de radio gaat als iemand in je auto tegen je praat. Echter, ook als ik niet met een missie bezig ben, gebeurt dit.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Hoedje schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:09:
Er zijn een aantal leuke aanbiedingen bij Play.com. Ik heb zelf Prince of Persia voor 25,50 besteld, dat is geen slechte prijs :)
thanks man, ik wou net vragen of men toevallig nog wat mooie aanbiedingen wist.

Ik wil prince of persia ook bestellen, maar hij kan enkel in de uk verzonden worden. Alleen als het in euros staat kan hij verzonden worden naar buiten de uk :(

nvm, rechts bovenin kan je op het euro tekentje klikken en dan wil het wel. Kan gek genoeg niet meer als je al op het punt staat om te betalen.

[ Voor 30% gewijzigd door DarkShadow op 15-12-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Hoedje schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:09:
Er zijn een aantal leuke aanbiedingen bij Play.com. Ik heb zelf Prince of Persia voor 25,50 besteld, dat is geen slechte prijs :)
leuk en aardig,maar ik heb mijn bestelling van 26 nov nog niet eens binnen, ik denk dat ik afstorm op een 21 dagen claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
thefxr schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:45:
[...]

leuk en aardig,maar ik heb mijn bestelling van 26 nov nog niet eens binnen, ik denk dat ik afstorm op een 21 dagen claim.
hmm dat is toch een tegenvaller, ik dacht dat het maximaal iets van 2 weken of zelfs nog sneller. Aangezien de UK niet zo heel ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Ik heb er ook al een lopen. Maar deze aanbieding was dan weer zo goed dat ik die niet laat schieten. Die claim komt uiteindelijk ook wel goed.

@ boven mij: klopt, week of 2 maximaal normaal gesproken. Maar heeeeeel soms (lees dit is de eerste keer voor mij ooit, wel eens gehad dat iets er niet zo snel was, gemeld op de site, nieuwe verstuurd en vervolgens had ik er 2) komt iets niet aan.

[ Voor 24% gewijzigd door Willybubba op 15-12-2008 18:23 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Stapels 360 games voor 10,- en 15,-. Vergeet ook Table Tennis niet te kopen als je die nog niet hebt :) http://www.komplett.nl/k/...bo2=true&filter=PRICE.-50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Mijn xbox 360 is niet verbonden met Live, en kan dus geen updates 'direct' binnenhalen. Via via heb ik de nieuwe dashboard upgrade op een memorystick gekregen, zodat ook ik de nieuwe dashboard gebruiken kon. Nu heb ik echter een probleem: divX en xvid worden niet ondersteund, en streamen via TVersity kan alleen maar als ie alles naar .wmv moet transcoden. Dit levert fiks kwaliteitsverlies op, plus lange wachttijden. Is de andere update (om xvid/divx te spelen) ook ergens te downloaden, zodat ik die op de zelfde manier op de xbox zetten kan?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ik heb mijn 360 op het internet aangesloten en stream vaak muziek van mijn PC naar me 360. Echter vind ik 't nogal zonde om daar me PC & een 360 voor aan te moeten hebben staan. Kan ik bijvoorbeeld ook een externe hdd kopen (usb powered bijv.) en er op aan sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:36:
Stapels 360 games voor 10,- en 15,-. Vergeet ook Table Tennis niet te kopen als je die nog niet hebt :) http://www.komplett.nl/k/...bo2=true&filter=PRICE.-50.
lol, wou het net posten. Maar waarom table tennis? Leuke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
DarkShadow schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:50:
[...]

lol, wou het net posten. Maar waarom table tennis? Leuke game?
Erg zelfs, zeer vermakelijk. Zowel alleen als met z'n tweeen. Het spel speelt zo lekker weg,en wie had dat nou gedacht van een Tafeltennis game? Wat mij betreft een must-buy.
Review: http://www.gametrailers.com/player/11094.html

Zelf besteld:
1,00 PCS 345015 FIFA Street 3 voor Xbox 360

1,00 PCS 350094 Topspin 3, Xbox 360
10,- per stuk _O-

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 15-12-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Kn4kw0r5t schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:50:
Ik heb mijn 360 op het internet aangesloten en stream vaak muziek van mijn PC naar me 360. Echter vind ik 't nogal zonde om daar me PC & een 360 voor aan te moeten hebben staan. Kan ik bijvoorbeeld ook een externe hdd kopen (usb powered bijv.) en er op aan sluiten?
Ja dat kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Bedankt! Even vegas 2 voor 15 euro besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Kn4kw0r5t schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:09:
[...]

Bedankt! Even vegas 2 voor 15 euro besteld :)
niet leuk! nu al uitverkocht:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Van de meeste zijn er inderdaad maar 1-3 op vooraad. Ik dacht ook dat dat een beetje nep was om juist mensen sneller te laten kopen, maar blijkbaar kloppen de aantallen echt :) Opschieten dus :P

Hier kost Vegas 15,99: http://www.gamehubs.com/X...-rainbow-six-vegas-2.html Ik heb hem daar ook besteld.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 15-12-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
PWM schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:20:
Van de meeste zijn er inderdaad maar 1-3 op vooraad. Ik dacht ook dat dat een beetje nep was om juist mensen sneller te laten kopen, maar blijkbaar kloppen de aantallen echt :) Opschieten dus :P

Hier kost Vegas 15,99: http://www.gamehubs.com/X...-rainbow-six-vegas-2.html Ik heb hem daar ook besteld.
bedankt voor het opzoeken ga zo even bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

join the party... ik kan er meteen 3 indien over 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortal Kombat vs DC: heerlijk spel! Lekker snel en over the top (vooral de special moves van The Joker), voelt zoals de oude klassieke spellen. Niet zoals die trage laatste 3 spellen. Nu weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Vandaag op 'jacht' geweest naar een Jasper in Utrecht.
MediaMarkt niet, Eplaza niet, Dixons niet, Bart Smit niet, Intertoys niet, Free record shop niet.

Ga ik naar de lokale Bart Smit hebben ze ze gewoon staan 8)7

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Natuurlijk de hamvraag: wat moet je dan met een Jasper? Ik bedoel, leuk en aardig hoor, maar het biedt nou niet echt verbeteringen t.o.v. de falcon, of zit er nou naast? Misschien is het stroomverbruik wat minder, maar verder..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
DaWaN schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:14:
MediaMarkt niet, Eplaza niet, Dixons niet, Bart Smit niet, Intertoys niet, Free record shop niet.

Arcade of Pro? En het is ook echt de Jasper, met 153W (oid)?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51

BM

Moderator Spielerij
xxxneoxxx schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:19:
Natuurlijk de hamvraag: wat moet je dan met een Jasper? Ik bedoel, leuk en aardig hoor, maar het biedt nou niet echt verbeteringen t.o.v. de falcon, of zit er nou naast? Misschien is het stroomverbruik wat minder, maar verder..?
_/-\o_
Tis imho ook grotendeels geklets in de ruimte.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Volgend jaar zomer komt de volgende revisie, daar kunnen we het nu wel eens over gaan hebben :+ De "Valhalla". Je zal toch maar een Jasper hebben :N De "Valhalla" gaat namelijk 2x 1080P output geven voor games.

* PWM heeft zelf een "Opus", en die doet exact hetzelfde als de Jasper :+

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 15-12-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
PWM schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:28:
Volgend jaar zomer komt de volgende revisie, daar kunnen we het nu wel eens over gaan hebben :+ De "Valhalla". Je zal toch maar een Jasper hebben :N De "Valhalla" gaat namelijk 2x 1080P output geven voor games.

* PWM heeft zelf een "Opus", en die doet exact hetzelfde als de Jasper :+
De Jasper lost het probleem met de videokaart waarschijnlijk hiermee wel definitief op. Deze is toch vaak de spelbreker. Maar een Jasper heeft er ook al veel minder last van door de nieuwe heatsink.

Maar ff wat interessanters: Wat is die 2x 1080P output? :? Had wel gehoord dat bij deze Xbox 360 de processor en gpu onder een kap zitten. Misschien tijd voor een slim 360. Nou ja, lijkt me in ieder geval alle reden voor wat veranderingetjes aan het uiterlijk van de 360, maar ik denk dat ze dan alleen de koeling anders maken. 1 Ventilation hole i.p.v. twee.

offtopic:
Hoe weet je dat je een Opus hebt? Das toch een iets andere layout dan een Falcon? Open gemaakt ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 15-12-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
danielkraak schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:02:
[...]
offtopic:
Hoe weet je dat je een Opus hebt? Das toch een iets andere layout dan een Falcon? Open gemaakt ofzo?
De 2x 1080P reffereert naar iets anders :P Nee, dat word geen onderdeel van de Valhalla.

Eigenlijk alle Xenons (launchboxes) die dit jaar gerepareerd zijn hebben de "Opus". De Opus is een de Falcon chipset in de case van de Xenon. De Opus is bijna vergelijkbaar met de Falcon, maar mist b.v. HDMI.

Opus Xenon is overigens ook een band :P

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 15-12-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
PWM schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:07:
[...]

De 2x 1080P reffereert naar iets anders :P Nee, dat word geen onderdeel van de Valhalla.

Eigenlijk alle Xenons (launchboxes) die dit jaar gerepareerd zijn hebben de "Opus". De Opus is een de Falcon chipset in de case van de Xenon. De Opus is bijna vergelijkbaar met de Falcon, maar mist b.v. HDMI.

Opus Xenon is overigens ook een band :P
Ow, mooi om te horen dat iedereen nu gewoon een Falcon krijgt bij een kapotte Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
xxxneoxxx schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:19:
Je "moet" er niets mee.
Maar als ik toch een nieuwe 360 zou aanschaffen zou ik ook de nieuwste versie willen hebben.

Ben zelf ook van plan een 2e xbox aan te schaffen, en het zal ook een Jasper zijn, in de hoop dat hij minder geluid geeft. Mijn huidige heeft irritant ventilator geluid.

Maarja, ik ook mijn plasma ook zoemen als hij aan staat, en ik hoor de trafo van mijn LCD ook als hij uit staat. :?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
danielkraak schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:20:
[...]

Ow, mooi om te horen dat iedereen nu gewoon een Falcon krijgt bij een kapotte Xbox.
Lijkt me niet helemaal te kloppen, want mijn gerepareerde launchbox maakte echt een takkeherrie en moet na 3 weken wederom retour.

Ok misschien heb ik gewoon weer pech, maar toch geloof ik niet dat hier betere hardware inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
laat ze de volgende revisie maar een kleine 360 maken met een slot in drive, en eetje die (echt) stil is.

:) dat zou gaaf zijn, een xbox360 iets groter dan een wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:44:
[...]

Lijkt me niet helemaal te kloppen, want mijn gerepareerde launchbox maakte echt een takkeherrie en moet na 3 weken wederom retour.

Ok misschien heb ik gewoon weer pech, maar toch geloof ik niet dat hier betere hardware inzit.
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat er kapot is gegaan voor hij gerepareerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Woensdag gratis arcade game?

This week on Arcade: Dash of Destruction
The long journey for the Doritos promotion is finally over! The winning concept, Dash Of Destruction, will be available as a full arcade title this Wednesday. The best part is that is will be available for free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:32
Ik kreeg net uit het niets de ring of death....

Ook kan ik de bon niet vinden (hijs een paar maanden na launch gekocht).

Wat staat me te doen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Outlandos schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:37:
Ik kreeg net uit het niets de ring of death....

Ook kan ik de bon niet vinden (hijs een paar maanden na launch gekocht).

Wat staat me te doen? :(
Op de site ( xbox.com) kijken of je nog garantie hebt :) of bellen met de klanten sevice of je recht op garantie i.v.m ROD

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
GranCanaria schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:59:
laat ze de volgende revisie maar een kleine 360 maken met een slot in drive, en eetje die (echt) stil is.

:) dat zou gaaf zijn, een xbox360 iets groter dan een wii.
Haha, op x-scene.com is iemand die de firmware van een slot-in dvd speler heeft aangepast en nu een slot-in dvd-speler in zijn 360 heeft. Nutteloos, maar wel vet.

@outlandos: Anders kun je altijd nog de X-Clamp fix doen, heeft bij mij ook gewerkt. Had een 2de RROD Xbox 360 op ebay gekocht. Ik ga kijken hoe lang hij het uithoudt met wat extra koeling. Hier ben je aan het juiste adres als je goede spullen binnen wilt krijgen: Klik

[ Voor 39% gewijzigd door danielkraak op 15-12-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
DaWaN schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:14:

waarschijinlijk omdat de kleine zaken veel minder grote hoeveelheden inkopen. hierdoor zijn ze eerder door hun voorraden heen en krijgen ze dus eerder direct vanaf MS geleverd en dus eerder een nieuwe revisie. grote winkels hebben vaak zelf genoeg ruimte voor grote voorraden maar hebben daarnaast ook per regio grote opslagplaatsen. dus die zijn hun voorraad niet snel kwijt en krijgen de nieuwe revisies ook minder snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:07
Heeft een van jullie al daadwerkelijk een 16:10 breedbeeldscherm (pc tft) geprobeerd? Ik zit er aan te denken om een Xbox360 te kopen, maar heb alleen een samsung 22" op 1680X1050. Een tv kopen is geen optie. Nu las ik in de update en de startpost dat de resolutie ondersteund wordt, maar ik kan nog bar weinig screens of berichten vinden van de werking. Werkt het bv met HDMI, of ook met de VGA cable? dan kan ik nml mijn DVI gewoon in de pc laten zitten.

Het lijkt me interessant om het resultaat hiervan op te nemen in de startpost, aangezien ik niet de enige ben met deze vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
PhaeTom schreef op maandag 15 december 2008 @ 23:33:
Heeft een van jullie al daadwerkelijk een 16:10 breedbeeldscherm (pc tft) geprobeerd? Ik zit er aan te denken om een Xbox360 te kopen, maar heb alleen een samsung 22" op 1680X1050. Een tv kopen is geen optie. Nu las ik in de update en de startpost dat de resolutie ondersteund wordt, maar ik kan nog bar weinig screens of berichten vinden van de werking. Werkt het bv met HDMI, of ook met de VGA cable? dan kan ik nml mijn DVI gewoon in de pc laten zitten.

Het lijkt me interessant om het resultaat hiervan op te nemen in de startpost, aangezien ik niet de enige ben met deze vraag...
Ik zelf gebruik gewoon Deze kabel zodat ik hem via VGA op mijn monitor (24" Samsung TFT) kan aansluiten. Ik draai gewoon op 1920 bij 1080. Het geluid gaat via rood en wit die ik vervolgens met de bijgeleverde adapter omtover in jack. Deze in de lijningang van mijn geluidskaart in de pc en klaar. Gaat perfect, enige nadeel is dat je pc dan wel altijd moet aanstaan anders heb je geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
PWM schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:57:
[...]

Erg zelfs, zeer vermakelijk. Zowel alleen als met z'n tweeen. Het spel speelt zo lekker weg,en wie had dat nou gedacht van een Tafeltennis game? Wat mij betreft een must-buy.
Review: http://www.gametrailers.com/player/11094.html

Zelf besteld:

[...]

10,- per stuk _O-
Juist ter info table tennis bij Bartsmit.com aan 15 €, wel nog portkosten bijrekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wel LAME dat je gewoon 3,50 moet betalen om een spel af te halen.
En 7,50 om te versturen..

Maar goed, toch Devil May Cry Limited Edition besteld hehe.
Morgen hopelijk gelijk afhalen. Bedankt voor de linktip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Hier gebruik ik een LG Flatron 22". Deze werkt nu prima op 1680x1050. Hoewel ik het geluid eerst op de geluidskaart van mn pc had zitten heb ik deze nu op mijn G51 speakerset aangesloten (daar heb je 2 tulip ingangen zitten. Dit is met de VGA kabel. Voor HDMI moet je echt een aansluiting daarvoor op je samsung hebben zitten (wat ik betwijfel). Maar ook dan zul je het geluid ergens anders op aan moeten sluiten.

Ik vind het hier iig prima werken. Kan gewoon lekker de TV met rust laten (geen extra kabels daar weer heen) en heb echt HD beeld. Splitscreen is ook goed te doen. Heck, zelfs 4 speler splitscreen gaat prima.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hm, heb net dat filmpje van Table Tennis zitten kijken en dat is toch best wel vet. Alleen nu al uitverkocht bij Komplett :( Maar bij de Bart Smit is 'ie even duur met verzendkosten, dus ik bestel em daar wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
DarkShadow schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:52:
[...]

hmm dat is toch een tegenvaller, ik dacht dat het maximaal iets van 2 weken of zelfs nog sneller. Aangezien de UK niet zo heel ver is.
Ze zitten op jersey vlak boven de franse kust, dus niet in de UK zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Phusebox schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:31:
[...]

Het komt dus ook echt vaker voor, het is mijn eerste bestelling en dan gelijk prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Ik heb net gister een pakketje teruggestuurd naar play.com ben benieuwd :)

Dat is een adres in de UK zelf en niet op jersey

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Slasher schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:43:
[...]

Ik heb net gister een pakketje teruggestuurd naar play.com ben benieuwd :)

Dat is een adres in de UK zelf en niet op jersey
terug gestuurd? waarom dat? ben blij dat je het binnen hebt gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Phusebox schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:49:
[...]

terug gestuurd? waarom dat? ben blij dat je het binnen hebt gekregen :+
hehe gezien jouw ervaringen inderdaad wel :)

Daarom ben ik ook benieuwd of mijn pakketje aan gaat komen en ik mijn geld terug krijg, ik had iets besteld waar ik later spijt van kreeg

[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 16-12-2008 10:06 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
zijn er hier nog mensen die nog steeds het geld van de cashback actie niet hebben gehad? ik heb het nog niet ontvangen. ik weet dat er 4 maanden staat voor het terug storten. maar ja zul je net zien dat ze niet alle opmerkingen van je weg doen en zeggen dat het wel goed komt en na 31 december opeens met het verhaal komen aanzetten dat ze je formulier nooit hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Weekaanbieding Play-Asia:

Midnight Club: Los Angeles 11.45 euro excl. verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 00:26:
[...]

Hier gebruik ik een LG Flatron 22". Deze werkt nu prima op 1680x1050. Hoewel ik het geluid eerst op de geluidskaart van mn pc had zitten heb ik deze nu op mijn G51 speakerset aangesloten (daar heb je 2 tulip ingangen zitten. Dit is met de VGA kabel. Voor HDMI moet je echt een aansluiting daarvoor op je samsung hebben zitten (wat ik betwijfel). Maar ook dan zul je het geluid ergens anders op aan moeten sluiten.

Ik vind het hier iig prima werken. Kan gewoon lekker de TV met rust laten (geen extra kabels daar weer heen) en heb echt HD beeld. Splitscreen is ook goed te doen. Heck, zelfs 4 speler splitscreen gaat prima.
Ik heb de xbox hier aangesloten met HDMI rechtstreeks op mijn Benq G2400W en heb prima beeld. Durf alleen niet precies te zeggen welke resolutie hij het zet. Geluid gaat bij mij via de jack-uitgang op mijn scherm naar mijn versterker. Niet echt optimaal maar wel supereenvoudig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
la_fusion schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:19:
[...]

Ik heb de xbox hier aangesloten met HDMI rechtstreeks op mijn Benq G2400W en heb prima beeld. Durf alleen niet precies te zeggen welke resolutie hij het zet. Geluid gaat bij mij via de jack-uitgang op mijn scherm naar mijn versterker. Niet echt optimaal maar wel supereenvoudig :)
werkt die uitgang bij jou wel sinds de fall update werkt die niet meer.

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:12:

Weet je zeker dat die versie goed werkt? Want die versie is voor Azië, de Amerikaanse versie kost daar nog 50 euro ofzo.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:39:
[...]

Weet je zeker dat die versie goed werkt? Want die versie is voor Azië, de Amerikaanse versie kost daar nog 50 euro ofzo.
Is de goede versie. Staat bij PAL een vinkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ah, ik was niet naar beneden gescrolld :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

wat is een 21 dagen claim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30

Heb een samsung 2253BW ook 22" dus. Ik heb hem via vga aangesloten. Werkt prima, alleen heb ik toen de 1680x1050 niet werkend kunnen krijgen. Hij draait nu op 1280x720 uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Alle game nieuws stromen vol met het "nieuwtje" dat MS wist dat de Xbox een krassen probleem had:

Iedereen in de reacties boos natuurlijk, maar blijkbaar missen de meeste mensen dit punt:
The motion says that Microsoft knew that when the Xbox 360 was reoriented with a disc playing inside, the disc could be damaged.
Het gaat dus om het kantelen van de console terwijl de game draait. Dus een staande 360 neerleggen of vice versa 8)7 Dat je dit niet mag doen staat ook in de handleiding.

De rechtzaak nu gaat over de vraag of mensen hier wel goed over gewaarschuwd zijn, niet of stilstaande Xboxen krassen veroorzaken wat mensen wel lijken te denken als je de reacties op gamer.nl en aanverwante sites ziet :+

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 16-12-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:27:
Alle game nieuws stromen vol met het "nieuwtje" dat MS wist dat de Xbox een krassen probleem had:

Iedereen in de reacties boos natuurlijk, maar blijkbaar missen de meeste mensen dit punt:

[...]

Het gaat dus om het kantelen van de console terwijl de game draait. Dus een staande 360 neerleggen of vice versa 8)7 Dat je dit niet mag doen staat ook in de handleiding.

De rechtzaak nu gaat over de vraag of mensen hier wel goed over gewaarschuwd zijn, niet of stilstaande Xboxen krassen veroorzaken wat mensen wel lijken te denken als je de reacties op gamer.nl en aanverwante sites ziet :+
Beetje vreemd allemaal.
Wat voor kronkel heb je in je hoofd als je met een draaiende speler aan de wandel gaat? Vonden die mensen het ook normaal om met een dvd-speler te gaan rommelen als een film afspeeld?

Als het in de handleiding staat lijkt het me toch duidelijk zat, of moet MS volgende keer gewoon dwars over de console een waarschuwing spuiten dat dat niet mag (wat vast ook niet goed is, al die verf die in de console terecht komt :+)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, is het mogelijk om de ondertitels "in te bakken" op je avi's of mpeg's, en dan via een externe HD op je xbox aan te sluiten en zo af te spelen ? Hoe is die kwaliteit ?

Of is een dvi-hdmi kabeltje van de pc naar tv gewoon, sneller en van betere kwaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
BM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:31:
[...]

Beetje vreemd allemaal.
Wat voor kronkel heb je in je hoofd als je met een draaiende speler aan de wandel gaat? Vonden die mensen het ook normaal om met een dvd-speler te gaan rommelen als een film afspeeld?

Als het in de handleiding staat lijkt het me toch duidelijk zat, of moet MS volgende keer gewoon dwars over de console een waarschuwing spuiten dat dat niet mag (wat vast ook niet goed is, al die verf die in de console terecht komt :+)
Het verschil is natuurlijk dat je de meeste DVD spelers ook niet op hun kant zetten. Desondanks is dit natuurlijk weer een mooi voorbeeld van internet-onwetendheid :X

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Klopt, maar met de ps2 was het toch ook common sense dat je dat ding niet zomaar op zijn kant zette terwijl hij schijfjes afspeelde ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedDragon schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:25:
[...]

werkt die uitgang bij jou wel sinds de fall update werkt die niet meer.
Ik kan sinds de fall update geen DVD's afspelen met deze monitor. Dan krijg ik elke keer de melding: HDCP secure link not found. Voorheen had ik nooit problemen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:12:

zo gekocht :P . Is bijna gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:32
https://support.xbox.com/...Device.aspx?step=register

en als ik dan probeer mijn console te registreren zegt ie:

First correct the following errors and click submit:

* The chosen country is not currently supported.

Wat is dit nu weer voor onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

6pack15 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:41:
[...]

zo gekocht :P . Is bijna gratis
^^ Met hem, die is wel erg cheap :o

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kunnen jullie ophouden met het posten van die aanbiedingen ? Ik moet nog veel te veel spellen uitspelen en op deze manier wordt die stapel alleen maar groter, terwijl mijn tijd om dit te doen hetzelfde blijft ;) :P Mijn bankrekening is er ook niet heel erg blij mee: al die kleine goedkope titels bij elkaar zijn inmiddels ook weer een paar 60 euro spellen bij elkaar hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Outlandos schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:13:
https://support.xbox.com/...Device.aspx?step=register

en als ik dan probeer mijn console te registreren zegt ie:

First correct the following errors and click submit:

* The chosen country is not currently supported.

Wat is dit nu weer voor onzin?
Blijkbaar word NL niet ondersteund via dit Form. Maar, bellen is sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb ook besloten niet meer te kopen :P Normaal is het leuk om een vooraad in te slaan voor de maanden van het eerste jaar, als het rustig is in game land.

Nu heb je in de eerste weken van het jaar Skate 2, Race Pro, The Godfather 2 (ik vond deel 1 de bom) en Halo Wars :/ 4 nieuwe games in de eerste weken die ik moet hebben :'(

Verder Street Fighter 4, Ninja Bade, Splinter Cell Conviction en nog een stapeltje, en dan is februari nog niet afgelopen. Dat gaan we dus niet redden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 16-12-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

BM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:31:
[...]

Beetje vreemd allemaal.

Ik deed het op de tweede dag dat ik de box in huis had. Natuurlijk nog niet door de handleiding gewandeld en ik kantel met mijn goeie gedrag de box, niet wetende dat er nog een spel lag te spinnen. Gevolg is een compleet onbruikbare DVD die ik die middag voor 64,95 gekocht had. De dag erna ben ik naar de FRS gegaan, nogmaals 64,95 op de toonbank gelegd en het spel gewoon nog een keer gekocht. Het is niet eens in me opgekomen om hier garantie te gaan claimen, ik was allang blij dat ik vooralsnog geen enkele schade aan de 360 zelf heb aangericht.

Ik hoop ook dat die rechtzaak aan alle kanten faalt, dit is gewoon puur domme gebruikersschade. Wat mij betreft is het zo dat als je een spelletje kan spelen op een 360 dan heb je genoeg verstand om in te kunnen schatten dat je de box niet moet kantelen als een spel draait, hetzelfde met de genoemde DVD spelers (of zelfs je eigen pc, die versleep je ook niet als je Norton360 (he, je bent een domme gebruiker of niet :P ) aan het installeren bent van je DVD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Op de FP leest de helft van de mensen het artikel ook gewoon niet, en gaat op de kop af: nieuws: Microsoft-medewerkers wisten dat Xbox-drive schijfjes kon beschadigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
PWM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:12:
Op de FP leest de helft van de mensen het artikel ook gewoon niet, en gaat op de kop af: nieuws: Microsoft-medewerkers wisten dat Xbox-drive schijfjes kon beschadigen
Ja, maar goed, vertel eens iets nieuws..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

PWM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:12:
Tsja, aan de andere kant, als er niet een handjevol mensen met een draaiende 360 was gaan slaapwandelen dan had die nieuwskop misschien helemaal niet bestaan. Common sense wat mij betreft om niet aan de wandel te gaan met een draaiende box, dat doe je ook niet met je htpc'tje (laat staan dat je dan nog eens een rechtszaak gaat beginnen omdat het niet in de handleiding van de blu-ray speler staat). En dan nog, het gaat hier om het feit of de mensen wel geïnformeerd genoeg zijn ? We kunnen ze niet pakken omdat de drive in stilstand weinig schade doet, we kunnen weinig doen omdat we zelf ook kunnen inschatten dat het niet handig is om met het ding te gaan schudden, we kunnen weinig doen omdat het in de handleiding staat, maar wacht eens even, als we nu eens proberen om te schreeuwen dat de lettertjes niet groot genoeg zijn ? Dan hebben wel volgend jaar nog een disclaimer in het boekje staan, wellicht een adres in braille om de handleiding op audio cd (of zelfs cassettetape) opgestuurd te krijgen. Het stukje over kantelen wordt dan heel hard geschreeuwd :X Wat mij betreft bij iedere Elite een bezoek aan de oogarts en een doosje anti-depressiva.

Ach ja, stop een hond in de magnetron zodat je na een proces of 3 in de gereviseerde handleiding kunt lezen dat dat niet handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:43:
Ik heb ook besloten niet meer te kopen :P Normaal is het leuk om een vooraad in te slaan voor de maanden van het eerste jaar, als het rustig is in game land.

Nu heb je in de eerste weken van het jaar Skate 2, Race Pro, The Godfather 2 (ik vond deel 1 de bom) en Halo Wars :/ 4 nieuwe games in de eerste weken die ik moet hebben :'(

Verder Street Fighter 4, Ninja Bade, Splinter Cell Conviction en nog een stapeltje, en dan is februari nog niet afgelopen. Dat gaan we dus niet redden ;)
Daar zit ik ook echt op te wachten... deze al gezien:

http://www.gametrailers.com/player/43557.html

Graphics vallen tegen maar ben echt benieuwd of het een beetje SIM is. Graphics zijn dan ondergeschikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 16-12-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
thanx voor de tip van Midnight Club LA, net besteld :)
was al op zoek naar een nieuw race spel, maar voor deze prijs kan ik hem niet laten liggen.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
PWM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:27:

Tja, het is ook een beetje een komkomertijd bericht.

Maanden geleden was al bekend dat men een rechtzaak gaat aanspannen, en nu met de tekst van de aanklacht duikt dit opeens weer als nieuws op.

Daarnaast is het gewoon een aanklacht, en nog steeds niets bewezen. De rechter moet eerst een oordeel vellen dan is het pas bewezen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Even over het verhaal over het krassen van de schijfjes. Ik heb toch wel het idee dat sommige Xbox'en zelfs in stilstand je dvd's krassen. Ik heb nu al van zoveel gevallen gehoord en mensen waarbij meerdere dvd's eraan zijn gegaan, dat het me sterk lijkt dat bij elk geval de console is bewogen.

Sowieso moeten er wel veel klachten binnen zijn gekomen, voordat Microsoft een inruilactie wilde doen. Het lijkt me gewoon sterk dat zoveel mensen iets hebben gehad van: laat ik mijn Xbox eens andersom zetten, terwijl hij aanstaat.

Edit: Natuurlijk wordt alles wel aangedikt in Amerika en schreeuwen mensen zonder problemen het hardst. Het blijft gewoon een lastige kwestie.

[ Voor 40% gewijzigd door danielkraak op 16-12-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net de story mode van MK vs. DC uitgespeeld, de MK-kant dan in ieder geval. Verhaal is (zoals je verwacht) grote BS, maar het probeert de vreemde combinatie een beetje te verantwoorden. :) Best leuk gedaan nog.

Heerlijk spel! Precies zoals een MK-game zou moeten zijn. Lekker snel, arcade, veel humor (vooral de moves van de Joker en de Flash). De teenrating merk ik weinig van en maakt me ook weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Bij Komplett heb je nog steeds 2 exemplaren van The Club voor de 360. Zeker niet het beste spel, maar voor 15,- echt wel een aanrader. Review Niks mis mee, zeker niet als tussendoortje :) Bestellink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ik heb dus nu een 500gb externe hdd. Wordt alleen niet herkend door mijn 360. Heb me laten vertellen dat dit dus komt door FAT/NTFS gebeuren. Weet alleen niet hoe het helemaal in elkaar zit en hoe ik het verander (dmv formatteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:25:
Ik heb dus nu een 500gb externe hdd. Wordt alleen niet herkend door mijn 360. Heb me laten vertellen dat dit dus komt door FAT/NTFS gebeuren. Weet alleen niet hoe het helemaal in elkaar zit en hoe ik het verander (dmv formatteren).
Gewoon de extern in je PC pluggen, right click op de partitie in Windows Explorer en kies "Formatteren", daar kan je het "File Systeem" veranderen en formatteren naar FAT32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Iemand een data migratie kabel te leen/koop?

vandaag 5 zaken afgeweest (waaronder Game Mania, Dynabyte, Dixons, Mycom) en nergens te krijgen (terwijl ze wel de xbox360 verkopen en zo'n 60GB starterskit :(

[ Voor 67% gewijzigd door mrFoce op 16-12-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Net even GRAW 2 besteld en ook Midnight Club: LA. Vond het een beetje dief van eigen beurs om die voor 11 piek te laten liggen.

Ook weer een Xbox live abbo gehaald voor de donkere dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zojuist Far Cry 2 uitgespeeld, ik wil nu aan een nieuwe game beginnen. Welke van de onderstaande games biedt de minste speelduur, daar wil ik mee beginnen.

- Gears of War 2
- Fable 2
- Fallout 3

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Pado schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:35:
[...]

Gewoon de extern in je PC pluggen, right click op de partitie in Windows Explorer en kies "Formatteren", daar kan je het "File Systeem" veranderen en formatteren naar FAT32.
En dan zijn alle bestanden gewoon nog te gebruiken (natuurlijk pas er op gegooid na format 8)7), en volle schijfruimte te benutten?

Edit: En eventueel later weer terug te formatteren naar NTFS?

[ Voor 7% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 16-12-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
NeoMe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:41:
Zojuist Far Cry 2 uitgespeeld, ik wil nu aan een nieuwe game beginnen. Welke van de onderstaande games biedt de minste speelduur, daar wil ik mee beginnen.

- Gears of War 2
- Fable 2
- Fallout 3
Als je puur gaat voor SP ervaring, dan zal GoW2 je de minste tijd kosten. Als je niet als een debiel gaat rushen, ben je zo'n uur of 10 bezig. Fable geeft je 20-40 uur, Fallout 3 heb ik geen idee van, maar zeker langer dan GoW2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ik dacht dat van die drie GoW 2 het kortste was. De langste van de drie is Fallout 3.

Maar ik wacht op bevestiging ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Pirate-Bozz op 16-12-2008 19:44 . Reden: typo ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.