Het Xbox 360 ervaringen Topic #56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.935 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

yzf1kr schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:29:
Ook bij reguliere post moet je tekenen.
Ik heb nog nooit moeten tekenen voor spellen via brievenbuspost. Zowel bij Play-Asia als bij Gamehubs.

[ Voor 42% gewijzigd door Ken. op 12-12-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:48:
[...]

Ik heb nog nooit moeten tekenen voor spellen via brievenbuspost. Zowel bij Play-Asia als bij Gamehubs.
Ik heb de laatste 3 keer wel moeten tekenen voor spellen via gamehubs. Deze waren gewoon als regular verstuurd via de brievenbuspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik moest ook tekenen en dat werd ik een beetje beu. Toen maar gevraagd of ze het normaal willen verstruren. Even aangeven dat je accepteert dat je je gamehubs niet verantwoordelijk kan houden voor zoekgeraakte items en voila.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Bij vonturk weet ik het nog steeds niet.
*rammelt met sarcasm detectort*

edit:
reactie op
ijskonijn van vrijdag 12 december 2008 12:41

[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 12-12-2008 14:22 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:03:
Op de doos zat inderdaad een rode cashback sticker (geldig t/m 31 december, benadrukte de dame achter de kassa meerdere malen, dus ik ga zo maar eens even registreren). :)

Overigens was ik een uur daarvoor naar Arnhem gegaan om de MediaMarkt te checken op Jaspers. Ze hadden twee grote stapels Xboxen staan, Elites en Arcades, maar allemaal Falcons (ik kan me de lotnummers niet meer herinneren, maar ik heb steeds naar de powerrating op de Xboxen zelf gekeken door steeds met mijn vinger in die opening de Xbox te verschuiven: allemaal 14.2 A). Weer in Nijmegen aangekomen dacht ik: het is toch koopavond, heb nog een halfuurtje voor de winkels sluiten, waarom zou ik niet gewoon ff bij mijn good old Bart Smit in de buurt gaan kijken, wie weet? The rest is history... :*)

[...]
Relaxt, dan heb ik niks gezegd.
Snel cashbacken die handel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas geleden een Xbox ( Falcon ) gekocht. :)

Maar op een of andere manier als ik met mijn xbox op live ga is de beneden PC die ook via een kabel is aangesloten ineens offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

[CSC]Outlaw schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:32:
Aaargh RROD op mijn halo3 editie xbox :( tis hier 12 graden binnen en nog gaat ie kapot :/
Gisternacht dus reperatie anagevraagd, en UPS komt hem vandaag nog ophalen.
Ik moet zeggen dat het wel goede service is dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sagat schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:19:
Bij vonturk weet ik het nog steeds niet.
*rammelt met sarcasm detectort*

edit:
reactie op
ijskonijn van vrijdag 12 december 2008 12:41
vonturk is serieus ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[CSC]Outlaw schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:02:
[...]

Gisternacht dus reperatie anagevraagd, en UPS komt hem vandaag nog ophalen.
Ik moet zeggen dat het wel goede service is dus :)
Dat gaat echt retesnel. Ik heb die van mij vorige week woensdag opgestuurd en gisteren had ik weer een nieuwe staan. Topservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:46:
[...]

Dat gaat echt retesnel. Ik heb die van mij vorige week woensdag opgestuurd en gisteren had ik weer een nieuwe staan. Topservice.
Ik neem ook aan dat als het moederbord vervangen wordt je een betere chipset (Falcon, Japser) erin krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Iemand de laatste tijd nog de data migration kit aangevraagt? Zoja, hoe lang duurt dat ongeveer voordat hij binnen is?
Of heeft iemand toevallig hier in de buurt (castricum) er nog eentje liggen? Das wel zo makkelijk.

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
danielkraak schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:48:
[...]

Ik neem ook aan dat als het moederbord vervangen wordt je een betere chipset (Falcon, Japser) erin krijgt?
volgens mij niet, ze moeten toch ook nog van die ouwe rommel af en ik hoorde dat je ook geen hdmi krijgt als je dat niet had, dus ze zullen wel gewoon die ouwe bordjes drin duwen...

ik heb overigens vandaag mn 1e play verzending ontvangen dus so far so good :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Nah, ik ben ook weer een illusie armer.

Heb altijd gedacht dat de meeste games gewoon regiovrij waren. Dus ook totaal niet bij stilgestaan toen ik een game via Amazon bestelde.
Wijze raad: check en dubbelcheck of het echt goed is.
Zit nu dus met een spel waar ik niks mee kan. Verkopen zal ook wel niet lukken omdat hier natuurlijk niemand een US console heeft.

Aardige eyeopener iig, maar wel zonde van het geld.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:21:
Nah, ik ben ook weer een illusie armer.

Heb altijd gedacht dat de meeste games gewoon regiovrij waren. Dus ook totaal niet bij stilgestaan toen ik een game via Amazon bestelde.
Wijze raad: check en dubbelcheck of het echt goed is.
Zit nu dus met een spel waar ik niks mee kan. Verkopen zal ook wel niet lukken omdat hier natuurlijk niemand een US console heeft.

Aardige eyeopener iig, maar wel zonde van het geld.
Welk spel is dat? Eigenlijk alle Xbox games zijn regiovrij op een aantal EA games en wat Japanse RPG's na. Jij hebt waarschijnlijk de uitzondering op die regel te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mijn ervaring is eigenlijk dat steeds meer games tegenwoordig regiogebonden zijn :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan ik beamen ja. Kocht eigenlijk al mijn spellen bij Play-Asia in de region-free afdeling, maar diverse topgames zijn toch echt locked. Denk bijvoorbeeld aan Fallout 3, Mirror's Edge en Banjo Kazooie. (:P) Matige ontwikkeling waarvan ik hoop dat het niet door zal zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:24:
[...]

Welk spel is dat? Eigenlijk alle Xbox games zijn regiovrij op een aantal EA games en wat Japanse RPG's na. Jij hebt waarschijnlijk de uitzondering op die regel te pakken :)
Betreft in dit geval 'Baja: edge of control'.
Ik ging er dus idd vanuit dat 95% van de games regiovrij was, op een aantal exotische games na (baseball games ofzo).

Nahja.

Iemand kopen? :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:57

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik kan bevestigen dat Saturn Groningen de Xbox 360 Jasper revisie heeft staan, stapels zelfs (in elk geval de Arcade versie). 12.1A op de achterzijde en 256MB intern flash geheugen.

Heb een nieuwe aan moeten schaffen omdat mijn (geflashte dus geen garantie) 1e generatie X360 geen beeld meer wilde geven. Voor 119,- (na refund) is dat geen slechte koop. Die oude koste me 329,- in Duitsland (Pro ed. incl 2 controllers, 2 spellen, 20GB drive) en dat was al niet duur destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
aegis3d schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:10:
Iemand de laatste tijd nog de data migration kit aangevraagt? Zoja, hoe lang duurt dat ongeveer voordat hij binnen is?
Of heeft iemand toevallig hier in de buurt (castricum) er nog eentje liggen? Das wel zo makkelijk.
In november nog aangevraagd om een 20 gig Pro om te zetten naar een 60 Gig, ik had binnen een week na aanvraag het kit met kabel en software in huis. Overzetten duurde wel 2 uur voor iets van 10 gig aan data 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
m-buurman schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:56:
Ik kan bevestigen dat Saturn Groningen de Xbox 360 Jasper revisie heeft staan, stapels zelfs (in elk geval de Arcade versie). 12.1A op de achterzijde en 256MB intern flash geheugen.

Heb een nieuwe aan moeten schaffen omdat mijn (geflashte dus geen garantie) 1e generatie X360 geen beeld meer wilde geven. Voor 119,- (na refund) is dat geen slechte koop. Die oude koste me 329,- in Duitsland (Pro ed. incl 2 controllers, 2 spellen, 20GB drive) en dat was al niet duur destijds.
Dus hij kost 149 eur voordat de cashback van MicroSoft er af is gegaan? Dat is wel een erg goede deal. Zit er bij de Jasper overigens nog een memorycard bijgeleverd? Anders zou dat ook een makkelijke methode zijn om 'em te identificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
geld die actie nog steeds waarbij je een nieuwe hdd kan bestellen met het serienummer van je arcade?

Ik kan het nergens vinden, wel de us pagina met de soortgelijke actie.

[ Voor 27% gewijzigd door DarkShadow op 13-12-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
BM schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:39:
[...]

Volgens mij is je sarcasm-detector stuk :P
I think it's bork. I think it's really, really bork.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
DarkShadow schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 10:56:
geld die actie nog steeds waarbij je een nieuwe hdd kan bestellen met het serienummer van je arcade?

Ik kan het nergens vinden, wel de us pagina met de soortgelijke actie.
http://www.xboxstorageupg...cation.jsp?ssLocale=nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Schweino schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 10:34:
[...]

Dus hij kost 149 eur voordat de cashback van MicroSoft er af is gegaan? Dat is wel een erg goede deal. Zit er bij de Jasper overigens nog een memorycard bijgeleverd? Anders zou dat ook een makkelijke methode zijn om 'em te identificeren.
Klopt!

Bij de Saturn (en MediaMarkt) kost de Arcade 149,- en dan krijg je dus nog een refund van 30,-

Op de doos staat dat er 256MB bijgeleverd wordt, klopt wel maar dit zit intern, er zit dus geen losse memorycard bij. Het is wanneer je in de winkel staat dus geen handige manier om hem te identificeren want je zult de doos open moeten maken.

Je kan hem beter identificeren door eens te kijken hoeveel ampere de Xbox 360 op de achterkant heeft staan. Er zit een klein venstertje op de doos waardoor je dit net zou moeten kunnen zien. (zie http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3472&p=2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Is het een landelijke MediaMarkt en Saturn actie dan? Kan het namelijk alleen maar in het krantje van Saturn Groningen terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:03:
[...]

Betreft in dit geval 'Baja: edge of control'.
Ik ging er dus idd vanuit dat 95% van de games regiovrij was, op een aantal exotische games na (baseball games ofzo).

Nahja.

Iemand kopen? :+
Dat is ook niet zo slim he!?!?!? Vandaag naar de saturn? ;)

Vind het wel raar dat er gewoon nergens duidelijk stond dat dit spel niet regiovrij was. Maar goede les voor de volgende keer. :z

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-12-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:56:
[...]

Dat is ook niet zo slim he!?!?!? Vandaag naar de saturn? ;)
Jij zegt het, ik denk het...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 06:21
Ben aan het denken een Xbox360 aan te schaffen.

Zijn de problemen er nog met de ring of death ? of zijn deze zogoed als weg nu ze op een kleiner productie procede werken ?

*knip* Got is niet de plek om dit soort vragen te stellen.

[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 13-12-2008 16:02 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 08:52
Maak een TR aan en/of laat een reactie links liggen. Dit voegt niets toe.

[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 13-12-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 06:21
Snowdog schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:58:
[...]

ik zou zeggen lees het topic en modden kan altijd, hoop van harte dat je een rrod krijgt in dat geval
?? ik heb al een xbox360 staan met 9 GEKOCHTE spellen erbij ! een paar ervan zijn een echte miskoop geweest, dus wou ik een nieuwe kopen, deze ombouwen en zo de spellen beter beoordelen voordat ik tot een aankoop overga, meneer de wereldverbeteraar ! deze console van nu 2 jaar is perfect, nooit iets aan geweest dus ik ben er tevreden van.
Ik zag dat de prijs van de 360 enorm gedaald is, daarmee dat ik op het gedacht kwam.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

C00P schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:02:
[...]

?? ik heb al een xbox360 staan met 9 GEKOCHTE spellen erbij ! een paar ervan zijn een echte miskoop geweest, dus wou ik een nieuwe kopen, deze ombouwen en zo de spellen beter beoordelen voordat ik tot een aankoop overga, meneer de wereldverbeteraar ! deze console van nu 2 jaar is perfect, nooit iets aan geweest dus ik ben er tevreden van.
Ik zag dat de prijs van de 360 enorm gedaald is, daarmee dat ik op het gedacht kwam.
Voor het proberen van games kun je ook prima gebruik maken van de beschikbare demo's. GoT is niet de plek om te discussiëren over het ombouwen van een console.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

C00P schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:54:
Ben aan het denken een Xbox360 aan te schaffen.

Zijn de problemen er nog met de ring of death ? of zijn deze zogoed als weg nu ze op een kleiner productie procede werken ?

edit..
Die problemen zijn er nog genoeg.. lees evt. het 360 problemen topic erop na.

haal ik even weg...

[ Voor 53% gewijzigd door Michael Knight op 13-12-2008 16:10 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Michael Knight schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:06:
[...]

Die problemen zijn er nog genoeg.. lees evt. het 360 problemen topic erop na.

haal ik even weg...
Dat is gewoon een verkeerd beeld :) Als iemand problemen heeft laat ie wat van zich horen, de overige 99.9% die geen problemen hebben hoor je niet.

Daarnaast is de service erg goed dus ook al heb je een probleem, die kans is gewoon klein met een nieuwe 360, heb je hem binnen 1 of 2 weken terug.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-12-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:12:
[...]

Dat is gewoon een verkeerd beeld :) Als iemand problemen heeft laat ie wat van zich horen, de overige 99.9% die geen problemen hebben hoor je niet.

Daarnaast is de service erg goed dus ook al heb je een probleem, die kans is gewoon klein met een nieuwe 360, heb je hem binnen 1 of 2 weken terug.
Lijkt in eerste instantie een goed argument.
Echter zitten we hier met een selecte groep tweakers, waaronder al zoveel klachten zijn.
Behalve tweakers, staat ook het halve internet vol met klachten van kleine kiddo`s... dan is er een nog veel grotere groep waarvan we het niet 1-2-3 weten (omdat ze bv geen internet gebruiken of liever naar Kassa! gaan of het gewoon afhandelen via MS) ...het is gewoon een te groot probleem om te negeren (hoe goed de service ook is, daar ben ik van op de hoogte).

Maar laten we deze discussie aub niet weer opstarten (hmmz, deja vu :P ) de 360 is gewoon een vette console met veel goede games. Laten we het daar verder over hebben.. :Y

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Tip: Koop Eternal Sonata. Kost geloof ik zo'n 20 euro nu en het is echt een meesterlijke RPG. Verhaal is cool en het semi-turn based vechten is een genot om te spelen. Oudje, maar een aanrader!

Zojuist viel Fable 2 overigens op de deurmat, dus ik ben nog wel even zoet, aangezien ik ook nog geen liedje op medium kan clearen met GHWT :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Schweino schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:42:
Is het een landelijke MediaMarkt en Saturn actie dan? Kan het namelijk alleen maar in het krantje van Saturn Groningen terugvinden.
Geen idee, ik ben gisteren eerst bij de Mediamarkt geweest (geen Jasper) en daarna bij de Saturn (wel Jasper) en bij beide winkels was hij momenteel 149,- zonder refund (119,- na refund).

Bij de Saturn hadden ze enorme stapels staan ivm de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Ik heb net ook een nieuwe Xbox360! Wel vet ding, zeer blij mee. Speelt echt heerlijk op 1920x1200, zeer soepel, fijne controller, enzovoorts! Is ook m'n eerste echte console, wel vet.

Ik vroeg me wel af: Hoeveel games kan je in multiplayer spelen splitscreen/op zelfde scherm? Dus met 2 controllers op 1 Xbox. Kan namelijk maar bar weinig vinden naast Soul Calibur / FIFA, en ik hou niet van vechtspellen/voetbalspellen, haha! Spellen als Super Smash Brothers, Mario Kart vind ik wel leuk om te doen op de gamecube, zijn er van dat soort games? Dus wat meer 'fun' games, niet zo realistisch? Guitar Hero is uiteraard al besteld met extra gitaartjes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mensen hier overigens succes behaald bij het modden van hun xbox AV cable..? Om zo HDMI en TOSlink te kunnen gebruiken? Zit er een beetje over te dubben, helaas biedt DealExtreme ook geen adaptertje o.i.d. aan welke het toelaat ook HDMI te gebruiken.. Had ik eigenlijk liever gedaan dan de originele kabel te mollen. En liever gedaan dan 50 euro uit te hoeven geven aan een officiële kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Samopsa schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:59:Ik vroeg me wel af: Hoeveel games kan je in multiplayer spelen splitscreen/op zelfde scherm?
Die vraag komt best veel terug. Als iemand een lijstje heeft, zet ik hem in de topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Nog een maandje, en dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.nl.atari.com/images/products/xbox360//race_pro/screenshots/race_proxbox_360screenshots21771screenshot1565.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nl.atari.com/images/products/xbox360//race_pro/screenshots/race_proxbox_360screenshots21301screenshot544mod.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nl.atari.com/images/products/xbox360//race_pro/screenshots/race_proxbox_360screenshots21772screenshot2368.jpg

Hier kijk ik echt naar uit :) Er komen iets meer dan 300 verschillende auto's in, dus daar vermaak ik me nog wel even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Ziet er goed uit dat Race Pro! Atari timmert hard aan de weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Jan Laros schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:43:
Tip: Koop Eternal Sonata. Kost geloof ik zo'n 20 euro nu en het is echt een meesterlijke RPG. Verhaal is cool en het semi-turn based vechten is een genot om te spelen. Oudje, maar een aanrader!
Gameplay technisch zit die game perfect in elkaar maar, oh oh wat is die game zoet. Ik speel veel rpg's maar hier vertrok m'n gezicht echt van de zoetsappigheid :r
Persoonlijk trok ik niet meer dan 5 a 6 uurtjes.

Fable 2 is op de simpelheid na wel echt zalig vind ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 13-12-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Samopsa schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:59:
Ik heb net ook een nieuwe Xbox360! Wel vet ding, zeer blij mee. Speelt echt heerlijk op 1920x1200, zeer soepel, fijne controller, enzovoorts! Is ook m'n eerste echte console, wel vet.

Ik vroeg me wel af: Hoeveel games kan je in multiplayer spelen splitscreen/op zelfde scherm? Dus met 2 controllers op 1 Xbox. Kan namelijk maar bar weinig vinden naast Soul Calibur / FIFA, en ik hou niet van vechtspellen/voetbalspellen, haha! Spellen als Super Smash Brothers, Mario Kart vind ik wel leuk om te doen op de gamecube, zijn er van dat soort games? Dus wat meer 'fun' games, niet zo realistisch? Guitar Hero is uiteraard al besteld met extra gitaartjes. 8)
Table Tennis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:49:
Nog een maandje, en dan:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Hier kijk ik echt naar uit :) Er komen iets meer dan 300 verschillende auto's in, dus daar vermaak ik me nog wel even mee.
Ben erg benieuwd.
Lijkt erop dat dat toch wel een must-buy word :)

Hopelijk komt Guitar Hero: Metallica ook 1e helft 2009 uit, lijkt toch ook wel een goede game te worden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Een 7 uur geleden een Gold code besteld op BoxedDeal.com en nog steeds geen code ontvangen. Geen telefoon of mail met uitleg. Ook niet nadat ik een support ticket aangemaakt heb :(
Met paypal direct betaald en bevestiging gekregen van paypal en boxeddeal maar dus geen code :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
croontje schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 18:21:
Een 7 uur geleden een Gold code besteld op BoxedDeal.com en nog steeds geen code ontvangen. Geen telefoon of mail met uitleg. Ook niet nadat ik een support ticket aangemaakt heb :(
Met paypal direct betaald en bevestiging gekregen van paypal en boxeddeal maar dus geen code :s
mss in je Ongewenste map?

Ik heb vandaag die 60GB Live Starter Pack gehaald.
Is het mogelijk om die NXE naar de hdd te zetten? dan ik me MU bijna leeg iig.
Alleen de savegames staan er dan op.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik had binnen een paar uur na het plaatsen van mijn bestelling een code gekregen van boxeddeal.com, krijg hem echter met geen mogelijkheid werkend... Ik ben benieuwd hoe ze verder hiermee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
KiPKaKDutcH schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 18:51:
[...]

mss in je Ongewenste map?

Ik heb vandaag die 60GB Live Starter Pack gehaald.
Is het mogelijk om die NXE naar de hdd te zetten? dan ik me MU bijna leeg iig.
Alleen de savegames staan er dan op.
Memoryunit loskoppelen, en dan restarten?

Mss dat je dan update process nog een keer door gaat.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
xxxneoxxx schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:19:
Mensen hier overigens succes behaald bij het modden van hun xbox AV cable..? Om zo HDMI en TOSlink te kunnen gebruiken? Zit er een beetje over te dubben, helaas biedt DealExtreme ook geen adaptertje o.i.d. aan welke het toelaat ook HDMI te gebruiken.. Had ik eigenlijk liever gedaan dan de originele kabel te mollen. En liever gedaan dan 50 euro uit te hoeven geven aan een officiële kabel.
Ik heb het gedaan, maar modden is wel een groot woord :P. Je haalt alleen het plastic omhulsel er vanaf.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Snowdog schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:15:
[...]

volgens mij niet, ze moeten toch ook nog van die ouwe rommel af en ik hoorde dat je ook geen hdmi krijgt als je dat niet had, dus ze zullen wel gewoon die ouwe bordjes drin duwen...

ik heb overigens vandaag mn 1e play verzending ontvangen dus so far so good :P
Nee je wordt gewoon opgezadeld met oude rotzooi die het misschien weer een half jaartje uithoudt. Ben je vet mee.

DIe van mij is nu 3 weken terug van reparatie ofzo en blijft weer regelmatig hangen, en maakt gare geluiden.

Ik weiger dat ding weer op te sturen of een nieuwe te kopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Even een motiverende quote for je.
Winners never quit and quitters never win :P

Emotioneel snap ik je volkomen hoor, maar rationeel heeft jouw plan/protest natuurlijk geen enkele zin.

Er gaat bij ms echt geen alarm af van......oh noes, phusebox logged niet meer in in live en koopt ook geen nieuwe games meer!

Ik zou gewoon halsstarrig deze weer terugsturen, en wellicht nog is met de hd overleggen dat het misschien wel eerlijker zou zijn om jouw na (wat 3-4x?) reparaties/vervanging een nieuwe toe te sturen.

Als ms dan nog niet zou willen meewerken dan zou ik uiteindelijk de handdoek in de ring werpen een een arcade kopen, je hebt immers toch alle randapp en een crapload aan games.

Als ik je zo hoor in het ps3 topic ga je het met alleen die console ook niet redden :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:27

S2S

Sagat schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:08:
Even een motiverende quote for je.
Winners never quit and quitters never win :P

Emotioneel snap ik je volkomen hoor, maar rationeel heeft jouw plan/protest natuurlijk geen enkele zin.

Er gaat bij ms echt geen alarm af van......oh noes, phusebox logged niet meer in in live en koopt ook geen nieuwe games meer!

Ik zou gewoon halsstarrig deze weer terugsturen, en wellicht nog is met de hd overleggen dat het misschien wel eerlijker zou zijn om jouw na (wat 3-4x?) reparaties/vervanging een nieuwe toe te sturen.

Als ms dan nog niet zou willen meewerken dan zou ik uiteindelijk de handdoek in de ring werpen een een arcade kopen, je hebt immers toch alle randapp en een crapload aan games.

Als ik je zo hoor in het ps3 topic ga je het met alleen die console ook niet redden :P
Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik heb WEER een gare X360 terug gekregen (een elite) en deze doet ook raar.. zo vertraagd hij in Gears 2 MP op de Jacinto map.. mijn vrienden hebben hier geen last van. Ook hangt het dash regelmatig 1 minuut. Verder doet hij het prima.

Gaat deze kapot, stuur ik hem gewoon vrolijk weer op, week later heb ik een ander.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Weet iemand toevallig of er een update is uitgekomen voor de 360 zodat je de japanse demo van resident evil 5 niet meer kan spelen? mijn cd doet het namelijk niet meer :( maar dat kan ook aan de cd liggen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Tripwire999 schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:23:
Weet iemand toevallig of er een update is uitgekomen voor de 360 zodat je de japanse demo van resident evil 5 niet meer kan spelen? mijn cd doet het namelijk niet meer :( maar dat kan ook aan de cd liggen uiteraard.
Jups! MS heeft ingegrepen. http://www.gamer.nl/doc/4...o-op-demo-Resident-Evil-5

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:27

S2S

Tripwire999 schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:23:
Yup klopt, je kan hem niet meer spelen als je op live zit...

Dus ff je netwerkkabel of Wifi eruit halen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hoedje schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:51:
[...]

Ik heb het gedaan, maar modden is wel een groot woord :P. Je haalt alleen het plastic omhulsel er vanaf.
Ja, dat had ik al gelezen. Inderdaad een groot woord, vind het alleen een beetje zonde van de kabel. Ik ga denk ik eens kijken of het met een 90 graden HDMI adapter/elleboogje ook lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
S2S schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:45:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik heb WEER een gare X360 terug gekregen (een elite) en deze doet ook raar.. zo vertraagd hij in Gears 2 MP op de Jacinto map.. mijn vrienden hebben hier geen last van. Ook hangt het dash regelmatig 1 minuut. Verder doet hij het prima.

Gaat deze kapot, stuur ik hem gewoon vrolijk weer op, week later heb ik een ander.
Ja same here dus, op Jacinto lijkt het alsof het in slow motion gaat, met frame drops.
Plus dat hij regelmatig hangt.

Ik zing de kerstvakantie nog wel even uit en dan ga ik hem toch maar weer opsturen.
En een arcade kopen,t ja voor 120 euro heb ik ook 3 games, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Jan Laros schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:43:

Zojuist viel Fable 2 overigens op de deurmat, dus ik ben nog wel even zoet, aangezien ik ook nog geen liedje op medium kan clearen met GHWT :X
Een vermakelijke game Fable II, ik vond wel jammer dat je eigenlijk zo door de game sjouwde. 12-14 uur heb ik over de main questline gedaan, de extra content en sidemissies erbij hooguit 20 uur. Ik heb me met Fable geen seconde verveelt, het was alleen jammer dat het zo snel ging en makkelijk.

Fallout 3 zit er nu in, ik denk dat ik daar wel wat langer mee bezig ben :P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-buurman schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:47:
[...]

Geen idee, ik ben gisteren eerst bij de Mediamarkt geweest (geen Jasper) en daarna bij de Saturn (wel Jasper) en bij beide winkels was hij momenteel 149,- zonder refund (119,- na refund).

119,- na de refund? Ik dacht altijd dat het 149,- was na de refund van Microsoft. Of is dit een alleenstaande actie van Saturn en is dit nergens anders zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
De vraag is misschien al eerder gesteld, waarom is er geen F1 game voor de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:35:
[...]

119,- na de refund? Ik dacht altijd dat het 149,- was na de refund van Microsoft. Of is dit een alleenstaande actie van Saturn en is dit nergens anders zo?
149 euro kost die daar en na 30 euro cashback 119 euro :)

Actie van Saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jeuj!! Zojuist mijn code voor 12+1 maanden xbox live gold in m'n mailbox gekregen van de inkoopactie georganisseerd door Onno (die hier ergens in dit topic/op GoT rondloopt).

Als iemand GTA IV, Gears 2 of Call of Duty 4 online wilt spelen. Voeg mijn gamertag even toe: monnick. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

thefxr schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:36:
De vraag is misschien al eerder gesteld, waarom is er geen F1 game voor de xbox?
Iets met licenties. Die zijn nu niet meer in handen van Sony (=PS Exclusive), maar Codemasters heeft de licentie overgenomen. In 2009 komen ze met een F1 game voor de PC en alle consoles.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 14-12-2008 14:21 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
BM schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:47:
[...]

Memoryunit loskoppelen, en dan restarten?

Mss dat je dan update process nog een keer door gaat.
Zonder MU (265MB) krijg ik gewoon NXE.
Waar komt die Coke Zero pack van NFS: ProStreet te staan? heb m gedownload (kwam bij het starten van de game), gedownload, maar ik zie m nergens op de hdd...

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
KiPKaKDutcH schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:31:
[...]

Zonder MU (265MB) krijg ik gewoon NXE.
Waar komt die Coke Zero pack van NFS: ProStreet te staan? heb m gedownload (kwam bij het starten van de game), gedownload, maar ik zie m nergens op de hdd...
Dat snap ik ook niet helemaal. De NXE past gewoon op het geheugen voor de firmware, want als ik mijn HDD loskoppel werkt het gewoon. Volgens mij staat er wel het een en ander op je loskoppelbare geheugen, bijv. de avatars enz. Zeg maar de dingen die toch niet werken, als je niet kunt opslaan.

Ook als je aan het internet hangt, downloadt je Xbox 360 plaatjes van de game die in je drive zit. Daar gebruikt hij denk ik je loskoppelbare geheugen voor.

Per useraccount worden ook plaatjes van de games die je gespeeld hebt, opgeslagen. Allemaal dingen die toch niet werken zonder loskoppelbaar geheugen.

[ Voor 20% gewijzigd door danielkraak op 14-12-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
m-buurman schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:47:
[...]

Bij de mediamarkt in Arhem zijn ze helaas full price (heb gebeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Ik ben in het bezit van een Elite xbox 360 en zoals jullie weten is dit een zwarte uitvoering, maar nu wil ik graag een Xbox 360 Messenger Kit bestellen en die kan ik alleen maar vinden in het wit.
Weet iemand of deze ooit in het zwart zijn uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit uitgebracht naar mijn weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Bij welke MM/Saturn (welke stad) zijn ze zo goedkoop dan? :)

xbox messenger kits in t zwart heb ik ook nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Rylo schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:04:
Bij welke MM/Saturn (welke stad) zijn ze zo goedkoop dan? :)

xbox messenger kits in t zwart heb ik ook nog nooit gezien
Groningen stond op een van de vorige pagina's

Een zwarte messengerkit bestaat inderdaad niet (alhoewel Microsoft heeft beloofd bij de release van de elite dat er meer zwarte accessoires zouden komen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Saturn in Tilburg heeft ze ook in de aanbieding: Core 149 eur, Pro 199 eur, Core + Lips 179 eur (dit is dus nog voordat de MS cashback er van af is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jammer dat er geen demo is van Shawn White Snowboarding. Ik zit te twijvelen of ik deze moet halen.
Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
daandegoeiste schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:56:
k vroeg me wel af: Hoeveel games kan je in multiplayer spelen splitscreen/op zelfde scherm? Dus met 2 controllers op 1 Xbox. Kan namelijk maar bar weinig vinden naast Soul Calibur / FIFA, en ik hou niet van vechtspellen/voetbalspellen, haha! Spellen als Super Smash Brothers, Mario Kart vind ik wel leuk om te doen op de gamecube, zijn er van dat soort games? Dus wat meer 'fun' games, niet zo realistisch? Guitar Hero is uiteraard al besteld met extra gitaartjes. 8)
Als iemand hier een antwoord op heeft hou ik me ook aanbevolen, heb nog niet echt veel van die fun games gevonden op mijn nieuwe xbox 360. Iets ala Smash Brothers zou erg leuk zijn iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
jeroen210 schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:13:
[...]

Als iemand hier een antwoord op heeft hou ik me ook aanbevolen, heb nog niet echt veel van die fun games gevonden op mijn nieuwe xbox 360. Iets ala Smash Brothers zou erg leuk zijn iemand een idee?
Spellen als Super Smash Brothers zijn er eigenlijk niet veel. Dan moet je toch echt bij de Wii zijn. Smash Brothers is gewoon een uniek spel.

Als je het zo graag wilt, zou ik een tweedehands Gamecube kopen met Super Smash Bros Melee, das altijd nog de beste.

[ Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 14-12-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Prince of Persia net uitgespeeld. Geniaal einde. Spel is echt een aanrader. Granted, niet te moeilijk, maar de hele ervaring, de esthetische ervaring, is echt goed. Leuke commentaren en dialogen hebben ze bijvoorbeeld. En dan het einde...

spoiler:
Eigenhandig moet je alles wat je hebt gedaan weer ongedaan maken om Elika weer tot leven te wekken... Dus het is of Elika dood of Ahriman weer vrij... Je zit echt met tegenzin bepaalde dingen te doen. Echt, goed gedaan. Chapeau Ubi!

Nu weer verder met Dead Space... Ben ik bij chapter 4 blijven hangen door alle andere goede shit die is uitgekomen. Met name Fallout 3 heeft me nogal tijd gekost :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
[...]

Je zou op de Live Arcade Small Arms kunnen proberen. Persoonlijk vind ik er niet veel aan, maar ik vind dan aan Smash Brothers ook niet veel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Nog mensen last van een GTA IV die blijft hangen sinds de NXE update?
Soms na een kwartier, soms na 2 uur, soms niet...echt vaag, ligt niet aan de xbox want alle andere spellen doen het perfect!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
[...]

Fun games met meer spelers, daar is Xbox Live Arcade voor uitgevonden. Ik noem slechts wat voorbeelden, want er zijn er meer:
- Castle Crashers (4 spelers)
- Heavy Weapon (4 spelers)
- Assault Heroes (2 spelers)

Alle arcade games zijn gratis te testen omdat MS de developer verplicht een trial version te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Roelos schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:04:
Jammer dat er geen demo is van Shawn White Snowboarding. Ik zit te twijvelen of ik deze moet halen.
Iemand ervaringen?
Ik heb hem een paar keer gespeeld bij een vriend van me, en zit nu te wachten op mijn bestelling van play.com.

Wbt realisme scoort hij vrij hoog, en de omgevingen zijn erg mooi gemaakt.
Hij is stukken minder Arcade/Over-the-top als SSX en Amped, de besturing vergt ook wat meer als alleen wat dom opknoppen ramen als bij die andere 2 titels.

Nadeel daarvan is dat de learning-cruve vrij stijl is, en dat je er echt een uurte of 2 -3 in moet steken om het een beetje onder de knie te krijgen. Wat daarbij niet helpt is het hele sandbox systeem, er zit geen tutorial in, en je kan meteen overal op/af. Wat het ook meteen weer realistisch maakt.

De belangrijkste reden dat ik hem gekocht heb is de co-op. 2 van mijn vrienden hebben hem ook, en we gaan samen een beetje aanrputsen. Ik weet niet of de game zo leuk is, als je hem alleen moet spelen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
Ik heb afgelopen weekend Gears Of War 2 Co-op gespeeld, dat is echt gaaf.

Nu wil ik meer Co-op spellen kopen, hebben mensen ervaring met andere vette Co-op games? welke zijn aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gears of War 1 :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Left 4 Dead, Army of 2 (beetje kort, maar vermakelijk genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Saint's Row 2 is ook compleet in co-op te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Walkman schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:10:
Saint's Row 2 is ook compleet in co-op te spelen....
Maar niet via splitscreen ofwel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Call of Duty: World At War heeft ook een coop functie, ook splitscreen :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ja dat wel, maar de coop van CoD5 heeft geen save functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 10-09 10:59
Schweino schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:27:
Saturn in Tilburg heeft ze ook in de aanbieding: Core 149 eur, Pro 199 eur, Core + Lips 179 eur (dit is dus nog voordat de MS cashback er van af is)
Elite toevallig ook in deze aanbieding dat je weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
AvanCade schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:31:
Ja dat wel, maar de coop van CoD5 heeft geen save functie!
waarom niet? Ik vind het altijd irritant als devs doen alsof de coop niet meetelt. Wat verwachten ze van je, dat je de hele game in een keer uitspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Er zijn een aantal leuke aanbiedingen bij Play.com. Ik heb zelf Prince of Persia voor 25,50 besteld, dat is geen slechte prijs :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor 14 euro kun je Pure eigenlijk ook niet laten liggen als je van racegames houdt :)

Erg vermakelijk spel.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mogen ze zeker door blijven gaan met al die koopjes :9

Enige nadeel is alleen die stapel met nog niet uitgespeelde spellen hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Crap :( Pure heb ik net een half weekje, maar voor €34, dat scheelt toch wel flink...

Maar verder is het wel een heel vet spel inderdaad.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Oe, Pure maar ff bestellen :D

...Oe, Midnight Club LA is ook maar €25,-...

Wegklikken maar, ik heb mezelf beloofd geen games meer te kopen voorlopig. Behalve Pure dan :P

Goddammit daar gaat m'n backlog weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
GTA4 staat er ook, 24,99 voor de 360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

BM schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:27:
Voor 14 euro kun je Pure eigenlijk ook niet laten liggen als je van racegames houdt :)

Erg vermakelijk spel.
Thanks
Gelijk besteld. Voor dat geld kon ik het zeker niet laten. :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Hoedje schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:09:
Er zijn een aantal leuke aanbiedingen bij Play.com. Ik heb zelf Prince of Persia voor 25,50 besteld, dat is geen slechte prijs :)
goeie tip. ook maar even besteld.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
seninha schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:51:
[...]

Thanks
Gelijk besteld. Voor dat geld kon ik het zeker niet laten. :)
ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
edit verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door silverfaustx op 15-12-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net PoP en MK vs. DC binnen gekregen van gamehubs! Vanavond even flink aan de slag, zal laten weten wat ik vind.

Mijn stapel ongespeelde spellen wordt ook steeds groter; da's toch wel een groot nadeel van de Xbox t.o.v. de PS3... :D

Stond ook op het punt om Pure te bestellen, maar blijkt dat die (net als Burnout Paradise) geen split-screen heeft! Grrrrr....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 14:48 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.