Het Xbox 360 ervaringen Topic #56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
PWM schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:49:
[...]

Het feit dat jij niet echt verbaasd bent, zegt me dat je het waarschijnlijk wel weet :+ "Normale" oorzaken:
  • Modden/Flashen van je Console
  • Racisme/Continu gebruiken van ziektes/Veel schelden op Live
  • Netwerk Tampering (bandbreedte knijpen) tijdens Live gamen
Dubbelcheck nog wel even je code op internet, voor hetzelfde geldt heb je een netwerk probleem.
Volgens mij word je zelfs geband als je je coolers op 12volt laat draaien. :( Ik ga het zelf doen, want ik heb hier een Xbox 360 uit 2005 liggen en dan kijk ik wel wat er van komt. Al ik geband word, bel ik ze op en vraag ik ze wat het probleem is en dat ik nergens vanaf weet. Is toch te erg dat je voor zoiets geband wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

danielkraak schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:28:
[...]

Volgens mij word je zelfs geband als je je coolers op 12volt laat draaien. :( Ik ga het zelf doen, want ik heb hier een Xbox 360 uit 2005 liggen en dan kijk ik wel wat er van komt. Al ik geband word, bel ik ze op en vraag ik ze wat het probleem is en dat ik nergens vanaf weet. Is toch te erg dat je voor zoiets geband wordt.
Je veronderstelt zelf iets dat al bewezen is niet waar te zijn en besluit al op voorhand om kwaad te zijn op microsoft? Goed zo :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:51:
Je veronderstelt zelf iets dat al bewezen is niet waar te zijn en besluit al op voorhand om kwaad te zijn op microsoft? Goed zo :p
_/-\o_

Maar goed, ik zag zojuist een berichtje van Bungie tijdens het online spelen van Halo3, dat het inderdaad niet slim is om Halo op de hardeschijf te installeren. Aangezien halo is geoptimaliseerd om vanaf dvd te spelen maakt het installeren en spelen van de hardeschijf het spel langzamer qua laadtijden
The New Xbox Experience (NXE) launches today and with it comes a new feature that allows games to be installed to your hard drive. Unfortunately Halo 3 will load slower in this scenario and could negatively impact your online experience. Read on for details.
Full Story

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Heeft iemand weleens geprobeerd een baseballgame voor de 360 te kopen ? Zoniet dan ook niet aan beginnen! 8)7
Slap gewauwel natuurlijk, maar mijn broer zit nu al tijden te zeuren dat hij zn baseballgame mist van de oude xbox dus nu wil ik hem een nieuwe geven voor de 360

Mijn eerste keuze was Major Leguea baseball 2k7 (goede cijfers en realistisch)
2e keuze was Major 2k8, maar nergens meer te vinden (alleen de NTSC-J versie werkt op PAL)
Dus kwam ik terecht bij The Bigs en daar schijnt ook alleen de Ntsc-J versie bij ons te werken. :o

Maar nu het probleem : Uitverkocht op Play-asia en niet eens te vinden op Ebay (daar zie ik alleen maar amerikaanse versies )
Als ik 1maal een kerstkado in gedachten heb wil ik het ook hebben en vandaar dat ik nu nog opzit ;)
Waar zou ik nog een kans hebben om The Bigs of Major 2k8 te vinden als Ntsc-J versie ?

Zijn er nog andere goede aziatische winkels die hierheen versturen of een goed importwinkel waar ik een kans heb ? ik hoop dat jullie nog wat weten want zelfs met google kom ik er niet uit

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:59:
Nja ik ben nog niet eens op Live geweest daarom vroeg ik wat die codes waren, en ik heb hem niet gemod en ga dat ook niet doen.
dan zou ik hem maar snel richting de winkel terug brengen en ruilen voor een andere.
PWM schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:49:
[...]

Het feit dat jij niet echt verbaasd bent, zegt me dat je het waarschijnlijk wel weet :+ "Normale" oorzaken:
  • Modden/Flashen van je Console
  • Racisme/Continu gebruiken van ziektes/Veel schelden op Live
  • Netwerk Tampering (bandbreedte knijpen) tijdens Live gamen
Dubbelcheck nog wel even je code op internet, voor hetzelfde geldt heb je een netwerk probleem.
komop zeg als hij gemod had en niet verbaasd was geweest over het bannen dan had hij toch ook wel geweten wat die foutmelding betekent.

dat gebanned worden om op 12v je koelers te draaien daar ben ik niet zo zeker van. ik zeg niet dat het niet zou kunnen maar ik zeg alleen dat er altijd mensen zijn die schreeuwen dat ze onschuldig zijn wanneer ze gebanned worden en dan zeggen ze ja MS bant zelfs om de koelers op 12v te zetten. maar dan houden ze achter dat ze net 3 gedownloade games op hun gemodde console hebben gespeeld. nogmaals ik zeg niet dat het niet zou kunnen ik denk alleen dat de percentage mensen die echt daarop zijn aangepakt wel minimaal zal zijn als het al waar is. we weten dat mensen gebanned zijn als ze een versleten laser hadden omdat MS keek naar parameters die daardoor beinvloed konden worden.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Beakzz schreef op donderdag 11 december 2008 @ 01:31:
Heeft iemand weleens geprobeerd een baseballgame voor de 360 te kopen ? Zoniet dan ook niet aan beginnen! 8)7
Slap gewauwel natuurlijk, maar mijn broer zit nu al tijden te zeuren dat hij zn baseballgame mist van de oude xbox dus nu wil ik hem een nieuwe geven voor de 360

Mijn eerste keuze was Major Leguea baseball 2k7 (goede cijfers en realistisch)
2e keuze was Major 2k8, maar nergens meer te vinden (alleen de NTSC-J versie werkt op PAL)
Dus kwam ik terecht bij The Bigs en daar schijnt ook alleen de Ntsc-J versie bij ons te werken. :o

Maar nu het probleem : Uitverkocht op Play-asia en niet eens te vinden op Ebay (daar zie ik alleen maar amerikaanse versies )
Als ik 1maal een kerstkado in gedachten heb wil ik het ook hebben en vandaar dat ik nu nog opzit ;)
Waar zou ik nog een kans hebben om The Bigs of Major 2k8 te vinden als Ntsc-J versie ?

Zijn er nog andere goede aziatische winkels die hierheen versturen of een goed importwinkel waar ik een kans heb ? ik hoop dat jullie nog wat weten want zelfs met google kom ik er niet uit
http://www.yesasia.com/gl...643545-0-0-0-en/info.html ?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik speelde gisteravond even GTA 4 online, voor het eerst. :) En de eeste player die ik neerschoot was iemand van Rockstar, dus gelijk de Let Sleeping Rockstars Lie achievement gehaald 8-)

Maar toen ben ik even een single player missie gaan doen en daarna wou ik online gaan racen. Ik kwam tot aan het scherm waar iedereen zijn/haar auto kiest en toen kreeg ik een melding dat er iets mis was met mijn NAT. :? En toen lukt het mij ook niet om in de andere gamemodes te komen. Erg raar, en hoe los ik het op?

• dangerpaki
daniëlpunt schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:54:
Ik speelde gisteravond even GTA 4 online, voor het eerst. :) En de eeste player die ik neerschoot was iemand van Rockstar, dus gelijk de Let Sleeping Rockstars Lie achievement gehaald 8-)

Maar toen ben ik even een single player missie gaan doen en daarna wou ik online gaan racen. Ik kwam tot aan het scherm waar iedereen zijn/haar auto kiest en toen kreeg ik een melding dat er iets mis was met mijn NAT. :? En toen lukt het mij ook niet om in de andere gamemodes te komen. Erg raar, en hoe los ik het op?
even de correcte poorten openzetten in je router.

http://portforward.com/

moet je even je router uitkiezen en dan de applicatie uitkiezen (of andersom eerst applicatie dan router) en dan krijg je uitgelegd hoe je de poorten ervoor moet openen. moet je even zoeken welke poorten je voor de xbox 360 moet openen en xbox live

• Phusebox
daniëlpunt schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:54:
Of iemand die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten van Rockstar :+

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

En de eeste player die ik neerschoot was iemand van Rockstar, dus gelijk de Let Sleeping Rockstars Lie achievement gehaald
Enkel de allereerste "generatie" online spelers haalden de achievement op die manier. Je haalt de "Let Sleeping Rockstars Lie" achievements ook door andere spelers neer te schieten die ook de achievement gehaald hebben ;)

Ligt het trouwens aan mij, of hebben we deze week geen enkele marketplace update gehad?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 14:52
Freak187 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:32:
Een paar dagen terug heb ik F.E.A.R. voor 11 euro gekocht via Bol.com, bedankt voor degene die er hier laatst een link van plaatste. Vind het echt een geweldig spel. Het is niet zo eng als ik had verwacht, al schrik ik af en toe toch wel goed. Maar de actie vind ik echt geweldig: slimme AI, en als je een battle overnieuw doet, gaat ie altijd anders :)
<>
Ik zoek verder nog deze spellen:
Marvel: Ultimate Alliance
Mortal Kombat: Armageddon
Hitman: Blood Money

Weet iemand waar ik ze nog kan krijgen?
Via budgetgaming.nl kun je vast wat shops vinden, ik zoek ook nog Marverl: UA, heb em ook wel bij Dixons/Electric City zien staan met een stikker erop, maar dan was ie nog 30-35 euro, net te veel voor het spel. Zodra ie ergens voor 15-20 in de bak ligt pak ik em mee.
FEAR is een goeie tip, had em al jaren nog ergens liggen voor pc, maar speel tegenwoordig liever de shooters vanaf de bank op 42" :9

Oh ja, Hitman ligt volgens mij regelmatig in de budgetbak bij Bart Smit voor weinig.

[ Voor 4% gewijzigd door Bacspin op 11-12-2008 09:28 ]

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Boeboe schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:16:
[...]
Ligt het trouwens aan mij, of hebben we deze week geen enkele marketplace update gehad?
2 nieuwe arcade games, een gratis "Winter Holiday" thema, de demo van Sonic Unleashed en een aantal No Doubt singles voor Rock Band, dus ligt misschien wel aan jou ja ;)

[ Voor 35% gewijzigd door ijskonijn op 11-12-2008 09:27 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Gisteren geprobeerd mn gamertag te recoveren (ben em op mem.card vergeten bij vriend)
Nou alles ingevoerd, dan gaat ie recoveren..downloading from xbox live... en hierrrrrr gaat het steeds fout.. unable to connect to xbox live na een paar mins.. :S wie heeft hier ook last van?
Tijdens het recovere zag ik wel dat ik al online was.. want ik zag vrienden online komen.. :?

Daarna nog geprobeerd een 1-maand-gratis live account te maken.. maar ook deze bleef bij het xbox-live scherm weer vast lopen :S

ik heb mn netwerk getest en bleek gewoon goed..

8)7

Verwijderd

ind0mi schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:13:
Gisteren geprobeerd mn gamertag te recoveren (ben em op mem.card vergeten bij vriend)
Nou alles ingevoerd, dan gaat ie recoveren..downloading from xbox live... en hierrrrrr gaat het steeds fout.. unable to connect to xbox live na een paar mins.. :S wie heeft hier ook last van?
Tijdens het recovere zag ik wel dat ik al online was.. want ik zag vrienden online komen.. :?

Daarna nog geprobeerd een 1-maand-gratis live account te maken.. maar ook deze bleef bij het xbox-live scherm weer vast lopen :S

ik heb mn netwerk getest en bleek gewoon goed..

8)7
Ik heb dit probleem gehad bij de eerste installatie van de xbox, ik kon geen eens een account aanmaken via dat ding zonder dat hij crashte bij de gebruikersovereenkomst. Ik heb toen maar gewoon via de website ( xbox.com ) een account aangemaakt, maar dus geen 1 maand gratis Live ontvangen!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

dangerpaki schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:02:
[...]

even de correcte poorten openzetten in je router.

http://portforward.com/

moet je even je router uitkiezen en dan de applicatie uitkiezen (of andersom eerst applicatie dan router) en dan krijg je uitgelegd hoe je de poorten ervoor moet openen. moet je even zoeken welke poorten je voor de xbox 360 moet openen en xbox live
Cool, kende die site niet. Bedankt. :)
Phusebox schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:14:
[...]

Of iemand die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten die iemand heeft neergeschoten van Rockstar :+
Volgens mij begrijp ik wat je bedoeld :P Jammer, ik dacht een speciale achievement had gehaald ;( Ik vond al dat ik er zo weinig G's voor kreeg. :)

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
sjong schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:57:
Eindelijk zelf nu ook een XBOX 360 aangeschaft. Pro setje met de welbekende games voor 219 - 40 = 179 euro!! Nu eerst maar eens even de updates binnen halen.
Bij welke MM heb je deze gekocht, € 219 is een mooie prijs ipv. € 239 _/-\o_

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:27
Freak187 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:32:
Een paar dagen terug heb ik F.E.A.R. voor 11 euro gekocht via Bol.com, bedankt voor degene die er hier laatst een link van plaatste. Vind het echt een geweldig spel. Het is niet zo eng als ik had verwacht, al schrik ik af en toe toch wel goed. Maar de actie vind ik echt geweldig: slimme AI, en als je een battle overnieuw doet, gaat ie altijd anders :)

Verder ook met GTA4 bezig. Het verhaal weet me minder te boeien dan GTA3 en Vice City, maar die hadden dan ook wel de leukste characters. Ik vind GTA4 wel een stuk leuker dan San Andreas, dat ik veel te veel plekken vond hebben waar ik eigenlijk nooit kwam.
Normaal ben ik iemand die gameplay verkiest boven graphics, maar ik blijf genieten van de sfeer in GTA4.

Ik heb al een lijstje opgesteld van games die ik nog wil kopen. Voordeel van een maand geleden de 360 pas te hebben gekocht, is dat heel veel spellen (Fear, Bioshock, Assassin's Creed) nu voor de helft van de originele prijs of goedkoper beschikbaar zijn.

Ik zoek verder nog deze spellen:
Marvel: Ultimate Alliance
Mortal Kombat: Armageddon
Hitman: Blood Money

Weet iemand waar ik ze nog kan krijgen?
Ik heb mezelf ook voorgenomen geen spellen voor de hoofdprijs te kopen. Ik check meestal gamehubs of budgetgaming.nl
Het nadeel is wel dat ik mezelf moet tegenhouden om spellen te kopen "omdat ze nu goedkoop zijn" terwijl ik eigenlijk nog druk met andere games bezig ben.

Ik heb trouwens wel marvel en hitman voor je. Ik stuur je ff een mailtje.

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 08:56
eelco_akker schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:38:
[...]

Bij de MM in Almere. Is inderdaad een goede prijs. Gisteren lekker aangesloten en werkt top. Komend weekend nog even een kabel trekken voor de internet verbinding. Nu nog wat leuke games scoren, dacht zelf aan Saints Row (deel 1).

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

@Freak187:
Heb je nog een speciale reden om Mortal Kombat: Armageddon te willen?

Volgens mij is dat niet echt een topper, maar MKvsDC is volgens mij wel redelijk goed ontvangen, en via de importshops wel te vinden voor 35a40 eur.

(ik wacht zelf nog op sf4, in de tussentijd nog hd remix en de oude mk3 voor slecht 400 live punten, en daarna verwacht ik mkVdc wel uit de budgetbak voor nog minder te vinden :D )

10 second ninja DONE

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

MK vs DC is leuk inderdaad. :) de DC figuren zijn een erg leuke toevoeging. En voor 35 euro kun je het kopen bij Gamehubs.com

Verwijderd

Ik had net een ingeving. Zou het niet tof zijn om een schaakspel te spelen op de xbox 360.
Ik ga maar eens kijken op google of het bestaat.

Ah alleen maar een marketplace game :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 14:12 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
daniëlpunt schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:52:
MK vs DC is leuk inderdaad. :) de DC figuren zijn een erg leuke toevoeging. En voor 35 euro kun je het kopen bij Gamehubs.com
Op het moment is ie zelfs €30 bij Gamehubs, nu begin ik zelf ook te twijfelen :P

The devil is in the details.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Endwar is er nu 24,99 en Rainbow SiX: Vegas 2 kost 14,99.

Ik moet echt stoppen met kopen, anders ben ik nog bezig met de huidige stapel als de Xbox 1140 en PS 5 uitkomen :(

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die winter holiday thema vind ik trouwens wel erg gaaf, ziet er erg gelikt uit. Beter dan sommige andere betaalde thema's iig.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:48:
Niet gemod pas nieuw uit de winkel...
Zeker dat je niemand zijn 2de hands console hebt gekregen? Was de doos en de xbox nog verzegeld?
Anders best zo snel mogelijk omruilen in de winkel of MS bellen. Is idd de code van een gebande xbox.

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zo, ik mag eventjes leuk 37 euro bijbetalen voor 3 games die via Gamehubs via UPS zijn bezorg.
Daar had ik niet op gerekend. :(
De spellen zijn nu bijna net zo duur als in de winkel.

Voor mij dus geen UPS verzending meer via GameHubs

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Walkman
  • Niet online
Electra schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:06:
Zo, ik mag eventjes leuk 37 euro bijbetalen voor 3 games die via Gamehubs via UPS zijn bezorg.

Is dat alleen BTW? Of ook "administratiekosten" van UPS? BTW is maar 8 euro per spel, dus dat valt wel mee, dan is het nog steeds goedkoper als de winkel. Die overige kosten kan je Gamehubs over mailen. Heb ik ook gedaan (was 10 euro aan kosten) en die hebben ze netjes (helaas via Paypal, maar ga niet klagen) terug gestort. Dacht dat ze inmiddels naar NL UPS ook niet meer gebruiken...

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hm, wanneer heb je die games besteld en binnengekregen? Ik heb ook 3 games verspreid tussen eind oktober en eind november en heb ze eind november binnengekregen (eerste game was een pre-order) Kan ik dan ook een heffing verwachten?

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
" If the back of a 360 says 12.1 amps, it's a Jasper"

http://www.engadget.com/2...ects-the-mythical-consol/

[ Voor 49% gewijzigd door silverfaustx op 11-12-2008 15:22 ]

• Bacspin
Gamehubs had vorige week speciaal voor nederland een waarschuwing op de site staan ivm UPS en heffingen. Leek alsof je niet meer via de gewone post kon bestellen of tenminste bij die actie alles "gratis" geupgrade naar UPS kreeg, met dit risico.

Tot nu toe ging het met normale post altijd goed, als dat geen optie meer is, bestel ik niet meer bij GH.

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Walkman schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:11:
[...]

Is dat alleen BTW? Of ook "administratiekosten" van UPS? BTW is maar 8 euro per spel, dus dat valt wel mee, dan is het nog steeds goedkoper als de winkel. Die overige kosten kan je Gamehubs over mailen. Heb ik ook gedaan (was 10 euro aan kosten) en die hebben ze netjes (helaas via Paypal, maar ga niet klagen) terug gestort. Dacht dat ze inmiddels naar NL UPS ook niet meer gebruiken...
Heb mijn vriendin net gebeld ja, en die zei 27 euro btw, en 10 euro vrachtkosten idd.
ik ga Gamehubs hier zeker over mailen, aangezien er toch echt staat dat ik free shipping heb.
To be continued

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:14:
Endwar is er nu 24,99 en Rainbow SiX: Vegas 2 kost 14,99.

Ik moet echt stoppen met kopen, anders ben ik nog bezig met de huidige stapel als de Xbox 1140 en PS 5 uitkomen :(
Haha, ik heb echt hetzelfde probleem :P Ik koop er teveel en te snel achter elkaar...en ben nog niet klaar :9
Kom zelfs soms spellen tegen in mijn stapel waarvan ik denk " Huh, ik wist niet dat ik deze had gekocht" 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 15:25 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Bacspin schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:23:
Gamehubs had vorige week speciaal voor nederland een waarschuwing op de site staan ivm UPS en heffingen. Leek alsof je niet meer via de gewone post kon bestellen of tenminste bij die actie alles "gratis" geupgrade naar UPS kreeg, met dit risico.

Tot nu toe ging het met normale post altijd goed, als dat geen optie meer is, bestel ik niet meer bij GH.
Het was juist andersom, omdat het via UPS vrijwel altijd 'fout' ging en mensen dus nog BTW moesten gaan betalen hadden ze toen besloten dat ze het naar/in Nederland niet meer met UPS gingen doen en werd dus alles 'gedowngrade' naar normale post.

The devil is in the details.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Sagat schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:40:
@Freak187:
Ik wil deze ook, hier zitten alle MK Characters in die ooit in een MK gezeten hebben en je kunt je eigen Character maken.
Het nadeel is: dit is een gewone Xbox titel, en de Xbox versie van MK:Armageddon is alleen een NTSC versie van, deze is in Europa nooit uitgebracht voor de xbox.

Nu is mijn vraag dus:
Werkt een NTSC Xbox original spel op een PAL Xbox 360?
Hij is wel backwards compatible volgens de lijst van Microsoft.

Ook zag ik trouwens dat Shaolin Monks niet backwards compatible is, erg jammer want deze schijnt ook goed te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door ijskonijn op 11-12-2008 15:27 ]

• dangerpaki
Electra schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:24:
[...]

Heb mijn vriendin net gebeld ja, en die zei 27 euro btw, en 10 euro vrachtkosten idd.
ik ga Gamehubs hier zeker over mailen, aangezien er toch echt staat dat ik free shipping heb.
To be continued
die 10 euro vrachtkosten zul je waarschijnlijk aan de douane te danken hebben.dat zij het weer naar jou moeten sturen.

• danielkraak
Boeboe schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:51:
[...]

Is het niet waar dan? Ik had er wel iets over gelezen, maar als het niet waar is, dan neem ik mijn woorden terug en bied ik hierbij mijn excuses aan. O-) Maar ja, het is zo lastig te controleren, de echte modders die schreeuwen ook vaak dat ze oneerlijk geband zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 11-12-2008 16:29 ]

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
heeft iemand iets gehoord over een versie van de nieuwe scene-it? ik zoek deze zonder de controllers die erbij zitten... deze heb ik nml al, 8 buzzers is te veel van het goede..

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

ColTju schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:38:
heeft iemand iets gehoord over een versie van de nieuwe scene-it? ik zoek deze zonder de controllers die erbij zitten... deze heb ik nml al, 8 buzzers is te veel van het goede..
De game is ook zonder controllers te krijgen.

Hier bijvoorbeeld.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ijskonijn schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:25:
[...]
*snip*
Nu is mijn vraag dus:
Werkt een NTSC Xbox original spel op een PAL Xbox 360?
Hij is wel backwards compatible volgens de lijst van Microsoft.
Ook zag ik trouwens dat Shaolin Monks niet backwards compatible is, erg jammer want deze schijnt ook goed te zijn.
Volgens mij hebben alle vorige generatie spellen gewoon regio locks, dus in eerste instantie zou ik nee zeggen.

Wat betreft shaolin monks, ik dacht altijd dat deze nogal brak was, maar ign geeft 80% (zou midway nu financiele problemen hebben door het kopen van de review? :o O-) )
ik gaat hem nu ff lezen.

10 second ninja DONE

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
eelco_akker schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:38:
[...]

Zelf een bij E-Plaza gehaald voor €215 (weet niet of dit per vestiging is).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:22

Freak187

geen

Sagat schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:40:
@Freak187:

Volgens mij is dat niet echt een topper, maar MKvsDC is volgens mij wel redelijk goed ontvangen, en via de importshops wel te vinden voor 35a40 eur.

(ik wacht zelf nog op sf4, in de tussentijd nog hd remix en de oude mk3 voor slecht 400 live punten, en daarna verwacht ik mkVdc wel uit de budgetbak voor nog minder te vinden :D )
Nou blijft Mortal Kombat 2 wel mijn favoriete vechtspel, maar na een beetje op internet gezocht te hebben, leek me Mortal Kombat Armageddon wel de vetste van die nieuwe MK's. Ook vanwege het grote aanbod van vechters. Ik dacht er op IGN ook een redelijk goede review over gelezen te hebben.

MK vs DC spreekt me niet aan, omdat ik het gewoon niet vind passen, die 2 verschillende stijlen in 1. Ik wil alleen MK :P Daarbij hoorde ik ook dat er niet echt fatalities zijn etc.

edit: Ik lees dus net over het compatibiliteits probleem van MK: Armageddon. Dat zou wel jammer zijn, maar goed, ZO graag wil ik het spel ook weer niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Freak187 op 11-12-2008 18:51 ]

Kia Niro-EV 2024

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb je die allemaal in één bestelling gedaan ?
If so: niet meer doen en voortaan gespreid bestellen. Enige keren dat ik een naheffing kreeg was bij het bestellen van meerdere games tegelijk. Ok, en bij mijn DS, maar dat was te verwachten natuurlijk.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Far Cry 2 of Prince of Persia zijn ook verkrijgbaar in de postbank rentepunten winkel voor EUR 35 + 3.500 Rentepunten. & 1,95 administratie en verzendskosten. Dus kom je op EUR 37 + 3.500 rentepunten die de meeste wel hebben.

Ben trouwens erg tevreden over die batterypack van dealextreme die ik tijdje geleden heb gekocht, doet het prima...kan er makkelijk 12+ uren mee gamen. Ook opladen tijdens het gamen, en dat alles voor maar $7.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

is het mogelijk om een usb draadloze ontvanger te gebruiken om online te gaan ipv van die van microsoft (die vind ik nog al duur en ik heb nog wat usb ontvangers liggen)?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:53:
is het mogelijk om een usb draadloze ontvanger te gebruiken om online te gaan ipv van die van microsoft (die vind ik nog al duur en ik heb nog wat usb ontvangers liggen)?
Als je dan toch wat usb ontvangers hebt liggen dan probeer je het toch gewoon even uit, weet je gelijk of het werkt ;)

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Toen ik het een klein jaar geleden probeerde nog niet. De XBOX bevat enkel Microsoft Wireless drivers, niet van externe partijen. Tenzij je er inmiddels zelf drivers op kunt krijgen zal het niet gaan.

Een andere manier schijnt ook nog te zijn om een tweede router op de XBOX aan te sluiten en die te bridgen met je normale router oid. Maar dat heb ik nooit geprobeerd en zul je dan moeten nazoeken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:03:
[...]

Als je dan toch wat usb ontvangers hebt liggen dan probeer je het toch gewoon even uit, weet je gelijk of het werkt ;)
Heb nog geen draadloos netwerk opgezet anders had ik het natuurlijk wel even geprobeerd
Psychokiller schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:23:
[...]

Toen ik het een klein jaar geleden probeerde nog niet. De XBOX bevat enkel Microsoft Wireless drivers, niet van externe partijen. Tenzij je er inmiddels zelf drivers op kunt krijgen zal het niet gaan.

Een andere manier schijnt ook nog te zijn om een tweede router op de XBOX aan te sluiten en die te bridgen met je normale router oid. Maar dat heb ik nooit geprobeerd en zul je dan moeten nazoeken.
Ja maar dan kan ik niet zo goed gelijk die van microsoft kopen want dat is dan ongeveer even duur, het ging me meer om het doen met de middelen die ik in huis heb.

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
Icelus schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:41:
[...]
Zelf een bij E-Plaza gehaald voor €215 (weet niet of dit per vestiging is).
damn, dat gaat steeds beter :P

• PWM
  • Niet online
Als je een 360 wilt hebben, moet je wel opschieten :) Vanaf 31 december vervalt de cashback, en zullen de prijzen van consoles in het algemeen, gewoon weer naar adviesprijs kruipen.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Heeft er iemand al Jaspers gespot in Nederland ?
Het liefst koop ik nu een Jasper met die cashback actie

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Ik sta op het punt om een Sony Bravia KDL-40W4500 LCD TV te kopen.
Nu vroeg ik me af welke kabel ik het beste bij mijn XBOX 360 Pro kan kopen om het beste beeldkwaliteit op m'n scherm te toveren?

Heeft iemand trouwens ervaring met de XBOX 360 en deze LCD?

• danielkraak
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:03:
[...]

Microsoft had toch gezegd dat de Xbox 360 een open platform zou worden. In dat geval komen er misschien wel wat goedkope wireless receivers. Maar als je een kabel kunt doen, altijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ( vrijdag ) Komen een paar vrienden bij mij en daarom zocht ik nog een paar leuke spellen voor me zelf en om samen te spelen .

Gears of wars 2 ( deze zeker )
Fifa 2009 ( Of raden jullie andere spelen die leuk zijn om tegen elkaar te spelen )
Fable 2 of fallout 2 ( hier twijfel ik dus tussen :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Aaargh RROD op mijn halo3 editie xbox :( tis hier 12 graden binnen en nog gaat ie kapot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:

http://cgi.benl.ebay.be/G...A12%7C39%3A1%7C240%3A1308

Is dit te spelen met een Nederlandse / Belgische Xbox ? Is dit altijd zo, of op wat moet je letten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Een europese game is gegarandeerd te spelen op een europese xbox ja ;)

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 12-12-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:27:
Vandaag ( vrijdag ) Komen een paar vrienden bij mij en daarom zocht ik nog een paar leuke spellen voor me zelf en om samen te spelen .

Fifa 2009 ( Of raden jullie andere spelen die leuk zijn om tegen elkaar te spelen )
Ik heb Fable zelf niet samen gespeeld nog, maar die is volgens mij ook lachen met 2 man.
Ik weet niet of Fallout zo spannend is met meer mensen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mutatie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:57:
[...]

Ik weet niet of Fallout zo spannend is met meer mensen
:)
Fallout 3 heeft niet eens een multiplayer mode :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Volgens mij niet, ik vond de prijs ook "schofterig" hoog, maar kheb van alles nagezocht, maar kon geen alternatieven vinden.

Uiteindelijk via marktplaats 1 voor 30 € gekocht incl. verzendkosten.

Werkt perfect 8)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Heeft er iemand nog een tip voor een leuke aanbieding voor Xbox live? De mijne verloopt binnenkort :'(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:27:

fifa is heel leuk om tegen elkaar te spelen en vrij toegankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
VonFoX schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 07:45:
Heeft er iemand nog een tip voor een leuke aanbieding voor Xbox live? De mijne verloopt binnenkort :'(
Gamhehubs 12+1 maand voor 38.99 euro zelf ook besteld, binnen een aantal uur had ik de code via de email. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Rep1v op 12-12-2008 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Argh, 1 tip; bestel nooit meer wat bij Play.com. Ik vertrouw die gasten echt niet. Ze hopen er gewoon op dat mensen geen klacht indienen ofzo;

van de afgelopen 6 bestellingen is er maar 1 aangekomen; 3x raden, de goedkoopste, een dvdtje van 5,50. De rest is verdwenen... goh toevallig.

En als het in de post gebeurt; tja welke mongool zet er nou in godsnaam groot "PLAY.COM" op, en dan nog eens overal DVD DVD DVD DVD DVD DVD en op de buitenkant optical media en de waarde :S

Hoe zou het toch komen dat het gestolen wordt... zucht

Fijne kerst wordt dat als een groot deel van je cadeautjes gestolen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 20:24
Phusebox schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:02:
Argh, 1 tip; bestel nooit meer wat bij Play.com. Ik vertrouw die gasten echt niet. Ze hopen er gewoon op dat mensen geen klacht indienen ofzo;

van de afgelopen 6 bestellingen is er maar 1 aangekomen; 3x raden, de goedkoopste, een dvdtje van 5,50. De rest is verdwenen... goh toevallig.

En als het in de post gebeurt; tja welke mongool zet er nou in godsnaam groot "PLAY.COM" op, en dan nog eens overal DVD DVD DVD DVD DVD DVD en op de buitenkant optical media en de waarde :S

hmm hopen maar dat ik meer geluk heb, heb er een stuk of 4 dingen besteld ook >.< nog niks aangekomen >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Heeft de Xbox een regiobeveiliging voor specifieke Europese landen? want bij Play hebben ze toch wel een mooie aanbieding :/ Maar ik vraag mij af of ik dan geen problemen krijg met een UK versie o.i.d.

Zal ik ook wel niet €40,- terug mogen vragen... * Biobakker gaat even op zoek.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Biobakker schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:27:
Heeft de Xbox een regiobeveiliging voor specifieke Europese landen? want bij Play hebben ze toch wel een mooie aanbieding :/ Maar ik vraag mij af of ik dan geen problemen krijg met een UK versie o.i.d.

Zal ik ook wel niet €40,- terug mogen vragen... * Biobakker gaat even op zoek.
Play.com shipped geen hardware buiten Engeland, en nee dan krijg je ook geen 40 euro retour al zou je het pakket hier krijgen.

Bovendien zou ik daar echt niks meer bestellen, het afgelopen jaar is dat echt een klote bedrijf geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:29:
[...]

Play.com shipped geen hardware buiten Engeland, en nee dan krijg je ook geen 40 euro retour al zou je het pakket hier krijgen.

Bovendien zou ik daar echt niks meer bestellen, het afgelopen jaar is dat echt een klote bedrijf geworden.
Was er zelf ook al achter, alsnog bedankt voor je reactie.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:59

Bartaz

Likes cookies!

DaWaN schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:49:
Heeft er iemand al Jaspers gespot in Nederland ?
Het liefst koop ik nu een Jasper met die cashback actie
Het is nog niet zeker of er al Jaspers zijn in Nederland (volgens dit artikel nog niet: http://www.xboxworld.nl/n...an-xbox-360-naar-winkels/).
Na 28 oktober worden er wel alleen nog maar 360's gepresenteerd met de Jasper chipset. Volgens mij zal je er tegen kerst/na kerst hier genoeg vinden. Want eerst moeten alle FALCON's verkocht worden die er over zijn.

Helaas heb ik net voor de introductie van Jasper een Falcon gekocht. Alhoewel deze ook zeer betrouwbaar zijn, is het toch jammer dat de Jaspers net dat beetje meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Sowieso vind ik het geen heeeel bijzondere aanbieding. Volgens mij kost dat pakket je met wat zoekwerk hier in NL amper meer, en daar gaat nog wel 40 euro vanaf.
Phusebox schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:29:
[...]
Hmmz, bestel er toch nog regelmatig, en nooit problemen gehad eigenlijk. Merk ook niet echt verschil tussen nu en een paar jaar geleden. Buiten het feit dat de prijzen voor games een stuk minder concurrerend geworden zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:37:
Hmmz, bestel er toch nog regelmatig, en nooit problemen gehad eigenlijk. Merk ook niet echt verschil tussen nu en een paar jaar geleden. Buiten het feit dat de prijzen voor games een stuk minder concurrerend geworden zijn.
Ik heb even mijn oder history bekeken, 80% hebben ze moeten refunden of opnieuw versturen van al mijn orders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wel een érg leuke aanbieding voor de feestdagen dacht ik zo:

http://www.consoleshop.nl...ite-value-x-mas-pack.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 20:24
mwah vind em erm matig die spellen kosten allemaal weinig meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
Phusebox schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:02:

Denk dat je beter je eigen postbode kunt gaan schaduwen. Koop zelf al jaren regelmatig bij Play en af en toe duurt het wel een week of 3-4, maar nog nooit mis gegaan. Ze waren alleen een keer arrogant bij een creditcard betaling, dat ik maar met de maatschappy moest bellen waarom de betaling niet lukte. Gedaan, maar niks aan de hand aan mijn kant, toen gemaild dat als ze het niet in orde konden maken, de zaak maar te annuleren. De 2 dagen later was het spul opeens shipped...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een Xbox 360 Arcade met Jasper chipset, gekocht bij Bart Smit in Nijmegen-Dukenburg. Ik ben ZEER blij! :-) Het rare is dat ie een laag lotnummer heeft: 0839, team ADUE, productiedatum 2008-10-10. Het is echter toch echt een Jasper: er zit 256 MB op het moederbord (er zat dus ook GEEN los kaartje bijgeleverd), de poweraansluiting is die zoals beschreven op alle fora (ook al is het powerblock zelf een 175 Watt), en de ratings op de Xbox zelf geven 12.1 A op de 12 V rail aan.

Er zijn dus wel degelijk Jaspers in Nederland!
Bartaz schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:36:
[...]

Het is nog niet zeker of er al Jaspers zijn in Nederland (volgens dit artikel nog niet: http://www.xboxworld.nl/n...an-xbox-360-naar-winkels/).
Na 28 oktober worden er wel alleen nog maar 360's gepresenteerd met de Jasper chipset. Volgens mij zal je er tegen kerst/na kerst hier genoeg vinden. Want eerst moeten alle FALCON's verkocht worden die er over zijn.

Helaas heb ik net voor de introductie van Jasper een Falcon gekocht. Alhoewel deze ook zeer betrouwbaar zijn, is het toch jammer dat de Jaspers net dat beetje meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:38:
Ik heb sinds gisteren een Xbox 360 Arcade met Jasper chipset, gekocht bij Bart Smit in Nijmegen-Dukenburg. Ik ben ZEER blij! :-) Het rare is dat ie een laag lotnummer heeft: 0839, team ADUE, productiedatum 2008-10-10. Het is echter toch echt een Jasper: er zit 256 MB op het moederbord (er zat dus ook GEEN los kaartje bijgeleverd), de poweraansluiting is die zoals beschreven op alle fora (ook al is het powerblock zelf een 175 Watt), en de ratings op de Xbox zelf geven 12.1 A op de 12 V rail aan.

[...]
Nice, zit er ook een rode sticker op voor de cashback actie ?
Ik stond pas in de MM en daar zag ik al lotnrs van 0840 dus ik ga er over een week nog wel een keer kijken, hopen dat er een Jasper staat :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020

Wow, gefeliciteerd :P. Ik had de laatste weken alleen rond gekeken bij wat MediaMarkten, maar daar hadden ze alleen lotnummers van FDOU 835/8 voor Arcade/Pro/Elite of ADUE 845 van Lips Arcade pakketten, die een compleet dichte doos hebben >_<.

Nooit verwacht dat het "eerste" bekend gemaakte Jasper op Tweakers uit de Bart Smit zal komen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de doos zat inderdaad een rode cashback sticker (geldig t/m 31 december, benadrukte de dame achter de kassa meerdere malen, dus ik ga zo maar eens even registreren). :)

Overigens was ik een uur daarvoor naar Arnhem gegaan om de MediaMarkt te checken op Jaspers. Ze hadden twee grote stapels Xboxen staan, Elites en Arcades, maar allemaal Falcons (ik kan me de lotnummers niet meer herinneren, maar ik heb steeds naar de powerrating op de Xboxen zelf gekeken door steeds met mijn vinger in die opening de Xbox te verschuiven: allemaal 14.2 A). Weer in Nijmegen aangekomen dacht ik: het is toch koopavond, heb nog een halfuurtje voor de winkels sluiten, waarom zou ik niet gewoon ff bij mijn good old Bart Smit in de buurt gaan kijken, wie weet? The rest is history... :*)
DaWaN schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:52:
[...]

Nice, zit er ook een rode sticker op voor de cashback actie ?
Ik stond pas in de MM en daar zag ik al lotnrs van 0840 dus ik ga er over een week nog wel een keer kijken, hopen dat er een Jasper staat :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Voor de Team Fortress 2 spelers:
Het ontwikkelteam achter Team Fortress 2 heeft aangekondigd dat er een flinke update komt voor de Xbox 360. Sinds de release is de PC-versie zeer regelmatig geüpdatet, maar de 360 en PlayStation 3 bleven achter.

Bijna alle PC-updates worden nu gebundeld en in één keer naar de Xbox 360 gebracht. Verwacht dus onder andere nieuwe wapens, nieuwe achievements en nieuwe maps. Wanneer de grote update komt is niet bekend en over een PS3-update is überhaupt niet gesproken.
Toch nog alle wijzigingen van de PC versie op de 360 :) Ik neem aan dat dit betekend dat het spel ook nog wel flink gespeeld zal worden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Nou ik heb een reaktie terug van gamehubs.com
We have a final conclusion from the UPS and please kindly find the details
as below:-

*10 EUR disbursement fee*

After all, the 19% of VAT is base on overall total sum amount which are
inclusive of the games value + shipping value whereby it total up to 28.5
Euro. While for the 10 Euro is a UPS charges base on the instant
documentation of goods clearance due to VAT charges incur by the Dutch
custom. For your understanding, the above charges are totally beyond our
control and we are sorry for the overall inconvenience caused.

Perhaps, at this moment, we will suggest to apply the "registered mail" in
order to avoid the high tax value and while for the past shipments,
Registered Mail is consider the safest among of all especially for the
Netherlands territory.

Hope the above details explain and your kindly understanding is well
appreciated.
Het komt er dus op neer dat je beter je games stuk voor stuk, via de post kunt laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:45:
[...]

Ik heb even mijn oder history bekeken, 80% hebben ze moeten refunden of opnieuw versturen van al mijn orders 8)7
Zoals iemand anders ook al zei: doe eens navraag bij de posterijen, ik herken dit verhaal totaal niet (zegt natuurlijk niks over jouw verhaal).

Heb de afgelopen 5 jaar zo'n 95 a 100 items besteld, en er is er welgeteld 1 niet aangekomen. En raad eens, dat was een dvd'tje van 5,50 :p
Duurt soms ietsje langer, maar aankomen altijd.

Vind het wel erg netjes dat play.com zonder al te moeilijk te doen dingen gewoon opnieuw verstuurd.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ehm, dat was vroeger misschien zo maar nu toch echt niet meer. Je moet tegenwoordig een Missing Item Claim Form naar ze sturen. Heb ik nu al 2 keer gedaan (voor 1 order; Gears of War 2 Limited dinges) en nog steeds niks gehoord. En er staat ook nog eens geen mailadres meer op de site, je kunt ze nu alleen bellen :(

Play gaat er voor mij voor de grotere dingen ook uit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-09 15:23
Even een zeer positief puntje voor Gamehubs dat ik wil delen.

Ik had 3 games besteld, maar omdat er 2 nog niet binnen waren zijn ze nog niet verzonden. Toen ik hier zojuist las over de extra kosten van de douane, waar ik eigenlijk ook wel rekening me had gehouden, heb ik ze toch maar even gemaild of het mogelijk is dat ze de games in ieder geval per gewone post (samen of apart maakte mij niet uit) willen opsturen. Kreeg zojuist binnen 15 min een bericht terug dat ze dat zouden doen.

Vind ik toch zeer netjes van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Freak187 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:49:
[...]
Nou blijft Mortal Kombat 2 wel mijn favoriete vechtspel, maar na een beetje op internet gezocht te hebben, leek me Mortal Kombat Armageddon wel de vetste van die nieuwe MK's. Ook vanwege het grote aanbod van vechters. Ik dacht er op IGN ook een redelijk goede review over gelezen te hebben.

MK vs DC spreekt me niet aan, omdat ik het gewoon niet vind passen, die 2 verschillende stijlen in 1. Ik wil alleen MK :P Daarbij hoorde ik ook dat er niet echt fatalities zijn etc.

edit: Ik lees dus net over het compatibiliteits probleem van MK: Armageddon. Dat zou wel jammer zijn, maar goed, ZO graag wil ik het spel ook weer niet.
Wow, Mk2 is mijn lievelings mk, maar het is zeker niet de beste fighting game, maar goed smaken verschillen natuurlijk.
De 3d mk's hebben mij helemaal niet kunnen bekoren, maar ik geeft volledig toe dat ik ze ooit nooit echt een kans gegeven (soul calibur was alle 3d thrills die ik nodig had :P en tekken en vf liggen nog op de plank)
Deze setting spreekt me echter wel aan, omdat ik de meeste dc meuk wel waardaar. Ik hoorde trouwens dat de dc geen fatalities had, maar wel iets soortgelijks. En dat de mk fatalities wat 'toned down' zijn. Voor een wat minder strenge rating, tsja daar stoor ik me dan niet echt aan. Maar nogmaals daarom wil ik er ook maar 20 eur voor uitgeven ofzo.

Mocht je toch per se MK:A willen spellen, dan kan dat heel makkelijk op een ps2 of x-box1 natuurlijk, maar das dan meer iets voor het retro topic.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ik dacht dat ik de NPD cijfers van November nog niet voorbij had zien komen:
Playstation 2 206k
Playstation 3 378k
PSP 421k
Xbox 360 836k
Wii 2.04M
DS 1.57M

GEARS OF WAR 2* (360) 1.56 million
CALL OF DUTY: WORLD AT WAR* (360) 1.41 million
WII PLAY W/ REMOTE (WII) 796K
WII FIT (WII) 697K
MARIO KART (WII) 637K
CALL OF DUTY: WORLD AT WAR (PS3) 597K
GUITAR HERO WORLD TOUR* (WII) 475K
LEFT 4 DEAD (360) 410K
RESISTANCE 2* (PS3) 385K
WII MUSIC (WII) 297K
De is Wii is onverslaanbaar met dik 2 Miljoen, grote kans dat die straks echt 50% van de markt in handen heeft.
Netjes gedaan, het lijkt er op dat de Wii een volledig nieuwe martk heeft weten aan te boren en vooral veel nieuwe gamers heeft aangetrokken.

De 360 doet het goed, zelfs een beetje groei tov van vorig jaar.

De PS3 verliest bijna 10% tov van vorig jaar.

De PS2 is nu echt op zijn retour. 200k is niet slecht, maar de verkopen slinken nu echt zienderogen, ben benieuwd wanneer het doek valt voor de PS2

Onder de games is het opvallend dat L4D voor de 360 het zo goed doet, dat had ik niet verwacht gezien de geringe publiciteit rond deze game.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
VonFoX schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 07:45:
12+1 maanden voor € 34.32 bij Boxeddeal

Code wordt geemailed, ikzelf had hem binnen 3 minuten!
Zeker goeie service, en niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Bij Saturn Groningen staan ze ook al. In ieder geval 1 persoon die ik ken had er eentje met internal memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
yzf1kr schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:06:
Ik dacht dat ik de NPD cijfers van November nog niet voorbij had zien komen:

[...]

De 360 doet het goed, zelfs een beetje groei tov van vorig jaar.

De PS3 verliest bijna 10% tov van vorig jaar.

De PS2 is nu echt op zijn retour. 200k is niet slecht, maar de verkopen slinken nu echt zienderogen, ben benieuwd wanneer het doek valt voor de PS2
Ja maar 2009 wordt HET jaar van de PS3. Pas 30% van de Cell is benut en je ziet dat third party developers nu massaal primair voor de PS3 programmeren. Vergeet ook niet dat hij minimaal 10 jaar mee gaat terwijl de 360 echt aan zijn top zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
SeamusXanthus schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:20:
[...]

Ja maar 2009 wordt HET jaar van de PS3. Pas 30% van de Cell is benut en je ziet dat third party developers nu massaal primair voor de PS3 programmeren. Vergeet ook niet dat hij minimaal 10 jaar mee gaat terwijl de 360 echt aan zijn top zit.
Bullshit, Sony wil je laten geloven dat hij krachtiger is dan de Xbox 360. Het scheelt echt weinig met elkaar, tuurlijk is de een iets krachtiger dan de andere (ik ga niet zeggen welke, simpel omdat ik het niet 100% zeker durf te stellen). Maar echt grote verschillen tussen PS3 en Xbox 360? No way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
[...]

Fanboy-ism? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
[...]

Wel raar dat veel mensen in dat 30% fabeltje geloven. Net zoals de fabeltje van dat de Xbox 360 op zn max draaide met Gears of war 1. Het ligt niet aan de consoles maar aan de ontwikkelaars die steeds beter met de console leren werken waardoor de spellen steeds beter of mooier worden.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treative schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:32:
[...]

Wel raar dat veel mensen in dat 30% fabeltje geloven. Net zoals de fabeltje van dat de Xbox 360 op zn max draaide met Gears of war 1. Het ligt niet aan de consoles maar aan de ontwikkelaars die steeds beter met de console leren werken waardoor de spellen steeds beter of mooier worden.
Precies! Maar de kracht komt uit de console.. aangezien dat de ps3 meer bied dan xbox tja kan je er weinig over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Edit:

* ijskonijn had de sarcasme post niet door :$

[ Voor 128% gewijzigd door ijskonijn op 12-12-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij is je sarcasm-detector stuk :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Toch grappig dat die onzin die ik schreef zo vaak in het 'echt' gebruikt is dat mensen denken dat ik serieus was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

BM schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:39:
[...]

Volgens mij is je sarcasm-detector stuk :P
Die van mij ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
SeamusXanthus schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:39:
Toch grappig dat die onzin die ik schreef zo vaak in het 'echt' gebruikt is dat mensen denken dat ik serieus was. ;)
Ja, ik had ook bijna op die "onzin" toegehapt.
Maar ik besloot eerst even naar de kantine te lopen en lunch te halen. :P

Maar laten we eerlijk zijn, Sony heeft met de KZ2, GT5 en GoW3 een paar goede troeven in handen voor 2009.

Van de andere kant hebben ze de economische situatie tegen ze, en de laatste maanden hebben eigenlijk wel bewezen dat bij een gelijkwaardig product de prijs belangrijker is dan de games. Games zijn geen systemsellers meer zoals ze voorheen waren, prijsverlagingen wel.

De vraag is ook of MS en Nintendo deze groei kunnen aanhouden volgend jaar, 2009 wordt pas het eerste jaar dat de recessie merkbaar gaat worden voor de consument (ook in europa), en dat zal zijn kerst 2009 te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Electra schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:04:
Nou ik heb een reaktie terug van gamehubs.com

[...]

Het komt er dus op neer dat je beter je games stuk voor stuk, via de post kunt laten komen.
Joh, je meent het ?

Ken. in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #56"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Bacspin schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:13:
[...]

Denk dat je beter je eigen postbode kunt gaan schaduwen. Koop zelf al jaren regelmatig bij Play en af en toe duurt het wel een week of 3-4, maar nog nooit mis gegaan. Ze waren alleen een keer arrogant bij een creditcard betaling, dat ik maar met de maatschappy moest bellen waarom de betaling niet lukte. Gedaan, maar niks aan de hand aan mijn kant, toen gemaild dat als ze het niet in orde konden maken, de zaak maar te annuleren. De 2 dagen later was het spul opeens shipped...
Voor mijn gevoel gaat er meer mis met games dan met films bij Play.com.

Nadeel van Gamehub is dat je moet tekenen voor ontvangst...Ben vrijwel nooit aanwezig overdag en om nu steeds de buurman er mee lastig te vallen :| Kan ik die arme oude man niet aandoen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

L1nt schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:12:
[...]

Voor mijn gevoel gaat er meer mis met games dan met films bij Play.com.

Nadeel van Gamehub is dat je moet tekenen voor ontvangst...Ben vrijwel nooit aanwezig overdag en om nu steeds de buurman er mee lastig te vallen :| Kan ik die arme oude man niet aandoen.
dan kies je de reguliere post bij gamehubs en wordt het gewoon in je brievenbus gestopt. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ook bij reguliere post moet je tekenen.

[ Voor 73% gewijzigd door yzf1kr op 12-12-2008 13:29 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.