je kan schrijven naar extern usbhdd ja alleen moet je em dan formatteren in ext indeling
Je kan liefst gparted gebruiken hiervoor
Je kan liefst gparted gebruiken hiervoor
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 13:50 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 13:50 ]
Dus als ik het goed begrijp download jij de ASX bij een aflevering, bijv;JvdS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:29:
[...]
Ik heb het al redelijk ver af, maar zit alleen nog met het probleem dat de NMT het WMV formaat van rtl gemist niet aan kan. Misschien kun je me hiermee helpen? Ik kom er namelijk niet uit, rest van het uitlezen van rtl gemist is al klaar.
En haal je daaruit de "REF HREF" zodat je de directe link naar het filmpje krijgt?
Klopt.xces schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:43:
[...]
Dus als ik het goed begrijp download jij de ASX bij een aflevering, bijv;
[...]
En haal je daaruit de "REF HREF" zodat je de directe link naar het filmpje krijgt?
Dat is eigenlijk het enige wat moet gebeuren. Hoe kunnen we de originele ontwikkelaars zo gek krijgen?Misschien dat de originele ontwikkelaars nog support voor dit format toevoegen?
http://www.networkedmedia...hread.php?tid=1550&page=6
Dat lijkt me idd geen optieAnders ben je genoodzaakt om het filmpje te transcoden naar een formaat wat wel ondersteund word.. Niet te doen op een publieke server overigens..
Heb net een reactie geplaatst met deze vraag, nu ff afwachten.JvdS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:49:
Dat is eigenlijk het enige wat moet gebeuren. Hoe kunnen we de originele ontwikkelaars zo gek krijgen?
Super goed nieuws in de eerste week van het nieuwe jaar.JvdS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:50:
Overigens verwacht ik komend weekend een nieuwe versie van UZG online te zetten.
Verwijderd
Ik had je Thread al gezien op de networkmediatank forum..ik hoopte dat er een oplossing was maar helaas:(Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:06:
[...]
Kan je er nu ook naar schrijven? En heb je hem via USB of via ATA aangesloten?
Super! Ben hier heel content mee!JvdS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:50:
Overigens verwacht ik komend weekend een nieuwe versie van UZG online te zetten.
Was er niet iemand hier op het forum bezig met uitzendinggemist en eventueel later rtlgemist.xces schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:27:
Aan iedereen die RTL gemist wil hebben werken;
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=14470
Er is door de ontwikkelaar gevraagd om daar een reactie te plaatsen. Hoe meer mensen reageren, des te eerder word het ingebouwd.
@mods; ik weet niet wie mijn vorige bericht verwijderd heeft, maar ik maak geen reclame, vraag alleen voor een productuitbreiding geheel in lijn met het topic en de wensen van de gebruikers. Dus bij een verwijdering graag een bericht met reden.
[ Voor 18% gewijzigd door Sinned123 op 09-01-2009 20:36 ]
Die 2 aansluitingen zitten naast elkaar.wvkreg schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:37:
Noob vraagje:
Vandaag de Popcorn A110 binnen gehad. Ik heb een WD EACS 1 GB Green HDD erbij gehaald.
Is het nou zo dat bij het inbouwen alleen de disk maar hoeft te worden ingeschoven? Ofwel is er geen power cable nodig?
[ Voor 28% gewijzigd door wvkreg op 09-01-2009 21:21 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
Kijk eens een paar posts boven je.DNS666 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:29:
Was er niet iemand hier op het forum bezig met uitzendinggemist en eventueel later rtlgemist.
Chinezen?Denk dat je daar meer kans op hebt dan via een paar chinezen die de firmware maken.
Het doet er weinig toe wie de firmware maakt, ik dacht chinees omdat ik daar wel een hoop kanelen van had gezien.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:46:
[...]
Kijk eens een paar posts boven je.
[...]
Chinezen?
Syabas zijn Amerikanen. Gelokaliseerd in Fremont, Californië om precies te zijn.
Wanneer Syabas nieuwe basisfirmware uitgeeft wordt ze door de overige NMT bouwers geschikt gemaakt voor hun specifieke NMT. In jouw geval HDPlex welke gevestigd is in Monterey Park, Californië.
Goed punt, maar zowel joris *(de maker van Uitzending Gemist)* en ik zouden graag zien dat RTL gemist ook gaat werken. En met ons natuurlijk vele anderen. Zoals gezegd; de devers zelf zien het wel zitten, maar zouden graag wat meer vragen willen zien, dan gaan ze het maken.DNS666 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:59:
[...]
Ik acht de kans klein dat ze voor zo'n relatief kleine userbase als nederland moeite zullen doen.
Als je een tijdje op www.networkedmediatank.com rondhangt zul je ontdekken dat Syabas erg goed luistert naar haar gebruikers. Veel wensen zijn al eerder geïmplementeerd.DNS666 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:59:
Ik acht de kans klein dat ze voor zo'n relatief kleine userbase als nederland moeite zullen doen.
Dat is een beetje een vage omschrijving.ehuurman schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:39:
het afspelen van films lukt niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 00:54 ]
Doet er volgens mij niet weinig toe, want als die persoon aan de firmware toevoegt dat het streaming WMV protocol werkt op de NMT, dan werkt RTL gemist. Bovendien doen ze het niet specifiek voor een kleine userbase, want streaming WMV is niet gebonden aan alleen Nederland, maar wordt op meer plekken gebruikt. Kortom: hopelijk komt die firmware update er snel, dan komen er ook meer mogelijkheden om streaming video af te spelen.DNS666 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:59:
[...]
Het doet er weinig toe wie de firmware maakt, ik dacht chinees omdat ik daar wel een hoop kanelen van had gezien.
Ik had eerst ook wat probleempjes hiermee, heb wel een interne HDD. Bij mij was de oplossing om de map niet FILMS maar MOVIES te noemen en daarna werkte YAMJ perfect.ehuurman schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:39:
Ik probeer YAMJ aan de praat te krijgen. Ik heb alles zover dat al mijn films netjes geïndexeerd worden, en ik de index.html via een share kan bereiken, maar het afspelen van films lukt niet. Ergens gaat er iets niet goed, ik zie alleen niet wat...
Ik heb op mijn CH3SNAS een map UPnP/Films staan, met hierin alle films en ook de index.html. Dit heb ik via de GUI voor YAMJ ingesteld.
Bij mij was het in Oktober 2008 62 Euro en bij mijn kennis in December 2008 maar 41 Euro.LWaS schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:36:
Als ik de Popcorn Hour op internet bestel, dan is de kans dat ie onderschept wordt door de douane natuurlijk aanwezig. Wat zouden dan de overige kosten zijn die er bij zouden kunnen komen?
Kan even niet voor je kijken, de kinderen uit de buurt nemen momenteel de PCH even in beslagDarkShadow schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:13:
Iemand enig idee hoe ik een apple trailer pagina kan toevoegen? Ik kan het maar niet vinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Beauty555 op 10-01-2009 12:50 ]
mannymanny
Verwijderd
Heb je bij setup (video) de output wel op hdmi staan (nooit op AUTO laten staan!)? Dit kun je snel switchen door: tv-mode - 9 (1080p).mannymanny schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:09:
Ik krijg het niet voor elkaar ddvd iso's af te spelen op mijn pch 110.Niet via myihome, usb stick of usb drive.
Soms krijg ik geluid maar nooit beeld. Weet iemand wat ik fout doe?
PCH is aangesloten via hdmi en audio via tulp.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 13:45 ]
mannymanny
Je kunt ook de POWER (On/Off button) + EJECT (USB DVDROM) gebruiken om te resetten.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:44:
[...]Als een video een keertje weigert, kun je het beste de popcorn even resetten (nop standby - twee sec wachten - eject).
[ Voor 19% gewijzigd door wvkreg op 10-01-2009 15:17 ]
Ik begrijp je niet.wvkreg schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:31:
voor de PCH A 110: Ik heb een Scart to composite kabel gekocht. Dit omdat ik hem tijdelijk aansluit op mijn oude analoge sony 70 cm (sony kv29c5d) tv. Kabel heeft 2 video out tulpjes en 4 audio out tulpjes kabel Beeld is echter zwart wit? Hoe kan dat?
Het is dus 2x een composiet setje, dat was helemaal niet nodig geweest maar dat maakt verder niet uit. Volgens mij heb je 'm wel goed aangesloten anders had je helemaal geen beeld gehad. Je moet zorgen dat je de PCH als volgt instelt:wvkreg schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:35:
Ik heb aan de ene zijde scart....Kabel heet: Scart to 4 rca audio + 2 rca video. Merk is COM.
Aan de andere kant zitten dus 6 tulpstekkers. 2 voor video 4 voor audio, 2 audio out 2 audio in. Hoe ik het ook aansluit op de PCHa110, ik blijf z/w beeld houden.
[ Voor 66% gewijzigd door wvkreg op 10-01-2009 16:03 ]
Dat klopt dus niet. Je moet enkel de gele tulp in de gele aansluiting op je PCH doen! Zo moeilijk kan het niet zijn volgens mij...wvkreg schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:54:
onder geluid beeld heb ik geen optie tot scart mode aan?
ik heb : beeld uitvoer, beeld zoom, tv type hdmi audio, colorspace en surround mode
en de videotulpstekkers zitten in component op de pch. Dus waarom dan composiet kiezen?
[ Voor 5% gewijzigd door -elw00d op 10-01-2009 16:23 ]
component = digitaal en kun je niet gebruiken icm een analoge TVwvkreg schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:54:
onder geluid beeld heb ik geen optie tot scart mode aan?
ik heb : beeld uitvoer, beeld zoom, tv type hdmi audio, colorspace en surround mode
en de videotulpstekkers zitten in component op de pch. Dus waarom dan composiet kiezen?
Had wel stuk makkelijker geweest als de kabelmaker zich gewoon aan de standaard had gehoudenwvkreg schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:36:
Check Kleur en Beeld! Super guys! Composiet maar mijn composiet stekkertje is echt groen haha.
Verwijderd
Ik heb mijn PCH-110 een paar dagen, en zonder HDD heb ik al Apple trailers zitten kijken. Zit bij recente PCH-110's dus ook zonder HDD in een van de standaard webservice menu's.Beauty555 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:47:
Als je een interne HDD in de PCH hebt zitten dan staat die al standaard bij de Webservices onder een van de standaard rubrieken. Anders kun je de link handmatig toevoegen bij de Webservice.
Heb je enig idee waarom dat de oplossing was? Onderbouwing?Beauty555 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:36:
[...]
Ik had eerst ook wat probleempjes hiermee, heb wel een interne HDD. Bij mij was de oplossing om de map niet FILMS maar MOVIES te noemen en daarna werkte YAMJ perfect.
Hopelijk is voor jouw dit ook de oplossing !
De oplossing zat niet in de naamgeving. Door het veelvuldig aanpassen van de share-namen in de configuratie van YAMJ was de Jukebox directory blijkbaar ook even de weg kwijt, en werden de file-verwijzingen van de afzonderlijke html-pagina's niet meer bijgewerkt. De hele jukebox-map weggegooid, en na het opnieuw aanmaken werkt alles!Beauty555 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:36:
[...]
Ik had eerst ook wat probleempjes hiermee, heb wel een interne HDD. Bij mij was de oplossing om de map niet FILMS maar MOVIES te noemen en daarna werkte YAMJ perfect.
Hopelijk is voor jouw dit ook de oplossing !
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 23:33 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 22:09 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Sinned123 op 10-01-2009 22:30 ]
De kabel die hij heeft is van Scart naar 6 tulp pluggen.wvkreg schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:26:
Nou nee gele tulp is audio out Left dus dat lijkt mij niet goed. Ik kan de video out tulp erin doen. Dat is bij deze kabel een groene tulp...dan heb ik beeld (zw). Als ik dan ook de audio out tulpstekkers aansluit (wit en geel) heb ik ook geluid. Probleem is alleen z/w beeld.
hans
Verwijderd
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je dan de Casgle client uit moet zetten in je NMT apps. Probeer het eens zou ik zeggen...DarkShadow schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:54:
ik heb er vandaag een hdd in gezet, maar als ik hem op standby zet gaat de hdd even uit en spint hij binnen 2 minuten weer als een dolle. Lijkt me niet echt de bedoeling. Enige oplossing is de power er vanaf te halen, wat doe ik fout?
Ja het is allemaal goed gekomen, dank voor de hulp!Beauty555 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:35:
[...]
De kabel die hij heeft is van Scart naar 6 tulp pluggen.
Die 6 pluggen zijn voor:
1) Video Out
2) Video In
3) Audio In Left
4) Audio In Right
5) Audio Out Left
6) Audio Out Right
Z/W beeld. Zit de scartaansluiting wel goed ingedrukt ?
niets want dat is namelijk ook de bedoeling. zet je de pch enkel in standby blijft hij als nas functioneren en zal de hd dus actief blijven (ik ben zelf ook aan het testen trouwens, lijkt erop dat als ik de netwerk verbinding verbreek hij weer in standby gaat) wil je de pch echt afsluiten moet de power eraf / een bepaalde toetscombinatie op de AB. kijk even een stukje terug in dit topic daar heb ik deze vraag ook staan met een antwoord erop.DarkShadow schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:54:
ik heb er vandaag een hdd in gezet, maar als ik hem op standby zet gaat de hdd even uit en spint hij binnen 2 minuten weer als een dolle. Lijkt me niet echt de bedoeling. Enige oplossing is de power er vanaf te halen, wat doe ik fout?
[ Voor 9% gewijzigd door Ray op 11-01-2009 12:24 ]
Ik heb net via Skype even contact gehad met Werner van Syabas over het mms protocol.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:46:
[...]
Kijk eens een paar posts boven je.
[...]
Chinezen?
Syabas zijn Amerikanen. Gelokaliseerd in Fremont, Californië om precies te zijn.
Wanneer Syabas nieuwe basisfirmware uitgeeft wordt ze door de overige NMT bouwers geschikt gemaakt voor hun specifieke NMT. In jouw geval HDPlex welke gevestigd is in Monterey Park, Californië.
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er zelf ook last van gehad, door het veranderen van de HDMI kabel voor een zwaardere (10gbit) was dit probleem opgelost. Ik had er voornamelijk last van als de Popcorn zwaar materiaal moest weergeven en geluid. Niet alleen bij HD maar ook bij DVD. Tevens heb ik de tv output functie op auto gezet.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:30:
Ik heb op dit moment een performance issue met de PCH-110 (enkele dagen in bezit) voor sommige high end video's. Het effect is dat bij 'moeilijke' scenes met veel detail en beweging het beeld stilvalt en soms het geluid gaat haperen of ook wegvalt. Dit kan een paar seconden aanhouden, waarna het beeld terugkomt, en het geluid (even later) ook. Afspelen onder Windows gaat zonder problemen. De video's zijn dus goed.
Ik begrijp via de nmt wiki en het nmt forum dat er mkv performance issues zijn (geweest?) en dat remuxen naar .ts zou kunnen helpen, en ook dat er performance issues kunnen zijn met verschillende interfaces (vooraal RJ-45 wordt vaak genoemd, in mijn geval is die niet van toepassing). Ik wil zeker nog verder gaan proberen, maar het is niet echt duidelijk hoe recent bepaalde info is, en hoe verschillende componenten/keuzes elkaar beinvloeden. Vandaar toch deze (uitgebreide) vraag...
Ik gebruik een externe 3.5" HDD die via USB op de PCH is aangesloten.
Informatie van VLC/Linux voor een van de probleem-films: Het is een WMV file encoded met fourcc WVC1 en wmap. Audio heeft 6 channels op 48000 Hz met 768kb/s. Video is 1920x800. Helaas laat VLC geen framerate zien (maar dit zal 23.976Hz zijn zoals de meeste films) en ook geen info over het encoding profiel of de bitrate. Aangezien de film 2:20 lang is, en 13GiB in beslag neemt zou dit gemiddeld ongeveer 12-13Mbit/s zijn.
Een andere film is een mkv met avc1 en dts. Deze is 1:53 lang met 8.7GiB (ook 1920x800) en dus gemiddeld maar ongeveer 11Mbit/s.
Op de PCH website staat voor support onder andere het volgende:
Video containers:
* AVI, ASF, WMV
* Matroska (MKV)
VC-1
* AP@L3
Waarbij dus 'advanced profile' tot 45Mbps gehaald moet kunnen worden. Er staan ook geen beperkingen bij tussen verschillende container formaten en codecs. Ik verwacht dus eigenlijk dat alle (zinvolle) combinaties ondersteund worden (maar gezien de wiki/forum info lijkt dat dus niet zo te zijn, of in ieder geval niet zo te zijn geweest).
Nu zijn de films natuurlijk niet 'constant bitrate' encoded, dus komen ze af en toe flink boven het gemiddelde van 12-13Mbit uit, maar ik weet niet hoe deze specificaties precies gemeten worden (mag zelfs een i-frame niet boven 45Mbps/24fps uit komen, of gaat het om een gemiddelde van een bepaalde tijdseenheid?)
In ieder geval laat de PCH via het 'info' knopje de bandbreedte zien, en dit komt bij probleemscenes van de eerste film (tweede niet gemeten) in de buurt van, maar niet boven de 45 Mbps uit. Ik weet niet of de getoonde bitrate ook de dropped frames meetelt, en of dit een 'te lang' gemiddelde is, dus kan niet 100% beoordelen of dit wel of niet binnen de beperking valt.
720p materiaal doet het wel goed, en ander 1080p materiaal ook, dus het is geen algemeen probleem met bijvoorbeeld 24Hz of combinatie PCH/TV etc. Ik heb de speler echter wel gekocht om goede kwaliteit full HD materiaal goed te kunnen spelen, en dat zou volgens de specificaties ook gewoon moeten kunnen.
In ieder geval zouden een aantal dingen van toepassing kunnen zijn. Wat ik zou snel kan bedenken is bijvoorbeeld:
* mkv performance beperking tot ~ 30Mbps (is dit nog een beperking, of inmiddels verbeterd in de laatste officiele firmware? in hoeverre is zoiets ook van betrekking op andere container formaten zoals wmv?)
* Externe USB aansluiting (wat is hiervan de max snelheid? Op de wiki zie ik alleen referenties naar gebruik als streaming source wat hier niet van toepassing is neem ik aan)
* VC-1 decoding snelheid (haalt deze inderdaad de beloofde 45Mbps, of is dat alleen 'marketing'?)
* Momentane bandbreedte van dit materiaal (komt dit boven de maximaal toegestane 45Mbps uit? Is dit te controleren?)
Heeft iemand ervaring met dit soort films/encodings die het wel zonder haperen doen? Hoe is dat te bereiken?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 13:44 ]
Thanx, ik w8 met spanning afJvdS schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:17:
Voordat er mensen beginnen te roepen, ben bezig met het online zetten van de nieuwe versie van uzg, maar gaat niet helemaal vlekkeloos...
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
met vriendelijke groet,
met vriendelijke groet,
Zag er toch al aardig uit vanmiddag, toen ik even stiekem over je schouder meespiekteJvdS schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:17:
Voordat er mensen beginnen te roepen, ben bezig met het online zetten van de nieuwe versie van uzg, maar gaat niet helemaal vlekkeloos...
[ Voor 9% gewijzigd door Beauty555 op 11-01-2009 16:29 ]
Ha dat is duidelijk. Maar dan heb ik nog wel het probleem dat Windows de HDX1000 niet als USB device herkend en ook de schijven niet toont?punisher007 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:37:
Kan ook met volle HD. Echter kan de schijf OFWEL door HDX zelf worden gebruikt OFWEL als usb slave in bijvoorbeeld windows.
Heb de fout gevonden het lag inderdaad aan de power adapter die na 5 tot 10 min opeens het voltage liet zakken.limboconnect schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:15:
Als mijn popcornhour een tijdje aanstaat dan gaat dus het oranje lampje voorop knipperen maar ook het groene lampje van de voeding.
Zou het niet kunnen zijn dat mijn externe voeding niet 100% is?
Dit gebeurd ook als ik de interne HD eruit haal.
5400RPM is meer dan voldoende voor HD materiaal. Is overigens al vaker hier benoemd.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:44:
Maakt het hierbij nog uit of de hd in 5400 of 7200 toeren draaid?
Waarom zou je je Windowsbak NFS willen laten draaien?opel4ever schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:09:
Je kan de PCH ook laten communiceren via nfs,
Nu heb ik dat geprobeerd via deze website http://www.pixelmagicforum.com/forum/showthread.php?t=1784
Nu ging alles perfect totdat ik het bestandje bij de post moest gebruiken, namelijk passwdgroup.zip . Bij het downloaden van het bestandje, kreeg ik een foutmelding in de zipfile en kan nu alleen het passwg bestandje gebruiken, maar zie het group bestandje niet.
Even voor de duidelijkheid, deze 2 bestanden heb ik nodig om de windows voor unix nfs server op te zetten.
Mijn vraag is dus, heeft iemand deze 2 bestanden?
Verwijderd
Complimenten voor je werk, nog een fanatiek gebruiker hier.JvdS schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:17:
Top man, dat je dit initiatief hebt genomen. Hoop dat het door gaat!Philos31 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:58:
[...]
Ik heb net via Skype even contact gehad met Werner van Syabas over het mms protocol.
Hij heeft een jaar geleden aan de onwikkelaars gevraagd om dit te supporten maar op de een of andere manier is dit niet geimplementeerd. Hij zou het opnieuw aan ze voorleggen. Dus er is een kans dat dit ooit gaat werken
Nog mooier is dat ik zag dat de Tivx WEL het mms protocol ondersteund, dus daar heb ik hem ook op gewezen. En Syabas is daar natuurlijk wel gevoelig voor, het is hun grootste concurentJvdS schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:59:
[...]
Top man, dat je dit initiatief hebt genomen. Hoop dat het door gaat!
Vet! Ik zag ook dat er al 12(!) mensen hadden gevraagd om WMV te supporten!Philos31 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:54:
[...]
Nog mooier is dat ik zag dat de Tivx WEL het mms protocol ondersteund, dus daar heb ik hem ook op gewezen. En Syabas is daar natuurlijk wel gevoelig voor, het is hun grootste concurent
Ehm... WMV word wel gesupport, tenminste WMV 9, en dat gebruikt RTL gemist.xces schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:26:
[...]
Vet! Ik zag ook dat er al 12(!) mensen hadden gevraagd om WMV te supporten!
Ja ik doelde ook op Microsoft Media Server (mms) streamingPhilos31 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:58:
[...]
Het gaat om het streaming protocol MMS Microsoft Media streaming(?) protocol
Goed nieuws, gisteren te horen gekregen dat Expansys belgie op dit moment 24 dagen levertijd heeft. Apparaat was daar excl. btw 214 euro. Even gebeld met de vraag of de order nog gecancelled kon worden, want 24 dagen is wel veel. Dit was geen probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:26:
Deze week de Popcorn Hour A-110 binnengekregen! Het ziet er veelbelovend uit!
Besteld via www.nmtank.fr voor € 249 inclusief verzendkosten. Op zondag besteld, op donderdag binnen.
Klopt. Maar heeft niks met de website te maken, is een NMT probleem.DarkShadow schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:23:
Joris, klopt het ook dat je in UZG niet kan pauzeren?
Yep, Hij heeft het ook 1 keer gedaan, de eerste keer.punisher007 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:53:
Bij mij werkt het wel gewoon. Je zou hem eigenlijk wel als USB device moeten zien. Je hebt wel EXT IFS correct geinstalleerd en ingesteld ? (http://www.fs-driver.org/).
Omdat SMB te langzaam zou zijn voor high bitrated 1080p contentVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:13:
[...]
Waarom zou je je Windowsbak NFS willen laten draaien?
met vriendelijke groet,
En heb je dat ook waargenomen? Of heb je dat alleen gehoord?opel4ever schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:44:
Omdat SMB te langzaam zou zijn voor high bitrated 1080p content
7. Network
- Improved bitrate throughput of playback over SMB to ~38Mbps, up from ~25Mbps. Same as NFS performance now.
[ Voor 16% gewijzigd door Ortep op 12-01-2009 13:05 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Ik zoek zelf ook naar iets dergelijks. Ik heb geen zin in zoveel apparaten onder mijn tv. Er ligt nu al een x360 en een dvd speler. Wat is eigenlijk, behalve de mogelijkheid om een DVD speler aan te sluiten het voordeel van de B-110?inTIMidate schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:31:
Op deze website staan modellen van PCH die ik nog niet gezien heb. Dit zijn de NMT modellen
http://www.popcornhour.es/nl/
Ik zou zelf graag een PCH willen maar ook een DVD speler, de NMT modellen is de ideale combinatie.
Er is geen voordeel, de chip kan geen retail/orginele DVD's afspelen...Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:19:
[...]
Ik zoek zelf ook naar iets dergelijks. Ik heb geen zin in zoveel apparaten onder mijn tv. Er ligt nu al een x360 en een dvd speler. Wat is eigenlijk, behalve de mogelijkheid om een DVD speler aan te sluiten het voordeel van de B-110?
Het liefst wil ik de PCH maar dan met BLU-RAY ipv DVD..... het gaat tenslotte om HD! Zou dit ook mogelijk zijn?
Plus het feit dat de PCH geen originele Blu-rays kan afspelen. Enkel rips daarvan, dus .ts, .mvk, enz.DiMacho schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:32:
[...]
Er is geen voordeel, de chip kan geen retail/orginele DVD's afspelen...
Hij heeft een spin-down functie voor interne en externe harddisks.Ray schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:17:
wellicht al bekend... maar ik kwam er zojuist achter dat als de pch in standby staat (dus rode lampje aan) hij nog wel als nas werkt / de hd dus bereikbaar is in het netwerk. Dit zal vast zo horen natuurlijk maar ik was me er niet van bewust omdat toen ik hem uitzetten na het kijken van een film (uit > standby) de hd ook stopte. Echter toen ik aan het browsen was op mijn pc bleef de schijf toegankelijk. Ik ben er nog niet helemaal achter of hij zichzelf uitschakelt op het moment dat er geen netwerk verbinding meer actief is naar de schijf toe. Van mij hoeft hij namelijk niet 24/7 te draaien.
..
/edit. gaat zich eens inlezen in jamji
Verwijderd
Jammer, dus eigenlijk alleen om eventueel zelf een kastontwerp te gebruiken?DiMacho schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:32:
[...]
Er is geen voordeel, de chip kan geen retail/orginele DVD's afspelen...
Klopt. Het is gewoon een los mobo'tje waar je zelf een case omheen kunt maken.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:43:
[...]
Jammer, dus eigenlijk alleen om eventueel zelf een kastontwerp te gebruiken?
Het bedrijf dat de aflevering bij jou doet zal hem altijd inklaren bij de douane dus de kans op onderschepping is 100%.LWaS schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:36:
Als ik de Popcorn Hour op internet bestel, dan is de kans dat ie onderschept wordt door de douane natuurlijk aanwezig. Wat zouden dan de overige kosten zijn die er bij zouden kunnen komen?
nou niet helemaal dus. Ik heb dit getest door alle overige pc's in het netwerk uit te zetten en enkel de pch aan. Dan nog gaat spontaan de hd weer draaien na een poosje. waarom ? Ik zet hem dus nu 's nachts / overdag als ik er niet ben maar gewoon met de powerswitch uitOutofFocus schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:18:
[...]
Hij heeft een spin-down functie voor interne en externe harddisks.
Je kunt hem dus 24/7 aan laten staan. Op het moment dat je verbinding maakt vanaf je PC of hem uit standby haalt wordt de interne HDD weer gestart. Een externe disk wordt pas gestart als je er naar toe browsed.
Nee, er moet dus eerst een rip plaatsvinden.ronwiel schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:31:
Ik lees regelmatig dat het niet mogelijk is een usb dvd drive te gebruiken ivm de beveiligings licentie. Maar kunnen iso's of video_TS folders die zijn beveiligd dan ook niet worden afgespeeld?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq