Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8182

Ik heb een hele andere vraag:
In de A-110 is plek voor een 3.5" schijf. Hoe zit dit met de warmteontwikkeling. Of kan je beter een 2.5" schijfje nemen met verloopstuk, zodat er wat meer ruimte in zit en daardoor de boel koeler blijft.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:53

13art

Moderator Mobile
Ehhh over die hele andere vraag is al het nodige gedicusseert, lees maar ff.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Topicstarter
wvkreg schreef op woensdag 31 december 2008 @ 17:39:
LOL dat snap ik ook wel ja...als je de EXTIFS driver hebt geinstalleerd onder weinig write acties op je EXT disk!
Sorry, dan begrijp ik je vraag niet.
Anoniem: 8182 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 17:57:
Ik heb een hele andere vraag:
In de A-110 is plek voor een 3.5" schijf. Hoe zit dit met de warmteontwikkeling. Of kan je beter een 2.5" schijfje nemen met verloopstuk, zodat er wat meer ruimte in zit en daardoor de boel koeler blijft.

Alvast bedankt
Als de schijf te warm zou worden zou de A-110 niet op de markt zijn geweest met een 3.5" aansluiting. Er is natuurlijk over na gedacht.
Hier vind je de schijven die compatible zijn: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=7735

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 94923 op 31-12-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-06 21:01

GeeBee

Oddball

Wel waar, maar niet een antwoord op zijn vraag :)
Als het té warm zou worden met een 3,5" dan zouden ze de mogelijkheid niet hebben ingebouwd, dat is waar. Maar de vraag was of het met een 2,5" koeler zou zijn (oftewel met een 3,5" warmer, dus niet "té warm"...).

En volgens mij kun je dat idd best zeggen. Maar dan niet omdat er meer ruimte in zit, de PCH is tenslotte passief gekoeld (dus zonder airflow), maar omdat 2,5"-schijven sowieso niet zo warm worden.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 21:04
GeeBee schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 09:52:
Wel waar, maar niet een antwoord op zijn vraag :)
Als het té warm zou worden met een 3,5" dan zouden ze de mogelijkheid niet hebben ingebouwd, dat is waar. Maar de vraag was of het met een 2,5" koeler zou zijn (oftewel met een 3,5" warmer, dus niet "té warm"...).

En volgens mij kun je dat idd best zeggen. Maar dan niet omdat er meer ruimte in zit, de PCH is tenslotte passief gekoeld (dus zonder airflow), maar omdat 2,5"-schijven sowieso niet zo warm worden.
Neem gewoon een WD Green met variablele rotatiesnelheid (dus), dan heb je geen last van warmte oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier wordt je schijf ook minder warm mee: http://www.networkedmedia...1822&pid=100907#pid100907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8182

DjWannaB2002 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:02:
Ehhh over die hele andere vraag is al het nodige gedicusseert, lees maar ff.
Show me the way, please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 22:05
Hier kan je er meer over lezen.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:44
wvkreg schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:41:
[...]

Maar dan kun je een HDD die in de PCH zit toch niet benaderen omdat je deze EXT3 gaat formatteren of heb ik het mis?
Als je via windows je PCH benadert (via samba) heb jij niets te maken met het EXT3 filesysteem. Net zoals je met ftp ook bestanden kan oversturen zonder dat je hetzelfde filesysteem hoeft te hebben.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
a casema user schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:12:
[...]

Als je via windows je PCH benadert (via samba) heb jij niets te maken met het EXT3 filesysteem. Net zoals je met ftp ook bestanden kan oversturen zonder dat je hetzelfde filesysteem hoeft te hebben.
Kortom, je kan de disk in de pch formatteren in NTFS ? Of moet dat EXT2/3 zijn?
Ik dacht nl. dat je de EXTIFS driver voor Windows moest installeren als je EXT3 format en je films naar de PCH HDD wil laten uitpakken...Kan je met het menu een fs kiezen in de PCH?

[ Voor 18% gewijzigd door wvkreg op 02-01-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De PCH geeft je de keuze EXT2 of EXT3. Kies gewoon EXT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Anoniem: 94923 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 01:23:
De PCH geeft je de keuze EXT2 of EXT3. Kies gewoon EXT3.
dan draai je samba op de pch en kan je gewoon zonder extra driver dus bij de pch zowel lees als schrijfacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, zoals ik al eerder zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227546

werkt het ook met een externe hd (500gb) met usb aansluiting ?? iemand een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-06 16:32
(jarig!)
Gisterennacht ook maar overstag gegaan en de Istar H5 besteld.
Word tot nu toe netjes up-to-date gehouden over de status.
Wel beetje jammer dat je 2% extra moet betalen voor paypal, dus maar de CC gebruikt.
Wel net al een mailtje gekregen dat hij al onderweg was.

Dat is met de tijdsverschillen toch wel heel erg rap vind ik.

Word verstuurd met UPS, ben benieuwd hoe lang het duurt.

Enige verschil met de PCH is downmixing, en heb al op fora's kunnen ontdekken dat je hem gewoon met de PCH firmware kan flashen. nergens word echter duidelijk hoe je terug kan flashen.
Ben benieuwd of je dan ook gelijk dts dowmixing hebt, lijkt me een firmware issue en geen hardware?

Voorlopig 241dollar betaald, 173euro met de huidige koers.
Hopelijk blijft het onder de 200euro.

Heb de afweging tussen de istar en pch gemaakt vanwege de dikke behuizing en hopelijk betere airflow door de fan (die laat ik zelf wel langzamer draaien dan). Daar wogen de snellere firmware update's en dts downmixing voor mij niet tegen op.
Bovendien kan de PCH firmware er ook op en dan heb je best of both world :p

Als je trouwens een NMT toch te duur vind, de Western digital variant blijkt toch wel goede support te hebben.
Ze hebben met de laatste update een hoop fixes er doorheen gejaagd.
En het lijkt erop dat ze daadwerkelijk naar de community luisteren.

[ Voor 10% gewijzigd door Sinned123 op 02-01-2009 20:59 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-06 19:48
Hallo allemaal

Na het lezen van ongeveer alles:

YAMJ speel je dus op de NMT af maar altijd ism een pc.
Het is dus niet mogelijk om YAMJ te bespelen zonder netwerk aansluiting.Of met de pc uit.Op de HD van m'n
HDX1000 staan de films.

Of sla ik de plank volledig mis.... :?

En sorry als deze vraag al eens eerder voorbij gekomen is.

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuMon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-06 12:13
Ja je slaat de plank mis :)
Met je pc genereer je een berg HTML bestanden, die kopieer je naar de NMT. En vervolgens heb je de pc NIET meer nodig om de YAMJ schermen te zien! Op mijn HDX werkt dat uitstekend...

[ Voor 9% gewijzigd door HuMon op 03-01-2009 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DNS666 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:55:
Ben benieuwd of je dan ook gelijk dts dowmixing hebt, lijkt me een firmware issue en geen hardware?
Firmware issue
Als je trouwens een NMT toch te duur vind, de Western digital variant blijkt toch wel goede support te hebben.
De Western Digital variant ondersteund geen netwerk en daarbij worden er voor de NMT's bijzonder veel apps gebouwd door de communitie. Alleen al die Muziek en Video jukeboxen al maakt het een gelikt geheel.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 94923 op 03-01-2009 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Bij het bestellen van een HDD voor de A110, moet ik bijbestellen:

* powercable
* sata cable

Klopt dit? Staat niet in de package contents namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Laatst online: 20-10-2020
en heb al op fora's kunnen ontdekken dat je hem gewoon met de PCH firmware kan flashen. nergens word echter duidelijk hoe je terug kan flashen.
Je kunt absoluut geen enkele andere NMT firmware flashen dan degene die voor jouw NMT bedoeld is.
Dus geen PCH firmware op een iStar of een HDX of andersom, dat werkt simpelweg niet.

offtopic: fora is al meervoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-06 08:01
wvkreg schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:53:

* powercable
* sata cable

Op het popcornhour forum kan je het antwoord vinden.

http://www.networkedmedia...&highlight=installing+hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-06 11:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

Gisterennacht ook maar overstag gegaan en de Istar H5 besteld.
Word tot nu toe netjes up-to-date gehouden over de status.
Wel beetje jammer dat je 2% extra moet betalen voor paypal, dus maar de CC gebruikt.
Wel net al een mailtje gekregen dat hij al onderweg was.

Dat is met de tijdsverschillen toch wel heel erg rap vind ik.

Word verstuurd met UPS, ben benieuwd hoe lang het duurt.
Bij mij duurde het een weekje inclusief douane, maar dat was wel met USPS. Ik zie ook op HDPlex.net de mogelijkheid niet om hem met UPS te versturen, of heb je hem ergens anders besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
(jarig!)
Ace schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:14:
[...]

Bij mij duurde het een weekje inclusief douane, maar dat was wel met USPS. Ik zie ook op HDPlex.net de mogelijkheid niet om hem met UPS te versturen, of heb je hem ergens anders besteld?
Nee bij HDPlex.net besteld heb ze nog niet ergens anders gezien.
Vond de verzendkosten van 51dollar trouwens wel aanzienlijk.
Verder stond in de mail dat het of met UPS of Fedex verstuurd zou worden.
Lijkt mij dat je het wel kan aangeven, maar meen mij te herrineren dat het voor douane kosten en btw het weinig uitmaakt welke van de 2 je neemt.
Al mijn vorige pakketjes van die 2 werden immers allemaal belast.
Anoniem: 94923 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 01:31:
De Western Digital variant ondersteund geen netwerk en daarbij worden er voor de NMT's bijzonder veel apps gebouwd door de communitie. Alleen al die Muziek en Video jukeboxen al maakt het een gelikt geheel.
Ja het mag ook geen NMT heten natuurlijk, maar voor 100euro inclusief.
Verkrijgbaar in NL en de toch wel goede support.
Is het een goed alternatief voor het enkel en alleen bekijken van HD materiaal.
L4m0r schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:56:
[...]

Je kunt absoluut geen enkele andere NMT firmware flashen dan degene die voor jouw NMT bedoeld is.
Dus geen PCH firmware op een iStar of een HDX of andersom, dat werkt simpelweg niet.

offtopic: fora is al meervoud :P
Klinkt zeer aannemelijk wat je zegt, had enkel op een forum gelezen dat iemand het wel was gelukt.
Alleen voor het terug flashen had hij geen idee.
Ik probeer het nog een keer op te zoeken, heb echter uren tijd in informatie vergaren erop zitten.
Dus of het lukt....

En over fora heb je gelijk :p

In ieder geval al gevonden voor de Istar mini 1.3
http://www.mpcclub.com/mo...ms&file=viewtopic&t=19392
Met een in die thread ook een reactie van een istar medewerker, die meld dat vga hierdoor onbruikbaar word omdat de PCH dit niet ondersteund, maar dat DTS downmixing wel werkt.
Hij verteld niet expliciet dat het niet mag.

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 03-01-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zou het gewoon bij iStar firmware houden. Zodra Syabas de firmware voor de Popcorn Hour A-100 heeft uitgebracht volgt meestal binnen twee weken de firmware voor de andere NMT's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
(jarig!)
Anoniem: 94923 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:49:
Ik zou het gewoon bij iStar firmware houden. Zodra Syabas de firmware voor de Popcorn Hour A-100 heeft uitgebracht volgt meestal binnen twee weken de firmware voor de andere NMT's.
Gaat ook puur om DTS downmixing, als je die feature echt nodig hebt kan het toch wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

/offtopic. Heeft iemand hier die ook besteld heeft bij de ibood aanbieding van de pch al iets gehoord over een mogelijke leverdatum ? Ik heb helaas geen mail retour van ze en hef forum daar gaat maar tot pagina 10 en dat is dus het laatste bericht 24/12 (ook daar al gemeld maar helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 12:18
Ray schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 20:32:
/offtopic. Heeft iemand hier die ook besteld heeft bij de ibood aanbieding van de pch al iets gehoord over een mogelijke leverdatum ? Ik heb helaas geen mail retour van ze en hef forum daar gaat maar tot pagina 10 en dat is dus het laatste bericht 24/12 (ook daar al gemeld maar helaas)
de mijne brengen ze maandag (05/01). Heb een mailtje van Ibood & UPS ontvangen.
dus ik denk dat ze stilletjes aan alle pch aan het versturen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 12:28
Mijn PCH zou ook maandag komen volgens mailtje.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

mmm vreemd dan dat ik zowel van ibood als van ups nog geen enkel bericht heb gekregen. Ook op de site staat mijn bestelling ook nog steeds op betaald en verder niets. Dat is nou helaas dan weer het lastige van zo'n internet toko dat je afhankelijk bent of ze op je mail reageren. Ik ga nog maar eens een poging wagen. Hoe laat hebben jullie trouwens besteld ? wellicht dat ze op volgorde werken van order, die van mij is per mail bevestigd om 10.50 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
de mijne heb ik om 01:20u besteld en om 01:30 betaald met overschrijving, maar ik heb toch naar hen moeten bellen omdat ik 2 mails kreeg dat ik na 5 dagen nog altijd niet betaald had.

Ze liepen dus achter door de feestdagen.
Dus als zeker wilt zijn zou ik even naar de ibood helpdesk bellen. Daar helpen ze je direct. Op je mail kan je weken wachten of zoals vele krijg je helemaal geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

dotslasher schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:03:
de mijne heb ik om 01:20u besteld en om 01:30 betaald met overschrijving, maar ik heb toch naar hen moeten bellen omdat ik 2 mails kreeg dat ik na 5 dagen nog altijd niet betaald had.

Ze liepen dus achter door de feestdagen.
Dus als zeker wilt zijn zou ik even naar de ibood helpdesk bellen. Daar helpen ze je direct. Op je mail kan je weken wachten of zoals vele krijg je helemaal geen antwoord.
mm heb jij daar dan een telefoonnummer van ? Ik heb alles al afgezocht maar kan hem namelijk niet vinden.

Het zal vast wel goed komen maar ik ben gewoon ongeduldig en wil met het ding aan de slag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ray schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:10:
[...]

mm heb jij daar dan een telefoonnummer van ? Ik heb alles al afgezocht maar kan hem namelijk niet vinden.

Het zal vast wel goed komen maar ik ben gewoon ongeduldig en wil met het ding aan de slag :P
offtopic:
De laatste keer dat ik bij IBROL iets gekocht heb (HD DVD speler), heb ik 25 dagen op levering moeten wachten! En neen, daar zaten geen feestdagen tussen.

Ze hebben soms wel interessante prijzen maar voor hun service en snelheid moet je het zeker niet doen.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
Ray schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:10:
[...]

hier is hun nummer: 020 68 11 388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

dotslasher schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:20:
[...]

hier is hun nummer: 020 68 11 388
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Niet online
De discussies over de pch gaan gewoon verder op het algemene iBood forum hoor (deel 1, 2 en 3 zelfs) De eersten zijn verzonden, de rest zal in de loop van de week wel volgen. Overigens zitten ze nog binnen hun levertermijn van 1-7 werkdagen hoor. Geen stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 28-06 12:17

qless

...vraag maar...

EdGnoj schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 23:10:
De discussies over de pch gaan gewoon verder op het algemene iBood forum hoor (deel 1, 2 en 3 zelfs) De eersten zijn verzonden, de rest zal in de loop van de week wel volgen. Overigens zitten ze nog binnen hun levertermijn van 1-7 werkdagen hoor. Geen stress.
Welk algemeen forum?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Niet online
Dit algemene forum:
http://www.ibood.com/nl/nl/forum.php?forum_id=10

[ Voor 4% gewijzigd door EdGnoj op 04-01-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

EdGnoj schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 23:10:
hoe kom ik daar dan ? zoals ik al type (en als respons van ebood zelf > problemen met de stuctuur van de site) kom ik zelf niet verder dan pagina 10 van het pch deel van het product forum. Ik kan wel zien dat er na 24/12 nog berichten zijn (laatste toevoeging) maar de berichten zelf staan op een pagina nummer > 10 en daar kom ik niet bij. Jij schijnbaar wel dus ?? Heb je wellicht een directe link of een tip ofzo ?

edit. hehe type ik het hele verhaal zet jij net de link er neer :) dit is inderdaad een ander deel van het forum aldaar. Die kende ik nog niet. (kende trouwens heel ibood niet totdat ze met de pch aanbieding kwamen)

overigens is er ook niet echt stress hoor. het is meer dat ik deze week waarschijnlijk gewoon niet thuis ben (werk je kent het wel) en ik weet dat je via ups prima door in te loggen het verzendadres simpel aan kan passen. Daarom is het wel handig dat ik die gegevens tijdig heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Ray op 04-01-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264958

Weet er iemand de betekenis van de lampjes aan de voorkant van de popcorn a110
Ik heb dit apparaat net in huis maar er zit helaas geen handleiding bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
Ik krijg binnenkort ook m`n PCH A110 binnen.

Maar wat ik me afvraag is er een app. voor de ipod touch/iphone,
zodat je de nmt kan gebruiken zonder dat de tv aan moet.

Dus dat je de ipod/iphone gebruikt als een remote ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Laatst online: 20-06 22:05
DNS666 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:35:
[...]

Nee bij HDPlex.net besteld heb ze nog niet ergens anders gezien.
Vond de verzendkosten van 51dollar trouwens wel aanzienlijk.
Verder stond in de mail dat het of met UPS of Fedex verstuurd zou worden.
Lijkt mij dat je het wel kan aangeven, maar meen mij te herrineren dat het voor douane kosten en btw het weinig uitmaakt welke van de 2 je neemt.
Al mijn vorige pakketjes van die 2 werden immers allemaal belast.

[...]
Bij mij was hij opgestuurd als gift dus was hij vrij van belasting en bij Ace was een minimale waarde opgegeven. Dus ik hoop voor je dat dat bij jou ook het geval is.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
pvdlaan schreef op zondag 04 januari 2009 @ 09:52:
Ik krijg binnenkort ook m`n PCH A110 binnen.

Maar wat ik me afvraag is er een app. voor de ipod touch/iphone,
zodat je de nmt kan gebruiken zonder dat de tv aan moet.

Dus dat je de ipod/iphone gebruikt als een remote ...
Kijk hier eens (Wiki!) http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/UPnP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176636

Als niemand meer vragen kan stellen kan dit forum net zo goed sluiten.....

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 176636 op 04-01-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176636

wvkreg schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:53:

* powercable
* sata cable

Nee je hebt geen kabel en voeding nodig. Je schroeft de MT eenvoudig open en plaats de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-06 08:01
Anoniem: 176636 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:42:
[...]

Als niemand meer vragen kan stellen kan dit forum net zo goed sluiten.....

Nee je hebt geen kabel en voeding nodig. Je schroeft de MT eenvoudig open en plaats de HD.
Ik weet niet waar jij het over hebt?
In de link die ik gegeven heb staat het antwoord op zijn vraag.
Dus het is een beetje dubbel om daar nu weer antwoord op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben nog steeds hele erg aan het twijfelen tussen de hdx en de popcorn.

De popcorn omdat het net ff wat slicker uit ziet (25 euro goedkoper), de hdx voor zijn iets grotere geheugen (maakt dat eigelijk wel wat uit in de toekomst?). Daarnaast wil ik er ook een 1tb hd in zetten, merk je qua koeling veel tussen deze twee modellen?

[ Voor 7% gewijzigd door Ronwiel op 04-01-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er zijn mensen die 1,5TB in een Popcorn Hour hebben zitten. Maakt dus niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless

qless

...vraag maar...

ronwiel schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:25:

De popcorn omdat het net ff wat slicker uit ziet (25 euro goedkoper), de hdx voor zijn iets grotere geheugen (maakt dat eigelijk wel wat uit in de toekomst?). Daarnaast wil ik er ook een 1tb hd in zetten, merk je qua koeling veel tussen deze twee modellen?
geheugen is hetzelfde, wordt alleen anders uitgedrukt....

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
qless schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:52:
[...]

Kortom, HDX lijkt beter door wat marketing gezwets? Maar over die koeling, je leest wel veel dat waar de HDX handwarm blijft de Popcorn daar dik over heen gaat, jullie andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless

qless

...vraag maar...

ronwiel schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:32:
[...]

Kortom, HDX lijkt beter door wat marketing gezwets? Maar over die koeling, je leest wel veel dat waar de HDX handwarm blijft de Popcorn daar dik over heen gaat, jullie andere ervaringen?
Heb ik ook gehoord, maar nu toch de popcorn gekocht.
- ik ga er geen disk inzetten, mischien een CF kaart. (heb een nas)
- ik heb dts downmix nodig
- was goedkoper bij ibood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:44
ronwiel schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:25:

HDX1000 heeft ook een coaxial audio uitgang en een card-reader.
Overzicht verschillende NMT's.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
qless schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:52:
[...]

De HDX1000 beschikt over 512MB RAM
De overige NMT's over 256MB RAM

Wat bedoel je precies met dat dit hetzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 22:03
Anoniem: 94923 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:09:
[...]

De HDX1000 beschikt over 512MB RAM
De overige NMT's over 256MB RAM

Wat bedoel je precies met dat dit hetzelfde is?
beiden mediaplayers beschikken over evenveel geheugen nl. 256MB RAM geheugen, het is gewoon anders uitgedrukt:
There is also a myth about the memory size. According to the manufacturers’ website, the A-110 has 256MB and the HDX 1000 has 512Mb DRAM installed. It makes some people think that the HDX 1000 provides more memory. However, when I opened up the machines, I found both machines are equipped with 4pcs of Nanya 512Mb DRAM. What Digitech puts on their website is the DRAM type (512Mbits) they use in the HDX 1000. What Popcornhour lists is the total memory size (512Mbits x 4) / 8 = 256Mbytes in the A-110. The two machines actually carry the same amount of the DRAM, and both vendors are telling the truth.
Zie hier de vergelijking tss beiden mediaplayers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haha, daar was ik ook ingetrapt ja.
Ik probeerde e.e.a. te corrigeren op de NMT vergelijkingspagina maar kreeg helaas een dataoverflow na de submit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:24
Ben terug van vakantie en ga komende week verder met uzg. Contact opgenomen met Dennis om de layout te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Cool, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:20
JvdS schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:27:
[...]

Ben terug van vakantie en ga komende week verder met uzg. Contact opgenomen met Dennis om de layout te verbeteren.
Als ik na opstarten NMT direct naar je website ga heb ik wel geluid. Kijk ik eerst een DVD en schakel daarna over naar je website dan heb ik geen geluid.

Heb jij enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:24
mtv1 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:36:
[...]
Als ik na opstarten NMT direct naar je website ga heb ik wel geluid. Kijk ik eerst een DVD en schakel daarna over naar je website dan heb ik geen geluid.

Heb jij enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
Geen flauw idee helaas... Kan in ieder geval niet door de website komen. Is een probleem van de NMT zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klopt, is een bekende bug en wordt in een toekomstige firmware opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:20
JvdS schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:21:
[...]

Geen flauw idee helaas... Kan in ieder geval niet door de website komen. Is een probleem van de NMT zelf.
Dat dacht ik al. Website werkt goed :)
Anoniem: 94923 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:00:
Klopt, is een bekende bug en wordt in een toekomstige firmware opgelost.
Ok dat is mooi om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114930

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend ben ik weer teruggekomen uit de USA, daar heb ik een PCH A-110 besteld. Ik heb hem daar niet gebruikt.

Ik heb de PCH net voor het eerst via HDMI aangesloten op mijn 720p LCD TV. Het werkte prima, en het leek me wijs om te updaten met de nieuwste firmware. Dit heb ik gedaan via het menu Maintenance. Echter, na het updaten ging het scherm op zwart en de PCH maakt nu ook een bepaald geluid (lijkt wel wat op het geluid van een harddisk; alleen zit er nog geen HD in mijn PCH). Ik krijg ook geen beeld via de tulp-aansluiting. Van de LED's aan de voorkant brand alleen de oranje.

Hopelijk kan ik het zelf fixen, heb geen zin om hem direct terug naar California te sturen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Ik heb een vraagje waarvan ik vermoed dat het een beetje een n00b-vraag is, maar ik kan het antwoord niet elders vinden.

Mijn PCH wordt hopelijk deze week bezorgd en ik stop er dan een 1TB hd van WD in. Wat ik heb kunnen opmaken uit andere websites en dit forum is dat de hd in EXT3 moet worden geformatteerd voordat de PCH ermee overweg kan. Nu heb ik een heleboel films op mijn computer staan die ik wil kunnen afspelen op de PCH en daarom wil ik de hd, na het formatteren, in mijn computer stoppen om dan de bestanden over te zetten.

Mijn vraag is dus: kan XP hiermee overweg en zo nee, is er een programma dat ik kan downloaden om het alsnog te laten werken? Daarnaast kan ik de PCH in eerste instantie niet in het netwerk opnemen, vraag niet waarom, dat is gewoon zo, en zal hij dus zonder hulp van buitenaf moeten draaien. Is dit een probleem, of moet alles gewoon werken?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless

qless

...vraag maar...

BramSd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:38:
Ik heb een vraagje waarvan ik vermoed dat het een beetje een n00b-vraag is, maar ik kan het antwoord niet elders vinden.

Mijn PCH wordt hopelijk deze week bezorgd en ik stop er dan een 1TB hd van WD in. Wat ik heb kunnen opmaken uit andere websites en dit forum is dat de hd in EXT3 moet worden geformatteerd voordat de PCH ermee overweg kan. Nu heb ik een heleboel films op mijn computer staan die ik wil kunnen afspelen op de PCH en daarom wil ik de hd, na het formatteren, in mijn computer stoppen om dan de bestanden over te zetten.

Mijn vraag is dus: kan XP hiermee overweg en zo nee, is er een programma dat ik kan downloaden om het alsnog te laten werken? Daarnaast kan ik de PCH in eerste instantie niet in het netwerk opnemen, vraag niet waarom, dat is gewoon zo, en zal hij dus zonder hulp van buitenaf moeten draaien. Is dit een probleem, of moet alles gewoon werken?
Je moet dan een EXT3 driver installeren onder XP, dat kan.
Geen netwerk is geen probleem, maar op termijn natuurlijk niet echt handig om elke keer disk eruit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De A-110 heeft USB slave functie, hoef je dus ook je HD er niet uit te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 114930 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:16:
Van de LED's aan de voorkant brand alleen de oranje.
Die moet groen zijn, even op standby drukken.
Probeer ook even http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/TV_Mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

/oftopic. zojuist een mail van ibood dat een deel van de a110 vertraagd geleverd worden...GR :( ze zouden er nu vrijdag moeten zijn....ik hoop het...iemand die hem al wel ontvangen heeft wellicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-05 07:04

hke

Ik heb nu ongeveer 2 weken een HDX1000.
Erg tevreden over de geboden functionaliteit. Speelt tot nu toe alles super af.
Ik had er nog geen harddisk inzitten en deed tot afgelopen weekend alles streamen.
Ik heb op mijn pc een paar shares gemaakt. HD-kinderen, HD-Films, etc.
Bewust een paar aparte directories zodat het aanbod niet te groot is en de kinderen niet alle geweldadige films kunnen kiezen.
Ik had in die directories een YAMJ jukebox gemaakt en op de HDX een network-share.
Wanneer ik de directories opende vanuit de HDX wordt direct de index.htm gestart.
Dus een aparte jukebox voor de kinderen en een aparte voor mij.
Dit is precies zoals ik het wil.

Nu heb ik een harddisk erin geplaatst en volgens mij kan dit nu niet meer.
Ik kan wel meerdere jukeboxen maar dan moet ik telkens via het filemenu de index.htm handmatig opstarten.
Wanneer ik nu via het movie menu naar de directory afdaal dan start index.htm niet automatisch op.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Mijn voorkeur gaat er dus naar uit om meerdere jukeboxen te hebben.

Alle hulp is welkom.

hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 12:28
Ik heb mijn PCH van ibood binnen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hke

hke

Je kan meerdere sources aan elkaar knopen op deze manier. Ik heb nu bijvoorbeeld 1 library bestaande uit alle films en series van 2 pc's en de pch zelf. Dus zonder mapjes te bezoeken enzovoort!
Betekent bovenstaande dat je 2 jukeboxen aan elkaar knoopt of zijn het 2 directories met concent die je in 1 jukebox te zien krijgt?

Ik wil graag meerdere jukeboxen op een gebruikersvriendelijke manier.

hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hke

hke

Lt. Marx schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:00:

Je kan meerdere sources aan elkaar knopen op deze manier. Ik heb nu bijvoorbeeld 1 library bestaande uit alle films en series van 2 pc's en de pch zelf. Dus zonder mapjes te bezoeken enzovoort!
Betekent bovenstaande nu dat je in 1 jukebox 2 directories met content te zien krijgt of 2 aparte jukeboxen.
Ik wil graag 2 aparte jukeboxen.

hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Laatst online: 27-06 08:07

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

offtopic:
Beste iBOOD’er,

Op 24 december heeft u op iBOOD.com één of meer Popcorn’s Hour A-110
besteld.

Helaas is een deel van de Popcorn’s vertraagd en deze zullen in de loop van deze week verstuurd worden. Wij verwachten dat u uw bestelling uiterlijk vrijdag in ontvangst kunt nemen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en de extra vertraging.

Op deze e-mail kunt u niet reageren, mocht u nog vragen hebben over deze of andere bestellingen, dan kunt u de meestgestelde vragen doorlezen of contact met ons opnemen via het contactformulier dat u vindt op de website.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com

Ik dus nog niet. Kan niet wachten tot ik het ding krijg en er mee kan gaan experimenteren zoals allen hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hke schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:57:
Ik heb nu ongeveer 2 weken een HDX1000.
Erg tevreden over de geboden functionaliteit. Speelt tot nu toe alles super af.
Ik had er nog geen harddisk inzitten en deed tot afgelopen weekend alles streamen.
Ik heb op mijn pc een paar shares gemaakt. HD-kinderen, HD-Films, etc.
Bewust een paar aparte directories zodat het aanbod niet te groot is en de kinderen niet alle geweldadige films kunnen kiezen.
Ik had in die directories een YAMJ jukebox gemaakt en op de HDX een network-share.
Wanneer ik de directories opende vanuit de HDX wordt direct de index.htm gestart.
Dus een aparte jukebox voor de kinderen en een aparte voor mij.
Dit is precies zoals ik het wil.

Nu heb ik een harddisk erin geplaatst en volgens mij kan dit nu niet meer.
Ik kan wel meerdere jukeboxen maar dan moet ik telkens via het filemenu de index.htm handmatig opstarten.
Wanneer ik nu via het movie menu naar de directory afdaal dan start index.htm niet automatisch op.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Mijn voorkeur gaat er dus naar uit om meerdere jukeboxen te hebben.

Alle hulp is welkom.
Heb je alle data nu verhuist naar de HDD?
Wil je 2 jukeboxen op je HDD of 1 op de HDD, 1 op een share?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hke

hke

Anoniem: 94923 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:28:
[...]

Heb je alle data nu verhuist naar de HDD?
Wil je 2 jukeboxen op je HDD of 1 op de HDD, 1 op een share?
Ik heb inderdaad op mijn internal HDD nu meerdere directories:
- HD-kinderen
- HD-films
- DVD-kinderen
- DVD-films

Ik zou graag meerdere jukeboxen willen hebben.
Evt. 2 kids en volwassenen bij elkaar.

dus meerdere jukeboxen waarvan de films op mijn HDD staan.

hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok :)
Ik zag dat je op www.networkedmediatank.com al een oplossing hebt gekregen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Ik ben een beetje nieuw op dit gebied. Eerste ervaring is iig prima.
Hiervoor keek ik HD op mijn xbox 360 door alle mkv's te converteren naar WMV. De meeste films die ik heb zijn dus nog in WMV. Als ik die kijk heb ik via de PCH geen 5.1 geluid omdat mijn reciever bij digitaal geluid geen geluid geeft. Op de Xbox 360 speelde hij af als dolby digital. Weet iemand of dit te verhelpen is of is dit gewoon jammer?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonanton
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 22:20
Dit is niet mogelijk met de popcorn, aangezien je versterker die 5.1 signaal niet herkend als Dolby Digital.
MKV gaat daarentegen perfect. Wellicht dat dit ooit in een firmware update wordt opgelost.
rajackar schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:50:
Ik ben een beetje nieuw op dit gebied. Eerste ervaring is iig prima.
Hiervoor keek ik HD op mijn xbox 360 door alle mkv's te converteren naar WMV. De meeste films die ik heb zijn dus nog in WMV. Als ik die kijk heb ik via de PCH geen 5.1 geluid omdat mijn reciever bij digitaal geluid geen geluid geeft. Op de Xbox 360 speelde hij af als dolby digital. Weet iemand of dit te verhelpen is of is dit gewoon jammer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
simonanton schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:51:
Dit is niet mogelijk met de popcorn
Wat bedoel jij met de popcorn?
De Popcorn Hour A-110 is namelijk prima in staat DTS te downmixen.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 94923 op 06-01-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Anoniem: 94923 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:51:
[...]

Wat bedoel jij met de popcorn?
De Popcorn Hour A-110 is namelijk prima in staat DTS te downmixen.
Eh, ik denk dat er hier spraakverwarring optreedt. De vorige poster (rajackar) had het over WMV's met 5.1 geluid, hij heeft het niet over DTS?!

Waarschijnlijk kan zijn receiver (zoals zoveel) geen WMA-Pro afspelen en moet hij (rajackar) alle WMV's converteren naar AC3-geluid om 5.1 te kunnen horen.

[ Voor 5% gewijzigd door NaN op 06-01-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-06 14:33

KL643

beeldaandemuur

Hier http://www.networkedmedia...d=10289&highlight=WMV+AC3 wordt uitgelegd hoe je makkelijk een WMV omzet naar MKV met AC3 geluid.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 14:55
Sangroid schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:19:
[...]

Eh, ik denk dat er hier spraakverwarring optreedt. De vorige poster (rajackar) had het over WMV's met 5.1 geluid, hij heeft het niet over DTS?!

Waarschijnlijk kan zijn receiver (zoals zoveel) geen WMA-Pro afspelen en moet hij (rajackar) alle WMV's converteren naar AC3-geluid om 5.1 te kunnen horen.
Klopt, de PCH is alleen in staat om WMA-Pro te downmixen naar stereo. Maar als je een 5.1 set hebt staan is het wel zo mooi om er 5.1 naar toe te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

-elw00d schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:53:
[...]
Maar als je een 5.1 set hebt staan is het wel zo mooi om er 5.1 naar toe te sturen.
Dus!? Converteren die hap, met de link die boven jouw post staat is het zo gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Dank voor het bevestigen van mijn vermoeden en de link mensen!
Ik was al bang dat het die kant op zou gaan. Wel grappig dat al die wmv's al conversies van MKV's zijn. Maar ach, je moet er wat voor over hebben dus mij hoor je niet klagen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zat inderdaad niet goed op te letten, excuus voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Laatst online: 29-06 15:18
zozo,

2 weken terug de PCH besteld bij iBood.

Morgen krijg ik hem na verwachting binnen (volgens mail van UPS)

Heb al enkele MVK files klaar staan! Kan niet wachten! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonanton
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 22:20
tommy schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:42:
zozo,

2 weken terug de PCH besteld bij iBood.

Morgen krijg ik hem na verwachting binnen (volgens mail van UPS)

Heb al enkele MVK files klaar staan! Kan niet wachten! :X
Het mooie is dat de pch rechtstreeks via usenet kan downloaden. S nachts is ie lekker bezig en de volgende dag heb je een uitgepakte (en evt. gerepareerde) film op de schijf.

[ Voor 3% gewijzigd door simonanton op 06-01-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Laatst online: 29-06 15:18
simonanton schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:58:
[...]

Het mooie is dat de pch rechtstreeks via usenet kan downloaden. S nachts is ie lekker bezig en de volgende dag heb je een uitgepakte (en evt. gerepareerde) film op de schijf.
Ja inderdaad dat is een grote pre!! (moet ik wel nog eerst een utp kabeltje gaan trekke :O mja hopelijk zo gepiept! ;) )

Hang er de komende tijd gewoon een 2,5inch schijfje aan van 250gb. De interne HD komt later wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76616

Als je de HDD inbouwt moet het EXT3 geformat zijn, en als je hem via USB eraan hangt mag het gewoon FAT32 zijn? Begrijp ik dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat klopt, maar
1) je NMT kan er dan niet naar schrijven indien je dit zou willen
2) FAT32 ondersteunt geen bestanden die groter zijn dan 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Noreply@iBOOD.com aan mij
details weergeven 2 jan.. (4 dagen geleden)

Beantwoorden

Beste R,

Hartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!

Je bestelling is onderweg en verzonden naar:
R Stoffers
XXXXXX
XXXXXX
XXXXXX

ik heb hem dus al binnen.......... heerlijk apparaatje... nu ff puzzelen en het topic goed doorlezen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
simonanton schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:58:
[...]

hmmm.. dit wil ik ook maar heb ik nog niet ontdekt... heb je een linkje waar dit kort uitgelegd staat? Gebruik normaal (via de pc) grabit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96651

Ik heb de PCH A-110 via de optische uitgang aangesloten op mijn reciever (Marantz SR4002) en naar mijn weten alles goed ingesteld op de PCH en Marantz echter krijg ik geen geluid vanuit mijn reciever. Sluit ik de PCH analoog op de reciever dan heb ik wel geluid...
Iemand nog wat tips om dit werkend te krijgen??

Geldt voor MKV met DTS track, maar ook mp3's en Divx/Xvid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36712

Voor nzbget (usenet downloader) check: Networkedmediatank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264958

Welke lamje moet er nu branden als de popcorn aanstaat is dat nu orange of groen????
Bij mij is dit alleen orange maar ik weet niet of dit normaal is.
Wie heeft dit ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 264958 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:36:
Welke lamje moet er nu branden als de popcorn aanstaat is dat nu orange of groen????
Bij mij is dit alleen orange maar ik weet niet of dit normaal is.
Wie heeft dit ook???
Bij mij is het een soort appelkleurtje, van vuilgroen tot viesrood. Of zo.
Edit: dit is een A-100.

[ Voor 3% gewijzigd door drfruit op 07-01-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-06 13:50
Het oranje ledje is altijd aan, oranje plus rood is standby.
Bij mij iig, maar ik heb een oudere batch (wel een a110).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122995

Mijne brandt gewoon oranje, rood is standby. Heb de A-110 van ibood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Met een HDX-1000 kunnen er meerdere HDD's worden aangesloten..? (case modding enzo)
Of is het maar beperkt met 1 interne aansluiting op de moederbordje van de HDX?
Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk voordat je een vraag stelt eerst even op [Wiki] Network Media Tank

Bij deze nogmaals de aansporing om nieuwe onderwerpen in separate topics te plaatsen. Dit topic zal op termijn gesloten worden.