Nou bij mij werkt alleen top50 nog en de rest geeft een error.
PCH 110
Als ik gewoon met een browser surf werkt het wel....
PCH 110
Verwijderd
Niet echt een error bij mij, maar moet wel vaker op play drukken om het gewenste programma te starten.Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 20:32:
Nou bij mij werkt alleen top50 nog en de rest geeft een error.
PCH 110
Wat bedoel je er precies mee. Ik heb 2 schijven in 1 NAS. Beide schijven hebben een aparte naam NAS en NAS2 bij network op de PCM. Ik heb volgens mij alle mogelijke combinaties van oplossingen al geprobeerd. nog iemand tips? Ik heb alles al geprobeerd volgens mij, de my_Libraru.xml file klopt gewoon.
[ Voor 17% gewijzigd door mmmmmark op 01-02-2009 13:21 ]
Verwijderd
Thanks, lijkt erop dat er iets gecached word op de PCH.Beauty555 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 20:39:
[...]
Niet echt een error bij mij, maar moet wel vaker op play drukken om het gewenste programma te starten.
Klopt dat Top 50 geen problemen geeft en de rest raar doet.
Heb Joris al gemaild !!
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 13:24 ]
If it aint fixed, it's broken.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook een film waarvan ik niet weet waar het vandaan komt. Kost best veel tijd, maar als het een beetje loopt werkt het verder briljant! Nu nog die YAMJ laten opstarten bij het opstarten van de PCH - kan vrouwlief er ook een beetje mee werken.Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:12:
Het werkt aardig ondertussen. Alleen er staan een paar "films" tussen waarvan ik GEEN idee heb waar ze vandaan komen. Als ik op play druk gebeurt er niets.. dus ze zijn aardig moeilijk te verwijderen. Ook mist de letter T in het menu.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 16:52 ]
Verwijderd
Precies mijn ervaring zoals ik hier al eerder beschreef. Bij mij ging dus meer dan de helft op een of andere manier fout.Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:03:
/edit2
Goed, het werkt.. ik heb alleen een hele hoop nieuwe films waar ik nog nooit van gehoord heb..!
/edit3
Alle namen veranderd op de PCH zelf.. van de files. En het is nog steeds een rotzooitje![]()
![]()
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 01-02-2009 20:46 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 21:13 ]
Ik heb het ook nog nooit gezien. Het zou wel te maken moeten zijn, maar het zal een vrij statisch iets blijven denk ik (alles wat je ziet op je tv aan interface zijn een soort html-pagina's).Microkid schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:36:
Ik heb nu een week een PCH 110, bevalt prima. Maar ik mis eigenlijk een soort dashboard plugin, zodat je de status van het apparaat kan zien. Denk aan een grafiekje met cpu gebrruik, netwerk gebruik, torrent/nzb snelheid, gebruikte harddisk ruimte, IP adres en nog wat van dat soort gegevens. Bestaat er zo iets? Kon het op google in elk geval niet vinden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als je de NZB's hernoemt naar de naam van de film (wat vaak zo is, maar niet altijd) dan weet je altijd wat je hebt gedownload omdat er dan een map wordt aangemaakt met die naam.Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:58:
Ik voeg nu standaard een NFO bestandje toe eigenlijk. Is zo gedaan. Alleen ik heb nu nog 4/5 "films" waarvan ik GEEN idee heb waar ze vandaan komen.. dat is vervelender om op te lossen. Nog stugger; geen idee hoe dat op te lossen.
[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 01-02-2009 21:05 . Reden: sorry, had in een edit gekunnen ]
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Nee, alle films in de geselecteerde map zijn goed benoemd en toch staan er 4/5 vage films tussen die echt niet in de geselecteerde map staan..Marzman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:04:
[...]
Als je de NZB's hernoemt naar de naam van de film (wat vaak zo is, maar niet altijd) dan weet je altijd wat je hebt gedownload omdat er dan een map wordt aangemaakt met die naam.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 22:39 ]
Hoeft niet statisch, de torrent pagina wordt immers ook elke 10-15 seconden ververst.Marzman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:03:
[...]
Ik heb het ook nog nooit gezien. Het zou wel te maken moeten zijn, maar het zal een vrij statisch iets blijven denk ik (alles wat je ziet op je tv aan interface zijn een soort html-pagina's).
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ga naar: http://www.reflexshows.nl/nmt/Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:15:
Zo zou ik graag een browser willen hebben waarmee ik kan internetten op mijn PCH.
Verwijderd
Hmm, kan ik zelf niet zo'n site in mekaar gooien? Zou wel ok zijn namelijkBeauty555 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:00:
[...]
Ga naar: http://www.reflexshows.nl/nmt/
en je kunt alvast een beetje internetten !
Hmm, ja dat noem ik eigenlijk nog steeds statisch (ik vergelijk het dan met bijvoorbeeld XBMC)Microkid schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:49:
[...]
Hoeft niet statisch, de torrent pagina wordt immers ook elke 10-15 seconden ververst.
/▌
Met een usb hubje werkt prima. Ik heb zelf 3 externe HD's aan 1 hub hangen die in mijn PCH-110 zit.Ray schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 19:06:
heeft iemand toevallig ervaring met het volgende ?
Aangezien mijn interne 1 tb van de pch snel volloopt wil ik er dus een externe 1 tb bij zetten op de usb poort. Maarja met BR iso's van 45 gb gaat ook dat erg snel
Is het mogelijk om een usb hub achter de pch te zetten en daar zeg een stuk of 5 externe hd's op aan te sluiten ?
1. herkent de pch ze dan allemaal afzonderlijk ?
2. als ik de pc uit zet (rode lamp / standby) gaat er dan ook een powerdown signaal naar de usb toe zodat de externe hd's ook uit gaan ?
of is het gewoon beter een nas achtige is aan te schaffen ? maar ik zoek dus enkel iets voor film storage. het hoeft zeker geen 24/7 beschikbaar te zijn.
volgende probleem is natuurlijk hoe ga je dit regelen met backup ?
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
Verwijderd
In huis is dat een mega afstand. Ik vind het al knap dat het nog een beetje gaatVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:14:
Het is geen mega afstand ik denk een meter of 15/20. Dat moet toch te doen zijn met een G wireless verbinding??
Ticking away the moments that make up the dull day
Het zijn gewoon links naar adressen ... dus ja, je kan het zelf ook !!Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:01:
[...]
Hmm, kan ik zelf niet zo'n site in mekaar gooien? Zou wel ok zijn namelijk
Verwijderd
Niet YAMJ maar wel met de Movie Juxebox via MyIhome!Radagast2005 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:16:
Kan ik YAMJ ook installeren zonder HD in de PCH? Ik wil namelijk alle bestanden op een NAS houden.
Onzin, YAMJ kan gewoon draaien vanaf een extern station.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:32:
[...]
Niet YAMJ maar wel met de Movie Juxebox via MyIhome!
http://www.allpointsshopping.com/17556095.pdf
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
heb je hem handmatig op je HDD gezet dan?-elw00d schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:53:
[...]
Onzin, YAMJ kan gewoon draaien vanaf een extern station.
Ik heb YAMJ hier draaien zonder HDD in m'n PCH. Alle videobestanden en de jukebox zelf staan op de HDD van de server.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Probeer deze driver 's http://ext2fsd.sourceforge.net/index.htm werkt stabieler bij mij.arutten schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:04:
[...]
Ik had hetzelfde probleem: usb slave lampje ging aan op de PCH maar ik zag geen disk in de verkenner. Na deinstallatie en opnieuw installeren van de Ext2IFS driver, kon ik weer een driveletter toekennen aan de Ext3 partitie.
Ik ben nu weer terug op de Augustus release, maar de schokken zijn nog niet helemaal verdwenen, het was niet zoals het een aantal maanden geleden was.Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:52:
[...]
Precies, gewoon op een usb stick zetten, naar de juiste directory browsen zodra de stick herkend wordt (wel ff voor de file optie kiezen, niet muziek of films) en dan doet ie het gewoon en volgt de normale installatie.
Verwijderd
Nadat ik eerst YAMJ geinstalleerd had, was ik toch echt niet tevreden met de manier waarop deze met series omgaat. Daarom heb ik gisteravond even het project van Martijn uitgeprobeerd. En ik moet zeggen, ik was eigenlijk aardig tevreden.Martijn02 schreef op maandag 15 december 2008 @ 01:01:
ok... heb net een een allereerste testversie online gezet. Het is allemaal nog lang niet zo mooi als ik zou willen, maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie input.
enz...
[ Voor 13% gewijzigd door Rubert op 04-02-2009 09:16 ]
Startpost + lezen = reviews: HDX-1000 NMT-speler bekekenexocys schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:10:
Is het ook mogelijk dat je het geluid van de HDX-1000 via je tv laat lopen?
Dit ivm het ontbreken van een receiver??
Alvast bedankt!!
Probleem zat in de telnet client: zie deze link. Na uitschakelen van de FTP client en dus ook de telnet client, voordat je de PCH middels de USB slave aansluit op de pc, gaat het wel goed. De HD is dan weer zichtbaar in de verkenner.PK schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:54:
[...]
Probeer deze driver 's http://ext2fsd.sourceforge.net/index.htm werkt stabieler bij mij.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 21:21 ]
[ Voor 8% gewijzigd door vwtune op 04-02-2009 18:08 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 03-02-2009 19:54 ]
Maar dan moet ik dus een PC hebben aan staan om het geheel te streamen. Mijn NAS is een Synology en dus geen standaard PC.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:32:
[...]
Niet YAMJ maar wel met de Movie Juxebox via MyIhome!
http://www.allpointsshopping.com/17556095.pdf
Zoals -elw00d ook al in zijn reactie aangaf kun je dit gewoon met YAMJ doen en laat je de index gewoon genereren op je NAS. Ik doe dit zelf namelijk ook zonder harde schijf in mijn popcorn.Radagast2005 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:49:
[...]
Maar dan moet ik dus een PC hebben aan staan om het geheel te streamen. Mijn NAS is een Synology en dus geen standaard PC.
Verwijderd
Nee, ik heb nergens problemen mee. Tot nu toe speelt hij alles perfect af. Gisteren zelfs de beruchte birdscene zonder haper of stoot. Maar die van mij krijgt ook pindakaas bij het ontbijt. Krachtvoer!vwtune schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:04:
Zijn er mensen die problemen ervaren bij het afspelen van Video TS en Iso bestanden?
dan bedoel ik het haperen/overslaan van hele kleine stukjes en dit gebeurd vooral bij stukken waar er veel beweging is in de film. Bij HD films heb ik dit probleem niet.
Verwijderd
Ja, al een paar keer genoemd de afgelopen paar pagina's met URL.DaMorpheus schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:40:
Kan je met de popcorn hour a110 (of a100) ook browsen? Dus simpele websites met simpele javascript en CSS bekijken?
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Sommigen zijn echt te lui voor dit forum. Vermoeiend.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:23:
[...]
Ja, al een paar keer genoemd de afgelopen paar pagina's met URL.
Ja is al gelukt hier, het makkelijkste is om de community software installer te gebruiken!Rhapsody schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:51:
Is het al iemand gelukt om een theme te 'installeren' ?
Volgens de instructies moet je het theme uitpakken in de photo directory op de interne HDD.
Maar na een reboot is er niets veranderd...
In de photo directory staat het volgende:
_theme_
- hd
- sd
- .config
Dat zou toch goed moeten zijn?
Die had ik ook gevonden en geprobeerd, vanmiddag nog maar eens proberen dan.Lt. Marx schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:19:
[...]
Ja is al gelukt hier, het makkelijkste is om de community software installer te gebruiken!
http://nmt.homeip.net:8080/?p=download
Gewoon een theme selecteren, klikken op next, even wachten en vervolgens je PCH opnieuw opstarten! Mag deze link in de SP? Dit maakt het voor een hoop mensen makkelijker om software themes te installeren op de PCH!
Zou je voor een leek dit misschien wat meer kunnen toelichten? Hoe pak je dat aan? Ik gebruik ook een NAS (Conceptronic CH3SNAS)Shaggie_NB schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:34:
[...]
Zoals -elw00d ook al in zijn reactie aangaf kun je dit gewoon met YAMJ doen en laat je de index gewoon genereren op je NAS. Ik doe dit zelf namelijk ook zonder harde schijf in mijn popcorn.
DaMorpheus schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:40:
Kan je met de popcorn hour a110 (of a100) ook browsen? Dus simpele websites met simpele javascript en CSS bekijken?
Ik zie nergens hoever die CSS en javascript ondersteuning gaat.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:23:
[...]
Ja, al een paar keer genoemd de afgelopen paar pagina's met URL.
simonanton schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:14:
[...]
Sommigen zijn echt te lui voor dit forum. Vermoeiend.
Ja.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:30:
Kan iemand mij aub een snelle hint geven hoe ik een externe USB HDD die aan de PCH hangt kan benaderen via mijn laptop, natuurlijk in hetzelfde netwerk?
/edit:
Kan het uberhaupt?
[ Voor 13% gewijzigd door OutofFocus op 04-02-2009 11:45 ]
Verwijderd
SuperB. Het FAT systeem is naar z'n grootje atm, de data is er echter nog wel. Dat ga ik proberen te redden, vervolgens format ik hem zodat ik hem kan sharen op mijn PCH. Ik heb inderdaad die EXT2FSD driver al draaien op mijn laptop, dat gaat perfect. Bedankt!OutofFocus schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:43:
[...]
Ja.
Formatteer hem op EXT3 met GPARTED en je kunt hem sharen via de PCH voor lezen en schrijven.
Installeer ook de EXT2FSD driver op je pc, dan kun je hem ook nog aan je pc koppelen en benaderen voor lezen en schrijven.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 13:15 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Nee...ze zijn sinds twee firmware updates geleden even snel. En bovendien, jouw bottleneck is het draadloze gedeelte. Of NFS sneller is dan SMB of andersom maakt niet uit. Ze zijn duidelijk alletwee sneller dan je draadloze netwerk want als je bedraad werkt heb je dat probleem nietOptical schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:24:
Oja en heeft het kwa performance zin om via NFS ipv SMB te gaan werken?
[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 04-02-2009 13:33 ]
geen ervaring met wireless, maar gelet op meerdere reactie kon het wel eens moeizamer gaan.Optical schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:24:
Heeft er iemand ervarning met het streamen van HD content naar de PCH via Wireless ?
Oja en heeft het kwa performance zin om via NFS ipv SMB te gaan werken?
Volgens mij is dat bij SMB ook niet nodig.mtv1 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:34:
[...]
... voordeel van NFS is geen guest account nodig.
Verwijderd
Wireless adapter shit WN100 werkt niet op popcorn. Maak een bridge met een Airport Express, gaat veel sneller!Optical schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:24:
Tips voor intellingen van wireless voor maximale performance zijn zeer welkom, ik heb eigenlijk geen zin om utp te trekken
Na een ingeving is het mij gelukt; ik moest de TM mode nog even op HDMI 1080p60 zetten.Rhapsody schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:51:
Is het al iemand gelukt om een theme te 'installeren' ?
Ik denk dat ik mijn linksys WRT54GL dan maar bij de PCH zet en die instel als wireless client. Dan is het voor de PCH ook "gewoon bekabeld".Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:45:
[...]
Wireless adapter shit WN100 werkt niet op popcorn. Maak een bridge met een Airport Express, gaat veel sneller!
(PCH wired aansluiten op Express, die laten bridgen met je TimeCapsule)
/▌
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 18:10 ]
Maar de verbinding is niet sneller/beter dan draadloos, het langzaamste stukje bepaalt wat er gaat gebeurenMarzman schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:25:
[...]
Ik denk dat ik mijn linksys WRT54GL dan maar bij de PCH zet en die instel als wireless client. Dan is het voor de PCH ook "gewoon bekabeld".
Ik kijk in elk geval draadloos de 720p Battlestar Galactica mkv's zonder problemen. Verder geen bijzondere instellingen.Optical schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:24:
Heeft er iemand ervaring met het streamen van HD content naar de PCH via Wireless ?
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Met Gparted kun je ook bestaande partities shrinken (mits ze niet te vol staan) en daarna een nieuwe EXT3-partitie op de vrije ruimte maken. Daarna kun je nog spul overzetten van de ene naar de andere partitie en verolgens de oude verwijderen en de nieuwe maximaliseren.Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:29:
[...]
SuperB. Het FAT systeem is naar z'n grootje atm, de data is er echter nog wel. Dat ga ik proberen te redden, vervolgens format ik hem zodat ik hem kan sharen op mijn PCH. Ik heb inderdaad die EXT2FSD driver al draaien op mijn laptop, dat gaat perfect. Bedankt!
/edit
Ik haal schijven door elkaar. Een andere schijf is naar z'n grootje. Ik wissel ze wel om..
Bedankt voor de tip maar daar heb ik niet genoeg spullen voor, ik heb wel een Express liggen maar da's n 'oude' b/gVerwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:45:
[...]
Wireless adapter shit WN100 werkt niet op popcorn. Maak een bridge met een Airport Express, gaat veel sneller!
(PCH wired aansluiten op Express, die laten bridgen met je TimeCapsule)
[ Voor 3% gewijzigd door Optical op 05-02-2009 10:27 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
De resolutie maak niet uit. Wordt vanzelf aangepast aan de omvang van je scherm.vwtune schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:41:
Stel ik heb een film die als resolutie 720x576 heeft.
Op wat moet ik de output van de nmt dan zetten zonder dat ie happeringen gaat vertonen? (dat ondervind ik namelijk)
Die prijs varieert nogal in Nederland. Twee weken terug heb ik em besteld voor 267,00 (excl verzenden)Friedchicken schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:11:
Wanneer je hem besteld via http://www.popcornhour.com/onlinestore/ kom je inclusief verzenden naar nederland op USD 260.00 = EUR 202.84
Wat zijn de invoerrechten voor dit app? Aanschaf in nederland ligt op EUR 289.95 (excl. verzenden)
[ Voor 20% gewijzigd door LtMarx op 05-02-2009 12:42 ]
Ja, geprobeerd en het werkt. Heb nog geen PCH, maar ik snap het idee.raven22 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:10:
[...]
Zou je voor een leek dit misschien wat meer kunnen toelichten? Hoe pak je dat aan? Ik gebruik ook een NAS (Conceptronic CH3SNAS)
Kan je misschien aangeven waar? Tweakers Pricewatch geeft namelijk 289.95 als voordeligst weer.Rhapsody schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:29:
[...]
Die prijs varieert nogal in Nederland. Twee weken terug heb ik em besteld voor 267,00 (excl verzenden)
In dit topic las ik dat de invoerrechten ook nog wel eens 60 euro zijn. Plus dat de levertijd wat hoger is natuurlijk.
Verwijderd
Ik vind het maar raar hoor. Mijn pa betaalde ook 60 euro (1 pch). Ik moest 15 euro aan de postbode betalen (ook 1 pch).Lt. Marx schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:41:
ik betaalde 67 euro voor 2 pch's (invoerrechten)
/▌
Die prijzen schommelen nogal.Friedchicken schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:07:
[...]
Kan je misschien aangeven waar? Tweakers Pricewatch geeft namelijk 289.95 als voordeligst weer.
apt-get moo
Ik heb zelf geen HDX-1000. Ik heb hem wel werkend gekregen op de PCH. Volgens mij zou de HDX vrijwel hetzelfde moeten werken, dus lijkt me niet dat dit een probleem gaat worden.Possible schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 00:29:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de app van Martijn02 werkend te krijgen op en HDX-1000 ?
Het ziet er wel erg gaaf uit moet ik zeggen.
Verwijderd
zie hier een vergelijking van NMT'sFranckey schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:59:
Ik ben op zoek naar een media player. Ik wil hem vooral gebruiken voor foto's en muziek. Ik heb de WD TV even in huis gehad, maar daarbij werkte de HDMI aansluiting niet in combinatie met mijn TV. Ik zoek nu een andere media player. Die mag best wat duurder zijn dan de WD TV als die een LAN aansluiting heeft.
De volgende producten vind ik interessant:
- Plextor Networked Media Player
- Netgear Digital Entertainer HD
- Popcorn Hour A-110
Ik kan alleen geen goede vergelijking vinden. Kan iemand er iets over roepen? Over de Popcorn Hour (en andere Network Media Tanks) is veel te vinden, maar over andere media players veel minder.
Ik ben er nog niet mee bezig geweest. Ik las in het topic hier dat het benaderen van de HDX met Telnet / SSH niet zo goed werkte als met de popcornRubert schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:11:
[...]
Ik heb zelf geen HDX-1000. Ik heb hem wel werkend gekregen op de PCH. Volgens mij zou de HDX vrijwel hetzelfde moeten werken, dus lijkt me niet dat dit een probleem gaat worden.
Tegen welke problemen loop jij dan aan?
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 16:46 ]
Volgens mij speelt deze geen HD bestanden afVerwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:02:
heeft iemand ervaring met Fantec MM-HDBTL Media Player
http://www.redcoon.nl/ind...BTL_Media_Player_1000GB/#
aardig goedkoop maar ik ben een leek dus zie niet zo snel verschil met de bekende merken
Ziet er aardig uit; in NL rond de 280 euro. Kan je net zo goed een PCH kopen..
[ Voor 5% gewijzigd door kavorka op 06-02-2009 15:45 ]
Die problemen had ik gemeld, maar inmiddels heb ik Telnet werkend, en ook de webserver werkt nu op mijn HDX. Op http://www.hdx.huubmons.nl heb ik de uitleg gezet.Possible schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:10:
[...]
Ik ben er nog niet mee bezig geweest. Ik las in het topic hier dat het benaderen van de HDX met Telnet / SSH niet zo goed werkte als met de popcorn
[ Voor 10% gewijzigd door HuMon op 06-02-2009 17:29 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
En waar staat deze nieuwe optie voor autosync???OutofFocus schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:47:
[...]
De resolutie maak niet uit. Wordt vanzelf aangepast aan de omvang van je scherm.
Wel belangrijk is de framerate oftwel FPS.
De resolutie is van een PAL film dus de framerate zal vrijwel zeker 25 fps zijn
Ik zou de PCH zo instellen dat hij het maximale signaal naar je tv stuurt.
Voorbeeld : ik heb een Panasonic plasma die 1080p ondersteunt en 100hz is. Ik heb de beeld aansturing van de PCH op 1080p en 50 Hz gezet en die nieuwe optie voor autosync op NTSC/PAL/24p gezet.
De pch bepaald dan op basis van de FPS van de film wat de optimale aansturing voor je tv is.
Van een pal film (25 fps) wordt dus elk beeldje 2 keer naar de tv gestuurd (50Hz signaal) die het vervolgens 4x per seconde ververst (100 Hz weergave).
Voor een HD film met een framerate van 24 fps moet de PCH iets meer rekenen maar dat gaat zo snel dat je daar geen haperingen merkt.
12 X 285W JA-solar op Solar-edge 3000HD ZW
[ Voor 12% gewijzigd door Possible op 07-02-2009 12:39 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq