Oké, dit staat goed.
ik heb weer een slipstream gemaakt met nlite dan drivers intergreren en toen de sata driver alleen toegevoegd
toen een iso gemaakt en gebrand.
en niet werken.
vraagje moet ik die iso niet eerst uitpakken en dan branden.?
Bij de meeste programma's zoals b.v.
Imgburn kan je een .iso bestand vaak met één klik naar een cd of dvd branden.
Voor een overzicht van programma's die dit kunnen doen,
hier.
Wanneer je klaar bent met branden, bekijk de inhoud van de dvd/cd via de verkenner, je moet mappen, boot bestanden etc. zien, wanneer je b.v. XPPro_ENG_SP3.ISO ziet staan, heb je alleen de iso gebrand en niet wat er in de .iso verpakt zit.
windows vista staat in een geheime partitie dan heb ik mijn c schijf en nu dan ook de f partitie die ik heb aangemaakt.
ik hoop dat dit een beetje duidelijk is
gr sliders
Oké, de geheime partitie is een recovery partitie die je kan benaderen via de recovery dvd/cd's die je gemaakt hebt, nog niet gedaan?... nog wel even doen!
C: is je Vista en F: zal waarschijnlijk een data partitie zijn, backup je eventuele document op deze schijf (F/: dus), want als je XP gaat installeren, zal je (waarschijnlijk) F: gaan verwijderen en daar een nieuwe partitie van gaan maken waar je XP op installeerd.
Wanneer je de groote van de partitie gaat instellen, houd er dan rekening mee dat je ook ruimte moet houden voor je eigen files, dus pak de helft van de vrij gekomen ruimte op de schijf en maak daar de partitie van waar je XP op gaat zetten, later kan je via Vista/XP de unallocated space een nieuwe partitie maken voor je files en deze dan een ander drive letter geven.
Verder lees mijn post eerder nog een door met de google links, genoeg info wat je moet doen om XP/Vista naast elkaar te kunnen installeren.
Succes!
GetaGrip is net een mens.......