In het kort dan de eisen/wensen/bedoelingen:
Specificaties:
Prijs: +/- max van €700,--. Hier zit een lichte speling in, afhankelijk van wat ik er voor terug krijg.
HD: Minimaal 250GB
Geheugen: 3 a 4 MB
Processor: mij werd aangeraden minimaal een 2GHZ T4200 te nemen, waarbij een 6400/6500 wat extra zou zijn.
Videokaart: mij werd aangeraden een 4570 ATI kaart
Uiterlijk: ik vind een laptop met chroon/zilver tinten erg mooi. Deze Sony heeft wat uiterlijk volgens mij niet veel te klagen, maar daarvoor bekijk ik hem eerst nog even in het echt.
Tot slot geen eis, maar ik vind het wel mooi, en dat is een verlicht toetsenbord. Is toch wel handig als het wat donkerder wordt. Maar volgens mij zijn er amper laptops in die prijsklasse met zo'n toetsenbord.
Bedoeling met de laptop:
1. Voornamelijk als vervanging van mijn vaste PC die alweer 4 jaar oud is ondertussen en toch wat langzamer begint te worden.
2. Gebruik voor internet, office en wat lichte applicaties
3. Betreft gaming is het voornamelijk FIFA/PES/CM en COD. Ik ben dan ook absoluut geen zware gamer
4. Veel luisteren van muziek en films (ik heb een draadloze headset, dus boxjes van de laptop gebruik ik amper)
5. Blu-Ray is niet verplicht, maar als het binnen de prijs past is het natuurlijk altijd handig.
Kortom, gewoon een degelijke, betrouwbare en betaalbare laptop waar ik de vrij standaard dingen mee kan doen, en af en toe eens een uitschieter met een game, film of programma.
Als ik dit dan over deze Sony heen leg denk ik dat ik geen goede maar uitstekende laptop zou hebben die normaal gesproken zelfs niet betaalbaar zou zijn voor mij. Ik krijg echter 15% korting en betaal geen verzendkosten. Wellicht een buitenkansje?
[
Voor 7% gewijzigd door
Juancho op 15-09-2009 11:23
]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio