iTunes "vergeet" toegvoegde muziek

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 19:51
ik ben gisteren avond een paar uurtjes bezig geweest met het maken van een playlist omdat ik binnenkort moet draaien op een verjaardag,

vandaag start ik itunes op om verder te gaan...

weg muziek, er staat NIETS meer in mijn bibliotheek, wel weet itunes nog met welk account ik aangemeld ben in de applestore, maar mijn playlists, muziek, apps, podcasts.. alles is weg...

nou afijn kan gebeuren (eigenlijk niet maarja) alles opnieuw geimporteerd... itunes uit... uurtje later itunes gestart.. alles weer weg..

wtf gebeurt er? hebben meer mensen dit probleem, en hoe gaat het weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:46
Geen idee, maar wat je wel kan doen is die afspeellijst(en) exporteren naar je harde schijf/ander opslagmedium. Van zodra je op dat feestje bent, en alles opnieuw weg is gewoonweg importeren.

Is je iTunes up-to-date?
Dit kan je makkelijk achterhalen door: "Help" -> "Zoeken naar updates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
itunes is up2date vandaag even opnieuw installeren , en dan kijken wat dat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Onder welk OS draait iTunes? Heb al 'ns geprobeerd om een nieuwe bibliotheek te maken (opstarten met option ingedrukt onder Mac OS X)? Ik neem dat de muziekbestanden zelf nog wel op de HD staan, maar dat iTunes ze niet meer de bibliotheek heeft staan?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Reloader
de muziek bestanden staan inderdaad nog op de computer,
ik heb itunes opnieuw geinstalleerd alle muziek geimporteerd
heeft het nu 2 dagen goed gedaan maar start hem nu weer op en alles is weer weg....

ik gebruik itunes op vista

ik zie overigens wel dat in

mijn gebruikersmap\muziek\itunes\afspeellijsten niets meer staat.. terwijl ik wel een aantal afspeellijsten had..

[ Voor 24% gewijzigd door Reloader op 03-09-2009 14:47 ]

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:46
Gebruik je soms opschoon-programma's voor je computer.
Bijvoorbeeld Ccleaner of een andere variant dat "tijdelijke" bestanden verwijderd.

Als je zo'n programma geïnstalleerd hebt, kan het zijn dat dit regelmatig (en onterecht) die map ook ziet als tijdelijke bestandenmap.

PS: Ook al eens onder veilige modus geprobeerd?

• Reloader
geen opschoon-programma's , veilige modus ? wat zou dat moeten oplossen?

het is overigens zo dat ik dit probleem pas heb sinds ik een nieuwe laptop heb, en mijn iphone sync op de nieuwe laptop.

ik heb nu zelf het gevoel dat het met school te maken heeft..
ik heb itunes 2 dagen niet gebruikt op school en dan werkt het gewoon, vandaag weer even muziek luisteren weg bibliotheek. tegelijkertijd laat itunes allemaal bibliotheken van andere personen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
sinds gisteren weer weinig problemen, alleen dat mijn iphone nu WEER alle programma's opnieuw erop wil zetten omdat hij gesyncd is met een "andere" bibliotheek ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
hele weekend geen problemen gehad, gisterenavond iphone gesynchroniseerd...
vandaag weer naar school (HU) en itunes weer weg, ik heb het idee dat het te maken heeft met school, of tenminste zogauw ik op het WIFI netwerk van school ben geweest ...

hoe zou dat kunnen?
Pagina: 1