rohit schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:38:
[...]
wat een geklaag allemaal zeg, voer een keer een HARD reset uit. enje ontvangst probleem nahja je zal wel ergens in een boerendorp wonen in friesland ofzo. ik woon zelf ook niet in een stad maar vlakbij eindhoven, en overal waar ik ga (heel nl door) heb ik altijd vol bereik, behalve in de kelder van de ikea in Delft ofz

heb je een oude simkaart ofzo?
Als je een telefoon koopt van bijna 600 euro mag je er toch vanuit gaan hoop ik dat je er mee kunt bellen.
Ik heb met voorgaande toestellen geen ontvangstproblemen gehad, alleen in de kroeg had ik soms beperkt bereik in mijn broekzak. De HTC doet dat niet. Met HardSPL werken hoort al helemaal niet nodig te zijn, ik zeg niet dat ik het niet ga doen na de reacties, maar het hoort gewoon niet. Nogmaals 600 euro.
Mijn toestel kan ik niet snel mee internetten omdat ik hem handmatig op GSM only heb moeten zetten omdat ruim 50% van mijn gesprekken vroegtijdig worden afgebroken of dat ik onverstaanbaar ben met UMTS instellingen op auto. UMTS only dan heb ik op 50% van de plaatsen helemaal geen bereik. Met GSM only heb ik nog beperkt bereik en val ik vaak weg.
Ik heb een nieuwe simkaart á 20 euro gekocht omdat ik ook dacht dat het daar misschien aan lag. Resultaat: 0,0. Oja weer 20 euro armer.
Ja ik woon in een boerendorp, maar ik werk in Deurne in een gebouw van 2 verdiepingen met plat dak en daar heb ik dus dezelfde problemen. Bij mijn vriendin in ook een boerendorp ook al. Moet ik maar gaan verhuizen dan, of altijd buiten gaan staan met bellen?
Als ik met andere telefoons dezelfde problemen had gehad dan vond ik mijn klachten onterecht maar dat is dus gewoon niet zo. Ik vind dan gewoon dat als je 600 euro uitgeeft dat je wel wat support mag verwachten, en er vanuit gaan dat je ermee kunt bellen.
KPN is ook niet het minste netwerk dacht ik zo.
Heb ik iets gezegd over de andere klachten?? Het toestel minsten 2x p/week moet resetten omdat ik opera niet meer kan starten of niet meer in mijn inbox kan of het toestel traag is geworden. Het toestel regelmatig op storing staat s'morgens of dat mijn scherm zwart is en tot een reset geen beeld meer geeft.
Ik klaag niet zo vaak maar ik ben in dit toestel tot nu toe echt teleurgesteld. Ik weet dat als je in het begin een toestel koopt dat er wat kinderziektes in kunnen zitten maar na 2 maanden mag er dan wel een rom update komen die je niet illegaal moet installeren.
Ik ga in ieder geval niet verhuizen voor de TP.