Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 86.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:40
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:24:
Ik wacht nog even op de officiele update van HTC en anders ga ik ook naar de .28 radio ROM...
Zelfs al komt de officiele HTC update er aan, dan loop je nog achter de feiten aan.
Maar luister niet naar mij, ik ben namelijk een ROM junkie, wil van alles het nieuwste... >:)

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:46

GVR

de .20M1 schijnt t nog beter te doen als de .28 met gps en geluidskwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van deze RadioRom, nu we het er toch zoveel over hebben...
1.08.25.20M1

Voor mij werkt de .32 beter als de .28 en heb T-Mobile in Breda. Enige wat beter aan de .28 was volgens mij de accuduur. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat ik nu weer een andere ROM draai (PROven 1.12) Sinds de .32 geen verbroken verbindingen en GPS in 30 sec. Geluid is ook super.

Toenertijd met de .28 ROMeOS en Lantis OS. Ik hoor ook goede verhalen op xda over de 1.08.25.20M1, maar vroeg mij af of iemand het mij kan vertellen..

[ Voor 7% gewijzigd door MiTM op 21-01-2009 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb zelf 1.08.25.20M1 (mijn eerste radioROM update + Romeos 1.40.1) nu een maandje draaien en heb me erg verbaast over de verbetering (T-mobile midden limburg). Ik begrijp niet waarom HTC deze niet als patch kan uitbrengen, want dit is zo nodig voor deze telefoon. 8)7
Mijn ontvangst is stukken beter nu en heb erg vaak 3 a 4 streepjes ontvangst tov 1 a 2 streepjes. Maar ik ben nog het meest blij met het energieverbruik. Mijn telefoon houdt het nu met gemak een dag langer uit. Als ik mijn telefoon nouwelijks gebruik kan ik de 3 dagen gemakkelijk halen. Met de oude radiorom klaagde mensen met wie ik aan het bellen was dat mijn stem wel een raar klonk, alsof ik erg verkoude was. GPS kan ik niet goed beoordelen, maar dat is naar mijn idee niet slechter dan voorheen. Ik gebruik dat gewoon te weinig. Na de romupdate is het geluid gewoon erg goed.
Het verschil tussen de telefoon nu met andere radiorom en de orginele radiorom is voor mij gewoon als dag en nacht. Dus HTC komop zeg! jullie hebben de software al weken zowat op de plank liggen om iig het batterijverbruik, ontvangst en geluidskwaliteit te verbeteren, maar deze uitgeven in de vorm als een patch is schijnbaar teveel moeite. Als jullie willen dat mensen de volgende keer 550 euro aan jullie willen besteden moet je zorgen dat je dat soort zaken in orde hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Deem op 21-01-2009 09:15 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Ik zit met belangstelling al dat geschrijf over radiorom 1.08.25.20M1 te volgen. Ik denk dat ik 'm zelf ook eens ga installeren. Betere ontvangst is altijd goed. GPS gebruik ik niet, maar zo te zien genoeg voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Paul_K schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:06:
Ik zit met belangstelling al dat geschrijf over radiorom 1.08.25.20M1 te volgen. Ik denk dat ik 'm zelf ook eens ga installeren. Betere ontvangst is altijd goed. GPS gebruik ik niet, maar zo te zien genoeg voordelen.
Gewoon doen die radio 1.08.25.20M1 update, je merkt echt het verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ik ben van stock .19 naar .28 gegaan. Dat heb ik vrij lang vol gehouden. Daarna 2 of 3 dagen .32 geprobeerd. Een accu en BT drama, na disconnects geen audio meer. Weer terug naar .28. Nu zit ik op .20M1 omdat ik geen GPS fix kreeg als ik een tunnel uit reed. Ik heb het maar 1x kunnen testen, GPS werkte in elk geval de tunnel uit. In GSM mode is de accuduur volgens mij niet verminderd. Auto kan ik niet zeggen, dat zal ik vandaag testen. Bij mij thuis heb ik slechte 3G dekking, vandaar dat ik dat alleen aanzet als ik iets van het internet moet hebben. Met 3G haald ik overigens nooit langer dan een dag. Sterker nog, meestal niet langer dan een uur of 14. Ik ben 'm nu aan het opladen en zal dan twee dagen in Auto mode draaien. Ben benieuwd hoe lang de accu dan mee gaat. Zolang ik maar niet gebeld wordt als ik thuis ben komt het goed :)

GPS ontvangst is wel veel beter geworden. Ik krijg nu echt veel sneller een fix dan in .28. Toch nog een andere opmerking, vergeet niet dat de combinatie van gebruikte OS ROM ook wat kan uitmaken! ROMeOS 1.51 + radio .28 gaven bij mij vrijwel geen problemen. Ik zit trouwens op het Telfort netwerk, dat maakt ook veel verschil uit. .20M1 heeft in Europa bij lange na niet zoveel positieve reviews als .28. Als je de GPS niet gebruikt zou ik .28 adviseren. Schijnt toch echt wat zuiniger met energie om te gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Die Bruine op 21-01-2009 11:22 . Reden: Typo ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die Bruine schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:17:
vergeet niet dat de combinatie van gebruikte OS ROM ook wat kan uitmaken!
Is dat verder de enige andere factor? Zoals ik al eerder had gepost had ik vastlopers met de .28 radio en stock OS zodra ik GPS ging gebruiken. .32 liep een stuk beter. Overigens zit ik er ook over te denken om iig 20M1 eens uit te proberen, maar ook om ROMeOS erop te zetten :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Effe lijstje met regtweakes die ik gebruik:

* Open the editor and navigate to HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings.
Create a new DWORD value called SMSInboxThreadingDisabled and set it to 1. Close the messaging application or restart your device. Open Messaging > Text and you’ll see the classic view. To revert back to threaded view, change the value to 0.

* Sim contacten verbergen:
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone]
"ShowSIM"=dword:00000001 ->0 to disable, 1 to enable.

* Van 3 naar 4 iconen in verkennner:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\IconConfig]
"HorizontalIconSpacing"=dword:00000070
"VerticalIconSpacing"=dword:00000073
"IconTitleFontSize"=dword:00000006

* van 4 naar 3 iconen in verkennner:
gewoon de hele map HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\IconConfig

* HKCU\ControlPanel\Keybd
Change InitialDelay from 250 to 50 and tell me how much faster your keyboard responds when typing! It can finally keep up with me!

* Boost performance:
HKLM\System\Storagemanager\Fatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768

* HKLM\Software\HTC\HTCAnimation\StartupWav. THe value here match that wav file I found. Once I deleted the value, the sound stopped.

* Increase Battery Life
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\AsyncMac1\Parms] “DisablePowerManagement”=dword:1 Change to “DisablePowerManagement”=dword:0
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\Irsir1\Parms] “DisablePowerManagement”=dword:1 Change to “DisablePowerManagement”=dword:0
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\PPTP1\Parms] “DisablePowerManagement”=dword:1 Change to “DisablePowerManagement”=dword:0
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\L2TP1\Parms] “DisablePowerManagement”=dword:1 Change to “DisablePowerManagement”=dword:0

* To make it so the menu font is not huge change these reg files:
HKLM\System\GDI\SYSFNT\Ht (Change from 1000 to 900)(Dont go below)
HKLM\System\GWE\Menu\Barfnt\Ht (Change from 1000 to 800)(Dont go below 800)
HKLM\System\GWE\Menu\Popfnt\Ht (Change from 1000 to 800 or 700)
HKLM\System\GWE Delete the string "WidgSz"=dword:1"
Also If you are having font not show up when you are typing in landscape mode try disabling ClearType in Landscape mode

* Auto disconnect
Start Advanced Config > Menu > More Settings > Connections > Alles met een V op enable zetten en een tijd instellen.

* Gevoeligheid Touch Screen verbeteren
HKLM/Drivers/TouchPanel
Verander de PressureTreshold-waarde (default 240 Vario IV) in 80866 decimaal.
Ga nu naar de directory: HKLM/Software/OEM/TFLOSettings
Verander de FingerPressure-waarde (default 18 Vario IV) naar 1 decimaal (waarde 0 geeft een vastloper)
Voer een soft reset uit en test de verbetering

* Opera 9 Slider activeren.
HKLM\Software\Opera\Defaults
ZoomSliderEnable dword decimal to "1" or hex to "1"
ZoomSliderTimeout dword decimal to "2000" or hex to "7D0"

* Disable G-sensor in Opera.
HKLM\Software\Opera\GSensor\IdleTime to a very large number like 1000000

ROMEOS

[HLKM\System\D3DM\Drivers]
"LocalHook"=" d3dm_ati.dll"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Zo, de eerste stappen zijn gezet om radiorom te installeren. Van de week eerst nog ff wand rondcrossen met de auto voor gps, en even kijken hoe lang de bat het nu uithoud. (gebruik hem pas 2 weken met simkaart erin) en dan even kijken welke rom een goede verbetering geeft.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
ik gebruik ook .32 (t-mobile randstad non branded touch pro PROven rom 1.11). Die M1 radio trok mijn batterij vrij snel leeg (misschien teveel switchen tussen HSDPA en GPRS). GPS fix gaat bij mij het snelste met .32. Batterij verbruik is redelijk

maar iets anders. Het wm 6.1 smtp horror verhaal. Ik heb hier ook last van. Krijg de officiele MS patch niet geinstalleerd (is wel een reg hack voor, maar dit heb ik nog niet geprobeerd). De onofficiele fix werkte 1 keer, daarna niet meer. Dus nu heb ik maar de gmail smtp ingesteld. Zijn er andere gebruikers die hier ook last van hebben?

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
die regedit van keyboard is overigens perfect, die kon ik nog niet! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Is het jullie ook wel eens voorgekomen dat nadat je een gesprek beëindigd opeens het spel 'Teeter' op je scherm staat met de vraag of je wilt doorgaan of het spel wilt herstarten? :/

Bij mij namelijk al verschillende keren, en zojuist weer :?

[ Voor 14% gewijzigd door Rowinvd op 21-01-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

@Crumpler: Nee, nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Met nieuwe rom's ben ik vrij nieuw dus vandaar dat ik een aantal vraagjes heb. Ik wil bij deze mijn touch pro updaten naar een andere rom, ik wordt helemaal gek van die telefoon. Altijd zijn er wel weer problemen of hangt die zich op of doet de gps het niet, heel storend, en zeker als je nagaat dat het een telefoon is die een vermogen kost voor de meeste mensen!!
Ik wil dus eigenlijk een andere/snellere/stabielere/betere rom. Nu heb ik ook al eens gekeken op XDA. Hier is er veel over te vinden, maar het wordt erg moeilijk als je veel termen al niet snapt. Wat zijn de stappen waarin ik mijn telefoon veilig kan "flashen" naar een andere rom?
Ik heb iets gelezen over hardSPL etc etc. Maar ik heb ook begrepen dat als ik het verkeerd doe het heel goed mis kan gaan, en dat wil ik natuurlijk niet. Ook heb ik geen enkel idee van radio's etc? Hoe moet ik dit nu doen en wat zijn de stappen????
Dan heb ik nog 2 vraagjes, is er misschien iets waarmee ik mijn sms-berichten kan bewaren, want daar staan toch wel belangrijke dingen in, die ik nu nog liever niet kwijt ben. De contacten staan sowieso in outlook, dus dat zal wel meevallen.
Dan de laatste vraag, doe ik er goed aan om een andere rom erop te zetten, of zou ik wachtten tot de officiële HTC rom? Want wat is het nadeel van zo'n zelf gemaakte rom, mis ik garantie, mis ik programma's?? Wat zou ik moeten overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Lees de topic, er zijn genoeg links geplaatst naar flash-guides voor beginners.

.edit: pff kom op zeg, een search naar "howto" in deze topic leverde 4 posts op. En van die posts bevatte deze link. Wat een moeite koste dat...

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 21-01-2009 16:11 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:20:
Hallo,

Blabla... vragen enzo die allang hier besproken zijn + heb niet de moeite gedaan om te zoeken enzo... blabla... overwegen?
Op het xda forum staat een sticky post bovenaan in het Touch Pro topic waar staat welke handelingen je moet verrichten om het voor elkaar te krijgen. Verder staan er idd voldoende hints in dit topic hoe je dat in een paar stappen voor elkaar kan krijgen. Op xda is het engels maar als je dat echt al te lastig is zou ik er gewoon niet aan beginnen en gewoon wachten op de officiele nieuwe rom, mocht die ooooit nog komen ;) Een beetje technische kennis is niet echt vereist op te flashen, maar wil je echt 100% uit je telefoon kunnen halen moet je iig weten wat windows register is en bekend zijn met de termen. Ben je dat niet dan zou ik het gewoon laten.

[ Voor 46% gewijzigd door Deem op 21-01-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
@dj_bobbo123:

op de bijgeleverde cd rom staat een programma (sprite) om back ups mee te maken. Waarschijnlijk kun je hiermee ook sms'jes backuppen.

Die officiele rom update duurt veel te lang en zou ik zeker niet op wachten. Op XDA staan ook instructies om de TP terug te zetten naar de originele rom als je gebruik wilt maken van je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

Even om zeker te gaan: de hard-spl waarover wordt gesproken is:
RaphaelHardSPL-Unsigned_1_90_3.zip

?

Okee - laat maar. Al gevonden dat dit de goeie is!

[ Voor 23% gewijzigd door Paul_K op 21-01-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Dat is idd de file die je nodig hebt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik heb nog steeds een slechte ontvangst... sms'jes die niet aankomen bij mij. Smsjes die neit verzonden worden.. Zomaar spontante gemiste oproepen krijgen terwijl mn telefoon niet is overgegaan. Ook wisselt hij continu van 3G naar H enz, terwijl ik op 1 plek zit

Hoe kan ik dit oplossen?

Waar hebben jullie je netwerk op staan en gsm/umts0band (onder netwerkinstellinge --> band) of moet ik ergens anders kijken?

[ Voor 8% gewijzigd door AOC op 21-01-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 17:12
Dark0z schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:51:
Ik heb nog steeds een slechte ontvangst... sms'jes die niet aankomen bij mij. Smsjes die neit verzonden worden.. Zomaar spontante gemiste oproepen krijgen terwijl mn telefoon niet is overgegaan. Ook wisselt hij continu van 3G naar H enz, terwijl ik op 1 plek zit

Hoe kan ik dit oplossen?

Waar hebben jullie je netwerk op staan en gsm/umts0band (onder netwerkinstellinge --> band) of moet ik ergens anders kijken?
Beiden op Auto.

Wisselen tussen 3G en H gebeurt volgens mij als er actief data wordt overgehaald. Ik zie iig maar af en toe een H en dat is meestal op de momenten dat er actieve datauitwisseling is.
Wisselen tussen 3G en GPRS heeft te maken met ontvangstkwaliteit.

[ Voor 0% gewijzigd door snarf op 21-01-2009 20:08 . Reden: Bandinstelling toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

Komend weekend ga ik met de radio-rom-handel stoeien. Heb alles wat ik nodig heb al gedownload. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurill
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:12
Ik heb sinds kort ook een TP ter vervanging van mijn P3300.

Nu heb ik TomTom 6 op mijn TP geinstalleerd maar deze ziet de onboard GPS niet, ik kan alleen kiezen uit externe versies.

Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen? of hoe ik TomTom de onboard GPS wel zou kunnen laten herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eokken
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2020
Oké, heb even van alles uitgevogeld met betrekking tot de roms. Ik heb overal informatie en linkjes opgezocht en wou vanavond net beginnen. ActiveSync is verbonden..

Ik probeer:
1. De nieuwste NLD rom van XDE installeren via mijn laptop en geeft een communicatie error aan.
2. Het bestand op mijn telefoon zelf zetten, bij een soft reset en dan geluid lager, maar hij herkent de rom niet.
3. De Raphael HardSPL wil ook niet installeren, foutcode: error[202] the update utility cannot connect to your PDA phone.

Heeft iemand hier iets over gelezen o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Andurill schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 21:14:
Ik heb sinds kort ook een TP ter vervanging van mijn P3300.

Nu heb ik TomTom 6 op mijn TP geinstalleerd maar deze ziet de onboard GPS niet, ik kan alleen kiezen uit externe versies.

Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen? of hoe ik TomTom de onboard GPS wel zou kunnen laten herkennen?
Als ik me niet vergis kies je bij GPS-instellingen (binnen TomTom) voor "andere NMEA GPS-ontvanger".

Ik heb TT6 aan de gang gekregen met de interne GPS, dus 't moet kunnen.

[ Voor 53% gewijzigd door Eric_Cantona op 21-01-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

eokken schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 21:30:
Oké, heb even van alles uitgevogeld met betrekking tot de roms. Ik heb overal informatie en linkjes opgezocht en wou vanavond net beginnen. ActiveSync is verbonden..

Ik probeer:
1. De nieuwste NLD rom van XDE installeren via mijn laptop en geeft een communicatie error aan.
2. Het bestand op mijn telefoon zelf zetten, bij een soft reset en dan geluid lager, maar hij herkent de rom niet.
3. De Raphael HardSPL wil ook niet installeren, foutcode: error\[202] the update utility cannot connect to your PDA phone.

Heeft iemand hier iets over gelezen o.i.d?
Geeft je pc ook aan dat je activesync bent verbonden, herkent je pc de TP? Probeer anders evt. 'n andere usb-poort, wil ook wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eokken
Ja, ik kan ook gewoon op de TP bladeren.. alle bestanden bekijken e.d.
Ik heb géén microSD kaartje erbij, en een andere usb poort heeft geen nut. Ook heb ik die geavanceerde toegankelijkheden o.i.d. op de TP al eens uit en aangezet.. ook geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
snarf schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:03:
[...]
Wisselen tussen 3G en H gebeurt volgens mij als er actief data wordt overgehaald. Ik zie iig maar af en toe een H en dat is meestal op de momenten dat er actieve datauitwisseling is.
Wisselen tussen 3G en GPRS heeft te maken met ontvangstkwaliteit.
Behalve bij de T-mobile branded versie (en misschien ook wel bij de echte versie op het T-mobile netwerk).

Bij mij staat hij -als de ontvangst het toelaat- altijd op H, en zo niet op G (of helemaal nergens op, grmbl). Ik zie eigenlijk bijna nooit 3G staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

eokken schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 21:42:
Ja, ik kan ook gewoon op de TP bladeren.. alle bestanden bekijken e.d.
Ik heb géén microSD kaartje erbij, en een andere usb poort heeft geen nut. Ook heb ik die geavanceerde toegankelijkheden o.i.d. op de TP al eens uit en aangezet.. ook geen nut.
Is je telefoon wel al hard-spl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eokken
Nee dat gaat niet: De Raphael HardSPL wil ook niet installeren, foutcode: error[202] the update utility cannot connect to your PDA phone.

Ik ga nu even ActiveSync updaten, daarna op mijn vista pc proberen. Jullie horen het nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Volgens mij heb ik dat "probleem" ook gehad, en Windows Mobile Device Center erop gezet, toen ging 't wel.

Of even 'n XP-machine met Activesync opzoeken en proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eokken
Ik heb het juist op een XP machine geprobeerd en nog niet op een Vista machine. Maar ik ga het zeker even proberen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik kan het niet zo gauw vinden in de search, maar kan iemand mij vertellen hoe ik dataroaming uitzet? Ik zit bij verbindingen wel staan "gegevens verbinding uit/aan", maar als ik deze op uit zet blijft het icoontje 3G bovenin het scherm staan en kan ik alsnog gewoon op het internet (het veranderd zelfs weer in H). Ik ga aankomend weekend naar duitsland en wil natuurlijk niet perongelijk het internet op gaan (of automatisch mijn mail laten checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Nodata cabje van MoDaCo even installeren, da's 't makkelijkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:30

vr6-only

Blub Blub

Ik heb sinds vandaag een Touch Pro, na een aantal maanden de Diamond hebben gehad.

Ik maakte dankbaar gebruik van SPB Time, omdat de wekker functie van WM waardeloos is.
Echter krijg ik het niet goed werkend op mijn Toch pro. Het lijkt erop dat de taal niet wordt herkend of zo. Ik zie allemaal vierkantjes, waar letters horen te staan.

Iemand dit meegemaakt? Mijn Touch Pro is nog helemaal origineel. Is SPB Time soms niet compatible met de NL taal?

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:13:
Ik heb sinds vandaag een Touch Pro, na een aantal maanden de Diamond hebben gehad.

Ik maakte dankbaar gebruik van SPB Time, omdat de wekker functie van WM waardeloos is.
Echter krijg ik het niet goed werkend op mijn Toch pro. Het lijkt erop dat de taal niet wordt herkend of zo. Ik zie allemaal vierkantjes, waar letters horen te staan.

Iemand dit meegemaakt? Mijn Touch Pro is nog helemaal origineel. Is SPB Time soms niet compatible met de NL taal?
Zou ik niet weten, maar je kunt ook Klaxon proberen, die werkt wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Hallo! Ik heb een scherm probleem en wilde graag inventariseren of meerdere mensen dit hebben en hun bevindingen hierop.

Een tijdje heb ik gedacht dat er een luchtbelletje onder mijn screenprotector zat. Als het scherm zwart was zat er op een bepaalde plek op het scherm, een NOG zwarter plekje. Als ik het scherm aandeed zag ik op dat zwarte plekje een vervorming met er omheen regenboog kleurtjes. Als ik het scherm op een andere plaats indrukte bubbelde dat eerste plekje op en wazemde het regenboog effect enkele millimeters uit. Het leek een beetje op een eclips. corona achtig effect. Het rondje in het midden was wel een beetje vervormd maar als een corona wazemde dat kleureffect er dus vanachteren vandaan.

Uiteindelijk mijn screenprotector (de originele) toch maar los gemaakt en Damn... geen luchtbelletje "onder de screen protector"

Ik hield de phone altijd in mijn broekzak. Met lederen hoesje. toen was dit al. Nu gebruik ik geen hoesje. Op onverklaarbare wijze verdween het plekje na enkele weken. Nu ben ik er achter dat dit terugkeerd na enige tijd de tel in de broekzak te hebben. Heb het plekje letterlijk zien verdwijnen toen ik het uit mijn broekzak haalde.

Ik neem aan dat er lagen zitten in het touchscreen. Iets drukt dus ergens op of er zit vocht tussen of weet ik het en misschien doordat het warm word zet het uit? of door de druk plakken lagen tegen elkaar of iets dergelijks..

Iemand hier ervaring mee? Ben zo blij met mijn telefoon dat ik hem liever niet terugstuur.. not too mention dat ik dan weer originele rom er op moet zetten en bootloader... :/

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:22:
[...]

Zou ik niet weten, maar je kunt ook Klaxon proberen, die werkt wel :Y
Ik heb verder gezocht en kwam G-Alarm tegen. Het werkt voortreffelijk en is gratis!!
Maar ik ga klaxon ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
wiene schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:32:
[...]

Tja beweging.... Ik vind het zeer slecht. Ik koop ieder jaar een nieuwe telefoon omdat meestal mijn telefoons na een jaar merkbaar mankementen beginnen te vertonen en omdat ik met de tijd mee wil gaan. Dus als het nog lang duurt met de update kan ik misschien nog een half jaar van dit toestel genieten omdat ik nu teveel mankementen heb. Ik heb geen zin in hardspl, dat moet niet noodzakelijk zijn.

Maar goed, als HTC denkt dat het zo moet dan kijk ik over een half jaar wel of HTC nog wel geschikt voor mij is. Zelfde als mijn brakke Telfort ontvangst na de overname door KPN. Volgend jaar voor mij zeker Vodafone.
wat een geklaag allemaal zeg, voer een keer een HARD reset uit. enje ontvangst probleem nahja je zal wel ergens in een boerendorp wonen in friesland ofzo. ik woon zelf ook niet in een stad maar vlakbij eindhoven, en overal waar ik ga (heel nl door) heb ik altijd vol bereik, behalve in de kelder van de ikea in Delft ofz 8-)
heb je een oude simkaart ofzo?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik heb de radio rom ook geupdate, op mijn eigen en die van mijn pa. Mijn Pa wilde ook zon PDA na dat ik hem had :)

Anyway, het is gewoon een kwestie van doen. De setup geeft foute info waar door je gaat twijvelen. Na een paar biertjes denk je van fak it, en dan doe je het gewoon. Menu is sneller merk ik (heb 20M1) en nu nog ff zien wat de rest doet. Hopelijk minder vastlopers en gekke dingen.

Dat HTC zelf niet zo iets kan maken. 3th party kan het, HTC niet... slecht hoor!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eokken
Antwoord op het niet kunnen flashen van mij is simpelweg van een XP laptop naar een Vista pc gegaan. Toen deed hij het flashen ook in één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
@ DAMAGE
de radio rom heeft toch niks te maken met de snelheid van TF3D? Heb je beter bereik? Werkt GPS beter?

[ Voor 4% gewijzigd door Rizn op 22-01-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

DAMAGE schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 02:52:
Dat HTC zelf niet zo iets kan maken. 3th party kan het, HTC niet... slecht hoor!
Ik denk dat HTC dit best kan, maar het niet even vlot doet. Ze hebben tenslotte een heel diverse klantenbase te bedienen, en daarvoor willen ze enkel zo goed mogelijk geteste en betrouwbare roms uitbrengen. Het merendeel van de TP-users op deze aardkloot is waarschijnlijk geen tweaker, die willen gewoon een werkend apparaat...

(Mijn 2 eurocent muntje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
rohit schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:38:
[...]

wat een geklaag allemaal zeg, voer een keer een HARD reset uit. enje ontvangst probleem nahja je zal wel ergens in een boerendorp wonen in friesland ofzo. ik woon zelf ook niet in een stad maar vlakbij eindhoven, en overal waar ik ga (heel nl door) heb ik altijd vol bereik, behalve in de kelder van de ikea in Delft ofz 8-)
heb je een oude simkaart ofzo?
Als je een telefoon koopt van bijna 600 euro mag je er toch vanuit gaan hoop ik dat je er mee kunt bellen.

Ik heb met voorgaande toestellen geen ontvangstproblemen gehad, alleen in de kroeg had ik soms beperkt bereik in mijn broekzak. De HTC doet dat niet. Met HardSPL werken hoort al helemaal niet nodig te zijn, ik zeg niet dat ik het niet ga doen na de reacties, maar het hoort gewoon niet. Nogmaals 600 euro.

Mijn toestel kan ik niet snel mee internetten omdat ik hem handmatig op GSM only heb moeten zetten omdat ruim 50% van mijn gesprekken vroegtijdig worden afgebroken of dat ik onverstaanbaar ben met UMTS instellingen op auto. UMTS only dan heb ik op 50% van de plaatsen helemaal geen bereik. Met GSM only heb ik nog beperkt bereik en val ik vaak weg.

Ik heb een nieuwe simkaart á 20 euro gekocht omdat ik ook dacht dat het daar misschien aan lag. Resultaat: 0,0. Oja weer 20 euro armer.

Ja ik woon in een boerendorp, maar ik werk in Deurne in een gebouw van 2 verdiepingen met plat dak en daar heb ik dus dezelfde problemen. Bij mijn vriendin in ook een boerendorp ook al. Moet ik maar gaan verhuizen dan, of altijd buiten gaan staan met bellen?

Als ik met andere telefoons dezelfde problemen had gehad dan vond ik mijn klachten onterecht maar dat is dus gewoon niet zo. Ik vind dan gewoon dat als je 600 euro uitgeeft dat je wel wat support mag verwachten, en er vanuit gaan dat je ermee kunt bellen.

KPN is ook niet het minste netwerk dacht ik zo.

Heb ik iets gezegd over de andere klachten?? Het toestel minsten 2x p/week moet resetten omdat ik opera niet meer kan starten of niet meer in mijn inbox kan of het toestel traag is geworden. Het toestel regelmatig op storing staat s'morgens of dat mijn scherm zwart is en tot een reset geen beeld meer geeft.

Ik klaag niet zo vaak maar ik ben in dit toestel tot nu toe echt teleurgesteld. Ik weet dat als je in het begin een toestel koopt dat er wat kinderziektes in kunnen zitten maar na 2 maanden mag er dan wel een rom update komen die je niet illegaal moet installeren.

Ik ga in ieder geval niet verhuizen voor de TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:36

netblade

Sunrise

Ikzelf heb ook maar de overstap gemaakt naar radio 1.08.25.20M1, ik ga deze even testen.
Nu moet ik zeggen dat RomeOs1.7 erggg goed is. Nu kan ik tenminste ook tv kijken met een curstom rom.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Het OS icm een specifieke radio ROM zijn inderdaad de enige factoren waar je rekening mee moet houden. Dit komt doordat elk OS wel andere drivers en tweaks gebruikt die weer van invloed zijn op de radio ROM.
Ikzelf heb een abonnement bij Telfort. Ik woon in een buurt waar je dankbaar mag zijn als je dekking hebt. T-Mobile, Vodafone, Telfort en KPN. Allemaal zuigen ze kont! Maar in GSM-mode hebben Telfort en KPN een goede dekking. Vodafone trekt het net niet. Het is zelfs zo erg dat ik als 1 van de weinigen in Nederland mijn T-Mobile contract kon ontbinden vanwege de belabberde ontvangst. Anyway, ik heb nu dus 20M1 getest. Binnenshuis is 3G ontvangst echt waardeloos. Jammer, maar het is niet anders. Ik blijf voorlopig bij 20M1 icm met ROMeOS 1.70.3 (ENG). Mijn redenen;
  • GPS ontvangst is beter en sneller dan in .28
  • Voorlopige tests (2) laten zien dat ik na GPS signaalverlies in TT7.9 weer een verbinding krijg zonder TT of de TP te resetten
  • Nog geen probleem gehad dat ik geen geluid meer heb na een BT disconnect van mijn headset of autoradio (moet ik nog wel wat vaker gebruiken)
De nadelen?
  • .20M1 lijkt nog iets sneller leeg te lopen dan .28 (.32 in mijn geval D R A M A)
  • Op het werk of thuis heb ik vrijwel geen bereik op 3G (.28 was dan net iets beter)
Ik ben ervan overtuigd dat er voor iedereen wel een goede radio te vinden is. Ik durf te wedden dat een BS radio bijvoorbeeld uitkomst kan bieden. Ik weiger vooralsnog om € 14,- over te maken alleen zodat ik een radio kan uitproberen. Ik maak dan liever € 15,- over naar een ROM-bakker, wat ik ook heb gedaan.

3G werkt met veel kleinere cellen, vandaar dat de accu sneller leeg is. Tel daarbij op dat ik met welke ROM dan ook een slechte 3G verbinding heb waardoor de telefoon echt non-stop switched tussen 3G en GSM. Dan is jouw telefoon wel snel leeg. Als ik mijn telefoon op UMTS zet dan gaat die een paar uur langer mee. Ik heb dan alleen regelmatig een slechte verbinding (met welke radio dan ook!). Vandaar dat ik kies om in GSM mode te draaien. Hiervoor heb ik in Manila 3D / Communications een shortkey "3G Auto on/off". Waar dan ook, GSM haalt het 2,5 dag.

Voor de topicstart misschien een idee om Schnapp's advanced config in op te nemen. 99% van de registry tweaks die hier voorbij komen kun je daarmee instellen door enkel iets te selecteren en wat waardes aan te passen.

[ Voor 0% gewijzigd door Die Bruine op 22-01-2009 10:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
DAMAGE schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 02:52:
ik heb de radio rom ook geupdate, op mijn eigen en die van mijn pa. Mijn Pa wilde ook zon PDA na dat ik hem had :)

Even voor de goede orde: die Radio ROM's zijn door HTC gemaakt, alleen niet los verkrijgbaar maar door anderen geëxtraheerd uit de toestellen waar ze mee uitgeleverd zijn. Zo is de 1.02.25.28 Radio ROM een extract van de officiële Orange ROM ESN 1.90.75.3, de 1.02.25.32 Radio ROM een extract van een AT&T Fuze, en de 1.08.25.20M1 Radio ROM een extract van de officiële Australische TP ROM (New).

Wat jammer is dat ze dus wel naar aanleiding van verschillende wensen en eisen voor de verschillende Telco's en verkoopgebieden nieuwere versies bakken, maar die niet vrijelijk (kunnen/mogen?) distribueren.

Het OS ROM is vaak naar inzicht van de "chef" die het kookt aangepast vanuit of de standaard versie of een samenraapsel van versies. Wat zij doen is aanpassingen en programma's die er later met de hand in gezet kunnen worden er van tevoren al inbakken. Zij halen vaak van meerdere toestellen hun ideeën en software vandaan, deels omdat de Touch, Touch Pro, Touch HD, en Xperia X1 onderwater allemaal dezelfde chipset hebben.

Het probleem met het vinden van een goede custom ROM is dat je alles opnieuw moet instellen en testen eer je een oordeel kan vellen over een ROM, en dat de inzichten en wijzigingen die allemaal doorgevoerd zijn heel vaak niet duidelijk beschreven worden door de chef. Er staat soms een changelog bij, maar dat is IMO maar een topje van de ijsberg met wijzigingen.

Ik gebruik sinds november ROMeOS 1.40.1 WWE, en ben er vrij tevreden mee. Er zijn nog enkele issues die ik graag niet zou hebben, maar ik kan er ieder geval beter mee leven nu. De latere versies kunnen veel beter / sneller / gaver zijn, maar ik kan me niet veroorloven om de downtime te hebben die ik bij een reflash heb, hoe kort die ook is. If it ain't broken, don't try to fix it!
Die Bruine schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:34:
Voor de topicstart misschien een idee om Schnapp's advanced config in op te nemen. 99% van de registry tweaks die hier voorbij komen kun je daarmee instellen door enkel iets te selecteren en wat waardes aan te passen.
Staat al in de Software List, 2 posts onder de TS!

[ Voor 10% gewijzigd door Coromoto op 22-01-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TV kijken op de TP? Heb je daar zeker een abbo voor?

Anyway,

Bij mij lijkt met de nieuwe Radio rom ook wat meer snelheid in het menu te zitten ja. Ik weet wel dat het er niets mee te maken heeft, misschien is het verbeelding. In iedergeval heb ik tot nu toe nog geen rare vast lopers gehad, maar goed maybe komt dat nog? GPS leek gister ook beter te zijn. Ontvangst was opzich al aardig oke, zit in Leeuwarden. Maar swapte wel steeds over op 3G, dan weer naar HSDPA enz..

Even over het Flashen:

Bij mij deed hij aan de laptop in vista eerst ook niet connecten. Hij gaf ook de melding dat het niet goed ging. Dit komt omdat hij nog drivers moet installeren om te flashen. Ik heb toen direct daarna het flashen weer gestart en toen ging het gewoon goed. Desondanks het scherm zwart werd van wege het flashen dus.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ooh trouwens een feature die ik net pas ondekt heb is als je een smsje hebt geopend gewoon in outlook je heel makkelijk naar een vorig smsje kan door met je vinger van links naar rechts te vegen :) kan ook zijn dat het alleen maar in romeos zit. maar wel superhandig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Deem schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:32:
Ooh trouwens een feature die ik net pas ondekt heb is als je een smsje hebt geopend gewoon in outlook je heel makkelijk naar een vorig smsje kan door met je vinger van links naar rechts te vegen :) kan ook zijn dat het alleen maar in romeos zit. maar wel superhandig :D
Klopt, kan met mailtjes ook. Maar... helaas werkt het bij 'threaded sms' niet. Ik zou graag zien dat als je dan naar links schuift met je vinger, je steeds verder terug gaat in de conversatie met die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Het OS icm een specifieke radio ROM zijn inderdaad de enige factoren waar je rekening mee moet houden. Dit komt doordat elk OS wel andere drivers en tweaks gebruikt die weer van invloed zijn op de radio ROM.
Ikzelf heb een abonnement bij Telfort. Ik woon in een buurt waar je dankbaar mag zijn als je dekking hebt. T-Mobile, Vodafone, Telfort en KPN. Allemaal zuigen ze kont! Maar in GSM-mode hebben Telfort en KPN een goede dekking. Vodafone trekt het net niet. Het is zelfs zo erg dat ik als 1 van de weinigen in Nederland mijn T-Mobile contract kon ontbinden vanwege de belabberde ontvangst. Anyway, ik heb nu dus 20M1 getest. Binnenshuis is 3G ontvangst echt waardeloos. Jammer, maar het is niet anders. Ik blijf voorlopig bij 20M1 icm met ROMeOS 1.70.3 (ENG). Mijn redenen;
  • GPS ontvangst is beter en sneller dan in .28
  • Voorlopige tests (2) laten zien dat ik na GPS signaalverlies in TT7.9 weer een verbinding krijg zonder TT of de TP te resetten
  • Nog geen probleem gehad dat ik geen geluid meer heb na een BT disconnect van mijn headset of autoradio (moet ik nog wel wat vaker gebruiken)
De nadelen?
  • .20M1 lijkt nog iets sneller leeg te lopen dan .28 (.32 in mijn geval D R A M A)
  • Op het werk of thuis heb ik vrijwel geen bereik op 3G (.28 was dan net iets beter)
3G werkt met veel kleinere cellen, vandaar dat de accu sneller leeg is. Tel daarbij op dat ik met welke ROM dan ook een slechte 3G verbinding heb waardoor de telefoon echt non-stop switched tussen 3G en GSM. Dan is jouw telefoon wel snel leeg. Als ik mijn telefoon op UMTS zet dan gaat die een paar uur langer mee. Ik heb dan alleen regelmatig een slechte verbinding (met welke radio dan ook!). Vandaar dat ik kies om in GSM mode te draaien. Hiervoor heb ik in Manila 3D / Communications een shortkey "3G Auto on/off". Waar dan ook, GSM haalt het 2,5 dag.
Hoi, waar heb je die Manila 3D / Communications een shortkey "3G Auto on/off" key gevonden, die wil ik ook wel.
Kan hem niet op XDA vinden, heb je misschien een linkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Ik gebruik de ROMeOS rom al vanaf het begin, maar nooit een andere rom erop geprobeert.
Heeft iemand ervaring met PROven rom en dan versie 1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
MillZ schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:11:
Ik gebruik de ROMeOS rom al vanaf het begin, maar nooit een andere rom erop geprobeert.
Heeft iemand ervaring met PROven rom en dan versie 1.4?
Ik heb al vanaf versie 1.04 PROven ROM erop staan. Tussendoor wel andere uitgeprobeerd, maar altijd weer terug naar PROven. Mijn insziens blijft het de snelste en stabielste ROM. Als je vanaf PROven komt lijkt iedere andere ROM zo langzaam. Ben momenteel 1.14a aan het flashen 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Nog geen probleem gehad dat ik geen geluid meer heb na een BT disconnect van mijn headset of autoradio (moet ik nog wel wat vaker gebruiken)
Mag ik vragen wat je met een BT disconnect bedoeld? Bluetooth? Vandaag had ik voor het eerst dat ik muziek afspeelde en de tel in mijn broek deed en vervolgens bij overgang van het ene naar het andere nummer geen geluid meer gaf.

Dit was met de koptelefoon RC E100, bedraad dus met bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
In sommige ROMs heb je deze optie, 3G auto on/off, al zitten. Je kunt het ook zelf aanzetten in Schnapp's onder communication. Ik had alleen het probleem dat dit onder 1.51 niet werkte bij mij. Daarna heb ik dit geïnstalleerd. Soft-reset en het werkte. Ik heb hem zelf nu niet meer geïnstalleerd omdat het onder 1.70.3 gelukkig weer meteen werkt.

En de BT disconnect? Het zit zo, ik heb een JVC autoradio waarover ik mijn audio speel en TT. Dit moet wel want TT speelt intern geen geluid af als er een BT connectie is, en mijn autoradio speelt niets af zolang hij niet in BT mode staat. Dus ik speel audio af via Manila zodat ik tenminste audiobediening heb en het scherm op TT blijft staan als ik skip. Vervolgens ben ik aangekomen op mijn bestemming. Een paar uur later merk ik dan dat er geen geluid meer uit mijn telefoon komt. Ik heb 1x, en dan ook echt maar 1x gehad dat ik zag dat hij nog in headset mode stond (ondanks dat BT uit stond). Ik heb dit toen uitgezet via het bel menu en kon weer wat horen. Maar dit is maar 1x, op 50x dit probleem. GEEEEEEEEEEEEK werd ik er van. Als je dit wilt ervaren adviseer ik je .32 radio en versie 1.26 van ROMeOS. Het probleem is dat ik het niet kan reproduceren. Ik heb het ook weleens met mijn headset gehad. Qtrek / Sonorix C3. Ik heb echt 20x de volgende stappen herhaald: Eerst BT uit op de telefoon, eerst headset uitschakelen, eerst disconnect, zorgen dat de verbinding verbreekt door een te grote afstand... Ik heb de laatste tijd niet zoveel gebruik gemaakt van mijn headset of autoradio. Dus of het echt weg is weet ik niet zeker. Ik denk dat het met de BT drivers van specifieke builds te maken heeft. Ik had deze problemen ook met .28, maar vanaf ROMeOS 1.51 heb ik het volgens mij maar 1 of geen x gehad. Ik hoop dat het weg blijft. Maar zoals ik al eerder aangaf, ik moet wat vaker gaan rijden met BT aan, TT aan en muziek afspelen. Wat ik nu wel heb geleerd is dat ik elke keer na een disconnect mijn volume zacht en dan weer hard zet. Zo weet ik tenminste zeker dat ik het probleem niet heb. Heel hinderlijk als je telefoon al een dag niet werkt zonder dat je het merkt.
Wat ik ook een keer heb gehad is dat ik op een bestemming aankwam, autoradio uit en audio begon weer over mijn interne speaker te spelen. Ik loop naar het gebouw en zet mijn muziek uit, TT uit en een paar uur later merk ik pas (was een crematie dus audio kon niet eerder aan) dat ik het weer heb! Een beetje zoals jij beschrijft dus, het werkte wel, maar daarna helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

eokken schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 22:26:
Nee dat gaat niet: De Raphael HardSPL wil ook niet installeren, foutcode: error\[202] the update utility cannot connect to your PDA phone.
Ik ga nu even ActiveSync updaten, daarna op mijn vista pc proberen. Jullie horen het nog!
Ik loop hier tegen hetzelfde aan. Voorlopig laat ik de TP maar lekker zoals-ie is, want ik ben geen held met MS Windows spullen (heb hier een stukje XP naast Linux lopen voor dit gedoe). Ik kijk nog wel eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
@ Die Bruine:

Als je disconnect, gaat dan de telefoon niet meer over? of hoor je het belgeluid niet (en trillen ook niet). Ik neem aan dat je een tweak gebruikt om al het geluid van de TP naar je autoradio te zenden (TT, muziek en als je wordt gebeld de verbinding), want standaard was dit niet mogelijk geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Hard_SPL in XP kan vervelend zijn. Je hebt de nieuwste Activesync nodig. Tijdens het switchen naar de wrapper heb je weer nieuwe drivers nodig uit Activesync, dit automatisch installeren gaat niet altijd even makkelijk. In Vista heb je dit ook weleens. Ik heb toen mijn telefoon in dat zwarte scherm laten staan, reboot en toen gekoppeld. Toen zijn tenminste de drivers geinstalleerd die je voor de update nodig hebt.

Ik heb geen tweaks nodig gehad om audio naar mijn radio te sluizen. Ik pair ze en voila. Het probleem is dat TT geluid afspeelt over BT, maar ik luisterde gewoon een MP3 CD. De radio speelt dan geen BT geluid af, irritant. Ik kon natuurlijk ook gewoon advanced audio disconnecten. Maar als ik TT nodig heb zet ik de radio op BT en speel ik tegelijkertijd audio via Manila 3D. Dit doe ik dan weer omdat WMP actief wordt zodra ik een liedje skip. Manila doet dit niet en blijft gewoon op het TT scherm staan.
Wat betreft mijn BT probleem, ik kreeg helemaal geen enkel geluid meer uit die telefoon. Ik heb een keer gehad dat ik het geluid over de speaker kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Eric_Cantona schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 22:55:
Nodata cabje van MoDaCo even installeren, da's 't makkelijkste :)
tnx werkt perfect _/-\o_

Nog een ander vraagje.. ik heb de email ingesteld om IMAP te doen met gmail, maar als ik bij gmail in m'n sent messages kijk, zie ik dat alle berichtjes dubbel zijn? Ze worden alleen gelukkig niet dubbel verstuurd. Heb ik een foute instelling gemaakt of is dit normaal??? Ik heb al aangegeven dat hij berichten niet meer in de inbox moet opslaan (hij haalt deze sowieso al op uit gmail, dus waarom dubbel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:04
FunFair schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:09:
[...]

tnx werkt perfect _/-\o_

Nog een ander vraagje.. ik heb de email ingesteld om IMAP te doen met gmail, maar als ik bij gmail in m'n sent messages kijk, zie ik dat alle berichtjes dubbel zijn? Ze worden alleen gelukkig niet dubbel verstuurd. Heb ik een foute instelling gemaakt of is dit normaal??? Ik heb al aangegeven dat hij berichten niet meer in de inbox moet opslaan (hij haalt deze sowieso al op uit gmail, dus waarom dubbel?)
Bij Gmail worden verzonden berichten automatisch in die map geplaatst. Je email client doet dit ook, dus gebeurt het 2 keer. Even deze instelling uitzetten op je telefoon indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

Die Bruine schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:21:
Hard_SPL in XP kan vervelend zijn. Je hebt de nieuwste Activesync nodig.
Ik heb gisteren nog wat gekeken en gerommeld. Op het stukje XP dat op mijn laptop draait zit activesync 4.5 en een nieuwere kan ik niet vinden, dus daar zou het niet moeten zitten. Maar goed: ik heb gisteren de demo-versie van Navigon geïnstalleerd en ben ermee op weg geweest. De ontvangst van de interne GPS-antenne voldoet voor mij prima, amper lag, en na de eerste fix (die wel lang duurt) is het snel beschikbaar. De TP lag op de bijrijderstoel (nog geen zuignap) en bleef het uitstekend doen. Daarmee vervalt voor mij helemaal de noodzaak om met roms te gaan hobbyen, want de telefoon doet het voor mij ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Weet iemand hier of het mogelijk is om de stappen die de HTC audio manager maakt als je het volume wijzigt met de hardware buttons te verkleinen? Ik heb net zo'n afstandbediening binnen (rc-e100) maar ik kan het volume er niet mee wijzigen aangezien de eerste stap in de audio manager (3 streepjes oid) al veel te hard is.

Ik heb al wat gezocht op XDA, maar daar vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Na een aantal dagen de stock ROM en RADIO te hebben geprobeerd, heb ik de eerste stappen al gezet naar een custom ROM.

PROven 1.14a ziet er wel goed uit. Heb de RADIO al geupdate naar .M1
3G ontvangt is beter en GPS lag is iets minder. ipv 2 seconden is het nu 1 seconden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Sinds 'n paar dagen de .m1 radiorom en zonder al te veel poespas wordt m'n accu toch wel aardig snel leeggetrokken :/

Als dit zo doorgaat, switch ik terug naar .28. Daar had ik verder goeie ervaringen mee, alleen iets of wat vertraging met navigeren via TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
ik had voorheen de 19 radio rom, en nooit geen problemen gehad.
dacht gezien de lovende reaktie`s hier over de 28 radiorom dat het dus inderdaad wat beter zou kunnen worden, echter zuigt deze de battrerij binnen een halve dag leeg.
ook in 8 uur tijd krijg ik hem niet volgeladen, blijft hangen op een goeie 80%.
ik ga weer terug naar de 19 rom, daar die het bijna 2 dagen volhoud op een batterij lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groofoo schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:19:
ik had voorheen de 19 radio rom, en nooit geen problemen gehad.
dacht gezien de lovende reaktie`s hier over de 28 radiorom dat het dus inderdaad wat beter zou kunnen worden, echter zuigt deze de battrerij binnen een halve dag leeg.
ook in 8 uur tijd krijg ik hem niet volgeladen, blijft hangen op een goeie 80%.
ik ga weer terug naar de 19 rom, daar die het bijna 2 dagen volhoud op een batterij lading.
Zo zie je hoe het per toestel toch verschillend uitpakt, bij mij is de accuduur juist enorm toegenomen. Dankzij de upgrade van .19 naar .28. (gebruik daarbij nog de originele gewone rom van HTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 18:11:
Sinds 'n paar dagen de .m1 radiorom en zonder al te veel poespas wordt m'n accu toch wel aardig snel leeggetrokken :/

Als dit zo doorgaat, switch ik terug naar .28. Daar had ik verder goeie ervaringen mee, alleen iets of wat vertraging met navigeren via TomTom.
Ben je met de .m1 die vertraging kwitjt geraakt?? Want dat is nog mijn enige probleem op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:50:
[...]

Ben je met de .m1 die vertraging kwitjt geraakt?? Want dat is nog mijn enige probleem op dit moment.
Nee, niet echt gemerkt. Ik heb TomTom nu 2 keer uitgeprobeerd maar ik merk niet echt verschil. Dus ik zou 't bij de .28 houden als ik jou was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:49:
[...]

Zo zie je hoe het per toestel toch verschillend uitpakt, bij mij is de accuduur juist enorm toegenomen. Dankzij de upgrade van .19 naar .28. (gebruik daarbij nog de originele gewone rom van HTC)
Ik moet binnenkort ook echt naar een andere radiorom, vanochtend op 8 uur van de lader getrokken (helemaal vol) en hij was een half uur geleden al leeg. 1 smsje gelezen, 1 keer mail opgehaalt, en verder heeft die de hele tijd in mijn zak gezeten hebben. vind ik wel heel erg snel, ook al zal die geen bereik hebben in mijn zak op mijn werk.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3rcury schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 20:17:
[...]

Ik moet binnenkort ook echt naar een andere radiorom, vanochtend op 8 uur van de lader getrokken (helemaal vol) en hij was een half uur geleden al leeg. 1 smsje gelezen, 1 keer mail opgehaalt, en verder heeft die de hele tijd in mijn zak gezeten hebben. vind ik wel heel erg snel, ook al zal die geen bereik hebben in mijn zak op mijn werk.
En op de achtergrond had je ook niks draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ben nu van Romeos 1.40.1 naar 1.70.1 gegaan en de nieuwe rom bevalt me uitstekend. Hier en daar kleine veranderingen. Leukste verandering is dat je nu een blak moet schuiven om op te nemen :) dit zit er ook mooi uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Deem schreef op zondag 25 januari 2009 @ 10:29:
Ben nu van Romeos 1.40.1 naar 1.70.1 gegaan en de nieuwe rom bevalt me uitstekend. Hier en daar kleine veranderingen. Leukste verandering is dat je nu een blak moet schuiven om op te nemen :) dit zit er ook mooi uit :D
Ja alleen werkt daarnaast ook nog steeds de gewone opneemknop, vandaar dat ik s2u2 ook weer geinstalleerd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:53:
[...]

En op de achtergrond had je ook niks draaien?
Nope, en had pas om een uur of 2 de gegevens verbinding aangezet. Dus ik denk dat hij in mijn zak op mijn werk gewoon geen bereik heeft ofzo -O-

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik heb het zwaar irritante probleem, dat als ik gebeld word, en ik neem op, dat het scherm zwart gaat, en er dus niet opgenomen word. Ik weet niet of op dat moment de voice mail ingeschakeld word, of dat de beller ophangt, ik denk dat het gebeurd als ik te laat ben, maar het is natuurlijk wel toeval dat het scherm zwart gaat als ik op neem...
Ik heb advanced config, weet iemand wat ik moet hebben om er voor te zorgen dat het scherm NOOIT zwart gaat, tenzij ik het zelf doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Heb je slide 2 unlock? Die zet het scherm uit. Waarom dat handig is? Ik heb echt te vaak opgehangen tijdens een gesprek simpelweg omdat mijn oor of een gedeelte van mijn wang tegen het scherm aankwam. Als ik het scherm nodig heb druk ik wel op het aan/uit knopje.

.20M1 M A J O R GPS lag overigens bij mij. Waardeloos. Ben bang dat ik dan toch die € 14,- uit moet geven voor een fatsoenlijke radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal, na regelmatig meelezen heb ik nu een vraag waar ik geen antwoord op vind: ik moet iedere keer als ik de foon aan zet het scherm calibreren en de tijd controleren. volgens mij zou dat niet moeten. is er een registertweak die dit kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister lag mijn internet er uit, dus ik wilde even mijn TP aan mijn Vista laptop hangen. Normaal gesproken gaat dit prima, maar het wil nu echt niet! Ik heb van alles gezocht en geprobeert, maar het werkt niet.

Ik zie wel gewoon de mogelijkheid op mijn telefoon om via DUN een connectie te maken. Na lang zoeken vond ik dat DUN er uit was gehaald bij WM, en dat ze nu PAN gebruiken. Dit geprobeerd, wilde ook niet connecten. DUN zou toch gewoon moeten werken?

1. Blauwe tand connectie maken
2. Dial up maken, Bluetooth modem selecteren
3. Telefoon nummer *99# invullen en klaar. Bellen maar!

Die stappen deden het normaal bij mijn oude samsung tel. Nu dus niet... Iemand enig idee? Ligt het misschien aan vista? zal eens op mijn XP werkstation proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

zucht... heb de nieuwste Radiorom gedownload (australische versie) 1.08.25.20M1 en ook Romeos2 1.7.1 NL

nog steeds maar 2 streepjes ontvangst. Welke zou ik nog meer kunnen proberen ? Kan ik gewoon wisselen tussen nieuwere/oudere versies ?

Welke radio roms schijnen nog meer goed te doen?

[ Voor 14% gewijzigd door AOC op 25-01-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Je kunt gewoon "downgraden" ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sinds kort geen geluidsnotificatie wanneer ik een sms-bericht aankrijg.
Het licht rond de ronde knop knippert wel en ik krijg een boodschap op mijn scherm, maar geen geluid.
In de instellingen staat het nochtans aan.
Iemand een idee?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:53:
hallo allemaal, na regelmatig meelezen heb ik nu een vraag waar ik geen antwoord op vind: ik moet iedere keer als ik de foon aan zet het scherm calibreren en de tijd controleren. volgens mij zou dat niet moeten. is er een registertweak die dit kan uitzetten?
Ik had dit in het begin ook. Na een harde reset was het verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik heb dat ook een keer gehad, en voor de rest had ik wel geluid. Op een of andere vage manier had ik de systeem geluiden uit gedaan? :S Helemaal volume omlaag.. Daar kan het ook nog aan liggen. Hij trilde namelijk alleen en idd het rondje ging knipperen..

EDIT; Over mijn vraag, ik heb PAN al aan de praat... Maar jammer dat DUN niet wil ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 25-01-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:57:
[...]

Ik had dit in het begin ook. Na een harde reset was het verholpen.
heb ik al geprobeerd, mooi niet dus. ik zal het nog wel eens proberen, maar waarom zou het een 2e keer wel lukken... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Die Bruine schreef op zondag 25 januari 2009 @ 14:15:
Heb je slide 2 unlock? Die zet het scherm uit. Waarom dat handig is? Ik heb echt te vaak opgehangen tijdens een gesprek simpelweg omdat mijn oor of een gedeelte van mijn wang tegen het scherm aankwam. Als ik het scherm nodig heb druk ik wel op het aan/uit knopje.

.20M1 M A J O R GPS lag overigens bij mij. Waardeloos. Ben bang dat ik dan toch die € 14,- uit moet geven voor een fatsoenlijke radio.
Ik heb nu ook de M1. Ik heb een hele tijd de .28 gehad, maar door slechte GPS ervaringen (moeten resetten voor ontvangst etc) en het missen van gesprekken (telefoon ging direct naar voicemail) ben ik toch overgestapt. Over het algemeen ben ik wel tevreden. Ik heb, buiten de inderdaad erge GPS lag, geen problemen meer. De batterij gaat wel weer iets sneller leeg heb ik het idee, maar dat zal dan wel weer met de betere prestaties te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die GPS lag, ik was laatst op de snel weg... Mijn maatje zet mijn telefoon aan, en start Tom Tom. Ik had DIRECT fix en hij werkte ook direct. Even daar voor had ik QuickGPS laten downloaden. Deze download de sateliet posities zoals jullie wel weten, en daar door heb je eignelijk best snel fix is mijn ervaring...

Hebben jullie dit wel eens geprobeerd? (De genen die last hebben van lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb .19. 28 .32 en .20M1 geprobeerd. Als het eens werkte had ik met .28 vrij weinig lag. Het duurde alleen erg lang voordat ik een fix had. Met .20M1 heb ik tot nu toe binnen een minuut een fix. Alleen als ik de afslag al voorbij ben krijg ik te horen dat ik naar rechts moet :( . Ik heb wel gemerkt dat het beter werkt als ik heel goed bereik heb. Die GPS download is alleen maar om te zorgen dat je een snellere fix krijgt. Doet verder niets aan de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Met mijn originele rom+radio rom van T-mobile had ik voor zover ik weet ook nergens last van. die heb ik alleen te kort gehad om er echt met 100% zekerheid wat over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Heb nu een dag of 2 kunnen testen met Romeos 1.70.1 maar ik moet zeggen dat de accu minder lang meegaat als voorheen met 1.40.1. Wel gaat alles net een tikkeltje sneller met 1.70.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:29:
Ik krijg sinds kort geen geluidsnotificatie wanneer ik een sms-bericht aankrijg.
Het licht rond de ronde knop knippert wel en ik krijg een boodschap op mijn scherm, maar geen geluid.
In de instellingen staat het nochtans aan.
Iemand een idee?
Alvast bedankt!
Heb je toevallig S2U op je telefoon staan? Dit was namelijk ook het programma wat het bij mijn telefoon veroorzaakte dat ik geen sms geluiden meer had :/.
Sinds ik het er niet meer op heb staan doet mijn sms geluid het gewoon weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

kabrok schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:05:
[...]

Heb je toevallig S2U op je telefoon staan? Dit was namelijk ook het programma wat het bij mijn telefoon veroorzaakte dat ik geen sms geluiden meer had :/.
Heb S2U er ook maar weer afgeflikkerd .... mij teveel invloed op andere zaken ..

zit je lekker uitzendinggemist te kijken, gaat het scherm elke 17 sec op zwart.. :O

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Sinds een Hard Reset doet mijn Touch Pro erg gek. Hij vraagt telkens welke Video-UIT ik wil (PAL/NTFS), terwijl ik er geen kabel in heb. Hierdoor (denk ik) wil hij ook niet over op de horizontale modes als ik hem openschuif.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gezocht maar ik heb het niet kunnen vinden.
Waar kan ik de naar jullie mening beste radiorom vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Die bestaat niet, tenzij je € 14,- wilt betalen. Zo niet, beperk je dan tot het testen van .28 .32 of .20M1. Google XDA + Raphael. Vooral heel goed de eerste 3 posts lezen! Ga geen Blackstone of andere ROM proberen. Enkel wat ik hierboven opnoem. Tenzij je hem laat unlocken voor € 14,- uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds ik op mijn telefoon een rom heb draaien, kan ik niet meer kijken welke applicaties e.d. nog draaien! Hierdoor gaat mijn accu 2x zo snel leeg... Hoe kan ik dit weer op mijn begin scherm krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik blijf maar de melding in Touchflo krijgen dat ik 1 ongelezen email in mijn inbox van mijn account heb maar die is dus leeg.
Syncen helpt niet SK tools helpt niet.
Wie weet dit?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:10:
sinds ik op mijn telefoon een rom heb draaien, kan ik niet meer kijken welke applicaties e.d. nog draaien! Hierdoor gaat mijn accu 2x zo snel leeg... Hoe kan ik dit weer op mijn begin scherm krijgen.
htc task manager installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:20:
Ik blijf maar de melding in Touchflo krijgen dat ik 1 ongelezen email in mijn inbox van mijn account heb maar die is dus leeg.
Syncen helpt niet SK tools helpt niet.
Wie weet dit?
Thx
probeer eens ResetUnreadCount.cab

hier te vinden

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kabrok schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:05:
[...]

Dat staat er inderdaad op, maar voor dat het erop stond had ik dat probleem ook al.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.