Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 86.997 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

tim427 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:26:
Heeft hier iemand ook last van? Of iemand anders gezien met dit probleem? Hoe denken jullie dat ik dit kan regelen met garantie? Zou dit vallen onder garantie?

Ik gebruik altijd het bijbehorende hoesje van HTC.

Plaatjes:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb het ook sinds 2 weken. Lijkt opeens gekomen. niet iets bijzonders gedaan. Ik heb wel een screenprotector

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ik ben zojuist weer terug gegaan naar build 21009 vanwege mijn BT problemen. In 20764 en vrijwel elke andere build werd ik echt gek. ROMeOS 1.70.3 werkte voorzover ik mij kan herinneren perfect, en deze is gebaseerd op 21009. Dus nu heb ik voor 1.80.5 op basis van 21009 gekozten. Heb tevens TT 7.915.9196 geïnstalleerd. Het schijnt dat deze versie beter overweg kan met die gare GPS chip in de TP. Ik kan alleen nog geen resultaten posten gezien het tijdstip. Niet van plan om uit te gaan en al helemaal geen zin in een nachtelijk GPS-testritje ;) . Misschien dat ik morgen de deur uit ga, als ik buitenshuis vertoef zal ik het zeker testen en mijn bevindingen hier posten.
Ik heb trouwens een poging Sashimi gewaagd...Hell no :+ echt F-ing teveel registry settings die ik moet gaan uitzoeken. Het is wel handig installeren. Opstarten en gaan met die banaan. Net iets simpeler in te richten dan met UC. XML settings heb ik niet geprobeerd met Sashimi. Mijn mailaccounts lees ik voorlopig nog wel in via AC. Geen tijd meer voor al die verschillende hobbies ;)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

MeIsTwisted schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 22:06:
[...]

ik heb het ook sinds 2 weken. Lijkt opeens gekomen. niet iets bijzonders gedaan. Ik heb wel een screenprotector
Jah?

Welke leverancier? Sinds wanneer heb je hem? Draag je hem in je zak? Hoe geruik jij hem zegmaar?

Ik probeer een beetje info te verzamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:05:
[...]

en geinstalleerd op de telefoon en niet op geheugenkaart?
is geinstalleerd op de telefoon! het maakt niet uit of ik het knopje inschakelen bij vandaag instel of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:58

d0s

sssst

Heb PointUI geprobeerd als skin.. ziet er wel leuk uit maar echt functioneel vind ik het niet echt, houd het mooi bij TouchFLO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
tim427 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:40:
[...]

Wat ik vreemd vind is dat ik de eerste 2 maanden geen last van had (althans niet opgemerkt)...
Kan heel goed, want Newtonringen is een verschijnsel dat steeds erger wordt. Het heeft te maken met 2 verschillende soorten materialen op elkaar, zoals glas en plastic. Als daar net iets ruimte (dus lucht) tussen zit weerkaatst het licht op een vreemde manier. En je begrijpt, als er ergens ruimte tussen zit, dan zal dat niet minder worden, eerder erger (door trillingen, bewegingen en temperatuurschommelingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

jpbosk schreef op zondag 15 februari 2009 @ 21:54:
[...]

Kan heel goed, want Newtonringen is een verschijnsel dat steeds erger wordt. Het heeft te maken met 2 verschillende soorten materialen op elkaar, zoals glas en plastic. Als daar net iets ruimte (dus lucht) tussen zit weerkaatst het licht op een vreemde manier. En je begrijpt, als er ergens ruimte tussen zit, dan zal dat niet minder worden, eerder erger (door trillingen, bewegingen en temperatuurschommelingen).
Ik heb mijn leverancier (2call.nl) er over gemaild...
Deze gaven mij een telefoon nummer van HTC....

Ik heb op dat nummer gegoogled en maar eerst via een contact formulier mijn vraag gesteld + een zip bestand met foto's...

Eurotwice had ik vorige keer mijn reparatie/omruiling, maar dat ging via 2call.nl :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tim427 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:02:
[...]

Ik heb mijn leverancier (2call.nl) er over gemaild...
Deze gaven mij een telefoon nummer van HTC....

Ik heb op dat nummer gegoogled en maar eerst via een contact formulier mijn vraag gesteld + een zip bestand met foto's...

Eurotwice had ik vorige keer mijn reparatie/omruiling, maar dat ging via 2call.nl :S
En daar gaat hij via HTC zelf ook weer heen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:43:
[...]

En daar gaat hij via HTC zelf ook weer heen :Y
Dan wacht ik tot morgen wel het mailtje af.. Zo niet dan bel ik...

Ik neem aan dat als ik hem opstuur binnen een week toch wel een nieuwe moet hebben?

Ik bedoel hij is niet 4 weken weg toch?

PS klopt het dat die newtonringen alleen zichtbaar zijn bij zeer vel wit licht bij bijv. tl-buizen, vitrine verlichting en witlicht ven je monitor? (vel zonlicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:42:
Als ik tijdens het gebruik van tomtom een telefoontje krijg en die opneem dan gaat mijn scherm uit net zoals tijdens het normaal bellen.
Het probleem is nu dat dan de gps ook verbroken wordt en als ik dan het gesprek beeindig en tomtom weer kies dan moet die eerst weer de sattalieten vinden.
Is er ook een mogelijkheid dat de gps aanblijft tijdens een gesprek?
Helaas, geen oplossing. Enkel iemand die het probleem ook herkent. Bij Navigon gebeurt precies hetzelfde. Ik zou het ook fijn vinden als het scherm gewoon aanblijft, scheelt weer een knopjes-handeling onder het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Ik heb een heel vreemd effect: een paar dagen geleden heb ik "glassclock" geïnstalleerd, is erg fraai. Maar 's morgens als ik de TP bekijk, staat de 'gewone' witte klok er weer.
N.b.: Ik zet 's avonds enkel de GSM af en zet het toestel uit, ik stop niet het hele systeem. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ook na het volledig uitzetten en weer aan, blijft de gewone witte klok staan, totdat ik 'glassclock' opnieuw installeer. Dan gaat het weer goed tot de volgende ochtend.

Heeft iemand een idee hoe ik de TP kan overtuigen dat ik dit niet leuk vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:10
Ik heb gister voordat ik een fietstocht ging maken heel blij Trackr (www.trackr.nl) geïnstallteerd, om achteraf te kunnen zien hoe ik precies gereden ben. Bij thuiskomt bleken alleen het startpunt -- toen ik trackr opstartte -- en een rustpunt -- toen ik even keek hoe laat het was -- er op te staan :|

Het lijkt er op dat wanneer de telefoon na 1 minuut automatisch in stand-by gaat de GPS-ontvanger wordt uitgeschakelt :( Is hier iets tegen te doen?
Ik zou die optie wel uit kunnen zetten (Instellingen > Systeem > Energie, 3de tabblad) maar dan blijft het scherm volgens mij ook de hele tijd aan.
Het zou mooi zijn als ergens in te stellen was dat de GPS ontvanger actief moet blijven, net als de gegevensverbinding.

Sinds ik het toestel heb heb ik al dat ik de naam van de afzender niet zie bij een SMSje. Ik dacht al gelezen te hebben dat het samenhangt met het formaat waarin je de nummers hebt opgeslagen (00316.., +316... of 06....) maar kan het niet meer terug vinden. Het staat zelfs niet in de FAQ :?
Inmiddels wel SMSDRFix gevonden in dit topic, maar mag toch hopen dat dit native functionaliteit is :?

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 16-02-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

frickY schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:58:
Ik heb gister voordat ik een fietstocht ging maken heel blij Trackr (www.trackr.nl) geïnstallteerd, om achteraf te kunnen zien hoe ik precies gereden ben. Bij thuiskomt bleken alleen het startpunt -- toen ik trackr opstartte -- en een rustpunt -- toen ik even keek hoe laat het was -- er op te staan :|

Het lijkt er op dat wanneer de telefoon na 1 minuut automatisch in stand-by gaat de GPS-ontvanger wordt uitgeschakelt :( Is hier iets tegen te doen?
Ik zou die optie wel uit kunnen zetten (Instellingen > Systeem > Energie, 3de tabblad) maar dan blijft het scherm volgens mij ook de hele tijd aan.
Het zou mooi zijn als ergens in te stellen was dat de GPS ontvanger actief moet blijven, net als de gegevensverbinding.

Sinds ik het toestel heb heb ik al dat ik de naam van de afzender niet zie bij een SMSje. Ik dacht al gelezen te hebben dat het samenhangt met het formaat waarin je de nummers hebt opgeslagen (00316.., +316... of 06....) maar kan het niet meer terug vinden. Het staat zelfs niet in de FAQ :?
Advanced config starten -> Phone -> Call ID match: op 8 zetten

(Bij de MDA Vario IV staat die op 12, de T-Mobile sukkels dat het zijn, echt SLECHT! die telefoon is al tijden op de markt maar er is nog geen patch voor die dit repareerd. Als ik deze telefoon zo, als ik een windows mobile noob was, zou aanschaffen en ik zou die binnen een dag weer terug naar de winkel gaan en zeggen dat het echt een waardeloos k** product is, het herkent niet eens contacten uit het adressenboek, wtf 8)7 , echt een gemiste kans en een grote GROTE blunder van T-Mobile. Zelfs ik zou met nouwelijks programeerervaring hier binnen een paar uurtjes een patch voor kunnen maken. Ik begrijp T-mobile echt niet waarom ze hier nog niets mee gedaan hebben... :X )

De volgende registerkey doet hetzelfde: HKCU\Control Panel\Phone\CalIidMatch op 8 zetten.

Wat SMSDRFix doet is in de ontvangstbevestiging van een smsje het nummer vervangen met een contactnaam. Standaard doet Windows mobile dat niet bij ontvangsbevestigingen niet nee wat ik ook erg raar vind. :/

[ Voor 26% gewijzigd door Deem op 16-02-2009 10:05 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Aha.. dus wel standaard functionaliteit, maar verkeerd beheerd door T-mobile. Zonde.
Ik had die Advanced Config-tool nog niet, maar bij deze wel. Hartelijk dank, ga meteen maar even alle settings nazoeken want er valt nog een hoop te verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:45

DDX

weet iemand een screenshot programma die zonder hw buttons werkt (blijft lastig zonder die buttons) ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

DDX schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:10:
weet iemand een screenshot programma die zonder hw buttons werkt (blijft lastig zonder die buttons) ?
Spb Screenshot. Met dit programma kan je een tijd instellen wanneer de screenshot gemaakt moet worden. Het programma is volgens mij gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:45

DDX

ok thnx, straks even proberen

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-04-2022
Ook ik heb last van dat olievlek probleem, die van mij zit midden in het scherm hij is ongeveer 2 bij 4 cm. ook ik heb een screenprotector!
tim427 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 22:55:
[...]

Jah?

Welke leverancier? Sinds wanneer heb je hem? Draag je hem in je zak? Hoe geruik jij hem zegmaar?

Ik probeer een beetje info te verzamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Alexvanduist schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:52:
Ook ik heb last van dat olievlek probleem, die van mij zit midden in het scherm hij is ongeveer 2 bij 4 cm. ook ik heb een screenprotector!

[...]
hier precies hetzelfde. Ik heb een brando screen protector. En draag vaak in broekzak. Hoewel ik het idee had dat hij 's avonds nog helemaal goed was en 's ochtend opeens was, terwijl hij gewoon lag. Maar zal vast wel eerder zijn gebeurd

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
De oorzaak van die olievlekken is volgens mij lichaamswarmte en vocht. Als het toestel 's avonds of buiten afkoelt condenseert het tussen de lagen van het display gevangen vocht en worden die ringen zichtbaar.

De meesten die dit probleem melden dragen de telefoon in de broekzak overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

Vraag aan htc:
Geachte heer, vrouw, Ik heb afgelopen jaar een HTC Touch Pro aangeschaft. Deze liet na 3 dagen al de lak los en heb ik via mijn retailer weer terug gestuurd. Het toestel is netjes omgeruild bij Euro Twice. Echter nu ik het nieuwe toestel 2 maanden heb, krijg ik een vreemde vlek in mijn scherm (zie bijlage (zip-file met afbeeldingen)). Het scherm functioneerd naar behoren (Geeft overal de juiste kleuren en het tocuh gedeelte werkt ook). Maar er zit een soort lucht bel onder het scherm. Als ik op het scherm kijk ziet men dit duidelijk zitten. Mijn vraag is, valt dit onder de garantie, aangezien ik het toestel altijd bij me heb in het bijgeleverde hoesje? Met vriendelijke groeten, Tim de Boer
Antwoord:
Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch Pro Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: dat U een luchtbel zit onder het touch screen. Daar ik niet getrained ben mbt reparaties etc kan ik niet zeggen wat dit zou kunnen zijn, normaal gesproken valt alles mbt het scherm (interne/ externe breuken) niet onder garantie. U kunt evt Euro Twice hiervover bellen op 0900 0400707, dit is onze reparatie dienst. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: http://www.htc.com/www/support.aspx Of ga naar: http://www.htc.com/select_country.htm, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 voor Nederland en voor Belgie 0240 40616 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team
Das wel balen... maar hier kan ik niks aan doen toch? newton-kringen moeten niet voorkomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
De HTC Touch Pro2:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc-touch-pro2-2.jpg
Officiële product pagina op HTC:
http://www.htc.com/europe/product/touchpro2/overview.html
En een Hands-On van Engadget:
http://www.engadgetmobile...tc-touch-pro2-with-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Coromoto schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:04:
De oorzaak van die olievlekken is volgens mij lichaamswarmte en vocht. Als het toestel 's avonds of buiten afkoelt condenseert het tussen de lagen van het display gevangen vocht en worden die ringen zichtbaar.

De meesten die dit probleem melden dragen de telefoon in de broekzak overigens.
Hmm, Ik draag mijn telefoon altijd in mijn broekzak zonder hoesje, met screenprotector en nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 23:14
frickY schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:58:

Klopt, tegen dit probleem loop ik ook aan.
Het is overigens niet alleen met TrackR het geval, maar ook met TomTom. De GPS-ontvanger wordt dus inderdaad gewoon uitgeschakeld.

Hoe ik dit voorheen altijd deed is de telefoon dus niet meer uit te schakelen dmv de stand-by knop bovenop, maar de ophang-knop ingedrukt te houden zodat de toetsenvergrendeling aan ging, en hem daarna in me zak deed. Bij het energie beheer ook nog even ingesteld dat ie niet in standby moest gaan na x minuten, want anders kon je hem weer aan gaan zetten.

Nu ik sinds een tijdje geleden ROMeOS² v1.70.1NL heb, krijg ik heel die toetsenvergrendeling niet meer aan de praat, en moet je dus altijd de telefoon met scherm aanlaten, én niet in je broekzak stoppen omdat ie anders van alles gaat doen omdat er geen vergrendeling op zit...

Waar ik hoop is dat HTC nu heel snel met de update komt, en dan ga ik direct mijn telefoon updaten, want ongetwijfeld dat daar wel weer de toetsenvergrendeling werkt, en dan zou ik er dus weer op mijn manier gebruik van kunnen maken.
Of wat nog beter zou zijn, is dat de GPS niet uitgeschakeld wordt als je de telefoon in stand-by zet :*) 8)

En tsja, de HTC Touch Pro 2... 'k weet niet wat k daar van moet vinden... :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

tim427 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:23:
Vraag aan htc:

[...]

Antwoord:

[...]

Das wel balen... maar hier kan ik niks aan doen toch? newton-kringen moeten niet voorkomen toch?
Ik had hetzelfde met mijn touch, (de gewone touch dus) en ik ben naar de winkel gegaan, laten zien, ook verteld dat het steeds groter werd. Ze hebben het toestel opgestuurd, en heb van htc een volledig nieuw scherm in de touch gekregen... onder garantie! Dussss

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:40
Eindelijk maar toch de NL update van de touch pro op de site van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Heb je toevallig ook info gevonden wanneer hij uitkomt? Kan er zelf niks over vinden alleen over een HTC Omni maar die is het niet

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:54
GerardReintke schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:28:
Ik ga hem nu uitvoeren :) is overigens identiek aan die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
ff de volle filename:
_HTC Touch Pro_RUU_Raphael_HTC_NLD_5.05.404.1_R_Radio_Signed_Raphael_52.58.25.30_1.11.25.01_Ship.exe

Mond vol nogal :-D Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen! Mijn telefoon is niet van mij, maar van de zaak, dus voor de update moet ik nog even wachten op goedkeuring. Dus heren/dames: ga vooral uw gang met testen, bij goed bevinden mag ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
Ik ga hem ook uitvoeren.. alleen als ik bij htc kijk staat er:

HTC Touch Pro ROM update Releasedatum: 2009-02-16 Categorie: ROM Upgrade

An updated ROM is now available for HTC Touch Diamond users to download. As always, HTC is committed to providing customers with the best possible mobile experience.

Ik neem aan dat daar een typfout is gemaakt
teake schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:48:
ff de volle filename:
_HTC Touch Pro_RUU_Raphael_HTC_NLD_5.05.404.1_R_Radio_Signed_Raphael_52.58.25.30_1.11.25.01_Ship.exe

Mond vol nogal :-D Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen! Mijn telefoon is niet van mij, maar van de zaak, dus voor de update moet ik nog even wachten op goedkeuring. Dus heren/dames: ga vooral uw gang met testen, bij goed bevinden mag ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 21:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

crumpler schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:42:
[...]
(..)
Nu ik sinds een tijdje geleden ROMeOS² v1.70.1NL heb, krijg ik heel die toetsenvergrendeling niet meer aan de praat, en moet je dus altijd de telefoon met scherm aanlaten, én niet in je broekzak stoppen omdat ie anders van alles gaat doen omdat er geen vergrendeling op zit...
(..)
Dat komt doordat het programma long_press_end_key niet standaard in die rom zit. Bij de download links in het ROMeOS topic op XDA kun je dat programma als cab terug vinden. Ik gebruik het voor het beëindigen van de data connectie
(..)
En tsja, de HTC Touch Pro 2... 'k weet niet wat k daar van moet vinden... :X :/
Ik moet eerlijk zeggen dat ik em erg mooi vind :) Qua specificaties niet heel veel anders dan de Touch Pro 1. Hogere resolutie en iets meer geheugen geloof ik zo op het eerste gezicht. Ik vind het wel leuk om te zien dat ze de tiltfunctie weer terug hebben gebracht.

edit: Niet meer geheugen, wel groter scherm. HIj is ook groter en zwaarder dan de TP1, maar ook weer een tikkie dunner. Batterij is 1500 mAh ipv 1340 mAh.

[ Voor 6% gewijzigd door Yukkie op 16-02-2009 16:04 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Yukkie schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:59:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik em erg mooi vind :) Qua specificaties niet heel veel anders dan de Touch Pro 1. Hogere resolutie en iets meer geheugen geloof ik zo op het eerste gezicht. Ik vind het wel leuk om te zien dat ze de tiltfunctie weer terug hebben gebracht.
Alleen jammer van die vieze grijze achterkant (T-Mobile "look")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
Heb je de Rom al gedownload? bij mij zegt hij als ik het serienummer invoer dat hij: Sorry, deze softwaredownload is niet geschikt voor jouw toestel

Ik heb echt een nederlandse touch pro
GerardReintke schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:28:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Alexvanduist schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:02:
Heb je de Rom al gedownload? bij mij zegt hij als ik het serienummer invoer dat hij: Sorry, deze softwaredownload is niet geschikt voor jouw toestel

Ik heb echt een nederlandse touch pro

[...]
Zelfde probleem hier, wilde 'm ook downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:40
Heb hem geflasht.ben nu aan het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:49
ik heb ook dat probleem, ik denk dat het komt door m`n sim-lock van KPN maar miss kan ik door ander nummer in te voeren toch gebruiken of gaat dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Met de nieuwe ROM-update lijkt het toestel toch wel ietsjes sneller.

Ben verder ff bezig alles te installeren, zal zo mijn verdere bevindingen posten.

Edit: Het sliding-sound staat standaard uit :) wel positief.

Switchen van normal naar landscape is een stuk sneller, over GPS kan ik niks zeggen aangezien TomTom opnieuw geinstalleerd moet worden :P

[ Voor 40% gewijzigd door DaYwaLkUr op 16-02-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Eric_Cantona schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:06:
[...]

Zelfde probleem hier, wilde 'm ook downloaden.
Hier ook

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
er is een serienummer beschikbaar via xda dat wel werkt maar ik krijg dan tijdens de update toch nog een fout melding.
ben het nu nog een keer aan het proberen

dit is het sn: HT833K009333 (dit is een NL rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 18:33
Kan iemand mij vertellen hoe ik een back-up kan maken van mijn agenda. Graag zonder hulp van Outlook. Heb ik niet op mijn pc staan.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Laatst online: 09-07 13:50
FH_Freak schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:49:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een back-up kan maken van mijn agenda. Graag zonder hulp van Outlook. Heb ik niet op mijn pc staan.

Bvd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705
astu

ik heb nu de officiële romupdate op mijn pro gezet eens kijken hoe die is

*edit: zucht... gps is nog steeds brak =\

[ Voor 15% gewijzigd door 5V1NA70G op 16-02-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik ga het vandaag ook eens proberen met het vergrendelen van de toetsen in plaats van de standby knop.
Dit is mijn eerste Windows mobile phone en heb hem pas een paar weekjes dus ben nog niet goed op de hoogte van de werking, maar zal ook eens op onderzoek uitgaan of er misschien energieprofielen zijn waarmee de GPS-module aangelaten kan worden. Net als dat je op een normale Windows pc per onderdeel kunt zeggen "Windows mag dit appraat uitschakelen om energie te besparen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
En is het je gelukt?
jasring schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:05:
er is een serienummer beschikbaar via xda dat wel werkt maar ik krijg dan tijdens de update toch nog een fout melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Yukkie schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:59:
[...]

Dat komt doordat het programma long_press_end_key niet standaard in die rom zit. Bij de download links in het ROMeOS topic op XDA kun je dat programma als cab terug vinden. Ik gebruik het voor het beëindigen van de data connectie
De long_press_end_key cab heb ik later ook nog geinstalleerd, helaas was dat niet de oplossing...

Heb zojuist ook de nieuwe HTC Rom erop gezet, nu bezig met een hard reset, en daarna alles weer op zetten!
Zal later op de avond even laten weten wat mijn bevindingen zijn met de nieuwe ROM :*)

@Coromoto; Mocht jij zelf te weinig tijd meer hebben om het nieuwe deeltje te onderhouden, dan wil ik me wel beschikbaar stellen om Deel 6 te openen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

tim427 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:23:
Vraag aan htc:
[...]
Antwoord:
[...]
BadBert schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:23:
[...]

Ik had hetzelfde met mijn touch, (de gewone touch dus) en ik ben naar de winkel gegaan, laten zien, ook verteld dat het steeds groter werd. Ze hebben het toestel opgestuurd, en heb van htc een volledig nieuw scherm in de touch gekregen... onder garantie! Dussss
Als ik het nou opstuur naar EuroTwice? Zal die het accepteren als garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
RemcoINC08 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:37:
[...]

Heb je toevallig ook info gevonden wanneer hij uitkomt? Kan er zelf niks over vinden alleen over een HTC Omni maar die is het niet
Volgens PC World begin zomer.
http://www.pcworld.com/ar...rival_and_touch_pro2.html
The Touch Pro2 will be available globally beginning early in the summer, HTC said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Laatst online: 23-07 20:06
jasring schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:05:

Andere server kiezen,us en niet eu.
Serienr overigens uitgevonden door mij ;) (tinuz97 op xda haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:36
En dan nog een maand of zes wachten op een fatsoenlijke rom :') Of zou HTC tegen die tijd geleerd hebben hoe het wél moet ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
teake schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:48:
....ik ben benieuwd naar de ervaringen! Mijn telefoon is niet van mij, maar van de zaak, dus voor de update moet ik nog even wachten op goedkeuring. Dus heren/dames: ga vooral uw gang met testen, bij goed bevinden mag ik ook!
Hmmm, ik heb mezelf maar gewoon goedkeuring gegeven. 8) Ik ga immers over de automatisering. :9
Update gedraaid, werkt goed. Geen noemenswaardige grote verschillen kunnen ontdekken tot nu toe. Eerst nog druk met het installeren van al mijn eigen tweaks, progs, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Mijn eerste ervaringen kan ik wel alvast delen met jullie:

Bij de eerste keer opstarten kun je de installatie van TouchFlo 3D annuleren, hiervoor heb je drie seconden de tijd. Handig dus voor de mensen die dit liever niet gebruiken.
Na de installatie daarvan start de telefoon weer verder op en krijg je een filmpje te zien van een minuut(?) over het gebruik van de telefoon, welke je volgens mij ook niet kan overslaan...

OK, daarna was de telefoon opgestart en schrok ik even :|
De eerste 10 minuten was de telefoon traag als wat! Alles reageerde traag, en dat terwijl ik ook niks open had staan of iets... Blijkbaar was de telefoon op de achtergrond nog wat dingen aan het configureren ofzo, want na die ruime 10 minuten werkt alles erg soepel! Geheugenverbruik blijft nu ook maar rond de 30/40 zitten.

Het is nu voorlopig nog even veel gaan tweaken om alles weer te krijgen zoals het met de RomEos rom was, maar volgens mij heb ik daarna een hele mooie telefoon 8)

Wat ik overigens weer niet voor elkaar krijg is om de telefoon te vergrendelen :/
Als ik de ophang-knop ingedrukt houd, dan heb ik ingesteld in het long_press_and_key gebeuren dat ik het menu krijg, maar als ik dan op toestel vergrendelen klik gebeurd er niks :?
Ook niet als ik instel dat ie direct vergrendeld moet zijn...

Heeft iedereen dit, of zit er bij mij ergens iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 18:33
Super dank je wel voor de link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
wrong topic :D

[ Voor 98% gewijzigd door BAS80 op 16-02-2009 21:35 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
nee het is niet gelukt dus ik ben nu sterk aan het denken over hardSPL alleen heb ik nog niet helder of ik dan wel gewoon de officiele update kan uitvoeren.

iemand idee of dit mogelijk is of zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:26:
[...]

Hmmm, ik heb mezelf maar gewoon goedkeuring gegeven. 8) Ik ga immers over de automatisering. :9
Update gedraaid, werkt goed. Geen noemenswaardige grote verschillen kunnen ontdekken tot nu toe. Eerst nog druk met het installeren van al mijn eigen tweaks, progs, etc.
Je kan met sprite backup toch eerst een image maken die je na de rom update terug zet.
Dat is wat ik doe ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasring schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:57:
[...]

nee het is niet gelukt dus ik ben nu sterk aan het denken over hardSPL alleen heb ik nog niet helder of ik dan wel gewoon de officiele update kan uitvoeren.

iemand idee of dit mogelijk is of zou moeten zijn?
Met hard spl zou je juist alle roms moeten kunnen opdaten, dacht dat het daarvoor bedoeld was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, update gedownload...vandeweek ermee aan de gang :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Zo, na een paar uur ermee te hebben lopen kloten ziet het er nu toch een heel stuk beter uit! :)

Alleen ben ik nog opzoek naar twee dingen die wel in de RomeOs zaten, maar ik nog niet heb kunnen vinden:
- Soft reset
- Taakbeheer

Zou iemand die nog de RomeOs erop heeft staan kunnen kijken er nog wat meer informatie bij staat, bijv een naam van de acteur of iets dergelijks? :) :)

Grootste voordeel; het werkt stukken sneller!

Edit;
Nog een vraag; hoe kun je dat vervelende YouTube linkje weghalen bij de internet tab? }:|

[ Voor 10% gewijzigd door Rowinvd op 17-02-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Laatst online: 08:58
Die TP2 ziet er op zich een stuk beter uit dan de TP, vindt het dan alleen weer jammer dat dat ding van binnen nagenoeg gelijk is. Als ze weer met van die gare gfx drivers op de proppen komen zie ik er de toegevoegde waarde er niet echt van.

Zie trouwens ook niet op het plaatje dat het toetsenbord heel veel knoppen mist. Geen tab enzo meer, maakt de TP juist zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Yavaris schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:43:
Die TP2 ziet er op zich een stuk beter uit dan de TP, vindt het dan alleen weer jammer dat dat ding van binnen nagenoeg gelijk is. Als ze weer met van die gare gfx drivers op de proppen komen zie ik er de toegevoegde waarde er niet echt van.

Zie trouwens ook niet op het plaatje dat het toetsenbord heel veel knoppen mist. Geen tab enzo meer, maakt de TP juist zo handig.
Mja...tis eigenlijk bijna een TytnII als je naar het uiterlijk kijkt... dus zo 'vernieuwend' is het model niet.

Wel mooi, dat mensen nu de keuze hebben tussen een TP1 of TP2 voor het model :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EIndelijk een rom update van htc voor de touch pro, nu heb ik ooit opgevangen dat ook t-mobile gebruikers gebruik konden maken van de directe update van htc, iemand die dit kan bevestigen zo laat op de avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Update gedraaid, en allerlei progs weer terug gezet. Twee dingen nog niet voor elkaar:

* Lettergrootte van email-overzicht etc in windows. Hoe zet ik dat kleiner?
* Linker softkey van SecondToday verwijst nu (na klikken op verwijder setting) naar "phone". Hoe wijs ik die knop weer toe aan touchflo3D? Zal wel een register setting zijn, maar welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dil
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-05 20:11

Dil

GPS WERKT NIET MEER. :(
Gisteren heb de laatste ROM HTC Touch Pro 5.05.404.1 geinstalleerd in combinatie met TOMTOM 7.
Helaas werkt mijn GPS niet meer. Kan iemand mij helpen? :(
EXTERNE bluetooth GPS werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ik heb dezelfde update gedaan, en bij mij werkt hij nog wél. Niet dat jij daar wat aan hebt nu, maar het betekent wel dat het dus niet aan het toestel hoeft te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

* Tomba gaat ook voor de update :)
Oude versie: 1.90.404.1
Nieuwe versie: 5.05.404.1
(nogal een versie sprong, hopen dat de veranderingverbetering navenant is :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 17-02-2009 09:12 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Laatst online: 11:28
weet iemand hoe het zit met de vodafone update voor de touchpro, ik kan ook nergens iets op de vodafone website terug vinden waar ik deze kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
crumpler schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:20:
[...]
@Coromoto; Mocht jij zelf te weinig tijd meer hebben om het nieuwe deeltje te onderhouden, dan wil ik me wel beschikbaar stellen om Deel 6 te openen! :)
Ik ga er zelf nog even mee verder als je het niet erg vindt: Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 6]
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.