Mijn eerste ervaringen kan ik wel alvast delen met jullie:
Bij de eerste keer opstarten kun je de installatie van TouchFlo 3D annuleren, hiervoor heb je drie seconden de tijd. Handig dus voor de mensen die dit liever niet gebruiken.
Na de installatie daarvan start de telefoon weer verder op en krijg je een filmpje te zien van een minuut(?) over het gebruik van de telefoon, welke je volgens mij ook niet kan overslaan...
OK, daarna was de telefoon opgestart en schrok ik even
De eerste 10 minuten was de telefoon traag als wat! Alles reageerde traag, en dat terwijl ik ook niks open had staan of iets... Blijkbaar was de telefoon op de achtergrond nog wat dingen aan het configureren ofzo, want na die ruime 10 minuten werkt alles erg soepel! Geheugenverbruik blijft nu ook maar rond de 30/40 zitten.
Het is nu voorlopig nog even veel gaan tweaken om alles weer te krijgen zoals het met de RomEos rom was, maar volgens mij heb ik daarna een hele mooie telefoon
Wat ik overigens weer niet voor elkaar krijg is om de telefoon te vergrendelen
Als ik de ophang-knop ingedrukt houd, dan heb ik ingesteld in het long_press_and_key gebeuren dat ik het menu krijg, maar als ik dan op toestel vergrendelen klik gebeurd er niks
Ook niet als ik instel dat ie direct vergrendeld moet zijn...
Heeft iedereen dit, of zit er bij mij ergens iets verkeerd?