Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 86.827 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
Coromoto schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:24:
[...]

[...]

Met Sprite Backup kan je die backuppen en terugzetten. Sprite Backup is te vinden op de meegeleverde cd.
ja die ken ik maar ik wil de bestanden gewoon even kunnen kopieren eingelijk. want met Sprite heb je altijd instellingen en dinger erbij; je kan niet alleen sms selecteren.
dus nogmaals de vraag weet iemand waar de bestanden staan met je sms-jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180579

jasring schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:29:
[...]

ja die ken ik maar ik wil de bestanden gewoon even kunnen kopieren eingelijk. want met Sprite heb je altijd instellingen en dinger erbij; je kan niet alleen sms selecteren.
dus nogmaals de vraag weet iemand waar de bestanden staan met je sms-jes.
Je bedoelt zo een mapje net als bij nokia? htc heeft dit niet voor zover ik weet. Je kan wel met Jeyo smsjes backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06 00:44
Coromoto schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:24:
[...]

Het is een officiële HTC ROM. Alleen is die voor de australische markt bedoeld, waar dus via de download pagina op wordt gecheckt. Als iemand die wel een goedgekeurde telefoon heeft het bestand vervolgens weer deelt met anderen, dan heb je dus een "gelekte" versie.
[...]

Met Sprite Backup kan je die backuppen en terugzetten. Sprite Backup is te vinden op de meegeleverde cd.
De australische rom is deze:ROM version: 1.94.710.4.
Dit is dus een officiele update.daarom dus ook niet gelekt.
Deze rom:[ROM] [WWE / ITA] Raphael_HTC_WWE_5.05.405.1_Radio_Signed_52.58.25.3 0_1.11.25.01 is dus via een werknemer van HTC naar buiten gesmokkeld en daardoor dus een gelekte rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:08
Anoniem: 281227 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:53:
[...]

ja via de vragen op tweakers, verder gaan spitten in xda en zo verder, ben beginneling en niet alles is zo evident. en ik was niet op zoek naar icons, maar naar een progje, misschien met de tijd dat ik mijn eigen taskbar nog wel ontwerp, maar nu eerst even proberen met installeren.
ok, verkeerd begrepen. 8)7

volgens mij is er geen progje voor, maar ik heb een draadje gevonden hoe je de taskbar icons zelf kan tweaken.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=437307

[ Voor 17% gewijzigd door Rizn op 09-02-2009 17:33 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Al een paar themes gedownload en op de TP gezet, nu nog via TF3D config erop zetten... Schijnt dat je dan eerst TF3D uit moet zetten... zou alleen niet weten hoe want krijg de themes in TF3D config niet te zien :N

edit: * Anoniem: 147093 is een n00b |:(

thema is intussen aan het laden...

*O* Vista ultimate theme staat erop :Y mooi strak...

moest alleen GlassClock even opnieuw installeren...zal zo even screenshotje plaatsen

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 09-02-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:00
GerardReintke schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:56:
[...]

De australische rom is deze:ROM version: 1.94.710.4.
Dit is dus een officiele update.daarom dus ook niet gelekt.
Deze rom:[ROM] [WWE / ITA] Raphael_HTC_WWE_5.05.405.1_Radio_Signed_52.58.25.3 0_1.11.25.01 is dus via een werknemer van HTC naar buiten gesmokkeld en daardoor dus een gelekte rom.
Wat ik dan niet snap, 1.94 tegenover de 5.05 ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FF7UF43R.jpg

Ik vind 'm netjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281227

werkt er iemand met mymobiler en windows vista ? ik krijg steeds de melding dat ofwel activesync aan het werk is of dat de mobiel niet aangesloten is. bestaat er een alternatier ?

enne bladrunner het is inderdaad strak, leuke taskbar ook trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2024

CyberJoe

Only visiting this planet

Ik heb de T-Mobile uitvoering met een Telfort sim er in (sinds vandaag). Nu krijg ik steeds de melding dat ik aan roaming doe en ik heb ook steeds dat tekentje naast het Bluetooth tekentje staan. Ik internet met Telfort Spot, maar volgens mij denkt de telefoon dat hij Roamt wanneer het geen T-Mobile is. Iemand een idee/oplossing?

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282866

Ik wil graag mijn volumeknoppen een andere functie geven... harder zachter zetten doe ik zelden, heb hem meestal op vol volume staan. Dus die enkele keer dat dit anders moet kan ik wel via het volume-icoontje doen.
Nu wil ik bijvoorbeeld de camera "aan" aan een volumeknop hangen. nog mooier zou zijn, als de andere dan camera "afsluiten" zou worden.
Weet iemand een geschikt gratis tooltje waarmee ik die hardware buttons kan remappen? Via de instellingen van WM6 kan ik alleen knop 1 (opnemen) andere functie geven.

Wat ik ook wel zou willen weten als alternatief: hoe kan ik in het touchflo menu "album" vervangen door "camera". Ik neem aan dat dit ergens in het register moet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op http://www.pocketpc.ch/ht...ps-und-tricks-tweaks.html (duitse site) lees ik bij punt 21 dat men het plasticje voor de lens weg haalt bij de Diamond om betere foto's te kunnen maken. (groter risico natuurlijk op vuil in het toestel).
Heeft iemand hier deze truuk al geprobeerd? Ik neem aan dat het bij de touch pro gaat om het vierkante plasticje dat je ziet als je de batterijdeksel van het toestel afhaalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 282866 op 09-02-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Anoniem: 281227 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:00:
werkt er iemand met mymobiler en windows vista ? ik krijg steeds de melding dat ofwel activesync aan het werk is of dat de mobiel niet aangesloten is. bestaat er een alternatier ?

enne bladrunner het is inderdaad strak, leuke taskbar ook trouwens
Ik heb mymobiler i.c.m. Vista en dat werkt prima hier, probleem is bij mij nooit eerder voorgekomen :/
Anoniem: 282866 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:37:
Ik wil graag mijn volumeknoppen een andere functie geven... harder zachter zetten doe ik zelden, heb hem meestal op vol volume staan. Dus die enkele keer dat dit anders moet kan ik wel via het volume-icoontje doen.
Nu wil ik bijvoorbeeld de camera "aan" aan een volumeknop hangen. nog mooier zou zijn, als de andere dan camera "afsluiten" zou worden.
Weet iemand een geschikt gratis tooltje waarmee ik die hardware buttons kan remappen? Via de instellingen van WM6 kan ik alleen knop 1 (opnemen) andere functie geven.

Wat ik ook wel zou willen weten als alternatief: hoe kan ik in het touchflo menu "album" vervangen door "camera". Ik neem aan dat dit ergens in het register moet kunnen?
Kijk eens naar AEButton Plus, daarmee kun je de knoppen remappen. Werkt prima met verschillende functies ook nog (long press, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Nog even weer terug naar het MMS+KPN+TP probleem:

Ik heb KPN gebeld (1200) en "de technicus heeft in de server gekeken om te zien wat er exact gebeurd". Het advies was om het bezorginsrapport en het gelezenrapport uit te schakelen.

Vreemde reactie, maar uiteraard geprobeerd: Daarna test-MMS verstuurd naar deels ander netwerk (Telfort-KPN) en totaal ander netwerk (T-mobile). Geen van de MMS'jes komt aan... uiteraard krijg ik ook geen foutmelding, die rapporten waren immers net uitgezet.

Ontvangen lukt nog steeds wel. Fijn ding.... Heb je het meest complete, universele toestel wat de KPN maar aanbied (Toch? Veel gekker hebben ze niet.) En dan werkt iets niet.... :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
CyberJoe schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:29:
Ik heb de T-Mobile uitvoering met een Telfort sim er in (sinds vandaag). Nu krijg ik steeds de melding dat ik aan roaming doe en ik heb ook steeds dat tekentje naast het Bluetooth tekentje staan. Ik internet met Telfort Spot, maar volgens mij denkt de telefoon dat hij Roamt wanneer het geen T-Mobile is. Iemand een idee/oplossing?
Had hetzelfde met mijn Orange-SIM. Nu mijn nummer is overgezet en de t-mobile SIM er in zit is het weg.

Ik heb dit toestel nu een paar weekjes en ben er nog steeds niet wild van. Wel ben ik blij eindelijk niet meer sneller kan typen dan de teksten op het scherm verschijnen bij het SMSen; Met Fn+Spatie heb ik eindelijk T9 weten uit te zetten
Nu nog eens verdiepen hoe ik alle T-mobile troep er af krijg en dan kan ik daarna eens naar alle tweaks gaan kijken, en hopelijk wordt ik er dan nog wat enthousiaster over

[ Voor 27% gewijzigd door frickY op 10-02-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Anoniem: 282866 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:56:
Op http://www.pocketpc.ch/ht...ps-und-tricks-tweaks.html (duitse site) lees ik bij punt 21 dat men het plasticje voor de lens weg haalt bij de Diamond om betere foto's te kunnen maken. (groter risico natuurlijk op vuil in het toestel).
Heeft iemand hier deze truuk al geprobeerd? Ik neem aan dat het bij de touch pro gaat om het vierkante plasticje dat je ziet als je de batterijdeksel van het toestel afhaalt.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft de Diamond in de batterijcover zelf ook nog een plasticje (waar de TP een gat heeft zitten) en wordt dat bedoeld. Dus niet het plasticje dat tegen de lens aanzit op het telefoon-deel.

De voorbeeldfoto's op die site zijn misschien een beetje misleidend, want als je geen goed licht hebt en/of je telefoon niet stil genoeg houdt krijg je die kwaliteit toch nooit, en dat vergeten sommige mensen wel eens. Als je dat soort dingen wel in de gaten houdt krijg ik met m'n TP ook zonder aanpassingen al zulke foto's, waardoor ik vermoed dat het gat in de batterijdeksel van de TP hetgene is dat bij de Diamond nog afgedekt is.

Nogmaals, ik heb geen Diamond dus als iemand dit zou kunnen bevestigen zou je het zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 13:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Edit, weer opgelost :P Instellingen er helemaal opnieuw opgezet :+

[ Voor 85% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2009 10:28 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Myedvyed schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:30:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft de Diamond in de batterijcover zelf ook nog een plasticje (waar de TP een gat heeft zitten) en wordt dat bedoeld. Dus niet het plasticje dat tegen de lens aanzit op het telefoon-deel.
<...>
Nogmaals, ik heb geen Diamond dus als iemand dit zou kunnen bevestigen zou je het zeker weten.
Ja, je hebt gelijk met dat glaasje bij de Diamond in de deksel. Dat maak ik er nu ook uit op... hmmm... dan toch dat vierkante plasticje maar niet slopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frickY schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:06:
[...]

Had hetzelfde met mijn Orange-SIM. Nu mijn nummer is overgezet en de t-mobile SIM er in zit is het weg.
Klopt, roaming tekentje heb ik ook. (nog 10 dagen) dan is oude Orange voorbij en heb ik echt T-Mobile met Web n Walk. Eindelijk mijn onbeperkt internetten...

Op mijn vorige toestel kreeg ik ook opeens dat roaming driehoekje... dat is gebeurd toen op een gegeven moment Orange was opgeslokt door T-Mobile. Het is weg als je van Orange naar echt T-mobile over bent gegaan.
<...>
Nu nog eens verdiepen hoe ik alle T-mobile troep er af krijg en dan kan ik daarna eens naar alle tweaks gaan kijken, en hopelijk wordt ik er dan nog wat enthousiaster over
Ik denk de gehele rom flashen naar een standaard uitvoering? Dan is alles schoon van t-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2024

CyberJoe

Only visiting this planet

Ben juist weg bij T-Mobile vanwege slechte dekking bij mij thuis. Zit nu bij Telfort en dat gaat een stuk beter. Ik heb ooit eens een registry editor en een ander progje van XDA developers gehaald dat een deel van de T-Mobile dingen er af haalde. Maar ik lees wel dat de MDA versie van de TP al een paar tweaks zou hebben die de originele TP nog moet krijgen.
frickY schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:06:
[...]

Ik heb dit toestel nu een paar weekjes en ben er nog steeds niet wild van. Wel ben ik blij eindelijk niet meer sneller kan typen dan de teksten op het scherm verschijnen bij het SMSen; Met Fn+Spatie heb ik eindelijk T9 weten uit te zetten

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:20

Entity

9000rpm

CyberJoe schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:20:
Ben juist weg bij T-Mobile vanwege slechte dekking bij mij thuis. Zit nu bij Telfort en dat gaat een stuk beter. Ik heb ooit eens een registry editor en een ander progje van XDA developers gehaald dat een deel van de T-Mobile dingen er af haalde. Maar ik lees wel dat de MDA versie van de TP al een paar tweaks zou hebben die de originele TP nog moet krijgen.

[...]
Is het niet zo dat je bij Telfort op het KPN netwerk zit en de TP dat als roaming ziet omdat het dus geen Telfort is? Zoiets heb ik weleens gehoord tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Klopt, heeft de motorola van mijn vrouw ook. (Telfort-KPN, met roaming tekentje in beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279460

Ik gebruik vaak RSS-reader: opende eerst artikelen in Opera. Nu opent hij ineens artikelen in Internet Explorer. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen zodat hij weer artikelen in Opera opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag mijn touch pro binnen gekregen, alleen ik krijg hem niet gesynced met Windows Mobile Device Center.
Iemand een oplossing? Ik krijg geen foutmelding alleen WMDC zegt; niet verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ter info: vandaag kreeg ik per mail van de Nederlandse support het volgende:

"Waneer komt de rom Update die redelijk veel bugs zal fixen uit? Onze software-engineers vertellen ons dat de rom update date maand (feb 02/09) nog uit komt."

dus... de officiele HTC Nederlandse rom komt nu echt snel... lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goed moest dus een vinkje uitzetten in de telefoon. Nu krijg ik in windows zelf de melding: Kan usb apparaat niet herkennen, heb al de dingen van de cd geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 20:55
En dan maar hopen dat T-mobile de branded versie ook snel uitbrengt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112109

SMS-jes hoef je toch niet te verwijderen? Ik kreeg geen SMS-jes meer aan dus ik verwijder 3 SMS-jes waardoor ik wel weer een SMS-je kon ontvangen. Moet ik nu dus mijn SMS-jes verwijderen wil ik weer SMS-jes kunnen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-06 10:16
Anoniem: 112109 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:42:
SMS-jes hoef je toch niet te verwijderen? Ik kreeg geen SMS-jes meer aan dus ik verwijder 3 SMS-jes waardoor ik wel weer een SMS-je kon ontvangen. Moet ik nu dus mijn SMS-jes verwijderen wil ik weer SMS-jes kunnen ontvangen?
Ik heb bijna bijna 300smsje in me inbox, dus weet niet hoeveel jij er hebt maar volgens mij is er geen limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds probleem met Mobile device center:
Als ik mijn telefoon inplug krijg ik de melding dat mijn usb niet wordt herkent.
Ik heb meerdere kabels geprobeerd.

Mijn oude S710 doet het wel, ook i.c.m. de nieuwe kabel.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 180579 op 10-02-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 15:34

JAMF

010 the number of the best

Misschien een oplossing voor mensen die TF3d wel mooi, maar niet zo handig vinden

Hiermee schijn je je Tf3d met een hardkey aan en uitzetten
op PPC freeware.net

kan je gewoon de WinMob agenda gebruiken

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282866 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:41:
Ter info: vandaag kreeg ik per mail van de Nederlandse support het volgende:

"Waneer komt de rom Update die redelijk veel bugs zal fixen uit? Onze software-engineers vertellen ons dat de rom update date maand (feb 02/09) nog uit komt."

dus... de officiele HTC Nederlandse rom komt nu echt snel... lijkt het...
Goed nieuws :Y

wbt het Vista theme wat ik er nu op heb zitten, ben wel de landscape modus kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 12:38

rajackar

Blood Minister

Ik heb net toch eens een mailtje naar vodafone gestuurd over de batterij tijd. Ik lees hier dat de tijden die ik haal normaal schijnen te zijn maar ik ben toch erg benieuwd naar de reactie. Op de site staat namelijk 467 uur en ik haal met alles uit en nauwelijks gebruik de 48 uur net. Dat is ongeveer een tiende(!).

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-06 10:16
rajackar schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:08:
Ik heb net toch eens een mailtje naar vodafone gestuurd over de batterij tijd. Ik lees hier dat de tijden die ik haal normaal schijnen te zijn maar ik ben toch erg benieuwd naar de reactie. Op de site staat namelijk 467 uur en ik haal met alles uit en nauwelijks gebruik de 48 uur net. Dat is ongeveer een tiende(!).
Dat is de standby tijd die ze vermelden met 467uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:41
ruudjuhnl schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:37:
[...]

En die 48 uur ook ongeveer (bij vrijwel geen gebruik) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-05 20:46
Weet er iemand wanneer we de gelekte firmware officieel kunnen verwachten? Mijn toestel is zakelijk en nog CID locked, en dat laat ik liever zo. Aan de andere kant wil ik wel graag updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:48
R Kuipers schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:01:
Weet er iemand wanneer we de gelekte firmware officieel kunnen verwachten? Mijn toestel is zakelijk en nog CID locked, en dat laat ik liever zo. Aan de andere kant wil ik wel graag updaten.
Een paar posts hierboven staat dat ie nog deze maand komt (óók de Nederlandse versie!) dus nog heel even geduld hebben :)

Overigens een idee'tje om weer een nieuw deeltje te beginnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ruudjuhnl schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:37:
[...]

Ja, precies, dat is ook wat ik beschrijf. Ik snap ook wel dat het niet gaat veranderen maar ik heb me in de mail voorgedaan als een gebruiker met niet veel kennis die denkt dat het toestel kapot is. Ben gewoon heel erg benieuwd hoe ze dat oppakken want ik blijf erbij dat het bizar is dat een telefoon bij normaal gebruik nog niet eens een tiende haalt van de beloofde batterij tijd.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Laatst online: 06-06 20:45

BadBert

Mini powah

rajackar schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:42:
[...]

Ja, precies, dat is ook wat ik beschrijf. Ik snap ook wel dat het niet gaat veranderen maar ik heb me in de mail voorgedaan als een gebruiker met niet veel kennis die denkt dat het toestel kapot is. Ben gewoon heel erg benieuwd hoe ze dat oppakken want ik blijf erbij dat het bizar is dat een telefoon bij normaal gebruik nog niet eens een tiende haalt van de beloofde batterij tijd.
Ben benieuwd hoe dat uit pakt, alle gebruikers nemen het maar voor lief (incl ikzelf) dat die tijden totaal niet kloppen. Is vaak toch wel iets waarop je een keuze baseert of je dat toestel wel of niet neemt...

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Precies, als ik dit namelijk geweten had was ik nooit voor dit toestel gegaan. Nu vind ik de werking wel erg prettig dus dat heeft me er van weerhouden om hem per direct terug te sturen.
Maar ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-06 09:55
Zolang je maar niet denkt dat de accu opeens een week mee gaat alleen door een update :+ . Ik heb me er al bij neergelegd. 3G mode, alleen als ik moet internetten. Blijf het triest vinden hoor. Verveel je je ergens. Dan denk je, laat ik eens youtube afstruinen. is je accu na 3 uur leeg. GPS is helemaal leuk. Ik heb een Adapt autolader van 1A. Die levert niet genoeg stroom om de TP te laden tijdens GPS gebruik. Mijn autolader uit het jaar kruik die bij mn Adapt BT GPS muis zat kan dat wel.

Als ik weer een HTC koop wacht ik dit keer wel tot een paar maanden nadat een nieuw model uit is.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Die Bruine schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:38:
Zolang je maar niet denkt dat de accu opeens een week mee gaat alleen door een update :+ . Ik heb me er al bij neergelegd. 3G mode, alleen als ik moet internetten. Blijf het triest vinden hoor. Verveel je je ergens. Dan denk je, laat ik eens youtube afstruinen. is je accu na 3 uur leeg. GPS is helemaal leuk. Ik heb een Adapt autolader van 1A. Die levert niet genoeg stroom om de TP te laden tijdens GPS gebruik. Mijn autolader uit het jaar kruik die bij mn Adapt BT GPS muis zat kan dat wel.

Als ik weer een HTC koop wacht ik dit keer wel tot een paar maanden nadat een nieuw model uit is.
Dat zou mooi zijn maar zover buiten de realiteit leef ik niet hoor ;)
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Het toestel kan in potentie bijna alles...... zolang je het maar niet gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:44
Ik heb vandaag juist met veel plezier TomTom gebruikt, met een imitatie-merk lader die ooit bij een Tytn II verkocht is, die trok het iig wel.

Gister nog even een handig houdertje in elkaar geklust wat samen met mijn Gorillapod SLR een ideale standaard vormt als je geen eigen auto hebt en dus verschillende dashboards voor je neus krijgt :p Zal later nog een plaatje posten, vond het wel redelijk geslaagd :)

[ Voor 10% gewijzigd door Carpento op 11-02-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje: heb ander thema erin gezet...en ben landscape spul nu kwijt(wat ik niet zo erg vind) maar er zit een bug in :/
Als ik m'n TB uitschuif start het telefoon toetsenbord op...ook als ik 'm weer inschuif... dat vind ik dus wel irritant }:|

edit: even wat manillafiles verwijderd van m'n geheugenkaart...toetsenbord blijft nu weg :?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 11-02-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

laat staan dat 3G vol ontvangst heeft ;( bij mij nooit iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even over het wegblijven van de landscape modus...
Heb al even op XDA gekeken maar is me nog niet helemaal duidelijk, iemand idee hoe ik dit weer werkend krijg?

Is geen must maar wel handig soms... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik zou 't niet weten, maar je hebt manila bestanden weggehaald, dit zijn systeembestanden waar TF3D op draait en die zitten nogal verstrengeld door 't register als ik me niet vergis. Volgens mij ben je 't beste af met 'n hard-reset om gewoon "opnieuw" te beginnen.

Maar goed, misschien heeft iemand hier (of op XDA) 'n oplossing voor je probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eric_Cantona schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:40:
Ik zou 't niet weten, maar je hebt manila bestanden weggehaald, dit zijn systeembestanden waar TF3D op draait en die zitten nogal verstrengeld door 't register als ik me niet vergis. Volgens mij ben je 't beste af met 'n hard-reset om gewoon "opnieuw" te beginnen.

Maar goed, misschien heeft iemand hier (of op XDA) 'n oplossing voor je probleem :)
De Manilla bestanden die ik heb weggehaald stonden alleen op m'n geheugenkaartje, van het toestel zelf heb ik niks verwijderd... :)

Maar er zijn Themes die geen landscape modus hebben... dus de originele is nog wel ergens want die is niet overschreven...
Schijnt dat je een Manilla bestandje in je toestel moet wijzigen of zo en dan moet het weer werken... :?

* Anoniem: 147093 speurt gewoon verder naar oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
GPS is helemaal leuk. Ik heb een Adapt autolader van 1A. Die levert niet genoeg stroom om de TP te laden tijdens GPS gebruik. Mijn autolader uit het jaar kruik die bij mn Adapt BT GPS muis zat kan dat wel.
Effe hierop terugkomen: ik heb een ding zonder duidelijk merk of naam, van 850 mA, en die voldoet gewoon :p

• _Sparkie_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-05 23:27
ruudjuhnl schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:04:
[...]

Ik heb bijna bijna 300smsje in me inbox, dus weet niet hoeveel jij er hebt maar volgens mij is er geen limiet.
Nou voor zover ik weet is er ook geen limiet. gewoon tot je geheugen vol staat denk. Heb zelf nu 1473 smsjes erin staan. Geen problemen verder gehad ook niet kwa prestatie vermindering ofzo.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Carpento schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 23:53:
[...]

Effe hierop terugkomen: ik heb een ding zonder duidelijk merk of naam, van 850 mA, en die voldoet gewoon :p
De originele van HTC is btw ook niet duur en die levert 2A. Genoeg om te navigeren en op te laden iig.

Hoeveel A moet zo'n lader ongeveer zijn wil hij de htc bijhouden met laden i.c.m. tomtom?

• Erik VdJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-11-2023
Om mijn Touch Pro te voeden in de auto, ik maak regelmatig lange ritten, heb ik in mijn auto een USB hub gemonteerd met een apparte voeding 12 V naar 5V 2500 mA. Hierdoor ben ik niet gebonden aan de vervelende sigarettenaansteker en kan ik alle USB gevoede apparaten aansluiten. Het speelt hier uiteraard geen rol of het een USB1 of USB2 hub is omdat het hier enkel gaat over voeding en niet over dataoverdracht. Dit werkt uitstekend en veilig. Voor mijn Touch Pro had ik een HTC3300 en die heeft daar ook altijd op gewerkt.
Via deze USB hub kan je bv. ook een MP3 of een BleuTooth handsfree of oortje laden.
Toch nog een vraagje over de Touch pro: wanneer ik telefoneer gaat het scherm heel snel uit zodat het altijd even lastig is om tijdens het bellen het toetsenbord te activeren wanneer je bv. een nummer moet intoetsen wanneer je met een automaat belt. Hoe kan ik dat aanpassen?

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 13:30

Deem

Ontcijfer mij!

Erik VdJ schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:03:
Toch nog een vraagje over de Touch pro: wanneer ik telefoneer gaat het scherm heel snel uit zodat het altijd even lastig is om tijdens het bellen het toetsenbord te activeren wanneer je bv. een nummer moet intoetsen wanneer je met een automaat belt. Hoe kan ik dat aanpassen?
Ok vooruit dan, ookal is deze vraag al 10.000 keer hier langsgekomen :O : Het programma Advanced config kan dit veranderen naar altijd aan tijdens telefoneren. Verder kan je als je aan het telefoneren bent het scherm altijd weer aanzetten door op aan/uit knop te drukken aan de bovenzijde van de telefoon.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Anoniem: 159836

@ Deem
Ik zoek hier ook al naar en heb diverse tweaks geprobeerd. Geen resultaat.
Ook via AC hier die optie niet in terug.
Welke optie en waarde moet er dan worden aangepast ?

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-05 14:21
Ik heb ook sinds kort de HTC Touch Pro.
Na dit topic een beetje doorgelezen te hebben heb ik een klein idee van wat allemaal mogelijk is.
Ik beschik over een NL toestel, dat ik graag wil updaten naar de laatste versie. Als ik naar de HTC site ga zegt die dat mijn toestel niet geschikt is. Kan gebeuren. Iemand een tip welke laatste versie ik moet installeren en wat eigenlijk een handige tweak kan zijn?

Koekoek!

• teake
Advies: Wacht ff een paar weken tot de NL versie uit is, en zet die er dan op.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 159836 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:14:
Welke optie en waarde moet er dan worden aangepast ?
In Advanced config onder 'phone' staat een item dat 'Phone sleep during call'. als je die op Not allowed zet dan gaat het scherm niet uit tijdens telefoneren. Het zou ook kunnen zijn de je "Fast sleep during call' ook op Not allowed moet zetten. Ik heb ze zelf niet geprobeert omdat als het scherm aan zou blijven, ik allemaal functies activeer met mijn wang en oor. Mocht ik toch nu met scherm uit bij die functies willen, dan zet ik het scherm gewoon aan :)

Je kan ook deze regkey proberen:
HKEY_Local_Machine \ Drivers \ BUILTIN \ DIR \ EnableFastD ormantDisplayDuringCall to "0" switch

Of je kan probrenen op zoek te gaan naar nosleep.cab

Maar eigenlijk doen ze allemaal hetzelfde.

Succes!

[ Voor 25% gewijzigd door Deem op 12-02-2009 13:19 ]

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-05 14:21
teake schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:07:
Advies: Wacht ff een paar weken tot de NL versie uit is, en zet die er dan op.
OK, al bekend wanneer deze dan officieel zou uitkomen?

Andere vraag, als ik mijn HTC connect met de bluetooth verbinding in de auto kan ik wel personen bellen maar zodra ik gebeld word springt de audio meteen naar mute en hoor ik helemaal niks meer. Vergeet ik ergens een instelling?

Koekoek!

• snarf
  • Laatst online: 10-06 09:06
Alvast een beetje vooruitlopende op de NL update gaat komen, kan ik deze gewoon installeren over de standaard HTC NL ROM met hardSPL en een custom RadioROM?

Zo ja, krijg ik dan de nieuwste HTC NL ROM mét de nieuwste RadioROM of blijft hardSPL bestaan met de custom ROM die ik nu heb geïnstalleerd?

Even voorkomen dat ik m'n TP verkloot ;)

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

snarf schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:17:
Alvast een beetje vooruitlopende op de NL update gaat komen, kan ik deze gewoon installeren over de standaard HTC NL ROM met hardSPL en een custom RadioROM?

Zo ja, krijg ik dan de nieuwste HTC NL ROM mét de nieuwste RadioROM of blijft hardSPL bestaan met de custom ROM die ik nu heb geïnstalleerd?

Even voorkomen dat ik m'n TP verkloot ;)
Goede vraag! Als dat zo is zou je dus altijd de optie hebben om terug te gaan naar de orginele software. Ik persoonlijk denk dat je wel met hardSPL blijft zitten omdat dat niet in de nieuwe rom zit en een spl nodig is om zoiezo te kunnen flashen. Mocht dit niet kunnen dan vind ik dat niet zo een probleem omdat je zelfs met de nieuwe rom waarschijn nog achter de feiten aan loopt en de custom roms nieuwer, sneller en uitgebreider zijn.

• Carpento
Afbeeldingslocatie: http://images.carpento.net/touchhouder1.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.carpento.net/touchhouder2.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.carpento.net/touchhouder3.jpg

Plaatjes van mn zelfgekluste Touch Pro houder die in een Gorillapod SLR past :)

Op de foto's nog niet te zien maar ik heb de binnenkant nog bekleed met wat schuimtape, dan staat de telefoon klemvast, en dat krast minder snel denk ik :)

[ Voor 77% gewijzigd door Carpento op 12-02-2009 13:40 ]

Is er een programma voor de touch pro waarmee je .swf mee kan afspelen? (Flash)

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 180579 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:06:
Is er een programma voor de touch pro waarmee je .swf mee kan afspelen? (Flash)
Kijk hier eens? Met een klein beetje zoekwerk wat je vanzelf op flash lite uitgekomen van adobe zelf.

[ Voor 35% gewijzigd door Deem op 12-02-2009 14:38 ]

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03
Ik merk net dat als je het toestel openklapt en daarna het pennetje horizontaal bij de volume toetsen neerlegd, met de punt ergens tussen de 4 en de 7 toets, zodat de achterkant van het pennetje links uitsteekt dat het toestel denkt dat je hem dichtklapt. Komt door het magneetje denk ik. Heeft iedereen dat?

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Deem schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:29:
[...]

Ok vooruit dan, ookal is deze vraag al 10.000 keer hier langsgekomen :O : Het programma Advanced config kan dit veranderen naar altijd aan tijdens telefoneren. Verder kan je als je aan het telefoneren bent het scherm altijd weer aanzetten door op aan/uit knop te drukken aan de bovenzijde van de telefoon.
Grappig dat iedereen dit zo irritant vindt.
Na mijn HTC P3300 vond ik dit een geweldige verbetering.
Met mijn vorige HTC had ik na het bellen altijd allerlei applicaties opgestart en heel vaak Tomtom.
Ook van dat irrtante geklik tijdens een gesprek van het aanraken van je wang tegen dat touchscreen ben je nu af.
Echt geloof me na een tijdje het niet uitschakelen ga je gillend weer terug naar de standaard instellingen
En inderdaad als je het scherm nodig hebt betekent dat, dat je hem van je oor moet halen (anders zie je niks ;) )en schakel je hem heel simpel met de knop bovenop weer in ,en op die manier kun je ook nooit per ongeluk de verbinding verbreken.
Kortom , wat lastig lijkt is eigenlijk geniaal

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Carpento schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:30:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Plaatjes van mn zelfgekluste Touch Pro houder die in een Gorillapod SLR past :)

Op de foto's nog niet te zien maar ik heb de binnenkant nog bekleed met wat schuimtape, dan staat de telefoon klemvast, en dat krast minder snel denk ik :)
Inventief maar wat 'n stellage voor in je auto zeg :D Blijft 't wel redelijk staan, ook als je 'n scherpe bocht neemt? En de kabel naar de houder toe lijkt me niet zo handig, maar als 't voor jou werkt :)

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
wiene schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:38:
Ik merk net dat als je het toestel openklapt en daarna het pennetje horizontaal bij de volume toetsen neerlegd, met de punt ergens tussen de 4 en de 7 toets, zodat de achterkant van het pennetje links uitsteekt dat het toestel denkt dat je hem dichtklapt. Komt door het magneetje denk ik. Heeft iedereen dat?
Haha ja bij mij ook (MDA Vario IV)

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

wiene schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:38:
Ik heb het ook en dat is gewoon normaal. Het magnetisme word gedetecteert door de telefoon en niet of de pen daarwerkelijk aan de binnenkant zit.

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

MatMich schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:39:
[...]

Grappig dat iedereen dit zo irritant vindt.
Na mijn HTC P3300 vond ik dit een geweldige verbetering.
Met mijn vorige HTC had ik na het bellen altijd allerlei applicaties opgestart en heel vaak Tomtom.
Ook van dat irrtante geklik tijdens een gesprek van het aanraken van je wang tegen dat touchscreen ben je nu af.
Echt geloof me na een tijdje het niet uitschakelen ga je gillend weer terug naar de standaard instellingen
En inderdaad als je het scherm nodig hebt betekent dat, dat je hem van je oor moet halen (anders zie je niks ;) )en schakel je hem heel simpel met de knop bovenop weer in ,en op die manier kun je ook nooit per ongeluk de verbinding verbreken.
Kortom , wat lastig lijkt is eigenlijk geniaal
In de laatste ROMeOS versie zit 'n "curtain" die tijdens 't bellen over de extra opties schuift. 't Scherm gaat dus niet uit, maar je kunt ook bijna niets aanklikken met je oor. Dus zodra je je luidspreker o.i.d. moet hebben, dan schuif je die "curtain" omlaag en krijg je de extra opties te zien. Werkt prima :)

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Eric_Cantona schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:44:
[...]

In de laatste ROMeOS versie zit 'n "curtain" die tijdens 't bellen over de extra opties schuift. 't Scherm gaat dus niet uit, maar je kunt ook bijna niets aanklikken met je oor. Dus zodra je je luidspreker o.i.d. moet hebben, dan schuif je die "curtain" omlaag en krijg je de extra opties te zien. Werkt prima :)
Mwa, die feature zit er idd in maar was er niet echt kapot van. Vond op een knopje drukken toch handiger dan dat glaasje naar beneden schuiven met je vingers. Vaak mislukte mijn eerste pogingen dus ik ben gewoon weer terug naar het aan/uit knopje. Scheelt nog accu ook!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Deem schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:25:
[...]

Goede vraag! Als dat zo is zou je dus altijd de optie hebben om terug te gaan naar de orginele software. Ik persoonlijk denk dat je wel met hardSPL blijft zitten omdat dat niet in de nieuwe rom zit en een spl nodig is om zoiezo te kunnen flashen. Mocht dit niet kunnen dan vind ik dat niet zo een probleem omdat je zelfs met de nieuwe rom waarschijn nog achter de feiten aan loopt en de custom roms nieuwer, sneller en uitgebreider zijn.
Uiteraard kun je de originele ROM altijd op je telefoon zetten, ook als er HardSPL en custom rom opzit.
Op xda kun je ook progs vinden om Hard-SPL weer ongedaan te maken. Moet je even voor zoeken.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Carpento
Eric_Cantona schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:41:
[...]

Inventief maar wat 'n stellage voor in je auto zeg :D Blijft 't wel redelijk staan, ook als je 'n scherpe bocht neemt? En de kabel naar de houder toe lijkt me niet zo handig, maar als 't voor jou werkt :)
Die kabel is wel handig voor opladen eigenlijk O-) Alleen zat in deze auto (Citroen Berlingo) de stekkeraansluiting een beetje erg laag.

Voor wat betreft die stellage, dat valt eigenlijk wel mee. Op die plaatjes lijkt het heel ernstig maar de poten van het statief liggen plat op het dashboard (zit antislip op die pootjes), dus dan heb je het concreet over een centimeter of tweeenhalf wat er boven op je dash ligt. Dat gaat allemaal wel.

Al met al is het ff klieren voor het stevig staat, maar je bent met zo'n Gorillapod wel enorm flexibel :)

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Iedereen houd van screenshotjes, Ik ook! 8)

Ik werk zonder Touch Flo 3d dus die heb ik gedisabled. ROMeOS 1.70.x. Verder gebruik is SPB weather en diary. Heel veel tweaks niet zichtbaar... Windows 7 theme.tsk en Nokia systeemfont.
Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/2200/screen04sl9.png

Cool he, je blijft knutselen. Voor tweakers is een een windows mobile telefoon een van de beste dingen die je kan overkomen in deze tijd. Je kunt echt bijna alles naar je eigen hand zetten en voor de gekste dingen is er wel een tooltje of tweakje voor te vinden. In het begin was is minder tevreden maar na steeds meer tweaken, flashen en knutslen ben ik echt content met deze telefoon. Ik gebruik hem iedere dag behoorlijk veel met plezier. Heerlijk.

En nog effe pimpen als ie ligt :)
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/6497/screen06ll1.png

Love mijn Touch Pro _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Deem op 12-02-2009 15:58 ]

Deem schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:38:
Iedereen houd van screenshotjes, Ik ook! 8)

Ik werk zonder Touch Flo 3d dus die heb ik gedisabled. ROMeOS 1.70.x. Verder gebruik is SPB weather en diary. Heel veel tweaks niet zichtbaar... Windows 7 theme.tsk en Nokia systeemfont.
[afbeelding]

Cool he, je blijft knutselen. Voor tweakers is een een windows mobile telefoon een van de beste dingen die je kan overkomen in deze tijd. Je kunt echt bijna alles naar je eigen hand zetten en voor de gekste dingen is er wel een tooltje of tweakje voor te vinden. In het begin was is minder tevreden maar na steeds meer tweaken, flashen en knutslen ben ik echt content met deze telefoon. Ik gebruik hem iedere dag behoorlijk veel met plezier. Heerlijk.

En nog effe pimpen als ie ligt :)
[afbeelding]

Wat voor programma is dat voor je batterij indicator?
Ziet er flex uit!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik gebruik daarvoor FInixNOverBatteryIconsOnly.cab maar dan alleen de witte (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424926) maar voordat dat werkt moet je eerst sdkcerts.cab installeren (staat ook in dat topic op xda). Deze indicator is trouwens standaard in romeos.

Succes!

[ Voor 31% gewijzigd door Deem op 12-02-2009 16:26 ]

• Rowinvd
Waarom krijg ik de telefoon niet meer geblokkeerd? :S

Als ik de ophangknop ingedrukt houd veranderd er niks... Heb net een poging gedaan om de NLD_LONG_PRESS_END_KEY cab erop te zetten, maar dat maakte ook geen verschil.

De bedoeling is dus dat gewoon de vergrendeling erop gaat, maar het scherm dus wel aanblijft (stand-by modus(aan/uit knop bovenop) is niet de bedoeling, want dan gaat de GPS ook uit)

• Myedvyed
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

[b][message=31492873,noline]In het begin was is minder tevreden maar na steeds meer tweaken, flashen en knutslen ben ik echt content met deze telefoon. Ik gebruik hem iedere dag behoorlijk veel met plezier. Heerlijk.

...

Hoewel ik niet zoveel getweakt heb als jij (kheb nog steeds de originele ROM, alleen radio ROM aangepast) ben ik toch steeds tevredener over de TP. Kwil niet anders meer, de volgende foon wordt weer een VGA+ touchscreen WinMo telefoon met full QWERTY. Remote desktop, Putty, etc. zijn af en toe erg handig, en nu ik privé een Exchange server heb draaien waar ik al m'n mailadressen op laat binnenkomen vind ik het allemaal nog briljanter werken.

Ja, een paar dingen werken wat nukkig, maar ach.. dat went. Het geeft de telefoon een menselijk tintje, zullen we maar zeggen :P

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Als we toch met plaatjes bezig zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/652xbp.jpg

Flink wat aangekloot de laatste tijd, TF3D vond ik er wel gelikt uitzien dus heb ik laten staan. Verder ook de laatste Nederlandse versie van ROMeOS. Ik ben nog aan de slag geweest om 't "Oproepen" gedeelte eruit te slopen maar dat is me tot op heden niet gelukt. Net als Deem veel onzichtbare tweaks uitgevoerd ook.

Enkele zichtbare veranderingen:
- startmenu veranderd (shellres.192.dll)
- taakbalk icoontjes veranderd (gemaakt door tsowen: versie 5.15 als ik me niet vergis)
- notopcurtain.cab
- glassclock_v1.cab
- neoicon.cab

Vragen? Stel ze maar :)

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

net pointUI 2 geprobeerd. Ziet er veel belovend uit. Lekker snel en vloeiend
http://tweakers.net/meuktracker/19559/pointui-home-2-free.html

Multimonitor is relax :P

Weet iemand hoe ik de standaard browser van de RSS-reader kan veranderen? Eerst opende hij in Opera, nu in IE...ik wil terug naar Opera.

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
ik krijg de laatste tijd opeens geen meding meer als ik een sms ontvang. zou dit aan s2u2 liggen of is dit iets anders? ik heb onder 'meldingen' wel ingevoerd dat de tp moet trillen en geluid moet maken.
dit doet is echter pas als ik zelf het toestel uit standby haal.

waar kan dit aan liggen?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

s2u2 heeft bij mijn weten wel 'n optie "wake up on sms", wellicht eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-mobile brengt mij "overige kosten" in rekening voor het internetten via gprs. Ik heb onbeperkt internet van t-mobile. Vrouw van klantenservice vertelde mij dat als ik wil internetten ik dat via HSDPA moet doen. Soms doe ik dit ook dat staat er dus die -H- bovenin mijn toch pro, maar soms heb ik slecht bereik denk ik en staat er een -G- (ik woon overigens gewoon in de randstad). Mevrouw vertelde mij dat ik GPRS uit moet zetten wil ik geen extra kosten krijgen. Ik vind dit een raar verhaal, onbeperkt internet...maar als tmobile slecht bereik levert op sommige plekken heb ik trager internet +moet ik ineens extra betalen.

Kan iemand bevestigen dat dit zo gaat? Ik wil gewoon onbeperkt internetten zonder extra kosten.
Is gprs uitzetten de enige oplossing? Zoja hoe doe ik dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat kan niet bij mijn weten :/

GPRS verandert vanzelf in 3G of HSPDA als de verbinding goed genoeg is, grote onzin die de klantenservice uitkraamt als je 't mij vraagt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eric_Cantona schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:46:
Dat kan niet bij mijn weten :/

GPRS verandert vanzelf in 3G of HSPDA als de verbinding goed genoeg is, grote onzin die de klantenservice uitkraamt als je 't mij vraagt ..
ja dat leek mij ook al...maar zou zonde zijn als het wel zo blijkt te werken, want heb geen zin in een dikke rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
Anoniem: 279460 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:41:
T-mobile brengt mij "overige kosten" in rekening voor het internetten via gprs. Ik heb onbeperkt internet van t-mobile. Vrouw van klantenservice vertelde mij dat als ik wil internetten ik dat via HSDPA moet doen. Soms doe ik dit ook dat staat er dus die -H- bovenin mijn toch pro, maar soms heb ik slecht bereik denk ik en staat er een -G- (ik woon overigens gewoon in de randstad). Mevrouw vertelde mij dat ik GPRS uit moet zetten wil ik geen extra kosten krijgen. Ik vind dit een raar verhaal, onbeperkt internet...maar als tmobile slecht bereik levert op sommige plekken heb ik trager internet +moet ik ineens extra betalen.

Kan iemand bevestigen dat dit zo gaat? Ik wil gewoon onbeperkt internetten zonder extra kosten.
Zij dacht zeker aan WAP, en daarmee bedoel ik dus het toegangspunt WAP. Als je het toegangspunt internet gebruikt kan het haast niet dat zij daar nog kosten voor berekenen omdat het via GPRS ging. Bel nogmaals terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu weet ik ook gelijk waarom er soms een H staat en soms 3G.

Echter zit ik met nog een klein probleem.
Ik wilde dus die push mail van vodafone installeren, hij probeert te connecten met 3G (zie je 3g gaan waarna hij vanzelf over hoort te gaan naar de H). Maar dan krijg ik een melding dat hij niet kan connecten en ik mijn instellingen moet nakijken.
Zelfde geldt als ik mijn e-mail wil ophalen, dit kan gmail zijn of mijn eigen server. Krijg de melding: Synchronisatiefout. Doe ik dit via WiFi doet hij het weer wel...
Dit gebeurt ook als ik GPRS wil aanzetten via de comm manager. Update ik echter mijn weer tab maakt hij gewoon verbinding met GPRS (H).

De instellingen staan goed, heb dit een paar keer gechecked.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 180579 op 13-02-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hmm, dat heb ik ook ja. Som sook met e-mail sync. Meestal geeft ie H maar soms zie ik bij het antenne icoontje 3g staan en wat pijltjes bewegen en geeft ie een fout melding. Mij is trouwens ook niet helemaal duidelijk wat nou wat betekent want H(sdpa?) is toch ook 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 279460 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:41:

Ik heb zelf t-mobile en ik kan zowel G als H gebruiken zonder extra kosten. De eerste maand werd het wel in rekening gebracht volgens 'mijn t-mobile' maar toen ik de werkelijke factuur kreeg was het datagebruik wel goed en de kosten geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Nou, ik heb er helaas weer een minder leuke ervaring bij! :(

Gisteravond rond een uur of 1 denk ik, zet ik mijn telefoon nog ff in de oplader. Batterij stond op 80%.
Om drie uur ga ik richting bed, batterij staat op 66%.... :S
Dit is dus uiteraard al vreemd, en al helemaal als er geen programma's open stonden, en het geheugenverbruik rond de 45% lag.
Zat er nog aan te denken om hem een soft-reset te geven, maar uiteindelijk niet gedaan.

Wil ik vanmorgen op mijn telefoon kijken, rond een uur of 11, staat ie uit :/
Zat eerst te denken dat ie gecrasht is in de nacht (wat ie overigens nog nooit eerder heeft gedaan), en daarna bedacht ik me dat het ook wel eens de batterij kon zijn.
Toen de telefoon weer opgestart was, had de batterij inderdaad nog maar 1% over, zo goed als niks dus.

Gelukkig dat het geen door de weekse dag was, want anders had ik toch echt een probleem, maar nu zit ie ondertussen al weer even in de oplader en is ie aan het opladen.

Zal dus ergens toch wel nog wat open hebben gestaan, maar wat dat geweest zou moeten zijn.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Volgens mij wordt het weer tijd voor een nieuw deeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265519

http://i43.tinypic.com/652xbp.jpg

ik krijg dat symbooltje van "actieve taken" niet meer op mijn begin scherm... hoe voeg ik die weer toe? "task manager" is wel geïnstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:41
Anoniem: 265519 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:38:

ik krijg dat symbooltje van "actieve taken" niet meer op mijn begin scherm... hoe voeg ik die weer toe? "task manager" is wel geïnstalleerd!
wel een soft reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-06 14:31

tim427

Turbulence!

Heeft hier iemand ook last van? Of iemand anders gezien met dit probleem? Hoe denken jullie dat ik dit kan regelen met garantie? Zou dit vallen onder garantie?

Ik gebruik altijd het bijbehorende hoesje van HTC.

Plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek1thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek2thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek2duidelijkthumb.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door tim427 op 14-02-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Is dat geen lucht onder de screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:30

GVR

Anoniem: 265519 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:38:

en geinstalleerd op de telefoon en niet op geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 20:55
tim427 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:26:
Heeft hier iemand ook last van? Of iemand anders gezien met dit probleem? Hoe denken jullie dat ik dit kan regelen met garantie? Zou dit vallen onder garantie?

Ik gebruik altijd het bijbehorende hoesje van HTC.
Zo te zien zijn dat Newtonringen. Dat heb je bij een slecht scherm, en is wel degelijk een defect/productiefout. Het lijkt me dat dit dus gewoon onder garantie valt.

Ik heb trouwens een HTC P3300 gehad, die dit verschijnsel al had bij het uit de doos halen. Dat ding is doa retour gegaan, in de winkel deden ze totaal niet moeilijk (nou ja, toen we naar buiten gelopen waren, omdat het in de winkel bij TL-licht niet zichtbaar was:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697

Ik heb ook even een vraag.
Ik heb een adapt lader/handfree functie aangeschaft.
Als ik tijdens het gebruik van tomtom een telefoontje krijg en die opneem dan gaat mijn scherm uit net zoals tijdens het normaal bellen.
Het probleem is nu dat dan de gps ook verbroken wordt en als ik dan het gesprek beeindig en tomtom weer kies dan moet die eerst weer de sattalieten vinden.
Is er ook een mogelijkheid dat de gps aanblijft tijdens een gesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
crumpler schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:57:
Is dat geen lucht onder de screenprotector?
of die olie vlek?

ik heb zelf ook een soort olievlek .. ook wel nieuwsgierig of dat garantie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-06 14:31

tim427

Turbulence!

jpbosk schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:13:
[...]

Zo te zien zijn dat Newtonringen. Dat heb je bij een slecht scherm, en is wel degelijk een defect/productiefout. Het lijkt me dat dit dus gewoon onder garantie valt.

Ik heb trouwens een HTC P3300 gehad, die dit verschijnsel al had bij het uit de doos halen. Dat ding is doa retour gegaan, in de winkel deden ze totaal niet moeilijk (nou ja, toen we naar buiten gelopen waren, omdat het in de winkel bij TL-licht niet zichtbaar was:))
Wat ik vreemd vind is dat ik de eerste 2 maanden geen last van had (althans niet opgemerkt)...

Ik zie het ook alleen met echt wit licht of zon licht... Een gloeilamp bijv. niet...
carpcatcher schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:36:
[...]

of die olie vlek?

ik heb zelf ook een soort olievlek .. ook wel nieuwsgierig of dat garantie is..
Er zit geen screenprotector op 8)
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.