misschien heel vaag, maar ik heb de eerste 2 weken ook gehad dat de batterij supersnel leeg was.. dit kwam voornamelijk, omdat ik er elke 5 minuten mee zat te spelen.. nu ik er een beetje mee ben uitgespeeld gaat het ding gemakkelijk 2 dagen mee bij normaal gebruik waaronder ongeveer een uur muziek op een dag.rajackar schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:51:
Misschien een beetje een noob vraag maar is het weer erg van invloed op de GPS werking. Ik krijg al twee dagen geen fix meer en dat valt precies samen met de weer omslag.
Ook verbaas ik me over de batterij tijd, en dat niet in positieve zin. Na nog geen 24 uur is ie al bijna leeg. En dat is met een halve dag wifi, en bluetooth permanent aan. Vanmiddag was ie al op de helft en na zo'n 45 minuten GPS is ie al aardig leeg aan het raken.
Als ik een treinritje maak van anderhalf a 2 uur is de batterij wel in no-time op, maar dan vanwege het internet gebruik / chatten / smssen / series kijken.
ik heb trouwens nogsteeds het probleem van gekraak in de lijn.. echter, als ik naar iemand bel heb ik er geen last van.. maar als ik word gebeld zit het er wel weer in.. ontzettend vaag.. ik denk dat ik binnenkort maar eens naar een primafoon winkel ga.. maar helaas ben ik hem dan weer een tijdje kwijt.. en als ik pech heb al m'n instellingen en programma's ook.
[ Voor 15% gewijzigd door FunFair op 04-02-2009 19:25 ]