Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 86.989 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
rajackar schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:51:
Misschien een beetje een noob vraag maar is het weer erg van invloed op de GPS werking. Ik krijg al twee dagen geen fix meer en dat valt precies samen met de weer omslag.

Ook verbaas ik me over de batterij tijd, en dat niet in positieve zin. Na nog geen 24 uur is ie al bijna leeg. En dat is met een halve dag wifi, en bluetooth permanent aan. Vanmiddag was ie al op de helft en na zo'n 45 minuten GPS is ie al aardig leeg aan het raken.
misschien heel vaag, maar ik heb de eerste 2 weken ook gehad dat de batterij supersnel leeg was.. dit kwam voornamelijk, omdat ik er elke 5 minuten mee zat te spelen.. nu ik er een beetje mee ben uitgespeeld gaat het ding gemakkelijk 2 dagen mee bij normaal gebruik waaronder ongeveer een uur muziek op een dag.

Als ik een treinritje maak van anderhalf a 2 uur is de batterij wel in no-time op, maar dan vanwege het internet gebruik / chatten / smssen / series kijken.

ik heb trouwens nogsteeds het probleem van gekraak in de lijn.. echter, als ik naar iemand bel heb ik er geen last van.. maar als ik word gebeld zit het er wel weer in.. ontzettend vaag.. ik denk dat ik binnenkort maar eens naar een primafoon winkel ga.. maar helaas ben ik hem dan weer een tijdje kwijt.. en als ik pech heb al m'n instellingen en programma's ook.

[ Voor 15% gewijzigd door FunFair op 04-02-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:51:
Ook verbaas ik me over de batterij tijd, en dat niet in positieve zin. Na nog geen 24 uur is ie al bijna leeg. En dat is met een halve dag wifi, en bluetooth permanent aan. Vanmiddag was ie al op de helft en na zo'n 45 minuten GPS is ie al aardig leeg aan het raken.
Sinds ik de radiorom .28 gebruik gaat de batterij veel langer mee. Ook zet ik hem elke avond in de lader. In het begin baalde ik enorm van de slechte accuduur, maar daar ben ik eerlijk gezegd nu op terug gekomen... dat is acceptabel geworden. maar het hangt natuurlijk erg van omstandigheden af. Veel Wifi-Bluetooth slurpt. Maar ook vooral als hij moeite heeft met het netwerk vasthouden, dus in bepaalde gebieden met slechte dekking gaat het veel sneller. er zijn wel wat tweaks te vinden in o.a. dit forum wat een beetje helpt. Maar bij mij gaf de radiorom .28 zeker een boost qua accuduur.

PS nieuwe accu's moeten soms nog even "leren", dus als je de telefoon pas enkele dagen tot 1 week hebt... geef hem dan in elk geval even tijd nog.

Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50
FunFair schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:23:
[...]

... maar helaas ben ik hem dan weer een tijdje kwijt.. en als ik pech heb al m'n instellingen en programma's ook.
je kan je instellingen en programma`s backuppen met de bijgeleverde software (sprite backup). je kan het op een opslagkaartje doen of op de pc. hiermee kan je alles zo weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Tnx voor de tips!
Ben me er wel van bewust dat accus moeten leren maar de standby tijden die in de specs staan kun je volgens mij alleen halen als je alles uitzet en het scherm niet aan zet ;)
Ik zal me eens gaan inlezen in dat hele rom gebeuren. Dit is mijn eerste windows smartphone dus ik heb nog een hoop leer en lees werk te doen.

Iemand btw ook last van het niet kunnen krijgen van een GPS fix met dit weer? Of ligt dat echt aan mij?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand software om de pda via je pc te besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zoek maar eens op Mymobiler, erg handig.

Is er 'n manier om programma's gemaximaliseerd te houden als 't toestel op standby/schermbeveiliging springt en daarna weer "aan" gaat? Ik moet vaak in en uit de auto en met TomTom aan en m'n toestel niet in de oplader gaat m'n schermbeveiliging na 'n halve minuut aan.

Ik moet dus telkens TT weer activeren, hier zal wel 'n oplossing voor zijn, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Da_maniaC schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:03:
Ik heb de laatste week ongeveer ineens iets vreemds met mijn toetsenbord...

Wanner ik de Function toets in druk gaat er geen groen Fn lampje meer branden en schiet de telefoon ineens naar mijn Agenda toe ipv dat ik speciale tekens kan typen.
Ook bij de invoer van nummer in de phone applicatie (om te bellen) krijg ik bij invoer met het toetsenbord enkel speciale tekens ipv cijfers.

Het lijkt alsof er ergens een of andere instelling is verandert, maar ik krijg het totaal niet gevonden.

Iemand suggesties? :)
Iemand? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
MSN wilt bij mij niet meer goed werken. Om de haverklap staat deze melding in beeld:

Het draadloze netwerk is nu niet beschikbaar Messenger probeert opnieuw verbinding te maken

Ik kan dan geen berichten versturen en berichten komen niet aan. Héél vervelend. Dit terwijl met mijn internet verbinding niks mis is. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Dark0z schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:35:
Ik heb nu Romeos 1.70, maar nu krijg ik geen melding als ik een sms krijg... Ook al heb ik alles aanstaan (trillen en geluid) bij een smsje geeft hij geen ene kick. Hoe kan ik dit oplossen?

en is hier iemand die wel volledig bereik hebt met 3G, want ik kom echt niet verder dan 2 streepjes met de .28 radio rom
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Zelfde provider? Zo ja verder experimenteren met je Radio. Zo nee, foute vergelijking he :+ . Kennelijk ben je de enige met een SMS probleem. Hard reset werkte ook niet? Dan toch echt een nieuwe flash. De vreemdste problemen zijn vaak het resultaat van een flash zonder daarvoor eerst een hard-rest te hebben uitgevoerd.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:18:
Weet iemand software om de pda via je pc te besturen?
EveryWan werkt best aardig

geeft een projectie van je TP screen op je monitor en tobo en muis werken gewoon

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
rajackar schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:38:
Tnx voor de tips!
Ben me er wel van bewust dat accus moeten leren maar de standby tijden die in de specs staan kun je volgens mij alleen halen als je alles uitzet en het scherm niet aan zet ;)
Ik zal me eens gaan inlezen in dat hele rom gebeuren. Dit is mijn eerste windows smartphone dus ik heb nog een hoop leer en lees werk te doen.

Iemand btw ook last van het niet kunnen krijgen van een GPS fix met dit weer? Of ligt dat echt aan mij?
voordat je in de auto stapt even het energiebeheer aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Mymobiler werkt "perfect". Geen klachten en het is gratis.

Gisteren geflashed naar 25.01, maar de radio stopte bij 99%. Telefoon boot wel dus ik heb het zo gelaten. Na 8 uur standby in auto mode en MSN aan was er 12% van de accu afgesnoept. Net onderweg naar werk GPS getest, maar dat werkt dus niet. Geen enkel signaal, heel de weg niet. Laten we hopen dat het komt doordat de flash niet to 100% is gelukt. Vanavond ga ik het weer opnieuw proberen, hopen dat GPS dan wel gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tweetal vragen:
-Wanneer ik via email aan mijn gmail connect download mijn TP alleen de berichtkoppen, de inhoud van een bericht wil maar niet lukken.

-Als ik MSN aanheb en iets anders ga doen ben ik soms automatisch afgemeld. Ik snap niet precies hoe ik dit goed laat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

FunFair schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:33:
[...]

voordat je in de auto stapt even het energiebeheer aanpassen?
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Naar aanleiding van een post van iemand anders hier die hetzelfde had ben ik eens wat verder gaan kijken.
Op de volgende manier kan ik het probleem reproduceren:
Start tomtom en wacht op een GPS fix. Zet nu het scherm uit met de knop bovenop. Wacht een tijdje en zet het scherm weer aan. Je zou verwachten dat tomtom nu weer een fix zoekt en de reis weer op pakt. Helaas gebeurt dit niet en Tomtom vindt geen fix meer. Iedere volgende keer dat ik tomtom start blijft er geen fix komen tot ik de telefoon reset. Daarna werkt alles weer als een zonnetje.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Nou heb zakelijk dus ook een Touch Pro gekregen, maar vind hem eerlijk gezegd erg tegenvallen.
- Broekzakbellen gebeurt regelmatig ONDANKS keylock (mogelijk door dat debiel strakzittende meegeleverde hoesje waar ik m ook nooit snel genoeg uitkrijg)
- Batterijleven is (zelfs na 1 week) echt drama; dagelijks opladen vind ik echt waardeloos (moet er bij zeggen kom van een Nokia 6310i dus op dat gebied was ik wel verwend)
- Bovenal; ondanks tweaks die ik uit dit topic heb gehaald is het ding waaaanzinnig traag. Heb t vergeleken met een SonyEricson X1 en een Samsung Omnia maar die draaien werkelijk waar rondjes rondom dit ding. Zelfs mijn Orange SPV C500 (geupgrade naar WM6 mbv een ROM van XDA) is een stuk sneller en die is echt al 4 jaar oud....

Omdat het een toestel dat ik van mijn werkgever heb gekregen kan ik niet gaan experimenteren met Custom ROMs enzo dus ik hoop maar dat er snel een ROM update komt, al is dat volgens mij ijdele hoop...

* Tomba snapt waarom Windows Mobile 6 trager is dan bv PPC2003 en nauwelijks (geen ?) extra functies lijkt te hebben

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

rajackar schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:12:
[...]

Dat was ook mijn eerste gedachte.
Naar aanleiding van een post van iemand anders hier die hetzelfde had ben ik eens wat verder gaan kijken.
Op de volgende manier kan ik het probleem reproduceren:
Start tomtom en wacht op een GPS fix. Zet nu het scherm uit met de knop bovenop. Wacht een tijdje en zet het scherm weer aan. Je zou verwachten dat tomtom nu weer een fix zoekt en de reis weer op pakt. Helaas gebeurt dit niet en Tomtom vindt geen fix meer. Iedere volgende keer dat ik tomtom start blijft er geen fix komen tot ik de telefoon reset. Daarna werkt alles weer als een zonnetje.
Klopt, dat is een bekend probleem. Had je een andere rom geflashed? Zo ja zou ik even de nieuwste radio rom proberen. Zo nee, zou ik toch voor een custom rom gaan, ik heb voor dit probleem geen andere oplossingen gezien namelijk..

[ Voor 60% gewijzigd door SaN op 06-02-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

sander-sp schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:42:
Klopt, dat is een bekend probleem. Had je een andere rom geflashed? Zo ja zou ik even de nieuwste radio rom proberen. Zo nee, zou ik toch voor een custom rom gaan, ik heb voor dit probleem geen andere oplossingen gezien namelijk...
-->
Omdat het een toestel dat ik van mijn werkgever heb gekregen kan ik niet gaan experimenteren met Custom ROMs enzo dus ik hoop maar dat er snel een ROM update komt, al is dat volgens mij ijdele hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

Oei, ik ben een beetje gaar... Dan heb je toch een probleem denk ik. Is alleen een andere radio rom ook geen optie? Je hebt daar geen hard reset voor nodig en de rest van je telefoon blijft gewoon helemaal hetzelfde.

[ Voor 30% gewijzigd door SaN op 06-02-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nu ik dit weet vind ik het geen echt probleem meer. Alleen de batterij tijd vind ik echt belachelijk. Dagelijks opladen is echt bizar. Op de site van htc staat overigens het volgend:
Standby time:

*
Up to 462 hours for WCDMA
*
Up to 367 hours for GSM
Ik vraag me af waar dit vandaan komt maar ik vind het nogal misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

sander-sp schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:50:
Oei, ik ben een beetje gaar... Dan heb je toch een probleem denk ik. Is alleen een andere radio rom ook geen optie? Je hebt daar geen hard reset voor nodig en de rest van je telefoon blijft gewoon helemaal hetzelfde.
Das op zich nog wel een optie ja, als HTC binnen nu en een maand geen update uitbrengt zit er verder weinig anders op. Dit betekent echter wel dat de Touch Pro af gaat vallen voor ons project (Push-mail Exchange 2007 voor onze buitendienstmedewerkers) omdat we een oplossing zoeken die out-of-the-box al werkt zodat ik niet eerst allerlei registry-hacks en (illegale ?) ROM-updates moet uitvoeren voor de basis-functionaliteit werkt.

(met andere woorden ik hoop toch echt op een ROM update want anders is er gewoonweg geen oplossing op Windows Mobile die voldoet. --> eisenpakket is GPS, incl toetsenbord, VGA scherm en sync incl agenda met Exchange 2007 via UMTS/HSDPA :( Aanvulling: Sony Ericsson mag niet om voor mij onbekende redenen)

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 06-02-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Tomba, leg mij aub eens uit waarom je voor zakelijk gebruik 3D manila zou gebruiken? Omdat het zo mooi is en standaard aan staat? Begrijp me niet verkeerd, ik jen je niet. Maar als je het zakelijk wilt inzetten moet je het ook zakelijk cofigureren is mijn mening. Begin dan dus met het uitschakelen van TouchFlo en gebruik de normale "Today" schermen. Op een Blackberry heb je al die poespas toch ook niet... Zelfs standaard is een TP vrij snel met het normale Today scherm. Persoonlijk zou ik de 3D manila uitschakelen in een professionele omgeving. In het Today scherm kun je dan de agenda, To-Do's en email aanzetten. Werkt retesnel en overzichtelijk. En dat moet een zakelijk toestel zijn. Geen kijk-wat-mijn-zakelijk-toestel-3D-kan-interface ;) . Ook de X1 en Omnia zijn niet vrij van fouten. Zoek maar eens goed naar degelijke reviews. X1 panelenfeature is niet je van het en Omnia is duidelijk een eerste aanvaring met WM.

Just my 2 cents.

BTW, in GSM/GPRS mode gaatie wel een dag of 2/3 mee hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Die Bruine op 06-02-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 00:40
Tomba schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:35:
[...]

Das op zich nog wel een optie ja, als HTC binnen nu en een maand geen update uitbrengt zit er verder weinig anders op. Dit betekent echter wel dat de Touch Pro af gaat vallen voor ons project (Push-mail Exchange 2007 voor onze buitendienstmedewerkers) omdat we een oplossing zoeken die out-of-the-box al werkt zodat ik niet eerst allerlei registry-hacks en (illegale ?) ROM-updates moet uitvoeren voor de basis-functionaliteit werkt.

(met andere woorden ik hoop toch echt op een ROM update want anders is er gewoonweg geen oplossing op Windows Mobile die voldoet. --> eisenpakket is GPS, incl toetsenbord, VGA scherm en sync incl agenda met Exchange 2007 via UMTS/HSDPA :( Aanvulling: Sony Ericsson mag niet om voor mij onbekende redenen)
Er is een gelekte htc rom uitgekomen.nl deze:[ROM] [WWE / ITA] Raphael_HTC_WWE_5.05.405.1_Radio_Signed_52.58.25.3 0_1.11.25.01.
Draait perfect en stabiel.alsmede zeer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

rajackar schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:32:
Nu ik dit weet vind ik het geen echt probleem meer. Alleen de batterij tijd vind ik echt belachelijk. Dagelijks opladen is echt bizar. Op de site van htc staat overigens het volgend:
[...]

Mijn 'record' is 5 1/2 dag aan (ook `s nachts) met dagelijks 5 mins bellen en 2 sms`jes... (had vakantie :P)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Zo...nu gebeurt het in ieder geval iedere week.
Activesync zegt dat er iets is veranderd met de servergegevens en het hele apparaat moet weer leeg en opnieuw gesynced worden.
Fijn... als je al je mappen met attachements ook altijd synced ben je zo weer een paar uur kwijt.
En wat nou zo leuk is, is dat ik van best wel veel mensen hoor dat dit bij activesync het geval is.
Tja mooi idee maar in werkelijkheid een buggy kut-programma.
Tuurlijk heel veel mensen gaan nu zeggen dat ze hier NOOIT!!! last van hebben.
Maar het gaat ook eigenlijk meer om die, ook best wel, veel mensen die er wel last van hebben en die misschien uiteindelijk een oplossing gevonden hebben?
Oh ja ,waarom in dit topic?
Ik heb er nog nooit zoveel last van gehad als met mijn MDA Vario IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Laatst online: 05-09 11:59
Michael Knight schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:43:
[...]

Mijn 'record' is 5 1/2 dag aan (ook `s nachts) met dagelijks 5 mins bellen en 2 sms`jes... (had vakantie :P)
Op vakantie haalde ik ook 2 dagen maar hier in Nederland zelfs zonder te gebruiken haal ik maar 12-15 uur.
Op mijn vakantiebestemming had ik geen 3G, alleen GSM en GPRS. Tevens was ik minder vaak in gebouwen met veel gewapend beton die het de radio moeilijker maken om verbinding te houden, en was ik vaak buiten, aan het strand, onderweg in de auto, etc.

Is dit ook jouw vakantiebeeld / -gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

rajackar schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:32:
[...]
quote:
Standby time:

*
Up to 462 hours for WCDMA
*
Up to 367 hours for GSM

462 uur = 19 dagen en 6 uur
367 uur = 15 dagen en 7 uur ...

dat haal ik bij lange na niet- zelfs niet als ik em alleen maar op de kast leg

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overal zie ik her en der van die leuke gekleurde icoontjes in de status balk als er ergens een screenshot staat, waar kan ik die aanpassen ? bestaat er software voor ? ...

Ook ben ik sinds het tweaken naar romeos1.70 het icoontje kwijt waar je het afsluiten van een programma door op de X te klikken kon instellen. Hoe tover ik dat terug, bestaat er een andere manier? ....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:00:
Ook ben ik sinds het tweaken naar romeos1.70 het icoontje kwijt waar je het afsluiten van een programma door op de X te klikken kon instellen. Hoe tover ik dat terug, bestaat er een andere manier? ....
In de 2e post uit de thread waar ROMeOS2 v1.70 besproken wordt op XDA Dev. staat een link naar de extra cabs (EXTCABS), dwz. alle cabs die hij eruit gehaald heeft Daartussen staat ook de HTC Taskmanager, die installeren geeft weer de taskmanager zoals je die kende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Hallo allemaal.

Er is sinds kort een officiele htc rom uit.
Het gaat om deze rom: [ROM] [WWE / ITA] Raphael_HTC_WWE_5.05.405.1_Radio_Signed_52.58.25.3 0_1.11.25.01 .
deze rom draai ik nu sinds 2 dagen en is echt verbazingwekkend snel.
Oook is hij stabiel met de radio normaal in huis alleen gprs singaal met t-mobile en nu
zelfs twee bars hdspa.
Zelfs tomtom heeft een zeer snelle fix de eerste keer en is aardig precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Die Bruine schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:31:
Tomba, leg mij aub eens uit waarom je voor zakelijk gebruik 3D manila zou gebruiken? Omdat het zo mooi is en standaard aan staat? Begrijp me niet verkeerd, ik jen je niet. Maar als je het zakelijk wilt inzetten moet je het ook zakelijk cofigureren is mijn mening. Begin dan dus met het uitschakelen van TouchFlo en gebruik de normale "Today" schermen. Op een Blackberry heb je al die poespas toch ook niet... Zelfs standaard is een TP vrij snel met het normale Today scherm. Persoonlijk zou ik de 3D manila uitschakelen in een professionele omgeving. In het Today scherm kun je dan de agenda, To-Do's en email aanzetten. Werkt retesnel en overzichtelijk. En dat moet een zakelijk toestel zijn. Geen kijk-wat-mijn-zakelijk-toestel-3D-kan-interface ;) . Ook de X1 en Omnia zijn niet vrij van fouten. Zoek maar eens goed naar degelijke reviews. X1 panelenfeature is niet je van het en Omnia is duidelijk een eerste aanvaring met WM.

Just my 2 cents.

BTW, in GSM/GPRS mode gaatie wel een dag of 2/3 mee hoor.
Ik MOET geen Maniila 3D, maar het mag er wel een beeeeetje mooi uit zien natuurlijk. (Dat todayscherm is zo vorige eeuw...) En je geeft het zelf al aan zonder manilla is ie 'vrij'snel. Laat me je vertellen dat mijn SPV C500 SNELLER is en dat is echt een oud apparaatje... En zoals gezegd; het is voor de buitendienst (lees verkopers) en wat willen die ? Juist ! Patsen !
En daarbij; zoals het nu draait werkt het niet !!! Waarom levert HTC het uberhaupt mee als je het uit moet schakelen om een redelijke snelle telefoon te krijgen.foutvrij zijn... Alleen dat ze ongeveer een factor 20x zo snel aanvoelen... (Manilla 3D is ook megasnel op de X1, moet je uiteraard wel een XDA ROM voor erin proppen, maar het kan dus wel !!)

Ik heb overigens nergens gezegd dat de X1 of Omnia foutvrij zijn hoor ;-) (t blijft Windows he :P)
GerardReintke schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:31:
Hallo allemaal.

Het gaat om deze rom: [ROM] [WWE / ITA] Raphael_HTC_WWE_5.05.405.1_Radio_Signed_52.58.25.3 0_1.11.25.01 .
Oook is hij stabiel met de radio normaal in huis alleen gprs singaal met t-mobile en nu
zelfs twee bars hdspa.
Heb je ook een URL ?
Zoals hierboven beschreven zit ik met smart op een fatsoenlijke officiele ROM te wachten...

[ Voor 58% gewijzigd door Tomba op 06-02-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Tomba schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:53:
[...]

Heb je ook een URL ?
Zoals hierboven beschreven zit ik met smart op een fatsoenlijke officiele ROM te wachten...
Kijk even op onze wel bekende xda developers.daar kan je hem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

GerardReintke schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:58:
[...]

Kijk even op onze wel bekende xda developers.daar kan je hem vinden.
XDA Developers /= officieel toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Tomba schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:05:
[...]

XDA Developers /= officieel toch ?
Ja.is een gelekte rom.je kan hem updaten via een officiele exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
[quote]GerardReintke schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:10:
[...]

kijk even in het draadje op pagina 6.topic 59.daar vind je een mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
GerardReintke schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:19:
[quote]GerardReintke schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:10:
[...]

kijk even in het draadje op pagina 6.topic 59.daar vind je een mirror
Edit.hetis pagina 8/74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

GerardReintke schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:31:
Hallo allemaal.

zelfs twee bars hdspa.
is dat hetzelfde als deze? http://www.htc.com/au/Sup...aspx?dl_id=494&news_id=59

ROM version: 1.94.710.4

Radio version: 1.08.25.20

[ Voor 4% gewijzigd door AOC op 06-02-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Dark0z schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 18:42:
[...]

is dat hetzelfde als deze? http://www.htc.com/au/Sup...aspx?dl_id=494&news_id=59

ROM version: 1.94.710.4

Radio version: 1.08.25.20
Raphael_HTC_WWE_5.05.405.1_Radio_Signed_52.58.25.3 0_1.11.25.01 uh alle info staat er al in....
Radio:1.11.25.01
Rom version: 5.05.405.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik daar .net 3.5 voor nodig op de pc?

Of zou dat met 2.0 ook gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag besteld bij de Vodafone shop. Bij verlenging abonnement.
Nu vraag ik mij af, zit hier een aangepast aan Vodafone ROM op? en zo ja, kan ik deze debranden/flashen?
Tevens als er een Vodafone Rom opzit, kan ik dan wel officiële ROMS installeren?

Nu 5 tot 10 werkdagen wachten voor ik hem eindelijk kan gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36

vr6-only

Blub Blub

Ja
Ja
Nee

================
Nieuwe WWE ROM is heel snel en ik heb eindelijk geen lag meer met GPS! Tevens kon ik de hele dag door direct een fix krijgen en dat kon op een gegeven moment niet meer met de .m1 Radio. Hij vindt genoeg satellieten, maar geen fix.

Zeker een aanrader!

[ Voor 93% gewijzigd door vr6-only op 06-02-2009 20:12 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zou ik hem kunnen debranden en is dit "toegestaan?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Misschien een hele domme vraag.
Maar waar haal ik msn messenger vandaan ?

Ik heb sinds dinsdag mijn mda vario IV en kan msn nergens vinden.
Alvast super bedankt

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Nieuwe rom geinstalleerd. maar nog steeds 2 streepjes met 3G verbinding... Heeft iedereen dat:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Is die WWE ROM ook in Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
waar denk je dat WWE voor staat?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
WWE staat voor world wide english.jongens hou het hier een beetje gezellig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
In Ypenburg haal ik binnenshuis geen tot 2 streepjes, ongeacht de ROM. Dit is met 25.01 radio. GPS deed het op de terugweg wel. Dus ik kijk het nog een paar dagen aan. Sinds ik het toestel heb kan ik er in 3G mode niet langer dan een dag gebruik van maken icm Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Die Bruine schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:45:
In Ypenburg haal ik binnenshuis geen tot 2 streepjes, ongeacht de ROM. Dit is met 25.01 radio. GPS deed het op de terugweg wel. Dus ik kijk het nog een paar dagen aan. Sinds ik het toestel heb kan ik er in 3G mode niet langer dan een dag gebruik van maken icm Telfort.
same here...

geen idee hoe het komt.. Heb al enkele radio roms geprobeerd, mag niks werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Dark0z schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:07:
[...]

same here...

geen idee hoe het komt.. Heb al enkele radio roms geprobeerd, mag niks werkt
Probeer het een s met de nieuwste rom en radio versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik heb de M1 geprobeert en de .28 en nu heb ik

Raphael_HTC_WWE_5.05.405.1_Radio_Signed_52.58.25.3 0_1.11.25.01

geen verandering voor mij qua ontvangst (ook niet als ik in amterdam zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Anders doe je even lief tegen elkaar :?

[ Voor 84% gewijzigd door DaannO op 08-02-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
Wie kan me werkende settings vertellen voor MMS op KPN + HTC Touch Pro? KPN zegt zelf dat het niet mogelijk is met de TP, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Voor Vodafone etc zijn er immers wel werkende settings langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag had ik de symbooltjes in de statusbar een eigen imago gegegeven en niet enkel zwart wit. hebben jullie tips wat en hoe ?
zoals je in het voorbeeld ziet gekleurde satteliet, bluetooth kleurtje, battery indicator, ....

Afbeeldingslocatie: http://i108.photobucket.com/albums/n12/BIGGERPICKLE/be28ef0a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08453/screenshot_6636.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Over die nieuwe WWE ROM: Als ik mijn serienummer invoer (of eigenlijk; dat van mijn telefoon natuurlijk) Dan krijg ik na "submit" de volgende melding Sorry, this software download is not suitable for your device. " Is dat omdat mijn toestel NL talig is, (door de officiele NL ROM die er nu opstaat via KPN) of werkt het écht niet op mijn touch pro? En zo ja.... waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Eric_Cantona schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 03:27:
[...]

Meneer ik weet alles even te vertellen.

Als je goed kijkt dan zie je dat ik hier vaak genoeg post en andere mensen help met hun problemen. Stumperd.

Ik post niet voor niets blijkbaar.
Zullen we het hier gewoon even gezellig houden stumperd?
Er wordt hier van je verwacht dat je voor je stomme vragen stelt al enig speurwerk zelf hebt gedaan. Als je dat had gedaan had je deze vraag niet gesteld en inderdaad hier niet voor niets gepost.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Dark0z schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:33:

Ontvangst heb ik ook nog geen verandering in gemerkt. (wel veel betere / snellere GPS trouwens).
Maar man, wat is dat geluid tijdens telefoongesprekken ineens crisp helder. Geluidskwaliteit is echt enorm goed van deze radiorom. Aanrader tot zover.
teake schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:17:
Over die nieuwe WWE ROM: Als ik mijn serienummer invoer (of eigenlijk; dat van mijn telefoon natuurlijk) Dan krijg ik na "submit" de volgende melding Sorry, this software download is not suitable for your device. " Is dat omdat mijn toestel NL talig is, (door de officiele NL ROM die er nu opstaat via KPN) of werkt het écht niet op mijn touch pro? En zo ja.... waarom dan?
Dat klopt. Je mag geen andere taal rom installeren als dat je telefoon origineel is.
Dus Engels kan niet op een NL versie geinstalleerd worden.

Valt uiteraard te omzeilen. Even op XDA hard-SPL downloaden en installeren. Kun je iedere ROM er op dumpen.
kaasszje schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 20:29:
Misschien een hele domme vraag.
Maar waar haal ik msn messenger vandaan ?

Ik heb sinds dinsdag mijn mda vario IV en kan msn nergens vinden.
Alvast super bedankt
http://www.allaboutphones...t-v10-6-39-1300-t779.html

[ Voor 52% gewijzigd door Xanion op 07-02-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Xanion schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:32:

Dat klopt. Je mag geen andere taal rom installeren als dat je telefoon origineel is.
Dus Engels kan niet op een NL versie geinstalleerd worden.

Valt uiteraard te omzeilen. Even op XDA hard-SPL downloaden en installeren. Kun je iedere ROM er op dumpen.

[...]
Thanks, ik ga kijken hoe en wat. Maar waarschijnlijk toch wachten op een NL versie. Zal wel even duren, maar dan heb ik vast minder gedoe garantie enzo. En ach... mijn engels is prima, maar NL vinnik toch handiger hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:10:
Wie kan me werkende settings vertellen voor MMS op KPN + HTC Touch Pro? KPN zegt zelf dat het niet mogelijk is met de TP, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Voor Vodafone etc zijn er immers wel werkende settings langs gekomen.
Moet werken, heb zelf ook de eerste maanden met KPN op m'n TP gelopen...

Settings weet ik zo even niet, die gingen vanzelf met het plaatsen van een KPN simkaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 16:44
Ik wil graag skype installeren op de htc touch pro. Maar iedere keer als ik m geinstalleerd heb en wil opstarten geeft hij de volgende foutmelding:

couldn't find all the necessary resource files to start skype. Please try to install Skype aganin.

En dat was t.
Ik heb al geprobeerd m via een cab te installeren en ook met de exe via de pc maar nix werkt.
Ook maakt t nix uit of het nu op t interne geheugen of de sd kaart wordt gezet.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en eventueel een oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Dark0z schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:33:

Hoe zit het dan met accuverbruik? dat ik voor mij het belangrijkste om te weten. Weet iemand datbijdeze radiorom?

Edit:
Ik heb hem er zelf ook maar opgezet. Ik ondervond alleen problemen met het flashen van de radiorom via activesync en de update app. De flash bleef idd op 99% hangen. Na reset deed hij het wel maar heb toch voor de zekerheid opnieuw geflashed met een SD kaartje en zonder connectie met PC. Dit ging 100% perfect _/-\o_ Eerste indruk ik dat het lijkt dat ik iets beter bereik heb. Had ook GPS getest en redelijk snel een fix. Ik moet nog wat langer testen wil ik er echt iets over kunnen zeggen natuurlijk, maarde eerste indruk is dus OK :)

[ Voor 39% gewijzigd door Deem op 07-02-2009 18:11 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:01:
[...]

Moet werken, heb zelf ook de eerste maanden met KPN op m'n TP gelopen...

Settings weet ik zo even niet, die gingen vanzelf met het plaatsen van een KPN simkaartje...
Ok, dus MMS via KPN op de TP kan wel degelijk werken. Iemand anders met KPN die even de juiste settings wil posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:11:
[...]

Ok, dus MMS via KPN op de TP kan wel degelijk werken. Iemand anders met KPN die even de juiste settings wil posten?
Even op de site van KPN kijken, kun je gewoon opvragen :Y

of hier even klikken

De TP wordt ook gewoon aangeboden op de KPN site met internetabo erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:15:
Graag had ik de symbooltjes in de statusbar een eigen imago gegegeven en niet enkel zwart wit. hebben jullie tips wat en hoe ?
zoals je in het voorbeeld ziet gekleurde satteliet, bluetooth kleurtje, battery indicator, ....
ik heb hier een linkje voor je

http://www.fuzemobility.com/?p=1515

is idd veel mooier! :)

edit: eerst moet je een ander cabje installeren (je moet je dan wel registreren bij XDA)

http://forum.xda-develope...entid=123439&d=1224523140

[ Voor 16% gewijzigd door Rizn op 07-02-2009 22:15 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:46:
[...]

Hoe zit het dan met accuverbruik? dat ik voor mij het belangrijkste om te weten. Weet iemand datbijdeze radiorom?

.......

Had ook GPS getest en redelijk snel een fix. Ik moet nog wat langer testen wil ik er echt iets over kunnen zeggen natuurlijk, maarde eerste indruk is dus OK :)
Accu lijkt na eerste dag ietsje sneller leeg te lopen dan de .28 die ik eerder gebruikte. En de GPS LAG is toegenomen! i.p.v. afgenomen, dus ik ben inmiddels weer terug gegaan naar .28 _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 21:51:
[...]

Even op de site van KPN kijken, kun je gewoon opvragen :Y

of hier even klikken

De TP wordt ook gewoon aangeboden op de KPN site met internetabo erbij...
Die had ik al geprobeerd, met helaas het volgende resultaat:

Toestelinstellingen opvragen
Op deze pagina kunt u instellingen voor uw mobiele telefoon opvragen.

HTC Touch Pro - HI
>>>>>Huh? Ik had toch geen Hi, maar KPN zakelijk??<<<<<<

Voor het door u opgegeven toestel en type aansluiting kunt u de volgende instelling(en) aanvragen:

Helaas is het met uw toestel niet mogelijk gebruik te maken van mms of mobiel internet via de mobiele startsite. Voor vragen bel met de klantenservice op 1200.

Dus helaas.... dat werkt niet. Ik heb al diverse andere instellingen geprobeerd, via WAP, internet, GPRS, en noem het maar op wat er al niet voor opties te kiezen zijn onder de MMS>instellingen>servers tab. Maar het werkt nog steeds niet helaas.
ps: interneppen gaat prima, sms ook, alles werkt, alleen MMS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hmmm, hoop dat die gelekte rom snel officieel uit komt. Maar als ik de conversatie een stukje terug goed begrijp moet ik met een vodafone branded TP dus wachten tot vodafone een branden versie uit brengt of met hardspl gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
rajackar schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:55:
Hmmm, hoop dat die gelekte rom snel officieel uit komt. Maar als ik de conversatie een stukje terug goed begrijp moet ik met een vodafone branded TP dus wachten tot vodafone een branden versie uit brengt of met hardspl gaan werken?
Yup. En als ik jou was zou ik met HardSPL gaan werken. Dit is een gelekte HTC ROM. Tegen de tijd dat Vodafone die vrijgeeft voor haar eigen toestellen heeft je TP waarschijnlijk al een baard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
teake schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:52:
[...]

Die had ik al geprobeerd, met helaas het volgende resultaat:

Toestelinstellingen opvragen
Op deze pagina kunt u instellingen voor uw mobiele telefoon opvragen.

HTC Touch Pro - HI
>>>>>Huh? Ik had toch geen Hi, maar KPN zakelijk??<<<<<<

Voor het door u opgegeven toestel en type aansluiting kunt u de volgende instelling(en) aanvragen:

Helaas is het met uw toestel niet mogelijk gebruik te maken van mms of mobiel internet via de mobiele startsite. Voor vragen bel met de klantenservice op 1200.

Dus helaas.... dat werkt niet. Ik heb al diverse andere instellingen geprobeerd, via WAP, internet, GPRS, en noem het maar op wat er al niet voor opties te kiezen zijn onder de MMS>instellingen>servers tab. Maar het werkt nog steeds niet helaas.
ps: interneppen gaat prima, sms ook, alles werkt, alleen MMS niet.
Vul op http://qelp.kpn.com/qelp/qelp/device/selectanon.jsf de volgende antwoordcode in: 2KNT
Selecteren van toesteltype hoeft dan niet, je gaat meteen naar de uitleg met plaatjes, MMS for Dummies style! ;) :P

Succes!! 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Coromoto op 08-02-2009 12:02 . Reden: URL gevonden met de uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Laatst online: 21:43

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Xanion schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 23:12:
[...]

Yup. En als ik jou was zou ik met HardSPL gaan werken. Dit is een gelekte HTC ROM. Tegen de tijd dat Vodafone die vrijgeeft voor haar eigen toestellen heeft je TP waarschijnlijk al een baard. :P
Haha, ik was er al bang voor ja. Ik zal het nog even aankijken.
De batterij duur is sowieso erg afhankelijk van het gebruik. Nu 24 uur weinig gedaan te hebben en de TP alleen uurlijks e-mail te laten checken en even internetten is ie maar twee streepjes kwijt. Dat valt gelukkig weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Woei, vet uiterlijk :D Dus er zijn ook roms met volledig aangepaste touchflo? Toch eens rond kijken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nogal huiverig met het modden/hacken/flashen van mijn telefoon, daarom vroeg ik me af wanneer HTC nou eens met een officiële update komt. Het is nu toch al langer dan een half jaar dat de TP op de markt is en nog zijn er geen patches/updates uitgekomen voor een paar hardnekkige bugs.

De uitgelekte rom is dus een officieel die nog niet gereleased is als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Coromoto schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:56:
[...]

Vul op http://qelp.kpn.com/qelp/qelp/device/selectanon.jsf de volgende antwoordcode in: 2KNT
Selecteren van toesteltype hoeft dan niet, je gaat meteen naar de uitleg met plaatjes, MMS for Dummies style! ;) :P

Succes!! 8)
SUPER.... dácht ik.... Ik heb de stappen doorlopen, maar helaas: er kan geen verbinding gemaakt worden met deze instellingen. Én: andere programma's hebben dan ook geen verbinding meer. Fijn.... NOT...

Enniehouw: Het lijkt er dus op dat de TP geen aparte verbinding voor MMS kan instellen, én dat de voorgestelde verbindingsset ook niet werkt.

ps: alle settings tweemaal gechecked, en daarna nog een keer. Settings zijn overigens gelijk aan wat de KPN zelf al via een wizard ingesteld had op de TP. Maar die werken dus niet. Nou lekker dan...

Dank voor je zeer goede en uitgebreide tip, maar nog steeds geen MMS dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
EDIT/UPDATE.... we zijn tóch wat verder.... Weer terug bij de originele KPN instellingen waarmee ik eerst niet kon versturen of ontvangen. Maar nu kan ik wél ontvangen! En nog gekker... versturen wil ook, maar alleen naar mezelf, en niet naar het telfort-KPN toestel van mijn vrouw.

Kennelijk is er dus toch iets gewijzigd, en kennelijk zit er inderdaad iets raars bij de KPN MMS server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:08:
[...]

Woei, vet uiterlijk :D Dus er zijn ook roms met volledig aangepaste touchflo? Toch eens rond kijken :P
Op xda evden zoeken naar: windows taskbar

En ook naar: tf3d themes :Y

Heb zelf al een leuke taakbalk maar ben nu aan het kijken voor de onderste (slide)balk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de bekende registery tweaks tegen de GPS LAG heb ik nu onderstaande 512 alle 3 in 256 omgezet. Er stond al langere tijd onder "test to be done... ". Ik heb dat nu dus getest, in combinatie met "interne GPS", dus niet NMEA en het scheelt toch weer een paar meters heb ik de indruk.

- Drivers\GpsOneDevice\PollInterval -> 100 (default is 1000)
- Drivers\InputBufferSize -> 512 (default is 4096)
- Drivers\OutputBufferSize -> 512 (default is 4096)
- Drivers\SleepOnNoData -> 100 (default is 1000)
- Multiplexer\MaxBufferSize -> 512 (by default not present, you have to create it)

Tests to be done with buffers at 256...seems to be a little

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Laatst online: 12-09 11:35
Zou deze week niet eigenlijk Firefox voor de Touch pro uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Ice_Lord schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:59:
Zou deze week niet eigenlijk Firefox voor de Touch pro uitkomen?
Ja.is nu nog met de naam Fennec.is nog een alfa versie.ik heb het getest.draait nog niet lekker.dus beter om de eerste beta versie af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
GerardReintke schreef op zondag 08 februari 2009 @ 23:45:
[...]

Ja.is nu nog met de naam Fennec.is nog een alfa versie.ik heb het getest.draait nog niet lekker.dus beter om de eerste beta versie af te wachten.
Hier een link naar het bestand.http://tweakers.net/nieuws/58171/mozilla-zet-alfaversie-firefox-voor-windows-mobile-online.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:00:
[...]

Op xda evden zoeken naar: windows taskbar

En ook naar: tf3d themes :Y

Heb zelf al een leuke taakbalk maar ben nu aan het kijken voor de onderste (slide)balk...
Was ik al flink mee bezig, maar 2 dingen :P
XDA forums is 1 grote 'rommelbak', flinke zoektoch elke keer met te veel starttopic trash.
Er is geen standaard, ene heeft themes, andere cabs, dan moet je weer die manila files overkopieren, zit nu met nonstop achtergebleven zooi :/

Daarbij zit ik nog steeds met die vodafone rom, die toch veel dingen in touchflo wit laat, waar het zwart moet zijn. Eerst maar een leuke rom zien te vinden. (die van 1 van die amerikaanse providers had een stoere default touchflo :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:51:
EDIT/UPDATE.... we zijn tóch wat verder.... Weer terug bij de originele KPN instellingen waarmee ik eerst niet kon versturen of ontvangen. Maar nu kan ik wél ontvangen! En nog gekker... versturen wil ook, maar alleen naar mezelf, en niet naar het telfort-KPN toestel van mijn vrouw.

Kennelijk is er dus toch iets gewijzigd, en kennelijk zit er inderdaad iets raars bij de KPN MMS server.
Ik weet niet of je ondertussen wat verder bent maar omdat Hi en KPN opzich hetzelfde zijn..heeft KPN misschien ook wel dat je 'Ja' kunt smsen naar 1300 zodat je de instellingen opnieuw op je mobiel krijgt?
Succes iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 06:56:
[...]

Ik weet niet of je ondertussen wat verder bent maar omdat Hi en KPN opzich hetzelfde zijn..heeft KPN misschien ook wel dat je 'Ja' kunt smsen naar 1300 zodat je de instellingen opnieuw op je mobiel krijgt?
Succes iig
:) Ook al geprobeerd uiteraard, maar dan krijg ik dezelfde melding terug: "op uw toestel kunnen geen MMS instellingen werkend gemaakt worden" (geen letterlijke quote, maar wel iets van die strekking).

Fijn ding.. :) . fijne telecomprovider :) , maar samen.... Ook prima :*) , op MMS na dan.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Zonder BT en wifi heeft ie het nu zo'n 48 uur volgehouden. Dat is inclusief e-mail sync en af en toe internetten. Verder niet gebeld of ge-smst. Dit vind ik toch wat teleurstellend.
Ik zou hem vandaag nog terug kunnen sturen naar Vodafone. Ik weet alleen niet of ze daar van telefoon willen ruilen. Misschien zou een nokia n96 een optie zijn. Helaas heeft deze niet alle opties van de TP en windows mobile bevalt me goed, zeker icm tf3d.
Twijfel nog hevig. Ik vind het een heel fijn toestel maar die batterij tijd gaat misschien een probleem worden.
Ik zag op webshops ook al andere batterijen met meer capaciteit staan maar ik vraag me af of dat iets oplevert aangezien originele batterijen vaak het beste zijn.
Is batterij tijd eigenlijk een algemeen smartphone probleem of is dit echt iets van de TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
rajackar schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:04:
Zonder BT en wifi heeft ie het nu zo'n 48 uur volgehouden. Dat is inclusief e-mail sync en af en toe internetten. Verder niet gebeld of ge-smst. Dit vind ik toch wat teleurstellend.
Ik zou hem vandaag nog terug kunnen sturen naar Vodafone. Ik weet alleen niet of ze daar van telefoon willen ruilen. Misschien zou een nokia n96 een optie zijn. Helaas heeft deze niet alle opties van de TP en windows mobile bevalt me goed, zeker icm tf3d.
Twijfel nog hevig. Ik vind het een heel fijn toestel maar die batterij tijd gaat misschien een probleem worden.
Ik zag op webshops ook al andere batterijen met meer capaciteit staan maar ik vraag me af of dat iets oplevert aangezien originele batterijen vaak het beste zijn.
Is batterij tijd eigenlijk een algemeen smartphone probleem of is dit echt iets van de TP?
Ik haal niet eens 14 uur hier in NL, dus van mij mag je eigenlijk niet zeuren! ;) :P O-)

Even serieus, kijk ook even naar een extended battery van HTC of een battery bank desnoods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet wel zeggen, het verschil tussen 'uithoudingsvermogen' van mijn batterij op de dag dat ik em kreeg en nu, scheelt dagen. Waar ik eerst zeker 4 dagen kon met wat bellen/sms, haal ik nu top 2,5 dagen. Maar die streepjes zijn aardig misleidend, zelfs met geen streepje meer over schijnt de batterij nog steeds op 15-20% te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de verschillen uitleggen tussen branded vodafone en unbranded?
Volgens mij zit er nauwelijks verschil in.

Tevens meen ik dat er ergens in een van deze delen iemand was die de Vodafone Branded binnen kreeg en een soort van unbox post heeft geplaatst. Ik kan hem alleen niet meer terug vinden. (zoekfunctie al gebruikt).
Weet iemand nog welk deel hij stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Coromoto schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:43:
[...]
Ik haal niet eens 14 uur hier in NL, dus van mij mag je eigenlijk niet zeuren! ;) :P O-)

Even serieus, kijk ook even naar een extended battery van HTC of een battery bank desnoods.
En dat vind je acceptabel?
Persoonlijk vind ik namelijk dat je van een mobiel apparaat mag verwachten dat je ook echt een tijdje mobiel kan zijn en niet hoeft te hoppen van stopcontact naar stopcontact.
Ook vraag ik me af hoe dat moet gaan op festivals oid waar je 3 dagen of meer geen stroom in de buurt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

rajackar schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:16:
[...]

Persoonlijk vind ik namelijk dat je van een mobiel apparaat mag verwachten dat je ook echt een tijdje mobiel kan zijn en niet hoeft te hoppen van stopcontact naar stopcontact.
Ook vraag ik me af hoe dat moet gaan op festivals oid waar je 3 dagen of meer geen stroom in de buurt hebt.
Als het bij mij 14 uur zou zijn was dat voor mij iig niet acceptabel. Ik haal 2,5 dag met weinig bellen (5 min p/d) en veel smsen (15) en een kwartiertje internetten. Dat vind ik voor mij echt wel redelijk. Ik moest zeggen Dat in het begin met de stock rom ik 1 dag moeilijk kon halen, maar met wat knustelen met radioroms en windows mobile roms heb ik nu beter bereik en gaat de accu een stuk langer mee.
Ik heb die nieuwe rom van htc al een tijdje gezien maar hij is nog niet officieel. Daarin zit een nieuwe verbeterde radiorom waarmee je beter bereik hebt en je accu het langer uit houd. Verder is er vrij weinig verandert aan windows zelf. Wat echt opvalt is dat je nu moet schuiven om op te nemen bv. Gps fix gaat ook ietsje beter, maar is nog niet idiaal. Mensen die dus met de stock rom zitten en niet over willen op een custom rom, enkele grote beperkingen gaan wel gefixed worden. Over de snelheid kan ik niet veel zeggen, maar ik heb gehoord dat dat ook verbeterd is. Algeheel gaat ook de nieuwe rom het niet halen bij een van de vele custom roms op bv xda, waarbij vaak veel meer verbeteringen zijn aangebracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
rajackar schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:16:
[...]

Met het gegeven dat mijn huis een soort kooi van Faraday is (waardoor mijn toestel de hele tijd naar signaal loopt te zoeken), dat ik geen budget heb om een ander toestel te halen, dat ik zowiezo niet zou weten welk toestel ik dan wel zou moeten halen, en dat ik thans dagelijks ergens kom met een laadmogelijkheid (in de auto of op kantoor of thuis), heb ik mij erbij neergelegd ja.

Ooit koop ik een 2e accu, gewoon of extended. Als ik meer dan 1 dag zonder oplaadpunt denk te gaan zitten zal ik een solar powered battery bank of zo aanschaffen, of mijn Nokia 6230 _/-\o_ meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 09 februari 2009 @ 01:56:
[...]

Was ik al flink mee bezig, maar 2 dingen :P
XDA forums is 1 grote 'rommelbak', flinke zoektoch elke keer met te veel starttopic trash.
Er is geen standaard, ene heeft themes, andere cabs, dan moet je weer die manila files overkopieren, zit nu met nonstop achtergebleven zooi :/

Daarbij zit ik nog steeds met die vodafone rom, die toch veel dingen in touchflo wit laat, waar het zwart moet zijn. Eerst maar een leuke rom zien te vinden. (die van 1 van die amerikaanse providers had een stoere default touchflo :P).
inderdaad XDA is een grote rommelbak waar je de weg snel kwijt bent. maar tweakers is al niet veel beter. TF3D is eenvoudig aan te passen vond ik zelf met het progje : TF3D config : http://www.thetouchblog.com/TF3D/main.html op die pagina vind je ook enkele themes.
voor de status balk is het inderdaad wat zoeken op xda, maar tsowentaskbar : http://forum.ppcgeeks.com....php?p=572437&postcount=7 wist me uiteindelijk te bekoren. Nu ben ik nog op zoek naar een tweak voor de LargeTitleBar. Maar die vind je niet makkelijk, enfin, ik toch niet op XDA, had er eentje gevonden, maar die werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:45
Is de gelekte WWE Rom betrouwbaar? zal een official ROM update dezelfde inhoud hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:09:
[...]

inderdaad XDA is een grote rommelbak waar je de weg snel kwijt bent. maar tweakers is al niet veel beter. TF3D is eenvoudig aan te passen vond ik zelf met het progje : TF3D config : http://www.thetouchblog.com/TF3D/main.html op die pagina vind je ook enkele themes.
voor de status balk is het inderdaad wat zoeken op xda, maar tsowentaskbar : http://forum.ppcgeeks.com....php?p=572437&postcount=7 wist me uiteindelijk te bekoren. Nu ben ik nog op zoek naar een tweak voor de LargeTitleBar. Maar die vind je niet makkelijk, enfin, ik toch niet op XDA, had er eentje gevonden, maar die werkte niet.
Die TF3D config had ik al, maar had bij de eerste 2 themes (blingbling en windows vista) meteen al eerste probleem dat nu aantal knoppen zelfs na reset default die 'blingbling' icons blijven. Gelukkig wel kopie gemaakt van alle manila bestanden, toch maar even terugzetten denk ik.

Nadeel blijft dat ik dus een vodafone rom heb, diverse schermen blijven dus wit (aangepaste musicplayer etc), en het horizontale touchflo menu is nog steeds rood/wit :/ Mischien maar eerst een kale rom gaan installeren (heeft HTC zelf eigenlijk een eigen rom?). deze kleurtjes zegmaar :P

edit: die tsowentaskbar ziet er erg mooi uit :) Werkt goed.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24
@ disturbant:

als je het zelf al wist te vinden, waarom vraag je er dan naar op tweakers?

(leek mij dat je om de icons vroeg die je als voorbeeld bijvoegde in je post, die had ik al gevonden, dus ik dacht...)

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

DaYwaLkUr schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:19:
Is de gelekte WWE Rom betrouwbaar? zal een official ROM update dezelfde inhoud hebben?
Kan ik zelf moeilijk beoordelen maar het lijkt er wel op. Die nieuwe rom kwam tevens met een nieuwe radio rom dus hoogstwaarschijnlijk wel. Deze kan niemand zomaar maken, behalve HTC zelf. Romeos 1.80.x heeft de windows builds overgenomen van deze rom. Aan rom updates word nouwelijks extra functiomaliteit aan toegevoegt ten opzichte van de huidige rom wat ook normaal is voor HTC. Ik ka er gewoon vanuit dat die echt is. Ik vermoed dat de officiele rom op de HTC website in het engels echt niet lang meer op zich kan wachten, ik verwacht binnen nu en 2 weken. Hoe het staat met de nederlandse rom is mij onbekend, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel even zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Volgens mij zijn er twee of drie HTC Black themes. Als je die installeert ben je ook van de Vodafone kleuren af. Zo heb ik bv de ATT white theme. Enigzins irritant dat er ATT staat, maar verder is elk scherm wit, en dat bevalt mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50
weet iemand waar sms berichten opgelagen worden? bij een reset ben ik m`n berichten telkens kwijt. is er ook een mogelijkheid om ze op m`n simkaart op te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rizn schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:30:
@ disturbant:

als je het zelf al wist te vinden, waarom vraag je er dan naar op tweakers?

(leek mij dat je om de icons vroeg die je als voorbeeld bijvoegde in je post, die had ik al gevonden, dus ik dacht...)
ja via de vragen op tweakers, verder gaan spitten in xda en zo verder, ben beginneling en niet alles is zo evident. en ik was niet op zoek naar icons, maar naar een progje, misschien met de tijd dat ik mijn eigen taskbar nog wel ontwerp, maar nu eerst even proberen met installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:28:
[...]

Die TF3D config had ik al, maar had bij de eerste 2 themes (blingbling en windows vista) meteen al eerste probleem dat nu aantal knoppen zelfs na reset default die 'blingbling' icons blijven. Gelukkig wel kopie gemaakt van alle manila bestanden, toch maar even terugzetten denk ik.

Nadeel blijft dat ik dus een vodafone rom heb, diverse schermen blijven dus wit (aangepaste musicplayer etc), en het horizontale touchflo menu is nog steeds rood/wit :/ Mischien maar eerst een kale rom gaan installeren (heeft HTC zelf eigenlijk een eigen rom?). deze kleurtjes zegmaar :P

edit: die tsowentaskbar ziet er erg mooi uit :) Werkt goed.
ik werk met de laatste romeos. en hier in belgië zijn we niet verbonden aan een provider die een toestel naar zijn hand zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
DaYwaLkUr schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:19:
Het is een officiële HTC ROM. Alleen is die voor de australische markt bedoeld, waar dus via de download pagina op wordt gecheckt. Als iemand die wel een goedgekeurde telefoon heeft het bestand vervolgens weer deelt met anderen, dan heb je dus een "gelekte" versie.
jasring schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:45:
weet iemand waar sms berichten opgelagen worden? bij een reset ben ik m`n berichten telkens kwijt. is er ook een mogelijkheid om ze op m`n simkaart op te slaan?
Met Sprite Backup kan je die backuppen en terugzetten. Sprite Backup is te vinden op de meegeleverde cd.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.