Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 86.990 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon afgelopen zaterdag gekocht en vandaag maar eens mee gaan spelen. Ik heb via outlook al mijn contactpersonen uit mijn Sony Ericsson P990 kunnen trekken en op de Touch Pro gezet. Nu was ik bezig met de contactpersonen die ik veel gebruik op het telefoonklappertje te zetten in het menu van HTC. Alleen liep het programma vast en nu kan ik geen personen meer toevoegen :'(

Ook het toestel uit en aan zetten heeft niet geholpen, heel die optie is gewoon weg. Is dit nog terug te halen op een gemakkelijke manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik wil de animatie van 't Windows-logo bij de opstart veranderen, nu weet ik dat ik dan de animated.gif in de windowsmap moet aanpassen.

Nu heb ik ROMeOS 1.70.1 geïnstalleerd en daar wordt 'n animated_start en animated_shut als bootscreen gebruikt. Weet iemand of ik deze gewoon kan verwijderen of deze moet vervangen?

Moet ik nog ergens rekening mee houden?

[edit] via advanced config werkt dit heel eenvoudig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Eric_Cantona op 27-01-2009 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:36:
Ik heb deze telefoon afgelopen zaterdag gekocht en vandaag maar eens mee gaan spelen. Ik heb via outlook al mijn contactpersonen uit mijn Sony Ericsson P990 kunnen trekken en op de Touch Pro gezet. Nu was ik bezig met de contactpersonen die ik veel gebruik op het telefoonklappertje te zetten in het menu van HTC. Alleen liep het programma vast en nu kan ik geen personen meer toevoegen :'(

Ook het toestel uit en aan zetten heeft niet geholpen, heel die optie is gewoon weg. Is dit nog terug te halen op een gemakkelijke manier?
houd je er rekening mee dat er een maximum is aan het aantal favoriete contacten. probeer er een 1 te verwijderen dan kan je er waarschijlijk ook weer 1 toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Helaas dat haalt wel het 1tje weg in touchflomaar niet bij het betreffende account en na herstarten is het probleem er gewoon weer.
Ik heb het ook wel eens in Windows op mijn desktop gehad maar daar kon ik het gewoom in het register weer op 0 zetten maar in WM6.1 kan ik dit dus niet vinden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 16:34

911GT2

en blazen maar!

Is er een mogelijkheid om het automatische onscreen tobo uit te zetten... Ik gebruik toch altijd het hardware toetsenbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heb ik opgestart en geinstalleerd maar krijg hem nergens te zien ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:08:
[...]

die heb ik opgestart en geinstalleerd maar krijg hem nergens te zien ofzo!
na installatie al een soft reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
[quote]MatMich schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:50:
[...]

Helaas dat haalt wel het 1tje weg in touchflomaar niet bij het betreffende account en na herstarten is het probleem er gewoon weer.
Ik heb het ook wel eens in Windows op mijn desktop gehad maar daar kon ik het gewoom in het register weer op 0 zetten maar in WM6.1 kan ik dit dus niet vinden,
[/quote]

Ik heb het account verwijderd en daarna opnieuw aangemaakt
Rigoreus doch simpel en schijnbaar de enige oplossing
Dank voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:20
hallo allemaal ik heb de MDA vario IV besteld. kreeg dit weekend een telefoon binnen jammer genoeg de verkeerde MDA Compact IV tmobile gebeld moet heb terug sturen. kan ik nog weer een week wachten )-: ben al bezig om wat progammatjes op te zoeken voor me vario heb nu vario III
- kan ik de SPB progammatjes ook op mijn MDA vario IV gebruiken?
- iemand al tomtom 7 aan te praat op de MDA vario IV?
- is er echt verschil kwa snelheid van de telefoon tussen de MDA vario IV(HTC Touch Pro) en de HTC touch HD?
is de mee geleverde leather case beetje van kwaliteit en ik hoop NIET met magneetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

ik heb de Radiorom gedownload (australische versie) 1.08.25.20M1 en ook Romeos2 1.7.1 NL en geinstalleerd

in het begin had ik wel netwerk, maar nu valt ineens mn netwerk weg... Ik heb telkens Geen service, en 5minuten laten heb ik even connectie, dan wisselt hij van g,h,g3 en valt dan weer weg :S wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
wat een schijt irritant knopje zit er toch aan de headphone... ik heb nu al 10 keer deze week perongelijk iemand opgebeld terwijl ik op de fiets zat naar de radio te luisteren... en dat waarderen de meeste mensen niet als je al om kwart voor 7 op de fiets zit. Weet iemand of je die knop softwarematig kunt uitschakelen? ik sta namelijk op het punt om er een druppel lijm tussen te smeren, zodat die hele fucking knop niet meer werkt. Ik vind het wel handig om een klein microfoontje te hebben op die plek om hands free te bellen, maar het knopje gaat veel te soepel.

Ik gok dat ik het register in moet duiken, maar daar ga ik liever niet in, zonder dat ik weet waar ik naar moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zowes, splash- en bootscreen aangepast en meteen S2U2 ook 'n nieuwe look gegeven. Nu nog es bekijken of ik daar wat aan lettertype/-kleur kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Roe!and schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:19:
Maar natuurlijk! Al zijn sommige vrij useless, omdat het toestel de functionaliteit al standaard aan boord heeft (al dan niet via TouchFLO).
Ja, werkt prima. Nadeeltje hiervan is wel dat de GPS van het toestel niet briljant is:
- de allereerste keer GPS-fix krijgen duurt erg lang (dus ga buiten staan, en trek een kwartiertje uit), gebruik tevens de HTC GPS Tool (zie xda), dan kan je namelijk exact zien wat er gebeurd.
- de GPS lagt, oftewel, hij loopt iets achter op de werkelijkheid
- de GPS heeft niet in de gaten dat je beweegt als je te langzaam beweegt

Overigens zijn de bekende GPS tweaks standaard al uitgevoerd op de T-mobile branded toestellen. Dus het zal bij jou iets beter gaan dan bij de meeste anderen die nog geen tweaks hebben gedaan. Maar perfect is het helaas niet (maar wel prima bruikbaar hoor!)
- is er echt verschil kwa snelheid van de telefoon tussen de MDA vario IV(HTC Touch Pro) en de HTC touch HD?
Geen idee. Ik heb nog nooit een Touch HD van dichtbij gezien.
is de mee geleverde leather case beetje van kwaliteit en ik hoop NIET met magneetjes?
Je moet ervan houden. Het is puur een hoesje waar je de telefoon in kan schuiven. Het hoesje is aan 1 kant afgesloten met een soort elastieken bandje, zodat ie er niet gelijk uitflikkerd aan de onderkant. Het grote voordeel van dit hoesje is dat het geen rare bobbels of uitsteeksels heeft (en dus ook geen magneetjes), zodat je telefoon niet opeens drie keer zo dik wordt. Nadeel van het hoesje is dat ie erg snel slijt.

Overigens, de T-mobile branded toestellen hebben hier weer een probleem. Aan de stylus zit namelijk een 'pikkie', een miniem uitsteekseltje die het makkelijker moet maken om de stylus uit te nemen. Helaas is het dan ook makkelijker dat ie ongemerkt eruit valt als je de telefoon een beetje ongelukkig uit het hoesje haalt. Een nadeeltje dus, die er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat ik dat hoesje uitgefaseerd heb :)

[ Voor 5% gewijzigd door jpbosk op 27-01-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24
Dark0z schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:47:
ik heb de Radiorom gedownload (australische versie) 1.08.25.20M1 en ook Romeos2 1.7.1 NL en geinstalleerd

in het begin had ik wel netwerk, maar nu valt ineens mn netwerk weg... Ik heb telkens Geen service, en 5minuten laten heb ik even connectie, dan wisselt hij van g,h,g3 en valt dan weer weg :S wat kan dit zijn?
slechte netwerkdekking (t-mobile?) misschien? Ik zou .28 of .32 proberen. Voor sommigen werkt die M1 radio wel goed en voor sommigen niet.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

* Ja!

* Yes!

* Nee geen verschil. Technisch exact dezelfde hardware, allee scherm is groter en heeft geen toetsenbord.

- is de mee geleverde leather case beetje van kwaliteit en ik hoop NIET met magneetjes?
* Mwa, matig en karig. Een soort hoes dat je over de telefoon schuift. Heeft bij mij het nadeel dat als te telefoon afgaat, ik die nouwelijks hoor en dat ik altijd al heb opgenomen op het moment dat ik hem eruit schuif. Niet mijn smaak. Zijn vast foto's van te vinden door gewoon even te googlen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
heb zojuist die remoto control gekocht (RC-E100) mooi ding alleen werkt het bij mij niet op m`n TP telkens als ik het de ab aansluit denkt ie dat het een video output is. iemand die dit wel werkend heeft gekeregen en/of weet wat ik moet doen om m werkend te krijgen?

ik heb zelfs al een hard reset geprobeerd maar blijft zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
voor de mense met klachten, 6-7 februari zijn er htc demo dagen bij coolblue, in eindhoven en rotterdam.
http://www.pdashop.nl/htc-demodagen

misschien dat je er misschien wat wijzer word als je daar wat klaagt :P

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
ik heb een raar probleem in tomtom7 dat ik steeds na het intikken van een letter een klinker met een rondje erboven krijg (vooral veel a's met een rondje). Iemand een idee hoe ik dat voorkom?

Gebeurt alleen met intoetsen via het hardware tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Waarom heb je de RE-100 gekocht? Luister je veel naar de radio? Anders had je namelijk beter een BT headset kunnen kopen. Accu is dan wel sneller leeg, maar ik neem aan dat het niet vier uur fietsen is naar werk of school :) . Anders dan naar de radio luisteren kan ik geen enkel voordeel bedenken bij een bedraad systeem.

TT7 toetsenbord probleem is volgens mij ROM gerelateerd. Ik had dat ook, na ROM update geen probleem meer gehad. Maar dit kan ook te maken hebben met de switch naar TT 7.9.

Slecht bereik met .20M1? Zet 'm dan eens een tijd op GSM en kijk of het blijft. Zo ja, dan is .20M1 ongeschikt voor de omgeving waar jij je in bevindt.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Is er hier iemand die 't standaard zandlopertje vervangen heeft in zijn/haar TP? Je zou zeggen dat dat ding er wel beter uit moet kunnen zien met 'n transparante achtergrond.

Ik ben bij Marshall's Waiting Cursor uitgekomen, maar de site van de maker ligt op z'n gat en ik krijg 't nergens anders gedownload.

Wie helpt me op weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Rizn schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:49:
[...]

slechte netwerkdekking (t-mobile?) misschien? Ik zou .28 of .32 proberen. Voor sommigen werkt die M1 radio wel goed en voor sommigen niet.
ik heb KPN...

ben er nu achter gekomen, dat als ik Netwerk op GSM zet en GSM-band op GSM(900+1800)+umts(2100) dat ik dan wel volledig ontvangst heb. Alleen dan krijg ik natuurlijk geen 3G netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 20:36

vr6-only

Blub Blub

Al mijn problemen mbt GPS zijn opgelost met de .m1 RADIO. Batterij gaat met gemak 3 dagen mee en ontvangst is stukken stabieler/beter dan voorheen, via 3G.

Ik heb mijn TP bijna gebrickt, in een poging om een eigen ROM erop te zetten. oeps. Maar ik kwam nog in de bootloader en heb de originele ROM weer op kunnen zetten. Respect voor de cookers op XDA! Het lijkt gemakkelijk, maar is het zeker niet (eigen ervaring en die van een maat).

[ Voor 15% gewijzigd door vr6-only op 28-01-2009 19:46 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zag dat jullie muziek dat gespeeld wordt door Manilla kunnen skippen als je Tom Tom draait... HOE!?

Hoe doen jullie dat? ik heb ff geprutst maar ik krijg het niet voor elkaar hoor... Zou graag willen weten hoe ik albums kan skippen en nummers kan skippen... Mijn muziek draait perfect door Bluetooth in mijn auto, KRAAK helder echt super!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Dark0z schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:39:
[...]

ik heb KPN...

ben er nu achter gekomen, dat als ik Netwerk op GSM zet en GSM-band op GSM(900+1800)+umts(2100) dat ik dan wel volledig ontvangst heb. Alleen dan krijg ik natuurlijk geen 3G netwerk
En als je netwerk op HSDPA zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb de laatste week ongeveer ineens iets vreemds met mijn toetsenbord...

Wanner ik de Function toets in druk gaat er geen groen Fn lampje meer branden en schiet de telefoon ineens naar mijn Agenda toe ipv dat ik speciale tekens kan typen.
Ook bij de invoer van nummer in de phone applicatie (om te bellen) krijg ik bij invoer met het toetsenbord enkel speciale tekens ipv cijfers.

Het lijkt alsof er ergens een of andere instelling is verandert, maar ik krijg het totaal niet gevonden.

Iemand suggesties? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik kan gewoon skippen onder TT. Hoe? door op mn radio skip in te drukken :) of op de remote, maar dat is hetzelfde als de radio. Wat betreft kraakhelder... Mijn TP geeft echt stront-bagger-geluid, ja zelfs over Advanced Audio. Zonder SRS WOW HD wil ik er echt niet naar luisteren.

Probeer eens via WMP muziek af te spelen en te skippen terwijl TT actief is. Misschien dat dat wel werkt. Enig nadeel is dat WMP dan geactiveerd wordt. Maar dat zal vast wel met een registry key te tweaken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lol had er niet bij stil gestaan dat dat zou kunnen, als ik straks naar huis rijdt van me werk dan zal ik dat eens proberen of ik op die manier kan skippen tussen nummers en albums! wat zou dat gaaf zijn zeg :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Ik heb een vraag heb hier een htc touch pro maar iedere keer gaat hij zomaar aan ook al is hij uit dus hij, komt iedere keer uit de standby modus hoe kan dit iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
Zer0cool12342 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:22:
Ik heb een vraag heb hier een htc touch pro maar iedere keer gaat hij zomaar aan ook al is hij uit dus hij, komt iedere keer uit de standby modus hoe kan dit iemand een idee?
heb je je toestel in je zak zitten? ik heb regelmatig dat ik in mijn zak het power-knopje bovenop indruk. dit komt waarschijnlijk als ik ga zitten ofzo.
ik heb nu S2U2 er op staan dan gaat ie na 10sec. weer uit en heeft ie toetsenblok waardoor je niks kan klikken waardoor die weer aanblijft.

als het dit niet is zou het een actief programma kunnen izjn dat een melding geeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
jasring schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:27:
[...]

heb je je toestel in je zak zitten? ik heb regelmatig dat ik in mijn zak het power-knopje bovenop indruk. dit komt waarschijnlijk als ik ga zitten ofzo.
ik heb nu S2U2 er op staan dan gaat ie na 10sec. weer uit en heeft ie toetsenblok waardoor je niks kan klikken waardoor die weer aanblijft.

als het dit niet is zou het een actief programma kunnen izjn dat een melding geeft ofzo.
Nee er staat verder niets aan gewoon push-mail maar dat is het niet,En het is gewoon als ik em op de tafel l neerleg en dan uit doe gaat ie na 1 sec weer aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Zer0cool12342 op 29-01-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:28:
Is er hier iemand die 't standaard zandlopertje vervangen heeft in zijn/haar TP? Je zou zeggen dat dat ding er wel beter uit moet kunnen zien met 'n transparante achtergrond.

Ik ben bij Marshall's Waiting Cursor uitgekomen, maar de site van de maker ligt op z'n gat en ik krijg 't nergens anders gedownload.

Wie helpt me op weg?
http://www.freewarepocket...marshall-wait-cursor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bedankt :)

Via XDA wist iemand me te vertellen dat de site 't weer doet, dus ben ik zo ook aan 't programma gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Rizn schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:35:
[...]

En als je netwerk op HSDPA zet?
Dan wisselt hij erg vaak tussen H, G en 3G en dan is mijn ontvangst heel verschillend. Op 3G 1a2 streepjes steeds, ook als ik in amsterdam zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

Die Bruine schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:32:
Ik kan gewoon skippen onder TT. Hoe? door op mn radio skip in te drukken :) of op de remote, maar dat is hetzelfde als de radio. Wat betreft kraakhelder... Mijn TP geeft echt stront-bagger-geluid, ja zelfs over Advanced Audio. Zonder SRS WOW HD wil ik er echt niet naar luisteren.

Probeer eens via WMP muziek af te spelen en te skippen terwijl TT actief is. Misschien dat dat wel werkt. Enig nadeel is dat WMP dan geactiveerd wordt. Maar dat zal vast wel met een registry key te tweaken zijn.
Geeft SRS WOW HD echt zoveel verschil? Ik lees op XDA dat er nog wel problemen zijn met het programma, welke versie heb jij draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de TYTNII ben ik recent over gegaan op de HTC Touch Pro..
wel even wennen maar de meeste dingen heb ik nu wel ingesteld en in de vingers..

Waar ik wel mee aan het worstelen ben ( heb het met de TYTN uiteindelijk zo gelaten) is het ontvangen van email op de Touch Pro.

Tijdens het syncen met mijn PC wordt alle email die ik op de PC heb staan in de map Outlook opgeslagen op de Touch Pro.

op mijn PC zitten al mijn email adressen verwerkt in Outlook ( 6 stuks)
Op de Touch Pro moet ik mijn email adressen als nieuwe account invullen en deze komen onder de Outlook map te staan.
Als ik dus een nieuw email bericht krijg wordt deze op de Touch Pro dus in een losse map gezet, bij het emailadres.
Vervolgens beantwoord ik de mail..

Thuis gekomen hang ik mijn mob aan de cradle, en worden dus niet de berichten gesynct ( raar woord zo ) die ik heb verzonden die dag omdat die niet in de outlook map staan.

Hoop dat het nog te volgen is..

Is het mogelijk om de email op de Touch Pro binnen te laten komen in de Outlook map ipv in losse accounts?? zodat alles netjes bij elkaar blijft en ik ook alle items netjes kan syncen??

Hoop dat het duidelijk is en dat iemand een balletje op kan werpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die Bruine schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:32:

Werkt inderdaad goed! moet alleen nog ff met TomTom testen, maar zal wel goed gaan? Ik kan alleen geen albums skippen... Wel kan ik nummers skippen. Wel jammer dat je geen albums kan skippen, is daar niet iets voor ofzo? Heb wel een album skip functie op me radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Ik heb nu ineens iets raars...:

Tijdens het navigeren, kan je ook bellen natuurlijk. Normaal gezien komt het bellerscherm in beeld, en kort nadat je opgenomen hebt, of weggedrukt, komt tomtom weer in beeld (gemute). Dit werkte prima, tot gisteren...
Als iemand me nu wil bellen, gaat de TP uit ipv terug naar tomtom, en dan weer even aan, en weer uit.
Als ik de tp handmatig inschakel, doet hij hetzelfde als hierboven, als ik handmatig inschakel, doet hij hetzelfde, en dan is tomtom dus weer naar de achtergrond als ik hem weer aan zet.

Iemand dit al eens gehad?

Dacht eerst dat het aan s2u2 lag die ik erop heb staan, maar dat prog heb ik er al langer op staan, toen werkte het prima...

Overigens iemand al een oplossing voor het 2x indrukken van de shift toets? (dat hij dus GEEEEN caps wordt?)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Die Bruine schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:01:

TT7 toetsenbord probleem is volgens mij ROM gerelateerd. Ik had dat ook, na ROM update geen probleem meer gehad. Maar dit kan ook te maken hebben met de switch naar TT 7.9.
Is correct, TT 7.9 heeft dit probleem niet meer. Is dus niet ROM gerelateerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:51:
...
Is het mogelijk om de email op de Touch Pro binnen te laten komen in de Outlook map ipv in losse accounts?? zodat alles netjes bij elkaar blijft en ik ook alle items netjes kan syncen??
...
Nee.

Je kan ze ook niet handmatig verplaatsen tussen de verschillende accounts op de TP.

Ik sync geen mail met mijn PC, maar laat de mail niet verwijderen door de TP of de PC. Vervolgens kan ik met mijn losse accounts op de TP mail ophalen, en bij het versturen zorg ik ervoor dat ik een BCC naar mijzelf stuur (weet iemand trouwens een manier om dit default te doen, ik moet het nu elke keer zelf opgeven). Op de PC kan ik dan alle mail ophalen, inclusief wat ik verzonden heb vanaf de TP, welke via een rule weer in de Sent Items map gezet wordt.
En als het belangrijk is dat ik een vanaf de PC verzonden bericht ook op de TP kan inzien, dan doe ik daar ook een BCC van naar mijzelf, zodat de TP dat weer op kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik gebruik voor al mijn mail GMail en het is echt een aanrader! Gewoon al je mail accounts mail op laten halen in GMail, en vervolgens gewoon GMail op je telefoon instellen als IMAP. (Hij stelt het eigenlijk automatisch al in).

Wanneer je je data verbinding aan laat staan, zal je ook een Push Mail effect hebben, ik heb het zo in gesteld dat er een piepje afgespeeld word als er mail binnen is. Dit is super direct, want zo dra bij mij op de PC een mail binnen druppelt, en ik daar een melding van krijg, krijg ik die ook al op mijn TP.

Wanneer je mail leest op je TP, of je verwijderd het, is het op je GMail account en dus op je pc ook weg. Echt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Dark0z schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:40:
[...]

Dan wisselt hij erg vaak tussen H, G en 3G en dan is mijn ontvangst heel verschillend. Op 3G 1a2 streepjes steeds, ook als ik in amsterdam zit
Ben je van radio .19 naar M1 gegaan? Op XDA staan positieve berichten over de "Blackstone" radio's, maar dan moet je wel security unlocken (€14,- geloof ik). Als .28 en .32 geen verbetering geeft, is dat misschien een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik zou eens goed moeten zoeken. Maar het gaat in elk geval om SRS_WOW_HD 121.CAB. Ik heb ooit eens gelezen dat er meerdere versies zijn. Ik had ooit ook problemen. Maar de huidige gebruik ik al enkele maanden. Nog geen problemen mee gehad. En wat betreft verschil, probeer het maar. Als je dat geen wereld van verschil noemt dan is het allaaaaang geen mening meer dat er iets mis is met je oren :+

Wat ik heb begrepen is dat er meerdere versies zijn van SRS . Bij mij werkt het in elk geval altijd! Enige wat wel eens gebeurd is dat het tussen internal/headphones switched. Maar dat hoor je meteen, gewoon handmatig wijzigen en voilá.

Skippen van albums, geen idee. Ik zet gewoon alles in 1 grote afspeellijst en skip van nummer naar nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik merk de laatste paar dagen dat mijn batterij toch wel bijzonder snel leegloopt. Afgelopen woensdag hele avond laten opladen, tussendoor enkel wat gebeld en sms, nu nog maar 2 streepjes over.

En dan nog de irritante 'bug', als je in 'staande' modus een sms start en je schuift het keyboard open, het beeld opeens terug springt naar dat horizontale startscherm (die 8 knoppen zegmaar). Nadeel is, het gebeurd compleet random :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
SinergyX schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:09:
En dan nog de irritante 'bug', als je in 'staande' modus een sms start en je schuift het keyboard open, het beeld opeens terug springt naar dat horizontale startscherm (die 8 knoppen zegmaar). Nadeel is, het gebeurd compleet random :(
Klopt, herken ik, heb ik ook. Ik denk dat het te maken heeft met hoe snel je overschakeld naar liggende stand. Ik heb het idee dat het wel goed werkt als je iets langer wacht tot alle processen klaar zijn... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja dat heb ik ook, dan ben je gewoon te snel... Dan moet je dus ff paar sec langer geduld doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

DAMAGE schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:13:
Ja dat heb ik ook, dan ben je gewoon te snel... Dan moet je dus ff paar sec langer geduld doen :P
Klopt idd, Maar door dit soort grappen ben ik maar compleet van die Touchflow 3D interface afgestapt en terug gegaan naar today plugins om alle info te weergeven. Werkt erg lekker icm SPB diary nu. Ik hoef die Touchflow toch eigenlijk niet, het is me iets te statisch en af en toe te beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even snel getest zonder touchflo, dan werkt het opeens wel normaal :P Dus zal wel aan touchflo zelf liggen, met name dus dat horizontale menu. Nu nieuwe versie PointUI afwachten, mogelijk die als interface dan gebruiken :) (oudere versie van PointUI had hier geen last van).

Desnoods die SPD er weer op, werkte eigelijk ook best fijn op mijn oude Q9100.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 30-01-2009 13:48 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 22:58
Zow, ik kan in ieder geval zeggen dat de telefoon een week in Oostenrijk ook overleeft heeft, met zo nu en dan een flinke klapper tijdens het vallen in de sneeuw met een leuke snelheid :9 8)
Het enigste puntje waar de telefoon niet tegen kan, is dat er vocht voor de camera komt te zitten, en dus geen foto's kunt maken.
Ook bleef er vaak veel vocht aan het scherm zitten, maar na een tijdje was dat helemaal over weer.

Nu maar hopen dat de Nodata tool en de gegevensverbinding welke ik uitgeschakeld had hun werk goed hebben gedaan :X

Het andere 'probleem' waar ik nu wel mee zit is dat de telefoon niet meer continu achter elkaar blijft trillen bij een inkomende oproep. Nu werkt het weer zoals met elke telefoon, dus dat de telefoon trilt en 1 seconden en ruststand gaat en daarna weer gaat trillen.
Vond het juist zo handig met de Romeos rom dat de telefoon maar continu bleef trillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Rizn schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:37:
[...]

Ben je van radio .19 naar M1 gegaan? Op XDA staan positieve berichten over de "Blackstone" radio's, maar dan moet je wel security unlocken (€14,- geloof ik). Als .28 en .32 geen verbetering geeft, is dat misschien een optie.
Ik ben gewoon van de standaard rom naar M1 gegaan (geen idee wat mij 1ste radio rom was). Maar hoor ik met 3G verbinding ook volledig ontvangst te hebben (4streepjes), dan zou ik msschien moeten overwegen om .28 en .32 te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al tijdje te rommelen met geluidsbestandjes als vervanging voor de sms-geluiden die je kan kiezen. WMA files zijn het maar al zet ik ze in de juiste map: windows;rings wil niet lukken om ze als sms of nieuwe mail e.d in te stellen. Wel als beltoon...

Iemand ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 22:15:
Zit al tijdje te rommelen met geluidsbestandjes als vervanging voor de sms-geluiden die je kan kiezen. WMA files zijn het maar al zet ik ze in de juiste map: windows;rings wil niet lukken om ze als sms of nieuwe mail e.d in te stellen. Wel als beltoon...

Iemand ideetje?
Maak er eens wav-bestanden van en gewoon in de windows-map, mp3 zou ook moeten kunnen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 22:37:
[...]

Maak er eens wav-bestanden van en gewoon in de windows-map, mp3 zou ook moeten kunnen als ik me niet vergis.
Ben nog bezig, maar heb ze in "rings" gezet omdat daar alle files staan die je kan gebruiken voor sms e.d. en als ik naar de eigenschappen van die files kijk zijn het wma files...

Ik ga er nog even mee aan de gang en anders morgen weer verder :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 22:42:
[...]

Ben nog bezig, maar heb ze in "rings" gezet omdat daar alle files staan die je kan gebruiken voor sms e.d. en als ik naar de eigenschappen van die files kijk zijn het wma files...

Ik ga er nog even mee aan de gang en anders morgen weer verder :Y
dat was mijn fout eerst ook.. je moet ze echt in de windows map zetten ipv de rings map.. heerlijk onduidelijk.

ik heb sinds kort een kraak in de front speaker wanneer ik iemand opbel... heel gek, binnenkort maar eens vragen of de andere kant de kraak ook hoort, want ik vermoed dat het de microfoon is die niet goed contact maakt ofzo. Het gekke is dat als ik de voicemail bel geen gekraak meer hoor. Of kan het zo zijn dat de microfoon automatisch mute bij voicemail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:04:
[...]

dat was mijn fout eerst ook.. je moet ze echt in de windows map zetten ipv de rings map.. heerlijk onduidelijk.

ik heb sinds kort een kraak in de front speaker wanneer ik iemand opbel... heel gek, binnenkort maar eens vragen of de andere kant de kraak ook hoort, want ik vermoed dat het de microfoon is die niet goed contact maakt ofzo. Het gekke is dat als ik de voicemail bel geen gekraak meer hoor. Of kan het zo zijn dat de microfoon automatisch mute bij voicemail?
Was ik inmiddels ook achter gekomen, inderdaad lekker duidelijk zo :X

Maar het werkt :Y

wbt je kraakje...weet niet of je microfoon mute als je je voicemail beluisterd. Maar als het een 'slecht' kontakt-kraakje is moet dat niet uitmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik heb Romeos geinstalleerd, maar nu ben ik dus alle standaard ringtones kwijt... Hoe kan ik die terug halen?

En mn GPS werkt ook nog steeds heel slecht/niet, ondanks de M1 radio rom :s iemand anders ervaringen hiermee?

Owja,

wat ook vreemd is... Mn telefoon trilt niet als ik sms'jes ontvang. graag wil ik dit weer inschakelen, maar geen van de opties lijkt meer te werken. Hij staat gewoon ingesteld op trillen maar doet niks

[ Voor 68% gewijzigd door AOC op 01-02-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Dark0z schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:25:
Ik heb Romeos geinstalleerd, maar nu ben ik dus alle standaard ringtones kwijt... Hoe kan ik die terug halen?
Hier staat de cabs van de dingen die hij heeft weggelaten:
http://monx.aplace4u.biz/ROMeOS2RAPHAEL/REMOVED/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Laatst online: 12-09 11:35
Like wtf, reset ik gister mijn telefoon ben ik ineens al mijn contacten kwijt die op mijn Touch Pro stonden. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ice_Lord schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:35:
Like wtf, reset ik gister mijn telefoon ben ik ineens al mijn contacten kwijt die op mijn Touch Pro stonden. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Nog een soft-reset doen... wil weleens helpen :Y , en anders hoop ik dat je regelmatig synct
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Laatst online: 12-09 11:35
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:25:
[...]

Nog een soft-reset doen... wil weleens helpen :Y , en anders hoop ik dat je regelmatig synct
:/
Dat was ook het eerste wat ik heb gedaan maar helaas mocht dat niks baten, gelukkig sync ik wel regelmatig met outlook dus ik heb me contacten nog wel maar vond het zo vreemd dat ze ineens op me TP allemaal weg waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm.... ik overweeg om een bluetooth GPS ontvanger aan te gaan schaffen in de hoop dan van de GPS-LAG af te zijn... Is er iemand die dit concreet heeft geprobeerd en er inderdaad vanaf is?
(natuurlijk is het triest dat als je een GSM met GPS erin koopt, terug moet grijpen naar extra ontvanger, maar als dat mijn TomTom wel perfect maakt... netzo goed weer als ik vroeger had met mijn Eten met Sirftech III, dan heb ik dat nu zo langzamerhand er wel voor over...)

Dus: iemand ervaring dat hij sinds bluetooth externe GPS de LAG kwijt is??? en welk merk/type ontvanger heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hoeveel lag heb je dan?

Want als je die 2 seconden probeert weg te werken dan kan ik je vast vertellen dat je 't dan niet hoeft te doen, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:43:
Hoeveel lag heb je dan?

Want als je die 2 seconden probeert weg te werken dan kan ik je vast vertellen dat je 't dan niet hoeft te doen, gok ik.
TomTom begint met de rotonde, als ik er al vanaf wil rijden bij 2e afslag rechtdoor... dat is de LAG die ik heb.
Bij mijn vorige toestel was het gewoon perfect allemaal met een Sirftech III chip, dus ik ben natuurlijk verwent in die zin. Maar ik heb nu al een paar keer een afslag gemist in de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Mja, er zou wat vertraging vanaf kunnen. Heb je al met radioroms gestoeid? Daar zit namelijk ook wat verschil.

Verder, ik heb ook wat vertraging maar je leert wel wat vooruit kijken. Ik heb zo'n 2 seconden vertraging gok ik, maar 't hindert mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:23

Entity

9000rpm

Ik heb de vertraging met ROMs en Radios er nooit helemaal uitgekregen. Het is wel verbeterd vergeleken met origineel, maar zo goed als op m'n Tytn2 of Touch Cruise is het nooit geworden (volgens mij hebben die beide een Sirf III). Als je een externe Sirf III ontvanger gebruikt, is de kans groot dat het een stuk beter gaat, maar ik heb er mee leren leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:43:
Mja, er zou wat vertraging vanaf kunnen. Heb je al met radioroms gestoeid? Daar zit namelijk ook wat verschil.
Ja, zie enkele pagina's terug. Gebruik dus de .28

Ik denk dat ik maar eens moet zien ergens een externe Sirf III te kunnen testen. Ik hoop iemand hier te horen die kan bevestigen dat het daarmee goed is gekomen.
Bedankt voor de reacties tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

De originele rom van T-mobile met de originele radio rom waren voor mij het best. Ik heb nu de romeos 1.4.1 oid icm de M1 radio rom. Met deze combinatie is de lag erger dan bij de combinatie van dezelfde rom met de .28 radio rom. Ik krijg nu wel sneller een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
.M1 radio geeft snelle fix ja, maakt GPS verder onbruikbaar voor mij. Ik ga jammer genoeg maar weer naar .28. Let wel op als ik de tunnel uit kom. Bovendien stoort .20M1 echt bizar veel met mijn draadloos toetsenbord en trackball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm wat me de laatste tijd opvalt is wanneer ik TomTom, MCguider of Navigator gebruik en ik een stuk ga rijden doet de GPS het prima nergens last van. Snel een fix enzo maar als ik een halve dag of dag later weer de navigatie wil gebruiken dan vindt dat ding genoeg satellieten maar geen fix :S het helpt ook niet als ik van te voren die gps update ding download. Alleen een soft reset helpt dan.
Iemand hier een oplossing voor? Wel echt irritant zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
wellicht een stomme vraag.
ik volg het diamond topic daar ik een diamond heb.
ik heb dit topic ff doorlopen maar vind niks over een nieuwe rom.
sinds de 2,03 rom vind ik de diamond eens tuk verbeterd. vandaag kocht ik een pro voor mn vrouw en merkte dat de nieuwe opties van de laatste diamond rom niet op de pro zitten.
op de htc site kan ik geen nieuwe rom vinden.

weet iemand als deze binnenkort komt?
en zou de 2.03 diamond rom ook werken op de pro omdat ze toch beide ongeveer hetzelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 20:36

vr6-only

Blub Blub

Nee. De Diamond ROM zal niet werken op de Pro. HTC zal er vast wel mee bezig zijn. Wanneer en of er een update komt? Gewoon afwachten, net als de rest.
dimocash schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:50:
wellicht een stomme vraag.
ik volg het diamond topic daar ik een diamond heb.
ik heb dit topic ff doorlopen maar vind niks over een nieuwe rom.
sinds de 2,03 rom vind ik de diamond eens tuk verbeterd. vandaag kocht ik een pro voor mn vrouw en merkte dat de nieuwe opties van de laatste diamond rom niet op de pro zitten.
op de htc site kan ik geen nieuwe rom vinden.

weet iemand als deze binnenkort komt?
en zou de 2.03 diamond rom ook werken op de pro omdat ze toch beide ongeveer hetzelfde zijn?
Ik heb hetzelfde probleem met de .m1 radio. ff navigatie uit en weer aanzetten en het probleem is verholpen, bij mij dan.
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:05:
Hmm wat me de laatste tijd opvalt is wanneer ik TomTom, MCguider of Navigator gebruik en ik een stuk ga rijden doet de GPS het prima nergens last van. Snel een fix enzo maar als ik een halve dag of dag later weer de navigatie wil gebruiken dan vindt dat ding genoeg satellieten maar geen fix :S het helpt ook niet als ik van te voren die gps update ding download. Alleen een soft reset helpt dan.
Iemand hier een oplossing voor? Wel echt irritant zo!

[ Voor 5% gewijzigd door vr6-only op 02-02-2009 20:39 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan nu even iets totaal anders...
Youtube werkt prima, maar als ik via internet soms gewoon bij een movie kom, dan krijg ik de melding "please upgrade you're flash player". Als ik de adobe flashplayer installeer maakt dat niks uit.
Hoe moet ik dit oplossen? Hoe kan ik dus andere filmpjes dan via youtube toch zien als ze die melding geven?
Ik heb inmiddels gelezen dat Opera standaard dit uit heeft staan en dat de adobe flash niet werkt. Dat je flash lite het beste kan proberen, maar die werkt standaard dus ook niet.

Iemand een goede walk-trough hoe de flash-movies in websites aan de praat te krijgen?

Skyfire schijnt een alternatief voor opera te zijn wat het wel ondersteund, maar die is weer niet beschikbaar voor europeanen om te downloaden...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

SInds vandaag ben ik ook de trotse bezitter van een HTC touch pro. Ben er tot nu toe aardig tevreden over al is het allemaal even wennen na altijd nokia gehad te hebben.
Ik vroeg me alleen af of ik de stemmen bij TomTom ook via de bluetooth verbinding uit kan sturen. Het is me niet gelukt daar een instelling voor te vinden. De geluiden van het toestel zelf worden wel via bluetooth verstuurd en het grappige is dat ik een stuk TomTom stem heb gehoord toen ik net m'n voice dial activeerde terwijl er een instructie gesproken werd. Het kan dus technisch wel alleen zou ik niet weten hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en of het in de software überhaupt wel te doen is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:45:
Ok, dan nu even iets totaal anders...
Youtube werkt prima, maar als ik via internet soms gewoon bij een movie kom, dan krijg ik de melding "please upgrade you're flash player". Als ik de adobe flashplayer installeer maakt dat niks uit.
Hoe moet ik dit oplossen?
Dit is niet Touch-Pro gebonden: ik heb hetzelfde thuis regelmatig op mijn laptop. Vaak helpt het om de gevraagde flashupdate dan maar gewoon te doen, maar ik heb ook een aantal keren de hele flash moeten dé-installeren, en daarna her-installeren om überhaupt een youtube filmpje te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
rajackar schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:55:
SInds vandaag ben ik ook de trotse bezitter van een HTC touch pro. Ben er tot nu toe aardig tevreden over al is het allemaal even wennen na altijd nokia gehad te hebben.
Ik vroeg me alleen af of ik de stemmen bij TomTom ook via de bluetooth verbinding uit kan sturen. Het is me niet gelukt daar een instelling voor te vinden. De geluiden van het toestel zelf worden wel via bluetooth verstuurd en het grappige is dat ik een stuk TomTom stem heb gehoord toen ik net m'n voice dial activeerde terwijl er een instructie gesproken werd. Het kan dus technisch wel alleen zou ik niet weten hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en of het in de software überhaupt wel te doen is.
Dat gaat dus niet en dat is een probleem waar ik me ook erg aan stoor. Op 2 bleutooth carkits getest. Een Parrot c3100 en een Pioneer P85BT (topmodel radio met bleutooth). Er zijn programma's om via bleutooth alle geluiden uit te sturen maar die heb je helemaal niet nodig.

Als je met A2DP een verbinding maakt (bluetooth audio streamen) met de radio dan werkt de spraak van Tomtom wel, echter worden de zinnen half ingeslikt. En dan staat bij mij de bluetooth kwaliteit in advanced config op normal (Bitpool). Ik heb een lagere bitpool dus voor meer performance nog niet getest. Maar je hoort dus bijvoorbeeld: "a 500 meter linksaf slaan, daarn"

Het probleem is dus dat je met a2dp geen radio meer kunt luisteren omdat je radio ook op bleutooth moet staan om de verbinding te leggen. Met die functie kun je dus ook muziek luisteren via je TP op de radio maar dat klinkt voor geen meter.

Ik vind het ook echt een gemiste kans dat de TP geen tomtom berichten doorgeeft en de radio mute via bluetooth, anders had ik allang een houder gekocht voor in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar bij mij werkt hij niet goed.
Zowiezo is de resolutie heel klein, en hij laat maar af en toe de custom cursor zien, en als ik mijn normale menu in ga (programma's of instellingen) dan zie ik constant de normale wait cursor...

Heb hem er dus maar af gegooid

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:05
Een vraagje voor de mensen die problemen hebben met de lag in TomTom:

Kijken jullie elke meter waar je nu weer naar toe moet of kijken jullie waar je de volgende rij-richting verandering zult moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

De lag valt mee hoor. Ik heb alles nu nog standaard en hij loopt idd iets achter maar ik heb nog nergens gehad dat ik daardoor een instructie zo laat zou krijgen dat ik een afslag zou missen. Ook kun je op het scherm kijken om een beetje vooruit te denken en dan kom je overal prima lijkt me zo.

@ wiene: Tja, technisch gezien is het allemaal mogelijk. Er zou eigenlijk een instelling moeten zijn die er voor zorgt dat de TP niet alleen telefoon meldingen maar ook andere geluiden via bluetooth afspeelt.
Ach misschien komt daar nog iets voor :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:45:
Skyfire schijnt een alternatief voor opera te zijn wat het wel ondersteund, maar die is weer niet beschikbaar voor europeanen om te downloaden...
Skyfire is gewoon via je TP te downloaden: Ga met IE naar "get.skyfire.com" en selecteer downloaden voor WM 6. Je moet dit via IE doen omdat je een WAP browser nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

rajackar schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:08:
De lag valt mee hoor. Ik heb alles nu nog standaard en hij loopt idd iets achter maar ik heb nog nergens gehad dat ik daardoor een instructie zo laat zou krijgen dat ik een afslag zou missen. Ook kun je op het scherm kijken om een beetje vooruit te denken en dan kom je overal prima lijkt me zo.

@ wiene: Tja, technisch gezien is het allemaal mogelijk. Er zou eigenlijk een instelling moeten zijn die er voor zorgt dat de TP niet alleen telefoon meldingen maar ook andere geluiden via bluetooth afspeelt.
Ach misschien komt daar nog iets voor :)
Wat bedoel je met andere geluiden? Ik kan gewoon alle geluiden via Bluetooth afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:23

Entity

9000rpm

Misanthropia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:03:

Kijken jullie elke meter waar je nu weer naar toe moet of kijken jullie waar je de volgende rij-richting verandering zult moeten maken?
Ik kijk natuurlijk wel vooruit, voordat ik op een kruispunt aan kom, wil ik weten welke kant ik op moet. Echter is lang niet iedere kruising even duidelijk en is het fijn als je bij het oprijden nog ff kunt kijken welke straat je in moet.

Het probleem ervaar ik vooral als er bijvoorbeeld werkzaamheden zijn, doordat hij achterloopt heeft hij pas laat door dat ik anders rij en dan gaat het helemaal fout. Zeker in steden met veel zijstraten komt hij telkens met een alternatief als ik die straat alweer voorbij ben.

Mijn Touch Cruise heeft dit nooit in deze mate gehad, die was veel rapper met herberekenen en veel nauwkeuriger qua locatiebepaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
DAMAGE schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:32:
[...]

Wat bedoel je met andere geluiden? Ik kan gewoon alle geluiden via Bluetooth afspelen.
Ik kan ook alle geluiden afspelen via bluetooth. Maar dat wil je niet. Een carkit is er toch voor gemaakt dat INDIEN je gebeld wordt het geluid via de speakers loopt, let op dit is geen a2dp maar bluetooth audio. Tomtom kan ook spraakberichten doen via bluetooth als ik mij niet vergis, maar niet met de TP.

Dus betekend het dat ik NIET mijn eigen muziek op mijn eigen radio kan luisteren als ik de navigatie aan heb staan, want dan hoor je geen spraakberichten van tomtom.

Zet je a2dp aan (ook op radio dus), dan hoor je dus soms halve berichten van tomtom, maar dan kun je geen muziek luisteren. Als je dan muziek aanzet op de TP, dan hoor je tomtom hier dwars doorheen dacht ik.

De TP moet voor navigatie dus dezelfde functies gebruiken als dat hij doet bij een carkit, de verbinding ligt er al dan. Dus radio muten, tomtom bericht, radio weer op volume.

Ik had gisteren nog mijn telefoon op de carkit via bluetooth maar de tomtom berichten komen dan gewoon uit de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Er staat trouwens weer een nieuwe radio rom in het XDA Radio rom topic. Ik durf hem zelf nog niet uit te proberen, maar ik ben benieuwd. Linken mag niet toch? Versienummer is 1.09.25.WSD en volgens mij kan je hem gewoon flashen wanneer je alleen hardspl hebt.

"hi all,
found this radio in the darkforcesteam contribution from a forumer named frank_zhang. Below is the link to the forum.
knip
FYI, this is a radio from china. it should be official radio as i've manage to flash it into my Touch Pro which is just "SIM UNLOCK" and NOT "SECURITY UNLOCK".
Hopefully this can help those without security unlock to upgrade to the 1.09 radio version."

[ Voor 62% gewijzigd door SaN op 03-02-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
@ Wiene,

Ik zet mn radio in BT modus en krijg dan idd ook alles over de radio te horen. Het ligt natuurlijk ook een beetje aan je radio, ze werken niet allemaal op dezelfde manier. Ik heb het bij de TP niet getest, maar mijn vorige telefoon bv die had geen AD2P. Maar ik kon wel een BT headset device aansluiten. TT berichten kwamen dan ook gewoon door mijn muziek heen over de autoradio. Het bagger geluid kun je simpel verhelpen door SRS te installeren. De link staat in mijn vorige post. Ik kan me echt niet voorstellen dat je het daarmee niet naar jouw zin kunt krijgen. De standaard instellingen zijn al een 139480329x verbetering.

Anyway, probeer dit eens. Dit programma zet alle audio verbinden door naar het headset kanaal. Als het niet werkt zou je eens "advanced audio" moeten uitvinken bij de BT settings tussen TP en radio. Als dit programma niet werkt, zoek dan even zelf naar een andere. Ik weet dat er drie verschillende zijn die het geluid doorzetten naar headset ipv AD2P.

En laat vooral weten of het bevalt als het werkt ;)

Linken naar illegale ROMS mag inderdaad niet. vraagje aan de MOD's mogen links naar Radio ROM's ook niet?

Vooruit dan maar. Nog 1 versie die het proberen waard is. Ik ben alleen erg benieuwd hoe snel jouw radio kan switchen van muziek naar BT kanaal. Hopelijk voordat TT geblaat start.

[ Voor 13% gewijzigd door Die Bruine op 03-02-2009 15:36 . Reden: Xtra links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Die Bruine schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:45:
@ Wiene,

Ik zet mn radio in BT modus en krijg dan idd ook alles over de radio te horen. Het ligt natuurlijk ook een beetje aan je radio, ze werken niet allemaal op dezelfde manier. Ik heb het bij de TP niet getest, maar mijn vorige telefoon bv die had geen AD2P. Maar ik kon wel een BT headset device aansluiten. TT berichten kwamen dan ook gewoon door mijn muziek heen over de autoradio. Het bagger geluid kun je simpel verhelpen door SRS te installeren. De link staat in mijn vorige post. Ik kan me echt niet voorstellen dat je het daarmee niet naar jouw zin kunt krijgen. De standaard instellingen zijn al een 139480329x verbetering.

Anyway, probeer dit eens. Dit programma zet alle audio verbinden door naar het headset kanaal. Als het niet werkt zou je eens "advanced audio" moeten uitvinken bij de BT settings tussen TP en radio. Als dit programma niet werkt, zoek dan even zelf naar een andere. Ik weet dat er drie verschillende zijn die het geluid doorzetten naar headset ipv AD2P.

En laat vooral weten of het bevalt als het werkt ;)

Linken naar illegale ROMS mag inderdaad niet. vraagje aan de MOD's mogen links naar Radio ROM's ook niet?

Vooruit dan maar. Nog 1 versie die het proberen waard is. Ik ben alleen erg benieuwd hoe snel jouw radio kan switchen van muziek naar BT kanaal. Hopelijk voordat TT geblaat start.
Dat ga ik zeker proberen binnenkort, ik dacht dat het alleen mogelijk was via a2dp. Maar als er inderdaad een programma is dat gewoon via het "headset" kanaal kan dan is dat natuurlijk een oplossing, mits het inderdaad snel genoeg is, bij telefoon werkt het dus het moet kunnen.

Werken de gewone carkit functies dan wel nog gewoon? Synchroniseren, opnemen enzo?

Muziek via de TP is niet interessant voor mij hoewel ik dan wel webradio zou kunnen natuurlijk...Ik wil juist muziek van de Autoradio en toch Tomtom berichten via BT.

Nu moet ik idd de radio op een BT stand zetten maar dat moet dus echt handmatig, schiet niet op. Een progje starten op de TP vind ik niet zo erg.

Ik laat weten als het werkt maar dat kan wel nog eventjes duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
sander-sp schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:35:
Er staat trouwens weer een nieuwe radio rom in het XDA Radio rom topic. Ik durf hem zelf nog niet uit te proberen, maar ik ben benieuwd. Linken mag niet toch? Versienummer is 1.09.25.WSD en volgens mij kan je hem gewoon flashen wanneer je alleen hardspl hebt.

"hi all,
found this radio in the darkforcesteam contribution from a forumer named frank_zhang. Below is the link to the forum.
knip
FYI, this is a radio from china. it should be official radio as i've manage to flash it into my Touch Pro which is just "SIM UNLOCK" and NOT "SECURITY UNLOCK".
Hopefully this can help those without security unlock to upgrade to the 1.09 radio version."
ik kon hem inderdaad gewoon flashen zonder een security unlock. ik laat het wel weten wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik heb nu Romeos 1.70, maar nu krijg ik geen melding als ik een sms krijg... Ook al heb ik alles aanstaan (trillen en geluid) bij een smsje geeft hij geen ene kick. Hoe kan ik dit oplossen?

en is hier iemand die wel volledig bereik hebt met 3G, want ik kom echt niet verder dan 2 streepjes met de .28 radio rom

[ Voor 24% gewijzigd door AOC op 03-02-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misanthropia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:03:

Natuurlijk kijk je vooruit, maar als je bij drukke verkeersknooppunten bent... en TomTom loopt op dat moment 50 meter achter is dat heel vervelend... Ik zat vandaag met iemand in een auto die een "normale" TomTom heeft. En zelfs die liep natuurlijk een paar meter achter soms... dat is normaal!! Maar er is verschil tussen acceptabel en ver achter de feiten aan lopen. Het moet niet zo zijn, dat TomTom nog voor de rotonde is, als jij er al voorbij bent.

Voorlopig red ik me er nog wel mee, maar voor de zomervakantie als ik echt weer op onbekend terrein ben hoop ik een oplossing te hebben. Wellicht door zoals ik eerder noemde toch een externe ontvanger te gaan gebruiken met een Sirftech III chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de tomtom nog niet lang geleden getest samen met een 'echte' ernaast, het verschil was voor mij in iedergeval minimaal. Aantal rotondes gaf de mijne juist beter aan dan de versie in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:27:
[...]

Skyfire is gewoon via je TP te downloaden: Ga met IE naar "get.skyfire.com" en selecteer downloaden voor WM 6. Je moet dit via IE doen omdat je een WAP browser nodig hebt.
Dank je! Met IE inderdaad wel te downloaden, met Opera niet. Daar ging ik dus de mist mee in. Het werkt nu! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
BadBert schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:58:
[...]

Ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar bij mij werkt hij niet goed.
Zowiezo is de resolutie heel klein, en hij laat maar af en toe de custom cursor zien, en als ik mijn normale menu in ga (programma's of instellingen) dan zie ik constant de normale wait cursor...

Heb hem er dus maar af gegooid
dusdat, werkt hier ook niet :S

wat betreft de lag, denk dat ik mijn oude p3300 ook maar ff moet gaan fixen(touchscreen gebroken) want die werkt wel normaal met TomTom aangezien ik 6 weken naar amerika ga van de zomer.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij mij werkt de Marshall Wait Cursor nu prima, ik heb 'n cursor uit pack 3 gehaald als ik me niet vergis ('n balkje met processing).

Na 'n soft-reset moet 't programma eerst even opstarten, dus daarvoor zie ik de gewone cursor maar daarna werkt 't prima. Wel 'n aanpassing gedaan in de config-file, omdat de cursor ver naar boven stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Ik vraag mij af als ik ga werken met de onderstaande tools dit invloed heeft op de garantie en performance van de telefoon. Had gelezen in dit topic dat wanneer mensen een custom rom hadden gebruikt bij hun HTC Touch Pro, HTC het niet wilde repareren vanwege de custom ROM.
Advanced Config Tool waarmee allerlei tweaks snel zijn door te voeren.
Register Editor om zelf in het register te frutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:29:
[...]

Dank je! Met IE inderdaad wel te downloaden, met Opera niet. Daar ging ik dus de mist mee in. Het werkt nu! :) :)
Nu heb ik ook die skyfire geprobeerd, maar na opstarten blijft die hangen op:
Aquiring data connection -> check flight mode.

Ik draai standaard op 3G, bij internet schakelt HSPDA automatisch in, geen rare instellingen.

Edit, opgelost :) Door proxy van de http weg te halen lijkt het wel normaal te werken. Bijzonder leuk programma, ook al wordt onze 'region' niet ondersteund werkt het best snel. (principe lijkt mij een soort van caching systeem ergens in USA?)

Hm, blijft alleen de vraag of Opera zijn eigen proxy gebruikt, of de youtube applicatie, weinig zin om opeens met bergen dataverkeer te zitten omdat er geen proxy meer is voor data-compressie :P

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 04-02-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een oplossing zodat je scherm niet automatisch roteert? (Als ik in mijn bed op mijn zij lig en ik wil internetten, dan roteert Opera automatisch het scherm. Logisch aangezien ik de telefoon dan beet heb terwijl ik zelf horizontaal ben gaan liggen, maar niet echt handig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Madje schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:33:
Ik vraag mij af als ik ga werken met de onderstaande tools dit invloed heeft op de garantie en performance van de telefoon. Had gelezen in dit topic dat wanneer mensen een custom rom hadden gebruikt bij hun HTC Touch Pro, HTC het niet wilde repareren vanwege de custom ROM.
Advanced Config Tool waarmee allerlei tweaks snel zijn door te voeren.
Register Editor om zelf in het register te frutten.
Werken met deze progjes heeft geen invloed op de garantie lijkt mij. Wel op de performance :)

Je kunt ook de originele rom er weer op zetten en de originele SPL als de TP terug moet naar de winkel. Linkjes staan op XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

zijn er mensen met ervaringen met Yota Contacts VGA ?
Ik heb na het installeren hiervan grote problemen met de communicatie tussen mijn TP en Parrot CK3100.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:41:
Bestaat er een oplossing zodat je scherm niet automatisch roteert? (Als ik in mijn bed op mijn zij lig en ik wil internetten, dan roteert Opera automatisch het scherm. Logisch aangezien ik de telefoon dan beet heb terwijl ik zelf horizontaal ben gaan liggen, maar niet echt handig.)
* Disable G-sensor in Opera.
HKLM\Software\Opera\GSensor\IdleTime to a very large number like 1000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: hieronder de reactie van HTC op mijn vraag of er spoedig een update van de rom komt (een vraag die ik 4x moest stellen voor er een antwoord kwam). In de vraag had ik ook staan of er misschien een update van drivers kwam, of ze met een oplossing voor de GPS-LAG kwamen etc. Maar het totale antwoord op al die vragen is dus:

New Response From [ ... (Europe Support (Tech)) ]
A ROM update for the Touch Pro is due for release soon. at present we have no exact release dates or a list of the updates contained within this release Please continue to check the HTC support site for this update and once available please load this onto your device. If your device continues to encounter issues after this update please contact us again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Same shit, different day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Misschien een beetje een noob vraag maar is het weer erg van invloed op de GPS werking. Ik krijg al twee dagen geen fix meer en dat valt precies samen met de weer omslag.

Ook verbaas ik me over de batterij tijd, en dat niet in positieve zin. Na nog geen 24 uur is ie al bijna leeg. En dat is met een halve dag wifi, en bluetooth permanent aan. Vanmiddag was ie al op de helft en na zo'n 45 minuten GPS is ie al aardig leeg aan het raken.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.