Maar natuurlijk! Al zijn sommige vrij useless, omdat het toestel de functionaliteit al standaard aan boord heeft (al dan niet via TouchFLO).
- iemand al tomtom 7 aan te praat op de MDA vario IV?
Ja, werkt prima. Nadeeltje hiervan is wel dat de GPS van het toestel niet briljant is:
- de allereerste keer GPS-fix krijgen duurt erg lang (dus ga buiten staan, en trek een kwartiertje uit), gebruik tevens de HTC GPS Tool (zie xda), dan kan je namelijk exact zien wat er gebeurd.
- de GPS lagt, oftewel, hij loopt iets achter op de werkelijkheid
- de GPS heeft niet in de gaten dat je beweegt als je te langzaam beweegt
Overigens zijn de bekende GPS tweaks standaard al uitgevoerd op de T-mobile branded toestellen. Dus het zal bij jou iets beter gaan dan bij de meeste anderen die nog geen tweaks hebben gedaan. Maar perfect is het helaas niet (maar wel prima bruikbaar hoor!)
- is er echt verschil kwa snelheid van de telefoon tussen de MDA vario IV(HTC Touch Pro) en de HTC touch HD?
Geen idee. Ik heb nog nooit een Touch HD van dichtbij gezien.
is de mee geleverde leather case beetje van kwaliteit en ik hoop NIET met magneetjes?
Je moet ervan houden. Het is puur een hoesje waar je de telefoon in kan schuiven. Het hoesje is aan 1 kant afgesloten met een soort elastieken bandje, zodat ie er niet gelijk uitflikkerd aan de onderkant. Het grote voordeel van dit hoesje is dat het geen rare bobbels of uitsteeksels heeft (en dus ook geen magneetjes), zodat je telefoon niet opeens drie keer zo dik wordt. Nadeel van het hoesje is dat ie erg snel slijt.
Overigens, de T-mobile branded toestellen hebben hier weer een probleem. Aan de stylus zit namelijk een 'pikkie', een miniem uitsteekseltje die het makkelijker moet maken om de stylus uit te nemen. Helaas is het dan ook makkelijker dat ie ongemerkt eruit valt als je de telefoon een beetje ongelukkig uit het hoesje haalt. Een nadeeltje dus, die er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat ik dat hoesje uitgefaseerd heb
[
Voor 5% gewijzigd door
jpbosk op 27-01-2009 22:04
]