Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 86.991 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
2 vraagjes:

- Mijn scherm gaat automatisch uit als ik ga bellen. Maar dit wil ik niet wanneer hij aan de bluetooth verbonden is (carkit). Weet iemand hoe je dit uit kunt zetten?
- Als het scherm uit gaat gaat ook de GPS automatisch uit. Is dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Kix@$$ schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:04:
2 vraagjes:

- Mijn scherm gaat automatisch uit als ik ga bellen. Maar dit wil ik niet wanneer hij aan de bluetooth verbonden is (carkit). Weet iemand hoe je dit uit kunt zetten?
Voor punt 1 heb je 'n tweak, kijk maar eens rond op XDA, ik weet zo niet precies waar 't staat. Punt 2 is inderdaad niet zo handig, nog niet bij stilgestaan maar ik heb nog geen telefoongesprek gehad terwijl ik aan 't navigeren was.

Zou best 'n tweak voor gemaakt kunnen worden, gok ik.

Gisteren nieuwe TT7 versie geïnstalleerd (7.910) met de nieuwste kaarten, vanmorgen flink gebruikt en 't werkt prima. Ik heb 't idee dat hij nu veel nauwkeuriger is en weinig "lag". Zelfs na 'n paar keer standby-stand (scherm uit via powerknop) ging TT daarna prima door, zonder noemenswaardige vertraging (even gps-fix zoeken, dat wel).

Dikke prima dus :)

Zojuist ook Flitsnav geïnstalleerd, dus morgen eens uitproberen en Diamond Profile Switcher (door "shaken" naar trilmodus of normale modus gaan), werkt prima al schud ik maar wat lukraak :D

[ Voor 8% gewijzigd door Eric_Cantona op 22-12-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:07:

Zojuist ook Flitsnav geïnstalleerd, dus morgen eens uitproberen
De laatste pocketPC versie van flitsnav liep bij mij niet lekker, het zorgde er zelfs voor dat de TP uit zichzelf soms uitviel. Na het verwijderen van FN liep alles weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist even TTN7 geinstalleerd met de bijbehorende benelux map. De hele installatie is goed verlopen en heb geen problemen gehad. Nu probeer ik quickqps te downloaden maar dit lukt niet. Ik krijg een fout melding dat de verbinding mislukt. Ik heb het geprobeerd te downloaden via mijn mobiele netwerk, opera werkt wel. En ook via wifi, wederom werkt opera dan wel maar het downloaden lukt niet.

Iemand misschien enig idee waar dit aan ligt en of er misschien ook een andere mannier is (via de pc ofzo) om quickgps te installeren op de TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

ik krijg het niet meer voor elkaar om met quick-gps nieuwe gegevens te downloaden... Hij kan maar niet connecten? Hoe kan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 22:58
Kix@$$ schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:04:
Eric_Cantona schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:07:
Punt 2 is inderdaad niet zo handig, nog niet bij stilgestaan maar ik heb nog geen telefoongesprek gehad terwijl ik aan 't navigeren was.

Zou best 'n tweak voor gemaakt kunnen worden, gok ik.
Zo'n tweak zou ik ook erg prettig vinden, aangezien ik vaak de telefoon in me broekzak heb, en de instructies alleen via me headset te horen krijg.
Dus mocht iemand zo'n tweak gevonden hebben, dan hoor ik het zeer graag! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:03:
Vraagje

Is 't mogelijk om een snelkoppeling te maken zodat ik in 't scherm kom voor 't maken van een nieuw sms bericht?
Zo ja hoe?

Alvast bedankt?
Astu: http://forum.xda-develope...t=422136&highlight=fabliv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark0z schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:37:
ik krijg het niet meer voor elkaar om met quick-gps nieuwe gegevens te downloaden... Hij kan maar niet connecten? Hoe kan dit
Dat kan hij wel, je moet alleen even een wlan verbinding hebben, of grps werkt ook, even googelen, IE open laten staan en dan downloaden....

Fixt die issue !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

crumpler schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:08:
[...]

[...]

Zo'n tweak zou ik ook erg prettig vinden, aangezien ik vaak de telefoon in me broekzak heb, en de instructies alleen via me headset te horen krijg.
Dus mocht iemand zo'n tweak gevonden hebben, dan hoor ik het zeer graag! 8)
Ik heb op XDA 'n topic aangemaakt met de vraagstelling. Zodra ik 'n oplossing heb, zal ik deze hier posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen howto vinden om TomTom over de carkit te laten praten via bluetooth.

Is hier wel een howto voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het verbinding maken met mijn HTC Touch Pro

In eerste instantie kreeg ik een keuze menu als ik de USB kabel in mijn laptop deed. Ik kon kiezen uit storage card, een internet verbinding of active sync. Dit werkte allemaal.

Nu krijg ik geen menu meer en lijkt het erop dat hij automatisch probeert een lan-verbinding te maken met de PC (Windows Mobile Based internet connection is verbonden). Ik kan alleen niet internetten via mn telefoon.

Er staat een vinkje bij: Vragen naar verbindingstype als ik verbinding maak. (Dit wordt alleen niet gevraagd)
Er staat ook een vinkje bij: Geavanceerde Netwerkfunctionaliteit inschakelen. (Als ik deze uitschakel doet activesync het weer, maar kan ik nog steeds niet internetten via mn telefoon)

Het heeft goed gewerkt, maar nu lijkt niks het echt meer goed te doen.

Wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:49:
Ik heb een probleem met het verbinding maken met mijn HTC Touch Pro

In eerste instantie kreeg ik een keuze menu als ik de USB kabel in mijn laptop deed. Ik kon kiezen uit storage card, een internet verbinding of active sync. Dit werkte allemaal.

Nu krijg ik geen menu meer en lijkt het erop dat hij automatisch probeert een lan-verbinding te maken met de PC (Windows Mobile Based internet connection is verbonden). Ik kan alleen niet internetten via mn telefoon.

Er staat een vinkje bij: Vragen naar verbindingstype als ik verbinding maak. (Dit wordt alleen niet gevraagd)
Er staat ook een vinkje bij: Geavanceerde Netwerkfunctionaliteit inschakelen. (Als ik deze uitschakel doet activesync het weer, maar kan ik nog steeds niet internetten via mn telefoon)

Het heeft goed gewerkt, maar nu lijkt niks het echt meer goed te doen.

Wie heeft de oplossing?
Eerste ingeving: even een softreset doen? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Vandaag in de auto eens een test gedaan met de PS3 headset ipv de carkit, dat heb ik geweten ook. Zonder dat ik daadwerkelijk gebeld had/was hing ineens de hele telefoon vast na een half uur. Aangezien ik TT7 had draaien was dat niet erg praktisch, in 1 klap navigatie en communicatie weg (gelukkig wist ik waar ik moest zijn :P) Reageerde nergens op, behalve het reset knopje onderop. Maarja, moest ie weer uit de houder om de stylus eruit te halen, etc., gedoe.

Dat toch maar gedaan (niet tijdens het rijden natuurlijk) en de telefoon opnieuw opgestart. M'n carkit was dit keer de headset voor, dus die had de verbinding ingepikt. Nadat ik TT7 alvast weer had gestart heb ik de verbinding met carkit verbroken en die met de headset proberen te maken, zodra ik de verbinding maakte liep de boel weer vast. Heb eerder de PS3 headset veel langer probleemloos gebruikt met de TP, maar toen draaide TT7 niet.

Saillant detail: toen de TP vast hing bleef het oplaadlampje 'bewegen', wat normaal is wanneer het toestel opgeladen wordt natuurlijk. Maar het bleef ook nog bewegen toen ik de stroomkabel eruit had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 00:50:
[...]

Mag niet baten denk ik, ook niet bij mij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
teake schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 20:38:
Weer ff over S2U2 en batterij verbruik: ik had met versie 1.33 geen problemen. Nu met versie 1.37 heb ik het idee dat hij echt meer energie verbruikt. Ik ga het in de gaten houden. Heb nu dus versie 1.33 er weer opgezet, eens kijken of dat scheelt :-)

to be continued.....
heb ik ook... heb 1.37 geinstalleerd en mijn accu is binnen 2 dagen helemaal leeg, bij minimaal gebruik! Ik hou het nog ff in de gaten, maar denk ook terug te gaan naar vorige versie...

nog iemand met soortgelijke ervaringen met s2u2 1.37?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:27:
Ik kan geen howto vinden om TomTom over de carkit te laten praten via bluetooth.

Is hier wel een howto voor ?
http://allaboutphones.nl/...c.php?f=48&t=2835&p=20661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:03:
Vraagje

Is 't mogelijk om een snelkoppeling te maken zodat ik in 't scherm kom voor 't maken van een nieuw sms bericht?
Zo ja hoe?

Alvast bedankt?
Ik heb daarvoor Action-screen geïnstalleerd, daarmee krijg je met je linker softkey een koppeling naar negen verschillende veel voorkomende dingen (oa nieuwe sms, nieuwe mail, nieuwe mms, bluetooth aan/uit, wifi aan/uit en nog een paar). Heb ff geen linkje voor je omdat Xda-developers er uit ligt. Zoek daar op t forum maar eens naar action screen in het Diamond-gedeelte van het forum.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Wat betreft het "GPS aan houden als je scherm uit is probleem" heb ik al maanden geleden om een oplossing gevraagd op xda. Daar zijn wel wat mogelijkheden uitgekomen klik HIER om dat topic te bekijken.

Ik wil mijn telefoon nog gaan updaten met een nieuwe ROM. Welke is momenteel de meest complete en snelste?

[ Voor 20% gewijzigd door Camiel op 23-12-2008 11:58 . Reden: XDA weer online ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 00:50:
[...]

Helaas, dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Camiel schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:09:
Wat betreft het "GPS aan houden als je scherm uit is probleem" heb ik al maanden geleden om een oplossing gevraagd op xda. Daar zijn wel wat mogelijkheden uitgekomen maar daar kan ik even niet bij. Zodra dit kan zal ik de link hier posten.

Ik wil mijn telefoon nog gaan updaten met een nieuwe ROM. Welke is momenteel de meest complete en snelste?
Ik vind persoonlijke ROMeOS 1.42 NL zeer fijn. Maar die is niet hte compleetst, heeft wel alle basis stuff die ik nodig heb, de rest instlaleer ik toch allemaal zelf wel.

Ben benieuwd wanneer die 1.5 in het nederlands uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Camiel schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:09:
Wat betreft het "GPS aan houden als je scherm uit is probleem" heb ik al maanden geleden om een oplossing gevraagd op xda. Daar zijn wel wat mogelijkheden uitgekomen klik HIER om dat topic te bekijken.

't Kan aan mij liggen, maar ik vind 't antwoord op "onze" vraag eigenlijk niet terug. Misschien lees ik er overheen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flashin schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:56:
[...]
Ik vind persoonlijke ROMeOS 1.42 NL zeer fijn. Maar die is niet hte compleetst, heeft wel alle basis stuff die ik nodig heb, de rest instlaleer ik toch allemaal zelf wel.

Ben benieuwd wanneer die 1.5 in het nederlands uitkomt.
1.5 heeft bij mij het gevolg dat af en toe (dagelijks een paar keer) mijn hardwarebuttons niks meer doen. Daar geen last van met 1.4?
Ik lees wel es op xda dat meerdere mensen dit hebben. Een duidelijke oplossing wordt echter niet genoemd. Jammer dat we geen nederlands xda forum hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regelmatig heb ik het probleem dat als ik iemand wil bellen, dat ik dan 2 of 3 korte toontjes hoor en dat het gesprek beeindigd wordt nog voordat er verbinding gelegd is...het kan eigenlijk niet aan verbinding liggen(=optimaal) en diegene die ik probeer te bellen is nooit in gesprek, telefoon blijkt ook niet over te gaan bij die ander. Als ik direct nadat het gesprek mislukt nogmaals bel lukt het (volgens mij) altijd wel.

Hoop echt dat iemand mij kan helpen, loop nu met een halve computer in m'n broekzak...maar het bellen blijft een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het bij jullie voordat je batterij 100% opgeladen is, ervan uitgaande dat de batterij nog zo'n 20% vol zit. Bij mij duurt dat extreem lang, langer dan 6 uur soms. Heb het idee dat hij vaak bij tussen de 81% en 93% lang blijft hangen. Zou mijn batterij (of lader?) kapot zijn, soms lukt het me niet hem in 1 nacht op te laden.

Het is helemaal vreemd dat als mijn telefoon bijv. op 93% staat en ik de telefoon uitschakel en opnieuw aanzet...hij vervolgens de volle 100% blijkt te hebben :S

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk komt dit omdat je niet alle stroombesparende tweaks hebt gedaan. Met "avanced config"b.v.,
En zet je wel je wifi en data verbinding uit?
Bij mij gaat hij van 60% naar vol in minder dan 1,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:11:
Hoe lang duurt het bij jullie voordat je batterij 100% opgeladen is, ervan uitgaande dat de batterij nog zo'n 20% vol zit. Bij mij duurt dat extreem lang, langer dan 6 uur soms. Heb het idee dat hij vaak bij tussen de 81% en 93% lang blijft hangen. Zou mijn batterij (of lader?) kapot zijn, soms lukt het me niet hem in 1 nacht op te laden.

Het is helemaal vreemd dat als mijn telefoon bijv. op 93% staat en ik de telefoon uitschakel en opnieuw aanzet...hij vervolgens de volle 100% blijkt te hebben :S
ik heb dat ook sinds ik s2u2 1.37 geinstalleerd heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smilehunter
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-08 19:31
lpdv74 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:58:
[...]
heb ik ook... heb 1.37 geinstalleerd en mijn accu is binnen 2 dagen helemaal leeg, bij minimaal gebruik! Ik hou het nog ff in de gaten, maar denk ook terug te gaan naar vorige versie...

Precies dezelfde ervaring. Accu gaat inderdaad bij minimaal gebruik binnen twee dagen leeg. Ook start s2u2 bij het uitgaan van de backlight lang niet altijd op. Ik zal eens versie 1.33 gaan proberen en anders weer terug naar sensorlock (wat goed werkte, maar waar ik veel teveel het "zit je nou weer te draaien" commentaar op kreeg :O en het taakoverzicht van s2u2 is ook erg fijn.

Lijkt erop dat de 1.37 versie voor veel problemen zorgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Smilehunter op 23-12-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Vannacht ook weer zoiets vreemds;

TP lag aan de lader...springt het ding plots aan terwijl `ie nog aan het opladen was.. en ja daar word ik van wakker (de HTC tone). :P

Heeft iemand van jullie al een extended battery gekocht voor zijn tp? Bij een wisseling van capaciteit van 1300mah naar 2100mah mag ik toch wel zeker een (anderhalve)dag extra functionaliteit verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 17:12
lpdv74 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:58:
[...]

Helaas dezelfde ervaringen. 1.37 is iig wel sneller (betere response bij gebeld worden met callerID) dan 1.35 en batterij verbruik lijkt wat minder erg dan 1.35, maar is nog steeds aanzienlijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:55:
[...]

Dat kan hij wel, je moet alleen even een wlan verbinding hebben, of grps werkt ook, even googelen, IE open laten staan en dan downloaden....

Fixt die issue !
normaal kon ik het downloaden zonder deze dingen eigenlijk, maar ik zal wel wat proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
Ik heb even een vraag naar mij mede gebruikers. Ik ben het geleuter met htc een beetje zat en ik zit te denken om htc aan te klagen voor wanprestatie.

Ik heb de laatste weken niks anders dan problemen met GPS het duurt eewen voor dat ik een lock heb en dan valt die tussen door ook nog eens weg. Het was wel mistig maar dat zou de pret niet mogen drukken.

Ook is het na laten van updates voor deze phone een flinke push in deze richting.

Ik vroeg me ook af of er andere mensen zijn die het zelfde er over voelen en misschien mee willen doen.

[ Voor 8% gewijzigd door AndreStarTrek op 23-12-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55

d0s

sssst

AndreStarTrek schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:25:
Ik heb even een vraag naar mij mede gebruikers. Ik ben het geleuter met htc een beetje zat en ik zit te denken om htc aan te klagen voor wanprestatie.

Ik heb de laatste weken niks anders dan problemen met GPS het duurt eewen voor dat ik een lock heb en dan valt die tussen door ook nog eens weg. Het was wel mistig maar dat zou de pret niet mogen drukken.

Ook is het na laten van updates voor deze phone een flinke push in deze richting.

Ik vroeg me ook af of er andere mensen zijn die het zelfde er over voelen en misschien mee willen doen.
Hierin kan ik je niet steunen, mijn GPS werkt perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik klaag ook helemaal niet over de TP, prima telefoon. TT7 met Flitsnav werkte vanmorgen prima (al heb ik geen melding van Flitsnav gehad, aangezien er geen controles op mijn traject waren).

Ik lees af en toe dan ook met verbazing hoeveel "problemen" deze telefoon oplevert bij anderen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Ik had met mijn originele T-mobile rom totaal geen problemen met de GPS, nadat ik Romeos erop gezet heb zijn de problemen met GPS gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Weet iemand toevallig hoe je de Vandaag snelkoppeling en de laatst geopende programma's kan verwijderen uit het start menu?
En is het mogelijk om het "contact toevoegen" en favoriete contacten te verwijderen uit de contacten lijst? Staat enorm lelijk imo.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 23-12-2008 22:16 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Eric_Cantona schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:54:
Ik klaag ook helemaal niet over de TP, prima telefoon. TT7 met Flitsnav werkte vanmorgen prima (al heb ik geen melding van Flitsnav gehad, aangezien er geen controles op mijn traject waren).

Ik lees af en toe dan ook met verbazing hoeveel "problemen" deze telefoon oplevert bij anderen :/
Ik had tot een maand geleden had ik ook niet echt te klagen, maar sinds ik die ene keer geen normaal welkende tomtom had begon het mij wel te irriteren. Even uit leg:

Ik had me tomtom nodig en had dat dus opgestart maar na 5 minuten helemaal geen fix. Vervolgens heb ik naar mijn gps verbinding gekeken en ik ontving wel maar geen fix. Dus ik telefoon uit en opnieuw opgestart maar mocht niet baten na weer 5 minuten te hebben gewacht ben ik maar gaan rijden aangezien ik een beetje wist waar ik naar toe moest. Na 5 minuten (inmiddels 10 minuten) deed die het om vervolges na 10 seconden weer weg te vallen. Vervolgens na weer 5 minuten (inmiddels 15 minuten) eindelijk een blijvende fix.
Nou was het wel mistig zoals ik al eerder zij maar ik vindt niet dat het uit mag maken.

De gps is voor mijn gevoel gewoon niet gevoelig genoeg of te zwak. Ik heb ook regelmatig in mijn ritten dat die heel even weg val voor een paar seconden en dan bedoel ik niet in tunnels of dicht bebouwde of beboste gebieden.

Daarbij vind ik ook dat de standby van deze telefoon "out of de box" gewoon verren van in de buurt vind komt van de +- 18 dagen. Ik haal als ik me best doe dagen. ROND UIT SCHANDALIG.

Dan de performances dat is toch niet zo verbluffend als je zou verwachten zeker op grafisch gebied.

Voor de rest ben ik wel te spreken over het toestel ziet er mooi uit solide en compact maar voor de rest is die me gewoon tegen gevallen specificatie wijs.

Ik voel me voor die 650 euro gewoon belazerd en dat doet gewoon zeer. Zeker omdat ik in 3-4 maanden tijd bij me eigen gedacht heb van ach het komt binnen kort wel goed met een nieuwe firmware. Maar nee, van week naar week van maand naar maand iedere keer geen nieuwe firmware.

Ik ben inmidels terleurgesteld en pist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:05
het is wel een telefoon en het draait op windows, ik neem aan dat iedere tweaker wel eens wat progjes probeert en later eventueel weer verwijdert dit is nu een maal niet zo lekker voor de stabiliteit van het systeem. ik doe hier zel lekker aan mee maar geef met enige regelmaat een harde reset omdat er diverse problemen optreden. dit is naar mijn idee puur te wijten aan het fiet dat ik er teveel op zit te proberen met progjes ed.

dus bij problemen probeer eens een reste. bijmij is het daarna altijd weer stabiel ook met de nodige goed draaiende extra programma`s er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Ik heb idd ook welleens (denk nu 2 keer van de 30 keer dat ik GPS heb gebruikt) dat hij wel sattelieten vind maar geen fix krijgt, maar als hij eenmaal een fix heeft blijft het gewoon stabiel. Overigens moest ik bij de 2 keer dat ik geen fix kreeg alleen tomtom ff opnieuw starten. Misschien heb je gewoon een brakke GPS sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
d0s schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:37:
Ik heb idd ook welleens (denk nu 2 keer van de 30 keer dat ik GPS heb gebruikt) dat hij wel sattelieten vind maar geen fix krijgt, maar als hij eenmaal een fix heeft blijft het gewoon stabiel. Overigens moest ik bij de 2 keer dat ik geen fix kreeg alleen tomtom ff opnieuw starten. Misschien heb je gewoon een brakke GPS sensor?
Dat zou kunnen maar dan zijn er toch heelveel mensen met een brakke gps. Ik ben bang dat het probleem groter is dan je zou denken. Het punt is ook dat de eerste 2-3 maande het navigeren eigelijk prima ging. Maar sind het weer slechter is geworden sneeuw, regen, mist, bewolkt (hooge druk gebied?) is het slechter geworden.

Toeval... misschien, maar ik ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
AndreStarTrek schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:55:
[...]

Dat zou kunnen maar dan zijn er toch heelveel mensen met een brakke gps. Ik ben bang dat het probleem groter is dan je zou denken. Het punt is ook dat de eerste 2-3 maande het navigeren eigelijk prima ging. Maar sind het weer slechter is geworden sneeuw, regen, mist, bewolkt (hooge druk gebied?) is het slechter geworden.

Toeval... misschien, maar ik ben bang van niet.
Dus je bent er achter gekomen dat je GPS moeilijker een fix krijgt bij dikke mist, sneeuw of regen dan bij onbewolkt zonnig weer?
Dat had ik je 4 maanden geleden ook al kunnen vertellen hoor.

GPS werkt prima hier, en ja, bij die mist van de afgelopen dagen duurt het bij mij ook langer om een fix te krijgen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Xanion schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:07:
[...]

Dus je bent er achter gekomen dat je GPS moeilijker een fix krijgt bij dikke mist, sneeuw of regen dan bij onbewolkt zonnig weer?
Dat had ik je 4 maanden geleden ook al kunnen vertellen hoor.

GPS werkt prima hier, en ja, bij die mist van de afgelopen dagen duurt het bij mij ook langer om een fix te krijgen.
Het zou langer kunnen duren, daar heb ik ook geen moeite mee. Maar ik vind 10 tallen minuten toch wel wat aan de overdreven kant. Ik had voorheen een losse draadloos gps module en daar nooit last mee gehad. Deze deed het altijd ook met dichte mist. Dit was er één met een Nemerix GPS chip erg zuinig maar had daardoor soms ook maar net een fix, maar als die het één maal had, dan beleeft die ook werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AndreStarTrek schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:24:
[...]

Het zou langer kunnen duren, daar heb ik ook geen moeite mee. Maar ik vind 10 tallen minuten toch wel wat aan de overdreven kant. Ik had voorheen een losse draadloos gps module en daar nooit last mee gehad. Deze deed het altijd ook met dichte mist. Dit was er één met een Nemerix GPS chip erg zuinig maar had daardoor soms ook maar net een fix, maar als die het één maal had, dan beleeft die ook werken.
Ik kan jullie vertellen dat de fix bij mij prima is, binnen 1 minuut en ik nog geen last van uitval heb gehad. Doet het aldoor nog prima. Alleen heb ik dus (zoals eerder vermeld) nog wel last van de 30 meter vertraging, de "lag" van de GPS. Gisteren reed ik een afslag bijna voorbij omdat ik er even geen rekening mee hield ;o)
Ik zou in jouw geval toch eens met de leverancier van je toestel gaan praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomeOS 1.5 heeft bij mij het gevolg dat af en toe (dagelijks een paar keer) mijn hardwarebuttons niks meer doen.
Ik lees wel es op xda dat meerdere mensen dit hebben. Een duidelijke oplossing wordt echter niet genoemd. Weten jullie hier meer over? PM maar ofzo gezien ik weet dat dit niet de bedoeling is van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:20:
PM maar ofzo gezien ik weet dat dit niet de bedoeling is van dit forum.
Advies mag dacht ik, linken niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
*weg* dit is zeker niet de bedoeling

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 02-01-2009 18:27 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb per ongeluk snelkoppelingen verwijderd naar album, camera en berichten. Weet iemand hoe ik die kan herstellen of waar ik ze misschien vandaan kan downloaden? Ik had ze namelijk verwijderd omdat ik het ook via TouchFlo kon benaderen, maar nu wil ik ze bij nader inzien toch weer terug.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Tsurany schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:15:
Ik heb per ongeluk snelkoppelingen verwijderd naar album, camera en berichten. Weet iemand hoe ik die kan herstellen of waar ik ze misschien vandaan kan downloaden? Ik had ze namelijk verwijderd omdat ik het ook via TouchFlo kon benaderen, maar nu wil ik ze bij nader inzien toch weer terug.
Ze zullen wel ergens in de windows folder staan. Bij eigenschappen staat 't volgende vermeld:

- Berichten verwijst naar :MSINBOX
- Camera verwijst naar \windows\camera.exe
- Afbeeldingen en video's verwijst naar :MSPIMG?pimgres.dll,-101

Misschien kun je hier 'n paar snelkoppelingen mee maken?

Verwijderd

Even een vraag die ik nog niet gezien heb volgens mij.

Als ik mijn telefoon aan een kabeltje heb zitten waardoor ik het geluid via de AUX-ingang naar mijn radio kan sturen, dan komt steeds het voice dailing scherm naar voren. Dat is zeer irritant.

Is voice dailing niet gewoon helemaal uit te schakelen?

Verwijderd

Iemand al opgemerkt dat je HTC niet laadt als je accu te koud is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:50:
grappig dat me dat gister op viel :) mijn kamer was het rond het vriespunt, mijn mobiel met nog 1 streepje te gaan. Nacht laten laden, volgende ochtend gaf hij volle batterij. Maar nog geen 1 telefoontje later weer terug naar 2 streepjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:50:
Idem bij te warm :)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en dat baart me best zorgen aangezien de GPS ontvanger best warm wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Alsof xda alleen voor htc is... Daar staan toch ook een hoop niet htc phones op? sowieso wat boeit het of het htc only is? zolang je phone WM draait boeit het niet zoveel.

Anyway, misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is om met WM (en de TD ;)) een massa sms naar als je contacten te sturen zonder die stuk voor stuk toe te voegen. Weet iemand dit?

edit: lol dacht dat ik in het TD topic had gepost :P

[ Voor 6% gewijzigd door t_o_c op 26-12-2008 18:46 ]

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik ben opzoek naar een stylus voor mijn MDA Vario IV. Die van de Touch Pro schijnen niet te passen. Bij expansys staan ze al eeuwen op pre-order en de T-mobile shop heeft ze ook niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een maandje prutsen en gebruik met de TP en ik ben niet overtuigd. Het enige waar ik blij mee ben is het tobo en de navigatie.

Ik twijfel sterk om het ding te verkopen en een nieuwe fin te kopen. Die 5800 is misschien wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
rohit schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:49:
[...]

maar die is niet speciaal voor htc's.
kheb het over een 2e xda.
samen met de beheerders van XDA kan ik dan misschien een onderdeel worden alleen dan nl.
Snap ik niet. Je wilt in het Nederlands over ROM upgrading praten, wat interesseert het merk dan? Je wilt het toch gewoon doen!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 17:42:
Nu een maandje prutsen en gebruik met de TP en ik ben niet overtuigd. Het enige waar ik blij mee ben is het tobo en de navigatie.

Ik twijfel sterk om het ding te verkopen en een nieuwe fin te kopen. Die 5800 is misschien wel wat...
Cool, voegt alleen niets inhoudelijks of interessants toe aan dit topic. Maar succes ermee

[ Voor 35% gewijzigd door Xanion op 26-12-2008 20:24 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Wij kunnen hier vrijelijk over ROMs praten. Alleen het direct ernaar linken is niet toegestaan. Verder is het hier allemaal in het nederlands, dus waarom de aandacht en de community nog verder versnipperen met nog een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
t_o_c schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:55:
Anyway, misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is om met WM (en de TD ;)) een massa sms naar als je contacten te sturen zonder die stuk voor stuk toe te voegen. Weet iemand dit?
Ja, dat kan, door middel van een ; te gebruiken bij de ontvangers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Ik snap het niet? In je adres balk moet je handmatig iemand kiezen, daarna kan je er natuurlijk nog wel iemand bij doen, maar hoe kan ik alle contacten tegelijk selecteren? want in dat menu kan ik er namelijk maar 1 tegelijk doen.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Of je meerdere contactpersonen uit de contactlijst tegelijkertijd kunt selecteren weet ik niet, maar als je gewoon bij het 'aan' vak de namen typt komen ze gewoon achter elkaar te staan.
Dus je typt bijvoorbeeld 'kerstm' (ervan uitgaande dat 'kerstman' in je adressenboek staat), dan geeft ie aan de onderkant een voorstel aan wat erop lijkt en als ik dan op enter klik komt het nummer er te staan, incl de naam. Het ; teken komt er vanzelf achter, en als ik meerdere ontvangers wil kan ik meteen de 2e ontvanger er dus achteraan typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
Er bestaat ook iets als GroupSMS; helemaal gratis :-)
http://handheld.softpedia.com/get/SMS/Group-SMS-56808.shtml

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb een dag of 3 geleden toch maar besloten om toch maar de rom te flashen naar romeos 1.40.1 nederlands en ik moet zeggen het bevalt me tot nu toe goed. Hij is idd wat sneller lijkt het :)
Kijk ik vandaag op het bekende forum blijkt 1.51.0 uit te zijn :D kan ik weer van voor af aan beginnen...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:38:
Ik heb een dag of 3 geleden toch maar besloten om toch maar de rom te flashen naar romeos 1.40.1 nederlands en ik moet zeggen het bevalt me tot nu toe goed. Hij is idd wat sneller lijkt het :)
Kijk ik vandaag op het bekende forum blijkt 1.51.0 uit te zijn :D kan ik weer van voor af aan beginnen...
Van voren af aan valt mee. Je hoeft alleen weer de rom te flashen en dat is een kwestie van 4 klikjes. (hardspl heb je maar eenmalig hoeven doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
+ daarna alle instellingen die je zelf nog veranderd had, de files die je geplaatst had, de ringtones, achtergronden, contactpersonen, etc?

Of blijft dat allemaal behouden bij een ROM-update? Vast niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik ben wel benieuwd naar die rom, vooral naar de GPS prestaties. Ik las alleen een tijdje geleden ergens dat HTC zelf met een officiële nieuwe rom ging komen in januari, ik denk dat ik dus nog even wacht. Iemand meer info over deze rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:46

GVR

Met s2u2 1.37 heb ik nog steeds het probleem dat de telefoon meteen wordt opgenomen als ik deze in het leren hoesje heb zitten, dat terwijl s2u2 geactiveerd is. De standaard opneemknop is even actief en wordt door de druk van het hoesje meteen gebruikt om op te nemen helaas. Zonder te weten wordt het gesprek dus meteen beantwoord. Zijn er meer mensen met dit probleem?

De nieuwe romeos ga ik overigens maandag proberen, draai nu nog op 1.41

[ Voor 9% gewijzigd door GVR op 27-12-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

teake schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:25:
+ daarna alle instellingen die je zelf nog veranderd had, de files die je geplaatst had, de ringtones, achtergronden, contactpersonen, etc?

Of blijft dat allemaal behouden bij een ROM-update? Vast niet toch?
Nope, maar gewoon ff een backupje maken met activesync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, vandaag TCMP maar weer eens geinstalleerd...

Krijg na installatie als ik TCMP wil openen direkt een foutmelding en hij werkt dus (nog steeds) niet :/

Iemand ideetje hoe ik TCMP werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Ga hem zo toch maar even updaten naar 1.51, ondanks dat 1.60.1 in het Engels al weer uit is én er in januari(of later...?) een update van HTC komt, maar ben toch wel erg benieuwd of de update voor onder andere een betere GPS ontvangst zorgt :)

EDIT: Even een vraag; Kun je je radio ROM van 1.02.25.32 ook weer downgraden naar 1.02.25.28 als de .32 niet bevalt?
Heb nu namelijk nog .28 maar als downgraden mogelijk is wil ik ook wel even .32 proberen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Rowinvd op 27-12-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:05
ik kwam op de N95 van m`n vader er achter dat je daar vioce dailing kan doen zonder namen in te spreken is dit er ook voor de TP en dan wel in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasring schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:24:
ik kwam op de N95 van m`n vader er achter dat je daar vioce dailing kan doen zonder namen in te spreken is dit er ook voor de TP en dan wel in het nederlands?
Nokia heeft dit altijd al naar mijn w eten gehad... andere toestellen niet... patent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
crumpler schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:39:
Ga hem zo toch maar even updaten naar 1.51, ondanks dat 1.60.1 in het Engels al weer uit is én er in januari(of later...?) een update van HTC komt, maar ben toch wel erg benieuwd of de update voor onder andere een betere GPS ontvangst zorgt :)

EDIT: Even een vraag; Kun je je radio ROM van 1.02.25.32 ook weer downgraden naar 1.02.25.28 als de .32 niet bevalt?
Heb nu namelijk nog .28 maar als downgraden mogelijk is wil ik ook wel even .32 proberen :P
Yup, dat kan. Heb zelf ook de .28 erop staan. Heb begrepen uit de verhalen op XDA dat dit eigenlijk toch wel de beste RadioRom is.
Overigens zorgt ROMEOS niet voor een betere GPS ontvangst, dit doet echt de RadioROM. Ook hier geldt, volgens XDA is .28 hiervoor de beste. (heb zelf altijd snelle fix en dik 8-9 satellieten)

Tip: Proberen ProvenRom 1.08 eens. Sneller en stabieler dan die vindt je niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Xanion op 27-12-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:09:
[...]

Yup, dat kan. Heb zelf ook de .28 erop staan. Heb begrepen uit de verhalen op XDA dat dit eigenlijk toch wel de beste RadioRom is.
Overigens zorgt ROMEOS niet voor een betere GPS ontvangst, dit doet echt de RadioROM. Ook hier geldt, volgens XDA is .28 hiervoor de beste. (heb zelf altijd snelle fix en dik 8-9 satellieten)

Tip: Proberen ProvenRom 1.08 eens. Sneller en stabieler dan die vindt je niet.
Die .28 zit niet bij de RomeOS in, hoewel sommigen anders beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 01:58:
[...]

'n ROM-versie en 'n Radioversie zijn dan ook 2 verschillende dingen die je apart van elkaar kunt/moet updaten :)

Sinds gisteravond ROMeOS 1.51.0 NLD erop staan, maar ik merk nog niet veel verschil.

Ik wilde alleen m'n lokale weer in de tab integreren zoals ik dat voor de update had, maar ik kan 't niet meer vinden hoe 't gaat. Kan iemand me op weg helpen?

[edit] gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 01:58:
[...]

Was ook niet wat ik beweerde volgens mij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:40:
[...]

Was ook niet wat ik beweerde volgens mij? :+
Nee maar ik merk het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om Msn messenger te verwijderen van mijn pocket pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
De OPAL PhoneCanvas is eindelijk beschikbaar voor VGA schermen! Je kunt met deze cab voortaan opnemen/ophangen door links/rechts te sliden. Nooit meer per ongeluk je telefoon opnemen dus.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464286
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=140432&d=1230377739

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Xanion schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:02:
De OPAL PhoneCanvas is eindelijk beschikbaar voor VGA schermen! Je kunt met deze cab voortaan opnemen/ophangen door links/rechts te sliden. Nooit meer per ongeluk je telefoon opnemen dus.

[afbeelding]
Die gaan we gelijk installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

S2U2 werkt op dezelfde manier, zeker makkelijk en inderdaad geen onnodige telefoontjes meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Xanion schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:02:

[afbeelding]
Hoe zit het met batterijverbruik?

[ Voor 87% gewijzigd door Michael Knight op 30-12-2008 12:54 . Reden: dit ging over PoneCanvas, niet over slide2unlock :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt dat de eerste het doet met standaard ROM, even proberen dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic(s) even lezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Laatst online: 14-09 10:42
Batterijmisbruik wat ik lees....

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MillZ schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:53:
[...]

Batterijmisbruik wat ik lees....
Er zijn verschillende tweaks om het nog lager te maken.. dus ik weet niet wat jij misbruik noemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Zojuist romeos 151 geinstalleerd. Het herstarten is sneller geworden heb ik het idee, en verder in ieder geval nog geen nadeel kunnen ontdekken, dus helemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dude... ik heb zelf zo`n toestel... ik vraag alleen af wat de ervaringen met batterijverbruik icm dat nieuwe programma; dan bedoel ik op dit forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
Versie 1.40 van S2U2 is uit! Zie http://s2u2.ac-s2.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 01:01:
[...]

Dude... ik heb zelf zo`n toestel... ik vraag alleen af wat de ervaringen met batterijverbruik icm dat nieuwe programma; dan bedoel ik op dit forum :)
Dude :? hele topic staat er vol mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Ik denk dat hij bedoelt over het slide 2 answer proggie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:44:
[...]

Dude :? hele topic staat er vol mee ;)
Slide 2 Unlock ja...

maar ik reageer op de melding over PhoneCanvas :)
(of heb ik daar nu zoveel bladzijden overheengekeken....edit; PhoneCanvas wordt nergens op de afgelopen 10 pagina`s vermeld..)

[ Voor 10% gewijzigd door Michael Knight op 30-12-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Michael Knight schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:52:
[...]

Slide 2 Unlock ja...

maar ik reageer op de melding over PhoneCanvas :)
(of heb ik daar nu zoveel bladzijden overheengekeken....edit; PhoneCanvas wordt nergens op de afgelopen 10 pagina`s vermeld..)
Heb die HD phonecanvas nu een paar dagen op mijn TP staan. Merk geen verschil in batterijgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 12:52

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Het valt me op dat de klok op mijn pro nogal eens voor of achterloopt plotseling. En dan niet een paar minuten maar flink wat uren. Zo was het gisteravond eerst 17:20 en "opeens" 21:34. Ik heb het ook wel eens 's morgens gehad dat het om 07:50 opeens 22:30 was de vorige avond. Dit alles terwijl het toestel in m'n active-holder zit. Dus ik vermoed dat mijn holder op de een of andere manier een signaal door geeft. Als ik dan TomTom opstart is het ongeveer een minuut nadat ik een fix heb weer opgelost, de klok synchroniseert dan met de satellieten. Maar vreemd is het wel.

Overigens, nu we het toch over GPS en tijd hebben. Kan het niet zo zijn dat het "fixen"langer duurt doordat de tijd op de pro afwijkt van wat de satellieten door geven? daar heb ik gister eigenlijk niet opgelet.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Yukkie schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:12:
Het valt me op dat de klok op mijn pro nogal eens voor of achterloopt plotseling. En dan niet een paar minuten maar flink wat uren. Zo was het gisteravond eerst 17:20 en "opeens" 21:34. Ik heb het ook wel eens 's morgens gehad dat het om 07:50 opeens 22:30 was de vorige avond. Dit alles terwijl het toestel in m'n active-holder zit. Dus ik vermoed dat mijn holder op de een of andere manier een signaal door geeft. Als ik dan TomTom opstart is het ongeveer een minuut nadat ik een fix heb weer opgelost, de klok synchroniseert dan met de satellieten. Maar vreemd is het wel.

Overigens, nu we het toch over GPS en tijd hebben. Kan het niet zo zijn dat het "fixen"langer duurt doordat de tijd op de pro afwijkt van wat de satellieten door geven? daar heb ik gister eigenlijk niet opgelet.
De klokl blijft wel eens hangen ja (overigens alleen die mooie ouderwetse klapper)... ik he niet gemerkt, dat dit het bellen of gebeld worden verstoord (als in onbereikbaar zijn).

Valt me wel op, dat dit altijd `s avonds (rond 22.00u) is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zojuist de oude versie gedeïnstalleerd en de nieuwe erop gezet, maar S2U2 onthoudt de instelling dat ik wil schuiven om te antwoorden en om op te nemen/af te wijzen. Hierdoor krijg ik in m'n vergrendelingsscherm geen blok onderin om te schuiven.

Meer mensen hier last van? :/

[edit] 'n nieuwe install en alles even op standaard terugzetten werkte.

Waar ik me trouwens wel aan irriteer, als m'n TP op standby staat (dus scherm uit) en ik druk per ongeluk lang op de aan/uit knop dan krijg ik door S2U2 'n melding of ik de telefoon wil uitschakelen. Vaak komt dit half zichtbaar na de ontgrendeling waarbij ik alleen 'n ja-knop zie. Is hier wat aan te doen? (in de nieuwe versie staat 'n optie "stroom niet uitschakelen" maar dat heeft niet deze werking)

[ Voor 35% gewijzigd door Eric_Cantona op 30-12-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
Eric_Cantona schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:53:
[...]

Waar ik me trouwens wel aan irriteer, als m'n TP op standby staat (dus scherm uit) en ik druk per ongeluk lang op de aan/uit knop dan krijg ik door S2U2 'n melding of ik de telefoon wil uitschakelen. Vaak komt dit half zichtbaar na de ontgrendeling waarbij ik alleen 'n ja-knop zie. Is hier wat aan te doen? (in de nieuwe versie staat 'n optie "stroom niet uitschakelen" maar dat heeft niet deze werking)
bij mij komt die melding idd ook door S2U2 heen, maar ik kan dan gewoon ja of nee kiezen. Beide knoppen zijn dan normaal zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 12:52

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Michael Knight schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:39:
[...]

De klokl blijft wel eens hangen ja (overigens alleen die mooie ouderwetse klapper)... ik he niet gemerkt, dat dit het bellen of gebeld worden verstoord (als in onbereikbaar zijn).

Valt me wel op, dat dit altijd `s avonds (rond 22.00u) is 8)7
Dat gebeurt mij ook wel eens, en dan zie je de klok van 00:00 naar (bijvoorbeeld) 23:43 klappen. Erg grappig. Bij het "probleem" wat ik beschrijf, is dat echt de interne klok een andere tijd aangeeft. als ik in TomTom kijk voordat er een fix is, dan zie ik daar ook de tijd verkeerd staan.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

lpdv74 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:39:
[...]

bij mij komt die melding idd ook door S2U2 heen, maar ik kan dan gewoon ja of nee kiezen. Beide knoppen zijn dan normaal zichtbaar.
same here
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.