Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 86.987 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:31:
Het zou sowieso wel makkelijk zijn om iets van een knop in TF3d te hebben om een sms of email als gelezen te markeren. nu moet je smsjes of emails die je niet helemaal hoeft te lezen altijd nog een keer openen.
Ja precies!

Maar hoe zorgen we dat dit soort ubernuttige feedback bij HTC in korea/china komt?
Je kan het hier wel melden bij de support maar dat komt echt niet bij de programmeurs van HTC terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
sander-sp schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:31:
Het zou sowieso wel makkelijk zijn om iets van een knop in TF3d te hebben om een sms of email als gelezen te markeren. nu moet je smsjes of emails die je niet helemaal hoeft te lezen altijd nog een keer openen.
Voor email kan ik mij vinden in deze opmerking, voor SMS niet. Als ik een SMS via de TF3D interface geselecteerd heb markeert ie het als gelezen. De emails die uit de envelop steken echter niet, daar ga ik voor naar de inbox, selecteer alle nieuwe en kies uit het menu Mark as Read (markeren als gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:53:
Zou al lekker zijn als je je afspraken van bijv. vrijdag al op maandag kan zien staan...
Ja, psies. Als je die grote klok 'omhoog' schuift is er onder genoeg plek voor een handvol afspraken. Zou erg prettig zijn.

Ik heb in elk geval al wel met dat Ssmapa programmaatje mijn default kalender in TF3D naar PocketInformant kunnen patchen. Prima speelgoed! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Paul_K op 16-12-2008 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Paul_K schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 07:17:
[...]

Ja, psies. Als je die grote klok 'omhoog' schuift is er onder genoeg plek voor een handvol afspraken. Zou erg prettig zijn.

Ik heb in elk geval al wel met dat Ssmapa programmaatje mijn default kalender in TF3D naar PocketInformant kunnen patchen. Prima speelgoed! :)
Idd, daar mogen ze ook wel eens wat op verzinnen (dat meer afspraken zichtbaar zijn).

Ik heb overigens weer last van het fenomeen dat de hardware toetsen het na een tijdje niet meer doen, zodra wifi aan staat....
Werkt pas weer, als wifi uit gaat :( is 1x goedgegaan, en nu werkt het weer niet meer.
iemand een idee?

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Coromoto schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 01:02:
[...]

Voor email kan ik mij vinden in deze opmerking, voor SMS niet. Als ik een SMS via de TF3D interface geselecteerd heb markeert ie het als gelezen. De emails die uit de envelop steken echter niet, daar ga ik voor naar de inbox, selecteer alle nieuwe en kies uit het menu Mark as Read (markeren als gelezen).
Als ik een sms lees via de touch flo interface dan is hij dus niet gelezen hoor. Pas zodra ik er dubbelklik op klik en hij dus het bericht opent in de gevanceerde berichtenbox is hij gelezen.

Ook irritant dat ieder afleverrapport een bericht is. Bij mijn SE kon ik aan het logotje van de berichten zien of hij was afgeleverd of niet. Er kwam een V-tje door het envelopje. Hij gaf daar wel een melding voor maar die verdwijnt meteen. Er is wel een programma wat deze berichten automatisch verwijderd maar dan kan ik het dus niet meer nakijken.

Er moeten dus eigenlijk 2 berichten status komen. Verzonden en afgeleverd. Bij de 2e hoort een ander icoon.

Ik vind nog steeds niet dat ik alles naar wens in kan stellen. Zo moet ik nog telkens met advanced config na iedere herstart de sim contact lijst verbergen. Ik heb namen staan op voornaam achternaam met een programma, maar als ik nieuw namen toevoeg staan die nieuwe namen toch stug op achternaam voornaam. Een afleverrapport had ik eerst de naam maar dat heb ik weer verwijderd omdat mijn knopje negeren in dismiss was veranderd. Het zijn allemaal zo'n kleine dingetjes maar al die beetjes maken het geen echt fijn toestel.

Vooral het grote 3g/GSM probleem en het belvolume tellen hard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen provider fout dus. Op xda kan ik niks vinden. Denk dat de meesten er vanuit gaan dat het aan de ontvangstkwaliteit van de provider ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het de revue al gepasseerd heeft maar ik gebruik sinds 2 dagen de SensorLock.

Werkt heel simpel en maakt gebruik van de G-sensor. Draai je de telefoon de ene kant op dan locked ie, de andere kant op unlocked ie. Heel simpel en het werkt prima.

Je kan een aantal opties wijzigen maar daar heb ik aan gezeten behalve dat ie in plaats van de hele telefoon alleen het touchscreen locked.

Zie hier:

http://nl.youtube.com/watch?v=rw_bztlQuZw (Demovideo)

en hier voor de downloadpagina:

http://gadgetmix.com/index/?p=938

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen,

Heeft iemand de NOS Mobiel applicatie al op zijn TP staan? Als ik met de MDAvario4 naar http://m.nos.nl/nosmobiel ga zegt ie dat die applicatie nog niet uit is voor dat toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Laatst online: 18-03-2023
wiene schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:46:
[...]

(...)
Vooral het grote 3g/GSM probleem en het belvolume tellen hard mee.
Voor mensen die last hebben van een laag belvolume: dit is makkelijk op te lossen door een klein bestandje te overschrijven. Kijk hier maar eens Ik heb de 'lighther boost' genomen en ben zeer tevreden :D Succes! (gebruik wel een externe 'verkenner' zoals Resco File Explorer')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Remius schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:10:
[...]

Voor mensen die last hebben van een laag belvolume: dit is makkelijk op te lossen door een klein bestandje te overschrijven. Kijk hier maar eens Ik heb de 'lighther boost' genomen en ben zeer tevreden :D Succes! (gebruik wel een externe 'verkenner' zoals Resco File Explorer')
Ik lees anders op xda dat mensen er hun speaker mee opblazen dus ben een beetje huiverig. Xda gaat trouwens over de interne en externe speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

wiene schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:46:
[...]

Als ik een sms lees via de touch flo interface dan is hij dus niet gelezen hoor. Pas zodra ik er dubbelklik op klik en hij dus het bericht opent in de gevanceerde berichtenbox is hij gelezen.

Ook irritant dat ieder afleverrapport een bericht is. Bij mijn SE kon ik aan het logotje van de berichten zien of hij was afgeleverd of niet. Er kwam een V-tje door het envelopje. Hij gaf daar wel een melding voor maar die verdwijnt meteen. Er is wel een programma wat deze berichten automatisch verwijderd maar dan kan ik het dus niet meer nakijken.

[...]
Weet je 't zeker? Bij mij duurt 't ook 'n paar seconden (>5) voor hij de nieuwe sms verandert in gelezen.

Van 't afleverrapport vind ik ook irritant, ik verwijder 'm dan in de touchflo omgeving maar er blijft dan 'n envelopje rechtsboven in de taakbalk staan. Iemand 'n idee of dat uitgezet kan worden maar je toch 'n afleverrapport krijgt? Maakt me niet uit of 't als sms-bericht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

wiene schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:42:
[...]

Ik lees anders op xda dat mensen er hun speaker mee opblazen dus ben een beetje huiverig. Xda gaat trouwens over de interne en externe speaker.
Dat is toch bij de FULL BOOST?
Of heb ik er overheen gelezen dat het ook bij LIGHT BOOST is??

misschien wel een tip om voor je iets gaat proberen (mp3 of wat dan ook) je systeem en bel volume ff laag te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:20:
Dag mensen,

Heeft iemand de NOS Mobiel applicatie al op zijn TP staan? Als ik met de MDAvario4 naar http://m.nos.nl/nosmobiel ga zegt ie dat die applicatie nog niet uit is voor dat toestel.
Ja, ik heb hem erop staan, je moet Opera ff instellen dat ie zich meldt als Mobiele browser of even IE gebruiken. Dan werkt het wel.
Moet zeggen dat ik de applicatie niet echt ideaal vindt want door de VGA-resolutie van het scherm is alles erg klein en bijna onleesbaar... misschien dat er bij de NOS nog wat aan gedaan wordt.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik heb geprobeerd er op te zoeken, helaas niks kunnen vinden...

Als je kijkt bij Instellingen, Apparaat informatie en dan de protocol versie, dan staat er een letter achter. Bij mij de W: 52.33.25.17W

Is er ergens uit te vinden wat de verschillen zijn tussen bijvoorbeeld de .17W, de .17 en de .17U?

Ik heb namelijk de Vodafone NLD versie, en die vind ik eens stuk minder prettig dan de orginele (unbranded) HTC rom die mijn broer heeft.

Ik heb op XDA een ROM gevonden waarbij alles hetzelfde is als bij mijn telefoon, behalve die laatste letter

HTC HTC__023 ROM:1.90.707.1 Radio:1.02.25.19 Protocol:52.35.25.21U OSbuild:19965

Als het alleen om een verschil in OS zou gaan, dan had hij er wss al op gestaan, maar omdat dit onder het kopje protocol valt en ik nog njiet helemaal precies heb uit kunnen vinden wat dat doet, wil ik wel eerst redelijk zeker weten dat ik na het flashen nog kan bellen etc.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De POI's in het TomTom7 scherm op de HTC touch pro zijn hele kleine icoontjes. Weet iemand of dit in het register ergens aan te passen is?? In TomTom7 zelf zit het niet. Onder het rijden is het verschil bijna niet te zien tussen een benzinepomp of een... vliegveld zeg maar. En dat is vervelend als je bij de kerosinepomp op schiphol staat terwijl je eigenlijk alleen maar diesel voor de auto wil hebben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Martin-S schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:32:
Ik heb geprobeerd er op te zoeken, helaas niks kunnen vinden...

Als je kijkt bij Instellingen, Apparaat informatie en dan de protocol versie, dan staat er een letter achter. Bij mij de W: 52.33.25.17W

Is er ergens uit te vinden wat de verschillen zijn tussen bijvoorbeeld de .17W, de .17 en de .17U?

Ik heb namelijk de Vodafone NLD versie, en die vind ik eens stuk minder prettig dan de orginele (unbranded) HTC rom die mijn broer heeft.

Ik heb op XDA een ROM gevonden waarbij alles hetzelfde is als bij mijn telefoon, behalve die laatste letter

HTC HTC__023 ROM:1.90.707.1 Radio:1.02.25.19 Protocol:52.35.25.21U OSbuild:19965

Als het alleen om een verschil in OS zou gaan, dan had hij er wss al op gestaan, maar omdat dit onder het kopje protocol valt en ik nog njiet helemaal precies heb uit kunnen vinden wat dat doet, wil ik wel eerst redelijk zeker weten dat ik na het flashen nog kan bellen etc.... :)
http://forum.xda-develope...otocol+letter#post2608730
http://forum.xda-develope...otocol+letter#post2620335
http://forum.xda-develope...otocol+letter#post2393852
http://forum.xda-develope...php?p=2315910&postcount=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:02:
De POI's in het TomTom7 scherm op de HTC touch pro zijn hele kleine icoontjes. Weet iemand of dit in het register ergens aan te passen is?? In TomTom7 zelf zit het niet. Onder het rijden is het verschil bijna niet te zien tussen een benzinepomp of een... vliegveld zeg maar. En dat is vervelend als je bij de kerosinepomp op schiphol staat terwijl je eigenlijk alleen maar diesel voor de auto wil hebben... :P
Hmm, idd, was me nog nooit opgevallen...
Moet vast wel een oplossing voor zijn, misschien de icoontjes vervangen op de geheugenkaart door grotere versies ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
BadBert schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:36:
[...]

Dat is toch bij de FULL BOOST?
Of heb ik er overheen gelezen dat het ook bij LIGHT BOOST is??

misschien wel een tip om voor je iets gaat proberen (mp3 of wat dan ook) je systeem en bel volume ff laag te zetten ;)
Volgens mij ook bij de light boost op vol volume. Dit gebeurd echter niet meteen maar na een tijdje. Ik kan me voorstellen als de andere kant in een luidruchtige kroeg staat dat hij sneller kapot kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

wiene schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:26:
[...]

Volgens mij ook bij de light boost op vol volume. Dit gebeurd echter niet meteen maar na een tijdje. Ik kan me voorstellen als de andere kant in een luidruchtige kroeg staat dat hij sneller kapot kan gaan.
Dan wacht ik nog ff met toepassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele fijne telefoon, tot vanmorge.

Ik wil mijn stylus weer terug in de TP stoppen en het gaat inneens heel zwaar. Je moet echt kracht zetten om hem er in en er uit te halen. Na even schudden met de telefoon was het weer weg, weer schudden en het is weer terug. Hier bne ik dus niet blij mee! Iemand enig idee wat het is?

Bovendien liep de telefoon net vast dus ik doe even een soft reset en nu start de TP helemaal niet meer op. Hij blijft hangne op dat groene scherm van Windows Mobile. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

dat stroef lopen is het "palletje" wat de aanwezigheid van de stylus detecteerd... ik had het ook, viel er na een tijd je ook uit => probleem opgelost. Wel detecteerd de pro de aanwezigheid niet meer, dus tijdens bellen de stylus eruit halen, opent niet meer een notitie bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:23:
[...]

Hmm, idd, was me nog nooit opgevallen...
Moet vast wel een oplossing voor zijn, misschien de icoontjes vervangen op de geheugenkaart door grotere versies ofzo??
na toch nog wat verder speuren... vond ik nog dit topic, waaruit op te maken is dat het nog niet verholpen kan worden op dit moment: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2397285

Vervangen door een groter icoontje levert een rood vierkantje op bij mij (verschillende formaten getest).

Ik vrees er voorlopig mee te moeten leren leven, maar mocht iemand een oplossing hebben, dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
wiene schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:26:
[...]

Ik heb zelf de light boost en ondervind geen problemen. Normaal gesproken kon in de 'andere kant' slecht horen, nu hoor ik ze gewoon zoals bij elke andere telefoon (geluid wel op maximum) verder heb ik mijn geluid nooit aanstaan, altijd trilstand. De kans op een kapotte speaker is naar mijn mening te verwaarlozen.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:57:

Ik wil mijn stylus weer terug in de TP stoppen en het gaat inneens heel zwaar. Je moet echt kracht zetten om hem er in en er uit te halen. Na even schudden met de telefoon was het weer weg, weer schudden en het is weer terug. Hier bne ik dus niet blij mee! Iemand enig idee wat het is?
Ik heb dit ook wel eens. Ga hem er niet inproppen ofzo, dat zet geen zoden aan de dijk. Wat ik altijd doe: ik stop de stylus er een klein stukje in en beweeg het puntje van de stylus naar het midden. Zoals BadBert aangeeft is het 'palletje' verschoven (meestal naar rechts, kan je zien als er met een lamp erin kijkt) en zodoende zet ik het palletje weer in de goede positie en werkt het weer normaal. (Zou natuurlijk niet mogen gebeuren met zo'n telefoon, maar goed..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Even een klein vraagje... maar zijn er meer mensen die moeite hebben met het openen van de achterklep? Ik heb hem er tot nu toe een keer maar van afgehaald (eerste keer) maar nu moet hij er weer af om me microsd kaart in te stoppen maar ik krijg hem met geen mogelijkheid open met me vingers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Wouser schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:30:
Even een klein vraagje... maar zijn er meer mensen die moeite hebben met het openen van de achterklep? Ik heb hem er tot nu toe een keer maar van afgehaald (eerste keer) maar nu moet hij er weer af om me microsd kaart in te stoppen maar ik krijg hem met geen mogelijkheid open met me vingers...
Ik neem hem tussen mijn handen met het scherm naar beneden, en dan druk ik met de muis van de hand (zacht drukkend) het kapje weg. Voordeel hiervan, is dat de kracht die je op je telefoon zet volgens mij een stuk minder is, en anders meer wordt verspreid

--------------------------------------------------

Coromoto, bedankt. Had dus weer eens niet ver genoeg gezocht. Die letter maakt dus geen drol uit. Straks de boel maar eens ff flashen.....

[ Voor 14% gewijzigd door Martin-S op 16-12-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Heb hem er eindelijk af... maar echt serieus... die verbinding had best wel wat zwakker gemogen vind ik. Had echt het gevoel dat ik ieder moment de telefoon zou onthoofden van zijn toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wouser schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:09:
Heb hem er eindelijk af... maar echt serieus... die verbinding had best wel wat zwakker gemogen vind ik. Had echt het gevoel dat ik ieder moment de telefoon zou onthoofden van zijn toetsenbord...
Dat had ik ook... iedere keer bang om het ding los te maken (SD wissel..).
Zodra je er handigheid in hebt, is het een lachertje :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boondock_Saint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11-2023
Da_maniaC schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:44:
Hey,

Ik heb nu sinds een tijdje de EliteROM RC2 op mijn TP staan en hij bevalt uitstekend.
<knip>
Ik wil ook graag deze EliteROM op mijn TP zetten. Op xda staat echter:
HIS ROM IS ONLY FOR THE GSM Version of the Raphael. The CDMA Version of our ROM has yet to be released. PLEASE PLEASE PLEASE DO NOT TRY TO FLASH THIS IF YOU HAVE A CDMA DEVICE!!!!!
Aangenomen dat jij ook de GSM versie hebt, betekend dit dan dat je geen 3G functionaliteit hebt? CDMA verzorgt toch de 3G functionaliteit? (nadat ik het snel op Wikipedia heb opgezocht)

Verder moet ik dus:

- M'n contacten back-uppen
- Hard-SPL erop zetten (hij is al sim lock vrij).
- Elite RC2 erop zetten

Ik ben verder een ontzettende n00b wat dit betreft, al ben ik me wel bewust van de risico's (telefoon 'bricken'). Toch wil ik het proberen, want tja, dit is de enige manier om het te leren, niet? :)

Blasphemy is a victimless crime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk in de HTC Touch Pro (desnoods in het register) om in te stellen in het standaard mailprogramma dat het reply adres een andere is dan waarmee je de mail ontvangt/verzend? Ik heb dit op mijn gewone computer ook, omdat ik dus gebruik maak van een forwarded mailadres.

Uitleg: ik gebruik voor ontvangen en verzenden GMAIL, maar mensen sturen het aan mail@mijndomein.nl adres en zien dus alleen dat adres als ik het via de computer verstuur.
Bij "gewoon" outlook in de computer kan je dus instellen "antwoordadres is: mail@mijndomein.nl" terwijl het feitelijk gaat via bla-bla-bla@gmail.com
een ingewikkelde constructie omdat ik WEL een eigen domeinnaam heb, maar niet de serverruimte etc. Het is dus enkel een koppeling van de naam naar een bestaande mailaccount van GMAIL.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en ik hoop nog meer dat iemand een oplossing kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:23

d0s

sssst

Boondock_Saint schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:59:
[...]

[...]

Aangenomen dat jij ook de GSM versie hebt, betekend dit dan dat je geen 3G functionaliteit hebt? CDMA verzorgt toch de 3G functionaliteit? (nadat ik het snel op Wikipedia heb opgezocht)

Verder moet ik dus:

- Elite RC2 erop zetten

Ik ben verder een ontzettende n00b wat dit betreft, al ben ik me wel bewust van de risico's (telefoon 'bricken'). Toch wil ik het proberen, want tja, dit is de enige manier om het te leren, niet? :)
Die GSM versie werkt gewoon, volgens mij is dat CDMA een compleet andere standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:57:
Hele fijne telefoon, tot vanmorge.

Bovendien liep de telefoon net vast dus ik doe even een soft reset en nu start de TP helemaal niet meer op. Hij blijft hangne op dat groene scherm van Windows Mobile. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
BadBert schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:06:
dat stroef lopen is het "palletje" wat de aanwezigheid van de stylus detecteerd... ik had het ook, viel er na een tijd je ook uit => probleem opgelost. Wel detecteerd de pro de aanwezigheid niet meer, dus tijdens bellen de stylus eruit halen, opent niet meer een notitie bijvoorbeeld...
Ook gehad en met enige twijfel m'n toestel op laten halen voor reparatie...had ik beter niet kunnen doen
Kreeg ander toestel opgestuurd :/ M'n eerste TP was heel stabiel en liep niet vast...deze moet ik toch wel elke week een paar keer een soft reset geven.
Dus je kunt via HTC toestel op laten halen (pick-up and return garantie) en dan kun je een betere of slechtere terugkrijgen... bezint dus eer ge begint

Waar blijft die f*****g ROM update van HTC }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Hmmm ik heb net Advanced config gedownload en geinstalleerd. En wanneer ik hem opstart krijg ik een error dat ik het .NET Compact framework niet geinstalleerd heb. Toen ben ik deze gaan zoeken en heb deze gevonden. Daarna op me touch pro geplaatst en geprobeerd te installeren alleen wilt de installatie niet starten :?

Nog een ander vraagje... Ik werk zelf met iTunes en nu merkte ik dus dat alleen covers worden meegenomen die je zelf hebt verbonden aan de mp3 en die dus niet zijn gedaan door iTunes zelf? Nu meen ik me te herinneren van een van de eerste topics dat er een programmatje was zodat de covers toch werden meegenomen?

[ Voor 26% gewijzigd door Chip. op 16-12-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Op je pc installeren, gaat hij automatisch naar je Touch Pro.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:06:
Haha dat had ik direct toen ik hem kreeg al, met veel draaien en trekken ging het nog steeds stroef. Keek er met een lampje in, zat iets in de weg wat leek op lijm of een stukje overtollig plastic.

Met een naald weggewrikt, viel er een zwart puntje uit. Nu werkt detectie niet meer. lol
Maar schuiven gaat weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Laatst online: 13:54
Ik heb heel erg dat het toetsenbord voor mijn gevoel er steeds losser onder gaat hangen.

De eerste paar weken dat ik m'n TP had was er niet zoveel aan de hand. Maar naderhand lijkt het steeds erger te worden.
Trouwens alleen als ie ingeklapt is en als de TP is uitgeklapt zit het tobo aardig goed vast,

Nog iemand met dat "probleem" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
versie 1.37 is uit nu van S2U2 ;)

versie 1.36 gebruik ik sinds gisteravond. moet zeggen batterijverbruik is echt verminderd. na 6 uurtjes was er nog geen blokje weg, zonder iets te doen. ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:03:
Is het mogelijk in de HTC Touch Pro (desnoods in het register) om in te stellen in het standaard mailprogramma dat het reply adres een andere is dan waarmee je de mail ontvangt/verzend? Ik heb dit op mijn gewone computer ook, omdat ik dus gebruik maak van een forwarded mailadres.

Uitleg: ik gebruik voor ontvangen en verzenden GMAIL, maar mensen sturen het aan mail@mijndomein.nl adres en zien dus alleen dat adres als ik het via de computer verstuur.
Bij "gewoon" outlook in de computer kan je dus instellen "antwoordadres is: mail@mijndomein.nl" terwijl het feitelijk gaat via bla-bla-bla@gmail.com
een ingewikkelde constructie omdat ik WEL een eigen domeinnaam heb, maar niet de serverruimte etc. Het is dus enkel een koppeling van de naam naar een bestaande mailaccount van GMAIL.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en ik hoop nog meer dat iemand een oplossing kan geven.
Je gebruikt dus alleen de DNS dienst van je provider.

Kon je hier niet iets meer doen bij google ? DNS en mail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Boondock_Saint schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:59:
[...]

THIS ROM IS ONLY FOR THE GSM Version of the Raphael. The CDMA Version of our ROM has yet to be released. PLEASE PLEASE PLEASE DO NOT TRY TO FLASH THIS IF YOU HAVE A CDMA DEVICE!!!!!

Verder moet ik dus:

- Elite RC2 erop zetten

WCDMA is inderdaad UMTS, een 3G standaard.
CDMA (eigenlijk CDMA2000 waneer we over de mobiele telecommunicatie standaard praten) is ook een 3G standaard die echter vooral in de VS wordt gebruikt.

De waarschuwing is dus om mensen met een Fuze (ATT versie van de TP) of een TP van Sprint, Verizon of een andere provider in de VS te weren van deze ROM, aangezien de communicatiestandaarden compleet verschillen en incompatibel zijn.

Met een voor de EU geschikte TP kan je dus prima deze (GSM) versie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
rohit schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:56:
versie 1.37 is uit nu van S2U2 ;)

versie 1.36 gebruik ik sinds gisteravond. moet zeggen batterijverbruik is echt verminderd. na 6 uurtjes was er nog geen blokje weg, zonder iets te doen. ;)
Eh... ships... moet ik nou de VGA of de QVGA versie hebben voor de TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
teake schreef op woensdag 17 december 2008 @ 08:31:
[...]

Eh... ships... moet ik nou de VGA of de QVGA versie hebben voor de TP?
Doe maar de VGA versie, je TP is namelijk ook VGA ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Kijk... DAT is snel! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ok, S2U2 v.1.37 geinstalleerd. Ik zal in de gaten houden of verschil merkbaar is. Ik had v.1.33 erop staan.

[ Voor 24% gewijzigd door teake op 17-12-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren die Lock tool waar je je telefoon draait ook op mijn TP staan. Het werkt opzich prima, echter viel mijn TP een keer uit mijn hand... (stevig toestel van kwaliteit.. geen krasje te zien), en tevens als je wat kleinere handen hebt raak je toch het beeldscherm aan tijdens het draaien wat soms niet handig is.

Ik zou een dergelijke tool wel willen hebben waar je op een bepaalde manier moet schudden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

Riem-tasje
Je lacht je rot... ik kwam er vanmorgen achter dat het riem-tasje, dat bij mijn vorige PDA (Qtek S100) hoort, best goed werkt voor de TP! Voor de hoogte is het tasje eigenlijk ietsje te groot (halve cm of zo, vind ik verwaarloosbaar), maar breedte en diepte zijn echt heel goed.

Ik greep dat ding eigenlijk in een vlaag van "nog niet echt wakker" gewoonte, stopte de TP erin, hing 'm aan mijn riem en toen werd ik wakker. Dat is nog eens voordelig aan een tasje komen.

Moet er enkel nog achter komen hoe de TP zich gedraagt als ik gebeld word en ik pak 'm uit het tasje. De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

teake schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:24:
Ok, S2U2 v.1.37 geinstalleerd. Ik zal in de gaten houden of verschil merkbaar is. Ik had v.1.33 erop staan.
Ik heb van 't weekend versie 1.36 erop gezet. De verschillen met 1.37 zijn volgens mij miniem, dus ik hou 't nog even op deze :)

Bevalt trouwens prima, enige aanpassingen gedaan (bijvoorbeeld 'n eigen plaatje bij onbekende of anonieme nummers :) ) werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:11:
[...]

Ik heb van 't weekend versie 1.36 erop gezet. De verschillen met 1.37 zijn volgens mij miniem, dus ik hou 't nog even op deze :)

Bevalt trouwens prima, enige aanpassingen gedaan (bijvoorbeeld 'n eigen plaatje bij onbekende of anonieme nummers :) ) werkt ook goed.
Hoe stel je dit dan in bij onbekende op anonieme nr's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen,

Wellicht kan iemand van jullie mij helpen.

Welke anti-kras cover moet ik kopen voor de MDA Vario IV?
Die voor de TP past er niet op omdat hij iets te groot is. Misschien heeft iemand een link?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

www.screenprotector.nl

De brando clear staat daar voor de mda vario IV.
Heb hem zelf ook, echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Laatst online: 18-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:27:
Ik heb sinds gisteren die Lock ....herm aan tijdens het draaien wat soms niet handig is.

Ik zou een dergelijke tool wel willen hebben waar je op een bepaalde manier moet schudden ofzo.
pocket shield heeft die functie.
2 keer schudden en toestel is unlocked.
of swipe van boven naar beneden en toestel is unlocked.
tevens nog een optie om te unlocken, maar weet ff niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

Ik zou graag een nieuwe ROM erop willen zetten.
Alleen nu snap ik nog niet egt helemaal wat ROM inhoud. voglens mij ehb dat iest met gehuigen en snelheid te maken? of zit ik dan een beetje verkeerd te denken(A)

Maar bestaat er ergens een uitleg hoe je er een nieuwe ROM opzet?

Laat me weten.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 01:08:
[...]

Je gebruikt dus alleen de DNS dienst van je provider.

Kon je hier niet iets meer doen bij google ? DNS en mail ?
Het lijkt nu toch te lukken, door eerst het standaard gmail account in te stellen. En dan opnieuw naar de instellingen te gaan van het mailaccount en daar het mailadres te vervangen door blabla@mijndomein.nl
Nu verzend/ontvangt hij via GMAIL terwijl het lijkt of het van blabla@mijndomein.nl komt.

Eerste testen lijken te werken... :)

Soms is het leven simpeler dan je denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:36:
[...]

Hoe stel je dit dan in bij onbekende op anonieme nr's?
In de map waar S2U2 geïnstalleerd is, staat 'n map met de naam gfx. In die map staan onder andere de *.png bestanden die worden gebruikt voor de schermbeveiliging van S2U2.
  • nopic.png is 't plaatje voor de contactpersonen zonder plaatje (bij mij allemaal, ik ben niet zo van de plaatjes/foto's)
  • unknown.png is 't plaatje voor de onbekende nummers
Deze kun je dus aanpassen naar wat voor plaatje je ook wil. Wel even naar de maten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:38:
Misschien dat anderen al gezocht hebben: ik zoek stekker-opzetstukken voor mij standaard reislader (79H00082-00M) die bij mijn TP zat.

HTC verkoopt wel een compleet pakket met het hele gebeuren (lader, kabel, stekkers en zakje: TC P300) maar ik wil enkel die plastic stekkers.

Is er al een aftermarket boer op dat idee ingesprongen? De TD heeft dezelfde lader meende ik.
mazzel hebben met het vallen, dom doen met gooien... O-)

ok stel je voor je ligt op bed... ik heb een railing en kan dus naar beneden de woonkamer in kijken..
HTC lig op de dekens ... ik hoor de deurbel.. schrik en lanceer mbv deken, de HTC over de railing... etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:21:
[...]

mazzel hebben met het vallen, dom doen met gooien... O-)

ok stel je voor je ligt op bed... ik heb een railing en kan dus naar beneden de woonkamer in kijken..
HTC lig op de dekens ... ik hoor de deurbel.. schrik en lanceer mbv deken, de HTC over de railing... etc :D
huh ik quote iemand uit pagina 14... die mij quote waarom en hoe ik het voor elkaar krijg... min HTC 5meter naar benden te pleuren en dat alles nog 100% is en werkt... geen krasje nixie _/-\o_

maar het qouten ging fout... en werd en willekeurige post .... lekker handig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:11:
www.screenprotector.nl

De brando clear staat daar voor de mda vario IV.
Heb hem zelf ook, echt super!
Heb jij de Brando Ultra Clear - MDA Compact IV genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul_K schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:50:
Riem-tasje
Je lacht je rot... ik kwam er vanmorgen achter dat het riem-tasje, dat bij mijn vorige PDA (Qtek S100) hoort, best goed werkt voor de TP! Voor de hoogte is het tasje eigenlijk ietsje te groot (halve cm of zo, vind ik verwaarloosbaar), maar breedte en diepte zijn echt heel goed.

Ik greep dat ding eigenlijk in een vlaag van "nog niet echt wakker" gewoonte, stopte de TP erin, hing 'm aan mijn riem en toen werd ik wakker. Dat is nog eens voordelig aan een tasje komen.

Moet er enkel nog achter komen hoe de TP zich gedraagt als ik gebeld word en ik pak 'm uit het tasje. De tijd zal het leren.
Ook het tastje van mijn MDA III... ben d'r erg blij mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:40:
[...]

Heb jij de Brando Ultra Clear - MDA Compact IV genomen?
Nope, de Brando Ultra Clear- T-mobile Vario IV :)

PS: ik heb misschien een adapt active carholder - handsfree over voor de mda vario IV of touch pro.
Gloednieuw in verpakking... (dat is dus de carkit)
Als iemand evt intresse heeft, en het liefst in de buurt woont (hoogerheide, bergen op zoom, etten leur), pm of mail ff :)
Werkt echt prima, met 140 in de auto, geplakt tegen de voorruit (toch wel een eindje van mijn gezicht) ben ik goed te verstaan, en met de audiobooster aan, is de andere kant voor mij ook prima te verstaan, evenals tomtom :)

[ Voor 55% gewijzigd door BadBert op 17-12-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

Hmm. Ik probeer een nogal fiks bestand ( 500Mb) met activesync naar de uSD-kaart te kopieren. Telkens na "drie blokjes" (geen flauw idee hoeveel MB dat is) begint het proces opnieuw... ongeacht of 'converteren' aan of uit staat. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul_K schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:34:
Hmm. Ik probeer een nogal fiks bestand ( 500Mb) met activesync naar de uSD-kaart te kopieren. Telkens na "drie blokjes" (geen flauw idee hoeveel MB dat is) begint het proces opnieuw... ongeacht of 'converteren' aan of uit staat. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Even je TP instellen voor bestandsoverdracht(externe schijf) dan plempje het er zo op :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Paul_K schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:34:
Ik ken dit probleem ook.
Daarom doe ik grote bestanden altijd met de "usb optie". Dan werkt het prima.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K

Paul_K

su

Freich schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:45:
Daarom doe ik grote bestanden altijd met de "usb optie". Dan werkt het prima.
Ahhh.... Tnx!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:06:
[...]

In de map waar S2U2 geïnstalleerd is, staat 'n map met de naam gfx. In die map staan onder andere de *.png bestanden die worden gebruikt voor de schermbeveiliging van S2U2.
  • nopic.png is 't plaatje voor de contactpersonen zonder plaatje (bij mij allemaal, ik ben niet zo van de plaatjes/foto's)
  • unknown.png is 't plaatje voor de onbekende nummers
Deze kun je dus aanpassen naar wat voor plaatje je ook wil. Wel even naar de maten kijken :)
Thanx

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:30:
[...]Verder heb ik zojuist ter (mogelijke) bevordering van de accutijd de volgende instellingen aangepast (gevonden in diverste topics en forums):[i]

-Netwerk op GSM
-GSM-band op GSM(900+1800)+umts(2100)
-netwerk handmatig op T-Mobile gezet
Alles dus van "auto" af gehaald

Update: dit scheelt inderdaad erg veel heb ik inmiddels ervaren!
Ik heb een vraagje over deze instellingen (niet specifiek @ jdonder, maar zijn post kon ik nu eenmaal het snelste vinden :+ ):
Ik heb deze settings ook toegepast, maar krijg nu nergens meer HSDPA netwerk waar ik dit voorheen wel had... Is dit een "feature" of hebben jullie gemerkt dat het in de praktijk niet zo heel veel uitmaakt?

Blog

• wiene
Ben.Hahlen schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:39:
[...]

Ik heb een vraagje over deze instellingen (niet specifiek @ jdonder, maar zijn post kon ik nu eenmaal het snelste vinden :+ ):
Ik heb deze settings ook toegepast, maar krijg nu nergens meer HSDPA netwerk waar ik dit voorheen wel had... Is dit een "feature" of hebben jullie gemerkt dat het in de praktijk niet zo heel veel uitmaakt?
Tja dat is dus een groot probleem. Ik kan zonder die instellingen vrijwel nergens fatsoenlijk bellen. Alle gesprekken worden afgekapt, slechte ontvangst etc.

Maar met die instellingen heb je dus GEEN umts en hsdpa....zeer vervelend....

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

wiene schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:44:
[...]

Tja dat is dus een groot probleem. Ik kan zonder die instellingen vrijwel nergens fatsoenlijk bellen. Alle gesprekken worden afgekapt, slechte ontvangst etc.

Maar met die instellingen heb je dus GEEN umts en hsdpa....zeer vervelend....
Ik heb juist het WCDMA netwerk geselecteerd in plaats van GSM, en daarnaast dezelfde banden gekozen. Aangezien ik meestal genoeg UMTS/HSDPA bereik heb kan ik prima bellen èn internetten. Misschien voor mensen die genoeg 3G bereik hebben ook een optie?

Het hielp overigens flink, had maandag na 17 uur nog 90% batterij over (met data verbinding automatisch verbreken na 20 minuten en zonder pushmail). Ben vandaag aan het kijken hoeveel er over blijft met constante data verbinding en push mail geactiveerd.. ben benieuwd.

Verwijderd

Weet iemand wanneer Microsoft met een Windows Mobile App-store komt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 17:07 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt me niet zo snel te komen. Er zijn al diverse stores (handago oid) en ga er niet van uit dat ze de iphone store gaan imiteren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:32:
Weet iemand wanneer Microsoft met een Windows Mobile App-store komt?
Die is hier een keer gepost geloof ik maar die was nog niet helemaal af.

Was nog in open-beta meende ik, op XDA staat nog steeds het handige spul. Voor games zou zo'n appstore wel handig zijn.

Hhmm maybe not: http://www.informationwee...jhtml?articleID=210300078

ik moet toch maar eens wat minder tijdreizen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 17:49 ]

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Heb sinds vandaag dan eindelijk ook mijn HTC Touch Pro :-) ..

ben erg tevreden over het apparaat, het enige wat ik nog graag zou willen is .avi of .mpeg film er op afspelen

ik heb net een film op mijn microdisk gezet en zoals verwacht kon ik de film met de mee geleverde media player deze niet afspelen.. ik ben wezen googlen en kwam uit bij CorePlayer ik heb inmiddels 8 verschillende versies gedownload maar geen enkele kan ik installeren

ik krijg constant de melding "Setup"is geen geldige Pocket-PC Toepassing, er zit ook geen .cab bestand bij waarmee ik het anders wel zou kunnen installeren...

mijn vraag is dus of iemand nog ergens een linkje heeft naar een versie die ik wel kan installeren, of misschien zelfs nog een andere player die beter is .. ben nog een leek op dit gebied.

• Remius
RoeKoe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 19:21:
ik krijg constant de melding "Setup"is geen geldige Pocket-PC Toepassing, er zit ook geen .cab bestand bij waarmee ik het anders wel zou kunnen installeren...
De PRO aansluiten op de pc en de setup.exe openen via windows Dan gaat alles vanzelf :)

Verwijderd

[...]

Ik hoop dat anderen je het antwoord geven... ik weet het niet. :? Maar mooi dat mijn berichten gelezen worden... _/-\o_

Overigens een kleine kanttekening: ik weet niet of mijn instellingen straks ook nog ideaal zijn als ik optimaal van mijn Web-n-Walk gebruik ga maken. Nu internet ik dus praktisch niet, behalve via WiFi omdat mijn onbeperkte internet pas in februari (nieuwe abbonement) ingaat.

Verwijderd

Fotocamera

Ok, na de belangrijkste dingen (zie eerdere berichten) nu aardig onder controle te hebben (bugs, performance, accu-tijd etc) komt nu een minder urgent, doch zeker niet onbelangrijk iets aan bod bij mij.

Ik vind de fotocamera voor een 3 megapixel toch wat tegen vallen. Nu weet ik dat het hem in de lens zit. Had ik een supercamera-GSM willen hebben had ik natuurlijk een Nokia uit de N serie moeten nemen. :+ Maar goed, dat heb ik dus niet gedaan... toch wil ik leuke kiekjes maken. 8)
Tot nog toe zijn eigenlijk al mijn foto's wat wazig of bewogen (en ik tril zelf nog niet van ouderdom).
Op het scherm van de telefoon lijkt het dan erg mooi, maar zodra ik ze op het computerscherm bekijk zie ik al meteen dat ze niet scherp zijn. :|

Welke instellingen gebruiken jullie voor de beste foto's? Ik heb hem op "superfijn" en max aantal pixels staan en wat tweaks gedaan die ik vond voor het register.

Maar wat is volgens jullie nu dat je zegt: "Hierdoor krijg je mooie foto's"?

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:19:
Lijkt me niet zo snel te komen. Er zijn al diverse stores (handago oid) en ga er niet van uit dat ze de iphone store gaan imiteren.
Als je bekijkt hoe veel Apple verdient met hun App-store, zou het niet slim zijn om het niet te doen!

Verwijderd

[...]

Ik heb hier ook een week naar lopen zoeken, wat blijkt: Netwerk moet niet op GSM maar op Auto staan. Met GSM vond ik uitsluitend GPRS. In Auto-stand kwam het H-tje tevoorschijn op mijn scherm :9

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

Elp

Ik heb net de eerste "Boost TFL3D Performance " tweak uit de start post toegepast en ik moet zeggen dat ik totaal geen verschil merk in touch flo.

Er is echter wel een behoorlijk verschil (veel sneller) in het switchen van portrait --> landscape (en terug uiteraard :P). Als touchflo openstaat maar ook gewoon in de windows mobile menu's. Ik denk dat iedereen die tweak toch wel toepast aangezien ie onder "Must haves" staat maar ik dacht ik meld het toch even aangezien het in eerste instantie aangegeven wordt als een touchflo tweak terwijl het dus ook andere prettige effecten heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Laatst online: 13-09 19:57
Enigste wat me stoort, is dat het net lijkt als HTC de Touch Pro niet echt doet ondersteunen, niks van ROM-updates oid. wat wel bij de Diamond zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:22:
[...]

Ik heb hier ook een week naar lopen zoeken, wat blijkt: Netwerk moet niet op GSM maar op Auto staan. Met GSM vond ik uitsluitend GPRS. In Auto-stand kwam het H-tje tevoorschijn op mijn scherm :9
Tja en bij de auto stand heb je dus weer het probleem met switchen tussen GSM en UMTS wat niet goed gaat bij de TP, vandaar dat mensen zoals ik hem altijd op GSM hebben staan. Ik klaag hier al over vanaf het begin dat ik de TP heb. Maar er is nog steeds geen oplossing.

Dat de alleen GSM modus batterij spaart maakt mij niks uit. Ik laad liever iedere dag mijn TP en dat ik wel gebruik kan maken van 3G. Maar met de auto stand worden minstens 50% van mijn gesprekken afgekapt omdat ik vrijwel altijd in slechte 3g dekkings gebieden ben. (Tja limburg hè)

Mijn vorige SE toestellen hadden geen moeite met een switch tussen 3g en GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:54:
Enigste wat me stoort, is dat het net lijkt als HTC de Touch Pro niet echt doet ondersteunen, niks van ROM-updates oid. wat wel bij de Diamond zo was.
Men heeft aangegeven dat er een compleet nieuwe ROM aankomt voor de Diamond en de TP. Deze zou in januari uitgebracht moeten worden.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Laatst online: 13-09 19:57
Xanion schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:13:
[...]

Men heeft aangegeven dat er een compleet nieuwe ROM aankomt voor de Diamond en de TP. Deze zou in januari uitgebracht moeten worden.
Wat is de bron, fantastisch nieuws iig!

Aangezien ik niet echt tevreden ben over de GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer naar de htc helpdesk te bellen, het nummer heb ik van deze lijst http://www.htc.com/nl/CA_Hotline.aspx

Maar dan moet je een nummer kiezen en daarna hoor ik alleen nog maar geratel.. Is er misschien nog een ander nummer dat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Myedvyed schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:41:
[...]

Ik heb juist het WCDMA netwerk geselecteerd in plaats van GSM, en daarnaast dezelfde banden gekozen. Aangezien ik meestal genoeg UMTS/HSDPA bereik heb kan ik prima bellen èn internetten. Misschien voor mensen die genoeg 3G bereik hebben ook een optie?

Het hielp overigens flink, had maandag na 17 uur nog 90% batterij over (met data verbinding automatisch verbreken na 20 minuten en zonder pushmail). Ben vandaag aan het kijken hoeveel er over blijft met constante data verbinding en push mail geactiveerd.. ben benieuwd.
Gisteren heb ik de data verbinding constant open laten staan en push mail van 8:00 tot 18:00 geactiveerd. Weer 17 uur later naar de stand gekeken en toen had ik nog 33% batterij over. Een flink verschil dus, maar nog altijd prima aangezien hij elke nacht in de lader ligt. Vandaag zit de batterij na een uur of 6 alweer op 87%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
Xanion schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:13:
[...]

Wat moet ik van die update verwachten?
Krijg je dan ook een nieuwe verbeterde versie van de TF3D (zoals bijv. nu op de Touch HD draait)?
En andere mogelijk functie verbeteringen?
Of zijn het alleen maar bug fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb regelmatig het probleem dat als ik iemand wil bellen, dat ik dan 2 of 3 korte toontjes hoor en dat het gesprek beeindigd wordt nog voordat er verbinding gelegd is...het kan eigenlijk niet aan verbinding liggen(=optimaal) en diegene die ik probeer te bellen is nooit in gesprek, telefoon blijkt ook niet over te gaan bij die ander. Als ik direct nadat het gesprek mislukt nogmaals bel lukt het (volgens mij) altijd wel.

Hoop echt dat iemand mij kan helpen, loop nu met een halve computer in m'n broekzak...maar het bellen blijft een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:25:
Ik probeer naar de htc helpdesk te bellen, het nummer heb ik van deze lijst http://www.htc.com/nl/CA_Hotline.aspx

Maar dan moet je een nummer kiezen en daarna hoor ik alleen nog maar geratel.. Is er misschien nog een ander nummer dat ik kan proberen?
Je kan deze bellen: +31-207-965-399. Als ie niet werkt hebben zij óf jij storing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Weer ff over S2U2 en batterij verbruik: ik had met versie 1.33 geen problemen. Nu met versie 1.37 heb ik het idee dat hij echt meer energie verbruikt. Ik ga het in de gaten houden. Heb nu dus versie 1.33 er weer opgezet, eens kijken of dat scheelt :-)

to be continued.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:16:
[...]

Wat is de bron, fantastisch nieuws iig!

Aangezien ik niet echt tevreden ben over de GPS.
http://www.allaboutphones...rom-rom-update-t4204.html

Hopen dat het waar is. Wil ook mijn aandeeltjes kunnen volgens op de TF3d :)
Zal 'm zelf niet installeren, die custom roms van XDA werken veel te goed. (HTC zal nooit de snelheid van Proven ROM verslaan denk ik) en nieuwe functionaliteiten die ze uitbrengen zit binnen paar dagen ook in de custom roms.
Verwacht zelf vooral een update van de bel-applicatie. Met de handige slider naar links/rechts voor opnemen en negeren. Net als op de HD

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 11:00
Mocht ondertussen wel eens tijd worden dat er wat meer bekend werd over een update, ook al is dit nog niet officieel bevestigd maar laten we er maar wel vanuit gaan dat we er niet meer al te lang op hoeven te wachten :)

Wat ik mij nog af vraag is hoe lang het bij jullie gemiddeld duurt voordat je in TomTom een GPS Fix krijgt.
Bij mij is het zeer wisselend, en binnen (niet voor het raam) krijg ik helemaal geen fix. Ik heb hem op de standaard ontvanger ingesteld, en verder geen GPS gerelateerde tweaks uitgevoerd en draai op radio .28 en ROMeOS² v1.40.1 NL.
Hebben jullie nog nuttige tweaks kunnen vinden waarbij je een merkbaar verschil krijgt voor de verbetering van de GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 04:23

d0s

sssst

crumpler schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:56:
Mocht ondertussen wel eens tijd worden dat er wat meer bekend werd over een update, ook al is dit nog niet officieel bevestigd maar laten we er maar wel vanuit gaan dat we er niet meer al te lang op hoeven te wachten :)

Wat ik mij nog af vraag is hoe lang het bij jullie gemiddeld duurt voordat je in TomTom een GPS Fix krijgt.
Bij mij is het zeer wisselend, en binnen (niet voor het raam) krijg ik helemaal geen fix. Ik heb hem op de standaard ontvanger ingesteld, en verder geen GPS gerelateerde tweaks uitgevoerd en draai op radio .28 en ROMeOS² v1.40.1 NL.
Hebben jullie nog nuttige tweaks kunnen vinden waarbij je een merkbaar verschil krijgt voor de verbetering van de GPS?
Precies hetzelfde, soms binnen 5 seconden soms enkele minuten.. soms zelfs helemaal niet (en na herstart wel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Inderdaad, soms is er een soft-reset nodig, daarna werkt hij altijd wel meteen. Erg vreemd en ik hoop dat het met de nieuwe officiele rom beter wordt. Ik had dit probleem trouwens niet met de standaard T-mobile rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crumpler schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:56:

Ik heb aldoor binnen een minuutje ofzo een fix in de auto met TomTom7. In elk geval duurt het niet echt langer dan ik voorheen op mijn Eten X500 had. Dus over de fix ben ik (vanaf het begin al) niet ontevreden, want voor ik met mijn diesel van de parkeerplaats af ben heeft ie mijn positie te pakken. :)
Ik gebruik nog altijd de originele ROM van HTC. Wel heb ik last van de vertraging tijdens het rijden. Op een rotonde ben ik al bij de 3e afslag als Tommie pas bij de 2e is. Goed opletten, dan is er prima mee te werken, maar beetje irritant is het wel natuurlijk. Een vertraging van zo'n 30 meter.

Overigens heb ik de register-tweaks toegepast die op diverse sites te vinden zijn. TomTom programma op het toestel en de kaarten op de MicroSD geinstalleerd.

Binnen in huis... neuh, daar heb ik geen fix. Maar dat is puur gewapend beton, zelfs mijn Garmin 60CSX heeft daar geen fix, haha.

Ik hoop ook erg dat de eerst volgende officiele HTC Rom update de GPS vertraging te lijf gaat. Overigens is de rest van mijn toestel dankzij alle tweaks op dit forum behoorlijk flitsend geworden en dat terwijl ik dus wel de originele HTC ROM met de originele Touchflow bediening gebruik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

XDA ligt er al sinds gisteravond uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op zondag 21 december 2008 @ 10:35:
XDA ligt er al sinds gisteravond uit?
Ah, ik ben dus niet de enige die niet op de site kan komen.

Heeft iemand trouwens enig idee hoe ik de office mobile bestanden op mijn touch pro kan syncen met mijn desktop? (Win XP)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 10:47:
[...]
Heeft iemand trouwens enig idee hoe ik de office mobile bestanden op mijn touch pro kan syncen met mijn desktop? (Win XP)
Het is gelukt.
Ging voornamelijk om OneNote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Laatst online: 10-09 20:07
Ik heb toevallig vandaag GPS test eens geinstalleerd (http://www.smartphone-freeware.com/download-gps-test.html) en gestart. Wanneer ik hem op de achtergrond laat staan heb ik zelfs binnen GPS ontvangst met Google maps en vlakbij het raam met TomTom.

Ik ga even afwachten hoe dit verder verloopt maar misschien een tip om eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Xanion schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:32:
[...]

http://www.allaboutphones...rom-rom-update-t4204.html

Hopen dat het waar is. Wil ook mijn aandeeltjes kunnen volgens op de TF3d :)
Zal 'm zelf niet installeren, die custom roms van XDA werken veel te goed. (HTC zal nooit de snelheid van Proven ROM verslaan denk ik) en nieuwe functionaliteiten die ze uitbrengen zit binnen paar dagen ook in de custom roms.
Verwacht zelf vooral een update van de bel-applicatie. Met de handige slider naar links/rechts voor opnemen en negeren. Net als op de HD
je kuntook TF3D installeren van de HD op je touch pro ;) heb je ook je Stocks tab

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met TT de laatste tijd, zomaar ineens.

TT vindt de sateliten ineens niet meer, als ik dan verbinding maak (ookal maakt de tool geen verbinding werkt het ook) met de quickgps dan gaat TT ineens praten.

Iemand it ook al gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo... zojuist even mijn mp3 ringtone omgezet naar WAV-formaat.
En inderdaad, de telefoon gaat een stuk sneller over.

Ben er trouwens achter gekomen, dat mijn Sandisk Ultra kaartje betere prestaties levert dan het interne geheugen.. De ringtone (maar ook overige bestanden) laden sneller vanaf het kaarte dan het interne geheugen.

Mijn ervaringen met andere mobiele telefoons zijn juist het tegenovergestelde; SD = langzaam, intern = snel..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:22
Vraagje:
Hoe lang is jullie gemiddelde tijd dat de telefoon meegaat en is dat met of zonder "battery" tweaks?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Is 't mogelijk om een snelkoppeling te maken zodat ik in 't scherm kom voor 't maken van een nieuw sms bericht?
Zo ja hoe?

Alvast bedankt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekeizer
  • Laatst online: 10:52
(eerst even: heb al heel veel aan dit en eerdere HTC Topics gehad) _/-\o_

Ik zit nu met een probleem. Ik wil graag in het eerste scherm van Touch Flo3D (het scherm met de klok zeg maar) de rechter softkey wijzigen.

Daarvoor heb ik in de registry (HKLM\Software\HTC\Manila) de waardes:

HomeRSKArguments
HomeRSKPath
HomeRSKText

aangepast met verwijzingen naar het programma dat ik aan de rechter soft key wil toevoegen.

(gebaseerd op: http://forum.xda-develope...e/index.php/t-401772.html )

Nu staat de naam van het programma wel netjes in de plaats van de oude soft-key "programma's", echter: ik krijg een foutmelding met de tekst:

"Het bestand '[naam programma]' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen".

Iemand een suggestie?

EDIT Tien minuten later: het programmaatje Keyswop blijkt dit perfect te doen!

[ Voor 4% gewijzigd door dekeizer op 22-12-2008 10:58 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.