Op nieuwemobiel.nl staat ook tri-band. Volgens mij ben ik in een menu dat ook ergens tegengekomen waar je kon kiezen. Als je daar kijkt zie je zo of het een tri of quad is.
De NL pagina is dan incorrect, die had ik snel even overgenomen voor mijn reply, maar in de TS staat het helemaal goed.Alpha26 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:40:
@Coromoto
Mijn excuus. Ik had preciezer moeten zijn.
Ik had moeten stellen dat dit toestel niet Quad-band maar Tri-band GSM/GPRS/EDGE is.
Op 900/1800/1900 MHz.
De verwarring zit hem erin dat ik die termen alleen associeer met GSM en niet met HSDPA.
http://www.phonescoop.com/glossary/term.php?gid=139
http://dictionary.zdnet.c...on/quad-band+handset.html
Overigens staat in de specificaties op de global site van HTC de TP als Quad-band GSM aangegeven:
http://www.htc.com/www/product/touchpro/specification.html
en op de nederlandse als Tri-band GSM
http://www.htc.com/nl/product/touchpro/specification.html
Als ik nu een TP bestel, wat krijg ik dan: Quad of tri-band GSM?
In het Settings menu -> Phone icon-> Band tabblad kan er voor de GSM/UMTS band gekozen worden tussen Auto, GSM (900+1800) & UMTS (2100), GSM (1900+850) & UMTS (1900+850), of UMTS (2100+800)
Dus 4 GSM frequentiegebieden (850/900/1800/1900) en dus ook volgens jouw definities quadband (eigenlijk zelfs pentaband volgens de definitie die ik aanreikte).
Al die andere sites nemen waarschijnlijk gewoon de NL HTC info over en checken hun info niet goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Coromoto op 11-12-2008 20:47 ]
Dank voor het nakijken op de eigen TP.
HTC heeft hier dan een steekje laten vallen. Met al die opties en specificaties van de moderne toestellen moet je precies zijn.
HTC heeft hier dan een steekje laten vallen. Met al die opties en specificaties van de moderne toestellen moet je precies zijn.

Verwijderd
Volgens mij zijn er bijna geen toestellen meer waar je niet overal ter wereld bereik mee hebt, het is gewoon goedkoper om 1 versie van een toestel te maken.
Bovendien is er met de komst van internet/wap nogal wat verandert met de gebruikte frequenties in europa volgens mij.
Bovendien is er met de komst van internet/wap nogal wat verandert met de gebruikte frequenties in europa volgens mij.
Verwijderd
Dankzij de aangepaste settings voor de accu waarover ik het hierboven (enkele postings terug) heb gehad is mijn accuduur gigantisch verbeterd!!!
Ik ben nu na 32 uur slechts 3 groene blokjes stroom kwijt. En ik heb de telefoon gebruikt: waaronder 10 minuten navigeren met TomTom, af en toe Wifi (internet) enkele keren enkele minuten, Bluetooth enkele uren aan voor de carkit. SMSen een paar, en bellen enkele minuten.
Ik denk dat vooral de handmatige netwerkinstellingen veel doen omdat mijn werkplek een bettonnen kantoorruimte is met zeer slechte ontvangst voor (alle) GSMs.
Ik ben nu zeer tevreden geworden
(nu hopen dat dit zo blijft)
Update: dit scheelt inderdaad erg veel heb ik inmiddels ervaren!
Ik ben nu na 32 uur slechts 3 groene blokjes stroom kwijt. En ik heb de telefoon gebruikt: waaronder 10 minuten navigeren met TomTom, af en toe Wifi (internet) enkele keren enkele minuten, Bluetooth enkele uren aan voor de carkit. SMSen een paar, en bellen enkele minuten.
Ik denk dat vooral de handmatige netwerkinstellingen veel doen omdat mijn werkplek een bettonnen kantoorruimte is met zeer slechte ontvangst voor (alle) GSMs.
Ik ben nu zeer tevreden geworden
Update: dit scheelt inderdaad erg veel heb ik inmiddels ervaren!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 21:08 ]
Ik heb nu de Touch Pro nu 3 weken en heb me nu een goed oordeel kunnen vormen rond dit apparaat. Ik moet nu wel zeggen dat ik steeds meer spijt krijg van mijn aanschaf.
Ik heb op mijn werk een Tytn liggen en ik kwam gewoon tot de ontdekking dat dit toestel gewoon een HEEL STUK SNELLER aanvoelt terwijl dat een toestel is dat bijna 3 jaar oud is!
Dat is toch niet normaal! Nu zou ik een andere rom erop kunnen zetten en hopen dat ik daar meer snelheid mee krijg maar ik wil gewoon geen toestanden met de garantie. Het is echt belachelijk dat ik met een stock rom zit die niet presteert!
Ik ben eens op internet gaan kijken en het schijnt dat er WEER PROBLEMEN zijn met de grafische drivers. Heeft HTC nou niets geleerd van de Tytn2 waarbij er ook enorm veel problemen zijn met grafische applicaties. Ik ben echt diep diep teleurgesteld als ik zie dat toestellen uit 2003, met vrijwel de helft van het vermogen van wat de Touch Pro zou moeten hebben, grafisch sneller presteren!!
Om je een indruk te geven waarover ik het heb:
http://wmpoweruser.com/?p=1806
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=449391
Ik ben eens op internet gaan kijken en het schijnt dat er WEER PROBLEMEN zijn met de grafische drivers. Heeft HTC nou niets geleerd van de Tytn2 waarbij er ook enorm veel problemen zijn met grafische applicaties. Ik ben echt diep diep teleurgesteld als ik zie dat toestellen uit 2003, met vrijwel de helft van het vermogen van wat de Touch Pro zou moeten hebben, grafisch sneller presteren!!
Om je een indruk te geven waarover ik het heb:
http://wmpoweruser.com/?p=1806
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=449391
"May our framerates be high and our temperatures low."
Thnx voor de linksVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:10:
Omdat ik gelezen heb dat hier mensen zijn die net als ik op zoek waren naar een 'minimalistisch' beschermingshoesje post ik dit hier maar even. De third party accessoires biz van de Touch Pro komt lijkt nu op gang gekomen, waarschijnlijk vanwege de release in de states een tijdje terug.
Hoesjes (en andere zaken):
http://search.stores.ebay...QQsaselZ197806965QQsofpZ0
En hier één die je zelf kan samenstellen: http://cgi.ebay.com/A1-EA...0.m14&_trkparms=72%3A1234|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A2|294%3A50
De extended battery oplossingen op Ebay kunnen mij nog niet enthousiast maken, alleen al vanwege de prijs. Voor 15$ dollar kun je denk ik niet een goede kwaliteit verwachten.
Als je een hoesje onder je trui/tshirt draagt, ben ik altijd bang dat het "makkelijk vanzelf" open gaat...
iemand een idee?
On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)
Ik moet zeggen dat de accutijd van mijn tp nu met de dag beter wordt. Eerst ging er nog een streepje per uur af, terwijl ik nu al een hele ochtend doe met maar een streepje.
De instellingen die hierboven genoemd staan, zorgen idd voor een betere accuduur.. ik had het zelf ook al handmatig veranderd.
vraagje: gebruikt hsdpa meer accu dan umts en hoe zijn de verhoudingen tussen umts en gsm/gprs?
De instellingen die hierboven genoemd staan, zorgen idd voor een betere accuduur.. ik had het zelf ook al handmatig veranderd.
vraagje: gebruikt hsdpa meer accu dan umts en hoe zijn de verhoudingen tussen umts en gsm/gprs?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Nog een kleine vraag trouwens.
is er al een booster programmatje om het volume van de ringtones te verhogen? (via de telefoon dus)
Alles staat op full, maar in mijn zak hoor ik al bijna niets meer...
is er al een booster programmatje om het volume van de ringtones te verhogen? (via de telefoon dus)
Verwijderd
Ik ben de bovenste opties aan het uitproberen.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:30:
[...]
Ok... het wordt me steeds duidelijker...
hmm... is de originele lader van HTC (ik heb de stekker, niet dat vierkante eiland) een druppellader of niet? Dat schijnt nog verschil te kunnen maken misschien.
Verder heb ik zojuist ter (mogelijke) bevordering van de accutijd de volgende instellingen aangepast (gevonden in diverste topics en forums):
-Netwerk op GSM
-GSM-band op GSM(900+1800)+umts(2100)
-netwerk handmatig op T-Mobile gezet
Alles dus van "auto" af gehaald
Verder programma Advanced Config gebruiken en bij Power management alles enablen
programma's echt af sluiten met het Xje:
- ga naar start, instellingen, systeem, Taakbeheer. Kies nu voor tabblad 'Knop' en zorg dat je de optie 'Programma's beëindigen door op "X" te tikken' hebt aangevinkt.
Of bovenstaande werkt moet de praktijk nog uitwijzen.
Als ik van GSM-band verander, komt er een pop-up: "indien deze optie wordt geselecteerd, mis je PDP-context of data-oproepen." Wat moet ik me hierbij voorstellen, het zegt me niets.
Kun je misschien het volume van de mp3 zelf verhogen? Ik heb ook een aantal zachte geluidsbestanden..
Het is bij alle ringtones voor zover ik geprobeerd heb. Ook de originele hoor je bijna niet als de tel in je broekzak zit..Michael Knight schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:12:
Kun je misschien het volume van de mp3 zelf verhogen? Ik heb ook een aantal zachte geluidsbestanden..
Volgens mij betekent dat alleen dat tijdens het omzetten je huidige dataverbinding wegvalt. Was je net bezig mail / weer / internet informatie aan het verzenden / ontvangen, dan is die verbinding even weg.Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:10:
[...]
Ik ben de bovenste opties aan het uitproberen.
Als ik van GSM-band verander, komt er een pop-up: "indien deze optie wordt geselecteerd, mis je PDP-context of data-oproepen." Wat moet ik me hierbij voorstellen, het zegt me niets.
Nadat de instellingen zijn doorgevoerd maakt ie weer connectie.
Verwijderd
Nou inderdaad zeg, kansloos speakertje in de TP. Als je het hoesje gebruikt en die weer in je broekzak doet hoor je hem bijna niet buiten.BadBert schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:52:
Nog een kleine vraag trouwens.
Edit: Gister een Hard Reset gedaan met me TP, wereld van verschil. Reageert sneller, scrollwheel werkt eindelijk. En Skyfire ook aan de praat gekregen, die laad tien keer sneller dan Opera.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 17:44 ]
De laatste twee dagen is mijn batterij nog nooit zo snel leeg geweest!
Nadat ik woensdagavond S2U2 en Remote Tracker erop had gezet, de volgende ochtend wakker werd stond me batterij op nog maar 27% (van de 99% toen ik ging slapen)!!
Toen ik wakker werd had ik geen mogelijkheid om hem langer dan ~10 min aan de oplader te hangen, dus met een bijna lege batterij ging ik die dag opstap.
Na de telefoon zeer weinig gebruikt te hebben die dag, werd het rond 15:00 uur toch fataal en was de batterij helemaal leeg!
Aan het einde van de middag een aantal uurtjes aan de oplader gehangen zodat ik in ieder geval weer wat stroom had, en toen ik laat in de avond thuis kwam heb ik hem meteen weer aan de oplader gehangen en de hele nacht erin laten zitten.
Vandaag gaat de batterij even hard achteruit, dus dat één van de twee programma'tjes er af gaat dat is meer dan duidelijk!
Welke het van de twee gaat worden, ga ik dit weekend uitzoeken
Nadat ik woensdagavond S2U2 en Remote Tracker erop had gezet, de volgende ochtend wakker werd stond me batterij op nog maar 27% (van de 99% toen ik ging slapen)!!
Toen ik wakker werd had ik geen mogelijkheid om hem langer dan ~10 min aan de oplader te hangen, dus met een bijna lege batterij ging ik die dag opstap.
Na de telefoon zeer weinig gebruikt te hebben die dag, werd het rond 15:00 uur toch fataal en was de batterij helemaal leeg!
Aan het einde van de middag een aantal uurtjes aan de oplader gehangen zodat ik in ieder geval weer wat stroom had, en toen ik laat in de avond thuis kwam heb ik hem meteen weer aan de oplader gehangen en de hele nacht erin laten zitten.
Vandaag gaat de batterij even hard achteruit, dus dat één van de twee programma'tjes er af gaat dat is meer dan duidelijk!
Dat moet welhaast remote tracker zijn. Ik gebruik S2U2 ook, en heb geen enkel probleem met hoog batterij gebruik. Bovendien denk ik zomaar dat tracker-progs fulltime GPS gebruik vragen, en dus alleen daarom al stroom vretertjes zijn.
dat is dus S2U2crumpler schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:29:
De laatste twee dagen is mijn batterij nog nooit zo snel leeg geweest!
Teake is de enigste op deze wereld waarbij S2U2 niet batterijvretend op zijn tp werkt!! alle xda TP gebruikers hebbe hier last van...
andere vraag: ik heb een Mda Vario 4 gekocht voor me vriendin alleen vind ze mijn TP mooier, daarmee bedoelt ze dus de Achterkant. is er ergens een back cover die op de MDA Vario past??
heb wel het een en het ander gezien maar die past alleen op de TP want die achterkant verschilt met de MDA VARIO
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb nog een TomTom vraag, in combinatie met de Touch Pro. Zo'n vraag waarvan je denkt : dat is met de search zo te vinden. Maar na een uurtje of wat zoeken heb ik de moed maar opgegeven. Vandaar de vraag:
De vodafone branded Touch Pro - zit daar nou wel, of geen *legale* versie van TomTom bij? En met welke kaart - if any?
Het enige wat ik online kan vinden bij gsm shops, is unbranded phones, met TomTom Navigator 7. Daar zit dan alleen een oude kaart versie bij (6.75), van bijna 2 jaar oud; zonder dat er nog mapupdates voor uitkomen. Daar zit ik natuurlijk niet zo op te wachten.
Wie o wie heeft een Vodafone branded Touch Pro, en kan deze vraag beantwoorden?
PS: T-mobile heeft de MDA Vario IV, maar volgens de verkoper in de t-mobile shop zit daar sowieso geen legaleTomTom navigator bij. Maar ook daar lees ik andere geluiden over. Of zijn dat mensen die TomTom ergens 'gevonden' hebben? (Wat de verkoper in de t-mobile winkel mij overigens ook gewoon aanraadde...
)
De vodafone branded Touch Pro - zit daar nou wel, of geen *legale* versie van TomTom bij? En met welke kaart - if any?
Het enige wat ik online kan vinden bij gsm shops, is unbranded phones, met TomTom Navigator 7. Daar zit dan alleen een oude kaart versie bij (6.75), van bijna 2 jaar oud; zonder dat er nog mapupdates voor uitkomen. Daar zit ik natuurlijk niet zo op te wachten.
Wie o wie heeft een Vodafone branded Touch Pro, en kan deze vraag beantwoorden?
PS: T-mobile heeft de MDA Vario IV, maar volgens de verkoper in de t-mobile shop zit daar sowieso geen legaleTomTom navigator bij. Maar ook daar lees ik andere geluiden over. Of zijn dat mensen die TomTom ergens 'gevonden' hebben? (Wat de verkoper in de t-mobile winkel mij overigens ook gewoon aanraadde...

Ik heb een Vodafone branded TP. Daar staat Navigator 7 standaard op. Zonder kaart. Je kan een stadskaart gratis downloaden. Ik heb gewoon online West Europa gekocht.BartS12 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:34:
Verwijderd
Vind je dat gek? Tomtom is te dom/arrogant om een goede actuele versie via legale manieren aan te bieden, klanten vragen om Tomtom software op hun toestel maar verkopers kunnen hen niks aanbieden.BartS12 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:34:
Of zijn dat mensen die TomTom ergens 'gevonden' hebben? (Wat de verkoper in de t-mobile winkel mij overigens ook gewoon aanraadde...)
Reken er trouwens maar op de 95% van de Tomtom navigator gebruikers de een illegale versie gebruikt.
Daarbij is het zo gemakkelijk de 'beveiliging' te omzeilen dat ik me afvraag of Tomtom er überhaupt problemen mee heeft. Waarschijnlijk hopen ze dat mensen toch uiteindelijk een los 'echt' navigatiesysteem van hun kopen om van alle mogelijke opties gebruik te maken.
Helemaal mee eens, ik wil een goed navigatie systeem gewoon op mijn telefoon aangezien ik die altijd bij me heb en er ook gewoon op wil kunnen lopen of fietsen. Echter die TomTom versie 6 is outdated, heeft outdated kaarten, dat schiet gewoon niet op. Kijk als ze het al niet eens aanbieden ja dan regel ik het zelf wel. Nu gewoon versie 7.9nogwat en kaart versie 8.1nogwat en dat werkt gewoon.Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:11:
[...]
Vind je dat gek? Tomtom is te dom/arrogant om een goede actuele versie via legale manieren aan te bieden, klanten vragen om Tomtom software op hun toestel maar verkopers kunnen hen niks aanbieden.
Reken er trouwens maar op de 95% van de Tomtom navigator gebruikers de een illegale versie gebruikt.
Daarbij is het zo gemakkelijk de 'beveiliging' te omzeilen dat ik me afvraag of Tomtom er überhaupt problemen mee heeft. Waarschijnlijk hopen ze dat mensen toch uiteindelijk een los 'echt' navigatiesysteem van hun kopen om van alle mogelijke opties gebruik te maken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zeg... spreek voor jezelfrohit schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 21:26:
[...]
dat is dus S2U2en niet zoals hierboven genoemd
Teake is de enigste op deze wereld waarbij S2U2 niet batterijvretend op zijn tp werkt!! alle xda TP gebruikers hebbe hier last van...
Ik heb ook geen problemen met battery-drain in combinatie met S2U2, ik merk zelfs geen verschil qua battery-duur met of zonder S2U2.
Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!
dan wil ik wel weten welke versie jullie gebruiken want dan ben jij dus nr 2der_roedie schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:35:
[...]
Zeg... spreek voor jezelf![]()
Ik heb ook geen problemen met battery-drain in combinatie met S2U2, ik merk zelfs geen verschil qua battery-duur met of zonder S2U2.
ik gebruik 1.35 VGA
mannen, het blijft toch een mannen telefoon, of de eerste vrouw met deze telefoon mag zich melden.
Heeft er iemand de orginele rom nld? ik heb de mijne met elite erop gekocht en heb de orginele niet. Rome0s1.40.1 doet het redelijk alleen ik ben zelf een samsung i600 gewent (230 mhz) en die is in de basis vlugger en minder gecompliceerd (vloeken in de kerk weet ik), kan overigens ook afhangen van mijn inteligentie nivo. de orginele schijnt nogal vlug te zijn.
bvd
Heeft er iemand de orginele rom nld? ik heb de mijne met elite erop gekocht en heb de orginele niet. Rome0s1.40.1 doet het redelijk alleen ik ben zelf een samsung i600 gewent (230 mhz) en die is in de basis vlugger en minder gecompliceerd (vloeken in de kerk weet ik), kan overigens ook afhangen van mijn inteligentie nivo. de orginele schijnt nogal vlug te zijn.
bvd
Ik gebruik v1.33. Maar als jij zoveel stroomgebruik hebt, ligt dat dan niet aan een instelling? Ik gebruik geen achtergrond bijvoorbeeld. Maar misschien heb ik wel net zoveel stroomgebruik als jij, maar ervaar ik het stroomgebruik niet als storend. Ik kan zo'n 1,5-2 dagen met de telefoon werken. Af en toe wat bellen, sms, email checken. 's avonds kwartiertje spelletje doen etc. Niet dagelijks tomtom gebruik ofzo, en ook weinig internetten.rohit schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:56:
[...]
dan wil ik wel weten welke versie jullie gebruiken want dan ben jij dus nr 2
ik gebruik 1.35 VGA
EDIT: oh, en niet geheel onbelangrijk: ik gebruik wifi niet, en heb bluetooth uit staan. Dat scheelt natuurlijk ook fors.
Aan de andere kant: als er een goed werkend alternatief is voor S2U2, wat minder stroomverbruik heeft is dat natuurlijk altijd welkom. Is er een alternatief? Dan probeer ik die gewoon een tijdje.
[ Voor 27% gewijzigd door teake op 13-12-2008 09:28 ]
Verwijderd
euh hieromaxmaxmax schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 01:35:
mannen, het blijft toch een mannen telefoon, of de eerste vrouw met deze telefoon mag zich melden.
bvd
Ik ken nog wel een vrouw die een Pro heeft
Nee hoor, mijn vriendin heeft er ook eentje (en ik ook)Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 08:12:
[...]
euh hierois het zo raar dat ik een Pro heb?
ik moet toegeven hij typt wel lekker weg, ik btw de rom's gevonden in een keurig overzicht: hierVerwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 08:12:
[...]
Denk dat als je het gaat vergelijken er hooguit 10% van de telefoons verkocht worden aan vrouwen, en dan zit je al aan de hoge kant.Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 08:12:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Wat ?? Die vrouwen willen juist die blingbling telefoons !Tsurany schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:09:
[...]
Denk dat als je het gaat vergelijken er hooguit 10% van de telefoons verkocht worden aan vrouwen, en dan zit je al aan de hoge kant.
Je weet zeker ook niet wie het meeste SMSt ?
Verwijderd
hihi *smsbundelVerwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:47:
[...]
Wat ?? Die vrouwen willen juist die blingbling telefoons !
Verwijderd
M'n vrouw had net als ik een Qtek 9100, nu een HTC touch.... ze mist het tb nu wel met smss
Volgende toestel is er dus weer één met een tb

Volgende toestel is er dus weer één met een tb

Ze willen wel blingbling maar ik zie ze eigenlijk nooit met zo'n telefoon lopen. Kan misschien aan mij liggen maar meestal is het zo'n openklap telefoontje of een of ander iets als de LG viewty ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:47:
[...]
Ik heb een vraag;
Ik heb de T-Mobile MDA Vario IV en zou daar graag wat meer spelletjes opzetten. Weet iemand of ik voor de T-Mobile MDA Vario IV uitvoering ook spelletjes kan krijgen?? Iemand tips waar ik kan zoeken naar spelletjes voor deze foon.
Ik heb de T-Mobile MDA Vario IV en zou daar graag wat meer spelletjes opzetten. Weet iemand of ik voor de T-Mobile MDA Vario IV uitvoering ook spelletjes kan krijgen?? Iemand tips waar ik kan zoeken naar spelletjes voor deze foon.
Verwijderd
misschien hier?FH_Freak schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:14:
Ik heb een vraag;
Om nog even terug te komen op het batterij verbruik icm S2U2; Na het uitschakelen(dus nog niet verwijderd) is het batterijverbruik al stukken beter geworden! Volgens mij is het nog niet zoals voorheen, maar dat kan ook komen doordat Remote Tracker er nu op staat, of doordat er toch nog een proces van S2U2 actief is.
Ik heb nog een aantal andere alternatieven gevonden voor S2U2, ga komende dagen kijken welke mij het beste bevalt
Ik heb nog een aantal andere alternatieven gevonden voor S2U2, ga komende dagen kijken welke mij het beste bevalt
Kan je die hier ook even vermelden? Dan kunnen er wellicht meer mensen aan het testen slagen ;-)crumpler schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 23:58:
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Ik heb sensorlock en throttlelock uitgeprobeerd, maar die vallen bij mij beiden af.
Sensorlock begon op 'n gegeven moment te trillen en was niet te stoppen (bekende bug), ik weet niet of dat inmiddels opgelost is. En throttlelock liep de helft van de tijd vast en was voor mij grafisch niet zo hoogstaand.
Ik ben erg tevreden met S2U2, ook qua batterijverbruik. Af en toe lijkt de batterij flink leeg te lopen, maar dat kan ook aan TomTom liggen of zo, dus even soft resetten en de (verborgen) actieve processen zijn weer verwijderd.
Sensorlock begon op 'n gegeven moment te trillen en was niet te stoppen (bekende bug), ik weet niet of dat inmiddels opgelost is. En throttlelock liep de helft van de tijd vast en was voor mij grafisch niet zo hoogstaand.
Ik ben erg tevreden met S2U2, ook qua batterijverbruik. Af en toe lijkt de batterij flink leeg te lopen, maar dat kan ook aan TomTom liggen of zo, dus even soft resetten en de (verborgen) actieve processen zijn weer verwijderd.
Het lijstje heb ik momenteel niet bij de hand, maar zal die morgenavond even posten.Aesculapius schreef op zondag 14 december 2008 @ 00:02:
[...]
Kan je die hier ook even vermelden? Dan kunnen er wellicht meer mensen aan het testen slagen ;-)
Overigens is ook versie 1.36 van S2U2 uitgekomen, mogelijk dat er nu verbetering in gaat zitten:
http://forum.xda-develope...?p=3037710&postcount=3803Though I don't have a Touch Pro, I guess the battery drain is due to the change of the screen orientation. When the orientation is changed, a lot of calculations needed to be done so that the information on S2U2 is displayed correctly, especially when there are appointment info.
In v1.36, a new option is added - IgnoreScreenRotation, which should helps these devices as when it's turned on, the orientation of S2U2 will not be changed even the system's orientation is changed, i.e. skipped a lot of calculations.
@ALL
Oh, yes, v1.36 is released.
Dat kán inderdaad best eens een oorzaak van mijn lage accu-verbruik zijn: mijn TP heeft géén autorotator tooltje, dus in mijn broekzak zal hij ook niet continu van oriëntatie veranderen. Verder staat er geen info op het s2us scherm, anders dan de batterij info. Telefoon gaat ook nagenoeg iedere nacht uit, dus verborgen processen zijn er niet of nauwelijks.
Maar ik ben ook benieuwd naar alternatieven. Zeer tevreden met S2U2, maar als het beter kan....
Maar ik ben ook benieuwd naar alternatieven. Zeer tevreden met S2U2, maar als het beter kan....
Ik gebruik ook v1.35 VGA. Ik heb de standaard achtergrond aanstaan in S2U2 en verder staat bij mij ook WIFi en BT standaard uit.rohit schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:56:
[...]
dan wil ik wel weten welke versie jullie gebruiken want dan ben jij dus nr 2
ik gebruik 1.35 VGA
Bezigheden op de telefoon: beetje sms'en, bellen en elke 2 uur mail checken op 3 mailboxen. Verder af en toe een stukje internetten. Ik doe ongeveer een anderhalve dag met een accu-lading. Was niet meer voordat ik S2U2 installeerde.
Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!
Dank je wel, ik ga eens neuzen. mochten andere mensen nog tips hebben hoor ik ze graag
Verwijderd
Kreeg vandaag en gister een aantal keer een melding dat manila.exe voor problemen zorgde.
Manila.exe schijnt het touchflo gebeuren te zijn...
Zijn er meer hier die deze melding krijgen?
Manila.exe schijnt het touchflo gebeuren te zijn...
Zijn er meer hier die deze melding krijgen?
Verwijderd
BTW.. ik heb mijn HTC TOUCH PRO van 5meter laten vallen... niks aan de hand
echt mazzel gehad... heb alles gedubbelchecked... nergens geen krasje... nada...
GPS / G-SENSOR / ANTENNE / G3 ... blah blah... uitschuifen touchscreen ... alles 100%
Nou moet ik het niet nog een keer proberen
echt mazzel gehad... heb alles gedubbelchecked... nergens geen krasje... nada...
GPS / G-SENSOR / ANTENNE / G3 ... blah blah... uitschuifen touchscreen ... alles 100%

Verwijderd
O BTW... ik bijna alles gelezen, maar welke HTC heb ik als ik die van HI.nl heb??
En is daar al een officiele update? misschien alleen een radio update, want iets meer bereik zou ik wel prettig vinden... Oja en als er geen officiele is, iemand id of gerucht wanneer die komt?
bedoel dat ding is nou al eeuwen uit ... anders wordt het straks net een GTA4 *kuch*
En is daar al een officiele update? misschien alleen een radio update, want iets meer bereik zou ik wel prettig vinden... Oja en als er geen officiele is, iemand id of gerucht wanneer die komt?
bedoel dat ding is nou al eeuwen uit ... anders wordt het straks net een GTA4 *kuch*
Hoe maakt men een scherpe foto met een HTC Touch pro, een uitleg voor beginnende gebruikers die net als ik wel eens bewegende kinderen moeten fotograferen, de instellingen:
1. Start de fotocamera.
2. Ga naar de settings.
3. Zet de opname optie op "Aanraken en indrukken".
4. Sluit voor nu de camera.
4. Open een registry editor.
5. Ga naar \HKLM\Software\HTC\Camera\CaptParam\CapKeyDelayTime
en zet deze op 10 (10 miliseconden)!
6. Soft reset
Dat waren de settings.
Nu het maken van een foto:
1. Richt op het deel dat je wilt fotograferen.
2. Raak de grote ronde enter knop licht aan (de camera stelt nu scherp en het witte vakje wordt groen).
3. Als het vakje groen is druk af, door op de grote ronde knop volledig in te drukken.
Geniet van je foto.
1. Start de fotocamera.
2. Ga naar de settings.
3. Zet de opname optie op "Aanraken en indrukken".
4. Sluit voor nu de camera.
4. Open een registry editor.
5. Ga naar \HKLM\Software\HTC\Camera\CaptParam\CapKeyDelayTime
en zet deze op 10 (10 miliseconden)!
6. Soft reset
Dat waren de settings.
Nu het maken van een foto:
1. Richt op het deel dat je wilt fotograferen.
2. Raak de grote ronde enter knop licht aan (de camera stelt nu scherp en het witte vakje wordt groen).
3. Als het vakje groen is druk af, door op de grote ronde knop volledig in te drukken.
Geniet van je foto.
"That was left handed..." - JJH
Wat bedoel je met "als ik die van HI.nl heb?"
Als je naar Instellingen - tabblad Systeem - Apparaatinformatie gaat, zie je welke ROM-versie en welke Radioversie is geïnstalleerd.
Als je naar Instellingen - tabblad Systeem - Apparaatinformatie gaat, zie je welke ROM-versie en welke Radioversie is geïnstalleerd.
Verwijderd
Ik ben op zoek naar allerhande leuke tools en hebbedingetjes voor mijn TP. Ik zie op verschillende fora van alles en nog wat staan maar is alles wel een beetje te vertrouwen ??
Ik ben doorgaans erg voorzichtig met mijn telefoons dus vandaar de vraag.
(is hier misschien een lijstje met programma's en wat ze doen ?? )
hoe krijg je dat voor elkaar? ...Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:25:
BTW.. ik heb mijn HTC TOUCH PRO van 5meter laten vallen... niks aan de hand![]()
GPS / G-SENSOR / ANTENNE / G3 ... blah blah... uitschuifen touchscreen ... alles 100%![]()
Verwijderd
Misschien dat anderen al gezocht hebben: ik zoek stekker-opzetstukken voor mij standaard reislader (79H00082-00M) die bij mijn TP zat.
HTC verkoopt wel een compleet pakket met het hele gebeuren (lader, kabel, stekkers en zakje: TC P300) maar ik wil enkel die plastic stekkers.
Is er al een aftermarket boer op dat idee ingesprongen? De TD heeft dezelfde lader meende ik.
HTC verkoopt wel een compleet pakket met het hele gebeuren (lader, kabel, stekkers en zakje: TC P300) maar ik wil enkel die plastic stekkers.
Is er al een aftermarket boer op dat idee ingesprongen? De TD heeft dezelfde lader meende ik.
Hij laad gewoon via mini-usb. Dus is denk ik iedere mini-usb lader met een voldoende hoog vermogen goed. Je kunt dus ook gewoon naar universeel spul op zoek.
Verwijderd
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn eigen SMS toon in kan stellen, ik heb de beltonen al wel voor elkaar gekregen maar ik ben door de handleiding geweest en alles maar ik kan het niet vinden. Iemand ??
Verwijderd
Tja dat vind ik persoonlijk niet een fijne oplossing, vind dat OEM gevoel toch wel iets waard.teake schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:48:
Hij laad gewoon via mini-usb. Dus is denk ik iedere mini-usb lader met een voldoende hoog vermogen goed. Je kunt dus ook gewoon naar universeel spul op zoek.
Ik kan dan desnoods het toestel altijd nog laden aan een laptop/pc.
Heb de HTC support een berichtje gestuurd, eens kijken wat ze kunnen regelen
Verwijderd
Lader van de HTC Touch werkt, die van de Qtek9100 werkt ook...Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:38:
Misschien dat anderen al gezocht hebben: ik zoek stekker-opzetstukken voor mij standaard reislader (79H00082-00M) die bij mijn TP zat.
Gebruik zelf in de auto de lader van m'n navigatiesysteempje(Medion), is ook mini-USB en dezelfde laadstroom als de gewone lader van de TP

edit: je zoekt wat anders...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 21:41 ]
Exact hetzelfde menu, tis een dropdown menu waar je het geluidje dat je wilt veranderen kiest.Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:06:
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn eigen SMS toon in kan stellen, ik heb de beltonen al wel voor elkaar gekregen maar ik ben door de handleiding geweest en alles maar ik kan het niet vinden. Iemand ??
Let wel op want de HTC lader doet 1000mA en de standaard usb lader doet vaak 500mA omdat dat het max is volgens de usb specificatie. Dus de HTC lader is wel 2x zo snel qua laden.teake schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:48:
Veel is wel te vertrouwen, zou van te voren even googlen op de naam van het programma om te kijken of je er wat over kan vinden.Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:35:
Ik ben op zoek naar allerhande leuke tools en hebbedingetjes voor mijn TP. Ik zie op verschillende fora van alles en nog wat staan maar is alles wel een beetje te vertrouwen ??
Eventueel kun je nog zo`n dubbele usb kabel gebruiken (2x USB naar 1x mini-usb) voor het dubbele vermogen: 1ATsurany schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:17:
[...]
Let wel op want de HTC lader doet 1000mA en de standaard usb lader doet vaak 500mA omdat dat het max is volgens de usb specificatie. Dus de HTC lader is wel 2x zo snel qua laden.
Zo`n ding zit ook bij bij 2,5 portable harde schijven... ik had er zelf nog een liggen van mijn internetdongle
Verwijderd
De mijne is gisteren uit de wagen gevallen, bij het uitstappen, allerhande krasje op de alu behuizing naast de touchscreen, maar slechter, stukje plastic uitgebroken aan de zijkant net naast de hang-up toets.Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:25:
BTW.. ik heb mijn HTC TOUCH PRO van 5meter laten vallen... niks aan de hand![]()
GPS / G-SENSOR / ANTENNE / G3 ... blah blah... uitschuifen touchscreen ... alles 100%![]()
Iemand die weet waar je plastic stukken kan bestellen voor de TP ? + handleiding van how to do ? heb al wat zitten googlen maar niks gevonden buiten batterijen en batterij covers.
Naar mijn ervaring kent de gemiddelde meid/vrouw/breezah het merk HTC geen eensVerwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:47:
[...]

Dan zeggen ze zovan 'Een HT watte???'
Op het XDA-forum heb ik een mooie tweak gezien om de agenda-applicatie van de default binnen TouchFLO om te zetten naar je eigen voorkeur. Echter stond die genoemd bij de Touch Diamond. Heeft iemand een idee of deze ook voor de TP werkt? (Helaas niet de link naar het XDA-topic bij de hand...)
De default binnen WM6.1 heb ik al "om", maar ik vind TouchFLO erg fraai...
[ Voor 15% gewijzigd door Paul_K op 15-12-2008 08:10 ]
OEH.... hebbuh!!! Die wil ik ook!!! Geef eens wat meer info? Ik gebruik nu second-today-screen, waarop ik onder andere today-agenda draai. Om op die manier méér afspraken vooruit te kunnen kijken dan alleen de eerst volgende. Ik wil graag enkele dagen vooruit kunnen kijken, en minimaal 5-10 afspraken. Gewoon een overzichtje dus.Paul_K schreef op maandag 15 december 2008 @ 07:58:
Op het XDA-forum heb ik een mooie tweak gezien om de agenda-applicatie van de default binnen TouchFLO om te zetten naar je eigen voorkeur. Echter stond die genoemd bij de Touch Diamond. Heeft iemand een idee of deze ook voor de TP werkt? (Helaas niet de link naar het XDA-topic bij de hand...)
Ik zal vanavond effe kijken waar ik dat ding vandaan had en het hier even neerzetten. Internet-toegang hier op 't werk is nogal beperkt (kan gelukkig wel op tweakers!!)teake schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:13:
OEH.... hebbuh!!! Die wil ik ook!!! Geef eens wat meer info?
Maar dat is dan ook 100% werk gerelateerdPaul_K schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:25:
[...]
Internet-toegang hier op 't werk is nogal beperkt (kan gelukkig wel op tweakers!!)
ff gezocht op XDA: was het SSMaPa?
http://forum.xda-develope...&highlight=SSMaPa+diamond (gevonden in diamond thread)
Gebruik van SSMaPa op de TP:
Ook daar is een thread over: http://forum.xda-develope...t=424365&highlight=SSMaPa Het lijkt wel te werken, maar niet geheel compleet. (Landscape issues, en browse issues). Calender aanpassen waar je om vroeg zou moeten werken.
http://forum.xda-develope...&highlight=SSMaPa+diamond (gevonden in diamond thread)
Gebruik van SSMaPa op de TP:
Ook daar is een thread over: http://forum.xda-develope...t=424365&highlight=SSMaPa Het lijkt wel te werken, maar niet geheel compleet. (Landscape issues, en browse issues). Calender aanpassen waar je om vroeg zou moeten werken.
YEAH!!!
Ja, dat was 'm, inderdaad. Geweldig, dank je. Ga ik vanavond dan eens mee aan het prutsen. :-)gezocht op XDA: was het SSMaPa? ... Calender aanpassen waar je om vroeg zou moeten werken.
Ik heb hem hier al even gedraaid, maar ben er nog niet achter hoe en wat. Hij geeft de mogelijkheid om de standaard links in manilla (TouchFlo3D) te veranderen in een andere. Dus: je klikt ergens op, en dan komt niet de standaard agenda tevoorschijn, maar een ándere agenda. Maar... dat is niet wat we zoeken. Immers: de getoonde agenda punten in TouchFlo3D moeten uitgebreider. Geen idee of dat óók in te stellen is.
weet iemand toevallig of dit een instelling is, als iemand mij belt en ik pak mijn telefoon van m'n bureau dan neemt hij automatisch op.
ik raak geen toetsen/scherm aan, enkel bewegen van telefoon is genoeg om op te nemen....
ik raak geen toetsen/scherm aan, enkel bewegen van telefoon is genoeg om op te nemen....
Goedemorgen,
heb de Touch Pro nu een paar maanden en heb het topic doorgelezen maar ben het (volgens mij) niet tegengekomen, hebben meer mensen problemen met de wekker?
Soms gaat mijn wekker uit het niets, gezet om half 8, en rond half 7 begint ie te IEH IEH IEH'en
Druk ik em uit, gaat ie even later weer, heb het niet altijd maar komt geregeld voor..
Ook wanneer mijn wekker normaal gaat, om de juiste tijd kan ik em vaak niet uitzetten, ik krijg niet de optie, Menu -> 5 minuten etc. Er staat gewoon niets in beeld.
Nu staat er dan wel een alarm icoontje rechtsboven in de "taakbalk?", daar kan ik op drukken maar nog verschijnt er niets, moet vaak 's ochtends nu de telefoon opnieuw opstarten waarna ik vaak op het opstarten wacht weer in slaap val
Hebben meer mensen dit probleem gehad? Of ergens langs zien komen?
heb de Touch Pro nu een paar maanden en heb het topic doorgelezen maar ben het (volgens mij) niet tegengekomen, hebben meer mensen problemen met de wekker?
Soms gaat mijn wekker uit het niets, gezet om half 8, en rond half 7 begint ie te IEH IEH IEH'en
Druk ik em uit, gaat ie even later weer, heb het niet altijd maar komt geregeld voor..
Ook wanneer mijn wekker normaal gaat, om de juiste tijd kan ik em vaak niet uitzetten, ik krijg niet de optie, Menu -> 5 minuten etc. Er staat gewoon niets in beeld.
Nu staat er dan wel een alarm icoontje rechtsboven in de "taakbalk?", daar kan ik op drukken maar nog verschijnt er niets, moet vaak 's ochtends nu de telefoon opnieuw opstarten waarna ik vaak op het opstarten wacht weer in slaap val
Hebben meer mensen dit probleem gehad? Of ergens langs zien komen?
In de opties bij het telefoon-menu, onder de tab MEER, vind ik wel iets dat het misschien kan zijn:DDX schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:32:
weet iemand toevallig of dit een instelling is, als iemand mij belt en ik pak mijn telefoon van m'n bureau dan neemt hij automatisch op.
"Beantwoord inkomende gesprekken automatisch zonder knoppen". Dat kan aanstaan... kijk eens.
Iets anders kan ik zo snel niet vinden.
Vinden jullie je agenda meldingen ook irritant. Ik kan alleen maar op negeren drukken. zou handig zijn als ik kon aangeven dat ik het heb gelezen. (ik bedoel hiermee ook niet wissen, wil liever in mijn agenda houden).
@DDX: Ik heb het met mijn TP (NL, standaard ROM) nog even geprobeerd, maar die reageert 'gewoon'. Heb je een of andere aangepaste ROM op je toestel, of een tweak erop losgelaten, of zo? Ik zou het anders niet weten... Je zou, als het je echt irriteert, een harde reset kunnen doen en zien of dat het probleem oplost, dan gaat alles terug naar fabrieksinstelling. (backup... backup... backup...)
Verwijderd
Dat is inderdaad wel bij meerdere meldingen inderdaad, dan kun je niet klikken op 'gelezen' ofzo.volley schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:44:
Vinden jullie je agenda meldingen ook irritant. Ik kan alleen maar op negeren drukken. zou handig zijn als ik kon aangeven dat ik het heb gelezen. (ik bedoel hiermee ook niet wissen, wil liever in mijn agenda houden).
Heeft iemand al geprobeerd om Android werkend te krijgen op de TP?
Heb ergens gelezen dat het al zou moeten werken, maar lukt me nog niet helemaal
Haha, tja als je verkeerd doet
Heb het nu wel werkend
Heb ergens gelezen dat het al zou moeten werken, maar lukt me nog niet helemaal

Haha, tja als je verkeerd doet

[ Voor 27% gewijzigd door MiTM op 15-12-2008 13:43 ]
Ik heb maar even een nieuwe thread gestart op XDA: eens kijken of daar een oplossing gevonden is/wordt.Paul_K schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:11:
[...]
YEAH!!!
[...]
Ja, dat was 'm, inderdaad. Geweldig, dank je. Ga ik vanavond dan eens mee aan het prutsen. :-)
http://forum.xda-develope...php?p=3044282#post3044282
Kent iemand een GPS programma puur om de trein te volgen? Via TomTom zoekt hij constant naar wegen en via Google Maps geeft hij geen snelheids info, zit soms een stuk er naast en moet hij constant mappen laden. Zijn er ook programma's die enkel het spoor kunnen volgen?
Kan ik mijn smsbox niet beveiligen met een wachtwoord of zo?
Had in het weekend een minder prettige ervaring. Dinnetje kijkt op mijn telefoon voor de tijd te kijken en ziet sms van ex...na het duwen op de standby knop.
Niet dat ik geheimen heb of zo anders verwijder ik wel sms maar ik zet mijn telefoon dus nooit in de home stand, maar echt handig is het niet dat je zonder ook maar ergens op hoeft te klikken al je laatste sms terugziet.
Een wachtwoord is eigenlijk ook niet echt wat ik wil of zo. Maar kan ik niet gewoon verbergen tot ik op een knopje klik of zo?
Ik verwijder sms pas als er een stuk of 500 in me box staat en dan ineens allemaal, het boeit me ook niet echt als ze wat ziet of zo maar in dit geval vond ik het niet noemenswaardig om te melden en je snapt wel dat dinnetjes daar anders over denken mits het in hun eigen voordeel is (ik wil de sms box van mijn vriendin helemaal niet zien en dat mag ik ook niet).
Maar goed, mijn punt is duidelijk, ik wil geen laatste sms weergave in het berichten scherm van touch flo.
Had in het weekend een minder prettige ervaring. Dinnetje kijkt op mijn telefoon voor de tijd te kijken en ziet sms van ex...na het duwen op de standby knop.
Niet dat ik geheimen heb of zo anders verwijder ik wel sms maar ik zet mijn telefoon dus nooit in de home stand, maar echt handig is het niet dat je zonder ook maar ergens op hoeft te klikken al je laatste sms terugziet.
Een wachtwoord is eigenlijk ook niet echt wat ik wil of zo. Maar kan ik niet gewoon verbergen tot ik op een knopje klik of zo?
Ik verwijder sms pas als er een stuk of 500 in me box staat en dan ineens allemaal, het boeit me ook niet echt als ze wat ziet of zo maar in dit geval vond ik het niet noemenswaardig om te melden en je snapt wel dat dinnetjes daar anders over denken mits het in hun eigen voordeel is (ik wil de sms box van mijn vriendin helemaal niet zien en dat mag ik ook niet).
Maar goed, mijn punt is duidelijk, ik wil geen laatste sms weergave in het berichten scherm van touch flo.
Verwijderd
wiene schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:53:

wat denk je van de standaard vergrendeling?
of geen contact met je ex..
of geef dr een horloge.
of ...
of geen contact met je ex..
of geef dr een horloge.
of ...
[ Voor 47% gewijzigd door flashin op 15-12-2008 14:06 ]
heb s2u2 erop gezet. Op zich wel goed bedacht en werkt handig, maar wat me opvalt is dat de slide zo ontzettend langzaam gaat en hapert. Niet echt een animatie die je van zo'n geavanceerd apparaat mag verwachten.
Verwijderd
dat had ik eerst ook (na een tijdje) toen eraf gegooid en vandaag de laatste versie erop gezet v1.36 geloof ikdarklord007 schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:17:
heb s2u2 erop gezet. Op zich wel goed bedacht en werkt handig, maar wat me opvalt is dat de slide zo ontzettend langzaam gaat en hapert. Niet echt een animatie die je van zo'n geavanceerd apparaat mag verwachten.
werkt goed, ik kan nu alleennog niets zeggen of dat het batterij vreet
En je 'dinnetje zou het niet erg vinden als ze opeens een 'wachtwoord' op je sms box ziet zitten?wiene schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:53:
(en wat heb je dan niet wel te verbergen?).
Maargoed, of direct verwijderen, of open kaart spelen denk ik zo
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik speel dus altijd open kaart alleen had dat smsje pas net en had nog niks gezegd. Het was ook alleen de vraag hoe het nog met me was, dat lijkt me niet zo erg. Ex en ik hebben allebei een relatie en geen interesse meer in elkaar.SinergyX schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:25:
[...]
En je 'dinnetje zou het niet erg vinden als ze opeens een 'wachtwoord' op je sms box ziet zitten?
(en wat heb je dan niet wel te verbergen?).
Maargoed, of direct verwijderen, of open kaart spelen denk ik zo
Maar eigenlijk vond ik dit niet noemenswaardig om te melden, en dat vind ik wel vaker met sms. Helaas is mijn ervaring dat vrouwen dat wel vinden totdat het andersom is.
Maar buiten dat wil ik gewoon niet dat standaard in touch flo zonder verder te klikken een sms zichtbaar is, en liever ook geen e-mail. Als ik aan een vriend het weer laat zien of iets anders en klik perongeluk op bericht dan heb ik hetzelfde probleem. Ik vind niet dat iedereen mijn laatste sms/e-mail hoeft te zien zonder moeite.
Een wachtwoord wil ik eigenlijk niet zoals ik al aangaf onderaan, dat is maar lastig en ook niet nodig omdat ik geen geheimen heb. Eigenlijk wil ik bij berichten ipv het laaste bericht een knopje net als het meer knopje rechtsonderin. Dat ik dan pas naar mijn inbox ga.
Zo gek vind ik dat ook niet, bij vrijwel iedere telefoon moet je menu>inbox>sms doen.
Zeker omdat ik met de standby knop niet naar home ga. Vaak blijft de tel bij mij op berichten staan.
Nog even wat anders, ik had touch response geinstalleerd voor haptic feedback. Maar eigenlijk heeft dat programma weinig functie. Als ik namelijk misklik geeft hij ook een trillinkje, hij trilt dus altijd als je het scherm aanraakt.
Daarmee is de haptic feedback meteen verdwenen. Ik wil alleen een trilling als ik ook daadwerkelijk iets heb geactiveerd.
Edit: Ik kan nergens vinden om sms in het touchflo menu uit te schakelen. Advanced config optie??
Daarmee is de haptic feedback meteen verdwenen. Ik wil alleen een trilling als ik ook daadwerkelijk iets heb geactiveerd.
Edit: Ik kan nergens vinden om sms in het touchflo menu uit te schakelen. Advanced config optie??
[ Voor 12% gewijzigd door wiene op 15-12-2008 14:55 ]
Daar heb je inderdaad een apart programmatje voor nodig. Even op XDA kijken onder het software kopje bij de Diamond. Daar staat ergens een TF3d editor oid.
Ik had een heel verhaal getypt over hoe te fixen en moraal van het verhaal en vertrouwen blah blah blah, toen crashte IE en alles wegwiene schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:40:
[...]
Ik speel dus altijd open kaart alleen had dat smsje pas net en had nog niks gezegd. Het was ook alleen de vraag hoe het nog met me was, dat lijkt me niet zo erg. Ex en ik hebben allebei een relatie en geen interesse meer in elkaar.
Maar eigenlijk vond ik dit niet noemenswaardig om te melden, en dat vind ik wel vaker met sms. Helaas is mijn ervaring dat vrouwen dat wel vinden totdat het andersom is.
Maar buiten dat wil ik gewoon niet dat standaard in touch flo zonder verder te klikken een sms zichtbaar is, en liever ook geen e-mail. Als ik aan een vriend het weer laat zien of iets anders en klik perongeluk op bericht dan heb ik hetzelfde probleem. Ik vind niet dat iedereen mijn laatste sms/e-mail hoeft te zien zonder moeite.
Een wachtwoord wil ik eigenlijk niet zoals ik al aangaf onderaan, dat is maar lastig en ook niet nodig omdat ik geen geheimen heb. Eigenlijk wil ik bij berichten ipv het laaste bericht een knopje net als het meer knopje rechtsonderin. Dat ik dan pas naar mijn inbox ga.
Zo gek vind ik dat ook niet, bij vrijwel iedere telefoon moet je menu>inbox>sms doen.
Zeker omdat ik met de standby knop niet naar home ga. Vaak blijft de tel bij mij op berichten staan.
Haal met Advanced Config Editor de SMS tab weg (More settings -> TouchFLO3D), en lees SMS berichten als ze nieuw binnenkomen of via je email applicatie door in de dropdown tree de Messaging folder te kiezen.
Je zal wel altijd tenminste uit de messaging app moeten, anders zet ze het aan en ziet ze het nog steeds.
Eigenlijk moet je gewoon de regel opstellen: Ik de jouwe niet? Dan jij de mijne niet. Vertrouwen krijgen kan pas na het geven van vertrouwen, en blijkbaar geeft zij dat niet. Als zij door intuitie/tijd-van-de-maand-effect/osmose/theeblaadjes/telepathie/oid. toch achter een SMS bericht komt, dan mag ze dat mooi mee haar graf innemen so to speak (niet letterlijk opvatten!

Haha leuk verhaal. Met mijn relatie is het zo erg niet hoor, zoals ik al zei mag ze alles van me weten. Ik vertrouw haar gewoon blind en zei mij misschien dan niet helemaal. Ze kon hem gewoon lezen en er stond niks geks en ze was ook niet boos. Maar die vind dat wel onnodig. Ze zal echt niet mijn telefoon pakken om sms te lezen of zo om mij te controleren.Coromoto schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:34:
[...]
Ik had een heel verhaal getypt over hoe te fixen en moraal van het verhaal en vertrouwen blah blah blah, toen crashte IE en alles weg![]()
Haal met Advanced Config Editor de SMS tab weg (More settings -> TouchFLO3D), en lees SMS berichten als ze nieuw binnenkomen of via je email applicatie door in de dropdown tree de Messaging folder te kiezen.
Je zal wel altijd tenminste uit de messaging app moeten, anders zet ze het aan en ziet ze het nog steeds.
Eigenlijk moet je gewoon de regel opstellen: Ik de jouwe niet? Dan jij de mijne niet. Vertrouwen krijgen kan pas na het geven van vertrouwen, en blijkbaar geeft zij dat niet. Als zij door intuitie/tijd-van-de-maand-effect/osmose/theeblaadjes/telepathie/oid. toch achter een SMS bericht komt, dan mag ze dat mooi mee haar graf innemen so to speak (niet letterlijk opvatten!) Ik wil in ieder geval niet op iets aangesproken worden waar ze in eerste instantie al geen weet van hoorde te hebben.
Maar ik vind dus net als jou dat ze dat ook niet hoeft te doen. En nu krijg je altijd de laatste sms cadeau. Als ik via start>berichten moet vind ik dat prima, ik ga dus eens kijken hoe ik berichten en e-mail uit touch flo kan slopen.
Verwijderd
Ik heb regelmatig dat ik 2x mijn berichten moet controleren voordat de melding in het "vandaag" stuk weg gaat dat ik een nieuwe SMS heb.
Is dit een bekend probleem ?
De 2e keer dat ik dan op "er zij 1xxx"
) nieuwe(e) bericht(en) is er geen vet gedrukte SMS en als ik dan terug naar home gais de melding pas weg.
Er irritant.
De 2e keer dat ik dan op "er zij 1xxx"
Er irritant.
ik heb dat zelfde probleem ook gehad nadat ik er diverse progjes op had gezet en later weer verwijderd.teake schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:19:
[...]
Ik heb maar even een nieuwe thread gestart op XDA: eens kijken of daar een oplossing gevonden is/wordt.
ik heb een hard reset gedaan en toen was alles weer normaal.
Verwijderd
Zou al lekker zijn als je je afspraken van bijv. vrijdag al op maandag kan zien staan...teake schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:19:
[...]
Ik heb maar even een nieuwe thread gestart op XDA: eens kijken of daar een oplossing gevonden is/wordt.
Verwijderd
Ik hoop andersom ??Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:53:
[...]
Zou al lekker zijn als je je afspraken van bijv. vrijdag al op maandag kan zien staan...
Verwijderd
Dus jij mag de sms-jes van je vriendin niet lezen? Tuurlijk het is de vraag waarom je dat zou willen (controle?), maar het verboden krijgen is ook weer zoiets 
Is er wel een programma waarmee je een wachtwoord kunt zetten op de berichten inbox van WM6.1?
Is er wel een programma waarmee je een wachtwoord kunt zetten op de berichten inbox van WM6.1?
ik heb der vorig week 1 voor mijn vriendin gekochtmaxmaxmax schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 01:35:
bvd
originele rom staat op XDA
ik ga ff 1.36 proberen danteake schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 08:00:
[...]
Ik gebruik v1.33. Maar als jij zoveel stroomgebruik hebt, ligt dat dan niet aan een instelling? Ik gebruik geen achtergrond bijvoorbeeld. Maar misschien heb ik wel net zoveel stroomgebruik als jij, maar ervaar ik het stroomgebruik niet als storend. Ik kan zo'n 1,5-2 dagen met de telefoon werken. Af en toe wat bellen, sms, email checken. 's avonds kwartiertje spelletje doen etc. Niet dagelijks tomtom gebruik ofzo, en ook weinig internetten.
EDIT: oh, en niet geheel onbelangrijk: ik gebruik wifi niet, en heb bluetooth uit staan. Dat scheelt natuurlijk ook fors.
Aan de andere kant: als er een goed werkend alternatief is voor S2U2, wat minder stroomverbruik heeft is dat natuurlijk altijd welkom. Is er een alternatief? Dan probeer ik die gewoon een tijdje.
pocketshield doet ook ongever zo iets alleen niet zo mooi als s2u2
Gebruik nu AnswerKey Disabler en de register hack zodat hij locked zodra de backlight uit gaat en moet zeggen dat dit wel heel heerlijk werkt.
Zat vandaag op school en 's ochtends was mijn accu nog voor meer dan de helft vol en na een tijdje was hij opeens bijna leeg. Denk dat hij in mijn broekzak toch op een of andere manier geactiveerd is doordat iets op de powerknop drukte en toen is hij vanalles gaan doen. Denk dat dit zo wel voorkomen moet worden, is namelijk nogal erg irritant.
Had wel de gewone standaard beschermhoes er omheen, maar hielp niet zoveel.
Zat vandaag op school en 's ochtends was mijn accu nog voor meer dan de helft vol en na een tijdje was hij opeens bijna leeg. Denk dat hij in mijn broekzak toch op een of andere manier geactiveerd is doordat iets op de powerknop drukte en toen is hij vanalles gaan doen. Denk dat dit zo wel voorkomen moet worden, is namelijk nogal erg irritant.
Had wel de gewone standaard beschermhoes er omheen, maar hielp niet zoveel.
Huh? Ik dacht dat het maar laten zien van één of max twee afspraken in TouchFlo3D homescreen een standaard setting was? Ook op XDA was de eerste reply dat het een zeer bekende wens is van veel gebruikers; maar dat er in de afgelopen maanden helaas nog geen oplossing gevonden was.jasring schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:52:
[...]
ik heb dat zelfde probleem ook gehad nadat ik er diverse progjes op had gezet en later weer verwijderd.
ik heb een hard reset gedaan en toen was alles weer normaal.
Verwijderd
wbt vrouwen en een TP:

Mf meidenkartmeeting, alleen meiden dus en zie daar..2 TP's
Hahahahah
ja en allebei kijke ze zo van, uh wat is dat?? die ene die zit wijst het aan en die ander denkt ff na
maargoed
mijn vriendin heeft al bijna een jaar een htc
wij 2 hebbe altijd dezelfde, ik had eerst p3300 toen had ik die voor haar gekocht, toen kocht ik een tytn2 die vond zei niet mooi dus bespaarde me weer geld
nu de TP heb ik die ook voor der gekocht, alleen vind ze dus die achterkant van die mda vario niet mooi...
dus nogmaals mijn vraag, weet iemand of er een TP backcover is voor de MDA VARIO 4. dus diamond achtig!
ja en allebei kijke ze zo van, uh wat is dat?? die ene die zit wijst het aan en die ander denkt ff na
maargoed
dus nogmaals mijn vraag, weet iemand of er een TP backcover is voor de MDA VARIO 4. dus diamond achtig!
Verwijderd
heb hetzelfde met de Touch HD, dacht dat het aan KPN lagVerwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:44:
Ik heb regelmatig dat ik 2x mijn berichten moet controleren voordat de melding in het "vandaag" stuk weg gaat dat ik een nieuwe SMS heb.
De 2e keer dat ik dan op "er zij 1xxx") nieuwe(e) bericht(en) is er geen vet gedrukte SMS en als ik dan terug naar home gais de melding pas weg.
Er irritant.
Het zou sowieso wel makkelijk zijn om iets van een knop in TF3d te hebben om een sms of email als gelezen te markeren. nu moet je smsjes of emails die je niet helemaal hoeft te lezen altijd nog een keer openen.
Verwijderd
Ik heb VodafoneVerwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:19:
[...]
heb hetzelfde met de Touch HD, dacht dat het aan KPN lag
Dit topic is gesloten.