Sinds afgelopen zaterdag de Touch Pro in gebruik
Zonder twijfel, mooiste verpakking die ik ooit heb gezien bij telefoons

Hij werkt erg fijn, hier en daar nog even wennen qua keyboard (hij is iets anders dan de 9100), grootste nadeel blijft dat ik dus een Vodafone branded versie hebt en dus de hele touchflo in wit/rood is opgemaakt, had ik toch liever de zwarte versie. (ook heb ik zo'n grote banner in muziekspeler, flink irritant als je weer eens er net naast klikt).
Ook er een 2GB kaartje bij genomen, werkt direct en voor mij op het moment meer dan genoeg. Nadeel (wat eigelijk meer Windows is), gelijktijdig de 9100 en Touch Pro aansluiten wil niet werken in windows, de eerst-aangesloten wordt verbinding verbroken. (had handig geweest voor kopieren).
Eigelijk zonder weinig problemen mijn oude gegevens overgezet (PIM backup), direct erna dat SMS threaded view meteen uitgeschakeld van registry
Even wat voor/nadelen van mijn eerste 2 dagen gebruik:
Voordelen:
-snel, hier en daar een 'hikje', maar zo enorm veel sneller dan mijn oude 9100.
-touchflo, erg handig stukje software, even wennen maar werkt eigelijk erg lekker.
-keyboard, eindelijk met een aparte 1-0 stuk, goed verlicht en toch goed typbaar.
-Scherm, hoge resolutie, erg kleurrijk.
-Default applicaties, zoals Youtube, Googlemaps, (1 map) Tomtom.
Nadelen:
-Capslock zit te dichtbij de A, regelmatig al tegengekomen

-Veel default instellingen zijn niet wenselijk (threaded sms, geen keylock, etc)
-Screenprotector, ik had weer 2 haartjes/stofjes achter mijn protector (ja ja eigen fout

).
-Handsfree speaker, zeker tov de 9100 kwaliteit van het geluid een heel stuk minder.
-Ophangen/annuleren knoppen op het moment nog erg onduidelijk. Zal wel gewenning zijn.
Overal, vooralsnog een erg goeie vervanging van mijn 9100. Al is het nog hier en daar wat wennen vind ik het nu al een superphone