Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 86.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

lpdv74 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:39:
[...]

bij mij komt die melding idd ook door S2U2 heen, maar ik kan dan gewoon ja of nee kiezen. Beide knoppen zijn dan normaal zichtbaar.
Ik weet wat er staat en kan ook op de plek waar nee hoort te staan drukken, dus er gebeurt dan nog niets. Maar raar is 't wel als je toestel gewoon vergrendeld zou moeten zijn, toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:46

GVR

Ja lijkt er idd wel op dat s2u2 dat stukje niet vergrendeld, terwijl de standaard vergrendeling dat wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:07:
[...]
Ja en dat baart me best zorgen aangezien de GPS ontvanger best warm wordt....
Er valt hier een kwartje.
Daar heb ik dus last van! Wanneer ik 's morgens instap en m'n TP aansluit, laadt ie gewoon op bij gebruik van Tomtom. Maar na een kwartier, 20 min. houdt ie op met opladen. Ik dacht dat het aan een kabeltje achter m'n dashboard lag dat slecht contact maakt ofzo, maar dit lijkt een stuk logischer. En dan heb ik de houder nog niet eens voor een luchtuitlaat zitten, wat wel zou moeten volgens Brodit. Klote dat... :( Ik ga eens testen met het uitschakelen van die uitlaat, ben benieuwd of het daarmee opgelost is.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:01
Xanion schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:02:
De OPAL PhoneCanvas is eindelijk beschikbaar voor VGA schermen! Je kunt met deze cab voortaan opnemen/ophangen door links/rechts te sliden. Nooit meer per ongeluk je telefoon opnemen dus.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464286
[afbeelding]
Inmiddels geïnstalleerd op mijn touch pro en moet zeggen dat het zeker fijn werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam vandaag een halve zool keihard om me in schaatsen, resultaat een ei op knie en de Touch Pro had een statisch 'sneeuw' beeld. Na een druk op de reset knop lijkt alles weer goed en er rammelt niks.

Zijn er meer gebruikers waar dit na een klap of val gebeurt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde topic 8)7
Ik heb op m'n TD TouchFlo uitgeschakeld en krijg nu via S2U2 het weer te zien.
Hoe kan ik het weer echter 'updaten' zonder weer telkens TouchFlo in te schakelen?
Ook had ik graag de interface van het weer zoals gekend van TouchFlo, maar weet niet of dit mogelijk is.
Bvb, met welk bestandje start je het weer op?

:9~ Nog een prettig eindejaar en spetterend 2009. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:14
Ice_Lord schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:03:
[...]

Inmiddels geïnstalleerd op mijn touch pro en moet zeggen dat het zeker fijn werkt
Zeker weten ja!

Eindelijk een tool die het fixt dat als je telefoon geblokkeerd is dmv een wachtwoord wel het 'grote' beller-scherm laat zien, ipv zo'n klein blokje aan de onderkant dat je altijd krijg bij een herinnering!

Zo langzamerhand wordt de telefoon steeds beter... :)

Gebruiken jullie overigens hTorch of TorchButton?
Ik kan nou niet echt veel verschillen er in vinden waarbij je denkt dat juist die ene moet hebben, en niet de andere...

[ Voor 15% gewijzigd door Rowinvd op 01-01-2009 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
crumpler schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:32:
[...]

Zeker weten ja!

Eindelijk een tool die het fixt dat als je telefoon geblokkeerd is dmv een wachtwoord wel het 'grote' beller-scherm laat zien, ipv zo'n klein blokje aan de onderkant dat je altijd krijg bij een herinnering!

Zo langzamerhand wordt de telefoon steeds beter... :)

Ik kan nou niet echt veel verschillen er in vinden waarbij je denkt dat juist die ene moet hebben, en niet de andere...
Had jij niets beters te doen in nieuwjaarsnacht??? :+

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik gebruik Torchbutton, en dan 'n oudere versie nog. Gewoon programma starten en licht en na 'n minuut of zo gaat 't weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gebruik al een tijdje s2u2. Op zich werkt het prima, maar als iemand mij belt zie ik geen namen, alleen het nummer. Terwijl ik callerID aan heb staan (fullscreen mode)

Iemand hier ook last van? v1.37 trouwens

Verder krijg ik na het versturen van een sms een bevestiging met ook alleen het telefoonnummer. Is er een manier om hier ook de naam te zien. Normaal maakt het niet uit, maar bij een groepsms zou ik graag de namen willen zien.. ken al die telefoonnrs niet uit mijn hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

SubSun schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 14:28:
Verder krijg ik na het versturen van een sms een bevestiging met ook alleen het telefoonnummer. Is er een manier om hier ook de naam te zien. Normaal maakt het niet uit, maar bij een groepsms zou ik graag de namen willen zien.. ken al die telefoonnrs niet uit mijn hoofd..
Zoek eens op SMSDRFix, daarmee kun je instellen hoe naam/nummer worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:06:
Kwam vandaag een halve zool keihard om me in schaatsen, resultaat een ei op knie en de Touch Pro had een statisch 'sneeuw' beeld. Na een druk op de reset knop lijkt alles weer goed en er rammelt niks.

Zijn er meer gebruikers waar dit na een klap of val gebeurt is?
Niet na een klap ofzo, heb het een keer gewoon spontaan gehad. Heb mijn TP alweer bijna 4 maand en nog maar 1 keer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
crumpler schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:32:
Ik gebruik al een tijdje hTorch. Heb TorchButton ook geprobeerd, maar die vind ik niks. Lampje gaat na een minuut weer uit en dat knippergedoe hoef ik ook niet. hTorch werkt als een zaklantaarn, met een knopje om hem aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet het liefst Bluetooth alleen aan als ik op pad ga met de auto en zet hem een groot deel van de dag uit. Nu moet ik toch een paar schuif/klikken doen om hem aan of uit te zetten. Ik vroeg mij af, kan je ook onderin de TABS van de touchflo een button aan/uit maken voor Bluetooth?
Of kan het d.m.v. een snelkoppeling die direct onder de klok komt ofzo.

Dus ik gebruik wel het TouchFlo menu wat standaard op de telefoon zit en dat wil ik voorlopig zo houden.

Ik verwacht niet dat het kan, maar ik denk... vraag toch even, wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 15:39:
[...]

Zoek eens op SMSDRFix, daarmee kun je instellen hoe naam/nummer worden weergegeven.
thx. zoeken zonder de naam van het programma te weten valt toch vies tegen :)
Gebruik al een tijdje s2u2. Op zich werkt het prima, maar als iemand mij belt zie ik geen namen, alleen het nummer. Terwijl ik callerID aan heb staan (fullscreen mode)

Iemand hier ook last van? v1.37 trouwens
Hier heb ik trouwens nog steeds problemen mee. Het rare is dat bij sommige nummers wel de naam te zien is terwijl andere weer niet. Beide staan ze in mijn contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Sinds ik de nieuwe ROMeOS en S2U2 versies erop heb staan trekt m'n batterij aardig wat sneller leeg heb ik 't idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:40:
Ik zet het liefst Bluetooth alleen aan als ik op pad ga met de auto en zet hem een groot deel van de dag uit. Nu moet ik toch een paar schuif/klikken doen om hem aan of uit te zetten. Ik vroeg mij af, kan je ook onderin de TABS van de touchflo een button aan/uit maken voor Bluetooth?

Dus ik gebruik wel het TouchFlo menu wat standaard op de telefoon zit en dat wil ik voorlopig zo houden.

Zit in het actionscreen. De linker softbutton 'telefoon' wordt dan vervangen door 'actie', waarna je een scherm met 9 grote knoppen krijgt waarvan 1 bt aan/uit is

Staat ergens op XDA, kan het zo gauw niet meer terugvinden, volgens mij staat er een paar posts terug ook nog een link.

Edit: action screen hiero

[ Voor 6% gewijzigd door Yavaris op 02-01-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yavaris schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:39:
[...]

Zit in het actionscreen. De linker softbutton 'telefoon' wordt dan vervangen door 'actie', waarna je een scherm met 9 grote knoppen krijgt waarvan 1 bt aan/uit is

Staat ergens op XDA, kan het zo gauw niet meer terugvinden, volgens mij staat er een paar posts terug ook nog een link.

Edit: action screen hiero
Ok, bedankt voor deze tip! Werkt inderdaad handig(er)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Weet iemand of het mogelijk is de tekst in de standaard WM menu's kleiner te maken? Want ik vind 'm echt absurd groot. In de agenda bijvoorbeeld, in de "agenda" view, als je dan op menu klikt dan is het menu groter dan het scherm zelf. Terwijl er maar een stuk of 10 entries in staan. Belachelijk imho. Let wel, ik heb het hier over de gewone context-menu's, niet het startmenu (die kun je idd kleiner maken middels de TouchFlo instellingen)

Ik weet dat deze vraag al een paar keer is langsgekomen, maar er is nog geen antwoord op geweest.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
Eric_Cantona schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:41:
Sinds ik de nieuwe ROMeOS en S2U2 versies erop heb staan trekt m'n batterij aardig wat sneller leeg heb ik 't idee :/
In de nieuwste versie van S2U2 (zie http://www.ac-s2.com/) zitten opties voor PowerSafe e.d. Ben ik ook nog mee aan het experimenteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:29:
Weet iemand of het mogelijk is de tekst in de standaard WM menu's kleiner te maken?
Ah, ik heb het voor elkaar. Ik heb Advanced Configuration Tool gedownload (wel .Net compact framework 3.5 nodig), en daarmee de 'popup menu font size' op 800 gezet. Na een soft-reset waren de menu's nu wél gewoon van fatsoenlijk formaat :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Ik word helemaal gek, opeens wil mijn HTC niet meer herkend worden door WMDeviceCenter. Wat er gebeurd als ik insteek:
-USB geluid+tekentje
-niks
-WMDC zegt: "Not connected"

In device manager staat de phone gewoon als PocketPC onder t kopje Mobile Devices oid (Advanced Network staat uit). Geprobeerd zonder succes:
-system restore
-drivers verwijderen opnieuw instaleren
-WMDC verwijderen opnieuw instaleren
-alle andere programma's uitzetten (firewall virusscan etc.)
-alles verwijderen wat te maken heeft met de verbinding en via HTC-CD weer opnieuw proberen

Ik heb hele nacht alles gelezen en geprobeerd wat ik op google ben tegengekomen (ik ben iig niet alleen :S ) maar WMDC herkent gewoon geen device terwijl er wel een USB verbinding is. Hieronder een logje van wat er gebeurd als ik WMDC open en USB device insteek.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
3-1-2009 7:36:23
C:\Windows\WindowsMobile\wmdc.exe (6.1.6965.0)
--------- Begin logging ----------
wmdc Verbose: 1 : Creating new PartnershipCollection instance
    DateTime=2009-01-03T06:36:23.4628000Z
wmdc Information: 0 : Entering PartnershipCollection::Initialize
wmdc Information: 0 : PartnershipCollection::Initialize - Devicemanager starting with CurrentPartnershipProtocol:3, MinimumPartnershipProtocol:2, and current DeviceManager version:0x06011b35
wmdc Information: 0 : Updating list of partnersips from the registry
wmdc Information: 0 : Updating list of tombstoned partnerships from the registry
wmdc Information: 0 : Adding new tombstone (dataSourceGuid:{b804faaf-8265-4c08-8a2e-079cc4235182}, hardwareId:{527e1274-4270-5c63-5c01-af094829e901})
wmdc Information: 0 : Last connected partnership: 
wmdc Information: 0 : PartnershipCollection.RaiseStateChanged (device:, state:NoPartnershipsNoDeviceConnected, message:)
    DateTime=2009-01-03T06:36:23.4784000Z
wmdc Information: 0 : Exiting PartnershipCollection::Initialize
wmdc Information: 0 : Main.Main - Start Windows Mobile Device Center UI
wmdc Information: 0 : Toast::OnPartnershipStateChanged (NoPartnershipsNoDeviceConnected)
    DateTime=2009-01-03T06:36:23.6812000Z
wmdc Verbose: 0 : MainHost.OnPartnershipStateChanged State:NoPartnershipsNoDeviceConnected
    DateTime=2009-01-03T06:36:23.6968000Z
wmdc Verbose: 0 : RightContentStack.Clear()
    DateTime=2009-01-03T06:36:23.6968000Z
wmdc Verbose: 0 : RightContentStack.Next() Control:NotConnectedPage - Name:FolderList - Text:List of Task Folders Size:{Width=0, Height=0} UserAction:False
    DateTime=2009-01-03T06:36:23.7124000Z
wmdc Verbose: 0 : RightContentStack.Next() Control:ExpandedListFolder - Name:ExpandedFolderMicrosoft.WindowsMobile.DeviceCenter.MobileSettingsPage Size:{Width=446, Height=450} UserAction:True
    DateTime=2009-01-03T06:36:40.8694000Z

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Heb je al 'n keer 'n andere USB-poort gebruikt? Heb wel eens gelezen dat daar 't euvel zit, even 'n andere poort pakken en 't wordt allemaal weer opnieuw "geïnstalleerd" ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb mijn Pro ingesteld zodat elke 2 uur gecontroleerd wordt op mail op 3 accounts via 3g, HSDPA of wat er dan ook voor verbinding voorhanden is.
Wanneer ik 's morgens kijk dan is er geen mail binnen gekomen terwijl dit wel het geval moet zijn want wanneer ik dan handmatig mail ophaal, is er ineens wel mail welke gedurende de nacht is ontvangen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

lpdv74 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 01:18:
[...]

In de nieuwste versie van S2U2 (zie http://www.ac-s2.com/) zitten opties voor PowerSafe e.d. Ben ik ook nog mee aan het experimenteren...
Heb ook het idee dat de batterij nu ineens harder gaat. Heb de laatste s2u2 en de laatste romeos rom erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Ik ben na S2U2 1.37 meteen weer terug gegaan naar mijn S2U2 1.33 die ik ervoor gebruikte. Die was een stuk zuiniger namelijk. Scheelde bijna de helft! (twee dagen zonder laden, ipv toch maar 's avonds aan de lader op de eerste dag). Nog jongere versies heb ik ook geprobeerd, ook steeds met teveel accu gebruik. De 1.33 was de zuinigste. De nieuwste met saving-options (waar zitten we? 1.40??) heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb die powersave opties ingeschakeld nu, sinds vanmiddag en tot nu toe staat 't percentage gelijk als 'n paar uur geleden. En ik heb tussendoor 'n spelletje erop gedaan enzo. Dus hopelijk blijft 't zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ice_Lord schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:03:
[...]

Ik heb hem nu ook geinstalleerd, maar nu blijft nog steeds de normale opneemknop actief, terwijl in het scherm netjes slide to answer staat :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 23:14
Xanion schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:14:
[...]

Had jij niets beters te doen in nieuwjaarsnacht??? :+
Als je moet werken niet nee ;(
Freaky Gabbur schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:37:
[...]

Ik heb hem nu ook geinstalleerd, maar nu blijft nog steeds de normale opneemknop actief, terwijl in het scherm netjes slide to answer staat :s.
Al een soft-reset gedaan?

[ Voor 26% gewijzigd door Rowinvd op 03-01-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 17:12
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:40:

Laad je je device ook altijd op in de auto? Dan is BluePower - Power bluetooth switcher het ultime progje voor je. Start BT automatisch als je een power connectie met je device maakt!

[ Voor 4% gewijzigd door snarf op 04-01-2009 00:39 . Reden: Korte uitleg functie progje toegevoegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Na een aantal ROMs te hebben uitgeprobeerd wil ik er zelf een gaan maken nu heb ik van XDA al de Raphael Kitchen gedownload en de de stock rom geextract, nu de rest nog... :+

Maar kom er nog niet helemaal uit. Heeft er iemand iets van een tutorial waar ik verder mee kan komen, zoals o.a. de laatste build van WM 6.1 erop zetten. Packages en tweaks erbij plaatsen.

Ik probeer een aantal ROMs met elkaar te combineren, PROven, TiR en ROMeOs. :P Hoop dat een aantal personen met goede tips kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
Sibylle schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 08:01:
Ik word helemaal gek, opeens wil mijn HTC niet meer herkend worden door WMDeviceCenter. Wat er gebeurd als ik insteek:
-USB geluid+tekentje
-niks
-WMDC zegt: "Not connected"

(...)
Ga eens naar Programma's - Activesync - Menu - Verbindingen...

Staat daar aangevinkt: Alle pc's synchroniseren via deze verbinding: USB???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 2 nachten achter elkaar gehad dat het toestel opnieuw is opgestart! Hij staat dus vervolgens in de wacht op pincode en feitelijk dus telefoon uit en wekker uit!!

Het enige bijzondere wat ik de dag ervoor heb gedaan met het toestel is action-screen geinstalleerd (zie paar posts terug).

Eerder deed hij het dus niet, maar 2 nachten achter elkaar vind ik geen toeval. Batterij was vannacht zeker vol genoeg.

Iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
lpdv74 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 03:51:
[...]

Ga eens naar Programma's - Activesync - Menu - Verbindingen...

Staat daar aangevinkt: Alle pc's synchroniseren via deze verbinding: USB???
ja, staat aan. Het kutte is dat hij het ook niet met ActiveSync doet op me XP laptop, lijkt dus phone probleem te zijn :S
Heb echt geen zin in een harde reset dus ik ga nog ff knutselen...

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:19
ik ben opzoek naar een extra accu voor m`n TP en kwam deze tegen:
http://www.pdashop.nl/pro...c-touch-pro-2100-mah.html

heeft iemand hier ervaring mee of zou ik beter de orginele accu kunen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:33
maar past die dan in de standaard behuizing? Lijkt me wel erg veel energie in een klein doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik bekeek laatst dezelfde site... echter, de afbeelding komt niet overeen met het echte artikel (check sticker met specificaties).

Bij de accu van HTC zelf krijg je een nieuwe backcover, zodat ie alsnog past. Ook is dan het gaatje van de camera groter, omdat het oog verder weg zit (als gevolg van de dikkere achterkant).

Je kunt ze natuurlijk altijd mailen... ze verkopen meer spul van Veripart, dus het zal best goed zitten :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
jasring schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:38:
ik ben opzoek naar een extra accu voor m`n TP en kwam deze tegen:
http://www.pdashop.nl/pro...c-touch-pro-2100-mah.html

heeft iemand hier ervaring mee of zou ik beter de orginele accu kunen kopen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=457056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik zie op de website van HTC nog steeds geen update vwb de ROM van de touch pro. Ik wordt momenteel echt ziek van dat apparaat en wil hem perse voorzien van een ROM die wél stabiel is.

Daar HTC geen ROM levert, wil ik gebruik maken van zo'n third party ROM.
Welke is momenteel de snelste/stabielste versie? en waar vind ik die?

waar zit het verschil tussen de diverse roms in? Zijn dit de applicaties die meegebakken zijn? Of gaat het veel verder dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de Uitzending-gemist-applicatie hoor ik dat je provider misschien extra kosten telt. Geldt dit nu ook voor T-mobile web'n'walk? Of alleen voor KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Dacide schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:20:
Ik zie op de website van HTC nog steeds geen update vwb de ROM van de touch pro. Ik wordt momenteel echt ziek van dat apparaat en wil hem perse voorzien van een ROM die wél stabiel is.

Daar HTC geen ROM levert, wil ik gebruik maken van zo'n third party ROM.
Welke is momenteel de snelste/stabielste versie? en waar vind ik die?

waar zit het verschil tussen de diverse roms in? Zijn dit de applicaties die meegebakken zijn? Of gaat het veel verder dan dat?
Een andere Rom erop zetten gaat echt supersimpel. Er zijn veel verschillende roms. Ik zelf heb de voorkeur voor Romeos NLD rom welke gewoon vrij kaal is en waar je later alsnog de htc modificaties bij kan installeren. Verder zijn er ook roms die dus veel en veel meer software al ingebakken leveren en veel userinterface tweaks hebben. Je zult zelf moeten testen en kijken welke je het liefst gebruikt. Als je toch bezig bent, zou ik er direct ook een nieuwere radiorom op zetten die de geluidkwaliteit verbetert en je een nog langere batterijduur geeft. succes!

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 10:55

Joran

<3 natalee

Romeos is inderdaad een prima keus, alleen gaat mijn voorkeur op het moment uit naar m-rom (nederlands). Deze is echt stukken sneller!

(Ps. ligt xda op z'n gat of ligt het aan mij?)

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:24:
Over de Uitzending-gemist-applicatie hoor ik dat je provider misschien extra kosten telt. Geldt dit nu ook voor T-mobile web'n'walk? Of alleen voor KPN?
Enige waarvoor nu bij mij extra kosten worden gerekend is videotelefonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08 17:21
Vanochtend mijn touch pro uit mijn broekzak gehaald en het touchscreen werkte helemaal niet meer, het lijkt wel of er vocht tussen het scherm zit, niks raars mee gedaan en nog nooit last van gehad met mijn eerdere toestellen van htc (qtek 9100, tytn, p3300). Toestel weggebracht naar belcompany, minimaal twee weken kwijt, ook maar gemeld dat het toestel regelmatig vast staat (grijs scherm) na het laden.
Zegt de mevrouw in de winkel dat je het toestel eigenlijk niet in je broekzak moet doen, iemand anders dit ook wel eens gehoord?
^Uit deel 4^

Ik heb na een avondje uitgaan hetzelfde probleem, touchscreen doet niets meer... Lijkt me niet dat er vocht tussen is gekomen, en ik heb alles al geprobeerd (behalve een hard reset).

Heeft iemand de locatie van de contact's zodat ik ze kan backuppen? Ik heb geen activesync koppeling met een windows machine (mac he), en heb mijn agenda en contact niet gesynct met een exchange server. Of een manier hoe ik de bij de settings kan komen van activesync met alleen het hardwaretoetsenbord zodat ik ook mijn contacts tijdelijk kan syncen met de exchangeserver?

Als ik dit gebeuren veilig heb gesteld ga ik hem een harde reset geven in de hoop dat hij het dan doet. Anders zaterdag langs de vodafone shop in Deventer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

jorann schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:48:
Romeos is inderdaad een prima keus, alleen gaat mijn voorkeur op het moment uit naar m-rom (nederlands). Deze is echt stukken sneller!

(Ps. ligt xda op z'n gat of ligt het aan mij?)
Hey, die kon ik nog niet maar ik zal hem eens gaan proberen. Helaas is XDA idd effe uit de lucht maar ik hoop gewoon dat ie later weer beschikbaar komt.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08 17:21
Nou heb pim.vol gebackupt (waar de agenda en contacts in staan) en een harde reset gegeven. Weinig succes, kom niet meer langs het kalibratiescherm :P ...

Nou dan zaterdag toch maar langs vodafone.

Iemand nog ideeën over hoe het is gekomen? Het enige wat ik kan bedenken is door de warmteverschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
CheckItOut schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:40:
Nou heb pim.vol gebackupt (waar de agenda en contacts in staan) en een harde reset gegeven. Weinig succes, kom niet meer langs het kalibratiescherm :P ...

Nou dan zaterdag toch maar langs vodafone.

Iemand nog ideeën over hoe het is gekomen? Het enige wat ik kan bedenken is door de warmteverschillen.
van die warmte verschillen kan ik me iets bij voor stellen, ik heb namelijk het idee dat het sneeuw effect waar eerder ook al over werd gesproken ook komt door temperatuur verschillen. ik heb hierbij ook een keer gemerkt toen van mij slaap kamer waar het max. 10 graden was naar de huiskamer ging waar de kachel was opgestookt ging dat het scherm niks meer deed. ik was dan wel van het probleem af na een soft-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartS12
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 22:43
Ik heb de laatste weken niks anders dan problemen met GPS het duurt eewen voor dat ik een lock heb en dan valt die tussen door ook nog eens weg. Het was wel mistig maar dat zou de pret niet mogen drukken.
Er is al veel over geschreven, maar toch. Hier nog een nieuwe Touch Pro gebruiker die maar matig enthousiast is over de GPS. Gisteren een duidelijk voorbeeld. Van Tilburg naar Eindhoven, toch al snel zo'n minuut of 25 : geen lock. Niets! Wel wat vage 'grijze balkjes' (in de TomTom GPS 'viewer'), en dus wel enige ontvangst. Maar geen lock.

En dat terwijl:
- ik zeer recente QuickFix data had.
- Een half uurtje daarvoor wel na enige tijd (~5 minuten) een fix had, in dezelfde auto, op dezelfde plek, met redelijke ontvangst. het lag dus niet aan een of andere coating op de ramen.
- Ook het aan/uit zetten van TomTom, of zelfs de hele TP, had geen enkel effect.

Nou, sorry. Maar als je na 25 minuten in de auto nog geen fix hebt, dan is de GPS de facto onbruikbaar. Ik kan nu (radio) ROMs gaan lopen updaten, maar voorlopig ben ik daar nog even niet aan toe. heb me nog niet verdiept in flashen van de diverse mogelijke ROMs over een branded Vodafone heen. Geen idee wat werkt en wat niet.

Maar ... "af fabriek" werkt dit toestel (mijn toestel) gewoon niet naar behoren. Zo simpel is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Ik heb sinds gisteravond problemen om data via T-Mobile internet (middels Web n Walk abo) op te halen met mijn Touch Pro. De HSDPA of 3G verbinding (data connectie) wordt wel gemaakt (2 a 4 streepjes), ik schijn een ip adres te krijgen, maar kan geen websites bezoeken, weer info, of email ophalen. Het is mij gisteravond ook niet gelukt met de Xperia van mijn vrouw, ook klant bij T-Mobile WnW. Vanochtend lukte het even om een pagina op te halen, daarna was het feest weer over. Meerdere soft-resets, wel/geen HSDPA aan, automatisch/vaste frequentiekeuze hebben niet gebaat. Tussen de laatste werkende verbinding en het opmerken van het gebrek aan verbinding is er niets aan de instellingen of software van de telefoon veranderd. Ik draai overigens ROMeOS2 v.1.40.1 ENG.

Navraag bij de T-Mobile helpdesk gaf alleen de wetenschap dat er bij hun geen storingen bekend waren, en dat mijn WnW niet geblokkeerd is om een of andere reden.

Voordat ik naar een T-Mobile winkel stap, zijn er anderen die de afgelopen dagen / uren issues hebben met hun internetverbinding via T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
waar kan ik mij favorieten (of bookmarks) van opera terugvinden? ik wil deze graak kunnen back-up-en bij een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Coromoto schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:00:
Ik heb sinds gisteravond problemen om data via T-Mobile internet (middels Web n Walk abo) op te halen met mijn Touch Pro. De HSDPA of 3G verbinding (data connectie) wordt wel gemaakt (2 a 4 streepjes), ik schijn een ip adres te krijgen, maar kan geen websites bezoeken, weer info, of email ophalen. Het is mij gisteravond ook niet gelukt met de Xperia van mijn vrouw, ook klant bij T-Mobile WnW. Vanochtend lukte het even om een pagina op te halen, daarna was het feest weer over. Meerdere soft-resets, wel/geen HSDPA aan, automatisch/vaste frequentiekeuze hebben niet gebaat. Tussen de laatste werkende verbinding en het opmerken van het gebrek aan verbinding is er niets aan de instellingen of software van de telefoon veranderd. Ik draai overigens ROMeOS2 v.1.40.1 ENG.

Navraag bij de T-Mobile helpdesk gaf alleen de wetenschap dat er bij hun geen storingen bekend waren, en dat mijn WnW niet geblokkeerd is om een of andere reden.

Voordat ik naar een T-Mobile winkel stap, zijn er anderen die de afgelopen dagen / uren issues hebben met hun internetverbinding via T-Mobile?
Een heel bekend probleem, helaas. Probeer eens op een andere locatie (lees: een andere gsm mast) verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 15:40
BartS12 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:27:
[...]

Er is al veel over geschreven, maar toch. Hier nog een nieuwe Touch Pro gebruiker die maar matig enthousiast is over de GPS. Gisteren een duidelijk voorbeeld. Van Tilburg naar Eindhoven, toch al snel zo'n minuut of 25 : geen lock. Niets! Wel wat vage 'grijze balkjes' (in de TomTom GPS 'viewer'), en dus wel enige ontvangst. Maar geen lock.

En dat terwijl:
- ik zeer recente QuickFix data had.
- Een half uurtje daarvoor wel na enige tijd (~5 minuten) een fix had, in dezelfde auto, op dezelfde plek, met redelijke ontvangst. het lag dus niet aan een of andere coating op de ramen.
- Ook het aan/uit zetten van TomTom, of zelfs de hele TP, had geen enkel effect.

Nou, sorry. Maar als je na 25 minuten in de auto nog geen fix hebt, dan is de GPS de facto onbruikbaar. Ik kan nu (radio) ROMs gaan lopen updaten, maar voorlopig ben ik daar nog even niet aan toe. heb me nog niet verdiept in flashen van de diverse mogelijke ROMs over een branded Vodafone heen. Geen idee wat werkt en wat niet.

Maar ... "af fabriek" werkt dit toestel (mijn toestel) gewoon niet naar behoren. Zo simpel is het wel.
Ik had dat ook. Als het voorkwam dan deed ik ter plekke een quickgps update en dan startte ik meteen daarna TT op: dan had ik meteen een fix, bijna instant zo snel!

Heel vaag....

Ander ding: je hebt niet toevallig voorruitverwarming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Nog een leuk bugje in de originele 1.90 ROM : Als je kijkt naar hoeveel foto's of videomateriaal je nog kan opnemen dan zal je met een SD kaart > 4 Gb NIET het juiste getal zien. Bij 4 Gb neemt de camera / video camera aan dat het maximum is bereikt (nog 0 foto's beschikbaar). Als je daarna bijvoorbeeld iets meer als 4.01 Gb in gebruik hebt op een 8 Gb SD kaart dan wordt het opeens wel weer mogelijk om veel foto's / video te schieten... Hij gaat dan uit van de "volgende" 3.99 GB die nog vrij is. M.a.w. voor de hoeveelheid nog te schieten foto's wordt dus niet gekeken naar de juistte grootte van de SD kaart maar gaat men uit van 4 - in gebruik = vrij (Kreun).

Geen ramp want foto's schieten werkt (nou ja) maar wel erg slordig.

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 17:37

911GT2

en blazen maar!

Ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen om uitgaande mail werkend te krijgen via casema/ ziggo.

Behoorlijk vervelend! Is er iemand die het wel werkend heeft? En mij de instellingen kan geven?

Inkomende mail werkt perfect. maar uitgaand niet, ik vermoed omdat casema/ ziggo het niet toe staat om vanaf een andere verbinding de smtp server te benaderen. Maar ik vind het zo raar dat KPN hiervoor geen instellingen geeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

Voor het versturen van mail heb je twee mogelijkheden:
- of via de SMTP server van de actieve verbinding (kan mobiel zijn, maar ook WiFi), vaak zonder user/password
- via SMTP van een andere provider MET user/password

eventueel is een derde mogelijkheid via hotmail / gmail of exchange. Dan hoef je geen provider te configureren.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 17:37

911GT2

en blazen maar!

Boss schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:16:
Voor het versturen van mail heb je twee mogelijkheden:
- of via de SMTP server van de actieve verbinding (kan mobiel zijn, maar ook WiFi), vaak zonder user/password
Dat zou dus KPN zijn, maar daar kan ik geen smtp server van vinden voor mobiel gebruik
- via SMTP van een andere provider MET user/password
Reeds geprobeerd, zonder resultaat
eventueel is een derde mogelijkheid via hotmail / gmail of exchange. Dan hoef je geen provider te configureren.
Liever via mijn casema, die andere adressen zijn slecht spam ontvangers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jouke74 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:49:
M.a.w. voor de hoeveelheid nog te schieten foto's wordt dus niet gekeken naar de juistte grootte van de SD kaart maar gaat men uit van 4 - in gebruik = vrij (Kreun).
Om precies te zijn, vrij = vrij mod 232. Het aantal vrije bytes wordt in een 32 bits int opgeslagen. Na 4 GB slaat de teller dus weer over naar 0. Het probleem zit 'm dus niet alleen rond de 4 GB vrij, maar rond elk veelvoud van 4 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVaRiOuS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
Weet iemand welke versie van de micro opslagkaart er in de touch pro moet?
Je heb namelijk:

- Micro SD card (1 en 2gb)
- Micro SDHC card (4 en 8gb)
- MS Micro (1,2,4,8gb)

Zelf denk ik de Micro SD en SDHC maar wil het even zeker weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Micro SDHC moet erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Volgens mij zijn alle kaarten boven de 2 GB toch sdHC ? Ikzelf heb er een 8 gb sdhc inzitten, werkt prima.
[b][message=31297275,noline]911GT2 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @
Liever via mijn casema, die andere adressen zijn slecht spam ontvangers :o
Gmail ontvangt bij wel wel aardig wat spam, maar geen enkel bericht komt door op de inbox omdat de spamfilter daar erg goed werkt.

[ Voor 58% gewijzigd door GVR op 06-01-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hebben jullie dat ook dat als wifi verbonden is, en je klikt op het status-icoontje waardoor er zo'n popup balloon komt met info over je verbindingen, en je kiest dan voor "comm manager", dat die dan niet opent (althans, hij opent wel, voor 1 frame ofzo, en daarna verdwijnt ie weer). Dit is dus alleen als ik verbonden ben met wifi. Als wifi uit staat dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

.oisyn schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:56:
Hebben jullie dat ook dat als wifi verbonden is, en je klikt op het status-icoontje waardoor er zo'n popup balloon komt met info over je verbindingen, en je kiest dan voor "comm manager", dat die dan niet opent (althans, hij opent wel, voor 1 frame ofzo, en daarna verdwijnt ie weer). Dit is dus alleen als ik verbonden ben met wifi. Als wifi uit staat dan lukt het wel.
Yep. Alleen ik heb het ook zonder wifi, het werkt via die balloon 1 keer en daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
DaVaRiOuS schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:24:
Weet iemand welke versie van de micro opslagkaart er in de touch pro moet?
Je heb namelijk:

- Micro SD card (1 en 2gb)
- Micro SDHC card (4 en 8gb)
- MS Micro (1,2,4,8gb)

Zelf denk ik de Micro SD en SDHC maar wil het even zeker weten :P
Micro SD en Micro SDHC kan allebei.. boven de 2Gb wordt het SDHC (high capacity)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Weet iemand of het mogelijk is om bij het versturen van e-mails direct het mailtje te versturen als je ermee klaar bent? Er is wel een optie "verzenden/ontvangen als ik op verzenden klik" bij de account instellingen, maar als je dat aanzet dan gaat ie dus eerst ontvangen voordat ie gaat verzenden. En als je het uitzet gaat ie helemaal niet verzenden (je mail blijft in Postvak Uit staan). Verder heb ik geen specifieke "verzenden" knop kunnen ontdekken, alleen verzenden/ontvangen en die gaat dus eerst ontvangen. Stront vervelend, ik ben op die momenten helemaal niet geïnteresseerd in binnenkomende mails, hij moet juist mijn mail direct gaan verzenden! :/ Ik gebruik trouwens IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 09:28
Ik twijfel op dit moment nog tussen de TyTN II en de Touch Pro. Echter weet ik nu niet welke ik het beste kan kiezen. De Touch Pro ziet er zo glad uit, lijkt me helemaal niet fijn vast houden. Of valt dat best wel mee en heb je er goede grip op?

Verder, hoe zit het met de batterijduur? Is er uberhaupt wel iemand die een accuduur langer dan 1 tot 1,5 dagen heeft? En die problemen met automatisch restarten, is dat ook normaal ofzo?

Hier twijfel ik eigenlijk nog over en is de reden dat ik nog niet weet welke van de twee ik wil.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Steephh schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:12:
Ik twijfel op dit moment nog tussen de TyTN II en de Touch Pro. Echter weet ik nu niet welke ik het beste kan kiezen. De Touch Pro ziet er zo glad uit, lijkt me helemaal niet fijn vast houden. Of valt dat best wel mee en heb je er goede grip op?

Verder, hoe zit het met de batterijduur? Is er uberhaupt wel iemand die een accuduur langer dan 1 tot 1,5 dagen heeft? En die problemen met automatisch restarten, is dat ook normaal ofzo?

Hier twijfel ik eigenlijk nog over en is de reden dat ik nog niet weet welke van de twee ik wil.
- Grip vind ik prima in orde. Heb wel de mda, platte achterkant dus.
- Batterijduur vind ik normaal voor een pda, kan zeker 2 dagen mee als ik hem niet intensief gebruik. (heb wel de romeos rom erop gezet)
- Automatisch restarten heb ik nog nooit last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

De achterkant van de TP is wat ruwig, waardoor hij dus nooit uit je hand glijdt (of je moet erg vochtige handen hebben ;) )

Verder kan mijn TP wel zo'n 2 dagen meegaan met de batterij gok ik, ik hang 'm alleen bijna elke dag in de autolader.

Dat herstarten heb ik zelf niet meegemaakt, wel ooit dat m'n scherm midden in de nacht aanspringt (heb via S2U2 ingeschakeld dat deze binnen 15 seconden weer 't scherm uitschakelt). Dat is wel 'n raar "probleem". Maar sinds ik de powersave sinds enkele dagen aangevinkt heb, gaat 't voor m'n gevoel redelijk met m'n telefoon (ook de batterijduur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

Batterij duur is hier prima, ik kan het niet precies zeggen maar toch wel zeker 2 dagen. Voor mij gaat het er om dat ik de telefoon kan gebruiken zonder dat ik me zorgen hoef te maken om de accu en dat is bij mij nog niet voorgekomen. Bij mn vorige telefoon, HTC Wizard, moest ik me daar wel zorgen om maken, dat ding ging pas hard.
Automatisch herstarten is hier nog geen 1 keer voorgekomen. Vastlopers wel, maarja.. dat zit standaard bij windows phones.

Touch pro is idd een beetje gladjes, ik moet zeggen dat dat wel beter had gekund. Echter kom ik dus wel van die Wizard af, baksteen met mega grip, was wel ff wennen.
Maarja, kan je misschien wel even uitproberen in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB

Ik denk dat die vraag hier niet helemaal op z'n plaats is... denk dat niemand hier zal zeggen dat je de TyTN II moet gaan kopen...

Kijk eens op gsmarena.com. Daar kun je de specs naast elkaar leggen en vergelijken. Als je dan nog niet overtuigd bent weet ik het ook niet meer :)

Wat betreft de batterijduur: heb er op het langst 3 dagen mee gedaan... maar heb er in die tijd dan ook niets anders meegedaan dan paar smsjes ontvangen en paar verstuurd. En dat automatisch herstarten heb ik nog nooit meegemaakt. En heb de mijne alweer ruim 3 maanden. Ik zou zo zeggen, ren naar de winkel en haal een TP! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
Is er iemand die een MDA Vario IV (T-Mobile versie van de Touch Pro) heeft en die geflashed heeft met een custom ROM? Gaat dit goed? Volgens medewerkers van de Phonehouse en T-Mobile shop kan dit niet, er zou zelfs geen originele HTC ROM op kunnen, alleen T-Mobile's eigen ROM's... zou ik ook zeggen als ik ze was, vanwege de garantie, maar ik geloof er niet in. Wat zijn de ervaringen hier?

Wat wel opvalt is dat de hardwarebuttons voor opnemen en ophangen bij de TP onder de Home en Back toetsen zitten, en bij de Vario IV juist andersom. Zie/zoek de verschillen: :)
MDA Vario IV
HTC Touch Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

lpdv74 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 00:02:
Is er iemand die een MDA Vario IV (T-Mobile versie van de Touch Pro) heeft en die geflashed heeft met een custom ROM? Gaat dit goed? Volgens medewerkers van de Phonehouse en T-Mobile shop kan dit niet, er zou zelfs geen originele HTC ROM op kunnen, alleen T-Mobile's eigen ROM's... zou ik ook zeggen als ik ze was, vanwege de garantie, maar ik geloof er niet in. Wat zijn de ervaringen hier?

Wat wel opvalt is dat de hardwarebuttons voor opnemen en ophangen bij de TP onder de Home en Back toetsen zitten, en bij de Vario IV juist andersom. Zie/zoek de verschillen: :)
MDA Vario IV
HTC Touch Pro
Groot onzinverhaal zoals je zelf al vermoedde. Heb de mijne geflashed met de romeos 1.51 en dit gaat perfect. 100x beter als die standaard tmobile, vertel ze dat maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Ik twijfel op dit moment nog tussen de TyTN II en de Touch Pro.
Grip vind ik uitstekend. Het ziet er wel glad uit, maar de backcover voelt iets rubber-achtig aan, geen probleem dus.
Accuduur is natuurlijk verschillend per persoon. Ik doe niet veel rare dingen (niet veel WIFI, niet veel Bluetooth etc), en kom soms wel 4 tot 5 dagen uit met een acculading. Als ik veel bel en/of muziek luister gaat het rapper, maar ja. Daar is het apparaat dan ook voor.
Mijn TP heeft nog geen automatische herstart gedaan.

Ik heb ook tussen de TP en de TyTN II gekozen. En ik heb goed gekozen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Zou het trouwens mogelijk zijn, om zodra je een headset connect, het gespreksvolume automatisch naar max te laten zetten?
Ik heb de light audio boost er op staan, dan hoor ik via mijn carkit werkelijk alles prima, maar bij het normaal bellen, moet het gespreksvolume omlaag.
Dit gespreksvolume is pas te regelen, op het moment dat de telefoon overgaat, of je een gesprek aan neemt. Dit is dus irritant, want als mijn telefoon in de steun staat, is het niet handig om dan als iemand mij belt, of ik iemand bel (via spraakherkenning), ik eerst moeilijk moet doen, en tijdens het rijden het gespreksvolume omhoog moet zetten....
Freaky Gabbur schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 00:26:
[...]

Groot onzinverhaal zoals je zelf al vermoedde. Heb de mijne geflashed met de romeos 1.51 en dit gaat perfect. 100x beter als die standaard tmobile, vertel ze dat maar eens ;)
Jup, ook hier prima gelukt :)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herhaal nog even een vraag:

Als ik mijn telefoon aan een kabeltje heb zitten waardoor ik het geluid via de AUX-ingang naar mijn radio kan sturen, dan komt steeds het voice dailing scherm naar voren. Dat is zeer irritant.

Is voice dailing niet gewoon helemaal uit te schakelen of te de-installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Werkt de touch pro nu ook nog met die locks? Mijn oude Qtek 9100 had 2 'locks' (rom en vendor dacht ik), die ik eerst via omwegen moest unlocken alvorens er WM6 op te zetten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BadBert schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:13:
Dit gespreksvolume is pas te regelen, op het moment dat de telefoon overgaat, of je een gesprek aan neemt.
Er is een tabblad "bellen" en een tabblad "systeem" in het volumescherm. Als je op de volumeknoppen drukt terwijl je niet aan het bellen bent staat ie standaard op systeem, maar het lijkt mij dat het andere tabblad voor gesprekken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

.oisyn schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:06:
[...]

Er is een tabblad "bellen" en een tabblad "systeem" in het volumescherm. Als je op de volumeknoppen drukt terwijl je niet aan het bellen bent staat ie standaard op systeem, maar het lijkt mij dat het andere tabblad voor gesprekken is.
Dat klopt.. maar ik zou graag dat automatisch willen (of weten of het mogelijk is):
- als je de telefoon normaal gebruikt, kun je het belvolume naar wens instellen
- bovenstaand ingesteld volume is voor normale gesprekken dan goed.
- als je een headset aansluit, of de carkit, moet het volume harder om alles te verstaan (om deze reden is ook de light audio boost geinstalleerd)
- als je een headset of carkit aansluit, komt er ook een logotje in beeld

Wat ik dus zou willen of weten of het mogelijk is: kan de reactie op het aansluiten van een headset/carkit gekoppeld worden aan het automatisch verhogen van het belvolume (het weergeven van dat logotje gebeurt ook automatisch) , zodat ik ook niet van te voren het volume hoef te verhogen, of achteraf (na en voor gebruik van carkit dus) het volume hoef in te stellen.
Geheid dat ik dat vergeet, en dat hij dan als ik niet in de carkit bel, op standje "doof" staat, met evt gevolgen voor mijn speaker en oren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
Mede Tweakers,

Ik heb nu sinds 2 maanden geleden een hTC touch pro.
Op mijn windows vista pc heb ik de hele dagn Winamp open staan om daarmee radiostations vanuit de geintegreerde shoutcast web radio module af te kunnen spelen...

Nou vraag ik mij af of winamp ook een evrsie heeft voor windows mobile waarbij ook de shoutcast module geintegreerd is...

Het mag eventueel ook een andere radio player zijn, als hij mij verbinding maakt via shoutcast...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Heb hier btw s2u 1.40 geinstalleerd.
effe 10 min bezig met alles instellen (voorkeuren, achtergrond, klok, etc), en dat werkt goed!

Batterijverbruik is nihil, doordat de services uitgeschakeld worden bij stand by modus.
Het is super handig, want je s2u scherm laat een aantal instelbare afspraken zien zelfs, je kunt instellen hoeveel, en hoeveel dagen hij vooruit mag kijken!
Ook geeft het weer hoeveel smsjes, mmsjes (als je dit aanvinkt) en gesprekken je nog niet behandeld hebt.

ik zeg: ideaal!!

heb alleen de slide2answer hiervan uitgezet, die is lelijk... had al een betere slide 2 answer/ignore erop staan, die heb ik dus nu weer.

vergeten:
Nordcore schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:55:
Mede Tweakers,

Ik heb nu sinds 2 maanden geleden een hTC touch pro.
Op mijn windows vista pc heb ik de hele dagn Winamp open staan om daarmee radiostations vanuit de geintegreerde shoutcast web radio module af te kunnen spelen...

Nou vraag ik mij af of winamp ook een evrsie heeft voor windows mobile waarbij ook de shoutcast module geintegreerd is...

Het mag eventueel ook een andere radio player zijn, als hij mij verbinding maakt via shoutcast...

Alvast bedankt.
GSplayer zou dat moeten kunnen :)

[ Voor 33% gewijzigd door BadBert op 07-01-2009 12:55 . Reden: antwoord vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Kheb weer is wat:

Loop al een tijdje met bluepower rond, werkt allemaal best, maar het viel me nu op dat mijn bluetooth niet zichtbaar is (het gewone bluetooth logo, niet de kleine met het oogje)
terwijl ik toch zeker weet dat ik het zowel bij de gewone settings als via advanced conf. heb ingesteld.

Is dat soms weer zo'n instelling die een soft-reset niet overleeft ??

of is dat soms zo'n instelling die niet in het register gaat (of is het een known-issue van bluepower? )

tis niet zo heel lasting dat bluetooth onzichtbaar is, maar het feit dat het ongemerkt teruggezet wordt bevlt me niet

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

De HTC Touch Pro is echt een prachtig toetsel, maar we moeten natuurlijk wel aan de ...

Afbeeldingslocatie: http://www.pvlucas.nl/wordpress2/wp-content/uploads/2008/06/euro-biljetten.jpg

... blijven denken. ;)

'k Heb een vergelijking gemaakt van de prijzen van een HTC Touch Pro op dit moment, bij alle 6 de grote providers. Als bovenstaand bedrag je al te veel is, lees dan niet verder, want je bent bijna 't dubbele kwijt. :+

Aangezien de tussenhandel zelf ook wat wil verdienen, heb ik de tussenhandel buiten beschouwing gelaten.

De prijzen zijn altijd gebasseerd op abonnementen van 24 maanden, inclusief 1000 sms'jes per maand. De belminuten varieren sterk. De prijzen overigens ook.
Totaalprijzen voor 2 jaar liggen tussen de €957 & €1162 :)

'k Hoop dat iemand er wat aan heeft, ik in ieder geval wel!

Vergelijkingssheet (XLS)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Leuk zo'n vergelijking, maar je moet natuurlijk nu niet de mensen de indruk geven dat het TOESTEL ongeveer 1000 euro kost...
Je betaalt namelijk gewoon voor je abo, dat betaal je zowiezo, en daar krijg je belminuten (en evt smsjes) voor terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

BadBert schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:20:
[...]

Leuk zo'n vergelijking, maar je moet natuurlijk nu niet de mensen de indruk geven dat het TOESTEL ongeveer 1000 euro kost...
Je betaalt namelijk gewoon voor je abo, dat betaal je zowiezo, en daar krijg je belminuten (en evt smsjes) voor terug...
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Da's bij ieder toestel zo. Je kunt het toestel ook los kopen en er een SimOnly kaart in stoppen, dan ben je voor 650 euro klaar.

Deze vergelijking is alleen voor de mensen die nu op zoek zijn naar een abonnement om te combineren met een HTC Touch Pro, omdat ik denk dat ik niet de enige ben die hier mee bezig is. :)

Maar heb je de XLS uberhaupt geopend? Dan zie je namelijk duidelijk wat de abonnementen kosten en hoeveel belminuten je daarvoor krijgt. :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 07-01-2009 14:24 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je hebt natuurlijk geen zak aan die XLS, die is nogal persoonsgebonden. Je houdt dan ook geen rekening met verschillende abonnements-vormen, en ik zie de prijs die je evt. bij moet betalen voor het toestel nergens terug.

Ik heb bij t-mobile een 2 jarig flex 25 abo + web'n'walk afgesloten. Kost me dus 34.95 per maand. Voor het toestel moest ik 100 euro bijbetalen. Totaal €938,8, maar dat kan me aan me reet roesten, ik ben niet geïnteresseerd in het totaalbedrag van m'n abo, maar in die van m'n toestel. Je abo selecteer je imho in eerste plaats op basis van je belgedrag. Daarna ga je pas kijken welk toestel daarbij past.

En wie verstuurt er in hemelsnaam 1000 SMSjes per maand? 8)7 Ik kom denk ik net aan de 10 :P

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 07-01-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

PromWarMachine schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:23:
Maar heb je de XLS uberhaupt geopend? Dan zie je namelijk duidelijk wat de abonnementen kosten en hoeveel belminuten je daarvoor krijgt. :Y)
Uhu

maar:
.oisyn schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:34:
...maar dat kan me aan me reet roesten, ik ben niet geïnteresseerd in het totaalbedrag van m'n abo, maar in die van m'n toestel. Je abo selecteer je imho in eerste plaats op basis van je belgedrag. Daarna ga je pas kijken welk toestel daarbij past.
Dat is nou precies wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Weet iemand voordelige prijzen van de tv-out kabel? Ik kan 'm niet vinden in de pricewatch, en kieskeurig vond 1 entry, die bij mobile republic voor €18,95 (en geen verzendkosten!).
Dit vind ik al een best degelijke prijs, ik had wel 30 a 40 euro verwacht, en dat is het me gewoon niet waard. 't Is ook niet dat ik 'm serieus ga gebruiken, maar het lijkt me wel een leuk hebbedingetje :P. Ondertussen google ik nog even verder...

.edit:
mobile republic, €18,95
studentenmobiel.nl, €21,-
expansys.nl, €21,99
pdashop.nl, €26,-

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 07-01-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
BadBert schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:41:
Heb hier btw s2u 1.40 geinstalleerd.
effe 10 min bezig met alles instellen (voorkeuren, achtergrond, klok, etc), en dat werkt goed!

Batterijverbruik is nihil, doordat de services uitgeschakeld worden bij stand by modus.
Het is super handig, want je s2u scherm laat een aantal instelbare afspraken zien zelfs, je kunt instellen hoeveel, en hoeveel dagen hij vooruit mag kijken!
Ook geeft het weer hoeveel smsjes, mmsjes (als je dit aanvinkt) en gesprekken je nog niet behandeld hebt.

ik zeg: ideaal!!

heb alleen de slide2answer hiervan uitgezet, die is lelijk... had al een betere slide 2 answer/ignore erop staan, die heb ik dus nu weer.

vergeten:

[...]

GSplayer zou dat moeten kunnen :)
thnx dude!! ga ik ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

't is dus een issue van bluepower , ik had bluetooth aangezet (zichtbaar) , sluit em aan op de lader - bluetooth schakled naar onzichtbaar, haal de lader eruit, bluetooth is uit.

Ik zag al dat die KixAss gast nog geen nieuwe versies had gemaakt en ik weet eigenlijk ook niet of hij nou hier op tweakers zat of op XDA.

Nog effe uitzoeken, kan ie mooi terug naar zijn programmeerhok.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
the real JAMF schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:01:
[...]

't is dus een issue van bluepower , ik had bluetooth aangezet (zichtbaar) , sluit em aan op de lader - bluetooth schakled naar onzichtbaar, haal de lader eruit, bluetooth is uit.

Ik zag al dat die KixAss gast nog geen nieuwe versies had gemaakt en ik weet eigenlijk ook niet of hij nou hier op tweakers zat of op XDA.

Nog effe uitzoeken, kan ie mooi terug naar zijn programmeerhok.......
Ik zet hem inderdaad niet zichtbaar... Ik zal eens kijken of ik daar een instelling voor kan maken. Ook wil ik er een instelling bij maken dat bluetooth niet uitgaat wanner hij aan een carkit verbonden is. Wanneer die verbinding ook verbreekt, dat hij dan uit gaat.

Willen jullie dat hij dan altijd zichtbaar is, of alleen wanneer je hem wel zelf zichtbaar zet?

[ Voor 5% gewijzigd door Kix@$$ op 07-01-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVaRiOuS
Ik heb even een vraagje over de agenda en e-mail

Ik een internet mail account ingesteld en werkt allemaal perfect.
Voor het synchroniseren heb ik alles aangezet behalve de e-mail, want als ik email ook synchroniseert kant ik geen e-mails meer verzenden. Hij staat dan namelijk automatisch op het Outlook e-mail profiel en kan deze dan ook niet wijzigen naar het internet email account. Tenminste.. ik heb geen idee hoe..??

Maar het volgende snap ik even niet...
Ik krijg netjes e-mail in mijn postvak-in maar het is me opgevallen dat de e-mails ineens plotseling weg zijn uit de postvak-in en in de submappen blijven ze wel staan!

En met de agenda heb ik het volgende...
Als er afspraken zijn die volgen dan krijg je een notificatie... logisch.
Maar als de afspraak voorbij is dan blijft die de melding geven van johh je had een afspraak (met zo'n wit herinnerings pop-upje in het hoofdscherm-touch flo).
Hoe kan ik aangeven dat de afspraak is 'nagekomen' als het ware?
Net als in Outlook krijg je een apart venster met alle afspraken, als er dan 1 is gedaan o.i.d. dan kun je op 'Verwijderen' klikken en dan verdwijnt die uit de lijst. Maar de afspraak staat dan nog wel gewoon in de agenda.
Als ik op de Touch pro op verwijderen klikt, dan verwijderd die echt de hele agendapunt.
Tot nu toe druk ik dan gewoon op 'Negeren'.

Weet iemand de antwoorden op mijn vragen?

Dus in het kort:
- Hoe kan het dat mijn e-mail plotseling uit mijn postvak-in is?
- Hoe kan ik mijn agendapunt verwerken als het is uitgevoerd?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Kix@$$ schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:08:
[...]

Ik zet hem inderdaad niet zichtbaar... Ik zal eens kijken of ik daar een instelling voor kan maken. Ook wil ik er een instelling bij maken dat bluetooth niet uitgaat wanner hij aan een carkit verbonden is. Wanneer die verbinding ook verbreekt, dat hij dan uit gaat.

Willen jullie dat hij dan altijd zichtbaar is, of alleen wanneer je hem wel zelf zichtbaar zet?
Van mij mag bluetooth altijd zichtbaar zijn, ik schakel 't toch in als ik wil of als 't aan de lader gaat. Dus ik ben er dan "bij"

Zou geweldig zijn als je dat kan veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Ik heb een nieuwe versie gemaakt:
http://www.kixass.net/bluepower/

In het kort:
Na de eerst soft-reset maakt hij automatisch een register setting aan:
HKEY_CURRENT_USER\Software\BluePower\SetDiscoverable
Standaard staat deze op 0.

Deze op 1 zetten en daarna weer een soft-reset. Als het goed is zet hij hem dan discoverable.

---

Ook blijft Bluetooth nu aan wanneer je nog een actieve verbinding hebt.

edit:

versienummer aangepast in de DL-link ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kix@$$ op 08-01-2009 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
.oisyn schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:11:
Weet iemand voordelige prijzen van de tv-out kabel? Ik kan 'm niet vinden in de pricewatch, en kieskeurig vond 1 entry, die bij mobile republic voor €18,95 (en geen verzendkosten!).
Dit vind ik al een best degelijke prijs, ik had wel 30 a 40 euro verwacht, en dat is het me gewoon niet waard. 't Is ook niet dat ik 'm serieus ga gebruiken, maar het lijkt me wel een leuk hebbedingetje :P. Ondertussen google ik nog even verder...

.edit:
mobile republic, €18,95
studentenmobiel.nl, €21,-
expansys.nl, €21,99
pdashop.nl, €26,-
ik heb em bij studentmobiel gehaald.

ligt weer in de doos na 3 keer te hebben geshowd aan wat mense :P

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Kix@$$ schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:08:
[...]

Het mooiste zou zijn, dattie teruggaat naar de stand waar ie vandaan kwam.
En of ie dan zichtbaar is of niet aan de carkit is mij om het even, ik ga in de auto toch geen plaatjes over bluetoothen

edit:
@ kixass: Je moet effe het versienummer aanpassen in de DL-link

[ Voor 5% gewijzigd door JAMF op 08-01-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wayne1984
  • Laatst online: 01-01-2021
Hellow,

ik zag dat er bij de HTC touch HD een fix was uitgekomen inverband met een flikkerend beeld bij de taakbalk boven aan. Nu heb ik dit zelf ook bij de htc toch pro maar dan meer onderaan het beeld.. weet iemand of daar ook een fix voor is of dat deze uitkomt?

http://www.allaboutphones...=48&t=4357&p=27623#p27623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

rohit schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:30:
[...]

ik heb em bij studentmobiel gehaald.

ligt weer in de doos na 3 keer te hebben geshowd aan wat mense :P
Wat vond jij van de beeldkwaliteit?
(icm welke resoluties enzo)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 3 dagen de mda vario IV.
Als ik het toestel schud dan hoor ik iets rammelen, met het toetsenbord open hoor ik het hader.
Is dit normaal of hoort het toestel helemaal stil te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wayne1984
  • Laatst online: 01-01-2021
lijkt mij niet normaal idd. ik zou daar even terug mee gaan (Winkel) of laten opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben op zoek naar sneltoetsen voor het toetsenbord van de Touch Pro. Op het toetsenbord zitten al wat sneltoetsen bijv. voor sms of mail.
Verder kun je in mail of sms gebruik maken van sneltoetsen (toets H vasthouden). R vasthouden is bijv. bericht beantwoorden.

Weten jullie meer sneltoetsen? Bijv. om in het menu te komen of een programma af te sluiten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVaRiOuS
Ik heb met Hi gebeld en ga het toestel terug sturen.. ik wordt er gek van!

Als de accu op 20% is valt het toestel ineens uit (zonder melding oid).
Wanneer je hem aan het stroom hangt gebeurd er niks...
Ik moet de accu eruit halen en weer terug doen en vervolgens opladen.

Als die helemaal vol is geeft die ook niets aan.
Hij gaat vervolgens ook niet meer aan en moet dan weer de accu eruit halen en weer terug doen en werkt dan pas weer.
Nou als ik dat iedere dag moet doen (want accu gaat maar een dag mee) dan wordt ik knettergek!

Ik kon hem als DOA terug sturen en krijg dan een nieuwe terug gestuurd.
Maar als ik dit had geweten.. pffff van mij geen HTC meer!
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.