Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irminsul schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:56:
Ja het maakt niet uit, hij maakt standaard verbinding met het 3G netwerk, maar voor data via GSM betaal je net zoveel... Zolang je niet gaat browsen of downloaden met je telefoon zal je geen datakosten moeten betalen.
ok, dan moet ik even de gegevens voor internet via gsm/utms weghalen (wel even noteren voor het geval ik het ooit nodig heb).

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Camera, er wordt volgens de specs vermeld dat dit een 5MP camera zou zijn, maar als ik een foto maak op de hoogste kwaliteit is deze nooit groter dan 1.1Mb terwijl als ik met mijn gewone 5MP camera een foto maak deze op zo'n 3.7 Mb is, doe ik iets verkeerd of is dit helemaal geen 5MP camera in de N79 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29
Aan de bestandsgrootte kun je meestal zien hoeveel compressie er wordt toegepast. Dit is bij veel toestellen in te stellen door de beeldkwaliteit op het hoogste nivo te zetten.

De reden dat ze veel meer comprimeren dan gewone camera's is omdat het veel meer voor de hand ligt dat gebruikers de data via een mobiele internetverbinding gaan versturen. In veel landen zijn de kosten voor mobiel internet dusdanig hoog dat je ze proberen te helpen door het beeld meer te comprimeren waardoor er lagere kosten ontstaan als je hem verstuurd. In Nederland hebben we natuuurlijk al een tijdje de flatfee abonnementen voor slechts een tientje dus het zou ons niet uitmaken.

Het enige dat nog uit maakt is dat het versturen van data natuurlijk ook energie kost. Als de foto's maar de helft van grootte zijn, kun je twee maal zoveel foto's versturen met dezelfde baterijcapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De jpeg kwaliteit is 85 van de N79, als ik die van mijn echte camera instel op 85 kom ik aan 1.2MP dus dat zou wel overeen komen, nou vraag ik me af of de compressie op de N79 ergens in te stellen zou zijn (en of de compressie van de N95 hetzelfde is ingesteld) want de kwaliteit van een N95 foto is beter dan die van een N79 terwijl er ook een 5MP camera inzit.

En weet iemand of er een N79 forum is of andere plek waar je tips kan delen/vinden ?

Mark

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 15:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astayax
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:49
[b][message=32337264,noline]nou vraag ik me af of de compressie op de N79 ergens in te stellen zou zijn
Ik heb daar helaas nog nergens een instelling voor gevonden. Bijzonder vervelend. Ik hoop dat ik het verkeerd heb uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb nu zo'n 9 maanden mijn N79 en sinds afgelopen nacht is ie ermee gestopt... Hoopte eerst dat het de accu was, maar na het vervangen hiervan deed hij nog steeds niks. Hij gaat gewoon helemaal niet meer aan, misschien iemand die dit ook al heeft meegemaakt en eventueel een tip heeft? Ik vind het wel belachelijk dat ie al zo snel kapot is gegaan, mijn ouwe nokia's gingen in elk geval een stuk langer mee! Baal in elk geval enorm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Laatst online: 12:37

Theimon

Snapte!?

Iemand enig idee waar je een beetje screen protector vandaan kan toveren? Voor niet al te veel geld natuurlijk. Ik heb m'n telefoon altijd in m'n broekzak en dit formaat schermen wil nogal eens krassen.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whackit
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:44
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:28:
Hoi, ik heb nu zo'n 9 maanden mijn N79 en sinds afgelopen nacht is ie ermee gestopt... Hoopte eerst dat het de accu was, maar na het vervangen hiervan deed hij nog steeds niks. Hij gaat gewoon helemaal niet meer aan, misschien iemand die dit ook al heeft meegemaakt en eventueel een tip heeft? Ik vind het wel belachelijk dat ie al zo snel kapot is gegaan, mijn ouwe nokia's gingen in elk geval een stuk langer mee! Baal in elk geval enorm :(
Dit heb ik ook gehad met mijn N79. Ben er mee naar een Nokia Care Point gegaan, het bleek dat mijn beeldscherm kapot was. Ze hebben deze toen kostenloos vervangen en na twee werkdagen had ik de telefoon gerepareerd terug.
Prima service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:46:
[...]

1) Menu > Instrumenten > Bestandbeheer > Geheugenkrt > Opties > Geheugenkaartopties > Formateren > Ja
2) Toets in (alsof je het nummer wil bellen) *#7780# > Ja > 12345 > OK > wachten tot het toestel klaar is
3) Toets in *#7370# > Ja > 12345 > OK > wachten tot het toestel klaar is
Als het goed is moet je het land kiezen. Dan is die weer maagdelijk schoon.
Nadat ik dit heb gedaan kan ik mn bluetooth niet meer aan zetten, iemand toevallig een oplossing?

Ik ben niet echt tevreden over de telefoon, eerste onverklaarbare klachten dat de toetsenbordverlichting niet werkt en dat er regelmatig geen geluid over de hoofdtelefoon werd gestuurd. En nu dus geen bluetooth mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 13-09 22:29
Misschien nog een keer resetten?
Vervolgens het toestel een keer uit- en aanzetten.
Laat het toestel na de eerste opstart eerst even rustig zijn ding (paar minuten) alvorens direct naar de bluetooth instellingen te gaan. Als het dan nog niet werkt dan denk ik dat er iets mis is met de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whackit schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:16:
[...]

Dit heb ik ook gehad met mijn N79. Ben er mee naar een Nokia Care Point gegaan, het bleek dat mijn beeldscherm kapot was. Ze hebben deze toen kostenloos vervangen en na twee werkdagen had ik de telefoon gerepareerd terug.
Prima service!
Ik ben daar ook naar opzoek gegaan want het originele velletje lag er zo af, ik kon zo snel niks gevonden krijgen specifiek voor de N79(ze zijn er wel als je mijn link volgt), MAAR als je er een neemt van een iphone3g dan kun je er twee uithalen voor je N79, die van mij kocht ik op een braderie voor 5 euro, het merk is acrolrs(ultraclear series) en is een drie lagen systeem wat ook uv tegen zou houden, en inderdaad lijkt het scherm iets duidelijker te lezen te zijn in de felle zon.
er zitnetjes een doekje bij om alles eerst schoon te maken en ik ben er tot nu toe tevreden over http://www.kaboodle.com/r...n79--usd-2.03-netimes.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al uitgevonden of je de compressie zelf in kan stellen van de jpeg foto kwaliteit ??

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 8gb geheugenkaartje onlangs helemaal gewist. Daarop stond o.a. muziek.
In mijn muziek bibliotheek van het toestel staan de ruim 600 liedjes nog steeds vermeld die voorheen op de geheugenkaart stonden, hoewel ze niet meer aanwezig zijn.
Als ik probeer de muziekvermeldingen uit de muziekbibliotheek van het toestel te verwijderen, krijg ik een error melding. Ik heb het ook al via het *# verhaal proberen te resetten en een nieuwe sw versie eroverheen te blazen, maar de vermeldingen blijven staan. Hoe kan ik deze wegkrijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 09:40:
Ik heb mijn 8gb geheugenkaartje onlangs helemaal gewist. Daarop stond o.a. muziek.
In mijn muziek bibliotheek van het toestel staan de ruim 600 liedjes nog steeds vermeld die voorheen op de geheugenkaart stonden, hoewel ze niet meer aanwezig zijn.
Als ik probeer de muziekvermeldingen uit de muziekbibliotheek van het toestel te verwijderen, krijg ik een error melding. Ik heb het ook al via het *# verhaal proberen te resetten en een nieuwe sw versie eroverheen te blazen, maar de vermeldingen blijven staan. Hoe kan ik deze wegkrijgen???
was er niet een mogelijkheid om de mediabibliotheek te updaten zodat hij gaat kijken welke nummers er daadwerkelijk opstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:38:
[...]

was er niet een mogelijkheid om de mediabibliotheek te updaten zodat hij gaat kijken welke nummers er daadwerkelijk opstaan ?
Nee, helaas, hij gaat alleen maar op zoek naar nieuwe tracks en laat de oude noteringen gewoon staan.
Ik heb al van alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met sites zoals deze http://www.symbiansoftware.us/ dit om gratis software te vinden voor de N79 of is er een veel betere site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whackit schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:16:
[...]

Prima service!
Ah, ik ben naar zo'n point gegaan, maar ze stuurde hem meteen op. Het was schijnbaar iets intern. Hopelijk heb ik hem snel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theimon schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:57:
Iemand enig idee waar je een beetje screen protector vandaan kan toveren? Voor niet al te veel geld natuurlijk. Ik heb m'n telefoon altijd in m'n broekzak en dit formaat schermen wil nogal eens krassen.
Ik heb er op eBay gekocht, 10 stuks voor een euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 16:52:
[...]

Ik heb er op eBay gekocht, 10 stuks voor een euro.
Damn, dat ik daar nog aan gedacht heb 8)7

Dank u, dank u, ff checken daar zo.

Edit: Inderdaad, veel voor weinig :) gewoon zoeken op nokia n79 screen protector en ze komen zo voorbij rollen.

[ Voor 18% gewijzigd door Theimon op 09-08-2009 18:29 ]

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theimon schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 17:19:
[...]

Damn, dat ik daar nog aan gedacht heb 8)7

Dank u, dank u, ff checken daar zo.

Edit: Inderdaad, veel voor weinig :) gewoon zoeken op nokia n79 screen protector en ze komen zo voorbij rollen.
Er zit nogal wat verschil in dikte en kwaliteit van de screen protectors.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Ik verwacht niet veel voor zo weinig geld, maar door het aantal kan je ze snel door wisselen als ze alsnog stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op het (Engeltalige) Nokia forum aan het rondvragen of iemand weet hoe je de kwaliteit zou kunnen veranderen van de foto's die de N79 maakt, de jpg kwaliteit is 85, als ik het goed heb gezien is de jpg kwaliteit van de N95 8Gb hoger, namelijk 94 of 95 en soms ook 85, dit zou verklaren waarom de N95 met ook een 5MP camera betere foto's maakt.

Mark

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ansenyi schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:56:
Zijn er hier enige (positieve) ervaringen met Windows Live Messenger uit de OVI store?
Installeren geen probleem, opstarten ho maar. :(
wil bij mij idd ook niet, ondertussen al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb gister mijn N79 besteld..
ik snap het alleen niet wat ik moet doen om me navigatie aan de praat te krijgen,
moet ik hiervoor wat downloaden: sygic mcguider2009 zoals iemand hier al vertelde dat dat goed werkt.
maar dat is zónder internet? hoop ik?
anders kost me dat klauwen vol met geld.

kan iemand me hier mee helpen? ben niet zo heel erg technisch wat dat betreft.

alvast bedankt...

groeten emmy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McGuider is een koop software, deze installeer je en dan werkt hij gewoon zonder internet net als bijvoorbeeld een tomtom, ik heb heb McGuider er bij mij opstaan en ik moet zeggen dat ik het beter vind werken dan de tomtom one V3 die ik ook heb.

http://www.mcguider.com/nl/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theimon schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:17:
Ik verwacht niet veel voor zo weinig geld, maar door het aantal kan je ze snel door wisselen als ze alsnog stuk gaan.
Idd, maar al kost het weinig, ze doen hun werk prima. Had onlangs pas een nieuwe erop geplakt, nadat die andere los kwam (had er wel 6 maanden op gezeten). Al met al ben ik er in elk geval tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb mijn eigen witte n79 vandaag binnen gekregen!

bestaan er ook gratis download softwares voor navigaties?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:42:
hallo ik heb mijn eigen witte n79 vandaag binnen gekregen!

bestaan er ook gratis download softwares voor navigaties?
Nokia Maps is gratis, tenzij je gesproken navigatie wilt.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u bedoelt met gesproken : gewoon van : Sla linksaf,,.. over honderd meter...blabla...dat je alleen dat plattegrondje heb?

en waar kan ik dan downloaden? past dat op je telefoon zonder geheugenkaartje? (komt nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer nokia maps nu te downloaden, maar dat gaat niet werken volgens me computer, hij kan het niet downloaden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:48:
u bedoelt met gesproken : gewoon van : Sla linksaf,,.. over honderd meter...blabla...dat je alleen dat plattegrondje heb?

en waar kan ik dan downloaden? past dat op je telefoon zonder geheugenkaartje? (komt nog)
Ja, dat bedoeld ie ermee. Dat past niet op je telefoon zonder geheugenkaartje, gemiddeld neemt zoiets een 2gb in beslag met kaarten erbij. Dat kan je gewoon kopen, ik zelf gebruik McGuider zoals eerder hierboven al werd genoemd. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:02:
[...]

Ja, dat bedoeld ie ermee. Dat past niet op je telefoon zonder geheugenkaartje, gemiddeld neemt zoiets een 2gb in beslag met kaarten erbij. Dat kan je gewoon kopen, ik zelf gebruik McGuider zoals eerder hierboven al werd genoemd. Werkt perfect.
ik heb nu alles naar me telefoon qua liedjes enzo...ik heb een 4gb geheugen kaartje erin zitten, (standaard)
en heb nu 2.8 gb over...is dat genoeg? hoeveel kost dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu nokia maps aan het installeren...ben nu bij stap 3 dat je de nokia maps op je telefoon moet 'lanceren',...
installatie voltooid, maar kan het nergens in me telefoon vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het standaard 4GB kaartje past McGuider prima, ik heb er nu 8Gb inzitten omdat ik op vakantie wat extra ruimte wilde hebben voor foto's filmpjes en muziek, 8Gb koste me 25 euro dus dat zijn de kosten ook niet

Verwijderd

Ik heb ook McGuider op 4Gb kaartje en daarnaast blijft er nog genoeg ruimte over om muziek op te zetten. De enkele foto die ik maak met de Nokia past er dan nog ook wel op. Voor echte mooie foto gebruik ik een digicam.

Wat ik wel constateer na een tijdje gebruik te maken van McGuider is, heb het al eerder gemeld maar geen reactie op gekregen. Wanneer ik als voorbeeld een reis wil maken naar Venetie in Italie en ik voer dat in. Dan is ie wel heel lang bezig om de route voor te bereiden. Op zich logisch omdat het een vrij lange afstand is. Maar dan wanneer hij rond 3/4 deel zit met voorbereiden stopt ie en dan lijkt McGuiderl wel vast gelopen. Na minuten wachten is de reis nog niet ingeladen.

Ik kan me voorstellen dat het processortje in de Nokia niet al te snel is, maar hij moet het toch wel aankunnen.

Wie heeft dit probleem ook ondervonden en er wat opgevonden?

Verwijderd

Ik heb enkel benelux en heb daarmee nog geen problemen ondervonden

Verwijderd

Ikkreeg dit engelse mailtje over de kwaliteit van de foto's
i found its a menu driven camera app implemented in a python script which you can look at the code

(& tinker with notepad) which is neat this is the line which gives you uncompressed photos:

img.save(full_path_str%pic_name_str, format='JPEG', quality=100, bpp=24, compression='none')

on my 2meg camera file size increased to 600k instead of the usual 3-400k

i didnt write it so credits to the author.

i did find all the bits you need to run it for anyone who wants to try it. you need the pys60 runtime and the shell scripter, then copy the camera .py file in your \python dir and run it fromthe shell scripter.

there is probably a way to package it to an exe.

http://www.symbian-freak....python/python_for_s60.htm http://www.mobiletopsoft....download-view-finder.html

Verwijderd

Wie weet hoe ik voor sms-sen en emailen het geheugen van de micro-SD kaart moet gebruiken. Ik krijg steeds het bericht dat het geheugen vol zou zitten, zelfs als ik bijna alles heb verwijderd...Zelfs een nieuw berichtje schrijven weigert hij dan !
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 15:17

henri8096

BIM is not a software!

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:11:
Ik heb ook McGuider op 4Gb kaartje en daarnaast blijft er nog genoeg ruimte over om muziek op te zetten. De enkele foto die ik maak met de Nokia past er dan nog ook wel op. Voor echte mooie foto gebruik ik een digicam.

Wat ik wel constateer na een tijdje gebruik te maken van McGuider is, heb het al eerder gemeld maar geen reactie op gekregen. Wanneer ik als voorbeeld een reis wil maken naar Venetie in Italie en ik voer dat in. Dan is ie wel heel lang bezig om de route voor te bereiden. Op zich logisch omdat het een vrij lange afstand is. Maar dan wanneer hij rond 3/4 deel zit met voorbereiden stopt ie en dan lijkt McGuiderl wel vast gelopen. Na minuten wachten is de reis nog niet ingeladen.

Ik kan me voorstellen dat het processortje in de Nokia niet al te snel is, maar hij moet het toch wel aankunnen.

Ik heb op de E71 meegemaakt dat een berekening naar een plaats in Italië
het leek alsof de telefoon vastliep.
Echter na een minuut of 10 :S was de berekening klaar.
Ik weet niet of het dan speciaal aan Italië ligt, verder heb ik er nooit last mee gehad en
meestal binnen een minuut wel een berekening.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henri8096 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 07:52:
[...]

Ik heb op de E71 meegemaakt dat een berekening naar een plaats in Italië
het leek alsof de telefoon vastliep.
Echter na een minuut of 10 :S was de berekening klaar.
Ik weet niet of het dan speciaal aan Italië ligt, verder heb ik er nooit last mee gehad en
meestal binnen een minuut wel een berekening.
Dus hij loopt blijkbaar niet vast maar is ondertussen nog bezig met verwerken. Ik heb het geduld niet gehad om zo lang te wachten tot het wel klaar was. Gewoon telefoon uit/aan (dat gaat nog wel) en alles werkt weer. Ik ga het vanavond toch eens proberen.
Het belangrijkste is dat hij beetje snel is voor de BeNeLux en Duitsland. Dat zijn toch meer de landen waar je snel komt.

Voor bv Italie en andere verre landen heb ik nog altijd standaard de ouderwetse analoge landkaarten in de autoliggen. De hoofdroute is toch rechttoe rechtaan (snelweg) en dan de McGuider gebruiken in het buitenland voor het laatste gedeelte. Dan moet het ook wel sneller gaan omdat het dan niet zo'n lange route is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:50:
Ikkreeg dit engelse mailtje over de kwaliteit van de foto's
i found its a menu driven camera app implemented in a python script which you can look at the code

(& tinker with notepad) which is neat this is the line which gives you uncompressed photos:

img.save(full_path_str%pic_name_str, format='JPEG', quality=100, bpp=24, compression='none')

on my 2meg camera file size increased to 600k instead of the usual 3-400k

i didnt write it so credits to the author.

i did find all the bits you need to run it for anyone who wants to try it. you need the pys60 runtime and the shell scripter, then copy the camera .py file in your \python dir and run it fromthe shell scripter.

there is probably a way to package it to an exe.

http://www.symbian-freak....python/python_for_s60.htm http://www.mobiletopsoft....download-view-finder.html
Een veel betere en makkelijkere oplossing is hier te vinden.
Werkt op mijn N79 perfect. Zeer groot verschil in kwaliteit te bemerken.
Voorbeeld voor (85%, 706kB) en na (100%, 1,01MB)

[ Voor 3% gewijzigd door Mophun op 14-08-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens kijken of het bij mij ook lukt, ik weet nog niet hoe en wat met de N79 te hacken maar ik zal eens kijken of ik het bestandje kan vinden oid.

Het is me nogal vaag wat ik zou moeten doen, vannavond maar eens naar kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Mophun schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:20:
[...]

Een veel betere en makkelijkere oplossing is hier te vinden.
Werkt op mijn N79 perfect. Zeer groot verschil in kwaliteit te bemerken.
Voorbeeld voor (85%, 706kB) en na (100%, 1,01MB)
Is dat genoemde txt-bestandje in die link alleen te vinden met Xplore? Als ik m'n N79 mount zie ik namelijk wel de complete mappenstructuur, maar dan juist weer niet die folder en dat txt.bestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat het bewuste bestandje op het geheugen van de nokia zelf, en die kun je niet zien, met de hack kun je die waarschijnlijk wel zien, helaas kom ik er niet uit hoe je dat precies voor elkaar moet krijgen.

Mophun kun je wellicht in het Nederlands beschrijven hoe je het precies hebt gedaan zodat ik het ook kan ?
Wnat ik zou het zelf ook graag zo hebben, de voorbeeld foto's van jou geven aan dat de details vele beter te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Zowel gemount in Linux, als in Windows, als met X-plore.....ik heb dat bestand er niet op staan lijkt het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het geheugen van de nokia zelf is verborgen, die moet eerst gehackt worden om die zichtbaar te maken, dan zou je het internet geheugen moeten kunnen zien en ook de bestanden die erop staan als ik het allemaal goed begrepen heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Laatst online: 12-09 15:17

henri8096

BIM is not a software!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:13:
[...]

Dus hij loopt blijkbaar niet vast maar is ondertussen nog bezig met verwerken. Ik heb het geduld niet gehad om zo lang te wachten tot het wel klaar was. Gewoon telefoon uit/aan (dat gaat nog wel) en alles werkt weer. Ik ga het vanavond toch eens proberen.
Het belangrijkste is dat hij beetje snel is voor de BeNeLux en Duitsland. Dat zijn toch meer de landen waar je snel komt.

Voor bv Italie en andere verre landen heb ik nog altijd standaard de ouderwetse analoge landkaarten in de autoliggen. De hoofdroute is toch rechttoe rechtaan (snelweg) en dan de McGuider gebruiken in het buitenland voor het laatste gedeelte. Dan moet het ook wel sneller gaan omdat het dan niet zo'n lange route is.
Dit was overigens met versie 7.70 dat dat gebeurde.
Ik heb het vanmiddag even geprobeerd met versie 7.71 (de update) en die gaat wel sneller.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:11:

nou heb tegenwoordig ook navigatie erop gekregen....ik heb er Garmin op gezet... dit werkt ook uitstekend!
ook niet zo heel veel geheugen heeft het nodig...

over dat Venetie-verhaal.....ik heb daar geen problemen mee...duurt wel even....(2 a 3 min)
maar verder gaat die gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind problemen met internetten via m`n Speedtouch 780i WL. "Geen reactie van gateway". Heb inmiddels wel al uitgevonden dat o.a. de E71 hier ook problemen mee heeft, maar kan geen oplossing vinden. Behalve dan een nieuwe router aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met mijn experiabox wat in feite ook een 780 modem is, ik heb nog geen idee hoe het kan, als iemand een oplossing weet dan hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens is dat niet het enige modem dat het blijkbaar niet goed doet in samenwerking met de n79
http://www.youtube.com/wa...8LdB41QsI&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik die wisselbare achterkantjes bestellen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:27:
waar kan ik die wisselbare achterkantjes bestellen?
Probeer eens op www.google.nl :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als ik ga zoeken, dan krijg ik alleen maar headsets enzo... iemand al ergens besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de applicatie Nokia Email geinstalleerd (9.05(75)) en zo ingesteld dat hij dagelijks alle uren moet syncen. Dat heeft hij goed gedaan en er was dus continue verbinding met het internet, maar nu ineens niet meer en moet ik telkens handmatig verbinding maken om te zien of er e-mail is.
Bij instellingen => verbinding => packet-ggvnsverbinding maakt het niet uit of deze staat ingesteld op "Automatisch bij signaal" of "wanneer nodig".
Weet iemand hoe ik de internet-verbinding continu open kan zetten, zodat ik weer automatisch e-mail meldingen binnen krijg? Internet loopt bij mij via Vodafone Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekorenwolf
  • Laatst online: 08-03-2024
Laatst heb ik de firmware van mijn N79 laten updaten. *#0000# geeft nu software versie 30.019 en aangepaste versie 30.019.53.1 aan.

Probleem is dat als ik nu een .sis bestand op mijn Nokia wil installeren, ik dat niet meer voor elkaar krijg. En dat terwijl ik voor de firmware update wel gewoon .sis bestandjes kon installeren.

Er gebeurt het volgende:
Eerst start ik Nokia Application Installer en selecteer het .sis bestand. Dan klik ik installeren aan. Vervolens krijg ik een popup die zegt dat ik de gebruikersinterface van de telefoon moet gebruiken. Op gebruikersinterface telefoon staat "... installeren?" Ik kies 'ja'

Vervolgens overzicht met gegevens, ik kies 'doorgaan'
Het scherm knippert heel kort 1 maal en vervolgens gebeurt er niets.

Nokia Application Installer geeft op mijn pc de melding: "Het installatieprogramma op de telefoon ondersteunt de bestandsindeling van de toepassing die u probeert te installeren niet."

Dat slaat nergens op, want die app deed het eerder wel en is voor Symbian 3rd edition.

Iemand die weet of dit een bug van de nieuwe firmware is?

Wellicht doe ik iets verkeerd?

(andere .sis bestanden weigert hij ook te installeren overigens, dus ik heb het idee dat het iets met mijn nokia, firmware of mijn pc te maken heeft?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 30.019 van 11-06-2009 geen aangepaste versie, die heeft er geen probleem mee

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 10:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Mijn telefoon laat de nummers van al mijn contacten niet meer zien in de telefoonboek. Ik zie wel het aantal nummers dat een contact heeft, maar elk veld is leeg.

Wanneer ik het nummer intoets en bel komt de naam er wel te staan, maar bellen vanuit het telefoonboek geeft een fout (No phone number for <contactname>).

Rara hoe kan dat nou :?.

Ik hoop het recht te kunnen zetten door mijn hele lijst te wissen en weer te syncen met ovi.com.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:51
Per ongeluk een afbeelding ingesteld als "Inst. als opr. afbeelding" ipv "Toewijzen aan contact". Gevolg; bij elke oproep (zonder specifieke foto) krijg ik deze afbeelding te zien. :(

Iemand een idee om dit weer ongedaan te maken?

Lama, zit onder Instellingen - Algemeen - Persoonlijk - Thema's - Oproepafbeelding
Top telefoon, alleen sommige (sub-sub-sub-)instellingen opzoeken... 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door goof. op 22-08-2009 13:48 ]

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad er zijn zoveel instellingen en mogelijkheden dat je nog wel eens ene tijdje bezig bent voordat je het gevonden hebt.

Wifi werkt hier overigens nog steeds niet samen met de 780 experiabox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemde fout, als ik van Nederland naar Belgie rij dan zou hij over moeten schakelen van KPN naar de belgische provider, helaas, ik krijg de foutmelding 'registratie sim-kaart mislukt', mijn netwerk instellingen menu-instrumntn-instellingen-telefoon-netwerk-operatorselectie staat op Automatisch.

WAT DOE IK FOUT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Mijn vader gebruikt dit toestel nu een paar maand, hij is er voorzichtig mee, maar gebruikt geen bescherm hoesje (ook een beetje onzin voor zo;n toestel). Ondanks dat het toestel nog maar een paar maand oud is zit er nu al stof onder het beeldscherm, hebben meer mensen hier last van? Heeft iemand enige idee hoe je het weg haalt? toestel zit gewoon altijd in een broekzak.

Ik zelf vind dit heel slecht dit is zijn 3e nokia en ze hebben er allemaal last van, mijn iPhone van 2,5jaar oud heeft nergens last van (geen stof onder het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste lezers,

Ik heb ineens een probleempje. Wanneer ik een sms ontvang, geeft hij de naam niet meer weer. Het ligt niet aan het nummer (staat uiteraard in mijn Contacten), ik heb deze zowel met als zonder +31 geprobeerd. Dat maakt geen verschil. Ik ben deze vraag eerder op dit forum tegengekomen en bij die persoonwas het aan en uitzetten van de telefoon de oplossing. Bij mij helaas niet.

Iemand anders nog tips?

Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
klein vraagje tussendoor, is het probleem met de standby tijdklok nu verholpen???
(klok als screensaver)
alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:26

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
firefighter2 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:37:
klein vraagje tussendoor, is het probleem met de standby tijdklok nu verholpen???
(klok als screensaver)
alvast bedankt voor het antwoord.
Voor zover ik weet speelt dit probleem nog steeds. Volgens Nokia is het ook geen probleem ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:11:
vreemde fout, als ik van Nederland naar Belgie rij dan zou hij over moeten schakelen van KPN naar de belgische provider, helaas, ik krijg de foutmelding 'registratie sim-kaart mislukt', mijn netwerk instellingen menu-instrumntn-instellingen-telefoon-netwerk-operatorselectie staat op Automatisch.

WAT DOE IK FOUT ?
Niemand die weet wat er fout gaat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Heb dan eerst met KPN gebeld?

Ander vraag: heeft iemand de internetradio programma ( http://www.nokia.nl/kies-...oofdpagina/internet-radio ) en shoutcast internet playback ( http://opensource.nokia.c...rnetradio/ClientPage.html ) geinstalleerd op N79? Bij mij geven ze certificaat-error.

Edit..laat maar...gevonden:
http://europe.nokia.com/e...sic/fm-and-internet-radio

Blijkt dat ik de oude versie had gedownload.

[ Voor 101% gewijzigd door GrittyKitty op 25-08-2009 14:43 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:02
Dat zit er toch al standaard op? (Muziek->Radio -> Internetradio of FM-radio). Of mis ik iets?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Misschien wel. Had een tijdje geleden geprobeerd maar mislukte altijd (error). Daarna niets aan gedaan tot deze week. Scheelt weer, hoeft laptop niet aan om naar mijn fave station te luisteren (Radio Nigel)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kpn gedeelte werkt, dus daar zit het probleem niet, het lijkt wel of op een of andere manier het netwerk niet automatisch gezocht wordt oid.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whackit
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 04:39:
[...]

het kpn gedeelte werkt, dus daar zit het probleem niet, het lijkt wel of op een of andere manier het netwerk niet automatisch gezocht wordt oid.

Mark
Hoe weet je zo zeker dat daar het probleem niet zit. Misschien is je simkaart wel (onterecht?) geblokkeerd in het buitenland. De melding Simkaart registratie mislukt, wordt vast niet zo maar weergegeven. Dit is namelijk een melding dat de simkaart niet geaccepteerd wordt door het (buitenlandse) netwerk. Dus echt een ander probleem dan het zoeken van een netwerk.

Ik zou toch contact op nemen met KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen hij in mijn 6230i zat had ik het probleem niet dus dan zou hij de laatste weken onterecht geblokkeerd moeten zijn?, als ik handmatig probeer BASE te selecteren dan weigert hij dat, wil ik dan handmatig terug naar NL KPN dan weigert hij dat ook, dan moet ik weer de telefoon uit en weer aan zetten om verbinding te krijgen.

ga ik handmatig eerst naar nl kpn dan geen probleem, ga ik handmatig naar mobistar dan lukt dat en kan ik ook handmatig terug naar nl kpn.

heel vaag probleem.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjordis
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Mijn n79 wilt om de zo veel tijd verbinding maken met vodafone gprs en het modem hier in huis. Ik krijg dan een melding of ik verbinding wil maken (wat ik niet wil) en mijn wlan scan staat uit. Weet iemand wat ik hier mee kan doen? Heeft hij namelijk van te voren (voor de laatste software update via care point) niet gedaan.

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:02
Probeer eens te achterhalen waarom hij het internet op wilt, dwz welk programma heb je aanstaan wat om een verbinding vraagt? (wellicht niet in de gaten dat je iets niet heb afgesloten?)

Hi Ha Hopjesvla

• Hjordis
Ik heb geen toepassingen open staan. Dus zou niet weten waarmee hij verbinding wilt maken.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Hjordis schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:09:
Ik heb geen toepassingen open staan. Dus zou niet weten waarmee hij verbinding wilt maken.
Heb je ook de updater niet ingesteld dat ie om de zoveel tijd kijkt naar een firmware update?

• Hjordis
Dank je voor de tip IkWilbert :)
Ik denk dat dat idd de boosdoener is geweest.. controle stons op tweewekelijks en er stond ook dat hij de laatste controles niet kon uitvoeren ivm geen verbinding.
Heb t nu maar fijn uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het nog eventjes...

* galleryBekijk de gallery van StanLen

Reg. datum: 24 augustus 2009
Beste lezers,

Ik heb ineens een probleempje. Wanneer ik een sms ontvang, geeft hij de naam niet meer weer. Het ligt niet aan het nummer (staat uiteraard in mijn Contacten), ik heb deze zowel met als zonder +31 geprobeerd. Dat maakt geen verschil. Ik ben deze vraag eerder op dit forum tegengekomen en bij die persoonwas het aan en uitzetten van de telefoon de oplossing. Bij mij helaas niet.

Iemand anders nog tips?

Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whackit
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 06:39:
Ik probeer het nog eventjes...

* galleryBekijk de gallery van StanLen

Reg. datum: 24 augustus 2009
Beste lezers,

Iemand anders nog tips?

Hartelijk dank!
Zoals wel vaker in dit topic gemeld is...
Controleer of de nummers niet dubbel in je telefoon (of op je sim) staan. Wanneer een nummer er dubbel in staat weet de telefoon niet wat hij moet weergeven en wordt het nummer dus weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Laatst online: 26-09-2020
Ik weet niet of mijn vraag al eerder in deze topic gesteld is, maar ik stel 'm toch maar.

Bezit de N79 nu wel of geen échte GPS? Met "echt" bedoel ik écht GPS en géén A-GPS, want de laatste is zoals bekend véél onnauwkeuriger omdat de A-GPS ("Assistend-GPS") techniek via het GSM-netwerk loopt om de positie te bepalen (wel schijnt A-GPS sneller te zijn dan écht GPS).

Waarom ik deze vraag stel, is dat de website www.NieuweMobiel.nl/Nokia-N79/Specificaties aangeeft dat de N79 alléén A-GPS heeft en niet écht GPS.

De site www.GSMArena.com/nokia_n79-2497.php zegt daarentegen wél dat de N79 écht GPS heeft, met A-GPS als ondersteuning.

Dus wat is waar: Heeft de N79 nu wel of geen échte GPS aan boord?

[ Voor 6% gewijzigd door Thexder op 01-09-2009 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
N79 heeft GPS aan boord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N-79 heeft een echte gps, in combinatie met bijvoorbeeld McGuider(zoals ik heb) heb je dus een volwaardig navigatie systeem zonder dat je een gsm paal nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:49
A-GPS is geloof ik iets heel anders dan GSM support.. Ik dacht dat het betekende dat er een extra file met satellietstanden nodig was.

Weet iemand trouwens wanneer T-Mobile met nieuwe software komt? Ik draai nog v11, en zou ook wel eens een keer wat nieuwers willen.

Verwijderd

Laten unlocken en de nieuwste nokia software erop zetten ? of is die hetzelfde als de V11 ?

Verwijderd

Lees dingen over problemen met de Xperia box en de N79. Op mijn Xperia box staat TG 787. Zal ik verbinding kunnen maken met wifi tussen de N79 en de Xperia box?

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:49
Ik heb de knoop doorgehakt en met Phoenix de nieuwe firmware (30.019 Euro2) geïnstalleerd.

Ik had naderhand last van de 'lock key' bovenop het toestel die het niet meer deed. Je kan dan dit doen of met de officiële Nokia Software Update de firmware een keer herinstalleren. Dat laatste loste het bij mij op.

Verder: de software is stukken beter en sneller dan de T-Mobile versie die ik had.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:18:
Lees dingen over problemen met de Xperia box en de N79. Op mijn Xperia box staat TG 787. Zal ik verbinding kunnen maken met wifi tussen de N79 en de Xperia box?
Met de 780 experiabox lukte het me in iedergeval niet, de nieuwere 787 daar durfik niks over te zeggen omdat die al kapot ging voordat ik mijn N79 er op uit kon proberen.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

De laatste tijd wil mn N79 nogal eens willekeurig kort trillen. Zonder reden. Het scherm licht ook op, maar heeft verder niks te melden. Geen taken, geen alerts, geen berichten, geen oproepen, niks.
Ik vraag me nu dus wel af...waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs ook de nokia N79 aangekocht :D
Nu heb ik een vraagje over filmen in nachtmodus. Is dit ook zo van jullie dat het beeld niet vloeiend is?
Er zit een soort vertraging op van het beeld. Dit heb ik niet als het op auto mode staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:53:
[...]

Met de 780 experiabox lukte het me in iedergeval niet, de nieuwere 787 daar durfik niks over te zeggen omdat die al kapot ging voordat ik mijn N79 er op uit kon proberen.

Mark
KPN geeft aan dat het probleem bij Nokia ligt en dat je de software in je telefoon moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjordis
Theimon schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:06:
De laatste tijd wil mn N79 nogal eens willekeurig kort trillen. Zonder reden. Het scherm licht ook op, maar heeft verder niks te melden. Geen taken, geen alerts, geen berichten, geen oproepen, niks.
Ik vraag me nu dus wel af...waarom?
Bij mij kwam dat doordat hij het kleurthema automatischwisselde. Dit kun je in de instellingen uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het wifi gebeuren voorlopig maar opgegeven, dat kreng van mij blijft verbinding maken met gsm/umts wat me iedere keer beltegoed kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:24
(mispost)

[ Voor 96% gewijzigd door denan op 08-09-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunTycho
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-05-2023
Hey,

Ik wilde de N79 vandaag halen in de vodafone winkel in groningen maar de verkoper zei dat dit niet meer mogelijk was, dat die uit productie was gehaald.

weet iemand hier meer over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Hjordis schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:00:
[...]

Bij mij kwam dat doordat hij het kleurthema automatischwisselde. Dit kun je in de instellingen uit zetten.
Het thema is altijd al Black (vanwege de zwarte buitenkant), en thema's veranderen mag ie niet zomaar van mij. Blijft apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeunTycho schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:27:
Hey,

Ik wilde de N79 vandaag halen in de vodafone winkel in groningen maar de verkoper zei dat dit niet meer mogelijk was, dat die uit productie was gehaald.

lijkt mij onzin, op vodafone.nl is hij nog gewoon te vinden en te bestellen, waarschijnlijk heeft de vestiging waar jij naar toe ging hem niet op voorraad gehad en hebben ze geprobeerd je een ander model aan te smeren.

bij vodafone zijn ze overigens duurder dan bij nokia zelf nu http://shop.nokia.nl/noki...l-NLcp=localbuynow&pp=N79 dus ik snap wel als ze hem niet op voorraad houden bij vodafone.

het model is nu ongeveer een jaar oud (als ik het goed heb) dus die zal nog wel even leverbaar blijven, op tweakers is ook een prijzen topic geloof ik dus neus daar eens rond voor een leuke aanbieding.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

TeunTycho schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:27:
Hey,

Zou heel goed kunnen, die van mij (gisteren) moest ook uit een voorraad van een andere winkel komen omdat gewoon bestellen niet meer ging. T-mobile dan maar zelfde verhaal dus.

Gruwelijk gejatte Icoon!

• TeunTycho
Dus als ik hem persee nu wil hebben zou dat niet gaan omdat de winkels de N79 gewoon weg niet hebben ?
Ik heb het dan over Mobiel + abonnement afsluiten ik wil hem niet los

Oftopic/
De verkoper in de vodafone shop gister had er die dag ook niet veel zin in een studente voor me vroeg of ze haar mobiel simlock vrij konden maken, waarop de verkoper zonder naar het mobieltje te kijken verveeld nee zei. maargoed...

Verwijderd

Vodafone heeft die telefoon niet meer, komt ook niet meer. Terwijl de N79 wel nog op de site staat! Dit heb ik ook gezegd maar ze konden er niks aan doen. Ik heb alles geprobeerd, ook in de winkel was hij er niet meer. Ze sloten wel een abonnement af met die telefoon en gingen m bestellen. Na weken te wachten kreeg ik de melding dat hij niet meer leverbaar was. Ook niet in andere filialen.

Bij andere telefoonwinkels hadden ze m weer niet en konden m niet bestellen. Hoogstens via een ander filiaal als er nog 1 of 2 op voorraad lagen.

Blijkbaar gaat Nokia voor de verkoop van andere modellen en ik denk dat ie dan in Nederland uit de handel gaat.

• TeunTycho
Ah oke dus dat word een andere mobiel zoeken ik wil hem namelijk NU hebben ik wacht al een maand.
Beetje jammer het is namelijk een mooie degelijke telefoon, Perfect voor zakelijk gebruik

Anyway iemand nog een goed alternatief voor de N79 ?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen horen in [ABO] Het Nokia N79 levertijden en abonnementen topic