Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
De N85 geeft het balkje wel goed weer. Mijn vriendin heeft er 1 en die laat keurig gedurende 90 minuten de tijd enz. zien. Het ligt dus niet aan S60 FP2. Het is weliswaar geen balkje maar gewoon witte letters. Dit is omdat de letters altijd "aan" zijn ivm OLED scherm. Je kan ook instellen of je een tekst krijgt of de datum in grote of kleine letters of een animatie. Allemaal mogelijkheden die ook in de N79 ingesteld kunnen worden, maar niet toonbaar zijn. En het is zeker wel een bug want als je ophangt na een aangenomen telefoongesprek heb je niet eens de tijd om te zien hoe lang je gebeld hebt, want je scherm wordt meteen zwart. Ik vind het ook slordig van Nokia om simpelweg te zeggen dat het niet opgelost kan worden, want ik weet zeker dat dit geen probleem moet zijn.Propane schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:15:
Ik heb geen N79, maar de 'bug' waar jullie het over hebben is vrijwel zeker een energie besparende functie zoals al een een aantal keer is aangegeven. De N78 doet precies hetzelfde, de N96 ook als ik me niet vergis en de laatste keer dat ik het toestel in m'n handen had, deed de N85 precies hetzelfde. Wat misschien opvalt, al deze toestellen draaien S60 3rd Edition FP2, dus het is imo vrij zeker een feature en geen bug.
Helaas werkt 3rd party software ook niet. Heb Cclock er al opstaan maar ook daarbij wordt het scherm zwart...Scipionyx schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:22:
[...]
omg.. spellingscontrole hebben ze zeker ook niet van gehoord..
Volgens mij is dit weer zo'n probleem wat door midel van een third-party applicatie opgelost moet worden. Net zoals bij de N73 (en vast ook wel bij andere Nokias); waar toen geen automatische toetsenblokkeerfunctie op zat..
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Ik heb ook verschillende screensavers geprobeerd en het werkt ff, en daarna wordt het scherm weer zwart. Dan zal het toch een 'bug' moeten zijn
ps die (een leuke tool is largetime-1.04 ... google maar), werkt dat wel dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 22:47 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
tool is inderdaad leuk maar niet als je scherm direct zwart wordt.Tijgert schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 01:32:
Eh.. het geeft de tijd groot weer, een stuk makkelijker te lezen dan die kleine cijfertjes.
dan heb je er niets aan.
de enige oplossing is een mail sturen naar nokia.
Verwijderd
Aangezien mijn orange abonement afloopt overweeg ik nu ook om over te stappen naar t-mobile en de n79 krijg ik dan bij het nieuwe abonnement.
Ik ben niet erg thuis in de gps technologie en heb enkele vragen.
Ik hoop dat jullie me willen helpen.
- als ik web'n walk erbij neem heb ik dan redelijk snel internet toegang of duurt het erg lang voordat een site wordt geladen?
- werkt dit ook in het buitenland?
- hoe zit het met de navigatie, werkt dit ook als ik geen web'n walk heb of alleen met mobiel internet
- moet je nog extra betalen voor de navigatie?
Alvast bedankt voor de moeite
Snelheid is een relatief begrip natuurlijk. Daarnaast is er ook nog keuze; web 'n walk Standard en web 'n walk Plus. Bij standaard (9,95 p/mnd) is je maximale download snelheid 384 kilobit/s en je upload 64 kilobit/s. Bij Plus (14,95 p/mnd) is je maximale download snelheid 1 megabit/s en je maximale upload 384 kilobit/sec (tot 2 GB/mnd). Daarnaast krijg je bij Plus ook nog gratis toegang tot mobiel TV.Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:29:
Hallo Allemaal
Aangezien mijn orange abonement afloopt overweeg ik nu ook om over te stappen naar t-mobile en de n79 krijg ik dan bij het nieuwe abonnement.
Ik ben niet erg thuis in de gps technologie en heb enkele vragen.
Ik hoop dat jullie me willen helpen.
- als ik web'n walk erbij neem heb ik dan redelijk snel internet toegang of duurt het erg lang voordat een site wordt geladen?
- werkt dit ook in het buitenland?
- hoe zit het met de navigatie, werkt dit ook als ik geen web'n walk heb of alleen met mobiel internet
- moet je nog extra betalen voor de navigatie?
Alvast bedankt voor de moeite
Ik zou voor Plus gaan want er zijn zoveel leuke toepassingen waarvoor je mobiel internet nodig hebt en er komen er steeds meer bij. Een N79 zonder snel mobiel internet is als een laptop kopen zonder internet....
Ja, het werkt ook in het buitenland maar daar is het niet gratis! Je betaalt dan per kilobyte en afhankelijk van het land kan dat soms aardig oplopen. De tarieven zijn voor Europa onlangs verlaagd maar dat heeft als gevolg gehad dat het buiten Europa in veel gevallen juist duurder is geworden (tot wel 10 euro per megabyte!)
Meer info over web 'n walk vind je hier.
Betreft navigatie; dat ligt hem aan welke applicatie je gebruikt. Als je een applicatie gebruikt waarbij het kaartmateriaal en de applicatie op de geheugenkaart staat, dan kun je het zonder mobiel internet af. Maar er zijn ook applicaties die juist webbased zijn en dan moet je wel data gebruiken.
Standaard staat er Nokia Maps op de N79. Dit kun je vergelijken met een digitale kaart. Je kunt er routes mee plannen, er wordt dan een route op die kaart gemarkeerd. Je zult deze lijn gewoon moeten volgen. Als je gesproken aanwijzingen en automatische herberekeningen wilt, dan zul een navigatie licentie moeten kopen. Bij de meeste N79 pakketten zit een try-out periode zodat je voor je zelf kunt uitproberen. Deze navigatielicenties kun je betalen met een creditcard of een e-voucher kopen bij BelCompany winkels.
Wist je trouwens dat de (gratis) Nokia Maps ook geweldig werkt voor voetgangers? Even een geldautomaat, restaurant of winkel zoeken. En al het kaartmateriaal is zelfs gratis te downloaden, zowel vooraf thuis (zodat je in het buitenland niet hoeft te downloaden) of direct op de mobiel (maar zorg dan wel dat je onbeperkt mobiel internet hebt).
[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 08-02-2009 20:34 ]
64 kilobit/sec minimaal. En het zit hem niet alleen in de bandbreedte, ook in de latency. Zie latency als de reactiesnelheid van het netwerk. En alleen 3G (UMTS) en 3.5G (HSDPA) hebben een voldoende lage latency om te kunnen werken. Als je dan verbinding maakt in een 3G netwerk en vervolgens reis je naar een gebied waar alleen 2G (GMS-GPRS) beschikbaar is, dan lijkt het wel of je gesprek voert met de maan, je zit een paar seconde te wachten op antwoord en dat is gewoon niet te doen.Tijgert schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:54:
Hoeveel upstream heb je nodig om mobiel te kunnen VoiPen? kan dat met W&W standaard?
W'nW is geschikt, je krijgt toegang tot UMTS en HSDPA indien beschikbaar.
Verwijderd
Het enige wat me hier nog van weerhoudt is het formaat mischien. Je stopt hem niet zo makkelijk in je broekzak lijkt me.
Wat denken jullie iphone of n79?
Als ik onzin uitkraam dan laat het maat weten, hoor.
Toch een beetje apples met peren vergelijken... Er zit zoveel verschil tussen beide toestellen.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:36:
Als ik alles zo optel dan is het niet eens zoveel duurder om een iphone 3G te nemen.
Het enige wat me hier nog van weerhoudt is het formaat mischien. Je stopt hem niet zo makkelijk in je broekzak lijkt me.
Wat denken jullie iphone of n79?
Als ik onzin uitkraam dan laat het maat weten, hoor.
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Kun je me misschien een beetje helpen door de belangrijkste overwegingspunten aan te geven?
Alvast bedankt!
Touchscreen, groter scherm voor de iphone o.a.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:28:
Daar was ik al een beetje bang voor.
Kun je me misschien een beetje helpen door de belangrijkste overwegingspunten aan te geven?
Alvast bedankt!
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Maar wat een fantastisch toestel! Alles zit erop. Samen met de MCguider icm ingebouwde gps navigatie is het een super systeem! WiFi werkt ook goed, altijd een snelle verbinding.
En qua snelheid. Niet te vergelijken met mijn oude N73, supersnel en stabiel OS die nieuwe Symbian
Kan niet anders zeggen dat Nokia puik werk heeft geleverd. Toestel ziet er ook nog eens gelikt uit!
Kan iemand bevestigen of het navigatieprogramma Nav4all ook werkt op de N79? De N79 staat op de webpagina van Nav4all namelijk niet bij de ondersteunde toestellen en ik ben zelf best tevreden met deze gratis poor man's navigatie op mijn huidige nokia 6233 en wil het graag blijven gebruiken, vandaar.Betreft navigatie; dat ligt hem aan welke applicatie je gebruikt. Als je een applicatie gebruikt waarbij het kaartmateriaal en de applicatie op de geheugenkaart staat, dan kun je het zonder mobiel internet af. Maar er zijn ook applicaties die juist webbased zijn en dan moet je wel data gebruiken.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Ben nog altijd uitermate tevreden met deze telefoon. Wifi werkt perfect, zit een betere antenne in dan in een heleboel notebooks...ik detecteer soms netwerken die diverse laptops niet kunnen vinden. Gebruik nu nog de Nokia navigatie. Heb vorige week geprobeerd om MCguider er op te zetten, maar dit is me tot op heden (ondanks het volgen van de instructie op de diverse fora), nog niet gelukt.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:38:
En toch, die N79 heb ik nu een paar weken.
Maar wat een fantastisch toestel! Alles zit erop. Samen met de MCguider icm ingebouwde gps navigatie is het een super systeem! WiFi werkt ook goed, altijd een snelle verbinding.
En qua snelheid. Niet te vergelijken met mijn oude N73, supersnel en stabiel OS die nieuwe Symbian
Kan niet anders zeggen dat Nokia puik werk heeft geleverd. Toestel ziet er ook nog eens gelikt uit!
Telefoon is inderdaad erg stabiel. Heb ook de N73 gehad..dat ding was zo allemachtig traag. Daarna een 6500slide, maar die kan dan weer veel minder. Kortom: ideale telefoon.
Heb overigens wel ruzie met de download sectie in de telefoon. Sinds een week oid. staat Windows Messenger er ook tussen. Heb het gedownload, maar steeds weer geeft hij een melding dat installatie mislukt is. Iemand hier ervaring mee?
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Verwijderd
Maar nu..
Toen ik hem net kreeg kon ik filmpjes van you tube bekijken. Wel schokkig en niet zo scherp als op de iphone van mijn man maar dat vind ik niet erg. Sinds een week, als ik naar de you tube site ga en een fillmpje aanklik, opend hij realplayer zegt dat hij verbinding maakt, daarna springt hij op laden maar blijft vervolgens op 0% laden staan en zegt daarna dat het verbinding maken niet gelukt is???
Hoe kan dat. Ik kan verder gewoon internet op. Het lukt ook niet als ik thuis op de wifi zit. Verder lukt alles alleen filmpjes afspelen via you tube niet. Ik heb er nog een ander filmje op gezet die speelt hij gewoon af met Realplayer.
ik hoop dat iemand me verder kan helpen..
Alvast bedankt
groeten Alexandra
de N79 staat ook niet bij de compatible telefoons, wanneer je bij de nederlandse selectie kijkt. Dat zal er wel mee te maken hebben.Beaub schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:13:
[...]
Heb overigens wel ruzie met de download sectie in de telefoon. Sinds een week oid. staat Windows Messenger er ook tussen. Heb het gedownload, maar steeds weer geeft hij een melding dat installatie mislukt is. Iemand hier ervaring mee?
Bedenk ook:
Voor Windows Live Messenger heb je een 30-dagen pas nodig. Registreer je nu en je krijgt een gratis proefperiode van minstens 30 dagen.
duuuhh, geef mij maar gewoon Fring dan, werkt net zo goed (of zelfs beter aangezien je ook bv je Google talk contacten kan zien) en is gratis...
Hi Ha Hopjesvla
Verwijderd
Weet iemand een gratis navigatieprogramma dat ik er gewoon op kan zetten (en het gelijk doet) en die gebruik maakt van Nokia Maps
Grt
Oliver
Verwijderd
Heb vandaag mijn N79 pas opgehaald en ben druk doende alles in te stellen en uit te zoeken maar dit snap ik niet.
Je hebt dan nog berichten opgeslagen staan op je simcard, wis deze eensVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:18:
Sorry, ben nog niet zo thuis in het gebruik van een forum. Mijn probleem was het knipperende sms icoontje terwijl ik niets in mijn berichten heb ontvangen. Snapt iemand hoe dat kan?
Heb vandaag mijn N79 pas opgehaald en ben druk doende alles in te stellen en uit te zoeken maar dit snap ik niet.
200% zeker dat dit een bug is. Ik had op mijn oude E51 en trouwens op alle voorgaande nokia's ook de LargeTime app erop staan. Super handig dat als je scherm uitgaat je toch nog heel vaag een grote klok in beeld hebt (zoals het balkje van nokie zelf). Nu gaat het scherm volledig uit en dan heeft de screensaver die er wel inzit dus geen enkel nut. Dus een bug anders hadden ze de screensaver er ook uit kunnen halen!Propane schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:15:
Ik heb geen N79, maar de 'bug' waar jullie het over hebben is vrijwel zeker een energie besparende functie zoals al een een aantal keer is aangegeven. De N78 doet precies hetzelfde, de N96 ook als ik me niet vergis en de laatste keer dat ik het toestel in m'n handen had, deed de N85 precies hetzelfde. Wat misschien opvalt, al deze toestellen draaien S60 3rd Edition FP2, dus het is imo vrij zeker een feature en geen bug.
Zoeke zoeken zoeken naar alles wat weer veranderd is, voor je alles zo hebt als je wil. En dan kom ik op internet de gigantische changelog tegen van de firmware upgrade van 10.046 naar 10.049 (http://s60inside.wordpres...n79-neue-firmware-v11049/) dus ben een beetje bang dat ik vroeg of laat ook tegen een van de biljoen bug aanloop??
Wilde dus meteen, voordat ik al mijn 'shit' erop zet hem upgraden ..... en tot mijn grote verbazing blijkt dit niet te gaan? Geen update gevonden 10.046 .....
Iemand een idee hoe ik die 'ge-bug-fixte' firmware erop krijg? En bij voorkeur nog een goede methode om hem compleet te vervangen met een 'non-modified' version, heb nu duitse T-mobile zooi erop staan (gekocht in D via Ebay) Heb NSS al geprobeerd maar hij herkent mijn foon niet?
edit : Ik heb inmiddels zelf met en speciaal progje ge-update naar 11.049......
[ Voor 4% gewijzigd door TaranQQ op 16-02-2009 08:45 ]
Of Nimbuzz (http://www.nimbuzz.com/) .....Hopjesvla79 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:39:
[...]
de N79 staat ook niet bij de compatible telefoons, wanneer je bij de nederlandse selectie kijkt. Dat zal er wel mee te maken hebben.
Bedenk ook:
Voor Windows Live Messenger heb je een 30-dagen pas nodig. Registreer je nu en je krijgt een gratis proefperiode van minstens 30 dagen.
duuuhh, geef mij maar gewoon Fring dan, werkt net zo goed (of zelfs beter aangezien je ook bv je Google talk contacten kan zien) en is gratis...
Verwijderd
TaranQQ schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:25:
Is mis ook enorm de mogelijkheid om SNEL bluetooth aan en uit te zetten dmv de sterretjes toets zoals bij mijn E51. Raar dat ze dit soort super handige dingen niet op alle toestellen standaard zetten. Dat zou perfect kunnnen want lang indrukken van sterretjes toets heeft nu geen functie en als je het niet echt nodig hebt dan spaart het wel energie.
eventjes verder lezen op dit forum.... maar het komt er in het kort op neer om een afspraak te maken met een Nokia service centre, alwaar ze je de 'normale' Nokia software op je telefoon zetten, gratis...(en je gaat dan meteen naar softwareversie:11.049)TaranQQ schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:55:
Gisteren mijn N79 binnen gekregen. Viel op eerste moment nogal tegen moet ik zeggen. Erug plastic en beetje groot dus komt niet erg elegant over (zeker tegenover de E51 die ik eerst heb gehad).
Zoeke zoeken zoeken naar alles wat weer veranderd is, voor je alles zo hebt als je wil. En dan kom ik op internet de gigantische changelog tegen van de firmware upgrade van 10.046 naar 10.049 (http://s60inside.wordpres...n79-neue-firmware-v11049/) dus ben een beetje bang dat ik vroeg of laat ook tegen een van de biljoen bug aanloop??
Wilde dus meteen, voordat ik al mijn 'shit' erop zet hem upgraden ..... en tot mijn grote verbazing blijkt dit niet te gaan? Geen update gevonden 10.046 .....
Iemand een idee hoe ik die 'ge-bug-fixte' firmware erop krijg? En bij voorkeur nog een goede methode om hem compleet te vervangen met een 'non-modified' version, heb nu duitse T-mobile zooi erop staan (gekocht in D via Ebay) Heb NSS al geprobeerd maar hij herkent mijn foon niet?
Hi Ha Hopjesvla
ohwww thanx, ga ik meteen achteraan.Hopjesvla79 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:17:
[...]
eventjes verder lezen op dit forum.... maar het komt er in het kort op neer om een afspraak te maken met een Nokia service centre, alwaar ze je de 'normale' Nokia software op je telefoon zetten, gratis...(en je gaat dan meteen naar softwareversie:11.049)
Edit :
Mijn N79 komt uit Duitsland dus er staat gemodificeerde T-mobile firmware op. Heeft het toestel dan ook een specifieke (duitse) produktcode?
Ik heb een service centre gebeld maar die zeggen dat ze de duitse firmware niet zomaar kunnen vervangen, omdat het toestel uit duitsland komt. Ze gaven mij de indruk dat ze enkel de standaard update willen doen, maar dat kan ik natuurlijk zelf ook wel (moest hij een nieuwe update accepteren).
[ Voor 34% gewijzigd door TaranQQ op 12-02-2009 09:51 ]
Verwijderd
Dank je! Gelukt.effect10 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:22:
[...]
Je hebt dan nog berichten opgeslagen staan op je simcard, wis deze eens
Verwijderd
Moet je hiervoor dan een aparte micro sd hebben of kan het samen met de andere dingen zoals foto's en muziek op de micro sd?
Wanneer gaat die proeflicentie in, op het moment dat ik de maps op mijn pc heb of zodra ik ze op mijn mobiel heb?
Alvast bedankt voor de moeite!
Het lijkt mij logisch dat t pas in gaat op het moment dat je de de applicatie voor het eerst opstart.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:52:
Ik heb nu sinds 2 dagen de N79. Hoe zit dat nu met die navigatie van nokia maps ( heb nog niet eerder navigatie gehad). Moet ik eerst via pc suite de kaarten naar mijn mobiel overdragen?
Moet je hiervoor dan een aparte micro sd hebben of kan het samen met de andere dingen zoals foto's en muziek op de micro sd?
Wanneer gaat die proeflicentie in, op het moment dat ik de maps op mijn pc heb of zodra ik ze op mijn mobiel heb?
Alvast bedankt voor de moeite!
Is er trouwens een mogelijkheid om een applicatie standaard toegang tot het internet te geven? Ik moet nu elke keer als ik opera of gmail opstart de applicatie toestemming geven en dat kan sneller natuurlijk.
Verwijderd
Ga naar Menu -> toepassingen -> toepassingen beheer -> Geïnstalleerde toepassingen. Hier zie je al je progs staan. Bij zowel Gmail als Opera kan je een aantal instellingen veranderen, waaronder ook het vragen om toestemming bij verbindingen.Irminsul schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:36:
[...]
Is er trouwens een mogelijkheid om een applicatie standaard toegang tot het internet te geven? Ik moet nu elke keer als ik opera of gmail opstart de applicatie toestemming geven en dat kan sneller natuurlijk.
Verwijderd
Het is geen bug, dus het is ook niet 'opgelost'.TaranQQ schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:09:
Het is mij nog steeds niet duidelijk of de power save bug opgelost is in firmware versie 11.049 (waarbij het scherm helemaal zwart wordt na de timeout periode). Kan iemand dit bevestigen?
-->Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:04:
[...]
Het is geen bug, dus het is ook niet 'opgelost'.
TaranQQ schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:48:
[...]
200% zeker dat dit een bug is. Ik had op mijn oude E51 en trouwens op alle voorgaande nokia's ook de LargeTime app erop staan. Super handig dat als je scherm uitgaat je toch nog heel vaag een grote klok in beeld hebt (zoals het balkje van nokie zelf). Nu gaat het scherm volledig uit en dan heeft de screensaver die er wel inzit dus geen enkel nut. Dus een bug anders hadden ze de screensaver er ook uit kunnen halen!
Wat is het nou?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Nu even voor de duidelijkheid voor iedereen. Zowat alle nokia smartphones hebben een screensaver balkje dat na het uitgaan van je verlichting minimaal zichtbaar blijft zodat je de tijd en datum en een eventueel gemiste oproep toch nog kan blijven zien. Omdat dit knullig balkje extreem moeilijk leesbaar is heb ikzelf altijd de app LargeTime geinstalleerd (http://dailymobile.files....largetime_screensaver.jpg).Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:04:
[...]
Het is geen bug, dus het is ook niet 'opgelost'.
Deze info verplaatst zich elke x seconden van boven naar onder over je scherm dus is het een screensaver. Deze optie zit ook in de N79, dat je kunt kiezen uit verschillende opties.
Maar ........ wat je ook kiest na x seconden gaat je scherm onheroepelijk helemaal op zwart. Dus een bug!!!!!! ten eerste omdat het ook totaal onlogisch en onzinnig is en bovendien hadden ze dan ook bewust de instelling voor screensaver niet meer in het menu gezet.
[ Voor 73% gewijzigd door TaranQQ op 13-02-2009 21:18 ]
Klint wel erg aannemelijk hoor.... Lijkt mij ook een bug, dus moet ook wel softwarematig te verhelpen zijn.ten eerste omdat het ook totaal onlogisch en onzinnig is en bovendien hadden ze dan ook bewust de instelling voor screensaver niet meer in het menu gezet.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 14:25 ]
Als we maar vaak genoeg klagen wordt het vanzelf een bug.Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:24:
Ik zal het anders formuleren; Nokia vindt het geen bug maar een feature. Omdat Nokia de firmware-updates uitbrengt, zullen ze dit ook niet 'fixen'.
Verwijderd
Nu heb ik alleen 1 probleempje: Als ik een willekeurig profiel de beltoon zet op 'Stil' of 'Eén Piep', dan werkt de trilfunctie niet als ik gebeld wordt. Hij werkt wel als ik een sms ontvang. Op die manier werkt het profiel 'Trilalarm' totaal niet, want die trilfunctie doet het dus niet als ik gebeld wordt.
Uiteraard heb ik gecontroleerd of de trilfunctie in dat profiel wel aan staat. Zijn er meer die dit probleem hebben, en is er iemand die misschien een oplossing heeft?
bullshit, behalve als ze het onder dit mom willen verkopen zodat ze het niet hoeven te fixen, maar het is wel degelijk niet de bedoeling dat het zo werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:24:
Ik zal het anders formuleren; Nokia vindt het geen bug maar een feature. Omdat Nokia de firmware-updates uitbrengt, zullen ze dit ook niet 'fixen'.
Verwijderd
Waar staat trouwens dat Nokia zegt dat dit een feature is??TaranQQ schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:27:
[...]
bullshit, behalve als ze het onder dit mom willen verkopen zodat ze het niet hoeven te fixen, maar het is wel degelijk niet de bedoeling dat het zo werkt.
En leg me bovendien eens uit wat de functie is van de instelling :
Menu - Instr. - Inst. - Alg - Pers. - Thema's - Spaarstand ??
Bij Help staat er letterlijk :
Als u de energiebesparing wilt wijzigen die wordt weergegeven op het display wanneer u enige tijd op geen enkele toets hebt gedrukt, selecteert u een vd volgende opties : Datum, Tekst, Animatie etc etc
verder staan er onder weergave 2 instellingen :
Time-out verlichting - geeft aan dat na x seconden het scherm gedimt moet worden
en
Time-out spaarstand - geeft aan dat na x seconden de 'screensaver' geactiveerd moet worden, hetgeen ook gebeurd maar ca 3-5seconden na activatie van deze screensaver gaat het scherm op volledig zwart!
Dus wat is het nut van de instelling Time-out spaarstand????
Bovendien werkt het bij alle andere nokia phones wel zo als het hoort nml dat na activatie vd screensaver (spaarstand) deze ook effectief zichtbaar blijft
Dus hoe je het ook draait of keert het is een blijft een bug.
Dus een bug!!
[...]
Waar staat trouwens dat Nokia zegt dat dit een feature is??
En leg me bovendien eens uit wat de functie is van de instelling :
Menu - Instr. - Inst. - Alg - Pers. - Thema's - Spaarstand ??
Bij Help staat er letterlijk :
Als u de energiebesparing wilt wijzigen die wordt weergegeven op het display wanneer u enige tijd op geen enkele toets hebt gedrukt, selecteert u een vd volgende opties : Datum, Tekst, Animatie etc etc
verder staan er onder weergave 2 instellingen :
Time-out verlichting - geeft aan dat na x seconden het scherm gedimt moet worden
en
Time-out spaarstand - geeft aan dat na x seconden de 'screensaver' geactiveerd moet worden, hetgeen ook gebeurd maar ca 3-5seconden na activatie van deze screensaver gaat het scherm op volledig zwart!
Dus wat is het nut van de instelling Time-out spaarstand????
Bovendien werkt het bij alle andere nokia phones wel zo als het hoort nml dat na activatie vd screensaver (spaarstand) deze ook effectief zichtbaar blijft
Dus hoe je het ook draait of keert het is een blijft een bug.
Dus een bug!!
Zie ook youtube waar men zich op 1:00 ook afvraagt wat het nut is van de screensaver als het scherm vervolgens volledig zwart wordt.
http://www.zedge.net/
Zo scheelt het de batterij tijd, hoeft je minder vaak op te laden want die balkje kost toch energy.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Rechtsboven in blijft bij mij het icoontje knipperen dat ik een ongelezen berichtje heb... Nu heb ik het al vaak gecontroleerd of dit echt zo is, maar ik heb geen ongelezen bericht staan in mijn inbox? Heeft iemand enig idee waarom dat envelope icoontje maar blijft knipperen? Of weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? Ik heb geen idee waarom dit zo is en waar dit nu vandaan komt..
Ik heb het ook al vanaf ik de N79 heb gekregen en ik irriteer me er mateloos aan :-)
In die balk kun je zien of je een nieuwe sms / mail hebt of een gemiste oproep. Ik vond het bij mijn N73 altijd een super handige feature.GrittyKitty schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:21:
Ik snap niet dat jullie heisa maken over die ene feature. Wat zie je in de ene balk? Tijd en datum? of iets anders? Aan het begin vond ik ook jammer dat de balk niet te zien was, maar ik heb de schuifknop bovenaan ontdekt. Dus als ik wil weten hoe laat het is, of welk datum vandaag, dan haal ik de telefoon uit me zak -> schuif de knopje -> scherm aan -> datum en tijd gezien -> weer de knop schuiven -> scherm zwart.
Zo scheelt het de batterij tijd, hoeft je minder vaak op te laden want die balkje kost toch energy.
Ik heb hem op mijn werk vaak aan de lader op mijn bureau liggen en wil dan graag met een blik op m'n telefoon zien of ik wat "gemist" heb (tril staat niet aan, anders trilt het bureau zo mee).
Ik snap dat het batterij scheelt, maar het zou dan altijd nog een instelling moeten zijn, omdat niet iedereen blij is dat het hele scherm uit gaat.
iedereen moet dan ff een mailtje sturen naar nokiaharoldso schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:27:
Het is zekers een handige feature. Jammer dat Nokia het niet als een bug ziet, dat is het immers wel. Maar ipv erover te klagen op dit forum, is er wat aan te doen om ervoor te zorgen dat Nokia het als een bug ziet?
Verwijderd
Ik heb wederom weer eens mail gestuurd via Nokia support. Zie onderstaand + reactie:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben nu sinds paar maanden in het bezit van de N79 en ben er zeer tevreden over, alleen heb ik 1 probleem. Dit heb ik al vaker hier geuit, maar nog geen bevredigend antwoord op gekregen.
Wat heeft de screensaver-functie voor zin wanneer bij inschakeling van de spaarstand het scherm compleet zwart wordt. Het balkje met (oproep/tijd)informatie in beeld als screensaver (of de andere aanwezigen) zijn ook niet via alle instellingen zo in te stellen dat het altijd zichtbaar is wanneer spaarstand wordt ingeschakeld.
Op oudere toestellen was dit mogelijk door de energiestand in te schakelen. Op vele forums op internet zijn er mensen die klagen over deze BUG. Want het is zeer vervelend om een compleet zwart scherm te hebben als je ff snel wilt kijken of er gemiste oproepen/smsjes zijn of de tijd bekijken. Dan moet je weer op toets drukken.
Graag een uitgebreid antwoord of dit verholpen kan worden door Nokia dmv een nieuwe software-update.
Vorige antwoorden op deze vraag waren zeer kort (1 regel) en standaard. Ik hoop spoedig van u te horen. Met
vriendelijke groet,
Oliver
REACTIE VAN NOKIA
Geachte heer,
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care. Dit is inderdaad correct, mijn collega Arnoud heeft hiervoor reeds een escalatie dossier aangemaakt voor de mensen van R&D (Genius), dit is verder doorgegegeven naar het hoofdkantoor in finland.
Wanneer volgende softwareupdate uitkomt en of dit reeds opgelost is ons niet bekend.
Ik maak van uw dossier een Feedback dossier. Zodoende dit nogmaals wordt aangekaart via een ander kanaal.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Advanced Technical Service Center AgentDutch Team Nokia Care
Hopelijk wordt er nu wat aan gedaan.
als iedereen bovenstaande nu ff mailt naar nokia wordt er zeker wat aan gedaan.Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:40:
Mensen,
Ik heb wederom weer eens mail gestuurd via Nokia support. Zie onderstaand + reactie:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben nu sinds paar maanden in het bezit van de N79 en ben er zeer tevreden over, alleen heb ik 1 probleem. Dit heb ik al vaker hier geuit, maar nog geen bevredigend antwoord op gekregen.
Wat heeft de screensaver-functie voor zin wanneer bij inschakeling van de spaarstand het scherm compleet zwart wordt. Het balkje met (oproep/tijd)informatie in beeld als screensaver (of de andere aanwezigen) zijn ook niet via alle instellingen zo in te stellen dat het altijd zichtbaar is wanneer spaarstand wordt ingeschakeld.
Op oudere toestellen was dit mogelijk door de energiestand in te schakelen. Op vele forums op internet zijn er mensen die klagen over deze BUG. Want het is zeer vervelend om een compleet zwart scherm te hebben als je ff snel wilt kijken of er gemiste oproepen/smsjes zijn of de tijd bekijken. Dan moet je weer op toets drukken.
Graag een uitgebreid antwoord of dit verholpen kan worden door Nokia dmv een nieuwe software-update.
Vorige antwoorden op deze vraag waren zeer kort (1 regel) en standaard. Ik hoop spoedig van u te horen. Met
vriendelijke groet,
Oliver
REACTIE VAN NOKIA
Geachte heer,
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care. Dit is inderdaad correct, mijn collega Arnoud heeft hiervoor reeds een escalatie dossier aangemaakt voor de mensen van R&D (Genius), dit is verder doorgegegeven naar het hoofdkantoor in finland.
Wanneer volgende softwareupdate uitkomt en of dit reeds opgelost is ons niet bekend.
Ik maak van uw dossier een Feedback dossier. Zodoende dit nogmaals wordt aangekaart via een ander kanaal.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Advanced Technical Service Center AgentDutch Team Nokia Care
Hopelijk wordt er nu wat aan gedaan.
dan worden ze er zeker flauw van.
Ik ga het meteen doen, thanks!firefighter2 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:27:
[...]
als iedereen bovenstaande nu ff mailt naar nokia wordt er zeker wat aan gedaan.
Ik heb het gedaan onder mijn eigen naam...
[ Voor 8% gewijzigd door haroldso op 16-02-2009 23:13 ]
Verwijderd
ContactCentre.Europe@nokia.com (staat als afzender in het mailtje dat ik kreeg met antwoord)firefighter2 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:27:
[...]
als iedereen bovenstaande nu ff mailt naar nokia wordt er zeker wat aan gedaan.
http://www.nokia.nl/A4393281 en dan ff naar beneden scrollen. Zie je van zelf wel de invul vakjes
Ik ben voor het idee maar dan wel graag onder jullie eigen naam, anders word ik er de dupe van. Heb ik ook geen zin in.
Groet en succes.
Oliver
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 23:08 ]
Verwijderd
Hoe zit dat nu toch met de navigatie op de N79?
Ik heb garmin Xt geprobeerd en Tom Tom maar ik krijg niets aan de gang.
Is hier geen oplossing voor?
Ik vind de nokia maps erg verouderd en zou graag wat anders willen.
Groet.
Hi Ha Hopjesvla
Bij mij werkt Sygic McGuider ook heel goed. Je kan natuurlijk ook Nokia Maps 3 gaan installeren, werkt ook perfect.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:59:
Hallo Allemaal,
Hoe zit dat nu toch met de navigatie op de N79?
Ik heb garmin Xt geprobeerd en Tom Tom maar ik krijg niets aan de gang.
Is hier geen oplossing voor?
Ik vind de nokia maps erg verouderd en zou graag wat anders willen.
Groet.
http://betalabs.nokia.com/betas/view/nokia-maps-30-maps-ovi
Verwijderd
ik heb al wel zitten kijken maar weet niet welke mappen ik dan moet deleten.
In ieder geval bedankt voor jullie reactie's
Dat is afhankelijk van je ruimte die je nog hebt op je geheugenkaart. heb je nog genoeg ruimte dan kan je Sygic en Nokia Maps 3.0 naast elkaar draaien. Ik heb zelf een geheugenkaart van 8Gb en daar passen de kaarten makkelijk op.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:02:
Moet ik dan eerst nokia maps verwijderen?
ik heb al wel zitten kijken maar weet niet welke mappen ik dan moet deleten.
In ieder geval bedankt voor jullie reactie's
Verwijderd
Snapt iemand waarom?
Verder heb ik Garmin MobileXT erop gezet en geinstalleerd maar als ik het icoontje aanklik komt er niets.
Hij schijnt het toch te moeten doen.
Ik wilde ze graag eens met elkaar vergelijken
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Verwijderd
ik heb niet veel kennis van al die nieuwe nokia's,ben meer van de 3310's
ik heb bij me nieuwe abbo een mooie witte N79 gehad waar ik flink mee aan het stoeien ben.
1ding waar ik niet uitkom,dat is het punt dat als ik gebeld wordt,ik alleen het nummer zie,en niet de naam,
dit gaat dus om nummers die op me gewoon op me sim zijn opgeslagen onder telefoonlijst.
iemand enig idee waar ik dat kan veranderen?
Het is een mooi apparaat,met maffe functies (sms-en voorlezen en zo)
maar er zit zoveel op qua gadgets dat ik hier gewoon ff niet uitkom.
thanx,
sebastiaan
Ik heb helaas de voice nog niet geprobeerd in Nokia Maps 3. Maar ik zal bij ook wel even kijken of ik een stemmetje hoor bij navigeren. Voor wat betreft Garmin MobileXT kan ik je niet helpen, heb ik niet geinstalleerd op mijn N79.Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:24:
Hallo, ik heb inmiddels nokia maps 3 op mijn N79 zitten en het werkt perfect behalve dan dat ik geen voice heb. Ik heb hem wel kunnen installeren maar hij zegt niets.
Snapt iemand waarom?
Verder heb ik Garmin MobileXT erop gezet en geinstalleerd maar als ik het icoontje aanklik komt er niets.
Hij schijnt het toch te moeten doen.
Ik wilde ze graag eens met elkaar vergelijken
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Bij mij kwam het omdat ik het nummer 2x in mijn telefoonlijst had staan. Dan geeft die alleen een nummer weer en geen naam, omdat die dan niet weet welke naam hij moet weergeven. Voor wat betreft nummers op de sim, ik denk dat je de nummers moet kopieren naar het telefoongeheugen om de naam weer te laten geven.Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:45:
hallo mensen,
ik heb niet veel kennis van al die nieuwe nokia's,ben meer van de 3310's![]()
ik heb bij me nieuwe abbo een mooie witte N79 gehad waar ik flink mee aan het stoeien ben.
1ding waar ik niet uitkom,dat is het punt dat als ik gebeld wordt,ik alleen het nummer zie,en niet de naam,
dit gaat dus om nummers die op me gewoon op me sim zijn opgeslagen onder telefoonlijst.
iemand enig idee waar ik dat kan veranderen?
Het is een mooi apparaat,met maffe functies (sms-en voorlezen en zo)
maar er zit zoveel op qua gadgets dat ik hier gewoon ff niet uitkom.
thanx,
sebastiaan
Verwijderd
simple as that!
goed forum hier,heb al wat probleempjes opgelost door de 15pagina's door te lezen.
thanx mannen (en vrouw ;-) )
Verwijderd
Daar ben ik weer. Ik ben in mijn rommeldoos mijn oude bluetooth headset van Logitech tegengekomen. Ik denk bij me zelf, altijd handig dus ik ding aanmelden op telefoon om hem te kunnen gebruiken. Het aanmelden gelukt etc, alleen heb ik probleem met volgende:
Wanneer ik de headset weer koppel (automatisch) aan mijn telefoon en ik wil via mijn telefoontoetsen iemand bellen, lukt dit niet. Via contacten naar de naam en dan op groene beltoets blijft ie in de contactenlijst staan. Ook wanneer ik via laatst gekozen bellers willen bellen. Wanneer ik dan alles ontkoppel, dan is telefoon van slag en werken de groene en rode knop via de contactenlijst niet meer.
Wie snapt het probleem en weet hoe dit is op te lossen. Heb het nog niet geprobeerd met een andere headset. Dat zal ik nog eens gaan doen.
Groet Oliver
Hoi Lilian,Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:58:
Dank voor je reactie Harold. Ben benieuwd of jij wel een stem hebt.
Groetjes
Ik heb via Maps Loader de nederlandse stem gedownload. Wat je dan nog wel moet doen is de stem selecteren in Maps, anders hoor je inderdaad geen stem. Tools-Settings-Navigation en dan in Voice guidance de juiste stem selecteren.
Verwijderd
Ik heb via Maps Loader de nederlandse stem gedownload. Wat je dan nog wel moet doen is de stem selecteren in Maps, anders hoor je inderdaad geen stem. Tools-Settings-Navigation en dan in Voice guidance de juiste stem selecteren.
[/quote]
Dank je. Het is gelukt!
Ik heb een vraag: Als ik Nokia Maps 2.0 op mijn geheugenkaart geinstalleerd heb, moet ik de oude versie dan nog ergens verwijderen? En zo ja, hoe doe ik dat?
Hier staat precies wat je moet doen als je wilt upgraden naar 3.0 onder Download & Installation:tjw schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:31:
Ik heb vanaf 20-2-2009 een Nokia N79 en ben er heel blij mee. En ik ben ook blij dat ik dit forum gevonden heb.
Ik heb een vraag: Als ik Nokia Maps 2.0 op mijn geheugenkaart geinstalleerd heb, moet ik de oude versie dan nog ergens verwijderen? En zo ja, hoe doe ik dat?
http://betalabs.nokia.com/betas/view/nokia-maps-30-ovi-maps
Zo duidelijk vind ik het niet... Hoe open je Nokia Maps Updater dan? Ik heb alleen Loader.haroldso schreef op zondag 22 februari 2009 @ 15:40:
[...]
Hier staat precies wat je moet doen als je wilt upgraden naar 3.0 onder Download & Installation:
http://betalabs.nokia.com/betas/view/nokia-maps-30-ovi-maps
Op de pagina staan 2 linkjes waar je de programma's kan gaan downloaden. Die 2 programma's moet je ook gebruiken. Daar staat ook de Nokia Maps Updater tussen die je moet gebruiken.Irminsul schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:02:
[...]
Zo duidelijk vind ik het niet... Hoe open je Nokia Maps Updater dan? Ik heb alleen Loader.
Had hem gisteravond opgeladen, en vannacht werd ik wakker omdat de accu leeg was. Wlan scan stond uit, bluetooth uit, heb er alleen begin van de avond natuurlijk mee zitten spelen, en daarbij al tegen wat bugs aangelopen.
Zoals bij het verplaatsen van de icoontjes, kon je 1x doen, daarna moest je eerst weer wat bladeren, en dan pas kon je weer 'opties' kiezen. En na het overpompen van wat mp3's kon ik de muziek map niet openen.
afspraak maken met eens Service point, en dan zetten ze er de meest recente versie op en ben je meteen van de T-Mobile zooi af.. Is mij, en anderen hier ook gelukt._ferry_ schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:59:
Sinds gister heb ik hem ook, met t-mobile, wat nogal balen is, want daardoor staat er 10.046 op. En als ik check voor updates zegt ie dat er geen nieuwe updates zijn. Nu hoop ik dat ze hem bij een Nokia service point wel kunnen updaten, want anders twijfel ik of ik hem hou. Vind het nogal slecht van t-mobile dat ze gewoon telefoons uitleveren met een oude FW versie, en er dankzij hun geklooi ook niet is te updaten
Had hem gisteravond opgeladen, en vannacht werd ik wakker omdat de accu leeg was. Wlan scan stond uit, bluetooth uit, heb er alleen begin van de avond natuurlijk mee zitten spelen, en daarbij al tegen wat bugs aangelopen.
Zoals bij het verplaatsen van de icoontjes, kon je 1x doen, daarna moest je eerst weer wat bladeren, en dan pas kon je weer 'opties' kiezen. En na het overpompen van wat mp3's kon ik de muziek map niet openen.
Hi Ha Hopjesvla
Ik heb zelf nog externe gps liggen. Ik neem aan dat de tomtom die ik op de N73 draaide ook op de N79 kan draaien.
Op speurders staat trouwens een aanbieder die voor €15,- mcguider aanbied. Het lijkt me dat dit om een illegale versie gaat. Heeft iemand ervaring met deze aanbieder?
OK topHopjesvla79 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:34:
[...]
afspraak maken met eens Service point, en dan zetten ze er de meest recente versie op en ben je meteen van de T-Mobile zooi af.. Is mij, en anderen hier ook gelukt.
Zie dat er behoorlijk wat van die service punten zijn, dus dat komt wel goed.
Verder bevalt ie echt super
Wel ff wennen, mijn vorige telefoon, een SE w880, was vlak met kleine uitstekende knopjes (gewend om met mijn nagel in te drukken) Terwijl deze juist grote platte toetsen heeft die je met je vinger moet indrukken, niet met je nagel, want dan glij je zo naar de toets er oner of erboven
Verwijderd
Ik heb zelf de N79 nu 2 maanden en ben er zelf zeer tevreden over, ondanks het probleem met het zwarte scherm.
ik gebruik mc guider 2009Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 10:27:
Nog niemand TomTom aan de praat gekregen?
Ik heb zelf de N79 nu 2 maanden en ben er zelf zeer tevreden over, ondanks het probleem met het zwarte scherm.
compleet met west europa en de kaarten zijn recenter dan tomtom.
deze werkt trouwens super op de n79 met de interne gps.
(ben druk op zoek naar de zwarte n79)
[ Voor 4% gewijzigd door firefighter2 op 01-03-2009 11:18 ]
Verwijderd
Iemand ook ervaring mee ? Het sis-bestandje lijkt goed geïnstalleerd, maar als ik op het applicatie-icoontje klik komt dus die "disk error".
Wie-o-wie?
Heb deze telefoon nu een paar weken en hij bevalt goed. Lang zitten twijfelen tussen deze en een iPhone, maar ben blij met m'n keuze. Hij kan ook bijna net zoveel voor de helft van de prijs.
Enige probleem is dat wifi niet lekker werkt met een Livebox router. Steeds als ik via wifi wil gaan browsen moet ik de telefoon pairen (met knopje REG op de Livebox) anders krijg ik de melding "WLAN netwerk niet gevonden". Iemand een tip?
De N79 is een stuk lichter en ook een stuk kleiner. Verder vind ik de goede actie echt een pluspunt. Heb hem nu een dag intensief in gebruik (bellen, sms, wifi, mp3, bluetooth enz). Verder kan ik er nog niet heel veel over zeggen maar mijn eerste indruk is goed.
Binnenkort ook maar eens mcguider downloaden om eens te kijken hoe dat werkt. Ga nu eerst maar eens gebruik maken van de nokia maps.
Nu wilde ik voipbuster op mijn tel zetten, kan iemand mij vertellen welke versie ik precies moet downloaden? Ik was in eerste instantie van plan om het thuis altijd te gaan gebruiken maar kwam er net achter dat je 25 ct pm betaald (mobiel/mobiel) dus dat gaat hem niet worden.
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je alle bestanden die bij Sygic horen in een aparte map gezet. Ze horen echter allemaal in de root van je SD-kaart. Verder maakt het niet zoveel uit of je de applicatie zelf op de SD-kaart of je interne geheugen installeert.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:33:
Grmpff, ook ik probeer McGuider erop te krijgen, maar krijg steeds "disk error" te lezen.
Iemand ook ervaring mee ? Het sis-bestandje lijkt goed geïnstalleerd, maar als ik op het applicatie-icoontje klik komt dus die "disk error".
Wie-o-wie?
Verwijderd
Ik heb een gek dingetje met mijn N79. Als ik het nr. van mijn voicemail opsla via het pictorgram 'oproepmailbox' in submenu 'hulpprogramma's' lijkt dat goed te gaan maar na een tijdje is het nr. gewoon weer verdwenen. Soms als ik de tel alleen maar aan & uit zet.
Heeft iemand dit ook en/of er een oplossing voor?...
Nu was ik net bij het nokia service center en daar kunnen ze de lock er ook niet afhalen. Weet iemand hoe ik van deze lock af kom? Ik heb net mijn grote vriend 'google' geraadpleegd maar lees verschillende verhalen. Wie weet er meer?
Accuduur vind ik ook bedroevend!_ferry_ schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:59:
Sinds gister heb ik hem ook, met t-mobile, wat nogal balen is, want daardoor staat er 10.046 op. En als ik check voor updates zegt ie dat er geen nieuwe updates zijn. Nu hoop ik dat ze hem bij een Nokia service point wel kunnen updaten, want anders twijfel ik of ik hem hou. Vind het nogal slecht van t-mobile dat ze gewoon telefoons uitleveren met een oude FW versie, en er dankzij hun geklooi ook niet is te updaten
Verwijderd
Ik heb ook al een tijdje de n79 en hij werkt echt uitstekend ook de nokia maps werk(te) uitstekend maar daar zat dus een proef periode op en die is bij mij nu verlopen.
iemand een idee hoe ik dit gratis kan updaten en dat het weer allemaal werkt?
of de tom tom instaleren maar dat kan blijkbaar niet met de n79 of iemand een idee?
Gr app
ff de zoekfunctie gebruiken hier.Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:18:
Hey
Ik heb ook al een tijdje de n79 en hij werkt echt uitstekend ook de nokia maps werk(te) uitstekend maar daar zat dus een proef periode op en die is bij mij nu verlopen.
iemand een idee hoe ik dit gratis kan updaten en dat het weer allemaal werkt?
of de tom tom instaleren maar dat kan blijkbaar niet met de n79 of iemand een idee?
Gr app
Verwijderd
McGuider aan de praat gekregen.
Lijkt inderdaad erg op Tomtom, maar dat vind ik niet erg.
Ik heb nog geen diverse kaartkleuren kunnen ontdekken, alleen dag / nacht.
Zijn er voor McGuider ook andere stemmen te downloaden.
Ik mis mijn vlaamse Lucie nu al ......
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen horen in [ABO] Het Nokia N79 levertijden en abonnementen topic