Thanks voor je antwoord! Nu wordt het diep nadenken of ik een zwarte of grijze telefoon wil...Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:12:
[...]
Geen problemen, bij schemering of nacht lichten de toetsen duidelijk wit op. Overdag zijn ze gewoon zwart op een achtergrond van lichtgrijs. Voor mij persoonlijk duidelijk en leesbaar genoeg. Maar kan me voorstellen dat het met de witte versie niet zo handig kan zijn.
Ik heb persoonlijk geen last met mijn witte versie... zojuist nog even bij de MM geweest en mijn witte naast de grijze gehouden die ze daar hadden. Ben persoonlijk blij dat ik de witte hebVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:15:
[...]
Thanks voor je antwoord! Nu wordt het diep nadenken of ik een zwarte of grijze telefoon wil...
I intend to live forever. So far, so good.
mmmm betekend dit dus ook dat ik hiermee de telefoon kan unbranden? Neem aan dat de productcode 0565720 de code voor NL is en dat een branded toestel een andere code heeft?robertwebbe schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:19:
[...]
De oplossing is dat je via Nemesis Service Suite (NSS) van b-phreaks je productcode wijzigt naar 0565720. Daarna doe je een update of herinstallatie met Nokia Software Updater en klaar is klara.
[...]
*edit*
wat is trouwens het verschil tussen code 0549405 en 0565720? Is als het goed is beide EURO2 10.046 EURO2_00 ?
[ Voor 10% gewijzigd door Hopjesvla79 op 09-01-2009 16:00 ]
Hi Ha Hopjesvla
waar kan ik je pm-en???Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:15:
[...]
Thanks voor je antwoord! Nu wordt het diep nadenken of ik een zwarte of grijze telefoon wil...
mail adres
Ja, dat klopt.Hopjesvla79 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:12:
[...]
mmmm betekend dit dus ook dat ik hiermee de telefoon kan unbranden? Neem aan dat de productcode 0565720 de code voor NL is en dat een branded toestel een andere code heeft?
*edit*
wat is trouwens het verschil tussen code 0549405 en 0565720? Is als het goed is beide EURO2 10.046 EURO2_00 ?
0549405 EURO2 Pewter and Canvas White/Light Sea Blue 11.049
0565720 EURO2 Pewter and Seal Grey/Espresso Brown 11.049
0575026 N79 T-Mobile NL WE (non MyFaves) 10.046
Als je de 11.049 niet via de Nokia Software Updater binnen krijgt, probeer het dan even via FOTA (*#0000# > Opties > Software update > etc).
[ Voor 10% gewijzigd door robertwebbe op 09-01-2009 20:18 ]
Verwijderd
ik heb dus een t mobile n79 en hij staat nog steeds op 10.046, via nokia software updater en via me telefoon kan ik dus niet updaten...komt dat omdat het een t mobile simlock heeft? (ben noob op dit gebied dus als het stomme vragen zijn vergeef me 
en ik probeer wat dingetjes te downloaden maar bijna alles is een sis bestand en als ik dat wil downloaden dan geeft ie aan dat ie dat niet ondersteund....:(
wat kan ik daar aan doen?
alvast bedankt
en ik probeer wat dingetjes te downloaden maar bijna alles is een sis bestand en als ik dat wil downloaden dan geeft ie aan dat ie dat niet ondersteund....:(
wat kan ik daar aan doen?
alvast bedankt
Verwijderd
Ik lees hier soms iets over een scherm dat donker wordt nadat het op toetsenblokkering gaat. Mijn scherm wordt als ik gewoon iets aan te bekijken ben in mijn N79 ook al na ongeveer 5 seconden donker, wat niet handig is met sms lezen of internetten.
Heb de instellingen van de Time-out spaarstand en Time-out verlichting allebei op 30 seconden gezet.
Of moet ik dit ergens anders instellen?
Heb de instellingen van de Time-out spaarstand en Time-out verlichting allebei op 30 seconden gezet.
Verwijderd
Ik had eerder al beschreven hoe bij mij dit probleem opgelost werd:Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:05:
Ik lees hier soms iets over een scherm dat donker wordt nadat het op toetsenblokkering gaat. Mijn scherm wordt als ik gewoon iets aan te bekijken ben in mijn N79 ook al na ongeveer 5 seconden donker, wat niet handig is met sms lezen of internetten.
Misschien werkt dit bij jou ook?Ik had ook het probleem dat de telefoon binnen een paar seconden naar een zwart scherm ging. Volgens mij heb ik dat nu opgelost. Ik had behalve de automatische toetsen vergrendeling, ook telefoon blokkering met wachtwoord ingesteld. Het lijkt erop dat die twee elkaar in de weg zitten. Ik heb nu de auto toetsenvergrendeling uitgezet en alleen nog de telefoon blokkering aan. (allemaal aan te passen in Instellingen --> algemeen --> beveiliging --> telefoon en sim-kaart). Nu blijft het scherm net zo lang verlicht als ik wil
Ik ben momenteel mijn toestel kwijt aan reparatie! De display begon opeens vreemde kleuren te vertonen, om een paar uur daarna helemaal donker te worden. Hij is nu op weg naar Nokia, en dat terwijl hij pas 3 weken oud is
Verwijderd
Dat was ik er vergeten bij te zetten ja, dit had ik al geprobeerd, maar bleek geen oplossing. Ook als deze allebei uitstaan heb ik het nog? Op hoeveel minuten staat jouw telefoonblokkering dan?
En iemand nog meer hier last van en een oplossing?
En iemand nog meer hier last van en een oplossing?
Verwijderd
Mmm... moet zeggen dat ik dan ook geen oplossing heb. De telefoonblokkering staat bij mij op 5 minuten. Hoop dat iemand anders nog een idee voor je heeft!Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:02:
Dat was ik er vergeten bij te zetten ja, dit had ik al geprobeerd, maar bleek geen oplossing. Ook als deze allebei uitstaan heb ik het nog? Op hoeveel minuten staat jouw telefoonblokkering dan?
Bij mij werd het opgelost door de telefoonblokkering uit te zetten en daarna de telefoon opnieuw op te starten.
Verwijderd
Ik las op een andere site dat wanneer diegene 3 smsjes of meer typte de tel, T-Mobile branded, er automatisch een mmsje van maakt. Is er hier iemand die er ervaring mee heeft. En kan dit zomaar, misschien wel de keuze geven, smsje of mmsje, maar ze kunnen er toch niet ongevraagd een mmsje van maken?
Edit
Ik heb mijn tel nog niet en kan het dus nog niet uitproberen, vandaar deze vraag.
Edit
Ik heb mijn tel nog niet en kan het dus nog niet uitproberen, vandaar deze vraag.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 18:37 ]
Werkt de LED van de flitser ook als zaklamp? Ik heb nu een K810i en die heeft een xenon flitser welke die optie dus vanzelfsprekend niet heeft. De k750i had dat weer wel en het is ideaal als je ergens een zaklampje nodig hebt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Voor zover ik weet niet, ik heb er niks over kunnen vinden helaas. Ik had het ook op mn vorige mobiel en is idd verrekte handig!Senor Sjon schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:32:
Werkt de LED van de flitser ook als zaklamp? Ik heb nu een K810i en die heeft een xenon flitser welke die optie dus vanzelfsprekend niet heeft. De k750i had dat weer wel en het is ideaal als je ergens een zaklampje nodig hebt.
was gistern weer eens bij de MM en in afwachting van mijn eigen telefoon (die volgens T-Mobile helaas pas in week 5 geleverd zal gaan worden..)even met het showmodel aldaar gespeeld.
Het viel mij op dat het scrollen met het naviwheel niet werkte, ondanks dat ik in de instellingen deze optie wel aangezet had. Tenminste: als ik het goed heb moet die knop dan toch een beetje gaan werken als een ipod achtige scrollknop? Of zie ik nu spoken?
Het viel mij op dat het scrollen met het naviwheel niet werkte, ondanks dat ik in de instellingen deze optie wel aangezet had. Tenminste: als ik het goed heb moet die knop dan toch een beetje gaan werken als een ipod achtige scrollknop? Of zie ik nu spoken?
Hi Ha Hopjesvla
Ja, je kunt er met je nviger over heen wrijven en dan scroll je door het menu. Ik moet zeggen dat deze sinds de firmware update een stuk beter werkt bij mij, al gebruik ik hem eigenlijk nooit.Hopjesvla79 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:24:
was gistern weer eens bij de MM en in afwachting van mijn eigen telefoon (die volgens T-Mobile helaas pas in week 5 geleverd zal gaan worden..)even met het showmodel aldaar gespeeld.
dat dacht ik dus ook, maar i.e.g. bij het toestel wat ik gisteren in de handen had werkte het niet. Nou ja, als het maar werkt bij mijn toestel..IkWilbert schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:25:
[...]
Ja, je kunt er met je nviger over heen wrijven en dan scroll je door het menu. Ik moet zeggen dat deze sinds de firmware update een stuk beter werkt bij mij, al gebruik ik hem eigenlijk nooit.
Hi Ha Hopjesvla
iemand de zwarte versie al gesignaleerd????Hopjesvla79 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:56:
[...]
dat dacht ik dus ook, maar i.e.g. bij het toestel wat ik gisteren in de handen had werkte het niet. Nou ja, als het maar werkt bij mijn toestel..
Verwijderd
Volgens mij niet, maar ik wacht tot die uitkomt. Meeste sites zeggen binnen 1 tot anderhalve week.firefighter2 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:53:
[...]
iemand de zwarte versie al gesignaleerd????
Alhoewel ik nu weer tussen de N79 en 5800 zit te twijfelen...

Zit er over te denken om deze telefoon te kopen. In de winkel vond ik alleen dat chroom-kleurige randje een beetje cheap overkomen, vooral als dit snel zou beschadigen. Vraagje voor degenen die hem al hebben: is die rand een beetje duurzaam of krijg je snel krassen?
Hier geen krassen hoor, de rand glanst nog mooisheepdog schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:21:
Zit er over te denken om deze telefoon te kopen. In de winkel vond ik alleen dat chroom-kleurige randje een beetje cheap overkomen, vooral als dit snel zou beschadigen. Vraagje voor degenen die hem al hebben: is die rand een beetje duurzaam of krijg je snel krassen?
Hallo,
Ik heb een weekje geleden een formulier ontvangen van T-Mobile waarop ik mijn abonnement kon verlengen en kon kiezen uit drie mooie mobieltjes. Na een tijdje Googlen en het vergelijken tussen de drie toestellen ben ik voor de Noka N79 White gegaan en heb afgelopen zondag het formulier per post verstuurd. Mijn vraag is daarom, heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer gaat duren voordat ik mijn mobieltje binnen heb?
Bij voorbaat dank.
Ik heb een weekje geleden een formulier ontvangen van T-Mobile waarop ik mijn abonnement kon verlengen en kon kiezen uit drie mooie mobieltjes. Na een tijdje Googlen en het vergelijken tussen de drie toestellen ben ik voor de Noka N79 White gegaan en heb afgelopen zondag het formulier per post verstuurd. Mijn vraag is daarom, heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer gaat duren voordat ik mijn mobieltje binnen heb?
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Als je naar deze pagina gaat kom je bij het leverings etc. topic. Kan je al wel melden dat het op dit moment behoorlijk kan duren.
Verwijderd in "[ABO] Het Nokia N79 levertijden en abonn..."
Verwijderd in "[ABO] Het Nokia N79 levertijden en abonn..."
Verwijderd
Ik heb hem nou sinds december en ook hier nog geen kras te bekennen. Kga er niet altijd even zuinig mee om, maar het randje glanst nog mooisheepdog schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:21:
Verwijderd
Om terug te komen op mijn eerder gestelde probleem dat het scherm na 5 seconden zwart wordt, als ik het aantal seconden voor standby verander doet ie het wel goed, maar als ik dan bijvoorbeeld een uurtje later weer probeer, wordt het weer zwart.
De aangedragen oplossingen werken bij mij dus niet, heeft iemand anders nog een suggestie, of werkt dit verder bij iedereen perfect?
De aangedragen oplossingen werken bij mij dus niet, heeft iemand anders nog een suggestie, of werkt dit verder bij iedereen perfect?
De update uitvoeren? Heeft bij mij geholpen.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:21:
Om terug te komen op mijn eerder gestelde probleem dat het scherm na 5 seconden zwart wordt, als ik het aantal seconden voor standby verander doet ie het wel goed, maar als ik dan bijvoorbeeld een uurtje later weer probeer, wordt het weer zwart.
Verwijderd
Ik heb de update via mijn telefoon uitgevoerd en niet via de pc, maar heb nu wel de nieuwste firmware volgens mij. Heb jij via de pc geupdate?
Ik heb hetzelfde probleem hoor... Het beeld wordt snel zwart.
Te vroeg gejuicht
Update heeft bij mij dus ook niet geholpen. Maar na het uitschakelen van de telefoonblokkering en een herstart doet ie weer normaal.
Verwijderd
Nieuwe firmware heeft bij mij ook niet geholpen.
Dus nu kun jij geen gebruik meer maken van telefoonblokkering als ik het goed begrijp? Of kun je die dan later weer aanzetten?
Dus nu kun jij geen gebruik meer maken van telefoonblokkering als ik het goed begrijp? Of kun je die dan later weer aanzetten?
Verwijderd
Krijg binnenkort de N79. Heb een grijze. Wil de witte en de rode wel ruilen voor de blauwe en de groeneGrittyKitty schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:38:
[...]
Klinkt interessant. Ben de McGuider forum effe doorgespit maar geen zin om 77 pagina door te bladeren.
Wat is het verschil tussen Nokia maps en deze? Is licentie ook jaarlijks (net als nokia maps), of eenmalig licentie en kan je oneindig gebruiken?
Btw, heb de versie met witte voorkant en dus 3 kleuren achter-covers (blauw/groen/bruin). Wil graag een witte achtercover. Iemand ruilen?
Uiteraard kan je die altijd weer aanzetten. Ik heb 't over de functie Menu>Instrumenten>Instellingen>Algemeen>Beveiliging>Telefoon en SIM-kaart>Per. autom. blokk. telefnVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:02:
Nieuwe firmware heeft bij mij ook niet geholpen.
OK, mail me als je N79 binnen is.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:04:
[...]
Krijg binnenkort de N79. Heb een grijze. Wil de witte en de rode wel ruilen voor de blauwe en de groene
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Verwijderd
De zwarte N79 is er nu in een "Eco-versie" en is beschikbaar voor pre-order in de Engelse webshop van Nokia:

Het verschil is dat de verpakking kleiner is, er geen oplader bij wordt geleverd, en dat er per elk verkocht exemplaar een bedrag naar het WNF wordt overgemaakt.
Nou vraag ik me af of er ook een "normale" versie van de zwarte N79 komt, of dat je hem alleen in deze editie kan krijgen?

Het verschil is dat de verpakking kleiner is, er geen oplader bij wordt geleverd, en dat er per elk verkocht exemplaar een bedrag naar het WNF wordt overgemaakt.
Nou vraag ik me af of er ook een "normale" versie van de zwarte N79 komt, of dat je hem alleen in deze editie kan krijgen?
Geen lader? Lijkt me niet handig...Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:16:
De zwarte N79 is er nu in een "Eco-versie" en is beschikbaar voor pre-order in de Engelse webshop van Nokia:
Verwijderd
Precies, en als het nog heel lang duurt voordat de zwarte versie uitkomt kan ik net zo goed een witte of grijze bestellen.
Verwijderd
Waar slaat dat nou ook op? Geen lader... lol das geen argument voor Eco-versie, want je zult je mobiel toch ooit eens moeten opladen. Beetje vreemde zaak.
vind ik persoonlijk van niet, hoeveel mensen hebben er niet een kast vol met laders liggen van alle apperatuur die ze hebben. Zeker als je als fabrikant compatible laders maakt voor al je producten (zoals bv SE, heb met Nokia geen ervaring) dan is de kans dus groot dat je dubbele lader heb.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:49:
Waar slaat dat nou ook op? Geen lader... lol das geen argument voor Eco-versie, want je zult je mobiel toch ooit eens moeten opladen. Beetje vreemde zaak.
Heb zelf een paar Siemens telefooon gehad die allemaal dezelfde lader gebruikten en nu heb ik thuis 2 SE telefoons liggen die ook dezelfde laders gebruiken.
Of het een goed idee is, is iets anders. Het princiepe is goed maar persoonlijk denk ik niet dat ze hierdoor een topomzet gaan draaien, alhoewel ik ook niet denk dat het de bedoeling hiervan is. Lijkt me eerder iets van een sort of voorbeeldfunctie, de media pikt het op en er is weer aandacht voor Nokia en het WNF.
Hi Ha Hopjesvla
Verwijderd
Het zal mij allemaal eigenlijk ook een worst wezen, het gaat mij om de gelikte kleur 
Nou ja eigenlijk wel... want als ie alleen in de eco-versie wordt geleverd moet ik alsnog een lader kopen. Ik vind het gewoon vreemd dat de eco-versie eerder als pre-order beschikbaar is dan de 'normale' versie. We wachten af...
Nou ja eigenlijk wel... want als ie alleen in de eco-versie wordt geleverd moet ik alsnog een lader kopen. Ik vind het gewoon vreemd dat de eco-versie eerder als pre-order beschikbaar is dan de 'normale' versie. We wachten af...
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 16:34 ]
Verwijderd
Ik ben hard aan het denken welke ik ik wil: de e66 of de n79. Ik heb gelezen dat de e66 zo'n meldings indicator heeft die knippert bij gemist oproepen enzo. DIt heb ik nu op mijn e50 ook. Ik kan alleen nergens vinden of de n79 dat ook heeft. 't is z'n handige functie
. Iemand die wit kan bevestigen? Thanks!
Zojuist m'n t-mobile n79 binnen gekregen. Eerste indruk is wel ok maar ik vind het toetsenbord wel erg goedkoop over komen. Bovendien gaan de 1, 4 en 7 wat zwaarder dan de rest en kraakt het toestel een beetje als ik die indruk. Is dat normaal?
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Rondom t pookje zit een wit lampje dat om de zoveel seconde aan en uit gaat, als je een sms hebt of oproep gemist hebt knippert hij twee keer achter elkaar.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:13:
Ik ben hard aan het denken welke ik ik wil: de e66 of de n79. Ik heb gelezen dat de e66 zo'n meldings indicator heeft die knippert bij gemist oproepen enzo. DIt heb ik nu op mijn e50 ook. Ik kan alleen nergens vinden of de n79 dat ook heeft. 't is z'n handige functie. Iemand die wit kan bevestigen? Thanks!
Heeft het trouwens echte voordelen wanneer ik mijn N79 debrand met de NSS software? Buiten dat je natuurlijk de , in mijn geval, T-mobile applicaties kwijt ben. Maar bedoel meer in de zin updates e.d.
Hi Ha Hopjesvla
Update's voor unbranded toestellen komen eerder uit, als je een branded toestel hebt dan moet de update ook nog worden getest en goedkeurd worden door de provider.Hopjesvla79 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:06:
Heeft het trouwens echte voordelen wanneer ik mijn N79 debrand met de NSS software? Buiten dat je natuurlijk de , in mijn geval, T-mobile applicaties kwijt ben. Maar bedoel meer in de zin updates e.d.
Gisteren de telefoon binnengekregen en maar meteen geprobeerd om met NSS de code aan te passen. Helaas geen resultaat: krijg een
->Please copy the loaders first!
->Products Dir('products').......Not Found. message.
Nog even gekeken om het aan de praat te krijgen maar is niet gelukt. Iemand een idee?
Nog even gekeken om het aan de praat te krijgen maar is niet gelukt. Iemand een idee?
Hi Ha Hopjesvla
Ik heb dit ook al geprobeert, maar helaas tot op heden zonder resultaat.Hopjesvla79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:34:
Gisteren de telefoon binnengekregen en maar meteen geprobeerd om met NSS de code aan te passen. Helaas geen resultaat: krijg een
Ik had ergens gelezen dat NSS niet compatible is met de nieuwe OVI suite, maar na deze gedeinstalleerd te hebben en pc suite geinstalleerd te hebben werkte het helaas nog niet.
Dus als iemand hier een oplossing voor heeft heel graag.
Verwijderd
Heeft iemand een afbeelding van zijn/haar telefoon met het logo van T-mobile erop. Of kan iemand mij vertellen waar het logo staat en of het opzichtig is. Ben ik wel benieuwd naar. Alvast bedankt.
inderdaad, die optie had ik ook al geprobeerd, maar werkte niet. Zeker nu ik merk dat er een nieuwe update is maar T-Mobile deze nog niet heeft vrijgegeven vind ik het toch wel relax als ik de telefoon even kan bewerken.Whackit schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:01:
[...]
Ik heb dit ook al geprobeert, maar helaas tot op heden zonder resultaat.
Ik had ergens gelezen dat NSS niet compatible is met de nieuwe OVI suite, maar na deze gedeinstalleerd te hebben en pc suite geinstalleerd te hebben werkte het helaas nog niet.
Dus als iemand hier een oplossing voor heeft heel graag.
[ Voor 49% gewijzigd door Hopjesvla79 op 20-01-2009 11:03 ]
Hi Ha Hopjesvla
Het logo staat subtiel rechtsonder het scherm in het zilver, het valt eigenlijk niet op.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:32:
Heeft iemand een afbeelding van zijn/haar telefoon met het logo van T-mobile erop. Of kan iemand mij vertellen waar het logo staat en of het opzichtig is. Ben ik wel benieuwd naar. Alvast bedankt.
Hi Ha Hopjesvla
Ik zit te denken om de witte versie van de N79 aan te schaffen via Vodafone. Het betreft de witte omdat ze de grijze (of de zwarte) niet hebben.. Ik vind op andere adressen de prijsverschillen te hoog, vandaar dat ik hem meteen bij Voda wil bestellen..
Maar heeft iemand toevallig een foto hoe de covers er uitzien van deze GSM? Ik kom er eerlijk gezegd niet meer uit, want ik zie wel een witte en een grijze variant, maar welke covers er nu exact bij deze GSM zitten blijft voor mij een mysterie?
Ik heb de GSM wel gezien bij MM, maar daar is deze veel duurder en eerlijk gezegd wist ik toen nog niet welke variant ik in mijn handen had.
Maar heeft iemand toevallig een foto hoe de covers er uitzien van deze GSM? Ik kom er eerlijk gezegd niet meer uit, want ik zie wel een witte en een grijze variant, maar welke covers er nu exact bij deze GSM zitten blijft voor mij een mysterie?
Ik heb de GSM wel gezien bij MM, maar daar is deze veel duurder en eerlijk gezegd wist ik toen nog niet welke variant ik in mijn handen had.
dat blijft lastigCronoS76 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:00:
Ik zit te denken om de witte versie van de N79 aan te schaffen via Vodafone. Het betreft de witte omdat ze de grijze (of de zwarte) niet hebben.. Ik vind op andere adressen de prijsverschillen te hoog, vandaar dat ik hem meteen bij Voda wil bestellen..
Normaal zitten er bij de witte versie een groene, blauwe en rode, bij de witte versie een witte, rode en bruine. Nu si het bv zo dat bij T-mobile branded telefoons er een witte versie gelevrd wordt met de covers van de grijze versie (dus wit,rood,bruin) Hoe dit bij Vodafone is durf ik je niet te zeggen, wil je het zeker weten: loop even naar de winkel.
Hi Ha Hopjesvla
Hmm.. Blijft lastig dus, maar de kans dat deze: http://www.pdashop.nl/ima...0&dimensionid=17&shopid=2 erbij zit is dus klein...Hopjesvla79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:36:
[...]
dat blijft lastig
Normaal zitten er bij de witte versie een groene, blauwe en rode, bij de witte versie een witte, rode en bruine. Nu si het bv zo dat bij T-mobile branded telefoons er een witte versie geleverd wordt met de covers van de grijze versie (dus wit,rood,bruin) Hoe dit bij Vodafone is durf ik je niet te zeggen, wil je het zeker weten: loop even naar de winkel.
Als je die cover wil hebben zou je hem ook hier kunnen bestellen: http://www.oneline.fi/xpr...p?phone=N79&intro=N79.flvCronoS76 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:05:
[...]
Hmm.. Blijft lastig dus, maar de kans dat deze: http://www.pdashop.nl/ima...0&dimensionid=17&shopid=2 erbij zit is dus klein...Deze zal dan wel bij die grijze variant horen.. ?
Thanks ..dat is een goeie link.. Maar even een domme vraag nog, de front van de white is toch ook white lijkt me?sheepdog schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:49:
[...]
Als je die cover wil hebben zou je hem ook hier kunnen bestellen: http://www.oneline.fi/xpr...p?phone=N79&intro=N79.flv
Maar ik denk dat ik er nu wel uit ben, straks nog even langs de MM
Heb toch maar even over bovenstaand euvel gebeld.DeCIpHeReR schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:20:
Zojuist m'n t-mobile n79 binnen gekregen. Eerste indruk is wel ok maar ik vind het toetsenbord wel erg goedkoop over komen. Bovendien gaan de 1, 4 en 7 wat zwaarder dan de rest en kraakt het toestel een beetje als ik die indruk. Is dat normaal?
t-mobile medewerker: "Ja meneer, u kunt hem opsturen en dan gaan we eerst kijken of die te repareren valt en anders krijgt u een nieuwe"
ik: Ja, maar ik heb dat ding net, ik wil liever gewoon een nieuwe.
t-mobile medewerker: "Dan kunt u het beste langs een t-mobile shop gaan, die kunnen dan voor u regelen dat u een nieuwe krijgt"
ik: ok
Dus ik vandaag naar de t-mobile shop.
t-mobile shop medewerker: "Nee meneer, daar kunnen wij niks mee, u moet de klantenservice bellen"
Toen heeft de medewerker in de shop de klantenservice maar gebeld die mij vrolijk meldde dat ik het ding toch maar op moest sturen. Mijn verlenging zou dan ongedaan gemaakt worden waarna ik een nieuwe verlenging aan kan vragen. Wat een ongelooflijk slechte service van t-mobile!
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Ik weet dat mijn vraag al eerder gepost is door iemand anders, maar geen antwoord. Zo nog een keer dan:
Is er een mogelijkheid om de nokia maps geheel van je mobiel te verwijderen? Binnenkort de 3 maanden probeer versie afgelopen en vindt toch te duur. De McGuider lijkt me beter en goedkoper. Ben een keertje verkeerde weg gestuurd met Nokia maps
Is er een mogelijkheid om de nokia maps geheel van je mobiel te verwijderen? Binnenkort de 3 maanden probeer versie afgelopen en vindt toch te duur. De McGuider lijkt me beter en goedkoper. Ben een keertje verkeerde weg gestuurd met Nokia maps
in navolging hierop (maar komt op hetzelfde neer) hoe deinstalleer je applicaties?GrittyKitty schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:12:
Ik weet dat mijn vraag al eerder gepost is door iemand anders, maar geen antwoord. Zo nog een keer dan:
oh ja, de maps software trial is toch alleen voor routebeschrijvingen toch?
Hi Ha Hopjesvla
Vandaag nog een keer geprobeerd om de telefooncode te veranderen met NSS, deze keer op een andere computer waar nog geen nokia software op is geinstalleerd. Nss geinstalleerd. Niets. PC suite 6.8 geinstalleerd, niets. Wie heeft er een oplossing? Of zal het een kwestie van wachte zijn tot er een nieuwe compatible versie van NSS komt?
Hi Ha Hopjesvla
Ik heb mijn Nokia N79 via Vodafone. Er staat geen Vodafone logo op het toestel. Ik heb een uitvoering met een wit front met daarbij een blauwe, groene en bruine backcover.Hopjesvla79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:36:
[...]
dat blijft lastig
Normaal zitten er bij de witte versie een groene, blauwe en rode, bij de witte versie een witte, rode en bruine. Nu si het bv zo dat bij T-mobile branded telefoons er een witte versie gelevrd wordt met de covers van de grijze versie (dus wit,rood,bruin) Hoe dit bij Vodafone is durf ik je niet te zeggen, wil je het zeker weten: loop even naar de winkel.
[ Voor 6% gewijzigd door Arosa op 21-01-2009 19:54 . Reden: Ik heb de kleuren gecontroleerd en aangepast. ]
Verwijderd
Weet iemand een manier om binnen het toepassingsbeheer altijd de rechten "altijd toegestaan" aan een geïnstalleerde applicatie te geven (bij veel onderdelen heb ik alleen de keuzes: altijd vragen of niet toegestaan)? Wanneer een applicatie gegevens nodig heeft vanaf de geheugenkaart blijft de telefoon namelijk vragen om gegevens te mogen gebruiken. Best lastig als het om navigatiesoftware gaat... Thanks
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 18:40 ]
Verwijderd
mannen even een vraagje heb vandaag ook de witte version binnen gekregen. nu vroeg ik me af
hoe krijg je dat online delen in je scherm weg (standby) wat onder wlan staat zeg maar.??
hoe krijg je dat online delen in je scherm weg (standby) wat onder wlan staat zeg maar.??
Er zijn hier ook vrouwenVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:54:
mannen even een vraagje heb vandaag ook de witte version binnen gekregen. nu vroeg ik me af
of niet alexannyw
Verwijderd
Inderdaad, klopt helemaal!!IkWilbert schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:12:
[...]
Er zijn hier ook vrouwen![]()
of niet alexannyw
Verwijderd
En dame neem me niet kwalijk
haha maar iemand een idee toevallig?? of hebben jullie dat allemaal in het scherm staan??
IkWilbert schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:12:
[...]
Er zijn hier ook vrouwen![]()
of niet alexannyw
Ik heb mijn telefoon een dag na aankoop (/krijgen van tmobile) ingeleverd bij een nokia service center, waar ze mij vertelden dat ze het toestel kostenloos konden updaten naar de laatste, non-branded versie, mits er garantie op het toestel zat. Misschien dat andere service centra dit ook doen. Ik heb het toestel ingeleverd en kan hem vanmiddag/morgen ochtend weer afhalen. Ik post de results en indien gelukt het desbetreffende service centra. (Of niet als ze me daar op wijzen /dit lezen)Hopjesvla79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:34:
[ Voor 12% gewijzigd door snempaa op 22-01-2009 15:55 ]
Verwijderd
Geen idee, maar ik zou graag alles weg willen wat daar staat, maar kheb het nog niet gevonden. Ben bang dat het helaas niet kanVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:54:
Ik heb mijn tel nu bij een service centrum liggen, zal het later nog even wat specifieker uitleggen, maar je kunt ergens je standby thema aanpassen naar niks, dan is alles op je 'homescreen' weg. (ik denk dat je dat bedoelt?)Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 00:07:
[...]
Geen idee, maar ik zou graag alles weg willen wat daar staat, maar kheb het nog niet gevonden. Ben bang dat het helaas niet kan
[ Voor 3% gewijzigd door snempaa op 23-01-2009 09:03 ]
Top idee! ik heb nu voor morgen ook een afspraak staan waar de telefoon ter plekke gedebrand wordt en meteen de nieuwste software erop gezet wordt!snempaa schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:08:
[...]
Ik heb mijn telefoon een dag na aankoop (/krijgen van tmobile) ingeleverd bij een nokia service center, waar ze mij vertelden dat ze het toestel kostenloos konden updaten naar de laatste, non-branded versie, mits er garantie op het toestel zat. Misschien dat andere service centra dit ook doen. Ik heb het toestel ingeleverd en kan hem vanmiddag/morgen ochtend weer afhalen. Ik post de results en indien gelukt het desbetreffende service centra. (Of niet als ze me daar op wijzen /dit lezen)
Hi Ha Hopjesvla
Ik ben benieuwd, bij mij wilden ze het niet direct doen, ik kan hem over 1.5u weer ophalen... let's see what happens. Ik hoop dat ik eindelijk kan voipen! (ofja eindelijk, 1 dag wachten is ook geen ramp natuurlijk)Hopjesvla79 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:15:
Top idee! ik heb nu voor morgen ook een afspraak staan waar de telefoon ter plekke gedebrand wordt en meteen de nieuwste software erop gezet wordt!
Weet iemand ook waar ik de
Xpress-on Cover Red kan bestellen ?
Heb geen creditcard dus kan hem niet kopen bij de site hierboven gegeven,
alvast bedankt.
alvast bedankt.
ik had even per mail contact opgenomen en het was geen probleem (of ze hebben over het stukje 'debranden'gelzen...) Maar, eerst zien, dan geloven.snempaa schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:29:
[...]
Ik ben benieuwd, bij mij wilden ze het niet direct doen, ik kan hem over 1.5u weer ophalen... let's see what happens. Ik hoop dat ik eindelijk kan voipen! (ofja eindelijk, 1 dag wachten is ook geen ramp natuurlijk)
Hi Ha Hopjesvla
*weg*
Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor (of regel het onderling zonder het in dit topic te vermelden)
Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor (of regel het onderling zonder het in dit topic te vermelden)
[ Voor 85% gewijzigd door pven op 23-01-2009 15:56 ]
Hi Ha Hopjesvla
Okee telefoontje afgehaald, alle T-mobile rotzooi weg. Maar nog steeds geen voip. Misschien ligt het wel aan mij:P Heeft iemand ervaringen hiermee? Ik heb een sip profiel ingesteld, welke op geregistreerd staat. Nergens een InternetCall tabblad oid te vinden en bij het tikken van een nummer is de voip-optie ook niet aanwezig? Iemand?snempaa schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:08:
Ik heb mijn telefoon een dag na aankoop (/krijgen van tmobile) ingeleverd bij een nokia service center, waar ze mij vertelden dat ze het toestel kostenloos konden updaten naar de laatste, non-branded versie, mits er garantie op het toestel zat. Misschien dat andere service centra dit ook doen. Ik heb het toestel ingeleverd en kan hem vanmiddag/morgen ochtend weer afhalen. Ik post de results en indien gelukt het desbetreffende service centra. (Of niet als ze me daar op wijzen /dit lezen)
Mooi dat het gelukt is dat alle T-Mobile zooi weg is. Heb je voor Voip niet een progje nodig zoals Fring? Meen me te herinneren (maar heb het nog niet uitgezocht) dat je daarmee bv je Voipbuster account mee kan gebruiken op je mobiel.
Hi Ha Hopjesvla
Ja klopt maar ik kan me ook herinneren dat nokia een ingebouwde voip client heeft (iig de e71) en vroeg me af hoe ik die bij de n79 aan de praat krijg.
*knip*
Dit soort berichten past prima in [ABO] Het Nokia N79 levertijden en abonnementen topic
Dit soort berichten past prima in [ABO] Het Nokia N79 levertijden en abonnementen topic
[ Voor 78% gewijzigd door pven op 23-01-2009 15:55 ]
Verwijderd
Ha! eindelijk heb ik hem binnen. Qua snelheid een verademing tov mijn oude N73.
Alleen heb ik een ding. Waar zit de 'backspace' toets op deze telefoon? Ik heb alles al geprobeerd, maar kom er niet uit. Frustrerend!
Alleen heb ik een ding. Waar zit de 'backspace' toets op deze telefoon? Ik heb alles al geprobeerd, maar kom er niet uit. Frustrerend!
Je bedoeld de "C" knop tussen de rode en de groene knop?Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:53:
Ha! eindelijk heb ik hem binnen. Qua snelheid een verademing tov mijn oude N73.
Verwijderd
Goh wat dom. Ja inderdaad. Ik zag niet eens dat dat twee knopjes waren!IkWilbert schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:39:
[...]
Je bedoeld de "C" knop tussen de rode en de groene knop?

Thnx!
zo, hier bij mij ook de T-mobile zooi weg. Echt een top idee om even naar zo'n service centre te gaan. Je moet wel daarna weer alles even instellen, maar dat is een kleine moeite.
Hi Ha Hopjesvla
Verwijderd
Bij deze site kun je de covers ook bestellen, wel iets duurder, maar toch. http://www.shop4gsm.nl/?p=30&id=1733&gid=2
ForFox schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:02:
Weet iemand ook waar ik de
alvast bedankt.
Voor standaard Voip ondersteuning moet je even het volgende doen:
(dit werkt nu perfect bij mij op mijn N85, wat hetzelfde systeem is)
Je moet een programma downloaden en instaleren van de site van nokia.forum.
Wel eerst even registreren om te downloaden.
Ik heb de laatste versie gebruikt.
Daarna lees je deze post eens GOED door.
Het resultaat is dat je een tabblad in je contacts erbij krijgt waar je je voip kan activeren of de-activeren.
Ik bel nu thuis lekker met voip via mijn N85 en onderweg... tja, nog geen internet op mijn telefoon.
Voor verdere info lees je het N85 topic nog eens goed door, daar is alles al bekend en wordt ook wat meer uitleg gegeven over hoe en wat.
(dit werkt nu perfect bij mij op mijn N85, wat hetzelfde systeem is)
Je moet een programma downloaden en instaleren van de site van nokia.forum.
Wel eerst even registreren om te downloaden.
Ik heb de laatste versie gebruikt.
Daarna lees je deze post eens GOED door.
Het resultaat is dat je een tabblad in je contacts erbij krijgt waar je je voip kan activeren of de-activeren.
Ik bel nu thuis lekker met voip via mijn N85 en onderweg... tja, nog geen internet op mijn telefoon.
Voor verdere info lees je het N85 topic nog eens goed door, daar is alles al bekend en wordt ook wat meer uitleg gegeven over hoe en wat.
[ Voor 17% gewijzigd door Tijgert op 25-01-2009 12:46 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
@Tijgert; heb je het zelf nu al getest voor een paar dagen op de N79? Ik heb er zelf nog steeds geen tijd voor gemaakt. En blijft het ook zo goed werken als op de N85? Hiermee bedoel ik dat hij telkens netjes roamt tussen wifi en gprs.
effe offtopic, voor vodafone gebruikers kan je google maps applicatie downloaden. Is dit alleen voor vodafone abbo?
je bedoelt gewoon google maps? Die kan volgens mij iedereen installeren:
http://www.google.nl/mobile/gmm/index.html
http://www.google.nl/mobile/gmm/index.html
Hi Ha Hopjesvla
Verwijderd
Is voor de meeste toestellen beschikbaar en zeker niet providerafhankelijk. Wel is het zo dat de applicatie een flatrate internetabo vereist gezien de kosten anders hoog worden.GrittyKitty schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:37:
effe offtopic, voor vodafone gebruikers kan je google maps applicatie downloaden. Is dit alleen voor vodafone abbo?
Verwijderd
Zodra ik een foto maak met flits krijg ik altijd een waas in het midden van een foto, of hij is in het midden erg verlicht. Hebben meer mensen hier last van? Ligt dit aan de instellingen?
Verwijderd
had weer even een vraagje wat is de max. grote van een SD-micro die er in kan? heb er nu een 4gig inzitten maar die is alweer vol.
Ha, nu het toch over VoiP gaat: is er al iemand die inkomende voip-telefoontjes kan ontvangen? Uitgaand werkt perfect bij mij, maar inkomend totaal niet (zit wel achter NAT maar STUN server is ingesteld)
Verwijderd
Als ik de toetsenbordblokkering activeer dan valt het scherm meteen uit.
De scherm spaarstand gaat direct mee met de toetsblokkering.
dit is met alle andere nokia's niet het geval.
dan kun je een balkje met de tijd in het scherm toveren.
en na een vastgestelde tijd gaat het scherm pas op zwart.
hebben meer mensen hier last van??
heb al wel bij thema's de spaarstand op datum gezet maar zie dan 5sec een tijd balkje end an wordt alles zwart de rest staat zo ingesteld time-out spaarstand 30sec en time-out verlichting 15sec
doe ik nu iets fout? krijg het echt niet voor elkaar.
heb al wel bij thema's de spaarstand op datum gezet maar zie dan 5sec een tijd balkje end an wordt alles zwart de rest staat zo ingesteld time-out spaarstand 30sec en time-out verlichting 15sec
Is al meer over gemeld hier. Daar hebben alle N79 toestellen last van. Je kan hier niets aan doen. Helaas is dit ook bij de softwareupgrade niet opgelost. Maar hopen dat het met de volgende upgrade wel opgelost wordt want het is inderdaad ontzettend irritant!! Volgens sommigen is het geen bug maar ik denk dat het wel degelijk een bug is!Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:20:
Als ik de toetsenbordblokkering activeer dan valt het scherm meteen uit.
Verwijderd
Het is ook geen bug, het maakt deel uit van de 'energiebesparende' functies. Ik vind het juist wel handig. Als ik de tijd wil weten dan kijk ik voordat ik hem lock naar het scherm, en als ie eenmaal gelockt is tover je de tijd eenvoudig naar voren met de linker functieknop...
Volgens mij is dit wel een bug, ik heb veel nokia's gezien / gehad, maar bij alle andere nokia's bleef het balkje met de datum / tijd / sms indicatie zichtbaar.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:17:
Het is ook geen bug, het maakt deel uit van de 'energiebesparende' functies. Ik vind het juist wel handig. Als ik de tijd wil weten dan kijk ik voordat ik hem lock naar het scherm, en als ie eenmaal gelockt is tover je de tijd eenvoudig naar voren met de linker functieknop...
Als dit al een energiebesparende functie zou zijn dan zou die ook gewoon uit te schakelen moeten zijn. Ik wil namelijk gewoon een blik op m'n telefoon kunnen werpen om te zien of er "nieuws" is en niet eerst de toetsenblokkering eraf moeten halen.
ik weet wel zeker dat dit een bug is.Whackit schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:12:
[...]
Volgens mij is dit wel een bug, ik heb veel nokia's gezien / gehad, maar bij alle andere nokia's bleef het balkje met de datum / tijd / sms indicatie zichtbaar.
Als dit al een energiebesparende functie zou zijn dan zou die ook gewoon uit te schakelen moeten zijn. Ik wil namelijk gewoon een blik op m'n telefoon kunnen werpen om te zien of er "nieuws" is en niet eerst de toetsenblokkering eraf moeten halen.
van alle toestellen die ik van nokia heb gehad was er geen 1 die dit probleem had.
tijdje geleden heb ik dit probleem gepost op dit forum en aan nokia een mail gestuurd.
als iedereen nu een mailtje naar nokia stuurt wordt het vanzelf in de volgende update gefikst
Ik heb geen N79, maar de 'bug' waar jullie het over hebben is vrijwel zeker een energie besparende functie zoals al een een aantal keer is aangegeven. De N78 doet precies hetzelfde, de N96 ook als ik me niet vergis en de laatste keer dat ik het toestel in m'n handen had, deed de N85 precies hetzelfde. Wat misschien opvalt, al deze toestellen draaien S60 3rd Edition FP2, dus het is imo vrij zeker een feature en geen bug.
toch raar dat je dan de energiespaarstand in kunt stellen maar de n79 daar niet op reageerd.Propane schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:15:
Ik heb geen N79, maar de 'bug' waar jullie het over hebben is vrijwel zeker een energie besparende functie zoals al een een aantal keer is aangegeven. De N78 doet precies hetzelfde, de N96 ook als ik me niet vergis en de laatste keer dat ik het toestel in m'n handen had, deed de N85 precies hetzelfde. Wat misschien opvalt, al deze toestellen draaien S60 3rd Edition FP2, dus het is imo vrij zeker een feature en geen bug.
voorbeeld, stel toetsblokkering in op 40 seconden, en standby op 90 seconden.
kies dan bij screensaver de datum als functie.
ga terug naar beginscherm
wacht wat er gebeurt.
grote kans dat wanneer het tijd is de toetsen te vergrendelen het scherm ook zwart wordt en de datum als screensaver gewoon wordt overgeslagen.
dat is dus niet goed.
iemand trouwens enig idee wanneer de zwarte versie in de winkels ligt.?????
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar Nokia support met het probleem van het compleet zwart wordende scherm na inschakeling van spaarstand. Inplaats van balkje met tijd etc.
Zie onderstaande mail en daaronder antwoord.
Mail naar Nokia:
Geachte heer/mevrouw,
Is het mogelijk om op de Nokia N79 als vanouds weer het balkje in het beeldscherm te kunnen krijgen wanneer de energiespaarstand in werking is.
Nu is het geval dat het beeldscherm geheel zwart wordt na inschakeling van spaarstand. Er is dan even een balkje te zien met tijd en datum, maar deze verdwijnt ook. Ik heb van alles geprobeerd in de instellingen, maar nergens is het te veranderen.
En op bepaalde forums op internet blijkt dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft. Is het mogelijk om dit in volgende software update te realiseren?
Vorige mailtjes via deze weg naar jullie werden zeer matig en kort beantwoord (het probleem is nog steeds niet opgelost) waardoor ik er nu weer een stuur.
Ik hoop spoedig van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Oliver Kamphuys
Antwoord van Nokia:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.
Hier zijn geen instelling voor, daar kan dus jammer genoeg verder niets aan verandert worden.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groet,
Nokia Care klantendienst
Kort maar krachtig maar wel heel sumier antwoord.
Groet
Oliver
Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar Nokia support met het probleem van het compleet zwart wordende scherm na inschakeling van spaarstand. Inplaats van balkje met tijd etc.
Zie onderstaande mail en daaronder antwoord.
Mail naar Nokia:
Geachte heer/mevrouw,
Is het mogelijk om op de Nokia N79 als vanouds weer het balkje in het beeldscherm te kunnen krijgen wanneer de energiespaarstand in werking is.
Nu is het geval dat het beeldscherm geheel zwart wordt na inschakeling van spaarstand. Er is dan even een balkje te zien met tijd en datum, maar deze verdwijnt ook. Ik heb van alles geprobeerd in de instellingen, maar nergens is het te veranderen.
En op bepaalde forums op internet blijkt dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft. Is het mogelijk om dit in volgende software update te realiseren?
Vorige mailtjes via deze weg naar jullie werden zeer matig en kort beantwoord (het probleem is nog steeds niet opgelost) waardoor ik er nu weer een stuur.
Ik hoop spoedig van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Oliver Kamphuys
Antwoord van Nokia:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.
Hier zijn geen instelling voor, daar kan dus jammer genoeg verder niets aan verandert worden.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groet,
Nokia Care klantendienst
Kort maar krachtig maar wel heel sumier antwoord.
Groet
Oliver
Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen horen in [ABO] Het Nokia N79 levertijden en abonnementen topic
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen horen in [ABO] Het Nokia N79 levertijden en abonnementen topic