Verwijderd

Topicstarter
Welkom in deze nieuwe test voor TP :)

Het is de bedoeling dat we binnen Telecommunicatie meer ruimte gaan bieden voor discussie over levertijden van toestellen en leuke aanbiedingen die hierbij horen. Meer informatie over deze test kun je hier lezen.

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Nokia N79 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de N79.
• Discussie en meldingen over wanneer we de N79 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de N79 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot zijn pricewatch: Nokia N79 Zilver en pricewatch: Nokia N79 Grijs, Wit een goed begin om voor een mooie prijs de N79 te regelen :)

Ik heb sinds een aantal uren ook de N79. Leuk toestel. Zie hem toch echt als opvolger de N73. Daar was mijn joystick van kapot gegaan, dus nu de nieuwe. Zal het topic goed blijven volgen :)

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 17-12-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Tijgert schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:29:
Op Marktplaats zit er iemand N79's te verkopen voor 299,-
Het is een beetje een handelaar en er zit dus geen bon bij...

Hij zei dat Nokia bij een Service Point kan zien wanneer dat toestel voor het eerst gebruikt is en dus wanneer de garantie begint en dat een bon dus niet nodig is.
Weet iemand hier of dat klopt? (graag ervaring en feiten, liever geen speculatie).
adhv serienummer weet nokia de productiemaand. Vanaf dan gaat de garantie in, tenzij een bonnetje laat zien dat deze termijn langer hoort te zijn

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:17
mmm kom net van t-mobile shop en ze hadden daar een dummy...damn wat een lelijk ding was dat. Het leek wel een soort bruin/grijs, mag toch hopen dat dit niet de kleur van de echte versie is....
En een beetje jammer van die chromen rand rond het toestel, maakt het in mijn ogen cheap/plastic.
Heb wel een witte versie bij de phonehouse in mijn handen gehad, deze zag er wel wat mooier uit...Maar of dit het hem nu gaat worden...

*update*
net T-mobile aan de lijn gehad aangezien bij hun op de site de witte versie staat (aan het achterkantje te zien), dit blijkt dus fout te zijn en ze gaan de grijze versie leveren...jammer

[ Voor 18% gewijzigd door Hopjesvla79 op 12-12-2008 18:36 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Tijgert schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:29:
Op Marktplaats zit er iemand N79's te verkopen voor 299,-
Het is een beetje een handelaar en er zit dus geen bon bij...

Hij zei dat Nokia bij een Service Point kan zien wanneer dat toestel voor het eerst gebruikt is en dus wanneer de garantie begint en dat een bon dus niet nodig is.
Weet iemand hier of dat klopt? (graag ervaring en feiten, liever geen speculatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt al een keurig antwoord gekregen een paar posts boven je. Hameren is niet nodig en verschrikkelijk irritant. Bovendien zijn Marktplaatservaringen niet relevant hier; Kamperen doe je altijd op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:05
Heb gisteren bij Vodafone de N79 besteld, verwacht hem voor de kerst te hebben. Eerst eens Nokia Maps proberen en anders McGuider. In de laatste heb ik mij al wat verdiept en het klinkt goed.

Zal mijn ervaringen binnenkort hier achterlaten. Ook met betrekking tot de combinatie Nokia N79 en m'n MacBook.

Aanvulling 18-12-08:
Mijn vodafone abonnement is 22,50, verlengd voor 2 jaar waarbij ik de komende twee jaar maar 18 euro per maand hoef te betalen. Bovengenoemde Nokia is gratis. Alles besteld via internet, gisteren per post bevestigt. Telefoon is wit met zeegroene achterkant volgens de bevestiging.

[ Voor 33% gewijzigd door Arosa op 18-12-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Enkele berichten uit het N79-topic zijn naar dit topic verplaatst, tevens heb ik een standaard ABO-TS gemaakt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

Gisteren ook de N79 besteld icm Vodafone 70 euro contractverlenging + internet (1 jaar). Toestel was gratis en ik betaal 12 maanden lang 56 euro per maand + 10 euro voor internet.

Ik heb de telefoon gisterenochtend rond 0700u besteld bij smartphoneshop.nl (contract ingescand en retourgestuurd) en gisterenmiddag is de telefoon al overgedragen aan TNT. Super snelle service dus!

Hopelijk wordt hij maandag bezorgd, lijkt mij een goede upgrade van mijn E51.

edit:
Netjes op maandag, binnen 1 dag bezorgd, hulde aan smartphoneshop.nl

[ Voor 9% gewijzigd door MankE NeliZ op 22-12-2008 22:17 ]

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:05
Twee reactie hierboven had ik aangegeven dat ik mijn Vodafone contract heb verlengd voor 2 jaar. Alles via internet geregeld (mijnaanbod.vodafone.nl). Levertijd van de telefoon zou zo'n twee weken zijn. In anderhalf week is de Nokia N79 kostenloos bezorgt (zondag 14 dec besteld, woensdag 24 dec ontvangen). Papieren van Vodafone waren ruim eerder. Kortom alles is voor elkaar. Nu alleen nog de Nokia in gebruik nemen.

Het is overigens een witte uitvoering, met een blauwe, groene en bruine achterzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 09:32
Alleen vandaag bij vodafone, 1 jarig abbo 27.50 voor 22 euro per maand, dus totaal 264e en dan toestel gratis.

Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
kreeg vanochtend een sms van T-Mobile met het volgende bericht:

"Beste klant, de levertijd van uw nieuwe toestel duurt helaas langer dan verwacht. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, T-Mobile"
Damn...

*edit*
inmiddels te horen gekregen dat het week 5 gaat worden..... :|

[ Voor 14% gewijzigd door Hopjesvla79 op 09-01-2009 16:10 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopjesvla79 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:48:
kreeg vanochtend een sms van T-Mobile met het volgende bericht:

"Beste klant, de levertijd van uw nieuwe toestel duurt helaas langer dan verwacht. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, T-Mobile"
Damn...

*edit*
inmiddels te horen gekregen dat het week 5 gaat worden..... :|
Datzelde smsje heb ik ook gehad. Mag ik vragen, heb je ze toen gebeld? En werd er toen gezegt dat het 5 weken zou duren? Dat is mooi balen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:15:
[...]

Datzelde smsje heb ik ook gehad. Mag ik vragen, heb je ze toen gebeld? En werd er toen gezegt dat het 5 weken zou duren? Dat is mooi balen!!!
yep, idd gebeld, dat is idd flink balen...Ga er nl. vanuit dat toen ik de telefoon bestelde deze nog op voorraad was, maar ja eer alles door de molen is en het moment komt van versturen, blijken ze op te zijn...

*edit* was trouwens week 5, niet 5 weken (gelukkig, is ietsje korter...)

[ Voor 7% gewijzigd door Hopjesvla79 op 13-01-2009 08:35 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het idd, week 5 en niet 5 weken... Maar nog wel balen. Maar des te leuker het als hij binnen is.
(toch liever vandaag dan morgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzzterrr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08 22:19
Hopjesvla79 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:34:
[...]

yep, idd gebeld, dat is idd flink balen...Ga er nl. vanuit dat toen ik de telefoon bestelde deze nog op voorraad was, maar ja eer alles door de molen is en het moment komt van versturen, blijken ze op te zijn...

*edit* was trouwens week 5, niet 5 weken (gelukkig, is ietsje korter...)
Wanneer heb je hem besteld? Heb namelijk donderdag 8-1 ook een N79 besteld en hoopte dat hij deze week wel binnen was (ze zeggen binnen 10 dagen indien voorradig). Weet je trouwens ook of ze op dit moment grijs of wit leveren? Denk grijs, want die jongen aan de telefoon had het over die kleuren van de frontjes die bij de grijze horen, maar niet over grijs of wit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld! op maandag 5-januari. Verlenging bij T-mobile voor 1 jaar. Vrijdag is het 10 werkdagen geleden. Ben zeer benieuwd wanneer ik 'm mag ontvangen!

Eindelijk van die N73 af die op z'n tenen nog even een paar dagen door moet. Hoop dat deze wat sneller werkt in omgang:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Die van mij is besteld, telefonisch op 27 december. Had wel verwacht dat het vanwege kerst en Nieuwjaar wel wat langer zou gaan duren maar kreeg op 09-01 een sms met het bericht dat het wat langer ging duren. bij navraag bleek het te zijn dat de telefoons pas vanaf week 5 weer geleverd gaan worden (dus vanaf 26-01, maar het zal wel begin februari worden)

Qua kleuren zijn er nog steeds onduidelijkheden:

ergens begin December stond er op de site een afbeelding van de witte variant, maar in de T-Mobile shop hadden ze de grijze en volgens hun (de shop) zouden ze ook alleen maar de grijze gaan verkopen. Bij telefonische navraag bleek ook dat ze alleen maar de grijze gingen verkopen (waarom er dan een afbeelding van de witte op de site stond is mij een raadsel). Zo net voor kerst wilde ik daadwerkelijk de telefoon bestellen (telefonisch) en bleek dat ze toch de witte hadden, welke door 2 personen bij T-Mobile geverifieerd is geworden, maar inmiddels is het plaatje op de site vervangen geworden door een plaatje van de grijze variant... :?

Nu hoorde ik laatst ook ergens hier op Tweakers dat er witte telefoons zijn met de achterkantjes van de grijze variant... (wat natuurlijk zou kunnen als het een T-Mobile only versie zou zijn)..

duss...ik ben erg benieuwd naar de kleur die ik uiteindelijk krijg....

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké. Dat wordt dus nog even wachten als ik het goed begrijp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzzterrr
Denk dat het voor mij ook nog even afwachten is dan. Qua kleur en qua levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
jullie kunnen natuurlijk altijd even bellen 08007111 (als ik het goed heb), wie weet kunnen ze toch eerder geleverd worden!

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzzterrr
Hopjesvla79 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:48:
jullie kunnen natuurlijk altijd even bellen 08007111 (als ik het goed heb), wie weet kunnen ze toch eerder geleverd worden!
Zojuist gebeld, maar levertijd wist zij niks van en de kleur noemt ze wit/zilver, maar volgens mij bedoelt ze gewoon de grijze, want ze zei ook dat hij op de site staat en dat is de grijze en ze noemde ook de kleuren van de frontjes die ook op de site erbij staan.
Maargoed dat ik nog een andere vraag had, want anders was ik niet veel wijzer geworden :)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
mazzzterrr schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:12:
[...]

Zojuist gebeld, maar levertijd wist zij niks van
mmm tja klantenservices..... 8)7

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxcie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03-2021
Heb een weekje geleden een formulier ontvangen van T-Mobile waarop ik mijn contract kon verlengen en daarbij een telefoon kon kiezen.
Uiteindelijk heb ik de 'Nokia N79 White' aangevinkt en per post verzonden, hopelijk krijg ik deze telefoon snel binnen.
Heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat ik mijn telefoon binnen heb?

Bij voorbaat dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floxcie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:23:
Heb een weekje geleden een formulier ontvangen van T-Mobile waarop ik mijn contract kon verlengen en daarbij een telefoon kon kiezen.
Uiteindelijk heb ik de 'Nokia N79 White' aangevinkt en per post verzonden, hopelijk krijg ik deze telefoon snel binnen.
Heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat ik mijn telefoon binnen heb?

Bij voorbaat dank. :)
Dat kan wel ff duren :'( , gezien al de posten hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxcie
Helaas, maarja op het formulier stond duidelijk 'Nokia N79 White' dus indien ik de grijze krijg heb ik een extra reden om T-Mobile op te bellen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzzterrr
Floxcie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:39:
Helaas, maarja op het formulier stond duidelijk 'Nokia N79 White' dus indien ik de grijze krijg heb ik een extra reden om T-Mobile op te bellen. O-)
Eerst maar eens 1 telefoon binnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemaild naar de klantenservice van T-Mobile, kreeg ik vandaag een telefoontje dat ze niet konden zeggen hoe lang het zou duren. Terwijl ze bij een ander persoon van dit forum het wel wisten, beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:54:
Ik heb gemaild naar de klantenservice van T-Mobile, kreeg ik vandaag een telefoontje dat ze niet konden zeggen hoe lang het zou duren. Terwijl ze bij een ander persoon van dit forum het wel wisten, beetje vaag.
probeer ze eens te bellen op 08007111, optie 3, optie 5.
Ze hebben niet een optie 'druk #iets voor uw bestelstatus', maar optie 3 gaat over telefoons (instellingen ed) en met optie 5 krijg je een operator eraan.
Bij mij hebben ze gewoon eerst mijn gegevens geverifieerd (je weet wel postcode, huisnr, geboortedatum etc) en daarna heeft de medewerker even in z'n comp gekeken en kon dus zien dat de levering voor week 5 gepland staat.

inmiddels staat ook op de site aangegeven dat de levering langer kan duren, maar ik geloof wel dat je daarvoor eerst het product in je bestelmandje moet leggen.

Vraag meteen even of het nu de witte is of de grijze wordt..... ;)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:24
Heb zojuist mijn n79 binnen gekregen . Heb deze op 29 december bij t-mobile besteld en het is een witte geworden ;)

De beste ideeën komen als je bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
vet, dan ga ik ook maar eens wachten op dat busje van de TNT!

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit betekenen dat ze telefoons weer binnen 10 werkdagen leveren (dat ik hem ook zeer binnenkort kan verwachten?)of dat de mensen die hem eerder besteld hebben dus ook eerder krijgen?

Edit:
Heb ff gekeken op de site van T-Mobile en daar krijg je niet meer het bericht dat de levertijd langer dan verwacht is. Terwijl dat eerder wel zo was. :*)

Ik moet trouwens mijn nieuwe simkaart enzo ook nog niet binnen. Hoop dat het allemaal niet lang meer duurt!!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxcie
Netjes, hopelijk krijg ik mijn Nokia N79 White binnenkort ook bezorgd. :)
De WiFi en GPS functie spreken mij heel erg aan maar ook het design is mooi strak. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Hopjesvla79 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:22:
vet, dan ga ik ook maar eens wachten op dat busje van de TNT!
helaas nog niets gekregen zaterdag..(hoewel er zelfs een busje van de TNT voor m'n deur stond...)..Vandaag dan maar?.....

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopjesvla79 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:01:
[...]

helaas nog niets gekregen zaterdag..(hoewel er zelfs een busje van de TNT voor m'n deur stond...)..Vandaag dan maar?.....
Zouden ze jou ook eerst bellen? Dat hebben ze mij wel gezegd, ze bellen eerst voordat hij geleverd wordt.
En bij andere mensen die de tel ook via t-mobile hebben gekregen, zijn die ook eerst gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:20:
[...]

Zouden ze jou ook eerst bellen? Dat hebben ze mij wel gezegd, ze bellen eerst voordat hij geleverd wordt.
En bij andere mensen die de tel ook via t-mobile hebben gekregen, zijn die ook eerst gebeld?
Nee, daar is mij niets van bekend. Waarom zouden ze bellen? Om te zeggen dat hij opgestuurd wordt? Ik kan me er bij eerdere leveringen ook niets van herinneren, maar kan natuurlijk nieuwe policy zijn.
Het mooiste zou zijn dat wanneer hij verzonden wordt, je een track&trace code krijgt, maar ja...zo blijft het wel een grote verrassing!

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopjesvla79 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:47:
[...]

Nee, daar is mij niets van bekend. Waarom zouden ze bellen? Om te zeggen dat hij opgestuurd wordt? Ik kan me er bij eerdere leveringen ook niets van herinneren, maar kan natuurlijk nieuwe policy zijn.
Het mooiste zou zijn dat wanneer hij verzonden wordt, je een track&trace code krijgt, maar ja...zo blijft het wel een grote verrassing!
Eén van de medewerkers zei dat ze mij eerst zouden bellen over wanneer de foon geleverd zou worden. Maar het zo wel een verassing. Hier komt de pakketpost meestal rond half 1, ben dus heel benieuwd!?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Eindelijk is de telefoon ook bij mij aangekomen! Inderdaad de witte, maar met de covers van de grijze versie (dus de witte, bruine en rode)
Iemand interesse in een rode cover? Ruilen tegen een groene/blauwe?
Eerste indruk is goed, maar aangezien het mijn eerste Symbian is, is het wel even wennen waar alles zit.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mazzzterrr schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:19:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Heb namelijk donderdag 8-1 ook een N79 besteld en hoopte dat hij deze week wel binnen was (ze zeggen binnen 10 dagen indien voorradig). Weet je trouwens ook of ze op dit moment grijs of wit leveren? Denk grijs, want die jongen aan de telefoon had het over die kleuren van de frontjes die bij de grijze horen, maar niet over grijs of wit verder.
Heb jij de phone al binnen? Ik kan niet wachten eigenlijk. Heb'm ook de 8ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzzterrr
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:19:
[...]

Heb jij de phone al binnen? Ik kan niet wachten eigenlijk. Heb'm ook de 8ste besteld.
Nee, maar ik hoop op vandaag! Die gasten komen meestal rond een uur of 10, maar pakketjes is weer anders..Zodra hij binnen is meld ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:19:
[...]

Ik heb 'm de 5e besteld. Maar nog steeds niet binnen. O-)
Mn n73 valt inmiddels bijna uit elkaar. Laat maar komen dues!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je bestelstatus ook opvragen bij T-mobile: http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
Er staat bij dat het niet voor contractvernieuwing geldt. Maar ik kom er gewoon in :S
Helaas staat hij nog bij de eerste stap (bestelling ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzzterrr
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:08:
Je kunt je bestelstatus ook opvragen bij T-mobile: http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
Er staat bij dat het niet voor contractvernieuwing geldt. Maar ik kom er gewoon in :S
Helaas staat hij nog bij de eerste stap (bestelling ontvangen)
Zie eigenlijk nergens iets van een ordernummer staan in de e-mail of de brief die ik van T-mobile heb gekregen, dus inloggen lukt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie eigenlijk nergens iets van een ordernummer staan in de e-mail of de brief die ik van T-mobile heb gekregen, dus inloggen lukt niet..
Wat raar! Heb jij hem ook verlengd?
Mijn ordernummer staat in het onderwerp van de bevestigingsmail. Dus: Bevestiging bestelling xxxxxxx T-Mobile webshop,‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzzterrr
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:04:
[...]

Wat raar! Heb jij hem ook verlengd?
Mijn ordernummer staat in het onderwerp van de bevestigingsmail. Dus: Bevestiging bestelling xxxxxxx T-Mobile webshop,‏
Heb het contract van Orange overgezet, dus is het een contractvernieuwing volgens het onderwerp van de bevestigingsmail, maar daar staat geen nummer bij vermeld.

Maar ik wacht nog wel even. Eigenlijk is vrijdag de beste dag om binnen te komen, want moet studeren (voor woensdag en donderdag) en zodra dat ding binnen is ga ik spelen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik wacht nog wel even. Eigenlijk is vrijdag de beste dag om binnen te komen, want moet studeren (voor woensdag en donderdag) en zodra dat ding binnen is ga ik spelen natuurlijk :)
Haha, hier hetzelfde :)
Ik denk dat T-mobile daarom expres nog even wacht met de uitlevering van de n79 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, hij is er. Moet nu eerst boodschappen doen en dan spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:45:
Yes, hij is er. Moet nu eerst boodschappen doen en dan spelen!!
Veel plezier!

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier ermee alexannyw!
Heb 'm de 5e besteld, begin nu wat ongeduldig te worden... T-mobile kom op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:23:
Veel plezier ermee alexannyw!
Heb 'm de 5e besteld, begin nu wat ongeduldig te worden... T-mobile kom op!
Ik heb 'm pas de 8ste besteld.
Heb wel een klein probleempje, er zit rechts bovenin het beeld een dode piksel. Zie je alleen als ik een zwarte achtergrond heb. Beetje balen, ben er nog niet uit of ik hem terug stuur, zwarte achtergrond heb ik toch niet, ben een vrouw hé. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzzterrr
Sweet :) Hij is binnen! Had net T-mobile aan de lijn om te gaan zeuren, maar toen belde de buurvrouw aan! Nu eerst even alles overzetten van m'n N80..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxcie
Leuk dat jullie de Nokia N79 al binnen hebben. :)
Hopelijk krijg ik hem vandaag en anders morgen ook nog binnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxcie
Het is inmiddels al woensdag en helaas heb ik na 21 dagen nog steeds geen bericht ontvangen van T-Mobile over mogelijke vertraging. Dat word afwachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxcie
Yippie, heb vandaag T-Mobile gebeld en volgens hun vriendelijke klantenservice krijg ik mijn Nokia N79 deze week nog binnen. Ik zal zo snel mogelijk een recensie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Heeft iemand al een shop ontdekt waar de zwarte versie beschikbaar is?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:52:
Heeft iemand al een shop ontdekt waar de zwarte versie beschikbaar is?
Als je een fysieke shop bedoeld; vanaf 14 maart is de zwarte versie in het assortiment van Belcompany.
Een mobiel aanschaffen bij een winkel waar je gewoon naar terug kan gaan heeft, als de prijs hetzelfde is, mijn voorkeur.
Bij een DOA kun je hem bijv. omruilen ipv laten repareren, wat in het algemeen de handelswijze is.
Die 14 maart is onder voorbehoud maar is wat mij is toegezegd.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 17:22 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:21:
[...]

Als je een fysieke shop bedoeld; vanaf 14 maart is de zwarte versie in het assortiment van Belcompany.
Een mobiel aanschaffen bij een winkel waar je gewoon naar terug kan gaan heeft, als de prijs hetzelfde is, mijn voorkeur.
Bij een DOA kun je hem bijv. omruilen ipv laten repareren, wat in het algemeen de handelswijze is.
Die 14 maart is onder voorbehoud maar is wat mij is toegezegd.
Da's mooi, dan zullen de internetshops vast snel volgen :)

Als ik ergens een hekel aan heb, is het in de rij staan bij de Belcompany 8)7
En meestal is het er nog een stuk duurder ook ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chembee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 20:32
Afgelopen vrijdag de N79 Petrol Black besteld bij PDA shop, vandaag ontvangen (had eerder gekunt, kwam er vrijdag om 18:00 uur achter dat er ook nog een leuke combinatieaanbieding was, bestelling moest opnieuw).

Met T-Mobile Relax 300 2 jaar, Web and Walk plus, 25 sms bundel voor 31 euro per maand.
Telefoon inclusief oplader en extra micro SD gratis bij dit abonnement.

Panasonic DMC-LX3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:49
Weet iemand de levertijden van T-Mobile op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:49
pennywiser schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:38:
Weet iemand de levertijden van T-Mobile op dit moment?
De levertijd = 1 dag :) Dus..
Pagina: 1