Legale gamekeys online kopen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 168.411 views

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ohja, dit draadje.

Inmiddels al een aantal titels gekocht bij G2play. Best goed over het algemeen. Jammer dat ze zo zuinig zijn met de grote van de plaatjes, liever had ik gewoon de hele manual naast de crop. Tegenwoordig typen ze ook de code maar vast over, weet niet wat ik daar van moet vinden. Makkelijker te jatten door anderen / uit hun database, maar soms zijn de foto's niet heel best dus het is wel behulpzaam.

Eigenlijk niet meer zo veel verder gekeken dan deze shop. De aanbiedingen zijn wel aardig vaak, voor die prijzen kan je nog eens een "mwah" titel kopen zonder een buil te vallen.

Alternatief is mediaoffer en cdwow nog wel redelijk in retail, maar deze zijn beide regelmatig zoooo traag met bestellingen. Vooral bij CD wow heb ik nog wel eens 8 weken op een CDtje die op voorraad was moeten wachten. In dat opzicht is G2play nog heilig met een uur of 2 vertraging in de slechtste gevallen.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ja maar als iemand al het antwoord had, dan was dat sneller dan wachten tot iemand bij G2Play wakker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Blijkbaar was mijn order van "high value", waardoor paypal geen optie was.
Zeer vreemd, ik vind <100 euro toch niet echt high value en waarom dan wel mass payment aan bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
LOTG schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:03:
Blijkbaar was mijn order van "high value", waardoor paypal geen optie was.
Zeer vreemd, ik vind <100 euro toch niet echt high value en waarom dan wel mass payment aan bieden...
Allicht nieuwe klant? Bij bestaande klanten doen ze heus niet zo moeilijk, maar voor first-time orders schijnen ze soms vervelend te doen. Toen ik daar klant werd, deden ze zo moeilijk nog niet...

[ Voor 17% gewijzigd door Tweaker36 op 12-08-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja ik was er nieuw. Ik koop normaal vaak bij onlinekeystore, maar die hebben een irritante limitatie op max 2 items per order. Dus ik dacht laat ik eens G2Play proberen, maar daar kon ik dus niet zo makkelijk betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Iemand nog een site waar ik een legale Call of Duty 2 key kan kopen? Bij de sites in de TS is hij "Out of stock".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:04
LOTG schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:35:
Ja ik was er nieuw. Ik koop normaal vaak bij onlinekeystore, maar die hebben een irritante limitatie op max 2 items per order. Dus ik dacht laat ik eens G2Play proberen, maar daar kon ik dus niet zo makkelijk betalen.
G2play heeft ze wel ;)

http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-2-CD-Key.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je quote de verkeerde persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Heeft iemand ervaring met cdkeykopen.nl ? Ze claimen een Nederlandse partij te zijn die legale keys verkoopt.

Prijzen zijn niet overdreven duur of goedkoop.

The Witcher 2 kun je ongeveer even duur halen als bijvoorbeeld bij zavvi.nl. Echter heb ik liever steam keys.

Hmmm beetje wazig is wel dat CD-Keyshop.nl van precies dezelfde persoon lijkt te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door basset op 17-08-2011 10:10 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

cdkeyshop.nl en cdkeykopen.nl zijn allebei van RPG Heaven. Dat staat ook op de sites vermeld.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
8088 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:46:
cdkeyshop.nl en cdkeykopen.nl zijn allebei van RPG Heaven. Dat staat ook op de sites vermeld.
Ah... Dankje, maar zijn ze betrouwbaar :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Geen idee, helaas. Ze zijn nog niet eerder genoemd in dit topic.

[ Voor 3% gewijzigd door 8088 op 17-08-2011 12:53 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
waarom staat g2play hier nog niet tussen?

www.g2play.net

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Omdat de OP al drie jaar niet meer wordt geupdate.

[ Voor 7% gewijzigd door 8088 op 18-08-2011 02:56 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Weet iemand waar ik goedkoop 4000 microsoft points kan krijgen, ik kan ze op ebay wel vinden maar die werken vaak niet in Europa.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Megamind schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:31:
Weet iemand waar ik goedkoop 4000 microsoft points kan krijgen, ik kan ze op ebay wel vinden maar die werken vaak niet in Europa.
koop 2x 2100 punten bij amazon voor 33 euro inclusief verzenden. Als iemand anders nog een goedkopere site weet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Mmm... Vanmiddag bij Onlinekeystore.com BFBC2 besteld.
Kreeg binnen 2 min een mailtje met daarin een key. Tot zover alles koek en ei.
Dus ik via Origin mee key laten verzilveren en daar komt het...
The product code entered is already used.

Ik netjes een ticket aangemaakt en werd ook geholpen binnen een uur. Zij vroegen mij TeamViewer te installeren, zodat zij konden controleren of het daadwerkelijk niet werkte. Na alles te hebben gecontroleerd was de conclusie indd dat het niet ging werken. Ik zou een nieuwe key toegestuurd krijgen.

Kwartier later; Jeej nieuwe key! Maar de blijdschap was en is van korte duur. Het verzilveren van de key gaf dezelfde error.. The product code entered is already used. 8)7 :X :(

Nu heb ik weer een ticket aangemaakt, maar er wordt niet op gereageerd. Word zo langzamerhand wel een beetje pissig :) Ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat twee keys dezelfde error krijgen.
Wat denken jullie, het bedrag storneren en ergens anders een key halen, of gewoon geduldig wachten?

Alvast bedankt!

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terrorvogel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:51:
Mmm... Vanmiddag bij Onlinekeystore.com BFBC2 besteld.
Kreeg binnen 2 min een mailtje met daarin een key. Tot zover alles koek en ei.
Dus ik via Origin mee key laten verzilveren en daar komt het...
The product code entered is already used.

Ik netjes een ticket aangemaakt en werd ook geholpen binnen een uur. Zij vroegen mij TeamViewer te installeren, zodat zij konden controleren of het daadwerkelijk niet werkte. Na alles te hebben gecontroleerd was de conclusie indd dat het niet ging werken. Ik zou een nieuwe key toegestuurd krijgen.

Kwartier later; Jeej nieuwe key! Maar de blijdschap was en is van korte duur. Het verzilveren van de key gaf dezelfde error.. The product code entered is already used. 8)7 :X :(

Nu heb ik weer een ticket aangemaakt, maar er wordt niet op gereageerd. Word zo langzamerhand wel een beetje pissig :) Ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat twee keys dezelfde error krijgen.
Wat denken jullie, het bedrag storneren en ergens anders een key halen, of gewoon geduldig wachten?

Alvast bedankt!
Ik had mijn CD Key bij www.gamekey.nl een tijdje terug besteld en ik had een probleem "registration code already in use" als ik multiplayer wilde spelen. Ik had toen een mailtje gestuurd en ik kreeg gewoon een mailtje terug dat ik voortaan EA (Origin) Games hier moet activeren om verdere fouten te voorkomen: https://activate.ea.com/applyentitlement.do en een nieuwe CD Key.

Zit nu te twijfelen of ik Deus Ex moet gaan kopen of niet....is wel heel erg goedkoop op die website, nadeel is wel dat het eerst moet worden geactiveerd met een Russische IP, dus ik moet mn steam account doorgeven.... heeft iemand hier eerder ervaringen mee gehad? (Het is wel ruim 12 euro goedkoper dan g2play!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:04:
Ik had mijn CD Key bij www.gamekey.nl een tijdje terug besteld en ik had een probleem "registration code already in use" als ik multiplayer wilde spelen. Ik had toen een mailtje gestuurd en ik kreeg gewoon een mailtje terug dat ik voortaan EA (Origin) Games hier moet activeren om verdere fouten te voorkomen: https://activate.ea.com/applyentitlement.do en een nieuwe CD Key.
Vergeten te melden.. Op de website die jij opgeeft heb ik het ook geprobeerd.. 2maal dezelfde error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
[...]

Zit nu te twijfelen of ik Deus Ex moet gaan kopen of niet....is wel heel erg goedkoop op die website, nadeel is wel dat het eerst moet worden geactiveerd met een Russische IP, dus ik moet mn steam account doorgeven.... heeft iemand hier eerder ervaringen mee gehad? (Het is wel ruim 12 euro goedkoper dan g2play!)
En ga jij zomaar akkoord met het flauw antwoord van : Dan moet je maar programma X installeren?

Stel je voor in een situatie met een virusscanner en hij werkt niet goed en iemand zegt van, dan moet je maar product B installeren... Klantenservice is bij gamekey dus niet erg vriendelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
[...]

Na je laatse ervaring, zou ik lekker 12 euro meer betalen. Activeren met russische IP 8)7

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Je Steam login afstaan om €12 te besparen? Lekker naïef.
Rockvee2 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:27:
En ga jij zomaar akkoord met het flauw antwoord van : Dan moet je maar programma X installeren?

Stel je voor in een situatie met een virusscanner en hij werkt niet goed en iemand zegt van, dan moet je maar product B installeren... Klantenservice is bij gamekey dus niet erg vriendelijk
Waar lees je dat programma X of product B geïnstalleerd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@8088 Ik heb Deus Ex daarzo gekocht en ik heb um al ben Deus Ex nu aan het voorladen (h)...ik kreeg antwoord binnen 1 uur dat ik Deus Ex kan gaan voorladen.... Trouwens dit is niet de eerste keer dat ik mn steam login afsta...ik heb bij cdkeyshere.com black ops gekocht en ook geen problemen gehad.

@basset: Nee hoor, toen ik BFBC2 had gekocht was dat een bug: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7413454.page Daar zie je zelfs dat retail verkoop van BC2 ook die bug heeft. De klantenservice van gamekey zei dat 1 op de 100 BFBC2 deze bug had.

@Rockvee2: ik snap je niet.... maar klantenservice van gamekey.nl heeft mij prima geholpen.... Ik kon Deus Ex (na betaling en vermelding van mijn steam account) binnen 1 uur al gaan voorladen bij Steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ik heb Deux Ex en fear gekocht bij g2play, alles goed wel wel kreeg mn fear key per mail snel binnen.
Alleen daarna heeft paypal de transactie geblokkeerd 'ter controle' (waarschijnlijk vanwege verschillende emailadressen bij bestellen en paypal) en ben ik al een halve dag bezig dit recht te zetten en mn key op tijd te krijgen. :(

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Oke even een update. De keys die ik gisteren bij OnlineKeyStore.com heb besteld blijken in Rusland al in gebruik te zijn. Ik ben hier achter gekomen om met de Live Chat van EA te chatten.. Zij hebben deze keys nagekeken.

Zo ik ben eigenlijk keihard gen**id en beroofd.. :( :F

Iemand suggesties wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 21:45
terrorvogel schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:27:
Oke even een update. De keys die ik gisteren bij OnlineKeyStore.com heb besteld blijken in Rusland al in gebruik te zijn. Ik ben hier achter gekomen om met de Live Chat van EA te chatten.. Zij hebben deze keys nagekeken.

Zo ik ben eigenlijk keihard gen**id en beroofd.. :( :F

Iemand suggesties wat nu te doen?
Misschien kun je contact opnemen met onlinekeystore? Of is dat iets te lastig om over na te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
xminator schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:32:
[...]
Misschien kun je contact opnemen met onlinekeystore? Of is dat iets te lastig om over na te denken?
Goh meen je niet... Was nog niet in me opgekomen. Als je eens 10 posts eerder bekijkt, lees je dat ik dat al heb gedaan en dat zij niet (meer) reageren. Dus nee, lastig was het niet...

[ Voor 3% gewijzigd door KaleBatzZ op 25-08-2011 11:46 ]

• Rockvee2
  • Niet online
Origin verzamelt en deelt gegevens spelers

2. Consent to Collection and Use of Data.
You agree that EA may collect, use, store and transmit technical and
related information that identifies your computer (including the Internet Protocol 37683v1
Address), operating system, Application usage (including but not limited to
successful installation and/or removal), software, software usage and peripheral
hardware, that may be gathered periodically to facilitate the provision of software
updates, dynamically served content, product support and other services to you,
including online services. EA may also use this information combined with
personal information for marketing purposes and to improve our products and
services. We may also share that data with our third party service providers in a
form that does not personally identify you. IF YOU DO NOT WANT EA TO
COLLECT, USE, STORE, TRANSMIT OR DISPLAY THE DATA DESCRIBED IN
THIS SECTION, PLEASE DO NOT INSTALL OR USE THE APPLICATION.
This and all other data provided to EA and/or collected by EA in connection with
your installation and use of this Application is collected, used, stored and
transmitted in accordance with EA's Privacy Policy located at www.ea.com. To
the extent that anything in this section conflicts with the terms of EA's Privacy
Policy, the terms of the Privacy Policy shall control.

Origin deelt dus persoonlijke gegevens met andere spelers. Pas hiermee dus op als je een key koopt die op origin werkt. Je kan dat niet weigeren zonder origin te installeren

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Wat een verrassing. Valve doet precies hetzelfde.

Enne...
Rockvee2 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:27:

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik zat laatst op een duitse search engine om deze shops te vergelijken kwa prijzen... Kan hem nu echter niet meer vinden, weet iemand welke site ik bedoel?

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Als je een paar van de genoemde namen in een zoekmachine gooit komt onder andere deze link eruit. Is dat wat je bedoelt?

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Nee, kan hem niet meer terug vinden met google. Het was een search engine die sorteert op preis en met kleuren aangeeft of de shop betrouwbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
8088 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:27:
Wat een verrassing. Valve doet precies hetzelfde.

Enne...

[...]

Bij Valve kan je het allemaal uitschakelen en dan kan je nog steeds Steam gebruiken . Bij Origin niet . Dat is het grote verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Rockvee2 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:00:
Bij Valve kan je het allemaal uitschakelen en dan kan je nog steeds Steam gebruiken .
'Het allemaal uitschakelen'? Wat bedoel je daarmee? De EULA blijft gewoon geldig, ongeacht wat je uitschakelt.

Mag ik trouwens uit het feit dat je mijn andere vraag voor de tweede keer negeert opmaken dat je eerdere opmerking met over gamekey.nl totaal nergens op gebaseerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
8088 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:40:
[...]

'Het allemaal uitschakelen'? Wat bedoel je daarmee? De EULA blijft gewoon geldig, ongeacht wat je uitschakelt.

Mag ik trouwens uit het feit dat je mijn andere vraag voor de tweede keer negeert opmaken dat je eerdere opmerking met over gamekey.nl totaal nergens op gebaseerd is?
Bij Origin kan je geen games spelen als je het niet accepteert dat je gegevens worden gedeeld
Bij Steam/Valve, kan je gewoon games blijven spelen en het programma gebruiken als je het niet geaccepteerd

Ik negeer jou vraag niet maar de klantenservice van gamekey.nl is dom. Als bijvoorbeeld je windows het niet meer doet en de computerwinkel zegt dat ik voortaan Linux hier moet op installeren om verdere fouten te voorkomen dan ga je toch ook denken van, die computerwinkel is gek. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 26-08-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:53
Via wat heb je betaald? paypal? zo ja gewoon geschil aanmaken. win je gelijk :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Rockvee2 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:55:
Bij Origin kan je geen games spelen als je het niet accepteert dat je gegevens worden gedeeld
Als je bedoelt te zeggen dat je Origin niet kunt gebruiken zonder akkoord te gaan met de EULA: dat klopt. Hetzelfde geldt voor Steam.
Bij Steam/Valve, kan je gewoon games blijven spelen en het programma gebruiken als je het niet geaccepteerd
Nee, dat klopt niet. Steam kun je niet gebruiken als je de EULA niet accepteert. Wat dat betreft is er dus geen verschil met Origin. Waar jij wel een verschil ziet is me nog steeds een raadsel.
Ik negeer jou vraag niet maar de klantenservice van gamekey.nl is dom. Als bijvoorbeeld je windows het niet meer doet en de computerwinkel zegt dat ik voortaan Linux hier moet op installeren om verdere fouten te voorkomen dan ga je toch ook denken van, die computerwinkel is gek. 8)7
Zoiets beweerde je eerder ook al en is geen antwoord op mijn vraag. Nogmaals: waar lees jij dat gamekey.nl zegt dat je B moet installeren als A niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14:15
8088 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:03:
[...]

Zoiets beweerde je eerder ook al en is geen antwoord op mijn vraag. Nogmaals: waar lees jij dat gamekey.nl zegt dat je B moet installeren als A niet werkt?
Het zal mij een worst wezen van dit geschil, maar ik dacht wel dit te hebben gelezen, een pagina terug ;

Zij vroegen mij TeamViewer te installeren, zodat zij konden controleren of het daadwerkelijk niet werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Dat ging over Onlinekeystore.com, niet gamekey.nl. Bovendien is product B in dat geval geen alternatief voor product A zoals gesuggereerd wordt, maar een hulpmiddel om de key voor product A werkend te krijgen.

[ Voor 38% gewijzigd door 8088 op 26-08-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
8088 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:03:
[...]

Als je bedoelt te zeggen dat je Origin niet kunt gebruiken zonder akkoord te gaan met de EULA: dat klopt. Hetzelfde geldt voor Steam.

[...]

Nee, dat klopt niet. Steam kun je niet gebruiken als je de EULA niet accepteert. Wat dat betreft is er dus geen verschil met Origin. Waar jij wel een verschil ziet is me nog steeds een raadsel.

[...]

Laat ik eens wat duidelijker zijn

Je kan beide programma's inderdaad niet gebruiken als je de Eula niet accepteert

Het grote verschil is

In Origin zit het in de Eula over het delen van gebruikersgegevens aan third-party mensen
In steam zit dit als een optionele optie in. Bij steam kan je het dus gewoon uitschakelen en verder met het programma werken maar bij Origin moet je het goedkeuren dat je gegevens worden gedeeld anders kom je geeneens de installatie door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Rockvee2 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:27:
In Origin zit het in de Eula over het delen van gebruikersgegevens aan third-party mensen
In steam zit dit als een optionele optie in.
Waaruit maak je op dat akkoord gaan met de EULA:
By installing the Program, you agree that your future use of the Program will be subject to the terms of the Steam Agreement. A copy of the Steam Agreement is available at www.steampowered.com/agreement.
of de privacy policy
As a Subscriber, you agree to all of the terms and conditions of the Valve Privacy Policy, which are also incorporated into this Agreement. A copy of the Valve Privacy Policy can be found at http://www.valvesoftware.com/privacy.htm.
een uitschakelbare optie is? Zoals je kunt lezen betekent het installeren van Steam dat je akkoord gaat met de EULA en dus ook met de privacy policy. Van uitschakelen of opties is geen sprake.
Right. Gezien de desinformatie die je regelmatig in dit topic verspreidt en herhaaldelijk weigert in te gaan op vragen, ga ik er toch maar vanuit dat je hier alleen komt om te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De Steam EULA/Privacy policy kun je inderdaad niet uitschakelen, maar dat bedoelt Rockvee2 niet. Het verzamelen van je gegevens kun je wel uitzetten bij Steam.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Misschien kent niet iedereen deze site:

http://www.budgetgaming.nl

Hier worden dus prijzen vergeleken met aanbieders, ook die uit het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:58:
Misschien kent niet iedereen deze site:

http://www.budgetgaming.nl

Hier worden dus prijzen vergeleken met aanbieders, ook die uit het buitenland.
Ja, die ken ik, maar dit is een topic voor CD Keys (Gamekeys) en niet fysieke spellen. Budgetgaming vergelijkt alleen webshops die fysieke spellen leveren en dus niet CD Keys. CD Keys zijn in de meeste gevallen goedkoper dan de goedkoopste aanbieder bij budgetgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Chester schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:46:
Het verzamelen van je gegevens kun je wel uitzetten bij Steam.
Hoe of waar?

Wat ik lees is dat beide producten/bedrijven sowieso persoonlijke informatie verzamelen, maar niet over zullen gaan tot delen met derden zonder toestemming. Dat kun je op twee manieren opvatten:
- of er wordt op het moment dat er gedeeld gaat worden een opt-in getoond
- of men beschouwt het akkoord gaan met de EULA als bijvoorbaat gegeven toestemming

De enige opt-ins die ik van Steam ken deelname aan hardware surveys en betas

Het verschil tussen Origin en Steam wat privacy betreft is mij nog steeds niet duidelijk.

Overigens is dit wel behoorlijk off topic aan het gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
8088 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:31:
[...]

Hoe of waar?

Wat ik lees is dat beide producten/bedrijven sowieso persoonlijke informatie verzamelen, maar niet over zullen gaan tot delen met derden zonder toestemming. Dat kun je op twee manieren opvatten:
- of er wordt op het moment dat er gedeeld gaat worden een opt-in getoond
- of men beschouwt het akkoord gaan met de EULA als bijvoorbaat gegeven toestemming

De enige opt-ins die ik van Steam ken deelname aan hardware surveys en betas

Het verschil tussen Origin en Steam wat privacy betreft is mij nog steeds niet duidelijk.

Overigens is dit wel behoorlijk off topic aan het gaan...
Steam, instellingen, vinkje weghalen bij Geen accountgegevens opslaan op deze computer . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Het enige wat dat voorkomt is het opslaan van je gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft dus niets met privacy te maken.

• Safaci
  • Laatst online: 21:50
Vanochtend Deus Ex: HR besteld op directgamekeys.com voor 17 euro met kortingscode TLOW. Vanmiddag mail ontvangen met de key. Key ingevoerd in Steam en het blijkt zelfs de Augmented Edition te zijn. Kortom: top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Gister een dirt 3 key gekocht bij intkeys.com. Ben niet erg te spreken over ze. Kreeg me key pas paar uur na betaling en in steam en GFWL wordt de key niet geaccepteerd ik kreeg dood leuk te horen dat ik maar een iso moest downloaden...

Dat ben ik nu aan het doen als dat ook niet werkt dien ik een klacht in bij paypal.

iso geinstalleerd maar die werkt natuurlijk weer niet zonder de orginele cd...

Ik ben helemaal klaar met die toko

[ Voor 15% gewijzigd door haakjesluiten op 18-09-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Dirt 3 staat in de lijst van Other games, niet in de lijst van Steam games of GFWL games. En op de pagina van Dirt 3 staat nergens dat de key in Steam of GFWL zou werken. Dat je de key een paar uur na betaling zou krijgen had je ook kunnen weten, want dat vermelden ze nota bene zelf: "All keys are being sent few hours after the payment. 24 hours max."

Misschien moet je zelf wat beter lezen in plaats van de schuld op intkeys.com afschuiven. Een PayPal dispute verlies je geheid.

[ Voor 1% gewijzigd door 8088 op 18-09-2011 16:59 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Voor de BF3 fans:

http://www.mmoga.com/EA-G...ACT-Kit-Dog-Tag-Pack.html

Specact en Dogtag pack voor 3,99 Euro.

Codes zijn in Origin te redeemen, ik heb het geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Witcher 2 gekocht via gamekey.nl voor 15,99! De key kwam via een email met als bijlage een foto van een sticker waar de code op stond.

Activeerde zonder problemen op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 21:44

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Verdumme,

Wou ik mezelf eens ff lekker trakteren op een nieuwe game, wil ik vervolgens op g2play.net gaan winkelen, is de site offline :/

http://isup.me/g2play.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 19:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

jediah schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:11:
Verdumme,

Wou ik mezelf eens ff lekker trakteren op een nieuwe game, wil ik vervolgens op g2play.net gaan winkelen, is de site offline :/

http://isup.me/g2play.net
Die isup site zegt dat ie down is, maar hier werkt ie gewoon prima :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:49

Nikeo

Jawelles

Een tijdje terug een minecraft key gekocht op Ebay. Binnen een half uur had ik de key in mijn inbox. Supergoedkoop (6,50 ofzo terwijl minecraft zelf keys verkoopt voor 15E)

Key werkte, geen probleem. Vond het eerst wel een beetje maf dat het zo cheap was maar hij had iets van 20.000 goeie reviews die ouwe Chinees in Hong Kong. Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 19:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

Safaci schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:19:
Vanochtend Deus Ex: HR besteld op directgamekeys.com voor 17 euro met kortingscode TLOW. Vanmiddag mail ontvangen met de key. Key ingevoerd in Steam en het blijkt zelfs de Augmented Edition te zijn. Kortom: top! :)
Nice link
Al heb ik niet de augmented editie wel een uitbreiding :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:37
heuveltje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

Nice link
Al heb ik niet de augmented editie wel een uitbreiding :)
Voor die prijs kan ik het ook niet laten, zodra ik de key binnen heb laat ik wel weten of het de augmented edition is of niet.

Edit: het is inderdaad niet de augmented versie, maar heb er wel de tactical enhancement DLC bij.

[ Voor 13% gewijzigd door Snelbinder op 01-10-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
8088 schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:26:
Dirt 3 staat in de lijst van Other games, niet in de lijst van Steam games of GFWL games. En op de pagina van Dirt 3 staat nergens dat de key in Steam of GFWL zou werken. Dat je de key een paar uur na betaling zou krijgen had je ook kunnen weten, want dat vermelden ze nota bene zelf: "All keys are being sent few hours after the payment. 24 hours max."

Misschien moet je zelf wat beter lezen in plaats van de schuld op intkeys.com afschuiven. Een PayPal dispute verlies je geheid.
Ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik voor de aankoop eerst met een admin had gesproken die me verzekerde dat ie wel op steam zou werken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Crazyanz schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 02:17:
[...]

Ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik voor de aankoop eerst met een admin had gesproken die me verzekerde dat ie wel op steam zou werken. :X
Dan moet je nog zelf lezen, hun aanbod was prima. Een paypal dispute ga je hier verliezen. Wat die admin ook zei helaas.

Overigens als je zeker een stema key wilt hebben en van een keyseller die te vertrouwen is http://steamunpowered.eu/
Staan alle resellers die steam keys verkopen en te vertrouwen zijn(ik koop er zelf ook). Laatst red orchestra 2 voor 16 euro.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 05:04
http://www.gamekeys.biz (is als een keer door mij gepost)

Hebben BF3 voor €15,99.-

enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:51
flrn schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:26:
http://www.gamekeys.biz (is als een keer door mij gepost)

Hebben BF3 voor €15,99.-

enjoy
Is deze site betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 05:04
Meerdere malen mn games gekocht, zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:31
Ik heb nu een Heroes of might and magic key bij G2play bestelt en deze na 15 minuten netjes in mij mailbox gekregen. Nu is mij er echter op gewezen dat hier geen game files bij zitten en dat ik deze zelf moet downloaden om vervolgens de game serial in te voeren. Ik kan deze files echter nergens op het wereld weide web vinden. Hoe doen de mensen die vaker via G2play bestellen dat?

Ik kon op de site van Uplay ook nergens een box vinden om de serial in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Je kan die uit nieuwsgroepen halen. Als Tweaker mag ik toch wel hopen dat je daar kaas van hebt gegeten.

Maar .....

G2Play geeft WP2 keys (zoals veel andere resellers dat doen) en nu blijkt Ubisoft ALLE WP2 keys te hebben disabled. Veel mensen balen dus en dat geldt voor mensen die een pre-order hebben of net hebben gekocht.
Maffe is dus dat de game de key accepteert, maar daarna als je op de conflux inlogt krijg je problemen. En wat nog leuker is, je kunt je key niet herinvoeren, je moet een nieuw account aan gaan maken.
Ja, die zijn daar gek bij Ubi.

De key vul je in tijdens het opstarten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
2 dagen geleden een FIFA 12 key gekocht op http://cdkeysdiscount.com

Binnen 3 minuten een mailtje in mijn mailbox met de serial code. code ingevoerd in origin en origin begon meteen met downloaden. Online spelen etc. Alles werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb de limited edition van Battlefield 3 bested big Wekamp.
Maar vroeg me af of deze DLC er ook bij zit...?
http://www.g2play.net/sto...-DLC-DogTag-DLC-Pack.html

3 Euro kan ik er wel voor missen :P
Hèhè

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
HardCoreGamer schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:30:
Ik heb de limited edition van Battlefield 3 bested big Wekamp.
Maar vroeg me af of deze DLC er ook bij zit...?
http://www.g2play.net/sto...-DLC-DogTag-DLC-Pack.html

3 Euro kan ik er wel voor missen :P
Hèhè
als het goed is krijg je die multiplayer skins en de multiplayer maps erbij, de dogtags niet.

(correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
@ Maartend

Ikzelf heb geen toegang tot nieuwsgroepen (UPC) en gebruik altijd torrents... Daartussen valt echter niks te vinden.

Maar als ik het zo lees zijn de keys dus niet geldig omdat Ubi ze allemaal blokkeert? Dat zou jammer van het geld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
G2play is heel druk bezig. En heeft momenteel de game ook als niet bestelbaar gezet.

Ubisoft heeft de keys revoked momenteel. Dus nu kun je helemaal nix meer. En ze antwoorden ook niet op support.

En als hij op nieuwsgroepen staat, dan staat hij ook op torrents.

[ Voor 14% gewijzigd door maartend op 14-10-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Waarom blokt Ubisoft de keys dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
Dank voor de info Maartend, het is dus afwachten geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacuuu schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:01:
Goede vraag.
Er was iets met keys in Rusland (ging om enkele keys) en vervolgens hebben ze alle 2WP keys disabled.

BTW, revoked beteknd dus no longer valid, dus die key kan ik sowieso niet meer gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 14-10-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maartend schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:04:
[...]

Goede vraag.
Er was iets met keys in Rusland (ging om enkele keys) en vervolgens hebben ze alle 2WP keys disabled.

BTW, revoked beteknd dus no longer valid, dus die key kan ik sowieso niet meer gebruiken.
Dus je key is dan ook blocked als je het spel gewoon via een winkel in nederland koopt? of geld het alleen voor de keys uit de key only shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacuuu schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:08:
[...]

Dus je key is dan ook blocked als je het spel gewoon via een winkel in nederland koopt? of geld het alleen voor de keys uit de key only shops?
Het grote probleem zit hem in 2WP keys. Het lijkt alsof dat digital only is, maar er zijn ook al verhalen van retails die dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maartend schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:13:
[...]

Het grote probleem zit hem in 2WP keys. Het lijkt alsof dat digital only is, maar er zijn ook al verhalen van retails die dit probleem hebben.
2WP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

*off topic*
Hij wil daarmee een deel van z'n sleutel weergeven

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
rockhopper schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:10:
[...]

*off topic*
Nu valt het kwartje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rockhopper schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:10:
[...]

*off topic*
Klopt, eerste 3 karakters van de sleutel.

Situatie zou nu als volgt zijn ;
I got a new key yesterday but i dont wanna create new uplay acc. Few hours ago "wrong" key was removed (revoked) from account. I enter new one and it seems all works fine now.
Good luck 2 all too!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Nog 1 tje om toe te voegen

www.Onlinekeystore.com

Heb daar fifa 12 gekocht, voor 25 euro kreeg de key gelijk door gemaild.
Betaling met Ideal mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
nog even terugkomende op het downloaden van HOMMVI,

Ik kan echt nergens een download vinden, als iemand in dezelfde situatie zit of als iemand al een download heeft gevonden zou diegene mij dan een link kunnen DMen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:01:
Omdat het niet legaal is om alleen keys te kopen via een onofficiële store , staat meerdere keren aangegeven in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Net daar besteld, ging prima. Je moet wel een hoop doen om je bestelling te krijgen. Eerst registreren op de site. Dan registreren bij moneybookers voor ideal en daarna nog eens via een smsje je order bevestigen. Ik heb ook letterijk 10+ mailtjes gehad met allemaal info over mijn order. Was even zoeken naar het mailtje met de code.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
terrorgroesland schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:08:
nog even terugkomende op het downloaden van HOMMVI,

Ik kan echt nergens een download vinden, als iemand in dezelfde situatie zit of als iemand al een download heeft gevonden zou diegene mij dan een link kunnen DMen?
Staat gewoon op torent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, g2play heeft dus geen geldige keys op dit moment voor MMH6. Is ook niet meer te koop bij hun.

Ik heb net mijn geld terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maartend schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:24:
Oke, g2play heeft dus geen geldige keys op dit moment voor MMH6. Is ook niet meer te koop bij hun.

Misschien hebben ze hier wel de goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 11:54
Rockvee2 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:26:
[...]

Omdat het niet legaal is om alleen keys te kopen via een onofficiële store , staat meerdere keren aangegeven in dit topic :)
Toch wel treurig, zijn er mensen die geld willen betalen voor een PC game is het nog niet goed 8)7 Maarja, kan wel enigszins begrijpen wat het probleem is, de meeste keys worden uit Rusland gehaald heb ik begrepen en daar is het prijspeil bewust lager vanwege de welvaart aldaar, dus Ubisoft zal het niet leuk vinden dat wij daar van mee profiteren...

Zal ook wel weer ondersteuningsverhaal zijn... Ubisoft verkoopt alleen het volledige product(inclusief disc en hoesje) en is waarschijnlijk bang dat men straks bij hun aan gaat kloppen als het niet goed werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:32
pingkiller schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:44:
[...]

Net daar besteld, ging prima. Je moet wel een hoop doen om je bestelling te krijgen. Eerst registreren op de site. Dan registreren bij moneybookers voor ideal en daarna nog eens via een smsje je order bevestigen. Ik heb ook letterijk 10+ mailtjes gehad met allemaal info over mijn order. Was even zoeken naar het mailtje met de code.
Ditto, BF3 ge pre-ordered. Het is inderdaad veel gedoe.
Bij moneybookers hoefde je niet te registreren voor iDeal (in mijn ervaring dan)...
Op zich wel interessant door de lagere prijzen maar om daarvoor mijn Steam account te riskeren? Nee dank je... Dat is dus het verschil met BF3, dat is origin waar ik toch geen games op heb staan (en niet dol op ben) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacuuu schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:49:
[...]

Misschien hebben ze hier wel de goede?
Ik weet echter niet of ze goede of foute keys hebben en de help-desk is off-line.
Zal me ook nix verwonderen als ze in rusland of zoiets zitten.
Maar wel bedankt.

edit ; net gekeken, het lijkt dat ze ook problemen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 15-10-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maartend schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:43:
[...]

Ik weet echter niet of ze goede of foute keys hebben en de help-desk is off-line.
Zal me ook nix verwonderen als ze in rusland of zoiets zitten.
Maar wel bedankt.

edit ; net gekeken, het lijkt dat ze ook problemen hebben.
Bij die shop heb ik paar dagen geleden Fifa12 besteld. Prima. Maar bij jou spel lees ik ook even op hun forum gedeelte. En daar zijn dus ook keys gedelited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
Nou Maartend toch bedankt voor het hele HOMM gedoe, daardoor weet ik tenminste nu wat Nieuwsgroepen inhouden en hoe ze werken (kinda tweaker noob, ik weet :P). Nu dus een kwestie van mijn geld terug vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Overigens is mijn (boxed) CE ook uitgerust met een 2WP key, en die werd gewoon geaccepteerd (rond middernacht 13-14 oktober ingevoerd). Ik ben blij te horen dat jullie je geld terug hebben gekregen. Ik denk dat ik m'n vrienden maar laat afwachten totdat ie bij steam in de aanbieding gaat.
Maar goed te horen dat ze bij g2play in ieder geval niet moeilijk deden over geld terug geven.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maartend schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:24:

Op het forum van http://cdkeysdiscount.com staat het volgende
These keys are retail boxed keys. The ones that were invalid were digital keys. That was a huge problem on release day with russian digital keys.

If you can add the key to your uPlay fine but can't connect to CONFLUX, it's because it's connecting to the wrong CONFLUX server. You can fix that by installing the version of the game unique to your key and changing the language manually in the registry. You can also try to swap exe files as recommended above.
Step 1) Locate and Install the Russian version of HOMM6. It will install in Russian. There are various ways to obtain this version of the game. May I suggest Google? You may also be able to request it if a legal license has been purchased from CDKD. Request a link from support.
Step 2) Run the game. Log in to uPlay, which will be in Russian. Play the game.
Step 3) Note the Russian subtitles and slightly extended intro movie. (suffer through) Watch it.
Step 4) Your game should login to CONFLUX fine. Your uPlay name will be in the top right, with a rank. If you have a deluxe key, try entering it in the top right for your preorder items, or you can try waiting until the game is English-ized.
Step 5) Exit out of the game. Go to Start -> Run and type "regedit"
Step 6) Under HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - UBISOFT - Might & Magic Heroes VI is a key called LANGUAGE (it's a REG_DWORD). Change the value to 409.
Step 7) Your uPlay may give an error because you just confused the heck out of it by switching the language. Uninstall it through Add/Remove programs in the control panel. Delete the leftover folder Ubisoft Game Launcher in Crogram FilesUbisoft
Step 8) Reinstall uPlay off the HOMM6 DVD or off the internet. uPlay will update, and HOMM6 will update.
Step 9) Run the game. uPlay will now be in English. Play the game.
Step 10) Notice the game in full English, with an English intro. Press spacebar to skip movie.
Step 11) Your rank and uPlay login should be in the top right, and your game in full English. Enjoy!

[ Voor 15% gewijzigd door Dacuuu op 16-10-2011 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Gister bij "www.gamekeysbuy.com" F1 2011 voor € 12,65 gekocht. Via Paypal betaald en binnen een uur had ik de CD-key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:19:
Gister bij "www.gamekeysbuy.com" F1 2011 voor € 12,65 gekocht. Via Paypal betaald en binnen een uur had ik de CD-key!
Hm die site ziet er nogal misleidend uit. From Dust advies prijs $ 70 ? Call of Juarez The Cartel $ 70 ?
Lijkt me meer een stunt om zo'n hoge mogelijke kortingspercentage te krijgen.

En dit: The CD Key / Serial is sent as a license only by email, no scan picture, no retail box too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Dat baarde mij ook enige zorgen, maar voor 12,56 wilde ik de gok wagen.
In dit geval goed gegokt :D

Nu nog opzoek naar een goede BF3: LE deal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ApOE schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:28:

BF3 LE Intkeys €34.32

BF3 Normal Editie Intkeys: €28.07
Battlefield 3 EA Origin Key Pre-Order + BONUS http://www.g2play.net € 33.99. Maar of dit nu de LE versie is weet ik niet precies, je krijgt er wel een bonus bij.

Ik zelf heb de LE allang besteld bij de wehkamp. Betaalde toen € 34.80 inc verzendkosten. nu ligt de prijs een paar euro hoger.

[ Voor 33% gewijzigd door Dacuuu op 18-10-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Laatst online: 29-10-2012
Kan iemand mij vertellen hoe bedrijven aan de keys komen? Ben gewoon nieuwsgierig.
Is het zo simpel als in bulk kopen van keys bij de publisher? En wat als het niet zo is, wat doen ze dan met al die dvdtjes e.d

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ApOE schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:28:

36,10 USD voor de LE bij buygamecdkeys.com :)
rusteloos schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:17:
Kan iemand mij vertellen hoe bedrijven aan de keys komen? Ben gewoon nieuwsgierig.
Is het zo simpel als in bulk kopen van keys bij de publisher? En wat als het niet zo is, wat doen ze dan met al die dvdtjes e.d
Ja, en vernietigen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Phyxion op 18-10-2011 11:20 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

rusteloos schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:17:
In sommige gevallen worden de keys direct ingekocht. Vaak is het simpelweg het in-bulk aanschaffen van DVD-games (vaak uit andere landen), de code inscannen en de rest weggooien. Hierdoor kunnen ze vaal met weinig ruimte, veel inkopen en dus ook veel leveren. Gezien het om een e-mail met JPG attachment gaat, zijn verzendkosten ook niet van toepassing.

Dit gecombineerd zorgt er voor dat ze de prijzen lager kunnen houden dan vele "retail" varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Laatst online: 29-10-2012
Ik denk niet dat ze altijd worden vernietigd. Op vakantie in Turkije kwam ik bij een aantal zaakjes orginele games voor met een neppe handleiding incl. crack + serial key (gen). Wat wel zo netjes was is dat het erbij stond dat online gameplay niet word gegarandeerd.
Niet dat ik denk dat al die bedrijven de dvd's e.d. doorverkopen maar dat zal dus wel bij een aantal het geval zijn

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.