Legale gamekeys online kopen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 168.413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:21
natasdiamon schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:53:
Hoe lang duurt het dat je de key krijgt? ik heb 10 minuten geleden betaald, en wanneer krijg ik de code gemaild ongeveer?

ik kan er niets over vinden op de website. :)
bij welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ik heb em inmiddels binnen, er zat ongeveer 10 minuten tussen het betalen in binnenkrijgen van de game.
ik heb voor het aanmaken van een account + het kopen van 1 key 6 mailtjes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Welke sites zijn nou eigenlijk legit qua steam keys? Ik heb namelijk het idee dat de start topic niet helemaal actueel meer is.. misschien een plan om weer een actuele lijst te maken/bij te houden?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ga morgen maar eens Crysis 2 voor 20 euro kopen.
Net te laat bij EA zelf.
Die gaven tijdens pasen 50% korting op ALLE games!!! :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Las idd ook een bijzonder goedkope prijs voor de pre order van BF3 !

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 19:08
LosGieros schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:08:
Las idd ook een bijzonder goedkope prijs voor de pre order van BF3 !
Klopt ja was zelf gelukkig op tijd heb de limited edition van BF3 voor 22,49 besteld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Vandaag ook eens crysis 2 gekocht via G2play.net (20euro Ideal). Binnen 10min mijn key ontvangen en gewoon kunnen activeren via EADM.
Had al 2x eerder bestelt bij G2play ( 2x Medal of honor EADM betaalt met Ideal).

Net een paar potjes Crysis2 online erop zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pi83
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 10:06
Zelf koop ik altijd bij www.gamesbelowretail.com 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
spookz0r schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:12:
[...]

Klopt ja was zelf gelukkig op tijd heb de limited edition van BF3 voor 22,49 besteld :o
Ik was niet thuis en dacht owwww doe ik wel als ik thuis kom. Kwam dus 01.30 thuis en te laat...zucht.

Kent iemand de OnlineKeyStore.com ?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

g0tanks schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:51:
Die vraag komt volgens mij om de week terug. Kijk even door dit topic

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:21
Hoe betalen jullie de orders bij G2Play?

Heb er zojuist een gedaan via PayPal, maar toen moest ik een scan van mijn ID/Rijbewijs toesturen. Dit vind ik geen prettig idee en ze hebben me mijn geld terug gestort. Vragen ze dit ook bij een betaling via IDEAL?

[ Voor 63% gewijzigd door Exterminator op 27-04-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Soms met PayPal, soms met iDEAL. Heb echter nooit een scan van mijn id hoeven sturen en zou dat ook pertinent weigeren.

Hier soortgelijke ervaringen als de jouwe: Chessaaj in "Legale gamekeys online kopen" en ambi in "Legale gamekeys online kopen"

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Net bij G2Play.net 2 Portal 2 keys besteld, netjes binnen 2 minuten 2 foto's met de keys binnengekregen.
1 weet ik i.e.g. dattie werkt (m'n broertje heeft hem net thuis ingevoerd), en de andere moet ik ff mijn inloggegevens voor terughalen voor Steam.. :p

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik heb recentelijk ook een aantal games via G2Play besteld en alles prima gegaan, ook zoals hierboven met iDeal en Paypal betaald.

Ik moet hierbij wel even aantekenen dat een collega van mij 2 weken geleden Microsoft Points voor zijn Xbox besteld heeft en toen hij deze wilde gebruiken was de code niet geldig. Hier is nogal een discussie over ontstaan omdat ze hem min of meer als fraudeur aan wilden merken.

Hij heeft zijn geld inmiddels terug maar zijn account is daar sinds dat akkefietje disabled door G2Play.

Dat wilde ik toch even delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Net ook via G2Play.net Portal 2 aangeschaft. Echter ben ik inmiddels 40 minuten na "processed" aangemerkt te worden nog altijd niet in het bezit van een steam-key.

Maar even een mailtje naar de admin gedaan. Geen reden tot paniek nog, maar wel een beetje slordig. Als het overigens klopt dat ze in Singapore zitten zal ik nog wel even moeten wachten op reactie vrees ik.

Als ze mij die ID-scan onzin aandoen zal ik de order wel annuleren. Daar zit ik niet op te wachten.

[update]

Nope, mailtje naar de admin en ik kreeg de code opgestuurd. Wel slordig dat dit nodig is. Het systeem zal wel zijn blijven hangen ofzo... De reply was iets in de lijnen van:

Ja, je bestelling is pas net toevallig naar complete gegaan, kijk maar goed, je zou het nu binnen moeten hebben.

Maar goed, uurtje na het bestellen / betalen kan ik beginnen met downloaden.

[ Voor 28% gewijzigd door djunicron op 28-04-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Jullie hebben allen geen ID-scan moeten opsturen?
Hadden jullie al eerder iets besteld daar?
Als ze mij die ID-scan onzin aandoen zal ik de order wel annuleren. Daar zit ik niet op te wachten.
Laat even wat weten aub ;) Check even je DM

[ Voor 48% gewijzigd door Exterminator op 28-04-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Nee, geen ID scan op hoeven sturen. En sowieso, als ze daarmee beginnen dan bestel ik daar niet meer... wat een gekkenwerk zeg als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Jesh schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:36:
Nee, geen ID scan op hoeven sturen. En sowieso, als ze daarmee beginnen dan bestel ik daar niet meer... wat een gekkenwerk zeg als dat nodig is.
Het betreft een nieuw account van jou en hoe heb je betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Macchill schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:04:
Net bij G2Play.net 2 Portal 2 keys besteld, netjes binnen 2 minuten 2 foto's met de keys binnengekregen.
1 weet ik i.e.g. dattie werkt (m'n broertje heeft hem net thuis ingevoerd), en de andere moet ik ff mijn inloggegevens voor terughalen voor Steam.. :p
Gisteravond ook de 2e key geactiveerd, en hijs goed!!
zowel de game als de key! ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicrozNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-08 15:36
www.g2play.net

Aanrader na betaling 10 min later afbeelding met die de key bevat in je mail en account op g2play.net

De eerste x kan een gedoe zijn aangezien zej e id willen zien om te kijken of je naam enzo klopt je mag dingen zoals belangrijke gegevens wegpainten zolang je naam maar te zien is op je id en of paspoort.

ik heb hier 2 portal keys bestelt. Allemaal vrijwel direct binnen en werken ook via steam en of ea download manager :D

UPDATE:

Ik heb alleen me naam naam van me id opgestuurd meer niet. En zij dat ze meer niet kregen. Toen kreeg ik me code gewoon en bestel nu meer via hun.

[ Voor 15% gewijzigd door MicrozNL op 08-06-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een Black-Ops key gekocht bij Keys4.me

Alles ging prima, betaald via PayPal. Duurde ±35 minuten voordat ik de key had.
Kreeg vervolgens een mailtje met de key en een scan van de key die op het boekje staat.

Keys4.me contacteerde me wel via Facebook om mijn order te confirmen, blijkbaar googlen ze je naam en achternaam o.i.d. :D

De key werkt prima en kan nu gezellig Black Opsen. Prima site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Jaapoes schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:10:
Welke sites zijn nou eigenlijk legit qua steam keys? Ik heb namelijk het idee dat de start topic niet helemaal actueel meer is.. misschien een plan om weer een actuele lijst te maken/bij te houden?
g2play in ieder geval. Ze leveren ook snel. Wel opletten dat de key die je besteld een steam key is en niet bijvoorbeeld een EA downloader key, maar dat wordt wel duidelijk gemeld in de productomschrijving van wat je koopt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 13:00

KooolaNL

Hurry up noob microwave

yorkick schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:42:
[...]

Maar het kan dus wel zo zijn zodra je op je eigen ip weer gaat spelen, dat je account gebanned wordt ivm de verkeerde regio. Dat staat zelfs op keys4.me.
zolang de game in Rusland geactiveerd word is er niks aan de hand
Die kerels van keys4.me doen dat voor je ik ken nu al 3 mensen met bo via k4m met nog nooit iets aan de hand :P 2 heb ik zelf geactiveerd via een vpn in latvia werkte prima

dus
1.import bo key kopen van k4m
2.laten activeren door hun of zelf met rus vpn
3.downloaden in steam
4.engelse patch eroverheen
5. ????
6. je hebt bo voor nu voor ~19 ipv ~32

[ Voor 15% gewijzigd door KooolaNL op 09-06-2011 23:45 ]

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
MicScott schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:43:
[...]

g2play in ieder geval. Ze leveren ook snel. Wel opletten dat de key die je besteld een steam key is en niet bijvoorbeeld een EA downloader key, maar dat wordt wel duidelijk gemeld in de productomschrijving van wat je koopt.
g2play.net is niet legit, Dit is zelf bevestigd door Steam zelf bevestigd in een forum post. Je word niet geholpen als er iets mis met je code is ;)

(http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=990908)

G 2 P are not authorized sellers.

Quote:
Originally Posted by kasasensei View Post
PS: why does the forum edits my post and changes the original name of the site with another that have nothing to do with it???
(steampowered.net is NOT the site i'am talking about. What's this crap?)
The site is filtered. See above for the reason.

[ Voor 29% gewijzigd door Rockvee2 op 10-06-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is pertinent niet waar ik heb bij g2play al zeker meer dan 15 keer iets besteld. 2 keer waren mij keys niet goed. Bij bad comapny vietnam was dit en bij bc2 zelf na een mail uitwisseling met screenshots e.d. heb ik mijn geld terug gestort gekregen plus g2play points waarna ik de games opnieuw heb besteld met de g2play points waardoor ik uiteindelijk rond de 70% goedkoper uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:26:
Dat is pertinent niet waar ik heb bij g2play al zeker meer dan 15 keer iets besteld. 2 keer waren mij keys niet goed. Bij bad comapny vietnam was dit en bij bc2 zelf na een mail uitwisseling met screenshots e.d. heb ik mijn geld terug gestort gekregen plus g2play points waarna ik de games opnieuw heb besteld met de g2play points waardoor ik uiteindelijk rond de 70% goedkoper uit was.
Dus die moderator en het bedrijf Steam zelf zegt het fout? Ik denk dat Steam het beter weet dan de malifide(grijs gebied) g2play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Dat je geld terugkrijgt van G2Play en uiteindelijk werkende keys maakt G2Play niet legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Steam helpt je niet als er iets fout is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Zo heb ik ooit een russische versie gehad van Metro en is een key van just cause 2 verwijderd door steam.

Bij metro maakte ze me uit voor leugenaar maar uiteindelijk geld terug gehad en bij Just Cause netjes een nieuwe key gehad :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verderf schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:10:
Zo heb ik ooit een russische versie gehad van Metro en is een key van just cause 2 verwijderd door steam.

Bij metro maakte ze me uit voor leugenaar maar uiteindelijk geld terug gehad en bij Just Cause netjes een nieuwe key gehad :)
Waarbij weer hetzelfde kan gebeuren . Dit kan ook bij Steam gebeuren maar de kans is vele malen kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Vanmiddag een CoD BO key besteld bij GameKeyDistrict... kijken hoelang het duurt eer ik het binnen heb... ze zeggen dat de levertijd tussen de 1 en 48 uur ligt dus ik ben benieuwd, tot op heden nog niets :(

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 17:45
Rockvee2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:28:
[...]

Dus die moderator en het bedrijf Steam zelf zegt het fout? Ik denk dat Steam het beter weet dan de malifide(grijs gebied) g2play
Als je goed leest is zijn status "Volunteer Moderator". Met andere woorden een vaste forum bezoeker die niet in dienst is van valve / steam. Als je een officiele reactie hebt van steam/valve zou ik die graag willen lezen, maar die heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden. Bovendien is het niet zo dat g2p uitsluitend steamproducten verkoopt - ik heb zelf een aantal world of warcraft prepaid codes (=blizzard) bij ze gekocht en dragon age 2 dat met de EA download manager werkte.

Wat betreft legaal/niet legaal: als intertoys of mediamarkt de gameverpakkingen zou openen, de keys zou scannen en direct via hun website zou verkopen, wil dat niet meteen zeggen dat ze iets illegaals doen, het wil alleen zeggen dat ze het anders doen dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

kladblokje schreef op maandag 13 juni 2011 @ 08:19:
[...]

Wat betreft legaal/niet legaal: als intertoys of mediamarkt de gameverpakkingen zou openen, de keys zou scannen en direct via hun website zou verkopen, wil dat niet meteen zeggen dat ze iets illegaals doen, het wil alleen zeggen dat ze het anders doen dan de rest.
Denk dat een belangrijk verschil hier mogelijk is in welke regio's ze het verkopen. Wij weten niet wat er met steam geregeld wordt over waar wat verkocht mag worden, maar duidelijk is wel dat er verschillende economische regio's zijn. Sommige keys zijn zelfs enkel in bepaalde landen te activeren.

Dus als (ALS) een site keys verzameld die oorspronkelijk enkel verkocht mochten worden in een bepaalde regio, en die dan gewoon wereldwijd verkoopt, dan zitten ze fout. Om maar een voorbeeld te noemen.

Edit:

Als je iets 'officielers' wilt dan kan je in deze post zien dat Valve werkt met een lijst van 'Authorized sellers'. Wat dat betekent is uiteraard moeilijk te zeggen maar key re-sellers vallen daar over het algemeen niet onder.

[ Voor 15% gewijzigd door Pheace op 13-06-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
kladblokje schreef op maandag 13 juni 2011 @ 08:19:
[...]

Als je goed leest is zijn status "Volunteer Moderator". Met andere woorden een vaste forum bezoeker die niet in dienst is van valve / steam. Als je een officiele reactie hebt van steam/valve zou ik die graag willen lezen, maar die heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden. Bovendien is het niet zo dat g2p uitsluitend steamproducten verkoopt - ik heb zelf een aantal world of warcraft prepaid codes (=blizzard) bij ze gekocht en dragon age 2 dat met de EA download manager werkte.

Deze Volunteer Moderator is een vaste forum bezoeker maar heeft ook zijn informatie van Steam wat wel mag en niet mag. Aangezien g2play.net niet een authorized seller is heb je daar geen ondersteuning op als het fout gaat ;)

En zoals Pheace naar een topic verwijst reageren daar volunteer moderators en mensen die in dienst zijn van Steam/Valve , de ontwikkelaars :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rockvee2 op 13-06-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Ik heb geen aandelen van G2Play hoor, maar gewoon om eens even duidelijk te stellen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ObCFmgEkj6Ln5b1UZdaAfroP/medium.png

En met hoeveel daarvan waren er problemen? Juist: 0!

Als je 100% zeker legaal en zonder problemen wil, dan koop je maar op Steam zelf, of in de retail stores. Betaal daar dan maar de volle pot. Neem je genoegen met 99,9%, dan bespaar je wat geld en koop je op G2Play en soortgelijke sites. Hun keys zijn goed, en moest er iets mis zijn, heb je nog steeds degelijke support.

[/discussie] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

De G2play klachtenregen en "slechte imago" heeft naar mijn weten vooral te maken met affaire rond Windows 7 keys die alleen voor MSDN abbonnees gereserveerd waren.

Daarna volgde nog een aantal CoD:BO blacklisted keys waar men over klaagden (niet alleen van G2Play). Dit werd naar mijn weten opgelost.

Zelf ben ik een vaste klant van G2play en nog nooit een probleem gehad. Al 180 euro aan uitgegeven en zal er vaker dingen kopen. Win7 keys zou ik er nooit kopen IIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Volgens mij zijn ze bij GameKeyDistrict wat hier als legit werd aangeduid of aan het slapen of niet meer actief.
Laatste twitterpost dateerd ook alweer van een tijdje geleden en ze reageren niet op mijn mails.
Hun policy is om binnen 48 uur te leveren.

Als er vandaag om 17:00 geen reactie of levering heeft plaats gevonden, ga ik paypal contacteren om terugvordering van mijn betaling.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Rockvee2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:14:
[...]

g2play.net is niet legit, Dit is zelf bevestigd door Steam zelf bevestigd in een forum post. Je word niet geholpen als er iets mis met je code is ;)
Met legit dacht ik meer aan dat ze geen fake dingen verkopen of je oplichten. Ze draaien al een flinke poos mee en heb er persoonlijk ook geen issues mee. Eén maal wel gehad dat er een probleem was met de levering van een PSn code, maar dit is uiteindelijk prima opgelost door hun customer service.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
g2play heeft nu wel een goede fable aanbieding, normaal 50 euro op Steam, nu 14,99..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabashi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
http://www.gamekeydistrict.com is echt NIET aan te raden. Ik heb een paar dagen geleden een serial via hun website aangekocht. Mijn betaling is uitgevoerd. Na meer dan 48 uur heb ik nog altijd geen nieuws.
Toen ik een mailtje stuurde om te weten waar mijn serial bleef kreeg ik een raar antwoord (zie hieronder copy/paste van de mail).

Hun antwoord
You are from belgium why do you watn to buy US cd key??

Mijn mail
On Wed, Jun 15, 2011 at 5:22 PM, xxxxx xxxxx <xxxxxx@xxxxxx.com> wrote:

Tracking: No status update at all?

I can hardly imagine it takes more than 36hrs to send me a SC2 (USA) serial key... Anyway, could you please send me a status other than just "processing"?

Thanks in advance!

Company Name:
Full Name: xxxxx
E-Mail Address: xxxxxx@xxxxxx.com
State/Province:
Country: xxxxx

Dit is letterlijk gecopy/paste (met schrijffouten van Gamekeydistrict!)

Echt onaanvaardbaar... Zit nu te wachten en zal PayPal verwittigen. Misschien ook verdere stappen ondernemen als ze niet reageren. Ik heb ondertussen nog een paar mailtjes naar GKD gestuurd maar heb tot heden geen reactie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
ik denk dat we een streep kunnen zetten door GKD, ik heb een paypal zaak aangemaakt en als het goed is krijg ik nu mijn geld terug over gemaakt. De winkel heeft gereageerd en zich verontschuldigd.

Toch raar ik heb zeker een 5-tal e-mails gestuurd waarop ik geen enkele reactie ontving. En nu ik de paypal zaak heb aangemaakt reageren ze wel, maar alleen via paypal.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Exterminator schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:37:
[...]

Het betreft een nieuw account van jou en hoe heb je betaald?
Sorry, dit topic ff een tijdje over het hoofd gezien... :+

Mijn account daar heb ik sinds eind vorig jaar denk ik en ik betaal normaliter via iDeal en heel af en toe via PayPal. Nog nooit problemen gehad.

Alhoewel zich laatst wel een klein euvel heeft voorgedaan:

G2Play adverteerde met The Witcher 2 keys en daarbij werd gemeld dat zij een link op hun site zouden zetten waarmee je de ISO kon downloaden omdat TW2 zgn. DRM vrij zou zijn.

Nou, ik dus die key besteld en netjes op tijd ontvangen. Helaas bleek al bij release dat er geen links naar een ISO op de site stonden en opeens was ook het hele item TW2 van de site gehaald. Toen begon bij mij al wat te kriebelen... ik moest nog een ISO downen, dus dat duurde even (14,7 Gb geloof ik).

Enniewee, eindelijk die ISO binnen... geinstalleerd en je raadt het al: key invalid.

Ik gaan zoeken, en toen bleek dat de keys die zij verkochten Russische keys waren en die werken met de Starforce beveiliging (XX-XXXX-XXXX-XXXX formaat) terwijl Europese versies SecuROM gebruiken (XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX formaat).

Ik G2Play gemaild met dit verhaal, en ik kreeg binnen 2 minuten een mail terug met verontschuldigingen en het aanbod om het gespendeerde geld om te zetten in bonuspoints (waarmee je dan ook weer wat via de site kon kopen). Dit heb ik geaccepteerd.

Al met al netjes en tijdig opgelost, maar toch een beetje vaag. Ik heb inmiddels heel wat games daar gekocht en verder geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabashi
  • Laatst online: 27-09-2024
Ik heb GameKeyDistrict ook bedreigt en een zaak geopend via PayPal en heb mijn geld teruggekregen. Alles is dus in orde maar deze website is nu wel echt af te raden. Ik heb nu wel een andere site ontdekt via de forums van TeamLiquid.net en deze is echt super. Ik heb mijn eerste CD key na 10min ontvangen (ze garanderen een levering van CD keys na max 15min). Nu heb ik een tweede bestelling gemaakt en omdat ze mijn gegevens al hadden kreeg ik mijn CD key ONMIDDELIJK nadat ik de betaling heb bevestigd. Echt een aanrader!

Link: http://www.offgamers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIET KOPEN BIJ G2PLAY.NET ze zijn niet te vertrouwen.
MicrozNL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:18:
www.g2play.net

Aanrader na betaling 10 min later afbeelding met die de key bevat in je mail en account op g2play.net

De eerste x kan een gedoe zijn aangezien zej e id willen zien om te kijken of je naam enzo klopt je mag dingen zoals belangrijke gegevens wegpainten zolang je naam maar te zien is op je id en of paspoort.

ik heb hier 2 portal keys bestelt. Allemaal vrijwel direct binnen en werken ook via steam en of ea download manager :D

UPDATE:

Ik heb alleen me naam naam van me id opgestuurd meer niet. En zij dat ze meer niet kregen. Toen kreeg ik me code gewoon en bestel nu meer via hun..
Gisteren 5 keys besteld bij G2play voor LAN Party , waren snel geleverd.
Moest er vandaag nog eentje bij hebben. Vroegen ze om een foto van mijn ID en weet ik wat nog meer (Zie m ail hieronder) . Ze gingen die wel verscheuren/weggooien na afloop, ja sure... en zelf niet eens een voornaam in de hele conversatie en die moet ik vertrouwen met mijn ID gegevens ? Erg shady...enfin..nog aangegeven dat ik het erg vervelend vond etc, maar daar wilden ze niet naar luisteren. Ik werd zelf beticht van mogelijk een scammer te kunnen zijn..in Battlefield Bad Company 2 ?? met in totaal 6 keys ? Vond dat echt te overdreven.

Dit is wat ze stuurden :

Dear sir or madam

Please send scan or photo of your front and back ID card, passport or driving license (valid government document in colour, which has not expired) with hand-written order number on paper.
We are required to ask you of this as a security measure, so we can be assured that we are dealing with legitimate client, not a scammer.
Please be assured this is a common procedure, you would be asked for the same by Paypal and many other Companies which deal with customers online.
It's a one - off procedure and once it is complete, we will destroy any and all copies of your ID's.
This is a one time procedure.
You will not be asked for it again in the future.
Sorry for any inconvenience caused.
Thank you for your cooperation.
Please keep the continuity of the conversation

Best Regards
G2Play.net Support Team

Ik ga er zelf nooit meer wat kopen, Ben nu tevreden klant van www.keys4.me
Gemakkelijk betalen met paypal en ze registreren je ip adres bij betaling wat ikzelf een veel klantvriendelijkere manier van fraude bestrijding vindt.

thumbs up for http://www.keys4.me !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:55:
NIET KOPEN BIJ G2PLAY.NET ze zijn niet te vertrouwen.
Dus omdat jij hier niet leest, zijn anderen meteen oplichters. Ik denk zelf dat je gewoon die andere site hier loopt te spammen.

(heel klein geschreven ; mijn redenatie is net zo maf als de jouwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Met g2play heb ik eigenlijk ook alleen maar slechte ervaringen ; afschuiven van problemen bij betaling naar een tussenpersoon waarbij je zelf meerdere keren mag gaan bellen. Keys die al gebruikt zijn, vage vragen over identificatie die je in dit topic ook ziet. Wat mij betreft een afraden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

maartend schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:03:
[...]

Dus omdat jij hier niet leest, zijn anderen meteen oplichters. Ik denk zelf dat je gewoon die andere site hier loopt te spammen.

(heel klein geschreven ; mijn redenatie is net zo maf als de jouwe)
Met maartend. Je post riekt! Ondanks dat er meerdere slechte ervaringen zijn, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Jejking schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:35:
[...]

Met maartend. Je post riekt! Ondanks dat er meerdere slechte ervaringen zijn, dat wel.
En veel goede ervaringen. Je weet net zo goed als ik dat de slechte ervaringen meestal hardop uitgesproken worden. En de klager had geen slechte ervaring, hij ging compleet los omdat ze zijn id vroegen. Iets dat ik ook niet zou geven maar ik zou er niet zo'm heisa van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.hotcdkey.com

Ik gebruik al meer als 2 jaar www.hotcdkey.com
De site is vaak traag maar hij blijft de goedkoopste.
Tevens Heb je altijd de CD key binnen 15min via mail.
(Altijd een foto van de orginele CD Key)
Ze gebruiken punten systeem waar je kortingen mee krijgt.
Dat scheelt me soms wel een paar euro.
En de spellen zijn al heel erg goedkoop daar.
een minpunt is dat je de game zelf ergens moet downloaden.
Majah wie gebruikt er geen nieuwsgroepen tegen woordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Goedkoop is het daar niet echt...
Ik ga denk ik eens bij G2Play bestellen, die heeft soms echt mooie deals. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bor de Wollef schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:06:
Met g2play heb ik eigenlijk ook alleen maar slechte ervaringen ; afschuiven van problemen bij betaling naar een tussenpersoon waarbij je zelf meerdere keren mag gaan bellen. Keys die al gebruikt zijn, vage vragen over identificatie die je in dit topic ook ziet. Wat mij betreft een afraden.
wat is er zo raar aan verificatie van de identiteit? Ik kreeg ook alleen de vraag om extra identificatie omdat mijn e-mail van paypal niet overeenkomt met m'n e-mail die ik gebruikte bij hun. Opgestuurd en nooit problemen mee gehad. Ze zullen gewoon slechte ervaringen hebben gehad in het verleden van mensen die gehackte paypal accounts gebruikte om keys te kopen en willen dat op deze manier voorkomen.

Zoals zovelen hier heb ik nog nooit problemen gehad met g2play en ben altijd goed en snel geholpen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zocht op Google naar Xbox Live abbo's, zie ik bijna elke site met 12 maanden voor 33 of 36 euro, maar waar kopen deze sites hun codes in? Hoe kan dat legaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar je Cycling Manager 2011 kunt kopen? Direct2Drive geeft een error als ik die wil bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

http://www.cycling-manager.com/pcm/ -> http://nl-focushop.gamesp...nager-tour-de-france-2011

[ Voor 184% gewijzigd door 8088 op 30-06-2011 20:58 . Reden: m00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is 2010 ik zoek 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Ik zie toch echt Seizoen/Saison 2011 staan...
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/24pgrhk_th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol 45 euro die zijn gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:43:
Goedkoop is het daar niet echt...
Ik ga denk ik eens bij G2Play bestellen, die heeft soms echt mooie deals. :D
Check eens de reacties boven je, identiteitsfraude ligt op de loer daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Check inderdaad eens de reacties boven je: ten eerste wordt er niet altijd om een kopie van je ID gevraagd, ten tweede volstaat het om alleen je naam leesbaar te houden en ten derde is de keuze om überhaupt een kopie op te sturen geheel aan de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Maar als ik gewoon terug mail met mijn PayPal email. (Als ik überhaupt moet terug mailen)
Dan kan er toch niks mis gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand van jullie www.gamekey.nl? Ik heb net Battlefield Bad Company 2 besteld, direct in mn emailbox en nu ben ik het aan het downloaden! Echt makkelijk ! Als ik ben uitgespeeld met Battlefield BC2 dan ga ik F3AR kopen :P

edit: ben hem nu aan het spelen ! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:30:
Kent iemand van jullie www.gamekey.nl? Ik heb net Battlefield Bad Company 2 besteld, direct in mn emailbox en nu ben ik het aan het downloaden! Echt makkelijk ! Als ik ben uitgespeeld met Battlefield BC2 dan ga ik F3AR kopen :P

edit: ben hem nu aan het spelen ! 8)
ben jij effe flink genaaid.

hij is samen met vietnam en een dlc 9,99 op steam

:P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:29:
[...]

ben jij effe flink genaaid.

hij is samen met vietnam en een dlc 9,99 op steam

:P
Ahhh....zie het ook.....jammer dat ik die daily deal niet zag......achja shit happens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Zo te zien een nieuwe webshop , mhzz twijfel over crysis 2 alleen voor de mp.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Ikzelf koop altijd bij g2play en onlinekeystore.

altijs als ik problemen had was het zo opgelost.

geen gezeik gewoon gelijk geholpen en blije ik

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

MaFFia schreef op zondag 03 juli 2011 @ 13:49:
Zo te zien een nieuwe webshop , mhzz twijfel over crysis 2 alleen voor de mp.
Probeer de MP demo eerst zou ik zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door DeX op 03-07-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear 3 is nu maar €19,99 bij gamekey.nl....hmmm zit te twijfelen of ik moet gaan kopen of niet...bij g2play istie 25 euro :S ik ga um denk binnenkort kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag die betrekking heeft tot een winkel die hier genoemd wordt;
Ik keek rond op onlinekeystore en zag daar windows 7 ultimate voor 70 euro, is deze website betrouwbaar, en is het een legaal product ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:59:
Ik keek rond op onlinekeystore en zag daar windows 7 ultimate voor 70 euro, is deze website betrouwbaar, en is het een legaal product ?
Studenten kunnen voor veel minder Windows 7 Ultimate kopen, in mijn geval 9 euro 8)
Ouders van kinderen op een basisschool kunnen ook gebruik maken van school licensies, niet veel mensen weten dit. Dus ik denk dat 70 euro opzich een normale prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kun je eens een voorbeeld geven waar je dit kan kopen?
Ook i.v.b Windows 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:03:
[...]

Studenten kunnen voor veel minder Windows 7 Ultimate kopen, in mijn geval 9 euro 8)
Ouders van kinderen op een basisschool kunnen ook gebruik maken van school licensies, niet veel mensen weten dit. Dus ik denk dat 70 euro opzich een normale prijs is.
Waar ?
Bij SLIM (oid) kan ik niets bestellen omdat mijn school daar niet bij aangesloten is :X
Ultimate retail kost volgens de pricewatch €248.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
www.slim.nl of www.surfspot.nl
Ik weet niet meer precies hoe www.slim.nl werkt voor studenten, ik werk niet meer op een ROC. www.surfspot.nl is voor basisscholen en hogescholen, je kan je studentaccount gebruiken om in te loggen.

Elke school is aangesloten aan slim of surfspot, anders betalen ze de hoofdprijs voor Windows software ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

maniak schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:13:
Elke school is aangesloten aan slim of surfspot, anders betalen ze de hoofdprijs voor Windows software ;)
Klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

is deze website betrouwbaar, en is het een legaal product ?
Er zijn meerdere ervaringen met die winkel geplaatst in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Helaas... :(
Dat scheelde mij anders wel dik 115 euro... Naja, we doen het voor ons eigen gemak, de PC te kunnen besturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Waarschijnlijk OEM licenties. Die mogen alleen verkocht worden met een pc.
Maar aangezien 99,9% van de consumenten alleen legaal koopt zodat ze geen problemen krijgen met updates en genuine meldingen, is het praktisch gezien hetzelfde als retail.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit is wat ze stuurden :

Dear sir or madam

Please send scan or photo of your front and back ID card, passport or driving license (valid government document in colour, which has not expired) with hand-written order number on paper.
We are required to ask you of this as a security measure, so we can be assured that we are dealing with legitimate client, not a scammer.
Please be assured this is a common procedure, you would be asked for the same by Paypal and many other Companies which deal with customers online.
It's a one - off procedure and once it is complete, we will destroy any and all copies of your ID's.
This is a one time procedure.
You will not be asked for it again in the future.
Sorry for any inconvenience caused.
Thank you for your cooperation.
Please keep the continuity of the conversation

Best Regards
G2Play.net Support Team
Zelfde ervaring. De eerste keer dat ik daar bestelde veel gezeur rond de betaling wat mij uiteindelijk aardig wat telefoonkosten heeft gekost om terug te krijgen om uiteindelijk een gebruikte key te krijgen. De 2e keer direct dit onbetrouwbare gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook bij onlinekeystore.com kopen
Heb er al Black ops en BC2 en Fifa gekocht en alles werkt no problemo.

Dus onlinekeystore.com kan ook bij Legit.
getest door : moi

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:52:
[...]

Zelfde ervaring. De eerste keer dat ik daar bestelde veel gezeur rond de betaling wat mij uiteindelijk aardig wat telefoonkosten heeft gekost om terug te krijgen om uiteindelijk een gebruikte key te krijgen. De 2e keer direct dit onbetrouwbare gedoe.
En ik zou dan lekker tegen die shop zeggen van, zak maar in de *** . Geen enkele andere shop vraagt om een kopie van je ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al tig games gekocht bij G2play maar nog nooit problemen gehad.
ook nooit mijn id hoeven te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:20
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:56:
Je kan ook bij onlinekeystore.com kopen
Heb er al Black ops en BC2 en Fifa gekocht en alles werkt no problemo.

Dus onlinekeystore.com kan ook bij Legit.
getest door : moi
Ook door mij getest (MoH:LE), ging allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 00:16
Ienni1983 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:49:
Ikzelf koop altijd bij g2play en onlinekeystore.

altijs als ik problemen had was het zo opgelost.

geen gezeik gewoon gelijk geholpen en blije ik
Hoe lang duurt het dat je die key binnenkrijgt. Zag Witcher 2 voor 15 Euro :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Witcher 2 was pas nog goedkoper (13 euro geloof ik). Duurde paar uurtjes voor ik de key had.

[ Voor 31% gewijzigd door punisher007 op 31-07-2011 15:07 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 00:16
Al binnen _O_ en het werkt :D Alleen 18 gig groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
Hallo,
heeft iemand hier ervaring met http://www.hotcdkey.com/Call-of-Duty-Modern-Warfare.html of http://www.allcdkey.com/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare.html ooit een ban gekregen en zou graag een nieuwe key willen. Ze zien er wel een beetje sketchy out vind ik. Of heeft iemand betere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Zoek het topic eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_H_T
  • Laatst online: 31-07 07:03
Een beetje offtopic, maar ik weet niet waar ik dit beter kan posten. Ik ben namelijk nieuw op deze forum.

Ik heb namelijk een Dirt 3 Steam Key en deze wil ik graag met andere mensen ruilen voor een andere Steam of Origin game. Een iTunes of een PSN Voucher is ook mogelijk.

En verder ben ik verkoper op bol.com, dus ik ben te vertrouwen.
http://www.bol.com/nl/2nd...n=2ehands&sellerId=390375

[ Voor 4% gewijzigd door C_H_T op 04-08-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
lijkt mij gewoon in de tweakers vraag en aanbod catorgorie in de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Inderdaad. V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 05:04
http://http://www.gamekeys.biz

Al een paar games gekocht. betrouwbaar en snel.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 10:30
Bezulba schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:46:
[...]

wat is er zo raar aan verificatie van de identiteit? Ik kreeg ook alleen de vraag om extra identificatie omdat mijn e-mail van paypal niet overeenkomt met m'n e-mail die ik gebruikte bij hun. Opgestuurd en nooit problemen mee gehad. Ze zullen gewoon slechte ervaringen hebben gehad in het verleden van mensen die gehackte paypal accounts gebruikte om keys te kopen en willen dat op deze manier voorkomen.

Zoals zovelen hier heb ik nog nooit problemen gehad met g2play en ben altijd goed en snel geholpen.
Mja mij is ook wel eens om een verificatie gevraagd.
nu heb ik voortaan 2 adressen + 2 email adressen gelinkt met paypal en heb ik dat probleem niet meer
( ik had ook het NL-BE ip-adres probleem ) maar ik heb altijd geweigerd om mijn id kaart of paspoort in te scannen, daar hebben die lui gewoon niets mee te maken... betaald is sturen naar opgegeven adres, en niet zo moeilijk doen !

Waar ik al helemaal een hekel aan heb zijn die gasten die vragen om je steam account + pass..
''zodat zij even voor jou de cd key kunnen inchecken'' umz.. right ?!

Wat helpt, livechat opgaan en simpelweg zeggen: either send me my code, or refund me my money !
gaan ze dan lopen bitchen stuur je via paypal ( mits je die gebruikt ) een klacht.. heb je t vaak binnen 5 minuten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

alsof ze je identiteit gaan stelen omdat je een id kaart kopie opstuurt.. oh boy dan hebben ze m'n naam, whoo fucking hoo. Ze willen gewoon zeker weten dat als jij een ander e-mailadres gebruikt dan degene die aan je paypal gelinkt is, dat jij niet vrolijk met een gehackt paypal account gaat betalen. Of vind je dat ze daar ook niet om moeten zeuren en dat gewoon moeten accepteren?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Heb van de week bij G2play.net een Diablo 2 - LoD key gekocht.
Werkte prima, bestellen, betalen met paypal, key ontvangen en klaar. Mijn paypal ID en bestel email zijn overigens wel hetzelfde, dus wellicht daardoor. Plus dat ik een paypal account heb die al een hele tijd in gebruik is en gevalideerd is.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bezulba schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:16:
alsof ze je identiteit gaan stelen omdat je een id kaart kopie opstuurt.. oh boy dan hebben ze m'n naam, whoo fucking hoo. Ze willen gewoon zeker weten dat als jij een ander e-mailadres gebruikt dan degene die aan je paypal gelinkt is, dat jij niet vrolijk met een gehackt paypal account gaat betalen. Of vind je dat ze daar ook niet om moeten zeuren en dat gewoon moeten accepteren?
Dus als een willekeurige website je vraagt om een kopie van je ID-kaart op te sturen ga je daarmee akkoord? Ze hebben je sofinummer, naam en allerlei gegevens. Bij geen enkele webshop hoef je je ID-kaart niet op te sturen. En met die gegevens kan je toch wat leuke dingen doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 06-08-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Rockvee2 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:06:
Ze hebben je sofinummer, naam en allerlei gegevens.
Ben je nou aan het trollen of heb je echt zo'n slecht geheugen? Zoals al meerdere keren verteld is, hoeft alleen je naam leesbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
8088 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:56:
[...]

Ben je nou aan het trollen of heb je echt zo'n slecht geheugen? Zoals al meerdere keren verteld is, hoeft alleen je naam leesbaar te zijn.
Ik had dat stuk niet gelezen, mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond een brink special edition voor 19 euro gekocht. Die verwachtte ze in een paar uur, op de site stond netjes vermeld dat die pas 9 augustus binnenkwam.
Een paar uur later heb ik in de nacht ook een gewone brink gekocht voor mijn vriend, die kwam in een paar minuten aan. Netjes via de mail, foto van de cdkey en de cdkey in tekst eronder.

Had ook al eerder een Crysis 2 key gekocht. Toen had ik wat problemen met het online spelen, maar dat lag aan Crysis zelf. Ik had daar wel nog een mail over gestuurd en ze hadden mij tips gegeven om het op te lossen.
Compleet legaal en super goede service. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

''Compleet legaal en super goede service. Echt een aanrader.''

Ehmm wat is een aanrader? Crysis 2, of Brink? :P

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Kan iemand mij zeggen waarom op G2Play alleen de Paypal Mass payment optie word aangeboden bij mij terwijl gewoon paypal ook zou moeten kunnen?

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Aangezien G2PLAY het aanbiedt, lijkt G2PLAY mij de juiste om die vraag te beantwoorden.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.