Legale gamekeys online kopen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 168.071 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
rusteloos schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:17:
Kan iemand mij vertellen hoe bedrijven aan de keys komen? Ben gewoon nieuwsgierig.
Is het zo simpel als in bulk kopen van keys bij de publisher? En wat als het niet zo is, wat doen ze dan met al die dvdtjes e.d
Van de vrachtwagen afgevallen keys zijn dit , gebeurt nog wel vaak in Rusland/Polen. Of ze overvallen een winkel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 10:34

DeX

Rockvee2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:05:
[...]

Van de vrachtwagen afgevallen keys zijn dit , gebeurt nog wel vaak in Rusland/Polen. Of ze overvallen een winkel. ;)
Het is wel eens voogekomen dat de Keys "van de vrachtwagen" kwamen (G2play - CoD:BO keys bijvoorbeeld). Dit is meer uitzondering dan regel. Koop vaak keys online die "blockable" zijn (dirt 3 bijvoorbeeld) maar niets geks tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Rockvee2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:05:
Heb je een bron of ben je voor de zoveelste keer onzin aan het verspreiden in dit topic?

[ Voor 12% gewijzigd door 8088 op 18-10-2011 16:15 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-04 00:58
Bij G2play deed dit probleem zich ook voor met MW2, key werd na een paar dagen geblocked en 2 dagen later had iedereen een key die wel geldig bleef. De keys die geblocked werden door steam waren inderdaad 'van de vrachtwagen gevallen.'

verder wel chill dat je zonder vergoeding een nieuwe kreeg. met die online winkels is dit soms nog wel shady.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 20:34
Weet iemand toevallig hoe het zit met de Keycodes op de Xbox 360. Bij Dirt 3 en F1 zitten codes die je moet invoeren voordat je kunt spelen. Wanneer dat spel nu van eigenaar wisselt, kan die dan nog wel online spelen, of moet je dan een nieuwe code kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

kutagh schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:35:
[...]
Bij moneybookers hoefde je niet te registreren voor iDeal (in mijn ervaring dan)...
Nee en dat levert gelijk problemen op. Ik heb nu al meerdere malen meegemaakt dat geld niet over komt wanneer moneybookers de IDEAL afhandeling doet. Het enige wat je dan nog kunt doen is naar Engeland bellen, alsnog registreren, de transactie aan dat account laten koppelen (maar daarvoor dien je eerst een brief te ontvangen met een autorisatie welke vanuit Engeland lang onderweg is) en ga maar door. Op dat punt heb je het voordeel dat je kreeg door elders te kopen al lang weer ingeleverd.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
8088 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:14:
[...]

Heb je een bron of ben je voor de zoveelste keer onzin aan het verspreiden in dit topic?
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1157029

Even helemaal onderaan scrollen, bericht van eind september dit jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Bedoel je nou die post van Kaorimoch?
I bought a Dungeon Siege III key from them that worked on Steam. I went to buy SWTOR from them, and the asked for the passport/license etc so I sent them to them. But I read other places that accused them of selling stolen keys, or keys that were already in use. I asked for a refund. They stated that they only give store credit. I posted a link to their refund policy. They sent my refund.

1. A developer Cyanide cancelled all the cd keys these guys sold as they were supposed to go to a different region and were bought by these guys.
http://www.rockpapershotg...rea-codes-and-grey-areas/
2. If steam finds out you bought from them, you could lose that game.
http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18080861
3. There have been a few people that have had to deal with challenges to their game ownership. Once, a person lost their online game access because someone else acually had the game cd key from a box game set. So did g2play key gen the code?
http://gamrr.com/discussi.../2356-g2play-thieves.html
4. Some keys they sell either don't work, are in use or are for banned accounts.

A Steam mod once said about them "It looks like this seller is purchasing retail copies from Walmart, stealing the cd keys, and then returning them to the store.

Many key sellers obtain their keys fraudulently or are otherwise violating contracts/agreements.

The biggest issue is that the customer has no proof of purchase. If something happens to your account, you have no proof of ownership.

In the future, please purchase from authorized resellers. In the case of Modern Warfare 2, a list of authorize resellers can be found here. For other games, the general rule of thumb is that if the only thing they sell are just keys, they aren't authorized (there are a few exceptions to the rule). If you have questions regarding a specific retailer, please contact Steam Support."

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1104510

Not only this, but sending important identification papers to an outside outfit just to buy games? Its just not right.

I didn't want to play SWTOR and then have all my characters removed from me because my account code was already held by someone else who could prove ownership. I bought through Amazon for about the same price and its all good.
Woorden als "Accused" en "looks like" zijn niet echt termen die een bedrijf aan een misdrijf hechten zoals jij zegt. Hier lees ik dat er inderdaad wat rare ervaringen zijn (van de normale ervarigen hoor je weinig naturlijk) waarop sommige mensen conclusies trekken als: Ze overvallen een winkel.

Maar als je nou met wat wettelijke artikelen komt, in plaats van het onderbuikgevoel van een willekeurige forummer, wil ik nog wel mijn mening hierover wijzigen.

Dit wil niet zeggen dat G2play zich in grijs gebied bevind, maar dan moet je feiten veklaren:
  • Ze verkopen Steam games vanuit een retail positie zonder een "official reseller partnership" te hebben (volgens de ToS van Steam).
  • Activatie via VPN van region-blocked games is wettelijk niet toegestaan (alhoewel JIJ als consument daarin de actieve hand hebt).
Ik weet wat ik koop als ik bij G2play winkel. Ik kan een keer verwachten dat het misgaat. Maar ja. Tot zo ver is dat niet gebeurt en als ik voor de helft van de prijs games kan pre orderen, vind ik het goed. Tot zo ver mijn G2play aanschaflijst:
• AC:B (U-play)
• Crysis 2 (Origin)
• MoH (Origin)
• Starcraft 2 (3x) (Battlenet)
• Just Cause 2 (Steam)
• TF2 (Steam)
• Portal 2 (Steam)

Klachten: Tot zo ver: 0 (maar ik sta niet raar te kijken als er wel iets gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Laat ik het eens over een andere boeg gooien met :

Maar als je nou met wat wettelijke artikelen komt, in plaats van het onderbuikgevoel van een willekeurige forummer, wil ik nog wel mijn mening hierover wijzigen.

http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22265/

Het zonder voorafgaande toestemming voor uzelf kopiëren van beschermde software of computergames is dus zonder meer in strijd met het auteursrecht.

Jij koopt een key bij een niet illegale key-dealer zoals g2play.net want deze zijn niet legaal gevonden door de uitgevers van de games die g2play.net verkoopt. Je kan die key inderdaad gebruiken bij Origin/Steam/Battlenet/andere legale download-services maar dat is niet legaal omdat je de licentie van een dealer heb gekocht die niet geautoriseerd is . Volgens mij koopt g2play de games, maakt een kopie van de cd-key en brengt het terug met het zeggen dat de key het niet doet.

De legale downloadservices zoals Steam/Origin hebben een contract afgesloten met de ontwikkelaars van de games die ze aanbieden. G2play heeft dit niet. In de voorwaarden van Steam (Terms of Agreement) staat ook dat je niet een key mag kopen van een niet-vertrouwde dealer (http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/)

Nog een website met een interessante discussie over dit onderwerp van juli 2011(http://www.gamespot.com/f...rs-feel-about-this?page=1)

Maar brand er bij jou ook niet een lampje in je hoofd als ze vragen om een foto van je paspoort/ID te sturen?

Ik heb eens de prijzen vergeleken met andere shops waar je een doosje krijgt.

Battlefield 3

g2play 30 euro
amazon 33 euro
gamesync 35 euro

Het is maar 3-5 euro verschil maar dan heb je wel veel meer zekerheid dat je ondersteuning krijgt dan van zo marktkoopman want dat is g2play.net

Je bent nooit zeker dat je key het morgen nog doet en dat heb je met een gesealde box wel (of je moet hacken/cheaten) .

En ga je nu echt voor die 3 -5 euro zoveel risico nemen (paspoort/id kopie opsturen) ?

Ik zie ook dat Fable 3 cd-key te koop is daar voor 9 euro, maar deze key kan je niet registreren in Steam of een andere downloadservice, waar haal je dus je Fable 3 vandaan? Van een illegale downloadlocatie en in Nederland is het verboden om games of software te downloaden ( http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22265/)

Dus zo zie je dat G2play op een grijs gebied zit want je hebt wel de key maar niet het spel want die moet je ergens op een warez-site/nieuwsgroepen/torrents downloaden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rockvee2 op 19-10-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Rockvee2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:14:
Laat ik het eens over een andere boeg gooien met :

http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22265/

Het zonder voorafgaande toestemming voor uzelf kopiëren van beschermde software of computergames is dus zonder meer in strijd met het auteursrecht.

Jij koopt een key bij een niet illegale key-dealer zoals g2play.net want deze zijn niet legaal gevonden door de uitgevers van de games die g2play.net verkoopt. Je kan die key inderdaad gebruiken bij Origin/Steam/Battlenet/andere legale download-services maar dat is niet legaal omdat je de licentie van een dealer heb gekocht die niet geautoriseerd is . Volgens mij koopt g2play de games, maakt een kopie van de cd-key en brengt het terug met het zeggen dat de key het niet doet.
Volgens jou... Bedenk even hoevaak deze persoon terug moet gaan naar de winkel? Ze verkopen niet 1 a 2 games per dag ofzo. 8)7 Bovendien heeft Steam (de enige uitgever die tot nu toe zorgen heeft geuit over een Key-reseller als G2play) nog geen wettelijke actie aangekondigt. Je zou kunnen bedenken dat Steam vrij makkelijk verkoop van retail producten "uit" kan zetten, als deze van mening is dat het schade brengt aan hun inkomen. Feitelijk verkopen ze games, en maken via deze Key-distributours alleen maar "minder winst". Alternatief is piraterij, waardoor er helemaal geen winst te behalen valt. The lesser of two evils.
De legale downloadservices zoals Steam/Origin hebben een contract afgesloten met de ontwikkelaars van de games die ze aanbieden. G2play heeft dit niet. In de voorwaarden van Steam (Terms of Agreement) staat ook dat je niet een key mag kopen van een niet-vertrouwde dealer (http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/)

Nog een website met een interessante discussie over dit onderwerp van juli 2011(http://www.gamespot.com/f...rs-feel-about-this?page=1)
Verbeter me als ik het mid heb: Origin is toch een Distributiedienst alleen voor EA games? Steam is inderdaar degene waarover ik me het meeste zorgen zou maken, gezien ze producten in hun catalogus grotendeels bestaat uit niet-Valve producten. De 3e partijen in deze zouden druk kunnen zetten, en dat ik het verleden ook gebeurt (CoD:BO bijvoorbeeld).
Maar brand er bij jou ook niet een lampje in je hoofd als ze vragen om een foto van je paspoort/ID te sturen?
Ja.
Ik heb eens de prijzen vergeleken met andere shops waar je een doosje krijgt.

Battlefield 3

g2play 30 euro
amazon 33 euro
gamesync 35 euro

Het is maar 3-5 euro verschil maar dan heb je wel veel meer zekerheid dat je ondersteuning krijgt dan van zo marktkoopman want dat is g2play.net

Je bent nooit zeker dat je key het morgen nog doet en dat heb je met een gesealde box wel (of je moet hacken/cheaten) .

En ga je nu echt voor die 3 -5 euro zoveel risico nemen (paspoort/id kopie opsturen) ?
BF 3 is een slecht voorbeeld. De vraag naar deze is groot en dus kunnen de prijzen niet veel verschillen. Voor €82.97 heb ik ge-preordered: AC:B, Portal 2 en Crysis 2. Zou ik kiezen voor de retail optie bij Pre-order:
Portal 2: 49,99
Crysis 2: 49,99
AC:B: 39,99
Totaal €139,99
Scheelt 57 euro. Bij het bestellen ging ik al er vanuit dat er risico aan Portal 2 zou zitten.

Als ik mezelf in de schoenen schuif van een Key-reseller als g2play, zou ik ook moeten denken aan maatregelen tegen mensen die een key kopen, registreren op een andere account, nogmaals registreren op hun echte account (wat niet lukt) en hiervan een screenshot opstuurt naar G2play met de melding: OMG My key doesn't work!

Ja en dan? Een onbeperkte aantal keys naar deze persoon sturen. Oh ik zie steam-trade opties :D .

Dat het vragen naar ID je een onprettig gevoel geeft, snap ik. Zo zou ik namelijk ook voelen. Ik zou alleen niet anders weten wat G2play anders kan doen om dit "truukje" te counteren. Jij?

Edit: Bf3 ga ik NIET kopen bij G2play. Ze hebben 3 varianten:
EU - 49.99
RU - 29.99

Het activeren van de RU versie vereist een VPN verbinding naar een server in Rusland. Daarna kan ik het "gewoon" spelen. Hier trek ik wel mijn grens, gezien het omzeilen van de region-lock illegaal is. Of dit 100% van toepassing is bij de G2play variant weet ik niet, er staat bij: region free. Deze koop ik "gewoon" bij Origin.

[ Voor 4% gewijzigd door DeX op 19-10-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
DeX schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:38:

Het activeren van de RU versie vereist een VPN verbinding naar een server in Rusland. Daarna kan ik het "gewoon" spelen. Hier trek ik wel mijn grens, gezien het omzeilen van de region-lock illegaal is. Of dit 100% van toepassing is bij de G2play variant weet ik niet, er staat bij: region free. Deze koop ik "gewoon" bij Origin.
Ik vind op G2play niks over het activeren via VPN?

er staat "All customers will get a BF3 Language Changer .exe file along with their key to enable them to use the following languages: EN/FR/DE/IT/ES/PL/RU!". Dus hij is RU, maar met hun tool ( of handmatig gewoon even in het register) zet je hem om naar EN. Dus je hoeft hem niet te activeren via VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Dacuuu schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:07:
[...]

er staat "All customers will get a BF3 Language Changer .exe file along with their key to enable them to use the following languages: EN/FR/DE/IT/ES/PL/RU!". Dus hij is RU, maar met hun tool ( of handmatig gewoon even in het register) zet je hem om naar EN. Dus je hoeft hem niet te activeren via VPN.
Ah. Vorige games waar RU bij stond verplichtte de gebruiker aan de haal te gaan met VPN verbindingen. Geen flauw idee hoe dit gaat uitpakken in Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:07:
[...]

Maar hiermee omzeil je de beveiliging van BF3 en dat is verboden in Nederland (zie de auteursrecht link die ik heb gepost) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 13:58

jopitan

It's just a fact

Gamebuyers.com.es

Duurde misschien 2 a 3 dagen voordat ik mijn keys had.
Heb er in totaal al 4 keys gekocht.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Rockvee2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:26:
[...]

Maar hiermee omzeil je de beveiliging van BF3 en dat is verboden in Nederland (zie de auteursrecht link die ik heb gepost) :)
Beveiliging heeft IMHO weinig te maken met een reg patcher die je taal aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
DeX schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:38:
[...]

Beveiliging heeft IMHO weinig te maken met een reg patcher die je taal aanpast.
En hij veranderd ook het exe bestand want met register veranderingen kom je nergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Rockvee2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:48:
[...]

En hij veranderd ook het exe bestand want met register veranderingen kom je nergens ;)
Bron?

In ieder geval:
Alternative method (manual) to change battlefield 3 language in the registry:

Press Start
in ‘Run’ type ‘regedit’ and press enter
browse to:
32 bit PC:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Battlefield 3] change 64 bit PC:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node \Electronic Arts\Battlefield 3]
right click the ‘Locale’ key and press ‘edit value’
change the value of ‘Locale’ to ‘en’ without the quotes and save the ‘Locale’ key.
right click ‘Language’ key and press ‘edit value’
change the value of the ‘Language’ key to ‘English’ without the quotes, and save changes.
Done! Battlefield 3 will now function in english.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Rockvee2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:48:
[...]

Zoals DeX aangeeft, gewoon via het register te veranderen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Dacuuu schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:57:
[...]

Zoals DeX aangeeft, gewoon via het register te veranderen hoor :)
Dit was voor de Beta. Een bron die laat zien dat je een Exe moet modifyen in de release-versie zie ik graag tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Vandaag een grote aanbieding bij G2Play.net, Battlefield 3 voor maar 24 euro!
Helaas heb ik hem al besteld bij Wehkamp, anders kocht ik hem nu daar...

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

HardCoreGamer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:08:
Vandaag een grote aanbieding bij G2Play.net, Battlefield 3 voor maar 24 euro!
Helaas heb ik hem al besteld bij Wehkamp, anders kocht ik hem nu daar...
Dat is de russische versie waarmee je met tooltjes aan de gang moet om de taal anders te krijgen. RU keys kun je vaak vanuit hier zonder VPN of grijze tussen server in rusland niet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Vandaag Crysis 2 bij g2play.net gehaald voor 16.99. In Origin store is ie 29.99. Eerste keer dat ik op deze manier een 'game' koop. Na betaling met paypal, binnen een minuut of 2 de key ontvangen via mail. Direct verzilverd in Origin en na het downloaden meteen kunnen spelen. Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 14:40
Net 3 maanden xbox live gekocht en krijg ik dus dat gezeik dat ik een kopie van mn id-kaart moet opsturen.
Ik heb wel hier gelezen dat mensen met een paypal dit probleem ook hadden , maar ik heb via ideal betaald dus.
Erg irritant dit...

Edit: bij g2play dus 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door FredjeK op 20-10-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Ik twijfel om BF3 via origin te kopen.
Ik hoef geen hardcopy, alleen vind ik € 50 voor een download LE versie wat duur.
Nu kan ik heel hard zoeken naar een EA-store discount code, of via een andere shop een key kopen en hopen dat deze werkt & op tijd wordt geleverd.
Wat is wijsheid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ApOE schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:22:
Ik hoef geen hardcopy, alleen vind ik € 50 voor een download LE versie wat duur.
Nu kan ik heel hard zoeken naar een EA-store discount code, of via een andere shop een key kopen en hopen dat deze werkt & op tijd wordt geleverd.
Wat is wijsheid.....
Een hardcopy of niet, het gaat mij om de (bijna) laagste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:19
ApOE schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:22:
Wat is wijsheid.....
Hier dus hetzelfde probleem, ergens "vertrouw" ik de key sites niet. Aangezien het russische versies zijn en er gekloot moet worden met de taal. Van de andere kant is het de laagste prijs en het meest complete pakket. Als ik een key bestel is het in ieder geval hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Rockvee2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:14:
In de voorwaarden van Steam (Terms of Agreement) staat ook dat je niet een key mag kopen van een niet-vertrouwde dealer (http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/)
Waar dan? Het enige wat daarvan in de buurt komt is het volgende:
E. Steam Authorized Resellers.

You may purchase a Subscription through an authorized reseller of Valve. The "Product Key" accompanying such purchase will be used to activate your Subscription. If you purchase a Subscription from an authorized reseller of Valve, you agree to direct all questions regarding the Product Key to that reseller.
ik hoop dat het verschil duidelijk is. De rest van de onzin die je gepost hebt heeft DeX gelukkig al grotendeels ontkracht, dus ik laat het hier maar bij. Tot de volgende uit de lucht gegrepen bewering.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DeX schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:09:
[...]

Ah. Vorige games waar RU bij stond verplichtte de gebruiker aan de haal te gaan met VPN verbindingen. Geen flauw idee hoe dit gaat uitpakken in Origin.
Als ik het goed heb begrepen the same, ook via VPN. De language changer is ook een non official 3rd party tooltje. Lekker als je met dit soort tools aan de gang moet met een nieuw "officieel" gekochte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Bor de Wollef schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:12:
[...]

Als ik het goed heb begrepen the same, ook via VPN. De language changer is ook een non official 3rd party tooltje. Lekker als je met dit soort tools aan de gang moet met een nieuw "officieel" gekochte game.
Dat tooltje doet niks anders als de taal veranderen in je windows register. En je hoeft hem niet te gebruiken hoor, dan leer je meteen een woordje Russisch :). Het staat er toch duidelijk bij dat het om de RU versie gaat. Je kan ook gewoon de EU versie kopen. Je hebt de keus aan je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Laten we duidelijk zijn dat er 2 aspecten zijn: Het activeren (in het verleden bij RU versies moest je activeren vanaf een russisch IP, dus VPN gebruiken) en de Language (die bij voorkeur aangepast kan worden in de registry). Dit in het licht van BF3 dus. Het lijkt er tot zo ver op dat je bij het aanschaffen van een RU versie, je zelf niet tijdens activatie in rusland hoeft te bevinden, en dus lijkt het er op dat je alleen de language change (als je geen russisch kent dan) hoeft te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Dacuuu schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:08:
[...]

Dat tooltje doet niks anders als de taal veranderen in je windows register. En je hoeft hem niet te gebruiken hoor, dan leer je meteen een woordje Russisch :). Het staat er toch duidelijk bij dat het om de RU versie gaat. Je kan ook gewoon de EU versie kopen. Je hebt de keus aan je zelf.
Stel ik koop BF3 in het Russisch en verander de taal naar ENG. Is de taal dan in-game (dus van de schietende mannetjes) ook in het Engels of zal dit gewoon Russisch blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Exterminator schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Stel ik koop BF3 in het Russisch en verander de taal naar ENG. Is de taal dan in-game (dus van de schietende mannetjes) ook in het Engels of zal dit gewoon Russisch blijven?
Het gaat om de 'tekst'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-06 00:48
En zojuist kreeg ik van OnlineKeyStore mijn BF3 key voor Origin gemaild (scan, paar dagen geleden gekocht). Franse tekst maar de key was gewoon prima te registreren via Origin. Geen klachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Dus Russisch sprekende soldaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413420

Hoezo hebben jullie problemen? Ik heb Battlefield 3 gewoon weer op gamekey.nl besteld...kreeg een franse scan direct in mn inbox, en heb geen problemen met language change of iets dergelijks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

kutagh schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:04:
En zojuist kreeg ik van OnlineKeyStore mijn BF3 key voor Origin gemaild (scan, paar dagen geleden gekocht). Franse tekst maar de key was gewoon prima te registreren via Origin. Geen klachten dus!
Limited edition? Ik zit ook nog te wachten. Hoop dat ze vandaag het 1 en ander gaan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Misiek schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:44:
[...]

Limited edition? Ik zit ook nog te wachten. Hoop dat ze vandaag het 1 en ander gaan versturen.
Sorry, gewone edition ;) BF3 unlocked dan donderdag om 1 uur 's nachts... Ben benieuwd hoeveel Nederlanders dan gaan spelen :+

[ Voor 17% gewijzigd door kutagh op 25-10-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 07:15
€ 23,24 niet duur. Maar er staat nergens iets over afkomst etc. Ik wil geen geziek met russische dingen.
Is dit vertrouwd? Ik ken de site verder niet...

http://www.gamekeydistric...ttlefield-3-ORIGIN-Cd-Key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:01
Gisteravond bij G2Play.net Battlefield 3 en Red Orchestra gekocht.
Via Ideaal betalen, kwartiertje later de scans met keys in de mail binnen gekregen.
Geen contact via telefoon of rare scans van paspoort etc. :)

Red Orchestra gelijk via steam geactiveerd, gedownload en gespeeld :D
Battlefield 3 geactiveerd via Origen en gedownload, nu nog wachten op de release.
Ik heb de 30 euro EU versie, niet de Russische versie, die 5-8 euro is mij de moeite niet waard.
Hier trouwens ook een franse scan, bij Red Orchestra heb ik het niet kunnen zien, omdat het alleen een afdruk van de key was, niet van de rest van de hoes.

Dat BF3 via Origen moet is wel jammer, hoewel de download snelheid prima is (10MByte/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 28-05 23:39
G2play is in mijn ervaring altijd goed. Laatst The Witcher 2 en Dead Space 2 besteld. Was in totaal nog geen 2 tientjes kwijt, 2 scans in mijn mailbox van alleen de keys. TW2 op steam en DS2 op origin geactiveerd, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
thefox154 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:32:
€ 23,24 niet duur. Maar er staat nergens iets over afkomst etc. Ik wil geen geziek met russische dingen.

Ik heb daar dinsdag de limited edition besteld en heb deze 3 seconden na betaling binnen gehad.

Let wel op de limited edition heeft de back to karkland dlc erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Laatst online: 19:25
thefox154 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:32:

zijn er nog mensen die hier gekocht hebben?
heb gisteren er een key gekocht en heb nog altijd niets gehad. :(
alles is wel al betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-06 00:18
Ik heb de EU key hier besteld:

http://www.cjs-cdkeys.com...or-Origin-%252d-Scan.html

Helaas zijn er geen keys beschikbaar in het autokey systeem, andere mensen ervaring met deze website?

Ik zie nu ook het volgende staan (stond er volgens mij gister niet dat ik bestelde):
"EU version Delivery time: On or before 31st October 2011"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:29

knoknok

n00b 4 life

Vanmorgen een "Battlefield 3 Russia Extended Edition" besteld op directgamekeys.com en vanmiddag had ik het mailtje met de key en de patch files in mijn mail.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik wil graag bf3 kopen maar g2play.net doet al 2 dagen moeilijk als ik iets wil afrekenen. (timeout) iemand anders daar problemen mee?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mvdbeld schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:14:

Helaas zijn er geen keys beschikbaar in het autokey systeem, andere mensen ervaring met deze website?

Ik zie nu ook het volgende staan (stond er volgens mij gister niet dat ik bestelde):
http://www.intkeys.com/index.php?main_page=index

Is wel de RU versie, maar taal even veranderen en het is OKEY, 1 persoon uit de GoT clan heeft hem ook, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Dacuuu schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:58:
[...]

http://www.intkeys.com/index.php?main_page=index

Is wel de RU versie, maar taal even veranderen en het is OKEY, 1 persoon uit de GoT clan heeft hem ook, werkt perfect!
Is wel erg duur voor een RU versie! Ik wacht wel even af CJS-CDKeys heeft nu aangegeven dat de keys vandaag of uiterlijk maandag komen.

Voor een RU versie zou ik eerder bestellen bij:

http://www.gamekeydistric...d-3-ORIGIN-Cd-Key-Russian

Heb daar eerder besteld en is netjes geleverd. Bijna de helft van de prijs van Intkeys...

Iemand al een EU versie van een "key website"?

[ Voor 3% gewijzigd door Mvdbeld op 28-10-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mvdbeld schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:18:
[...]

Is wel erg duur voor een RU versie! Ik wacht wel even af CJS-CDKeys heeft nu aangegeven dat de keys vandaag of uiterlijk maandag komen.

Voor een RU versie zou ik eerder bestellen bij:

http://www.gamekeydistric...d-3-ORIGIN-Cd-Key-Russian

Heb daar eerder besteld en is netjes geleverd. Bijna de helft van de prijs van Intkeys...

Iemand al een EU versie van een "key website"?
Maar de LE versie kost daar €44..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Dacuuu schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:26:
[...]

Maar de LE versie kost daar €44..
Ook dat is aardig prijzig ;)

http://www.cjs-cdkeys.com...Scan.html?setCurrencyId=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:21
Ik sta op het punt: http://www.gamekeydistric...d-3-ORIGIN-Cd-Key-Russian deze te kopen. Iemand ervaring met de site? Hebben ze de keys op voorraad? en is de complete game in het engels na de patch ? dus ook de stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor90
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb via www.Onlinekeystore.com een key voor Battlefield 3 gekocht (voor Origin). Nog niks ontvangen. Aankoopdatum 27-10-2011. Afwachten. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Razor90 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:33:
Heb via www.Onlinekeystore.com een key voor Battlefield 3 gekocht (voor Origin). Nog niks ontvangen. Aankoopdatum 27-10-2011. Afwachten. :S
Zeker afwachten, het is nu weekend en er is pas een werkdag verstreken. Behoorlijke kans dat ze hem maandag of dinsdag zullen mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Key ontvangen , was een russiche key. Is nu aan het downloaden, dan ff een taal patch erover en klaar :P
Heb hem hier gekocht: http://www.gamekeydistric...d-3-ORIGIN-Cd-Key-Russian. Na contact opgenomen te hebben op hun facebook pagina, binnen 5 minuten geleverd :)

Edit;
Ondertussen ook geïnstalleerd en taal patch erover heen, en het werkt perfect!

[ Voor 12% gewijzigd door Fastclaimer op 30-10-2011 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 20:05
Precies hetzelfde met cdkeyhouse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:08
Mvdbeld schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:14:

Ik heb net hier een key gekocht.
Stond instant collection from key system echter na het betalen blijken ze er toch niet te zijn.

Qua betaling en het achterliggende systeem geef ik ze pluspunten, de foutieve info echter niet. :)

Schijnbaar staat het eronder, in de advertentie zelf.
Dan maar ff wachten, nog genoeg te doen vandaag :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fanatix op 30-10-2011 09:19 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:18

Grvy

Bot

Fastclaimer schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:45:
Key ontvangen , was een russiche key. Is nu aan het downloaden, dan ff een taal patch erover en klaar :P
Heb hem hier gekocht: http://www.gamekeydistric...d-3-ORIGIN-Cd-Key-Russian. Na contact opgenomen te hebben op hun facebook pagina, binnen 5 minuten geleverd :)

Edit;
Ondertussen ook geïnstalleerd en taal patch erover heen, en het werkt perfect!
Waarom moest je contact opnemen op facebook?

[ Voor 5% gewijzigd door Grvy op 30-10-2011 12:59 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik had zelf maar contact gezocht via facebook, omdat ik de key nog niet had ontvangen. En ik hem zo snel mogelijk wou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-06 22:27
Zo net ook een battlefield 3 key gekocht op gamekeydistrict.com. Hopen dat we de key snel krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Snel zijn ze iig niet D:

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bali
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
*knip*

Dit topic is bedoeld voor discussie niet voor vraag en aanbod, daar hebben we V&A voor en zelfpromotie is ook niet de bedoeling van het forum: Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 88% gewijzigd door Orion84 op 30-10-2011 16:36 . Reden: Spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Iemand enig idee waar Football Manager 2012 op voorraad is? G2Play is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Anoniem: 244101 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:35:
Iemand enig idee waar Football Manager 2012 op voorraad is? G2Play is uitverkocht.
Hier is die wel verkrijgbaar. heb er zelf 2 fifa 12 keys en BF3 gekocht. En hij kost hier maar 24,71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Bij gamekeydirect whatever koop ik dus ook nooit meer. Wacht nu al echt lang op die key.. baggerbedrijf. :/

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 19:57

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Dacuuu schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:59:
[...]

Hier is die wel verkrijgbaar. heb er zelf 2 fifa 12 keys en BF3 gekocht. En hij kost hier maar 24,71
He erg bedankt voor die site, even Mass Effect 3 Daar goedkoop pre-orderen :)
Maar heb me altijd afgevraagd waarom Steam opeens ging zeiken over Keys gekocht in het buitenland een aardig tijdje terug. Was dat echt alleen maar omdat ze alles opeens in Euro's begonnen af te rekenen?

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Grvy schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:10:
[...]

Bij gamekeydirect whatever koop ik dus ook nooit meer. Wacht nu al echt lang op die key.. baggerbedrijf. :/
Zelfde hier. Gister een key besteld. Gister avond maar even een mailtje gestuurd. Nog steeds niks terug gekregen, zo net nog 2 mails gestuurd..

Hopen dat we hem snel krijgen maar heb niet veel hoop. Bij deze shop koop ik dus nooit meer mijn keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:11

m0nk

16-09-2003 15.15

Vaag, ik heb van de week BF3 gekocht bij gamekeydistrict. Na een uurtje even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik mijn key kon verwachten en 30 min later stond ie in de mail. Snel mijn key en maar 18 euro!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
m0nk schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:40:
Vaag, ik heb van de week BF3 gekocht bij gamekeydistrict. Na een uurtje even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik mijn key kon verwachten en 30 min later stond ie in de mail. Snel mijn key en maar 18 euro!
Naar welke email adres heb jij een mailtje gestuurd als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Tijdje terug Portal 2 bij G2Play gekocht voor 16 euro oid.
Prima service, kreeg de key per email, aardige mensen. Gewoon top.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-06 10:28
BF3 gekocht bij gamekeydistrict, na 48 uur nog niks binnen. Geen goede ervaring dus

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Wie heeft er ervaring met http://www.intkeys.com/
Wil daar mogelijk een Skyrim key kopen, maar heb er nooit wat gekocht. Hoor graag de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Heb mijn key binnen van gamekeydistrict. Maar koop er waarschijnlijk niet weer wat.

[ Voor 5% gewijzigd door Pwner op 31-10-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Verscheidene mensen, zoals je kunt zien.

[ Voor 14% gewijzigd door 8088 op 02-11-2011 01:03 . Reden: oeps, link gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 19:57

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

8088 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 03:39:
[...]

Verscheidene mensen, zoals je kunt [url="[TOPIC=1323593?data%5Bfilter_keywords%5D=intkeys&data%5Bboolean%5D=AND]Legale gamekeys online kopen[/TOPIC]"]zien[/url].
je linkje werkt niet :+

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
8088 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 03:39:
[...]

Verscheidene mensen, zoals je kunt [url="[TOPIC=1323593?data%5Bfilter_keywords%5D=intkeys&data%5Bboolean%5D=AND]Legale gamekeys online kopen[/TOPIC]"]zien[/url].
Zoals ik kan zien, heeft er maar 1 persoon echt ervaring mee en dat gaat erover dat hij zijn key niet kan activeren op steam, maar dat stond toen ook nergens op hun site begrijp ik. Ik vraag hier om meer ervaringen, want daar kan ik niet echt veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
shenr schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:12:
[...]

Zoals ik kan zien, heeft er maar 1 persoon echt ervaring mee en dat gaat erover dat hij zijn key niet kan activeren op steam, maar dat stond toen ook nergens op hun site begrijp ik. Ik vraag hier om meer ervaringen, want daar kan ik niet echt veel mee.
Een mede tweaker die ik ken, heeft al enkele keren daar een key gehaald, ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor iedereen die keys koopt:
http://steamunpowered.eu/

Is niet alleen voor steam, alle webshops staan erop inc reviews. Dus geen gezeur met wel of niet betrouwbaar daar wordt alles beoordeeld. Ook is er een website waarop je serial verkopers met elkaar kan vergelijken (prijs). Dat forum is verder niet heel interessant, maar zeker de feedback van winkels is erg handig. Aangezien de meerderheid van de posts toch over betrouwbaarheid gaat ;).

(@modje, weet niet of directe links mogen of iets maar deze website lijkt me erg relevant voor het topic).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Gisteren hier een BF 3 key gehaald voor maar € 17,40 (wel RU uiteraard) (gebruik couponcode: GKNEW)
http://gamerkeys.net/
Key na 5 uur binnengekregen en geactiveerd, je moet wel het e.e.a. installeren om het engels te krijgen. Maar wel betaalbaar tenminste.
Ook gelijk een Skyrim key preordered (ong. € 21) ook niet duur. Komt wel pas 15-11 binnen, dus een paar dagen na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Mensen hier er al uit waar ze MW3 bestellen?
Of halen jullie hem gewoon in de winkel ?
Bij http://gamerkeys.net/ kost hij maar 25 euro, maar word ook pas 11-11-2011 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gisteren bij http://www.cjs-cdkeys.com/ een bf3 le (eu) besteld, stond nog in de voorraad. na betaling krijg je vrolijk te zien dat de keys binnenkort weer komen. leuk hoor! zelf heb ik Bf3 al, maar nu moet een vriend van mij wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Fastclaimer schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:31:
Mensen hier er al uit waar ze MW3 bestellen?
Of halen jullie hem gewoon in de winkel ?
Bij http://gamerkeys.net/ kost hij maar 25 euro, maar word ook pas 11-11-2011 geleverd.
Bij CJS-CDKeys is MW3 (RU) 22.92 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Is aangepast bij gamerkeys.net, er is nu alleen de RU versie beschikbaar en die is € 19.71 (met code GKNEW zelfs € 18.73) http://gamerkeys.net/Call-of-Duty-Modern-Warfare-3.htm
Eerst leken ze een EU versie te adverteren.

[ Voor 3% gewijzigd door shenr op 03-11-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:43

-d-

Weet iemand of MW3 te activeren is zoals Deus Ex (i.e. Russische VPN aan - key toevoegen - VPN uit - voila) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
-d- schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:39:
Weet iemand of MW3 te activeren is zoals Deus Ex (i.e. Russische VPN aan - key toevoegen - VPN uit - voila) ?
Dit is wat gamerkeys zegt:
You are purchasing an authentic retail key for activation on the Steam platform.

We expect this game to be region free and Multi language. More information will be available as launch date approches.

Expected delivery date: November 11, 201

Maar zegt niks, kan net zo goed met VPN zijn, want dat soort keys leveren ze ook vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik heb liever een gewone EU key :p Geen zin in gezeur met vpn.
BF3 was daarin tegen gewoon te activeren via origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:13
2 uur vanmiddag gekocht bij gamerkeys.

Ik hoopte de key nu wel binnen te hebben.

Naja, we zien morgen wel. Was nu toch aan het klooien om die origin rommel op mn pc te krijgen.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah
  • Laatst online: 03-06 19:48

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Heeft iemand een positieve ervaring met de BF3 RU keys van gamerkeys.net? Ik overweeg om het te bestellen, maar weet niet precies of het zonder gezeik is zo'n RU key. Misschien dat iemand mij meer info kan geven over het algemeen qua BF3 RU keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426974

http://www.cdkeyhouse.com/ is echt een topper mensen! Ik had BF3 gekocht voor 24 euro, moest me verifieren d.m.v. SMS en kreeg hem binnen 1 minuut in me inbox. Natuurlijk wel de RU versie maar ook een goede handleiding en snelle download van de EN-pack.

Bij dit bedrijf ga ik meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
jediah schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:00:
Heeft iemand een positieve ervaring met de BF3 RU keys van gamerkeys.net? Ik overweeg om het te bestellen, maar weet niet precies of het zonder gezeik is zo'n RU key. Misschien dat iemand mij meer info kan geven over het algemeen qua BF3 RU keys?
Ik heb zo'n RU key (van gamerkeys) en werkt in principe perfect. Gewoon de video handleiding volgen op hun site en er kan niet veel mis gaan. Je moet namelijk de Engelse taal bestanden kopiëren en een regfile runnen zodat hij ook die bestanden gaat gebruiken. Enige verschil is dat er in Origin staat RUSSIA edition. (Je key krijg je ook niet direct, ik kreeg hem rond 23.00 uur 's avonds, rond 18.00 uur besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Ik heb inmiddels mijn key via CJS CD Keys binnen dit betreft een standard EU versie. Aangezien ik niet kon wachten heb ik in de tussentijd een Russische key aangeschaft. Ik heb de EU versie dus over, interesse?

V&A aangeboden: Battlefield 3, PC (Origin Download)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:13
Inmiddels binnen gekregen en geactiveerd bij origin. Ging allemaal goed. Nu straks thuis downloaden en language updates er overheen en kijken wat er gebeurt.

Nice voor zover.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29

Arfman

Drome!

Een key gekocht voor iemand anders voor BF3 bij EzyKey.net. Staat dat het op voorraad is en dat je hem meteen krijgt, heb echter nog niks binnen. Iemand ervaring met deze shop?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fretzie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 14:20
shenr schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:37:
Gisteren hier een BF 3 key gehaald voor maar € 17,40 (wel RU uiteraard) (gebruik couponcode: GKNEW)
http://gamerkeys.net/
Key na 5 uur binnengekregen en geactiveerd, je moet wel het e.e.a. installeren om het engels te krijgen. Maar wel betaalbaar tenminste.
Ook gelijk een Skyrim key preordered (ong. € 21) ook niet duur. Komt wel pas 15-11 binnen, dus een paar dagen na release.
Op die website staat er bij Skyrim nochtans dat deze op 11.11 wordt verwacht. Vanwaar haal je de info dat de keys pas op 15.11 binnen zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Fretzie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:11:
[...]

Op die website staat er bij Skyrim nochtans dat deze op 11.11 wordt verwacht. Vanwaar haal je de info dat de keys pas op 15.11 binnen zouden komen?
Hey dat is mooi, is blijkbaar aangepast. Was eerst 15.11. Zou mooi zijn als hij gewoon op 11.11 binnen komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 12:52
BF3 Russian key gekocht bij g2play.net voor 23 euro. Goede deal, naar Engels kunnen omzetten. Al vaker hier besteld, prima website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:50
Fifa 12 key gekocht bij G2Play.net , zat binnen 10 minuten in de mail voor slechts 16,99! Top site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 15:56
Ik weet niet of het al een langs gekomen is, maar ik heb bestel ook al jaren bij G2play. Hoe werkt het nou eigenlijk? Ze sturen een foto van een cdkey van een boekje of doosje, hoe komen ze daar dan aan? Is het nou legaal of niet? De prijzen zijn zo goed telkens weer dat het voelt alsof ik iemand besteel :')

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

YoshiBignose schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:12:
Ik weet niet of het al een langs gekomen is, maar ik heb bestel ook al jaren bij G2play. Hoe werkt het nou eigenlijk? Ze sturen een foto van een cdkey van een boekje of doosje, hoe komen ze daar dan aan? Is het nou legaal of niet? De prijzen zijn zo goed telkens weer dat het voelt alsof ik iemand besteel :')
Retailproducten kunnen in non-EU landen al snel goedkoper zijn. Bulk-aanschaf, en geen verzendkosten hoeven te rekenen scheelt al een hoop. Kan bij wijze van spreke gewoon vanuit iemands huis gebeuren. Dit alles brengt kostenvermindering met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 21:21
Gisteren dead island gekocht bij cjs-cdkeys, russische variant. voor ~€14,50, geactiveerd met russische VPN
werkt goed tot nu toe... alleen het activeren hoeft maar met de vpn

[ Voor 13% gewijzigd door bastian433 op 05-11-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
nou ik krijg echt even een slappe van cjs-cdkeys.

Bij de bestelling van BF3 le eu editie, stond nog beschikbaar. dus ik koop hem krijg ik erna te zien dat die uitverkocht is en dat ik moet wachten. Verschaf gewoon duidelijke info op je website. zal er niet snel meer wat kopen daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah
  • Laatst online: 03-06 19:48

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Net voor iemand een BF3 key besteld op ezykey.net binnen 10 min binnen :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.